Top Social

6 RZECZY Z MOJEJ SZAFY, KTÓRYCH KIEDYŚ NIE LUBIŁAM, A DZISIAJ CHĘTNIE NOSZĘ.

Powiadają, że kobieta zmienną jest, ale ja przez wiele lat potrafiłam konsekwentnie trzymać się z dala od wielu modowych trendów. Oczywiście zawsze lubiłam eksperymentować, jeśli chodzi o mój styl i do dziś chętnie to robię, ale istniały takie elementy garderoby, które z premedytacją omijałam. Zupełnie nie wyobrażałam sobie swojej sylwetki w takich rzeczach mimo, że na innych osobach prezentowały się świetnie. Mały przełom nastąpił w momencie zakupu pierwszych Conversów i od tego czasu wiele się zmieniło. Czego kiedyś nigdy bym nie założyła, a dzisiaj króluje w mojej szafie? O tym w dalszej części dzisiejszego posta.



________
Zupełnie nie wiem, dlaczego kiedyś uważałam koszulę w paski za coś totalnie beznadziejnego i nie w moim stylu. Ogólnie pasiasty wzór mnie nie przekonywał i kojarzyłam go z biurowym, podstarzałym stylem dla mocno dojrzałych kobiet. Jakiś czas temu paski wróciły do łask i ja również spojrzałam na nie łaskawym okiem. Wygrzebałam z szafy starą koszulę Reserved, którą chętnie zakładam do jeansów, czarnych spodni, spódnic z wysokim stanem, a latem z pewnością zestawię ją z szortami. Czasem nie warto pozbywać się starych ubrań, bo kiedyś mogą się jeszcze przydać. Ta koszula już kilka razy leżała na kupce przeznaczonej "do śmieci" i cieszę się, że w ostatniej chwili ją stamtąd zabierałam.




BUTY SPORTOWE I CONVERSY
________
Wiele lat w klasie sportowej sprawiło, że adidasy i trampki kojarzyłam tylko z salą treningową, albo spacerami po lesie. Jeszcze niedawno buty sportowe zakładane do jeansów były lekkim obciachem, a dzisiaj to uchodzi za stylowe. Nigdy nie przypuszczałam, że tego typu obuwie będę nosić do casualowych stylizacji, albo co więcej - do sukienek i eleganckich żakietów. Cieszę się, że moda na obuwie sportowe powróciła, bo szpilki są fajne, ale niestety czasem cholernie niewygodne. Obecnie nie wyobrażam sobie swojej garderoby bez Conversów, o których zresztą pisałam Wam już TUTAJ klik. Moja kolekcja obuwia sportowego na pewno się powiększy.



SPODNIE Z DZIURAMI
________
Kiedyś podarte jeansy się wyrzucało, albo naszywało łatkę, ewentualnie przerabiało na szorty. Dziś w sklepach znajdziemy mnóstwo spodni z dziurami, rozdarciami i przetarciami, a trudno o coś "normalnego", w klasycznym stylu. Nie ukrywam, że lubię ten trend i mam nadzieję, że potrwa jak najdłużej. Nigdy nie pomyślałabym, że będę chodzić w podartych na kolanie jeansach, a jednak :-) Bardzo fajne jeansy z dziurami widziałam w Stradivariusie, więc jeśli takich szukacie, to koniecznie zajrzyjcie. 



KURTKA BOMBER
________
W tym sezonie jest prawdziwy szał na kurtki w stylu bomber. Jeszcze w tamtym roku nie mogłam na nie patrzeć, bo nie ukrywajmy - koszmarnie zniekształcają sylwetkę, a ja zawsze byłam bardziej "żakietowa" i lubiłam taliowane góry. Sama jestem zaskoczona jak diametralnie zmieniłam zdanie i aktualnie jest to jedna z moich ulubionych, wiosennych kurtek (poza ramoneskami, oczywiście!). Ta w kolorze khaki dostępna jest TUTAJ klik. 





BIAŁA, MĘSKA KOSZULA 
________
Kiedyś biała koszula była dla mnie przykrym obowiązkiem. Kojarzyłam ją tylko ze stylem biurowym i zestawiałam z czarną spódnicą czy spodniami na kant. Te z Was, które na co dzień noszą białe koszule pewnie również za nimi nie przepadają, bo coś, co nosimy codzienne może się znudzić. Pewnego razu postanowiłam założyć zwykłą koszulę mojego faceta i zestawić ją z jeansami - od tamtej pory to jedna z moich ulubionych stylizacji. Teraz zupełnie inaczej myślę o białych koszulach i nie kojarzą mi się tylko ze stylem formalnym. Chyba nawet nabrałam do nich sympatii :-) Lubię takie typowo męskie koszule, bo są często wykonane z lepszego jakościowo materiału, a poza tym mają fajny, luźny krój. Moja ulubiona jest z H&M. 


Biała bluza - klik | Czarna - klik | Różowa - klik

BLUZY
________
Ostatnimi rzeczami, za którymi kiedyś nie przepadałam są bluzy. Może nie bardzo wiedziałam z czym je zestawiać, a może znów kojarzyły mi się tylko ze stylem sportowym, którego nie lubiłam na co dzień. Aktualnie mam ich w szafie coraz więcej i uwielbiam nosić do rozkloszowanych spódnic lub do jeansów. 



***
A Wy? Macie takie rzeczy do których dopiero z czasem się przekonałyście? 



141 komentarzy on " 6 RZECZY Z MOJEJ SZAFY, KTÓRYCH KIEDYŚ NIE LUBIŁAM, A DZISIAJ CHĘTNIE NOSZĘ."
  1. Dla mnie kiedyś było niezrozumiałe noszenie szortów na rajstopy a teraz nie wyobrażam sobie bez tego życia i cały rok tak śmigam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba na to jeszcze nie jestem gotowa :D

      Usuń
    2. Chyba nigdy nie przekonam się do szortów na rajstopach. Ale kto wie, co będzie w przyszłości :)
      Ania

      Usuń
    3. wiem że każdy ma swój gust, ale jak widzę spodenki jeansowe na rajstopy, to żenada...:)

      Usuń
  2. Daria skąd torebka? Właśnie szukam czegoś w tym stylu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu: http://www.romwe.com/Black-Twist-Lock-PU-Bag-p-138624-cat-692.html

      Usuń
  3. Skąd takie piękne okulary? *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okulary z Sinsay :) Ponawiam pytanie o torebke :)

      Usuń
    2. Już tam wyżej odpowiedziałam :-)

      Usuń
  4. Ooo zdecydowanie! Jest mnóstwo takich rzeczy. Teraz pokochałam na przykład golfy, spodni z wysokim stanem kiedyś też bym nie założyła, a teraz robię to stale, czy też buty w szpic. Mogłabym wymieniać bez końca :) Sporo tego jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I pewnie to, co dzisiaj się nam wydaje beznadziejne za jakiś czas trafi do naszej szafy :-)

      Usuń
  5. Ja z czasem przekonałam się do bluz z kapturem. A i jeszcze do butów na wysokim obcasie (chociaż bez przesady z tymi cm), sama jestem wysoka i zawsze wydawało mi się, że w szpilkach będę wyglądać jak żyrafa, ale jak się okazało wcale nie jest tak źle :) Przestałam się przejmować komentarzami osób, które zawsze mają "coś" do powiedzenia i to chyba też zrobiło swoje.
    Wpadły mi w oko te białe trampki z Nike, szukam właśnie nowych białych butów sportowych na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 10 lat temu nie wyobrażałam sobie noszenia rurek i w ogóle wąskich spodni, teraz nie wyobrażam sobie dzwonów czy choćby spodni o nogawkach szerszych niż w straightach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dzwony teraz znowu w modzie. Jakos nie mogę się przekonać, a kiedyś w takich chodziłam i śmiałam się z rurek :-)

      Usuń
    2. Dzwony już chyba 2 czy 3 sezon "wracają" do łask, ale jakoś nie mam na nie ochoty ;) Kiedyś były moim must have, teraz są totalną masakrą.
      Nie cierpię od dawna spodni typu rybaczki czy z nogawkami 3/4, 7/8... Zastanawiam się czy i kiedy zapałam do nich wielką miłością :P
      Cóż, kobieta zmienną jest :D

      Usuń
    3. O nie, rybaczki to mnie chyba nie przekonają. Jakoś tak deformują nogi :-)

      Usuń
    4. Dario, nigdy nie mów nigdy ;) Ale mówiąc poważnie, to jestem tego samego zdania co Ty jeśli chodzi o rybaczki: to chyba jedna z najgorszych rzeczy jakie można ubrać...

      Usuń
    5. A kiedyś były takie modne heh :-)

      Usuń
  7. Ja nadal nie dam rady kupic porwanych jeansow.... Chociaz jedne mam, kolor mnie urzekl...

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej, mam pytanie z innej beczki i prosze o pomoc! Pisalas kiedys o zelu do usuwania skorek od Sally Hansen, otoz kupilam go i niestety nie dziala, nie wiem czy ja cos robie zle... skorki mi narastaja na plytke paznokcia i jak uzyje zelu to te skorki sie nie rozpuszczaja, nic sie z nimi nie dzieje,trzymalam 30 sekund, 1 minute, 2 minuty i nic :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo trzeba je usunąć drewnianym patyczkiem

      Usuń
    2. Bo trzeba je usunąć później drewnianym patyczkiem

      Usuń
    3. Dokładnie :-) Wszystko wtedy ładnie schodzi.

      Usuń
    4. Tam zaraz schodzi... Co najwyżej łatwiej dają się odsuwać, ale nie znikają od tak same z siebie. Ja u siebie i tak muszę wycinać:/

      Usuń
  9. Kochana jakie buty polecasz na lato dla osób takich jak ja mających problemy z haluksami niewielkimi jednak buty na obcasie odpadaja tak jak baletki...doradz prosze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wiosnę/lato możesz kupić superstary albo nike capri - są szersze, niż baletki czy Conversy :-)

      Usuń
    2. Daria Gdzie kupiłaś Swoje nike capri, zamawiałaś przez internet czy stacjonarnie? ;) Renia

      Usuń
  10. Daria co sadzisz o firmie obuwniczej tamaris?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam jeszcze ich butów :-)

      Usuń
    2. A ja właśnie zakupiłam ostatnio sandałki na koturnie czy też platformie(nie odrużniam 😉) i chodziłam w nich po domu to urzekły mnie swoją wygodą niczym buty sportowe.

      Usuń
    3. Jesteś już kolejną osobą, która chwali sobie wygodę butów tej marki :-)

      Usuń
    4. Moja znajoma kupuje buty tej Marki i jest nimi zachwycona! ja jeszcze nie miałam przyjemności ich noszenia ale zamierzam skoro są tak cudowne na pytkach

      Usuń
  11. Dario podkład provoke kulkuje mi sie pod każdym kremem nie wiem dlaczego a czy mialas kiedys podkłady firmy pupa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam z nim takich problemów, a podkładów z Pupa nie używałam niestety :-)

      Usuń
    2. Miałam kilka podkładów Pupa. Jak dla mnie są rewelacyjne.

      Usuń
  12. Czy zażywasz aktualnie tabletki na włosy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, żadnych tabletek, to raczej bez sensu przy dobrej diecie :-)

      Usuń
  13. Czy duzo wydajesz na kosmetyki do wlosow ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy dużo, to nie wiem ale na pewno więcej, niż kiedyś :-)

      Usuń
  14. Zastanawiam się nad zakupem tej kurteczki w kolorze khaki, bardzo przypadła mi do gustu :) Czy mogłabyś powiedzieć, jak wychodzi ona rozmiarowo?

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne masz te rzeczy, aż żal, że kiedyś ich nie lubiłaś. Ja uwielbiam bluzy, szczególnie w kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam pytanie dotyczące hybryd - czy używając jakiś zwykłych lakierów mogę nałożyć na nie jakiś lakier nawierzchniowy (hybrydę) i włożyć pod lampę? Będzie to w jakimś stopniu tak trwałe jak używanie lakierów np. Semilac?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj już o tym pisałam: http://kosmetyczna-hedonistka.blogspot.com/2016/03/manicure-hybrydowy-8-najczesciej.html

      Usuń
  17. Czy znasz jakieś dobre, naprawdę działające kosmetyki na trądzik (cena w sumie nie gra roli)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam żadnego dobrego kosmetyku na trądzik :-)

      Usuń
    2. Isotrexin

      Usuń
  18. Mnie nadal nie przekonują spodnie z dziurami... Po co płacić za podarte spodnie, skoro można zrobić dziury w starych spodniach i kupić sobie normalną parę?:) Te pierwsze nabiorą zadziornego charakteru, a drugimi będziemy się cieszyć cały rok bez względu na temperaturę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja na przykład próbowałam wielokrotnie samodzielnie zrobić dziury w spodniach i zawsze kończyło się na wyrzuceniu spodni do śmietnika :)

      Usuń
  19. Dario mam do Ciebie prośbę ;) jaki w miarę tani podkład do cery mieszanej byś mi poleciła? Chciałabym też zacząć przygodę z eyelinerem ale nie wiem jaki na początek wybrać. Byłabym Ci wdzięczna za jakąkolwiek podpowiedź ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eyeliner Eveline w płynie jest super na początek, i jest niedrogi :)

      Usuń
    2. Ja od siebie bym poleciła bourjois healthy mix :)

      Usuń
  20. Mam pytanie: jak pogodzić stosowanie soku z rzepy i oleju lnianego? Na zmianę co drugie mycie? Jak to wygląda u Ciebie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sok z rzepy wcieram w skórę głowy, a olej lniany nakładam na długość włosów, więc nie mam z tym problemu i mogę stosować jednocześnie :-) A maskę z dodatkiem soku z rzepy nakładam przecież po umyciu włosów, więc olej już jest wtedy zmyty.

      Usuń
  21. Dario jakbyś miała polecić jeden korektor pod oczy to jaki byś wybrała ? A i czy miałaś korektor collection ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, tutaj pisałam o moich ulubionych korektorach: http://kosmetyczna-hedonistka.blogspot.com/2016/03/5-najlepszych-produktow-pod-oczy-i-na.html

      Usuń
    2. Ja mam korektor collection i jest świetny, próbowałam dwa razy droższego bourjois healthy mix i nie ma porównania :) Collection ma o wiele lepsze krycie, a dla mnie jako mieszkanki wysp £4 za korektor, to śmieszna cena :) Nie wiem za ile można kupić na Allegro, ale pewnie drogi nie jest, więc jak najbardziej polecam :)

      Usuń
  22. Hej, co zakładasz pod ramoneskę? Tylko krótki rękaw bo one wszystkie jakieś wąskie rękawy mają i ciężko cokolwiek długiego pod nie wcisnąć czy może ramoneska powinna być luźna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod ramoneskę zakładam już tylko t-shirt z krótkim rękawem albo bez rękawów. W zasadzie ramoneska powinna mieć węższe rękawy, bo to po prostu fajnie wygląda :-)

      Usuń
  23. Kiedyś też uważałam noszenie sportowych butów za obciach i męczyłam się na obcasach. Ale w pewnym momencie powiedziałam dość - mam płaskostopie, zdeformowane małe palce i stopy księżniczki na ziarnku grochu. Zainwestowałam w kilka par droższych, ale wygodnych butów na obcasach, ale poza tym (choć nie mam tak pięknych nóg jak Ty) biegam w skórzanych trampkach, a w wakacje zwiedzam w obrzydliwych i nieprzyzwoicie wygodnych butach do biegania z Lidla.
    Do białych koszul nie trzeba mnie przekonywać, niestety przez większość roku wyglądam w nich w najlepszym wypadku nijako, w najgorszym na bladą i chorą, zupełnie nie pasują do mojej karnacji. No, chyba że pomaluję się czerwoną szminką - ale tego dress code nie dopuszcza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, też przez wiele lat męczyłam się na szpilkach i w sumie miałam dokładnie tak, jak Ty - powiedziałam dość i przekonałam się do trampek oraz adidasów. Człowiek z wiekiem dochodzi do tego, że wygoda jest najważniejsza, a aktualne modowe trendy temu sprzyjają. Mało kto powie, że trampki do czegoś nie pasują, bo można je nosić do wszystkiego :-)

      Usuń
    2. a co w sytuacji kiedy się ma jedynie 157 cm wzrostu :( zazdroszczę Wam tych trampek bo ja nadal męczę się na obcasach :(

      Usuń
    3. Ale przecież również możesz nosić trampki! Jeśli źle się czujesz na całkiem płaskiej podeszwie, to może trampki na koturnie? To bardzo fajny trik na "podwyższenie się", a nadal wyglądasz sportowo :-)

      Usuń
    4. Może zamiast białych koszul spróbuj błękitnych :)

      Usuń
  24. Ile godzin dziennie spędzasz stosując zabiegi pielęgnacyjne skóra/twarz/włosy ? ile czasu dziennie myślisz o tym co jeszcze możesz zrobić by poprawić swój wygląd?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmycie makijażu i umycie twarzy to w sumie chwila. Umycie włosów i głowy też. Można nałożyć maskę na twarz, maskę na włosy, moczyć pazurki w oleju i marnotrawić czas na oglądanie YouTube czy serialu...
      Kwestia organizacji ;) A nie, zaraz tam godziny dziennie spędzone w łazience, przed lustrem...

      Usuń
    2. Szczerze, to ja naprawdę nie lubię spędzać czasu na pielęgnacji i chcę to jak najszybciej zrobić, by mieć z głowy :-)

      Usuń
  25. Kochana jeśli mogłabyś mi doradzić czy dobrze używam kremów to byłabym wdzięczna. Na noc effeclar duo plus a na dzień intense legere i na to makijaż. Dobrze?
    Chciałbym Ci podziękować za mleczko samoopalajace z Rossmanna. Rewelacja! Miałaś rację ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super kochana, że mleczko się sprawdziło :-) A co do kremów, to bardzo dobrze je stosujesz. Pomyśl teraz jeszcze nad kupnem kremu z filtrem np. LRP Anthelios XL Dry Touch. I wtedy nakładasz krem nawilżający, odrobinę kremu z filtrem, a następnie makijaż.

      Usuń
    2. Dziękuję za podpowiedź. Na pewno kupię bo w czerwcu wybieramy się do Chorwacji więc i tak bym coś musiała kupić. No i na codzień tak jak piszesz też trzeba używać. Dzięki jesteś nieoceniona!

      Usuń
  26. Dario, masz piękne fale we włosach na pierwszym zdjęciu :) Jak je zrobiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na termoloki z Babyliss ale zdjęcie było robione 3 godziny po usunięciu wałków, więc są takie bardzo luźne. Takie lubię najbardziej :-)

      Usuń
    2. A ja chciałam zapytać jaki kosmetyk stosujesz na włosy zanim nałożysz termoloki? Mam włosy gęste i bardzo podatne na układanie. Lubię zakręcić je od czasu do czasu na termoloki, bo skręt świetnie się trzyma, ale chciałabym maksymalnie chronić przy tym włosy :-)

      Usuń
  27. Ja kiedyś w czasach gimnazjalnych chodziłam w podartych jeansach ale teraz... jedną parę przypadkowo "nabyłam" gdy moje ukochane spodnie rozdarły mi się na kolanie przy upadku... kto wie może jeszcze dam im szansę? :D

    OdpowiedzUsuń
  28. w mojej szafie cały czas brakuje świetnego pasiaka i spodni z dziurami :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  29. Na pewno miałam to samo z butami w szpic - jeszcze niedawno nie mogłam na nie patrzeć, teraz kocham :) to samo z butami sportowymi, kiedyś istniały dla mnie jedynie conversy, ale od kiedy kupiłam sobie miętowe nike nie rozstaje się z nimi :) tylko do bluz jakoś nie potrafię się przekonać, jestem dość drobna i mam wrażenie ze wyglądam w nich jak dziewczynka z gimnazjum

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślałam o tych bluzach, ale jednak sęk tkwi w odpowiednim dobraniu dołu :-)

      Usuń
  30. Dziewczyny poratujcie! Przymierzam się do zakupu szpilek na ślub, więc muszą być mega wygodne. Nie szukam białych, a takich w kolorze pudrowego różu, więc będą mi służyły latami, dlatego też chciałabym,żeby były porządne (żeby nie powiedzieć niezniszczalne:). No i nie bardzo wysokie (ok 7-8 cm). Jakie macie sprawdzone firmy, którym ufacie w kwestii szpilek? Ostatnio nastawiłam się na Badurowe szpile (kolor mnie oszołomił!), ale chwiały się niemiłosiernie! Ciekawe modele widziałam u Ryłko i Tamaris. Doradźcie, proszę :) Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty Firmy SALA ! Polecam Ci - są skórzane, mają mnóstwo kolorów :)

      Usuń
    2. Ja kupiłam Bury Sala na swój ślub i były bardzo wygodne. Plecam:)

      Usuń
    3. Uwielbiam buty Solo Femme. Ostatnio kupiłam nie na szpilce ale na 9 cm słupku i są doskonale wyprofilowane. Nie czujesz wysokosci obcasa. Nie wiem jednak, czy mają w ofercie pudrowy róż. Musiałabys poszukać. Wejdź na e-obuwie-może cis Cię natchnie :)

      Usuń
  31. Czy ktoś wie gdzie można dostać buty Nike Capri? Szukałam ich w internecie ale nigdzie nie znalazłam. Nawet na stronie firmy Nike ich nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktualnie widziałam je tylko na Allegro i w małych, sportowych sklepach :-)

      Usuń
  32. Hej
    Dario mam do Ciebie prośbę czy mogłabyś napisać gdzie zazwyczaj kupujesz jeansy i jakie polecasz? Szukam dobrych jeansów ale niestety z jakością różnie bywa �� pozdrawiam Natalia

    OdpowiedzUsuń
  33. Hej
    Dario mam prośbę czy mogłabyś napisać gdzie kupujesz jeansy i jakie polecasz? Szukam dobrych jeansów ale niestety z jakością różnie bywa �� pozdrawiam Natalia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyjątkowo nie przepadam za jeansami z Tally Weijl bo zawsze po pierwszym praniu wyglądają źle. Jeansy kupuję albo w H&M, albo w Stradivariusie i jestem z nich bardzo zadowolona - służą mi latami :-) Ewentualnie Zara, ale nie wszystkie modele. Zwykle po "wymacaniu" takich spodni wiem czego się po nich spodziewać :-)

      Usuń
  34. Koszula w pionowe paski nadal do mnie nie przemawia :-) ale pozostałe rzeczy, które wymieniłaś jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Dario ile masz lat? :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Conversy i buty sportowe uwielbiam za to koszuli w paski nie mam,muszę to zmienić:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja muszę sobie dokupić na tą wiosnę Conversy bo ostatnie poszły do kosza po 3 latach :). Podobno w Big Starze są fajne trampki w różnych kolorach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam trampki z big stara. Jestem trampkowa dziewczyną(no już może bardziej by pasowało napisać kobietą jak się ma 31 lat :)) i mam kilka par conversów, ale dla przekory chciałam coś kupić innego i BIG Stary pozytywnie zaskakują: jakość/wygląd/komfort używania/cena jest naprawdę świetna.

      Usuń
  38. Hej jaki masz rozmiar ten czarnej bluzy z różami?

    OdpowiedzUsuń
  39. U mnie ostatnio też nastąpiła zmiana właśnie z koszulą w paski,mam bardzo podobną ale z h&m i uwielbiam! :)
    Mam pytanie,co myślisz o tym składzie kremu do cery naczynkowej?
    Aqua/Water, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-20, Isopropyl Myristate, Glycerin, Propylene Glycol, Fucus Vesiculosus, Aesculus Hippocastanum, Gingko Biloba, Zingiber Officinale, Vaccinum Vitis Idaea Extract, Isohexadecane, Caprylic/Capric Triglyceride, Dimethicone, Paraffinum Liquidum, Crambe Abyssinica (Abyssynian) Seed Oil, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Pentaerythrityl Distearate, Benzophenone-3, Saccharide Isomerate, Urea, Sodium Polyacrylate, Tocopheryl Acetate, Panthenol, Allantoin, Imidazolidinyl Urea, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, PEG-8, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Ascorbic Acid, Citric Acid, Parfum.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie przeszkadza Ci parafina w składzie, to możesz spróbować :-)

      Usuń
  40. Czyli czytając rozumiem,że polubiłaś wszystkie aktualne trendy :) ktore panują w świecie mody.
    Do mnie koszule w paski kompletnie nie przemawiają, kojarzą mi się z więzieniem i pogrubiają :/
    Trampki do jeansów zawsze były ok i ta moda panowała od wieków, ale zgodzę sie z tym, że założenie ich do sukienki to cos nowego :) choc raczej wole szpilki ;)
    Ja aktualnie przekonałam sie do noszeni koszuli w krate :) kiedys ich nie znosiłam ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, może poza białymi kozaczkami :D

      Usuń
    2. Eeee, może poziomie pogrubiają, ale pionowe powinny wyszczuplać :D.

      Usuń
  41. Ciekawy wpis! Każda z nas ma swoje ubrania lub dodatki, za którymi nie do końca przepadamy... Ale po czasie okazuje się zupełnie inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Hej :) często zamawiasz przez stronkę lovelywholesale? :) nie miałaś żadnych problemów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam żadnych problemów, a zamawiałam chyba z 3 razy :-)

      Usuń
  43. też zauroczyłam się koszulami np. w kratę. :)

    OdpowiedzUsuń
  44. świetne trampki z Nike :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Pewnie, że tak, ja np. do koszul w kratę ;) Kurtka cudo !

    OdpowiedzUsuń
  46. Przekonałam się do butów sportowych, poza tym rzadko zmieniam przyzwyczajenia i chyba nigdy nie polubię rurek, bo wyglądam w nich jak baleron, chociaż nie jestem otyła. Po prostu moje nogi są nieproporcjonalne.

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja za to w zeszłym roku bardzo przekonałam się do sukienek, kiedyś były zarezerwowane na specjalne okazje a teraz najchętniej wymieniłabym wszystkie pary spodni na sukienki i nie nosiła niczego innego, może poza okresem mrozów ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja nadal nie mogę przekonać sie do spodni z dziurami...
    Ostatnio zaczęłam nosic spodnie o prostych nogawkach, przedtem nosiłam tylko i wyłącznie rurki i legginsy.

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja rok temu zakupilam trampki i teraz dokupuje sobie co ciekawsze bo skradly mi serce:) teraz czatuje na jeansowe typu slip on ale ja zaliczam jako trampki :) nie lubię baletek a szpiku są u mnie na wyjątkowe okazje bo na godzien przy malym dziecku trzeba sie nabiegac. Dzis nie lubię dzwonów i rajstopy ze spodenkami to tez nie mój styl... Jestem po 30stce wiec na pewno juz sie tak nie ubiore ale nastolatki wyglądają fajnie. Pamiętam tez takie duże kolczyki kola które dzis są dla mnie nie do zalozenia- lubię minimalizm i nie nosze innych kolczyków niż wtykane, jakies male.

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja planuję powiększyć kolekcję butów sportowych :) Na razie jest ich zbyt mało ;)
    Podoba mi się ta stylizacja z męską koszulą :) Będę musiała pokombinować :)

    OdpowiedzUsuń
  51. hej :) czy w związku ze zbliżającą się promocją w rossmannie -49% zrobisz kolejną notkę co warto kupić? pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  52. Kochana kupiłam mam zamiar kupić podkład Provoke gdyż miałam próbkę i jest świetny ;-) miałam próbkę kolor 210 i jest ok ale zastanawiam się czy teraz na lato nie lepiej mi kupić i ton ciemniejszy? Czy ten się dopasuje. Jak sądzisz? I czy miałaś też puder z tej serii? Jak tak to czy jest wart ceny i jaki kolor wybrać? Przepraszam że tak męczę ale do tej pory nigdy się na twoich radach nie zawiodłam ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko musisz wiedzieć, że ten ciemniejszy jest już mocno ciemny. Ja go używam jak naprawdę mocno się opalę latem i zwykle nie solo, tylko mieszając z tym jaśniejszym. Pudru z tej serii nie miałam, więc się nie wypowiem ja jego temat :-)

      Usuń
    2. To jednak zostanę przy 210. A czy wystarczy wklepać w niego dermablend? Bo akurat mam go w kosmetyczce. A Ty co na niego nakladasz i w jakim kolorze?

      Usuń
  53. Czarna i różowa bluza świetne, uwielbiam motywy kwiatowe na bluzach :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Dario ile masz lat? Wyglądasz młodo ale daje Ci 34 :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli racja :-)

      Usuń
    2. Pudło, czekam na więcej twoich komentarzy :-)

      Usuń
    3. Kiedyś Daria wspominała o gimnazjum,więc 34 lat na pewno nie ma,tylko kilka mniej😉.Ja mam 34 lata,a "za moich czasów" gimnazjów nie było. Ale ktoś Ci Dario komplement sieknął 😉.

      Usuń
    4. Anonimowy03 maja, 2016

      29 lat (+/- 1)

      Usuń
  55. Skąd pochodzi ten top, który masz pod białą męską koszulą? Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź:):*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stąd: http://www.choies.com/product/black-strappy-sweetheart-tight-crop-top_p48897?cid=5952bella

      Usuń
  56. Polecisz jakies serum na końcówki w przystępnej cenie?

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetny post. :-) Najbardziej podobają mi się sportowe buty, kiedyś chodziłam tylko w szpilkach i butach na wysokich obcasach, a teraz uwielbiam sportowe buty. :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  58. Oj, z biegiem lat coraz więcej rzeczy noszę. Dawno, dawno temu chodziłam praktycznie tylko na czarno, ew. zielono :D Miałam też etap w gimnazjum, że skoro wszyscy nosili jeansy, ja nie... Butów sportowych (trampek nie liczę) w zasadzie nigdy nie miałam, dopiero się przymierzam do pierwszych. ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. Hej
    Mam pytanie odbiegające od tematu - może Ty będziesz w stanie mi pomóc ☺
    Jak pozbyć się zaskórników I rozszerzonych porów. ? Mam skórę tłusta w strefie T a reszta sucha i skłonna do pekajacych naczynek.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  60. Dla mnie kiedyś było nie pojęte nosić białe buty sportowe/ adidasy. Kojarzyło mi się z turystami z Niemiec. A teraz boom! sama takie mam i nosze z dumą:P

    OdpowiedzUsuń
  61. Ja do spodni z dziurami wciąż nie mogę się przekonać :((((

    OdpowiedzUsuń
  62. Ja bym dodała jeszcze do listy spodnie legginsy i zestaw gotowy.
    Pozdrawiam,
    Olka

    OdpowiedzUsuń
  63. DARIO MOZESZ NAPISAC Z JAKIEGO SKLEPU SA TE JEANSY Z NAPISEM: &DENIM ktore sa na zdjeciu powyzej i mają w kieszonce okulary

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ,a mozesz podac linka ktore to sa na stronce H&M i ile kosztowały bo ja niewiem ktore to są na stronce H&M-u a mój monitor to roznie kolory wyswietla
      Jeansy mają poprostu obłędny kolor i w nich ci najladniej:))

      Usuń
  64. Bardzo fajny przegląd szafy, jednak bomberki nigdy bym nie założyła, może dlatego, że nie jestem taka szczuplutka jak Ty Kochana ;*

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature