Top Social

UBRANIOWE PLANY ZAKUPOWE NA WIOSNĘ: BOMBER, ADIDAS SUPERSTAR, WIĄZANE BALERINY...

Nie możecie się już doczekać wiosny? Ja z niecierpliwością wyczekuję pierwszych, cieplejszych dni! W związku z tym planuję odświeżyć swoją szafę i uzupełnić ją o kilka nowych ubrań i dodatków. Przygotowałam dla Was mały przegląd tego, co wpadło mi w oko. Jeśli jesteście ciekawe moich ubraniowych planów zakupowych, to zapraszam do dalszego czytania.



Od lewej: 1. Bershka | 2. Kombinezon Zara | 3. Zara | 4. Bershka

KURTKA KHAKI Z NASZYWKAMI
__________
Jestem ogromną fanką koloru khaki, który w tym sezonie znów będzie bardzo modny. Lubię ubrania w stylu militarnym, więc gdy tylko widzę parkę z naszywkami, to mam ochotę ją kupić. Niestety nie wszystkie dobrze leżą i trudno znaleźć tą idealną. Z poszukiwaniem tej kurtki wiąże się zabawna historia, bo jakiś czas temu mignęła mi w reklamie sieci Play Ewa Farna, która miała na sobie coś idealnie w moim stylu. Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym od razu nie zaczęła szukać w sieci tego właśnie modelu. W końcu na stronie Zary znalazłam coś łudząco podobnego, ale był to kombinezon (nr 2 z powyższego kolażu). Pomyślałam, że gdzieś musi być też kurtka, ale niestety nic takiego nie znalazłam. Doszłam do wniosku, że być może parka cieszyła się taką popularnością, że została wykupiona i dostępny jest już tylko kombinezon z tej samej "linii". Z ciekawości jeszcze raz obejrzałam reklamę z Ewą Farną na YouTube i dostrzegłam, że ma na sobie właśnie ten kombinezon, ale przerobiony na kurtkę :-) Widać to szczególnie na tyle, gdzie krocze jest po prostu zszyte, a w tali są zrobione zaszewki, żeby całość była bardziej dopasowana. Ja chyba nie będę tak kombinować, ale jeśli nie znajdę swojej wymarzonej parki z naszywkami, to przerobię swoją starą, która mam w szafie. Naszywki to nie jest droga sprawa i całkiem fajne można kupić w sieci za kilkanaście złotych. 

Pierwszy rząd od lewej: 1. tutaj klik | 2. Mango | 3. Stradivarius
Drugi rząd od lewej: 4. tutaj klik | 5. tutaj klik | 6. tutaj klik

BOMBER JACKET
__________
Kolejną kurtką, która ostatnio bardzo mi się podoba jest "Bomber Jacket" i to również będzie w tym sezonie hit. Zabawne, ale kiedyś taki model zupełnie mi się nie podobał. Jak widać gusta się zmieniają i wystarczyło kilka fajnych stylówek Kendall Jenner, Cary Delevigne czy Gigi Hadid, żebym zapragnęła mieć ją w swojej szafie. Taka kurtka genialnie prezentuje się do dżinsów, skórzanych spodni, ale też jako przełamanie do...eleganckiej sukienki i szpilek! Na pewno zaopatrzę się w kolor khaki i czarną. Aktualnie jest ich pełno w sieciówkach oraz w popularnych sklepach internetowych. 


Od lewej: 1. Zara | 2. H&M | 3. tutaj klik | 4. H&M | 5. tutaj klik

ZWYKŁY T-SHIRT
__________
To ta część garderoby, której nie może zabraknąć w mojej szafie. Takich t-shirtów jest w sieciówkach mnóstwo, ale trudno o coś dobrego jakościowo. Niestety wiele z nich po pierwszym praniu wygląda fatalnie i chociaż taka sprana koszulka też ma swój urok, to jej pofalowany, wyciągnięty dół już nie do końca. Ostatnio widziałam bardzo ciekawe t-shirty w H&M i zwykle tam się w nie zaopatruję. Pasują do wielu rzeczy - pod elegancki żakiet, pod ramoneskę, solo do dżinsów i możliwości jest naprawdę wiele. Biały t-shirt to tak naprawdę idealna baza do prostych, codziennych stylizacji, a takie lubię najbardziej. Dajcie znać, czy gdzieś widziałyście naprawdę dobry jakościowo t-shirt w śnieżnobiałym kolorze, najlepiej z trójkątnym dekoltem. 


Górny rząd od lewej: 1. Cubus | 2. H&M | 3. tutaj klik | 4. tutaj klik
Dolny rząd od lewej: 5. tutaj klik | 6. New Yorker | 7. Mango | 8. Stradivarius


JEANSY
__________
Muszę przyznać, że znalezienie fajnych jeansów, to dla mnie droga przez mękę, ale myślę, że nie tylko ja mam taki problem. Dobre jeansy powinny maskować mankamenty naszej figury i uwydatniać to, co w naszej pupie i nogach najlepsze. Ja ostatnio mam ochotę na jeansy w jasnym kolorze, które z białymi t-shirtami wyglądają naprawdę świetnie. Do tego jakieś Conversy, albo wygodne szpilki, ramoneska lub bomber i stylizacja gotowa. Z takim połączeniem w zasadzie nie można się pomylić i jeśli wszystko jest dopasowane do naszej sylwetki, to nigdy nie będziemy wyglądać na "przebrane". Ostatnio zrobiłam małą rundkę po sieciówkach i kilka modeli wpadło mi w oko ale... te koszmarne, przykrótkie nogawki mnie wykończą. Nie lubię, gdy jeansy są zbyt długie, ale gdy wyglądają jak rybaczki (a rybaczkami nie są), to chyba coś jest nie teges :-) I nie, nie mam ekstremalnie długich nóg, chociaż pewnie chciałabym mieć. Bardzo podoba mi się model nr 3, 4 i 7 z zestawienia, więc będę szukać czegoś w tym stylu. Przygotowując powyższy kolaż, na stronie Cubusa znalazłam info, że jeśli przyniesiecie do sklepu swoje stare jeansy, to w zamian dostaniecie -25% zniżki na nowe. Całkiem fajna oferta, może skorzystam.

 Od lewej: 1. tutaj klik | 2. Mel by Melissa | 3. Deichmann | 4. Deichmann

BALERINY
__________
Do biegania na co dzień i po pracy preferuję płaskie obuwie, najlepiej trampki, ale czasem dany zestaw aż prosi się o jakieś bardziej eleganckie, czarne baleriny. Te wiązane z pierwszego zdjęcia są modne już od zeszłego sezonu, ale czuję, że w tym będzie na nie prawdziwy szał. Widziałam już takie w Zarze, ale niestety moja stopa wyglądała w nich jak kajak dwuoosobowy i to pewnie zasługa tego szpiczastego czubka. No cóż, będę musiała rozejrzeć się za balerinami z bardziej zaokrąglonym przodem. W sklepach zaczynają się pojawiać coraz ciekawsze modele, więc na pewno coś wybiorę. 



Ależ widziałam piękną torebkę w Zarze. Chyba wrócę po czarną :-)



ADIDAS SUPERSTAR
__________
I na koniec moich planów zakupowych buty, a konkretnie Superstary. Kilka, a może nawet kilkanaście lat temu regularnie kupowałam model z czarnymi paskami. Były nieziemsko wygodne i pasowały do wielu rzeczy, a poza tym w tamtym okresie był na nie prawdziwy szał. Klasyka nigdy nie nie starzeje i aktualnie Superstary znów stały się bardzo popularne. Lubię tego typu obuwie i już w tamtym sezonie miałam sprawić sobie ten model, ale ostatecznie wygrały Nike Capri. Teraz już na pewno się na jakieś zdecyduję, tylko mam problem z wyborem konkretnego modelu. Chyba najbardziej podobają mi się te z białymi paskami i Stan Smith (przyznajcie, że fajnie prezentują się na @bs08111, którą ostatnio odkryłam na Instagramie). Może poradzicie jaki model wybrać? 

***

A Wy na co polujecie w związku z nadchodzącą wiosną? Dajcie znać jakie są Wasze plany zakupowe!


Zapraszam serdecznie na mój Instagram @kosmetycznahedonistka



122 komentarze on "UBRANIOWE PLANY ZAKUPOWE NA WIOSNĘ: BOMBER, ADIDAS SUPERSTAR, WIĄZANE BALERINY..."
  1. Też planuję kupić superstary :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja już zamowilam xD mam pytanie Dario kieruje je do Ciebie bo nie mam za bardzo kogo się poradzić ;/ otoz ida do mnie superstary biale i chciałabym kupic do tego jakas kurtke znalazłam cos takiego http://www.diversesystem.com/kolekcja-damska/kurtki/kurtka-terrisa,koral.html co o tym sadzisz? kolor może być? chciałam zamowic czarna lub granatowa ale mój rozmiar już wysprzedany :( w tym sezonie niby takie odcienie teraz będą modne... dodam ze kolor wlosow mam taki sam jak ty. Będę bardzo wdzieczna za rade :) pozdrawiam. P.S. Chyba nie musze już dodawać ze Twój blog wymiata ;)

      Usuń
    2. Osobiście nie kupiłabym takiego koloru, ale jeśli Tobie się podoba, to jak najbardziej taki model będzie pasował do Conversów :-) Ja jednak wolę trochę bardziej zgaszone odcienie :-)

      Usuń
    3. Dziekuje za odpowiedz i rade. Znalazlam sklep w ktorym byl moj rozmiar w kolorze granatowym :) masz racje ten odcien nie za bardzo by mi pasowal ;) dziekuje jeszcze raz.

      Usuń
  2. Od kilku miesięcy śledzę Twojego bloga i jestem zachwycona. Skorzystałam już z wielu rad. Nie od dziś wiadomo, że najlepiej doradzą przyjaciólki i mama, a ekspedientkom w sklepie nie zawsze można wierzyć( polecani mi kremu, którego nie chciałam tylko dlatego że był droższy od tego który chciałam kupić). W dobie internetu można mieć wiele koleżanek-dobrych rad:).
    Myję włosy szamponem babydream a potem nakładam odżywkę kallosa, po 2 miesiacach wlosy sa w dobrej kondycji. Nie raz już słyszałam od koleżanek i kuzynek, że wyglądają jakbym teraz wyszła od fryzjera i nawet kolor jest lepszy. Nie mogę się przekonać do mycia wlosow co 2 dzień: mam jasny blond i jak sa tylko troche przetłuszczone to zaraz ciemnieją.
    "Cieszę się", że masz podobne problemy skórne do moich. Dzięki temu wiele u Ciebie podpatrzylam. Borykałam się z trądzikiem ponad 10 lat. Teraz zostało trochę blizn i świecący nos. Planuje zakupić puder z manhattan (aczkolwiek w moim rosku nie ma) jak skonczy mi sie rimmel. Twoi "ulubiency" to faktycznie perełki. Dziekuje za to!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję, zawsze bardzo miło mi czytać tak szczere i pozytywne komentarze :-)

      Usuń
    2. Mam tak samo, co Daria poleci od razu sukam w necie. Uwielbiam tego bloga i szczerze to, to jedyny blog do którego wracam. Jestem totalnie od niego uzależniona :)

      A tobie Dario dziękuję, Dziękuję, Dziękuję :) Dzięki tobie mając już 30 dopiero dorosłam do bycia Bardziej kobiecą. Zaczęłam tonować kolory ubrań i kolor paznokci na bardziej subtelne. Moja wielka biżuteria nagle okazała się strasznie dziecinne, nawet mąż się ucieszył że wyciągnęłam schowane głęboko delikatne srebro. Także Zaczynam uczyć się pielęgnacji włosów. 5 lat temu w wyniku chemioterapii straciłam włosy, ale odrosły mi piękne, gęste i kręcone. Pewna że mi się należą myłam co było pod ręką, scialam w przypływie chwili, teraz mi Jeszcze wypadać zaczęły. Ale teraz je przepraszam i biorę się za nie.
      I tutaj mam pytanie do ciebie. Kupilam ocet malinowy ale nie wiem jak go stosować. Wiem że używasz jabłkowego, ale nic o malinowym nie znalazlam. Poratujesz?

      Usuń
  3. Superstary i bomber jacket w kolorze khaki już mam :) planuję dokupić też kilka klasycznych i prostych koszulek ;) Parka też mi się marzy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dario gdzie przechowujesz swoją biżuterię? Jak sobie radzisz z ciemniejącym srebrem? Pozdrawiam Cie serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz przechowuję biżuterię w organizerze Muji, który pokazywałam ostatnio :-)

      Usuń
  5. Jak często stosujesz samopalacz Sun Ozon że masz tak jednolitą i promienną opaleniznę? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mozna kupić ten samoopalacz online? Nie mam Rossmanna w swoim mieście :/

      Usuń
    2. A na stronie Rossmanna chyba można zamówić chociaż nigdy nie robiłam tak zakupów :-)

      Usuń
  6. Witaj :) Ja również, chyba już jak większość osób, czekam na wiosnę i wyjazd nad jeziorko w mojej rodzinnej wiosce:) Też mam kilka zakupowych planów, choć mój mężczyzna twierdzi,że na nadchodzącą wiosnę będę potrzebowała tylko wodery :P Nie dam się i upoluję w końcu jakiś beżowy płaszczyk, espadryle z elilu.pl i kolejną parę spodni z wysokim stanem. A jeśli chodzi o kosmetyczną wishliste to na pewno chcę dokupić kilka nowych Semilaców, bo od niedawna jestem szczęśliwą posiadaczką zestawu startowego:) Myślę, że na razie to by było na tyle, choć pewnie coś jeszcze wpadnie mi oko ;) Pozdrawiam jak zawsze, choć ostatniej nieco rzadziej. D.N.;):*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej kochana, miło Cię tu od czasu do czasu widzieć :-)

      Usuń
    2. Uwierz, że mi również jest bardzo miło, kiedy mogę nadrabiać zaległości w czytaniu Twoich wpisów i oczywiście oglądaniu tych wszystkich pięknych zdjęć :) Teraz też wracam do Twoich nieco starszych postów o włosach, bo moje mają jakiś kryzys...są suche i zaczęły się łamać, jak nigdy;/ Myślę, że duży wpływ ma na to "suche" powietrze w domu, ale palić w piecu trzeba, bo pogoda jeszcze nie rozpieszcza.
      Buziaki, pa :) :**

      Usuń
  7. mogłabyś podać link do dżinsów z MANGO? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://shop.mango.com/PL/p0/kobieta/odziez/dzinsy/dzinsy-skinny-olivia/?id=61000136_TM&n=1&s=prendas.tejanos&ident=0__0_1457027376164&ts=1457027376164&p=23&page=2

      Usuń
  8. CZy po peelingu TCA u Ciebie też efekt złuszczania wystąpił dopiero w 4-5 dniu? U mnie zaczerwienienie ustąpiło bardzo szybko tuż po zabiegu- czy to jest normalne? Spodziewałąm się głębszego złuszczania i wygładzenia :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, każdy to przechodzi inaczej, ale ja miałam ogromne złuszczanie skóry do tego stopnia, że mniejsze blizny się już za pierwszym razem wygładziły. Skóra zaczęła schodzić 3 dnia.

      Usuń
    2. ooo a ja jutro właśnie mam w planie peeling trójchlorooctowy :) a czy możesz powiedzieć ile minut miałaś nałóżony kwas na twarzy??

      Usuń
    3. Trudno powiedzieć, ale nie było to zbyt długo. Efekt palenia, pieczenia i łzawienia oczu pojawił się bardzo szybko :-)

      Usuń
  9. Te z szarymi paskami tez super a raczej ze srebrnymi :) troche przełamują ta biel co daje fajny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam w planach fajne dżinsy z przetarciami, ramoneske i parke (aczkolwiek chyba nie w kolorze khaki). Zastanawiam się również nad lordsami (na codzień potrzebuję butów na płaskim obcasie). Podobają mi się też sweterki i topy z koronkowymi wstawkami... Ale czy budżet to wytrzyma? :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy obecnie stosujesz jakieś kremy z filtrami do twarzy? Możesz polecić jakiś krem który będzie chronił przed UV a jednocześnie nada się pod makijaż? Będę wdzięczna ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cały czas używam La Roche Posay Anthelios XL Dry Touch - nadaje się pod makijaż :-)

      Usuń
    2. czy mogłabyś podać link którego dokłądnie używasz?
      antheliosów jest sporo w sieci i nie mam pojęcia który wybrać...
      a Twój zapewne jest godny uwagi :)

      Usuń
  12. Ja na Twoim miejscu wzięłabym Te Stan Smith :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widziałam fajną ramoneskę w Cubusie no i też chcę kupić superstary tylko klasyczne, z czarnymi paskami :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiązane balerinki <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Hahahahha ale rozśmieszyłaś mnie z tym kajakiem dwu osobowym :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety w płaskich butach z czubkiem wyglądam przekomicznie :-)

      Usuń
    2. Mam tak samo z takimi butami :) dlatego będę kupować z okrągłymi czubkami buty :)

      Usuń
    3. Ja szpiczaste to kupuję tylko na szpilce i to wysokiej. Wtedy jest ok :-)

      Usuń
  16. a mi się superstary nie podobają jakoś...

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej, czy planujesz jeszcze jakieś zabieg z kwasami w tym roku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze jeden w kwietniu, później przerwa i od października pewnie znowu wrócę :-)

      Usuń
  18. Oj zmotywowałaś mnie do działania heheh i chyba też się skuszę na złuszczanie, bo to chyba ostatni dzwonek przed latem :) a powiedz proszę jaką miałaś przerwę pomiędzy zabiegami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja aktualnie robię peelingi TCA i między nimi musi być miesiąc przerwy :-)

      Usuń
    2. Mogę wiedzieć ile już miałaś takich peelingów TCA? Dziękuję za informacje

      Usuń
    3. Jestem właśnie po drugim peelingu.

      Usuń
    4. O to super, jestem bardzo ciekawa efektów- zwłaszcza po takiej serii kilku zabiegów. Kiedy możemy liczyć na wpis odnośnie tego tematu :)

      Usuń
    5. Szkoda, że tak późno się zdecydowałam na ten zabieg, bo czeka mnie co najwyżej jeszcze jeden i trzeba będzie przerwać serię ze względu na słońce. Wpis pojawi się w przyszłym tygodniu, bo mam uszkodzoną kartę z dokumentacją zdjęciową i czekam na odzyskanie materiału :-)

      Usuń
    6. Ochh widzę że nie tylko ja żałuję, bo ja miałam tylko jeden taki peeling i to tydzień temu.. kurcze a była cała zima kiedy mogłam działać.. Czyli planujesz jeszcze więcej takich zabiegów? Wiesz ja byłam u kosmetyczki która ma większość medycznych peelingów i zapłaciłam tylko 170zł, bo u dermatologa powiedzieli mi 450zł- masakra jak drogo..a efekt pewnie taki sam

      Usuń
    7. Nie róbcie takich peelingów u kosmetyczek... To są poważne peelingi które trzeba wykonywać pod okiem dermatologa ew kosmetologa, a nie kosmetyczki.

      Usuń
    8. i na pewno miałaś mniejsze stężenie więc stąd ta cena. kosmetyczki też pewnie nie mogą sięgać po większą moc kwasów.

      Usuń
    9. Pani kosmetolog ma peelingi medyczne, jak wspomniałam wyżej-dokładnie takie jakie stosuje się w gabinetach dermatologicznych, wiem bo przeprowadziłam obszerny wywiad środowiskowy jak też z Panią w gabinecie, więc wszystko jest na najwyższym poziomie :)

      Usuń
  19. Jak zobaczyłam parki, które Ci się marzą, to wybuchłam śmiechem ;) Tak w mojej szkole wyglądają.... mundurki męskie :D
    Znaczy, naszywkę trzeba sobie samemu przyszyć i ćwiczyć umiejętności praktyczne :3

    OdpowiedzUsuń
  20. Czarne balerinki też by mi się przydały. Na samą myśl o wybieraniu i kupowaniu butów chce mi się płakać, bo mam z tym duży problem wszystkie mnie obcierają :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Plastry żelowe Compeed są u mnie wiosną na porządku dziennym, bo też mam wiecznie obtarte stopy :-)

      Usuń
  21. Daria jest najlepszą blogerką jaką spotkałam w sieci!!! Uwielbiam Twoje wpisy, porady, cenne komentarze, zdjęcia :) wow! jesteś mega motywacją i inspiracją dla mnie :) Nie masz pojęcia jak motywujące do działania są wszystkie Twoje wpisy :) wielkie dzięki :)))))) Moni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moni, bardzo dziękuję, jest mi niezwykle miło :-)

      Usuń
    2. Ja również uwielbiam czytać Twojego bloga! Zastanawiam się nad kupnem torebki Michaela Korsa(ten sam model, co Twoja dusty rose). I stąd mam pytanie : co się w niej mieści? Dosłownie, bo nie chcialabym kupic torebki za tyle, którą zabiorę tylko w niedzielę do kościółka ;-) Pozdrawiam Cię serdecznie, Kosmetyczna! :-)

      Usuń
    3. Ja również uwielbiam czytać Twojego bloga! Zastanawiam się nad kupnem torebki Michaela Korsa(ten sam model, co Twoja dusty rose). I stąd mam pytanie : co się w niej mieści? Dosłownie, bo nie chcialabym kupic torebki za tyle, którą zabiorę tylko w niedzielę do kościółka ;-) Pozdrawiam Cię serdecznie, Kosmetyczna! :-)

      Usuń
  22. Kochana jakiego samoopalacza używasz i czy jesteś z niego zadowolona? Ja do tej pory używałam z Dave i tragedia takie plamy zostawiał że jak łatek wyglądałam. Robiłam pilling przed. Dziękuję za odpowiedź ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja polecam Sun Ozon dla ciemnej karnacji z Rossmanna. Mój ulubiony samoopalacz od lat. Pamiętaj tylko, że sam peeling nie wystarczy, trzeba mieć jeszcze dobrze nawilżoną skórę, bez suchych miejsc :-)

      Usuń
    2. Aha. Pięknie dziękuję jak zawsze. Już kilka razy korzystałam z Twoich rad i nigdy się nie zawiodłam. Ps. Super post!

      Usuń
    3. Który jest lepszy? W piance czy balsam ?

      Usuń
  23. Odnośnie zwykłych t-shirtów to Radzka poleca te z firmy The Odder Side. Właśnie do serka, z możliwością noszenia dekoltu na plecach. Co prawda cena wysoka jak za "zwykły" t-shirt, ale podobno jakość jest super i po praniu też ;) Sama się skuszę na wiosnę!

    OdpowiedzUsuń
  24. Dario mam pytanie trochę nie na temat :-) mam farbowane na czarno wlosy od lat ale teraz chciałam wrócić do naturalnego. Mogłabyś mi polecić jakiś dekoloryzator dostępny stacjonarnie i w miarę przystępnej cenie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czy przeglądałaś może mój wpis o dekoloryzacji czarnych włosów? Tam pisałam wszystko, co wiem w tym temacie :-) http://kosmetyczna-hedonistka.blogspot.com/2013/05/dekoloryzacja-wosow-czarnych-czyli-moja.html

      Usuń
    2. Dzięki przydatny post :-) masz bardzo ładne włosy idealne aż zazdroszczę :-)

      Usuń
  25. Ja się najpierw pochwalę co mi się udało odhaczyć z wish-listy: w ciągu ostatniego tygodnia uzupełniłam swoją szafę o czarne i białe rurki z przetarciami na kolanach, czerwone Conversy i Superstary z czarnymi paskami, na które strasznie zachorowałam, jak zobaczyłam kilka stylizacji w internecie :) Zamówiłam sznurowane szpilki, a balerinki też mnie kuszą, tylko boję się czy za bardzo nie skracają nóg. W ramach eksperymentu zamówiłam też białe slip-ony ze srebrnym czubkiem, ale jeszcze nie dotarły do mnie, więc się nie wypowiem. Myślę też o koszuli w kratkę, bo podobają mi się stylizacje z nią, ale w dotychczas przymierzanych wyglądam jak "idźstąd". Bomber-tak (wybieram się poprzymierzać do Stradivariusa). No i nieustająco poszukuję jakiejś fajnej, czarnej, sporej torby, koniecznie możliwej do założenia na ramię.
    Pozdrawiam :)
    magdalena_madzialena

    OdpowiedzUsuń
  26. Ostatnio kupilam w Housie zwykly bialy t-shirt za 19,90 zl z guziczkiem na ktorejs piersi. Jest naprwde super i pasuje do wszystkiego i moim zdaniem ma fajny material, wiec jesli tam nieraz cos kupukesz i jeszcze sa to polecam :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak ja kocham Twojego bloga :)) Inspirujesz!

    OdpowiedzUsuń
  28. skąd ta torebka-kubełek z pierwszego zdj?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez mi się podoba, ciekawe skąd jest ??? :)
      al.

      Usuń
  29. Od siebie polecam superstary z białymi paskami bo do wszystkiego pasują i nie są takie nachalne :) Te Sam Smith są całkiem całkiem ale widziałam ich w sklepach Adidasa :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Też poluję na bomberkę, ale mam wrażenie, że wyglądam w nich jak kulka :/ Ta z sheinside jest świetna, jednak wiem, że w moim przypadku zamawianie czegoś bez przymierzania, raczej skończy się tragicznie :D A na superstary, które u Ciebie na kolażu są pierwsze choruję już od jakiegoś czasu :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Wlasnie, tak nawiazując do bomberek. Masz moze jakis pomysł jaki szalik mozna do niej założyć? Strasznie mi sie podobają, ale mieszkam w Anglii gdzie dosyć często wieje, a nie chce chodzić cały czas z bolącym gardłem. Jednak zupełnie nie moge sobie wyobrazic bomberki z żadnym szalikiem :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli szalik, to zwykły, czarny, prosty, bez żadnych wzorów, może być dłuższy, ale żeby był raczej wąski:-) Będzie pasował i to nawet bardzo!

      Usuń
  32. Podsyłam link do świetnej jakościowo koszulki :) Pozdrawiam http://mlecollection.com/bialy-t-shirt-p3244.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już dawno chciałam zamówić ten t-shirt z MLE ale szkoda, że nie ma dekoltu w serek :-(

      Usuń
  33. Hej, powiedz jak się zamawia z shein? ile leci przesyłka i jaki jest jej koszt? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Taaaak- zwykły t-shirt :) zazwyczaj potrzebny w szafie, kiedy porządnego brakuje :( A na zakupach tyle "modnych" ciuszków zawsze na mnie patrzy, że nie myślę wcale o kupnie czegoś zwyczajnego..i koło się zamyka..ech...też tak masz? ;-)
    Czarne baleriny- muszą być, mam zamszowe w gołębim kolorze, super, ale czarnych naprawdę brakuje do niektórych outfitów. Plany zakupowe masz super! trzymam kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Mam taką jedną kurtkę khaki już dobrych kilka lat i wiem, że nie zamieniłabym jej na żadną inną <3 A te balerinki sznurowane są też na deezee - bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Tą torebkę widziałam już u Aliny z bloga DesignYourLife i również przepadłam - jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie obejrzałam jej filmik i teraz to już na pewno muszę mieć tą torebkę :-)

      Usuń
  37. Muszę koniecznie kupić zwykły t-shirt, ale ostatnio przekonałam się, że poszukiwania takich prostych ale dobrych jakościowo ubrań to droga przez mękę...do tej pory szukam białej koszuli. A baleriny kupiłam bardzo podobne w Parfois kilka miesięcy temu, za całe 20 pln:)

    I dziękuję Ci bardzo za pokazanie kocich okularów z Sinsaya, długo szukałam czegoś w tym stylu , w życiu bym nie woadła że znajdę takie w tym sklepie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz często wpadam do tego sklepu i dużo rzeczy mi się podoba, w dodatku tam są bardzo niskie ceny w stosunku do innych sieciówek :-)

      Usuń
  38. Widziałam kiedyś u Ciebie śliczną czarną ramoneskę na zdjęciach. Czy możesz powiedzieć gdzie ją kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A gdzie ją dokładnie widziałaś? Bo ja mam w szafie kilkanaście ramonesek i nie wiem o którą może chodzić :-)

      Usuń
  39. Jestem za Stan smith:-) Ale najbardziej podobają mi się w szarym kolorze i z szarą podeszwą... Są super!

    OdpowiedzUsuń
  40. Hmmm chyba to był post z ubiegłego roku na wiosnę o ile dobrze pamiętam, ale nie mogę go odnaleźć..pisałaś o wiosennych planach zakupowych i tam ona była :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Z przyjemnoscia czytam kazdy Twoj wpis, czytywalam wiele blogow ale wlasnie do Twojego, Dario, wracam regularnie. Dzieki Tobie - moge z duma nazywac sie wlosomaniaczka :) tez jestem na etapie odswiezania garderoby. Na pewno zasugeruję się Twoimi wyborami.
    Pozdrawiam spod schnacych po zelatynie i kallosie wlosow - mina meza obserwujacego mnie robiaca mieszanke i jego pytanie - co dobrego mu szykuję... ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Mogłabyś podać link do kurtki z naszywkami z zary? :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Mogłabyś podać link do kurtki z naszywkami z zary? Bardzo mi się spodobała, ale nie moge jej znaleźć :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi o tą? http://www.zara.com/pl/pl/kobieta/p%C5%82aszcze/marynarki/kurtka-z-naszywkami-c798508p3211071.html

      Usuń
    2. Tak to ta☺️ Dzięki :)

      Usuń
  44. Dario, chciałam zapytać o jaśmin w kremie pod oczy Ziaja. Jaka jest woja aktualna opinia na temat tego kremu? bo odnalazłam posty w których narzekałaś na niego, a następnie byłaś z niego zadowolona. Czy dobrze rozumiem, że po dłuższym stosowaniu sie do niego przekonałaś? Chciałam zapytać jeszcze o jakis delikatny płyn do mycia twarzy oraz odżywkę do krótkich suchych włosów. Może byc mi coś doradziłam. Bo widzę żę świetnie się na tym wszystkim znasz.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam z tym kremem dziwną relację, bo najpierw zupełnie się nie sprawdził, później było lepiej, ale nie jest to krem idealny dla mojej skóry. Znalazłam o wiele lepszy choćby Redermic z La Roche Posay czy krem pod oczy z Palmers'a. Do tonizowania skóry używam Biodermy Sensibio a jeśli chodzi o odżywkę do włosów, to trudno mi doradzić coś w ciemno :-)

      Usuń
  45. Na początku przygody z kwasami robiłaś je odrazu sama czy u kosmetyczki? Ja byłam dwa razy na migdałowym i dalej mam dziurki na buzi stosuje acne derm pewnie musi sporo minąć zanim t zadziała tylko nie moge nawet kupic kremu kazdy mi sie roluje jaki moze byc tego powód?pomoz dziekuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety kwasy nie usuną od razu blizn potrądzikowych, to wymaga czasu i cierpliwości, zaleznie od ich głębokości. Ja zaczęłam od kwasu migdałowego i glikolowego u dermatologa, później wykonywałam słabsze zabiegi w domu, a teraz chodzę na TCA do dermatologa. Niektóre kremy się rolują i to znak, że chyba nie zabardzo nadają się pod makijaż. Ja używam La Roche Posay Hydraphase Intense Legere i po wchłonięciu się nie roluje :-)

      Usuń
  46. Dwa tygodnie temu kupiłam superstary całe białe a wahałam się miedzy nimi a tymi z czarnymi paskami. Bierz całe białe, jestem zachwycona! Też szukam idealnego białego t-shirtu, daj znać jak taki znajdziesz;) Pozdrawiam! Mela;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Kochana, pytanie z innej beczki, próbowałas może kiedyś kąpieli na opaleniznę? :) Znalazłam ostatnio przepis w internecie, gotuje się w garnku korę dębu, liście orzecha, rumianek, lawende i liście lipy, po czym wlewa do wanny i rozcieńcza ciepłą wodą tak aby powstała właśnie kąpiel. Jestem ciekawa, czy to działa i jak długo utrzymywałby się ten efekt..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie próbowałam jeszcze tego sposobu, ale obawiam się, że taka mieszanka może mocno przesuszyć skórę i opalić...wannę :-)

      Usuń
  48. Zawsze kupuje baletki z deichmanna i wytrzymują nawet 3 lata ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Wiele tu klasycznych i ponadczasowych ubrań oraz dodatków, które sama uwielbiam i malutkimi kroczkami sama je kompletuję :)

    OdpowiedzUsuń
  50. czarne baleriny z piórkiem mel by melissa będą idealnie pasowały do tej torebki z zary :) ty to masz gust :) że takie perełki potrafisz wypatrzyć :) super aż mi chętkę zrobiłaś :P

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja mam w planie Conversy, okulary i małą torebkę :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja na pewno muszę kupić jakieś zgrabne sandalki ( moje z h&m sie sypia po 2 latach a tak je lubie!) I myslalam tez nad balerinami skorzanymi. Co do ubran to dzis kupilam spodniczke w reserved i to by bylo na tyle. Letniej garderoby mam mnostwo, a i tak wiekszosc czasu spedzam w pracy, gdzie obowiazuje mnie bardziej elegancki stroj

    OdpowiedzUsuń
  53. Mi najbardziej podoba się kurtka SheIn, bluzka i spodnie z zestawu też. Buty Mel by Melissa są ładne, ciekawy motyw. Superstar ze srebrnymi paskami robią wrażenie.
    Jeśli chodzi o za krótkie spodnie, to Barbie też ma długie nogi i jakoś zawsze sobie radzi ze znalezieniem świetnych dżinsów :D

    OdpowiedzUsuń
  54. Superstary są również i w moich planach zakupowych na wiosnę;) oraz biały T-shirt. Przymierzam się do zakupu tego http://www.caliziastore.com/pl/p/WHITE__TSHIRT-V-NECK/125 polska produkcja z najlepszej jakości bawełny. Zapowiada się nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Znalezienie dobrych jeansów to nie lada wyzwanie, nie jestem jakoś szczególnie wysoka mam 169cm wzrostu, ale długie nogi. Są całkiem zgrabne, jednak jakaś tam pupa jest i bardzo szczupłe łydki. Znalezienie dopasowanych, długich spodni to dla mnie koszmar. Zdarza mi sie przymierzyć kilkanaście par i nie kupić żadnej bo większość jest za krótka i za szeroka w łydkach - nie lubię jak spodnie tam odstają, bo wygląda to niekorzystnie. Lubię chodzić w legginsach bo podkreślają moje nogi, ale jest to tylko opcja po domu, albo do bliskich znajomych - chyba, że z długą koszulką za pupę. Tylko raz udało mi się kupić idealne spodnie, ale ten model został wycofany. Nawet w droższych sklepach cieżko znaleźć fajne spodnie, większość modeli ma proste nogawki... ;/

    OdpowiedzUsuń
  56. zdecydowanie polecam superstary, stan smithy sa bardzo delikatne i po trzech msc rozkleily sie ;/ znajoma miala ten sam problem ;/

    OdpowiedzUsuń
  57. A polecilabys jakies bluzeczki, ale nie sportowe. Chodzi mi o takie co by pasowaly do jeansow oraz spodni eleganckich. Ubierasz sie w tym stylu ?

    OdpowiedzUsuń
  58. Podobnie jak Ty szukam jeansów ( 1 i 2 urzekające klasyką :D ) oraz T-shirtu , bo ich nigdy za wiele szczególnie białych.

    OdpowiedzUsuń
  59. Ooo ☺ Ja przez ostatnie 8 miesiecy kupilam az 2 pary spidni ciazowych, wiec jestem wyglodniala zakupow ☺ Narazie udalo mi sie skompletowac buty bo mam pewnosc ze rozmiar mi sie nie zmieni i tak nabylam : biale skorzane conversy za kostke i kladyczne szpilki w czubek w kolorze nude, a z szalenstw czerwone wiazane balerinki, jako hit sezonu ☺ A co!! zaszalalam z kolorem ☺ hehe Na mojej liscie sa jasne jeansy z dziurami, czarna klasyczna, swietnie skrojona marynarka i dluzsza biala koszulowa bluzka ☺ Swoja szafe chcialam tez zaopatrzyc w kilka t- shirtow, w tym czarny i bialy klasyczny ale tu faktycznie ciezko o jakosc. Z wzorzstych zaskoczyla mnie jakosc nowej kolekcji reserved (mimo ze wiekszosc ubran tam ma niestety kiepska jakosc ) tej z bawelny organicznej, zamowilam bialo czarny w ptaszki, ze znizka weekendowa 25% i za 22 zl dostalam swietny jakosciowo tshirt. Takze polecam ☺

    OdpowiedzUsuń
  60. Fajna ta promocja w Cubusie, ale co oni z tego mają"? Tzn. Po co im nasze stare spodnie?:-))

    OdpowiedzUsuń
  61. co to za okulary przeciwsłoneczne? :D

    OdpowiedzUsuń
  62. Chyba też muszę zrobić sobie taką listę zakupów :D

    OdpowiedzUsuń
  63. Tez chcialam kupic Superstary, ale razil mnie w tym modelu ten muszelkowy gumowy przod, ktory sparawial, ze buty wygladaja mega topornie. Szukalam podobnego modelu bez ogumienia na palcach, i znalazlam model Campus. Identyczny jak Sstary, ale bez shell toes. Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  64. Czas ruszyć na zakupy. Na mojej liście na pewno nie zabraknie spodni rurek jeansowych oraz spodni legginsów. Jakiś zwykły T-shirt również się przyda.

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature