Top Social

PRZECHOWYWANIE I ORGANIZACJA KOSMETYKÓW: AKRYLOWY ORGANIZER MUJI STORAGE.

Jakiś czas temu wspominałam Wam, że poluję na przeźroczysty, akrylowy organizer na kosmetyki, w którym będę je mogła przechowywać. Kiedyś byłam zwolenniczką chowania wszystkiego w toaletce i szufladki z plexi zupełnie do mnie nie przemawiały. Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym nie zmieniła zdania i od jakiegoś czasu marzył mi się oryginalny organizer MUJI. Przechowuję w nim kosmetyki, których używam na co dzień i te, które chcę zużyć jak najszybciej. Jeśli jesteście ciekawe jak wygląda organizacja moich produktów do makijażu, to zapraszam do dalszej części wpisu. 

muji_organizer_na_kosmetyki

organizacja_kosmetyków_muji_akrylowy
acrylic_muji_deawer_storage

Pierwszy raz spotkałam się z takimi przeźroczystymi organizerami na amerykańskich kanałach YouTube i blogach. Dziewczyny pokazywały swoje ogromne kolekcje kosmetyków, które były skrupulatnie posegregowane w akrylowych szafeczkach, co znacznie ułatwiało codzienny makijaż. Przeźroczystość takiego organizera, która kiedyś wydawała mi się wadą, jest jego niewątpliwą zaletą. Od razu widzę co znajduje się w danej szufladce i mogę po to szybko sięgnąć. Jeśli posiadacie trochę więcej kosmetyków, to pewnie wielokrotnie kopałyście w swojej toaletce w poszukiwaniu konkretnego produktu. Przechowywanie kosmetyków w Muji jest bardziej wygodne i praktyczne.

muji_acrylic_storage_drawer_makeup_organization

W pierwszej szufladce trzymam swoje kompaktowe pudry, które chcę zużyć. Znalazł się tu też jeden róż, o którym zupełnie zapomniałam, a jest naprawdę bardzo fajny i nie powoduje u mnie powstawania niedoskonałości. Lubię róże z Astor i nie zdarzyło mi się jeszcze, aby któryś mnie zawiódł. 


W drugiej szufladce trzymam tusze do rzęs, kredki do oczu i eyelinery. To z nimi miałam zazwyczaj największy problem, aby odnaleźć je na szybko w toaletce. 


Kolejna szufladka kryje wszystkie produkty do makijażu brwi i cieliste kredki na linię wodną. Obecnie najchętniej sięgam po kredki do brwi i niedługo Wam o nich napiszę. Kiedyś nie wyobrażałam sobie malowania ich kredką, bo to zawsze kończyło się tragicznie, a teraz ten sposób jest dla mnie najwygodniejszy i najbardziej naturalny. Kluczem do sukcesu jest odnalezienie odpowiedniego produktu, bo nie wszystkie kredki są dobre.


W przedostatniej szufladce kryją się różne korektory, bazy pod cienie, konturówki i pomadki do ust. Chyba wspominałam Wam już, że uwielbiam kółko korektorów z IsaDora. Najczęściej używam tego zielonego kamuflażu do neutralizowania zaczerwienień na skórze i sprawdza się naprawdę świetnie. 


I na koniec pomadki, których tak naprawdę używam najczęściej. Są to matowe Bourjois Rouge Edition Velvet i pomadki IsaDora Twist-Up Gloss Stick oraz Twist-Up Matt Lips. Jest też kilka balsamów z Catrice Pure Shine, które również bardzo lubię. Ich ogromnym minusem jest ścieranie się napisów, co wygląda później nieestetycznie. 

muji_acrylic_akrylowy_organizer_biala_toaletka
Resztę produktów do makijażu trzymam w swojej toaletce. Na co dzień sięgam do niej tak naprawdę po bronzer, podkład i jedną paletkę cieni. Wadą takiego organizera jest z pewnością mała głębokość pojedynczej szufladki i bronzer Benefit Hoola czy podkład Eris niestety się do niej nie zmieszczą. Z tego, co widziałam są też głębsze modele organizerów, ale tylko z dwiema szufladkami. Wadą może być też cena, bo za taki organizer zapłaciłam 155 zł, co może wydawać się dosyć wysoką kwotą, jak za przeźroczysty pojemnik. Miałam już do czynienia z takimi plastikowymi organizerami i ten z Muji to zupełnie inna bajka. Jest ciężki, solidny, szufladki wysuwają się płynnie, a samo tworzywo jest grube i nie daje w odczuciu wrażenia plastikowości, tandety. Jest łatwy w czyszczeniu i kosmetyki nie "wżerają" się w niego. Myślę, że gdyby szufladki były bardziej zróżnicowane pod względem głębokości, to byłby to organizer idealny, mieszczący wszystko, co niezbędne do makijażu. Co prawda można dokupić te wyższe szufladki i dostawić je od góry, co będzie tworzyło zgraną całość, ale koszt wtedy rośnie. Mimo wszystko jestem zadowolona z takiego rozwiązania, które ułatwiło mi podstawową organizację moich kosmetyków. Jeśli zastanawiacie się czy warto kupić organizer z Muji, to uważam, że jak najbardziej TAK. Być może zdecyduję się jeszcze na taki do przechowywania mojej biżuterii, z uwzględnieniem cieniutkich łańcuszków, które lubią się plątać, gdy są powieszone.


***
Dajcie znać co myślicie o takim pomyśle na organizację kosmetyków! W jaki sposób przechowujecie swoje produkty do makijażu?



146 komentarzy on "PRZECHOWYWANIE I ORGANIZACJA KOSMETYKÓW: AKRYLOWY ORGANIZER MUJI STORAGE."
  1. Świetny pomysł i wspaniały design! Minimalistyczny i elegancki, pasujący do każdego wnętrza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki porządeczek :) aż miło popatrzeć

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny organizer na kosmetyki, ale też na biżuterię, tak jak piszesz pod koniec notki :) Ja póki co zadowalam się moim niewielkim w porównaniu to Twojego, otwartym organizerem akrylowym z Biedronki, a resztę kosmetyków trzymam w toaletce i różnych kosmetyczkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ten biedronkowy organizer wykorzystałam na przyrządy do stylizacji paznokci, różne pędzelki, pilniczki itp :-)

      Usuń
    2. ten biedronkowy organizer to jakiś żart... wszystko stoi na wierzchu, kurzy się i nie wiem jaki jest jego sens :) Kupiłam kiedy był na niego szał ale teraz stoi nieużywany. Kosmetyku po prostu musza być pozamykane moim zdaniem.

      Usuń
    3. Też mam ten z Biedronki, ale nie narzekam. Mieszczą mi się do niego wszystkie kosmetyki i nic się nie kurzy, bo po prostu regularnie z nich korzystam :) W temacie organizacji uważam że to najlepiej wydane 10zł od dawna.

      Usuń
  4. ładnie to wygląda i łatwo wyszukać potrzebnego nam produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W glamshop można kupić takie duże pojemniki akrylowe, faktycznie widzę, że jest to bardzo fajne rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozważałam ten od Hani, ale wydawał mi się znów trochę za duży. Tak czy siak też jest świetny :-)

      Usuń
  6. Bardzo fajnie wygląda ten organizer :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wybacz jesli to Cie urazi, ale plakac mi sie chce, ze wiekszosc kosmetykow, ktore pokazujesz na blogu jest testowane na zwierzetach :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie wchodź na bloga Darii i płacz sobie gdzie indziej.

      Usuń
    2. Nie ma to jak konstruktywna odpowiedź świadomego i wrażliwego człowieka :)

      Usuń
    3. Niestety popieram KASIE ! Zgadzam sie w 100% i podpisuje pod tym. Kwestia ta jest bagatelizowana i niezauważalna przez autorkę bloga. I droga BLANKO, osobiście rozważam taką możliwość. A póki co proponuje do edukować się w kwestii testów na zwierzętach. Trochę empatii...nam nie zaszkodzi a zwierzętom może pomóc.

      Usuń
    4. Zgadzam się w 100 % z KASIA. Kwestia testów na zwierzętach nie jest zauważalna na blogu nawet w najmniejszym stopniu. BLANKO rozważam taką opcje. Dziewczyny, trochę empatii! Nam nie zaszkodzi a im pomoże. Warto do edukować się w tej kwestii. Zyjemy nie świadomie i naprawdę warto najpierw poczytać na ten temat i później się wypowiadać oraz dokonywać rzetelnych wyborów w sklepach kosmetycznych. Od dwóch lat nie kupuje produktów testowanych i uwierzcie, to nie jest trudne. A moja kosmetyczka wcale z tego powodu nie jest uboższa.

      Usuń
    5. A ja myślałam, że w UE nie można testować kosmetyków na zwierzętach ;/ to jak to jest?

      Usuń
    6. To że na opakowaniu jest napisane że firma nie testuje wcale tego nie oznacza. I tak dajecie się robić w konia głośno krzyczycie żeby nie używać takich kosmetyków a same ich używacie. Poczytajcie o tym w internecie chociaż na stronie azjatyckiego cukru. Wielkie obrończynie praw zwierząt a ciekawe czy jesteście wegankami a może same zglosicie się na ochotnika do testowania nowego składnika?

      Usuń
    7. Żenujący poziom świadomości i wiedzy komentatorek...

      "W Europie obowiązuje całkowity zakaz testowania kosmetyków i ich składników na zwierzętach oraz sprzedaży kosmetyków, które były w ten sposób badane. Zakaz obowiązuje bez względu na miejsce wykonania testów Niedozwolone jest też wprowadzanie do obrotu kosmetyków zawierających składniki testowane na zwierzętach przez danego producenta, w celu opracowania produktu lub wykonania oceny bezpieczeństwa tego produktu.

      W internecie wciąż można znaleźć listy producentów, którzy testują lub którzy nie testują swoich produktów na zwierzętach. Listy te nie są wiarygodnym źródłem informacji, są bowiem nieaktualne: obecnie żadna firma nie testuje kosmetyków na zwierzętach, bo jest to niedozwolone."

      http://www.kosmopedia.org/o_kosmetykach/kosmetyki_a_testy_na_zwierzet/

      Usuń
    8. Leków też nie bierzesz bo są testowane na zwierzętach? Pewna jesteś, że nie są testowane na zwierzętach w fabryce głównej może nie, ale u pod wykonawców hmm a półprodukty? Żadna firma Ci nie powie jak bada swoje produkty. Żadna. A informacje ogólnodostępne nie są dokładne.

      Usuń
    9. To sie zgłos na ochotnika niech testuja na Tobie... i po płaczu

      Usuń
    10. Poproszę naukowy(nie paranaukowy) artykuł na ten temat i/ lub numer ustawy. Wszystkie inne źródła czy podana przez Ciebie strona mają wiarygodność godną faktu lub superekspresu. I nie ma co się tu unosić.

      Usuń
    11. Nie proś, tylko sobie sama znajdź ustawę i naukowy artykuł. Podam ci wyszukiwarkę www.google.pl

      Usuń
    12. musisz być bardzo zajętą osobą jak tak chodzisz po blogach i płaczesz nad kosmetykami testowanymi na zwierzętach ;) a u blogerek kulinarnych to już chyba istna fontanna płaczu, te biedne kotlety!

      Usuń
    13. Artykuł naukowy w google powodzenia. A tak na temat świetny pomysł na uporządkowanie kosmetyków, muszę się zastanowić bo trzymam wszystko w koszyczkach wiklinowych, które ładnie wyglądają ale znalezienie tam czegoś to katorga. Tylko cena troszkę wysoka, chociaż przecież nie kupujemy tego na miesiąc.

      Usuń
    14. Nie sadzilam ze moj komentarz wywola takie poruszenie. Nie mial na celu obrazy Darii, powiedzialam tylko jedno zdanie na temat kosmetykow... Dario, Ciebie sama podziwiam ze nie zachowujesz sie jak blogerki usuwajace kazdy komentarz niebedacy peanem pochwalnym na ich czesc, i nie oceniam Cie przez pryzmat tego jakich kosmetykow uzywasz. Co do dowodu z kosmopedii... W Chinach dopiero niedawno zniesiono NAKAZ testowania wszystkiego na zwierzetach. Wszystkie firmy typu Garnier czy Loreal wchodzac na rynek chinski na te testy sie zgodzily, jak i na finansowanie ich z wlasnej kieszeni. W kwestii lekow nie czuje sie kompetentna by rozsztrzygac te kwestie. Pozdrawiam :)

      Usuń
    15. To jest blog dla wszystkich zainteresowanych kosmetykami a nie tylko dla obrońców praw zwierząt.

      Usuń
    16. Dziękuję Ci Kasiu, że zwróciłaś uwagę na ten problem. Chylę czoła każdej osobie, która świadomie podchodzi do życia na naszej planecie. Jesteśmy myślący, możemy weryfikować informacje, możemy działać i co najważniejsze mamy wybór. Jestem już po 40 używam kosmetyków z wysokiej półki. Kiedy prześledziłam strony producentów i zadałam wnikliwe pytania okazało się, że fakt, iż firma jest z Europy, w której są zabronione testy na zwierzetach, to jeśli sprzedaje, bądź produkuje kosmetyki na Azję - te kosmetyki są testowane na zwierzetach. Skoro w Europie można - to po co się przyczyniać bo cierpienia zupełnie nieuzasadninego zwierząt. Dzięki temu, że byłam uważna okryłam firmę Rouge Bunny Rouge - która nie testuje, nawołuje do nietestowania i ma naprawdę fajne kosmetyki. Chanele i Lancomy, Estee Lauder poszły w odstawkę. Mimo, że miałam tam kilka ulubieńców. Reasumując - nie ma kosmtyków niezastąpionych, a jesli mogę coś zrobić dla czyjegoś istnienia: zrobię to. Każde życie jest cenne.

      Usuń
  8. Swietny pomysl, ale cena zdecydowanie odstrasza. Mam nadzieje, ze uda mi sie znalezc cos podobnego, bo poki ci moja organizacja kosmetykow pozostawia wiele do zyczenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja kupiłam w TK Max za 99 zł 3 -szufladkowy :)

      Usuń
  9. gdzie można kupić taki organizer???

    OdpowiedzUsuń
  10. gdzie można kupić taki organizer???

    OdpowiedzUsuń
  11. Dario, czy mogłabyś zmierzyć głębokość jednej szufladki? Zastanawia mnie, czy zmieściłabym tu moje pędzle do twarzy, które są dość grube :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak około 2,5 cm. Zoeva do twarzy się mieszczą, bo przymierzałam, a jakie Ty masz pędzle?

      Usuń
    2. Zoeva do oczu, Hakuro do twarzy. Myślę, że najgrubsze H50 i H55 (2,5 cm szerokości na skuwce) akurat się zmieszczą :)

      Usuń
    3. Hakuro H55 wchodzi luźno ale włosie się trochę spłaszcza po zamknięciu szufladki. Nie wiem czy tego byś chciała :-)

      Usuń
    4. Dziękuję za sprawdzenie :) Myślę, że nie stanowiłoby to problemu, bo i tak rzadko go używam.

      Usuń
  12. ja sobie przywiozłam z Londynu taki organizerek. mam 4 szufladki takiej samej wielkości. na wysokość w jednym module mieszczą mi się Hoola i Bahama Mama położone na sobie. niestety nie jestem w stanie trafić znów do tego sklepu, bo chętnie nakupowałabym więcej :) (kosztował 20£)
    mam też organizer od Hani. jest nieco słabszej jakości, ale i tak go lubię i polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mogę prosić o więcej szczegółów na temat tego organizera z Londynu? Gdzie go dokładnie kupiłaś

      Usuń
    2. właśnie napisałam, że nie mam pojęcia... :)
      ale wczoraj natknęłam się na vlog Korneli55 (z dn. 6 II) w którym wybrała się do Selfridges na Oxford Street i pokazywała rewelacyjne organizery. z MUJI jak się okazało :))) mam wrażenie, że mój jest właśnie z tej marki, tylko kupiony w innym ich punkcie. ja w każdym razie na pewno ze 2 tygodnie tam zawitam - już się nie mogę doczekać!!!

      Usuń
  13. Kocham te organizery, nestety nigdzie nie mogę ich znaleźć a jak już znajduję to są, bardzo drogie. Może poszukam w TJ maxx tam znalazłam swoje organizery ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czesc masz sliczne włosy i bardzo geste mam pytanie czy skoro Twoje wlosy sa takie geste to czy nie jest Ci ciezko na głowie ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Chyba moja głowa już się przyzwyczaiła do tego ciężaru :-)

      Usuń
  15. Z innej beczki. Co kupujesz swojemu facetowi na Walentynki? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. To wszystkie kosmetyki? A pokażesz kolekcje pedzli i jak je przechowujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jeszcze trochę w toaletce, ale używam ich aktualnie rzadko lub tak jak wspomniałam nie zmieściły się do organizera (podkład, paletka, bronzer) :-) Będzie post o pędzlach :-)

      Usuń
  17. Świetny jest, jednak ja poszukuję fajnego organizera do szuflady, bo w chwili obecnej to mam "misz masz". Może ktoś z Was podeśle stronę gdzie mogę taki zakupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam takie organizery ze sklepu Ikea i są to takie wkłady kuchenne. Białe, estetyczne i fajnie wyglądają w mojej toaletce. Koszt z tego co pamiętam był niewielki :-)

      Usuń
  18. Polecisz cos skutecznego na wągry?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znasz ten sposób? https://www.youtube.com/watch?v=O8JZdWXw5eU

      Usuń
    2. Pierwsze slysze:D musze przetestowac! Dzieki!

      Usuń
  19. W IKEA są też całkiem fajne przezroczyste pudełka. Seria GODMORGON chyba.

    OdpowiedzUsuń
  20. Posiadasz wszystkie pomadki bourjois z tej serii ? :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Moim zdaniem to bardzo droga opcja, choć przyznam że na toaletce prezentuje się znakomicie. Póki co swoje kosmetyki do codziennego makijażu przechowuję w organizerze z Biedry, natomiast dalszą kolekcję trzymam w szufladzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Witam jestem początkująca jeśli chodzi o kosmetyki, dopiero kupuje :) jestem ciekawa jakie cienie do powiek oraz pomadki polecasz. Zależy mi na trwałych profesjonalnych ;) i pytanie odnośnie włosów czy od zawsze miałas takie gęste czy doszlas do tego pielęgnacja.? ;) oleje najlepiej nakładać na suche czy mokre włosy? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o cienie to chyba lepiej zainwestować w dobrą bazę i pędzelki niż kupować same drogie cienie. Na dobrej bazie pod cienie nawet te najtańsze będą się trzymały, tak myślę, ale ekspertem nie jestem ;)

      Usuń
  23. Myśli pani że można pić olej lniany w tym samym czasie co sok z brzozy? I w jaki sposób pani pije sok z brzozy?

    OdpowiedzUsuń
  24. Zachorowałam, jak zobaczyłam te wszystkie REV <3 Raj na ziemi, w końcu muszę odżałować i dokupić parę kolorów. :) Zdjęcia - jak zawsze - mistrzostwo :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Polecisz jakąś odżywkę do paznokci?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eveline albo Sally Hansen. Inglot ma też dobrą

      Usuń
    2. Inglot ma odżywki do paznokci? Pierwsze słyszę :)

      Usuń
    3. U mnie najlepiej sprawdzała się zawsze odżywka Eveline 8w1, ale wiem, że zawiera formaldehyd, który wiele osób uczula :-)

      Usuń
    4. Ja bardzo polecam złotą od Sally. Eveline niestety trochę mnie skrzywdziła, a ta Nailgrowth nie zawiera formaldehydu i sprawdziła się lepiej :)

      Usuń
  26. Marzę o tym organizerze i po tym poście jestem jeszcze bardziej napalona na niego :)))

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak sprawdza się u Ciebie Dario Gimme Brow? Mam żel z Catrice i mam chęć wypróbować Benefit :) Jak zawsze piękne bajkowe zdjęcia :) Pozdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gimme Brow jest całkiem fajnym produktem i używam go, kiedy chcę trochę rozjaśnić swoje brwi :-)

      Usuń
  28. Na razie przechowuję kosmetyki w szafce z Ikei Malm i czaję się teraz na te przezroczyste półki. Nie wiem tylko czy wezmę Muji czy z glam shopu. Pięknie to wygląda!!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Zadowolona jesteś z pędzli Zoeva? Którą serię polecasz najbardziej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nadal jestem bardzo zadowolona i chyba najbardziej podoba mi się seria Rose Golden :-)

      Usuń
  30. Daria, jakiś czas temu pisałaś, że jesteś w trakcie wyboru nowej suszarki do włosów, zdecydowałaś się na konkretny model? Przyznam, że mam wielki problem z wyborem, myślałam, że babyliss są ok ale sprawdzając działanie w sklepie zauważyłam, że powietrze jest bardzo gorące nawet na średnim ustawieniu, włosy miałabym spalone, poradzisz coś, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie kupiłam, ale jak to zrobię, to na pewno pokażę na blogu co wybrałam :-)

      Usuń
  31. Droga Dario masz piękne zdjęcia, czy możesz zdradzić jakiego sprzętu fotograficznego używasz?

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajna ta organizacja kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zakochałam się <3 Mam fioła na punkcie segregowania wszystkiego, co się da. Wszystkie moje szałki i szuflady mają różne pudełka. Kosmetyki też mają swoje kartoniki, w zależności od rodzaju. Jednak tego chyba nic nie przebije. Przegapiłam informację, gdzie go kupiłaś? I czy można go rozkładać, w sensie ściagać szufladki i samodzielnie je przenosić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na muji.com.pl :-) Można dowolnie wyjmować szufladki i to jest super :-)

      Usuń
    2. No to wpadłam... <3 Coś czuję, że wkrótce zaopatrzę się w coś takiego. Dzięki za info! :)

      Usuń
  34. co to za małe perfumki? Już kilka razy tu je u ciebie widziałam :) a organizer cudowny. muszę się uśmiechnąć do pana męża :D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Givenchy Dahlia Divin, ale to jakaś miniaturka :-)

      Usuń
  35. Dario, zauważyłaś, że teraz toaletka zrobiła się za mała ? ;)
    al

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja mam komódki Moppe z Ikei i ledwo mogę pomieścić całą kolekcję kosmetyków w 18 szufladach :D Strasznie mi się podobają te akrylowe pojemniki tylko cena trochę odstrasza.

    OdpowiedzUsuń
  37. Nawet nie wiedziałam że Muji można kupić w Polsce! Kiedyś chciałam zamawiać nawet z zagranicy ale bałam się że przyjdzie to w kawałkach :) Czy przesyłka była dobrze zabezpieczona?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że mogła przyjść lepiej zabezpieczona, ale na szczęście mojemu organizerowi nic się nie stało :-)

      Usuń
  38. Poluję na organizery, ale nie mogę znaleźć nic fajnego :( Twoje zbiory przypominają trochę mniejszą drogerię :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Dario kiedy wpis o pielęgnacji zalecanej od dermatologa? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem kiedy taki post się dokładnie pojawi :-) Pozdrawiam.

      Usuń
  40. Pięknie się to wszystko prezentuje <3

    Zapraszam do mnie. ;) Stworzyłam dzisiaj swój pierwszy tutorial, będzie mi bardzo miło, jeśli zechcesz go ocenić. ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wolnej chwili chętnie zajrzę do Ciebie :-) Pozdrawiam :-)

      Usuń
  41. Witaj. Chciałabym zapytać czy kiedyś pracowałas z pędzlami hokuro i czy masz o nich jakieś zdanie. Wiem ze pewnie nie dorównują tym z górnej półki ale super byłoby sprawdzić Twoja opinie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne i do tej pory bardzo lubię Hakuro. Są lepsze i mniej udane modele, ale generalnie Hakuro to świetny wybór na początek :-)

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję. Ufff! Wiele dobrych opinii to mogę szaleć 😂

      Usuń
  42. Witam co pani sadzi o olejku arganowymi do olejowańia wlosow ? Dziekuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie olej arganowy nie przynosił oczekiwanych rezultatów i miałam wrażenie, że włosy są po nim trochę bardziej przesuszone i spuszone, niż zwykle. Natomiast u każdego może zadziałać inaczej, więc warto spróbować :-)

      Usuń
  43. Kochana czy używasz kremow przeciwzmarszczkowych? Mam 28 lat i nie wiem kompletnie jakich kremow używać...a czy dajesz cos pod oczy? Prosze o rade dziekuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam, ale tylko pod oczy i jest to najczęściej krem La Roche Posay Redermic, naprzemiennie z PALMERS LINE SMOOTHING EYE CREAM. Niestety nie znalazłam jeszcze takiego kremu stricte przeciwzmarszczkowego na całą twarz, który nie powodowałby u mnie powstawania niedoskonałości (zaskórników itp.) Natomiast regularnie stosuję zabiegi z kwasami, a teraz mam przepisane od lekarza retinoidy do smarowania, które wykazują działanie przeciwzmarszczkowe :-)

      Usuń
  44. Dario czy podkład provoke odcień najjaśniejszy jest bazy jasny? Chce zamówić a u mnie nie ma testerów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie jest bardzo jasny, trochę ciemniejszy niż Revlon Colorstay 180 :-)

      Usuń
  45. Jaką masz długość płytki paznokcia? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy tego nie mierzyłam, a teraz nie mam zabardzo jak to zrobić :-)

      Usuń
  46. Witam co jeśli w składzie oleju z czarnuszki na pierwszym miejscu jest parafina to chyba nie za dobrze prawda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie nie za dobrze, a nawet źle. Olej z czarnuszki najlepiej, jeśli jest czysty, bez żadnych domieszek :-)

      Usuń
  47. Naprawde Cię podziwiam za tak malutką toaletkę! Tą na ostatnim zdjęciu, ja zajmuję biurko bo lubię oprzeć czasem łokcie o blat a poza tym, kosmetyki ktorymi sie maluje sa rozłożone na blacie :) I miejsca brak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maluję się przy toaletce MALM z Ikea i tam też trzymam resztę kosmetyków :-)

      Usuń
  48. Zawsze podziwiałam takie organizery na amerykańskich kanałach yt, jednak sama nie mam aż tylu kosmetyków kolorowych i na razie ich nie potrzebuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ładny ten organizer. Przydałoby mi się coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  50. A mnie ciekawi inna kwestia:czy przy takiej ilości kosmetyków nadazasz za ich zuzywaniem przed upływem terminu ważności? :-)

    OdpowiedzUsuń
  51. Witam Dario :)
    Pisałam ostatnio z zapytaniem o kosmetyki firmy Fitomed. Zdziwiło mnie, że komentarz nie został nawet opublikowany, ostatnio jednak doczytałam, że nie publikujesz komentarzy zawierających adresy stron internetowych (przepraszam, wcześniej nie zauważyłam tego wpisu). :)
    Piszę jeszcze raz z zapytaniem o te kosmetyki. Czy krem firmy Fitomed - Mój krem nr.11 oraz maseczka peeling K+K będą Twoim zdaniem dobre dla cery tłustej z tendencja do powstawania wyprysków? Myślisz, że mogą zadziałać i czy ich skład nie narobi skórze przykrych niespodzianek?
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Dario czy mozna sie z Toba spotkać ? Żebyś pomogła w dobraniu odpowiednich kosmetyków .! Baza , podkład itd.?? Tak przypadkiem wpadłam na twoj blog i odkąd zajrzałam tam, to jestem zauroczona twoimi wpisami :)))czytam ze skupieniem i uwaga i wyciągam z tego bardzo uczące mnie wnioski :) Bo odkąd pamietam to z cera mam cały czas problem! " marzenie mieć super buźkę bez żadnej niedoskonałości " ehh.. Staram sie śledzić twoje posty na bierząco , ale moja praca nie do końca pozwala mi na to. I ten czas który płynie tak szybko .. A na dodatek nie znam sie tak dokładnie na kosmetykach :/ ktore dobre .. No i za rozsądna cenę :) zeby majątku nie wydać i zeby kosmetyki nie zostały rzucone w kąt :/ Albo podaj chociaz namiar na bardzo dobra kosmetyczkę , która obejrzy dokładnie moja cerę i dobierze odpowiednie kosmetyki do mojej cery :) Obecnie nie mieszkam w Polsce. Ale będę latem jak co roku . Przejadę pol Polski jeżeli tylko to bedzie możliwe spotkać sie z Tobą . Pozdawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  53. Piękna organizacja! Może zmotywuje mnie do porzadkow w swoich kosmetykach :-)
    A mam pytanko co do żelów z nyxa. Wiemz,że posiadasz kolor blonde i brunette.
    Oglądam mase zdjęć i filmików i efekty różne. Teraz używam naturalnej kredki catrice z trzech odcieni najjaśniejszej bo wszelkie brazy za ciemne... Kolor włosow mam ciemny brąz i nie wiem czy blonde nie bedzie za szary a znow brunette za ciemny :-)
    Ktory kolor byś Ty używała??
    Wiem, że jest odcień chocolate ale daje czerwone tony...
    Pozdrawiam.
    MAGDA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie kolor blonde byłby odpowiedni. Nie jest tak jasny, jak wydaje się w opakowaniu, ale już kolor brunette wypada ciemno :-)

      Usuń
  54. Przepiękne wnętrze :) Uwielbiam Twoje zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Możesz podać linka do tego organizeru?

    OdpowiedzUsuń
  56. Dario po co Ci tyle kosmetyków jak Ty jesteś piękną kobietą i jak dla mnie to Ty wcale nie musisz się malować! :)

    OdpowiedzUsuń
  57. ta kredka o kolorze brzoskwiniowym z catrice to jedna z tych: http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=62660 ?
    jak Ci się sparwdza? bo zastanawiam się nad kupnem jednej z tych trzech: catrice właśnie, bell hypoallergenic - szminka w kredce albo nad bourjois :> którą polecasz?

    OdpowiedzUsuń
  58. Ja zdecydowanie wolę schowane kosmetyki, bo w takich przezroczystych szafeczkach zawsze wydaje mi się panować bałagan, nawet jak go nie ma ; ) Ale muszę przyznać, że pomadki w ostatniej szufladce wyglądają cudownie! ;D

    OdpowiedzUsuń
  59. Kiedy jacyś ulubieńcy stycznia się pojawią? Kochana czekamy z niecierpliwością ;-)

    OdpowiedzUsuń
  60. Hej! No powiem, że fajna sprawa :) ale ja jak na razie muszę swoje kosmetyki przechowywać w koszyczkach z Castoramy, i na komodzie stoi takich 3, dość dużych, jednak są w kolorze mebli i mają łady wzór, jakby były plecione, oczywiście są plastikowe, lecz solidne. Te organizery też mi się podobają, ale racja, cena odstrasza... a wolę zbierać na razie na wymarzoną toaletkę :) Pozdrawiam D.N. :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Dario, mam pytanie odnośnie włosów. Twoje są śliczna, długie- piękne:)ja mam krótkie- w takich najlepiej wyglądam i najlepiej się czuję. Ale proszę CIę, doradź mi przy wyborze szamponu. Otóż zastanawiałam się nad babydream z rosmana ale po nim najlepiej nałożyć odżywkę. A z tego co piszesz to na krótkie włosy, a moje są naprawdę krótkie nie nakłada się odżywki bo szkodzi skórze głowy. Masz jakiś pomysł na szampon dla mnie? moje włosy są krótki, proste, sztywne i raczej szorstkie. Zależy mi głownie na tym by były przyjemne w dotyki i by szampon nie podrażniał skóry głowy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odżywka nie szkodzi skórze głowy, może ją tylko przetłuszczać szybciej ale i to niekoniecznie. Więc jeśli nie masz z tym problemu to nie musisz się tego bać :)
      co do szamponu to niestety nie podpowiem, bo zawsze używam odżywki :)

      Usuń
  62. Hej ..kupilam dzisiaj olej z czarnuszki tloczony na zimno nierafinowany firmy VitaCorn ...czy on tez bedzie dobry na włosy ? Bo jest w wiekszej buteleczne niz inne olejki ...pilnie proszę o odpowiedz ..:))) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  63. Dario, czy polecasz jakąś bazę pod makijaż w przystępnej cenie? Mam cerę mieszaną skłonną do niedoskonałości i za nic nie mogę się zdecydować na coś konkretnego. Z góry dziękuję za odpowiedź, pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Tusz do rzęs teoretycznie powinno się zużyć w ciągu 3mc. Jak nie wykorzystasz całego to wyrzucasz czy jednak zostawiasz? Sporo masz tego ;) zwracasz w ogóle uwagę na okres przydatności kosmetyków do malowania?

    OdpowiedzUsuń
  65. Zawsze o takim marzyłam ale dla mnie za drogi :( aż mi smutno jak go widzę

    OdpowiedzUsuń
  66. Taki organizer to bardzo fajna opcja. Przydałby mi się, chociaż cena nie jest najniższa ;/

    OdpowiedzUsuń
  67. jaką masz długość płytki paznokcia? :)

    OdpowiedzUsuń
  68. ah i jeszcze jedno, jakiego oświetlenia używasz przy robieniu makijażu? lampy pierścieniowej czy może masz lusterko kosmetyczne? :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Świetne są te organizery :)

    OdpowiedzUsuń
  70. na szczęście mi wystarcza jeszcze toaletka :D

    OdpowiedzUsuń
  71. Dario, zeby napisy z opakowan sie nie scieraly, pomaluj je przezroczysty, lakierem do paznokci. To samo z pedzlami do makijazu. Pzdr

    OdpowiedzUsuń
  72. Piekny organizer, niestety ja nie miałabym dla niego miejsca :(

    OdpowiedzUsuń
  73. Ciekawa organizacja kosmetyków, ułatwiająca poszukiwania w czasie makijażu.
    Dobry pomysł może w przyszłości wykorzystam.
    Szkoda, że takie ułatwienia sporo kosztuję ale myślę, że to cena gadżetów bo takim są szufladki przezroczyste.
    Koleżanka kosmetyczka kupiłam takie w niższej cenie w Netto i również sobie chwali.

    OdpowiedzUsuń
  74. Świetny idealny dla każdej kobiety :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Administrator tego forum kradnie Twoje i nie tylko Twoje wpisy http://npcforum.pl/forum/245-kosmetyczne/

    OdpowiedzUsuń
  76. Ja z kolei nie przepadam za organizacją kosmetyków w przezroczystych pojemnikach. Wolę kiedy wszystko jest schowane, ale fakt - na zdjęciach wygląda to bardzo ładnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  77. czy te szufladki rysują się? czy mogą się kiedyś zmatowić np. podczas mycia?

    OdpowiedzUsuń
  78. O takie szufladki musze sobie kupić, genialnie się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature