Top Social

ULUBIEŃCY STYCZNIA: MAŁA TOREBKA NA WESELE, NABLA COSMETICS, CRYSTAL I INNI.

Styczeń za nami i cieszę się, że te zimowe miesiące mijają tak szybko. Z utęsknieniem czekam na wiosnę i wszystko, co się z nią wiąże. Powoli nabieram wstrętu do zimowych kurtek, kozaków i szalików, a to znak, że czas na zmianę pory roku. Czyściutkie Conversy i odświeżone ramoneski już czekają na to, aby je ubrać :-) W dzisiejszym wpisie jak co miesiąc pokażę Wam swoich ulubieńców. Będzie o torebce, którą zabrałam na dwa wesela, trochę o kosmetykach i o kilku smakołykach. Na koniec wyjaśnię Wam dlaczego mnie tak ostatnio mało tutaj i na Instagramie, więc zapraszam do czytania dalej. 

torebka_do_reki_z_perel_wyszywana_kamieniami_romwe_mcqueen

mala_torebka_kopertowka_na_wesele

Styczeń upłynął mi pod znakiem różnych wyjść, imprez i ogólnego biesiadowania. Z wiekiem coraz trudniej przychodzi mi dobieranie stylizacji na takie okazje. Byłam bardzo niezdecydowana w kwestii sukienki, ale w końcu o jej ostatecznym wyborze przesądziła torebka. To przy niej wyjątkowo ciekawie prezentowała się pudrowo-różowa, obcisła sukienka przed kolano, której nawet początkowo nie rozważałam. Ogólnie cała stylizacja wyszła bardzo kobieco, ale jednocześnie elegancko i odświętnie. Niestety okazało się, że na weselu byłam jedną z wielu kobiet ubranych w odcieniach pudrowego różu. Czyżby to jakiś nowy, weselny trend? Wracając do torebki, to wahałam się nad jej zakupem, ale ostatecznie jestem z niej bardzo zadowolona. Jest typowo wyjściowa i oczywiście nie pomieści zbyt wiele, więc musiałam zrezygnować ze swojego torebkowego ekwipunku, o którym pisałam TUTAJ klik. Na szczęście obyłam się bez niego, a potrzebny mi był jedynie puder i pomadka. Jeśli szukacie takiej zdobionej perełkami torebki do ręki, to jest dostępna TUTAJ klik. Była ze mną na dwóch weselach i z pewnością wezmę ją jeszcze na niejedną imprezę, bo jest  świetna. 

nabla_cream_shadow

Nigdy nie byłam wielką fanką cieni w kremie, dopóki nie trafiłam na takie, które mnie zachwyciły. Cienie Nabla są świetnie napigmentowane, równo rozkładają się na powiece i wystarczy rozprowadzić je palcem, aby wyglądały dobrze. Używam ich solo, ale czasem stosuję je jako bazę pod inne cienie, aby wzmocnić i utrwalić efekt. Nabla to popularna, włoska marka i bardzo polubiłam też ich pomadki oraz kredki do brwi. Kremowe cienie dostępne są TUTAJ klik

nabla_lipstick_pomadki_kremowe_trwale_nabla_cosmetics
nabla_diva_lipstick
nabla_diva_lipstick_swatch_cream_shadow_swatches

Próbki kolorów pomadek z serii Diva i kremowych cieni 

Do ulubieńców mogę śmiało zaliczyć też jedną pomadkę Nabla z serii Diva, która ma bardzo ciekawą formułę. Jest niesamowicie mocno napigmentowana i wystarczy jedno przyłożenie do ust, aby kolor był intensywny. Jest to odcień Ombre Rose. Pomadki są bardzo lekkie na ustach, tworzą na nich taką aksamitną warstwę, przy czym nie wysuszają i mają satynowe wykończenie. Pierwszy raz spotkałam się z tak ciekawą konsystencją, bo przy maksymalnej lekkości otrzymujemy dużą pigmentację i trwałość. Pomadki dostępne TUTAJ klik. 

olej_z_czarnuszki_natvita


O oleju z czarnuszki pisałam Wam już TUTAJ klik i śmiało mogę go nazwać ulubieńcem stycznia. Ma naprawdę fantastyczne działanie na moje włosy i po jego zmyciu są bardzo gładkie, lśniące, dociążone i miękkie. Zaopatrzyłam się już w dwie kolejne buteleczki, bo akurat w mojej aptece było -30% na wszystkie naturalne oleje.  Nawet nie pytajcie co jeszcze z tej okazji kupiłam, bo jest tego naprawdę sporo. Będzie co testować i z czego zdawać później relację na blogu. 

elfa_pharm_maska_balsam_do_wlosow_lopianowy


Na maskę Elfa Pharm Intensive Hair Therapy natknęłam się podczas zakupów w drogerii Natura. Nigdy wcześniej nie miałam styczności z tą maską, więc postanowiłam ją wypróbować. Ma dosyć ciekawy skład, bogaty w różne wyciągi i olejki (np. olejowy ekstrakt z łopianu, z owoców palmy sabalowej), do tego proteiny sojowe i keratyna. Daje moim włosom ładny połysk, ułatwia rozczesywanie i zapobiega puszeniu. Ma hamować wypadanie włosów i aktywować ich wzrost, czego osobiście nie sprawdziłam, ponieważ nie nakładam masek i odżywek na skalp. Pachnie bardzo ziołowo, dzięki olejowi eterycznemu z tymianku, więc nie do końca mi to odpowiada. Zapach utrzymuje się naprawdę bardzo długo. Na szczęście mogę go zneutralizować zapachem serum Mythic Oil i wtedy tymianek znacznie mniej wyczuwalny. Natomiast samo działanie jest świetne i przypomina mi efekt po starych, dobrych maskach z Biovax. Niestety aktualnie wcale u mnie nie działają i zupełnie z nich zrezygnowałam. 

crystal_antyperspirant_ałun_naturalny


Kiedy skończył mi się antyperspirant z Lady Speed Stick, to postanowiłam wrócić do mojego ulubieńca sprzed lat czyli Crystal Body Deodorant Stick. Jest to dezodorant w kamieniu, w 100% naturalny. Wystarczy lekko zwilżyć końcówkę antyperspirantu pod bieżącą wodą i przeciągnąć nim pod pachami. Uwielbiam go za to, że całkowicie neutralizuje zapach potu i mimo, że się pocę, to zupełnie tego nie czuć :-) Nie przepadam za typowymi blokerami, które hamują całkowite wydzielanie potu i osobiście nie mam też większego problemu z nadmiernym poceniem. Lubię produkty, które nie kolidują z zapachem moich perfum, więc Crystal jest pod tym względem idealny. Dostępny w Rossmannie. 

chałka_kaufland_z_rodzynkami_i_prazonymi_migdalami_dynia_bakaland


I na koniec coś do jedzenia. Jeśli macie w swojej okolicy sklep Kaufland, to znajdziecie tam przepyszne chałki z rodzynkami i migdałami. Ja jestem od nich wprost uzależniona i mogę je pochłaniać na każde śniadanie. Ostatnio zajadam się też pestkami dyni z Bakaland. Lekko podprażone na patelni są najlepsze. Mniam :-)


***

Ostatnio trochę mnie mało tutaj i na Instagramie, ale to wszystko dlatego, że kurowałam twarz po peelingu TCA. Kto miał, ten wie, że przez kilka dni wygląda się jak po ocaleniu z pożaru. Dajcie znać czy chciałybyście przeczytać o moich doświadczeniach z tym peelingiem.







130 komentarzy on "ULUBIEŃCY STYCZNIA: MAŁA TOREBKA NA WESELE, NABLA COSMETICS, CRYSTAL I INNI. "
  1. Cudne zdjęcia. Zjawiskowa torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no ja robiłam sobie kiedyś peeling kwasem glikolowym to rzeczywiście trochę przesadziłam ze stężeniem i zrobiły się ranki i strupki:) no ale jak to wszystko się zagoiło i odpadło to twarz wyglądała lepiej :) także warto pocierpieć i robić takie zabiegi teraz żeby wiosną i latem cieszyć się ładną cerą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwas glikolowy to nic w porównaniu do TCA. Tak jak Daria napisała, wygląda się jak ze spaloną twarzą :)

      Usuń
    2. W przypadku TCA to już jest jedna, wielka skorupa po kilku dniach, jak przy porządnym oparzeniu :-)

      Usuń
    3. Chciałabym zobaczyć relację z takiego peelingu :)

      Usuń
    4. Proszę Cię napisz o tym peelingu bo też chcę się na niego wybrać. Mam mocne przebarwienia i nie daję już rady :((

      Usuń
    5. Też chętnie dowiem się więcej, nigdy nie słyszałam o tym peelingu.

      Usuń
  3. Świetny post :) bardzo lubię wpisy tego typu, a Twój przedostatni post o drugim życiu opakowań po kosmetykach to już w ogóle rewelka:)
    Chętnie poczytam też o Twoich doświadczeniach po tym nieszczęsnym peelingu.
    Korzystając z okazji pisania komentarza spytam o poradę,gdyż uważam że jesteś włosowym geniuszem ;) Ostatnio bardzo wypadały mi włosy, całe szczęście częściowo udało mi się zachamować ten proces dzięki wcierce z Jantara, ale na mojej głowie pojawiło się pełno babyhair'ów, co wygląda nieestycznie - mam proste włosy, które przy skalpie powinny być gładkie,tymczasem krąży nad nimi chmara małych włosów. Dario, czy masz jakiś patent na okrzesanie babyhairów? Bardzo liczę na Twoją pomoc,
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie poczytam o tym peelingu. Zauroczyly mnie pomadki i cienie. A olej z Czarniecki koniecznie muszę wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba CZARNUSZKI.....

      Usuń
    2. Pewnie słownik przeinaczył :-)

      Usuń
  5. Co poleca Pani na wypadanie włosów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest sporo wypisów o tym .poszukaj 😊

      Usuń
    2. Może w tym wpisie coś znajdziesz, a szczególnie polecam wcierkę z kozieradki: http://kosmetyczna-hedonistka.blogspot.com/2015/11/jak-przyspieszyc-wzrost-wosow-i.html

      Usuń
  6. Witam,
    często czytam Twojego bloga i zawsze czekam na kolejne wpisy. Mam pytanie bo nie mogę sobie poradzić z onycholizą nie jest ona duża ani widoczna dotyczy tylko paznokci dużego palca u stóp. Próbowałam już olejkiem herbacianym ale nie ma efektu.Jest to o tyle uciązliwe że często pękają mi brzegi paznokcia i nie mam jak robić frencha:) dziękuję za odpowiedź pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, niestety nie znam na tyle problemu, żeby móc Ci pomóc, ale może inne dziewczyny poradzą :-)

      Usuń
  7. A sukieneczka skad ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podbijam to pytanie!

      Usuń
    2. Sukienka jest z Monashe.pl, ale właśnie sprawdzałam i jest już niedostępna :-(

      Usuń
  8. Ja osobiście z ciekawością przeczytałabym post dotyczący peelingilu. Torebka jest mega! A proszę zdradz mi skad masz sukienkę? Niedługo tez mam wesele a poszukuję podobnej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukienka jest z Monashe.pl, ale właśnie sprawdzałam i jest już niedostępna :-(

      Usuń
  9. Ja osobiście z ciekawością przeczytałabym post dotyczący peelingilu. Torebka jest mega! A proszę zdradz mi skad masz sukienkę? Niedługo tez mam wesele a poszukuję podobnej

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Sukienka jest z Monashe.pl, ale właśnie sprawdzałam i jest już niedostępna :-(

      Usuń
  11. Odpisz prosze na komentarze pod poprzednim postem:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz ten komentarz tutaj. co Ci szkodzi?

      Usuń
    2. Za chwilę tam zajrzę o będę odpowiadać :-)

      Usuń
  12. Ta pomadka Ombre Rose ma przepiękny odcień, a torebka jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawi mnie ta maska do włosów! :)

    Bookeaterreality

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem chętna na wpis o tej kuracji. Borykam się z cerą tłustą trądzikowa. Interesuje też mnie w miarę dobry cenowo krem nawilżający do takiej cery. Ostatnio zakupiłam krem do cery mieszanej, tłustej a w nim jest parafina :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałabyś spróbować czy ten krem rzeczywiście będzie Ci szkodził, bo może się okazać, że nie. Nie zawsze kremy z parafiną są złe o czym się kilka dni temu przekonałam i byłam mocno zszokowana, że moja skóra tak pozytywnie go przyjęła, ale o tym napiszę w osobnym poście :-)

      Usuń
    2. Ja polecam krem matujący od Dermedic. Super nawilża, koi skórę, faktycznie matuje, a przy tym nie zatyka mi porów. Szczerze powiedziawszy w ogóle bym go nie kupiła (na zasadzie że jak matujący to na pewno będę miała jeszcze gorszy wysyp), ale dostałam próbki w Superpharmie i bingo! Na prawdę przyjemny krem, bardzo mi pomógł przy cerze trądzikowej.

      Usuń
  15. Niestety czasem kolor przeważy i każda Pani jest w "modnym" kolorze, mi akurat nie pasuje pudrowy róż, bo ma jasną karnację eh .. co do marki Elfa Pharm jak na razie ja używam żelu pod prysznic, znowuż moja siostra próbuję każdy ich kosmetyk, jest bardo zadowolona i do tego dobra cena :), pomadka ... ciągle nad jakąś kolorową myślę, bo ciągle mam pod ręką tylko bezbarwne :D. Pozdrawiam, Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo, spróbuj sobie może najpierw jakiś balsam koloryzujący np. z Catrice (pokazywałam je bliżej we wpisie z organizacją kosmetyków kilka dni temu). Nie dają mocnego zabarwienia, jak pomadki, a wyglądają naprawdę ładnie na ustach :-)

      Usuń
  16. Uwielbiam czytać twoje posty!! :D Ciekawi mnie wszystko ale w szczególności szukam pomocy dla moich włosów dzięki Tobie droga Dario już prawie wracają do stanu przed nieszczęsnym pójściem za trendem " ombre ".bardzo Dziękuję za taką skarbnice wiedzy.!! Mam fobie przed fryzjerami a zastanawiam się czy iść pocieniowac delikatnie włosy żeby lepiej się ukladaly. Mam " Hollywoodzkie" loki jako naturalne a Przez ten straszliwy błąd zamieniły się w cienkie fale. Jeszcze raz dziękuję za tak wielka pomoc z Twojej strony oraz za udzielane rady w komentarzach!! Dzięki Tobie nie będę farbowac włosów aż osiwieje :D a mam 20 lat :) jedyny sposób na odświeżenie koloru jeżeli nie pomogą naturalne sposoby to henna :D może powiesz co o "hennowaniu" włosów sądzisz? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że moje rady się przydały i trzymam kciuki za Twoją dalszą pielęgnację :-) Co do henny, to nigdy nie robiłam jej na swoich włosach, więc nie mogę nic poradzić w tej kwestii. Jednak myślę, że henna również może mieć negatywny wpływ na włosy, a szczególnie te, które są już zniszczone. Na Twoim miejscu wstrzymałabym się od jakiejkolwiek koloryzacji :-)

      Usuń
    2. Jak najbardziej będę trzymać się postanowieni noworocznego " nie pofarbuje włosów ":D Cieszę się że odpowiedziała panie na mój Komentarz. Chcę żeby pani wiedziała że odkąd przez przypadek weszłam na ten blog śledzę go zawsze! Jest pani świetna. Nie chodzi mi o włosy i dbanie o siebie. To to pani czyta w co drugim komentarzu. Ale jest pani cierpliwa, miła i pomocna. Ma pani wielu odbiorców i nie rozumiem gdy ludzie panią krytykują. wiele dziewczyn które dla " szpanu farbowaly włosy wracają do naturalnego koloru a to wszystko dzięki pani. powinna pani być z siebie dumny ze tak nawraca dużo dziewczyn niepewnych swego wyglądu przez co chcą się upiększyć. A tylko pogarszają sprawę. Dziękuję pani bardzo i nie zamierzam rezygnować z czytania pani postów. Z niecierpliwością czekam na następny. Wiele można się od pani nauczyć :)

      Usuń
  17. Z chęcia przeczytam recenzję peelingu! W ogóle od kiedy pierwszy raz weszłam na Twój blog, wchodzę tu regularnie i dzięki Tobie stałam się włosomaniaczką :D Zalezy mi na wzmocnieniu włosów, nowych włoskach i szybszym wzroście. Powiedz mi co myślisz o wcierce do włosów z Nacomi, ma bardzo fajny skład:olej arganowy, olej z czarnuszki, olej tamanu, olej rycynowy, pokrzywa, skrzyp polny, kozieradka, imbir, nada się Twoim zdaniem? Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka postów temu ktoś również pytał o tą wcierkę i faktycznie zgadzam się - skład jest naprawdę świetny i może coś zdziałać w kwestii przyspieszenia wzrostu włosów. Tak poza tym lubię markę Nacomi, mają bardzo ciekawe produkty, więc chyba warto spróbować :-)

      Usuń
  18. Ostatnio na weselu postawiłam na kobalt i zrobiło to jeszcze przynajmniej 30 kobiet. Śmiesznie to wyglądało na zdjęciach, tak jakby narzucono nam kolor sukienek. Z reguły staram się unikać ''kolorów sezonu'', ale o tym kobalcie nie słyszałam ;) Dla mnie to nie był problem, za to mój partner dostawał oczopląsu, ilekroć schodziłam mu z oczu i musiał mnie znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, czyli miałam dokładnie tak samo. U nas nie dość, że połowa kobiet była w różu, to jeszcze sala przystrojona na różowo, łącznie z krzesłami i dekoracją na stołach. Ogólnie było bardzo słitaśnie :-)

      Usuń
  19. Co sądzisz o hairviti?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie stosowałam, ale średnio wierzę w moc suplementów. Poczytaj o diecie na włosy i paznokcie. Składniki odżywcze w pożywieniu są lepiej przyswajalne, niż te w pigułkach :-)

      Usuń
    2. Aktualnie pije już od miesiąca olej lniany jeżeli chodzi o dite to masz rację poczytam i dziękuję:)

      Usuń
  20. Tak, kiedyś, kiedyś Biowax był super! Na opakowaniu masek można było znaleźć informację, że zaleca się ją nawet dla osób po chemioterapii. Z czasem jednak zniknęła, a wraz z nią skuteczność. Maską, którą dzisiaj prezentujesz pochodzi z serii, która jest dostępna także w Rossmanie. Miałam kiedyś szampon z tej serii i był dobry!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz, nie wiedziałam, że Elfa jest w Rossmannie. Muszę tam zajrzeć, bo w sumie bliżej mam do Rossmanna, niż do Natury :-) Co do Biovaxów, to szkoda, że przestały u mnie działać. Za jakiś czas do nich wrócę, żeby zobaczyć czy coś się zmieniło.

      Usuń
  21. Torebka bardzo fajna, a w ogóle cudowne zdjęcia...i coś czuję jeszcze lepsza stylizacja na wesela :) (sądząc po pierwszym zdjęciu)

    OdpowiedzUsuń
  22. Koniecznie napisz o tym TCAZ bo sama się nad tym zastanawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Koniecznie napisz o tym TCA bo sama się nad tym zastanawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Używałaś już chyawanprash?

    OdpowiedzUsuń
  25. Booooziuu Zakochalam sie w Tej torebce.! Jest idealna <3 i idealnie by pasowala do mojej sukienki na wesele przyjaciolki ktore zbliza sie wielkimi krokami.! Kochana mam pytanie a zarazem jesli jest to mozliwe ogromna prosbe.! Nie posiadam konta ani nie mam mozliwosci zamowienia tej torebki czy jest opcja ze wysylam Ci kwote jaka trzeba zaplacic za torebke plus przesylke i zamawiasz ja na swoj adres a pozniej odsylasz do mnie.?? Prosze odpisz bo bardzo mi zalezy ;* :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie jest to możliwe i mam nadzieję, że to zrozumiesz. Samo założenie konta nie jest trudne i zakupy również. W sieci znajdziesz całe poradniki na temat tego jak kupować na zagranicznych stronach krok po kroku :-)

      Usuń
  26. Piękna torebka!:) Pozostałe zdjęcia równie cudowne.
    Mam tę maskę do włosów i chyba jeszcze jakiś balsam z tej firmy. Jestem z nich zadowolona, chociaż niestety nie stosuję ich regularnie. Zapach faktycznie jest dość mocny, ale ogólnie włosy dobrze wyglądają po niej.
    Przede mną dwa wesela i jeszcze nie wiem na jaki kolor sukienki i dodatki postawić.

    OdpowiedzUsuń
  27. Widziałam Cię w tej sukience na rynku w Sopocie miałaś czarny długi płaszcz do ziemi ale rozpięty. Od razu Cię skojarzyłam jak tylko zobaczyłam te nieziemskie włosy! Chciałam przez chwile nawet podejść się przywitać ale trochę mi było głupio poza tym byłaś chyba z chłopakiem takim wysokim w kręconych włosach :) chyba skąds go znam nawet :D Pozdrawiam i mam nadzieję że jeszcze kiedyś uda mi się Ciebie spotkać w Sopocie!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba było podbijać śmiało :-)

      Usuń
    2. Widziałam Cię kiedyś w Klifie :D ale Ty masz piękne te włosiska i w ogóle :)) Właśnie, kiedy coś o włosach? Alina

      Usuń
  28. Długo się czeka na przesyłkę ze strony Nabla?

    OdpowiedzUsuń
  29. Dario, wiedziałam, że dasz radę bez kremu do rąk i innych rzeczy jakie zabierasz zawsze na imprezy ?;)). walizka nie była potrzebna ;))/ bez złośliwości :))/
    pozdrawiam al.

    OdpowiedzUsuń
  30. Jakim stężeniem TCA miałaś robione Dario?

    OdpowiedzUsuń
  31. Kochana czy możesz polecić jakiś krem pod oczy? Dziekuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktualnie używam kremu PALMERS LINE SMOOTHING EYE CREAM i jestem bardzo zadowolona :-)

      Usuń
  32. A oleju uzywasz na sama dlugosc czy tez na skalp? :) mozesz nieco przyblizyc jego dzialanie na skore glowy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam go tylko na długość włosów, natomiast na skórę głowy działa przede wszystkim pobudzając wzrost, hamując wypadanie i wzmacniając cebulki :-)

      Usuń
    2. Aha, może też pomóc w walce z łupieżem :-)

      Usuń
  33. Jak lubisz chałkę z Kauflandu to ja Ci polecam takie trójkątne ciastka z Lidla nadziane wiśnią. To jest dopiero dobre i może Ci przypadnie do gustu. P.S. Czekam na posta o pilingu bo nie uwierzysz ale w przyszłym miesiącu się na niego wybieram :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam te ciastka z Lidla :-)

      Usuń
    2. Kupiłam tą chałkę. Niedobra.

      Usuń
  34. Torebka zdecydowanie wygrywa! Jest fenomenalna:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne kolory tych pomadek <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie znam Twoich ulubieńców. Torebka przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Podoba mi się taki styl. Piękny i z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja już nie wytrzymałam i wskoczyłam w cienkiego bombera :) Mam dość zimy!

    OdpowiedzUsuń
  39. skąd sukienka? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukienka jest z Monashe.pl, ale właśnie sprawdzałam i jest już niedostępna :-(

      Usuń
  40. Hej :) Jakiś czas temu zarekomendowałaś mi krem La Roche Posay intense riche do mojej trądzikowej cery ze skłonnością do wyszuszania. Czy znasz może inne podobne ale w formie słoiczkowej? Dzięki za odpowiedź!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ten moment niestety nic nie mogę polecić, ale może dziewczyny coś zaproponują :-)

      Usuń
  41. Czy zamawiasz może kosmetyki ze sklepu biochemia urody lub mazidła?? Co sądzisz o takich naturalnych kosmetykach, kremach, maseczkach, które samemu moża stworzyć-zmieszać z gotowych produktów, które możemy sobie zamówić? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś się w to bawiłam, ale teraz po prostu boję się już eksperymentować w ten sposób z moją skórą :-)

      Usuń
  42. Cienie mnie bardzo zainteresowały. Piękne :)
    Jestem ciakawa tego pędzelka ze zdjęcia. Do podkładu o ile się nie mylę... Jak to firma i model? :)
    A co do masek do włosów, to ostatnio super mi się sprawdzają w 100% organiczne produkty firmy Insigth. Ja akurat mam szampon i odżywkę z serii Daily Use, a składy wszystkich serii są naprawdę ciekawe :) Miałaś z nimi do czynienia?
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Sukienka przepiękna :) Założę się, że mimo tego wszechobecnego różu i tak wyróżniałaś się w tłumie weselnych gości :) Dobry gust, zadbany wygląd zawsze się obronią :)
    Zaglądam na Twojego bloga od kilku miesięcy, przejrzałam już wszystkie stare wpisy i muszę napisać jedno: z każdą kolejną wiosną wyglądasz coraz piękniej :)
    Kosmetyki, makijaż, strój, odnaleziony styl to dodatek. Porównując najstarsze zdjęcia z najnowszymi widać niesamowitą metamorfozę. Przez ostatnie 3 lata rozkwitnęłaś niczym kwiaty na wiosnę. Jak Ty to zrobiłaś? :) I nie chodzi tylko o włosy, cerę, sylwetkę (może się mylę, ale kiedyś chyba byłaś nawet zbyt szczupła, teraz masz piękną, kobiecą figurę) czy ogólnie o wygląd - bije od Ciebie taka pozytywna energia, harmonia :) Aż miło będzie zaglądać na Twojego bloga w przyszłości - bo myślę, że za rok będziesz jeszcze piękniejsza :) Motywujesz do działania jak nikt inny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana za tyle miłych słów. Z wiekiem chyba samoistnie przybiera się na wadze tu i ówdzie, poza tym regularna aktywność fizyczna, w tym ćwiczenia siłowe oraz bezstresowy tryb życia potrafią zdziałać cuda :-) Cieszę się, że mogę kogoś zmotywować do działania i to chyba największa nagroda za trud włożony w pracę nad blogiem. Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam :-)

      Usuń
  44. Witam!
    Ja jestem tydzień po TCA -PCA Sensi Peel nie łuszczyłam się bardzo, gdyż to była jedna warstwa kwasu, żeby zobaczyć reakcję skóry. Mam przejść cztery zabiegi, ale nie wiem, czy dam radę, ponieważ niestety wysypało mnie strasznie takie bolące gule. Dzisiaj mam chęć się poddać i już więcej nie iść.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja łuszczyłam się bardzo i dopiero po 7 dniach skończyłam. Wcześniej nie mogłam nawet nałożyć jakiegokolwiek podkładu, bo było to po prostu niemożliwe na taką skorupę, którą miałam. Martwi mnie Twój wysyp, bo nie powinno tak być. Może to reakcja alergiczna? Podpytaj osobę, która wykonywała zabieg czy w takim przypadku jest sens kontynuować kurację. Rozumiem, że zabieg był wykonywany przez dermatologa :-)

      Usuń
    2. Zabieg wykonała mgr. kosmetologii przeszkolona i mam nadzieję że z dużą wiedzą.
      Powiedziała, że wszystko co ma wyjść- wyjdzie tak jak przy leczeniu retinoidami.
      Możesz napisać jakie maści stosujesz z retinolem i kiedy po zabiegu można już je stosować

      Usuń
  45. Dario czy stosujesz na noc jakieś kosmetyki na twarz? Czy po demakijażu i oczyszczeniu twarzy nie używasz już żadnych kremów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktualnie stosuję maści przepisane przez dermatologa i są to głównie retinoidy :-)

      Usuń
  46. Koniecznie napisz o tym peelingu! :) Jestem bardzo ciekawa, długi czas zastanawiałam się nad nim.

    OdpowiedzUsuń
  47. Woow, super że zdecydowałaś się na TCA, już nie mogę się doczekać wpisu o nim bo sama chciałabym zrobić taki zabieg u siebie, mam liczne blizny po trądziku i mimo kilku zabiegów z kwasami i jednym laserowym nie widzę poprawy :( poradź mi proszę co mogę zrobić sama w domu by choć trochę wygładzić blizny? (np. kwas migdałowy zupełnie na mnie działa) bardzo jestem ciekawa jak długo goi się twarz po TCA i przede wszystkim czy są widoczne efekty... :)
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze, to w domu możesz jedynie w sposób regularny smarować twarz retinoidami przepisanymi przez dermatologa. Ewentualnie wykonywać peeling glikolowy, bo migdał to najsłabszy kwas. Jeśli chodzi o blizny i przebarwienia, to trzeba skórę złuszczać i jeśli chcesz to zrobić szybciej, to polecam zabiegi profesjonalne pod okiem dermatologa. Ja wiem, że na jednym TCA się nie skończy, ale o tym opowiem w osobnym wpisie, bo widzę spore zainteresowanie tematem :-)

      Usuń
    2. Super że tak piszesz, bo aż żałuje że tak długo zwlekałam z wizytą u drermatologa po dłuuuugiej kilkuletniej przerwie..kilka lat temu leczyłam się retinoidami ale doustnie :( niestety- bo to był dla mnie jedyny skuteczny ratunek i teraz jest super bo trądzik zażegnany, lecz niestety szpecące blizny pozostały. Koniecznie muszę coś z tym zrobić i bardzo zależy mi na skutecznym zabiegu.
      Dziękuje za odpowiedź i z niecierpliwością czekam na wpis o peelingu :) pozdrawiam Cie serdecznie :)

      Usuń
  48. Kochana czy podkład eris provoke matujący nie wysusza skory? Byłam dzis w Rossmanie i patrzyłam na odcień najjaśniejszy i wydaje mi sie za jasny ale czytałam ze moze ciemniej o jeden ton czy to prawda? Doradz prosze dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  49. zgadzam sie że pudrowe róże dominują teraz w sukienkowej modzie.. Ciężko sie wyróżnić. A co do peelingu koniecznie daj znać co i jak :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Kochana ponawiam pytanie o jakiś dobry preparat do demakijażu oczu. Zawsze zostają mi resztki tuszu a mocno trzeć bym nie chciała. Jak w ogóle wygląda Twój demakijaż?

    OdpowiedzUsuń
  51. Kochana, ostatnio przyszedł mi łańcuszek z SOTHO taki sam jak masz Ty, tylko ja wzięłam pozłacany. Jest naprawdę świetny, elegancko wygląda, tylko mógłby być troszeczkę dłuższy, ale wiem, że one są takie krótkie. Uwielbiam Twój blog, bo dzięki niemu zaopatrzyłam się w tyle ciekawych produktów! :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Nadałaś temat babie w ciąży. Od rana już byłam w Kauflandzie :) Chałka pyszna.

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja również jestem bardzo zadowolona z działania olejku z czarnuszki. Sprawdza się świetnie na podrażnioną i przesuszoną skórę głowy. Szybko poradził sobie z łupieżem. Używam go także w mieszance OCM i tutaj też idealnie goi ranki. A wszystko dzięki Twojej rekomendacji. Dziękuuuuję :*

    OdpowiedzUsuń
  54. bułeczki z dynią też są pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niesmacznie wyglądały to nie kupiłam.

      Usuń
  55. Super ta torebeczka. Ja właśnie planuję strój na ślub i wesele brata i szukam inspiracji! :* Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja dzięki Tobie zaczęłam używam oleju lnianego do włosów, plus piję łyżkę, co dwa dni :) Może w przyszłości skuszę się na ten olej z czarnuszki.

    OdpowiedzUsuń
  57. Chciałam przyciemnić sobie włosy w jakiś naturalny sposób. Mam takie pytanie: jak często trzeba by używać płukanki z kory dębu i czy nie wysusza ona włosów?

    OdpowiedzUsuń
  58. Witaj.Szukam filiżanek z podluznym spodkiem jak na zdjęciu. Gdzie je kupiłaś? :-)

    OdpowiedzUsuń
  59. Byłam na szkoleniu z kwasów. Widziałam jakie efekty daje kwas TCA, więc domyślam się co przechodziłaś.

    OdpowiedzUsuń
  60. Jestem pod wrażeniem zdjęć i wspaniałego wpisu. Na pewno mi się on przyda gdyż nie długo wybieram się na podobną imprezę. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Tez z checia przeczytam post odnosnie peelingu. Sukienka i torebka owszem i ladna ale w porownaniu do Ciebie to sie chowaja bo jestes piekna. Jak dla mnie ideal ( i mowi to kobieta;)) A mozesz polecic jakis krem silnie nawilzajacy pod oczy? Niestety mam problem ze skora pod oczami;( Bede wdzieczna;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  62. Hej,
    jakiś czas temu pisałaś, że stworzysz wpis o planowaniu czasu - czy ciągle to planujesz?

    OdpowiedzUsuń
  63. Z chęcią poczytam o tym peelingu, moja "teściowa" niebawem się wybiera na taki zabieg i właśnie mówiła, że twarz przez jakiś czas się zmienia i wygląda nie za ciekawie ;)
    szminki mnie zainteresowały;)

    OdpowiedzUsuń
  64. Cześć:)
    Poszukuję sukienki na wesele , mogła byś polecić jakąś stronę ?

    Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  65. Cienie w kremie wyglądają świetnie :) Torebka cudna.

    OdpowiedzUsuń
  66. Musiałaś wyglądać bombowo. Btw skąd ta brzoskwiniowa sukienka? Sliczna!! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  67. Widziałam w Inglocie że są dostępne konturówki do brwi. Słyszałaś o tym może> ?

    OdpowiedzUsuń
  68. Witaj
    Mam pytanie odjosnoe porowatosci wlosow i ich pielegnacji. Wiem ze na ten temat jest duzo w neciee ale im wiecej czytam tym mniej wiem:p dlatego licze Na Twoja opinie. Bardzo mi zalezy:)moje wlosy po stylizacji na gruba szczotke ukladaja sie bardzo dobrze sa gladkie bez przypominaja siano chociaz po zwiazaniu na noc nie sa tak bardzo spuszone. Poza tym bardzo polubily sie z olejkiem arganowym a z rycynowy je wysusza. Wilgoc tez nie dziala korzystnie. Wydaje mi sie ze sa one srednioporowate ale pewnosci nie mam..chcialabym poznac Twoja opinie bede bardzo wdzieczna.
    Pozdrawiam Bogusia

    OdpowiedzUsuń
  69. Byłam dwa razy na TCA(skin tech) i z efektów jestem zadowolona, ale ciężko znaleźć termin, w końcu to tydzień wyjety z życia (pod względem wyglądu).Poza tym w mojej miejscowości robi tylko jedną dermatolog estetyczna i bierze 500 zł, w dużych miastach jest o wiele taniej. Ale mogę pocieszyć wszystkie posiadaczki blizn i plamek, że one przy dobrej pielęgnacji schodzą, tylko to się nie dzieje momentalnie, szybki efekt jest niemożliwy. Polecam każdej zimy kurację Atredermem, pomaga też zachować młody wygląd.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  70. Używałaś może jakichś produktów do włosów ( szampon , odżywka , serum ) firmy ORGANIX ? :)

    OdpowiedzUsuń
  71. jaki kolor na paznokciach?

    OdpowiedzUsuń
  72. Daria jak nakladasz na wlosy olej z czarnuszki, czy przelewasz go do jakiegos atomizera? I poradz prosze jak go nakladac zeby nie dostal sie na skore glowy, bo zawsze jak nakladam olej na wlosy przy skorze to jakos tak mi wychodzi, ze skora glowy przypadkiem tez ma troche tego oleju i wtedy odrazu reaguje lupiezem :(

    I jakich masek do wlosow obecnie uzywasz?

    Magda

    OdpowiedzUsuń
  73. Witaj Dario,
    może coś poradzisz... potwornie rozdwajają mi się paznokcie...pękają i odchodzą cienkimi płatami... sytuacja wydaje się nie do opanowania... Zauważyłam, ze zawsze dzieje mi się tak podczas stosowania baz pod lakier do paznokci. Tak było w przypadku bazy Eveline, Sally Hansen a teraz Essence... Jak zregenerować uszkodzone paznokcie? Co polecasz? Jaką kurację?

    Pozdrawiam
    Joanna

    OdpowiedzUsuń
  74. Droga Dario. Chciałabym zapytać o poradę jak malować prześwity miedzy rzęsami, mam eyeliner w pisaku . Piękne są kreski, ale czuję się w nich jakbym niedorobione miała. Podrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  75. Witaj Dario :-) napisz proszę o tym peelingu coś więcej, bo bardzo jestem ciekawa efektów :-)
    Mam do Ciebie pytanie z innej beczki: czy jesteś zadowolona z działania olejku Indola Glamours? Czy nie wysusza Ci włosów? Zakupiłam go ostatnio i niestety w składzie ma alkohol :-(

    OdpowiedzUsuń
  76. Kochana, a w co chcesz ubrać ramoneske i coversy? Elementy ubioru się zakłada, a nie ubiera ;)

    OdpowiedzUsuń
  77. Witam :)Dopiero od jakiegoś czasu przeglądam Twojego bloga i zauważyłam, że masz piękne włosy. Zawsze mi się marzył lśniące, grube włosy, więc mega zazdroszczę. Zastanawiam się czy były one takie od zawsze czy może przeszły jakąś metamorfozę? Przepraszam, jeśli pytanie powtarza się, lub kiedyś już o tym pisałaś,ale nie jestem w stanie przeczytać wszystkich Twoich postów w jeden wieczór. Mam jeszcze jedno pytanko. Czy jeśli Twoje włosy nie są takie od zawsze,to mogłabyś mi zdradzić, czy dodawałaś już zdjęcie poprzedniego stanu włosów? Albo historię Twoich włosów? Bardzo proszę o odpowiedź. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Mam Kaufland w swoim mieście i dobrze znam te chałki :D

    OdpowiedzUsuń
  79. Wszystko przepiękne łącznie z olśniewającą właścicielką, a to chyba podstawa. Mnie jednak urzekła bransoletka z perełką i diamencikiem, czy możesz proszę napisać gdzie ją kupić, dziękuję i życzę dalszych sukcesów.

    OdpowiedzUsuń
  80. Crystal Body Deodorant Stick.Używam od dawna i uwielbiam! Niesamowicie wydajny :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Piękna ta torebka! Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  82. Daria, powiedz proszę skąd jest ta śliczna bransoletka? :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature