Top Social

DELIKATNE CIENIOWANIE BABY BOOMER KROK PO KROKU I KILKA WIOSENNYCH LAKIERÓW NEONAIL.

Baby Boomer to bardzo ciekawa alternatywna dla zwykłego frencha. Jeśli nie jesteście fankami równej, białej końcówki (charakterystycznej dla manikiuru francuskiego), to dziś pokażę Wam krok po kroku jak uzyskać taki wtopiony, zanikający efekt. Myślę, że każda z Was sobie z tym poradzi! Ostatnio bardzo często wspominałyście o lakierach NeoNail i postanowiłam je wypróbować, więc zaprezentuję Wam też kilka nowych, wiosennych lakierów w mojej kolekcji. Wskakujcie do dalszej części dzisiejszego wpisu :-)

babyboomer-baby-boomer-neonail-kosmetyczna-hedonistka-nails-hedonistkanails


KROK 1 
Dokładnie odtłuszczam płytkę paznokcia Cleanerem. 

KROK 2
Kiedy Cleaner zdąży już odparować z płytki paznokcia, to nakładam bazę NeoNail Hard Base.

KROK 3
Utwardzam w lampie przez 60 s.


KROK 4 
Na 3/4 długości paznokcia nakładam lakier NeoNail o nazwie First Love. To piękny, pudrowo-różowy odcień, który świetnie miesza się z jasnymi kolorami.

KROK 5
Na pozostałą część paznokcia nanoszę lakier NeoNail Cotton Candy. Jest to odcień złamanej bieli i takie najlepiej nadają się do efektu Baby Boomer. 


KROK 6 
Teraz przy pomocy małego, cieniutkiego pędzelka do zdobień mieszam ze sobą obydwa kolory, wykonując poziome ruchy. Starajcie się delikatnie muskać pędzelkiem po płytce i nie przyciskać go zbyt mocno, aby nie zrobić prześwitów w lakierze - tutaj zostało to świetnie pokazane na filmiku klik. Moje pierwsze próby cieniowania były raczej nieudane i dopiero po kilku razach uzyskałam zadowalający efekt. Na zdjęciu po prawej widzicie zbliżenie na innym paznokciu i wyraźnie zauważalne są te poziome linie, którymi na tym etapie nie trzeba się zanadto przejmować. Oczywiście staramy się uzyskać jak najbardziej płynny efekt, ale później będziemy jeszcze nakładać na to mleczny odcień, który wszystko zrówna i nada miękkości całej stylizacji.

Co do samej metody cieniowania, to możecie użyć również gąbeczki, ale myślę, że w przypadku lakierów hybrydowych pędzelek o wiele lepiej się sprawdza. Osobiście wypróbowałam już kilka metod i pędzelek był najlepszy, tylko trzeba używać go bardzo lekką ręką. 


KROK 7 
Utwardzam paznokcie w lampie przez 60 sekund.


KROK 8 
Teraz krok, który pozwoli zamaskować drobne, poziome linie i niedociągnięcia. Na całą płytkę nakładam cieniutką warstwę lakieru NeoNail Perfect Milk.

KROK 9
Utwardzam w lampie przez 60 sekund.


KROK 10 
Nakładam lakier nawierzchniowy NeoNail Hard Top. 

KROK 11
Utwardzam w lampie przez 60 sekund.

KROK 12
Przemywam paznokcie Cleanerem.

KROK 13
Nakładam Oliwkę NeoNail, aby natłuścić i odżywić skórki wokół paznokci. I gotowe! To bardzo proste i uda się również w przypadku zwykłych lakierów. Wtedy najlepsza będzie metoda z gąbeczką.


PRODUKTY UŻYTE DO STYLIZACJI:

# Cleaner NeoNail
# Waciki bezpyłowe
# Baza NeoNail Hard Base
# Lakier NeoNail First Love
# Lakier NeoNail Cotton Candy
# Lakier NeoNail Perfect Milk
# Lakier nawierzchniowy NeoNail Hard Top
# Pędzelek do zdobień zakupiony na Allegro klik
# lampa LED Neonail 9W
# oliwka NeoNail o zapachu frezji



I tak prezentują się wiosenne kolory NeoNail - od lewej: Pastel Blue, Acapulco, Lavender Garden, Plumeria Scent, First Love, Perfect Rose, Lotus Flower, Peach Rose, Cotton Candy. Pamiętajcie, że kolorki mogą prezentować się inaczej w każdym świetle i przy różnych ustawieniach monitora. Na razie wypróbowałam tylko kilka, ale póki co jestem bardzo zadowolona. Najbardziej zaskoczyło mnie duże krycie jasnych lakierów już przy pierwszej warstwie. Odcienie świetnie się ze sobą mieszają, co jest szczególnie istotne przy wykonywaniu gradientów. Jeśli macie ochotę wypróbować, to lakiery i wszystkie akcesoria dostępne są na www.neonail.pl

***
Dziewczyny, wypróbujecie Baby Boomer na swoich paznokciach? Zostawcie komentarz, jeśli chcecie na blogu więcej paznokciowych stylizacji krok po kroku :-) A na Instagramie zawsze bardzo chętnie podglądam Wasze prace - wystarczy, że wpiszecie w opisie swojego zdjęcia @kosmetycznahedonistka  #hedonistkanails i z pewnością do Was wpadnę <3




166 komentarzy on "DELIKATNE CIENIOWANIE BABY BOOMER KROK PO KROKU I KILKA WIOSENNYCH LAKIERÓW NEONAIL. "
  1. Genialny efekt, ja bym w życiu nie ogarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to bardzo proste, dasz radę :-)

      Usuń
    2. Ja tak samo - na lewej ręce jeszcze dam radę, ale na prawej to by była masakra :D

      Co do pytania - uwielbiam Twoje paznokcie i bardzo bym się cieszyła jeśli na blogu pojawiłoby się więcej pazurkowych rzeczy i stylizacji :)

      Swoją drogą - ile czasu nosisz swoje hybrydy?
      I czy jasne lakiery neonail mają lepsze krycie od jasnych semilaków?

      Usuń
    3. To zależy, czasem zmieniam paznokcie co tydzień, a czasem noszę nawet miesiąc i już nie mogę patrzeć na odrost, także bywa różnie :-) Jasne lakiery NeoNail mają bardzo dobre krycie i to mnie od razu zaskoczyło.

      Usuń
    4. Cudne ♡ moja reka chyba nie jest lekka als będę próbować:) a czy tak samo mogę próbować robić ombre?

      Usuń
  2. Bardzo ładnie wygląda ten efekt:) z pewnością go przetestuję u siebie. Ja czasami robię ombre z takimi kolorami przy pomocy gąbeczki, ale na zwykłych lakierach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja robiłam sobie na tradycyjnych lakierach więc gąbeczką (bo tu pędzelkiem przy zasychającym lakierze wiadomo, że się zbytnio nie uda). I owszem wychodzi , ale widać te "kropeczki" tworzące gradient - takie rozsianie jak to przy gradiencie i fakturze gąbki. Oczywiście jest ładnie i tak delikatnie jednak w tym zdobieniu hybrydy sie nie da tak idelanie zatsąpić ;) (No chyba, ze ktos sie nie przygląda, ale ja nie umiem :D )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy zwykłych lakierach najlepiej wychodzi właśnie gąbeczką ale faktycznie mogą powstać takie jakby pory od struktury gąbki:-) A nakładałaś później na to jeszcze lakier w jakimś mlecznym kolorze? To zawsze trochę maskuje niedoskonałości - w moim przypadku te linie się ładnie schowały :-)

      Usuń
    2. Nakładałam ale niestety były widoczne. wydaje mi się, że przy tych poziomych liniach łatwiej to zamaskować. Tu niestety nie "rozmazało" tego na tyle zeby nie było dostrezgalne

      Usuń
  4. I które lakiery wolisz - semilac czy neonail?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na tym etapie trudno byłoby mi wybrać. Jak na razie tak samo dobre :-)

      Usuń
    2. Może NeoNail są bardziej kryjące przy pierwszej warstwie niż niektóre Semilaki :-)

      Usuń
  5. Piękne wiosenne kolorki ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny efekt uzyskałaś.:) Gama kolorystyczna tych lakierów jest cudowna.
    A odpowiadając na Twoje pytanie, to tak, chcemy więcej poradników jak uzyskać dany efekt na paznokciach krok po kroku. Naprawdę dobrze czyta się Twoje poradniki.;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo się cieszę - ja lubię wpisy paznokciowe, a tym bardziej tutoriale krok po kroku :-)

      Usuń
  7. Teraz już mam inspiracje na wygląd paznokci w przyszłym tygodniu. Dziękuje 😊 http://sm4rowski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Idealny kolor, paznokcie cudownie delikatne, słodkie i kobiece :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Od niedawna natrafiłem na Twojego bloga i przyznam że czekam na kolejny wpis. Bardzo przydatne rady i wogóle fajnie się czyta. Pozdrawiam serdecznie
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  10. wpis jest sponsorowany? nie wiem czy kierować się nim w wyborze lakierów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, gdyby wpis był sponsorowany, to byłoby to wyraźnie napisane na końcu posta :-)

      Usuń
    2. To jak wpis jest sponsorowany to nie można kierować się nim w zakupie czegoś? #cebula

      Usuń
    3. o co chodzi z tym #cebula?

      Usuń
    4. Chodzi o polaków cebulaków :D BTW. jak leci reklama w TV to nie kierujesz się nią przy robieniu zakupów? Bo wiesz, to też jest jakby sponsorowane wtedy :D

      Usuń
    5. Rozumiem :)

      a co do anonimów - owszem, można się kierować, ale spotkałam się, że we wpisach sponsorowanych niekoniecznie produkt odpowiada rzeczywistemu wyobrażeniu. Blogerki często wychwalają i podkoloryzowują daną rzecz.
      Telewizji staram się nie oglądać, ale gdy już oglądam i trafię na reklamę, to nie kieruję się nią podczas zakupów, jednak podświadomie i tak kupuję reklamowane produkty.

      Usuń
    6. Chciałabym zapytać gdzie kupiłaś pudełko w którym widać lakiery na zdjęciach? Idealne takiego szukam od pewnego czasu :)

      Usuń
  11. przedłużałaś płytkę paznokcia aby była tak zaostrzona?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki, niektóre paznokcie musiałam przedłużyć, bo końcówki mi się połamały :-)

      Usuń
  12. czy używałaś kiedyś jednocześnie lakierów neonail i semilac? słyszałam, że niektóre hybrydy ze sobą nie współgrają, mam bazę i top semilaca, ale bardzo mi się podoba paleta kolorów neonail

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie próbowałam tego połączenia :-)

      Usuń
    2. Możesz użyć bazy i topa z Semilac. Ja tak robię od dawna :)

      Usuń
  13. Piękne paznokcie. Już niedługo zacznę przygodę z hybrydami. Długo zanim dojdę do takiej wprawy ;-) kochana jak zwykle super post!

    OdpowiedzUsuń
  14. jak te lakiery wypadają w porównaniu do semilaców?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne kolory mają spore krycie już przy pierwszej warstwie, a niektóre Semilaki potrzebują dwóch :-) Na razie tylko taką różnicę znalazłam

      Usuń
  15. Nie słyszałam wcześniej o tej metodzie, a wygląda przepięknie! Na pewno niedługo wypróbuję u siebie! ; )

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne paznokcie, zdecydowanie w moim stylu :) A lakiery przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  17. Co zamiast perfect milk przy malowaniu semilac 😊?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pale Peach Glow tylko ma małe drobinki :)

      Usuń
  18. Cudeńka, te Twoje pazurki :) fajny, delikatny efekt. Pierwszy raz się z czymś takim spotykam. A odnośnie paznokci to mam pytanie. Mianowicie, czy jeśli pominę etap matowienia bloczkiem( wolałabym tego unikać, bo to jednak osłabia paznokcie) i zamiast tego użyję primera bezkwasowego, to czy tak zrobiony manicure będzie się trzymał? Nigdy nie używałam primera i nie wiem jak by wpłynął na moje paznokcie.

    Pozdrawiam serdecznie Ula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na przykład pomijam etap matowienia, bo szkoda mi paznokci i lakier się bardzo dobrze trzyma. Nie używam primera, a od razu odtłuszczam i nakładam bazę :-)

      Usuń
  19. Ja dzis robiłam baby boomer ,troszke słabo mi wyszło,gdybym wcześniej zobaczyła Twój ,wiedziałabym jak robic ,ale i tak jestem zadowolona jak na pierwszy raz,ja łączyłam kolory za pomocą wykałaczki,użyłam lakierów Semilac 128 i 001 .Bardzo lubie oglądac twoje paznokcie,wszystkie sa piekne i zawsze perfekcyjnie wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To od razu mówię, że pędzelkiem robi się wygodniej. Próbowałam wykałaczką, ale za bardzo ściąga lakier :-)

      Usuń
    2. dziękuję,juz teraz wiem jak nastepnym razem będę łączyc kolorki :)tylko musze zakupić pędzęlek :)

      Usuń
  20. Mam cerę tłustą i jeszcze nie znalazłam kremu który mógłby mi pomóc i dać przynajmniej trochę zadawalający efekt (właśnie wykańczam la roche posay effaclar, który również nie dał zadawalających efektów) nie wiem co jeszcze mogłabym wypróbować. Masz jakieś pomysły? Może jakiś post z aktualną pielęgnacją jeśli masz jakieś nowe produkty godne polecenia. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, że potrzebujesz czegoś matującego?

      Usuń
    2. Matującego ale chyba przede wszystkim nawilżającego.

      Usuń
    3. Matujący to nie jest dobry pomysł. Lepiej zainwestować w matujący podkład a krem najlepiej żeby był nawilżający tylko nie tłusty. Tani i dobry to Alantan Dermoline lekki a z droższych Bioderma albo Avene :) La Roche nie lubię jakoś

      Usuń
    4. Również mogę polecić Alantan Dermoline Lekki i ostatnio bardzo przypadł mi do gustu nawilżający krem pod makijaż z Bandi :-) Obydwa dobrze nawilżają, ale nie są tłuste i ładnie wyglądają pod makijażem.

      Usuń
  21. Bardzo chciałam wypróbować lakiery Neonail, słyszałam wiele pozytywnych opinii na ich temat. Zamówiłam 9 kolorów z ich sklepu internetowego, niestety musiałam wszystkie zwrócić gdyż były zgęstniałe lub wyschnięte, a kolory mocno się różniły od tych na zdjeciach :( Dziś je odesłałam wraz z formularzem reklamacyjnym :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A właśnie miałam zamówić kilka kolorków,ale po Twojej opinii sama nie wiem,jakie kolory zamawiałaś,jeśli mogę spytać?

      Usuń
    2. Zamawiałam już kilka razy i nie miałam takiej sytuacji... dziwne.

      Usuń
    3. też nie miałam takiej sytuacji. zamawiałam 2 razy i wszystko jak na razie ok :)

      Usuń
    4. Może to jednorazowy przypadek bo też słyszałam wiele dobrych opinii i dlatego zamówiłam aż 9 kolorów. Kolory jakie zamówiłam to Cloudless Sky, plumeria scent, light peach, poppy hill, rock girl (ten był wyschnięty), neon yellow, milk shake, first love I bora bora. Myślę, że narazie zostanę przy semilacu, a jak będę w Warszawie to je kupię stacjonarnie.

      Usuń
    5. To w takim układzie mam nadzieję, że Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie :-)

      Usuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. takie pazurki hihi będą moje!! :D w sam raz na święta :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, Babyboomer świetnie sprawdzi się na taką okazję, jak również na śluby czy większe uroczystości :-) Jest taki bardzo odświętny i wyjściowy :-)

      Usuń
  24. Dario i jak spisuje się nowa szczotka Ikoo?? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze jej nie mam, bo nie miałam czasu się wybrać do sklepu :-(

      Usuń
  25. Ciekawe... jestem nimi jeszcze bardziej zainteresowana :)
    P.S. skąd to ladne pudełeczko na lakiery? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamówiłam 9 sztuk i przyszły mi w takim pudełeczku :-)

      Usuń
  26. A ja dwa dńi temu byłam u kosmetyczki zrobic hybrydy i w sumie starałam sie duzo nie robic zeby n zepsuć ich a juz sa w dwóch miejscach pęknięte a płace za to nie mało jaki moze byc powód?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zmień kosmetyczkę bo widać że się na tym nie zna.

      Usuń
    2. Powodów może być naprawdę dużo i o przyczynach słabej trwałości hybryd pisałam tutaj: http://kosmetyczna-hedonistka.blogspot.com/2016/03/manicure-hybrydowy-8-najczesciej.html

      Myślę, że coś jednak musiało pójść nie tak. Może w ramach rekompensaty powinnaś dostać kolejny manicure gratis?

      Usuń
  27. Kochana do ściągnięcia czarnego koloru tak na teraz co polecasz najbardziej? Rozjaśnianie dekoloryzacje czy olaplex , ? Doradz prosze dziekuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbardziej jestem za dekoloryzacją ale u profesjonalisty, który się na tym zna :-)

      Usuń
  28. Dario robiłam dwa razy kwas migdałowy bielenda i stosowałam filtry potem na zj e przestałam i mam teraz pełno dziurek na twarzy ,co robic? Stosowałam tez acne derm i duac .teraz kupic szybko filtry tak? A dziurki kiedys sie zmniejsza? Dziekuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko mi powiedzieć dlaczego pojawił się u Ciebie taki problem. To rozszerzone pory, czy nierównomiernie rozłożone na skórze dziurki po pryszczach? Jeśli chodzi o filtry, to ja używam ich cały rok, tym bardziej, jeśli poddaje się zabiegom złuszczającym takim jak kwasy.

      Usuń
  29. Bardzo ładnie to wygląda. Tylko trochę zabawy z tym i cierpliwości trzeba ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Trochę zabawy, ale efekt jest powalający :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kolejna super inspiracja :) Pozostaje tylko trenować, aż wyjdzie tak perfekcyjnie jak u Ciebie; )

    OdpowiedzUsuń
  32. ja dostałam po pół roku używania semilac strasznego uczulenia a nie jestem alergikiem i nigdy na nic nie byłam uczulona,muszę z nich zrezygnować.Nie wiem jakich hybryd teraz używać może spróbować neonail bo shellec są bardzo drogie....do zwykłych lakierów nie chcę wracać bo trzymają się na moich paznokciach tylko dwa dni niezależnie czy jest to drogi czy tani lakier

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi słyszeć, że spotkała Panią taka sytuacja. Wszystkie nasze produkty posiadają Certyfikat Bezpieczeństwa, potwierdzający bezpieczeństwo i niezmienność składu. Na rynku nie istnieje jednak żaden produkt kosmetyczny, który dałby gwarancję niewystąpienia niepożądanej reakcji. Każda z naszych Klientek jest wyjątkowa, w związku z czym reakcja na substancje zawarte w naszych produktach jest kwestią indywidualną. Zależy w dużym stopniu od przygotowania płytki, higieny narzędzi, prawidłowej aplikacji produktu i jego utwardzenia oraz ewentualnych skłonności Klienta do uczuleń. Staramy się, by nasze produkty były coraz lepsze, dlatego w razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt mailowy pod adresem ekspert@semilac.eu w celu dokładnego wyjaśnienia sytuacji. Każda opinia jest dla nas ważna.

      W razie pytań - chętnie pomogę
      Online Ekspert marki Semilac

      Usuń
  33. Pięknie Ci wyszło, zapisałam sobie kiedyś zdjęcie z identycznym manikiurem, ale ja nigdy nie mam czasu na to, by wykonać inny manikiur niż jednokolorowy. Czy Wy też potrzebujecie pół dnia na to, żeby zrobić cały manikiur? Staram się streszczać i robić wszystko jak najszybciej, ale co dwa tygodnie pół niedzieli spędzam w acetonie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś również zajmowało mi to dużo czasu, a teraz to około 1,5 godzinki. Kwestia wprawy :-)

      Usuń
  34. Cuuudne paznokietki i instrukcja :)

    OdpowiedzUsuń
  35. a można użyć zwykłego pędzelka do eyelinera czy trzeba ten który Ty masz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że może być taki od eyelinera. Ważne, żeby był cieniutki i giętki :-)

      Usuń
  36. Cześć :) A ja mam pytanie z innej beczki. Przeczytałam Twój wpis na temat nawilżania skóry suchej, ale mam pewien problem. Otóż walczę z zaskórnikami. Kiedy stosuję jakiś preparat na zaskórniki - skóra się wysusza, a kiedy próbuję ją nawilżyć - pory się zapychają. Jak to "połączyć"? Przede wszystkim chciałabym pozbyć się tych zaskórników, potem mogę zająć się suchością. Dodam, że suche skórki i wągry to chyba najmniej estetyczne połączenie. Liczę na odpowiedź. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem Darią, ale niedawno walczyłam z podobnym problemem :) wciąż nie wiem jakim sposobem, ale wyleczył mnie linomag - taka apteczna, tłusta maść. Używam jej na noc, natomiast na dzień stosuję lekkie kremy Sylveco - rokitnikowy lub brzozowy. Poza tym porzuciłam wszelkie naładowane chemią kosmetyki i ograniczyłam specyfiki nakładane na skórę do minimum. Wieczorem makijaż zmywam micelem (także Sylveco) a później przemywam twarz mydłem dla niemowląt. Suche skórki i zaskórniki zniknęły niemal bez śladu. Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Miałam podobne, skórne problemy do Twoich. Próbowałam różnych preparatów i metod, ale dopiero maści przepisane przez dermatologa mi pomogły (Duac, Acnelec, Isotrex). Pozbyłam się zaskórników i teraz mało który krem mnie zapycha. Warto pójść do dobrego lekarza :-)

      Usuń
  37. Bardzo efektowny manicure!

    OdpowiedzUsuń
  38. Próbowałam jakiś czas temu sił w babyboomer. Gąbeczka zbytnio "piła" lakier, a gdy pomyślałam o pędzelku, to wykonywalam nim pionowe ruchy i też nie byłam zadowolona z efektu. A wystarczyło ruchy pionowe zamienić na poziome! :3 spróbuję następnym razem według podanej przez Ciebie instrukcji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem wystarczy tylko mała modyfikacja metody i efekty są o wiele lepsze :-)

      Usuń
  39. Tal, prosimy o wiecej na temat zdobienia paznokci! Podobaja mi sie twoje stylizacje poniewaz sa latwe do zrobienia, dobrze wykonany tutor poparty zdieciami, efekt na paznokciach WOW!

    OdpowiedzUsuń
  40. Mam pytanie odnośnie lamp -> używam UV, ale zastanawiam się nad zakupem LED z Semilaca. Czy te LED faktycznie są lepsze niż UV (oprócz skróconego czasu utwardzania)? Opłaca się wymieniać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepsze są LED i bardziej oszczędne do tego :)

      Usuń
    2. Jest sporo innych lamp LED, w cenie tej z Semilaca są też inne lepsze

      Usuń
    3. Jeśli zależy Ci na czasie, to opłaca się wymieniać :-)

      Usuń
  41. Wspaniały efekt, paznokcie marzenie :-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Jak ja kocham te Twoje piękne zdjęcia, estetykę, dokładne opisy i w ogóle jestem zachwycona blogiem :) Tak trzymaj kochana. Jasne że chcemy więcej postów o pazurkach :)) Buzka :)*

    OdpowiedzUsuń
  43. Dario a skąd ta bransoletka widoczna na zdjęciach?
    p.s Uwielbiam Twój kształt paznokci :)
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co widziałam na poprzednich postach to chyba Sotho

      Usuń
  44. Znowu mnie namówiłaś... Zbankrutuję przez Ciebie :)
    Alina

    OdpowiedzUsuń
  45. wczoraj robiłam :D ale niestety prawa wygląda jak kaleka

    OdpowiedzUsuń
  46. Idealne! I super, że w końcu ktoś odważył się wspomnieć o innej, tańszej i jak widać dobrej firmie z hybrydami :) Pozdrawiam, w wolnej chwili zapraszam do siebie http://naturalneblogowanie.blogspot.com, jeśli interesują Cię naturalne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetny efekt! Nie cierpię tradycyjnego frencha, jest modny chyba tylko w Polsce jeszcze xD
    Za to połączenie w ten sposób podoba mi się mega mega *.* uwielbiam takie gradienty.

    OdpowiedzUsuń
  48. W kwestii demakijażu...
    Dario, zachwycalaś się żelem do mycia twarzy biały jeleń, a ja Ci chciałam polecić po prostu mydło biały jeleń, zwykłe. W czasach raczkującego wizażu i blogów na onecie oraz wszędobylskiego kwasu salicylowego w zelach do mycia twarzy dermatolog poleciła mi własnie mydło biały jeleń do twarzy i pleców zmasakrowanych tradzikiem i wysuszonych leczeniem. Na poczatku kostka a pozniek w płynie (to był jakiś 2004 rok i biały jeleń był mydłem i proszkiem a mydło w płynie było tylko w makro). Efekt są świetne, zarówno w demakijażu jak i w oczyszczaniu. Po miesiącu skóra jest zdecydowanie lepsza. Na bardziej wysuszony czas (np po opalaniu) polecam mydlo w plynie bialy jelen z mlekiem kozim. Polecam rowniez białego jelenia do depilacji nog, zamiast pianki. Nie wymaga poźniej balsamu. Tania a świetna sprawa.
    P.s. wspominałaś o benzacne. Wykończyłaß dużo ręczników i piżam? Czy jest jakaś rada na to poza białym ręcznikiem do twarzy?
    Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam sie. Naturalne mydło lepsze niż chemiczne żele i pianki.

      Usuń
    2. Mam to mydełko, ale jeszcze nie używałam do mycia twarzy. Chyba pora się odważyć :-) Bardzo lubię Białego Jelenia i często kupuję ich kosmetyki. Aktualnie zachwycam się żelami pod prysznic, bo jako jedyne nie powodują u mnie nadmiernego przesuszenia i krostek :-) Co do Benzacne, to niestety nadtlenek benzoilu może odbarwiać tkaniny. Ja jednak mam w domu większość białych ręczników, więc nic nie widać :-)

      Usuń
  49. Piękne.. ja niestety nie mogę malować paznokci ze względu na pracę #czarnaRozpacz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pracuję jako pielęgniarka i znam ten ból :/

      Usuń
  50. A z Semilaca do tej metody co polecasz? Jakie lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Koniecznie muszę spróbować osiągnąć taki efekt na swoich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Wedlug mnie najlepszy do baby boomer jest sugar effect żel z indigo bajecznie prosto sie nim robi jak ombre za pomoca gabeczki widzialam tez ze dziewczyny nanosily ten zel opuszka palca-jeszcze szybciej, z lakierem trzeba miec wieksza wprawe. Dzisiaj wlasnie robilam na semilac 002+sugar effect baby boomer i jestem zakochana o wiele prosciej niz frenche :) a co do neonail strasznie podoba mi sie to, ze caly czas na biezaco wypuszczaja nowe kolory-maja wiele pieknych odcieni pasteli i moich ukochanych rozy :) i jeszcze piekne glitterowe kolory orion i pegasus :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Witam, czy żel do usuwania skórek Sally Hansen usunie/rozpuści te uporczywe białe skórki narastające na paznokieć? Bo jak nie on, to już nie wiem co.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej powinien je rozpuścić. Właśnie do tego jest stworzony :-)

      Usuń
  54. Która lampa lepsza? NeoNail czy Semilac? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudny wybór, bo Semilac utwardza krócej, ale znowu NeoNail jest mniejsza i bardziej poręczna :-)

      Usuń
  55. Zakochałam się w plumerii. Ach, jakie masz idealne pazurki, jak zwykle :) :*

    OdpowiedzUsuń
  56. Zazdrość od młodej lekarki z króciutkimi paznokciami, która nie może ich malować:(. Może post o paznokciach u stóp dla tych co nie mogą malować u rąk?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, jakoś przeraża mnie widok stóp w internetach, nie wiem dlaczego :-) W sumie to, co ja pokazuję u rąk możesz "przenieść" na stópki, żaden problem :-)

      Usuń
  57. Piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  58. czy ryż do toniku ryżowego ma być ugotowany?

    OdpowiedzUsuń
  59. Piękne Paznokcie!
    Uwielbiam Twój blog!
    Fantastyczne zdjęcia, świetne teksty, co wybija Cię ponad przeciętność!
    Musiałam to powiedzieć! :*
    Blog "mój nr 1"!!!
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  60. Czy semilac łączy się z neonail? ChodI mi o to, że chciałabym użyć topu i bazy semi a kolorów neo nail. Któraś ma jakieś doświadczenia? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ktoś wyżej pisał, że można, ale sama jeszcze nie próbowałam :-)

      Usuń
  61. Genialny efekt, szkoda że nie mogę nosić hybryd :c mam tak cienie paznokcie, że przy jej zdejmowaniu są cieńsze od papieru ...

    OdpowiedzUsuń
  62. Dołączam się o pytanie na temat Semilacowych lakierów do takiej stylizacji :D wolę je niż NN, a nie wiem, które wybrać. Może strong white i lovely mickey, jak myślisz? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamiast Lovely Mickey wybrałabym coś mniej intensywnego, może 047?

      Usuń
  63. Bardzo ładnie proszę o pomoc. Od niedawna jestem posiadaczką zestawu semilac i dopiero zaczynam swoją przygodę z hybrydami. Mam jednak taki problem, że nie są one trwałe. Wiem, że nie wolno pomalować skórek. Często jednak odchodzą one z boku paznokcia lub z przodu (pomimo tego, że przeciągam pędzelkiem też czubek paznokcia). Staram się też nie nanosić grubych warstw. Czy może to być przyczyna wykonywanych przeze mnie czynności np. zmywanie naczyń? Chciałabym się cieszyć jednymi hybrydami dłużej niż tydzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może znajdziesz odpowiedź tutaj: http://kosmetyczna-hedonistka.blogspot.com/2016/03/manicure-hybrydowy-8-najczesciej.html

      Usuń
    2. Czytałam już ten post wcześniej, ale nadal nie wychodzi ... może to kwestia wprawy. Dzięki za odpowiedź :)

      Usuń
  64. Śliczny kształt paznokcia i piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Pięknie wyglądają takie pazurki. Z pewnością wypróbuję jak tylko zaopatrzę się w odpowiednie kolorki :)
    Odpowiadając na Twoje pytanie - TAK, chcemy więcej postów paznokciowych ;)

    OdpowiedzUsuń
  66. Super pour, piekne paznokcie. Dziekuje za inspirante! :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Bardzo piękne paznokcie i manicure, z pewnością sie na niego skusze:) Dario może polecisz jakies buty do pray w biurze bo od 1 zaczynam prace. Z tego co sie orientuje to strój nie musi być typowo biurowy choc nie wiem czy jeansy będą mile widziane. Kupiłam juz sobie kilka koszul i dwie marynarki tylko jeszcze buty... Mam dwie pary czarnych botków na teraz ale jak zrobi sie cieplej musze miec cos lżejszego, może podpowiesz co Ty nosisz w pracy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja noszę czarne, skórzane, klasyczne szpilki z Venezia - jak dla mnie są niezawodne na każdą porę roku. Do pracy przyjeżdżam w botkach albo innym, cieplejszym obuwiu, ale później przebieram się w szpilki. Najlepiej zainwestować w takie tradycyjne, bez żadnych udziwnień i oczywiście ważne, aby były wygodne. Nawet w Deichmannie widziałam ostatnio fajne modele. Jeśli u Ciebie strój nie musi być bardzo formalny, to i tak lepiej na początku zachować pewną elegancję, która raczej nigdy nie zostanie źle odebrana :-)

      Usuń
  68. cześć dziewczyny:) troche nie na temat ale dla osób ktore myją włośy szamponem babydream- obecnie jest w rosmanie po 4 zł,. dodatkowo przy zakupie trzech produktów z seri babydream czwarty jest gratis- także można nabyć 4 buteleczki szamponu za 12 zł:)

    OdpowiedzUsuń
  69. https://www.facebook.com/Paznokcie-hybrydowe-504336696417622/ Kochana znowu ktoś ukradł sobie Twoje zdjęcie :/ Nie ma odnośnika żadnego, że to Twoja własność :/

    OdpowiedzUsuń
  70. Uwielbiam Twoje wpisy o paznokciach oraz włosach, bardzo mi pomogły. Niestety jestem alergikiem i nie wszystko mi służy. Ostatnio zakupiłam nową bazę oraz top firmy Semilac i dostałam uczulenia. Produkty tej firmy stosuję już ponad rok, ale jestem dobrej myśli. Mam nadzieję że hipoalergiczna baza i top pomoże w walce z uczuleniem. Może sprawdzę lakiery neonail i zrobię próby. Pozdrawiam i czekam na kolejne wpisy, Iwona

    OdpowiedzUsuń
  71. Jejku, uwielbiam Cię. A zupełnie przypadkowo tutaj trafiłam.
    Super, że wypróbowałaś tą markę. Akurat będę na niej pracować od przyszłego miesiąca:)

    julianailss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. śliczne paznokcie :) a gdzie można kupić takie pierścionki, proszę napisz. Pozdrawiam gorąco!!!

      Usuń
  72. Cudowny efekt :)
    Jak myślisz, który odcień semilaca bd. zbliżony i odpowiadający temu z neonail, który pokazałaś?

    OdpowiedzUsuń
  73. Świetne są te kolorki, totalnie wpadają w mój gust, choć ja nadal pozostaję wierna Semilacom. :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Muszę koniecznie wypróbować ten efekt! :)

    OdpowiedzUsuń
  75. cudowne połączenie kolorów :) wykonanie idealne. Koniecznie muszę spróbować na swoich paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
  76. czy można łaczyć bazę i top semilac z kolorami neonail? Twoje paznokcie są zawsze takie idealne i piękne <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można, ja łączę i nic niepożadanego się nie dzieje :)

      Usuń
  77. Hej mam pytanie czy kiedyś pracowałeś na produktach Perfect Beauty lub Mistero Milano? Ja mam tylko te marki i zastanawiam się jak uzyskać ten efekt z nich. Oraz jak to zrobić z żelamj?

    OdpowiedzUsuń
  78. Prosze zrob wpis na blogu o sciaganiu hybrydy neonail. Co jest potrzebne i jak to kochana robisz? Mam z tym problem

    OdpowiedzUsuń
  79. Wypróbowałam juz wiele marek i zdecydowanie Semilac jest najlepszy <3. Po co zmieniać coś co jest dobre i się sprawdza ?poza tym żaden lakier tak pięknie nie wyglądają na moich pazurkach jak 094 Rose Gold

    OdpowiedzUsuń
  80. przepiękne Ci wyszło to zdobienie <3 ja zaczęłam swoją przygodę z hybrydami po kursie, podczas którego pracowałyśmy na semilacach i do tej pory na nich pracuję. W między czasie próbowałam 2 innych marek,ale semilac jest najlepszy, 2 cieniutkie warstwy super kryją no i ta trwałość <33 masz piękną płytke paznokcia.Lubię oglądać Twoj manicure bo widać że masz do tego ogromny talent:)

    OdpowiedzUsuń
  81. szkoda, że zmieniałaś markę lakierów, bo semilac najlepiej się sprawdza. Kiedyś przez moment używałam jakiejś innej marki, ale to był totalny niewypał. Znając życie szybko wrócisz do semilaców :-)

    OdpowiedzUsuń
  82. Anonimowy14 maja, 2016

    Kochana, skąd masz takie piękne pudełeczko na lakiery hybrydowe ? :)

    OdpowiedzUsuń
  83. Planuję zrobić babyboomer lakierami semilac i nurtuje mnie jedna kwestia czy mogę np wykorzystać semi hardi milk jako to pokrycie efektu tak jak Ty wykorzystałaś ten mleczny z neonail? Nie będzie on zbyt kryjący lub zbyt gęsty i ciężki na zwykłe lakiery hybrydowe? Noszę się z zakupem paru lakierów w tym tego i zastanawiam się czy będzie on dla mnie wystarczająco praktyczny. Pozdrawiam. Uwielbiam Twoje prace na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  84. Świetne pudełeczko w którym są lakiery gdzie je kupiłaś? I zy kupuje się je oddzielnie czy z lakierami ?? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  85. Kupiłam wszystkie z wymienionych lakierów firmy neo nail. Gdy zaczęłam nakładać różowy od razu rozlał sie na skorki a gdzie tu jeszcze mowa o cieniowaniu. Jak sobie z t poradzić ? Tez tak Ci sie zdarzyło?

    OdpowiedzUsuń
  86. Ej naprawdę są przepiękne. Nie wiem czemu myślałam że ten efekt otrzymuje się na żelowych paznokciach a na hybrydzie to nie wyjdzie.... Sama lubię ćwiczyć takie rzeczy a twoja instrukcja jest taka prosta że już jutro spróbuję sama z tą metodą ;) aż chyba wiem o czym będzie najbliższy post na moim blogu... 😍

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature