Top Social

RANKING FILMÓW NA WALENTYNKI.

Im bliżej walentynek, tym więcej dostaję od Was pytań o to, co z tej okazji kupić swojemu facetowi. Cieszę się, że i w tej kwestii moje zdanie się dla Was liczy. Myślę jednak, że to tak specyficzne "święto", które nie musi być okazją do kupienia kolejnego portfela, gry, czy wody po goleniu. W tym dniu stawiałabym raczej na spędzenie maksymalnej ilości czasu razem. Fajnym pomysłem jest wyjście do kina, na uroczystą kolację, na koncert, albo coś bardziej aktywnego jak pościganie się na gokartach, kręgle lub spontaniczny wypad na narty. Ostatecznie, jeśli faktycznie nie macie ani ochoty, ani czasu na spędzenie walentynek poza domem, to dobrą opcją będzie wieczór filmowy przed telewizorem. Mam dla Was 9 propozycji, do których często wracam, jeśli mam ochotę na coś bardziej romantycznego i będzie to mój subiektywny, filmowy ranking. Jeśli jesteście ciekawe, to zapraszam dalej. 



# MIEJSCE 9: DIRTY DANCING (1987)
Czy jest jeszcze osoba, która nie widziała tego genialnego filmu? Jeśli dodatkowo lubicie taneczne klimaty, to "Dirty dancing" jest pozycją obowiązkową. Główna bohaterka Baby wraz z rodzicami i siostrą spędza wakacje w ekskluzywnym ośrodku wypoczynkowym. Zapoznaje tam nieziemsko przystojnego instruktora tańca, który nie do końca podoba się jej ojcu. Dalsze perypetie pewnie znacie, a jeśli nie, to polecam ten film na walentynkowy wieczór. W roli głównej Patrick Swayze i Jennifer Grey. Zawsze śmieszy mnie jednak polskie tłumaczenie tytułu, bo "Dirty Dancing" to po naszemu "Wirujący seks". #lol

# MIEJSCE 8: NIGDY W ŻYCIU! (2004)
Jeden z niewielu polskich filmów, które naprawdę lubię. To ekranizacja bestsellerowej powieści Katarzyny Grocholi pod tym samym tytułem. Judyta, główna bohaterka dowiaduje się, że mąż chce od niej odejść. Z dnia na dzień jej świat się wali, ale dzięki swojej determinacji układa swoje życie na nowo. Oczywiście niespodziewanie pojawia się w nim tajemniczy mężczyzna. Film jest niezwykle lekki, a akcja toczy się szybko, więc nie ma czasu na nudę. W roli głównej Danuta Stenka i Artur Żmijewski.

# MIEJSCE 7: ZAKOCHANI (2000)
Zawsze chętnie powracam do tego filmu, bo kilka scen zostało nagranych w Ustce, w której mieszkają moi rodzice. To fascynujące zobaczyć na dużym ekranie znajome miejsca. Film jest utrzymany trochę w stylu amerykańskich komedii romantycznych, ale w bardzo dobrym tego słowa znaczeniu. Zosia, którą gra Magda Cielecka jest sprytną uwodzicielką. "Celuje" w konkretnych facetów, rozkochuje ich w sobie, wyciąga od nich pieniądze, a następnie porzuca. Kiedy poznaje Mateusza (Bartosz Opania) wszystko się nagle zmienia. Myślę, że to film, przy którym Wasz facet nie zaśnie, bo jest trochę zabawny, choć nadal bardzo romantyczny i klimatyczny.

# MIEJSCE 6: JAGODOWA MIŁOŚĆ (2007)
Film w znakomitej obsadzie, bo zobaczymy w nim Rachel Weisz, Natalie Portman, Norah Jones i Jude Law. Główna bohaterka, która boryka się z sercowymi rozterkami wyrusza w podróż po Ameryce. Spotyka wielu ciekawych i inspirujących ludzi, którzy pomagają jej zrozumieć czym tak naprawdę jest miłość. 

# MIEJSCE 5: NOCE W RODANTHE (2008)
Adrienne Willis postanawia zaopiekować się przez kilka dni hotelem znajomej, który mieści się w nadmorskim miasteczku Rodanthe. Chce przy okazji poukładać sobie trochę spraw, bo w jej życiu osobistym nie dzieje się najlepiej. W hotelu tuż przed wielką burzą pojawia się tajemniczy gość, a w tej roli sam Richard Gere. Bardzo klimatyczny film o miłości dojrzałej, do którego często wracam. 

# MIEJSCE 4: UWIERZ W DUCHA (1990)
Kolejny klasyk i znów w roli głównej Patrick Swayze, tym razem w towarzystwie Demi Moore. Pewnego wieczoru Sam zostaje zastrzelony, ale powraca jako duch, bo musi jeszcze ostrzec swoją ukochaną o zbliżającym się niebezpieczeństwie. W nawiązaniu kontaktu z Molly pomaga mu pewna szalona spirytystka, która jako jedyna jest w stanie go zrozumieć. W filmie usłyszymy podczas jednej z początkowych scen utwór The Righteous Brothers pt. "Unchained Melody", który jest moim zdaniem takim walentynkowym hymnem od wielu lat :-)

# MIEJSCE 3: WIELKIE NADZIEJE (1998)
Do jego obejrzenia skłoniła mnie świetna ścieżka dźwiękowa, na którą trafiłam zupełnie przypadkiem. Lubię muzykę z filmów i często zanim jakiś obejrzę, to najpierw przesłuchuję soundtracki. "Wielkie nadzieje" to opowieść o tym, że "stara miłość nie rdzewieje". Finn jest chłopakiem z niezbyt zamożnej rodziny i kiedy poznaje dystyngowaną Estellę, jego życie nabiera innego wymiaru. Ma na jej punkcie prawdziwą obsesję, jednak po jakimś czasie ich drogi się rozchodzą po to, aby znów mogły się spotkać kilka lat później. Ethan Hawke i Gwyneth Partlow tworzą na ekranie bardzo fajną parę i miło się na nich patrzy. W filmie zobaczymy też zwariowaną ciotkę Estelli i w tej roli Anne Bancroft, której makijaże przyprawiają o prawdziwy zawrót głowy. Zdecydowanie polecam, jeśli lubicie filmy o miłości ze świetną muzyką w tle. Moje ulubione kawałki to "Sunshower", "Like a friend", "Siren" i "Success". 

# MIEJSCE 2: PRZEMINĘŁO Z WIATREM (1939)
Film kultowy, wzruszający i porywający, a wszystko za sprawą Vivien Leigh i Clarka Gable. Ilekroć go oglądam, to zachwycam się wspaniałymi kostiumami i ogólną aranżacją. Zdobył aż 10 Oskarów i jedyne, co mogłabym tu dodać, to dlaczego tak mało? Mimo, że trwa prawie 4 godziny i w TV jest często puszczany w dwóch częściach, to warto poświęcić mu tyle czasu. Nie będę zdradzać ani ułamka fabuły, bo to film, który każdy kinomaniak powinien zobaczyć w ciemno. Szczególnie w walentynki.

# MIEJSCE 1: ANGIELSKI PACJENT (1996)
Mój ulubiony film z miłosnym motywem, który za każdym razem mnie zachwyca. Akcja rozgrywa się w upalnych, pustynnych klimatach, co nadaje całemu obrazowi jeszcze większego uroku. Główny bohater trafia do szpitala z poważnymi oparzeniami ciała. Poznaje tam pewną sanitariuszkę, która postanawia się nim zaopiekować. Z jego opowieści dowiaduje się o wielkiej miłości, która pociągnęła za sobą szereg konsekwencji. Bardzo wzruszający film i jak dla mnie prawdziwy wyciskacz łez, szczególnie na końcu. Polecam na długi, walentynkowy wieczór :-)




Jakie filmy polecacie na walentynkowy wieczór? Koniecznie napiszcie jak wygląda Wasz ranking filmów o miłości! Chętnie zobaczyłabym coś nowego, więc czekam na Wasze rekomendacje.

Zapraszam do śledzenia mojego profilu na INSTAGRAMIE @kosmetycznahedonistka 





138 komentarzy on "RANKING FILMÓW NA WALENTYNKI. "
  1. Czyżbym była pierwszą komentującą ? :D hehe :D
    Kiedy oglądam "Uwierz w Ducha" to dosłownie zawsze na koniec płaczę. Tyle razy widziałam ten film, a za każdym razem łzy lecą samoistnie...
    Nie wiem czy widziałaś, ale może "3 metry nad niebem" Ci się spodoba? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś pierwsza! :-) Nie widziałam Twojej propozycji, albo nie pamiętam, muszę zerknąć na trailer :-)

      Usuń
    2. Koniecznie nadrób zaległości, bo to świetny film :)

      Usuń
    3. Podbijam! Druga część to ,,Tylko Ciebie chcę" . Polecam

      Usuń
    4. Nie przepadam za tym filmem, aktorzy jakoś mi do siebie nie pasują i nie iskrzy ale to tylko moje zdanie :)

      Usuń
    5. Dla mnie 3 metry nad niebem to lipa :/ Zawiodłam się na tym filmie

      Usuń
    6. 3 metry nad niebem widziałam chyba trzy razy. Może nie jest to film ambitny ale mega romantyczny.

      Usuń
  2. Przeminelo z wiatrem, uwierz w ducha, dirty dancing...widzę tu sporo fajnych filmów do których lubię wracać :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow świetny wpis tuż przed walentynkami i bardzo przydatny :) a Ty jak planujesz spędzić ten dzień zakochanych ze swoim mężczyzna? :) ja na pewno wybiorę film nr 1 polecony przez Ciebie ;) wielkie dzięki Kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe czy Ci się spodoba. Ja z moim i ze znajomymi lecę na romantycznego Paintballa heh :-)

      Usuń
    2. haha, to chyba faceci będą bardzo zadowoleni, to taki "romantyzm w ich stylu" ! :D
      al.

      Usuń
  4. Propozycja 10 filmów, a jak mnie oczy nie widzą to zaczyna się od miejsca 9 :).
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miało być 10, ale ostatecznie wyszło 9 :-P Już poprawiam :-)

      Usuń
  5. Polecisz mi jakis podklad zeby zakryc piegi na policzkach i na nosie? Nie mam zadnych innych niedoskonałości. Revlon za ciezki, a eris odcien 210 za ciemny. Pomożesz? Dziekuje i pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Polecisz mi jakis podklad zeby zakryc piegi na policzkach i na nosie? Nie mam zadnych innych niedoskonałości. Revlon za ciezki, a eris odcien 210 za ciemny. Pomożesz? Dziekuje i pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja polecam HealthyMix 51. Kryje dobrze i nie jest ciężkawy :)

      Usuń
    2. Faktycznie Healthy Mix może być odpowiedni :-)

      Usuń
    3. Nie jest zbyt lekki? Chodzi mi głownie zeby wyrównać kolor na twarzy;)

      Usuń
    4. Właśnie nie jest zbyt lekki i sama byłam zdziwiona, że ma tak dobre krycie. Do wyrównania koloru moim zdaniem będzie idealny. Może poproś o próbkę w Rossmannie?

      Usuń
    5. U mnie jest taki malenki rossmann i prawie żadnych podkładów tam nie ma. Musze sie rozejrzeć gdzieś indziej ;) to prawda ze mozna teraz dostac w rossmanie pojemniczek na próbke podkładu za 1 zl?;)

      Usuń
    6. Niby tak, ale nie w każdym Rossmannie. Lepiej wziąć swój pojemniczek np. po pustym cieniu do powiek :-)

      Usuń
    7. Ok. Bardzo Ci dziękuję kochana:*! ;)

      Usuń
  7. A gdzie Zmierzch? To mój ukochany film <3 Ogladałaś?

    OdpowiedzUsuń
  8. Pamiętnik, mój absolutnie numer jeden!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że nie widziałam? :-)

      Usuń
    2. Prawdziwy wyciskacz :) uwielbiam ten film !! Przy okazji też z Rachel polecam I że Cię nie opuszczę ! Super :)

      Usuń
    3. potwierdzam;:)
      polecam wszystkie filmy, które zostały nakręcone na podstawie książek Nicholasa Sparcsa.
      ps.ksiazki...uwielbiam!
      Posiadam większość ! ;)

      Usuń
    4. Tak, tak! Pamiętnik koniecznie!

      Usuń
    5. też miała pisać, że tylko Pamiętnika brakuje! ;)

      Usuń
    6. Ryan Gosling to taki ciapek... Każdy aktor tylko nie on!!

      Usuń
    7. Pamiętnik jest przepięknym filmem!
      Dla mnie najlepszy film romantyczny jaki do tej pory widziałam.

      Dario obejrzyj koniecznie, nie rozczarujesz się! :)

      Usuń
    8. 'Noce w Rodanthe' tak samo jak 'Pamiętnik' na podstawie książki Sparksa :) polecam też ekranizację 'Listu w butelce; (także Sparks) oraz 'Dumę i uprzedzenie' (z 1995 roku, 5 godzin, ale warto) :)

      Usuń
    9. 'Noce w Rodanthe' tak samo jak 'Pamiętnik' na podstawie książki Sparksa :) polecam też ekranizację 'Listu w butelce; (także Sparks) oraz 'Dumę i uprzedzenie' (z 1995 roku, 5 godzin, ale warto) :)

      Usuń
  9. Kochana czy płukanki do wlosow robi sie juz po myciu i nałożeniu odzywki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, możesz zmyć płukanką odżywkę, albo przepłukać włosy po uprzednim zmyciu odżywki wodą. Ogólnie płukanka ma być na sam koniec :-)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Nie zachwycił mnie, mimo mojej sympatii do Jude Law :-)

      Usuń
  11. Dario czy hybrydy niszczą paznokcie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, to zależy od stanu Twojej płytki, od tego jak będziesz wykonywać te hybrydy, jak ściągać... U mnie nie powodują żadnych uszkodzeń i jestem w pełni zadowolona już od 2 lat :-)

      Usuń
  12. Kochana powiedz czy widziałaś może w biedronce zestaw do manicure paznokci z wymiennymi końcówkami? Czy używasz może np takich mini frezarek :) lub czegoś podobnego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam, ale nie wydał mi się zbyt solidny. Wolałabym zainwestować w coś porządniejszego, chociaż i tak preferuję tradycyjne pilniki :-) Jak dla mnie szkoda na to kasy :-)

      Usuń
  13. Wszystkie pozycje poza Jagodowej miłości oraz Angielskiego pacjenta widziałam :), do niektórych z nich mam słabość. Przeminęło z wiatrem widziałam wielokrotnie - jest to jeden z moich ulubionych, czy też ukochanych filmów....dzieciństwa. Jako mała dziewczynka, zakochana byłam w wyglądzie bohaterów, ich pięknych strojach, później w wypowiedziach i te słynne wypowiedzi Scarlett m.in "Pomyślę o tym jutro".
    Ew. w tym zestawieniu może brakować Titanica - (ostatnio był nawet emitowany w tv)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Scarlett w ogóle była w tym filmie genialna i ta postać jest ogólnie bardzo fascynująca :-)

      Usuń
  14. wszystkie już oglądałam więc polecam również :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam walentynki ale nie mam jeszcze prezentu dla mojego mężczyzny..na wieczór ma pewno wybiorę coś z Twojej listy :) a Ty jaki masz prezent dla swojego ukochanego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie robimy sobie prezentów na walentynki, po prostu dobrze spędzamy ten czas razem :-)

      Usuń
  16. Walentynki niestety spędzam w pracy buu! Ale Angielskiego pacjenta idę oglądać już dziś :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja bym dodała jak dla mnie klasykę Pretty Woman :), Ewa

    OdpowiedzUsuń
  18. Angielski Pacjent to również mój numer 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gdzie kupujesz krem LRP ten który polecasz pod makijaż? Kochana jak on się dokładnie nazwa przypomnij proszę :) jeśli mogę wiedzieć to ile kosztuje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To La Roche Posay Hydraphase Intense Legere (wersja lekka) i kupuję go w stacjonarnych aptekach za około 70zł :-)

      Usuń
  20. Filmy fajne ale bardziej na wieczor z przyjaciółka przy winku:) Z facetem wole jakas nowosc, ktorej nie widzielismy. Albo cos szalonego - paintball czy lyzwy. Ps. Dlugi masz staz w zwiazku ?

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy w życiu to chyba moja ulubiona polska komedia romantyczna :D Nigdy mi sę nie znudzi! Zawsze oglądam jak leci w tv :) W tym roku planuję zrobić właśnie maraton filmowy, jednak postawiłam na filmy których jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. obejrzę angielskiego pacjenta :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkie te nakręcone na podstawie książek Sparksa! Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze prócz "Nocy w Rodanthe" lubię "List w butelce" :-)

      Usuń
  24. Zaskoczyłaś mnie, spodziewałam się (nie wiem czemu) pozycji w stylu Titanic lub Pamiętnik, a tu takie wartościowe propozycje. Wow :) My w tym roku idziemy do kina na Planetę singli. Początkowo zupełnie zignorowałam tę pozycję w kinie, ale świetne recenzje mnie przekonały. Zobaczymy, czy słusznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać czy film jest godny uwagi, bo nie znoszę pustych, polskich komedii i po prostu szkoda mi na nie czasu :-) Jeśli chodzi Planetę, to widziałam zajawki i są dosyć fajne.

      Usuń
  25. Kochana,kiedy będzie post o zmianie kształtu pazurków? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie jeszcze nie wiem, ale na pewno się pojawi :-)

      Usuń
  26. Wielu z tych filmów nie znam, więc z ciekawością obejrzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. To ja bym dokładnie odwróciła kolejność :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Dirty Dancing" lepsze niż "Przeminęło z wiatrem"? Please...

      Usuń
  28. Dario ja z innej beczki wybacz. Czy polecasz wszystkie kremy z la Roche posay serii efeclar czy któryś szczególnie? Będę wdzięczna za pomoc

    OdpowiedzUsuń
  29. Witaj Dario, ja mam pytanie odnosnie korektora pod oczy. Wyczytalam u Ciebie, ze nie powinno sie klasc podkladu w okolice oczu.Do tej pory to robilam, a ze dzieki Tobie staje sie bardziej swiadoma kobieta ;), chcialam sie zapytac jaki korektor w okolice oczu polecasz? Po Twojej rekomendacji kupilam sobie podklad dr ireny eris w kolorze 210, jaki dobrac pasujacy do nieg korektor? Pozdrawiam serdecznie Kasia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podbijać!

      Usuń
    2. Mam to samo! :) Jakiś czas temu używałam korektora pod oczy z kobo ale nie wzbudzil mojego zachwytu więc oddałam mamie a po ostatnim poście o błędach przy nakładaniu podkładu stwierdziłam, że chyba muszę jednak pomyśleć o tym nieszczęsnym korektorze.. Czekamy na jakieś dobre rady :)

      Usuń
  30. Ciekawe propozycje:) ja polecam Wpadke z Andie Macdowell:) ja tam płaczę od połowy aż się znoszę:p

    OdpowiedzUsuń
  31. A ja polecam "Wierny ogrodnik" z Rachel Weisz i Ralphem Fiennes <3 Piękny, może nie pokazujący cukierkowej miłości, za to piękne krajobrazy i poruszający jakże aktualny trudny temat wyzysku ludzi z afryki pod przykrywką pomocy humanitarnej. Oj do wzruszenia i popłakania no i ta genialna para aktorów!

    OdpowiedzUsuń
  32. Kochana ponawiam pytanie o jakiś dobry preparat do demakijażu oczu. Zawsze zostają mi resztki tuszu a mocno trzeć bym nie chciała. Jak w ogóle wygląda Twój demakijaż?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobre są dwufazówki z Ziaji i do tego tanie. Wypróbuj sobie :)

      Usuń
    2. Zgadzam się - dwufazówki z Ziaji są świetne. Polecam też ich płyn do demakijażu liście zielonej oliwki. Najlepiej wybierać takie preparaty na bazie oleju, bo olej zawsze rozpuszcza nawet najbardziej wredne pozostałości makijażu :-)

      Usuń
  33. Hej, ja jeszcze w temacie poprzedniego posta ;) Zaczęłam swoją przygodę z hybrydami równocześnie z Tobą i mam pytanie: czy pierwsze lakiery, które kupiłaś nie zgęstniały Ci? Mój biscuit jest tak gęsty, że źle się nim maluje i zastanawiam się, czym go rozrzedzić, cleanerem? Będę musiała spróbować na małej ilości. Lakiery przechowuję w kuferku w szafie więc to nie wina złego przechowywania, a jak jest z Twoimi? Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Film który mogę polecić to List w butelce chyba dobrze napisałam bardzo fajny

    OdpowiedzUsuń
  35. Dario a dalej używasz odzywki w sprayu schauma krem i olejek? Ewentualnie która odżywkę bez spłukiwania jest bardzo dobra?

    OdpowiedzUsuń
  36. Jaki peeling do twarzy polecasz? Mam problem z zaskórnikami i za nic nie potrafię się ich pozbyć, proszę poradź coś .pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koleżanko, peeling nie pomoże Ci na zaskórniki. Od tego są leki przepisane przez dermatologa a sama to możesz sobie tylko narobić ich więcej peelingami.

      Usuń
  37. Świetne propozycje, dzięki :) Kilku z tej listy jeszcze nie widziałam i czas nadrobić :) Ale zabrakło mi mojego ulubionego filmu wszechczasów :) 'About Time', czyli pl 'Czas na miłość'. Przepiękny film! Każdy powinien go zobaczyć, koniecznie :) Po jego obejrzeniu życie już może nie być takie samo... :)Pozdrawiam Liv

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten film jest na mojej liscie. Uwielbiam piosenkę z tego filmu Ellie Goulding.

      Usuń
  38. Kocham film pt. Wielkie nadzieje i Ethana w nim :)) ahh

    OdpowiedzUsuń
  39. Dzięki za tyle ciekawych filmów. Oglądałam tylko Twój nr 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Dla mnie najlepszy jest Titanic i to mój film wszech czasów:) Dario a kiedy można liczyć na aktualizację włosów? I co to za tablet na zdjęciu? Pozdrawiam z Kazimierza

    OdpowiedzUsuń
  41. Tyle lat w Ustce mieszkam i nie wiedziałam że w filmie 'Zakochani' są sceny z Ustki!

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja dodałabym ,,PS.kocham Cię" do listy :) jest wiele takich wzruszających filmów o miłości i ma szczęście nie zawsze okazują się banalne.

    OdpowiedzUsuń
  43. Polecam wszystkie filmy na podstawie książek Nicolasa Sparksa. Mój ulubiony to "Dla niej wszystko" z 2014 roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  44. Polecam wszystkie filmy na podstawie książek Nicolasa Sparksa. Mój ulubiony to "Dla niej wszystko" z 2014 roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  45. Mi bardzo podobał się film "Zaklęci w czasie" i "Czas na miłość". Żaden nie jest typową komedią romantyczną, ale są warte obejrzenia:)

    Przeminęło z Wiatrem to jeden z moich ulubionych filmów, książka też jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  46. Dario, jaka jest twoja opinia na temat kosmetyków do włosów JOICO, bo po 1 użyciu wydają się niezłe, seria do włosów farbowanych?
    al.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety żaden ich produkt się u mnie nie sprawdził i to chyba najgorsze kosmetyki z jakimi do tej pory miałam styczność :-)

      Usuń
  47. Jakie piękne róże *.*

    OdpowiedzUsuń
  48. Angielski pacjent to film klasyka podobnie jak Przeminęło z wiatrem. Dziwi mnie tylko że ten pierwszy jest tak rzadko umieszczany w jakichkolwiek rankingach i to mało popularny film. Cieszę się że się u Ciebie pojawił Dario. Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  49. "Pamiętnik", to mój ulubiony :) Polecam.

    OdpowiedzUsuń
  50. Love Rosie mi tu brakuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak oglądałam to się strasznie zanudziłam. Zaczyna się jak "trudne sprawy" laska przed 18zachodzi w ciążę a ojciec ucieka itd KOSZMAR

      Usuń
  51. Wszystkie filmy które polecasz sa bardzo fajne ale mam 2 faworytow do ktorych zawsze wracam.
    Kocham Angielskiego pacjenta to jeden z tych filmów o ktorych sie nie zapomina bo jest tak piekny a aktorzy sa tak dobrze dobrani i tak świetnie graja ze az z zaciekawieniem sie patrzy co sie dalej wydarzy.
    I pomyslec ze producenci chcieli zeby role Katharine Clifton zagrała Deni Moore a David Caravaggio Danny Devito przy calym szacunku do tych aktorow film juz by nie byl tak magiczny i wydaje mi sie ze bylby to gorszy wybor bohaterow.
    Dobrze ze rezyser sie na to nie zgodził.

    Drugim filmem jest Jadogowa milosc świetny, klimatyczny film z super muzyka i obsada niesamowicie przystojnym Jude Law, utalentowanymi Natalie Portman i Rachel Weisz i obdazana pieknym głosem Norah Jones. :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Połowy filmów nie znam :( ja zwykle oglądam "Love, Rosie" albo "Dziennik Bridget Jones" ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja dorzuciłabym jeszcze "Wichrowe wzgórza" z Juliette Binoche + Ralph Finnes.
    Film nieco mroczny, ale na długo pozostaje w pamięci.

    Z lżejszych filmów poleciłabym film "Rozważna i romantyczna". Bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam i jeden, i drugi! Zresztą "Wichrowe wzgórza" to moja ulubiona książka. :) ♥

      Usuń
    2. Ja tez barzo lubie te filmy.
      Dwa świetne filmy ze świetna obsada i pieknymi widokami.:D

      Usuń
  54. Casablanca i Angielski Pacjent to moje ukochane filmy :) Bardzo ciekawe zestawienie kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Daria gdzie kupujesz makaroniki jeśli można wiedzieć?

    OdpowiedzUsuń
  56. Hej Daria- ja mam pytanie troszkę z innej beczki, bo kiedyś czytałam u CIebie, że nakladasz maskę Kallos Blueberry i potem na to czepek i podsuszasz. Może to pytanie laika włosowego :) ale czy robisz to po myciu głowy na wilgotne włosy czy jako zabieg ot tak na suche? Ja nie lubię zabiegów pielęgnacyjnych włosów przez co wyglądają słabo, ale mnie silnie zmotywowalaś żeby w tym roku je trochę zreanimować ;)pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia, zawsze po myciu głowy, na mokre włosy nakładam odżywkę, czepek, ręcznik i podsuszam przez 15 min. Po 30 minutach ściagam czepek i zmywam odżywkę :-)

      Usuń
  57. Uwielbiam filmy o miłości! ♥ Mogłabym wymieniać w nieskończoność: "Pamiętnik", "Czas na miłość", "I że Cię nie opuszczę" (wszystkie trzy z moją ulubioną aktorką Rachel McAdams), "Joe Black", "Lepiej późno, niż później"... Z Twoich propozycji nie widziałam "Jagodowej miłości" i "Amerykańskiego pacjenta" - muszę to nadrobić. :)

    OdpowiedzUsuń
  58. a ja mam pytanie o tą poduszkę w paski - gdzie kupiona? Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  59. Większości z tych filmów nie znam, ale będę musiała nadrobić. Bardzo lubię Nigdy w życiu :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Nigdy w życiu i Zakochani świetne filmy. Chyba własnie Zakochanych sobie obejrzę, ale nie w Walentynki. Mój chłopak nie lubi takich filmów i na pewno go nie namówię, żebyśmy go obejrzeli. Jest osoba, która nie widziała Dirty Dancing - ja. :) Wiem, że to klasyk, ale jakoś nigdy mnie do niego nie ciągnęło. Chyba pora nadrobić;)

    OdpowiedzUsuń
  61. DIRTY DANCING to dla mnie porażka, nie wiem o co tyle szumu, obejrzałam i się rozczarowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Uwierz w ducha stary film, ale lubię do niego wracać co jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń
  63. "Pamiętnik" i "Jaśniejsza od gwiazd" moje ulubione <3 A jeśli zamiast filmów wolicie posłuchać jakiś romantycznych nut, to polecam: "How long will I love you" i "Beneath your beautiful". <3 Życzę wszystkim udanych walentynek, również tym bez pary;)

    OdpowiedzUsuń
  64. Nie przepadam za komediami romantycznymi, ale akurat w taki dzień bym chętnie obejrzała coś z tej listy. Wszystkie znam oczywiście i lubię bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Dario, czy używałaś może kiedyś curlformers'ów do robienia loków? Zastanawiam się właśnie, czy warto je zakupić, a dobrze by było wcześniej znaleźć jakąś pozytywną opinię na ich temat :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Kochana Ty chyba Pamiętnika nie ogladalas , z pewnością byłby na pierwszym lub drugim miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Kochana za Twoją radą robię wcierki po tygodniu na zmianę z kozieradki (ach ten zapach rosołu bezcenny) i skrzypu z pokrzywą. Pisałaś że robisz kuracje po 2 miesiące. Ile należy zrobić później przerwy? Proszę o odpis ;-) pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  68. Polecam ekranizacje powieści Nicholasa Sparksa, są świetne :) np. Ostatnia piosenka, i wciąż ją kocham, dla ciebie wszystko, bezpieczna przystań, szczęściarz, najdłuższa podróż :) oraz już nie Sparksa to np Charlie St. Cloud i Miłość bez końca. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najdłuższa podróż i dla ciebie wszystko <3 ulubione ;)

      Usuń
  69. A może ciekawy przypadek benjamina buttona? Takie nietypowe, ale jak dla mnie jednak romantyczne ;) brakuje mi też Pamiętnika. Koniecznie musisz zobaczyć :) z mniej typowych był kiedyś w tv taki film o parze(małżeństwie?), gdzie ona traci pamięć i on zdobywa ją od nowa. Nie pamiętam tytułu, film oparty na faktach. I nie,to nie 50 pierwszych randek :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I że Cię nie opuszczę :) świetny film!

      Usuń
  70. Uzależniłam się od Twojego blogu. Kocham patrzeć na Twoje włosy:-* zaczęłam moje olejować i kupiłam olej kokosowy. Niestety po umyciu włosy są suche i szorstkie w dotyku. Kupiłam więc masło shea. Efekt jest ten sam. Czy po prostu oleje mi nie służą czy mam kupić jeszcze inny? A i czy po zmyciu nakładać odżywkę do splukiwania? Dunia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety trafiłaś na oleje, które u dużej ilości osób właśnie tak działają - przesuszają i puszą, zamiast poprawiać kondycję. Wypróbuj koniecznie oleju awokado, lnianego, z czarnuszki :-) Co do odżywki, to jak najbardziej powinnaś nakładać. Ja nigdy nie zostawiam włosów bez niczego :-)

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo. Bez Ciebie to ani rusz ;-) A po maskach kallos też należy coś nałożyć?

      Usuń
  71. A ja do listy dodałabym jeszcze filmy "Przypadkowy mąż", "P.S. Kocham Cię" oraz "Moje Wielkie Greckie Wesele" :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Obejrzyjcie My Bloody Valentine :DDD To tak z przymrużeniem oka ;)

    OdpowiedzUsuń
  73. Miejsca pierwszego na twojej liście jestem bardzo ciekawa, nie miałam okazji jeszcze oglądać. Ale czuję, że może być ciekawy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Pamiętnik, p.s. kocham Cię, dom nad jeziorem

    OdpowiedzUsuń
  75. Nieszczególnie lubię tkliwo kino. Na walentynki mogę obejrzeć thriller :) Obejrzałam Spotlight i wybieram się wkrótce na Deadpoola :)

    OdpowiedzUsuń
  76. JEZELI ANGIELSKI PACJENT JEST U CIEBIE NA 1 MIEJSCU TO POLECAM CI Wichrowe wzgórza(1992)
    Wuthering Heights Z TA SAMĄ OBSADĄ: Ralph Fiennes JAKO Heathcliff I Juliette Binoche JAKO Catherine
    MOIM ZDANIEM TO NAJLEPSZA EKRANIZACJA I NIE MA SOBIE ROWNYCH I TA CUDOWNA MUZYKA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciągle coś mi staje na drodze, aby zobaczyć ten film. Koniecznie muszę go w końcu obejrzeć, bo to już klasyka :-)

      Usuń
  77. No coz a u mnie zadnen z powyzszych. Nie lubie takich romansidlow, za to uwielbiam filmy na podstawie komiksow, i dla mnie wypad na deadpoola byl idealny na walentynki;) taka troche chlopczyca ze zmnie :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature