Top Social

BURGUNDY, CZERWIENIE I BORDA CZYLI MANICURE NA WALENTYNKI Z SEMILAC.

Walentynki zbliżają się wielkimi krokami i z tej okazji przygotowałam dla Was mały przegląd odcieni, które idealnie wpisują się w ten klimat. Semilac ma w swojej ofercie spory wybór pięknych czerwieni, śliwek, bordo i burgundów, które z pewnością zainteresują wszystkie miłośniczki takich kolorów na paznokciach. Pokażę Wam też dwie nowości marki, więc jeśli jesteście ciekawe, to zapraszam do dalszego czytania.

semilac_deep_red_manicure_na_walentynki

Walentynki kojarzą się przede wszystkim z kolorem czerwonym, który na paznokciach prezentuje się bardzo szlachetnie i elegancko. Jeśli chodzi o lakiery hybrydowe Semilac, to jest z czego wybierać. Mamy tu zarówno piękne, klasyczne czerwienie, jak i ciekawe burgundy w najróżniejszych tonacjach. Jak pewnie zdążyłyście zauważyć, każdy odcień Semilac prezentuje się inaczej w danym świetle. Weźcie to też pod uwagę przy prezentacji odcieni w dzisiejszym wpisie, bo ich ostateczny kolor zależy również od ustawień monitora itd. Ja przy wyborze konkretnego lakieru zawsze wpisuję jego nazwę w grafice Google i mam już pewne wyobrażenie jak dany odcień będzie się prezentował. Moje ulubione, walentynkowe Semilaki to zdecydowanie:

Intense Red 027 - intensywna, ciepła czerwień, bez drobinek, klasyka
Red Carpet 134 - bardziej jaskrawa czerwień, z nutą pomarańczu, bez drobinek
Glitter Red 025 - klasyczna czerwień ze srebrno-różowymi drobinkami
Dirty Red 069 - bardzo trafna nazwa, bo to brudna czerwień, z nudą brązu, bez drobinek
My Love 026 - moja pierwsza czerwień w kolekcji, bardzo elegancka, z drobinkami 
Deep Red 071 - ciemna czerwień, wpadająca w bordo, bez drobinek, aktualnie na moich paznokciach
Pearl Red 070 - perłowa, głęboka wiśnia
Classic Wine 028 - eleganckie, czerwone wino, bez drobinek
Elegant Cherry 098 - metaliczny, winny odcień, ze śliwkową poświatą
Burgundy Wine 083 - ciemna śliwka, bez drobinek
Tutti Frutti 133 - jaskrawy, koralowy odcień, idealny na lato do opalonych dłoni i stóp, bez drobinek


semilac_lakiery_hybrydowe_hybrydy_czerwienie


W tym roku postawiłam na prosty manicure z "okienkiem" w odcieniu Deep Red 071 [dostępny tutaj klik], który jest naprawdę pięknym, głębokim kolorem ciemnej czerwieni. Tradycyjnie zaczęłam od bazy, którą utwardziłam w lampie. Zdobienie wykonałam za pomocą cieniutkiego pędzelka (od płynnego eyelinera Astor) i najpierw namalowałam nim górny trójkąt, później dolny, tworząc otwartą przestrzeń na płytce. Następnie dodałam trzy kreseczki łączące dwa końce i tak oto powstał ten prosty wzór. Później już tylko utwardziłam kolor w lampie, nałożyłam Top No Wipe i gotowe. Nic trudnego, a wygląda dosyć ciekawie. Jak pewnie zdążyłyście zauważyć, lubię akcent na jednym paznokciu, bo nie powoduje to przesytu w zdobieniu, a fajnie urozmaica cały manicure. 

semilac_deep_red_071

Dwie nowości Semilac, jakie zasługują na uwagę, to z pewnością baza witaminowa oraz produkt 2w1 czyli baza i top. Baza witaminowa [dostępna tutaj klik] jest lakierem podkładowym, na który bezpośrednio nakładamy kolor. Ma za zadanie dwukrotnie zwiększyć ochronę naturalnej płytki, dzięki zawartości witaminy E i B5. Jeśli macie problem z łamliwymi i słabymi paznokciami, to taka baza powinna być znacznie lepsza, niż tradycyjna. Jeśli natomiast chodzi o drugą nowość Semilac, to mamy tutaj bazę i top w jednym produkcie [do kupienia tutaj klik]. Myślę, że to bardzo ciekawe rozwiązanie, pozwalające zaoszczędzić trochę pieniędzy i miejsca w naszej kolekcji lakierów. Fajnie, że Semilac wprowadza takie nowości i rozwija się pod tym względem. Jak wiecie jestem wierna tej marce już od bardzo dawna i ciągle zaskakuje mnie nowymi kolorami i ciekawymi rozwiązaniami, które ułatwiają pracę. Moim odkryciem jest też Top No Wipe [dostępny tutaj klik], który nie zostawia tzw. warstwy dyspersyjnej i nie wymaga już przecierania Cleanerem. Wystarczy utwardzić Top No Wipe w lampie i gotowe! Poza tym pozostawia wspaniały, szklany połysk na paznokciu, co dodatkowo wzmacnia ostateczny efekt całego manicure. 



Jeśli nie lubicie ciemnych kolorów na paznokciach i zdecydowanie bardziej preferujecie odcienie różowe, delikatne, to w zakładce MANICURE klik na moim blogu jest ich sporo. Ja ostatnio zapałałam wielką miłością do ciemnych lakierów, które ostatnio prezentowałam Wam na moim Instagramie. Zapraszam Was do śledzenia mnie również tam @kosmetycznahedonistka

semilac_migdalki_paznokcie_hybrydowe_nails

Dajcie znać czy planujecie wykonać jakiś wyjątkowy manicure na Walentynki i czy w ogóle obchodzicie to święto. Jeśli jakiś kolor wpadł Wam w oko, to odsyłam do sklepu internetowego semilac.pl 




118 komentarzy on "BURGUNDY, CZERWIENIE I BORDA CZYLI MANICURE NA WALENTYNKI Z SEMILAC. "
  1. piękne kolory:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Dario :-) ja nie na temat ale ponawiam pytanie spod poprzedniego posta: czy jesteś zadowolona z olejku Indola Glamours? Nie wysusza Ci włosów? Zakupiłam go ostatnio ale w składzie ma alkohol :| Pozdrawiam, piękne paznokcie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój olejek nie ma żadnego alkoholu :-) Jest w tej serii taki olejek w sprayu z drobinkami i tak, on ma w składzie alkohol denat, który może przesuszać włosy, ale ja go nie polecałam :-)

      Usuń
  3. semilac burgund wine 083 jest z drobinkami niebieskimi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój nie ma żadnych drobinek. Dziwne :-)

      Usuń
    2. mają granatowe drobinki:) nawet na stronie producenta w opisie lakieru jest wzmianka o tym:)

      Usuń
    3. Już poruszałyśmy ten temat z dziewczynami na Instagramie pod zdjęciem mani z tym kolorem właśnie. Te drobinki niby są ale trudno się ich dopatrzeć, wypada po 2-3 sztuki na paznokieć, więc ja uznaję, że to lakier bez drobinek.

      Usuń
    4. dokładnie. Ten kolor niby ma drobinki ale chyba ktoś je tam wrzucił przypadkiem.... bardzo ich mało i na paznokciu nic nie zostaje

      Usuń
    5. A ja myślałam,że mam jakiś wadliwy kolor, że po 2 drobinki na paznokciu maks mi wypada ;)

      Usuń
  4. piękne i mimo tego minimalizmu i zapewne dzięki niemu jak dla mnie bardzo ciekawa inspiracja :) będę miała je na uwadze robiąc następną hybrydę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Serio wylałaś tyle lakieru do zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie się prezentują! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cz to wszystko nie niszczy płytki paznokci?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy od wielu czynników. Od kondycji wyjściowej Twoich paznokci, od tego jak robisz i jak ściągasz hybrydę, od tego jakich produktów użyjesz. Ja mam to szczęście, że nic złego się z moją płytką nie dzieje.

      Usuń
  8. Pani Dario czy podkład provoke matowy nie wysusza skory przy dłuższym stosowaniu ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zauważyłam takiego efektu, a mam do tego skłonność :-)

      Usuń
  9. Kochana a kiedy aktualizacja pielęgnacji wlosow?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że uda mi się jeszcze w tym tygodniu :-)

      Usuń
    2. Także czekam :D

      Usuń
  10. ''Mówi żona do męża :
    Podaj mi czerwony lakier '' Haha, ja tak mam z różowymi lakierami. Mam ich masę bo każdy mimo że podobny to wyjątkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hello from Spain: I really like your manicure. Fabulous color. keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny kształt paznokci:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Który z kolorów Semilac jest Twoim zdaniem odpowiednikiem Essie Watermelon?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam tego koloru, więc trudno byłoby mi coś dobrać. Musiałabym widzieć ten kolor na żywo, bo w sieci trudno ocenić faktyczny odcień :-)

      Usuń
    2. oo właśnie, dobre pytanie. Zanim zaczęłam uzywać Semilaków często sięgałam po Essie, a Watermelon był jednym z moich ulubieńców <3

      Usuń
    3. Mam tak samo ;) wydaje mi się, że 066 Glossy cranberry jest najbardziej zbliżony do essie Watermelon. Ale 065 wild strawberry tez mnie kusi ;)
      Pozdrawiam
      Olciaaa

      Usuń
    4. A Essie Rose Bowl?ktos podpowie? :)

      Usuń
  14. Czerwone pazury! Uwielbiam :)Zdecydowanie moja kolorystyka :D

    fineandhealthy

    OdpowiedzUsuń
  15. Myślę, że miałabym trudność z wybraniem jednego koloru bo uwielbiam na paznokciach wszystkie odcienie czerwieni. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dario zrob kiedys poST o tym jak robisz ten piekny ksztalt paznokci, najlepiej krok po kroku. Sa tak idealne ze za Chiny nie moge tego odtworzyc na wlasnych paznokciach ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nigdy takiego kształtu nie uzyskam... oglądałam 3 filmiki na youtube i dalej nie wychodzi

      Usuń
    2. Planuję go już od dawna, ale nie wiem jak się do niego zabrać. Na zdjęciach trudno pokazać w jaki dokładnie sposób wypiłować paznokieć :-)

      Usuń
    3. Doskonale Cię rozumiem, że pewnie to nie jest takie łatwe, ale może jednak kiedyś obdarzysz nas tym kolejnym pięknym postem :) Jeszcze nie spotkałam tak idealnych paznokci jakie masz Ty i ich kształt, bo jak widzę inne kształty u kogoś to są albo za szpiczaste albo wyglądają jak u czarownicy :-P

      Usuń
    4. A może byś zrobiła filmik ja zrobić takie pazurki? Filmik to jednak filmik ;-)

      Usuń
  17. Uwielbiam semilac ,ale zdziwili mnie trochę tym produktem 2 w 1.pamiętam jak na szkoleniu prowadzonym w szkołach wyższych na kierunku kosmetologii pani Karolina mówiła ze są przeciwnikami takiego rozwiązania bo to nigdy nie będzie tak płynne jak baza i tak gęste jak top . Daj znac jak ten produkt ma się do zwykłej bazy i topu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie są boskie <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Moze to głupie pytanie ale...gdzie kupiłaś ten koronkowy biustonosz? Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Jesteś moją inspiracją i nie tylko paznokciową Dario :) Codziennie zaglądam tu do Ciebie i czekam na nowy post. Po prostu kocham Twego bloga :) Ala K.

    OdpowiedzUsuń
  21. ta baza witaminowa żeczywiście zadziała na bardzo zniszczone paznokcie np po żelach czy akrylach? Ktoś próbował?

    OdpowiedzUsuń
  22. Pamiętam Twój pierwszy post o Semilac i po nim zamówiłam swoje pierwsze hybrydy :) Mąż się śmieje że mi założy blokadę na twojego bloga bo zawsze coś wypatrzę :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Kochana gdzie kupujesz filtry do twarzy w aptece cz internecie? Te Anthelios sa bardzo drogie z to co widze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W aptece stacjonarnej, bo w internecie jest niewiele taniej, a jeszcze trzeba doliczyć koszt przesyłki. Natomiast taki filtr starczy Ci na bardzo długo, więc nie wychodzi to finalnie drogo.

      Usuń
  24. Wybór ogromny i naprawdę ciężko się zdecydować który wybrać.

    OdpowiedzUsuń
  25. Dario, napisz proszę, czym dezynfekujesz dłonie i "narzędzia" przed założeniem hybryd. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płynem do dezynfekcji skóry i narzędzi Antiseptex :-)

      Usuń
  26. Czerwienie idealne na Waletnynki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Właśnie jutro przymierzam się do zrobienia nowego mani. Chyba padnie na Intense Red z Semi :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak pilować paznokieć na taki piękny kształt?? Ubostwiam Twoje paznokcie 😊

    OdpowiedzUsuń
  29. Czy możesz powiedzieć jaka była cena TCA? Ile planujesz takich zabiegów? Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 300 zł i na pewno wybiorę się na jeszcze jeden zabieg. Później nie wiem, to zależy jakie będą efekty :-)

      Usuń
  30. Chciałam zapytać jak robisz ten wzorek na paznokciu? proszę o odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak ja ci zazdroszczę paznokci i tego, że możesz sobie malować na jaki kolor chcesz. Ja ze względu na pracę mogę tylko jasne kolory, które z resztą też lubię. U ciebie wszystkie wyglądają genialnie. Są przede wszystkim zadbane i bardzo precyzyjnie zrobione :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne mani, a kolor lakieru z pierwszego zdjęcia jest cudowny:)

    OdpowiedzUsuń
  33. walentynkowe paznokcie piękne ! :) Mozesz zdradzic jaki kolor masz na paznokciach w poprzednim poście?

    Czy może mi ktoś powiedziec jak to jest z Top no wipe z Semilac? traktowany jest jako nabłyszczacz czyli kolejna warstwa na paznokcie, a może zwykły top o większym połysku nakładany na kolor?

    Pozdrawiam, Sylwia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwia, mam tam kolor Semilac 051 French Beige Milk :-) Top No Wipe to po prostu zwykły TOP o większym połysku, który nie wymaga już przecierania Cleanerem na koniec. Po wyjęciu z lampy paznokcie są zupełnie suche :-)

      Usuń
  34. Chciałabym umieć tak precyzyjnie pomalować paznokcie. Nawet moja kosmetyczka robi krzywo :/

    OdpowiedzUsuń
  35. Dzięki Tobie odkryłam hybrydy i już się z nimi rozstać nie mogę :P Dario kiedy aktualizacja pielęgnacji Twoich włosów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli wszystko dobrze pójdzie, to powinna pojawić się jeszcze w tym tygodniu :-)

      Usuń
  36. Kochana ja z innej beczki. Jaki moze byc wedlug Ciebie oryginalny prezent na walentynki dla ukochanego.? :) a jesli chodzi o paznokcie to Kocham je w Twoim wydaniu.! :) zawsze Piekne i Eleganckie. Zarazilas mnie Semilaciem :) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, nic oryginalnego nie przychodzi mi do głowy. Kino, może gokarty, albo knajpa z dobrym jedzeniem i fajną muzyką, koncert? :-) To chyba lepsze, niż jakaś materialna rzecz :-)

      Usuń
  37. Planuję kupić nową zalotkę, myślałam o tej z Inglota, ale oni mają dwie w swojej ofercie. Doradzi mi ktoś, którą wybrać? Profesjonalną czy tańszą czarną? A może poleci ktoś porządną zalotkę jakiejś innej firmy? Z góry dziękuję za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepszą zalotkę jaką miałam to najtańsza z Douglasa (cos koło 15zł). Szkopuł tkwi w tym żeby wymieniać gumeczki, co jakiś czas. Bo inaczej niszczą się rzęsy.

      Usuń
  38. Czy widziałaś może zestaw do manicure w biedronce z wymiennymi końcówkami? Używasz może czegoś takiego? Jak sądzisz czy warto kupić?
    Ps. Paznokcie masz przeeecudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  39. bardzo ładny manicure:) cudny kolor

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczne paznokcie:-Djesteś dla mnie inspiracją

    OdpowiedzUsuń
  41. Hej:)Czy płukanka z kory dębu będzie wysuszała przy dłuższym stosowaniu włosy ? Chciałabym przyciemnić sobie nią włosy, czy nie nabiorą one przez to ciepłego odcienia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam, że ta płukanka nadaje ciepły odcień na paru blogach. Podobno płukanka z mięty przyciemnia na zimno i na super właściwości odżywcze. No i pięknie pachnie! Niestety stosowałam ją za krótko żeby zauważyć efekty przyciemnienia- brak mi systematyczności ;) Chociaż jak dodałam do niej parę kropel gencjany to zgasił czerwone przebłyski, z którymi walczę.

      Usuń
  42. Uwielbiam wszystkie odcienie czerwieni!

    OdpowiedzUsuń
  43. kolory jak i zdjęcia są nieziemskie :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  44. Witaj Dario,
    może coś poradzisz... potwornie rozdwajają mi się paznokcie...pękają i odchodzą cienkimi płatami... sytuacja wydaje się nie do opanowania... Zauważyłam, ze zawsze dzieje mi się tak podczas stosowania baz pod lakier do paznokci. Tak było w przypadku bazy Eveline, Sally Hansen a teraz Essence... Jak zregenerować uszkodzone paznokcie? Co polecasz? Jaką kurację?

    Pozdrawiam
    Joanna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja polecam olejowanie paznokci+ odżywkę 2x5 i rybki Gal. Działa cuda!

      Usuń
  45. Witaj,
    chciałabym zapytać czy kolory 133 i 134 są do siebie podobne ?

    OdpowiedzUsuń
  46. Witam piekne kolorki osobiście posiadam 027, 133 :-) piekne sa:-)) mam pytanko jaki kolor ciemny poleciłabys mi zastanawiam si nad 031, 096,108 chciałabym zeby był uniwersalny żebym mogła łączyć go z innymi😀 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. Dario, a możeszod siebie powiedzieć, która baza i który top To ie bardziej przypadł do gustu? Oba produkty mam na wykończeniu i zastanawiam się, czy ponownoe kupić te tradycyjne, czy postawić na bazę witaminową i/lub top no wipe.

    OdpowiedzUsuń
  48. Kochana, czy robisz przerwy między robieniem hybryd? Jeśli tak to ile one trwają? :) Pozdrawiam :* PS. Cudowny mani <3

    OdpowiedzUsuń
  49. Red Carpet i Tutti Frutti są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Od niecałego roku robię sobie paznokcie hybrydowe. Używałam zwykle bazy+topu z Semilaca i sprawdzał się super nawet z hybrydami z innych firm. Jednak zakupiłam teraz bazę 2w1 i lakier zaczął mi po bokach odchodzić, można całe płaty odkleić. Trzymały się raptem 2 dni... Może coś źle robię? 1 warstwa - 1. baza 2 w 1 nie przemywam, 2. nakładam lakier hybrydowy 3 warstwy, 3. nakładam baze 2 w 1 - przemywam cleanerem. Paznokiec zmatowiony jak zawsze i lipa!! Pomóż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodam, że chodzi mi o tę najnowszą bazę 2w1 z Semilaca, którą opisujesz

      Usuń
  51. Kochana Dario,chciałabym się zapytać, czy wcierkę z kozieradki robisz przed myciem , czy po umyciu włosów. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym robiła przed myciem. Chyba, że nie straszne Ci śmierdzenie rosołem. Mnie ten zapach zabijał. Jak i ludzi wokoło ;)

      Usuń
    2. Lepiej to robić po myciu :) zapach po jakimś czasie nie jest już wyczuwalny

      Usuń
  52. W swojej kolekcji lakierów hybrydowych Semilac, z czerwieni/bordo mam jedynie Classic Wine 028. Poszukuje teraz mojego wymarzonego koloru czerwonego coś pomiędzy odcieniem 070 a 098. Nie zamierzam jednak malować paznokci specjalnie na tą okazję, gdyż nie obchodzę Walentynek :)
    Dzięki Tobie znalazłam idealny kształt paznokci dla siebie. Poprzednio tak jak Ty Dario miałam kwadratowy kształt paznokci, jednak jak sama pewnie wiesz, kształt ten był podatny na ich łamliwość.
    Nowości Semilaca są mi obce ale interesuje mnie co sądzisz o Top No Wipe. Wykańcza paznokcie lepiej niż zwykły Top od Semilaca? Jest bardziej błyszczący? Czy jego główną różnicą jest po prostu brak warstwy dyspersyjnej?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  53. uwielbiam kolor takich paznokci, są bardzo kobiece :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Cudowny blog i piękne pazury ! Uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Brakuje mi tu klasyków 039 i 063 :))) a wlasnie na te najbardziej sie czaje, jeszcze red carpet.

    OdpowiedzUsuń
  56. Miałam kiedyś u kosmetyczki robione 028 classic wine. Fajnie zmieniał kolor w zależności od światła. U siebie mam elegant cherry, ale jeszcze go nie wypróbowałam. Ula

    OdpowiedzUsuń
  57. Cześć Daria :) Mam do ciebie dwa pytania. Czy przed nałożeniem bazy pod podkład należy użyć jeszcze kremu? I drugie pytanie, testowałaś może bazę z Max Factor, Facefinity All Day Primer (Baza pod podkład SPF 20)?

    OdpowiedzUsuń
  58. hej;) pomożesz? Nie zmagam się z żadnymi niedoskonałościami, tylko tyle że mam piegi na policzkach i nosie. Mam revlona 150 buff ale jest za ciężki, provoke matt eris jest za ciemny, odcień 210. Polecisz mi jakiś podkład żeby wyrównać kolor cery? Bardzo proszę o odpowiedź i z góry dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. Twoje paznokcie są przepiękne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. Oj Daria,Daria Ty dopiero kogoś do deprechy popychasz:).O tak idealnym malowaniu paznokci marzę:)

    OdpowiedzUsuń
  61. Uwielbiam taki kolor na paznokciach, jest bardzo kobiecy :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Ślicznie to zdobienie wygląda :) Masz piękny kształt paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Przepiękne!!! Nie mogę się zdecydować, które ładniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Muszę mieć ten kolor, który masz na paznokciach!

    Dario, uważam Twojego bloga za najlepszego w kategorii beauty: piękne zdjęcia, wyczerpujące opisy, produkty ze wszystkich półek cenowych, więc dla każdego, częstotliwość wpisów. No i oczywiście urocza autorka, na którą bardzo miło się patrzy :) Musi Cię to kosztować mnóstwo energii - tym bardziej doceniam. Mam nadzieję, że z prowadzenia bloga na tym poziomie da się godnie żyć, bo to, co robisz, to kawał dobrej roboty. Tak trzymaj!

    E.

    OdpowiedzUsuń
  65. jak zwykle świetne zdjęcia :) chyba nie mogłabym się zdecydować na jeden z tych odcieni czerwieni.
    ale klasa sama w sobie - borni się sama :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Piekne paznokcie:) a skad bizuteria? Szczegolnie pierscionki mnie urzekly ❤️❣❤️

    OdpowiedzUsuń
  67. Śliczne kolory !

    Zapraszam również do mnie na wiosenny hybrydowy manicure i walentynkowe pomysły:

    http://mays-art.blogspot.com/

    -May-

    OdpowiedzUsuń
  68. Witam, bardzo lubię czytać pani bloga i wiele się z niego nauczyłam. Mam problem z doborem pomadki do ust do koloru Semilac 028 Classic Wine. Czy ma pani jakieś propozycje? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  69. Witaj Dario !
    Zastanawiam się nad kupnem zestawu z semilaca do hybrydy. Polecasz? Warto? I czy lepiej kupić zestaw startowy czy osobno każdy produkt?

    OdpowiedzUsuń
  70. Czy mogłabym się dowiedzieć skąd ten naszyjnik? Jest przepiękny a akurat czegoś takiego szukam dla mamy na urodziny. Z góry dziękuje za pomoc. :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Świetne kolorki ;)
    Zapraszam na mojego bloga :
    http://livelifetherealway.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. Cudownie to wygląda! Strasznie żałuje, że w mojej pracy nie ma mowy o takich paznokciach. :(

    OdpowiedzUsuń
  73. Nie myślałaś o filmikach z tutorialem na paznocie ? Zabiłabym za nie :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Dario jak ja uwielbiam czytać twojego bloga :) Wszystko jest tak ładnie napisane i przejrzyste, a od zdjęć trudno oczy oderwać :) Mam pytanie odnośnie tej nowości semilac 2 w 1, używałaś już może, polecasz kupić czy lepiej się zdecydować na bazę witaminową + top? :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Również podobają mi się bardzo kolory tych lakierów ale odcień 028 mnie rozczarował bo w realu wygląda na bardziej buraczany niż bordowy:)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature