Top Social

NOWOŚCI W MOJEJ SZAFIE I KOSMETYCZCE: URBAN DECAY GWEN STEFANI, ZOEVA ROSE GOLDEN VOL 3, SINSAY I INNI.

Dziś wpadam do Was z przeglądem nowości w mojej kosmetyczce i garderobie. Pokażę Wam kilka ubrań, dodatków i zdradzę jakie jest moje zdanie na temat nowej kolekcji Zoeva Rose Golden Vol. 3. Wskakujcie zatem do dalszej części posta!



Uwielbiam ciemne okulary, a takich w lekko kocim kształcie szukałam od dłuższego czasu. Znalazłam je w sklepie Sinsay za uwaga - 14,99 zł :-) Oczywiście nie można spodziewać się po nich wybitnej ochrony przed promieniowaniem słonecznym, ale jako ozdoba na pewno się przydadzą. 



Biżuteria marki Sotho gości na moim blogu bardzo często, bo jej prosty, a zarazem przykuwający uwagę design wyjątkowo do mnie trafia. Ciągle kuszą mnie jakieś nowe modele i tym razem zdecydowałam się na bransoletkę z połyskującymi, czarnymi kryształami SWAROVSKI®CRYSTAL oraz chwostem (tutaj klik). Do tego naszyjnik z trzema okrągłymi zawieszkami, na których widnieje napis: "be strong, be active, be yourself" (tutaj klik). Na stronie sklepu cały czas trwa wyprzedaż i wiele błyskotek można kupić nawet z 50% rabatem. Czy wspominałam Wam już, że uwielbiam robić zdjęcia biżuterii? 


Kolejna torebka w mojej kolekcji w odcieniu brudnego, zgaszonego różu. Podoba mi się jej kształt i wielkość, do tego jest bardzo pakowna i ma jasne wnętrze, w  którym szybciej odnajduję różne rzeczy. Nie podoba mi się w niej jedynie zawieszka, która ma być chyba podróbką logo Yves Saint Laurent. Nie lubię tego typu śmiesznych imitacji, więc z pewnością to odczepię. Torebka dostępna tutaj klik. 




Nowością u mnie są również pędzle Zoeva Rose Golden Vol. 3, które 29 lutego będą dostępne na Mintishop.pl.  Moje pierwsze wrażenie było bardzo pozytywne, bo od dawna podobały mi się metaliczne pędzle Real Techniques Bold Metals, a później Makeup Revolution Ultra Sculpt. Różowe złoto od zawsze przykuwało mój wzrok, więc Zoeva wyszła naprzeciw moim oczekiwaniom. Włosie jak zwykle jest świetne, ale o tym można się przekonać mając choć jeden pędzel tej marki. Co do trzonków, to szkoda, że są w trochę innym odcieniu, niż sama skuwka. Można to zauważyć przyglądając się trochę uważniej, bo na pierwszy rzut oka tego nie widać. Jest to natomiast zupełnie bez znaczenia, bo i tak pędzle wyglądają nadzwyczaj efektownie. Wszystko byłoby świetnie, gdyby nie mały pasek na wysokości łączenia skuwki z trzonkiem. Wygląda to na odbarwienie i nie wiem czy taki był zamysł marki, czy to może efekt uboczny przy składaniu pędzli (każdy mój pędzel ma ten defekt). Wiecie, że przykładam dużą wagę do detali i moim zdaniem wygląda to po prostu mało estetycznie, może nawet trochę tandetnie. Jestem ciekawa czy przy dłuższym stosowaniu trzonki zachowają swój kolor i nie będą się rysować - czas pokaże. Natomiast już na wstępie daję mały minusik za ten estetyczny defekt, który zamierzony lub nie - wygląda źle. A może tylko moje egzemplarze tak mają? Jeśli kupicie, to dajcie znać czy u Was jest tak samo. Pędzle jak zawsze są zapakowane w pojemną kosmetyczkę, która jest bardzo solidna. 



Wraz z pędzlami wychodzi też nowa paletka z trzema pudrowymi produktami do makijażu twarzy. Róż jest dosyć błyszczący, rozświetlacz ma lekko satynowe wykończenie, a bronzer to mat. Róż jest zdecydowanie najsłabszym ogniwem w zestawie, bo ma opalizujące wykończenie, co na moich policzkach nie wygląda korzystnie. Bronzer jest za to świetny - jasny, delikatny i ma ładny, mleczny odcień. Rozświetlacz to średniak i daje raczej delikatny efekt, chociaż może być fajnym rozwiązaniem w dziennym makijażu do pracy czy do szkoły, gdy nie chcemy zbytnio przyciągać uwagi do kości policzkowych. Ogólnie paletka jest fajna i gdyby róż był matowy, to byłabym z niej bardziej zadowolona. Plus za śliczne opakowanie w klimacie różowego złota. 


Kolejna paletka z różami i tym razem od Urban Decay. To limitowanka, sygnowana przez Gwen Stefani, jaką marka przesłała mi do wypróbowania. To samo, co w przypadku paletki Zoeva - podobałaby mi się bardziej, gdyby miała więcej typowo matowych odcieni. Róże z połyskiem podkreślają wszelkie niedoskonałości na policzkach - rozszerzone pory, blizny, nierówności, pryszcze. Staram się ich unikać w swoim makijażu i wybieram tylko maty, ewentualnie dyskretne satyny. Róże same w sobie ładnie rozprowadzają się na skórze, są trwałe, nie schodzą w dziwny sposób, nie tworzą plam czy prześwitów. Jeśli jesteście posiadaczkami cery bez żadnych problemów, to śmiało możecie używać tego typu produktów. Co do ceny tej palety, to na moje oko jest trochę wygórowana. 


Sukienkę z koronkową górą i zwiewnym dołem założę na zbliżające się przyjęcie weselne moich znajomych. Uwielbiam  jej głęboki, winny odcień. Znajdziecie ją tutaj klik.


Warto mieć taką klasyczną, czarną torebkę ze złotymi dodatkami. Pasuje praktycznie do wszystkiego, a swoją noszę niemalże codziennie i mieści wszystkie najpotrzebniejsze rzeczy. Może wpis z aktualizacją zawartości mojej torebki? Sama bardzo lubię tego typu posty. Model ze zdjęcia dostępny tutaj klik.


Sukienkę z koronkową wstawką pokazywałam Wam już na moim Instagramie i bardzo ją lubię. Często dopytujecie o konkretny link do niej, bo nie możecie jej odnaleźć na stronie - jest dostępna tutaj klik.

Pierwszy płaszcz zamówiłam dla mojej mamy i idealnie na nią pasuje. Jest raczej prosty, bez żadnego taliowania, ale na sylwetce układa się bardzo elegancko.  Ja nie przepadam za płaszczami bez kołnierzy, dlatego dla siebie wzięłam ten drugi. Będzie idealny na zbliżającą się wiosnę. Pierwszy płaszczyk dostępny tutaj klik, drugi tutaj klik.


I na koniec nowy krem pod oczy Clinique Pep-Start. Ma nawilżać, rozświetlać i sprawiać, że spojrzenie będzie wyglądać na bardziej wypoczęte. Użyłam go kilka razy i na razie bardzo podoba mi się ten okrągły aplikator i to, że krem jest lekki. Zobaczymy jak dalej będzie się spisywać. Na pewno dam Wam znać.

***

Napiszcie czy coś wpadło Wam w oko! Jeśli macie jakieś pytania, to tradycyjnie zapraszam do zadawania ich w komentarzach. 



135 komentarzy on "NOWOŚCI W MOJEJ SZAFIE I KOSMETYCZCE: URBAN DECAY GWEN STEFANI, ZOEVA ROSE GOLDEN VOL 3, SINSAY I INNI."
  1. Przepiękne sukienki i torebki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Który pędzel do różu lepszy hakuro h14 czy h15?To mój pierwszy pędzel do różu i chce uzyskać bardzo naturalny efekt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żaden - to są najlepsze pędzle do konturowania bronzerem. Jasne, możesz użyć któregoś z nich do różu ale to nie będzie najlepszy wybór. Jesli już ma to być Hakuro to wybierz H24 :-)

      Usuń
    2. Ja mam H15 już jakieś 3 lata i jest to jeden z moich ulubionych pędzli (choć mam kilka zestawów ZOEVA). Uwielbiam go do konturowania, a drugą stroną często nakładam róż (naturalny efekt!). Świetnie nadaje się do pudru. Pomimo, że jest dedykowany do konturowania, moim zdaniem jest to bardzo uniwersalny pędzel i zabieram go w podróż, gdy nie chcę pakować tak wielu pędzli.
      H24 też mam, ale go nie lubię. Jest bardzo gęsty, zbity, przez co nakłada dużo produktu.

      Oczywiście jakościowo są gorsze od Zoevy, ale głównie trzonki - napis się trochę zmazał, trzonek porysował. Ale włosie w H15 bardzo lubię - nie robi plam produktu, świetnie rozciera. Ja tam polecam :D

      Usuń
    3. Tak naprawdę wybór pędzli to kwestia gustu, upodobań i przyzwyczajeń w makijażu. To jak ostatecznie będzie wyglądał makijaż zależy też od umiejętności i jakości produktu, więc trudno stanowczo stwierdzić, że pędzel nakłada zbyt dużo różu. To Ty decydujesz, a pędzel może Ci tylko w tym pomóc :-)

      Usuń
  3. Sukienka jest piękna i do twarzy Ci w tym kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  4. moje trzecie podejscie,Dario ,moje pytanie dotyczy troche innego tematu,nie moge znalesc na twoim blogu,a wiem ze kiedys czytalam,mozesz napisac czego uzywalas do ochrony wlosow przed sloncem i wiatrem w lato i czy jest to ogolnie dostepne,z gory dziekuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, bardzo proszę tutaj masz cały wpis na ten temat: http://kosmetyczna-hedonistka.blogspot.com/2015/06/jak-dbac-o-wosy-latem-filtry-uv-do.html

      Usuń
  5. Naszyjnik jest cudowny,delikatny i subtelny. Sukienki,torebki i w sumie wszystko przypadło i mnie do gustu. Mam paletę cieni UD Gwen Stefani i jestem z niej bardzo zadowolona aczkolwiek Twojej palety jeszcze nie miałam okazji spróbować ;) To na co się na pewno skuszę to paleta Zoevy - nigdy nic nie miałam tej marki a paleta do twarzy przemawia obrazowo do mnie bardzo,więc zobaczymy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paletka z Zoevy ma świetny bronzer dla bladziochów. Taki mleczny :-)

      Usuń
  6. ja nigdzie nie mogę znaleźć torebki michaela korsa w tym kolorze :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest ciężko dostępna. Jak byłam w salonie Korsa to była tylko jedna sztuka :-)

      Usuń
    2. Dokładna nazwa koloru...?

      Usuń
    3. Tego koloru juz nie ma i na razie nie bedzie wiem to prosto z salonu kors

      Usuń
  7. Mam do Ciebie bardzo wazne pytanie - czy to prawda ze szampon jest przeznaczony do skory glowy? a na reszte wlosow powinno sie nakladac odzywke? wydaje mi sie,ze tak u Ciebie czytalam...a moze nie u Ciebie,ale nie moge tego znalezc. Jesli to prawda to jak to wytlumaczyc?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, ja nie stosuję takiej metody i chyba chodzi o mycie włosów odżywką. U mnie to się nie sprawdza. Szampon służy do mycia włosów i skóry głowy, więc aby zachować prawidłową higienę, to trzeba go używać. Aby nie niszczyć włosów na długości stosuj szampony bez SLS i tyle :-)

      Usuń
    2. Sarza, prawdopodobnie czytałaś o tym jak to robią Azjatki - kiedyś czytałam, że Koreanki czy Japonki tak właśnie robią: myją szamponem jedynie skórę głowy, a włosy same obmywają się podczas spłukiwania szamponu. Przy delikatnych włosach może okazać się to zbawienne.
      Jeśli o mnie chodzi, to ja w ten sposób zmywam nawet oleje z włosów, z tym, że cały zabieg powtarzam 2 razy, a dopiero potem sięgam po odżywkę :)

      Usuń
  8. Same cudowności, zauroczyły mnie sukienki :) Są w moim guście, a na Tobie leżą idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zastanawiałam się co tutaj jest najlepsze, ale nie da się wybrać, wszystko jest cudowne! Paletka z UD, naszyjnik, a nawet okulary z Sinsaya! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki rozmiar najlepiej zamówić w przypadku tej sukienki ? Mogłabyś napisać jaki Ty zamawialas? z góry dziękuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam rozmiar M i zwykle na tych stronach zamawiam L. W tym przypadku jednak postanowiłam zaryzykować i pasuje idealnie :-)

      Usuń
  11. W takim razie, który zestaw pędzli z Zorevy polecasz najbardziej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak naj, najbardziej to Rose Golden Vol 2. Podobają mi się wizualnie i jak na razie są w stanie idealnym :-)

      Usuń
    2. A czy jakieś porównanie do Hakuro masz? Jaki komplet lepiej kupić ? :)

      Usuń
  12. W jaki sposób odsyłasz nietrafione rzeczy do amerykańskich sklepów typu Romve czy Shein? Czy trzeba na nich płacić cło? Czy osyłka jest na koszt kupującego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nic nie odsyłałam i nie wiem czy coś takiego jest w ogóle możliwe, nie orientuję się. Po prostu rozdaję rzeczy, które na mnie nie pasuje, albo wymieniam się :-)

      Usuń
  13. Kochana mogłabyś zdradzić ile masz wzrostu i jaki rozmiar sukienki zamowilas? Jest piękna a też potrzebuje czegoś na wesele siostry. Moja odwieczna przeszkoda w zamawianiu sukienek przez Internet jest mój wzrost.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam 172 a rozmiar sukienki to M. Długość o dziwo jest idealna, a obawiałam się trochę, że będzie przykrótka :-)

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź. Ja mam 176 czyli pewnie znowu braknie mi te 2cm długości.

      Usuń
    3. Jakże ja Wam zazdroszczę takiego wzrostu, kobietki! Ja mam marne 158 cm, ubolewam :(

      Usuń
    4. Są plusy i minusy bycia wysoką kobietką, więc nie ubolewaj. 158 to też nie jakoś strasznie mało :-)

      Usuń
  14. No i to mi się podoba na Twoim blogu że nawet jak coś dostałaś to nie piszesz samych OCHÓW I ACHÓW, tylko obiektywnie wady i zalety. Nie boisz się czegoś skrytykować i to się ceni. szacunek za to :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepięknie wyglądasz w tej rozkloszowanej, bordowej sukience :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak długo czekasz na paczkę z Romwe.com?

    OdpowiedzUsuń
  17. Powtórzę po kimś z insta - czekam aż zobaczę Cię w jakiejś reklamie produktów do włosów <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Te okulary są genialne!!!! Jakiś czas temu widziałam podobne u Beauty Fashion i nigdzie ich nie ma więc lecę do Sinsaya :)) Dzięki za super post pięknie wyglądasz kochana jak zawsze. Buziaki :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana co masz na ustach na zdjęciu w bordowej sukience? Cudo *.*
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asia, to błyszczyk z Estee Lauder z wczorajszego posta - kolor 340 Flirtatious Magenta.

      Usuń
  20. Można wiedzieć skąd te długie kozaki za kolanko?

    OdpowiedzUsuń
  21. Normalnie nie wiem gdzie oczy podziać. Wszystko takie piękne ach... :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wonderful photos! I love the dress & coat :)
    xox

    http://flashforwards.blogspot.de/2016/02/spring-wishes.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Biżuteria i sukienka bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Od jakiegoś czasu czytam Twojego bloga i podziwiam to, jak bardzo dbasz o swoje włosy. Ja z moimi mam ogromny problem. Są długie, cienkie, proste i zawsze jakby oklapnięte, brakuje im objętości. Do tego przetłuszczanie, kiedy umyję je wieczorem (myję codziennie), zdarza się, że już następnego dnia po południu wyglądają na tłuste. Jak mogłabym coś na to poradzić? Szczerze przyznam się, że moja pielęgnacja ogranicza się do umycia ich raz dziennie (regenerującym szamponem Yves Rocher albo ziołowym z Fitomedu), nie używam odżywek, a wszelkie maski, oleje, płukanki to dla mnie czarna magia. Jest ich tyle, że nie mam pojęcia jaką mogłabym wypróbować, aby była skuteczna dla moich włosów. Mogłabyś coś mi poradzić? Pozdrawiam! P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zima nie jest łaskawą porą roku dla naszych włosów. Też cierpię na brak objętości, wzmożone przetłuszczanie i ogólnie pojęty "oklap" :-) Proponuję Ci wcierkę z kozieradki, która dodaje trochę objętości włosom i usztywnia je u nasady. Tylko teraz pytanie czy zapach będzie Ci odpowiadał :-)

      Usuń
  25. super post :P w tej sukience czerwonej wyglądasz bosko :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Skąd są czarne szpilki z pierwszego zdjęcia? ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo podobają mi się Twoje nowe nabytki. Zwłaszcza drugi szary płaszczyk wpadł mi w oko. Piękny jest!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ta sukienka w kolorze wina jest śliczna! Chociaż wygląda inaczej niż na stronie - pewnie dlatego bałabym się zamawiać ubrania bez mierzenia... Ale na wesele jak znalazł, aż zazdroszczę - i zabawy, i kreacji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, kolor jest zupełnie inny na żywo ale i tak bardzo ładny :)

      Usuń
  29. Naszyjnik z motywującym napisem jest świetny :) Jestem ciekawa tej kolekcji Gwen Stefani, dużo osób się na nią wręcz rozpływa :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jeszcze pomadki i są takie sobie :-)

      Usuń
  30. Za każdym razem nie mogę wyjść z podziwu oglądając Twoje zdjęcia :)
    Wpadła mi w oko paletka Urban Decay i naszyjnik Sotho. Również uwielbiam taką delikatną biżuterię;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne zdjęcia! Chętnie poczytam o tym kremie pod oczy:)

    OdpowiedzUsuń
  32. wszystkie nowości mi się podobają i wszystkie bym Ci skradła;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudna jest ta sukienka bordowa. Jaka jest jej rozmiarówka. Noszę rozmiar 36/38 ale wzrost mam nie wielki 164cm. Rozważam jej zakup, też na wesele do koleżanki :) Zastanawiam się tylko czy rozmiar M będzie trafiony. Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam rozmiar M i pasuje idealnie. Nie wiem jak to będzie u Ciebie, bo to też kwestia proporcji itd. Nie zauważyłam natomiast żeby rozmiar był zawyżony czy zaniżony, także dobrze jest kierować się wymiarami podanymi na stronie :-)

      Usuń
    2. Dziękuje :)
      Ania

      Usuń
  34. Droga Dario, już nie raz przekonałam się, że można na Ciebie liczyć, dlatego znowu mam do Ciebie kilka pytań ;) co robisz jak zetrze Ci się podkład z czubka nosa? wiem, że kiedyś o tym wspominałaś. Mnie też to często spotyka i w sumie sama nie wiem czy warto to domalować? Jak dobierać róże? wiem już, że bardziej wolę matowe niż te połyskujące. Mam raczej jasną cerę, na zimnie szybko różowią mi się policzki i nos, mam wrażenie, że ogólnie widać czasami zaróżowienia na mojej twarzy (nie są to naczynka) właśnie takie bardziej różowe, dlatego jakoś nie do końca mam przekonanie do takich typowych różowych róży. Aktualnie używam yves rocher kolor średnia morela, ale już jest na wykończeniu, a jak wiadomo kobieta zmienną jest dlatego chętnie wypróbuję czegoś nowego, może masz coś godnego polecenia? ;) Czy można się za słabo malować? mam czasem wrażenie, że mój makijaż wygląda trochę tak, jakby wcale go nie było, niby fajnie, że nie przesadzam, ale z drugiej strony mam wrażenie, że może mogłoby być lepiej ;p mój codzienny makijaż to podkład+korektor+puder+róż+bronzer+tusz. Uff, to tyle. Trochę Cię zasypałam pytaniami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli zetrze mi się podkład z jakiejś części twarzy, to po prosto dokładam go w tym miejscu. Przyznam jednak, że to mi się praktycznie nie zdarza :-) Co do różu - jeśli masz tendencję do naturalnego różowienia skóry, to raczej odpuściłabym wszystkie kolory w typowo różowej tonacji. Może wypróbuj coś typowo brązującego? To doda całej twarzy większej definicji, kształtu i wyrazu. Polecam Benefit Hoola do takich zabaw :-) Wydaje mi się, że Twoje wątpliwości co do intensywności makijażu są związane z cieniami - z tego, co napisałaś, to ich nie używasz :-) To one głównie "budują" cały makijaż, więc warto spróbować.

      Usuń
    2. Przyznaję, że poza tuszem oczu nie ruszam ;) rano jestem strasznym leniuchem i zawsze lecę na ostatnią chwilę. Spróbuje dołożyć cienie i zobaczę co z tego wyjdzie ;) dziękuję! :)

      Usuń
  35. Naszyjnik Sotho śliczny ale ja zawiodłam się na tej biżuterii. Sądziłam, że będzie trwalsza. A tymczasem złoto ściera się w tempie takim, jak w przypadku biżuterii "no name" za 30-40 zł. Naszyjnik mam na sobie kilka godzin, nie poce się w nim, nie używam na niego perfum, nie bawię się nim,a on się potwornie sie ściera. Bardzo zawiodłam się na marce Sotho. Jeśli ktoś marzy o tzw. naszyjniku celebrytek, lepiej kupić złoty. Cena jest nieporównywalnie wyższa ale warto odczekać, odłożyć kasę...

    Torebka świetna. Ujęła mnie też beżowa.

    Dario, wiesz, że zastanawiałam się nad Twoja stylizacja ślubna? Nie wnikam w to, czy, kiedy...od tak, po prostu się zastanawiałam :) Jesteś tak piękna kobieta, że nic nie może zdominować Twojej urody, która jest subtelna ale jednoczesnie wyraźna. Nie wiem, jak to określić... I wiesz w czym Cię ujrzałam? W pięknej, długiej, koronkowe sukni. Takiej do ciała, rozszerzającej się ku dołowi lekko, z tzw. starej koronki, absolutnie nie białej. Do tego na gładko spięte włosy na karku, może z boku lekko... Mam nadzieję, że nie masz mi za złe mojej wyobraźni:) Dzisiejsze zdjęcie w sukience pokazuje,że jesteś stworzona do szlachetnych koronek. Pięknie Ci tez Dario we wszelkich prostych formach. Masz w sobie gracje, elegancje, cos, co powoduje, ze nawet w dresie Ci pięknie :)

    Pozdrawiam

    Joanna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A zatem nie jestem jedyną, która zastanawiała się jak Daria wyglądałaby w ślubnej kreacji :))))
      Pozdrawiam,
      Ela

      Usuń
    2. Mam złotą biżuterię ale szybko mi się nudzi i dlatego wolę mieć jednak kilka tańszych, a różnorodnych naszyjników. Dziękuję za tyle przemiłych słów dziewczyny :* Pozdrawiam Was!

      Usuń
  36. Czy zdażyło ci sie zamoczyć naszyjnik sotho? Bo ja pare lat miałam naszyjnik który dostałam i nigdy nie ściągałam go do wody i nie stało mu sie nic a te sa dobrej jakości?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie lepiej zainwestować w złoty taki naszyjnik? ja kiedyś kupiłam pozłacany pierścionek i warstewka złota starła się w 3 tygodnie... za 150 zł są piękne złote łańcuszki z celebrytkami próby 333. Ja odkąd go kupiłam, nie zdjęłam ani razu ,śpię w nim, kapię się i nie muszę się obawiać ,że pozłocenie zejdzie..

      Usuń
    2. Nigdy nie zamoczylam naszyjnika Sotho. Dbam o niego. W ogóle mam takie przyzwyczajenie, że zdejmuje biżuterię po powrocie z pracy, za wyjątkiem kolczyków. Żadne kąpiele, fitness nic z tych spraw w naszyjniku a tu takie rozczarowanie...naszyjnik kupiłam w promocji -30% wiec boli ciut mniej ale i tak rozczarowanie. Nie za te pieniądze.

      O Ela:) ja też nie jedyna :)

      Właśnie...próba 333 to reż dobry pomysł :)

      Joanna

      Usuń
  37. Same cudowne rzeczy :) mam podobną sukienkę tylko koronka jest po całej długości. Paletka UD bardzo mi się podoba ale nie potrzebuję aż tylu róży.

    OdpowiedzUsuń
  38. Tą torebkę ze zdjęcia nosisz praktycznie codziennie czy o innej piszesz? Sukienka śliczna,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz noszę tą ze zdjęcia codziennie :-)

      Usuń
  39. Dario, czy jest jakiś kosmetyk, który działa świetnie na nawilżenie włosów (i w szczególności radzi sobie z nawilżeniem oraz dociążeniem końcówek), taki zdecydowany mistrz w tej dziedzinie, który mogłabyś mi polecić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj kochana to zależy od rodzaju włosów i ciężko coś wybrać, co będzie dobre dla wszystkich. Jeśli miałabym polecić jedną odżywkę nawilżająco-dociążającą to Kallos Blueberry.

      Usuń
    2. No cóż, Kallos Blueberry aktualnie posiadam już w swojej kolekcji, więc chociaż o tyle dobrze, że mam pewność, iż był to odpowiedni zakup :) Końcówki moich włosów niestety nieznośnie się pusza, więc będę musiała poszukać jeszcze kilku "wspomagaczy", które będą mogły odmienić ich stan. W każdym razie dziękuję za odpowiedź!

      Usuń
  40. Kochana pytałam ostatnio o to czy wcierki ze skrzypu, pokrzywy i kozieradki pomogłyby również mojemu mężowi który ma problem z łysieniem. Ja jestem zachwycona efektami i chciałbym również jemu pomoc. A jak nie to co byś poleciła.Kaja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że mogą pomóc. Warto spróbować. A czy próbowaliście wcierek Vichy Dercos dla mężczyzn?

      Usuń
  41. Same cudownosci ;) a płaszczyk chyba sama zamówię. Co do włosów to jestem pod ich ogromnym wrażeniem za każdym razem gdy oglądam Twoje zdjęcia.
    Krótkie pytanie, co sądzisz o kremie dermedic hydrain3 hialuro krem żel ultranawilzajacy? Będzie odpowiedni do cery suchej i wrażliwej na co dzień?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mogę się wypowiedzieć, bo nie używałam :-)

      Usuń
  42. Czy link do torebki który podajesz jest dokładnie do tej którą Ty posiadasz? Pytam bo kolor w opisie sklepu widnieje jako beżowy i zastanawiam się czy to dokładnie ta sama :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to dokładnie ta torebka. Na stronie wygląda faktycznie bardziej "nude" :-)

      Usuń
  43. świetne dodatki - uwielbiam taką biżuterię :), w ogóle to wszytkie nowości wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  44. W tej sukience bordowej wyglądasz jak milion dolarów <3. W tej drugiej też, ale jak zobaczyłam tę bordową, to taka była moja pierwsza myśl :)).

    OdpowiedzUsuń
  45. Pędzle Zoeva i płaszcz z Romwe prezentują się pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Używałaś może tych pomadek z UD Gwen Stefani? Wszyscy zachwycają się paletkami, a nie mogę trafić na swatche tych pomadek..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używałam i są takie sobie :-)

      Usuń
    2. Ale szału nie ma pod względem pigmentacji czy pod względem innych tańszych (i lepszych jakościowo) produktów na rynku?

      Usuń
  47. Torebka bardzo ładna, ale faktycznie próba podrobienia logo YSL raczej wygląda kiepsko, też bym tę zawieszkę odczepiła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, już go nie ma :-)

      Usuń
    2. Super! Kiedyś pokazywałaś podobną torebkę, ale wtedy kupowałaś ją swojej mamie - o ile dobrze pamiętam. Ta zawieszka już wtedy wydała mi się beznadziejna. Też bym ją zdjęła :)))

      Usuń
    3. Tak, dokładnie, tamta torebka była bardzo podobna i moja mama też zdjęła sobie tą zawieszkę :-)

      Usuń
  48. Z jakiego materiału są poduszki z poprzedniego postu? Możesz wkleić link z tymi poduszkami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już bardzo dawno zamawiałam, a co do materiału, to nie mam pojęcia. Nie jest to coś rewelacyjnego jakościowo.

      Usuń
  49. Śledzę Twój blog od około 8 miesięcy. Nigdy nie narzekałam na stan moich włosów. Mimo że ich pielęgnacja była uboga (zwykły szampon i odżywka z tej samej serii, bez znajomosci składu itd) dodatkowo farbowałam włosy regularnie co 3 miesiące. Od kiedy trafiłam na wlosomaniacze blogi wszystko diametralnie sie zmieniło. Zaczęłam powoli, bez szaleństw. Na początek olejowanie, potem doszło dobieranie składu kosmetyków, maski, wcierki i płukanki. Miałam swój ideał do którego dążyłam. Wisienka na torcie było wyrównanie końcówek (bo wcześniej miałam cieniowane). No i mam swój ideał! Ale co dalej? Nie moge sie zmobilizować do wszystkim zabiegów, lenie sie bo włosy są poprostu zdrowe. Mimo ze staram sie co jakiś czas modyfikować pielęgnacje to nie widzę juz takich efektów "wow"
    Jak znajdujesz czas i sile żeby nie zaniedbywać swoich niesamowitych włosów?
    Pozdrawiam ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu wiem, że jeśli całkowicie odpuszczę pielęgnację swoich włosów, to po jakimś czasie staną się przesuszone, matowe, puszące. To nie jest tak, że są idealne same z siebie. Pielęgnacja dużo robi :-) Więc warto!

      Usuń
  50. miałaś może kiedykolwiek doczynienia z tym żelem: http://www.pharmaceris.pl/pl/oczyszczanie-twarzy/56/antybakteryjny-zel-myjacy-t-do-twarzy-puri-sebogel/394 ?

    OdpowiedzUsuń
  51. Mam pytania dotyczące sukienki i będę bardzo wdzięczna za odpowiedzimno :) ile czekałas na wysyłkę? Zwracałas coś kiedyś z tej firmy? I przede wszystkim: jaka jest jakoś tej koronki? Miałam kiedyś podobna sukienkę kupiona przez internet i niestety koronka była fatalnej jakości - po praniu ciągnęły się nitki, całe rękawki były takie "luźne". Jak jest w tym przypadku? Również poszukuje kreacji weselnej:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Witaj Dario, chciałabym zamówić zegarek marki MVMT, który posiadasz, i w związku z tym mam do Ciebie kilka pytań. Jak wygląda w praktyce kwestia zamawiania ze Stanów? Czy były jakieś dodatkowe opłaty, np. vat i cło, które poniosłaś? Jaką formę przesyłki wybrałaś?Free czy płatną? Czy nie było problemu z płatnością kartą? No i już ostatnie pytanie, jak długo czekałaś na przesyłkę? Będę bardzo wdzięczna za wskazówki, to pierwszy raz, kiedy zamawiam z USA. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  53. Dario, polecisz jakiś pędzel do nakładania masek z glinki na twarz? Lepszy z naturalnym włosiem czy syntetycznym?

    OdpowiedzUsuń
  54. Witaj, jak sprawuje się sukienka, czy materiał jest ok, bo to poliester? W sumie za sukienka kosztuje jakieś 130 zł i nie wiem czy jest warta tych pieniędzy, kolor śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Wszystko piękne! Najbardziej spodobała mi się sukienka i czarna torebka. Wspaniałości.

    OdpowiedzUsuń
  56. Hej 😊jesteś piękna i w tej sukience przepięknie wyglądasz . Chciałabym wyglądać tak elegancko i zmysłowo . Twój blog odwiedzam codziennie ale nie wypowiadam się siedzę cichutko 😆no ale teraz już napisze bo jakoś mnie wzielo😃 kochana jesteś taka inspiracją ☺ czy mogłabyś napisać jakas taka przykładowa pielęgnację z myślą o dojrzałej skórze . Chodzi o moją mamę z chęcią pomogła bym jej zadbać o cerę ma dużo zmarszczek. Ale niestety nie znam się może polecisz jakiś krem? . Pozdrawiam i życzę miłego dnia😊

    OdpowiedzUsuń
  57. Piękna, przepiękna jest ta sukienka! ♥

    OdpowiedzUsuń
  58. Na Tobie sukienki wyglądają fantastycznie. Na stronie sklepu ich wygląd jest fatalny. Nie kupiłabym ich. Powinni Ci płacić za to, że robisz zagranicznym sklepom reklamę w Polsce.

    OdpowiedzUsuń
  59. Czy ta koronka ma w sobie trochę streczu czy może jest zupełnie nie rozciągająca się? Bardzo proszę o odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Slicznotka :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Cześć,
    czy mogłabyś powiedzieć czy te kółeczka na wisiorku się przesuwają, czy w jednym miejscu się trzymają? :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  62. Ta sukienka z koronkową wstawką jest boska...i do tego ten kolor:)I dzięki za cynk o rabaty w SOTHO...odkryłam ten sklep dzięki Tobie...i zakupiłaam już dwa łańcuszki a mam ochotę na więcej:) Dario a mam jeszcze takie pytanie ....czy pomadka z Bourjois edition velvećt w odcieniu nude-ist to chlodny czy raczej ciepły odcień???pytam bo kompletnie się na tym nie znam a kosmetyczka powiedziala mi ze pasuja mi raczej chlodne odcienie i nie wiem czy będzie mi pasowac...POzdrawiam Kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  63. Świetnie wyglądasz w sukienkach :) Ja muszę się rozejrzeć za jakimś płaszczykiem na wiosnę :) Mam tylko kurtkę :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Ta fioletowa sukienka jest obłędna <3

    OdpowiedzUsuń
  65. Hej czy mogłabyś napisać jaki jest rozmiar tej sukienki???

    OdpowiedzUsuń
  66. Dziewczyny, polećcie mi proszę, coś do suchej cery, co ją nawilzy. Mam na na myśli jakiś krem, tani, drogi byle działał;)

    OdpowiedzUsuń
  67. Czy zamawiając ubrania ze strony shein trzeba mieć konto walutowe? Czy przeliczy nam z dolarów na złotówki? Czy długo czeka się na zamówienie? I czy przy wyborze rozmiaru można się sugerować normalną rozmiarówką czy terzba wziąć na nią poprawkę na plus lub minus? Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Ja chciałam spytać, jak wygląda z wysyłką? - ile się za nią płaci i czy jest jakakolwiek możliwość zwrotu?

    Z góry dziękuję za dopowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  69. Droga Dario,
    Czy wymiary czerwonej sukienki zgadzają się z tymi podanymi na stronie? Obawiam się, że M będzie na mnie za duża w biuście, ale też, że S będzie zbyt krótka.
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  70. Genialna sukienka, uwielbiam ten bordowy kolor!

    OdpowiedzUsuń
  71. YSL po śmierci głównego projektanta zmieniło nazwę na SL - być może nie wiesz a masz oryginał ? :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Piękna torebka i te pędzle cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Ja chciałabym zapytać który odcień Double Wear JEST Twoim zdaniem najbardziej naturalny? Z góry dziękuję za odpowiedź ;)

    OdpowiedzUsuń
  74. Koniecznie napisz co sądzisz o książce "Sekrety urody koreanek" :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Boska jest ta sukienka!
    Szkoda, że tego typu okulary do mnie nie pasują, bo z chęcią bym kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Witaj kochana, moja cała twarz pokryta jest dużymi dziurami, to takie nienaturalnie duze rozszerzone pory + do tego inne dziury po przygodzie z niewłaściwą maścią na krostki z dzieciństwa. Cały czas dbam o cerę, aby wygladala jak najlepiej, jest ona mieszana. Kilka razy miałam wykonywane peelingi chemiczne i mikrodermabrazje, do tego raz na tydzień robie sobie zwykły peeling, a te dziury niestety nie chcą sie spłycić.. Masz moze pomysł jak temu zaradzić, jakies inne zabiegi? Bardzo byłabym wdzięczna za pomoc

    OdpowiedzUsuń
  77. hej :) mam pytanie dotyczące sklepu Romwe. Zdecydowałam się zrobić zamówienie i zastanawiam się, czy promocje, takie jak -60% na pierwsze zakupy łączą się z przecenami ubrań na stronie... Będę bardzo wdzięczna za odpowiedź, bo jestem zielona w tych sprawach :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Jaki to model okularków ? :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Jak poradziłaś sobie z dużym wcięciem w sukience?? Właśnie dotarła moja sukienka insię zastanawiam czy wszyć guzikach jakąś podszewkę :) dziękuje za odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  80. Kolekcja SOTHO Active najlepsza :-)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature