Top Social

PIĘĆ ZABIEGÓW, KTÓRE ZAOSZCZĘDZĄ TWÓJ CZAS I PIENIĄDZE.

Chciałybyście wyglądać pięknie, ale brakuje Wam na to czasu? A może nie lubicie go spędzać zbyt wiele przed przed lustrem? Dziś wpis kierowany specjalnie dla zapracowanych, ale też dla leniuchów i dla osób, które chcą zaoszczędzić w dłuższej perspektywie trochę pieniędzy. Napiszę Wam o kilku fajnych zabiegach urodowych, którym warto się poddać, jeśli ciągle brakuje Wam chwili dla siebie. 

sekrety_urody_koreanek_zabiegi_urodowe_microblading_keratynowe_prostowanie


DEPILACJA LASEROWA
_______
Muszę przyznać, że tradycyjne golenie maszynką to zabieg, którego naprawdę nie lubię. Tak na dobrą sprawę, aby moje nogi były na maksa gładkie, to musiałabym używać maszynki codziennie. To zajmuje z kolei bardzo dużo czasu, który wolałabym przeznaczyć na coś innego. Z depilatorem jakoś nie mogę się "dogadać" i jego stosowanie powoduje u mnie masę podrażnień. Depilacja laserowa jest aktualnie bardzo popularnym zabiegiem i nie ma w tym nic dziwnego. Można pozbyć się owłosienia z każdej partii ciała (nawet z twarzy) na kilka dobrych lat. Trzeba jednak pamiętać, aby wybrać się na kilka zabiegów. Jeden zdecydowanie nie wystarczy, aby usunąć wszystkie włoski, które są w różnej fazie wzrostu. Zatem czy wizja gładkiego ciała bez codziennego siłowania się z maszynką nie jest kusząca? W dłuższej perspektywie można też zaoszczędzić pieniądze na maszynkach i piankach do golenia. 


MAKIJAŻ PERMANENTNY BRWI / MICROBLADING
_______
Makijaż permanentny zawsze kojarzył mi się z czymś naprawdę przerażającym. Wytatuowane brwi, usta i powieki mogą wyglądać koszmarnie, jeśli traficie do niewykwalifikowanej kosmetyczki. Czasem bardzo doświadczone osoby nie mają zupełnie wyobraźni i mimo, że wykonują permanentny od wielu lat, to i tak robią to skandalicznie źle. Trzeba liczyć się z tym, że to zabieg, który utrzyma się na naszej twarzy nawet kilka lat. Plusy są takie, że poranny makijaż zajmuje o wiele mniej czasu, gdyż budzimy się już z "gotowymi" brwiami, ale mamy też minusy, kiedy kosmetyczka spartaczy swoją pracę i trudno będzie ukryć jej błędy. Najlepiej iść do takiej specjalistki, której prace widziałyśmy na naszych koleżankach, bo to najlepszy dowód umiejętności.  Ostatnio przyglądam się nowemu trendowi w makijażu permanentnym brwi i jest to microblading. Polega na dorysowaniu małych, pojedynczych włosków, które układają się w piękną, naturalną linię łuku brwiowego. Jeśli traficie do odpowiedniej osoby, to brwi będą wyglądać naprawdę pięknie i nie ma tu mowy o grubych, groteskowych krechach. Efekt powinien być taki, że trudno odróżnić narysowaną kreseczkę w brwiach od prawdziwego włoska i to jest naprawdę genialne. Widziałam kilka takich prac i nie mogę wyjść z podziwu jak wspaniale to wygląda. Jeśli spędzacie dużo czasu na codziennym podkreślaniu brwi, to może warto zainteresować się takim zabiegiem? To byłaby też spora oszczędność na wszelkiego rodzaju farbkach, cieniach i innych produktach do stylizacji brwi. 

hybrydowe_hybrydy_paznokcie_semilac_przedluzanie_paznokci_trwaly_manicure


MANICURE HYBRYDOWY
_______
Kiedy pierwszy raz dowiedziałam się o hybrydach, to nie wierzyłam, że mogą przetrwać na paznokciach nawet do 3 tygodni w stanie idealnym. Tradycyjny manicure od zawsze był moją zmorą. Nawet po jednym dniu miałam odpryski i bez znaczenia, czy był to lakier za 10 zł czy za 100 zł. To ciągłe poprawianie paznokci zabierało mi sporo czasu, a to, że kolejnego dnia pojawiały się jakieś odgniecenia od pościeli było nie do zniesienia. Odkrycie lakierów hybrydowych Semilac to dla mnie spory przełom. Mają piękne kolory, są trwałe, błyszczące i cały manicure wykonuje się bardzo łatwo. Można też "naprawić" złamany paznokieć, przedłużyć go lub wzmocnić za pomocą preparatu Hardi. Myślę, że naprawdę warto zainwestować w taki zestaw do robienia hybryd w domu, bo to oszczędność czasu, pieniędzy i nerwów :-) Po ostatecznym utwardzeniu lakieru w lampie możecie robić dosłownie wszystko, a paznokcie pozostaną w stanie nienaruszonym czyli koniec z odgnieceniami od pościeli! 

przedluzanie_rzes_1do1


PRZEDŁUŻANIE I ZAGĘSZCZANIE RZĘS METODĄ 1:1, 2:1 itp.
_______
To kolejny zabieg, dzięki któremu zyskujemy czas podczas porannego makijażu. Obecnie mamy do wyboru wiele technik przedłużania i zagęszczania rzęs na dłużej, niż kiedy przyklejamy takie na pasku. Najbardziej popularną metodą jest 1:1 czyli kosmetyczka przykleja jedną, sztuczną rzęsę do naszej naturalnej, dzięki czemu uzyskujemy efekt większej objętości i długości. Kosmetyczka powinna odpowiednio dobrać rzęsy tak, aby wyglądały naturalnie. Niestety nie zawsze się to udaje i w sieci można spotkać wiele prac pseudo stylistek, gdzie oczy wyglądają jak dwa, ciężkie pająki. Stosuje się też metody 2:1 (przyklejane są 2 rzęsy do naturalnej, pojedynczej) czy 3:1 (3 rzęsy do naturalnej, pojedynczej) i więcej. To jaką metodę wybierzecie zależy od Was i od Waszych preferencji. Efekty zabiegu utrzymują się od 3 do 5 tygodni i jeśli znajdziecie dobrą specjalistkę, to Wasze oczy będą pięknie podkreślone. Tak jak w przypadku makijażu permanentnego radzę poszukać sprawdzonych osób, bo to jednak oczy i warto zachować szczególną ostrożność. 

KERATYNOWE PROSTOWANIE WŁOSÓW
_______
Pewnie nie raz spotkałyście się w sieci ze zdjęciami dziewczyn o idealnie prostych i lśniących jak tafla wody włosach. To najprawdopodobniej efekt keratynowego prostowania, które można wykonać w salonach fryzjerskich. Macie później spokój z codziennym używaniem prostownicy, a włosy przestają się nadmiernie puszyć oraz wyglądają na bardziej zdrowe i zadbane. Zabieg wygląda w ten sposób, że fryzjer rozprowadza na włosach profesjonalny preparat z zawartością keratyny i "wprasowuje" go we włosy za pomocą specjalnej prostownicy (żelazka termicznego). Keratyna wnika w każdy włos uzupełniając wszelkie ubytki, dzięki czemu staje się gładszy i bardziej lśniący. Często pytacie mnie czy keratynowe prostowanie niszczy włosy. Niestety nie jestem w stanie jednoznacznie odpowiedzieć na to pytanie. Pewnie jest tak, jak w przypadku paznokci hybrydowych - u jednej osoby nic złego nie stanie się z płytką, a u drugiej wprost przeciwnie. Osobiście nigdy nie zdecydowałabym się na taki zabieg, bo moje włosy tego nie wymagają, ale jeśli macie problem z puszeniem i chciałybyście uzyskać idealnie gładki efekt na dłużej, to warto spróbować. Myślę, że to lepsze rozwiązanie, niż codziennie katowanie włosów prostownicą. Taki zabieg to kolejny przykład oszczędności czasu, ale też kondycji włosów, bo nic ich tak nie niszczy, jak ciągłe stosowanie stylizacji na ciepło. 

zabiegi_urodowe_ktore_zaoszczedza_twoj_czas_i_pieniadze

Czy planujecie wykonanie któregoś z powyższych zabiegów? A może macie już z nimi jakieś doświadczenia? Byłoby fajnie, gdybyście napisały też o cenach takiego zabiegu w Waszym mieście.





186 komentarzy on "PIĘĆ ZABIEGÓW, KTÓRE ZAOSZCZĘDZĄ TWÓJ CZAS I PIENIĄDZE."
  1. Manicure hybrydowy naprawdę ułatwia, o reszcie zabiegów niestety nie mogę się wypowiedzieć.. Chciałabym kiedyś w przyszłości wypróbować niektóre z nich, szczególnie depilacje laserową:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Manicure hybrydowy nie ma nic wspólnego z oszczędnościa. Jak ma się jeden kolor Semilaca, a potem drugi a potem trzeci to nagle chce się mieć je WSZYSTKIE! :o

      Usuń
  2. Depilacja laserowa to świetne udogodnienie,a hybrydy uwielbiam. Bardzo ciekawy post!

    OdpowiedzUsuń
  3. Manicure hybrydowy to naprawdę świetny wynalazek. W końcu mogłam zapomnieć o odpryskach po jednym dniu czy właśnie o odbiciach pościeli. Uwielbiam Semilac i goszczą na moich paznokciach non stop ;)
    Chciałabym też się wybrać na wspomniany Microblading, bo nie przepadam za malowaniem brwi, a nie wyobrażam sobie bez tego makijażu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kilka zabiegów depilacji, tzn ile? Czy trzy są wystarczające? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od 3-5 ale to też zależy od Twojego owłosienia :-) Myślę, że dobra kosmetyczka to mniej więcej oceni.

      Usuń
    2. Nogi około 10 zabiegów. Bikini ok5-6, pachy podobnie. Ale tak naprawdę wszystko zależy od "włosków" ;)

      Usuń
    3. To zależy od siły włosków i u mnie na nogi podziałały już 3 zabiegi :) Świetna sprawa ta laserowa depilacja polecam Wam dziewczyny :)

      Usuń
    4. po pierwsze zabieg laserowego usuwania owłosienia wykonuje kosmetolog- czyli osoba po studiach a nie kosmetyczka, po drugie osoby z jasnym owłosieniem nie kwalifikują się do zabiegu gdyż laser reaguje na melaninę- barwnik włosa, a więc im ciemniejszy włos tym lepszy i szybszy efekt, natomiast u blondynek nie ma to racji bytu gdyż włos nie zostanie usunięty, po trzecie ze względu na różne stadium wzrostu włosa konieczne jest wykonanie kilku, a nawet kilkunastu zabiegów aby skutecznie pozbyć się owłosienia

      Usuń
    5. Oj nie zawsze zabieg wykonuje kosmetolog...niestety. Byłam w 3 gabinetach w Warszawie i za każdym razem wykonywała go kosmetyczka.

      Usuń
    6. Kosmetolog to ma tylko wiedze teoretyczna, co z tego że jest po studiach jak na tych studiach wogóle zajęć praktycznych nie ma, tylko sucha teoria. Dziewczyny po studium kosmetycznym czyli panie kosmetyczki potrafią o wiele więcej, bo ich nauka to przede wszystkim zajęcia praktyczne, wszelkie zabiegi wykonują na sobie.
      Wiem co piszę, bo mam w rodzinie niejedną kosmetyczkę:-)

      Usuń
    7. Ciekawe skąd informacja, że na kosmetologii nie ma zajęć praktycznych :> Jedna wielka bzdura

      Usuń
    8. Moje włoski są bardzo ciemne i przez to mega widoczne, wystarczy delikatny odrost i już nie wygląda to dobrze. A czy do takiej depilacji konieczne jest zapuszczanie włosków, tak jak do depilacji woskiem? :)

      Usuń
    9. ja jestem w trakcie depilacji pach i zawsze mam miec ogolone wiec sadze ze przy kazdej partii ciala tak bedzie :) nie wolno ich przed zabiegiem usuwac woskiem lub kremem.

      Usuń
    10. a jakie są ceny?podobno dużo ale warto to zrobić,niestety u mnie oznacza to wyjazd a więc dochodzi rachunek za podróż:/Może sa jakies promocje na depilacje laserową?Powiadomcie mnie gdybyście cos wiedziały

      Usuń
  5. Miałam hybrydy ale nie zrobiły na mnie takiego wrażenia. Nad depilacja laserową zastanawiam się od kilku lat, może kiedyś się umówię na wizytę, zresztą tak samo jest z keratynowym prostowaniem :).

    OdpowiedzUsuń
  6. jak to jest z tym laserem podobno nie jest dla blondynek. Słyszałam, że nie wyłapuje jasnych włosków i taki zabieg to tylko strata kasy ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że nie spotkałam się jeszcze z taką opinią. Może to zależy od jakości urządzenia?

      Usuń
    2. Ja jestem blondynką i raczej nie chodzi tutaj o kolor włosów na głowie, a o ten na depilowanej części ciała. Jestem po pierwszym zabiegu i rewelacja! Włoski pod pachami mam dużo ciemniejsze niż mój blond na głowie ;) Owszem, jeśli masz bardzo jasne w innych miejscach, to rzeczywiście laser może nie zadziałać.

      Usuń
    3. Też kiedyś słyszałam taką opinię i to od kobiety, która się tym zajmuje. Podobno laser działa na barwnik zawarty we włoskach i niszczy tam ich strukturę i dlatego zabiegi trzeba powtarzać, żeby wyłapać "wyrośnięte" przebite włoski , bo laser nie dotrze to barwnika przez np skórę w której jest wrośnięty. Dlatego bardzo realne wydaje się być stwierdzenie , że na jaśniutkich włoskach to nie podziała

      Usuń
    4. Może tak być. Ja natomiast słyszałam, że potrzeba kilku zabiegów, bo włosy są w różnej fazie wzrostu i nie są widoczne jednocześnie na powierzchni skóry :-)

      Usuń
    5. Tak, potrzebnych jest kilka zabiegów - minimum to 3, jeśli ktoś ma ciemne włoski i równo rosnące. W większości przypadków są to jednak zabiegi w ilości 4-5.

      Usuń
    6. Mam jasniutkie włosy na nogach i laser usunał je za 2 podejściem także chyba nie ma reguły :)

      Usuń
    7. Blondynkom polecam elektroepilacje, jednak sprawdzi się na małych partiach jak wąsik, bródka, pachy, bikini... duże partie to bardzo długi i kosztowny zabieg, ale rezultaty świetne. Albo polcam ten zabieg jako dopełnienie po laserze gdy zostało parę włosków do likwidacji.

      Usuń
  7. Rzęs bym nie przedłużyła, jakoś mi się nie podobają takie wachlarze, ale widziałam (w dzień dobry TVN) świetny sposób na brwi podobny do przedłużania rzęs doklejanymi włoskami wygląda bardzo naturalnie pani, która to pokazywała mówiła że kosztuje około 120 zł, utrzymuje się około 3- 4 tygodni.
    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kojarzę tą metodę, ale jakoś nie chce mi się wierzyć, że włoski utrzymają się tak długo. Ale mogę się mylić i jeśli tak, to faktycznie godne uwagi :-)

      Usuń
    2. Daria dobrze myślisz :) takie doklejane włoski na brwiach utzrymują się max kilka dni i to przy założeniu, że nie będzemy ich dodykać ani odrobiny... niestety słaba jest trwałość tego zabiegu ;/

      Usuń
    3. Wszystko zależy od tego jak wykonany jest zabieg i jak się o to później dba. Jeżeli chodzi o tę metodę to polecam poczytać sobie na stronie Perfecteyes. Bardzo dobra Pani zajmująca się tylko oczami.

      Usuń
    4. To się nazywa rekonstrukcja brwi. Moje kolezanki są swiezo po szkoleniu. Efekt jest niewiarygodny! Utrzymuje się do kilku tygodni tylko właśnie trzeba uwazac.

      Usuń
  8. Depilacja laserowa mi się marzy, szczególnie odkąd zamieniłam wannę na prysznic - golenie się pod prysznicem to koszmar! W ogóle z goleniem się u mnie jest trochę jak z malowaniem paznokci - uwielbiam mieć pomalowane i mieć gładziutką skórę, ale nie znoszę samego procesu, ugh. Stąd lakier hybrydowy też chętnie bym ponosiła, szczególnie robiony przez kogoś, kto jest kreatywny i utalentowany w tej kwestii... Ale niestety oba te zabiegi są drogie, a mam inne, pilniejsze wydatki. Cały czas powtarzam sobie, że "na pewno kiedyś" ;) Reszta mnie nie kusi. Myślałam nad rzęsami, ale jednak 5 tygodni to trochę mało - wolę sobie pomalować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. a Ty które z tych zabiegów stosujesz? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na razie tylko hybrydy, ale planuję depilację laserową i może przedłużanie rzęs :-)

      Usuń
  10. Heh, trafiłaś z postem w czasie, akurat dziś zrobiłam sobie hybryde i umówiłam sie na zagęszczenie rzęs metodą 1:1 ( koszt 100 zł, uzupełnienie 50 zł ) :) Pozdrawiam Iwona

    OdpowiedzUsuń
  11. Manicure hybrydowy robię ale też trzeba z tym uważać, bo może wystąpić uczulenie :)
    U mnie przedłużanie rzęs metodą 1:1 się nie sprawdziło tzn owszem efekt był super i zaoszczędzony czas na poranny makijaż aczkolwiek po zdjęciu byłam przerażona...dosłownie jakby mi się rzęsy wykruszyły (i nie, nie wydaje mi się) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To uczulenie chyba nie jest kwestią częstości robienia hybryd, bo ja w takim razie już dawno powinnam go dostać :-)

      Usuń
    2. U każdego inaczej to może wystąpić :) ja dostałam po pół roku ciągłego używania. I nikomu tego nie życzę. Także mam nadzieję, że u Ciebie tego nie będzie :)

      Usuń
    3. To zależy pewnie też od organizmu itd :) ja dostałam po pół roku ciągłego używania. Nikomu tego nie życzę także oby u Ciebie się nie pojawiło :)

      Usuń
    4. To by była dla mnie tragedia. A uczulił Cię Semilac? Jeśli tak to czy próbowałaś zmienić markę na inną?

      Usuń
    5. Niestety wszystko miałam z Semilaca i również przedłużałam pazurki. Teraz kupiłam zestaw z Indigo i odpukać nic się nie dzieje także jakaś nadzieja jest :) tylko niestety nie znalazłam nic do przedłużania a czasem pojawia się awaryjna sytuacja :(

      Usuń
    6. To o tyle dobrze, że można zmienić markę i nadal używać hybryd, bo ja już nie wyobrażam sobie powrotu do zwykłych lakierów. Może wypróbuj przedłużać zwykłym żelem? Jest bardziej gęsty, niż hybryda, ale ogólnie łatwo się nakłada :-)

      Usuń
    7. Chyba będę musiała spróbować chociaż obawiam się piłowania później tego żelu :) Ogólnie Indigo są bardzo gęste w porównaniu do Semilaca :) Z tą zmianą marki to też różnie bywa, bo znam osoby, które po Semilacu już nie mogą żadnych używać a co najlepsze mają teraz uczulenie również na różne detergenty..
      U mnie zwykłe lakiery poszły już dawno do kosza i jestem wierna hybrydzie :)

      Usuń
    8. Uczulenia można dostac od wszystkiego ;) Od zwykłego lakieru tak samo jak od hybryd. ;)

      Usuń
  12. Ja robiłam kerarynowe prostowanie włosów. To zabieg regenerujacy, którego efektem ubocznym są proste włosy. Po zabiegu włosy były gładkie błyszczące i mile w dotyku. Ich kondycja jest lepsząa. Minus jak dla mnie bardzo mi się długo przetłuszczały tzn. Bardziej niż zwykle.

    OdpowiedzUsuń
  13. O depilacji laserowej myślałam, ale to raczej w dalszej przyszłości. Na razie męczę się z maszynkami i plastrami.
    Moją zmorą jest też ciągłe odpryskiwanie się lakieru do paznokci. Lubię mieć długie i pomalowane paznokcie, ale na razie nie maluję wcale. Po każdym zmyciu lakieru są też bardzo poniszczone. Za niedługo wybieram się na wesele i wtedy mam zamiar zrobić sobie hybrydy. Zobaczyć jak moja płytka na nie zareaguje. Jeżeli nie będą bardzo zniszczone, to możliwe, że kupię sobie zestaw Semilac. ( u kosmetyczki w moim mieście zrobienie paznokci hybrydowych kosztuje około 50 zł).
    O reszcie z wymienionych wyżej zabiegów nawet nie myślałam. Chociaż zastanawiam się jakbym wyglądała z dłuższymi rzęsami i może kiedyś się skuszę na przedłużenie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie lepiej zainwestować w zestaw do robienia hybryd w domu, chociaż może faktycznie pójdź najpierw do salonu, zobaczysz czy hybrydy Cię nie uczulają :-)

      Usuń
    2. Też mmie bolała cena u kosmetyczki,a zakochałam się w hybrydach i nie umiałam zrezygnować. Dostałam zestaw od mikołaja, 5 kolorków... uzależniłam się chyba, bo już mam 13 :D

      Usuń
  14. O co chodzi z Twoimi koszulami? Są za duże, za długie? Zawsze na zdjęciach rękaw masz w połowie dłoni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, są za duże i za długie :-)

      Usuń
    2. Czyli specjalnie tak? :p Okej.

      Usuń
    3. Ja bym na to pytanie odpowiedziała że "g**no cię to obchodzi" :)

      Usuń
    4. Ciuchy kupuje się raczej dopasowane, może dlatego anonim pisze że specjalnie

      Usuń
    5. Ciuchy kupuje się raczej dopasowane? Od kiedy? No chyba że ważysz 300 kilo to nie masz większego wyboru.

      Usuń
  15. Jest jeden post w ktorym dziewczyna napisał ze potrzebaokolo 10 zabiegów na lydki, własnie ze nieee :) ponieważ jest nowa generacje laserowa i jest duzo lepsza i potrzeba 3-5 serii, ja kupiłam w Bydgoszczy na gruponie meeeeeeg promocje bo za 300 zł 3 zabiegi, fakt nie usunie mi t wszystkich wlosow bede musiała isc pewnie jeszcze z raz, ale efekt jest meeeega <3 wiem ze to nie małe pieniadze ale warto bo tych włosków jest duuuzo mniej, sa cienkie, nie swedzi mnie lydka jak sie wrastaja :)) polecam DERMATIS :d

    OdpowiedzUsuń
  16. Odnośnie makijażu permanentnego to jeszcze zależy gdzie jest wykonany. W moim mieście ceny są np. niekiedy bardzo absurdalne i wcale taki stały makijaż nie wychodzi taniej.. A microblading to inaczej metoda piórkowa, która moim zdaniem powinna zostać już dawno osławiona. Takie brwi wyglądają o niebo naturalniej niż te wykonane metodą wypełnienia .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widziałaś niektóre prace stylistek wykonujących microblading? Okazuje się, że to też można nieźle spartaczyć. Aż żal patrzeć :-)

      Usuń
  17. https://www.groupon.pl/deals/dermatis-16

    taa promocj juz sie konczy i zczyna od połowy grudnia wiec sie nie przejmujcie, tylko jest jeden haczyk poniewż ze wzgledu na powierzchnie lydek- policzyli je za dwie partie ciała (czyli jak ktos chce łydki 3 serie to musi kupic srodkowa opcje) ale naprawde to jest laser DIODOWY nowa generacja i ona naprawde usuwa włosy ja od 2lat nie mam w okolicach bikini, nie odrastaja :D:D papa niechcine wloski :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tragiczna i nachalna reklama:/

      Usuń
  18. Czy możliwe, że keratynowe prostowanie może nie zadziałać na włosach? Dwa razy robiłam encanto - raz małą pojemnością sama, drugi raz z pomocą fryzjerki pełną pojemnością i za każdym razem mi nie wyszło. Włosy, po pierwszym myciu były już pofalowane, a po tygodniu nie było śladu. Czy któraś z Was miała taki problem? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie efekt prostowania był do pierwszego mycia głowy :/ mam falowane włosy na czubku i bardziej kręcone nad karkiem, po zabiegu były miłe w dotyku ale napewno nie proste! Zapłaciłam 270 zl za zabieg na włosach długich do lopatek, Pani wykonywała zabieg w domu. Pieniądze wyrzucone w błoto!

      Usuń
    2. Musiałyście mieć ten zabieg robiony na środku niskiej jakości i tyle :)

      Usuń
    3. Polecicie jakieś produkty wysokiej jakości? ;)

      Usuń
    4. Hmm ja kupowalam zestaw encanto na allegro, robiłam w domu i efekt faktycznie utrzymywał sie ok pół roku (już myślałam że mi tak zostanie ;)). Co prawda nie miałam włosów prostych jak druty (nie kręciły się ale nie straciły na swojej mega objętości czego się obawiałam i były mega gładkie, zero puchu :)

      Usuń
  19. A na moich paznokciach hybrydy utzymały się niecały tydzień. A robione w dobrym salonie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko że dobry salon to nie musi być dobrze wykonana usługa. Powodów ie trzymania się hybryd na paznokciach może być mnóstwo: od źle przygotowanego paznokcia, po słabą jakość lakierów, lampy itd

      Usuń
    2. No tak, masz rację, ja się dowiedziałam, że mam tłustą i nierówną płytkę paznokcia i to dlatego tak krótko mi sie trzymał. Cały czas przymierzam się do zakupu zestawu Semilac. tylko ja nie umiem pomalować paznokci bez zamalowania całych skórek wokół :(

      Usuń
    3. Trening czyni mistrza :)

      Usuń
  20. Z makijażem permanentnym to nie jest tak kolorowa. Cena to ok 700-800 u mnie efekt utrzymał się przez pół roku. Więc moim zdaniem tyle pieniędzy za tak krótki okres nie jest wart. Wszystko zależy od rodzaju skóry. Chorób itd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To naprawdę bardzo krótko i faktycznie się nie opłaca. Efekt zupełnie się wymył czy masz jakieś ślady?

      Usuń
    2. Ślad jest naprawdę mizerny i w dodatku na jednej:) muszę ratować się cieniami do brwi.Dodam, że przez cały okres mojej przygody z makijażem permanentnym(czyli 6 miesięcy) musiałam robić przynajmniej raz w miesiącu hennę brwi.Wydaję mi się, że to przez moją tłustą skórę, albo zabiegi z kwasami bo do kosmetyczki mam pełne zaufanie.

      Usuń
    3. Może to wina tej konkretnej stylistki - jej techniki wykonywania makijażu permanentnego oraz przede wszystkim jakości produktu wprowadzanego w skórę? Słyszałam co prawda o tym, że nie u każdego permanentny trzyma się długo, ale 6 miesięcy to trochę za mało.

      Usuń
    4. Zabieg przeprowadziła Pani z ok. 8 letnim doświadczeniem w tej dziedzinie metodą piórkową.A skusiłam się na zabieg właśnie u niej, gdyż moja koleżanka miała wykonany właśnie tam makijaż permanentny i trzyma się już ok 3-4lat. Co prawda już nie tak efektownie, ale coś tam nadal widać. Wydaje mi się, że może to przez kwasy i peeling kawitacyjny bo takie zabiegi przeprowadzam raz w miesiącu- ale pewna nie jestem. Znalazłam taką informację cytuję: Rzeczywista trwałość makijażu permanentnego zależy od wielu czynników, np.:
      od wieku, skóry i aktywności tkanki,
      od zastosowanego barwnika i głębokości pigmentacji,
      od zewnętrznych wpływów, np. przebywania na słońcu, używanych peelingów, kremów z kwasami owocowymi" Więc może faktycznie to te kwasy ;) Pozdrawiam:)

      Usuń
  21. Gdzie dostałaś taką piękną maskę na oczy do spania? ��
    Ps: swietny post ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Byłaś na imprezie YSL z innymi blogerkami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostałam zaproszenie, ale nie byłam :-)

      Usuń
  23. Jakie sliczne zdjęcia <3 Kochana a jaki jest Twoj obecny stan paznokci po 2 latach robienia hybryd?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Moje pazury są w doskonałym stanie i gdyby tak nie było, to zrezygnowałabym z hybryd :-)

      Usuń
  24. Ktoś się spotkał z uczuleniem na lakiery INDIGO nails?

    OdpowiedzUsuń
  25. Kochana proszę poradź coś na łupież- mój chłopak ma ogromny problem z łupieżem, żaden head&shoulders mu nie pomaga... Mogłabyś coś doradzić? Myślisz że wcierki z kozieradki i szampon babydream pomogą? Może polecisz mi coś skutecznego? Byłabym bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że odpowiadałam Ci na to pytanko we wpisie z aktualizacją pielęgnacji moich włosów :-)

      Usuń
    2. Oj to nie byłam ja :) ale zerknę jeśli ktoś o to samo zapytał :) pozdrawiam

      Usuń
    3. Radziłabym się udać do dermatologa który dokładnie obejrzy skórę głowy, czasem do walki z łupieżem(takie łuszczenie się owłosionej skóry głowy to niekoniecznie musi być łupież pospolity, grzybica, łuszczyca, wyprysk mogą wyglądać podobnie a każda z tych jednostek wymaga innego leczenia) potrzebne są po prostu leki

      Usuń
  26. Dario warto kupić tą książkę? Ma bardzo zachęcający tytuł :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero zaczęłam ją czytać, więc nie jestem w stanie nic konkretnego powiedzieć :-)

      Usuń
    2. Kochana jaka jakość naszyjńikow z sotho? Nosisz je codziennie? Czy nie ciemnieją ? Dziekuje

      Usuń
    3. Nie nosze codziennie, ale dosyć często i są w bardzo dobrym stanie. Ważne, aby nie przechowywać ich w wilgotnym miejscu :-)

      Usuń
  27. Czy możesz przybliżyć w kolejnym poście porady z książki na pierwszym zdjęciu ?:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Czy nadal pijesz olej lniany? Powiedz czym go popijasz? Bo ja z wielkim trudem go przełykam. Podobno najlepiej jest pić rano naczczo i przepijać tylko wodą..a jakie jest Twoje zdanie? I jak długo go już stosujesz? Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja "zagryzam" łyżeczką masła ozrechowego ;)

      Usuń
    2. Cały czas piję olej lniany i popijam go tylko wodą, robię to zwykle na noc. Coś czuję, że naczczo to by się skończyło tragicznie jeśli wiesz o co mam na myśli :-)

      Usuń
    3. Oj tak wiem o co chodzi :) a jak długo po otwarciu butelki można trzymać go w lodówce?

      Usuń
    4. Oj dziewczyny, co Wy tak z tym olejem? Mi on bardzo smakuję. Piję ok 2-3 łyżek dziennie i niczym nie popijam. Nie jest taki zły. Może już się przyzwyczaiłam. A jakie macie oleje? Ja mam Len Vitol firmy Oleofarm. Naprawdę nie mam po nim odruchów wymiotnych. Do pielęgnacji włosów mi się nie sprawdził więc piję dla zdrowotności. A co do przechowywania w lodówce to chyba trzeba zużyć w ciągu miesiąca.
      Pozdrawiam U.

      Usuń
    5. A u mnie na oleju jest napisane, żeby trzymać w temperaturze pokojowej i zaakcentowali to nawet wykrzyknikiem...

      Usuń
  29. bardzo fajny post ;) niektóre te zabiegi potrafią nam oddać trochę dla nas cennego czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Kochana czy wiesz cos o olaplex? Chciałam zrobic Ombre ale na koncówki pani powiedziała mi 300 zł czy ten zabieg jest faktycznie taki drogi i czy warto? Pomóż dziekuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem Darią ale odpowiem: NIE OPŁACA SIĘ. To wymysł osób które są na tym zarobić.

      Usuń
    2. Nie warto. Włos to martwy twór i lepiej zrobić sobie brazilian keratin niż olaplex

      Usuń
    3. Bo namawiały mnie ze nie zniszczy włosa nic a nic...a miała któraś ten olaplex robiony?.

      Usuń
    4. Nie zniszczy ale nie polepszy kondycji włosów. 300 zł w błoto moim zdaniem ale wybór jest Twój :-)

      Usuń
    5. Ja miałam olaplex i niestety zero rezultatów . Ja nic nie zauważyłam . A zrobiłam teraz encanto i jak narazie jestem zachwycona . Zobaczymy jak długo ...

      Usuń
    6. Olaplex to największa ściema o której przekonałam się na własnych włosach. Zapłaciłam około 260 zł dostałam jakieś odżywki do domu ale lepszy efekt to ja mam po Kallosie Blueberry który Daria polecała za 15zł!!!

      Usuń
    7. Ja również mam mieszane uczucia co do zabiegu olaplex. Dziewczyny, które go miały są zadowolone, ale bez szału. Według mnie to trochę za mało jak na prawie 300 zł :-)

      Usuń
  31. Dario podkład provoke 110 w lecie nie jest za Jasny? Bo drugi z kolei jest bardzo ciemny jak dla mnie i nawet jak jestem opalona to wydaje sie za ciemny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest trochę za jasny w lecie, więc mieszam go wtedy z tym ciemniejszym kolorem. Czasem też przyciemniam (opalam) skórę bronzerem. Możesz tez zmieszać ten najjaśniejszy odcień z każdym innym podkładem, który jest ciemny :-)

      Usuń
  32. i po tych wszystkich zabiegach dziewczyna nie ma nic swojego....
    sztuczna niczym lala :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak, bo kobieta z owłosionymi nogami czy wąsem jest taka naturalna. mmm <3

      Usuń
    2. Jezu co Ty piszesz. Skoro tak myślisz to po co czytasz blog urodowy? Makijaż też naturalny nie jest!

      Usuń
  33. Bardzo przydatny post :-)
    Depilacja laserowa, to jest to :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Dziewczyny a która metoda przedłużania rzęs jest najlepsza 1:1 , 2:1 czy 3:1? Jestem w tym zielona a chciałabym w końcu mieć rzęsy. Teraz mam ich bardzo malutko :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moim zdaniem 1:1 słyszałam, że przy metodzie 2:1 czy 3:1 rzęsy słabną i wypadają.

      Usuń
    2. Również jestem za metodą 1:1 - uważam, że to wygląda najbardziej naturalnie i w miarę lekko :-)

      Usuń
  35. Daria kiedy post o pilingu THC?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, chyba TCA. Pościk pojawi się w przyszłym tygodniu :-)

      Usuń
    2. Thc haha glodnemu chleb na myśli:D

      Usuń
  36. Rzęsy 1:1 polecam w 100% :) Robię je od maja non stop co 3-4 tygodnie. Jeżeli usługa jest dobrze wykonana to nasze rzęsy w ogóle się nie niszczą, a efekt cudo. Jako, że się nie maluję to wstaję i poza myciem się jestem gotowa do wyjścia. O depilacji laserowej myślę już jakiś czas, najpierw jednak muszę uzbierać pieniążków bo koszt nóg, pach i bikini wychodzi około 5000zł :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to jest właśnie fajne - wstajesz rano i już nic nie musisz przy sobie robić jeśli chodzi o makijaż :-) Czasem same rzęsy wystarczą :-)

      Usuń
  37. Makijaż pernamentny wykonuje doskonale Pani Katarzyna Liera. Ceny są wysokie ale jest mega profesjonalistką. Mam zrobione oczy i usta. Poprawila po innej Pani która źle wykonała makijaż. To nie jest reklama!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NIE POLECAM TEJ PANI!

      Usuń
  38. A ja tam lubię malować brwi, tuszować rzęsy, golić nogi itp. To czas dla mnie. Poza tym nie chciałabym po zmyciu makijażu nadal nie być w 100% saute.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to trochę za dużo czasu zajmuje :-)

      Usuń
  39. Ja mam zamiast hybryd żel, brwi permanentne właśnie microblanding, rzęsy przedłużam sama :) zostaje jeszcze depilacja laserowa i prostowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przedłużasz sama? Czy możesz coś więcej o tym napisać - czy to jest trudne, czy byłaś na szkoleniu i ile czasu to zajmuje?

      Usuń
    2. Ja robię rzęsy, ale nierealnym jest jak dla mnie dokleic je sobie samodzielnie. To się robi na zamkniętych oczach i nie ryzykowałabym dostania się tego kleju do oczu. Z resztą to są 2-3 godziny roboty. Dla osoby sprawnej manualnie nie jest to trudne, wymaga trochę wprawy i sporo cierpliwości ;)
      Asia

      Usuń
  40. co to za pędzle??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest Zoeva nowa wersja która wejdzie niedługo :)

      Usuń
    2. Zoeva Rose Golden Vol. 3 :-)

      Usuń
  41. Dario, mam pytanie nie na temat, a konkretnie z serii włosomaniactwa: używałaś może kiedyś masła shea na włosy? Podobno ma ono zbawienny wpływ na wiele sposobów, a właśnie kończy mi się olej lniany i zastanawiam się, czy warto zacząć przygodę z tym masełkiem. Problem w tym, że robiłam test (z włosem i szklanką wody) na porowatość i wyszła mi średnia, możliwe że zmierzająca nawet do niskiej. Czy stosowanie masła shea jest odpowiednim wyjściem w moim wypadku?
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem zwolenniczką dopasowywania pielęgnacji do porowatości włosów. Raczej dobieram ją metodą prób i błędów, empirycznie :-) Co do masła shea, to nie każdemu podpasuje i u wielu osób wzmaga puszenie, przesusza, podobnie jak olej kokosowy. Musiałabyś zobaczyć jak u Ciebie się sprawdzi, chociaż bardziej polecałabym Ci olej z czarnuszki. Jest genialny :-)

      Usuń
    2. Hmm, skoro tak, to będę eksperymentować :) Zobaczymy, jak podziała masło shea, a jeśli stan włosów się pogorszy, to po prostu zużuje je jako balsam do ciała, a zaopatrze się w olej z czarnuszki :) Dziękuję za pomoc!

      Usuń
    3. Hmm, skoro tak, to będę eksperymentować :) Zobaczymy, jak podziała masło shea, a jeśli stan włosów się pogorszy, to po prostu zużuje je jako balsam do ciała, a zaopatrze się w olej z czarnuszki :) Dziękuję za pomoc!

      Usuń
  42. Bardzo podobają mi się hybrydy :) niestety przez zawód jaki sobie wybrałam, nie mogę mieć pomalowanych paznokci :( ani nawet długich..
    Dlatego mam małą kolekcje zwykłych lakierów bo czasem nikt nie zwróci uwagi, albo chociaż na weekend można się pobawić :)
    Inna sprawa, że kolor paznokci szybko mi się nudzi, i tak po tygodniu noszeniu hybrydy (zrobiłam dwa razy,a co!) nie mogłam się doczekać aż je zdejmę mimo że były niesamowicie piękne :)
    No i dużo prościej z nimi zapuścić paznokcie :)

    Co do depilacji laserowej, miałam kiedyś taki laser do użytku domowego. z tym ze to był laser, nie IPL. To znaczy, że miałam pojedyncza wiązkę światła, a nie obszar naswietlany. Wiązało się to z tym, że kosztowało to dużo czasu, nigdy nie udało mi się zrobić całej jednej łydki xD jednak w miejscach, w których użyłam go 3-4 razy do tej pory nie widać włosków a minęło 5 lat :) niestety po tych kilku razach się popsuł i tyle z zabawy.
    Ale polecam :)

    PS. Jeśli są błędy w komentarzu, to przepraszam, ale używam telefonu i słownik się bardzo buntuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa czy to urządzenie IPL faktycznie jest skuteczne. Kiedyś miałam ochotę kupić, ale ostatecznie zrezygnowałam. Teraz trochę mnie zaciekawiłaś tym, że pozbyłaś się włosków takim "domowym" naświetlaniem :-)

      Usuń
    2. Ja tęsknię byłam w szoku :) tylko szkoda, że tak krótko ten sprzed wytrzymał :( ale może uzbieram na laser w jakimś salonie :)

      Usuń
  43. Wykonuję sobie aktualnie sama manicure hybrydowy uwielbiam i polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  44. manicure hybrydowy to moje ostatnie odkrycie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Odkryłam Twojego bloga tydzień temu i nie mogę się od niego oderwać. Jesteś bardzo inspirującą osobą :) Obserwuję też instagram i pozdrawiam :)A.

    OdpowiedzUsuń
  46. Kochana ja mam pytanie poza postem i chodzi mi o masaż bańką chińską. Mam takie stare bańki, tzn. kupione w tamtym roku. Czy one się zużywają? Ile mniej więcej można ich czasu używać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zużywają się i ja te z zeszłego roku wyrzuciłam. Stały się bardzo miękkie, przez co masaż nie był tak efektywny :-)

      Usuń
  47. Marzę o makijażu permanentnym, może kiedyś się skuszę. Uwielbiam hybrydy i miałam depilację laserem, efekt był fajny choć cena bolała :-)

    OdpowiedzUsuń
  48. A ja czekam aż przejdzie szał na hybrydy poniewaz jak by nie było to bardzo niszczą paznokcie! Sama miałam próbował cudowałam itp, każdy jest inny i każdy znosi to inaczej - ja osobiście odradzam, na dłuższa metę robić bez przerwy.

    OdpowiedzUsuń
  49. Powoli przymierzam się do hybryd i oczywiście marzę o depilacji laserowej :D A brwi chyba jeszcze nie, mam na razie tak jak Ty na początku, wydaje mi się to jakieś straszne :) chociaż moja Mama zrobiła i jest bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ciekawa jestem czy chodzisz na solarium? Jaka jest Twoja opinia na temat sztucznego opalania? Masz piękną karnację- taka naturalna zdrowa i promienna- tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Keratynowe prostowanie włosów to strzał w 10 :) Moje włosy są gęste, grube ale zawsze musiałam nakładać mase serum i olejków bo bym chodziła z puchem na głowie. Rok temu się zdecydowałam (akurat na wiosnę bo już się chodzi bez czapki :)) i nie żałuję ani złotówki.
    Nawet w tej chwili nie mam tego puchu, który był moją zmorą i ani jednej rozdwojonej końcówki choć ścinałam też rok temu.
    Mam włosy prawie do pasa, zapłaciłam ponad 300 zł a wykonanie powierzyłam świetnej młodziutkiej fryzjerce która umiejętnościami, podejściem i zaangażowaniem mogłaby być przykładem dla innych pseudo specjalistek.
    Dziewczyny dobry fryzjer to podstawa :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Uwielbiam manicure hybrydowy i nie potrafię już bez niego żyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Paznokcie hybrydowe Semilac towarzyszą mi bardzo często, faktycznie gwarantują pełnię estetyki i oszczedność czasu :)
    Mogę patrzeć na Twoje fotografię godzinami..

    OdpowiedzUsuń
  54. Chciałabym mieć permanentny brwi, bo cierpię na niedobór wszystkich włosów (problem depilacji przynajmniej odpada), ale słyszałam, że nie można go wykonywać podczas karmienia piersią, czy to prawda?
    Rzęs przedłużać też nie lubię, bo zabieg mnie bardzo męczy- nie lubię jak ktoś coś mi robi koło oczu i tego, że nie mogę ich otworzyć. Istna katorga dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  55. Ciągle zastanawiam się nad zestawem hybrydowym , ale nie mogę się przekonać. Może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Mam 30 lat i permanentna kreskę i brwi (to już chyba 5 rok) i bardzo polecam :-). Niesamowita wygoda każdego dnia gdzie tak na prawdę wystarczy odrobinka tuszu i jestem gotowa! To obok depilacji najlepsza inwestycja w moim życiu. Jedyne czego żałuję to ze tak późno się na to zdecydowałam. Wiele osób mi odradzalo trwały makijaż, że sztuczny, że kolor się zmieni itp itd. Tymczasem taka kreska dobrze zrobiona, tak jak u mnie wygląda mega naturalnie, po prostu jest zagęszczona linia brwi, a jak sama robiłam sobie kreski eyelinerem to jednak często nie wychodziło to tak idealnie jakbym chciała. To samo brwi - nawet dwie moje kosmetyczki nie zorientowały się, że mam dorysowane kreseczki :-). Jestem bardzo zadowolona, bo twarz wygląda zawsze świeżo i naturalniej niż malowana farbkami/cieniami/linerami. Do tego ta oszczędność czasu rano... jedyny minus to koszt i faktycznie trzeba znaleźć doświadczona linergistke. Moja koleżanka znalazła tańsze miejsce, ale jakość jej makijażu pozostawia wieeeele do życzenia.
    Depilacja laserowa tez super sprawa - owszem, bolało jak cholera czasem i zostawiłam mnóstwo kasy u swojej kosmetolożki (bodajże 7 zabiegów miałam w pakiecie na: pachy, całe nogi i bikini) ale jak to się mówi czas to pieniądz i to kolejna oszczędność czasu w moim życiu i z perspektywy czasu nie żałuję ani tych pieniędzy ani bólu.
    Jeśli chodzi o hybrydy to w styczniu ściągnęłam je po 2 latach. Lubiłam efekt błyszczących i trwałych paznokci,ale z drugiej strony coraz bardziej zaczął mnie denerwować odrost, który pojawiał się już po tygodniu, półtorej. Druga sprawa to koszty. Swoje hybrydy robiłam w gabinecie i jak podliczylam ile tam pieniędzy zostawiłam w ciągu ostatnich dwóch lat to złapałam się za głowę. Wole przeznaczyć te pieniądze na jakies wakacje ewentualny inny ciekawy zabieg. Trzecia kwestia równie istotna to, że po prostu zaczęły mi się w tym roku bardzo podobać naturalne paznokcie. Krótkie i pociągniete jakimś mlecznym lub bezbarwnym lakierem. Nie wiem ile ten stan będzie trwał u mnie ale uważam , że takie paznokcie wyglądają mega uroczo ;-)
    Pozdrawiam
    Ana.

    OdpowiedzUsuń
  57. A mi hybryda troche zniszczyła płytkę :( teraz ja odbidowuję. Zawsze, gdy paznokcie są już odpowiedniej dlugości i planuję je pomalować, to jeden niespodziewanie się łamie. I cały manicure diabli wzięli. Nie mam jeszcze na tyle doświadczenia żeby bawić się z hardem więc czekam aż odrośnie :( a 3 nowe kolorki Semilaca czekają już od 2 tygodni i ciągle coś staje na przeszkodzie. Ehhh może kiedyś w końcu uda mi się pomalować.

    Pozdrawiam Urszula

    OdpowiedzUsuń
  58. Hybrydy - świetna sprawa tylko ciągle mam problem z ich zdejmowanie gdy są już tzw. odrosty. Jak zrobić żeby nie uszkodzić moich słabych paznokci? Może macie jakieś swoje sposoby? Chętnie wypróbuję :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ten sam problem. Bo w sumie to nie hybryda mi zniszczyła płytkę, tylko nieumiejętne zdejmowanie. Ale chyba najlepiej moczyć tak długo, dopóki nie zejdzie wszystko. Żeby nie zeskrobywać na siłę.

      Usuń
  59. Od niedawna robię sobie hybrydy i jestem zachwycona, jednak moje paznokcie rosną bardzo szybko i już po tygodniu odrost jest bardzo widoczny, więc zmieniam hybrydy co tydzień, półtora tygodnia. Nie przeszkadza mi takie częste robienie paznokci, zwykłym lakierem musiałam malować codziennie na nowo. Jednak boję się czy nie zniszczę paznokci (są dość mocne) lub co gorsza, uszkodzę macierz częstym naświetlaniem. Co sądzisz Dario o tak częstym robieniu hybryd?

    OdpowiedzUsuń
  60. Droga Dario,
    już od dawna podziwiam Twoje piękne hybrydy i postanowiłam w końcu kupić zestaw. Przez długi okres czasu byłam bardzo do nich zrażona, ponieważ robiłam manicure u kosmetyczki, która jak sądzę nieumiejętnie mi go zdjęła (zapomniała o mojej wizycie i w krótkiej przerwie pomiędzy wizytami w pośpiechu mi go zdejmowała - a tak naprawdę niestety zdzierała). Po tej wizycie przez bardzo długi okres czasu moje paznokcie dochodziły do siebie, musiałam je smarować różnymi olejkami, płynną keratyną i innymi specyfikami. Powiedziałam sobie - nigdy więcej. Ale czytam regularnie Twojego bloga i widzę, że przecież pomimo noszenia hybryd Twoje paznokcie są długie, więc muszą być zdrowe, skoro się nie łamią. Mam już dość codziennego malowania paznokci, jestem straszną perfekcjonistką, nie mogę znieść ani jednej ryski na lakierze, więc maluję je codziennie. Posiadam lampę UV, powiedz mi tylko - czy każda lampa nada się do lakierów semilac, czy musi być oryginalna? Nie wiem czy moja ma dobre parametry.. Zamierzam kupić bazę, top i na start 4 lakiery, powiedz mi tylko czy konieczne jest używanie oryginalnego cleanera i acetonu? Czy preparaty innych firm rozpuszczą hybrydę Semilac?

    OdpowiedzUsuń
  61. A czy któraś z Was używała tej nowej bazy witaminowej Semilac? Czy jest łagodniejsza niż tradycyjna? Przyznam że posiadam ją ale nie zdążyłam jeszcze wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  62. Jako że masz najpiękniejsze włosy w całej blogosferze, chciałam Cię zapytać, czy warto inwestować w dobry szampon czy jednak wybrać coś tańszego a inwestować w odżywki i maski?

    OdpowiedzUsuń
  63. Kopiuję swój komentarz spod wcześniejszego posta, może tutaj odpiszesz :)
    Czy ten sok z żyworódki można dodać do szamponu (czy do całej butelki, czy do pojedyńczej porcji) i normalnie myć taką mieszanką włosy? Nie lubię aplikować wcierek, po kilku dniach tracę zapał a taka porcja w szamponie byłaby do przeżycia. Zależałoby mi też na uspokojeniu skóry, która wariuje podczas zimy. I takie samo pytanie w sprawie ampułek z placentą, czekają na użycie już dobre pół roku, i nie mogę się za to zabrać.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem Darią (;p) ale odpowiem, sama często coś dosypuję do odżywek czy szamponów ale zawsze do pojedynczej porcji. Jeśli dodasz do całej butelki, szampon Ci się szybko zepsuje

      Usuń
    2. Dzięki za odpowiedź. Zastanawiam się też czy jest sens dodawać to do szamponu, czy ma szansę zadziałać przez te 3-5 minut.

      Usuń
  64. Mam w planach zabieg laserem, liczę na 3-4 zabiegów, ale to się zobaczy, jeśli chodzi o ketatynę to efekt super ale po tym zabiegu włosy szybko się przetluszczaja, wiec codziennie musiałam myć włosy, a przedłużanie rzęs nie jest najlepszym z zabiegów. Owszem ma początku rzęsy wyglądają świetnie jeśli są profesjonalnie zrobione ale rzęsy szybciej wypadają a już luki w rzesach fajnie nie wyglądają a po paru zabiegach rzęsy są słabe i kiedy chcemy się ich pozbyć zostajemy z niczym :(

    OdpowiedzUsuń
  65. Dario ,moje pytanie dotyczy troche innego tematu,nie moge znalesc na twoim blogu,a wiem ze kiedys czytalam,mozesz napisac czego uzywalas do ochrony wlosow przed sloncem i wiatrem w lato i czy jest to ogolnie dostepne,z gory dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  66. Już drugi raz robiłam keratynowe prostowanie i jestem zwolenniczką tego zabiegu. Włosy są po nich piękne, gładkie i nie trzeba używać prostownicy. Włosy nie puszą się i nie kręcą. :)

    OdpowiedzUsuń
  67. To nie dla mnie.
    Testowałam hybrydy dwa razy - o dziwo przekleństwem okazało się to, że moich paznokci trzyma się jak przyspawana. Za każdym usuwanie lakieru było koszmarem, manicurzystka musiała ścierać resztki pilnikiem (!). Paznokcie były pożółkłe, na jednym pojawiło się rozdwojenie... na środku płytki. Koszmar. Musiałam je malować kryjącym lakierem, póki nie odrosły. Depilacja laserowa też odpada - mam cienkie jasne włoski, przy których taki zabieg w ogóle się nie sprawdza. Nawet wosk odpada (urywają się zamiast wyrywać). Prostowania na szczęście nie potrzebuję - moim problemem jest zmuszenie prostych jak druty włosów do tego, żeby zaczęły się choć trochę falować ;)

    OdpowiedzUsuń
  68. Makijaż permanentny brwi cały czas chodzi mi po głowie i na pewno kiedyś skuszę się na taki zabieg :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Jestem po makijażu permanentnym brwi, jestem zadowolona na maxa. co prawda po 5 latach nadaje się lakko do poprawki ale tak czy siak, oplacało się niesamowicie wyonac ten zabieg. Manicure hybrydowy wykonuję co miesiac sobie, no to wiaodmo wygoda i spokój. A co do rzęs to wszystko byloby super gdybym nie była uczulona na klej do rzęs. To naprawde nosiłabym bo to tak mmocno zaoszczędza czas. A co do depilacji laserowej to niestety moje włosy nie nadają się do usunięcia. Mam jasne i cieńkie a pod laser ciemne i grube są idealne lub średniaki. Moje niestety nie :) Pozdrawiam i zachecam do wykonania tych zabiegów :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Moja kosmetyczka powiedziała mi, że nie wydepiluje mi ani okolicy bikini ani pach. Ponieważ w tamtych miejscach znajdują się niezwykle wrażliwe komórki, które pod wpływem światła lasera z dużym prawdopodobieństwem zamienią się w komórki rakowe.

    Podobno za granicą (dokładnie we Francji) nie wykonuje się laserowej depilacji w takich okolicach w ogóle. Salony kosmetyczne nie mają jej w ofercie.

    Pozdrawiam,
    Anka

    OdpowiedzUsuń
  71. Mam w planach depilację laserowa a co do hybrydy -święta prawda ;)

    OdpowiedzUsuń
  72. Osobiście nie zdecydowałabym się na żaden permanentny zabieg. Moim zdaniem, wszystko jest fajne i ładne na chwile, a później pojawiaja się komplikacje np. wypadanie rzęs, wrastanie włosków w skórę, uczulenie... Jedynie zdecydowałam się na zestaw startowy z semilaca, ale trochę żałuję że wybrałam tę firme - aż cały internet huczy na temat uczuleń... Bardzo podobają mi się spodnie, które masz na sobie. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Ja mam zrobionych kilka zabiegów z wymienionych w poście. Od 3 lat regularnie mam robione paznokcie hybrydowe, makijaż permanentny gornej kreski na powiekach oraz makijaż ust, keratynowe prostowanie włosów i rzęsy 1:1. Wszystkie zabiegi mogę z czystym sumieniem polecić.

    OdpowiedzUsuń
  74. A ja z innej beczki :-) juz od 2 dni przeszukuje atwojego bloga i zastąpiłam :-) kiedys pisałaś nazwe swoich trampek z nike i to odpowiedzi na to pytanie wlasnie szukam - jaki to model?

    OdpowiedzUsuń
  75. Cześć, Daria! :)
    Wiem, że całkiem odskakuję od tematu, jednak prosiłaś, aby pytania pisać pod najnowszym postem, więc tak robię.
    Przeczytałam Twój poprzedni wpis o diecie i był bardzo przydatny, zwłaszcza dla takiej osoby jak ja, która dopiero chce zacząć zdrowe odżywianie i uprawianie sportu. Jednak właśnie ten sport mnie najbardziej intryguje- jak ćwiczysz? Co ćwiczysz i czy codziennie, czy może wtedy, kiedy masz czas i ochotę? Wiadomo, że niekiedy brakuje czasu :( Jak sobie z tym radzisz? :)
    Z góry dziękuję za odpowiedź. Twój blog jest świetny <3

    OdpowiedzUsuń
  76. Dziękujemy za zaufanie do naszych produktów. Cieszymy się, że lakiery się spodobały i czekamy na stylizacje :).
    Pozdrawiam
    Online Ekspert Marki Semilac

    OdpowiedzUsuń
  77. http://ilekosztuje.pl/depilacja-laserowa/
    Tu są zblizone ceny do depilacji laseowej :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Zastanawiam się nad makijażem permanentnym, ale się trochę boję. W końcu efekt utrzymuje się długo, a jak coś mi się zniszczy... Po rzęsach 1:1 wypadły mi prawie wszystkie moje (albo miałam takie wrażenie po 3 tygodniach z firankami na oczach :D ) więc też wolę się raczej nie zdecyduje. Za to hybrydy uwielbiam, używam Semilaca przede wszystkim, który moim zdaniem jest najlepszy :) bardzo lubię tu zaglądać, pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  79. ja jestem w trakcie depilacji laserowej pach a nastepne o czym mysle to wlasnie permanentny brwi ta nowa metoda :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Miałam w zeszłym roku zrobione rzęski 1;1 i wyglądało to bardzo naturalnie. Od jakiegoś czasu znów się nad tym zastanawiam.

    OdpowiedzUsuń
  81. Post jak zwykle ciekawy ;) Ale zastanawia mnie jedno: co myślisz na temat szkodliwości promieniowania UV które emituje lampka do hybryd? Uważasz że to wcale nie takie szkodliwe dla zdowia czy też nie przejmujesz się i ryzykujesz dla pięknych paznokci? :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Post jak zwykle ciekawy ;) Ale zastanawia mnie jedno: co myślisz na temat szkodliwości promieniowania UV które emituje lampka do hybryd? Uważasz że to wcale nie takie szkodliwe dla zdowia czy też nie przejmujesz się i ryzykujesz dla pięknych paznokci? :)

    OdpowiedzUsuń
  83. Keratynowe prostowanie- super efekt, robiłam raz, spokój z puszeniem na pół roku. Jednak już kilka dobrych fryzjerów wręcz zabronilo mi to robić kolejny raz, bo na dłuższą mete niszczy włosy i farba dobrze nie złapie.
    Microblading, mam, zrobilam, głównie na końcach brwi, super polecam z całego serca!
    Laser, robiłam 2 razy bikini głębokie. Przerzedzilo włosy, teraz tylko wosk i to prawie bez bólu bo jest ich dość mało a miałam naprawdę dużo i grube ;) głębokiego nie róbcie, szkoda pieniędzy i bólu bo jest tam ciemna skóra i po prostu nie wychwyci włosów. To już lepsza elektroepilacja :)
    Hybryda... nie ma wątpliwości, rewelacja, gdy ściągacz ją u kosmetyczki, czyli tak żeby nie zniszczyć płytki.
    Rzęsy... kupcie sobie Long 4 Lashes w Rossmanie a nie będziecie już chciały przedłużać:) serio!

    OdpowiedzUsuń
  84. Permanentny na brwi też polecam z całego serca ! Jestem naturalna blondynka i bez henny nie bylo w ogole wiadomo czy mam jakiekolwiek brwi czy nie. Ponieważ jest to ostatecznie tatuaż to i tak muszę brwi maznac henna, ale teraz wystarczy raz na 2 miesiące i szast-prast bo brwi maja nadany piekny ksztalt. Zaplacilam za zabieg 600 zl, balam sie bo bylam u siebie w miasteczku, ale p. kosmetyczka naprawde zrobiła kawal swietnej roboty i poważnie zastanawiam sie nad gorna kreska :D
    Sztuczne rzęsy mnie przerazaja :D poza tym dziewczyny mowily mi ze jest z nimi troche roboty - trzeba je czesac, nie można nawet oka potrzec itd. Prawda to?
    Prostowanie keratynowe odpada bo mam cienkie, geste, miękkie i ultra gladkie włosy wyjezdzajace nawet spod gumki przy zwyklym kucyku ;] i proste jak druty :) Dario: masz najpiękniejsze włosy jakie kiedykolwiek widziałam ! Az dziw bierze ze sa prawdziwe i chciałoby sie je "pomacać" :p
    O laserowej depilacji marzę, ale chyba na tym sie skończy bo to dosc drogi interes a ja mam i tak i tak białe wlosy więc macham golarka latem co 3 dni i tyle. Zima oczywiscie naleze do leniwych futerkowcow :D
    Hybrydy - jakos wole żele, wiecej mozliwosci mi sie zdaje :) ale kiedys bylam zagorzalym przeciwnikiem sztucznych paznokci. Zaciekle malowalam i denerwowalam sie (oczywiscie w duchu) na to co wspomniala autorka bloga. Niezwrocony czas. Odpryski. Odciski. I dlatego zakochalam sie w zelach:D

    OdpowiedzUsuń
  85. Permanentny na brwi też polecam z całego serca ! Jestem naturalna blondynka i bez henny nie bylo w ogole wiadomo czy mam jakiekolwiek brwi czy nie. Ponieważ jest to ostatecznie tatuaż to i tak muszę brwi maznac henna, ale teraz wystarczy raz na 2 miesiące i szast-prast bo brwi maja nadany piekny ksztalt. Zaplacilam za zabieg 600 zl, balam sie bo bylam u siebie w miasteczku, ale p. kosmetyczka naprawde zrobiła kawal swietnej roboty i poważnie zastanawiam sie nad gorna kreska :D
    Sztuczne rzęsy mnie przerazaja :D poza tym dziewczyny mowily mi ze jest z nimi troche roboty - trzeba je czesac, nie można nawet oka potrzec itd. Prawda to?
    Prostowanie keratynowe odpada bo mam cienkie, geste, miękkie i ultra gladkie włosy wyjezdzajace nawet spod gumki przy zwyklym kucyku ;] i proste jak druty :) Dario: masz najpiękniejsze włosy jakie kiedykolwiek widziałam ! Az dziw bierze ze sa prawdziwe i chciałoby sie je "pomacać" :p
    O laserowej depilacji marzę, ale chyba na tym sie skończy bo to dosc drogi interes a ja mam i tak i tak białe wlosy więc macham golarka latem co 3 dni i tyle. Zima oczywiscie naleze do leniwych futerkowcow :D
    Hybrydy - jakos wole żele, wiecej mozliwosci mi sie zdaje :) ale kiedys bylam zagorzalym przeciwnikiem sztucznych paznokci. Zaciekle malowalam i denerwowalam sie (oczywiscie w duchu) na to co wspomniala autorka bloga. Niezwrocony czas. Odpryski. Odciski. I dlatego zakochalam sie w zelach:D

    OdpowiedzUsuń
  86. Co do tych zabiegów, to chciałabym i boję się.Depilacja laserem wydaje mi się najbardziej kusząca. Brwi też bym zaryzykowała, gdybym znalazła odpowiednio zdolną ich kreatorkę. Natomist paznokcie mam obecnie tak twarde i ładne, że boję się z nimi cokolwiek robić, poza ich obcinaniem i okazyjnym polerowaniem.

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature