Top Social

IDEALNE POMADKI DO DZIENNEGO MAKIJAŻU: NUDZIAKI, ZGASZONE I BRUDNE RÓŻE, JASNE BRĄZY.

Czy są tu fanki naturalnych odcieni na ustach? Jeśli w makijażu na co dzień lubicie używać pomadek w zgaszonych, stonowanych kolorach, to w dzisiejszym wpisie zobaczycie mały przegląd moich ulubionych "nudziaków". Będzie kilka pomadek, błyszczyków oraz konturówek, po które sama najchętniej sięgam.



NABLA - Panta Rei i Ombre Rose
______
Pomadka Nabla Panta Rei na pierwszy rzut oka może wydawać się intensywna i bardziej wpadająca w ciepłą czerwień. Natomiast to, jak ostatecznie będzie wyglądać na ustach zależy od sposobu aplikacji. Delikatnie wklepana palcem nadaje ustom takiego zdrowego koloru, który wygląda elegancko i kobieco. Jeśli natomiast nałożycie ją prosto ze sztyftu, to będzie bardziej intensywna. O pomadkach Nabla wspominałam już jakiś czas temu tutaj klik i tam też pokazywałam mój drugi ulubiony odcień o nazwie Ombre Rose. Mają w sobie coś niesamowitego - są kremowe, ale przy tym mocno napigmentowane i trwałe. Marka nie jest dobrze znana w Polsce i produkty dostępne są tylko poprzez stronę internetową tutaj klik. 


MISS SPORTY MY BFFLIPSTICK - 102 My Funny Mauve
______
Miss Sporty potrafi mnie czasem zaskoczyć jakością swoich produktów. Od jakiegoś czasu bardzo lubię ich konturówkę, o której w dalszej części wpisu, ale całkiem fajna okazała się też pomadka z serii My Bff Lipstick. To coś idealnego do dziennego makijażu - delikatny, szlachetny, brudny róż o średniej pigmentacji. Nie wysusza ust i ładnie je podkreśla. Kosztuje kilka złotych i naprawdę warto się nią zainteresować. Dostępna w Rossmannie, Naturze.


ASTOR SOFT SENSATION LIPCOLOR BUTTER - 008 Hug Me
______
Bardzo lubię pomadki z tej serii czyli popularne masełka do ust. Jeśli chodzi o odcień idealny do dziennego makijażu, to polecam kolor 008 Hug Me. Jest dosyć specyficzny i nie określiłabym go jako róż czy brąz. Na zdjęciu wyszedł bardziej różowo, natomiast na żywo jest taką ulepszoną wersją czerwieni wargowej. Chyba najbardziej naturalny kolor z jakim kiedykolwiek się spotkałam. Dostępność? Rossmann, Natura, Hebe. 


WIBO GLOSSY NUDE - kolor 3
______
Pomadka, która w opakowaniu wygląda zupełnie inaczej, niż po rozsmarowaniu na dłoni czy ustach. W rzeczywistości to taki róż z dużą domieszką brązu. To samo, co w przypadku pomadki Nabla - nałożona palcem wygląda subtelnie, a prosto ze sztyftu nabiera intensywności. Jest bardzo kremowa i dobrze się utrzymuje jak na tak przystępną cenę. Dostępna w Rossmannie. 


ISADORA  TWIST-UP MATT LIPS SATIN SOFT FEEL - 69 Nude Rose
______
Mam już kilka pomadek z tej serii i jedne sprawują się lepiej, a inne gorzej. Odcień Nude Rose jest dosyć subtelny, a na ustach daje wykończenie satynowe, nienachalne, eleganckie. Nie jest to suchy mat, ale też nic połyskującego i za to bardzo lubię ten odcień. Jeśli szukacie typowego, brudnego różu, to polecam.


ISADORA TWIST-UP MATT LIPS SATIN SOFT FEEL  - 49 Bare 'N Beautiful
______
Pomadka z tej samej serii, co wyżej, ale w nieco jaśniejszym kolorze. Jeśli na co dzień nie możecie się mocno malować, a jednak chciałybyście w jakiś sposób uwydatnić usta, to koniecznie sięgnijcie po ten odcień.  Pomadki IsaDora dostępne są w perfumeriach Douglas. 


KONTURÓWKA ESSENCE LIPLINER - 06 Satin Mauve
______
Jeśli chodzi o konturówki, to czasem zastępują mi one zwykłą pomadkę. Przykładem bardzo naturalnej kredki jest ta z Essence w kolorze Satin Mauve. Na zdjęciu wyszła dosyć intensywnie, ale na ustach wygląda naprawdę naturalnie i podkreślająco. Nie będzie się wybijać na pierwszy rzut oka w całym makijażu, więc warto po nią sięgnąć. 


KONTURÓWKA ESSENCE LIPLINER - 07 Cute Pink
______
Kolejna konturówka z tej serii i tym razem odcień Cute Pink. Jest już bardziej widoczny i jaskrawy, niż pozostałe, zaprezentowane kolory, ale nadaj wpisuje się w naturalną kolorystykę. Lubię konturówki Essence za ich niesamowitą trwałość, dorównującą Inglotowi, a nawet... konturówkom Mac! Kosztują kilka złotych i czekam na poszerzenie gamy kolorystycznej, bo jak na razie jest w niej tylko kilka kolorków. Konturówki Essence dostępne są w Naturze i Hebe. 


KONTURÓWKA LOVELY PERFECT LINE - kolor 1
______
Kolejna, piękna kredka do ust w odcieniu brudnego różu. Bardzo przypomina rozchwytywaną, Inglotowską konturówkę, która jest znacznie droższa. Przyjemnie kremowa, ale nie tak trwała, jak Essence. Tak czy inaczej warto się nią zainteresować, bo aspiruje swoją jakością do o wiele droższych produktów tego typu. Do kupienia  w Rossmannie. 


MISS SPORTY MINI - ME LIP LINER - 010 Toffee
______
Jedna z moich ulubionych kredek do ust w bardzo modnym ostatnio kolorze jasnego brązu, promowanym przez Kylie Jenner. Ładnie wygląda na ustach solo, ale też w połączeniu z każdym błyszczykiem czy pomadką. Miałam już kilka egzemplarzy i zastanawiałam się nawet dlaczego produkt tak szybko się kończy. Ostatnio zauważyłam patrząc pod światło, że rysik z kredką sięga tylko do połowy długości całego produktu, więc wszystko stało się jasne. Mimo to, za tak niską cenę warto się skusić, bo kolor jest piękny, a sama konturówka trwała. Do kupienia w Rossmannie. 


BŁYSZCZYK ESTEE LAUDER PURE COLOR ENVY - 170 Potent Petal
______
Jedyny droższy produkt w zestawieniu, ale uważam, że jest wart swojej ceny. Nawet ostatnio wspominałam Wam o tych błyszczykach tutaj klik. Uwielbiam ten kolor, bo jest subtelny, lekko mleczny i pięknie prezentuje się w połączeniu z wieloma konturówkami czy kredkami do ust. Dosyć unikatowy odcień i jeszcze nie spotkałam się z produktem w tej tonacji i o tak dużej trwałości. Błyszczyk dostępny w perfumeriach Douglas. 


BŁYSZCZYK WIBO LIP LACQUER ROCK WITH ME - kolor 2
______
Równie udany produkt w formie błyszczyka i chociaż nie jest tak trwały jak Estee Lauder, to zasługuje na uwagę. Ma piękny, zgaszony odcień różu, który na ustach wygląda bardzo dziewczęco i świeżo. To dla mnie jakby pomadka w płynnej formie o całkiem intensywnej pigmentacji. Widziałam kilka odcieni w gamie, ale ten mnie wyjątkowo urzekł. Dostępny w Rossmannie. 

Jeśli jeszcze nie widziałyście mojego starszego wpisu na temat 5 TANICH I TRWAŁYCH KONTURÓWEK, to zapraszam TUTAJ klik. 


Torebeczka z ulubieńców stycznia tutaj klik. 


***

I tak prezentują się produkty do ust w dziennych, naturalnych kolorkach, które mogę polecić. Dajcie znać czy jakiś kolor wpadł Wam w oko.  A może macie swoich ulubieńców? Czekam na Wasze propozycje :-)


Zapraszam serdecznie na mój Instagram, gdzie jestem praktycznie codziennie!  @kosmetycznahedonistka





112 komentarzy on "IDEALNE POMADKI DO DZIENNEGO MAKIJAŻU: NUDZIAKI, ZGASZONE I BRUDNE RÓŻE, JASNE BRĄZY. "
  1. Jak ja lubię Twój blog! Super, że tak często dodajesz nowe posty :))
    A zdjęcia jak zwykle superowe!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana, takie słowa zawsze bardzo motywują :-) Pozdrawiam :-)

      Usuń
  2. Bardzo fajny post. A co sądzisz o szminkach z golden rose? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Miałam kilka, ale jakoś nie zachwyciły mnie do końca... Za to lubię bardzo ich konturówkę, o której pisałam w podlinkowanym wpisie o 5 tanich kredkach do ust :-)

      Usuń
  3. Możesz napisać coś więcej o masażu bańką chińską? może oddzielny post na ten temat? Teorię niby znam ale chciałabym posłuchać co ma do powiedzenia osoba praktykujaca i która jest zadowolona z efektów.na przykład czy cię to boli, jak długo masujesz, jak mocno,czy pomogło na zaawansowany cellulit, jak często masujesz, gdzie to wykonujesz zeby wszystkiego nie zabrudzic olejkami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajny pomysł na post i zrealizuję go w najbliższym czasie. Mam kilka nowych rzeczy do dodania w tym temacie, więc chętnie odpowiem na wszystkie Twoje pytania :-)

      Usuń
    2. Ojej, ale fajnie, dziękuję :)
      Strasznie się cieszę, że tak liczysz się że zdaniem czytelniczek, zawsze starasz się doradzić i odpisujesz. Wiele blogów widziałam, ale były oklepane i nie wyroznialy się niczym szczególnym. Po prostu wychodzilam i więcej nie wracałam na bloga, a Ty pokazujesz, że jednak można pisać ciekawie, nawet jeśli jest mnóstwo blogów o modzie i urodzie, z Twojego bloga po prostu nie da się wyjść, nie czytając go od deski do deski. Jestem wymagająca i ciężko mnie zaciekawić,zadowolić, ale Twój blog jest najstaranniejszym,najciekawszym,najbardziej profesjonalnym i w ogóle NAJLEPSZYM JAKI ZNAM :)
      Wydaje mi się że jestes bardzo interesującą kobieta, a do tego przepiękną (no i włosy najcudowniejsze w całej galaktyce) i przez Twoje posty przebija taaki optymizm :)
      Życzę Ci wszystkiego dobrego, dalszych sukcesów w prowadzeniu bloga, no i szczęścia,spełnienia, w życiu, po prostu :D
      Całuję Cię mocno kochana :)
      PS czytałam wiele opinii że dziewczyna drugiej dziewczyny zazwyczaj nie potrafi skomplementowac i zazdrość ja zżera. Na szczęście nie wszystkie takie są, choć spotkałam się z bardzo obraźliwymi, krytycznymi, pełnymi jadu i zawiści komentarzami na innych blogach. Ludziom nie dogodzisz, niektórzy frustraci nie potrafią się pogodzić z tym że komuś się powodzi, dlatego rób swoje, masz mega grono wiernych czytelniczek. Odwalasz kawał dobrej roboty, widać że szanujesz czytelniczki,dbasz o każdy szczegół i staranność. Nigdy się nie poddawaj i nie pozwól żeby hejterzy odebrali Ci wiarę że to co robisz, jest potrzebne. To taka moja dygresja, napisałam o tym, widząc wylewanie pomyj na niektóre autorki. Pozdrawiam :)

      Usuń
    3. Dziękuję kochana, naprawdę sprawiłaś mi wielką radość tym komentarzem. A co do hejtu, to może jestem dziwna, ale on mnie jeszcze bardziej motywuje do działania. Nie ma nic gorszego niż... ludzka obojętność :-) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  4. Jak dla mnie najlepsza szminka na codzień jest Mac taupe :) a z twoich propozycji najbardziej spodobała mi sie Nabla.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne, aż ciężko się zdecydować na jeden kolor *,*. http://glamlipstick.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Napisz coś o książce "Sekrety urody Koreanek" :) Warto kupić? Jest coś ciekawego?

    OdpowiedzUsuń
  7. Zestaw idealny, ja od siebie dorzuciłabym tylko Golden Rose w odcieniu 02 ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zestawienie :) Kolory pomadek bardzo mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Dario jestem Twoją wielką fanką! Pewnie nie raz to słyszysz, bo nie tyko ja Cię uwielbiam. Dzisiaj mając wolne w pracy prześledziłam Twój cały blog, bo tak mnie wciągnął! Trafiłam na Twój blog przypadkiem, gdy szukałam informacji na temat pozbycia się cellulitu i już tu zostanę, bo swoimi wpisami skradłaś moje serce! :-) Styl pisania jest po prostu świetny i świetnie czyta się każdy Twój wpis. Sporo razy skorzystałam z Twoich rad i jeszcze nie raz skorzystam, a najbardziej z czego jestem zadowolona to naszyjnik z SOTHO z serduszkiem, rozetką i kryształem. Jesteś naprawdę wspaniała w tym co robisz i cieszę się niezmiernie, że trafiłam na Twój blog! Odwalasz kawał dobrej roboty dla nas, dzielisz się swoimi odkryciami, nowościami itp. Nigdy nie lubiłam i nie czytałam blogów, bo zawsze kojarzył mi się ze nudą o życiu i innych rzeczach, a Twój blog jest bardzo pouczający i ciekawy. Zawsze jak dodajesz nowy wpis i go przeczytam chciałabym żebyś już wstawiała kolejny i kolejny... :-) Jesteś piękną i bardzo pozytywną osóbką i chciałabym Cię w przyszłości poznać i zamienić słowo, ale wiem, że to raczej nie możliwe. JESTEŚ MOJĄ INSPIRACJĄ! Pozdrawiam Cię serdecznie i czekam na kolejne wpisy! D.M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trafiłaś w samo sedno swoim komentarzem :) Kocham bloga Darii :*

      Usuń
    2. Jak chcesz poznać Darię, to powinnaś do tego dążyć:D

      Usuń
    3. Mi z tego zestawu najbardziej podoba się pomadka Miss Sporty 102 i błyszczek WIBO kolor 2

      Usuń
    4. Dziękuję dziewczyny za tak miłe słowa! Naprawdę to bardzo motywuje :-) Pozdrawiam Was serdecznie.

      Usuń
  10. Witaj Dario, co stosowałaś po zabiegu TCA? Ja dziś właśnie miałam ten zabieg i moja skóra na twarzy jest bardzo napięta. Nie wiem czy wystarczy sam krem nawilżający bo skóra chłonie go jak wodę (mam intensywnie nawilżający z Physiogel) czy może jakiś olejek, np. olej laurowy bo taki akurat posiadam. Poradź proszę co Ty stosowałaś tuż po zabiegu i na noc. Nie wiem czy to normalne że zaczerwienienie całkowicie już ustąpiło a skóra jest napięta i tak tylko lekko opuchnięta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stosowałam krem Zinalfat ale możesz też użyć Ciclafate z Avene. Obydwa kremy mają w składzie parafinę, ale o dziwo nie zrobiły mi krzywdy. Niestety po peelingu TCA trzeba mocno natłuszczać i Physiogel może być za słaby.

      Usuń
  11. ABH Dusty Rose po tym jak Maxineczka się w niej "zakochała" i często miała na ustach nie mogłam oderwać wzroku i zakupiłam. Ten kolor i trwałość jest nieporownywalna z niczym co widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  12. ABH Dusty Rose po tym jak Maxineczka się w niej "zakochała" i często miała na ustach nie mogłam oderwać wzroku i zakupiłam. Ten kolor i trwałość jest nieporownywalna z niczym co widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzisiaj się dowiedziałam, że mój narzeczony zdradził mnie z własną, rodzoną siostrą.... Może być coś gorszego?! Przepraszam, że nie na temat ale nie mam z kim o tym pogadać. Zawsze o takich rzeczach gadałam z siostrą... Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu strasznie współczuję... ciężko mi cokolwiek doradzic bo nie mam siostry... chyba czas najwyższy pożegnać narzeczonego jak i siostrę... trzymaj się cieplutko

      Usuń
    2. Współczuję :( Trzymaj się!

      Usuń
    3. Asiu, choć nie zaznałam tego co właśnie Cię spotkało wiedz jedno - jesteśmy z Tobą!
      Stań przed lustrem i powiedz sobie "jestem zajebistą babką, a oni nie są mnie warci". Obróć to ZŁO w DOBRO - będzie bolało, pewnie długo, ale wykorzystaj ten czas DLA SIEBIE. Można powiedzieć, że nie masz już ani siostry, ani narzeczonego, ale masz CZAS by zająć się sobą. Teraz możesz do woli korzystać z porad Darii: zadbaj o włosy, dłonie, paznokcie, walcz z cellulitem, czytaj książki, eksperymentuj z makijażem... Przestań myśleć o ludziach, którzy Cię skrzywdzili - pomyśl teraz o sobie! Jesteś tego warta!

      Usuń
    4. Świństwo totalne zarówno ze strony chłopaka jak i siostry ale moze dobrze że to wyszło teraz niż po ślubie? Trzymaj się kochana i pamiętam że czas leczy rany. Siostrze może kiedyś wybaczysz bo to rodzina ale facetowi nigdy, Takich rzeczy się nie przepuszcza płazem.

      Usuń
    5. Nie zazdroszczę Ci ale czas leczy rany...

      Usuń
    6. Nawet sobie nie wyobrażam że facet, i to NARZECZONY mógłby zdradzić mnie z siostrą.czasem ciężko jest wyczuć że facet gra na 2 fronty,ale tak czasem bywa:(.ale że siostra coś takiego, że rodzina?naprawdę ci współczuję.nie wiem czy to był jeden raz,czy jakiś romans,ale ja bym nie chciała mieć z żadnym z nich nic wspólnego.szczescie w nieszczęściu że dowiedzialas się o tym przed ślubem.na pewno zasługujesz na kogoś lepszego,kto będzie cię kochał i będzie wierny.teraz znajdź więcej czasu dla siebie,spróbuj nie pokazywać im że rozpaczasz,ale ze dasz sobie radę bez nich i niech spadają na drzewo.jak widać,to nie był dobry kandydat na męża,odetnij się od nich i zrelaksuj.na pewno jest Ci bardzo trudno i nie sposób zapomnieć ale na takich ludzi naprawdę szkoda łez.ja napisałam tak jak ja bym zrobiła.trzymaj się :)

      Usuń
  14. Uwielbiam nudziaki! Wspaniały wpis. Posiadam w swojej kosmetyczce pomadkę z Miss Sporty, bardzo ją lubię.

    OdpowiedzUsuń
  15. Konturówki z essence są boskie! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedy będzie wpis o TCA? Ja również chciałabym zrobić sobie ten zabieg, jednak ciekawa jestem Twojej opinii z przebiegu leczenia i efektów :) A jak długo miałaś nałożony kwas??

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne kolory pomadek, ja jednak wolę czyste, żywe kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super post! Piszesz tak że czyta się jednym tchem. Kochana jak wygląda Twój wieczorny demakijaż? Chodzi mi o to jakich produktów używasz. Dzięki za odpowiedź. Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Aktualnie używam żelu do mycia La Roche Posay Effaclar i płynu micelarnego Bioderma Sensibio. A mocniejszy makijaż oczu zmywam płynem dwufazowym z Vichy :-)

      Usuń

  19. Witaj kochana, moja cała twarz pokryta jest dużymi dziurami, to takie nienaturalnie duze rozszerzone pory + do tego inne dziury po przygodzie z niewłaściwą maścią na krostki z dzieciństwa. Cały czas dbam o cerę, aby wygladala jak najlepiej, jest ona mieszana. Kilka razy miałam wykonywane peelingi chemiczne i mikrodermabrazje, do tego raz na tydzień robie sobie zwykły peeling, a te dziury niestety nie chcą sie spłycić.. Masz moze pomysł jak temu zaradzić, jakies inne zabiegi? Bardzo byłabym wdzięczna za pomoc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Laser Fraxel lub regularne peelingi TCA i oczywiście cierpliwość. Takie blizny spłycają się latami :-)

      Usuń
  20. Cudne kolory, wszystkie bym przygarnela ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ostatnio mam jakąś słabość do szminek... Mam kilka czerwonych, różowe, nude, itp. a ciągle mi mało i ciągle jakieś dobieram :) Przydatny post, zwłaszcza że ostatnio myślałam nad kupnem nowych konturówek.

    Moi ulubieńcy? Konturówka od Kiko i szminki od Paese. Szminki od nich są cudowne, długo się utrzymują i są wydajne.

    OdpowiedzUsuń
  22. Lecę jutro po błyszczyk Wibo lub pomadkę Miss Sporty, chociaż możliwe, że kupię i to o to :D.

    OdpowiedzUsuń
  23. nie znalazłam pomadki, ani nawet błyszczku, w którym wyglądałabym dobrze. Przyczyna tego: mam dość wąskie i małe usta, jeśli coś jest bardziej kolorowe niż cera, wygląda to śmiesznie. Ostatnio rzuciło mi sie w oczy airy fairy rimmela / w internecie/ , ale nie próbowałam :)
    al.

    OdpowiedzUsuń
  24. Takie pomadki niestety słabo mi pasują, a gdy widzę je wszędzie wiele bym dała, żeby dobrze wyglądać w takich pomadkach. Teraz najczęściej używam mocnej czerwieni, lub odcieniu wina.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja natomiast z całego serca polecam konturówki Pierre Rene Lip Matic. Są bardzo tanie, matowe i to chyba najtrwalsze konturówki z jakimi miałam styczność - gdy pomalowałam nią rękę by sprawdzić kolor, nie byłam potem w stanie jej zetrzeć, ani nawet rozetrzeć. Mój ulubiony to kolor 07, nude odrobinę wpadający w brąz. Można je dostać w niektórych Naturach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że są tak trudno dostępne. Nawet, gdy jestem u rodziców w Ustce, to ciężko o szafę Pierre Rene. A przecież ta marka jest z Ustki właśnie :-)

      Usuń
  26. Dario uzywam kremow z Avene z loreala i vichy i gdy tylko po nich nałożę podkład po odczekaniu paru minut podkład schodzi i sie kulkuje co robie nie tak? Czy to zły krem ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety to wina kremu... Niektóre robią takie psikusy, a szczególnie Vichy. Mam kilka ich produktów ale nie używam pod makijaż, bo robią się kuleczki :-)

      Usuń
  27. Kochana czy tez jestes zdania ze czarne włosy bardzo postarzają?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest potwierdzony fact :)

      Usuń
  28. Jakiego podkładu używasz aktualnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cały czas, niemiennie Dr Irena Eris Provoke Matt Fluid 210 Ivory.

      Usuń
  29. Przy ostatniej wizycie w Rossmann również wpadła mi w oko pomadka z Miss Sporty. Teraz mam na nią jeszcze większą ochotę.

    OdpowiedzUsuń
  30. wpis na bloga bardzo mi się podoba zdjęcia do niego dodane też są ok ;) a co do pomadek odcienie kolorów są super ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Dlaczego nie farbujesz juz wlosow?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A po co? Lubię i akceptuje siebie w naturalnym kolorze :-)

      Usuń
  32. Za twoja namową kupiłam Toffee z Miss Sporty i uwielbiam ją :) Jedyneczke z Lovely rownież mam i lubię i z Essence podobnie. Posiadam 3 odcienie. :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam Satin Mauve, rzeczywiście delikatna jest na żywo. No i z Golden Rose mam pomadkę nudziakową matową, nr nie pamiętam, ale bardzo ją lubię.
    Uwielbiam Twoje zdjęcia!!:-) szczególnie w tonacji różowawej.

    OdpowiedzUsuń
  34. Tyle pięknych kolorów! Jak tu wybrać jeden? :). Ja stawiam jednak na mocniejsze kolory, wyjątkiem są błyszczyki z Clarins.

    OdpowiedzUsuń
  35. uwielbiam twoje posty i te cudowne zdjęcia:)
    prowadzę bloga od niedawna ale chyba nigdy Tobie nie dorównam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Każdy ma swój styl i nie trzeba zaraz komuś dorównywać :-)

      Usuń
  36. Jakie piękne kolorki! I ujęcia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja uwielbiam Golden Rose tę grubą kredkę (nr 10) i szminkę matową (nr 02) Chętnie przetestuję kilka Twoich ulubieńców :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Posiadam konturówkę z Miss Sporty w odcieniu 011 Coffee ale zwykłą, nie wykręcaną. Kolor identyczny z tym że jest niesamowicie wydajna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam ją ostatnio kupić zamiast wykręcanej i ostatecznie nie wzięłam, bo obawiałam się innego koloru i konsystencji. Następnym razem spróbuję :-)

      Usuń
    2. Kochana czy po zmyciu oleju lnianego należy nałożyć maskę np z kallosa i trochę ja potrzymać czy tylko odżywkę i po chwili spłukać?

      Usuń
  39. Mój ulubieniec to matowa pomadka w płynie z lovely w kolorze 1. Piękny kolor, idealny mat, a do tego bardzo trwała i nie wysusza ust tak jak inne matowe pomadki, których używałam. No i kosztuje coś ok 10 zł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę się za nią rozejrzeć, bo ostatnio w Rossmannie szafa Lovely była dosłownie zdewastowana :-) Wszystko wypaćkane do granic możliwości :-)

      Usuń
  40. Dario, czy jest jakiś sposób kręcenia włosów bez użycia ciepła, aby loki były ładne i sprężyste? Wypróbowałam już wiele metod (chusteczki nawilżane, papiloty, opaska), ale moje loki zawsze były bardziej pogniecione niż skręcone...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może problem tkwi w samym sposobie nawijania pasm? Trzeba robić to naprawdę uważnie, wygładzając każdą partię. Problem może być też w kręceniu włosów na noc. Ja czasem wolę robić to w dzień, kiedy nie będę trzymać głowy na poduszce i odgniatać loków. Wtedy wychodzą bardziej symetryczne.

      Usuń
    2. Witam, ja ostatnio zainspirowana, zakręciłam włosy na chusteczki, na noc.Efekt mnie zaskoczył. Z początku byly dość mocno skręcone loki, ale po jakimś czasie zrobiły się fale. No i wytrzymały 3 dni. U mnie to rekord , ale moje włosy są podatne na kręcenie. No i plus że w tych lokach jakoś wolniej się przetłuszczają. Ale to może zasługa płukanki z pokrzywy i skrzypu. W każdym razie chcialam Ci podziękować Dario, bo zainspirowałaś mnie do dbania o włosy ( olejowanie, odpowiednie szampony, płukanki). Wcześniej miałam siano, w dodatku rozjaśniane. I nigdy nie kręciłam sama, po złych doświadczeniach z walkami. Teraz kocham te loki i ciągle słyszę komplementy że mi w nich ladnie.Dzięki Tobie wracam też do naturalnego koloru i nie mogę się już doczekać, gdy rozjaśnione pasma znikną. Jeszcze raz dziękuję i czekam na więcej inspiracji. pozdrawiam. lka

      Usuń
  41. Dario, pytanie nie na temat, ale jestem bardzo ciekawa, czy masz jakieś zwierzątko? :-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Hej:) Po podcięciu włosów moje końcówki już na drugi dzień są rozdwojone, czy to u fryzjera, czy w domu jaguarami. Czym zabezpieczyć końce? I jeszcze jedno pytanie;): czy po płukance z kory dębu włosy nie nabiorą ciepłego odcienia?

    OdpowiedzUsuń
  43. Uwielbiam brudne róże, na co dzień są absolutnie niezastąpione :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Na moich ustach często gości masełko z Astora w odcieniu Hug me bo jest to kolor nadający się na co dzień bo nie rzuca się za bardzo w oczy a usta są ładnie podkreślone :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Lecę po Miss Sporty :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Czemu nie odpowiadasz na komentarze pod postem? Szkoda ze jestes tutaj tylko kilka minut po dodaniu posta, a my mamy tyyyle pytan, a tak trudno Cie zlapac :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ile minut miałaś nałożony Kwas TCA? OD czego to było uzależnione?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie informacje podam we wpisie na temat peelingu TCA :-)

      Usuń
  48. Jak długo miałaś nałożony kwas TCA na twarzy?

    OdpowiedzUsuń
  49. Co moge zrobic z sokiem z aloesu kilka dni po terminie? pomyslalam ze moze zastosuje do wlosow...mozesz cos doradzic?

    OdpowiedzUsuń
  50. Co moge zrobic z sokiem z aloesu kilka dni po terminie? moze zastosuje do wlosow? co tym myslisz? doradz cos prosze

    OdpowiedzUsuń
  51. Uwielbiam takie zgaszone i delikatne odcienie różu :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Witaj Dario! Od dłuższego czasu czytam Twojego bloga. Bardzo lubię Twoje artykuły dużo się z nich dowiaduje. :) Proszę o małą poradę dot. włosów. W kwietniu lecę w ciepłe kraje. Jak zadbać o włosy przed, w trakcie i po wyjeździe? Moje włosy są farbowane, przetłuszczają się u nasady a suche i łamliwe są przy końcach. Co nakładać na końcówki żeby tak szybko się nie niszczyły? średnio co 2 - 3 miesiące muszę je podcinać bo nie są już w dobrej kondycji. Zastanawiam się też kiedy lepiej je podciąć - przed wyjazdem czy po? Pozdrawiam! :)
    Marta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym podciela po wyjeździe skoro i tak trzeba będzie to zrobić :) żeby uniknąć cięcia 2 razy bo w ciepłych krajach końcówki mogą mocno odczuc wieksza dawkę sloneczka :)

      Usuń
  53. czesc:) czy mogłabyś napisać jakas taka przykładowa pielęgnację z myślą o dojrzałej skórze . Chodzi o moją mamę z chęcią pomogła bym jej zadbać o cerę ma dużo zmarszczek. Ale niestety nie znam się może polecisz jakiś krem? . Pozdrawiam i życzę miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  54. Same perełki :) Ja ostatnio stawiam na błyszczyk (delikatnie różowy, daje piękną tafle na ustach) do dziennego makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Uźywalaś może pokładu z make up atelier paris?jeśli tak to jaki odcień i co o nim sądzisz.

    OdpowiedzUsuń
  56. Kochana czy po oleju lnianym nakładać maskę np z kallosa jeszcze na jakiś czas czy tylko odżywkę i spłukać?

    OdpowiedzUsuń
  57. Witaj Daria! I "czytaczki". Troszke nie na temat, ale prosze śicznie o rade. Mam 40 (lat). Nie mialam specjalnie problemow z cera. Od ok 2 miesiecy mam duzo wypryskow na 1 stronie policzka. Czerwone pryszcze. Niektore z malym ropnym srodkiem, blizny po nich. Od czasu do czasu 2, 3 na nosie. Nie podpieram twarzy, dezynfekuje o nie dotykam telefonem twarzy, zmoeniam posciel. Fakt. Czesto spie na boku ale staram sie pilnowac. Co z tym robic? Cos mnie zapycha? Uzywam taniej Balei na dzien o na noc. Ale 1 strona? Moze jakis krem dla dzieci mi to zalagodzi?Musze czyms nawilzac twarz :( bo sie calkiem pomarszcze. Mieszkam w Niemczech, wiec nie wszystko mam dostepne. Pomocy dziewczyny!!!
    Daria! Blog cudowny. Wlosy przpoekne no i podziwiam Cie za klase. Dziekuje 😊

    OdpowiedzUsuń
  58. Dario i dziewczyny !
    Większość z Was pisze że Jantar przedłuża u Was świeżość wlosow a u mnie jest wręcz odwrotnie :/ zuzylam już pół butelki i zużyte do końca bo chce sprawdzić efekty. Wlosy myje co 2 dni i tak samo po umyciu wzięłam jantar i susze wlosy suszarka (niestety chodzenie w mokrych włosach nie jest dla mnie ) . Normalnie moje wlosy jakoś wytrzymywaly 2 dni a teraz już kolejnego dnia po umyciu znów nadają się do mycia zwłaszcza grzywka. Doradzcie co stosować na szybszy wzrost a żeby przy tym wlosy tak mocno się nie przetluszczaly ? :)
    Liczę na Wasze podpowiedzi :)
    Klaudia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może płukanki z pokrzywy? Mi przedłużają świeżość o jeden dzień. Gotujesz wywar i polewasz włosy po umyciu, nie spłukujesz.

      Usuń
    2. Zdecydowanie polecam wcierki z kozieradki. Swietnie chamuje wypadanie jak rowniez przetluszczanie sie wlosow. Polecam :))

      Usuń
    3. Ale ten zapach... jest okropny, nawet po myciu ciągle jest wyczuwalny :(((

      Usuń
  59. Miss sporty mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Wszystkie świetnie się prezentują - naprawdę rewelacyjne kolory - idealne do dziennego makijażu :D

    OdpowiedzUsuń
  61. śliczności! Uwielbiam takie kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  62. a czy zabiegi fraxelem i TCA wykonuje dermatolog? i jak to ma sie cenowo?

    OdpowiedzUsuń
  63. czy na przedostatnim zdjęciu jest pomadka z Mannhatan? Jeśli tak to jaki kolor? :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Uwielbiam takie kolory na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Uwielbiam takie kolory, najchętniej kupiłabym wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Muszę się kilku przyjrzeć jak będę w Rossmanie :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Mam z essence 12 wish me a rose :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Gdzie nabyc taki piekny pierscien? To zloto? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  69. Zachwyciłam się promocją w Rossmanie, bo od jakiegoś czasu nosiłam się z zamiarem kupienia szminki. Wybrałam dwie. Jedną z Miss Sporty, a drugą z Wibo, ale gdy wypróbowałam je w domu, okazało się, że totalnie do mnie nie pasują. przy jednej mam za jasne usta, a w drugiej wyglądam sztucznie i jak "ukraińska panienka" :c

    OdpowiedzUsuń
  70. Ta szminka z Miss Sporty jest cudna. <3 Wszędzie szukałam właśnie takiego odcienia różu - a pomadka jest dość tania i ślicznie wygląda na ustasch. W dodatku mam wrażenie, że badzo dba o moje wargi.

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature