Top Social

5 NAJLEPSZYCH PRODUKTÓW POD OCZY: NAWILŻAJĄCE KREMY I KRYJĄCE KOREKTORY.

Nie wyobrażam sobie pielęgnacji mojej skóry bez dobrego kremu pod oczy. Często pytacie mnie czego aktualnie używam i co mogę polecić, więc chętnie przygotowałam dla Was taki wpis. Dodatkowo wspomnę też o moich ulubionych, kryjących korektorach pod oczy, które w połączeniu z kremami nie wchodzą w załamania i nie wyglądają ciężko. Zapraszam do dalszej części :-)



PALMER'S LINE SMOOTHING EYE CREAM
__________
O tym produkcie wspominałam już w grudniowych ulubieńcach i od tamtej pory cały czas chętnie po niego sięgam. Jest to krem na bazie masła kakaowego, ale zawiera też retinol, witaminę E, masło shea i peptydy. To bardzo dobra mieszanka, jeśli chodzi o nawilżanie delikatnej i wrażliwej skóry pod oczami. Krem ma dosyć bogatą konsystencję, ale szybko się wchłania  i przywraca uczucie komfortu. Często po demakijażu czy też porannym oczyszczaniu twarzy odczuwam wyraźne ściągniecie skóry w okolicach oczu i powiek, a ten krem genialnie sobie z tym radzi. Daje takie przyjemne ukojenie i przede wszystkim nie pozostawia tłustej warstwy, która zwykle jest problematyczna, jeśli chodzi o późniejsze nakładanie makijażu. Nie każdy korektor będzie dobrze współpracował z danym kremem, ale akurat Palmers nie sprawia żadnych problemów. Po nałożeniu daję mu chwilę na wchłonięcie, a następnie nanoszę korektor. Krem jest dostępny w aptekach i niektórych drogeriach. Ja kupiłam go w aptece Hebe. 


SANASE WINOTERAPIA EYE CONTOUR
__________
Gdyby nie sierpniowe pudełko beGlossy, to pewnie nigdy nie trafiłabym na ten produkt. Jest  trudno dostępny i nie widziałam go też w żadnej, stacjonarnej drogerii. Ma lekką, żelową konsystencję, która może sprawiać wrażenie słabo nawilżającej. Nic bardziej mylnego, bo produkt fantastycznie nawilża i sprawia, że wszystkie opuchnięcia bardzo szybko znikają. Dobrze współgra z każdym korektorem i delikatnie wypełnia drobne zmarszczki oraz załamania. Ma w sobie jakby odrobinę silikonu, który daje ten genialny, wygładzający efekt. Dzięki temu korektor świetnie na nim leży i nie wygląda sucho. Dajcie znać gdzie można go kupić, bo chętnie zaopatrzę się w kilka sztuk na zapas. 


CLINIQUE PEP-START EYE CREAM
__________
Moim absolutnym faworytem z tej trójki jest lekki krem o żelowej konsystencji od Clinique. Ma znosić opuchliznę i przywracać spojrzeniu wypoczęty wygląd, co faktycznie robi. Tak, jak wcześniej omawiane produkty świetnie nawilża i przynosi ukojenie, ale mam też wrażenie, że lekko napina skórę pod oczami, dzięki czemu wygląda na bardziej świeżą i gładką. Jedyny minus, to opakowanie, z którego dosyć ciężko wycisnąć produkt, ale za to ta duża kulka dobrze rozprowadza i wmasowuje krem w skórę. Lubię go używać pod każdy korektor, a szczególnie pod Catrice i L'oreal, o których napiszę w dalszej części. Produkt kupiłam w Sephorze i jeśli mi się skończy, to z pewnością sięgnę po kolejne opakowanie. Jak dla mnie jest znacznie lepszy, niż La Roche Posay Redermic R, który kiedyś bardzo sobie chwaliłam. 


CATRICE LIQUID CAMOUFLAGE 020 & L'OREAL TRUE MATCH VANILLE
__________
To moje dwa ulubione korektory pod oczy, a przetestowałam już naprawdę wiele. Były takie, które niedostatecznie zakrywały wszelkie zasinienia, albo zbyt ciężkie i wyglądały pod okiem bardzo nieestetycznie. Chyba każda z nas miała kiedyś taki produkt, który tworzył  tzw. skorupę i podkreślał każdą, najmniejszą zmarszczkę. Jeśli chodzi o korektor z Catrice, to mam jedynie zarzut co do jego koloru, który niestety ciemnieje i nie będzie odpowiedni dla osób z jasną karnacją. Jest jeszcze jeden odcień w gamie, natomiast wypada bardzo różowo i jak dla mnie zupełnie się nie sprawdził. Co do krycia - jest świetne i doskonale maskuje zasinienia, zaczerwienienia i nierównomierny odcień skóry pod oczami. Używam go też czasami na niedoskonałości i w tej roli również się sprawdza. Co do korektora z L'oreal True Match, to ma trochę mniejsze krycie, niż Catrice, ale za to piękny, waniliowy kolor. Fantastycznie odświeża spojrzenie i od razu wyglądamy na bardziej wypoczęte. Używam go też do rozświetlania centralnej partii czoła, środkowej części policzków, łuku kupidyna oraz brody. Świetnie uzupełnia tradycyjne konturowanie, bo ma na tyle jasny kolor, że daje naturalne rozświetlenie. Obydwa korektory służą mi też jako baza pod cienie i to na tyle fajnie, że zupełnie zrezygnowałam z typowych, silikonowych baz. Wyrównują koloryt powieki, a do tego utrzymują cienie w niezmienionym stanie przez cały dzień. Są to na ten moment najlepsze korektory, z jakimi miałam styczność i połączeniu z wyżej omawianymi kremami spisują się wzorowo. Nic się nie roluje i nie warzy, a wiec mam co do nich pewność, że nie popsują całego makijażu. Zarówno korektor Catrice, jak i L'oreal kupicie w wielu drogeriach stacjonarnych takich jak Hebe czy Natura. 

***

I tak prezentują się moi ulubieńcy, jeśli chodzi pielęgnację oraz makijaż skóry wokół oczu. Macie swoich ulubieńców w tej kategorii? Korzystając z okazji chciałabym Wam życzyć Radosnych Świąt Wielkiej Nocy i oczywiście mokrego dyngusa! 








121 komentarzy on "5 NAJLEPSZYCH PRODUKTÓW POD OCZY: NAWILŻAJĄCE KREMY I KRYJĄCE KOREKTORY. "
  1. Znam i lubię ten kamuflaż Catrice, a na produkty Palmer's mam niestety uczulenie. Obecnie najbardziej lubię krem pod oczy Tołpa green lifting 50+

    OdpowiedzUsuń
  2. clinique pep start fajny, ale dla młodych osób, które nie mają żadnych problemów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No coś Ty, właśnie nie :-)

      Usuń
    2. Mam ten kremik Clinique i używam go na makijaż w ciągu dnia😉a mam 37 lat i wiotka/cienka skórę pod oczami oraz zmarszczki mimiczne.Natomiast na noc używam balsam pod oczy i na powieki Avene (dla Pan 60)oraz na dzień Biotherm Skin-Best.

      Usuń
  3. A właśnie zastanawiałam się nad zmianą korektora. Dziękuję kochana! Przydatny post!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super że mogłam jakoś doradzić w takim razie :-)

      Usuń
    2. A ja mam 40 lat i bardzo polecam Benefiance Concentrated Anti-Wrinkle Eye Cream z shiseido.
      Mial dobre recenzje na wizazu ale nie wierzylam w krem w sloiku z drogiej marki;-) A tymczasem efekty sa super. Ale uzywam duzo - czasem gruba warstwe jak maske. Jedno opakowanie poszlo w 2 miesiace!

      Usuń
  4. A czy któreś z nich dobrze dziąła na wory pod oczami? To mój najwikszy problem, chociaż zmniejszył się odkąt zaczełam olejować je olejem kokosowym. Masz jakiś sprawdzony sposób? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wory świetny jest właśnie ten Sanase, ale cholernie trudno dostępny. Clinique również dobrze sobie radzi, ale już trochę gorzej. Jakby go włożyć do lodówki, to może zintensyfikuje swoje działanie?

      Usuń
  5. Nadal się waham nad Catrice, mam właśnie tego L'Oreala, ale jak zawsze, Internety kuszą. :P Blada nie jestem, ale boję się, że będzie wyglądał niekorzystnie, zwłaszcza po przerzutce z jasnego L'Oreala. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcie z próbkami kolorów które dodałam trochę dramatycznie ukazuje tą różnicę między kolorami ale na twarzy to tak nie wygląda. Chociaż i tak uważam, że Catrice powinno wypuścić jaśniejsze i bardziej sensowne tonalnie wersje tego korektora bo sam w sobie jest świetny.

      Usuń
    2. O, to może się jednak skuszę. :) Zgadzam się, mam nadzieję, że poszerzą gamę. Dzięki za radę!

      Usuń
  6. Kochana! Jakiś czas temu, zachęcona Twoim wpisem, kupiłam płyn do higieny intymnej Biały Jeleń z kozim mlekiem. Umyłam nim włosy itp., ale wypróbowałam go także jako żel do mycia twarzy i to jest, jak dla mnie, REWELACJA!!! :) moja babcia lubiła mawiać, że "jak coś jest do twarzy do d*** jeszcze barzy" ;), więc w drugą stronę też pasuje! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, babcie wiedzą, co mówią :-) A teraz widziałam, ze wypuścili szampon do włosów z tej serii. Ciekawe czy będzie tak samo udany :-) W ogóle lubię ich produkty, a żele pod prysznic to mój hit. Jedyne, które nie powodują u mnie wyskakiwania małych, alergicznych krostek na plecach :-)

      Usuń
    2. Ja upolowałam w SuperPharm szampon+odżywkę Biały Jeleń z chlorofilem za 15zł, i mogę śmiało polecić- są świetne (przynajmniej w duecie :-)) Włosy są mięciutkie, sypkie, dociążone ale nieobciążone :-)

      Usuń
    3. O proszę, chyba jeszcze nie stosowałam żadnego produktu do włosów z chlorofilem. Trzeba będzie przetestować, koniecznie :-)

      Usuń
    4. Szampon z chlorofilem ma SLS, natomiast szampon kozie mleko jest nawilżający i bez SLS - polecam! :)

      Usuń
    5. Mi SLS w składzie zupełnie nie przeszkadza- wręcz przeciwnie, mam dość 'wymagające' włosy i skórę głowy, a ten szampon nie podrażnia :-)

      Usuń
  7. Dario, jak ty to robisz, że twoje zdj. są idealne ??? mam na myśli bardzo przemymślane kadry,jak w najlepszym magazynie:)).
    al.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli szukacie korektora pod oczy,ale delikatnego z pielegnacja (do cienkiej skory),to polecam BB Dior HydraLife 😉Bardzo wydajny,wiec cena tak nie boli.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dario o miałaś kiedyś korektor Mac pro longwear? Jaka jest twoja opinia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam, ale bardzo przesuszał mi skórę pod oczami i wyglądał jakoś tak sucho mimo, że próbowałam pod niego nakładać różne kremy. Oddałam go mamie ale ona go nie używa pod oczy, tylko zakrywa nim pęknięte naczynka na twarzy :-) W tej roli podobno świetny.

      Usuń
    2. A po catrice nie masz podobnych problemów? Słyszałam że potrafi okrutnie wysuszyć skórę.

      Usuń
  10. co to jest łuk kupidyna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten 'dzióbek' nad ustami :)

      Usuń
  11. Nie znam Twoich ulubieńców, od dawna ciekawi mnie korektor catrice. Wesołego Alleluja :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie też króluje pod oczy płynny kamuflaż z Catrice, ale wersja 010 :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej, a kiedy wpis o kwasach??

    OdpowiedzUsuń
  14. Też miałam ten krem Sanase w boxie. Straszliwie podrażniał mi oczy. Użyłam kilka razy i odstawiłam. Za to jestem bardzo zadowolona z nawilżenia, jakie daje mi krem pod oczy z Resibo. Pozdrawiam wiosennie ☺ M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei nie wspominam dobrze kremu pod oczy Resibo. Nie mogłam wytrzymać jego zapachu i na linii wodnej pojawiały mi się po nim takie kuleczki, które drażniły oko :-(

      Usuń
  15. Miałam zarówno korektor z L'Oreal jak i z Catrice i Catrice potrafi okropnie powłazić w zmarszczki niestety :/ L'Oreal z kolei ma jak dla mnie zbyt żółtą tonację... Póki co najlepszym korektorem jaki miałam okazał się być korektor Bell Multi Mineral z Biedronki :D Z czasem ciemnieje w opakowaniu, ale pod oczami tego nie widać, no i nigdy nie wchodzi w zmarszczki (jupi!) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam kiedyś ten korektor z Bell i również go lubiłam :-)

      Usuń
    2. Bell to mój najgorszy koszmar! Z jasnej wanilii ciemniał do "zatrzasnęłam się w solarium", totalna pomarańcza. Catrice ciemnieje "tylko" o jeden ton, ale ponieważ oba odcienie i bez tego są dość ciemne, nadaje się raczej do średnich i ciemnych karnacji. L'Oreal ma idealny, jasny kolor, ciemnieje minimalnie, zachowując tę samą, żółtą tonację, ale za to podkreśla każdą zmarszczkę, nawet nieistniejącą ;)

      Usuń
  16. Tyle pozytywnych opinii o Catrice, że sama się skusiłam.
    Nigdy nic nie wysuszyło mi twarzy - do czasu tego korektora. Dla mnie to tragedia! Do tej pory nie mogę sobie poradzić z odpowiednim nawilżeniem twarzy po tym koreaktorze :( A minął miesiąc odkąd przestałam go używać.

    OdpowiedzUsuń
  17. Też lubię te dwa korektory i obecnie ich używam. A powiedz co masz na sobie? Te paski na dekolcie to bluzka czy biustonosz?
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bluzeczka ale bardzo stara, wyciągnięta gdzieś z dna szafy :-)

      Usuń
  18. kochana, z inne beczki chciałabym Ci polecić maskę do włosów firmy Alterra z granatem.Oraz zapytać czy słyszałaś o urządzeniu Derma Roller do twarzy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam tą maseczkę i jest świetna, do tego bardzo dobry skład. Słyszałam o Dermarollerze ale bałabym się go używać w domowych warunkach, aby nie narobić sobie blizn na twarzy :-) Jeśli chcesz kupić, to prześledź niektóre wątki w sieci, bo niektóre dziewczyny zrobiły sobie krzywdę.

      Usuń
  19. Najbardziej zainteresował mnie krem Palmers :) muszę się z nim bliżej zapoznać :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dario pokaż nam swoją kolekcję zegarków :) na pewno jest imponująca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że pokażę. Nie mam jakiejś imponującej kolekcji, ale kilka ich jest :-)

      Usuń
  21. Korektor z catrice jest już na mojej liście od dawna, ale musze się zainteresować tym kremem z clinique ;) pozdrawiam i zapraszam na swój post o kremie pod oczy ( i nie tylko) z awokado o świetnym składzie i tanim. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Od dawna mam ochotę na krem Palmers, muszę go w końcu kupić. Miałam styczność z korektorem Catrice i L'oreal, wolę ten pierwszy :).

    OdpowiedzUsuń
  23. Dario ostatnio kupiłam zegarek w kolorze różowego złota i ta bransoletka pasowała by do niego idealnie podpowiedz skąd ją masz;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bransoletka z Sotho: http://www.sotho.pl/home/1262-bransoletka-z-rozowego-zlota-z-serduszkiem.html :-)

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź;)

      Usuń
  24. Znasz moze jakas maske badz odzywke, ktora ma podobny sklad do maski kallos omega?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, na razie nic mi nie przychodzi do głowy...

      Usuń
  25. Co to za piękny kolor na paznokciach?

    OdpowiedzUsuń
  26. W jakiej cenie sa korektory loreal i catrice ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież wystarczy wpisać w Google..

      Usuń
    2. To zależy bo ja kupiłam akurat na promocji. Za Loreal dałam coś koło 20 zł, a Catrice chyba z 10 :-)

      Usuń
  27. A korektor rozświetlający maybelline miałaś moze?

    OdpowiedzUsuń
  28. Kochana czy krem la roche hydraphase jest taki rzadki bo dostałam próbkę i jest jak woda? Dziekuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest dość rzadki, ale ja nie porównałabym go do wody :p ale fakt, nie widziałam chyba jeszcze tak rzadkiego kremu

      Usuń
    2. Tak, jest bardzo rzadziutki, ale ja to w nim lubię, bo odświeża i nie zapycha :-)

      Usuń
  29. Dario jak sciągnąć hybrydy samemu w domu? Odpadło mi pare a moja kosmetyczka wyjechała pomóż dziekuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz kupić aceton, nasączyć nim płatek kosmetyczny, przyłożyć do paznokcia i owinąć folią aluminiową na jakieś 20 minut. Po odwinięciu lakier powinien odchodzić od paznokcia ale możesz go lekko zeskrobać np drewnianym patyczkiem :-)

      Usuń
  30. Czy miałaś moze kosmetyki do wlosow firmy Insight?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez się miałam pytać o tą firmę ; ).A co myślisz o takich firmach kosmetyków do włosów jak Kevin Murphy czy Davines?.

      Usuń
    2. Miałam kiedyś zestaw Hydrate Me z Kevina i szczególnie podobała mi się maska wygładzająca ale nie było też takiego efektu WOW, więc za tą cenę już nie kupiłam kolejnego opakowania. Davines kusi mnie od jakiegoś czasu i chyba niedługo coś wypróbuję.

      Usuń
  31. Od jakiego wieku można stosować ten krem palmer's?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie kieruj się oznaczeniem wiekowym na kremach, bo trzeba je dobierać do stanu skóry. Jeśli czujesz, że skóra jest nieprzyjemnie napięta, sucha, wiotka i ma już małe, pierwsze zmarszczki to możesz użyć tego kremu. Inne mogą być za słabe :-)

      Usuń
  32. Ja uwielbiam korektor collection lasting perfection, mam duże cienie pod oczami i on sprawdza się idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie jest tak łatwo dostępny u nas :-(

      Usuń
    2. Jest już od jakiegoś czasu dostępny na Urodomanii ;)

      Usuń
  33. Hej :) Miałaś może korektor Bourjois healthy mix?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam, a nawet gdzieś go jeszcze mam. Początkowo był fajny, ale później znalazłam inne, lepsze korektory i poszedł w odstawkę. Jak dla mnie wygląda pod okiem sucho i nie kryje tak dobrze, jakbym tego oczekiwała :-)

      Usuń
    2. ja mam teraz Bourjois radiance reveal, ale jest straszny :( ma wykoczenie pudrowe,ale niestety jak zasycha, to tworzy sie cos na zasadzie pekniec.. wyglada to kiepsko ;/ osadza się w zmarszczkach. Polecam natomiast Astor Lift me Up :)

      Usuń
  34. Ja borykam się z problemem czerwonych policzków, nawet po nałożeniu makijażu wciąż się odznaczają, pod samymi oczami mam jasno a już niżej zaczynając już od nosa jakby czerwone trójkąty :( myślisz ze catrice mógłby coś z tym zdziałać? Albo czy coś innego mogłabyś mi polecić? Z góry dziekuje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ten sam problem i od lat używam podkładu Vichy Dermablend.Kryje idealnie,ale musi być nałożony w odpowiedni sposób.Na całą twarz nakładam Bourjois 123 Perfect,a Vichy rozsmarowuję grubszą warstwą na policzkach i wklepuję delikatnie palcem.Krycie 100-procentowe,ale tylko przy takiej aplikacji,bo nałożony już jak każdy inny podkład w ogóle się nie sprawdza.Jeśli chodzi o odcień,to akurat mieszam 15 Opal z 25 Nude.

      Usuń
    2. Nie masz po takiej kombinacji efektu maski? Przesuszenia lub zapchanej skóry?

      Usuń
    3. U mnie Dermablend na dłuższą metę niestety pogarszał stan skóry ale fakt, świetnie kryje i skóra wygląda na idealną, bez skazy. Nie u każdego oczywiście ten podkład będzie zapychał i przesuszał, ale niestety u mnie tak było. Szkoda, bo chyba żaden podkład nie krył tak dobrze jak właśnie Dermablend :-)

      Co do korektora z Catrice, to koniecznie wypróbuj go właśnie w miejscach zaczerwienień, bo dobrze kryje, więc jak najbardziej możesz po niego sięgnąć :-)

      Usuń
    4. Dziękuję na pewno spróbuję w takim razie. Ja właśnie mam w tych miejscach bardzo problematyczna cerę, często coś lubi tam wyskoczyć albo lubi się przesuszyc, zawsze coś :(

      Usuń
    5. W odpowiedzi na pytanie -nie,nigdy nie miałam efektu maski,nigdy nie czułam "zapchania", nie miałam żadnych problemów. Wręcz przeciwnie -często słyszę,że mam idealną cerę,taką nieskazitelną ;-).Zawsze odpowiadam,że byłoby duże zaskoczenie gdybym pojawiła się"publicznie" bez makijażu :-).Myślę,że dużo zależy też od pudru wykańczającego makijaż -źle dobrany mógłby zepsuć cały efekt.Ja od 2-3 lat niezmiennie używam sypkiego,odbijającego światło pudru Vipery.Kiedyś używałam Inglota,ale uważam ,że ma nienaturalne odcienie (przynajmniej ten w 30-gramowym pudełeczku),Vichy Dermanlend biały puder utrwalający też mi się nie sprawdził,Bourjois sypki też nie.Vipera jak na razie jest genialna i oby tak dalej.

      Usuń
  35. Ja borykam się z problemem czerwonych policzków, nawet po nałożeniu makijażu wciąż się odznaczają, pod samymi oczami mam jasno a już niżej zaczynając już od nosa jakby czerwone trójkąty :( myślisz ze catrice mógłby coś z tym zdziałać? Albo czy coś innego mogłabyś mi polecić? Z góry dziekuje!

    OdpowiedzUsuń
  36. lAski! Jeżeli chodzi i ten krem Sanase znalazłam jedna drogerię http://www.perfumeria-garcia.es/sanase-vinocosmetica-contorno-ojos-p-7567.html, ale niestety tylko hiszpansko jedną. Na razie nie próbowałam zamówić, możecie spróbować... o ile znacie hiszpański lub francuski.
    Hiszpanskie blogerki tez piszą o tym kremie i podobno można kupić w Lidlu!! Ale jeszcze nie widziałam go na polskich półkach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukałam wczoraj 2 godziny tego kremu w sieci ni nie ma żadnej polskiej strony która go sprzedaje :/ Szkodaaa:((

      Usuń
    2. Właśnie nie jestem pewna, ale u nas kiedyś też chyba ta marka była dostępna w Lidlach. Teraz jej już nie widuję :-)

      Usuń
  37. Jako że mam mocne cienie pod oczami, kupno dobrego korektora to dla mnie wyzwanie. Po przeczytaniu tylu pozytywów w sieci miałam wielką ochotę na kamuflaż Catrice, ale moja przyjaciółka która jest makijażystką skutecznie wybiła mi go z głowy. Powiedziała, że to KAMUFLAŻ a nie kotektor, a więc produkt który przeznaczony jest do sporadycznego stosowania, na wyjścia itp a nie na codzień. Bardzo mocno wysusza skórę, a ta pod oczami, wiadomo, jest bardzo delikatna. Jej słowa :"dziewczyny które go stosują nawet nie wiedzą jaką krzywdę sobie robią. Nawet jeśli teraz nic sie nie dzieje, to niedługo zobaczą rezultaty w postaci wcześniejszych i mocniejszych zmarszczek". Tak do przemyślenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czy mowa o tym kamuflażu w płynie czy może w słoiczku? Bo ta słoiczkowa wersja faktycznie jest bardzo ciężka, szczególnie pod oczy. Jeśli dobrze dobierzesz krem po korektor, to skóra nie ucierpi :-)

      Usuń
  38. Dario, czy możesz polecić jakiś podkład dla bladziocha, który mogłabym dostać w Rossmannie? Dobrze by było, żeby nie podkreślał moich suchych skórek i w miarę dobrze krył :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Rossmannie nie widziałam tak naprawdę jasnego podkłądu ale np. W Naturach możesz kupić Pierre Rene Skin Balance w odcieniu 20. Kryje podobnie, jak stara wersja Revlon Colorstay. Tutaj pokazywałam jego próbkę koloru w porównaniu z innymi, popularnymi podkładami: http://kosmetyczna-hedonistka.blogspot.com/2016/03/jakie-kosmetyki-kupuje-na-zapas.html

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź. Pytam o podkłady z Rossmanna bo słyszałam, że 20 kwietnia ma rozpocząć się promocja na kolorówkę . A jeśli będzie to znowu 49% rabatu to chciałabym wypróbować jakieś podkłady. Orientujesz się może, która z firm dostępnych w Rossmannie oferuje najjaśniejsze podkłady?

      Usuń
  39. Ostatnio pod lewym okiem mam baaaardzo suchą skórę i pomaga mi wazelina na wieczór <3 a w ciągu dnia używam Ziaji pietruszkowej pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wazelina jest fajnym wyjściem, ale musisz pamiętać, że ona nie nawilża a jedynie zapobiega odparowywaniu wody z powierzchni skóry. Tworzy taki jakby film na skórze więc sprawdzi się u osób, które jednak mają tą skórę jako tako nawilżoną :-)

      Usuń
  40. od kiedy pojawiły mi się zmarszczki pod oczami (37l) oszalałam na punkcie korektorów. testuję i testuję i teraz mam ich tyle że ciężko mi tak na szybko zliczyć. niestety nie znalazłam ciągle ideału.
    jednak pozytywnym zaskoczeniem był korektor o którym nikt nie mówi, a ja go naprawdę lubiłam - MaxFactor Mastertouch Under Eye Concealer. miałam najjaśniejszy kolor (Fair), który na ręce wydaje się różowy, ale już pod oczami staje się neutralny. krycie ma średnie, ale jest jednym z lżejszych korektorów jakie miałam i najmniej wchodził mi w załamania - a to jest dla mnie pierwsze kryterium wyboru. niestety ma bardzo niewielką pojemność za stosunkowo wysoką cenę. polecam jednak zastaaowić się nad nim przy zbliżającej się promocji w Rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nigdy nie miałąm z nim styczności, ale zwrócę na niego uwagę podczas zbliżających się promocji. Wtedy cena będzie przyjemniejsza, więc warto skusić się na coś nowego :-)Dzięki za polecenie!

      Usuń
  41. Mam obydwa korektory i niestety z przykrością musze stwierdzić, że moje cienie pod oczami są dla nich zbyt duże, a szkoda, bo nie chce pod oczy ładować jakiegoś mega kryjącego korektora, który będzie wysuszał. Ja bardzo ciekawa jestem jakiego pudru używasz pod oczy? Bo ja łasnie poszukuję jakiegoś fajnego, a niestety matujące, których uzywam na cała twarz nie sprawdzają się dobrze w tym obszarze ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Również uwielbiam kamuflaż z Catrice jak dla mnie najlepszy. Choć ostatnio zaczełam testowanie paletki korektorów z Wibo. Może stosowałaś je? Co sądzisz o używaniu kolorowych korektorów do twarzy?

    OdpowiedzUsuń
  43. Najbardziej zainteresowałaś mnie kremem z Clinique, mam worki pod oczami i może choć trochę by mi je zmniejszył.. :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Witam! (:
    Uwielbiam Twojego bloga. Choć śledzę go już pieczołowicie od dłuższego czasu i wciąż uczę się co ciekawszych rad na temat włosów, teraz zostawiam po sobie jakiś ślad po raz pierwszy. Tknęło mnie, aby podziękować za tyle nieocenionych nauk, jakich od Ciebie zasięgnęłam! Jesteś jedną z osób, które zainspirowały mnie do świadomej pielęgnacji kłaczków oraz pokazały, jak to robić. Jeszcze raz dziękuję, bo jest za co, gratuluję tak świetnej roboty oraz rzucam hasło: nie przestawaj, oby tak dalej!
    Zwracam się również z pytaniem: czy spotkałaś się może kiedyś z odżywką Smart Touch 12 w 1 Montibello albo szamponem INSIGHT Anti Frizz? Czy planujesz kiedyś je wypróbować i napisać coś o nich na blogu? Jeżeli nie, to gorąco ku temu zachęcam, mocno polecam i ucieszyłabym się, widząc o nich kilka słów na Twojej stronie. (:
    Ps.: Włosy choć trochę przypominające Twoje są moim marzeniem i motywacją w pielęgnacji!
    Pozdrawiam, ściskam i życzę wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  45. Witam! (:
    Uwielbiam Twojego bloga. Choć śledzę go już pieczołowicie od dłuższego czasu i wciąż uczę się co ciekawszych rad na temat włosów, teraz zostawiam po sobie jakiś ślad po raz pierwszy. Tknęło mnie, aby podziękować za tyle nieocenionych nauk, jakich od Ciebie zasięgnęłam! Jesteś jedną z osób, które zainspirowały mnie do świadomej pielęgnacji kłaczków oraz pokazały, jak to robić. Jeszcze raz dziękuję, bo jest za co, gratuluję tak świetnej roboty oraz rzucam hasło: nie przestawaj, oby tak dalej!
    Zwracam się również z pytaniem: czy spotkałaś się może kiedyś z odżywką Smart Touch 12 w 1 Montibello albo szamponem INSIGHT Anti Frizz? Czy planujesz kiedyś je wypróbować i napisać coś o nich na blogu? Jeżeli nie, to gorąco ku temu zachęcam, mocno polecam i ucieszyłabym się, widząc o nich kilka słów na Twojej stronie. (:
    Ps.: Włosy choć trochę przypominające Twoje są moim marzeniem i motywacją w pielęgnacji!
    Pozdrawiam, ściskam i życzę wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  46. Witam! (:
    Uwielbiam Twojego bloga. Choć śledzę go już pieczołowicie od dłuższego czasu i wciąż uczę się co ciekawszych rad na temat włosów, teraz zostawiam po sobie jakiś ślad po raz pierwszy. Tknęło mnie, aby podziękować za tyle nieocenionych nauk, jakich od Ciebie zasięgnęłam! Jesteś jedną z osób, które zainspirowały mnie do świadomej pielęgnacji kłaczków oraz pokazały, jak to robić. Jeszcze raz dziękuję, bo jest za co, gratuluję tak świetnej roboty oraz rzucam hasło: nie przestawaj, oby tak dalej!
    Zwracam się również z pytaniem: czy spotkałaś się może kiedyś z odżywką Smart Touch 12 w 1 Montibello albo szamponem INSIGHT Anti Frizz? Czy planujesz kiedyś je wypróbować i napisać coś o nich na blogu? Jeżeli nie, to gorąco ku temu zachęcam, mocno polecam i ucieszyłabym się, widząc o nich kilka słów na Twojej stronie. (:
    Ps.: Włosy choć trochę przypominające Twoje są moim marzeniem i motywacją w pielęgnacji!
    Pozdrawiam, ściskam i życzę wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  47. Płynny camuflage z catrice mam ochotę wypróbować ale jest bardzo ciężko go spotkać w drogerii :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Kochana, mam pytanie trochę z innej beczki. Otóż, od lutego rozpoczęłam olejowanie włosów - wybrałam olej kokosowy, na początku byłam zadowolona - włosy były lejące, dobrze nawilżone, ale ostatnio mają tendencje do przesuszania... Jestem załamana, bo jeszcze nigdy nie były w takim stanie. Czy mogłabyś mi coś polecić, żeby jakoś je nawilżyć i wygładzić? Pewnie będę musiała zmienić olej na jakiś inny - może mogłabyś mi jakis polecić? Chciałabym też zakupić sobie tą odżywkę Kallos (wiem, że Ty zawsze polecasz Blueberry - tylko czy ona będzie nadawała się do moich włosów, które nigdy nie były malowane?) czy inne 'smaki' tych odżywek są również godne polecenia? :) Będę wdzięczna za odpowiedź. Załamana włosomaniaczka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  49. Moim ulubieńcem do pielęgnacji okolic oczu od kilku miesięcy jest krem Resibo. Z korektorów też lubię catrice ale również korektor mac pro longwear. Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Catrice mam ale w sloiczku, w płynie muszę wypróbować ale jak tylko skończę mój korektor z Maca Pro Longwear. Co do kremu pod oczy obecnie używam z Tołpy. Zainteresował mnie ten z Clinique. :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Ajjj u Cb ulubieńcy a ja patrzeć na dwa produkty nie mogę - Korektor Loreal i krem Palmers, każdy ma swoje indywidualne preferencje ale zaciekawiłaś mnie kremem z Clinique. Wesołych Świąt dla Ciebie również, odpoczynku i szczęśliwych chwil spędzonych z rodziną ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Dario, jak kupowałaś Nike Capri to brałaś taki rozmiar co zawsze? Pytam, bo np. w conversach mogłam zamiast 40 wziąć 39,5, a kupując niestacjonarnie problem z przymierzeniem;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Korektor L'oreal jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja pod oczy używałam krem eucerin i również byłam zadowolona :) używałaś?

    OdpowiedzUsuń
  55. Mi udało się kupić w Niemczech odcień 05 tego korektora z Catrice, jeśli jeszcze go nie ma w Polsce to mam nadzieję, że za niedługo już będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Jeżeli chodzi o korektory, to oczywiście mam swoich ulubieńców, i przyznaję, że w mojej hit piątce są także te, które i Ty tutaj wymieniasz. Z kremów, które opisałaś nie korzystałam :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Jakiego podkładu aktualnie używasz ? :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Jakiego podkładu aktualnie używasz ? :)

    OdpowiedzUsuń
  59. 24 na karku, czas o tym pomyśleć!

    OdpowiedzUsuń
  60. Uwielbiam Camuflage z Catrice ;]

    OdpowiedzUsuń
  61. Te dwa korektory znam i bardzo lubię! :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Bardzo podoba mi się kolor tego korektoru z L'Oreala ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. Anonimowy24 maja, 2016

    Spróbujcie kremu nawilżającego hydrosense oeparola, to nasza polska i niedroga marka ale krem jest pierwszorzędny.

    OdpowiedzUsuń
  64. Anonimowy27 maja, 2016

    Nie droga marka? To coś dla mnie, ale nie może uczulać, bo często jak posmaruję się nieodpowienim kremem to od razu zaczyna swędzić i skóra robi się czerwona i chropowata. Jaką masz skórę? Nie chciałabym nadmiernie eksperymentować.

    OdpowiedzUsuń
  65. Hej krem sanase właśnie jest w promocji na pewnej stronce

    https://www.zlotewyprzedaze.pl/catalog/product/view/id/378250/s/krem-pod-oczy-15ml-378250/category/14426/

    Jest w mega śmiesznej cenie. Normalna cena to 120-140 zł a tutaj 29 zł ale to tylko przez chwilę.

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature