Top Social

CIEKAWE MIEJSCA W SIECI #1: INSTAGRAM HUSBAND, MEDYCYNA ESTETYCZNA, CHURROS I DREAMLINER OD ŚRODKA.

Nowy rok, nowy cykl na blogu. Dziś pierwszy wpis z serii "CIEKAWE MIEJSCA W SIECI" i podzielę się z Wami kilkoma fajnymi linkami, w które warto kliknąć. Mam nadzieję, że uda mi się Was zainteresować i być może odkryjecie coś nowego, o czym wcześniej nie miałyście pojęcia. A więc co w sieci piszczy? Zapraszam do dalszego czytania.


# Zacznę od zabawnego filmu, który jakiś czas temu krążył po Facebooku. Zastanawiałyście się kiedyś jak wygląda rzeczywistość z punktu widzenia męża/chłopaka/przyjaciela typowej instagramowiczki? "Instagram Husband" odsłania kulisy swojej "pracy". Uwielbiam ten typ humoru :-)

# Jedna z moich ulubionych Youtuberek postanowiła założyć bloga i dziś pojawił się na nim artykuł, który wzbudził moje zainteresowanie. Jak to jest z tym przyznawaniem się do zabiegów medycyny estetycznej? Lepiej mówić o tym otwarcie, czy może zachować tajemnicę tylko dla siebie, aby uniknąć głupich zaczepek? Koniecznie odwiedźcie wpis na blogu LifeByLola i dajcie znać jaka jest Wasza opinia na ten temat.

# Dlaczego nie używam Snapchata? O tym dowiecie się z wpisu The Style DiggerByć może kiedyś podejmę jeszcze próbę rozgryzienia tej przedziwnej aplikacji, która pozwoli mi w lepszy sposób pokazać Wam co jadłam na śniadanie, ale na razie odpuszczę ten temat. Kwintesencją mojego podejścia do Snapa jest ten oto obrazek

# Wiele osób utożsamia jogę z formą dziwnej medytacji i z bezsensownym zastyganiem w karkołomnych pozach nad brzegiem wodospadu. Prawda jest oczywiście zupełnie inna i joga jest świetnym sposobem na wzmocnienie mięśni, rozciągnięcie i odprężenie. Kiedyś interesowałam się tym tematem i byłam nawet na kilku zorganizowanych zajęciach grupowych. Niestety mój zapał szybko zgasł. Teraz znów chętnie wracam do jogi, a to za sprawą filmu Agaty pt. "Joga dla początkujących".

# Kiedy czytałam post Ani na temat jej wyprawy na Kilimanjaro, to nie mogłam uwierzyć ile siły może się zmieścić w tak drobnej kobietce. Na Whatannawears. com znajdziecie szczegółową relację z wejścia na Kili, która sprawia, że można się poczuć jak uczestnik tej wyprawy! Post uzupełniony jest fantastycznymi zdjęciami wprowadzającymi w klimat całej eskapady. Przed przystąpieniem do czytania radzę zrobić sobie solidny kubek herbaty, bo to dłuższa lektura. Na szczęście bardzo wciągająca, dzięki której kolejny raz potwierdziło się moje przekonanie, że kobiety są psychicznie znacznie silniejsze od mężczyzn. 

# To chyba mój nieuzasadniony lęk przed lataniem spowodował, że szybko kliknęłam w filmik Łukasza, który miał okazję zobaczyć Dreamlinera od środka. Przyznam, że spore wrażenie zrobiło na mnie takie dokładne obejrzenie kokpitu i sama rozmowa z pilotem, który opisuje te wszystkie urządzenia, przyciski i monitory. Podziwiam ludzi, którzy wykonują tak specyficzne zawody i myślę, że dzięki temu materiałowi oswoiłam trochę swój lęk przed podróżowaniem samolotem. Żartowałam, teraz boję się jeszcze bardziej. A Wy, boicie się latać?

# Jak już jesteśmy przy lataniu, to macie fajną okazję, aby zobaczyć Ustkę z lotu ptaka, a konkretnie drona. Niesamowite widoki z ciekawej perspektywy i jeśli uruchomicie tryb pełnoekranowy na komputerze, to wrażenia są jeszcze lepsze! 

# Uwielbiam Nothing But Thieves, a ta piosenka była najczęściej odtwarzanym numerem na mojej styczniowej playliście. Cała płyta tej grupy jest do przesłuchania za darmo na Spotify - polecam, jeśli lubicie takie klimaty.

# Jeśli spodobał się Wam jakiś film i chciałybyście zobaczyć coś podobnego, to z pomocą przychodzi strona www.filmypodobnedo.pl. Niedawno ją odkryłam i to naprawdę działa!

# Jakie fryzury najbardziej lubicie nosić po przyjściu do domu? Pamiętam, że jeszcze w czasach liceum uwielbiałam robić koka na długopis i tak spięte włosy trzymały się u mnie cały dzień. Jak zrobić taką fryzurę zobaczycie tutaj klik. 

# Na koniec fantastyczny przepis na domowe Churros. Jeśli jeszcze nie próbowałyście tego hiszpańskiego przysmaku, to polecam. Bardzo proste w przygotowaniu, a smakuje naprawdę wspaniale. 


Pierwszy wpis o ciekawych miejscach w sieci za nami. Mam nadzieję, że taki przegląd inspirujących linków przypadnie Wam do gustu. Już niedługo część druga :-) Dajcie znać czy znalazłyście tu coś interesującego!

Obserwujcie mnie na Instagramie @kosmetycznahedonistka 



87 komentarzy on "CIEKAWE MIEJSCA W SIECI #1: INSTAGRAM HUSBAND, MEDYCYNA ESTETYCZNA, CHURROS I DREAMLINER OD ŚRODKA."
  1. Też jestem za stara na snapchata ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pytanie z innej beczki 😊 skąd masz to białe futerko na krzesło? Czy jest z Ikei? Pozdrawiam ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Ikea albo Agata Meble są takie dywany

      Usuń
    2. Dostałam je w prezencie, więc nie wiem skąd jest :-)

      Usuń
  3. Wspaniały post, naprawdę z miłą chęcią mi się go czytało ! ♥
    Snapchat wbrew pozorą nie jest taki trudny ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nie jest trudny, ale jakoś tak mało intuicyjny :-)

      Usuń
  4. Dla mnie przyznać się do powiększania ust czy tam botoxu to tak jakby powiedzieć "jestem głupia". Po co to robić? Kogo chcecie oszukać? Lepiej nic nie mówić nikomu bo to Wstyd!! Takie moje zdanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie myślą ludzie ograniczeni.

      Usuń
    2. Ty tak serio?

      Usuń
    3. Ja tam wolałabym nie wiedzieć że z napompowaną chemikaliami rozmawiam.

      Usuń
    4. Wstyd to jest oszukiwac, krasc, albo oceniac czlowieka na podstawie tego ze powiekszyl sobie usta.

      Usuń
    5. "Wstyd to jest oszukiwac, krasc, albo oceniac czlowieka na podstawie tego ze powiekszyl sobie usta." Dokładnie. Za głowę się złapałam widząc komentarze wyżej. Oczywiście anonimki, bo jakże by inaczej :D

      Usuń
    6. A dlaczego wstyd? Skoro ktoś twierdzi

      Usuń
    7. A dlaczego wstyd, skoro komuś przeszkadzają zbyt wąskie usta,czy za duży nos, ma na to kasę, to czego się wstydzić? Czy wyrządza tym komuś krzywdę??? Wth??

      Usuń
  5. Dla mnie mało interesujące, wolę tradycyjne posty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi się podoba taki przegląd. Widziałam go na wielu blogach i zawsze coś ciekawego wynajdę :) Czekam na drugą część Dario :) Pozdrówki

      Usuń
    2. Od tego są upodobania żeby się różniły :-)

      Usuń
    3. Mi się post bardzo podoba :)

      Usuń
  6. też nie mam snapchata i jakoś mnie nie ciągnie. fajny pomysł z taką serią wpisów:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dario widziałam dziś na Twoim Instagramie nowe paznokcie i teraz pytanie czy to ten lakier Essie w kolorze podobnym do Semilac Black Chocolate który polecałaś w komentarzu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, właśnie ten brąz miałam na myśli :-)

      Usuń
  8. Jak radzisz sobie z rozstępami czyli ze zmora kobiet??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jakieś rozzstępy, ale są już tak stare, że nic z nimi nie można zrobić :-) Nowe już się nie pojawiają, bo od wielu lat trzymam taką samą wagę.

      Usuń
  9. A ja z innej trochę beczki bo chodzi mi o kozieradkę. Po wcierce mam zawsze dużo takich małych pryszczy na skórze głowy i nie wiem czy to normalne? Lepiej odstawić czy to normalny objaw? Bardzo proszę o odp i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi po kozieradce nic takiego się nie stało, faktycznie niepokojące, a szamponu nie zmieniałaś na inny podczas kuracji?

      Usuń
    2. Raczej musisz odstawić bo tak nie powinno być :) Może spróbuj mieszanki skrzypo-pokrzywa do wcierania?

      Usuń
    3. Jeśli tak się dzieje, to lepiej odstawić taką wcierkę. Skóra daje jednak sygnał, że nie toleruje danego składnika :-)

      Usuń
  10. Też boję się latać do tego stopnia, że w ostatniej chwili nie poleciałam z mężem na Wyspy Kanaryjskie i on poleciał sam. True story :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie po pamiętnym locie na Teneryfę nabawiłam się ostrej traumy związanej z lataniem :-)

      Usuń
  11. Instagram Husband był genialny! :D Widok Ustki również cudowny ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Nothing But Thieves :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super post, teraz biorę się za czytanie o wyprawie :) kubek herbaty już gotowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba jedyny wpis na jakimkolwiek blogu, który doczytałam do końca :-)

      Usuń
    2. Daria dziękuje bardzo mi miło :)))

      Usuń
  14. Lubię posty dzięki którym można bardziej poznać jakąś blogerkę :) Dario ja na Twojego bloga wchodzę już od 2 lat? Dasz wiarę? :))) Pozdrawiam Karina

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana, okularki na zdjęciach to te same które miałaś wczoraj na Instagramie? Możesz podać dokładny link do nich? P.S. Świetny post i chcę więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to okulary z kodano.pl ale nie mogę ich teraz już odnaleźć :-(

      Usuń
    2. Też je posiadam :) Na kodano nie ma aktualnie czarnych, ale jest wersja fioletowo-brązowa i beżowa. Fioletową też mam, wygląda fajnie :) Okulary mają kod Loretto2223

      Usuń
  16. Skąd ta piękna czarna bransoletka z ostatniego zdjęcia ?

    OdpowiedzUsuń
  17. Inspirujące linki - to jest to :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie wiedziałam, że masz taki świetny gust, jeśli chodzi o muzykę <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie wiedziałam, że masz taki świetny gust, jeśli chodzi o muzykę <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoja playlista na youtube to 100% mój gust. To jest aż dziwne :P

      Usuń
  20. Właśnie jestem po lekturze posta na whatannawears i faktycznie imponujące. Dzięki za udostępnienie:) Jak lubisz tematy górskie to polecam film "Mój biegun" :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Czyli nie tylko ja nie ogarniam tego całego snapchata :D
    Super Daria, że masz nowe pomysły na posty.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo ludzi nie lubi Snapa za tą małą intuicyjność w obsłudze, niestety :-)

      Usuń
  22. Bardzo podoba mi się taka forma postów. Piękne zdjęcia, jak zawsze u Ciebie <3

    OdpowiedzUsuń
  23. niestety muszę skomentować lolę i jej zabiegi. uważam, że osoby te mają coś z psychiką-a to dlatego, że nie widzą tego, że WCALE NIE WYGLĄDAJĄ LEPIEJ!. twarz po zabiegach inaczej "pracuje" i się starzeje. niestety włąśnie gorzej! Przykładem jest tutaj dla mnie Magda Knitter / też blogerka/, kiedyś miła ładna buzia dziś wygląda dla mnie jak Joker, usta jakieś wielkie, uśmiech przez to sztuczny jest, paradoksalnie ta bruzda nosowa jest większa, twarz przypomina faceta - czy tego właśnie chciała? wątpię....
    Nie oszukujmy się, te zabiegi to nie to samo co makijaż - jak sugeruje Lola. Powiedziałabym jej to wprost: kobieto, wyglądasz gorze, ale nie chce mi sie logować :). sorki za literowki, ale zalalam klawiaturę.
    Al

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że warto z tymi zabiegami zachować umiar, po prostu. Tak jest ze wszystkim, począwszy od makijażu, po odchudzanie. Jeśli natomiast ktoś ma się poczuć lepiej sięgając po dobrodziejstwa medycyny estetycznej, to mi nic do tego :-) Wiesz co jest w życiu ważne? Żeby podobać się sobie, reszta naprawdę się nie liczy :-)

      Usuń
  24. Świetny filmik instagram husband ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo dziękuje,że podzieliłaś się ze swoimi czytelnikami moją historią, to miłe z Twojej strony no i cieszę się,że post Cię "wciągnął".
    Pozdrawiam serdecznie Ciebie i Twoje czytelniczki :***

    OdpowiedzUsuń
  26. Witaj, pytanie z innej beczki niż post mam pytanie czy zamawialas może kosmetyki że strony kosmetykizameryki bo znalazłam taka stronę i nurtuje mnie czy są tam sprzedawane oryginały kosmetyków czy repliki znanych firm? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Witaj, pytanie z innej beczki niż post mam pytanie czy zamawialas może kosmetyki że strony kosmetykizameryki bo znalazłam taka stronę i nurtuje mnie czy są tam sprzedawane oryginały kosmetyków czy repliki znanych firm? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Dario, co sie stalo z archiwum bloga?lubie czasemwrocic do starszych postow,ale tak konsekwentnie i chronologicznie i archiwum bylo fajne. Czy cos zmienilas czy to ja nie moge znalezc?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana przepraszam, ale niestety mam problem z dodaniem archiwum na bloga. Kiedyś przez przypadek to usunęłam i teraz nie mogę tego naprawić :-( Możesz ewentualnie skorzystać z wyszukiwarki

      Usuń
  29. Droga Dario mam pytanie odnośnie malowania ponieważ mam blizny i ogromne cienie pod oczami i używam do zamaskowania podkladu i korektora mocno kryjącego z kryolanu. Czy możesz polecić cos do nakladania tych kosmetyków żeby nie bylo szpachli i jak je nakladac?
    Drugie moje pytanie czy uważasz ze krem pod oczy all about eyes clinique pomoże pozbyć sie cieni?
    Uwielbiam Twojego bloga najchętniej czytałabym posty codziennie a włosy masz nieziemskie;) jesteś piekna;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, bardzo dziękuję za tak miłe słowa! Jeśli chodzi o nakładanie korektora, to moją ulubioną techniką jest po prostu nanoszenie palcem i roztarcie granic suchym Beauty Blenderem. Natomiast co do podkładu, to u mnie najlepiej sprawdza się nakładanie pędzlem typu Flat Top np. Hakuro H51. Myślę, że taki efekt "szpachli" to nie jest kwestia narzędzi, za pomocą których nakładamy dany produkt, a sama jakość kosmetyku i jego ilość. Może wypróbuj coś innego np. Vichy Dermablend (podkład) i Catrice Camouflage Cream (korektor)?

      Co do tego kremu pod oczy to szczerze wątpię czy jest w stanie zniwelować cienie pod oczami. Nie spotkałam się jeszcze z kremem, który by to robił, niestety. Cienie to o ile jesteś zdrowa są niestety kwestą genetyczną :-)

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedz na pewno skorzystam z rad;)

      Usuń
  30. Mam pytanko nie na temat.
    Masz moze buty typu timberlany??
    Jak je czyścić ?
    Moze cos doradzisz😉

    OdpowiedzUsuń
  31. Zakochałam się w Twoim zegarku <3 Cóż to za cudo, bo dokładnie czegoś takiego poszukuję?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zegarek MVMT Watches - mój ulubiony ostatnio :-)
      http://www.mvmtwatches.com/collections/women/products/rose-gold-black-leather-1

      Usuń
    2. dziękuję za odpowiedź :)

      Usuń
  32. Instagramowy mąż dla mnie wygrywa :) A na snapchata też chyba jestem za stara. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Snapchat mnie odstrasza i wątpię, żebym kiedykolwiek zdecydowała się z niego korzystać (konto mam, ale darowałam sobie po 3 dniach).
    Filmy podobne do - świetna strona, na pewno się przyda!
    Instagram husband - współczuje tym wszystkim facetom ;) Ta mina mówi wszystko.
    Ustka z lotu ptaka - cudownie jest zobaczyć swoje miasto z innej perspektywy.
    Resztę linków zapewne przejrzę później, teraz zerknęłam na te, które najbardziej mnie zaciekawiły. Uwielbiam tego typu wpisy i mam nadzieję, że będą się również u Ciebie pojawiać regularnie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, jesteś z Ustki? Uwielbiam to miasteczko, mega klimat :-)

      Usuń
    2. Tak. Ja też :) Niestety, chyba dopiero po wyjeździe doceniłam ten klimat. ;)

      Usuń
  34. Nie rozumiem idei Snapchata i raczej z niego nie skorzystam. Co za dużo, to niezdrowo...
    Dzięki za podanie strony o filmach- często próbuję znaleźć coś podobnego do jakiegoś filmu, a tu taka niespodzinka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do idei Snapa to uważam, że jest w tym coś fajnego, spontanicznego i użytecznego. Natomiast tylko wtedy, gdy ktoś naprawdę ma coś do pokazania :-)

      Usuń
  35. Jestem pilotem samolotowym i szybowcowym. Nawet nie mogę sobie wyobrazić jak to jest bać się latać, czasem jest stresik gdy coś idzie nie po mojej myśli ale to nie zmienia faktu, że kocham każda sekundę bycia tam w górze! Naprawdę, nie ma się czego bać :) Może pomoże gdy się skupisz na widokach? :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie skupiłabym się na widokach, gdybym tylko miała odwagę spojrzeć przez okno :-) Kiedyś nie bałam się latać, ale jeden nieudany lot dużo zmienił w tej kwestii. Pozwól, że zapytam - pilotowanie samolotu to Twój zawód? :-)

      Usuń
  36. Kochana a co do wlosow czy linia Macadamia oil prócz olejku miałaś cos? Bo oglądałam filmiki ze maska to jakas istna rewelacja wiesz cos o tym?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam również maskę i używałam jej w czasach, gdy jeszcze farbowałam włosy na czarno. Była to najlepsza, wygładzająca odżywka jaką kiedykolwiek stosowałam. Nie wiem jak teraz z jej działaniem, bo olejek też według mnie jest słabszy, niż kiedyś. A może to moje włosy inaczej reagują? Trudno to właściwie określić.

      Usuń
  37. Dario, chciałabym poznać Twoją opinię nt. maski do włosów z drożdżami. Ostatnio zrobiłam takową / maska jakaś tam volume z joanny+drożdże+sok z cytryny/, trzymałam ok 2 godzin i po jej zmyciu włosy wyglądały RE-WE-LA-CYJ-NIE. Zyskały niesamowitą objętość , która trzymała się jeszcze następnego dnia, chociaz normalnie włosy mam cienkie i po ok. 2 godz. są juz oklapnięte. Jedyny mankament to fakt, że od połowy do końcówek wyglądały na dość suche. Czy drożdze aż tak wysuszają? Jak można temu zaradzić, bo chyba będę stosowała tę maseczkę własnie dla tego niesamowitego efektu push up ;)
    Al.

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczne masz okulary :) Zdradzisz skąd? Jaki to jest model?
    Czytanie Twojego bloga jest ciekawą lekturą. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Czy na Twoim blogu jest archwium, mozliwosc zobaczenia w kolejnosci Twoich pierwszych wpisow? ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo fajny post i duuużo ciekawych odnośników ;) A czy mogłabyś zdradzić gdzie kupiłaś etui z klawiaturą do iPada? Szukam czegoś w ten deseń i nie mogę znaleźć nic ładnego :(

    OdpowiedzUsuń
  41. "Filmy podobne do" - świetna sprawa :) Szkoda, że baza jest dosyć mała, bo mniej znanych pozycji nie wyszukuje, ale i taj fajne :)

    Dario, chciałam zapytać (chociaż ostatnio pisałam o tym z prywatnego konta, a nie blogowego) czy może udało Ci się sprawdzić perfumy Tesori D'Oriente? ;) Fiołek podobny do Cat Deluxe? Jestem strasznie ciekawa Twojej opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Na Whatannawears zaglądałam do niedawna bardzo często. Głównie za względu na przepiękne zdjęcia, nastrajające optymizmem. Niestety w tej chwili ten blog to już tylko jedna wielka reklama. Brak ciekawych, rzetelnych wpisów. Mam nadzieje, że Ty nie zmierzasz w tym kierunku, bo takich blogów jak Twoj jest naprawdę mało. Świetne, przemyślane teksty, naprawdę ciekawe porady i piękna polszczyzna. Widać perfekcjonizm w tym co robisz. Pozdrawiam, Ewa.

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo podoba mi się cykl! Z niecierpliwością czekam na kolejną część :)
    Zaciekawiła mnie wyprawa Ani - pierwszy rzut oka na zdjęcia i już wiem, że to będzie pierwsza rzecz, którą przeczytam jak już uporam się z sesją ;)
    Piosenka też mi się podoba, mimo że na co dzień słucham trochę szybszych rytmów :)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny wybór linków! :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Mam pytanie, do Ciebie Dario i wszystkich czytelniczek. W jaki sposób radzicie sobie z długimi włosami w nocy? Gdy nie chcę zaplatać w warkocza po raz kolejny, a rano mieć proste włosy? Niestety zawsze się odbije choć trochę gumka albo położę się na włosach i się pogniotą :)

    Pozdrawiam
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  46. Medycyna estetyczna to świetna sprawa. Należy jednak z nią uważać i to bardzo, ponieważ później można wyglądać na osobę mocno zdziwioną. ;)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature