Top Social

-49% NA PRODUKTY DO MAKIJAŻU TWARZY W ROSSMANNIE - CO KUPIĆ? POLECANE PODKŁADY, PUDRY, KOREKTORY, RÓŻE.

Jak pewnie wiecie od dzisiaj w Rossmannie rozpoczęły się wielkie obniżki na produkty do makijażu twarzy, które sięgają aż 49%. Promocja na podkłady, pudry, korektory itp. potrwa do 25.04, następnie od 26.04 zaczną się obniżki na produkty do makijażu oczu, a od 4.05 przecenione zostaną kosmetyki do ust i paznokci. Myślę, że to świetna okazja do uzupełnienia zapasów! W dzisiejszym wpisie polecę Wam kilka produktów, na które warto zwrócić uwagę w Rossmannie i Naturze, bo tam również trwają obniżki do 50%. Zapraszam do dalszej części. 



Na początek kilka polecanych przeze mnie podkładów dla cery tłustej i mieszanej. Mam swoich ulubieńców od lat i jeśli już długo śledzicie mojego bloga, to nie będzie tutaj wielkiej niespodzianki. Testuję naprawdę mnóstwo podkładów, ale żaden nie zdołał mnie jakoś szczególnie zachwycić, więc nadal trzymam się swoich starych ulubieńców. Mam kapryśną cerę, więc zwykle niechętnie podchodzę do testowania nowych podkładów i jeśli coś naprawdę mi podpasuje, to zostaje ze mną na długo. 


CATRICE ALL MATT PLUS | ODCIEŃ 020
________
Podkład dla cery tłustej i mieszanej, który ma całkiem przyzwoite krycie i długo utrzymuje się na skórze. Niestety trochę ciemnieje, jak zresztą każdy podkład/korektor od Catrice, natomiast gama kolorystyczna zawiera 5 odcieni i każda z Was znajdzie tam coś dla siebie. Ogólnie to bardzo przyjemny podkład na lato, bo nie jest tak ciężki, jak na przykład Dr Irena Eris Provoke. Nie matuje na zbyt długo, ale utrwalony dobrym pudrem daje radę przez 3-4 godziny. Dostępny w Naturze. 


DR IRENA ERIS PROVOKE MATT FLUID | ODCIEŃ 210
________
To mój zdecydowany ulubieniec od wielu miesięcy i na razie nie znalazłam nic lepszego. Wspominałam o nim na blogu już mnóstwo razy i tutaj klik jest jego osobna recenzja. Podsumowując - dobrze kryje, ma ładny, żółto-beżowy kolor, nieźle matuje i długo się utrzymuje, a przede wszystkim nie zapycha, więc dla mnie to ideał. Warto go kupić w Rossmannie na promocji, bo cena regularna jest dosyć wysoka jak na drogeryjną półkę. Ja na pewno się skuszę na kilka butelek! 


BOURJOIS HEALTHY MIX | ODCIEŃ 53
________
To akurat ogromny ulubieniec mojej mamy, która jest posiadaczką cery suchej/naczynkowej. Ja również bardzo go lubię, ale na lato, kiedy chcę, aby moja skóra wyglądała trochę świeżej. Nie kryje tak dobrze, jak Irena, ale można to krycie budować, dokładając kolejne warstwy. To podkład, który pozostawia na skórze takie lekko mokre, rozświetlone wykończenie, więc posiadaczki cery tłustej mogą nie być do końca zadowolone. Ja od czasu do czasu lubię taki efekt i jeśli przypudruję dobrze strefę T, to jestem zadowolona. Dostępny w Rossmannie. 


REVLON COLORSTAY  | ODCIEŃ 180
________
Nie jestem ogromną fanką tego podkładu, ale ostatnio powrócił do łask i mieszam go z Ireną, gdy chcę uzyskać trochę lepsze krycie. Wiem, że wiele z Was nadal uwielbia Colorstay, który całkiem nieźle kryje, jest trwały i ma szeroką gamę kolorystyczną. Dostępny w Rossmannie. 


MAXFACTOR LASTING PERFORMANCE | ODCIEŃ 106
________
Kolejny ulubieniec mojej mamy i ja również kiedyś bardzo go lubiłam. Aktualnie ma trochę zbyt pomarańczowy odcień, ale latem wpasuje się idealnie. To już klasyk i podobnie jak Revlon Colorstay jest w mojej kosmetyczce od lat. Dostępny w Rossmannie. 



Odsyłam Was jeszcze do mojego starszego wpisu: 5 NAJLEPSZYCH PODKŁADÓW DO CERY TŁUSTEJ I MIESZANEJ. Znajdziecie tam próbki kolorów/swatche. 


Jeśli chodzi o korektory, to tutaj również wiele się nie zmieniło w kwestii moich ulubieńców. Aktualnie najbardziej lubię Catrice Liquid Camouflage oraz L'oreal True Match. Używam ich zarówno na niedoskonałości, jak i pod oczy. 


CATRICE LIQUID CAMOUFLAGE  | ODCIEŃ 020 
___________
Płynna wersja kamuflażu od Catrice jest znacznie lepsza pod oczy i tam najbardziej lubię używać tego produktu. Ma bardzo dobre krycie, długo się utrzymuje i nie podkreśla zmarszczek tak, jak wersja w słoiczku. Myślę, że to najlepszy, drogeryjny korektor dostępny na rynku. Kupicie go w drogerii Natura. 


L'OREAL TRUE MATCH  | ODCIEŃ VANILLE 2
___________
Kolejny, świetny korektor z drogeryjnej półki. Mój ma waniliowy odcień, który pięknie wygląda pod oczami, redukuje wszystkie zasinienia i maskuje oznaki zmęczenia. Używam go też do rozświetlania centralnej części twarzy i w tej roli także dobrze się spisuje. Warto go kupić na promocji w Rossmannie, bo cena jest wtedy adekwatna do jakości. 



L'OREAL LUMI MAGIQUE  | ODCIEŃ 1
___________
Lekki, rozświetlający produkt, który nie zamaskuje dużych cieni pod oczami, ale ładnie rozjaśni tą okolicę i nada spojrzeniu świeżości. Będzie też dobrze wyglądał na kościach policzkowych, ale nie spodziewajcie się mocnego blasku. Nie wysusza skóry pod oczami i mam wrażenie, ze ją lekko nawilża. Dostępny w Rossmannie. 


CATRICE CAMOUFLAGE CREAM  |  ODCIEŃ 020
________
Ten kremowy, mocno kryjący kamuflaż w słoiczku świetnie sprawdza się do maskowania większych przebarwień i niedoskonałości. Ważne, aby dobrze go przypudrować, bo w przeciwnym razie jego trwałość może być rozczarowująca. To chyba najlepszy, drogeryjny kamuflaż z jakim się spotkałam i polecam go osobom z większymi, skórnymi problemami. Może jednak zapychać z uwagi na parafinę w składzie. 


O korektorach powstał już kiedyś osobny wpis, więc jeśli jesteście ciekawe, to zapraszam tutaj: 



Mam aktualnie trzy ulubione pudry, po jakie sięgam niemalże codziennie. Ostatnim odkryciem jest puder sypki z Catrice, który fantastycznie matuje i wygładza. 

CATRICE NUDE ILLUSION LOOSE POWDER  | ODCIEŃ TRANSPARENTNY
________
Jeśli szukacie dobrego, matującego pudru w rozsądnej cenie, to wypróbujcie koniecznie Catrice Nude Illusion. To sypki, transparentny puder, który naprawdę świetnie utrzymuje sebum w ryzach, a do tego wygładza i utrwala makijaż na wiele godzin. Przypomina mi swoim działaniem Kryolan Anti-Shine, ale Catrice nie jest tak wysuszający przy długotrwałym stosowaniu. Ma jedną wadę, bo potrafi zaraz po aplikacji mocno bielić skórę, ale mi to nie przeszkadza. Mogę za jego pomocą lekko wymodelować i rozjaśnić centralną cześć twarzy, co dodaje twarzy większej trójwymiarowości. Dostępny w Naturze. 


CATRICE PRIME AND FINE MATTYFYING POWDER  | ODCIEŃ TRANSPARENTNY
________
Podobny do wyżej opisywanego Nude Illusion, ale jednak już tak ładnie nie wygładza. Plus natomiast za to, że jest w kamieniu, bo jednak pudry sypkie mogą być nieco problematyczne. Można go bezpiecznie wrzucić do torebki i ma też duże lusterko. 


MANHATTAN CLEARFACE | ODCIEŃ 76 SAND
________
Używam go od wielu lat i nadal pozostaje moim ulubionym  pudrem matującym. Lubię w nim to, że daje lekkie krycie, dzięki czemu zakryje jakieś prześwitujące przez podkład przebarwienia. Zawsze mam go w torebce i z pewnością zrobię spory zapas na promocji w Rossmannie. 


Jeśli są tu fanki róży do policzków i lekkiej opalenizny, to również mam do polecenia kilka ciekawych produktów. Bardzo rzadko sięgam po róże, bo to one były prawdopodobnie przyczyną pojawiania się zaskórników na policzkach. Czerwony barwnik potrafi być niestety problematyczny. Aktualnie używam tylko brązerów, o których stworzyłam osobny wpis, więc jeśli jeszcze nie widziałyście, to zapraszam tu:




ASTOR SKINMATCH BLUSH  | ODCIEŃ 002
________
Bardzo ładny, uniwersalny kolor różu, który będzie dobrze współgrał z każdym typem urody. Jeśli szukacie swojego pierwszego różu do policzków, to spokojnie możecie postawić na ten. Dobrze się utrzymuje na skórze i nie jest zbyt mocno napigmentowany, więc nie zrobicie sobie nim plam. Dostępny w Rossmannie. 


PALETKA CATRICE BLUSH ARTIST  | ODCIEŃ 030
________
Mimo, że róże w opakowaniu wyglądają na mocno błyszczące, to na skórze są matowo-satynowe i nienachalne. Również mają ładną, koralową tonację i pasują do wielu typów urody. Zestaw dostępny w Naturach. 


ROZŚWIETLACZ LOVELY GOLD HIGHLIGHTER
________
Rozświetlacz z Lovely jest w niskiej cenie nawet bez promocji, a po obniżce zapłacicie za niego śmieszne pieniądze. Jest to świetny, drogeryjny rozświetlacz, który warto mieć w swojej wiosenno-letniej kosmetyczce. Złota wersja lśni podobną taflą jak Mary Lou Manizer!


RÓŻ LOVELY NATURAL BEAUTY BLUSHER  |  ODCIEŃ 25
________
Kolejny, niedrogi produkt z szafy Lovely i tym razem jest to piękny, koralowy róż. Zaskakująco długo utrzymuje się na policzkach i nadaje skórze świeżego, młodzieńczego wyglądu. Świetna propozycja w bardzo niskiej cenie dla każdej "różomaniaczki" :-)


***
Jakie są Wasze plany zakupowe? Może tym razem Wy mi coś polecicie? Zajrzyjcie też koniecznie do wpisu na temat 5 BŁĘDÓW DOTYCZĄCYCH WYBORU I APLIKACJI PODKŁADU.


A jeśli chciałybyście sobie przypomnieć inne wpisy o tym co warto kupić na rossmannowskich obniżkach, to zapraszam tutaj: 







Zachęcam do obserwowania mojego profilu na Instagramie klik - tam dzieje się więcej :-) 




179 komentarzy on "-49% NA PRODUKTY DO MAKIJAŻU TWARZY W ROSSMANNIE - CO KUPIĆ? POLECANE PODKŁADY, PUDRY, KOREKTORY, RÓŻE. "
  1. Ja dzisiaj porobiłam takie zapasy, że nawet nie chcę liczyć ile pieniędzy wydałam! Będę mieć o czym pisać na swoim blogu. A ile kobitek! O 8 już się zbierały! :D O 16 wszystko poprzebierane :D

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie puder z Catrice Prime and fine mattyfying się nie sprawdził, bo daje kolor i wyglądam, jakbym obsypała się mąką.. A szukam czegoś do zmatowienia twarzy, a nie do zrobienia z siebie córki młynarza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to może manhattan soft mat loose powder okaże się dla Cebie lepszy :) odcień 01 natural ma lekki kolor i nie daje białego efektu, dobrze matuje :)

      Usuń
    2. A nakładając puder pędzlem też masz efekt zbielenia skóry?

      Usuń
    3. Manhattan to już całkiem porażka ;< Niestety przy używaniu pędzla też tak jest, ale w mniejszym stopniu, jednakże przeszkadza mi to :(

      Usuń
  3. Dario, chciałabym skorzystać z nadchodzącej promocji na produkty do ust. Ostatnio Maria z bloga ubieraj się klasycznie polecala pomadki do konkretnego typu urody. Dla mojego typu wybrala l'absolu rouge 244, jednak nie jest to produkt na studencka kieszeń 😉. Czy znasz ten odcien pomadki i byc moze tansze jej zamienniki lub podobne odcienie? ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zestawienie, sama skorzystam z części produktów, bo rzadko można trafić na tak dobre promocje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Skąd biustonosz? *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. W Rossmannie jest Catrice? Już myślałam, że moje sklepy są niedotowarowane, ale na rossnet też ani słowa o tym nie ma... Czyżby coś mnie ominęli?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, w Naturach jest na pewno :-)

      Usuń
    2. Faktycznie! Wspomniałaś o Naturze, a mi to umknęło :) Na Catrice jest akurat -20% :)

      Usuń
    3. Swoją drogą nie jestem pewna, czy nie widziałam ostatnio w Rossmannie szafy Catrice. Ale mogło mi się przewidzieć :-)

      Usuń
    4. Ja odwiedzam Rossmana w trzech lokalizacjach Poznaniu, losowo :) Nie widziałam Catrice, za to w Naturze i Hebe jest na pewno:)

      Usuń
    5. W Rossmanie Catrice nie ma na sto %;)

      Usuń
    6. a własnie że jest na sto, tylko bardzo rzadko

      Usuń
    7. Catrice jest na przykład w Rossmannie na dole w Galerii Krakowskiej :) chociaż płynnego kamuflażu jeszcze nie udało mi się tam dostać.

      Usuń
    8. Jest, ja dziś kupowałam w galerii krakowskiej ;) rzeczywiście, jest mega rzadko chyba tylko w największych miastach

      Usuń
    9. Czyli jednak mnie oczy nie myliły :-D

      Usuń
    10. Catrice jest tylko w niektórych rossmannach, tak samo jak essence ;)

      Usuń
    11. W Łodzi w Manufakturze jest Catrice :)

      Usuń
    12. W Galerii Krakowskiej jest szafa Catrice w Rossmannie na dole :) Wyobraźcie sobie moją radość kiedy wczoraj pojechałam odebrać Healthy Mixa 51 (dorwałam przez internet) i kręciłam się koło szafy Catrice, a tu akurat pani dołożyła mnóstwooo płynnych kamuflaży :D Najlepszy korektor jaki miałam, naprawdę, kolor 020 cudownie stapia się ze skórą, miałam kupować pro longwear z MACa ale Catrice jest ekstra :)

      Usuń
  7. Ja już po zakupach, choć przyznam, że nie zaszalałam. Mam ochotę na coś z Catrice, ale w moim mieście niestety nie ma Natury. Przyznam, że ciężko było mi się dostać do szafy, przez tłum kobiet. Chciałam nawet po południu wrócić się po korektor, ale pewnie ludzi było jeszcze więcej i nie wiem czy coś tam zostało w jasnym odcieniu... ;) Zniechęcona tłumem w Rossmannie, udałam się do apteki na włosowe zakupy, a co tam trzeba sobie jakoś odbić! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja planuję jutro z rana się wybrać, to może uniknę dzikiego tłumu. Chyba najgorzej pójść w sobotę albo w niedzielę :-)

      Usuń
    2. Z rana tak samo niestety straszne tlumy :-)

      Usuń
    3. Catrice jest tez w hebe ;)

      Usuń
  8. Myślisz że podkład dr Irena Eris provoke Matt będzie odpowiedni do cery normalnej nieproblematycznej (od czasu do czasu pojawi się mała niedoskonałosc) sklaniałam się ku zakupieniu go już jakiś czas temu i myślę że teraz będzie idealna okazja zakupić go na promocji w Rossmannie. Choć na codzień używam tylko kremu i pudru, jednak myślę że podkład mógłby się sprawdzić przy większych okazjach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze z tej firmy możesz również skusić się na wersję niematującą :)

      Usuń
    2. Tylko nie wiem czy będzie tak dobra, jak matująca. Słyszałam, że jednak jest gorsza :-)

      Usuń
    3. Rozswietlajacy jest genialny:)

      Usuń
  9. Ja chciałam kupic podkład bo ńie mam juz ńic poszłam do douglasa kupiłam podkład pupa i dobrze ze go nie otworzyłam bo jak pani mnie wymalowała nim to jak wróciłam do domu nie miałam go juz prawie wogole a policzki swedzialy mnie okropnie ,eris provoke wazy mi sie na buzi i niewiem juz co kupic mojej buzi nic nie pasuje porażka....co moze byc nie tak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu nie trafiłaś jeszcze na swój idealny podkład. Ja zanim znalazłam ideał wypróbowałam kilkadziesiąt różnych :-) Każdy ma inną cerę, więc trzeba dobierać podkład metodą prób i błędów, niestety.

      Usuń
    2. Spróbuj może zmienić pielęgnację - mi na odwodnionej skórze podkłady się bardzo ważyły. Być może potrzebujesz innej konsystencji, bo obydwa które odpisałaś są raczej lekkie i suche (choc nie wiem ktory z pupy, wiekszosc z nich jest jednak bardzo lekka- u mnie tez sie nie sprawdziły, zreszta tak samo jak Irena Eris provoke matt, ktory także się u mnie ważył, za to rozswietlajacy wygladal juz zadowalajaco) ;) glowa do góry. Postaw na pielęgnację, szukaj, mize niekoniecznie wśród tych najdrozszych, przegladaj składy. Po pewnym czasie zorientujesz się co sprzyja Twojej cerze, a co nie ;)

      Usuń
    3. Tak, zdecydowanie dobrze jest eksperymentować z konsystencjami. Ja wiem, że nie lubię takich lejących, które zwykle podkreślają suche skórki i nie utrzymują się zbyt długo.

      Usuń
  10. Dario, a jakie drogeryjne tusze do rzęs polecasz? Oraz może jakąś paletke cieni ? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie o tym post jak nastanie promocja na produkty do makijażu oczu :-)

      Usuń
    2. Poprosimy tak jak najwczesniej od zaczecia promocji, bo niestety juz z kazdym nastepnym jest coraz mniej rzeczy na pólkach :D A Twoje rady co kupic sa bardzo przydatne !

      Usuń
  11. Dario, wcześniej na Twoim blogu czytałam że używałaś także Manhattan clearface w odcieniu 77 natural. Czy jest ona bardzo ciemny? Czy przy opalonej skórze na lato będzie dobry?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest bardzo ciemny i do opalonej skóry może być nawet zbyt jasny, ale na szczęście po jakimś czasie się dopasuje :-)

      Usuń
  12. Swietnie mi sie sprawdza ten puder z manhattan (poznalam go dzieki Tobie ) ale tym razem wzielam synergen z ciekawosci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. synergen chyba jeszcze tańszy ;)ciekawe czy tak samo dobry?

      Usuń
    2. W sumie działaniem jest bardzo podobny do Manhattanu ale.. zapchał mnie, więc go odstawiłam. Szkoda, bo ładnie wyglądał na skórze.

      Usuń
  13. W dwóch okolicznych rossmanach nie było promocji -49%:/. Jestem trochę zła bo szykuje się mocno weselny sezon i powinnam zaopatrzyć się w kilka niecodziennych kosmetyków. Mam nadzieje że w ustami nie wywiną takiego numeru bo pomadki potrzebuję koniecznie. Tak wogóle może być że sklep danek sieci olewa sobie ogólnopolską promocję?

    Poza pudrem manhattan (uwielbiam go za idealny odcień, jako nastolatka używałam korektora z tej serii z pozytywnym skutkiem) polecam Lasting Finish Rimmel. Ladny, satynowy, mat na ok.4-5 godz, fajna gąbeczka i lusterko. Jednak mało wydajny i bez promocji 35zł to trochę dużo. Z korektorów polecam Bell, wąski sztyft. Ładnie się wtapia i jest bardzo precyzyjny. Cena ok. 10zl.

    W kwestii podkładu dr ireny eris - radzę się zastanowić nad aptecznym fluidem pharmaceris. Wytwórnia ta sama, skład prawie identyczny, tylko opakowanie plastikowe i mało eleganckie (ale z pompką). Kryje bardzo ładnie, jest mega wydajny i nie zapycha. Jest wersja matująca, kryjąca i z filtrem 50 (fajna opcja po kwasach i dla osób które wciąż nieznalazły kremu z filtrem po którym się nie świecą).
    Też zapychało mnie wiele róży (nawet jednorazowy makijaż u kosmetyczki powodował wysyp) poza niepozornym różem z wibo za 10zl:). Bardzo lekki.
    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam fluid pharmaceris matujący w odieniu naturalnym. Mam cerę mieszaną i używam go chyba od 2 lat. Trochę się świecę w strefie T po kilku godzinach, ale nie zapycha jak inne podkłady drogeryjne. Cena w promocji to około 32 zł. :)

      Usuń
    2. Chyba coś nie tak z tymi Rossmannami - promocja powinna być wszędzie równocześnie :-)
      Fluidy z Pharmaceris kiedyś miałam, ale to jednak nie jest ta lekkość i mat, co Provoke. Korekto z Bell już od dawna chcę kupić. Może się skuszę w takim razie :-)

      Usuń
    3. Prawie robi wielka roznice jednak:)

      Usuń
  14. Kupiłam z Twojego polecenia bronzer z Astora :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dario, czy używałaś inne odcienie podkładu dr Ireny Eris Provoke matującego (oprócz odcienia 210)? To jest chyba najjaśniejszy odcień dla typu matującego? Szukam czegoś odpowiedniego dla średniej karnacji i ten 210 chyba będzie zbyt jasny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, mam wszystkie odcienie ale już 220 jest baaardzo ciemny i ogólnie jest przepaść kolorystyczna między 210 a ciemniejszym 220. Radzę się zastanowić, jeśli nie masz mocno ciemnej karnacji :-)

      Usuń
    2. Dziękuję za poradę, w takim razie raczej się skuszę na odcień 210 :)

      Usuń
    3. Wczoraj kupiłam odcień 220 Provoke Matt. 210 był dla mnie zdecydowanie zbyt jasny, ale rzeczywiście, 220 jest dobre parę tonów ciemniejszy. Bałam się, że 220 będzie dodatkowo oksydować (wersja rozświetląjąca ciemniała- chyba, że nałożyłam baaardzo mało produktu), ale kolor pozostał bez zmian i skóra jest bardzo aksamitna w dotyku. Radiance miał dosyć mokre wykończenie i nie trzymał się zbyt długo. Dodatkowo, odcień natural w wersji rozświetlającej jest ciemniejszy niż wersji matowej.

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    5. Ja kupiłam wczoraj 220, też sie obawiałam, ze będzie za ciemny, mimo że nie jestem bladziochem, ale nie było juz 210, wiec wklepalam sobie troche w szyje 220, w tym czasie poszlam poogladac sobie jakies korektory i inne takie, nawet kupilam z eveline arc scenic, zobaczyłam do lusterka, spytałam kogoś jak to wygląda i było ok :) szczególnie, że zbliża się lato. Dzisiaj go użyłam, nałożyłam tylko jedną wartswe bardzo cienka, nie mam problemów ze skórą, ale niemiłosiernie się świecę i musze powiedzieć, że matuje bardzoo dobrze, faktycznie jego krycie jest bardziej średnie, ale ogólnie po pierwszym użyciu jestem bardzo zadowolona, zobaczymy czy się pokochamy po kilku użyciach :) Polecam korzystać z próbek jednak! :)

      Usuń
  16. Ahhh... czytając u Ciebie już po raz kolejny o tym podkładzie ProVoke Matt mam jeszcze większą ochotę go kupić. Moją mieszaną cerę mam w średniej kondycji, po wieloletniej walce z trądzikiem. Poza tym, błyszczę się jak choinka. :( testowałam Bourjois 123 Perfect i ogólnie dawał ładny efekt, ale trochę przesuszał mi skórę, kiedy go używałam.

    Dario, podpowiedz. Czy odcień Ivory jest bardzo jasny? Aktualnie używam Bourjois HM w kolorze 52 Vanilla. I nie wiem, który odcień ProVoke wybrać. Gdy patrzyłam na testery w drogerii, odcienie od neutral wzwyż wydawały mi się naprawdę ciemne...! Ehh, miałam już tyle za ciemnych podkładów, że nie chcę znów wydawać pieniędzy w błoto :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety wbrew nazwie nie jest bardzo jasny i do tego ciemnieje o jeden ton na skórze. Na pewno nie bierz ciemniejszego, bo to już przepaść kolorystyczna i są bardzo ciemne :-)

      Usuń
    2. Ja się kiedyś skusiłam na niego odkąd zaczęłam czytać blog Darii i....był to strzał w 10-tkę. Drogi, to fakt, ale są promocje i okazało się że jest bardzo wydajny. U mnie jedna pompka starcza na pokrycie całej twarzy (rozprowadzam pędzlem). Nie zapycha i ladnie pachnie. Nie tworzy maski, ladnie się utrzymuje. I w końcu coś, co nie ciemnieje ( odcień 210). Więc ja polecam.
      Niestety z obecnej promocji nie skorzystam, bo mieszkam w małej miejscowości i w moim Rossmannie nie mają szafy Eris:( Kiedyś udalo mi się go kupić w Szczecinie, akurat na promocji :) Pozostaje więc liczyć na kolejną promocję, ale nawet jeśli nie będzie to i tak go kupię :) Pozdrawiam Ula

      Usuń
    3. A masz może gdzieś w okolicy Hebe? Bo tam również jest Provoke i często jest na promocji :-)

      Usuń
  17. Dario,chciałabym prosić Cię o radę odnośnie cery mieszanej,bo posiadaczką takiej właśnie jestem.A dokładnie chodzi mi o rodzaj podkładu.Wiem,że muszą być one przeznaczone do mieszanego typu skóry,ale po ich zastosowaniu mimo wszystko świeci mi się czoło.Na wierzch używam pudru Vichy Dermablend.Nie wiem,ale moje podkłady z czasem ciemnieją na skórze,poza tym jak podkład ma się do kremu nawilżającego na dzień?Z góry dziękuję za odpowiedź.Joanna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A powiedz mi w jaki sposób używasz tego pudru Vichy Dermablend? W przypadku tego produktu liczy się sposób aplikacji i najlepiej wciskać go w te najbardziej przetłuszczające się miejsca gąbeczką, a nie omiatać twarz pędzlem. Poza tym - nie oszukujmy się, ale przy cerze mieszanej/tłustej nie ma cudów i twarz będzie się prędzej czy później świecić. Nie ma mocnych, takie uroki naszej skóry. A jeśli coś utrzyma mat trochę dłużej, to musisz liczyć się albo z nadmiernym przesuszeniem skóry, albo z zapchaniem. Tak to u mnie wygląda :-) Dobrze jest nosić przy sobie bibułki matujące i po prostu co jakiś czas odciskać nadmiar sebum - wtedy jest ok.

      Usuń
    2. Puder zawsze nakładam za pomocą gąbeczki dociskając właśnie wybrane partie twarzy.Pod spód używam podkładu L'Oreal True Match.Ale może poleciłabyś mi jeszcze inne podkłady do cery mieszanej?I chciałabym zapytać Cię jeszcze o to,czy rodzaj nakładanego na dzień kremu ma wpływ na to,że zmienia się kolor podkładu w ciągu dnia i czy powinnam wybierać jaśniejsze odcienie?

      Usuń
    3. Pewnie trochę ma wpływ i zauważyłam, że im bardziej tłusty krem, tym ciemniejszy później robi się podkład ale to moje prywatne obserwacje :-) Do cery mieszanej polecam jeszcze kilka podkładów i w teście podlinkowałam starszy post :-)

      Usuń
  18. Przepiękne zdjęcia, przecudowny blog! Zostaję na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja tym razem skusiłam się tylko na podkład True Match, korektor Perfect Match i paletkę do konturowania z Wibo - pierwsza i trzecia pozycja to kompletne nowości u mnie i jestem ciekawa jak się spiszą. Czekam jeszcze na promocję produktów do oczu i będę w 100% zadowolona! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dario, jaki polecasz pędzel do pudru? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do pudru używam gąbeczki, ale jeśli miałabym polecić pędzel, to byłby to:
      Hakuro H55 albo Zoeva 106, albo coś mniejszego Zoeva 126, który możesz wykorzystać również do rózu czy brązera :-)

      Usuń
  21. "natomiast gama kolorystyczna zawiera 5 odcieni i każda z Was znajdzie tam coś dla siebie" - oj, chciałabym żeby tak było. Naprawdę. No ale niestety...

    OdpowiedzUsuń
  22. Dario, mam problem ze zdobieniem hybryd rapidografem. Ostatnio zakupiłam sobie rapidograf i powoli uczę się robić nowe wzorki, postępuje zgodnie z Twoimi radami, aczkolwiek po nałożeniu topu i utwardzeniu go w lampie wzorek w niektórych miejscach się ściera (jak juz na koniec przecieram paznokieć clenearem). Czemu to tak się dzieje? Czy jest to zależne od tuszu czy od topu?
    Proszę o pomoc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że w tych miejscach gdzie się ściera niedostatecznie pokryłaś paznokieć top-em i przy przecieraniu Cleanerem wzorek po prostu się zmywa. Spróbuj po prostu nałożyć bardzo dokładnie top, a nawet nałóż dwie warstwy (każda utwardzana osobno). Powinno być ok :-) Jeśli nadal będzie ten problem, to najprawdopodobniej wina tuszu.

      Usuń
    2. Dziękuję za pomoc! Spróbuję :)

      Usuń
  23. Oj kochana muszę się przyznać że tylko raz, czy dwa poleciłam/doradziłam Ci jakiś produkt. Zdecydowanie częściej to Ty mi pomagasz ;-) mam pytanie z innej beczki. Czy znasz może jakiś fajny krem bb na lato by móc się nie malować w cieplejsze dni? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. od siebie polecę skin 79 w zielonym opakowaniu, ale to tylko wtedy jak nie zamierzasz opalać twarzy, bo jest bardzo jasny :)

      Usuń
    2. A jest z tej firmy ciemniejszy odcień? Skoro jest spoko to może warto;-)

      Usuń
    3. Hmm, niestety nic sprawdzonego nie polecę, bo zupełnie nie używam kremów BB. Dziewczyny kiedyś pisały, że dobre są te z Bell.

      Usuń
    4. są ciemniejsze, nawet bardzo :)

      Usuń
  24. Pytanie z innej beczki ale czy znasz może jakiś sposób na choć trochę zmniejszenie widoczności (takie chwilowe) rozstępów? Np jakiś krem brązujący czy coś takiego.Zaglądam do Ciebie od niedawna i nie znalazłam jakiegokolwiek tematu o tym. Czy mogłabyś mi coś doradzić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie, sama mam kilka rozstępów i raczej nic ich tak porządnie nie zamaskuje. Trochę lepiej jest po nałożeniu samoopalacza Sun Ozon albo rajstop w spreju od Sally Hansen ale całkiem nie znikną.

      Usuń
    2. Dziękuję warto wypróbować

      Usuń
  25. W Rossmannie nie ma Catrice :) A szkoda, bo mają świetne produkty!

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak to jest z tymi filtrami w kremach na dzień? Lepiej stosować takowe czy nie koniecznie? I jak się to ma do podkładu na codzień?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej warto coś takiego stosować, bo masz ochronę+pielęgnację w jednym i na to normalnie nakładasz podkład :-)

      Usuń
    2. Czyli jak stosuje krem na codzień z spf 15 i podkład również ma spf 15 to może być, tak? Bo rozumiem że na plaże ten filtr powinien być dużo większy.

      Usuń
    3. Może być, ale tak czy siak ochrona wynosi tylko 15 SPF.

      Usuń
    4. Dokładnie - te filtry się nie sumują. Na plażę filtr powinien być o wiele większy - ja na twarzy używam 50 :-)

      Usuń
  27. przepraszam ale ja z innej beczki
    na zdjęciu masz koszule a pod nią?
    to biustonosz czy bluzeczka?
    proszę zdradz bo chcę takie!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ramiączka do biustonosza z Promees Lingerie - kupiłam na Allegro :-)

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję! Widzialam podobny biustonosz alle za 450zl... a tu taki numer :-D dzięki biegnę kupić

      Usuń
    3. Dziękuję bardzo! Widzialam podobny biustonosz alle za 450zl dzięki biegnę kupić :-D

      Usuń
  28. Czy ten roz z astora to cos pomiedzy rozowym a pomaranczowym odcieniem? Szukam czegos pomiedzy wlasnie ;) ani nie rozowy roz, ani nie pomaranczowy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To coś bardziej pomiędzy różem, a koralem :-)

      Usuń
  29. Dziewczyny polecicie puder do gruntowania korektora pod oczami? Wszystkie których używałam wyglądały zbyt sucho :(

    OdpowiedzUsuń
  30. Strasznie miałam ochotę na podkład provoke ale nie idzie go znaleźć w Rossie niestety :-) Mam Revlona w tym odcieniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. A ja czuję się podłamana. Po Twoich licznych recenzjach używam pudru Manhattan w odcieniu Natural, ale wersję 2w1. Jest idealny, podkład i puder w jednym. Ale ostatnio rozczarowałam się. Jestem po mikrodermabrazji i muszę używać kremu z filtrem, a że Ziaja Med 50+ mi się skończyła, kupiłam z Twojego polecenia krem-żel Anthelios. I okazało się, że po dwóch godzinach puder Manhattan zrolował mi się w wielu miejscach na twarzy. I teraz moje pytanie, czy mogę mieszać ten Anthelios z kremem nawilżającym, czy wtedy stracę ochronę przeciwsłoneczną?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie stracisz ochrony i możesz tak spokojnie zrobić. Wydaje mi się, że to wina tej wersji 2w1, bo u mnie nic takiego się nie dzieje :-(

      Usuń
  32. Hej :) wiem, że krem z filtrem trzeba nakładać co mniej więcej 3 godziny, ale co z makijażem? Jak to rozwiązujesz? Nakładasz krem z filtrem pod makijaż i przez cały dzień już nic nie dokładasz, czy może w ciągu dnia wklepujesz krem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez cały dzień już nie dokładam niestety, bo tak się raczej nie robi. Dokładam tylko wtedy, gdy nie mam na sobie podkładu np. latem na plaży :-)

      Usuń
  33. Skąd ta paleta z Chanel?

    OdpowiedzUsuń
  34. Dario a co sadzisz o podkładach naturalnych Lilly lolo?
    Pozdrawiam 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie niestety pudry mineralne się nie sprawdzają. Bardzo podkreślają suche skórki i potrafią mnie uczulić :-(

      Usuń
    2. Dzięki za dopowiedz.

      Usuń
  35. Super! Wiele z tych rzeczy sprawdziło się rownież u mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Błagam, doradz mi w sprawie pudru prasowanego bądź sypkiego. Potrzebuje jasny jasny i jeszcze raz jasny :) a chce skorzystać jutro z promocji w rossmanie. PS. W co mam się zaopatrzeć jutro jeśli chce zacząć przygodę z konturowaniem? Dziękuje z góry za odpowiedź! Karla.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam takich naprawdę jasnych koloryzujących, ale każdy puder sypki transparentny powinien być dobry. Ja uwielbiam ten z Catrice NUDE ILLUSION LOOSE POWDER o którym pisałam ale nie w każdym Rossmannie jest dostępna szafa tej marki. Co do konturowania, to jak na razie mogę polecić tylko paletkę Catrice o której pisałam tu: http://kosmetyczna-hedonistka.blogspot.com/2016/04/konturowanie-i-opalanie-twarzy-przeglad.html

      Usuń
  37. Prosze o rade! Posiadam pod oczami cienie i skore pod oczami tak jakby opuchnieta( zwykle z rana) i to dziwnie wyglada. Planuje zakup jakiegos korektora(moze na promocji w rossmanie) lecz nie mam pojecia jaki bylby dobry zeby ukryc a nie uczulic(niestety czesto kosmetyki mnie uczulaja). Dario wiec prosze Cie jako znawczynie kosmetykow o pomoc :-) Cere mam nie sprawiajaca zwykle klopotow, tylko ta skora pod oczami :-(. PS:cere mam mieszana i raczej ciemniejsza niz jasniejsza karnacje. Dziekuje wielce z gory za odp. i pozdrawiam, Sandra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sandra, to spróbuj ten korektor z Catrice, bo dobrze kryje. Jednak nie zniweluje to opuchnięć pod oczami, jedynie ukryje cienie, zasinienia i ewentualne przebarwienia na powiekach. Nie jestem niestety w stanie Ci zagwarantować, że jakiś produkt nie będzie uczulał i nikt tak naprawdę nie da Ci tej gwarancji :-)

      Usuń
  38. Kochana Dario prosze Cie o pomoc w sprawie kosmetykow. Mam 16 lat i moja skora nie ma problemow takich jak krostki itp. jedynym problemem sa "worki" pod oczami, i lekko swiecacy nos i czolo. I mam pytanie jakich kosmetykow uzyc, sadze ze korekror pod oczy bylby najlepszym rozwiazaniem lecz zapewne odzanaczal by sie od reszty, mozna by go bylo polaczyc podkladem(lecz boje sie juz uzywac podkladu bo mi przewaznie robil wiecej zlego niz dobrego :-( ), moze krem bb bylby dobry. Sama juz nie wiem, wiec prosze Cie doradz mi jaki korektor bylby dobry i czego uzyc by sie nie odzanaczal. Zaznaczam ze skore mam dosc sklonna do podraznien, cere chybs mieszana i do tz."bladziochow" tez nie naleze.Bardzo dziekuje za odpowiedz. Super blog, po prostu go kocham :-) !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinnaś koniecznie wraz z korektorem używać również lekkiego podkładu - sam korektor będzie wyglądał nienaturalnie. Wybierz może coś z jednej serii np. Bell ma fajne kremy BB i korektory dopasowane do odcienia kremu :-) Z kolorem musisz już niestety sama utrafić, albo poprosić panią w drogerii, aby doradziła. Koniecznie dopasowuj odcień podkładu do koloru szyi :-)

      Usuń
  39. A co myślisz o kremach Rosaliac Cc la roche i o Anthelios XL krem bb z bajkaliną? Czy to dobra alternatywa na lato zamiast fluidów, podkładów? Który z nich jest lepszy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mam zdania, ponieważ nie używałam tych produktów :-)

      Usuń
  40. :) Zastanawiam się, czy jeśli nie mam zbytnich problemów z cerą wystarczy, że będę używać jedynie korektora i pudru, aby nie obciążać twarzy podkładem? Szkoda, że w moim rossmanie nie ma kosmetyków z manhattana :( , tak bardzo chciałam ten puder ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że możesz, tylko pamiętaj o dobrym dopasowaniu korektora do koloru skóry, aby się nie odznaczał na twarzy. Puder pewnie to trochę wyrówna, ale jednak w ostrym świetle dziennym miejsca aplikowania korektora mogą być widoczne :-)

      Usuń
  41. Zgadzam się co do podkładu od Catrice i Bojouris jak i korektora True Match i rozświetlacza Lovely, cuda! Muszę koniecznie wypróbować ten korektor Lumi Magique! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Robiłam juz dwa razy płukankę z kory dębu i za każdym razem mam po niej takie włosy jakbym nałożyła kilo odzywki i nie spłukała 😞 Nie wiem czy cos robię zle, czy to tak działa... Splukujesz włosy po płukance czy nie? Bardzo chciałam przyciemnić włosy ale przeszkadza mi ten defekt 😞😞

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie strasznie tempe są...

      Usuń
    2. Możesz w takim razie bez problemu spłukać włosy wodą po płukance :-)

      Usuń
    3. I nie wpłynie to na przyciemnianie włosów? A jako to jest Ciebie? Moze cos złe robię :(

      Usuń
  43. Chyba jutro się wybiorę i zobaczę czy uda mi się kupić jakąś bazę czy bronzer ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Fajnie, że dodałaś swatche kolorów korektorów! Trzeba uważać na ten płynny kamuflaż z Catrice, bo po chwili od nałożenia bardzo ciemnieje. Formułę ma rewelacyjną, bo kryje i nie wchodzi w zmarszczki, ale kolor nie każdemu będzie odpowiadał - zwłaszcza jeśli kwestia dotyczy okolic pod oczami.
    Ja tym razem postanowiłam spróbować Eris Provoke Radiance (jest lżejszy od matowego i... mniej matowy :D) i korektora z Maybelline Dream Lumi Touch. Na razie oba kosmetyki wydają się bardzo przyjemne! Zaskoczyło mnie naprawdę fajne krycie korektora i piękny zapach i wykończenie podkładu. Zobaczymy jak z trwałością i zachowaniem w ciągu dnia.
    Z Twojego polecenia kupiłam bronzer i róż z Astora. Są naprawdę fajne (zwłaszcza bronzer), choć nie przepadam za formą mozaiki w kosmetykach w kamieniu. Ale po wypiekanym twardzielu z Bourgeois (róż), dobrze było zmienić róż na bardziej miękki i mozaikowy.

    OdpowiedzUsuń
  45. Dziś kupiłam REVLON COLORSTAY kolor 220. Słyszałam bardzo dobre opinie o nim i dałam się skusić :) Bardzo ciężko mi dobrać dobry podkład. Większych problemów z cerą nie mam, jedynie świecenie w strefie T, ale ciężko mi dobrać kolor dobry. Niestety ten podkład nie ma najlepszego opakowania (dozownika), dlatego kupiłam dziś gąbeczki do podkładu, którymi nigdy się nie malowałam :P To będzie wielki test :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Daria!
    Kocham Twojego bloga!
    Twoje teksty czyta się jak dobrą książkę, a zdjęcia-są idealne<3
    Jesteś moją inspiracją. Chciałabym Cie
    Pozdrawiam i zapraszam na swojego bloga.
    Klaudia.

    OdpowiedzUsuń
  47. Musze wyprobowac ten puder z Manhatanu :D. Tylko jaki odcien mi radzisz bo mam raczej ciemniejsza karnacje? Dzieki za odp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najciemniejszy jest beige 75

      Usuń
    2. Niestety nie doradzę Ci odcienia przez internet, nie widząc Twojej skory :-)

      Usuń
  48. Czy ktoś się orientuje, czy balsamy do ust tez będą przecenione?

    OdpowiedzUsuń
  49. Dario powiedz mi co sadzisz o Lovely Eyebrows Creator-paletka do brwi i o Wibo Eyebrow Shaping Kit-puder do brwi :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  50. Witaj Dario:) Kupiłam Eris provoke0 jestem bardzo zadowolona ale teraz mam problem bo nie posiadam żadnych pędzli (wiem, ze to dziwne ale do niedawna wcale się nie malowałam). I chciałam nabyć jakiś zestaw- i tak sobie myślę że skoro do tej pory nie miałam żadnego to moze pora nabyć jakis zestw- chiałam wybrać coś a hakuro albo zoeva. Co polecasz dla osoby początkującej w makijażu? proszę doradz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej wydać raz pieniądze, a dobrze. Polecam Ci zestaw pędzli Zoeva np. Rose Golden Set Vol. 2.

      Usuń
  51. W moim mieście są dwa Rossmany i w żadnym niestety nie ma kosmetyków Eris Provoke 😞 A tak bardzo chciałam wypróbować ten podkład tyle że w wersji rozświetlającej... Polowałam również na Bourjois Healthy Mix, ale najjaśniejsze kolory rozeszły się ekspresowo... Na promocji zakupiłam sprawdzony podkład Astor Skin Match Protect oraz róż Astor Skin Match, który bardzo lubię i sięgam już po kolejne opakowanie. Do wypróbowania kupiłam podkład Bourjois 123 Perfect i korektor L'oreal Lumi Magique. Ciekawa jestem tych produktów. Dario, używałaś może pudru sypkiego Manhattan Soft Mat Loose Powder? Ja go bardzo lubię, matuje idealnie i jest do tego bardzo wydajny, przy codziennym używaniu starcza na bardzo długo. Używam koloru 1 Natural, ale z tego co kojarzę dostępny jest jeszcze w jednym ciemniejszym odcieniu. Polecam, gdybyś miała ochotę wypróbować. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim Rossku tez nie ma Eris, ale poprosiłam koleżankę, która mieszka w większym mieście i kupiła mi :)

      Usuń
    2. Jaką masz karnację? Ja mam taką oliwkową i zastanawiam się czy kupiś odcień natural czy beige tego pudru sypkiego z Manhattan?

      Usuń
    3. Ja akurat mam bardzo jasną cerę żeby nie powiedzieć, że jestem bladziochem i dlatego używam tego jaśniejszego pudru.

      Usuń
  52. Czy orientuje sie ktos czy do promocji -49% w rossmanie od 4maja beda sie tez zaliczac pomadki ochronne do ust? Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  53. Gdzie dokładnie można znaleźć ten podkład Provoke? Przeszłam dzisiaj cały Rossmann i nigdzie nie mogłam go znaleźć. Testowałaś może podkłady z Sephory?

    OdpowiedzUsuń
  54. A ja mam takie pytanie czy da się nałożyć róż gąbeczką? Jeśli nie i trzeba byłoby zaopatrzeć się w pędzel to możesz podpowiedzieć jaki?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, różu nie powinno się aplikować gąbeczką, chociaż pewnie są zwolenniczki takiego sposobu. Polecam Ci jednak pędzel skośnie ścięty np. Zoeva 127 lub Hakuro H24 :-)

      Usuń
  55. Do różu możesz użyć pędzla takiego ukośnie ściętego. Gąbeczką nigdy nie próbowałam. W ostateczności możesz spróbować palcami😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Palcami będą plamy, a po drugie trwałość może być bardzo mała. Ciepło/wilgotność palców jednak nie nadaje się do rozprowadzania pudrowych kosmetyków na twarzy :-)

      Usuń
  56. Też używam pudru Manhatan 76Sand, bo od patu lat leczę trądzik i używam tylko antybakteryjnych kosmetyków do twarzy. Na obecnej promocji zaopatrzyłam się jeszcze w krem BB i korektor Manhatana, zobaczymy jak się sprawdzi. :) A tak z innej beczki, zamawiałaś ostatnio paski Crest? Jeśli tak to skąd? Mam pewne obawy przed zamówiemiem z Allegro...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja je zamawiałam na iperfumy ale podobno już ich tam nie ma :-(

      Usuń
  57. Potwierdzam, że bronzer z Astora jest naprawdę cudowny! :) Kupiłam go dzięki Twojej recenzji już jakiś czas temu i stwierdzam, że lepszego nie miałam. Teraz bawię się też trochę w konturowanie na mokro z kosmetykiem czterokolorowym Contour Mix od Kobo, ale Astor i tak wymiata :) A nigdy nie kupowałam nic z tej firmy, bo mnie nie kusiło. Dziś kupiłam korektor Perfect Match Protect odcień 001 Ivory i jak na pierwszy test wypadł super! Chyba zacznę się bardziej interesować tą firmą.

    Pozdrawiam gorąco !

    OdpowiedzUsuń
  58. Dario zużywasz te wszystkie kosmetyki co masz i kupujesz co chwile nowe albo na zapas?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, ja używam, a nie zużywam. Nie mam parcia na to, żeby zobaczyć denko w opakowaniu :-)

      Usuń
  59. Ja kupiłam tylko podkład z Rimmela i chyba już nic więcej nie kupię, chyba, że z Wibo.

    OdpowiedzUsuń
  60. Obejrzałam dzisiaj kilka filmików o promocji w rossmannie i przyznam, ze żaden nie zachęcił mnie tak, jak Twój wpis. Normalnie chciałabym wszystko, o czym pisałaś. Jestem nienormalna. Wczoraj byłam i kupiłam 2 rzeczy i jutro znowu pojade... przynajmniej po część Twojej listy... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  61. Dario czym się różni primer kwasowy od bezkwasowego? I który jest lepszy w przypadku hybryd? Bo robię koleżance Semilakiem i wszystko tak jak powinno być i po tygodniu już coś odchodzi a sobie albo komuś innemu to trzyma się nawet ponad 3 tygodnie. Dlatego pomyślałam o primerze ale nie mam pojęcia który wybrać. Proszę o pomoc. Pozdrawiam Ania :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania, niestety nie znam odpowiedzi na to pytanie i najlepiej, abyś napisała bezpośrednio do Semilaka :-)

      Usuń
  62. A jaki jest podobny puder w kamieniu do tego Manhattan co polecasz, chodzi mi głównie o właściwości? I jaka jest wogole cena tego z Manhattan? Dziękuję z góry za odpowiedź :-)

    OdpowiedzUsuń
  63. Ja osobiście polecam zwrócić uwagę na marki Eveline i Bell, zakupiłam piękny rozświetlacz (Eveline), róże i bronzer z Bell. W tej promocji ceny są świtne, a w drogeriach internetowych nie ma na te marki tak przystępnych cen jak np. na Bourjois.

    Dario, dziękuję za polecenia bronzera z Astora, jest świetny !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo osób z tego co widzę go kupiło i wszystkie pieszą, że są zadowolone :-)

      Usuń
  64. Ja kupiłam tylko podkład L'Oreal True Match, bo 3 pozostałych podkładów i korektora, które były na mojej liście niestety już nie było w najjaśniejszych odcieniach. Ale tak sobie myślę, że może to i dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Ja mam pytanie z innej beczki, jaki szampon polecasz do włosów suchych? żeby nie przetłuszczał i nie puszył, ale też dobrze sie pienił. Szukałam podpowiedzi na blogu, ale w każdym poście wspominasz tylko o Babydream, używasz czegoś innego z drogeryjnej półki? :) Proszę o odpowiedz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedyne, co mogę polecić z drogeryjnej półki i o dobrym składzie to szampony z Alterra, które również znajdziesz w Rossmannie :-)

      Usuń
  66. Prosimy o odpowiedzi na pytania droga Dario :-*

    OdpowiedzUsuń
  67. Może jutro wybiorę się na małe zakupy :) chociaż boję się, że wszystko co najlepsze już wykupione... Osobiście najbadziej czekam na -49% na produkty do makijażu oczu i oczywiście produkty do paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  68. Dario, co sądzisz o kremie wyrównującym koloryt Avene Hydrance Optimale? Czy można go używać latem zamiast podkładu jeśli cera nie ma większych niedoskonałości? Tak sie waham nad zakupem, ale jakoś nie mogę znaleźć opinii o nim a krem nie kosztuje mało i nie chciałabym kupować go w ciemno...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę, miałam go, ale ma znikome krycie i trafiłam na dziwny odcień. Może lepiej zainwestuj w jakiś krem BB? Są tańsze marki np. Bell, które mają w swojej ofercie fajne produkty tego typu.

      Usuń
  69. Właśnie prosimy Dario :-)

    OdpowiedzUsuń
  70. ja dzieki Tobie wkrecilam sie w ten podkad Dr Ireny Eris i zawsze na tych rosmanowych promocjach teraz kupuje ten podklad:) wy blogerki dobrze zachecacie do roznych zakupow;p

    OdpowiedzUsuń
  71. Dario bardzo proszę o poradę, dotychczas używałam podkładu Estee Lauder Double Wear Light Intensity 2.0 chciałabym teraz coś zmienić ale zupełnie gubię się w doborze koloru.
    Bardzo zainteresował mnie Twój ulubieniec DR IRENA ERIS PROVOKE MATT FLUID i BOURJOIS HEALTHY MIX,zupełnie nie wiem jak przyrównać kolor do Estee Lauder.
    Proszę o podpowiedź i serdecznie pozdrawiam

    ________

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie używałam tego podkładu Estee Lauder, o którym piszesz i nie znam kolorystyki. Nie możesz wybrać się do drogerii i sprawdzić koloru? Przez internet lepiej sobie nie dobierać odcienia podkładu, bo później można się nieprzyjemnie rozczarować :-)

      Usuń
  72. Ja czekam z niecierpliwością na promocję na kolorówkę :) Muszę zrobić gruntowną wymianę :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Ja nic nie kupiłam z tych rzeczy do twarzy, bo chcę dać mojej problematycznej cerze trochę odpocząć, a tak to bym testowała wszystkie róże, pudry i zapychała ją jeszcze bardziej. Ciężko mi było się powstrzymać od kupienia zestawu do konturowania i nowego różu, ale dałam radę i czekam na produkty kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Kiedy post o pielęgnacji twarzy? :)

    OdpowiedzUsuń
  75. mogłabyś polecić jakiś krem pod makijaż do 50zł ?

    OdpowiedzUsuń
  76. ja chyba przy kolejnej okazji skusze się na podkład dr Ireny ;) tym razem sięgnęłam pierwzy raz po Helathy Mix, mam nadzieję że się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  77. Jak podchodzisz do depilacji rąk? Usłyszałam ostatnio komentarz odnośnie moich włosków na rękach, nie powiem - uderzyło to lekko we mnie. Jakoś nigdy mi nie przeszkadzały włoski na rękach, okej - są ciemniejsze i jest ich dość sporo. Przez ten komentarz ciągle o tym myślę, jak idiotycznie muszę wyglądać w bluzkach w krótkim rękawie i innych rzeczach. Co możesz mi doradzić? Machnąć te włoski plastrami do depilacji? Są delikatne, więc próg bólu będzie niski. Ale nie wiem co z nimi zrobić, czy potraktować je plastrami do zgięcia, czy może wyżej też? Proszę o dobrą radę.

    OdpowiedzUsuń
  78. Kamuflażu z Catrice w kremie zdecydowanie nie polecam używać na dłuższą metę. Większość dziewczyn nie zdaje sobie sprawy jaką krzywdę może wyrządzić skórze. To naprawdę ciężki i mocny produkt, więc polecam używać go bardzo rozsądnie i w minimalnej ilości.

    OdpowiedzUsuń
  79. Ja skorzystalam z -50% w Superpharm. Kupilam podkład ProVoke ale w wersji r ozswietlajacej oraz lakier Essie Fiji. A Rossku tylko rozswietlacz Wibo- w tamtym roku kupiłam Lovely Gold ale jakoś nie bardzo za nim przepadam.

    OdpowiedzUsuń
  80. W moim Rossmannie nie można kupić podkładów dr Ireny Eris, szafy nie ma :/

    OdpowiedzUsuń
  81. skąd szkatułka na kosmetyki? :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Polecasz podklad bourjois healthy mix do skóry mieszanej i tłustej? Zastanawia m się nad kupnem tego podkładu. Który odcień będzie najbardziej naturalny i dobry na lato?

    OdpowiedzUsuń
  83. Polecasz podklad bourjois healthy mix do skóry mieszanej i tłustej? Zastanawia m się nad kupnem tego podkładu. Który odcień będzie najbardziej naturalny i dobry na lato? A jaki inny lekki podkład polecasz na wiosne\ lato który nie będzie zapychal porów? Mam cerę skłonna do zaskórników i rozszerzone pory.

    OdpowiedzUsuń
  84. Świetnej jakości masz zdjęcia <3 Jaki aparat ?

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature