Top Social

RZECZY, KTÓRE WARTO ZROBIĆ ZIMĄ.

Dziś przybywam do Was z małą porcją zimowych inspiracji. Zima to niekoniecznie musi być czas leżenia pod kocykiem przed telewizorem i myślę, że można go spożytkować znacznie lepiej. A dobrze wykorzystany czas zimą z pewnością zaprocentuje już wiosną! Nie wiem jak Wy, ale ja odczuwam lekkie znużenie tą ponurą, chłodną aurą za oknem, a do tego szybkie zapadanie zmroku sprawia, że moje samopoczucie jest naprawdę fatalne. Po pracy mam ochotę jedynie rzucić się na kanapę, ale chyba pora powiedzieć "dość" :-) W związku z tym postanowiłam się jakoś zmotywować do działania i sporządziłam listę rzeczy, które warto zrobić zimą. Może skorzystacie? 

lifestyle

Może Was zaskoczę, ale ja takie gruntowne porządki robię w szafie właśnie zimą i to zwykle w styczniu. Dlaczego? W sklepach trwają aktualnie duże wyprzedaże, więc warto zrobić taki szybki rekonesans i sprawdzić czego nam brakuje w garderobie. Styczniowe wyprzedaże to fajna okazja na złowienie ładnego, klasycznego płaszcza za połowę ceny, białej koszuli czy zwykłych jeansów lub t-shirtów. Dlatego zimą warto dokładnie przejrzeć szafę, pozbyć się starych i nienadających się do noszenia rzeczy, zastępując je nowymi. Jeśli można to dodatkowo zrobić za połowę ceny, to tym bardziej się opłaca.

benefit_isadora_porefessional_baza_wygładzająca_vichy_olejek

I znowu będę zachęcać do porządków, ale tym razem w kosmetykach. Muszę przyznać, że zimą chętniej wykonuję różne, domowe prace takie jak organizowanie, układanie czy aranżowanie nowego wystroju. W okresie wiosenno-letnim nie mam do tego weny, poza tym najchętniej każdą wolną chwilę spędzałabym na łonie natury. Mieszkam nad morzem, więc ciężko oprzeć się wypadom na quady czy zwykły spacer po plaży. Wracając do porządków w kosmetykach, to mamy 2016 rok, więc warto sprawdzić daty ważności naszych produktów do makijażu. Może się okazać, że pomadki będą już przeterminowane, a to najszybsza droga do nabawienia się na ustach dziwnych niespodzianek. Dodatkowo dobrze jest porządnie przejrzeć swoją kosmetyczkę i zastanowić się nad tym, czy faktycznie potrzebujemy tylu produktów. Ja jeszcze lubię wracać do kosmetyków, które gdzieś tam kiedyś głęboko upchałam na dnie swojej toaletki. Wcześniej mogły się nie sprawdzać, ale potrzeby i preferencje się zmieniają, więc teraz warto zobaczyć czy dany kosmetyk spełnia nasze oczekiwania. Może się okazać, że coś, co wcześniej było do kitu, teraz jest hitem.

kettlebell_ciezarki_hatle_dla_kobiety_cwiczenia_siłowe_w_domu
Kolejną rzeczą, którą warto zrobić zimą jest zadbanie o naszą sylwetkę, ale to już pewnie dobrze wiecie. Z każdej strony w sieci wyskakują super okazje na karnety do siłowni i zachęty do trenowania. Niestety trochę się ostatnio rozleniwiłam, jeśli chodzi o treningi, ale teraz znów do nich wracam. Chciałabym przede wszystkim poprawić swoją kondycję, wzmocnić mięśnie i co najważniejsze - lepiej się poczuć. Przecież nic tak nie oczyszcza głowy jak porządny wycisk. Poza tym nie oszukujmy się, ale która z nas nie chciałaby wyglądać świetnie latem w bikini? Wiele kobiet demotywuje się tym, że przecież i tak przez te kilka miesięcy nie dadzą rady wypracować figury modelki. Tylko co z tego? Nie chodzi o to, żeby doprowadzić się do stanu Ani Rubik, ale o bardziej jędrne, apetyczne ciało. Pół roku ćwiczeń do lata z pewnością przyniesie pozytywne efekty, gwarantuję to Wam. A więc do roboty, nic samo się nie zrobi :-)

Zima to też doskonały czas na:

# masaże bańką chińską, aby pozbyć się cellulitu (więcej tutaj klik)
# szczotkowanie ciała, aby wygładzić skórę i pozbyć się cellulitu (więcej tutaj klik)
# robienie wcierek na porost i wzmocnienie włosów (więcej tutaj klik)
# picie oleju lnianego (więcej tutaj klik)
# body wrapping na ujędrnienie skóry (więcej tutaj klik),
# peelingi kwasami (więcej tutaj klik)
# inne sposoby walki z przebarwieniami (więcej tutaj klik)
# mikrodermabrazję itd.

ustka_morze_zimą_plaża_bałtyk

Morze zimą jest naprawdę magiczne, dlatego warto tutaj przyjechać również o tej porze roku. Co prawda na narty nie można liczyć, a śnieg pojawia się sporadycznie, ale i tak klimat jest niesamowity. Mimo, że mieszkam na pomorzu już kilka dobrych lat, to te widoki cały czas robią na mnie ogromne wrażenie. Fajnie jest się wybrać na dłuższy spacer brzegiem morza, a później wstąpić do przytulnej knajpki na jakiegoś grzańca, albo gorącą herbatkę. Latem będzie tu już znacznie tłoczniej, za czym osobiście nie przepadam. Mój plan? Więcej zimowych spacerów!

mandarynki_herbata

Co jeszcze warto zrobić zimą? Najeść się mandarynek! To typowo jesienno-zimowe owoce, które zbiera się od października do lutego. Zawierają bardzo dużo witamin i mogą zastąpić nam słodycze. Ja zimą spożywam naprawdę spore ilości tych pysznych owoców i zawsze żałuję, gdy powoli znikają ze sklepów. Za to w okolicach grudnia ponownie je kupuję i zawsze przypominają mi o nadchodzących świętach. Czy Wam również zapach pomarańczy i mandarynek kojarzy się ze świętami?

kosmetyczna_hedonistka_blog

Ostatecznie można też trochę poleniuchować i taki przytulny klimat jest najprzyjemniejszy właśnie zimą. Kawa z bitą śmietaną, świece, coś słodkiego i dobra książka, to "must have" na ten sezon :-) A może macie coś lepszego? Podzielcie się w komentarzach Waszymi planami na tę porę roku!


***


149 komentarzy on "RZECZY, KTÓRE WARTO ZROBIĆ ZIMĄ."
  1. Bardzo podoba mi się to, że mogę wejść na te posty podane w linku w tym. Przepiękne zdjęcia, jak zwykle u Ciebie. Pozdrawiam BlackLine <3
    PS: kocham Twój instagram!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :D polecasz jakiś dobry matujący, tani, łatwo dostępny puder?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Puder Fiksujący Wibo Fixing Powder dostępny w Rossmannie :-)

      Usuń
    2. Eveline! :)

      Usuń
    3. Essence ma też fajny puderek i za grosze :)

      Usuń
  3. Właśnie niedawno zaczęłam znowu stosować wcierkę do włosów. Stosuję wodę brzozową. Body wrapping lubię stosować na brzuch i uda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardziej polecam sok z brzozy, bo nie ma alkoholu w składzie :-)

      Usuń
  4. Zima to idealny czas na czytanie ksiązek pod kocykiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie tam u Ciebie :) Ja zaczęłam pić olej lniany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słuszna decyzja :-) Ja już się nawet do niego przyzwyczaiłam :-)

      Usuń
  6. Świetny post! Mi również najlepiej się robi takie porządki właśnie zimą. Latem jest tyle lepszych rzeczy do zrobienia;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dario jaki polecasz dobry podkład kryjacy do cery mieszanej? Zależy mi na jasnym odcieniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. temat rzeka - a żeby był jasny i żółty to już wymagania ponad skalę polskich producentów.

      Usuń
    2. Dokładnie większość jest różowa a jak juz nie różowa to za ciemna dla mnie

      Usuń
    3. Dla mnie Revlon Colorstay odpada, ale może u Ciebie się sprawdzi? Dla cery tłustej/mieszanej z kolorze 150 jest bardzo jasny i nawet żółtawy :-)

      Usuń
    4. O, albo Pierre Rene Skin Balance w kolorze Champagne - również jasny i bez różowych tonów!

      Usuń
    5. Skin Balance wygląda lepiej na twarzy - daje efekt gładkości (?) - nie wiem jak to nazwać konkretnie. Teraz mam Revlona i jest cięższy, lekką ręką trzeba go nakładać, bo sama kilka razy nadziałam się na to, że zbiera mi się wokół ust i na brodzie ;|

      Usuń
    6. To ja dołączam się do polecenia Skin Balance. Jest bardzo jasniutki i chyba jaśniejszego nie znajdziesz chyba że coś mnie omineło :D

      Usuń
  8. Hej. Mam problem i bardzo prosze o pomoc. Bo widziałam post Twoj ten o termolokach. Jeja jaki ty tam świetny efekt uzyskalas. Naparwde tak mi sie podoba i Ci zazdroszcze. No i ja również zastanawiam sie nad zakupem takich termolokow ale nie wiem czy warto w nie zainwestować. I bardzo prosze Cie o porade i moze bys nagrala jakis filmik jak nakręcasz włosy przy uzyciu termolokow. Bardzo prosze, bylam bym wdzięczna. Pozdrawiam Paula :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że zrobię taki post. Teraz już bardzo rzadko używam termoloków, bo jakoś jestem na to zbyt leniwa ostatnio, ale jak najbardziej warto sobie coś takiego sprawić. Na pewno mniej niszczy włosy niż lokówka, a skręt jest trwalszy, niż po naturalnych metodach kręcenia :-)

      Usuń
    2. Również jestem pod wrażeniem fryzur, jakie wyczarowujesz za pomocą termoloków. Mam włosy długie (jednak sporo krótsze niż Twoje i raczej cienkie- w porównaniu do Twoich), dość podatne na kręcenie. Kupiłam wałki Remington i efekt po nich jest naprawdę super- jednak przez pierwsze 10 minut ;/ Próbowałam z pianką, sprayem do utrwalania loków i klasycznym lakierem, nigdy nie udaje mi się utrwalić włosów na dłużej. Również czekam na instruktarz (choć wcześniejsze posty związane z termolokami już znam).
      Może to z tymi wałkami coś nie tak...

      Pozdrawiam :)

      Usuń
    3. Dziękuję bardzo za odpowiedź i wypowiedź. Uwielbiam takie blogi gdzie mozna uzyskac odpowiedź w krotkim czasie i jeszcze mozna dowiedziec sie od innych czegos ciekawego. Świetny blog i z niecierpliwością czekam na następny post o termolokach. Pozdrawiam Paula

      Usuń
  9. Jaka kochana masz aktualńie maskę do wlosow ? Bo kallos hair pro tox juz mi ńie służy nie wiem dlaczego i nie wiem na co zamienić doradz prosze...i jestem także na etapie kupowania podkładu i czytałam twoje posty polecasz eris tylko nie wiem który wybrać do cery normalnej czasem suchej czy ten matowy nie pogorszy jej stanu? Dziekuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używam cały czas tego matującego i to jeden z tych podkładów, które nie przesuszają mojej cery. Nie wiem jak będzie u Ciebie, ale ja jestem z niego bardzo zadowolona. Ten rozświetlający ma mniejszą trwałość i krycie moim zdaniem. Co do maski, to teraz używam Kallos Blueberry na zmianę z Natur Vital Aloes :-)

      Usuń
  10. Przepiękne zdjęcia! Post również jak zwykle na wysokim poziomie :)
    Ta podkładka pod herbatę bardzo mnie zauroczyła. Mam ochotę zajść do piwnicy i poszukać tam kawałka drewna, aby zrobić z niego taką podkładkę ;)

    Mój przyjaciel mawia, że zapach mandarynek to zapach świąt, dlatego mi również kojarzą się ze świętami. Po sesji mam zamiar zrobić porządek w szafie i pozbyć się zbędnych rzeczy. O ciało też chcę zadbać, ponieważ ostatnio mało czasu na to poświęcam. A do tego planuję mały remont pokoju.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A powiem Ci, że ja tą podkładkę wygrzebałam w garażu u mojego taty i jest już bardzo stara :-)

      Usuń
  11. Wczoraj przeczytałam Twój chyba (przedostatni?) post o tym, jak dbasz o paznokcie. Następnego dnia wybrałam się do Rossmanna po ten żel do usuwania skórek, o którym pisałaś - Sally Hansen. I muszę przyznać, że jest świetny! Jestem bardzo zadowolona, a wszystko dzięki Tobie :) Dzięki za świetne rady:)
    Od dzisiaj zaczęłam też używać szamponu Babydream. Na moją wrażliwą skórę głowy na pewno taki się sprawdzi. Tylko mam problem - on wcale się nie pieni! Masz jakiś sposób na to? :) Będę wdzięczna za jakąś podpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super, bardzo się cieszę, że żel się sprawdził, ale on jest taki fajny, że rzadko kto narzeka :-) Babydream pieni się tylko przy mocno zmoczonych włosach, a najlepiej dopiero przy drugim myciu :-) Możesz go też wylać trochę do kubeczka, nalać tam wody i wymieszać. Wtedy dopiero na włosy i powinien trochę lepiej się pienić :-)

      Usuń
    2. Ok, na pewno spróbuję to zastosować przy kolejnym myciu :) Dzięki wielkie za odpowiedź! :-)

      Usuń
  12. Ojjjj tak! Morze zimą jest cudowne - wybrałam się na Sylwestra i na prawdę rewelka :) Plaże puściutkie (mimo, że okropnie zimno :D ), raptem parę osób przejdzie, nic tylko chłonąć jod, spacerować w dobrym towarzystwie i zbierać siły :) Pozdrawiam serdecznie i miłego wieczorku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. https://www.douglas.pl/douglas/Piel%C4%99gnacja-Twarz-Oczyszczanie-Norel-Dr-Wilsz-Mandelic-Acid-Tonik-%C5%BCelowy-z-kwasem-migda%C5%82owym_productbrand_3000076722.html?sourceRef=M8_n0-x-Q co myslisz o tym produkcie? warto kupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie używałam, ale to tonik, więc pewnie nie ma dużego stężenia kwasu. Możesz od niego zacząć, jeśli nigdy nie miałaś zabiegu z typowymi kwasami :-) Może wstępnie przyzwyczaić skórę do substancji aktywnych i lekko złuszczyć,a le dużych efektów się nie spodziewaj :-)

      Usuń
    2. używałam serię korygującą z Bielendy i acnederm, więc coś tam juz z kwasami miałam. ;)

      Usuń
    3. To taki tonik-żel może być dobrym przygotowaniem do typowego zabiegu z kwasami. Ja zanim zaczęłam robić zabiegi z kwasem glikolowym, to przez kilka tygodni używałam Glyco-A.

      Usuń
    4. a jakie produkty nawilżające polecasz przy kwasach?

      Usuń
  14. Przepiękne zdjęcia! ♥
    Jeszcze nigdy nie byłam nad morzem zimą ale widzę że jest po prostu przepięknie ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto przyjechać, ale tylko wtedy, gdy lubisz spokój i luz. Nie każdy preferuje takie klimaty, bo o tej porze roku to wielkich atrakcji tu nie uświadczysz :-)

      Usuń
  15. Skąd te 👖 spodnie ze zdjecia? Szukam tego koloru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monashe.pl ale już chyba niedostępne :-(

      Usuń
  16. Ja w zimę zaczęłam pić zieloną herbatę, co drugi dzień nakładam olej lniany na włosy, olejek rycynowy na rzęsy, u masaż bankami chińskimi, a wszystko dzięki Twoi radom ;) masz może jakiś sposób na przetluszczającą sie grzywkę ? Na drugi dzień po umyciu jest juz tłusta :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie, oby tak dalej :-) Grzywkę możesz potraktować suchym szamponem albo... myć ją osobno wtedy, gdy jest tłusta. Moja koleżanka tak robi i to się nieźle sprawdza :-) Zimą włosy przetłuszczają się częściej niestety...

      Usuń
  17. Hej, czy olej lniany firmy Oleofarm tłoczony na zimno jest dobry do olejowania włosów? I jeszcze pytanie odnośnie Biovaxa, lepsze są odżywki czy maski tej firmy? :)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego wieczoru!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, będzie odpowiedni :-) U mnie Biovax przestał się sprawdzać już jakiś czas temu - po prostu nie robi już takiego szału, jak kiedyś. Teraz to raczej bardzo przeciętne produkty jak dla mnie, ale lepsze są oczywiście maski. Odżywki od początku sprawdzały się u mnie słabo :-)

      Usuń
  18. Ponawiam swój komentarz spod ostatniego postu:
    Odwiedzam Twojego bloga już dłuższy czas i zawsze jestem pełna podziwu Twojego nienagannego wyglądu oraz pięknych zdjęć, które publikujesz! Ale zawsze zastanawiam się jak znajdujesz czas na te wszystkie zabiegi pielęgnacyjne? Na maseczki, olejki, peelingi, na tak dokładny manicure i inne :) Może mogłabyś opublikować kiedyś post o tym jak wygląda Twój dzień, jak znajdujesz na to czas, kiedy to wykonujesz, jak często? Bo największy problem mam ze znalezieniem czasu na to, po mimo mojej motywacji i chęci dbania o siebie w natłoku codziennych zajęć. A nawet jeśli znajdę czas żeby wykonać zabiegi pielęgnacyjne to kończy się to tym, że zaniedbuje inne sfery (nie pochowam ubrań, pójdę późno spać, nie zdążę się nauczyć, krócej widzę się z narzeczonym, mam bałagan na biurku itp.) Pozdrawiam Cię serdecznie, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę Marta, nie wiem jak ma Ci odpowiedzieć na to pytanie. Po prostu niektóre rzeczy trzeba zrobić i już. Jak mus to mus. Jeśli czegoś bardzo chcesz, to czas się znajdzie i to nie zajmuje tyle ile Ci się wydaje :-) Nie będę ściemniać, że zawsze mam nienaganny manicure i codziennie nakładam na siebie tonę maseczek itd. Wszystko jest kwestią organizacji i dobrego planu!

      Usuń
    2. To prawda jak się chce to można wiele rzeczy pogodzić. Ja mam dwójkę dzieci pracuję studiuję zaocznie i mam czas na siłownię, masaże co prawda samodzielne ale zawsze coś, maseczkę czy piling :) Chcieć to móc jeśli tylko zdrowie pozwala

      Usuń
    3. Zgadzam sie. To jest kwestia organizacji. Poza tym na przyklad maseczke mozna nalozyc i zajac sie czyms innym, przeciez nie musisz stac w tej maseczce przed lustrem. Zainstaluj sobie wtyczke limitujaca przeglodanie blogow i facebooka, a zdziwisz sie ile bedziesz miala wolnego czasu. Nie jest to jakas krytyka, ale po prostu widze to po sobie. Kiedys mowilam, ze nie mam czasu, a spedzalam godzine ogladajac glupoty na youtubie. Teraz np ogladam youtube i w tym samym czasie robie sobie paznokcie. Na szczescie kobiety maja podzielna uwage :P

      Usuń
  19. Zazdroszczę Ci tego, że mieszkasz nad morzem. Mieszkam na roztoczu, jest przepiękne, ale jednak morze podbiło moje serce i chyba tak już pozostanie, a moim marzeniem będzie przrprowadzka ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz obledny kolor włosów-są piekne i gęste! A pojaiwaja sie u Ciebie siwe włosy? Zastanawiam sie wlasnie nad pierwszym farbowanie choc lubię moj kolor wlosow,ale wlasnie kilka siwych mnie zmartwiło...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Jeszcze nie mam, ale u mnie w rodzinie nikt przedwcześnie nie siwiał, więc może mnie to ominie, kto wie. Czy to nie jest przypadkiem tak, że tylko Ty widzisz te siwki? Bo jeśli tak jest, to nie ma sensu od razu porywać się na farbowanie :-)

      Usuń
  21. Zimo to faktycznie czas wzmożonego lenistwa. Ale najważniejsze to mieć cel, wtedy wszystko przychodzi nam łatwiej. Ja piję czystka i pokrzywę. Na włosy stosuję olej lniany oraz wcierkę z kozieradki. Na ciało peeling kawowy zamiennie ze szczotkowaniem na sucho. Znalazłam dla siebie również zajęcie na zimowe wieczory, którym jest robienie na drutach. Nigdy nie miałam z tym do czynienia, ale muszę powiedzieć że się wciągnęłam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam nadzieję, że mi pomożesz. Za każdym razem po wyjściu spod prysznica wcieram w ciało balsam czy oliwkę. Skórę mam nawilżoną. Troszkę leki mi wysuszyły skórę a przede wszystkim łokcie. Popękała mi skóra na łokciach. Polecisz mi jakąś maść albo krem na to? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja polecam naturalne masło shea, u mnie sprawdza się najlepiej na przesuszenia :)

      Usuń
    2. Maść z witaminą A i możesz też od czasu do czasu zrobić na suche miejsca okład z miodu wielokwiatowego :-)

      Usuń
    3. Dziękuję serdecznie za odpowiedź :)

      Usuń
  23. Kochana a codziennie rano nakładasz na buzie filtry? Czy mozesz napisać jakiej sa firmy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz przy kwasach tak i używam La Roche Posay Anthelios XL Dry Touch :-)

      Usuń
  24. Jestem chyba jedynym człowiekiem na ziemi, który nie lubi mandarynek xd za to uwielbiam pomarańcze! Chyba coś ze mna nie tak xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest nas conajmniej dwie:)

      Usuń
  25. Kochana mam pytanie jeszcze do wcześniejszego posta o paznokciach. Mam naturalnie szeroką i krótka płytkę u rąk i nie wiem juz co z nią robić :/ Moje paznokcie mają kształt rozszerzających się łopatek, mimo tego, że noszę ze wzgledu na pracę bardzo krótkie. Kiedys jedna kosmetyczka radziła mi robienie paznokci żelowych w migdał bo podobno można tak zmusić płytke do innego wzrostu jednak niestety nie mogę w pracy miec paznokci pomalowanych w ogóle. Poza tym wydaje mi się to trochę bez sensu... Czy jest jakaś metoda obcinania, która może by pomogła? Na prosto jak u stóp? Na okrągło, mocno wycinać boki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, niestety nie mam pojęcia czy w taki czy inny sposób da się zmienić "tor" wzrostu paznokcia. Myślę jednak, że wycinanie boków nic tu nie da. Możesz spróbować zaokrąglić brzegi, bo obcinanie na prosto na pewno nie jest dobrym pomysłem. Dobra stylistka paznokcia powinna dobrać odpowiednio kształt paznokcia, ale faktycznie musi byc to osoba kompetentna.

      Usuń
  26. Dario, a piłaś kiedyś siemię lniane? Myślisz, że lepiej pić te nasiona czy olej z lnu?
    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktualnie piję na zmianę :-) Jeden dzień siemię lniane, a drugi łyżka oleju lnianego :-)

      Usuń
    2. A powiesz mi czy siemię pijesz rano, na czczo czy kiedy? I jak je przygotowujesz? Bo chciałabym zacząć je pić z myślą o wzmocnieniu włosów :)
      A.

      Usuń
    3. Ja siemię piję na wieczór. Zalewam 2,3 łyżeczki siemienia w ziarenkach gorącą wodą tak do 3/4 kubka, mieszam i zostawiam pod przykryciem do wystygnięcia :-)

      Usuń
    4. Dario, a jak radzisz sobie ze smakiem? Miałam juz pare podejść do siemienia ale jest paskudny i nie ma ciekawego zapachu :/

      Usuń
    5. Dario, a jak radzisz sobie ze smakiem? Miałam juz pare podejść do siemienia ale jest paskudny i nie ma ciekawego zapachu :/

      Usuń
  27. Co myslisz o farbowaniu wlosow henna? Np z orientany. Nigdy nie farbowalam wlosow a chcialabym delikatnie zmienic ich odcien, dlatego nie chce siegac po farby po ktorych odrost bedzie bardziej widoczny :c

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja teraz właśnie robię peeling stóp słynnymi skarpetami z L'Biotica. Za miesiąc powtórzę i na wiosnę stópki będą jak nowe :) A morze zimą kocham!

    OdpowiedzUsuń
  29. Masz fajne pomysły :). OD lutego zaczynam swoją przygodę z siłownią. Zobaczymy jak to będzie :).

    OdpowiedzUsuń
  30. Od października stosuję rano Skinoren, natomiast teraz w styczniu wieczorem nakładam na skórę twarzy Iwostin Lucidin Perfectin, peeling na noc z 12% kwasem glikolowym. Wcześniej na noc stosowałam lek od dermatologa, ten peeling miał być takim przygotowaniem do większego stężenia kwasu glikolowego. Jednak zaczynam mieć wątpliwości, czy luty i marzec, ewentualnie pierwsza połowa kwietnia to jeszcze czas na 20% kwas glikolowy? Oczywiście stosuję filtr spf 50 (Pharmaceris), ale nie wiem czy zdążę przeprowadzić taką porządną kwasową kurację tej zimy, a na takim porządnym "kwaszeniu" bardzo mi zależało :( Dario, doradzisz mi co robić?

    OdpowiedzUsuń
  31. świetne te skarpety szare na pierwszym foto. skąd są?

    OdpowiedzUsuń
  32. Kochana czy ten podklad jest wart swojej ceny a olejek Vichy nie podraznia skory.? I czy tez warto go zakupic.? :) Uwielbiam klimat Twoich zdjec :) ;*

    OdpowiedzUsuń
  33. Kochana mam pytanie z innej trochę beczki. Jaki to Samsung? Od dawna się zastanawiam :)pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  34. Jak zwykle świetny post Dario! :) Co do ćwiczeń... aktualnie odpuściłam, choć ciągle usiłuję się zmotywować ... ale za to staram się regularnie masować bańką chińską :). Chciałabym się Ciebie poradzić odnośnie kosmetyków ... dotychczas używam kredki do oczu,, tuszu do rzęs, kremu do twarzy ... zastanawiam się nad dokupieniem kosmetyku do twarzy, ale nie do końca wiem za czym się rozejrzeć ... Pozdrawiam, Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo, trudno doradzić, bo nie wiem jaką masz cerę, jakie ewentualne problemy, czy jest coś do zakrycia... Jest mnóstwo czynników, które wpływają na rodzaj dobieranego podkładu czy jakiegokolwiek produktu do makijażu twarzy :-)

      Usuń
  35. DZIEWCZYNY, DARIO MIAŁYŚCIE KIEDYŚ ROBIONY PEELING TCA? KTOŚ MOŻE NAPISAĆ O EFEKTACH? MAM DUŻE BLIZNY PO TRĄDZIKU :(

    OdpowiedzUsuń
  36. Dario i dziewczyny mam do was pytanie :) możecie polecić jakiś krem bb w rozsądnej cenie? Mam raczej suchą skórę i bez jakiś problemów skórnych, jedyne co to na około ust skóra przez żyłki jest zielonkawa. Co poleciłybyściew takiej sytuacji? :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Naprawdę zgubilas cm po masażu bańka chińska? U mnie mimo diety i ćwiczeń, waga już nie spada, obwody też nie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, regularne masaże powodują utratę cm w obwodzie. Ćwiczenia niekoniecznie sprawią, że waga spadnie :-)

      Usuń
  38. Co polecasz na rozstępy? Jeśli masz to jak sobie z tym radzisz

    OdpowiedzUsuń
  39. Chciałam jeszcze zapytać o kryjący podkład dla suchej cery o jasnym chłodnym odcieniu. Coś, żeby nie robiło efektu maski i nie podkreślało suchych skórek. Polecacie coś? Z góry dziękuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  40. U mnie też ostatnio porządki w szafie, ciekawe jak długo ten porządek się utrzyma... A wcierki cały rok, nie ma co sobie żałować!:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny artykuł. Aż chce się czytać ;D dziś zrobiłam sobie plukanke z siemienia lnianego.. Włosy po nim strasznie szorstkie nawet TT miałam problem rozczeszc nie mam pojęcia co się z nimi dzieje. Mogłabyś mi coś poradzić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego u mnie najlepiej sprawdza się jednak maska z siemienia lnianego, którą później spłukuję. Dziewczyny z kręconymi włosami będą bardziej zadowolone z płukanki, bo lekko usztywni loki i nada im ciekawego kształtu. Na prostych lepiej zadziała "glutek" jako maska :-)

      Usuń
  42. Mam pytanie, od paru dni stosuje wcierke z kozieradki. Swoją drogą pierwszy raz dowiedziałam się o tym magicznym sposobie na wypadanie włosów z Twojego bloga. Już po 3 dniach wypadnie włosów znacznie się zmniejszyło. Pisałaś żeby stosować ją maksymalnie 3 tygodnie i później przerwa. Ile ma trwać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli stosujesz wcierkę przez 3 tygodnie codziennie, to najlepiej zrobić około 14 dniową przerwę. W tym czasie możesz zastosować np. wcierkę z pokrzywy i skrzypu :-)

      Usuń
  43. To ja się przyznam co zrobiłam w ramach poprawiania sobie zimowego nastroju (choć na mnie teraźniejsza aura nie wpływa jakoś specjalnie negatywnie). W związku z pewnymi okolicznościami, znalazłam się przedwczoraj w punkcie krawieckim i ujrzałam w rękach krawcowej cudownie tnące nożyczki, czy też nożyce. Tak cięły lekko materiał, że - jako rasowej włosomaniaczce - przyszedł mi do głowy szalony pomysł... Już wiecie pewnie.. Zagadałam panią, czy nie pożyczyłaby mi tychże cudownych nożyczek do następnego dnia rano, a że pani mnie w miarę kojarzy i zostawiłam coś tam po raz enty do przeróbki, to zgodziła się, bo mają ich kilka czy kilkanaście par... Po powrocie do domu umyłam włosy (wcześniej wyszorowałam pożyczony sprzęt) i zabrałam się za podcinanie końcówek. Odczułam dziką a zarazem niebezpieczną przyjemność przy wykonywaniu tej czynności, bo krawieckie nożyczki były tak idealnie ostre i dobrze wyprofilowane, że ledwo je nacisnęłam, a już końcówki leżały w umywalce ;) Żadne nigdy nie cięły tak idealnie! Wczoraj rano odniosłam je i musiałam zaspokoić ciekawość rozbawionej krawcowej. Tak, tak: jako rasowa włosomaniaczka unikam fryzjerów szerokim łukiem, bo choć w Warszawie jest kilku naprawdę rewelacyjnych, to ciężko mnie do końca zadowolić. Wiem, jak to zabrzmi, ale wolę w tej kwestii zadowalać się sama :) :) :) I od przedwczoraj chodzę zadowolona. Moje włosy też :)

    Dario, a gdzie Twoje zdjęcia? Zaniedbujesz nas tu ostatnio swoją powściągliwością. Ja tam mam różne zboczenia i chętnie patrzę na Ciebie w ciągle nowych odsłonach :) A na Twoje włosy to już w ogóle uwielbiam patrzeć. Pewnie nie tylko ja :)

    Jak zwykle z sympatią

    Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, fajnie sobie poradziłaś. Oby tylko końcówki nie zaczęły się rozdwajać, bo z doświadczenia wiem, że niby nożyczki są ostre, ale jednak te typowo fryzjerskie potrafią czynić cuda. Przyznam szczerze, że nie lubię robić sobie zdjęć i jestem w tym temacie faktycznie trochę powściągliwa. Jednak staram się coś tam dodać na przykład na Instagramie, ale postaram się trochę uaktywnić w tym temacie :-) Pozdrowienia!

      Usuń
    2. Jak Ty nie lubisz robić sobie zdjęć, to niech ktoś inny Ci je robi ;)
      Jak dla mnie, możesz wrzucać także zdjęcia futrzaków. Jednego już poznaliśmy. Prosimy o drugiego :)
      Na razie końcówki mam gładziutkie i nie widzę żadnych białych kulek, a kiedyś takie miewałam. Zobaczymy.

      Beata

      Usuń
  44. Wszystkie zdjęcia zawsze takie perfekcyjne i piękne :) a mogłabyś powiedzieć gdzie dostałaś taką ładną czapkę? Z moim szalikiem by wyglądała jak komplet:) te kapcioskarpetki też mnie zaciekawiły bo nie znalazłam fajnych na ta zimę jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Zdradź proszę skąd te cudowne filiżanki ze spodkami ze zdjęć? :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetny wpis ;) w tym roku jesienno-zimowa aura szczególnie mnie nie oszczędza. Jako że od 25 pazdziernika jestem na zwolnieniu bo miałam złamaną stopę, przez co nie mogłam za bardzo wychodzić z domu, szukałam więc sobie jakichkolwiek zajęć byleby tylko nie siedzieć zupełnie bezczynnie;) porządki w kosmetykach mam już za sobą, przeczytałam też mnóstwo ksiazek, nadrobiłam moje ulubione seriale, ale ostatnio odkryłam coś co świetnie wpływa na samopoczucie a mianowicie KOLOROWANKI DLA DOROSŁYCH :) mimo iż już mogę się sprawnie poruszać i za kilka dni wracam do pracy to na pewno nie raz jeszcze znajdę chwilę na kolorowanie. Bardzo polecam bo to świetna sprawa na zimowe wieczory ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. będę musiała zabrać się za porządki w kosmetykach, nie mam ich bardzo dużo, ale mimo wszytsko wolę mieć po 1-2 sztukach każdego rodzaju produktów.

    OdpowiedzUsuń
  48. Jaki krem pod ocy polecasz ? Mam 27 lat, alergiczną - mieszaną skórę z zaróżowionymi strefami . Będę wdzieczna za propozycje :) chodzi mi o porządne nawilżenie okolic oczu

    OdpowiedzUsuń
  49. Pisałam już wcześniej ale nie otrzymałam odp. Bardzo proszę o pomoc. Czy uzywałyscie kiedyś LYSALPHA CICAPEEL? Mam okropne grudki podskórne na brodzie ( dają się wycisnąć ale po tygodniu są już spowrotem) poza tym zdarzają się wągry i czasami pojedyncze czerwone krostki. Produkt nie jest tani dlatego pytam o opinię. A jak nie to to może coś innego polecacie? Te grudki doprowadzają mnie do szału i to walka z wiatrakami. Liczę na pomoc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety nie używałam tego produktu, wiec nic nie poradzę. W kwestii grudek, to najlepsze są właśnie peelingi kwasowe, ale tak naprawdę to polecam odwiedzić dobrego dermatologa i nie działać na własną rękę. Lekarz przepisze odpowiednią maść i może się okazać, że będzie to coś znacznie tańszego niż produkt o którym piszesz.

      Usuń
    2. Wiem że dobry dermatolog to podstawa tylko w mojej małej miejscowości ciężko o takiego :-( poradź mi proszę czy dobrze robię. Do tej pory przez ostatni rok używałam clinique 3 kroki. Moja skóra się poprawiła (tylko grudki nie) ale od pewnego czasu już mi się skóra przyzwyczaiła i chce zmienić na effeclar Tonik, Żel, rano effeclar k, a na noc duo plus. Nie mam doświadczenia w klasach więc tego poleconego przez ciebie z bielendy nie odważe się kupić. Czy mogę używać do tego zestawu jakiegoś innego kwasu? Proszę doradź bo mam do Ciebie ( nie wiem czemu ;-) bardzo duże zaufanie.

      Usuń
  50. Witam :) Twoja paznokcie są śliczne, zaglądam tu od niedawna i często inspiruje się Twoimi pracami..dopiero zaczynam przygodę z hybrydami semilac,uczę się i ćwiczę. Mam związku z tym do Ciebie pytanie. Czy używałas do zdobień taśmy? Mam z nią problem ponieważ ostatnio (używałam jej po raz pierwszy)pomimo nałożenia dość dużej ilości topu na drugi dzien po zrobieniu zaczela sie odklejac po bokach paznokcia..wyglada to nieladnie a poza tym przeszkadza poniewaz sie podwaza i haczy..Bardzo prosze o odpowiedź bo nie wiem co zrobiłam źle. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klaudia, mam tą taśmę, ale jej jeszcze nie używałam. Jak będę miała jakieś doświadczenie w tej kwestii, to dam znać :-)

      Usuń
  51. ja właśnie roniłam porządki z kosmetykami i stwierdzam, że na większości nie ma dat ważności. Dziwne bo w drogeriach kupuje. Tusze do rzęs z loreala nie mają, cienie z bourious również nie. może na zbiorczym opakowaniu były. coś wiesz w tym temacie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety to też mnie trochę martwi, że na kosmetykach nie ma jednoznacznej daty ważności. Ja robię tak, że po otwarciu staram się gdzieś zapisać kiedy zaczęłam dany kosmetyk i kieruję się oznaczeniem 6/12/24 mcy po otwarciu :-)

      Usuń
    2. Najgorsze jednak jest to, że nigdy nie wiadomo czy ktoś w drogerii przed tobą nie otwierał jakiegoś kosmetyku, więc te terminy są raczej "umowne".

      Usuń
    3. No raczej tak bo tusz nie raz kupiłam i po użyciu kilkukrotnym wysychal.proszę babeczki z obsługi o taki sam z szuflady i często z folii dostaje raczej świeży i jowy,nieotwierany:)

      Usuń
  52. Ah, namowiłaś mnie! Lecę robić porządki i organizować sobie życie, idealna pora! #sesjaiscoming
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  53. kochana kiedy post o pielęgnacji buzi? oraz kuracji trądzikowej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Umówiłam się do innego dermatologa na 26-go i jakoś w tym okresie można się spodziewać wpisu. Chciałabym od razu napisać co nowego mi lekarz przepisał :-)

      Usuń
    2. czyli tamten jednak nie okazał się skuteczny jeśli zmieniłaś na innego?
      powiem Ci że bardzo ciężko o dobrego dermatologa... ja jestem osobiście załamana - też zaliczyłam kilku i w sumie jeszcze nie trafiłam na takiego z którego byłabym zadowolona, każdy tylko pakuje antybiotyki :(

      Usuń
  54. Powiedz mi Kochana czy ta strona z ubraniami ---> http://www.lovelyshoes.net/ jest tylko po angielsku? I PLN wchodzą w grę? Ile czekasz na przesyłkę? Byłoby mi miło jakbyś mi troszkę skrótowo o tym napisała, bo tu są świetne ciuszki! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to stronka w języku angielskim, a co do płatności, to należność jest podliczana w dolarach, ale PayPal przeliczy wartość zamówienia na złotówki :-) Przesyłka z tych stronek idzie zwykle max 3 tygodnie ale jak zamówisz kurierem, to trochę szybkiej :-)

      Usuń
    2. Super. Dziękuję Ci za odpowiedź. Choruję na tą koszulę co masz z czarnym kołnierzykiem <3

      Usuń
  55. Witaj Dario :-) mam do Ciebie takie pytanie: pisałaś kiedyś o zabezpieczaniu włosów silikonowym serum sposobem "na zakładkę". Czy można do tej metody sposować 2 rodzaje jednocześnie czy będzie to już przedobrzenie? Spróbowałam Twojego sposobu i na mokre włosy po umyciu używam olejku Elsevé a potem jeszcze na suche serum Biosilk (bez alkoholu). Włosy są ładne i błyszczące i nie są tłuste ale czy na dłuższą metę to im nie zaszkodzi? Będę wdzięczna za odp. :-) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, mogą być dwa różne produkty na bazie silikonu. Jeśli współgrają ze sobą i włosy dobrze reagują, to jak najbardziej możesz tak robić :-) Pozdrawiam :-)

      Usuń
  56. Daruniu, ja wciąż czekam na wskaźniki czasu :-) Obiecałaś :-*
    Pozdrawiam Cię serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  57. Dla mnie zima to ulubiona pora na czytanie książek. Oczywiście po ciekawą lekturę sięgam przez cały rok, ale to właśnie zimą lubię to robić najbardziej. Na pewno wiesz o czym mówię: ciepły kocyk, nastrojowa pachnąca świeczka, aromatyczna herbatka i dobra książka.... Tylko zimą można stworzyć w domu ten fantastyczny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Witaj Dario, czy mogłabyś napisać kolor i markę pomadki(opakowanie w złotym kolorze), która znajduje się na zdjęciu pod postem o najlepszych zabiegach upiększających w 2015 roku? Z góry dziękuję!:)

    OdpowiedzUsuń
  59. Bardzo ładne, inspirujące zdjęcia :), z porządkiem w szafie się zgadzam :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Świetny wpis! Cudowne zdjęcia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  61. W zimę o wiele chętniej wykonuję prace domowe i jestem bardziej zmotywowana do nauki. W szafie zrobiłam już porządki, uzupełniłam swoją szafę o piękny płaszcz z Zary oraz jeasny. Teraz czas na porządek w kosmetykach! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  62. Hej Daria ;)
    Mam do Ciebie pytanie odnośnie mikrodermabrazji diamentowej. Byłaś w końcu na tym zabiegu?
    Ja się zdecydowałam, byłam na 6. Przed zabiegiem miałam same blizny po trądziku i kilka przebarwień, ale mało widocznych. Trądziku nie miałam bo brałam Izotek i Axotret dużo wcześniej i myślałam, ze tradzik już mi nie wróci. Po 6 zabiegach mikrodermabrazji mam DRAMAT dosłownie na twarzy. A od ostatniego zabiegu minęły już 3 miesiące. Byłam zapisana na 9 ale zrezygnowałam. Moja twarz jest okropna, nigdy takiej nie miałam i musiałam znów ponowić kurację Izotekiem żeby ratować resztki mojej twarzy. Dosłownie. Nawet jak Izotek mi pomoże, to zostanie mi 5 razy więcej blizn niż miałam przed mikrodermabrazją, i będą dużo głębsze. Nie wiem co z przebarwieniami, są teraz dramatycznie widoczne, mam ich miliard, o trądziku samym nie wspomnę.
    W dodatku podczas ostatniej szóstej mikrodermabrazji naruszyli mi jedno przebarwienie tak, że dosłownie krew mi ciekła. Nie wiem czy moja twarz jest do odratowania...
    DRAMAT :( jestem dosłownie załamana i wstydzę się wychodzić z domu.
    Jeszcze wspomnę o tym, ze salon był zaufany i ponoć najlepszy. A jeden zabieg był nieudany, naskarżyłam, wymienili kosmetyczkę na inną. Było ok, dopóki nie kazała mi po mikrodermabrazji nałożyć błota... Na początu nawet nie pomyślałam, że przecież błoto jest oczyszczające...
    I po nałożeniu błota nawet nie wiesz co ja czułam, myślałam, ze wypala mi skórę. A twarz po tym? Masakra. Byłam cała we łzach...
    W dodatku ten salon chce żebym napisała POZYTYWNĄ opinię na temat ich salonu i zabiegów mikrodermabrazji w zamian za kilka innych darmowych zabiegów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam w planach fraxel, ale nie zdecydowałam się jednak. Dużo dziewczyn odradzało ten zabieg i chyba na razie odpuszczę. Kiedyś miałam kilka mikrodermabrazji i skóra była ładna przez parę tygodni, a później problem jeszcze się nasilił. Nie musi być tak, że po Izoteku zostanie Ci więcej blizn. Co mówi na to wszystko lekarz, który przepisał Ci ponownie Izotek?

      Usuń
    2. Chciał mi w sumie wcześniej go przepisać bo po 1.5 roku i tak mi gdzieniegdzie coś wychodziło a czasem byłam zupełnie wysypana. Ale po mikrodermabrazji wszystko tak sie nasiliło, że teraz nie wiem czy ta twarz będzie do odratowania :)

      Usuń
    3. Ja na Twoim miejscu poradziłabym się dermatologa i zapytała o to dlaczego tak się stało z Twoją skórą, czy to wina kosmetyczki, sprzętu, niewłaściwej higieny, kosmetyków nakładanych po zabiegu czy może Twoja skóra nie była do końca wyleczona. Warto znać przyczynę, żeby później móc podejmować odpowiednie decyzje z doborem różnych zabiegów. Lekarz powinien znać odpowiedź, chociaż bywa różnie. Ja w swoim życiu trafiłam na wielu nieuków :-)

      Usuń
  63. Mandarynki to mój must have w zimę! :D

    OdpowiedzUsuń
  64. Też jem mandarynki zimą. Lubię jeszcze posiedzieć w zaciszu domowym w kocu z herbatą czy kakaem. Pozdrawiam :)))


    OdpowiedzUsuń
  65. Cudowny post, taki klimatyczny bardzo, uwielbiam czytać takie rzeczy - w dodatku inspirujący:) Aż mi się zachciało pojechać nad morze...podziwiać te piękne widoki. Ja nigdy nie byłam w zimie nad morzem....pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  66. Książki - to jest mój plan na długie wieczory :) i szydełko - obecnie etap tworzenia maskotek :D

    OdpowiedzUsuń
  67. Z mandarynkami trafiłaś :D
    Do listy dodałabym tylko nadrobienie filmowych klasyków, czyli filmów które widział każdy poza mną ;) powiem że idzie mi całkiem nieźle, teraz mam przerwę ze względu na sesje :)
    W zeszłym roku była pierwszy raz nad morzem w marcu ogólnie inna pora niż latem i jest jeszcze bardziej magiczne !
    Pozdrawiam !!

    OdpowiedzUsuń
  68. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  69. Ja zimą planuje zrobić remont, latem wkurzałoby mnie to że na dworze cieplutko milutko, a tu trzeba tapetować ;)

    OdpowiedzUsuń
  70. Mam pytanie :)
    Ostatnio moje koleżanki z zafascynowaniem mówiły o oleju khadi. CZy rzeczywiście jest tak dobry? Dodam, że mam bardzo słabe włosy:( są cienkie, krótkie i bardzo, bardzo wolno rosną. czy może mi pomóć?

    OdpowiedzUsuń
  71. Dario czy ten podklad Oxygen Flawless jest godny polecenia?

    OdpowiedzUsuń
  72. Witaj Dario, świetny post jak zawsze :-) też mam w planie ćwiczyć, żeby fajnie wyglądać w lecie i pić olej lniany. Tylko nie wiem czy lepszy olej czy siemię, jak radzisz? I czy nakładając odżywkę, którą splukujesz, rozczesujesz włosy w trakcie nakładania odżywki czy nie? Proszę o odpowiedź. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  73. Dario kiedy wyniki konkursu? Zwycięzcę wybierasz losowo?

    OdpowiedzUsuń
  74. Co warto zrobić zimą? Duży dzbanek herbaty.

    OdpowiedzUsuń
  75. Dario kiedy wyniki konkursu ? :-) zwycięzcę wybierasz losowo?

    OdpowiedzUsuń
  76. Skąd ciężarki i jak cenowo? Przydały by mi się takie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niestety nie pamiętam, ale kupowałam w Decatlonie :-)

      Usuń
  77. Świetne zdjęcia, jak zawsze :) Mam dwa pytania! Dario, pijesz olej lniany? To znaczy łyżkę dziennie? I słyszałaś o oleju khadi na porost włosów? Jeśli tak, co o nim sądzisz?
    Zrobiły się w sumie cztery pytania :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Mandarynki :) my się nimi właśnie objadamy na zapas!

    OdpowiedzUsuń
  79. Kochana Dario! Doradziłaś mi ostatnio że na grudki na brodzie powinny pomoc kwasy. Do tej pory przez ostatni rok używałam clinique 3 kroki. Moja skóra się poprawiła (tylko grudki nie) ale od pewnego czasu już mi się skóra przyzwyczaiła i chce zmienić na effeclar Tonik, Żel, rano effeclar k, a na noc duo plus. Nie mam doświadczenia w kwasach więc tego poleconego przez ciebie z bielendy nie odważe się kupić. Czy mogę używać do tego zestawu jakiegoś innego kwasu? Np jednorazowy pilling gruboziarnisty mikrodermabrazja z bielendy bądź też widziałam np z bio cosmetics kwas migdałowy (wystarczy przetrzeć twarz) tylko czy mogę nałożyć potem effeclar duo? Proszę odpisz bo nie chce zrobić sobie krzywdy a tak dłużej być nie może. A tak poza tym to Twój blog jest super! Inspiruje, nakłania, doradza i wiele wyjaśnia!

    OdpowiedzUsuń
  80. Ja też ostatnio robiłam porządki w szafie i po Nowym Roku kupiłam kilka nowych ciuszków w fajnych cenach :) generalnie zimą lubię sobie też czasem coś przemeblować w domu :) no i domowe Spa, na to zawsze mam wielką ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Dario mam pytanie. Ostatni mój komentarz się nie ukazał więc pytam ponownie. Od około tygodnia używam oleju z awokado do olejowania włosów na noc. Mam włosy koloru blond i zauważyłam, że od miejsca w którym nakładam olej (mniej więcej od wysokości uszu) moje włosy są ciemniejsze i zaczynają wpadać w kolor rudy ! Podobno olej rycynowy przyciemnia, ale awokado też? Zakupiłam również olej makadamia czy on także może przyciemniać blond włosy? Czy te ciemniejsze pasma uda mi się rozjaśnić rumiankiem? Proszę Cie bardzo o odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  82. Mikrodermobrazja? Gdzie robisz?

    OdpowiedzUsuń
  83. Ależ Ci zazdroszczę mieszkania nad morzem <3

    OdpowiedzUsuń
  84. Gdzie kupiłaś ten fotel wiklinowy/ratanowy? Misia na nim i ten stoliczek bialy pod tulipanami? A i lampion ! Czegos takiego wlasnie szukam ! Z góry dziekuje za odpowiedz :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature