Top Social

MANICURE HYBRYDOWY: ODPOWIADAM NA 8 NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANYCH PRZEZ WAS PYTAŃ. CZY HYBRYDY NISZCZĄ PAZNOKCIE?

Paznokcie hybrydowe zyskują coraz większą popularność i osobiście znam niewiele osób, które w dalszym ciągu są wierne zwykłym lakierom. Hybrydy to niesamowita wygoda i komfort noszenia, ale też szansa na zapuszczenie paznokci. Na moim Instagramie, Facebooku, a także na blogu pojawia się mnóstwo Waszych pytań: czy hybrydy niszczą paznokcie, jakie lakiery wybrać na początek, czy można łączyć lakiery różnych marek ze sobą itd... Dziś postaram się rozwiać wszelkie wątpliwości i odpowiem na 8 najczęściej zadawanych pytań. Zapraszam do dalszego czytania!



Numerki lakierów znajdziecie w zakładce MANICURE tutaj klik

CZY HYBRYDY NISZCZĄ PAZNOKCIE? 
_________
To jedno z najczęściej pojawiających się pytań, jakie do mnie kierujecie. Moja odpowiedź nie będzie jednoznaczna, bo to tak, jakby zapewniać kogoś, że dany kosmetyk czy lek mu pomoże. Lakiery hybrydowe mogą osłabić płytkę paznokcia, ale nie muszą. Przede wszystkim ważne jest zachowanie prawidłowej techniki przy wykonywaniu całego manicure. Paznokcie muszą być odpowiednio przygotowane i często już na początku popełniamy duży błąd - zbyt mocno matowimy płytkę paznokcia bloczkiem polerskim. Należy to robić bardzo delikatnie i u siebie często zupełnie pomijam ten krok.  Jeśli będziemy to robić zbyt mocno, to paznokcie staną się coraz cieńsze, wręcz papierowe. Druga kwestia, to nieprawidłowe ściąganie lakieru hybrydowego, a więc odrywanie go, zbyt agresywne ścieranie po wymoczeniu w acetonie lub zbyt długie moczenie w acetonie. To również może spowodować spore zniszczenia. Poza tym musimy pamiętać, że każda z nas ma inne paznokcie, inną kondycję wyjściową i nie można generalizować. Mój pierwszy wpis na temat hybryd pojawił się na blogu 3 marca 2014r. (tutaj klik) i od tamtej pory regularnie je noszę. Paznokcie nie są w żaden sposób uszkodzone czy osłabione, a ich kondycja jest taka, jak podczas malowania zwykłymi lakierami. Warto też pamiętać, że jeśli hybryda osłabiła Wasze paznokcie, to po ich odrośnięciu wszystko wróci do normy. Czasem mam wrażenie, że boicie się zniszczenia ich na zawsze, a to na szczęście tak nie działa :-)


DLACZEGO LAKIER HYBRYDOWY NIE TRZYMA SIĘ NA MOICH PAZNOKCIACH?
_________
Jeśli lakier po kilku godzinach odpada, to powodów może być kilka:

1. Niedokładne odtłuszczanie paznokci Cleanerem/alkoholem izopropylowym lub zła jakość tego produktu

2. Nierówności na paznokciu np. pozostałości bazy z poprzedniego manicure, odstające fragmenty paznokcia, nieusunięte skórki. To wszystko może powodować nieodpowiednie utwardzenie lakieru. Wtedy warto użyć bloczka polerskiego i dokładnie oczyścić płytkę przed odtłuszczeniem oraz nałożeniem bazy. 

3. Baza innej marki, niż lakier hybrydowy. Niestety często jest tak, że produkty nie pasują do siebie, co wpływa na wytrzymałość całego manicure.

4. Zbyt grube nakładanie warstw bazy, lakieru i top-u. Zwykle problem dotyczy za grubej warstwy koloru i lepiej nałożyć 3 cienkie niż 2 grube. Niektóre ciemne lakiery mogą być bardziej problematyczne pod tym względem i mimo nałożenia cieniutkich, warstw nadal się marszczą. Wtedy problemem może być lampa o zbyt małej mocy. 

5. Stare, wysłużone żarówki w lampie UV również mogą przyczynić się do tego, że lakier będzie szybciej odpadał. Nie są w stanie prawidłowo go utwardzić i warto pamiętać o ich wymianie lub przerzucić się na lampę LED. 

6. Naturalnie nierówna płytka. Może być tak, że paznokcie będą miały naturalne nierówności, przez co pod lakier ciągle dostaje się powietrze. Można spróbować wyrównać poziom płytki lakierem typu Semilac Hardi, albo zwykłym żelem i dopiero wtedy nanieść kolor. 

7. Pominięcie któregoś z kroków przy wykonywaniu manicure hybrydowego. Jeśli zapomnicie odtłuścić paznokieć, nałożyć bazę czy top, to naprawdę nie ma co liczyć na jakąkolwiek trwałość lakieru. Dokładną kolejność podaję tutaj klik

8. Produkty niskiej jakości lub przeterminowane - to również może się zdarzyć. Wszystko ma swoją datę przydatności i po upływie tego czasu nie będzie już tak dobre, jak kiedyś. Niedawno próbowałam nałożyć bardzo starą ( ok. 1,5 roku) resztkę lakieru Semilac Biscuit i mimo dobrego utwardzenia i przygotowania paznokcia lakier się zmarszczył. 

9. Aby zwiększyć przyczepność hybrydy można zastosować preparat typu Primer.


CZY ZWYKŁY LAKIER I TOP UTWARDZONY POD LAMPĄ BĘDZIE TAK SAMO TRWAŁY JAK MANICURE HYBRYDOWY?
_________
Wiele z Was zadawało mi to pytanie i kilka razy spróbowałam tej metody. Nałożyłam zwykły lakier np. Rimmel, utwardziłam go w lampie przez 45 sekund, a następnie nałożyłam Top i również utwardziłam pod lampą przez 45 sekund. Efekt był taki, że niektóre lakiery potwornie się zmarszczyły, a niektóre wyglądały całkiem nieźle, ale już następnego dnia pojawiły się odpryski. Spróbowałam raz z lakierem Essie i faktycznie lakier utrzymywał się lepiej, niż nałożony w tradycyjny sposób, a na pewno był bardziej błyszczący. Niestety żadna kombinacja nie utrzymała się na moich paznokciach dłużej, niż 4 dni. Ciężko określić jaki lakier będzie dobrze współpracował z Top-em, więc ta metoda jest raczej mało praktyczna. Jedno, co na pewno zauważyłam, to większy połysk i to, że lakier nie chciał się usunąć zwykłym zmywaczem i musiałam go ściągać tak, jak hybrydę. Plus też za to, że niektóre lakiery po nałożeniu Top-u i utwardzeniu pod lampą były całkowicie suche i twarde, jak hybryda. A więc można spróbować tej metody, ale nie każdy lakier będzie się nadawał i na pewno nie ma co liczyć na 3 tygodniową trwałość. 


CZY MOŻNA ŁĄCZYĆ ZE SOBĄ PRODUKTY RÓŻNYCH MAREK?
_________
Często pisałyście, że to się nie sprawdza i lepiej mieć bazę, lakiery i top tej samej marki, aby manicure był trwały i dobrze się prezentował. Ja również jestem tego zdania i nawet postanowiłam to sama przetestować. Nałożyłam bazę Semilac, później lakier z SPN i na to TOP Semilac. Niestety lakier się zmarszczył i był gumowy, musiałam to zmyć. Myślę, że nie warto kombinować i lepiej zainwestować w jedną markę, ale jeśli jesteście pewne na 100% jakiegoś połączenia, to dajcie znać w komentarzach. Może stworzymy taką swoją bazę dobrych połączeń :-)


JAKIE LAKIERY WYBRAĆ NA POCZĄTEK?
_________
Myślę, że na początek nie warto szaleć. Jeśli to Wasze pierwsze spotkanie z hybrydami, to wybierzcie jeden, jasny odcień i jeden ciemny. Do tego koniecznie:

* Cleaner
* Bloczek polerski
* Pilnik (moja ulubiona gradacja 100/180)
* Baza
* Top
* Remover lub aceton do usuwania hybryd
* folijki do usuwania hybryd - u mnie sprawdzają się najlepiej
* lampa UV lub lampa LED, wedle uznania. 
* waciki bezpyłowe lub zwykłe płatki 

Dlaczego nie warto szaleć z kupowaniem od razu dużej ilości lakierów? Nie wiecie, czy taki manicure się Wam spodoba, czy nie jesteście uczulone, czy paznokcie się nie osłabią, więc zamówcie najpierw niezbędne minimum. Jeśli wszystko będzie w porządku, to później można poszerzać kolekcję :-) 


JAKĄ LAMPĘ WYBRAĆ - NA ŻARÓWKI CZY LED?
_________
Moja lampa LED 6W (pokazywałam ją tutaj klik) utwardza paznokcie w krótszym czasie i wystarczy zaledwie 45 sekund na każdą warstwę produktu. Natomiast lampa na żarówki (widoczna tutaj klik), którą posiadam o mocy 36W robi to w 2 minuty, co było dla mnie trochę uciążliwe. To czekanie po prostu strasznie się dłuży, a poza tym taka lampa na żarówki zajmuje więcej miejsca. LED jest za to bardzo mała, lekka i szybka. Moja pierwsza LED-ówka niestety nagle się zepsuła, ale druga już od dłuższego czasu działa bez zarzutu i nie mogę na nią narzekać. Wybór jest trudny, ale jeśli miałabym teraz wybierać, to postawiłabym na lampę LED głównie ze względu na czas utwardzania i niewielki rozmiar. 


CZYM ŚCIĄGAĆ HYBRYDY?
_________
Wcześniej najlepiej sprawdzało się u mnie lekkie spiłowanie warstwy TOP, następnie wymoczenie paznokci w miseczce z acetonem lub Removerem przez około 10-15 minut. Później lakier bezproblemowo ściągałam metalową szpatułką i odchodził bez większego oporu. Teraz coraz częściej używam folijek, które mają dołączony wacik. Wystarczy go namoczyć acetonem, owinąć palec szczelnie taką folią i pozostawić na kilkanaście minut. Można również użyć zwykłej, aluminiowej folii, pociętej w kwadraty. Wystarczy nasączyć płatek kosmetyczny acetonem, przyłożyć do paznokcia i owinąć kawałkiem folii. Pod żadnym pozorem nie można zrywać lakieru, bo to możne poważnie uszkodzić paznokieć. Widziałam taki przypadek u mojej koleżanki, która niestety musiała iść z tym do lekarza.


DLACZEGO PAZNOKIEĆ PRZEDŁUŻONY HARDI SIĘ WYGINA?
_________
Często zdarza mi się podobna sytuacja i to szczególnie wtedy, gdy po prostu przesadzę z długością paznokcia. Warto pamiętać, że Semi Hardi to produkt o właściwościach żelu, a nie tradycyjny żel, więc można nim przedłużyć paznokieć jedynie o 1-3 mm. 

***

Mam nadzieję, że udało mi się rozwiać kilka Waszych wątpliwości. Jeśli macie jeszcze jakieś pytania, to zadawajcie je w komentarzach. Niech komentarze będą przedłużeniem tego posta, aby stworzyć mały, hybrydowy poradnik do którego będziecie wracać w razie potrzeby :-) 


Zapraszam serdecznie na mój Instagram @kosmetycznahedonistka





177 komentarzy on "MANICURE HYBRYDOWY: ODPOWIADAM NA 8 NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANYCH PRZEZ WAS PYTAŃ. CZY HYBRYDY NISZCZĄ PAZNOKCIE? "
  1. Mnóstwo odpowiedzi na nurtujące pytania. Z pewnością wiele dziewczyn odnajdzie tu to czego szuka. A pazurki są piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprobuj sobie Effective nails ;) Jakosc ta sama ,a ceny nizsze;) Paleta kolorów nie wiem czy nie ciekawsza!

      Usuń
  2. W punkcie "CZYM ŚCIĄGAĆ HYBRYDY?" chodziło Ci chyba o Remover, nie Cleaner? :)
    Przydatny post :) Sama używam na razie tylko produktów Semilac, ale mam zamiar wypróbować również NeoNail.
    Pozdrawiam,
    Justyna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, bardzo dziękuję za poprawkę, już skorygowałam :-) Ja też mam zamiar wypróbować NeoNail :-)

      Usuń
    2. Ja również przymierzam eis do zakupu NeoNail gdyz będę przy ich stoisku niebawem

      Usuń
    3. U mnie lakiery z neonail na bazie i topie semilaca trzymają się dłużej niż kolory semilac, co bardzo mnie zaskoczyło, bo z jakości żeli marki neonail byłam bardzo niezadowolona, dlatego polecam Wam wypróbować ;)

      Usuń
    4. Od dłuższego czasu używam lakierów NeoNail i jestem bardzo zadowolona. Hybrydy trzymają się do 3 tyg i ani razu nie miałam odprysków. Polecam i pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
    5. W takim razie będę czekać na jakąś recenzję o NeoNail. Mnie niestety Semilac bardzo uczulił i na razie używam bazy i topu Gelish a pomiędzy to Semilac. Sprawdza się dobrze, jest trwałe i ładnie wygląda. Niemniej jednak produktów Semilac już nie kupię i szukam alternatywy.

      Usuń
    6. @PAnna Migootka: MNIe Semilac tez uczulił, po jakis trzech miesiącach stosowania. Na szczęście moja kochana siostra znalazła mi ina marke i stosuje ja z sukcesem do tej pory :)

      Usuń
    7. @Minimal Nat - przykro mi słyszeć, że spotkała Panią taka sytuacja. Wszystkie nasze produkty posiadają Certyfikat Bezpieczeństwa, potwierdzający bezpieczeństwo i niezmienność składu. Na rynku nie istnieje jednak żaden produkt kosmetyczny, który dałby gwarancję niewystąpienia niepożądanej reakcji. Każda z naszych Klientek jest wyjątkowa, w związku z czym reakcja na substancje zawarte w naszych produktach jest kwestią indywidualną. Zależy w dużym stopniu od przygotowania płytki, higieny narzędzi, prawidłowej aplikacji produktu i jego utwardzenia oraz ewentualnych skłonności Klienta do uczuleń. Staramy się, by nasze produkty były coraz lepsze, dlatego w razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt mailowy pod adresem ekspert@semilac.eu w celu dokładnego wyjaśnienia sytuacji. Każda opinia jest dla nas ważna.

      W razie pytań - chętnie pomogę
      Online Ekspert marki Semilac

      Usuń
    8. Gorąco polecam produkty z NeoNail!
      Zapraszam również do siebie, świetny blog, kochana!

      Usuń
  3. Bardzo fajny post, ale hybrydy to dla mnie za duży wydatek, mam czas a i tak rzadko mam pomalowane paznokcie.
    Zrobiłabyś posta dotyczącego szczotek z włosia dzika?
    Zastanawiam się nad nimi ale troche przeraza mnie ich pielęgnacja i też nie wiem czy warto zainwestować w szczotkę typu khaja czy może byc jakaś tansza z allegro :)
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Głównie używam Semilaca, ale chciałam wypróbować czegoś nowego i kupiłam lakiery firmy Neo Nail. Używam ich na bazę i top z Semilac i nic się z nimi nie dzieje. Utrzymują sie tak samo dobrze co Semilac. Także polecam wypróbować, bo są w podobnej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też stosuję czasami lakier z Neo Nail na bazę z Semilac i nakładam na to top też Semilac i również świetnie się sprawdza. Trzyma się równie długo, ale za to jest dla mnie łatwiejszy do ściągnięcia niż gdybym miała 3xsemilac na paznokciu.

      Usuń
  5. Ja kładłam hybrydy z SPN na bazę Semilaca i z topem Semilac i mój wniosek jest taki, że jeden kolor trzymał się bardzo dobrze, a drugi starł się na końcach już po 2 dniach.. a co do harda z Semilaca, to nie wiem jak dziewczyny przedłużają sobie nim paznokcie na ponad pół centymetra. U mnie nawet te 2 milimetry przedłużenia nim się nie sprawdzają..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak naprawdę da się przedłużyć o te pół centymetra, ale paznokieć będzie się wyginał, a to na dłuższą metę denerwujące :-)

      Usuń
    2. Ja przedłużałam paznokcie Hardim o około pół centymetra, ale drugą warstwę jakby "zamoczyłam" w proszku akrylowym, utwardziłam, potem kolejna warstwa hardiego i paznokcie były bardzo twarde i się nie wyginały, także polecam wypróbować! :)

      Usuń
    3. Ja przedłużam hardem o 0,5cm tylko nakładam dwie warstwy i trzyma się super, choć już po dwóch tygodniach czasami zdarza się mu wygiąć ale tylko jak bawie się pazurkami ;) świetny post 😘

      Usuń
    4. Również bez problemu przedłużam hardem o 0,5 cm. Sekret chyba tkwi w odpowiedniej grubości w miejscu, w którym zaczyna się brzeg wolny, :) Po prostu trzeba poświęcić chwilę na odpowiednie "wyprofilowanie" tzn. krzywej C. Moje hybrydy trzymają się juz tak półtora miesiąca ( w międzyczasie uzupełniony kolor, i tak - wiem ze to niezbyt zdrowo) i nic się nie wygina :))

      Usuń
    5. Polecam zakup bazy z Indigo protein base. Można nią przedłużyć paznokcia nawet o te pół cm i nie ważne czy gorąca kąpiel czy co to i tak nie jest miękkie. Ściąga się taką bazę normalnie removerem czy samym acetonem. Odżywia pięknie i paznokcie są mocniejsze :) Ja przeszłam na Indigo po uczuleniu na Semilac (które pojawiło się PO ROKU) i jestem miło zaskoczona :) Duży przeskok w jakości serio :)

      Usuń
    6. A czy utwardze ta baze lampa led 6W ?

      Usuń
  6. Świetny post. Ja teraz kupiłam 2 lakiery z neonail oraz chiodo czy jakoś tak :) zobaczymy czy są równie dobre co semilac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Neonail znałam, ale te Chiodo zauważyłam dopiero kilka dni temu. Daj znać jak się sprawdzają.

      Usuń
  7. Używam hybryd nieprzerwanie od ponad pół roku i nie wyobrażam już sobie powrotu do lakierów tradycyjnych. Komfort noszenia i przyjemność malowania jest niesamowita, a dodatkowo lakier pozwala na bardzo dużą precyzję i poprawki. Dla mnie zainwestowanie w zestaw do hybryd było najlepszą inwestycją kosmetyczną w zeszłym roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w 100%! Bardzo łatwo się maluje, w sumie tak samo jak lakierem tradycyjnym a efekt WOW! Pozdrawiam

      Usuń
  8. Witam ja do bazy i top semilac używam tez lakiery indigo polish gel i nic mi się nie działo a.mają cudownie produkty ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej, ja na początku przygody z hybrydami kupiłam sobie zestaw z cuccio colour veneer( baza, top, primer, fuse) dodatkowo dostałam czerwony lakier tej firmy, kupiłam sobie też inne dwa kolory lakierów z tej firmy. Po jakimś czasie robienia hybrydy, kupiłam sobie 5 lakierów z semilaca. Baze, top itd.mialam z tej firmy, o której pisałam wyżej. Wszystko było pięknie😊 a nie napisałaś jak tak idealnie dojeżdżasz do skórek nie zalewając ich...ja nigdy nie dojeżdżam, bo zawsze zaleje😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na precyzyjne dojeżdżanie lakierem do skórek nie mam jakiegoś niezawodnego przepisu. Kwestia wprawy i kiedyś też nie robiłam tego idealnie :-)

      Usuń
    2. Ja również używam bazy i topu cuccio do semilaca i neonail i wszystko jest ok, ale jeśli ktoś startuje i kupuje wszystko od początku to cuccio się nie opłaca bo jest drogie 13 ml 79 zł, lepiej kupić mniejszą mojemność z semilaca lub neonail.

      Usuń
  10. ja łącze czasami hybrydy SPN z INDIGO i wszystko jest ok:)ostanio zrobiłam paznokcie żelowe z SPN na to gel brush INDIGO i pokryłam to topem SPN. Mija 2 tydz jak je nosze i wszystko super sie trzyma:)

    OdpowiedzUsuń
  11. WItaj Daria,
    czy możesz powiedzieć jak bardzo źle może skończyć się "zrywanie" hybrydy? Niestety często tak się u mnie kończy bo lakiery Semillac "aż za dobrze" po 1,5-2 tygodniach same się płatami odrywają (maluje je od ok. roku) a teraz zaczełam się obawiać:( Czy myślisz że na dłuższą metę dopiero moze to dać jakieś negatywne efekty? Bo narazie jedynie czasme plytka jest lekko porysowana ale tak samo wygląda po acetonie. Z góry dzieki za odpowiedz! Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja siostra sobie raz sama zerwała i miała potem strasznie bolące i wrażliwe paznokcie. Nie mogłam jej zrobić nowych, bo nawet delikatne przejechanie polerką po paznokciu strasznie ją bolało :(

      Usuń
    2. Za którymś razem po prostu oderwiesz sobie lakier razem z częścią paznokcia i zobaczysz ciało :-) Nie wiem czy tego byś chciała :-)

      Usuń
    3. potwierdzam, bardzo zły widok...

      Usuń
    4. Kasiu, piszesz, że lakiery Semilaca trzymają się „aż za dobrze”, może wystarczy potrzymac paznokcie nieco dłużej zawinięte w wacikach z removerem. Pamiętaj też, ze od czasu do czasu trzeba robić przerwy w zakładaniu hybryd. Zrywanie bardzo osłabia paznokcie i może powodować uszkodzenia których następstwem mogą być niekomfortowe podrażnienia. Spróbuj też Bazy witaminowej z Semilaca może ona będzie Ci bardziej odpowiadała i będzie łatwiej schodziła z paznokci.

      Usuń
  12. U mnie połączenie baza+top Shellac i kolor Semilac sprawdza się idealnie. Używałam bazy 2w1 z Semilaca i lakier schodzil po okolo tygodniu. Stwierdziłam, ze zamiast kupowac osobno baze i top z Semilaca to kupie z Shellaca i to byl strzal w 10. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też używam osobny top i bazę z Shellaca, a kolory z Semilaca. Wszystko ładnie się trzyma😊

      Usuń
  13. A czy robisz jakieś przerwy między ściągnięciem starej hybrydy i nałożeniem nowej? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Między nakładaniem hybryd najlepiej jest zrobić kilka dni przerwy i w tym czasie smarować paznokcie odżywką i oliwką.

      W razie pytań - chętnie pomogę
      Online Ekspert marki Semilac

      Usuń
  14. Dziękuję za ten post. Naprawdę rozwiałaś mi wiele wątpliwości. Pierwsze hybrydy będę mieć robione za jakiś czas u kosmetyczki, właśnie by zobaczyć jak moje paznokcie na nie zareagują. Jeżeli będę zadowolona z efektu, to może kupię sobie jakiś mniejszy zestaw, by robić je w domu. Niestety tradycyjne lakiery u mnie odpryskują już po 2-3 dniach.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeśli chodzi o łączenie produktów różnych marek, to ja często łączę bazę i top Semilaca z kolorami (nawet z tymi "problematycznymi" typu czarny) z NeoNail i absolutnie nic złego się u mnie nie dzieje! :) Ale z kolei jak raz kupowałam właśnie lakier z NeoNail, to ekspedientka pytała, czy mam bazę i top również tej firmy, bo jakaś klientka przyszła się poskarżyć, że miała top i bazę z Semilaca właśnie i się jej nie przyjął ich kolor.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam lampę UV z SilverCrest, która jest niby przeznaczona do nakładania tipsów i nie wiem, czy to robi jakąś różnicę, że używam ją do hybryd. Co prawda muszę trzymać aż 150 s, żeby z lakierami było ok i wgl czasami bywa tak, że lakier z części paznokcia się ściera, mimo że reszta jest bez zarzutu. Myślisz, że to wina lampy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej jest to wina lampy :-)

      Usuń
    2. Lampa na 100%.

      Usuń
  17. Same ciekawe informacje, bardzo lubię hybrydy ale jeszcze nie robię ich sama :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. A czy mozna utwardzic jakos paznokiec stosujac baze, hybrydy i top. Czy moge polaczyc to jeszcze z zelem, by paznokiec wydawal sie twardy? Jesli tak to czym?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie musisz utwardzać żelem, wystarczy Semi Hard :-)

      Usuń
  19. Posiadam lapę do hybryd 36W, normalnie robię w niej hybrydy i wszystko się trzyma. Zazwyczaj przedłużam delikatnie HARDIM ale niestety, zbyt długich nim nie zrobię no i nie trzyma się tak długo po około tygodniu coś "odpada". Czym najlepiej przedłużać w takim razie paznokcie? żelem? Dam radę zrobić to bez wymiany lampy? i czy da się jakoś inaczej przedłużyć metodą hybrydowa? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lampa dobrze utwardza hybrydę to i Hardi powinna dobrze utwardzić. Może to problem z prawidłowym "przyłożeniem" szablonu do przedłużania? Albo dajesz zbyt cieniutką warstwę Hardi? Jeśli to nie pomoże, zostaje Ci żel :-)

      Usuń
  20. Dziękuję! Ostatnio sama się zastanawiam nad kupnem zestawu i trochę mi rozjaśniłaś spojrzenie na to wszystko. Aktualnie pierwszy raz mam na paznokciach hybrydy, by sprawdzić jak się noszą. Muszę przyznać, że jestem zadowolona, zobaczę co będzie po ich zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwykle po zdjęciu okazuje się tak naprawdę czy hybrydy się sprawdzają, czy nie :-)

      Usuń
  21. Cały czas zastanawiam się nad hybrydami, ale szkoda mi moich lakierów :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Baza Shellac- można łączyć z Semilaciem i Indigo :) Tak samo Top Semilaca

    OdpowiedzUsuń
  23. A ja mam pytanie na temat alergii na hybrydy.. Używałam hybryd Semilac nieprzerwanie dobre półtora roku. Wszystko było świetnie, do czasu kiedy pewnej nocy tuż po założeniu hybryd obudziłam się z opuchniętymi opuszkami palców, które okropnie swędziały. Nie wspomnę o tym, że dodatkowo spuchły mi usta, ponieważ tuż po pomalowaniu paznokci posmarowałam sobie usta kremem nivea. Nie jestem typem alergika i nie wiem dlaczego po tak długim używaniu hybryd wyskoczyła mi taka okropna alergia :( Moja koleżanka miała ten sam problem. Teraz już po wyleczeniu używa lakierów Shellac i nic się nie dzieje. Czy słyszałaś już może o podobych przypadkach ? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam :-) Jedni mają alergię na orzechy, a inni na lakiery Semilac i nie ma w tym nic dziwnego. Po prostu trzeba odstawić :-)

      Usuń
    2. Joanno, przykro mi słyszeć, że spotkała Panią taka sytuacja. Wszystkie nasze produkty posiadają Certyfikat Bezpieczeństwa, potwierdzający bezpieczeństwo i niezmienność składu. Na rynku nie istnieje jednak żaden produkt kosmetyczny, który dałby gwarancję niewystąpienia niepożądanej reakcji. Każda z naszych Klientek jest wyjątkowa, w związku z czym reakcja na substancje zawarte w naszych produktach jest kwestią indywidualną. Zależy w dużym stopniu od przygotowania płytki, higieny narzędzi, prawidłowej aplikacji produktu i jego utwardzenia oraz ewentualnych skłonności Klienta do uczuleń. Staramy się, by nasze produkty były coraz lepsze, dlatego w razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt mailowy pod adresem ekspert@semilac.eu w celu dokładnego wyjaśnienia sytuacji. Każda opinia jest dla nas ważna.

      W razie pytań - chętnie pomogę
      Online Ekspert marki Semilac

      Usuń
    3. dziwi mnie tylko to że wszystkie się budzą w nocy z opuchniętymi palcami. Zaczeło się to dziać mniej więcej wtedy gdy taka mało znana juciuberka o tym powiedziała :) haha

      Usuń
    4. Ja skłonności do uczuleń nie mam, co więcej , nigdy w życiu niemi miałam żadnej alergii, natomiast lakiery semilac uczulają mnie na potege. Palce sa popuchnięte i skora schodzi z nich potem jakby były poparzone. Nie sadze, ze jest to wina marki- bo dla przykładu: moja mama i siostry dalej używają Semilaca i nie maja ani grama uczulenia, niczego. Po prostu padło na mnie, ale nie ma co się na firmę obrażać, czy jej piętnować. Trzeba zmienić hybrydy, ot cale rozwiązanie.

      Usuń
  24. Ja po prawie roku noszenia hybryd mogę potwierdzić na pewno, że jeżeli prawidłowo się ściąga lakier to nie niszczy paznokci, natomiast jeżeli należycie do grona osób, które jak tylko znajdą mały zadzior, który można podważyć i zeskrobać lakier to oczywiście możecie ściągnąć go razem z warstwą paznokcia. U mnie też się nie sprawdziła metoda mieszania z klasycznym lakierem. Za to mieszanie marek się sprawdziło. Czasem zamieniam bazę semilac na mollon i te produkty bardzo dobrze ze sobą działają ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kiedyś należałam do tych osób i zdarzało mi się zrywać lakier w przypływie emocji :-) Jednak to naprawdę może uszkodzić paznokieć i nie warto. Nigdy jeszcze nie miałam Mollon-ów i jestem zaciekawiona :-)

      Usuń
  25. Świetny wpis! Ja używam hybryd od roku i nie zauważyłam żadnego negatywnego wpływu na moje paznokcie. Tak jak piszesz, wszyzstko zależy od umiejętnego nakładania i ściągania. Nie wyobrażam sobie powrotu do tradycyjnych lakierów, a hybrydy kocham za trwałość i cudowny połysk ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już jestem od hybryd uzależniona i kiedy tylko nakładam normalny lakier, to nie mogę się doczekać powrotu do Semilaca :-)

      Usuń
  26. Ja używam bazy i topu Semilac i sprawdza mi się z każdą firmą a testowałam już SPN, Neonail, Pierre Rene, Cosmetic Zone, Tifton no i Semilac oczywiście :-) niestety baza z Semilac wydaje mi się trochę "agresywna", jeszcze nie udało mi się jej odmoczyć razem z korolem, zawsze zostaje warstwa wżarta w paznokieć, którą trzeba delikatnie zeskrobać.
    Dario, co sądzisz o szkodliwości promieniowania lampy uv/led i jego wpływie na skórę dłoni? Myślisz, że takie wieloletnie wykonywanie manicure z jej użyciem nie niszczy skóry dłoni, nie przyspiesza jej starzenia? Wiadomo, że przy mostku led te promienie są skierowane tylko w okolice palców ale klasyczna uv i ta naświetlana w niej dłoń...
    Napisz też w końcu o kształcie Twoich cudnych szponów! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To spróbuj bazy witaminowej Semilac. Po 15 minutach schodzi idealnie. Paznokcie w stanie nienaruszonym, bez skrobania.

      Usuń
    2. Mi udaje się ściągnąć lakier razem z bazą, zostają ewentualnie jakieś małe pozostałości, ale one po dłuższym wymoczeniu z acetonie też odpadają. Co do szkodliwości lampy, to myślę, że nie promieniowanie nie jest aż tak agresywne, więc bez obaw. Dziewczyny kiedyś pisały, że nakładają czasem filtr na dłonie, ale ja tego akurat nie próbowałam. Przymierzam się już do posta z nadawaniem kształtu, więc może niebawem się pojawi :-)

      Usuń
    3. Co do 'agresywności' bazy Semi też to zauważyłam na sobie.. na moich pazurach również zostają resztki, ale delikatnie je spiłowuję bloczkiem i paznokieć znów jest gładki.. :)
      Ja łączę Semilaczki z Silcare i trzymają się świetnie i dłuuugo. :) A z Semi mam: Hardi Milk, Base, Top. Jedyny problem, który zaobserwowałam to to, że żółkną bardzo jasne kolory, takie jak biały, czy kremowy Silcare z Topem Semilac. :/ A szkoda.

      Usuń
  27. Cudowne paznokcie. Ja nie znoszę malować paznokcie. To albo chodzie w niepomalowanych paznokciach albo mam zrobiono hybryde.

    OdpowiedzUsuń
  28. Hej kochana;) polecisz mi jakis lekki podkład/krem BB na codzień? Chciałabym zakryc piegi na policzkach, innych niedoskonałości nie mam. Niestety healthy mix za ciemny, jestem mega bladziochem.Orientujesz się jaki jest krem BB hypoallergic z Bell? Jakie ma krycie? Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, niestety nic nie polecę, jeśli chodzi o kremy BB, bo aktualnie ich nie używam. Może spróbuj tych ze Skin79 o których pisałam tutaj: http://kosmetyczna-hedonistka.blogspot.com/2015/06/kultowe-azjatyckie-kremy-bb-skin79-na.html

      Są naprawdę bardzo jasne, ale też dosyć szare, więc najlepiej zdobyć gdzieś próbkę, np., zamówić na allegro. Tych z Bell w ogóle nie używałam :-)

      Usuń
    2. To ja polecam Under 20 krem bb nr 01 ładnie się dopasowuje i calkiem dobrze kryje 😊 jedyny minus to trwałość. Również polecam podkład rimmel match perfection odcień 10 light porcelain i nie jest różowy jak na zdjęciach w Internecie 😊 a sama jestem blada i to ratunek zdecydowanie 😊

      Usuń
    3. Dziekuję za odpowiedź kochane;)!

      Usuń
    4. Ja mam straszny problem z Top'em z Semilaca... Straasznie żółkną mi nie tylko jasn kolory ale reszta również, chyba będę musiała zmienić baze i top na inna firme bo jest to nie do wytrzymania, denerwuje mnie strasznie. Może jest jakis sposob na to żeby się tak nie działo???

      Usuń
  29. Uwielbiam te Twoje paznokcie v:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Sprawdzone połączenie to baza i top Semilac a lakier kolorowy Pierre Rene. W moim przypadku był to odcień ciemnego różu (numerka niestety nie pamiętam). Całość trzymała się dobrze (3 dni), nakładało się wszystko też dobrze. Natomiast znajoma połączyła Semilaca z czarnym lakierem Pierre Rene i bardzo narzekała, że nie chciało jej się utwardzić. Ale obstawiam, że mogło tu chodzić o czarny kolor, a nie o to, że lakier i top/baza były innej marki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciemne kolory są w ogóle bardziej problematyczne i potrzebują mocniejszych lamp. Nie wiedziałąm, że Pierre Rene ma w ofercie lakiery hybrydowe!

      Usuń
  31. Dario po zastosowaniu wcierki na włosy mam mnóstwo nowych wlosow bardzo mnie to cieszy ale tak mi te włoski stoją na głowie ze nawet lakier ani żel nie pomaga prosze doradz mi cos na to....dziekuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety też mam z tym problem ale z drugiej strony się cieszę, bo kiedyś te włoski dorosną do odpowiedniej długości i nie będą odstawać. Zamiast lakieru możesz spróbować przygładzania ich pianką roztartą w dłoniach. Dobra jest zielona z TAFT :-)

      Usuń
  32. Kochana czy miałaś kiedys kremy z iwostin? Co o nich sadzisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam swojego czasu krem z ceramidami Iwostin Hydratia i niedawno do niego wróciłam. Bardzo fajna konsystencja, nie za rzadka i nie za gęsta. Nadaje się i na dzień i na noc.Warto wybróbować. Pozdrawiam

      Usuń
    2. Iwostin Sensitia miałam i był to krem który mnie bardzo zapchał (parafina w składzie). Nie polecam:)

      Usuń
    3. Miałam kiedyś Sensitia, o którym ktoś napisał wyżej, ale niestety wyszło mi po nim kilka dużych, bolących pryszczy, więc odstawiłam :-)

      Usuń
  33. Hej:) a ja mam ogromny problem za każdym razem kiedy zdejmuje hybrydy. Trzymam 15 min waciki nasączone removerem, zawinięte folią aluminiową i lakier ledwo schodzi, a bazy w ogóle nie rusza. Muszę przez to pilowac bazę, przez co cierpią moje paznokcie. Próbowałam pilowac wierzchnia warstwę przed nałożeniem wacikow i dalej to samo. Uzywam zestawu z semilac. Może któraś z Was dziewczyny miała taki problem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem remover jest za słaby, ja mam zwykły aceton

      Usuń
    2. Najgorsza jest baza, dlatego przerzuciłam się na bazę witaminową Semilac. Jest ok, bo po odmoczeniu (15 minut) lakier schodzi całym płatem wraz z bazą i nie trzeba skrobać lub co gorsza, spiłowywać paznokcia. Gdzieś ktoś narzekał że niby mniej trwała, ale ja zostaję przy niej właśnie ze wzglęgu na bezproblemowe usuwanie.

      Usuń
    3. Ja mam ten sam problem -uzywam acetonu z semilaca. Cala baza zostaje:( a bardzo nie lubie spilowywac jej. Mam zamiar wyprobowac baze witaminowa semilaca, moze bedzie lepiej

      Usuń
    4. A próbowałaś trochę wydłużyć czas trzymając waciki na paznokciach? Może faktycznie wypróbuj tą bazę witaminową, bo utrzymuje cały manicure trochę krócej.

      Usuń
    5. Dziękuję za odpowiedzi, koniecznie muszę wypróbować tej witaminowej, bo szkoda paznokci, a już widzę, że przez pilowanie bazy są cieńsze... A dziś sciagalam hybrydy po dwóch tygodniach noszenia, spilowalam top oraz trzymalam waciki dłużej niż zazwyczaj i lakier zszedł bez problemu, ale baza była nie do ruszenia i znowu musialam pilowac... Mam nadzieję, ze zmiana na witaminowa pomoże:) pozdrawiam;)

      Usuń
    6. Dzień dobry, polecamy dłużej przytrzymać waciki z acetonem. Można też na ręce założyć rękawiczki, ciepło powinno pomóc w zdejmowaniu. Jeśli jest problem ze zdjęciem bazy to można ją lekko spiłować blokiem polerskim.

      W razie pytań - chętnie pomogę
      Online Ekspert marki Semilac

      Usuń
  34. Czego pani używa do nawilżania ust ? Eosa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, cały czas używam EOS-a na zmianę z pomadką ochronną Lacalut :-)

      Usuń
  35. Kochana byłam wczoraj w hebe i pani bardzo zachwala każdemu John Frieda do wlosow miałaś moze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przypominam sobie, żebym używała tej marki :-)

      Usuń
  36. Pojawiły się w sprzedaży klipsy do ściągania hybrydy. Nakłada się je zamiast foli. zdecydowanie wygodniejsze rozwiązanie 😊 polecam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamówię je na próbę i zobaczymy jak się sprawdzą :-)

      Usuń
  37. Twoje prace są najpiękniejsze jakie widziałam i wszędzie je rozpoznam. Jesteś moją inspiracją w całości <3 uwielbiam Twojego bloga kochana :)

    A.

    OdpowiedzUsuń
  38. no cudne wprost

    OdpowiedzUsuń
  39. Kochana napisz proszę gdzie kupiłaś te perełki naklejone na drugim zdjęciu w dolnym rzędzie?

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja proszę o poradę dotyczącą przedłużania paznokci semi hardi. Od niedawna jestem posiadaczką zestawu semilac do hybryd i dopiero zaczynam samodzielnie robić sobie hybrydy. Moje paznokcie po 3 latach żelowania u kosmetyczki są bardzo słabe. Chciałabym przedłużyć sobie pojedyncze paznokcie hardim, ale jak ostatnio próbowałam to przy ściąganiu szablonu zdjęłam go razem z przedłużeniem ��. Proszę o instrukcję krok po kroku, jak to prawidłowo wykonać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na YouTube znajdziesz filmiki instruktażowe. Krok po kroku:)

      Usuń
    2. Myślę, że źle przykładasz szablon - pod złym kątem to raz, a po drugie spróbuj nacisnąć szablon tuż przy paznokciu za pomocą np. drewnianego patyczka - powinien się oderwać od przedłużonego paznokcia. Takie ściąganie bez tego kroku może faktycznie spowodować odpadnięcie przedłużenia.

      Usuń
    3. Edyto, zachęcamy do zapoznania się z naszym filmikiem instruktażowym https://www.youtube.com/watch?v=FWaF0oECLXY

      W razie pytań - chętnie pomogę
      Online Ekspert marki Semilac

      Usuń
  41. Mi hard mięknie pod wpływem gorącej wody (zmywanie naczyń np.) Po jakimś czasie wraca do normy. Czy ktoś też tak ma?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Wystarczy 10 minutowy prysznic i paznokcie miękną (bardzo) na 1-2 godziny.

      Usuń
    2. Pomaga nałożenie dwóch, a nawet trzech warstw Hardi. Im cieńsza warstwa, tym paznokcie są bardziej plastyczne i miękkie :-)

      Usuń
  42. Jejku, tak szczegółowo wszystko opisujesz. Notki są przepełnione informacjami (w pozytywnym tego słowa znaczeniu). Uwielbiam tu zaglądać i zostaję na stałe :)
    Pozdrawiam Emma

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja stosuję bazę i top SPN z lakierami Semilac i wszystko w jak najlepszym porządeczku;)

    OdpowiedzUsuń
  44. u mnie hybryda trzyma tylko tydzień, a potem mam masakrę zamiast paznokci, które i tak zawsze są słabe... żałuję, że ten wygodny produkt nie jest dla mnie :( tym bardziej, że zwykłe lakiery trzymają się na moich paznokciach tragicznie krótko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może w takim razie spróbuj zmienić markę?

      Usuń
    2. Na pewno same hybrydy stosujesz? Czy pod nimi masz żel? Żele bardzo niszczą paznokcie. Często spotykam sie z brakiem wiedzy u klientek które nie maja pojęcia co właściwie manikiurzystka im położyła

      Usuń
  45. Dario i Dziewczyny !
    Proszę poradzcie jakiej marki i gdzie kupić szczotke z naturalnego wlosia żeby nie okazała się podrobka :) planuje taki zakup dla siebie i dla delikatnych wlosow córki :)
    Czekam na odpowiedzi bo niedługo mam imieniny i chce podpowiedzieć mężowi co by mi się przydało.
    Pozdrawiam Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klaudia, podobno świetne szczotki sprzedaje firma KHAJA :-)

      Usuń
  46. Super post :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja niestety z hybrydami mam niemiłe wspomnienia :< Miałam je raz, w zeszłym roku, i do tej pory walczę o ich odbudowę.Najbardziej zaszkodziło mi ściąganie, chociaż nie jestem pewna czy kosmetyczna w ogóle poprawnie je nałożyła. Czasami mnie korci, żeby znowu sobie zrobić i mieć ładne paznokcie, ale jednak zostanę przy swoich. :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Używałaś lakierów Neonail? Co o nich sądzisz?

    OdpowiedzUsuń
  49. U mnie na bazie i topie z semilac wzorowo trzymają się lakiery julia pro nails i allepaznokcie 😊

    OdpowiedzUsuń
  50. byłam ostatnio pierwszy raz na hybrydach bo mnie nudziło ciągłe malowanie pazurków i jestem mega zadowolona :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja właśnie skończyłam testować najtańsze hybrydy z allegro (artlak) na bazie i top 2w1 z semilac i muszę przyznać że lepiej mi się z nimi pracuje niż z semilaciem mają mniejszy pedzelek wiec łatwo jest malować przy skórkach a co najważniejsze nie kurczą się i trzymają się perfekcyjnie☺ ja jestem mega zadowolona ☺ spróbujcie ☺

    OdpowiedzUsuń
  52. Czy któraś z Pań posiada kod rabatowy do Minti Shop?

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja teraz robie sobie przerwę od hybryd. Muszę troszkę wzmocnić paznokcie. Poza tym naprawdę lubię hybrydę. Moje pierwsze paznokcie robiłam ponad rok temu u kosmetyczki. Pani pracowała na bazie i topie Gelish a pomiędzy kolor Semilaca, Gelish, Effective Nails itp. Wszystko zawsze się dobrze trzymało.
    A od niedawna maluję paznokcie w domu, ale manicure trzyma się ok 1,5 tygodnia. Czasem coś sie zaczyna odklejać. Wiem, że to wina źle przygotowanych paznokci. Mam problem z dokładnym usunięciem tych narastających białych skórek. Przymierzam się do zakupu frezarki bo żadne preparaty do usuwania skórek nie działają. Może dzięki temu paznokcie będą lepiej przygotowane.
    Pozdrawiam Stała Czytelniczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, czy frezarka do do końca dobry pomysł, bo wtedy możesz jeszcze bardziej uszkodzić paznokieć. Próbowałaś primera z Semilac czyli tej bazy zwiększającej przyczepność?

      Usuń
    2. Pomóc może też nałożenie pod lakier produktu Hardi :-)

      Usuń
    3. Muszę spróbować, tylko obawiam się, czy ściąganie tego hardi nie zniszczy m paznokci. Czy to schodzi jak hybryda?

      Usuń
    4. Hardi schodzi bardzo dobrze, przedłużenie na Hardim też przyzwoicie się rozpuszcza :)

      Usuń
  54. Mam zestaw neonail i problem z trwałością hybryd. Robię wszystko zgodnie z instrukcją mimo to lakier trzyma sie max jakieś 10 dni. Już po tygodniu na końcach niektórych paznokci powoli się rozwarstwia i odpada minimalnie. Zastanawiam się dlaczego.. Może powinnam dokupić primer? Męczące jest zmienianie hybryd co tydzień. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja koleżanka też używa neonail i na początku używała bazy i topu z tej firmy. Zawsze po kilku dniach schodził jej na końcówkach kolor. Teraz używa bazy i topu z semilac i nie ma żadnych problemów.

      Usuń
  55. Ja używam teraz już większości Semilaca, wcześniej kombinowałam z różnymi markami, połączenia nigdy nie wychodziły dobrze :D jestem jednak za tym, żeby pracować głównie na jednej marce bo wydaje mi się, że produkty się uzupełniają. No a Semilac mi najbardziej odpowiada akurat i jakościowo, i cenowo. Pozdrawiam Dario, jak zawsze przydany wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Witam, zaczęłam zabawę z hybrydami jakiś czas temu, i używam lampy ledowej. Nie wiem czy jestem z niej jakoś super zadowolona różnie bywa. Np. po wysuszeniu topu odczekuję kilka minut i dopiero przemywam paznokcie cleanerem i zdarza się że ten połysk który powinien być znika..co może być przyczyną?
    Mam jeszcze jedno pytanie :p mianowicie nie mam żadnego ciemnego koloru w swoim zestawie bo spotkałam się z opinią że lampa ledowa nie wysusza całkowicie koloru czarnego i białego, dlatego też boję się inwestować w te kolory. Czy to prawda czy może ma znaczenie czas suszenia tych kolorów? Z góry dziękuję za odpowiedź, pozdrawiam! :):)

    OdpowiedzUsuń
  57. Nie wiem dlaczego jak maluję pierwszą warstwę Hybrydy Semilaciem to zanim zdążę pomalować piątego paznokcia te pierwsze strasznie się rozlewają w taki sposób, że czubeczki paznokci wyglądają jakbym tam lakierem w ogóle nie pomalowała i na bokach też się to zdarza, co jest nie tak? Czy za dużo lakieru? Jeśli możesz coś Dario poradzić to proszę o podpowiedź, bo swoją przygodę z hybrydami dopiero zaczęłam od nie dawna a jeśli chodzi o połączenie to u mnie się sprawdza bardzo dobrze semilac z lakierami z EM NAIL ( tylko ostrzegam, niektóre kolory są strasznie wodniste, jak przeźrocze, ale to niektóre) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam taką sytuację podczas kursu, stylistka poradziła mi wtedy, żeby kciuki malować i utwardzać w pierwszej kolejności, następnie resztę paznokci. Palce są ułożone równo i nic nie spływa. No i czas nakładania lakieru nie może być zbyt długi.

      Usuń
    2. Ooo super ;)) Dziękuję za Twoją radę bardzo mi to pomoże przy kolejnym nakładaniu hybrydy ;***

      Usuń
  58. Zwykłe lakiery plus top hybrydowy - czytałam, że na bazę nakładamy kolor, czekamy aż sam bardzo dobrze wyschnie (im dłużej tym lepiej) i dopiero wtedy top. Przetestowałam na czarnym z wibo i białym z essence - po tygodniu bez zarzutu. Niestety potem zmyłam, bo mi się kombinacja znudziła ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. świetny poradnik. Powiem szczerze, że nigdy nie miałam hybryd, bo najpierw myślę, że to dość spory wydatek, później przypominam sobie, że jest wiele pytań na które nie znam odpowiedzi i pewnie gdy już zrobię, wcale nie będą wyglądać tak ładnie. Dziękuję za tyle godnych polecenia uwag. Mam nadzieję, że zrobię sobie je jednak jak najszybciej.

    odrobinaciepla.pl

    OdpowiedzUsuń
  60. proszę zrób post o tym w jaki sposób nadajesz swoim paznokciom taki piękny,migdałkowy kształt!:)

    OdpowiedzUsuń
  61. Dario, jaki kształt paznokci bardziej lubisz kwadratowy czy migdałki? Który wygodniejszy?

    OdpowiedzUsuń
  62. Uwielbiam hybrydy :) uważam że to najlepszy sposób na ładne i długie paznokcie :)
    A tak z innej beczki trochę, czy mogłabyś mi polecić inny szampon podobny do babydream? Jakiś zamiennik, który miałby podobny skład :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Przepiękne paznokcie. Wszystkie Twoje wzorki mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Witam Dario, czy mogła byś polecić (lub któraś z czytelniczek)jakąś skuteczną odżywkę do paznokci bez formaldehydu w składzie?
    Pozdrawiam U.S.

    OdpowiedzUsuń
  65. Nie mogę napatrzeć się na zdjęcia Twoich paznokci. Delikatne i kobiece, bez krzykliwych kolorów - to do mnie przemawia. W tym tygodniu miałam zamawiać zestaw do hybryd i to pierwsze miejsce gdzie znalazłam wszystkie potrzebne informacje klarownie przedstawione. Bardzo się ciesze, że trafiłam na ten blog.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  66. Witam,

    U mine to dopiero byla kleska.
    Pierwsze hybrydy trzymaly sie 2 tygodnie. kilka kolejnych rowniez.
    Pozniej zrobilam dluuuga przerwe - ponowne nalozenie spowodowalo, ze lakser zaczal schodzic po2-3 dniach. oczywiscie nalozono mi nowy i jakos to bylo. Natomiast ostatnie hybrydy, ktore mialam nie wytrzymaly 12h. Dodam, ze prees te 12h nis szczegolnego nie robilam zeby moc je zniszczyc w jakikolwiek sposob. (Pani, ktora je wykonala oczywiscie powiedziala, ze nie wie co sie dzieje, nie proponujac zwrotu kasy ani poprawek)
    Dodam, ze wszystkie powyzsze robilam z przerwami, i zadne z podanych przez Ciebie powodow raczej u mnie nie mialy miejsca. Plytka zawsze odtluszczana, lakiey nowe, naturalne paznokcie zdrowe... (najbardziej przemawialaby do mnie grubosc warstw nakladanych - ale to chyba tez nie do konca bo dziewczyny oszczedzaja raczej :) )
    nie wiem co moze byc powodem... ?
    pozdrawiam,
    Martyna

    OdpowiedzUsuń
  67. Marzą mi się hybrydy na ślub Brata, ale na razie walczę z odbudową moich paznokci i chodzę na manicure japoński.

    OdpowiedzUsuń
  68. Ja mam większość lakierów z Semilaca, ale ostatnio zamówiłam hybrydy z CosmeticZone i SimplyNails i z baza i topem Semilaca współpracują idealnie! No i są nieco tańsze :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Masz przepiękne paznokcie;) Mi niestety hybryda strasznie zniszczyła paznokcie, ale to zapewne przez złe ściągniecie hybrydy.. Czasami lubię wrócic do szponków, ale niestety ścianka wspinaczkowa nie pozwala na takie pazurki;)

    OdpowiedzUsuń
  70. Czy ktoś może pamięta jakiego korektora do oczu używa Daria? :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Witam, zaczęłam zabawę z hybrydami jakiś czas temu, i używam lampy ledowej. Nie wiem czy jestem z niej jakoś super zadowolona różnie bywa. Np. po wysuszeniu topu odczekuję kilka minut i dopiero przemywam paznokcie cleanerem i zdarza się że ten połysk który powinien być znika..co może być przyczyną?
    Mam jeszcze jedno pytanie, spotkałam się z opinią że lampa ledowa nie wysusza całkowicie koloru czarnego i białego, dlatego też boję się inwestować w te kolory. Czy to prawda czy może ma znaczenie czas suszenia tych kolorów? Z góry dziękuję za odpowiedź, pozdrawiam! :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorki czarny i biały są bardzo mocno napigmentowane, dlatego też zalecamy nakładanie cieniutkich warstw oraz wydłużenie czasu utwardzania, jeśli chodzi o braku połysku topu powodem może być niedokładne, zbyt krótkie utwardzenie lakieru. Wtedy pozostaje zbyt lepka warstwa dyspersyjna koloru i kiedy na nią nałożony jest top, na skutek połączenia tych dwóch produktów, top może nie uzyskać swojego błyszczącego efektu. Najlepiej wydłużyć czas utwardzania koloru.

      W razie pytań - chętnie pomogę
      Online Ekspert marki Semilac

      Usuń
    2. Serdecznie dziękuję za odpowiedź :)Pozdrawiam! :):)

      Usuń
  72. Ja trochę z innej beczki :D Kupiłam w końcu Kallos Blueberry odżywkę emolientową ale zastanawiam sie ile ją trzeba trzymać na mokrych włosach pod czepkiem i ciepłym ręcznikiem? Z góry dziękuje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tam chyba na opakowaniu jest napisane ile
      ja zaczęłam nakładać ja przed myciem (na minimum 1h) połączoną z żółtkiem i łyżka oleju i później zmywam :)

      Usuń
  73. zestawienie które się u mnie sprawdza
    topy i bazy firmy Indigo z lakierem Mister Milano
    zresztą Indigo są super gęste - nie to co NeoNail - nie rozlewają się na paznokciu i skórkach

    OdpowiedzUsuń
  74. hej :) co myślisz o Baza/Top 2 w 1 do lakieru hybrydowego z Semilac ? wypróbowałaś może? :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Uwazalam, ze lakiery hybrydowe sa swietne. Bardzo wygodne, po aplikacji nie trzeba czekac pol dnia az wyschna I gwarantuja oszczednosc czasu. Jednak z doswiadczenia wiem, ze trzeba na nie uwazac. Stosowalam lakiery roznych marek od poltorej roku, gdy okolo 2 miesiace temu dostalam uczylenia pod oczami. Uczulenie nasililo sie tak bardzo ze od 3 dni chodze z opuchnieta twarza. Znajoma dostala silnego uczulenia na dloniach (podraznienie, pieczenie, paznokcie odchodza od skory). Dlatego radze stosowac hybrydy z umiarem I gdy tylko pojawi sie swedzenie, pieczenie lub zaczerwienienia zaprzestac ich stosowania bo samo nie przechodzi.

    OdpowiedzUsuń
  76. Hejka :) mam pytanie, czy używałaś bazy/topu 2w1 z semilaca? Bo zastanawiam się nad kupnem swojego pierwszego zestawu i nie wiem czy lepiej jest zainwestować w osobną bazę i top czy 2w1 sprawdzi się równie dobrze. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  77. CO sadzisz o dzialaniu lampy UV na kosci? nie obawiasz sie ze moze to spowodowac raka?

    OdpowiedzUsuń
  78. Ja używam bazy i topu z SPN a kolory z semilac i procosmeticts i wszystko dobrze i długo się trzyma😊

    OdpowiedzUsuń
  79. Co sądzisz o szkodliwości lamp UV na skórę dłoni( potencjalny czerniak, starzenie się skóry w szybszym tempie)? Czy lampy LED też są szkodliwe? Po co kupowałaś nową lampę z Neo Nail skoro miałaś kupioną wcześniej inną? Jaką masz opinię o mostkach Semilac? Dziękuję z góry za odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  80. Chciałam się spytać co moze byc powodem żółknięcia paznokcia? Miałam na paznokciach hybrydy dwa razy i po tych dwóch razach miałam lekko pożółkła płytkę na niektórych paznokciach... Myslalam, ze to moze przez matowienie, ale wykluczylam to bo pierwszy raz jak nakładalam hybrydę nie matowilam płytki. Czym to moze byc wywołane i czy wiesz jak temu zapobiec?

    OdpowiedzUsuń
  81. Kombinacja ktora u mnie sie sprawdza to Rimmel 60sek I top Semilac OK 5 dni a zmywa sie szybciej!

    OdpowiedzUsuń
  82. Bardzo dziękuję za spisanie tych wskazówek. Bardzo podobają mi się Twoje paznokcie. Kilka razy miałam już robioną hybrydę u kosmetyczki. Myślę, że czas abym swą przygodę z hybrydą też rozpoczęła sama. Pierwszy krok już poczyniłam i zamówiłam w Mimari nowy blok polerski, waciki bezpyłowe, miseczkę do paznokci i lampę UV 36W timer. Jeszcze tylko odtłuszczacz, bazę i lakier... obym tylko o niczym nie zapomniała. Jestem ciekawa jak będą wyglądać moje zmagania i jaki będzie efekt. Mam nadzieję, że kiedyś osiągnę również taką perfekcję ja Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  83. Cześć Daria!
    Mam prośbę, podaj prosze kolory lakierów jakich użyłaś na ostatnim zdjęciu z dziewięciu.
    Czy ombre wykonuje się podobnie do baby boomer, pytam bo dopiero zaczynam swoją przygodę z hybrydami.
    Przepiękne paznokcie i super blog- śledzę na bieżąco :)
    Pozdrawiam
    Sandra

    OdpowiedzUsuń
  84. Anonimowy12 maja, 2016

    Uwielbiam hybrydowe paznokcie! Ostatnio zrobiłam sobie w salonie kosmetycznym i Pani mi poleciła nowość wśród lakierów - MAKEAR. Lakier na prawdę trzyma się aż do 6 tygodni i nie odpryskuje.

    OdpowiedzUsuń
  85. Hej czy mogę użyć bazy, hardi i na to zwykłego lakieru? Jakoś lakiery hybrydowe mi nie przypadły do gustu, ponieważ nie lubię takiego efektu na paznokciach (sztucznie gruby). A kolejne pytanie jak to potem możnaby zmyć? Wszystko acetonem bądź removerem? Czy wszystko oddzielnie?

    OdpowiedzUsuń
  86. Od 8 miesiecy robie manicure hybrydowy mniej wiecej co tydzień. Ostatnio zauważyłam że skóra moich palców zaczęła być niewyobrażalnie sucha - łuszczy się pod paznokciami tworzą się skorupy. Widać też liczne pęknięcia skóry na palcach. Myślę że to działanie lampy UV (nie mam led). Czy powodem mog abyć stare żarówki?
    Jak zabezpieczać dłonie przed działaniem UV?

    OdpowiedzUsuń
  87. Mam pytanie a próbował ktoś połączyć baze i top z pierre rene z kolorem innych marek ? jestem ciekawa czy takie połączenie sie trzyma

    OdpowiedzUsuń
  88. Kochane, dziekuję za wpisywanie sprawdzających się kombinacji marek. Podzielę się z Wami kombinacjami jakie ja stosuje ;)
    Z Semilaca mam bazy Hardi i Vitamin Base oraz Top i Top No Wipe i kolorowe hybrydy. Z spn Top Shine, żel frozen cryst violet oraz kolorki hybrydowe. Do tego mam kilka lakierożeli z ntn. Wszystkie produkty świetnie ze sobą współgrają.
    Chce zastąpić Hardi Protein Base z Indigo, dam znać jak będą się dogadywać ;)

    OdpowiedzUsuń
  89. Niesamowity wpis, dokładnie tych informacji o hybrydach szukałam :) Dzięki Ci wielkie i zachęcam do pisania kolejnych, świetnych tekstów :)

    OdpowiedzUsuń
  90. Hej :) Bardzo fajny i przydatny post. Mam pytanie, czy wiesz moze jak sie sprawdza Hardi z Semilaca na bazie, lakierach i topie z Neonail? Dzieki!

    OdpowiedzUsuń
  91. tak ich jeszcze nie łączyłam. teraz przerzuciłam się na effective nails, które mi koleżanka poleciła. Mają piękną paletę barw, no i w bardzo fajnej cenie można je dostać, a do tego idealnie kryjące. póki co jestem mega zadowolona z effektu na pazurkach :)))

    OdpowiedzUsuń
  92. Ja robię hybrydy cosmetics zone . Jestem z nich zadowolona. Użyłam raz EM Nail , tez są ok

    OdpowiedzUsuń
  93. Piękne paznokcie :) Ja jestem wierna marce Semilac!

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature