Top Social

ZEGAREK? KSIĄŻKA? POWERBANK? CO KUPIĆ MĘŻCZYŹNIE POD CHOINKĘ? KILKA POMYSŁÓW NA PREZENT DLA NIEGO.

Myślę, że wiele z Was poszukuje aktualnie pomysłu na prezent dla swojego chłopaka, męża, brata, taty czy dziadka. Wbrew pozorom trudno ot tak wymyślić jakiś sensowny prezent dla mężczyzny i niejednokrotnie miałam z tym pewien problem. Z jednej strony chciałam, aby podarunek był oryginalny, ale z drugiej nie zawsze to, co zaskakujące jest później przydatne i praktyczne. Najlepiej byłoby znaleźć kompromis, ale to nie jest łatwe. W dzisiejszym wpisie śpieszę Wam z kilkoma pomysłami na prezent dla faceta i mam nadzieję, że skorzystacie z moich propozycji.

prezent dla mężczyzny pod choinkę co kupić facetowi tacie prezent dla chłopaka

Zacznę od bardziej osobistych pomysłów na prezent czyli takich, które wielu mężczyzn uważa za praktyczne. Są to rzeczy, które bez względu na upodobania, wiek i status przydadzą się każdemu facetowi. 

pomysł_na_prezent_dla_niego
ZEGAREK (1)
_____
Zegarek to chyba jeden z najbardziej popularnych prezentów, jakie dajemy mężczyznom. Można powiedzieć, że podarowanie zegarka to nic zaskakującego, ale z drugiej strony ładny zegarek potrafi świetnie uzupełnić męski look i jest to prezent bardzo praktyczny. Wiecie, że bardzo lubię zegarki Daniel Wellington. Mamy tu przede wszystkim świetną jakość oraz prosty i elegancki design, który przemówi do większości męskich gustów. Podając w zamówieniu hasło "xmas_daria" otrzymacie zniżkę -15% na zegarki Daniel Wellington, która jest ważna do 15.01.2016. Kupon możecie wykorzystać na dowolny zegarek dostępny tutaj klik.

SPINKI DO MANKIETÓW I KRAWAT (2)
_____
Bardzo fajny pomysł na prezent szczególnie, jeśli obdarowywany mężczyzna ubiera się w eleganckim stylu. W sprzedaży dostępne są krawaty z komplecie ze spinkami do mankietów i myślę, że to świetne rozwiązanie. 

OKULARY (3)
_____
Okulary przeciwsłoneczne również mogą być ciekawą opcją na prezent, bo tak naprawdę możemy z nich korzystać przez cały rok, a nie tylko latem. Mogę polecić Wam szczególnie model Ray-Ban Wayfarer, który jest bardzo popularny zarówno wśród mężczyzn, jak i kobiet. Do tego pasuje wielu osobom.

SZLAFROK (4)
_____
Porządny, dobry jakościowo, męski szlafrok to świetny wybór na prezent. Oczywiście musimy znać preferencje naszego obdarowywanego, bo nie każdy facet lubi nosić tego typu odzież. 

PERFUMY (5)
_____
Zakładam, że większość z nas doskonale zna gusta zapachowe swoich mężczyzn. Męskie perfumy to również dosyć klasyczny pomysł na prezent, ale z kolei bardzo praktyczny i przydatny. Bardzo lubię dwa zapachy, których używa mój facet i jest to Giorgio Armani Acqua Di Gio oraz Trussardi Blue Land. Obydwa egzemplarze są dosyć świeże, ale szalenie trwałe i mają w sobie to coś. 

ZESTAW DO GOLENIA (6)
_____
Każdy męski osobnik musi się golić (pomijając tych, którzy nadal tkwią w trendzie "na drwala). W związku z tym niezastąpionym pomysłem jest zestaw do golenia np. w starym stylu, który nie dość, że będzie fajnym gadżetem, to również ozdobi łazienkową półkę. Jeśli dysponujecie trochę większym budżetem, to elektryczna golarka zawsze się przyda. 

PORTFEL (7)
_____
Porządny portfel to coś, co powinien mieć każdy mężczyzna. Dobrze, jeśli jest w miarę płaski i niewielki, bo mężczyźni mają tendencję do trzymania portfela w tylnej kieszeni spodni. 

Druga część pomysłów to gadżety i tzw. "umilacze czasu", które być może okażą się świetnym prezentem dla Waszego mężczyzny. 

gadżety dla mężczyzny_kubek obiektyw_powerbank_rękawiczki do telefonu




SCYZORYK Z GADŻETAMI (1)
_____
Taki wielofunkcyjny scyzoryk czy nóż z funkcją odkręcania śrubek, latarką, szczypcami, pęsetą, otwieraczem do butelek, kombinerkami i Bóg wie czym jeszcze, może być ciekawą opcją dla gadżeciarzy. Pewnie wielu z nich będzie używać tylko i wyłącznie otwieracza do butelek, co nie zmienia faktu, że taki gadżet będzie przydatny :-)

WALIZKA DO POKERA (2)
_____
Jeśli w Waszym otoczeniu jest miłośnik gry w karty, to taka walizka z żetonami do pokera będzie prawdziwą gratką. Sama mam coś takiego w domu i korzystamy z tego bardzo często. Świetna zabawa i można się poczuć jak w prawdziwym kasynie. 

OBUDOWA NA TELEFON (3)
_____
Przy niewielkich nakładach finansowych możemy zrobić komuś naprawdę fajny prezent w postaci obudowy na telefon. Może być personalizowana lub z nazwą ulubionego zespołu. Wiele takich opcji znajdziecie na Allegro. 

RĘKAWICZKI DO SMARTFONÓW (4)
_____
To świetny prezent zarówno dla kobiet jak i dla mężczyzn. Większość telefonów czy tabletów ma ekrany pojemnościowe czyli takie, które nie reagują na nacisk, a na ciepło palców. W takim wypadku będąc na mrozie musimy ściągnąć swoje rękawiczki, aby obsłużyć telefon. Te specjalne rękawiczki są tak zbudowane, że nie ma potrzeby ich ściągania i możemy obsługiwać ekrany dotykowe bez żadnego problemu. Fajny bajer dla osób, które obsługują telefon w ekstremalnych warunkach i nie lubią zmarzniętych dłoni. 

HANTLE (5)
_____
Nic nie stoi na przeszkodzie, aby kupić facetowi hantle. Tylko uważajcie, aby prezent nie został jakoś dziwnie odebrany, bo wrażliwi faceci mogą pomyśleć, że wyglądają chuderlawo i dajecie im to wyraźnie do zrozumienia. 

POWERBANK (6)
_____
Chyba większość z nas zna zalety powerbanków. To takie urządzenie, które pozwala nam doładować telefon czy tablet w kryzysowych sytuacjach, kiedy nie mamy dostępu do prądu. Powerbank przydaje się w długiej podróży i potrafi doładować telefon nawet kilka razy!

POMYSŁOWY KUBEK (7)
_____
Śmieszny gadżet dla miłośników fotografii. Kubek w kształcie obiektywu jest rewelacyjnym pomysłem dla gadżeciarzy i stacjonarnie widziałam go w Empiku. 

KSIĄŻKA (8)
_____
Ciekawa książka to również dobry pomysł na prezent i tutaj wybór gatunku zależy już od preferencji obdarowywanego. W księgarniach znajdziecie naprawdę mnóstwo świetnych propozycji. Dla fanów klimatów kryminalnych polecam książkę "Masa. O pieniądzach polskiej mafii" lub "Masa. O kobietach polskiej mafii". A może Paulo Coelho? #heh

PASEK DO SPODNI (9)
_____
To już nie gadżet, ale zapomniałam go dodać do pierwszego kolażu z osobistymi prezentami. Pasek do spodni z ładną klamrą będzie ciekawym dodatkiem do eleganckiej, męskiej stylizacji. 

meski zegarek Daniel Wellington


Mam nadzieję, że dzisiejszy wpis choć trochę zainspirował Was do konkretnych zakupów. A Wy co planujecie kupić Waszym mężczyznom pod choinkę? Macie jakieś ciekawe pomysły? 

Zapraszam na mój Instagram @kosmetycznahedonistka




↓↓Obserwuj bloga, jeśli chcesz być na bieżąco z nowymi postami ↓↓  



129 komentarzy on "ZEGAREK? KSIĄŻKA? POWERBANK? CO KUPIĆ MĘŻCZYŹNIE POD CHOINKĘ? KILKA POMYSŁÓW NA PREZENT DLA NIEGO."
  1. A jaki żel pod prysznic polecasz do mężczyzn? Patrzac na składy "parfum" zajmuje pierwsze miejsca, a szukam takiego, o lepszym skladzie, bo chłopak skarzy sie na ściąganie skóry :) i miałabym jeszcze drugie pytanie.. jaki szampon dobrze oczyszczajacy polecasz do codziennego mycia? Włosy bardzo mi sie przetłuszczają i szukam dobrego szamponu ktory je domyje i ladnie odbije od nasady :) pozdrawiam i życzę Ci zdrowych i wesolych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdź Mydlarnię u Franciszka, mają sporo naturalnych kosmetyków, wiem, że są też męskie :)

      Usuń
    2. Hmm, przyznam, że nie mam pomysłu na taki męski żel. Może dziewczyny pomogą :-) Co do dobrze oczyszczającego szamponu, to wystarczy np. taki przeciwłupieżowy np. Head&Shoulders, który naprawdę porządnie oczyszcza lub płyn do higieny intymnej z kwasem mlekowym np. z Białego Jelenia. Ten drugi dobrze działa też na oczyszczanie skóry głowy!

      Usuń
    3. Tylko Natura Siberica :D http://www.naturasiberica.ru/wp-content/uploads/Group_muzhiki-495.jpg nie dość, że składy piękne to i opakowania ciekawe :)

      Usuń
    4. Tylko nie head&shoulders! Odradzam. Po odstawieniu bedzie okropny lupiez, podrazniona skora a juz nie wspomne o wypadaniu wlosow! :)

      Usuń
    5. To zależy od skóry głowy, ale teraz doczytałam, że chodzi o codzienne używanie. Takie codzienne, dokładne oczyszczanie włosów niczemu nie służy, a może je dodatkowo przesuszać. Jeśli chcesz odbić włosy od nasady, to polecam stosowanie wcierek. Wcierka z kozieradki fajnie usztywnia włosy, więc możesz sobie ją zastosować. Do tego np. płukanka z pokrzywy? Dogłębne oczyszczanie włosów raz na jakiś czas, a na pewno nie codziennie.

      Usuń
    6. Yves Rocher! Mój facet uwielbia ich żel miętowy. Do tego marka szczyci się dobrymi, naturalnymi składami kosmetyków :)

      Usuń
  2. Kosmetyczna, prezenty fajne ale polecasz Masę? Czytałaś tę książkę? Przecież tego sie nie da czytać, połknelam to z nudów w pracy w jedno popołudnie i generalnie jest to gniot pełen prostackiego stylu (abstrachuję od treści) i nie wydaje mi się, żeby jakikolwiek szanujący się mężczyzna miał ochotę czytać takie rzeczy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez przesady. Treść napisało życie, więc dobrze, że od tego abstraHujesz. Książka o polskiej mafii chyba nie powinna być napisana wierszem, prawda? :-)

      Usuń
    2. Popieram Darię ! :), czyja to ręka na zdj? Obstawiam tatę :)
      A

      Usuń
  3. Kochana jak zwykle przydatny post :) bardzo dobrze sie czyta twoje wpisy .mam pytanie z innej beczki jeśli stosuje olejowanie wlosow i wcierki a potem uzywam maski i serum i szampon z tymi sls to czy ta pielęgnacja działa ? Bo juz sie całkiem pogubiłam w tym....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zadziała, spokojnie. Natomiast czy dobrze rozumiem, że stosujesz serum i maskę z SLS? Bo w przypadku tych produktów to raczej zbędny składnik :-)

      Usuń
  4. Ja planuje kupic hugo boss szary są najpiękniejsze na świecie znasz? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie znam, będę musiała powąchać :-)

      Usuń
    2. Klasyka, polecam! Chyba mój ulubiony męski zapach. Mój facet kupił go w ciemno, bo wiedział, że je lubię ;)

      Usuń
    3. Mój nie popsika się niczym innym :)

      Usuń
    4. Mój nie popsika się niczym innym :)

      Usuń
    5. Sprawdźcie Diora: Higher Energy.... to dopiero jest klasyka!
      A.

      Usuń
    6. Właśnie wczoraj rozmawiała o Hugo Bossie z moim narzeczonym.
      I niestety nie udało mi się go przekonać, o tym, że inne zapachy są lepsze.
      Odkąd pierwszy raz go użył to się po prostu zakochał.
      Ma wiele innych pięknych, męskich zapachów, ale Hugo Boss uwielbia.
      Magdalena

      Usuń
    7. Męskie perfumy Polecam : Armani- Mania, Dior- Sauvage (nowość kupiłam) Hugo-boss bottled.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Bardzo ciekawe pomysły. A ja właśnie się nad prezentem dla płci przeciwnej głowiłam. Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie skończyłam czytać post o aktualnej pielęgnacji Twoich włosów a tutaj niespodzianka nowy post - akurat do niedokończonej herbatki :)Pomysły rewelacyjne :) Dzięki za ten post - teraz na pewno uda się coś fajnego wybrać na prezent dla moich ukochanych mężczyzn :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nic oryginalnego, "pomysły", które od kilku lat przewijają się przez wszystkie strony/czasopisma/blogi... Ponadto, takie na które wpadnie każda kobieta nie zerkając do Internetu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro to nic "oryginalnego" to jakie są Twoje pomysły na prezenty? Może nam coś podrzucisz? Te propozycje akurat bardzo mi się podobają :)

      Usuń
  8. ja bym do tego dorzuciła jakies narzędzia zestaw kluczy czy grzechotek:) może być wyrzynarka wkretarka młot udarowy etc. lub skrzynka z wyposażeniem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już faktycznie trzeba się trochę na tym znać, bo nie ma nic gorszego, jak kupisz mu akurat nie taki, jak chciał :-)

      Usuń
    2. Ja mojemu narzeczonemu kupiłam polerke samochodową hehe :) marudził to niech ma :P

      Usuń
    3. My jak na urodziny kupiliśmy tacie urządzenie do przycierania gipsu to cieszył się jak małe dziecko... Tylko w takim przypadku trzeba dobrze znać potrzeby obdarowywanego, a o pomoc zawsze można kogoś spytać :)

      Usuń
  9. Ja kupiłam wiertarkę swojemu chłopakowi :D mamy zasadę, że każde sobie wybiera prezent i kupujemy go razem, więc nie ma niespodzianek i niezadowolenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oprócz ładnych zdjęć niczego nowego w propozycjach się nie dopatrzyłam :/ Co roku to samo i to wszędzie:/ Ale przyznam że ten powerbank jest chyba najlepszym pomysłem:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny wpis, dobre pomysły, może nawet któryś wykorzystam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mojemu mężczyźnie już kupiłam. W składzie prezentu znajduje sie skrzynia na narzędzia taka bardzo ogromna i wkrętarko-wiertarka udarowa do tego kilka drobiazgów w postaci takera kilku śrubokrętów, bitów i jest prezent. Obociscie mam faceta w typie majsterkowicza i tez takie rzeczy przydadzą mu sie do pracy a firmę Stanley uwielbia. Już mu dałam wcześniej i cieszył sie jak dziecko.

    OdpowiedzUsuń
  13. To ja kupiłam już Pegasusa :D kosmetyki, książkę i... wałek do ciasta coby robił mi pyszną pizzę ;) (nie, nie jestem aż taką egoistką, zawsze jak robi to mówi, że by mu się przydał) zamówiłam już planszówkę i planuję kupić wypatrzone przez ukochanego trampki. Mam nadzieję, że trafię z rozmiarem ;p podobno nie daje się butów, bo potem ukochany w nich odejdzie - w takim razie te będą na powrót, bo już kiedyś dostał jedne buty ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. ktoś wie, gdzie można kupić spinki do mankietów w komplecie z krawatem? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Maskę mam hair botox kallos to w jej chyba sa slsy a serum uzywam takie jak ty loreal mythic oil gubię się w tym wszystkim ale olejowanie pomaga bardzo teraz mam olejek Sesa i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze by było, gdybyś jak najbardziej ograniczyła SLS-y, ale też nie ma co demonizować. Nie zniweczą całej pielęgnacji, ale potrafią mocno przesuszać, więc lepiej ich nie nadużywac :-)

      Usuń
  16. a ja kupilam zestaw do golenia własnie, ręcznik i szczoteczke elektryczną, myslę że praktyczny prezent i moj luby bardzo się z niego ucieszył. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. polecam jeszcze dobrej jakości słuchawki

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoda, że wszystkie te rzeczy mój facet już ma albo kupiłam w zeszłych latach :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam, pytanie z kategorii włosy ;) czy znasz metodę keratynowego prostowania włosów? Podobno też doskonale odżywia włosy i sprawia, ze sa gładkie i lśniące. Od dziecka mam strasznie grube i sztywne włosy. Chciałabym je jakos ujarzmić :)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam, ale nigdy sama nie poddawałam się takiemu zabiegowi. Są różne teorie na ten temat i wiele dziewczyn poleca, a także wiele odradza keratynowe prostowanie. Ja raczej bym się nie skusiła :-)

      Usuń
  20. Odnośnie poprzedniego wpisu, czy Mythic Oil można kupić w jakiejś drogerii? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie widziałam go nigdzie stacjonarnie :-(

      Usuń
  21. Mówią że podobno zegarka się nie powinno kupować ale ja nie wierzę w takie rzeczy i myślę że to naprawdę fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Myślę że wszelkie akcesoria dla majsterkowiczów byłyby trafne. Prędzej czy później znajdzie się okazja do użycia wkrętarki czy innego zestawu kluczy. Ja od siebie dorzucę jeszcze torbę sportowo-wyjazdową,plecak, ew. teczka jak ktoś preferuje takie utorbienie. Szczoteczka elektryczna/soniczna. Karnety na gokarty, basen.

    OdpowiedzUsuń
  23. Dario, piszę o poradę... od 2 lat zapuszczam wycieniowane włosy i są już prawie równej długości. Końcówki są zdrowe jednak mam problem z wierzchnią warstwą włosów, tą najkrótszą (10-15cm krótsze). Włosy są suche i zniszczone pomimo masek, olejów i zabezpieczania jedwabiem. Chciałabym je jakoś "uzdrowić" żeby dobrze się rozczesywały i tworzyły taflę tak piękną jak Twoja :) Mogłabym je ściąć, najprostsza rada ale wolałabym tego uniknąć, bo znowu cofnęłabym się z długością..od 2 lat mam ją za zapięcie od stanika, marzę o tym by w końcu sięgnęły talii. Co mi doradzisz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie możesz ich ściąć, to najprostszym wyjściem będzie układanie tej wierzchniej warstwy na suszarce z okrągłą, obrotową szczotką... To zawsze lepsze, niż prostowanie, a włosy bedą się o wiele lepiej prezentować :-) I do tego obowiązkowo jakieś silikonowe serum wygładzające np. Marion, Indola lub Artego :-)

      Usuń
    2. Nie muszę ich układać na szczotce, bo mam proste włosy :) prostownicy nie używam ale suszę suszarką, ponieważ właśnie tak jak mówisz, lepiej wyglądają i nie chcę mieć chorych zatok. Serum zawsze Marion lub jedwab CHI. Problem jest kiedy nie wysuszę albo 2 dzień po umyciu. Planuję je podcinać po studniówce, albo nawet maturze. Myślałam, że doradzisz coś jeszcze ale chyba nie da rady nic innego wymyślić, więc będę walczyć dalej do tego czasu :)ale i tak dziękuję:)

      Usuń
    3. Wydaje mi się, że powinnaś je podciąć 1-2 cm.. Ja również mam mocno wycieniowane włosy, długość za stanik, a najkrótsze są do ramion.. I walczę teraz by je wyrównać, pojutrze idę do fryzjera i mój plan jest taki, że zetnę je na długości około 5 cm a te krótsze około 1cm. Znalazłam w końcu fajną fryzjerkę, która pięknie ścina i wiem ze jak powiem 1 cm to będzie 1 cm;) No i babeczka mi powiedziała, że kiedy zapuszcza się włosy to powinno się je co 3 miesiące ściąć właśnie ten 1 cm, będą wtedy zdrowo wyglądały. A no i jeszcze chciałam napisać, że też mam zdrowe końce, ale te najkrótsze są delikatnie spuszone:/ U mnie jest to spowodowane ciągłym noszeniem kitki i niestety mechanicznie się uszkadzają. Pozdrawiam:)

      Usuń
  24. powerbank.... natchnęłaś mnie :) pierwsze słyszę, ale ja jaskinowiec jestem jeśli chodzi o takie nowinki, jeszcze napisz jaki, co jakiegoś szmelcu nie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam powerbank Samsunga - Powerbank SAMSUNG Battery Pack o pojemnosci 8400 i bardzo sobie chwalę :-)

      Usuń
    2. dzięki, a czy powerbank musi być tej samej firmy co telefon, tablet?

      Usuń
  25. Jako że jesteś osobą o najpiękniejszych paznokciach jakie kiedykolwiek widziałam to na pewno znasz odpowiedz na moje pytanie :) Mam zrobiony manicure hybrydowy w kolorze nude i chciałabym trochę urozmaicić paznokcie na imprezę. Niestety nie mam innych lakierów hybrydowych i póki co brakuje mi funduszy na nowe, ale znalazłam zwykły lakier brokatowy i zastanawiam się czy mogłabym sobie pomalować nim hybrydę którą już mam. Tak żeby mieć na jednej dłoni trzy paznokcie nude o dwa brokatowe. Nie zniszczy to hybrydy? Czym później zmyć ten zwykły lakier tak, żeby nie zeszła hybryda? Z góry bardzo dziękuję za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie możesz tak zrobić. Zwykły lakier możesz później zmyć zmywaczem i jeśli hybryda pod spodem zrobi się matowa, to nałóż jeszcze raz TOP i utwardź w lampie :-)

      Usuń
    2. Potem ten zwykły lakier można zmyć zmywaczem bez acetonu, jakimś superłagodnym, to hybryda będzie nietknięta :)

      Usuń
  26. Fajny wpis :) I ja do gadżetów dodałbym jeszcze coś związane z alkoholem :D jakiś kufel do piwa z imieniem, stylowe szklanki do whiski, może szejker do drinków :) Z innych pomysłów to jeszcze prezentem może być zestaw do pielęgnacji stóp (tarka,piknik,cążki itp) Daria N.

    OdpowiedzUsuń
  27. Moje pomysły na prezenty: voucher do studia tatuażu :) mój mąż od lat mówi że chciałby sobie zrobić ale ciągle brakujące czasu. Kupiłam voucher zrobiłam termin i w środę będzie się dziaral. Pod choinkę kupiłam fajna skórzana bransolete gusta i koszulę. Zawsze dorzucam płytę z muzyką. Do buta w tym roku skarpety Star Wars jest największym fanem Gwiezdnych Wojen jakiego znam :) uwielbiam robić prezenty i sprawia mi to dużo radości. Myślę że fajnym prezentem może być voucher na tor kartingowy, mój siostrzeniec był zachwycony kiedy dostał go na Urodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Moje pomysły na prezenty: voucher do studia tatuażu :) mój mąż od lat mówi że chciałby sobie zrobić ale ciągle brakujące czasu. Kupiłam voucher zrobiłam termin i w środę będzie się dziaral. Pod choinkę kupiłam fajna skórzana bransolete gusta i koszulę. Zawsze dorzucam płytę z muzyką. Do buta w tym roku skarpety Star Wars jest największym fanem Gwiezdnych Wojen jakiego znam :) uwielbiam robić prezenty i sprawia mi to dużo radości. Myślę że fajnym prezentem może być voucher na tor kartingowy, mój siostrzeniec był zachwycony kiedy dostał go na Urodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Perfumy Armaniego uwielbiam bo moj facet uzywa. Prezenty podane to takie klasyczne. Szlafroka bym raczej nie dala, juz predzej piżame. A z odjechanych prezentow to moze jakies gadżety erotyczne ale wreczamy je sobie sami a nie na rodzinnej kolacji :) hmm to intrygujace gdy nie mozna sie pochwalic publicznie co sprezentowal Mikolaj 😉

    OdpowiedzUsuń
  30. Dario co powiesz na czesanie włosów w nafcie.? Ale nie kosmetycznej lecz nieoczyszczonej do lamp naftowych tak jak robiły to nasze babcie? Wypróbowalam tą metodą i muszę przyznać że włosy są po niej delikatne i pełne blasku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że nie słyszałam o tym :-) Na pewno nie jestem wielką fanką nafty kosmetycznej :-)

      Usuń
    2. Również uważam że nafta kosmetyczna jest porażką lecz świetlna zupełnie inna sprawa. Nakladalam ja na początku na całą noc sama lecz jej zapach strasznie przeszkadza. Więc najlepszy sposób to maska z nafta żółtkiem miodem oraz oliwą z oliwek świetnie działa.

      Usuń
    3. Zaintrygowałaś mnie tym tematem, na pewno sprawdzę o co dokładnie chodzi :-)

      Usuń
  31. Pomysly takie oklepane. Jak ktos jest krotko w zwiazku to ok. Ale po 10 latach bycia i po tylu wspolnych okazjach ciezko znalezc cos oryginalnego... A poza tym mam pytanie jaki masz Dario staz zwiazku ? Pewnie nie odpowiesz. Ale po pomyslach na prezent przypuszczam ze krotki ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawy mechanizm dedukcji, ale chyba nigdy Cię nie zaprowadzi do wiarygodnych wniosków. Ja tam lubię oklepane prezenty, bo te zaskakujące są często wręcz żenujące, chociaż zawsze doceniam chęci i pamięć, bo to się najbardziej liczy :-)

      Usuń
    2. Chyba poprzedniczka nie miala nic zlego na mysli. Wiadomo ze gdy jestesmy w mlodym zwiazku łatwo cos kupic. Ale gdy sa to juz wspolne 10 swieta... Kolejny zegarek, krawat itp. Po drodze przeciez jeszcze urodziny, Walentynki i wahlarz mozliwisci sie wyczerpuje. A co do pytania osobistego to nic zlego. Nie odpowiedzialas Dario, przeciez to nie wstyd powiedziec ile czasu się z kims jest w zwiazku. Pozdrawiam.

      Usuń
    3. Może to nic złego, ale już wiele razy podkreślałam, że nie będę odpowiadać na żadne pytania prywatne i nie rozumiem dlaczego piszesz o jakimś wstydzie :-) To, że ktoś szanuje swoją prywatność nie oznacza, że się wstydzi swojego życia :-)

      Usuń
    4. A co ma staz zwiazku do oryginalnosci prezentow? Chyba wlasnie na poczatku sie bardziej szaleje. Moja mama kupila mojemu tacie zegarek po 20 latach malzenstwa. A tata jej kupil zegarek rok temu. Wlasnie uwazam, ze czasami za bardzo staramy sie na oryginalnosc, wydziwiamy i sami sobie stwarzamy problem. Moj chlopak (ktory zawsze trafia z prezentami) ostatnio mi powiedzial, ze wystarczy ze mna pogadac 10 minut i juz wiadomo co mi kupic :P i w sumie poplakalam sie z ekscytacji jak dostalam wymarzony sprzet kuchenny :P nie nie jestem kura domowa, ale wlasnie liczylo sie to, ze prezent na serio byl przemyslany, a nie wziety z kosmosu

      Usuń
    5. Z drugiej strony jeśli jesteś z kimś długo to znasz go lepiej, więc łatwiej o prezent, który będzie trafiony; niekoniecznie musi być oryginalny. Nie każdy takie lubi.

      Nie widzę powodu, dlaczego Daria miałaby odpowiadać na takie pytania. To blog związany z modą i urodą, a nie prywatnym życiem Darii. ;)
      Pewnie większość uważa, że to niemożliwe, żeby nie miała chłopaka. Ale z drugiej strony wiele osób podniósłby na duchu fakt, że można być piękną, zadbaną, niezależną kobietą i nie mieć żadnego mężczyzny w swoim życiu.
      Tak czy inaczej... fakt czy się ma chłopaka czy nie, nie może uprawniać/lub nie do pisania o pomysłach na prezent dla mężczyzn.

      Usuń
  32. Moje pomysly to bilety na mecz. No i zaplanowany weekendowy wyjazd we dwoje, bez dzieci. To dla mezczyzn-tatusiow.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też w podobnych klimatach - sportowych, aczkolwiek bardziej motoryzacyjnych. Mój mąż to zagorzały fan F1 - ogląda wszystkie wyścigi. Postanowiłam podarować mu voucher na jazdę sportowym samochodem - niech chociaż przez chwilę poczuje się jak prawdziwy kierowca rajdowy :) Prezentem był mega zachwycony, a ta jazda to było dla niego niesamowite przeżycie. Polecam wszystkim, którzy siedzą w tych klimatach ;)

      Usuń
  33. Nie stać mnie na zegarek dla mojego faceta, interesują go takie od kilkunastu tysięcy w górę :/ Jak zwykle jestem w kropce, i nie mam pojęcia co mu kupić, najchętniej to chyba playstation :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, no, niezłe wymagania :-)

      Usuń
    2. Oj. Faktycznie drogie prezenty sobie robicie. Hmm to prawie cała moja wypłata. Musicie sporo zarabiac:-)

      Usuń
  34. Ja chłopakowi kupuje grę na Xboksa ona GTA V będzie zachwycony tym prezentem;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Na szczęście mam prezent dla faceta z głowy. Poinformował mnie, że wylatuje do Szwecji przez sms gdy był na lotnisku. Także rozstanie najwyższa klasa. Wydam na siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy to pocieszające, ale podobno "nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło" :-)

      Usuń
  36. A ja mam inne pytanko. Co Dario robisz w Sylwestra ? Bal, impreza kameralna, domowka, wieczor we dwoje? No i czekam na info o Twoim stroju, makijazu i fryzurze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba pojedziemy w góry jak zawsze, a post ze stylizacją na pewno będzie :-)

      Usuń
  37. Idealny wpis, uratowałaś moją choinkę, ponieważ dzięki Twojemu pomysłowi przypomniałam sobie, że mój mężczyzna potrzebuje nowy portfel!

    OdpowiedzUsuń
  38. Jeśli spinki do mankietów, to polecam zamówić z inicjałami, są niebanalne :) Obdarowałam takowymi i obdarowany nosi z przyjemnością i dumą. zamawiałam od tego Sprzedającego http://www.pakamera.pl/bizuteria-rozna-srebrne-spinki-z-dowolnymi-inicjalami-nr1310550.htm.

    OdpowiedzUsuń
  39. Mój uznaje, że "wszystko ma" i że święta są passe. :o
    Więc trudno mi coś mu wybrać, ale pomysły są fajne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. A skąd ten zestaw do golenia?? Po przeszukaniu internetu znajduję tylko takie na żyletki, a taka elegancka na nożyki jest super! HELP!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://eprezenty.pl/ekskluzywny_zestaw_do_golenia_larus_collection_z_mozliwoscia_graweru_,p,80585.html tu masz np. Podobny

      Usuń
  41. Pomysły już niestety praktycznie wszystkie wypróbowane.. (po 6latach związku i tylu okazjach po drodze nic dziwnego). Od siebie polecę jeszcze e-papierosa dla uzależnionych ;), słuchawki, tablet, karta upominkowa do ulubionego sklepu albo bardziej kreatywne: gokarty, quady, paralotnia, strzelnica itp. ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Daria, ja odnośnie wcierki do włosów. Zrobiłam dziś tą ze skrzypu i pokrzywy, będę ja przechowywać w lodówce i mam pytanie: Czy psikasz na skórę taka od razu wyjętą z lodówki zimna czy podgrzewasz ją jakoś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie psikam od razu - tak z pół godziny po wyjęciu z lodówki :-)

      Usuń
    2. OK, bo ja miałam pomysł podgrzewania buteleczki w ciepłej wodzie, ale nie wiem czy to by jakos na ten płyn nie wpłynęło niekorzystnie.

      Usuń
  43. POWERBANK super pomysł! :)

    kochana mam pytanie z innej beczki: co myślisz o podkładzie Vichy dermablend do stosowania na co dzień? mam skórę niby tłustą i mega świecącą (strefa T) a jednocześnie suche skórki się pojawiają. Ogólnie borykam się z zaskórnikami szczególnie na policzkach. Zalezy mi na zakryciu niedoskonalosci ale boje sie zapchania - czy ten podklad pod tym wzgledem jest bezpieczny ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety Dermablend może być zbyt obciążający na dzień i u mnie po jakimś czasie regularnego używania spowodował wysyp niedoskonałości z tym, że mam bardzo wrażliwą skórę. Trudno powiedzieć jak to będzie u Ciebie. Może będziesz w stanie zdobyć jakieś próbki?

      Usuń
    2. sytuacja wygląda tak że 'odziedziczyłam" trochę tego podkładu od mamy i stosuje już ponad miesiąc... moim problemem są od kilku lat zaskórniki na policzkach, taka kaszka widoczna pod światło. Z tym że od jakiegoś czasu mam wrażenie że jest tego jeszcze więcej. Zdarza się że wycisnę coś a po paru dniach pojawia się nowe. Zaczynam myśleć czy to nie przez ten podkład (chociaż pisze na nim niby że nie powoduje zatykania porów), a szkoda by było bo kryje super:(
      czy w Twoim przypadku też pojawiały się zaskórniki czy były to typowe pryszcze - gule? i po jakim czasie zauważyłaś pogorszenie stanu skóry?
      ja już szczerze mówiąc nie wiem co stosować żeby sobie pomóc, ta okropna kaszka spędza mi sen z powiek, o niczym innym nie myślę - to coś przez co czuje się brzydka i nic mi się nie chce jak spoglądam w lustro :(

      Usuń
    3. Miałam to samo - na policzkach po tym podkładzie pojawiały się takie większe, bolące pryszcze i jestem pewna, że to on był winowajcą. Na wielu podkładach jest wzmianka o braku zapychania, ale ja to już się tym nie sugeruję, bo różnie bywa. Radzę wybrać się do dobrego dermatologa, może przepisze antybiotyk, który akurat mi bardzo pomogł :-)

      Usuń
    4. długo brałaś? ja się obawiam nawrotu po antybiotykach i innych :( jak się zachowuje Twoja buzia?

      Usuń
    5. Brałam przez 2-mce i jestem już 2-mce po zakończeniu kuracji - na razie nawrotu nie ma. Od czasu do czasu coś wyjdzie, ale niestety jest to spowodowane moim eksperymentami z kosmetykami :-/

      Usuń
    6. a jak wygląda Twoja pielęgnacja tak mniej więcej? napisałabyś mi czego używasz przede wszystkim do oczyszczania ewentualnie do złuszczania czy może będzie w niedługim czasie jakiś post na ten temat? wiesz, ja czasem myślę że moje problemy wynikają właśnie z mojej złej pielęgnacji, np braku peelingów, maseczek oczyszczających, preparatów złuszczających itp :>

      Usuń
  44. Ja chyba w tym roku postawię na jakieś ładne spinki do mankietów :)

    OdpowiedzUsuń
  45. możesz wstawić ling do tego, gdzie pisałaś jak zrobić maskę z awokado, bo nie mogę tego znaleźć, a właśnie wróciłąm ze sklepu z awokado :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałam o niej tu: http://kosmetyczna-hedonistka.blogspot.com/2015/11/jak-nawilzyc-bardzo-sucha-skore-jak.html

      Pamiętaj, żeby nie przesadzić z ilością awokado, bo włosy będą tłuste - maksymalnie 1/4 :-)

      Usuń
  46. Ja kupiłam brelok lokalizator bluetooth :) Przypinasz do kluczy/lapka itp, i appka piszczy jeśli się oddalisz bez nich za daleko.Faceci lubią gadżety, zwłaszcza pragmatyczne. Nie wiem czy można linki wklejać ale tam są sklepy detaliczne, gdzie można kupić:
    http://hurt.handlosfera.pl/produkt/1644-chipolo-lokalizator-bluetooth.html

    OdpowiedzUsuń
  47. Wykorzystałam już prawie wszystkie pomysły z listy prezentów bardziej osobistych. Mój mężczyzna bardzo lubi jak kupuję mu perfumy, po kilku latach już wiem co mu się podoba i z tym nie ma problemu. A gadżety, które podałaś to świetne pomysły, również część z nich już kiedyś wykorzystałam. :-)

    OdpowiedzUsuń
  48. Wykorzystałam już prawie wszystkie pomysły z listy prezentów bardziej osobistych. Mój mężczyzna bardzo lubi jak kupuję mu perfumy, po kilku latach już wiem co mu się podoba i z tym nie ma problemu. A gadżety, które podałaś to świetne pomysły, również część z nich już kiedyś wykorzystałam. :-)

    OdpowiedzUsuń
  49. Polecicie jakieś dobre firmy zegarków męskich w przyzwoitej cenie, do 300 zł?!

    OdpowiedzUsuń
  50. Mój facet również używa perfum Giorgio Armani Acqua Di Gio, uwielbiam te perfumy i jak on nimi pachnie <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  51. Mój chłopak to typowy "gadżetman" więc nie mam problemu z tym co kupić, tylko z ceną tej rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  52. Mam pytanie o Semilaki. Zauważyłam że odcień Biscuit użyty wraz z topem tej samej firmy, już po tygodniu mi żółknie, paznokcie zamiast rozbielonego różu mają odcień beżu... Wcześniej miałam Mardi Gras i Elegant Raspberry z tym samym topem i zmiany koloru nie zauważyłam. Prosiłabym o jakąś radę, jeśli spotkałaś się z tym problemem. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam takie samo doświadczenie z białym kolorem. Moim zdaniem on się robi beżowy od podkładu. Jeśli nakładasz podkład palcami to może się tak dziać, przynajmniej u mnie była taka właśnie przyczyna. Dziewczyny gdzieś jeszcze pisały ze to może być od światła ale wątpię.

      Usuń
  53. Hej, moje pytanie nie dotyczy posta, ale zależy mi bardzo na odpowiedzi :)
    Powiedz mi, kto wykonał dla ciebie tak wspaniały szablon na bloga? a może sama go wykonałaś?
    niewiele blogów na blogspot wygląda tak profesjonalnie, twój pod tym względem zdecydowanie się wyróżnia, dlatego interesuje mnie bardzo przez kogo został wykonany :)

    OdpowiedzUsuń
  54. A ja zawsze kupuje perfumy - jak narazie nikt nie narzekał ;))))

    OdpowiedzUsuń
  55. Dario, mam pytanie do Ciebie:
    Zaczęłam stosować wcierki: pokrzywa i skrzyp, kozieradka, różne. Po umyciu włosów z zastosowaniem tej wcierki lub płukanki włosy są śliczne na drugi dzień, układają się nawet bez żadnej stylizacji, co przy moich niezbyt gęstych i niezbyt grubych włosach bardzo mnie cieszy. Ale już na drugi dzień stosowania wcierki /wieczorem/ włosy następnego dnia nie są tak fajne, są oczywiście "odbite" i jest ich objętościowo więcej, ale nie maja juz tego połysku i wyglądają nieco niechlujnie. Spinam je, ale jakoś to widzę. Powiedz, czy tez tak masz i jak sobie z tym radzisz?
    A.

    OdpowiedzUsuń
  56. Jak zawsze post bardzo ciekawy :)
    Ja staram się co roku kupować mężowi coś innego. Dostał już krawat, spinki, portfel, perfumy, książki, koszulki, koszule, bieliznę i inne. W tym roku szukam natchnienia i nie mogę się zdecydować na coś konkretnego. Rozważam grę Metro (mąż książki czyta z tej serii i ma wszystkie ), albo jakąś książkę dla tatusia bo własnie dowiedziałam się, że spodziewamy się swojej 1 pociechy :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Może alkomat też byłby przydatny dla faceta :) ostatnio jechałem z mężem 20km na posterunek policji żeby mógł sprawdzić czy może kierować a tam nam powiedzieli że wszystkie alkomaty są w radiowozach :) i dalej musiałam jechać. Więc może taki gadzet przydałby się w nieprzewidzianych sytuacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Ja w tym roku zaszalałam Zakupy świąteczne gromadę od dwóch miesięcy. Mój mężczyzna dostanie perfum Lacoste czerwona, koszulę, karafkę, kartę pamięci. Chociaż teraz jak czytam post przypomniało mi się że marzy o brzytwie do golenia.... Ahhh :-)

    OdpowiedzUsuń
  59. To christmas selfie bardzo fajne :D gdzie można sobie takie wywołać/zamówić?

    OdpowiedzUsuń
  60. Te rękawiczki to faktycznie super sprawa! Szkoda, że w zeszłym roku zamiast takich, kupiłam mojemu mężczyźnie klasyczne :(

    OdpowiedzUsuń
  61. Haha. Bardzo dobra lista! Ale szczerze mówiąc sama bym sobie połowę kupiła. W szczególności zegarek Daniela, albo chociaż te boskie rękawiczki do smartfonów. Nie ma nic gorszego niż czerwone, suche ręce.
    Bardzo dziękuje za pomysly!
    lilianndehn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. U mnie najczęstszym prezentem dla męża na różne okazje jest jakieś ubranie, gdyż mąż należy do osób, które w ostatniej kolejności inwestują swoje pieniądze w nową odzież. A ubrania szybko się zużywają... były już przeróżne t-shirty, bluzy, swetry, bokserki, spinki do mankietów. Często na liście prezentów lądują też książki, gdyż znam gust małżonka (a muszę przyznać, że jest wybrednym osobnikiem). Na Mikołajki (tak, też dajemy sobie upominki) był właśnie t-shirt, dlatego w te święta postanowiłam, że prezent będzie z kategorii tych niepraktycznych, ale ubarwiających życie gadżetów - lampka projektor fal oceanu, które wyświetlają się na suficie i ścianach pokoju albo łazienki dla uspokojenia skołatanych nerwów po pracy :) Można podpiąć muzykę do lampki (np. szum fal) i relaksować się do woli nie opuszczając własnego domu, taki substytut wakacji.

    OdpowiedzUsuń
  63. Według mnie dobry zestaw do golenia to najlepszy pomysł na prezent dla chłopaka. Oprócz tego szlafrok tez nie byłby złym wyborem.

    OdpowiedzUsuń
  64. W tym roku dostał ode mnie zestaw brodacza, czyli kilka różnych kosmetyków( wosk do wąsów, krem nawilżający i olejek migdałowy) plus trymer do brody od Panasonica. Był bardzo zadowolony, grunt to dobra pamięć, która zapisuje wszelkie sygnały, że coś tam mu się podoba i chyba chciałby to mieć:)

    OdpowiedzUsuń
  65. hej kochana, ja bym ci poleciła dobre whiskey ;) np mój mąż dostaje co roku coś nowego ze sklepu Dekanter. Dla mnie to wygoda i możliwość spróbowania smacznego whisky

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature