Top Social

3 ZASKAKUJĄCE PRODUKTY, KTÓRE POWINNAŚ WYPRÓBOWAĆ, JEŚLI...

W dzisiejszym wpisie chciałabym Wam przestawić 3 produkty, które z konkretnych powodów warto wypróbować. Być może znajdziecie tu także coś, czego kiedyś bałyście się użyć, więc postaram się rozwiać wszelkie wątpliwości. Napiszę Wam też króciutko o książce Charlotte Cho "Sekrety urody Koreanek. Elementarz pielęgnacji". To co, zapraszam do dalszej części! 

charlotte_cho_sekrety_urody_koreanek_konjac_samsung_galaxy_s4

Małe odejście od tematu - często pytacie mnie, czy warto zainteresować się książką Charlotte Cho "Sekrety urody Koreanek. Elementarz pielęgnacji". Myślę, że jest to jedna z lepszych książek o tematyce urodowej, więc mogę ją szczerze polecić. Znajdziecie tu szereg porad odnośnie dbania o skórę: od ciekawego podejścia do oczyszczania, po złuszczanie i regenerację. Niektóre fakty mnie mocno zaskoczyły i na pewno wprowadzę je w życie :-) Całość zilustrowana fantastycznymi grafikami, a książkę czyta się niezwykle lekko oraz przyjemnie. Jest to prawdziwy elementarz pielęgnacji i jeśli wizja pięknej, zadbanej skóry wydaje się Wam kusząca, to zachęcam do lektury. Dostępna w całkiem niezłej cenie tutaj klik, ale możecie ją znaleźć w wielu księgarniach. 


WYPRÓBUJ GĄBECZKĘ KONJAC, JEŚLI CHCESZ DOGŁĘBNIE OCZYŚCIĆ SKÓRĘ I ZROBIĆ MASAŻ
__________
Miałam już naprawdę wiele przeróżnych gąbeczek, ściereczek i rękawic do oczyszczania twarzy, natomiast Konjac (czyt. kondżak) jest produktem wyjątkowym. To gąbka zbudowana z włókien byliny Konjac, a więc jest w 100% naturalna i przyjazna dla skóry. Włókna zapewniają naturalne nawilżenie, a ponad to świetnie oczyszczają z wszelkich pozostałości makijażu i z nadmiaru sebum. Gąbeczka po wyjęciu z opakowania jest bardzo twarda, a dopiero po zmoczeniu w ciepłej wodzie nabiera miękkości i elastyczności. Używa się jej po uprzednim demakijażu skóry. Ja standardowo myję twarz żelem z La Roche Posay Effaclar, a następnie przystępuję do masażu gąbeczką Konjac. Sam masaż jest naprawdę bardzo przyjemny i po jego zakończeniu mam uczucie maksymalnie oczyszczonej, miękkiej i świeżej skóry. To coś w rodzaju delikatnego peelingu, który nie powoduje podrażnienia, a jest bardzo efektywny. Gąbeczka jest świetna, kiedy po całym dniu potrzebujecie takiego gruntownego oczyszczenia skóry. Przy dłuższym noszeniu makijażu odczuwam czasem lekkie swędzenie czy nieprzyjemne ściągnięcie, natomiast po wykonaniu masażu ten dyskomfort zupełnie znika. Znikają też delikatnie odstające skórki, z którymi mam często problem w związku ze stosowaniem kuracji złuszczających. Po wyschnięciu gąbeczka ponownie twardnieje i jeśli będziecie o nią dobrze dbać, to posłuży przez kilka miesięcy.  Ja swoją gąbeczkę znalazłam w jakimś pudełku subskrybcyjnym typu beGlossy i początkowo zupełnie nie wierzyłam, że coś takiego się u mnie sprawdzi. Stacjonarnie gąbkę Konjac zakupicie np. w Rossmannie. 

rozjasniacz_do_brwi_creme_hait_bleach_sally_hansen

WYPRÓBUJ CREME HAIR BLEACH DO BRWI, JEŚLI CHCESZ BEZPIECZNIE JE ROZJAŚNIĆ 
__________
Przyznam, że początkowo bałam się użyć tego produktu na moich brwiach, ale bardzo denerwował mnie ich odcień. Moje brwi były po prostu czarne i bardzo wybijały się w całym makijażu. Przez to każdy, nawet najjaśniejszy cień do brwi nadawał im jeszcze wyraźniejszego charakteru, a twarz wyglądała groźnie. Kiedy w końcu zdecydowałam się na pierwszą aplikację produktu Sally Hansen Creame Hair Bleach, to byłam pozytywnie zaskoczona. Gotową miksturę trzymałam na włoskach trochę krócej, niż zaleca się w instrukcji i włoski rozjaśniły się w delikatny, naturalny sposób. Obawiałam się, że będą rude lub z jakiegoś powodu wypadną czy staną się słabsze - nic bardziej mylnego! Włoski nabrały łagodnego, brązowego, chłodnego koloru i teraz wyglądają o wiele lepiej. Jeśli chciałybyście zatem lekko rozjaśnić swoje brwi, to śmiało polecam Sally Hansen. Sprawdzi się też do włosów na całej twarzy, a także na rękach (jeśli z jakiegoś powodu nie chcecie ich golić, a są bardzo ciemne). Rozjaśniacz dostępny w wielu internetowych drogeriach, niestety nie widziałam go nigdzie stacjonarnie. Pamiętajcie o wykonaniu próby uczuleniowej.

crest_3d_whitestrips_paski_wybielajace_do_zebow
crest_3d_whitestrips_vivd

WYPRÓBUJ PASKI  CREST 3D, JEŚLI CHCESZ WYBIELIĆ ZĘBY
__________
Z paskami Crest 3D Whitestrips miałam styczność już kilka dobrych lat temu. Szukałam wtedy jakiegoś produktu, który w domowym zaciszu pozwoliłby mi wybielić zęby, które co prawda nigdy nie były bardzo żółte, ale marzył mi się ich śnieżnobiały odcień. Trafiłam wtedy na filmik Nieesi25 (tutaj klik), gdzie pokazywała te właśnie paski i od razu postanowiłam je zamówić. Efekt był wprost powalający. Po kilku aplikacjach moje zęby były wręcz przerażająco białe. Pamiętam, że kupiłam wtedy opakowanie zawierające paski do stosowania przez 14 dni, ale wystarczyło mi tylko 7 do uzyskania rewelacyjnego efektu, który utrzymywał się przez wiele miesięcy. Dodam, że moje zęby już nigdy nie wróciły do tego koloru sprzed używania pasków i to naprawdę niesamowite. Mimo, że ostatnio byłam u dentysty na gruntownym czyszczeniu zębów (skaling), to postanowiłam znowu zrobić sobie takie małe wybielanie Crest-ami. Jestem ponownie bardzo zadowolona z rezultatów. Nie zauważyłam osłabienia szkliwa, natomiast zęby podczas stosowania pasków mogą być bardziej wrażliwe, a nawet boleć po kilku pierwszych aplikacjach. Warto dokładnie przeczytać instrukcję i przeciwwskazania, natomiast sam proces aplikacji jest bardzo prosty. Wystarczy przykleić pasek na górny i dolny łuk zębowy, poczekać około 30 minut, zdjąć i przepłukać jamę ustną. Nie spotkałam się jeszcze z osobą, która byłaby niezadowolona z wybielających efektów. Paski dostępne są na Allegro i w niektórych sklepach internetowych, natomiast uważajcie na podróby i pytajcie o daty ważności. Pewnie pojawią się też pytania o Białą Perłę - tak, stosowałam ją kiedyś. Efekty były, ale nie tak spektakularne. Poza tym samo używanie nakładek wypełnionych żelem nie należało do przyjemności. Przy paskach jest znacznie wygodniej :-)



***

Próbowałyście już któregoś z przedstawionych produktów? Jakie są Wasze wrażenia?


Zapraszam serdecznie na mój Instagram, gdzie jestem praktycznie codziennie!  




149 komentarzy on "3 ZASKAKUJĄCE PRODUKTY, KTÓRE POWINNAŚ WYPRÓBOWAĆ, JEŚLI..."
  1. Mam pytanko odnośnie szablonu - sama go zrobiłaś czy masz projektanta? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszczególne części szablonu były robione przez różnych projektantów wedle mojego upodobania :-)

      Usuń
  2. a gdzie kupiłaś te paski crest 3d? bo już jest jakieś źródło sprawdzone a chętnie bym zamówiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio kupowałam je na iperfumy :-)

      Usuń
  3. Dario, czy mogłabyś podac strone lub sklep skad zamawialas te paski wybielajace? Trudno zorientowac sie co do ich oryginalnosci. Pozdrawiam, N. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio kupowałam je na iperfumy :-)

      Usuń
    2. Niestety, nie mogę tego tam znaleźć. czy mogłabys podać link?

      Usuń
    3. Szukałam i już tam ich nie ma niestety :-(

      Usuń
  4. Kochana świetny wpis. Jednak mam pytanie z innej beczki. Czy po oleju lnianym nakładać maskę np z kallosa i trochę ja potrzymać czy tylko odżywkę i spłukać? Dzięki za zawsze pomocne informacje. Jesteś moją inspiracją!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, ja po zmyciu oleju nakładam maskę z Kallosa na około 10 minut i spłukuję. Czasem tylko stosuję ją jako maskę pod czepek na co najmniej 30 minut. To zależy czy mi się chce :-)

      Usuń
  5. Dario jak zwykle rewelacyjny wpis:-) uwielbiam Twój blog właśnie za to, że nigdy nie mówisz musisz tylko podpowiadasz i sugerujesz a jednocześnie przestrzegasz przed ewentualnymi konsekwencjami.
    Mam pytanie odnośnie wpisu z nowościami w szafie jest tam link do torebki na którą nie ukrywam zachorowałam;-) tylko chodzi o kolor Twoja jest w brudnym różu a na stronie jest beż:-(??? Czy tylko tak wychodzi na zdjęciach czy jest to inny kolor??? Wiem, że już ktoś o to pytał ale nie znalazłam odpowiedzi.
    Pozdrawiam cieplutko
    Renia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo kochana. Torebka jak dla mnie wpada bardziej w brudny róż niż w beż :-) Nie wiem dlaczego tak się dziwnie nazywa na stronie :-)

      Usuń
  6. Eee, na stronie Rossmanna nie widzę tej gąbki :( ile ona kosztuje ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedawno ją widziałam w stacjonarnym Rossmannie, więc może na stronie nie ma. Niestety nie pamiętam ceny ale to było coś poniżej 20 zł :-)

      Usuń
    2. Dario czy mogę poprosić o kod kreskowy z opakowania gąbki. Pracuję w Rossmannie i nie mamy jeszcze tych gąbek. Chciałabym ją ściągnąć. Podam mój email katarzyna.s_ska@interia.pl
      Uwielbiam Twój blog

      Usuń
  7. Faktycznie fajne te produkty. Najchętniej wypróbowałabym paski wybielające oraz Konjac 😀 Super, że dzielisz się swoimi urodowymi odkryciami z czytelniczkami bloga. Prosimy o więcej😉
    Ps. Ja się już uzależniłam od twojego bloga i z niecierpliwością oczekuję na kolejne wpisy...

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za ten post :) Z CREME HAIR BLEACH DO BRWI spadasz mi z nieba - moje brwi nieco ściemniały od olejku rycynowego, trochę mi to przeszkadza.
    Dario, a jak długo używałaś gąbeczki Konjac? Stosowałaś ją regularnie? Jak ją czyściłaś, dezynfekowałaś?
    Pozdrawiam,
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super, że info się przydało. Taka jedna gąbeczka starcza mi na około miesiąc - później wyrzucam, bo robi się jakaś taka rozlazła :-) Po każdym jej umyciu spryskuję jeszcze płynem do dezynfekcji skóry i narzędzi kosmetycznych Antiseptex :-)

      Usuń
    2. Kiedyś czytałam, że dziewczyny używały jej przez 1-2 miesiące (zdaje się, że producent zaleca wymianę właśnie po takim czasie), myły tę gąbkę po każdym użyciu, prały w pralce (producent dopuszcza taką możliwość), dezynfekowały alkoholem, suszyły poza łazienką, a jednak pojawiała się pleśń... Nie zauważyłaś nic niepokojącego?
      Ewa

      Usuń
    3. A nie, nic takiego nie zauważyłam :-)

      Usuń
    4. Ta pleśń jest o tyle niebezpieczna, że zanim stanie się widoczna, to ona już w tej gąbce jest :( Kusi mnie Konjac, ale strach, że nabawię się jakiegoś wysypu wręcz mnie paraliżuje - no, nie po to walczymy z tym wstrętnym trądzikiem, by później nieświadomie znów coś sobie wyhodować :(
      Może ktoś jeszcze ma jakieś doświadczenia z Konjac?
      Ewa

      Usuń
    5. O to powiem Ci, że też mnie trochę zaniepokoiłaś. Myślę jednak, że pleśń nie do końca mogłaby być przyczyną trądzikowego wysypu, bo tu zupełnie inny problem. Może dziewczyny ją jakoś źle odciskały z wody? Ja swoją naprawdę mocno tarmoszę w ręczniku :-)

      Usuń
    6. Zaopatrzę się w antiseptex, kupię Konjac i zobaczę co z tego wyniknie :)
      Dario, jeśli jednak zauważysz coś niepokojącego, to daj znać :)
      Jeszcze raz pozdrawiam,
      Ewa

      Usuń
    7. Ewo moja gąbeczka też nie spleśniała a mam już trzecią z rzedu :) Trzeba dobrze odciskać z wody i suszyć np blisko kaloryferu

      Usuń
  9. Mam gąbeczkę i wg mnie też jest rewelacyjna <3 była kiedyś w shinyboxie

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej :) Czy to jest samsung galaxy s6?? Jesli tak, to mam pytanie jak się spisuje w codziennym użytkowaniu? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś Ty, to S4, jakoś nie mogę się z nim rozstać, bo nic innego wizualnie mi się nie podoba. Sprawdza się bardzo dobrze jeśli chodzi o użytkowanie systemu, ale aparat ma swoje wady i zalety :-) W dobrym świetle jest ok, ale w słabym ciężko mu idzie.

      Usuń
  11. Ciekawi mnie ta gąbeczka, może gdzieś ją dorwę - zwłaszcza, że cena nie jest wysoka ;]

    OdpowiedzUsuń
  12. Dario stosujesz po tych paskach pasty wybielające czy raczej nie zwracasz na to uwagi? Jak długo utrzymuje się taki efekt? :)

    Pozdrawiam,
    Kinga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nie stosuję żadnych past wybielających na co dzień, nie ma takiej potrzeby nawet. Efekt u mnie utrzymuje się bardzo długo. Myślę, że kilka dobrych miesięcy :-)

      Usuń
  13. Świetny wpis :) niestety na iperfumy te paski wybielające CREST 3D są już niedostępne.. a na allegro roi się od podróbek ...:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się trochę tych pasków naszukałam, ale jeszcze wtedy były dostępne na iperfumach. Może jeszcze się pojawią :-)

      Usuń
    2. A jaka powinna być cena oryginalnych pasków w sieci? :)

      Usuń
  14. Używałam kiedyś białą perłę i efekty były. Ale po pewnym czasie gdy zakładałam (nie po, tylko jak miałam żel na zębach) czułam taki przeszywający ból jakby nadwrażliwość i musiałam przestać nakładać. Przy tych paskach nie masz takiego bólu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam o tym - taki ból może się pojawić i u mnie na początku zawsze się pojawiał. Przy każdej, następnej aplikacji już go nie było :-) Wiele osób tak niestety ma.

      Usuń
    2. Aha. Przepraszam przeoczyłam. Dziękuję za tak liczną pomoc z Twojej strony i jak inni czekam na więcej takich ciekawych wpisów! Ps. Z tak pięknymi włosami nie proponowano Ci udziału w reklamie? Czy to Ty się nie zgadzałaś? Bo masz idealne włoski ;-)

      Usuń
    3. Proponowano i to nie raz, ale nie biorę udziału w czymś, w co sama nie wierzę :-)

      Usuń
    4. Super postawa. Tak trzymaj ;-) nic dziwnego że jesteś dla wszystkich taka "wiarygodna" skoro nie pieniądze a spokój sumienia i przekonanie się dla Ciebie liczą. Jesteś cudowna;-)

      Usuń
  15. używałaś może jakiś kremów z Vichy?

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak zawsze super post kochana :) Lubię Twój blog i Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Co to za śliczny różyk na paznokciach??

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana, czy możesz zdradzić w jaki sposób zajmujesz się swoimi włosami, by były one tak proste, gładkie i lekko odbite od nasady? Ja mam problem, gdy próbuję tak wystylizowac włosy (chociaż używam tylko okrągłej szczotki i suszarki), bo mimo, że udaje mi się je wyprostować, to są lekko oklapłe przy skórze głowy, a po wstaniu następnego dnia z łóżka i tak wyginaja się w niektórych miejscach :x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie również na następny dzień o d mycia włosy są powyginane rano. Tylko po stylizacji na świeżo przy użyciu suszarki z obrotową szczotką są idealnie proste :-) Możesz dodatkowo po wystylizowaniu swoich na szczotce nawinąć je później na rzepowe wałki.

      Usuń
    2. Dziękuję za radę, spróbuję z tymi wałkami :)

      Usuń
  19. A używał ktoś pasków z Blend a med? Mają chyba coś podobnego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blend a Mend nawet nie stały koło Cresta :) Lepiej dopłacić i mieć coś lepszego. K.

      Usuń
    2. Tak, ja używałam. Jakieś 10 lat temu (tak policzyłam, to było w połowie studiów).
      Robiłam kurację 2 razy, w odstępie +/- roku. Byłam zadowolona, chociaż nie mam porównania do tych wyżej, dlatego nie powiem które lepsze ;)
      Natomiast efekt nadwrażliwości, jaki opisuje Daria, też pamietam, że był. Może po prostu to jest to samo ;)

      Usuń
  20. Miałam ten rozjaśniacz sally na wąsik ale po krótkim czasie znowu ciemnieją co byś zrobiła gdybys miała wąsik lekki ale jednak go widać doradz....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na pewno bym się wąsika pozbyła przy użyciu pasków z woskiem :-)

      Usuń
    2. Tylko przy wosku problem jest taki, że jednak trzeba im dać odrosnąć do następnego zabiegu. Próbowałam tych metod i rozjaśnienie wygląda lepiej.

      Usuń
  21. Rozjaśniacz do brwi MUSZĘ WYPRÓBOWAĆ! Dziękuje :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Jutro jade po podkład provoke mam nadzieje ze matowy nie bedzie wysuszał skory nic takiego nie miałaś!?

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeśli nie farbujesz wlosow nie masz odrostów prawda ? Kolor masz teraz całkiem twój naturalny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet przy naturalnym kolorze można mieć widoczny odrost. Na "starsze" włosy działa słońce, detergenty, temperatura i mogą zmieniać swój kolor mimo, że ich nie farbujesz. Ja mam mniej więcej swój kolor do 3/4 długości.

      Usuń
  24. Czy te paski nie osłabiają bardzo szkliwa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeciez Daria napisala, ze jej szkliwo nie jest slabsze :)

      Usuń
    2. U mnie nie, ale jak będzie u Ciebie, to tego nie jestem w stanie zagwarantować :-)

      Usuń
  25. Zainteresowałaś mnie tymi paskami, a gąbeczkę Konjac mam i uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cześć
    Pasków wybielajacych nie polecam, Wręcz przestrzegam. Ja używałam ich prawie 10 lat temu, na przestrzeni 2, 3 lat zuzylam kilka opakowań, efekt rzeczywiście był zdumiewający, ale bardzo oslabily mi szkliwo.:( Dopiero po latach to wyszło... Teraz bardzo tego żałuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, to jest tak jak ze wszystkim - u jednej osoby coś przyniesie więcej szkód niż pożytku, a u drugiej wręcz odwrotnie. Szkliwo może osłabić nawet pasta do zębów czy szczoteczka o zbyt mocnej twardości.

      Usuń
    2. Zgadazam sie w zupelnosci. Trzeba sobie tylko postawic pytanie czy warto zaryzykowac i przekonac sie na wlasnej skorze.Szkoda, ze w przeszlosci nie mialam klona siebie samej, zeby na nim najpierw wyprobowac :) teraz jest juz za pozno

      Usuń
  27. Ja też Konjac miałam z boxa, potem dostałam na spotkaniu od firmy, i na pewno kupię sobie sama nie raz :) Mam również w planach zakup tej książki, ale na razie czytam "Paznokcie na poziomie" M. Kanclerskiej, i mam jeszcze RLM w poczekalni :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Te paski jeszcze pamiętam w 2007 roku kupowałam w rossmanie, kosztowały chyba że 60 zł, później zostały wycofane. Są szkodliwe, dlatego można je dostać tylko w internecie. Dziewczyny wiem co mówię, stosowałam, miałam piękne białe zęby przez parę lat, potem Zaczęły się pojawiać ubytki w szkliwie, bez powodu, to już nieodwracalne, przestrzegam, jeśli wam włansne szkliwo mile...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego, co pamiętam wycofane zostały paski Blend a Med a nie Crest :-) To jest jednak różnica :-)

      Usuń
    2. Byc moze jest roznica... Uzywalam i jednych i drugich. Crest w USA a Blend a med w Polsce. Z tego co wiem, to chyba jest to ten sam producent Procter&Gamble. Sprzedawane sa pod roznymi nazwami w roznych krajach tak jak Opel to w Anglii Vauxhall a szampon Elseve to Elvive, Chipsy Lays to w Anglii Walkers itp Mniejsza z tym :) Tak wogole to uwielbiam Twojego bloga i czytam go regularnie. Pytalas, kto uzywal i o wrazenia, wiec dlatego napisalam co mysle... Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    3. Zgadza się, to ten sam producent, ale z tego co wiem teraz te Blend a Med znowu są dostępne w sprzedaży. Ktoś tu pisał, że wycofanie ich ze sklepów wiązało się ze zmianą przepisów w UE :-)

      Usuń
  29. Jak zwykle ciekawy wpis :-) Czy mogłabyś doradzić skąd zamawiasz perfumy? Jakieś sprawdzone źródło? Ostatnio czytałam wiele złego o stronce iperfumy, choć wcześniej była dość popularna. Buźka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Perfumy kupuję stacjonarnie :-) Słyszałam złe opinie o iperfumach i trudno mi się do tego odnieść, bo perfum nigdy tam nie zamawiałam.

      Usuń
    2. Kupowałam już tam podkład i te paski, wszystko było okej, a zamówienie bardzo szybko dotarło :-)

      Usuń
  30. kochana mozesz mi napisać w jakiej cenie są te paski wybielające ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 200zł

      Usuń
    2. Gdzie po 200zł są? To zależy od ilości sztuk w paczce. Widziałam po 120,170,różnie.

      Usuń
    3. Ja kupiłam za około 140 :-)

      Usuń
  31. Czy stosujesz olejki bezpośrednio na twarz? Jeśli tak to jakie? Podobno olej laurowy bardzo dobrze nawilża i przyspiesza proces regeneracji cery problematycznej...czy zgadzasz się z tym?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie stosuję olejków na skórę twarzy, bo mi nie służą. Muszę uważać też na kremy zawierające olejki w składzie. Mam cerę bardzo problematyczną i jedynie apteczna pielęgnacja jest w stanie coś zdziałać. O oleju laurowym nie słyszałam, ale to wynika z faktu, że zupełnie nie interesuję się już tematem olejowania cery :-)

      Usuń
  32. Cześć Daria
    uwielbiam Twojego bloga i śledzę wpisy na bieżąco, masz świetne poczucie estetyki ale...
    ostatnio trochę rażą w oko zdjęcia- za dużo w nich detali.
    Na przykład dzisiaj - polecana gąbka konjak na zdjęciu, a w tle książka, na książce telefon i szminka, na telefonie róż do policzków... za dużo tych detali, niepotrzebnie skupiają na sobie uwagę.
    Ostatnio było podobnie - wpis dot. nowości w szafie i kosmetyczce, a na pierwszym planie czarny but (który nie był "jedna z nowości, ale skupia uwagę, odciąga wzrok od polecanych przedmiotów).
    Pewnie się czepiam, ale tak mi się po prostu rzuciło w oczy.
    Pozdrawiam
    P.S. i tak mnie to nie zniechęca do czytania bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ja cie nie mogę... Ile ty masz lat dziecko? 10? Do czego się jeszcze przypieprzysz?

      Usuń
    2. To może nie patrz na zdjęcia tylko czytaj sam tekst? Chyba nie sądzisz że ktoś będzie się zmieniał pod Twoje dyktando :) Wg mnie zdjęcia są piękne. :) Pozdrawiam Cię Dario :)

      Usuń
    3. Boże, ludzie... innych problemów nie macie tylko liczenie szczegółów na zdjęciu.

      Usuń
    4. A właśnie detale są najfajniejsze! Kocham te zdjęcia, jest na co popatrzeć.

      Usuń
  33. Hej Daria :) jak się sprawdza Twoje mydełko z Aleppo o którym kiedyś pisałyśmy? Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech, zamówiłam ale moja paczka zaginęła na poczcie wraz z kilkoma innymi produktami. Chyba nie jest mi dane przetestować to mydełko :-)

      Usuń
    2. Jeśli już dojdzie... daj znać jaki jest jego zapach. Ja kilka dni temu dostałam swoje mydełko (zamawiałam na e-kobieca) i SMRÓD tego mydła jest tak okropny, że trzymam je na balkonie :/ moi współlokatorzy nie mogli znieść tego zapachu, był strasznie intensywny, aż trudno było go wywietrzyć. To chyba nie jest normalne...? :/

      Usuń
  34. Ciekawe te paski ciekawe. Mozna je kupić w jakimś sklepie stacjonarnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stacjonarnie nigdzie się z nimi jeszcze nie spotkałam :-)

      Usuń
  35. kiedyś stosowałam wybielające paski - o ile zęby się wybieliły, tak na początku były dość wrażliwe.

    OdpowiedzUsuń
  36. Miałam te paski, ból zębów przy tym okropny.:( A później przez długi czas borykałam się z nadwrażliwością. Także u mnie się nie sprawdziły a szkoda...

    OdpowiedzUsuń
  37. Hej Daria :) Czy stosowałaś może kurację moroccanoil? A może masz jakieś zdanie na jej temat?

    OdpowiedzUsuń
  38. W 2007 roku odkryłam paski wybielajace Blend-a-med. Po skończonej kuracji ( 7 dni ) nie mogłam uwierzyć moim oczom. Moje dotychczas żółte jak końskie zęby były śnieżnobiałe! Paski kosztowały 50 zł i była to najlepsza inwestycja :) Kurację powtarzałam co roku dla odświeżenia koloru. Niestey UE zmieniła przepisybi paski zostały wycofane :/ Te dostępne teraz są słabsze. Mój dentysta nawet mówił, że teraz w gabinetach używają słabszych produktów niż kiedyś. I efekty nie są już tak spektakularne...Szkoda :(

    Moje zęby nie są już tak śnieżnobiałe jak kiedyś ale nadal ludzie pytają się czy wybielałam zęby...Nie jest źle ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Uwielbiam gąbeczkę Konjac, delikatnie złuszcz, a jednocześnie skóra wydaje się nawilżona.

    OdpowiedzUsuń
  40. Na te paski mam ogromną ochotę od dawna, ale bardzo ciężko je znaleźć

    OdpowiedzUsuń
  41. U mnie po tych paskach ból zębów był niesamowity ;(

    OdpowiedzUsuń
  42. Miałam te paski, ładnie wybieliły i nie miałam problemów z nadwrażliwością:)
    Dopiero w ciąży zaczęła się masakra - nie mogłam zjeść nic ciepłego a co dopiero gorącego. Zimne obiady to była norma.
    Jednak na nie ma co przesadzać z paskami, wiadomo - wszystko w granicach rozsądku :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Gdzie kupiłaś ten aparacik z 1. zdjęcia? Jest śliczny <3

    OdpowiedzUsuń
  44. Hej hej :)
    Post bardzo mi się spodobał. Napisałaś o tych rzeczach nad którymi się zasnawialam czy by ich nie kupić :)
    Jednak zastanawia mnie to czy rozjasnienie brwi zostało Ci na stałe? Pytam w razie w... bo jeśli by mi się nie spodobało to chciałabym "naturalnie" wrócić do swojego koloru :)
    Pozdrawiam cieplutko
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  45. Dario jakiego kremu uzywasz na dzień pod makijaz? Pewnie La roche ale gdzieś mi nazwa umkneła:/ Nadal go polecasz? Szukam czegoś co mnie nie zapcha.

    OdpowiedzUsuń
  46. Co najchętniej zjadasz na śniadanie? :) Często pijesz kawę w ciągu dnia? :) U mnie na śniadanie to najczęściej mussli z jogurtem + kawa z mlekiem :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Gąbeczki te bardzo lubię :) Sama mam jedną z nich.

    OdpowiedzUsuń
  48. Oglądałam filmik i pomyślałam, że ta dziewczyna ma jednak naturalnie bardzo białe zęby, albo wybielone u dentysty i zastanawiam się, czy jest sens, żebym ja tych pasków użyła. Chociaż teoretycznie efekt i tak powinien być i może nawet powinien być naprawdę widoczny, prawda?:D
    Szukam wsparcia:D

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetny post! Oby więcej takich! :))

    OdpowiedzUsuń
  50. Czy używanie tych pasków nazębnych jest na pewno bezpieczne? Chcę wiedzieć czy nie uszkodzi mi się po szkliwo. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przecież nikt ci nie da gwarancji i nawet u fryzjera czy chirurga plastycznego nie wiesz jaki bedzie efekt koncowy. Zapewniam cie ze wszystko czego używasz może ci powaznie zaszkodzić a nawet doprowadzić do kalectwa. A życie w ogóle grozi śmiercią :))

      Usuń
  51. Hej, byłabym zainteresowana kupnem tych pasków wybielających, ale nie mam pojęcia które wybrać, jak podjęłaś swoją decyzję?;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Zainteresowałaś mnie tą książką! Pasków do zębów używałam i tak jak Ty - bardzo je sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Gąbeczki Konjac kupowałam kupę lat wstecz, a potem zniknęły z Rossmana! :( Widzę, że znowu pojawiły się w drogeriach w całkiem dobrej cenie. Co do rozjśniania brwi.. nawet nie wiesz jak Ci zazdroszczę. z dwojga złego wolałabym "groźne" brwi niż ciągłe malowanie i farbowanie henną.No i masz łatwiej z depilacją, bo przynajmniej Twoje włoski widać :D

    OdpowiedzUsuń
  54. Dario zrobisz post o swoich ulubionych perfumach?Z gory dzieki! :)Monika

    OdpowiedzUsuń
  55. Dużo słyszałam na temat tej gąbeczki konjak :) Aktualnie używam szczoteczki sonicznej, która też bardzo fajnie radzi sobie z suchymi skórkami oraz delikatnie buzię masuje :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Już kolejna osoba poleca tę książkę. Chyba się na nią skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Też polubiłam tą gąbeczkę i w jednym z postów o niej pisałam :)

    OdpowiedzUsuń
  58. DARIO MOIM ZDANIEM JESTES CZYSTĄ WIOSNĄ BO RACZEJ NIE JESTES CIEPLĄ WIOSNĄ ZE WZGLĘDU NA NATURALNIE CIEMNE CZY CZARNE BRWI. CIEPLA WIOSNA MA CIEPLE JASNE BRWI http://ubierajsieklasycznie.pl/prawdziwa-ciepla-wiosna/ JEST ZDJECIE NA KTORYM DOBRZE WIDAC CIEBIE JAKO CZYSTĄ WIOSNĘ Kosmetyczna-hedonistka.blogspot.com/2015/05/jak-ekstremalnie-wygadzic-i-nabyszczyc.html
    MASZ PRZEJRZYSTĄ TĘCZÓWKE OKA, WOGOLE MASZ CZYSTE SPOJRZENIE WIEC NIE JESTEC JESIENIĄ
    JAK PISZE ARSENIC http://arsenicmakeup.blogspot.com/2014/04/analiza-kolorystyczna-co-odroznia.html

    DOBRZE CI W RÓŻACH NA USTACH I W UBIORZE(CLEAR SPRING), CHOCIAZ JAK LATEM ROZJASNIĄ CI SIE WŁOSY I ROZJASNIASZ BRWI WYGLĄDASZ JAK CIEPLA WIOSNA I TEZ ŁADNIE CI W KOLORACH CIEPLEJ WIOSNY ALE Z NATURY JESTES CZYSTĄ WIOSNĄ(CIEMNO-CZARNE BRWI,CIEMNE WŁOSY OD CZUBKA GLOWY)

    TU MASZ WSZYSTKIE TYPY URODY I CZYSTA WIOSNA CZYLI CLEAR SPRING JEST NA DOLE
    http://www.lovefashionblog.com/?tag=typ-urody

    http://eledress.com/season-color-analysis

    PODSUMOWUJĄC JESTES BARDZO ŁADNA I ŁADNIE CI NAWET W PALECIE JESIENI

    OdpowiedzUsuń
  59. Hej :) Zdradziłabyś jakiej pasty używasz, że efekty pasków tak długo się utrzymują? Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  60. Witam, mam pytanie trochę z innej kategorii, a mianowicie : czy nadal używasz kremów BB, ewentualnie CC ? Przymierzam się do zakupu i ciekawa jestem Twojego zdania.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  61. Żadnego produktu nie znam, ale szczególnie mnie zainteresowałaś tymi paskami wybielającymi! :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Miałam te paski kiedyś...kiedyś. Wybielić, wybielą ale dziąsła troche dostały...wrażliwsze były dłigi czas. Tak poza tym nic sie nie działo.

    OdpowiedzUsuń
  63. Miałam zieloną wersję gąbki konjac, ale po jej użyciu skóra u mnie była jakaś taka tłusta i mam wrażenie, że mnie po niej wysypało :(

    OdpowiedzUsuń
  64. Zastanawiałam się nad zastosowaniem pasków CREST 3D, ale bałam się, że uwrażliwia zęby i źle wpływa na szkliwo :D Po przeczytaniu postu może jednak skuszę się i wypróbuje :D

    OdpowiedzUsuń
  65. może skuszę się na gąbeczkę... :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Dario,
    Czy możesz napisać gdzie kupujesz olejek, którego używasz do olejowania włosów Loreal Mythic Oil?
    Byłam w Rossmann, Natura, Douglas i niestety nie mają :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest olejek silikonowy na końcówki, nie do olejowania

      Usuń
    2. Odpowiedź nie w temacie.

      Usuń
    3. Olejowanie czymś takim to kiepski pomysł, tyle. Można go kupić w stoiskach fryzjerskich, w niektórych salonach fryzjerskich

      Usuń
    4. Nie jestem Darią, ale odpowiem Ci, Marcysiu, że ja stacjonarnie Mythic Oil widziałam jedynie w hurtowni Hair&Beauty, nie wiem jednak czy taka jest w pobliżu Twojego miejsca zamieszkania. Można go też dostać w niektórych salonach fryzjerskich, choć cena nie jest korzystna. Zostaje niestety tylko zakup online.

      Usuń
    5. Dziękuję :) kupiłam on line

      Usuń
  67. Gdzie kupiłaś te paski wybielające? :) podasz link?

    OdpowiedzUsuń
  68. Heej, super wpis od dawna myslalam o rozjasnieniu brwi, bo moje sa niestety zbyt czarne i na wiosne aż proszą sie o zmiane:) Powiedz mi co ile musisz powtarzac zabieg rozjasniania? i czy p pod swiatlem wloski nie wpadaja w rudy odcien ?

    OdpowiedzUsuń
  69. Hej,
    Mam pytanko do CREME HAIR BLEACH: czy włoski odrastają normalne, czy osłabione? Wracają do poprzedniego koloru? Słyszałam, że np. regularne stosowanie henny je niszczy/rozjaśnia trwale i zastanawiam się, czy to możliwe... Z góry dzięki za info

    OdpowiedzUsuń
  70. Dario pomóż! Już sama nie wiem co zrobić. Moje włosy strasznie się przetłuszczają u nasady, już po umyciu wyglądają jak przetłuszczone no coś strasznego ;// Każdy szampon jaki nie użyję przetłuszcza mi u nasady, ostatnio stosuję z Farmony ze skrzypu polnego, włosy po nim są super lekkie i mięciutkie niestety u nasady wyglądają fatalnie... Może coś polecisz na ten problem, bo mi już ręce opadają..... I w nawiązaniu do twojego jeszcze posta to książka wydaje się ciekawa, polecasz? Bo może się na nią skuszę ;) Pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  71. Dario, wybacz jeśli to pytanie zbyt osobiste :) Czy zdjęłaś juz aparat ortodontyczny? Wydaje mi się, że niedawno w komentarzach u Ciebie czytałam, że nosisz. A teraz piszesz o wybielaniu zębów;) Pytam dlatego, że sama noszę aparat i po jego zdjęciu planuję wybielić zęby. Dotychczas planowałam to zrobić w gabinecie, ale skoro wszystkie twierdzicie, że te paski są takie super ekstra, to może będzie to tańsza i wygodniejsza opcja..? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, naklejenie pasków na aparat raczej nie byłoby możliwe, więc odpowiedź jest jasna - nie noszę go od dawna :-)

      Usuń
  72. w jakiej cenie kupiłas paski cresta?

    OdpowiedzUsuń
  73. U mnie niestety paski wybielające do zębów powodują mega nadwrażliwość i ból. Próbuję łagodniejszych metod, typu węgiel lecznicy lub płukanie olejem:)

    OdpowiedzUsuń
  74. Z pasków wybielających uzywalas tylko tych crest vivid? Czy tez crest supreme?

    OdpowiedzUsuń
  75. Post jak zwykle ciekawy ;) Ale zastanawia mnie jedno: co myślisz na temat szkodliwości promieniowania UV które emituje lampka do hybryd? Uważasz że to wcale nie takie szkodliwe dla zdrowia czy też nie przejmujesz się i ryzykujesz dla pięknych paznokci? :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Hmm... nie mam zaufania do tych produktów wybielających - raz robiłam domowe wybielaniem z takimi "szczękokształtnymi" formami i wydaje mi się, że raz też próbowałam paskami, które i tak w końcu oddałam siostrze, ze względu na to, że są kompletnie nie dostosowane do rozmiaru zębów. ;/ Ech, takie życie ludzi z "króliczymi zębami".
    Druga rzecz, czy żel La Roche Posay Effaclar nie wysusza Ci twarzy? Kiedyś używałam - chyba nawet 2 tubki - ale musiałam przestać, gdy zauważyłam, że miałam tak okropnie przesuszoną i podrażnioną twarz (i to nawet nie tylko rejony suche z natury np. policzki, tylko też np. czoło). Teraz przeszłam na żele Sylveco, ale też nie jest dobrze - jeśli zaraz po umyciu nie wysmaruje się porządnie kremem nawilżającym, to się "łuszczę". Nie mam już siły do tego, bo z jednej strony potrzebuje czegoś do cery mieszanej, co poradzi sobie z masą sebum, a z drugiej strony bardzo delikatnego. I nic nie daje rady. :(

    OdpowiedzUsuń
  77. Czaję się na tę książkę, czaję... ale coś czuję, że dostanę ją w prezencie:)

    OdpowiedzUsuń
  78. Ja mam pytanie co do tej gąbki, używasz ją już po umyciu buzi tak? Czyli jakby moczysz gabkę i masujesz twarz tylko zwilżoną gąbką czy z żelem do twarzy?

    OdpowiedzUsuń
  79. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  80. Mam pytanie może wyda się śmieszne, ale co w przypadku kiedy ktoś ma plombe na zębie czy te paski wyrównają koloryt zęba z plombą?

    OdpowiedzUsuń
  81. Ja również nie mogę stosować pasków na zęby. Ja osobiście to byłam u dentysty wybielać. Lepszy efekt i w krótszym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  82. W kwestii wybielania zębów polecam nakładki iWhite, są według mnie wygodniejsze od pasków, a dają rewelacyjne efekty już od pierwszych dni :) I utrzymują się nawet 3 miesiące :)

    OdpowiedzUsuń
  83. Jeśli chodzi o wybielanie zębów to jakiś czas temu zdecydowałam się na wybielanie, ale w gabinecie stomatologicznym. Z racji tego, że mieszkam w Poznaniu wybrałam Samed - gabinet na Grunwaldzie :) Jestem bardzo zadowolona z efektu, który utrzymuje się do dziś :) Z pasków nigdy nie korzystałam, ale kto wie... :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature