Top Social

ZGRANE DUETY.

Czy macie w swojej kosmetyczce takie produkty, które rewelacyjnie działają tylko w duecie? Ostatnio zdałam sobie sprawę, że posiadam wiele kosmetyków dających najlepszy efekt, kiedy są połączone z innym produktem lub gadżetem. Jeśli jesteście ciekawe moich ulubionych, kosmetycznych duetów, to zapraszam do dalszej części wpisu. 

grzebyk_do_rozczesywania_rzęs_kosmetyczna_hedonistka

catrice_liquid_camouflage_beauty_blender_korekto_pod_oczy


DUET DO ZAKRYWANIA CIENI I ZASINIEŃ W OKOLICACH OCZU
__________
Płynny kamuflaż od Catrice Liquid Camouflage mam już od jakiegoś czasu. Aplikowany palcami nie dawał zadowalającego efektu i zupełnie zrezygnowałam z tego produktu, odkładając go na dno szuflady. Kilka tygodni temu postanowiłam dać mu kolejną szansę i wklepać go w okolice pod oczami za pomocą suchego Beauty Blendera. To był strzał w 10! Korektor bardzo ładnie rozłożył się na skórze, zakrył wszystkie zasinienia i przede wszystkim wyglądało to niezwykle naturalnie. Ważne, żeby nie moczyć gąbeczki, bo wtedy efekt krycia będzie o wiele mniejszy. Ta węższa końcówka Beauty Blendera precyzyjnie dociera do każdego miejsca, pozwalając na dokładne rozprowadzenie korektora. Jestem oczarowana tym duetem!

grzebyk do rzęs inglot

DUET DO MALOWANIA RZĘS
__________
Przy okazji wpisu o moich ulubionych, makijażowych akcesoriach (tutaj klik) wspominałam Wam o tym, że jestem fanką grzebyka do rozczesywania rzęs. Nadal uważam, że to hit i w duecie z każdym tuszem potrafi sprawić, że rzęsy są ładnie rozdzielone, przez co sprawiają wrażenie bardziej gęstych. Niestety nawet najlepsza maskara potrafi niemiłosiernie zlepiać rzęsy i dopiero grzebyk ratuje sytuację. Używam go codziennie i nie wyobrażam sobie, aby mogło go zabraknąć w mojej makijażowej rutynie. Idealnie współgra z każdym tuszem.

gąbeczka_do_pudru_puszek_kryolan_antishine

DUET DO PRZEDŁUŻANIA TRWAŁOŚCI MAKIJAŻU
__________
Rozprowadzenie pudru pędzlem daje często rozczarowujący efekt. Twarz jest matowa tylko przez kilkanaście minut, a później trzeba dokonywać poprawek. Jeśli chcę, aby mój makijaż utrzymał się na skórze przez wiele godzin, to aplikuję puder taką oto gąbeczką. Ważne, aby utrwalający puder wciskać gąbką w skórę i ewentualny nadmiar zmieść pędzlem. Możemy liczyć wtedy na dodatkowe wypełnienie porów i wygładzenie skóry, ale przede wszystkim na maksymalne utrwalenie makijażu. Taka gąbeczka sprawdza się w duecie z każdym pudrem, a najbardziej z Kryolan Anti-Shine lub Rouge Bunny Rouge "Poranne Dmuchawce". 

makeup forever aqua brow skosny pedzel do brwi sephora 15

DUET DO MAKIJAŻU BRWI
__________
Skośny pędzelek Sephora nr 15 i Aqua Brow 25, to niezwykle zgrany duet do podkreślania brwi. To chyba jedyny pędzel, który sprawdził mi się do tego typu żelowych konsystencji jak Aqua Brow. Gorzej radzi sobie już z cieniem, ale w duecie z MUFE jest naprawdę świetny. Próbowałam wielu innych kosmetyków do makijażu brwi, ale zawsze wracam do tego połączenia. Pozwolę sobie przypomnieć Wam mój stary wpis o brwiach tutaj klik. 

benefit_posiebalm_catrice_lipliner_satin_mauve

DUET DO MAKIJAŻU UST
__________
Aktualnie moim codziennym i ulubionym połączeniem jest konturówka Essence Lipliner w odcieniu Satin Mauve oraz lekko zabarwiony balsam do ust Benefit Posiebalm. Nie przepadam ani za tą konturówką, ani za tym balsamem używanym solo, ale w połączeniu dają niesamowity, naturalny efekt. Usta są też nawilżone i nie prezentują się sucho, jak przy samej konturówce. 

indola_glamorous_oil_innova_serum_na_koncowki_kallos_blueberry

DUET DO WYGŁADZANIA WŁOSÓW
__________
Uwielbiam połączenie odżywki do włosów Kallos Blueberry i serum Indola Innova Glamorous Oil. Serum nanoszę na włosy po zmyciu odżywki i jeszcze trochę, kiedy wysuszę je suszarką. Jest to genilany duet, kiedy potrzebuję takiego maksymalnego wygładzenia i nabłyszczenia włosów. Zarówno sama odżywka, jak i samo serum nie dają tak świetnych rezultatów, ale w duecie są  po prostu fantastyczne. 

***
Tak sobie myślę, że czasem nie warto od razu skreślać jakiegoś kosmetyku nawet, jeśli nas początkowo zawiedzie. Połączenie go z innym produktem czy gadżetem potrafi pozytywnie zaskoczyć!
A czy Wy macie swoje ulubione, kosmetyczne duety? Piszcie koniecznie jakie!


Zapraszam na mój Instagram @kosmetycznahedonistka




↓↓Obserwuj bloga, jeśli chcesz być na bieżąco z nowymi postami ↓↓  


119 komentarzy on "ZGRANE DUETY. "
  1. również uzywam tego korektora, ale niestety teraz mi sie skonczyl i musze zakupic nowy, bo jest swietny :) rowniez rozporowadzam go BB :) pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały tekst! U mnie na przykład idealnym duetem jest podkład Dr Irena Eris provoke matte oraz Beauty Blender, nakładany na twarz pędzlem czy palcami ciemniał na twarzy, dopiero przy BB idealnie stapia się ze skórą i nic się dalej nie dzieje :) a takie pytanie niezwiązane z tematem, skąd te spodnie? Świetne są :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz, czyli to tylko dowód na to, żeby nie skreślać jakiegoś kosmetyku od razu, tylko popróbować różnych możliwości aplikacji :-) Spodnie z C&A - to takie leginsy z kieszeniami na tyle :-)

      Usuń
    2. Dawno kupowałaś?

      Usuń
    3. Takich skórzanych leginów jest w sklepach pełno więc na pewno coś znajdziecie dziewczyny. Zara, Reserved, Sinsay....

      Usuń
  3. Ciekawe, muszę u siebie to zaobserwować. Nigdy jakoś się nie zastanawiałam nad tym :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietny post,chyba w koncu skuszę się na tą gąbeczkę BB bo wszędzie jest tak zachwalana.Spodnie świetne !!! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super post :) musze w koncu zakupić beauty blender :) KOchana a sweterek skąd ? stylizacja na wielki + :))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobny swetr widziałam w Mohito na wyprzedaży :))

      Usuń
    2. Sweterek jest z monashe.pl, ale przerobiłam go i poszerzyłam dekolt, żeby opadał na jedno ramię :-)

      Usuń
  6. Włosy: Planeta Organica szampon cedrowy + maska tajska:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też lubię tą maskę tylko szkoda że tak trudno dostępna :/

      Usuń
  7. Ja mam często z podkładami. Solo albo słabo kryją, albo dziwnie zważają się na skórze. A gdy zmieszam owego "bubla" z podkładem, który lubię, okazuje się całkiem okej. ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana, jak tak trochę nie na temat... Powiedz mi proszę, co ile wymieniasz BeautyBlender? Niby producent zaleca co 3 miesiące, ale jak ja używam go 1-2 razy w tygodniu, to trochę szkoda :( Co sądzisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam już swój co najmniej pół roku i nie widzę potrzeby wymiany :-) Nie nakładam nim podkładu, a jedynie rozklepuję korektor, więc po myciu wygląda jak nowy :-) Myślę, że jeśli nie używasz go codziennie, to nie ma potrzeby tak częstej wymiany, tylko musisz dokładnie dopierać i dezynfekować :-)

      Usuń
  9. nie działa odnośnik do akcesoriów :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Super post, dzięki za informację, ale na pewno konturówkę kupię bo mam jedną z Essence i u mnie super działa, ale spróbuję tak jak Ty ją połączyć ;)
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam konturówki z Essence i mimo, że formuła się trochę zmieniła to i tak są fajne, a do tego niedrogie :-)

      Usuń
  11. Jaki masz kolor na paznokciach?

    OdpowiedzUsuń
  12. Dario czy planujesz wpis ze świąteczną stylizacją i makijażem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, mam nadzieję, że coś z tych planów wyjdzie :-)

      Usuń
  13. Co to za perfumy obok aqua brow? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rouge Bunny Rouge Cynefin :-)

      Usuń
    2. Kochana a ten zapach Ci się podoba? Bo miałam wątpliwą przyjemność go wąchać...

      Usuń
  14. Jak zawsze świetny post kochana!! Zaglądam codziennie :) Buźka

    OdpowiedzUsuń
  15. naprawdę bardzo lubię Twoje posty, zdjęcia jak zawsze są przecudowne, eleganckie, z klasą :) a powiedz proszę, co to za lakier? podejrzewam, że któryś semilac? :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Na paznokciach Semilac Elegant Raspberry :-) Pozdrowienia :-)

      Usuń
  16. Ten korektor z Catrice polecało wiele osób i ja się skusiłam. Niestety też mnie nie powalił ale spróbuję go nałożyć gąbką z tym, że ja mam Real Telchiques. Myślisz, że będzie dobra? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, możesz spróbować. Te gąbeczki są dosyć podobne, choć wolę bardziej BB :-)

      Usuń
  17. Jak się sprawdzają pędzle Zoeva? Nadal jesteś z nich zadowolona?. Zastanawiam się nad tymi Rose Golden albo En Taupe i nie wiem... Pewnie jak zawsze dokupię kilka Hakuro na sztuki :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zoeva sprawuje się nadal świetnie :-) Na Twoim miejscu wzięłabym Rose Golden, są moim zdaniem ładniejsze :-)

      Usuń
  18. Kochana, na ile starcza Ci taka maska Kallosa? Ja męczę swoją Milk już od 8 miesięcy i skończyć nie mogę a zapach dobija :/ Są może mniejsze wersje tych masek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj na bardzo długo z tym, że ja używam tych masek naprzemiennie i czasem włączam do pielęgnacji zupełnie inne marki, więc zużywam kilka dobrych miesięcy :-) Są mniejsze wersje, tylko dosyć trudno je kupić stacjonarnie.

      Usuń
    2. Takie mniejsze są w Hebe ok 250 ml kosztuje 5,99. Ale litrowa tylko ok 10-12 zł zalezy jaka. Wiec ekonomicznie jest kupić większą.

      Usuń
  19. Dario, nie masz problemu z kolorem tego korektora? U mnie w mgnieniu oka po nałożeniu staje się różowy i pod oczami wygląda to koszmarnie! Nie zauważyłaś takiego efektu czy raczej masz na to jakoś sposób? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, bo ten najjaśniejszy kolor zastyga na różowo niestety :-( Niby po nałożeniu wygląda na porcelanowy, a później wychodzi ten róż. Miałam najpierw właśnie ten odcień, ale kupiłam ciemniejszy, bo różowe tony mi ewidentnie nie pasują.

      Usuń
  20. fajnie napisane :) wypróbuje nie które :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Czym nakładasz podkład na twarz? :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja mam takie pytanie: jakiego płynu micelarnego używasz po umyciu twarzy żelem La Roche? ;> Z góry dziękuję za odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktualnie używam micela z Biodermy Sensibio :-)

      Usuń
  23. Kochana a co myslisz o maskach drogich firm? Czy te tańsze nie maja lepszego składu niz te całkiem drogie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma reguły - cena akurat nie jest wyznacznikiem dobrego czy złego składu :-)

      Usuń
  24. Jaki masz kolor tego kamuflażu Catrice Dario?

    OdpowiedzUsuń
  25. Moim najlepszym duetem jest korektor i podkład z gąbeczką beauty blender ale w tańszej wersji ;-) i to bardzo tańszej bo to nie jest oryginał gąbeczki podróbka za niecałe 11 zł,ale taki tańszy zamiennik też robi swoje muszę stwierdzić że jestem bardzo zadowolona z efektów ;) A co do duetów zawsze przed nałożeniem tuszu nakładam odzywkę do rzęs i wtenczas efekt rzęs jest doskonały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę w końcu zainwestować w jakąś odżywkę właśnie nakładaną pod tusz. Myślałam o Eveline :-)

      Usuń
    2. Kochana polecam w 100 % używam tej odżywki już od bardzo dawna i jestem bardzo zadowolona z efektów, rzęsy wyglądają na bardzo zdrowe, gęste a przedewszystkim długie, nie wyobrażam sobie nie nałożyć odżywki pod tusz, wiadomo sam dobry tusz też robi swoje ale jak się użyje odżywki to efekt jest olśniewający ;-) Także bardzo polecam i cenowo około 13 zł ;-)

      Usuń
    3. To zapisuję sobie na listę zakupową, jeśli tak chwalisz :-)

      Usuń
    4. Dario ja też polecam Ci tą odżywkę. Ja stosowałam ją w celu przedłużenia trwałości tuszu ... a po miesiącu miałam niespodziankę w postaci dłuższych i ładniejszych rzęs :)
      Ania

      Usuń
  26. Lubię łączyć balsamy o tej samej nucie zapachowej co perfumy :)) Muszę w końcu spróbować Aqua Brown i tego pędzelka :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak zawsze zachwycam się zdjęciami. Bardzo lubię Twój styl ;) Można liczyć na świąteczną stylizację? Pozdrowienia ze Szczecina

    OdpowiedzUsuń
  28. Skąd zegarek na ostatnim zdjęciu? Śliczny!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Swietny post ;)

    http://brunettevibes.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  30. Tak, puder i gąbeczka! Pluję sobie w brodę, że dopiero teraz to odkryłam. Nawet zwykły puder bambusowy, wciskany w skórę daje efekt photoshopa, po użyciu mikrosfer silikonowych efekt jest piorunujący! Inne genialne zestawy to color tattoo i "czekoladka" od MUR - sam cień w kremie daje banalny efekt, jako kolorowa baza idealnie podbija cienie. Szampon owsiany Sylveco i maska NaturVital - idealna równowaga miedzy humektantami a proteinami, włosy jak z reklamy. A na rogowacenie okołomieszkowe - kwas salicylowy i Isana z mocznikiem. Stosowane w innych konfiguracjach dawały bardzo słaby efekt, zestawione - "to jest to!".

    OdpowiedzUsuń
  31. Dario, pod poprzednim postem spytałam jak sobie radzisz z włosami po wcierkach " na drugi dzień", będę wdzięczna za jakąś radę :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz przekopiować tutaj swoje pytanie?

      Usuń
    2. Dario, mam pytanie do Ciebie:
      Zaczęłam stosować wcierki: pokrzywa i skrzyp, kozieradka, różne. Po umyciu włosów z zastosowaniem tej wcierki lub płukanki włosy są śliczne na drugi dzień, układają się nawet bez żadnej stylizacji, co przy moich niezbyt gęstych i niezbyt grubych włosach bardzo mnie cieszy. Ale już na drugi dzień stosowania wcierki /wieczorem/ włosy następnego dnia nie są tak fajne, są oczywiście "odbite" i jest ich objętościowo więcej, ale nie maja juz tego połysku i wyglądają nieco niechlujnie. Spinam je, ale jakoś to widzę. Powiedz, czy tez tak masz i jak sobie z tym radzisz?
      A.

      Usuń
    3. Kochana, ale ja już na drugi dzień włosy myję i nie wyobrażam sobie ich przetrzymywać tak długo. W sumie nie dziwię się, że już po drugim dniu wcierania Twoje włosy tak wyglądają, jeszcze tym bardziej przy stosowaniu kozieradki :-) Chyba nie ma na to rady, jak tylko głowa do mycia :-)

      Usuń
    4. kurczę, a chciałam je przetrzymać ze 3 dni..... ;)
      A

      Usuń
  32. Z kilku rad sama chętnie skorzystam. Jak zawsze ciekawy post.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Uświadomiłaś mi tym postem że dużo mam takich duetów! baza pod cienie Inglot i cienie z Golden Rose, które bez bazy są beznadziejne, odżywka Isana granat i aloes z olejkiem Mythic Oil...

    OdpowiedzUsuń
  34. Dario chciałam Ci bardzo podziękować za post o wcierkach któr uratowały moją czuprynę. Kozieradka ma moc, nie ma co :) Jeszcze raz wielkie dzięki!!! Pozdrowienia od stałej czytelniczki Magdy!

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie masz uczulenia na Semilac???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie uczulenie? O co chodzi?

      Usuń
    2. Niektóre dziewczyny mają uczulenie na Semilac, niestety :-(

      Usuń
  36. grzebyk do rzęs, jak ja dawno nie używałam ! możesz podpowiedzieć z której firmy używasz ? Pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  37. Aktualnie poszukuję czegoś do zakrycia sińców pod oczami i chyba już znalazłam swój typ :).

    OdpowiedzUsuń
  38. Kochana , skąd ten puszek do pudru? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój puszek jest chyba od jakiegoś starego pudru, ale jest dobrej jakości i nadaje się do prania, więc używam już bardzo długo. Podobny kupisz za grosze w Inglocie, albo w Rossmannie :-)

      Usuń
  39. Daria, liczę, że mi poradziz. Ostatnio miałam mocno przeproteinowane włosy. końce w dalszym ciągu są słabe. Kupiłam kallos blueberry i dzisiaj włosy są tragiczne, pomimo, iż maska emolientowa.Byłam pewna, że zadziała super a tu efekt siana. Po Ziaji brązowej już były dużo lepsze.. Jaki składnik może przesuszać?(chciałabym się go wystrzegać).

    Pozdrawiam :)
    Paula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paula, a jak długo stosujesz tą maskę Kallos? Przy mocno przeproteinowanych włosach ich powrót do normalności może trwać nawet 2-3 miesiące. Do tego na pewno musisz włączyć regularne olejowanie np. olejkiem z awokado, olejem lnianym. Możesz też robić maski z siemienia lnianego, do tego całkowita rezygnacja z protein, które czają się w produktach pod różnymi nazwami. Niestety powrót włosów do normalności jest procesem :-)

      Usuń
  40. Chyba też muszę zakupić taką szczoteczkę do rozczesywania rzęs. Moje są długie, ale cienkie i jasne i często gdy tylko je wytuszuję, zwłaszcza w pośpiechu, wyglądam jakbym miała tylko pięć rzęs. Tak więc myślę, że już po zakupie to będzie też mój ulubiony duet. :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Dario, z twojego polecenia zaczęłam używać oleju lnianego na włosy, ponieważ mam włosy strasznie suche, a nie używam suszarki, a prostuję włosy raz na miesiąc może. Trzymam olej na włosach przez cały dzień,piję pokrzywę,uzywam szamponu Babydream oraz odżywki z Alterry,a le moje włosy nadal są bardzo sianowate i przyklapnięte :( Co byś poradziła ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak długo używasz tego oleju i prowadzisz taką pielęgnację? Czy twoje włosy są z natury puszące i suche?

      Usuń
    2. Od dwóch miesięcy, tak moje włosy są bardzo puszące i bardzo suche :( kiedyś miałam naturalne fale, a teraz są ni proste ni kręcone, jeden wieki busz, nie mam pojęcia co robię źle

      Usuń
  42. Hej ponawiam;) mam pytanie odnosnie wcierek ,np.z kozieratki na wlosy wcierasz w skore glowy czy na cala dlugosc? Chcialam spytac jeszcze jakich szamponow uzywaz i masek? Mam straszny problem z trafieniem w dobre dajac efekty kosmetyki ,a duzo na to wydaje i konczy sie to marnym efektem albo lupiezem . nie mowiac o wypadaniu wlosow...... Co do soku z brzozy mozesz dostac w kauflandzie w butelkach po 300 ml . sa tez smakowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko w skórę głowy :-)Co do szamponów i masek, to odpowiedź jest tu: http://kosmetyczna-hedonistka.blogspot.com/2015/12/pielegnacja-moich-wosow-aktualizacja.html

      Usuń
  43. My tu o duetach, a ja o dawna poszukuję postu o jakiś fajnych kompaktowych paletkach i nie chodzi mi tu o takie do codziennego stosowania. Bardziej mam na myśli kompleksowe nie duże paletki, które bez problemu można zabrać na wyjazd, zajmują mało miejsca i jest w nich wszystko co potrzebujemy do zrobienia codziennego makijażu. A dzięki którym unikniemy "taszczenia" wszystkich kosmrtyków w każdą podróż. Nigdzie nic takiego nie znalazłam. Może się skusisz na posta tego typu i coś fajnego wynajdziesz:P Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ostatnią nowość z TheBalm The balm of your hand. Często wyjeżdżam i ta paletka to dla mnie strzał w 10 bo mam większą część pełnowymiarowych produktów, które się tam znajdują i są moimi ulubionymi. Cienie, ulubiony róż, bronzer i ten cudowny rozświetlacz, nie musze już brać wszystkiego osobno.
      Cały makijaż twarzy za jednym zamachem :)

      Usuń
    2. Faktycznie jakoś nie wpadła mi w ręce do tej pory. Muszę się bliżej przyjrzeć kolorom czy oby napewno "moje":-) Póki co najbardziej sensownym pomysłem wydawało mi się stworzyć paletę z freedom system z inglota :-)

      Usuń
  44. Mogłabyś napisać jak wykonać masaż ud i pośladków bańką chińską?

    OdpowiedzUsuń
  45. Uwielbiam tą gąbeczkę. Posiadam także w kształcie stożka, jest świetna w "dociskaniu" podkładu :))

    OdpowiedzUsuń
  46. Duet do włosów muszę wypróbować, bo moje ostatnio są bardzo niesforne :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Też tą zależność jakiś czas temu zauważyłam. U mnie np. najlepiej się sprawdza połączenie olejku arganowego z jojoba. Osobno o wiele wolniej się wchłaniają. Razem, jakoś magicznie się szybko wchłaniają. Najlepiej jeszcze nałożyć na nie krem firmy Moraz. Twarz gładka i mocno nawilżona!
    Co do maskary to uwielbiam nakładać najpierw odżywkę z Eveline do rzęs (wydłuża rzęsy i sprawia, że tusz się nie osypuje) a na to jakąś maskarę.
    Pozdrawiam!
    lilianndehn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Jak zwykle piękne zdjęcia. Przeglądam Twoje zdjęcia i strasznie podoba mi się Twój gust. Elegancki i bardzo kobiecy. Masz pięknie urządzone wnętrze. Jak Ci się udalo namówić Twojego faceta na urządzenie tak kobiecej sypialni. Mój się nie chcial zgodzić... :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. To nie jest "nasza" sypialnia, a pokój, w którym mam taką mini garderobę, toaletkę, a łóżko stoi, bo nie było go gdzie dać :-) Druga kwestia, to że mój facet daje mi wolną rękę, jeśli chodzi o wystrój i nie ma w tym temacie żadnych uwag. Nie wyobrażam sobie, żeby miał się na coś NIE ZGODZIĆ :-)

      Usuń
  49. Przepiekne robisz zdjęcia:) ...
    Proszę o pomoc!:*Musze kupić pędzle do makijazu do podkladu i rozu brązera wiem mniej wiecej jakie kupic interesuja mnie tylko pędzle hakuro ale do nakładania cieni, do blendowania cieni nie mam pojecia który wybrac bo poleciłas pare prosze czy moglabys napisac 1 ktorym Ci sie najlepeiej nakladalo i blendowalo?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam ulubionych pędzli, jeśli chodzi o Hakuro. Odsyłam Cię do starszego wpisu, w którym pokazywałam swoje pędzle Hakuro, może tam coś znajdziejsz :-)

      http://kosmetyczna-hedonistka.blogspot.com/2013/09/profesjonalne-pedzle-do-makijazu-hakuro.html

      Usuń
  50. Kurcze a ja skusilam sie na grzebyczek i. tak nie rozczesuje mi ladnie i nie 'wpija' sie w rzeski..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czy rozczesujesz na już mocno zaschniętym tuszu? Bo ja rozczesuję od razu po pomalowaniu, kiedy tusz jest jeszcze plastyczny :-) Później już nic się nie da zrobić :-)

      Usuń
  51. Konturówkę z Essence uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja uwielbiam przykrywać cienie pod oczami kamuflażem z Catrice. Sam wydaje mi się zbyt ciężki jak na kosmetyk pod oczy, ale inne, lżejsze produkty słabo sobie radzą z tą okolicą. Ale znalazłam na to sposób. 4 kropki korektora rozświetlającego Bell hypoallergenic + kamuflaż Catrice i jest super.

    OdpowiedzUsuń
  53. Mam dwa duety, które się pięknie sprawdzają. Pierwszy to olej arganowy + avokado, miękkie włosy zapewnione. Ostatnio odkryłam też, że połączenie podkładu Dermacol i złotego BB od Skin79 daje cudne efekty - Dermacol kupiłam ciut za ciemny (w lecie zmienię zdanie, chociaż to ciężki podkład :D), BB jest jednak nieco za jasny. Dermacol kryje cudownie, BB średnio... Ale miks jest idealny - dobry kolor, dobre krycie, no i ta wydajność :)

    OdpowiedzUsuń
  54. masz może pędzle zoeva 101, 103, 104, 114? Chcę kupić pojedyncze sztuki i nie wiem jak się sprawdzają, a sklepy mi takich informacji nie udzielą ;< jestem zwykłą amatorką a nie wizażystką i zastanawiam się czy warto mieć te modele? pytam już kolejny raz i kolejny raz poproszę o odp. może w końcu się doczekam ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może ja Ci pomogę ;) pędzle zoeva są ogólnie godne polecenia, w tym że 103 i 104 są niemal identyczne, chyba że akurat takowe są Ci potrzebne. 114 jest według mnie w ogóle bezużyteczna jak wszystkie modele "języczków", lepiej za te pieniądze wybrać fajniejszy i bardziej przydatny model :)

      Usuń
    2. Trudno odpowiedzieć na Twoje pytanie jednoznacznie, bo tak naprawdę to, co będzie użyteczne zależy od Ciebie i Twoich preferencji (których jeszcze nie masz, bo tak jak piszesz jesteś amatorką). W takim wypadku jakie pędzle byś nie kupiła, to będzie ok. Ja mam już swoje przyzwyczajenia w makijażu, bo używam pędzli od lat, jedne lubię bardziej, drugie mniej, a ostatnio nakładam cienie palcem i tylko rozcieram Zoeva 228 Crease :-)

      Tutaj masz osobne wposy o pędzlach Zoeva:
      1. http://kosmetyczna-hedonistka.blogspot.com/2013/11/pedzle-zoeva-eye-set-czyli-zestaw-7.html
      2. http://kosmetyczna-hedonistka.blogspot.com/2014/08/pedzle-zoeva-104-buffer-124-grand.html
      3. http://kosmetyczna-hedonistka.blogspot.com/2014/12/nowosci-zoeva-pedzle-do-oczu-rose.html
      4. http://kosmetyczna-hedonistka.blogspot.com/2014/10/nowe-pedzle-zoeva-pink-elements-classic.html

      Usuń
  55. Czy można prosić o post dotyczacy pielęgnacji cery np oczyszczanie maseczki kremy toniki itp.

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja odnosnie sztucznych rzes. Jak je nakladasz ? Chodzi no I to co robisz wczesniej ze swoimi. Malujesz je, podkrecasz czy tylko przyklejasz ?

    OdpowiedzUsuń
  57. Szampon plączący wlosy + 3 lyżeczki olejków+ sok z cytryny i mam regenerujacy ,ułatwiajacy rozczesywanie,rozjasniający szampon do wlosow.

    OdpowiedzUsuń
  58. Hej, czy jeśli myję włosy co trzy dni to sprawdzi się u mnie ten szampon dla dzieci ( chyba Babydream), który polecasz? Czy mogę nie domyć włosów?

    OdpowiedzUsuń
  59. Kochana mam Ogromna prosbe.! Przeszukalam w 4sklepach C&A tych legginsow i nie ma juz dostepnych w rozmiarze S ;( bylabym mozliwosc ze zakupila bys je u siebie i wyslala do mnie.? :( wczesniej oczywiscie wysylam pieniazki na Twoje konto zakup+koszta przesylki. Bede Bardzo Wdzieczna bo szukam takich od dawna.! :(

    OdpowiedzUsuń
  60. Mój duet - polecam kręconowłosym :)Balsam nivea flexible curls + olejek loreal mythic oil. Po myciu i odsączeniu włosów w ręcznik, nakładam małą ilość balsamu przeczesując palcami i wgniatając go we włosy. Następnie 1 pompkę olejku rozprowadzam na dłoniach i przeciągam na całej długości i grzywce (nie od skóry). To mój idealny sposób na utrzymanie pięknego skrętu i co nawet dla mnie ważniejsze dociążenie włosów, wcześniej od lat walczyłam z niezbyt urodziwym barankiem na głowie, nawet jak włosy miałam za ramiona :) A osobno - balsam skleja i usztywnia loki, dając nienaturalny efekt, olejek zmiękcza włosy, ale wizualnie kompletnie na nie nie wpływa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś dla mnie :-) Ostatnio moje włosy mają jakiś słaby skręt, chętnie wypróbuję :-)

      Usuń
  61. Czytam Twojego bloga od kilku miesiecy i musze przyznac ze z niecierpliwoscia czekam na kazdy kolejny wpis :) mam pytanie odnosnie zegarka, ktory znajduje sie na ostatnim zdjeciu tego wpisu. Co to za marka? Mozna je jeszcze gdzies dostac? ;) z gory dziekuje za odpowiedz. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  62. Świetny post, wiele przydatnych informacji :-) Mam kamuflaż z Catrice w wersji kremowej i ostatnio kupiłam ten płynny właśnie w odcieniu 020 i mi bardzo odpowiada, a stosuję patent Aliny Rose żeby po nałożeniu płynnego korektora odczekać chwilę i zająć się w tym czasie np.brwiami, a po chwili jak lekko przeschnie wklepać go i faktycznie wówczas lepiej kryje :-)Polecam spróbować, a ja spróbuję wklepać go bb :-)
    Ten patent z grzebykiem do rzęs muszę koniecznie wypróbować!

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  63. Dario/dziewczyny,
    Prosze o pomoc z hybrydami semilac...mimo odtluszczenia i zmatowienia plytki po 3-4dniach lakier sie doslownie odkleja :( zaczyna sie zadzierac od strony gdzie sa skorki, a potem juz calkowicie mozna go usunac nawet bez folii. Mam lampe semilaca (te mniejsza, rozowa), trzymam kazda warstwe dwie tury po 60sek.

    OdpowiedzUsuń
  64. Witam, używa Pani fluid matujący Eris PROVOKE MATT 210 IVORY. Czy na podkład używa Pani pudru w kamieniu bądź sypkiego i jaki to jest? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature