Top Social

JAK DBAM O DŁONIE I PAZNOKCIE? USUWANIE SKÓREK, NAWILŻANIE, OLEJOWANIE I PIŁOWANIE PAZNOKCI.

W dzisiejszym wpisie opowiem Wam trochę o pielęgnacji moich dłoni i paznokci. Wiele z Was dopytuje o to jak dbam o skórki, czym piłuję paznokcie i czy wykonuję jakieś zabiegi nawilżające na dłonie. W dalszej części posta wszystkiego się dowiecie więc zapraszam :-)

toaletka_biała_sotho_ikea

USUWANIE SKÓREK
Kiedyś zupełnie nie miałam problemów z narastającymi skórkami wokół paznokci, ale od kiedy zaczęłam wykonywać regularnie manicure hybrydowy, to ten problem niestety się pojawił. Wydaje mi się, że to za sprawą acetonu, którym ściągam hybrydy, a który ma bardzo wysuszające działanie. Do usuwania owych skórek, zgrubień wokół paznokci i wszelkiego przesuszonego naskórka używam preparatu Sally Hansen Instant Cuticle Remover. Co bardzo ważne - nigdy nie wycinam skórek, a cążek używam tylko wtedy, gdy mam problem z wrośniętym paznokciem z boku płytki. To zdarza się bardzo rzadko, ale wtedy cążki są niezastąpione. Nie ma sensu wycinać skórek, bo preparat z Sally Hansen znakomicie sobie z nimi radzi i nie pozostawia podrażnień. Często pytacie mnie co robić, żeby mieć zadbane "skórki", więc tutaj śmiało mogę polecić ten żel. Używam go już od bardzo dawna i myślę, że to właśnie dzięki niemu cały manicure ma szansę wyglądać nienagannie. 

Nanoszę trochę żelu wokół paznokci i wszędzie tam, gdzie chcę usunąć nadmiar naskórka. Po około 30 sekundach przesuwam drewnianym patyczkiem po płytce, aby usunąć rozpuszczone skórki, a następnie wycieram wszystko wacikiem. Produkt Sally Hansen kupuję w Rossmannie.

PILNICZKI
Po usunięciu skórek zwykle zabieram się za piłowanie paznokci. Najbardziej lubię używać pilniczka o gradacji 120/180, bo można opracować paznokcie w bardzo szybki i łatwy sposób. Wiem, że wiele osób odradza używanie pilniczka metalowego, ale ja wprost nie mogę się bez niego obejść. Dzięki niemu mogę opiłować trudno dostępne miejsca z boku paznokcia. Blokiem polerskim matowię czasem płytkę przed nałożeniem lakieru, ale robię to dosyć rzadko. Blok służy mi zazwyczaj do ostatecznego wygładzenia krawędzi paznokcia. Dzięki temu nie mam problemów z rozdwajaniem, które może być przyczyną odpadania lakieru hybrydowego.

OLEJOWANIE 
Kiedy nadam już swoim paznokciom odpowiedni kształt, to zazwyczaj przygotowuję tzw. mieszankę nawilżającą. Okazuje się, że olejowanie nie jest przeznaczone tylko dla poprawy kondycji włosów, ale świetnie sprawdza się przy pielęgnacji paznokci. Podgrzewam trochę oleju awokado w kąpieli wodnej, następnie dodaję do niego odrobinę soku z cytryny. Sok wybiela płytkę, natomiast olej awokado wspaniale nawilża, regeneruje i odżywia. Paznokcie moczę w miseczce z olejkiem przez około 15 minut, następnie wycieram dłonie w papierowy ręcznik (nie zmywam wodą). U mnie najlepiej sprawdza się olej awokado z Delawell, ale możecie użyć również oleju kokosowego, jojoba, lnianego, macadamia. Wykonywałam kiedyś takie olejowanie bazując na zimnym oleju, natomiast o wiele lepiej spisuje się olej na ciepło. 

MASŁO SHEA
Kiedy nie mam czasu na wykonanie olejowania paznokci, to nakładam na nie zwykłe masło shea i dokładnie wcieram. Masło shea jest składnikiem wielu kremów do rąk, a więc świetnie je nawilża, odżywia, zmiękcza i zabezpiecza przed działaniem czynników zewnętrznych np. mrozu. Taką metodę stosuję na noc, bo masło shea pozostawia tłustą warstwę, a więc podczas codziennych czynności może być to uciążliwe. 

KREMY DO RĄK
Jeśli chodzi o kremy do rąk, to szczególnie polecałabym takie z olejkami i masłem shea w składzie. Najbardziej lubię kremy z L'occitane z 20-25% zawartością masła shea, które ekspresowo nawilżają dłonie i przywracają im komfort. Innym, fajnym kremem jest też balsam z Yves Rocher Expert Reparation, który można stosować na całe ciało, a ja szczególnie upodobałam go sobie stosując na dłonie. To fantastyczny produkt, który przynosi ulgę i bardzo dobrze nawilża. Jeśli dłonie są w naprawdę złym stanie, to możecie śmiało nałożyć na nie krem przeznaczony do stóp. Zawartość mocznika zapewnia długotrwałe nawilżenie i odżywienie, ale ma przede wszystkim właściwości zmiękczające. Aktualnie używam kremu Lirene z 20% zawartością mocznika.

A podczas robienia mani zawsze przeglądam moje ulubione kanały na Youtube :-)

OLIWKA
Od czasu do czasu lubię używać też oliwki, w celu dodatkowego nawilżenia i natłuszczenia miejsc wokół paznokci. Świetnie sprawdza się tutaj oliwka Semilac o zapachu brzoskwiniowym. Jest wygodna w aplikacji, bo ma pędzelek i nie jest tak tłusta, jak tradycyjny olejek. Wchłania się po kilkunastu minutach i zostawia piękny zapach.

***

I tak prezentuje się cała pielęgnacja moich dłoni i paznokci. Jak widzicie nie używam żadnych odżywek. Hybryda pozwala mi zapuścić dowolną długość paznokci, które nie są łamliwe. Gdybym natomiast nie używała lakierów hybrydowych, to pewnie zdecydowałabym się na jakąś odżywkę Eveline np. 8w1. Kiedyś bardzo dobrze się u mnie spisywała. Używacie może preparatu do usuwania skórek? Chyba największe wrażenie wywarł na mojej mamie, która od zawsze była przyzwyczajona do ich wycinania. Jeśli macie jakieś pytania - piszcie śmiało :-)

Obserwujcie mnie na Instagramie! @kosmetycznahedonistka


138 komentarzy on "JAK DBAM O DŁONIE I PAZNOKCIE? USUWANIE SKÓREK, NAWILŻANIE, OLEJOWANIE I PIŁOWANIE PAZNOKCI. "
  1. Super super :-)
    Ale ciągle nie wiemy jak nadać paznokciom taki przeboski kształt migdałka jaki praktykujesz. Błagam, napisz o tym!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciągle się zastanawiam jak mam to w dobry sposób pokazać na zdjęciach :-)

      Usuń
    2. Popieram! Mam straszny problem z uzyskaniem takiego kształtu a Twój jest wprost idealny :3

      Usuń
    3. Może mini filmiki :-)
      Byłoby super :-)

      Usuń
    4. Też czekam na tego posta bo uwielbiam kształt twoich paznokci :)

      Usuń
    5. Ja też popieram prośbę o taki post! :)
      Dziewczyny, a czy przy używaniu tego produktu do skórek z Sally Hansen skórki nie rosną grubsze i trudniejsze w pielęgnacji?

      Usuń
    6. Idealny kształt paznokcia uzyskamy tylko i wyłącznie metodą prób i błędów ;) przynajmniej u mnie się to sprawdziło :):) owszem wymaga to czasu, ale myślę że warto :) również używam żelu Sally H do skórek ale ja też je obcinam :p

      Usuń
  2. Musze wyprobowac olejowanie paznokci, chociaż one nigdy nawet w pobliżu hybryd, żeli czy tipsów się nie znajdowały :) a olej dobiera się zależnie od stanu paznokcia jak przy wlosach czy mamy tu wieksza dowolnosc? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że olej możesz dobrać dowolnie i na przykład u mojej mamy najlepiej spisuje się jojoba na ciepło. Awokado był zbyt słabo nawilżający, chociaż stan paznokci mojej mamy wydaje się być nawet lepszy, niż u mnie :-) Trzeba samemu przetestować :-)

      Usuń
    2. Od niedawna zaczelam olejowac paznokcie. A stalo sie to przypadkiem kiedy olejowalam wlosy i nie chcialo mi sie rak myc. Po paru dniach zauwazylam wzmocnienie paznokci staly sie twardsze przestaly sie rozdwajac poprostu wygladaja o wiele wiele lepiej. Uzywam w zasadzie wszystkich mozliwych makadamia jojoba z nasion chia ze slodkich migdalow awokado. Naprawde polecam :)

      Usuń
    3. Najlepszym olejem do olejowania paznokci jest olej jojoba, poniewaz jako jedyny olej jest w stanie wniknac w paznokiec - jego czasteczki sa takiej samej wielkosci jak naturalne sebum, ktore znajduje sie w naszych paznokciach, pomiedzy czasteczkami keratyny.

      Polecam ten artykul (niestety po ang.)
      http://www.theglow.com.au/hair-and-nails/how-to-make-your-nails-grow-stronger/

      Usuń
  3. Kiedyś już o to chyba pytałam ale komentarz zgubił się w ilości innych. Jakiego aparatu używasz do robienia zdjec?

    OdpowiedzUsuń
  4. Również nie wycinam skórek, tylko używam żelu Sally Hansen. Jest rewelacyjny. Zdecydowanie to najlepszy produkt do skórek jaki miałam :)) Przekonałaś mnie do olejowania paznokci, muszę wypróbować ten sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też najbardziej lubię kremy do rąk L'Occitane :) ostatnio odkryłam też podobny, genialny krem, polskiej marki Honey Therapy :) a Sally Hansen też lubię... a ostatnio zaczęłam olejować skórki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam teraz fajny krem z Eveline :) dobrze nawilża skórę i nie zostawia tłustej powłoki na dłoniach ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. skąd jest ta piękna toaletka? dokładnie taka mi się marzy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Ikei są identyczne :)

      Usuń
    2. Gdzie w Ikei? Bo jakoś nie mogę znaleźć 😕

      Usuń
  8. Dario powiedz proszę czy widzisz jakąś różnicę w jakości pędzli zoeva Rose Golden a zoeva Luxe? Podoba mi się linia Rose Golden ale pod jednym z Twoich postów ktoś pisał że miedziane skuwki ścierają się. Nie chciałabym wydać fortuny na pędzle, z którymi później coś będzie się działo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma różnicy w jakości, a co miedzianych skuwek, to moje się jeszcze nie uszkodziły. Być może ktoś miał jakiś wadliwy pędzel? Trudno mi powiedzieć :-)

      Usuń
  9. Cześć!
    Ja tak troszkę pozwolę odbiec od tematu posta.

    Jakiś czas temu mignął mi u Ciebie drewniany zegarek Jord. Powiedz, jak się sprawuje? Czy długo czekałaś na przesyłkę?

    Pozdrawiam gorąco! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cały czas sprawuje się świetnie. Co do przesyłki, to zegarek przyszedł bardzo szybko kurierem :-)

      Usuń
  10. Hej, a uzywalas preparatu do usuwania skórek z Eveline, Nail Therapy Professional ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Koniecznie muszę wypróbować olejowanie, jak na razie ograniczałam się tylko do włosów i twarzy. :)

    PS. Świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  12. Tez usuwam skórki preparatem z Sally Hansen przestałam wycinać po tym jak koleżanka mi go poleciła, no i jestem bardzo zadowolona lecz niestety ostatnio nie przywiązuje uwagi na paznokcie ze względu na czas, ale będę musiała im go niedługo poświęcić.

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam.
    Co do pilników, wcześniej używałam papierowych. Szybko opiłowało się paznokcie. Od grudnia przestawiłam się na szklane pilniki i jestem nim zachwycona. Po nim jak zauważyłam moje paznokcie stały się grubsze i przestały się łamać jak to bywało przy stosowaniu papierowych. Raz na jakiś czas ( tak co 2 tygodnie)traktuje moje paznokcie olejkiem migdałowym z Eveline.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam kiedyś jeden szklany pilniczek, ale właśnie był trochę za gruby, żeby dotrzeć w szczeliny z boku paznokcia i do tego po jakimś czasie mi się zbił :-(

      Usuń
  14. ja stosuję olejowanie paznokci i efekty przechodzą moje najśmielsze oczekiwania!

    OdpowiedzUsuń
  15. Też używam oleju do pielęgnacji dłoni i paznokci. Świetna sprawa! Jak dotąd najlepiej sprawdził się olej kokosowy, który ładnie rozjaśnia płytkę:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dario, przepraszam że nie na temat, jednak chciałam zasięgnąć Twojej rady, ponieważ tak jak Ty mam tłustą, problematyczną cerę. Jaki niedrogi krem nawilżający poleciłabyś? Moja cera stała się bardzo napięta i sucha tej zimy a unikam nakładania czegokolwiek, ponieważ od razu jej stan się pogarsza. Ufam tylko naturalnym olejom, aktualnie z czarnuszki ale moja skóra ewidentnie potrzebuje nawilżenia. Z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak niedrogi, to może Alantan Dermoline Lekki Krem Nawilżający? Są wersje tłuste, ale ta lekka naprawdę nieźle nawilża i nadaje się pod makijaż :-)

      Usuń
    2. dziękuję za odpowiedź, wypróbuję na pewno :)

      Usuń
    3. Wypróbuj Cera Plus Solutions do cery trądzikowej lub odwodnionej. 13 zł a kremy są niesamowite. :)

      Usuń
  17. Oliwę z cytryną używam czasem, ale innych olejów jak dotąd nie stosowałam. A jak widac mogą się świetnie sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zamiast metalowego pilniczka polecam szklane, są bezpieczniejsze od metalowych, są odrobinę grubsze ale równieź nadają się do trudno dostępnych miejsc, ewentualnie moźna kupić takie bardzo cienkie jednostronne pilniczki papierowe które są równie genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten płyn do skórek odmienił mój manicure o 180 stopni!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana gdzie kupie ta Oliwke z Semilaca.? Nigdzie nie moge znalezc :((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj widzę, że już jej nie ma na stronie Semilac, a jeszcze niedawno była :-(

      Usuń
  21. Dario powiedz proszę czy kula kettablle od była dla Ciebie ma początku wa ciężka? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, czułam jej ciężar, ale szybko się przyzwyczaiłam i teraz jest nawet trochę za lekka :-)

      Usuń
  22. Wie ktoś czy ten płyn do skórek można kupić w Naturze?

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakiej firmy jest Twoje masło shea?:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo przydatny artykuł ! Nie słyszałam jeszcze o tym produkcie do usuwania skórek, mam nadzieje ze znajdę go w Niemczech.

    Juz od ponad roku robię paznokcie hybrydowe i próbuje sie przełamać zeby w koncu spróbować samemu je sobie robić, tylko jakoś sie boje ze nie będę umiała ich tak schludnie zrobic i dać ładnego kształtu płytce paznokcia. Doradzisz może od jakiego zestawu zacząć i w jaki zestaw zakupić dla początkujących ? Warto robić samemu wgl ?

    Pozdrawiam Cię ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej warto robić sobie samodzielnie hybrydy, bo to nic trudnego. Jeśli zachowasz kolejność nakładania produktów, to na pewno sobie poradzisz :-) Jeśli chodzi o zestaw, to na stronie Semilac jest taki startowy, gdzie masz wszystko, co Ci potrzeba :-)

      Usuń
    2. Również bardzo polecam samodzielne wykonywanie hybryd. Zakupiłam zestaw startowy Semilac na allegro z trzema kolorami lakierów. :) Zdecydowanie taniej wychodzi samodzielne robienie manicure hybrydowego niż u kosmetyczki. Teraz mam zawsze perfekcyjny manicure. :) Też się bałam, że nie będę potrafiła schludnie pomalować paznokci, ale chyba się wprawiłam zwykłymi lakierami i z hybrydami nie miałam większego problemu. :)

      Usuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. Witam,

    olejowanie paznokci stosujesz przed nałożeniem hybrydy i czekasz, aż olej wchłonie się w paznokcie, czy olejujesz i nie nakładasz nic?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak robię olejowanie, to zazwyczaj na noc, a rano robię hybrydy :-) Po prostu olejek dłużej pozostaje na paznokciach i ma szansę zadziałać :-)

      Usuń
  27. Daria, świetne też do olejowania paznokcią są olejki samoróbki, wymieszanie np. Alterra papaja z migdałem, olej rycynowy i rybki gal z witamina a i e albo keartynowe :) A od wczoraj za sprawą Twojego bloga jestem posiadaczką przeboskiego migdałowatego kształtu paznokcia i uwaga (po kwadratach i przejściowych owalach) wszyscy chwalą i mówią, że super pasuje ;) Dzieki!
    Pozdrawiam,
    Olciaaa
    Ps. A pędzle zoeva są super, szczególnie ten do różu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super, mi też migdałki bardzo się spodobały, a kiedyś preferowałam tylko kwadraty :-) Muszę sobie kupić te rybki :-)

      Usuń
  28. Ja olejkuję preparatem z Oriflame. A w ogóle na noc zawsze smaruję skórę wokół paznokci maścią aksoderm.

    OdpowiedzUsuń
  29. Pani Dario proszę o pomoc mam z natury lokowane włosy. Są strasznie suche i przestały się tak od dwóch miesięcy kręcić nie pomaga miód ani masło shea żadne odżywki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czy używasz olejków do olejowania?

      Usuń
    2. Używam zawsze przed myciem włosów.. Nie mam pojęcia co sprawiło takie pogorszenie.. Uważasz że wcierki o których wcześniej wspomniałeś czyli z kozieradki pokrzywy i skrzypu oraz sok z brzozy poprawi kondycję moich włosów czy są one przeznaczone tylko do włosów wypadajacych?

      Usuń
    3. Mam zamiar także zakupić olej lniany pić go oraz olejowac włosy mam nadzieję że dam radę wrócić do wcześniej kondycji. Czy można po używaniu wcierki włosy olejowac? Czy to może je przeciazyc?

      Usuń
    4. Można, bo po olejowaniu i tak trzeba włosy umyć :-)

      Usuń
  30. Pani Dario proszę o pomoc. Mam z natury lokowane włosy które od dwóch miesięcy są strasznie suche i przestały się kręcić. Nic nie pomaga ani miód ani masło shea żadne odżywki bardzo potrzebna jest mi twa pomoc

    OdpowiedzUsuń
  31. Czytam Twój blog od jakiegoś czasu, to dzięki Tobie przekonałam się do zakupu szczotki TT pomimo, że już wcześniej o niej słyszałam :), plotę warkocz na noc, rano o wiele rozczesać moje niesforne włosy, staram się jeszcze wprowadzić do stałego repertuaru nakładanie oliwki na włosy oraz zadbać o swoje uda, jak weszłam pewnego razu do Ziai z zapytaniem o olejek do masażu aby usunąć cellulitis, dziewczyna popatrzyła się na mnie i odpowiedziała, a Pani jet szczupła, to może zwykła oliwka wystarczy, uśmiech na mojej twarzy był :). Dziękuję Dario i czekam na kolejne posty! Miłego wieczoru :). Czytelniczka Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam moją stałą Czytelniczkę! :-)

      Usuń
  32. Kochana bardzo proszę o rade który wybrać podkład eris provoke rozświetlający czy matowy? Który polecasz bardziej do cery normalnej skłonnej do wyprysków i troche suchej dziekuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że lepszy byłby rozświetlający, chociaż on nie jest tak trwały, jak matujący. Ja jednak mam cerę mieszaną w kierunku do tłustej, więc może tylko u mnie miał średnią trwałość.

      Usuń
  33. Dario a co myslisz o gąbkach do nakładania podkładu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem zwolenniczką pędzli typu FLAT TOP. Gąbeczki są fajne, ale na mojej skórze lepiej wygląda podkład naniesiony pędzlem. Ma większe krycie i ładniejsze wykończenie :-)

      Usuń
  34. Koniecznie muszę kupić ten preparat do usuwania skórek. U mnie zawsze tak brzydko wyglądają, bo je po prostu obgryzam - wiem, obrzydliwe:( Pamiętam jak byłam u kosmetyczki i nałożyła mi na koniec oliwkę na paznokcie i tak pięknie pachniała, że wąchałam cały dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Koniecznie muszę sobie sprawić żel z Sally Hansen, ponieważ skórki są moją zmorą...

    OdpowiedzUsuń
  36. Powiedz proszę co sadzisz o mikrodermabrazji czy robiłaś kiedyś taki zabieg?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam mikrodermabrazję kilka razy, ale nie widziałam dużych efektów. U mnie zdecydowanie lepiej działają kwasy :-)

      Usuń
  37. Ja kiedys obcinalam skórki ale nie zawsze udawalo mi się to robic bez zacięć ;/ latami od małego obgryzałam pazurki przez co sa krotkie, miekkie, a skórki mam straszne...odkad raz poszlam na manicure hybrydowy i tam uzyto na moich paznokciach zelu do usuwania skorek a po wizycie zakupilam swoj z sally hensen moje skorki maja sie o niebo lepiej:) ja rowniez polecam

    OdpowiedzUsuń
  38. Post bardzo przydatny, ale warto wspomnieć, że olejowanie paznokci tuż przed samym wykonaniem manicure hybrydowego nie jest do końca dobrym pomysłem. Tłusta płytka paznokci, tak samo jak długo moczona w wodzie może szybko "pozbyć się" naszego lakieru hybrydowego, który ma najlepszą przyczepność do suchego, odtłuszczonego paznokcia :) Jeżeli chodzi o żel Sally Hansen to ja również go uwielbiam, stosuję go nawet wykonując manicure u klientek i jest niezawodny. Działa naprawdę błyskawicznie! A jeśli chodzi o kremy do rąk, to moim zdecydowanym faworytem jest Evree - MaxRepair - polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, ale ja olejowanie wykonuję na noc i dopiero następnego dnia robię hybrydy. W sumie można olejować nawet bezpośrednio przed hybrydami, ale trzeba bardzo dobrze odtłuścić płytkę Cleanerem, a skórki (okolice wokół paznokci) pozostaną nawilżone :-)

      Usuń
  39. Preparat do skórek Sally Hansen to moje odkrycie ubiegłego roku

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja też "pomagam sobie"metalowym pilniczkiem.Jak dla mnie jest niezbedny i zupelnie nieszkodliwy.Nasze matki ciągle ich uzywaly i nie wszystkie miały rozdwojone paznokcie.Nie rozumiem tej nagonki na niego

    OdpowiedzUsuń
  41. Dario proszę poradź jakiś krem pod oczy nie za drogi. Moim problemem są cienie i prześwitujące drobne naczynka. Z góry bardzo dziękuję :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety obawiam się, że żaden krem nie zlikwiduje cieni pod oczami, bo to zwykle jest kwestia genetyczna. Wtedy już nic z tym nie zrobisz, jedynym wyjściem jest dobry korektor :-) Może być też tak, że cienie wynikają ze złego stanu zdrowia i to też warto byłoby sprawdzić. Co do dobrego kremu, to ja akurat używam teraz Palmers Line Smoothing Eye Cream. Nie ma wygórowanej ceny, a jest bardzo dobry :-)

      Usuń
  42. Dario proszę poradź jakiś krem pod oczy nie za drogi. Moim problemem są cienie i prześwitujące drobne naczynka. Z góry bardzo dziękuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  43. Muszę wypróbować ten żel z Sally :-) a na duże skórki też jest dobry? i jeszcze mam pytanie odnośnie masek z kallosa, która by była najlepsza na suche włosy? Mam długie włosy, nie prostuje juz, rzadko używam suszarki ale są przesuszone i się trochę puszą. Dodam że po zastosowaniu oleju kokosowego, który myślałam że mi nieco pomoże to raczej gorzej się puszyły i nic poza tym. Dario co byś mi zaproponowała? Ty masz przepiękne włosy, chciałabym kiedyś takie mieć :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinien dać radę, ale nie wiem co tak naprawdę kryje się u Ciebie pod stwierdzeniem "duże skórki" :-) Co do Kallosa, to polecam Blueberry - świetna na puszące się włosy :-)

      Usuń
  44. Olejowanie to naprawdę skuteczna metoda :) Śliczne kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Jaki krem z filtrem polecasz po zabiegach z kwasami? Wiele z nich ma skłonność do zapychania..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja cały czas używam La Roche Posay Anthelios XL Dry Touch i mnie nie zapycha, chociaż wiele dziewczyn ma z tym kremem taki problem :-) Musisz spróbować :-)

      Usuń
  46. Jaką ilośc kwasów należy nakładać na twarz? i jakie kremy polecasz do nakładaniu po kwasach? zeby nie zapychaly, albo jakieg kremu ty używałaś po kwasie migdałowym? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używam maski z Bielendy z tej samej serii i jest to produkt przeznaczony do nakładania po kwasach właśnie :-) Łagodzi i nawilża skórę przy czym mnie nie zapycha. Co do kremu to standardowo przy kwasach używam zawsze na noc La Roche Posay Effaclar H. Jeśli chodzi o ilość, nakładam tylko tyle, aby pokryć całą twarz czyli jedna warstwa :-)

      Usuń
  47. Musze przyjrzec sie temu praparatowi do skorek, bo mam z nimi problem.

    OdpowiedzUsuń
  48. Dario, złamał mi się paznokieć w połowie i ledwo się trzyma ta jedna część, a nie chce odcinać bo mam studniówkę za dwa tygodnie. Myślisz ze warto zrobić hybrydę na ten zlamany paznokieć żeby tak jakby skleic dwie części? Mam lampę i lakiery w domu i zastanawiam się czy to cos pomoże. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hybryda trochę usztywni paznokieć, ale nie na długo. Radzę Ci zakup Semilac Hardi. Wtedy nakładasz bazę, na to warstwę Semilac Hardi, a następnie już kolorowy lakier - paznokieć będzie jak nowy :-)

      Usuń
  49. Hm... w takim razie mam jakieś kosmiczne paznokcie. Również mam ten preparat, ale usuwa co najwyżej jakieś cienkie zadziorki. Niestety, ale skórki narastają mi na nasadę paznokcia i jest to skóra tak gruba, że czasem usunięcie i przesuwanie kończy się rozlewem krwi. :( Ych...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałaś przytrzymać dłużej ten płyn na paznokciach? Ja mam takie "oporne" skórki na stopach i trzymam wtedy ten żel tak około minuty :-)

      Usuń
  50. świetny i przydatny wpis, masz piękne paznokcie ♥

    OdpowiedzUsuń
  51. Dario proszę o pomoc :-( przez jakiś czas mocno wypadały mi włosy, teraz zaczęły odrastać i nie mogę poradzić sobie z antenkami. Takimi krótkimi włoskami, które zaczęły odrastać w miejscu tych, które wypadły. Próbowałam je jakoś przygładzić aby mocno nie sterczały. Ratuj :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech, też mam ten problem, bo moje włosy rosną jak szalone. W sumie można się z tego cieszyć, bo za jakiś czas będą dłuższe i już nie tak odstające. Przygładzam je czasem lakierem do włosów, roztartym w dłoniach, albo pianką Taft zieloną :-)

      Usuń
  52. Dario może pokażesz jak wygląda Twój cały pokój :-) zawsze masz świetne zdjęcia, na których widać część pokoju a ciekawa jestem jak wygląda w całości 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że uda mi się za niedługo pokazać trochę więcej. Planuję posta o zawartości mojej toaletki itd :-)

      Usuń
  53. Hej mam pytanie czy twoje pomalowane paznokcie są dorabiane hardem (w sensie koncowki) bona powyższych zdjęciach masz paznokietki spilowane nie w migdal lecz kwadrat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem dorabiam końcówkę, a czasem nie, to zależy od tego jak długie paznokcie uda mi się zapuścić. Zdjęcie do tego posta robiłam już dosyć dawno, a teraz mam już o wiele dłuższe paznokcie spiłowane na migdał :-)

      Usuń
    2. masz najlepsze pazurki w sieci :) uwielbiam twoje stylizacje, na blogu mogloby pojawiac się ich wiecej :)

      Usuń
  54. Daria jesteś genialna! Zawsze miałam problem ze skórkami wokół paznokci i wycinałam je właśnie radełkiem a nieraz to skutkowało albo zacięciem albo paskudnymi bliznami. Nie miałam pojęcia, że tą rzecz można zastąpić żelem od Sally Hansen! Własnie już go zakupiłam i czekam, aż skórki odrosną! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  55. Gdzie można kupić oliwke Semilac? :) na stronie jej nie ma

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie szukałam jej na stronie i faktycznie jest już niedostępna. Ja ją kupowałam już jakiś czas temu :-) Może jeszcze się pojawi, trudno mi powiedzieć.

      Usuń
    2. Bede dalej szukac i wypatrywac na stronie :) na allegro tez nie widzialam

      Usuń
  56. Ostatnio w glossyboxie był lakier z diamond Semilaca. Bardzo się ucieszyłam, ponieważ nie robię hybryd ale marka mi znana i wszędzie wychwalana. Pomyślałam - wow, jak super! Dostałam świetny kolor lakieru z porządnej firmy. Niestety, po wymalowaniu paznokci wieczorem już za parę godzin nie miałam połowy lakieru, odpadał płatami. Kompletny niewypał. Inne dziewczyny też piszą, że słabo się u nich sprawdza.. Chciałam kupić zestaw do hybryd właśnie od Semilac ale teraz nie wiem czy się opłaca.. trochę straciłam już zaufanie do tej marki..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma co nawet porównywać zwykłych lakierów Semilac do hybryd :-) U mnie te zwykłe lakiery też spisują się przeciętnie, także myślę, że nie powinnaś skreślać Semilaca do końca :-)

      Usuń
  57. Odwiedzam Twojego bloga już dłuższy czas i zawsze jestem pełna podziwu Twojego nienagannego wyglądu oraz pięknych zdjęć, które publikujesz! Ale zawsze zastanawiam się jak znajdujesz czas na te wszystkie zabiegi pielęgnacyjne? Na maseczki, olejki, peelingi, na tak dokładny manicure i inne :) Może mogłabyś opublikować kiedyś post o tym jak wygląda Twój dzień, jak znajdujesz na to czas, kiedy to wykonujesz, jak często? Bo największy problem mam ze znalezieniem czasu na to, po mimo mojej motywacji i chęci dbania o siebie w natłoku codziennych zajęć. Pozdrawiam Cię serdecznie, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze dopiszę jedno zdanie :) A nawet jeśli znajdę czas żeby wykonać zabiegi pielęgnacyjne to kończy się to tym, że zaniedbuje inne sfery (nie pochowam ubrań, pójdę późno spać, nie zdążę się nauczyć, krócej widzę się z narzeczonym, mam bałagan na biurku itp.)

      Usuń
  58. Dario będzie post o pomysłach jak spędzić fajnie walentynki i o upominkach, jakie można wręczyć ukochanemu? :-)

    OdpowiedzUsuń
  59. Witaj kochana, masz piękne makijaże, sama się nauczylas malować, z filmików na yt czy może jakiś kurs robiłaś? Są cudne ;-) i mam pytanko, czy używałas może kryjacego podkładu z paese bo zastanawiam się nad kupieniem go, polecasz tę firmę? Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  60. Przeczytałam kilka twoich postów i jestem pod wrażeniem. Bardzo ciekawie piszesz i na dodatek dodajesz urokliwe zdjęcia, które przyciągają uwagę. Jako pasjonatka fotografii zwracam nie tylko uwagę na tekst, który jest ważny ale kluczową rolę odgrywają również zdjęcia.
    Jako amatorka kosmetyczka z chęcią dowiem się i nauczę kilku nowych rzeczy więc dodaje do obserwowanych.
    Produktu Sally Hansen nie używałam lecz mam nadzieję, że kiedyś zdecyduje się go wypróbować ponieważ mam problem z naskórkiem na paznokciach. Wiem, że produkt jest wygodny, łatwy w użyciu i działa poprzez swoją kosmetyczkę, która używa takiego produktu podczas wykonywania paznokci hybrydowych.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  61. Też używam tego żelu do zmiękczania skórek z Sally Hansen i jestem bardzo zadowolona :). Muszę wypróbować olejki na dłonie bo mam strasznie przesuszone.

    OdpowiedzUsuń
  62. Ładny wystrój <3 świetne rady :)

    OdpowiedzUsuń
  63. A i jeszcze czy używając hybryd nakładasz pod baze jeszcze jakąś odżywkę na paznokcie ? Czy moze suplementy dietey ? Bo przyzam ze też robię hybrydy i w niektorych miejscach mojepaznokcie stały się bardzo cienkie

    OdpowiedzUsuń
  64. Dario, jakie proporcje olejka należy używać do olejowania włosów? i jak często należy to robić?

    OdpowiedzUsuń
  65. Nie polecam stosowania kremów z dużą zawartością mocznika na mocno popękane dłonie. Zawarty owy mocznik może mieć działanie piekące, a nie nawilżające :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś widziałam jakiś filmik, chyba z Kasią Bosacką, w którym mówiła, że w kremach do rąk maksymalne stężenie mocznika nie powinno przekraczać 10%, natomiast w kremach do stóp mocznika może być o wiele więcej. Dlaczego? Nie pamiętam, ale wujek Google z pewnością pomoże zainteresowanym :)

      Usuń
  66. Też używam Sally Hansen do skórek- nie żałuję ani grosza, że go kupiłam- najlepiej rozpuszcza skórki!! Krem od Yves Rocher miałam zimą, uratował moje ręce w sytuacji, gdy były tak spierzchnięte i wysuszone, że każdy inny krem czy balsam powodował szczypanie skóry dłoni!!No i delikatnie pachniał.

    OdpowiedzUsuń
  67. Kochana Dario! zakochana w twoich włosach postanowiłam coś zrobić ze swoimi. Mam suche i skłonne do wypadania włosy. (Ciąża i roczne karmienie piersią). Myje włosy trzy razy w tygodniu szamponem oillan baby, odżywka loreal absolut repair i przed i po suszeniem jeśli to robię to krople loreal mythic Oil. Po przeczytaniu twojego bloga chce dodać jeszcze kilka godzin przed myciem orientane kokosową i ajurwedyjską terapię. Dodatkowo biotebal. Napisz proszę czy to dobre połączenia i czy coś byś zmieniła. Bardzo liczę na twoją fachową pomoc.

    OdpowiedzUsuń
  68. Dario, Twoje posty sa niepodwazalnie świetne;) trafilam tu przypadkiem, zaczelam czytac posty od poczatku (tak mnie wciagnelo) i widze wiele pozytywnych zmian u mnie. Zaczelam bardziej dbac o siebie (teraz juz wiem jak). Regulanie olejuju wlosy i widze efekty, robie masaz bańka, peelingi. Używam podkladu z dr. Eris i w koncu znalazlam podklad ktoru mi sluzy;) a chcialam Cie zapytac co myslisz o kosmetykach z katalogow typu Avon czy Orfilame? Kit? Czy sa tam jakies warts uwagi rzeczy? Mam w kolo duzo konsultantek i dlatego chcialabym wiedziec czy warto.

    OdpowiedzUsuń
  69. Dario, Twoje posty sa niepodwazalnie świetne;) trafilam tu przypadkiem, zaczelam czytac posty od poczatku (tak mnie wciagnelo) i widze wiele pozytywnych zmian u mnie. Zaczelam bardziej dbac o siebie (teraz juz wiem jak). Regulanie olejuju wlosy i widze efekty, robie masaz bańka, peelingi. Używam podkladu z dr. Eris i w koncu znalazlam podklad ktoru mi sluzy;) a chcialam Cie zapytac co myslisz o kosmetykach z katalogow typu Avon czy Orfilame? Kit? Czy sa tam jakies warts uwagi rzeczy? Mam w kolo duzo konsultantek i dlatego chcialabym wiedziec czy warto.

    OdpowiedzUsuń
  70. Ja do usuwania skórek używam wazeliny. Nakładam na paznokcie grubą warstwę i czekam 5-10 minut. Po tym czasie odsuwam patyczkiem. Robisz odstępy między hybrydami czy po ściągnięciu robisz następne?

    OdpowiedzUsuń
  71. Hej

    A co ze skórkami podczas noszenia hybryd? Oprócz kremowania coś robisz z skórkami? Odsuwasz je? Bo w pierwszym tygodniu noszenia hydryd skórki są ok ale podczas kolejni dni robią się widoczne i kremowanie nie pomaga.

    Ola

    OdpowiedzUsuń
  72. Co polecasz na pozbycie się wągrów, prosaków i tak zwanej kaszki manny? wiele preparatów nie pomaga, a nie stać mnie na drogie specyfiki szczególnie kiedy nie mam pewności czy pomogą. chciałabym coś co usunie mi wągry a nie tylko będzie zapobiegać( choć jakoś nie zauważyłam żeby mniej wągrów sie pojawiało). wycisnąć się ich nie da, czasem kilka a i tak wracają.sa bardzo widoczne, mam ich bardzo dużo, na brodzie, nosie, pod nosem, na czole i policzkach. No i te okropne PROSAKI i kaszka manna pod oczami. Mam skórę łojotokowa, normalnie smalec można zbierać, ale oprócz właśnie tych niedoskonałości jest w dobrym stanie. Jak sobie radzisz z takimi problemami? Twoja Cera jest taka piękna.

    OdpowiedzUsuń
  73. Kupiłam wodę pokrzywowa- preparat do włosów przetłuszczających się, ale nie wiem ile i jak mam ją nakładać- przed myciem czy po? W składzie ma alcohol denat.

    OdpowiedzUsuń
  74. Czy używałaś może jakichś kosmetyków z Avon ?

    OdpowiedzUsuń
  75. Naprawdę udało Ci się zgubić cm po masażu bańka chińska? Mimo diety, treningów, tłuszcz już nie spada, obwody też nie. Stoję w miejscu. A cellulit straszny

    OdpowiedzUsuń
  76. Dario co polecasz na rozstępy? Czy też należysz do tej dużej grupy kobiet mających taki problem?

    OdpowiedzUsuń
  77. Witaj :) powiedz proszę, skąd jest ta piękna toaletka? Wszędzie szukam takiej z krótkim blatem, niestety bezskutecznie. Czy kupiłaś ją już razem z lusterkiem? Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Ja wycinam skórki od lat bo strasznie mi narastają. Myślę , że gdybym nie robiła wyglądałoby to okropnie

    OdpowiedzUsuń
  79. Dziewczyny proszę o pomoc. Czy uzywałyscie kiedyś
    LYSALPHA CICAPEEL? Mam okropne grudki podskórne na brodzie ( dają się wycisnąć ale po tygodniu są już spowrotem) poza tym zdarzają się wągry i czasami pojedyncze czerwone krostki. Produkt nie jest tani dlatego pytam o opinię. Te grudki doprowadzają mnie do szału i to walka z wiatrakami. Liczę na pomoc

    OdpowiedzUsuń
  80. Hej:) Mam pytanie odnośnie prowadzenia bloga. Czy blog na darmowej platformie wystarczy, by dodawać taką ilość postów i zdjęć jak u ciebie, czy wiązało by się to z dodatkowymi kosztami, wykupienie dodatkowych MB? Płaciłaś za szablony i wtyczki, albo korzystałaś z darmowych?

    OdpowiedzUsuń
  81. Jestem stylistyką paznokci ale też olejomaniaczką, więc muszę wspomnieć o tym że nakładanie olejo- pochodnego produktu ma płytę paznokcia przed położeniem hybrydy może ale nie musi powodować że nie będzie się ona trzymać tak jak powinna. Łącznie z tym preparatem do usuwania skórek, który swoją drogą też używam i lubię. Dlatego powinno się płytkę zmatowić aby wyeliminować naturalne olejki:)
    Piszę to wszystko ku przestrodze jak komuś się nie będzie trzymała hybryda to już będzie wiadomo dlaczego :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Kupiłam preparat Sally Hansen i użyłam przed chwilą. Jest super, dziękuję :) Podejrzewam, że będzie bardzo wydajny :)

    OdpowiedzUsuń
  83. Sama robisz hybrydy? Jeżeli tak to mogłabyś zrobić o tym kolejny wpis?

    OdpowiedzUsuń
  84. Sama robisz hybrydy? Jeżeli tak to mogłabyś zrobić o tym kolejny wpis?

    OdpowiedzUsuń
  85. Widziałam ostatnio w rossmannie ten preparat, ale nie byłam przekonana do niego. Od niedawna też wykonuję hybrydy i z przyzwyczajenia wycinam cążkami skórki... Niestety, czasem zdarzy mi się lekko uszkodzić skórę w tym miejscu, co nie wygląda zbyt estetycznie. Teraz chyba jednak się skuszę na ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  86. Tez używam ten żel z SH i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  87. Dario, fantastyczny blog! a próbowałaś "miodowania" łapek? Ja jestem strasznie leniwa i nigdy nie mam czasu, więc uwielbiam łączyć zabiegi pielęgnacyjne, a moja standardowa wieczorna pielęgnacja ust/dłoni/włosów wygląda następująco: łączę łyżeczkę miodu z cukrem, robię peeling ust (pozostawiając na ustach) do czego wystarczy naprawdę odrobina tej papki, resztą robię peeling łapek (jeżeli miód się za bardzo klei, dokładam kropelkę mydła w płynie). Opłukuję dłonie, nakładam aktualnie używaną wcierkę na skalp i olej na włosy, przy okazji dokładnie smarując nim też dłonie i wcierając w paznokcie. Na koniec zlizuję miód (mniam, to moja ulubiona część) i nakładam nawilżający sztyft z olejkiem arganowym z Eveline albo wazelinę. Tak pielęgnowane co dzień-dwa skórki są na tyle miękkie, że przed ich ściągnięciem wystarczy namoczyć je w kąpieli. A po miodzie łapki są fantastycznie nawilżone i zregenerowane. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  88. Hej, jestem nową czytelniczką i chciałam Ci pięknie podziękować za wiele cennych rad, którymi dzielisz się z czytelnikami. Na pewno wypróbuję ten żel do skórek SH. Chciałabym zapytać gdzie można kupić masło shea? I jeszcze jedno pytanie, ale związane z włosami :) Mam bardzo gęste i proste włosy. Używam szczotki TT, ale mam kłopoty z robieniem się tzw. kołtunków i wówczas TT nie daje rady i muszę posiłkować się brutalnymi metodami, przez które moje włosy się łamią :( Co byś mi poleciła na takie problematyczne tematy? Jakiś grzebień, inną szczotkę? Z góry dziękuję za odpowiedź! :)

    Pozdrawiam,
    Angelika.

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature