Top Social

SZYBKIE TRIKI NA POPRAWIENIE WYGLĄDU WŁOSÓW.

Wiele z Was chętnie korzysta z popularnych trików makijażowych. Za pomocą kilku łatwych kroków możemy optycznie powiększyć oczy, wyszczuplić lub uwypuklić strategiczne miejsca na twarzy czy uwydatnić usta. Czy istnieją sposoby na szybkie poprawienie wyglądu naszych włosów? Oczywiście, że tak! Dziś opowiem Wam o kilku fajnych trikach, które sprawią, że nasze włosy będą wyglądać lepiej. 

triki_na_włosy_ładniejsze_zdrowsze_włosy_kosmetyczna_hedonistka

PODCINAJ
___________
Jednym z ekspresowych sposobów na poprawienie wyglądu włosów jest ich podcięcie. Końcówki od razu stają się bardziej zdyscyplinowane, a cała fryzura nabiera kształtu. Czasem wystarczy zwykłe podcięcie na prosto, bez jakiegoś szczególnego cieniowania. Kiedy samodzielnie podcinam włosy, to od razu zauważam sporą różnicę w ich układaniu się i ogólnym wyglądzie. Końcówki prezentują się wtedy bardziej zdrowo, co wpływa na ogólny wygląd moich włosów. Ważne, aby robić to ostrymi nożyczkami, na przykład takimi, o których pisałam TUTAJ klik. Możecie też skorzystać z umiejętności fryzjerki, która powinna wiedzieć jakie cięcie sprawi, że włosy będą wyglądać na zdrowsze i ładniejsze. Odpowiednie cięcie robi ogromną różnicę w wyglądzie włosów, nawet tych najbardziej zniszczonych. Ja jedynie nie jestem zwolenniczką cieniowania i degażowania. O ile włosy potrafią wspaniale się układać, kiedy je wystylizujemy na szczotce, lokówce czy termolokach, to niestety przy prostych włosach nie wygląda to już korzystnie, a przecież nie zawsze chce się nam poświęcać tyle czasu na stylizację.  Nie wspominam dobrze momentu, kiedy miałam wycieniowane włosy. Podsumowując, dobry fryzjer potrafi naprawdę pomóc przy pomocy samych nożyczek.

suszarka z okrągłą szczotką rowenta

WYCIĄGAJ NA SZCZOTCE
___________
Kiedy chcę, aby moje włosy wyglądały na niesamowicie gładkie, błyszczące i nie puszyły się w ciągu dnia, to zawsze używam suszarko-lokówki. Taka stylizacja doda też fryzurze objętości i kształtu, podwijając końcówki. Zwykle robię tak, że najpierw susze włosy zwykła suszarką i jak są już prawie suche, to dopiero wtedy wkraczam z obrotową suszarką. Kilka razy przeciągam nią po włosach i efekt jest rewelacyjny! To znacznie zdrowszy sposób na stylizację, niż prostownica czy lokówka, bo szczotka nie nagrzewa się tak bardzo. Możecie użyć też zwykłej, okrągłej szczotki i suszarki, ale osobiście nie radzę sobie z taką stylizacją. Mam chyba zbyt długie włosy, żeby to ogarnąć. Przy suszarce z obrotową szczotką wszystko wydaje się bardzo proste i szybkie. Moja jest marki Rowenta i mam ją już kilka dobrych lat. Co prawda działa ostatkiem sił i często się psuje, ale nie używam jej na tyle często, żeby mi to przeszkadzało. Myślę, że to świetne urządzenie, które pozwoli Wam na ekspresowe "podrasowanie" swoich włosów w miarę bezpieczny sposób. Będą gładkie i lśniące jak po wyjściu od fryzjera!

STOSUJ KERATYNĘ TYLKO NA CIEPŁO
___________
Warto wiedzieć, że wszystkie produkty z keratyną działają o wiele lepiej, kiedy po ich zmyciu użyjemy stylizacji na ciepło, na przykład taką suszarko-lokówką, o której wspomniałam wyżej. Jeszcze lepiej, jeśli zastosujemy keratynową odżywkę bez spłukiwania, a następnie wyciągniemy włosy na szczotce. Keratyna lubi być rozprowadzana na ciepło i wtedy najlepiej wnika we włosy, zapewniając maksymalny efekt wygładzenia. Jeśli chcecie, aby włosy były gładkie i lśniące, to pamiętajcie, że keratyna lubi ciepło. Dla przykładu, jeśli po użyciu odżywki keratynowej pozwolicie wyschnąć włosom naturalnie, to możecie nie zauważyć żadnego pozytywnego efektu. To nie znaczy, że odżywka nie działa, ale została zastosowana nieprawidłowo.

silikonowe serum na włosy na końcówki olejek mythic oil macadamia

NAKŁADAJ SILIKON
___________
Wiele osób demonizuje działanie silikonów, a tymczasem w niektórych przypadkach są jedynym ratunkiem dla zniszczonych lub puszących się włosów. Nie jestem przeciwniczką takich produktów, bo jeśli dbamy o włosy, dostarczając im odpowiedniej ilości nawilżenia, to takie silikonowe serum może jedynie pomóc, zatrzymując wilgoć we wnętrzu włosa. Jeśli chcecie nadać włosom miękkości i gładkości, to koniecznie zainwestujcie w dobry produkt na bazie silikonów. Najlepsze efekty uzyskacie sposobem "na zakładkę" nanosząc serum po zmyciu odżywki i jeszcze odrobinę po wysuszeniu. Nie można przesadzać z ilością, bo jeśli nałożycie za dużo, to włosy będą wyglądać na nieświeże. Uważam, że takie serum potrafi w widoczny sposób poprawić wizualną kondycję włosów i je nabłyszczyć, poza tym chroni przed wysoką temperaturą podczas stylizacji np. suszarko-lokówką, o której pisałam wyżej.
włosy_kosmetyczna_hedonistka_pielęgnacja_włosów_brązowe_włosy_karmelowy_brąz_chłodny_brąz_ciemny_blond


PRZYCIEMNIAJ WŁOSY
___________
W niektórych przypadkach niestety jest tak, że ciemniejsze włosy wyglądają na bardziej zdrowe i lśniące. Sama zauważyłam, że kiedy rozjaśniałam włosy rumiankiem i miodem, to owszem, twarz była rozświetlona, ale na włosach było bardziej widać nawet najmniejsze zniszczenia. Kiedy zaczęłam przyciemniać je płukanką z kory dębu, olejem rycynowym i szamponem z  czarnej rzepy, to od razu wyglądały lepiej i bardziej "łapały" światło. Taką zależność zauważyłam też w przypadku moich koleżanek, które po nawet delikatnym rozjaśnieniu ciemnych włosów znów wracały do poprzedniego koloru, bo zauważyły wizualny spadek ich kondycji. Niestety coś w tym jest, że ciemniejsze włosy wyglądają na bardziej zdrowe i błyszczące, chociaż nie zawsze tak musi być. Znam dziewczyny o pięknych, naturalnych blond włosach, które lśnią jak tafla wody. Nie musicie zaraz sięgać po farbę, bo istnieją naturalne sposoby na zmianę/korektę koloru włosów, o których przeczytacie TUTAJ klik.

warkocz_luzowanie_warkocza_kosmetyczna_hedonistka_braid_hair_braided

LUZUJ WARKOCZ
___________
To jeden z tych trików, który potrafi świetnie podrasować wygląd naszego warkocza. Szczególnie przy mało gęstych włosach taki zabieg sprawi, że będzie ich optycznie więcej. Na powyższym zdjęciu widzicie takie ekstremalne luzowanie, żeby pokazać o ile można tak naprawdę powiększyć swój warkocz bez żadnych doczepek i kombinacji. Jeśli chcecie wiedzieć jak krok po kroku wykonać luzowanie warkocza, to zapraszam TUTAJ klik. Dodam, że można to zrobić z każdym warkoczem, nie tylko tym tradycyjnym. Szczególnie ciekawie wygląda to na kłosie.


MASKUJ GUMKĄ
___________
Przy takim luzowaniu warkocza ważne jest użycie "maskującej" gumki z blaszką. To właśnie miejsce przy gumce może zdradzić niewielką objętość warkocza, więc warto je ukryć za pomocą takiej sprytnej gumki. Kupicie ją np. w H&M. Świetnie sprawdzi się też na kucyku, który również można poluzować i zamaskować taką ozdobą.

ROZCZESUJ
___________
Pewnie same zauważyłyście, że rozczesane włosy od razu wyglądają lepiej, niż takie "postrączkowane" i zbite. Warto zatem nosić ze sobą w torebce szczotkę, na przykład kompaktowy Tangle Teezer i przeczesywać włosy w ciągu dnia. Nic nie stoi na przeszkodzie, abyście w torebce nosiły też silikonowe serum na końcówki i jeśli zauważycie, że włosy zaczynają się puszyć, to warto rozsmarować na nich odrobinę produktu. Pamiętajcie o małych ilościach.

wałki na rzepy rzepowe wałki

ZWIĘKSZAJ OBJĘTOŚĆ WAŁKAMI I PAPILOTAMI
___________
Moją ulubioną metodą na to, aby włosy były bardziej odbite u nasady, a fryzura zyskała większej objętości, jest stosowanie wałków na rzepy. Zaraz po umyciu i wysuszeniu włosów zakładam kilka wałków i spinam je wsuwką. Nawet 30 minut w takich wałkach robi dużą różnicę. Ładnie wygładzają włosy i przede wszystkim unoszą u nasady, co wpływa na cały kształt fryzury. Jeśli macie krótsze włosy przy twarzy (grzywka), to taki mniejszy wałek fajnie ją podkręci. Dobrym sposobem jest też założenie papilotów z gąbki po umyciu i wysuszeniu włosów. Nawet kilkanaście minut spędzonych w takich papilotach sprawi, że włosy delikatnie się zakręcą, ułożą w luźne, niezobowiązujące fale i to bez użycia stylizacji na ciepło! Taki delikatny skręt nada włosom większej objętości i lekkości. O lokach na gąbczaste papiloty pisałam TUTAJ klik, a o wałkach na rzepy TUTAJ klik.

UŻYWAJ OD CZASU DO CZASU SUCHEGO SZAMPONU 
___________
Nie chcę jakoś specjalnie rekomendować tego sposobu na zwiększanie objętości włosów i nadawanie im świeżości, bo ostatnio pisałam Wam, że suchy szampon podrażnił moją skórę głowy. Jednak wiem, że wiele dziewczyn może używać takiego szamponu bez żadnych konsekwencji . Jeśli tak jest, to trochę zazdroszczę, bo suchy szampon (szczególnie Batiste XXL), potrafi świetnie podnieść włosy w kilka sekund bez tapirowania. Nadaje im też takiej większej szorstkości, przez co włosy są bardziej plastyczne i możemy je ułożyć w dowolny sposób. Sama czasem mam problem ze zbyt dużą sypkością włosów, przez co nie chcą trzymać kształtu, a suchy szampon to skutecznie minimalizował. Dlatego jeśli nie jesteście wrażliwe na stosowanie takich produktów, to możecie ich śmiało używać do podrasowania swojej fryzury.

***

Jakie są Wasze ulubione triki poprawiające wygląd włosów? Stosujecie opisane przeze mnie sposoby? 

Zapraszam na mój Instagram @kosmetycznahedonistka



↓↓Obserwuj bloga, jeśli chcesz być na bieżąco z nowymi postami ↓↓  


115 komentarzy on "SZYBKIE TRIKI NA POPRAWIENIE WYGLĄDU WŁOSÓW."
  1. Siedzę i patrzę na ten warkocz... to jest aż wbrew prawom natury ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasze babcie takie miały :) i to było jak najbardziej naturalne :)

      Kłosek

      Usuń
    2. Moja babcia miała taki warkocz,a używała tylko szamponu z rzepy i płukała włosy octem:)

      Usuń
    3. To kwestia genów niestety... :(

      Usuń
    4. Patrze na komentarze i...widzę, że większość zwróciła uwagę na Twój warkocz, tak jak i ja :) Widać, że Twoje włosy są zadbane i SILNE. Powiedz, co jaki czas powinno się podcinać końcówki mając długie włosy ?

      Usuń
  2. Ja podcinam i stosuję silikony :)
    Muszę spróbować przyciemniania a raczej ochładzania koloru :)
    Mi jeszcze na objętość pomaga masaż skalpu głową w dół :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie masaże ostatnio odpadają - skóra głowy zaczyna się bardzo przetłuszczać :-) Takie uroki sezonu grzewczego :-)

      Usuń
    2. Daria na zszywka.pl to chyba Twoje zdjęcie. Kolejne już. Domniemywam, że bez Twojej zgody. Wrzucam link :
      http://zszywka.pl/p/33-17196026.html

      Usuń
    3. Co sądzisz o keratynowym prostowaniu wlosów?

      Usuń
  3. duzo trikow stosuje na sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne masz włosy

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo zaciekawila mnie informacja o keratynie. W trosce o włosy odstawiłam zupełnie suszarkę. Ponadto nie zauważam pozytywnych efektów działania proteinowych masek z keratyną. Spróbuję połączyć keratynę z ciepłem, może to da lepszy efekt. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie spróbuj keratyny i ciepła :-) Ja niestety nie mogę zrezygnować z suszarki, bo moje włosy schły by najprawdopodobniej z rok :-)

      Usuń
    2. Też uważam, że stosowanie suszarki polepsza wygląd włosów - domyka łuski przez co są bardziej wygładzone. Mój sposób, oczywiście podpatrzony u Darii, to nałożenie serum po umyciu, wysuszenie włosów letnim nawiewem suszarki, rozczesanie, znów serum i koczek na 10 min. Roztrzepuję włosy i jestem gotowa do wyjścia.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Masz piękne gęste włosy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Większość Twoich trików stosuję na sobie :) Uważam, że dobre podcięcie włosów potraci całkowicie odmienić fryzurę. Ostatnio sama zdecydowałam się na mocniejsze ciecie i włosy w końcu zaczęły mi się układać :)
    Pozdrawiam!
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. To prawda, ciemniejsze włosy zawsze wyglądają na zdrowsze, bardziej się błyszcza i (zawsze moje koleżanki się ze mnie śmieja jak to mówię) dużo lepiej wyglądają na zdjęciach właśnie przez to ze ładnie odbijają światło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne włosy. A co poradzisz na siwe włosy? Wiadomo farba niszczy,a ciężko chodzić ze srebrnymi pasemkami :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja stosowałam farbę color soin i jest bardzo dobra i nie niszczy wlosow ;)

      Usuń
    2. Jak najbardziej mogę polecić farbę Color Soin, natomiast sama jej nigdy nie stosowałam. Wiele dziewczyn chwali tą markę - dostępna w aptekach :-)

      Usuń
    3. Teraz srebro na głowie jest bardzo modne! Ja np. gdy widzę kobiety z siwymi włosami wśród naturalek to bardzo się cieszę i jestem z nich dumna. :D Poza tym... naprawdę ten efekt mi się podoba hihi. :)

      Usuń
    4. Siwe włosy wciąż są traktowane jako coś "niepożądanego" i kojarzącego się ze starością, a przecież tak jak wspomniałaś, aktualnie młode dziewczyny sobie farbują włosy na siwo i jest to modne :-) Jednak rozumiem, że nie każdy się dobrze z tym trendem czuje :-)

      Usuń
  10. Kosmetyczna Hedonistko co sadzisz o szczotce Braun Satin Hair? Czy te joony które ona wytwarza wpływają faktycznie w sposób korzystny na wlosy? Zastanawiam się nad zakupem ale nie wiem czy w ogóle warto. Dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie to kit... Taki sam rezultat będzie po każdej suszarko-lokowce z dużą szczotką albo po suszeniu włosów przeczesując je jednocześnie. Szkoda kasy na to :)))

      Usuń
    2. nie warta tych pieniędzy

      Usuń
    3. Osobiście nie używałam, ale wydaje się być ciekawym gadżetem. Jak widać po powyższych komentarzach nie u wszystkich się sprawdza :-)

      Usuń
  11. Mam pytanie odnośnie odżywek, czy stosowanie Kallos Blueberry i Kallos hair pro-tox na zmianę jest dobrym rozwiązaniem? Czy może lepiej np. 2 tygodnie jedną a potem przez kolejne 2 tyg drugą? Jaki sposób jest najlepszy by nie obciążyć włosów? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zasadzie nie widzę przeszkód w stosowaniu tych dwóch masek jednocześnie. Co prawda Pro-tox jest połączeniem emolientów i protein, ale z przeważającą ilością olejków jednak. Jeśli czujesz, że Twoje włosy zaczynają być obciążone, to zmień maskę na typowo proteinową np. Kallos Milk :-) Pozdrawiam :-)

      Usuń
    2. Dziewczyny z Trójmiasta, jaki salon polecicie?????

      Usuń
    3. Jestem z Gdańska i jeżdżę do fryzjera do Wrocławia. Możecie się śmiać ale w Trójmieście ciężko o dobrego fryzjera, do tego te ceny. Swojemu od 10 lat już ufam :)))

      Usuń
  12. Dario, a myślisz, że podgrzanie suszarką turbana z maską Kallos Keratin da taki sam efekt? Suszenie ciepłym powietrzem bardzo matowi i puszy moje włosy a chciałabym wyciągnąć z maski ile się da :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj wyciąganie na okrągłej szczotce :) albo takiej lokówce o której Daria pisała :)

      Usuń
    2. Obawiam się, że to może nie wystarczyć. Lepiej zainwestować w suszarkę z obrotową szczotką jednak :-)

      Usuń
  13. Dario skąd są Twoje spodnie?

    OdpowiedzUsuń
  14. Pojawił się u mnie świąd i łupież po suchym szamponie. Hean&Shoulders nie pomaga ani nawet wcierka z Seboradin :( Co poradzicie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam szampon Pirolam, albo Pharmaceris :-)

      Usuń
  15. Nie ze wszystkimi punktami do końca się zgadzam - ze względu na własne perypetie włosowe i przekonania, ale większość na pewno jest celna i przydatna :) A Twoje włosy sa piękne, aż zazdrość bierze! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana doradz prosze kupiłam krem la roche effeclar ale nie moge go stosować co mozesz polecić na noc takiego w miarę dobrze nawilżającego ale zeby nie zatykali dziekuje i czekam na odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktualnie używam tylko La Roche Posay i trudno mi polecić coś innego. Czyli rozumiem, że Effaclar Cię zapycha?

      Usuń
    2. Troche mnie piecze buzia po nim nie wiem dlaczego,całe zycie stosowałam krem Nicea sofę ale mam prawie 30 lat pasuje cos zmienić i nie wiem na co...

      Usuń
    3. Też mnie na początku piekła po nim skóra. Długo to trwa? U mnie przechodziło po około 15 minutach i z każdą kolejną aplikacją ten efekt był coraz mniej odczuwalny :-)

      Usuń
    4. Tak wlasnie przechodzi dokładnie po tylu mińutach a ten drugi z la roche który poleciłaś taki gesty na noc nie zapycha? Tam miało byc nivea soft hahaha :)

      Usuń
    5. Ten gęsty na noc to La Roche Posay Effaclar H, a ten na dzień to La Roche Posay Hydraphase Legere. Nie zapycha mnie żaden z nich, a ten na noc Effaclar H jest naprawdę fajny i koi skórę :-)

      Usuń
    6. Dziękuje może za szybko sie zniechęciłem postosuje go i zobaczymy :)

      Usuń
  17. Pani Dario kupiłam serum artego ale bardzo przesusza włosy jak sprawia sie u pani? Które ze zdjęcia poleca pani najbardziej ?o Macadamia oil słyszałam duzo dobrego bardzo prosze o podpowiedz co kupic pozdrawiam i życzę wesołych swiat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktualnie najbardziej polecam serum Indola Glamorous Oil. Artego nie powinien przesuszać o ile włosy są dobrze wypielęgnowane. Widocznie brakuje im nawilżenia :-) Polecam maski z siemienia lnianego, odżywkę Natur-Vital i do tego olejowanie na noc np. olejkiem awokado :-)

      Usuń
  18. Może coś o pielęgnacji cery?

    OdpowiedzUsuń
  19. Może coś o pielęgnacji cery?

    OdpowiedzUsuń
  20. Obcięcie włosów naprawdę dużo daje! Ja teraz mam okropne problemy z włosami, gdyż nie akceptują one wrocławskiej wody-od przeprowadzki ani razu jeszcze nie wyglądały świetnie. Eh. Muszę się w końcu zmobilizować i kupić ocet jabłkowy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam problem ze zmianą wody i za każdym razem, jak jadę do Wrocławia, to narzekam :-)

      Usuń
  21. A jak sie spisuje serum Macadamia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, ale nie jest to jakiś hit :-) Najbardziej podoba mi się zapach, który długo się utrzymuje :-)

      Usuń
  22. Dario w czerwcu zdecydowałam się na zabieg Olaplex jednak on tak na dobrą sprawę nic nie zrobił z moimi włosami. Chyba wyrzuciłam kupę kasy w błoto i nawet myślałam o powtórzeniu zabiegu w desperacji ale to chyba nie ma sensu skoro za pierwszym razem nic to nie dało. Co może uratować moje rozjaśniane i łamliwe włosy? Proszę Was dziewczyny o radę ! Stosowała któraś Olaplex bez żadnego efektu? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie potrafię wypowiedzieć się na temat tego zabiegu, bo go nie miałam. Czytałam wiele pozytywnych opinii, ale po zdjęciach nie widziałam tak naprawdę efektu WOW. Być może sama jakąś różnicę zauważysz :-)

      Usuń
  23. Używasz masek z Biovaxu? Którą najbardziej polecasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem Daria ale nie piszesz jakie masz włosy i co z nimi robisz. Ja aktualnie testuję avocado i bambus. Włosy są bardzo nawilżone, miesiste, ładnie się błyszczą. Moje włosy są średniej porowatosci po dekoloryzacji.

      Usuń
    2. Nie używam tych masek, bo od pewnego czasu zupełnie przestały działać na moje włosy :-)

      Usuń
  24. Hej kochana, wyczytałam na Twoim blogu że używasz do mycia włosów szamponu babydream. U mnie on bardzo plącze włosy i nie mogę ich później rozczesać.... :/ Co robię nie tak? Kaśka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, wypróbuj tą wersję szamponu, która ułatwia rozczesywanie :-)

      Usuń
  25. Piękny lakier na paznokciach kochana. Można numerek bo to pewnie Semilac? ;) Chciałam jeszcze zapytać o to kiedy będzie post o piłowaniu paznokci w migdałek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja piłuję tak paznokcie. Najłatwiej to zrobić równo przy pomocy czegoś co można do paznokci na chwilę przykleić(są takie cieniutkie tasiemki do ozdabiania paznokci, które sprawdzają się super). Można wtedy na środku każdego paznokcie przykleić paseczek. Potem po zaokrąglonym skosie do tego paseczka przycinasz paznokcie i piłujesz końcówkę żeby nadać ostateczny kształt. Tasiemka nie jest konieczna ale wiele ułatwia, szczególnie gdy robisz to pierwszy raz :)

      Usuń
    2. Semilac Classic Wine, a post o piłowaniu będzie, tylko jeszcze nie wiem kiedy :-)

      Usuń
  26. Faktycznie odkąd przestałam włosy farbować i rozjaśniać moje włosy nareszcie zaczęły błyszczeć :) Chociaż teraz przetłuszczają sie w ciągu jednego dnia No ale to sprawdzę u trychologa w najbliższym czasie. Moje włosy są ciemnego odcienia blondu. W lato jaśniejsze teraz troche ciemniejsze. Lubię się w jasnych włosach i zastanawiam się nad zrobienie bezbarwnej henny. Ze zwględu na to, że mam bardzo mało włosów i są bardzo cienkie ( nie wspomne o wypadajacych garściami włosach ale to chyba wynimk stresu), zastanawiam się czy to dobry pomysł. Czy nie obciąże ich i czy nie wyjdzie z tego jakiś dziwny kolor (żółty czy zielony). Może wiesz coś na temat? Czytałam dużo dobrych opini ale nigdy tego nie widziałam "na żywo".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem nic na temat bezbarwnej henny i jej wpływie na włosy, może zapytaj o to trychologa podczas wizyty :-)?

      Usuń
  27. Jestem ci wdzięczna ze ile razy zadaje pytanie na twoim blogu to zawsze dostaje odpowiedz i to bardzo wyczerpująca :) chciałam ci życzyć wszystkiego co najlepsze i WEsolych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zupełności się z Tobą zgadzam:) Zawsze dostajemy odpowiedź:)

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję dziewczyny! Jeśli tylko mam czas, to odpowiadam :-) Wesołych Świąt dla Was :-)

      Usuń
  28. Dario ja mam pytanie w kwestii pomadek. Mam problem w wyborze czerwonej pomadki: nie potrafię określić, który odcień jest chłodny. Czy mogłabyś podać przykłady?

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ciekawy post i chociaż wszystkie sposoby są mi dobrze znane, to miło sobie niektóre z nich przypomnieć. :))
    Jeśli chodzi o punkt z przyciemnieniem włosów to muszę się zgodzić. Jest mi bardzo ciężko uzyskać blask na moich naturalnych blond włosach - teraz gdy są coraz zdrowsze jest już łatwiej dzięki silikonowym serum czy olejkom i odpowiedniej stylizacji, ale gdy zaczynałam pielęgnacje to tak naprawdę bardzo długo musiałam czekać na pierwsze efekty wizualne. Pamiętam jak moja koleżanka z brązowymi włosami w dużo gorszym ode mnie stanie włosów po trzech miesiącach miała świetne efekty dzięki olejowaniu, u mnie nawet po roku nie było widać efektów, a jej włosy pięknie się błyszczały...
    Niestety moje włosy są trudne, ale dbam o nie i mam nadzieję, że kiedyś będą choć trochę tak piękne jak Twoje. ;) Jesteś ogromną inspiracją! ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie wiedziałam tego o keratynie, że lepiej działa na ciepło...Jak teraz się zastanowię, to faktycznie, moja odżywka bez spłukiwania z keratyną działała jakby lepiej w okresie, kiedy codziennie suszyłam włosy suszarką ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jaką fryzurę mogłabyś mi doradzić na Wigilię? chciałabym być w rozpuszczonych włosach ale mieć grzywke podpieta czy coś. niestety rzadko rozpuszczam włosy bo przednie pasma strasznie mi lecą do oczu. Tak mnie to wkurza i przeszkadza że nie daję rady i zwiazuje. W Internecie jest dużo tutoriali, ludzie piszą że każdemu wyjdzie że takie proste. Taak tylko nie widzieli osoby która naprawdę ma dwie lewe ręce. wszelkie wsuwki,spinki,opaski nie zdają egzaminu, bo po prostu boli mnie skalp, no i swędzi,czerwienieje. Juz pomijam to, że i tak wszystko się rozwala,takie wynalazki po prostu nie potrafią utrzymać mi wlosow, choc nie mam zbyt długich, ale są ciężkie. podobają mi się takie wieńce- Warkocze z przodu głowy, a reszta włosów rozpuszczona. Chciałabym te przednie pasma jakoś podpiąć, cokolwiek. Tzw luźne fryzury mnie irytują, muszę mieć wszystko dokładnie związane, zaczepioene. Chciałabym aby było skromnie,ale jednocześnie elegancko. ja nawet zwykłego warkocza nie umiem zrobić , a co dopiero klosa czy dobieranego, a taki wieniec mi się marzy. Chciałabym się nauczyc robic dobierance,ale jakoś nie wychodzi. Ciężko jest zaczynać u siebie, a nie mam na kim ćwiczyć. Ech, nie chce podczas kolejnej wigilii mieć takiej samej fryzury jak przez resztę roku-kucyka;((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozpuść włosy, zrób delikatne fale (za pomocą papilotów z gąbki o których pisałam lub grubej lokówki) i podepnij pasma przy twarzy z tyłu wsuwkami ala Brigitte Bardot, tylko bez wypuszczonej grzywki :-)

      Usuń
  32. Czy Twoje włosy od zawsze były tak gęste? Ja nigdy nie miałam supergęstych włosów, ale było ich dość dużo, od roku borykam się z wypadaniem i obecnie na mojej głowie jest max. 1/3 tego, co było kiedyś i zastanawiam się czy jeść możliwość, że wrócą do poprzedniego stanu (oczywiście leczę się w tym kierunku i nie choruje na nic poważnego).

    OdpowiedzUsuń
  33. Czy Twoje włosy od zawsze były tak gęste? Ja nigdy nie miałam supergęstych włosów, ale było ich dość dużo, od roku borykam się z wypadaniem i obecnie na mojej głowie jest max. 1/3 tego, co było kiedyś i zastanawiam się czy jeść możliwość, że wrócą do poprzedniego stanu (oczywiście leczę się w tym kierunku i nie choruje na nic poważnego).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co w takim razie pomogło Ci osiągnąć taki zniewalający efekt? Bo Twoje włosy są przecudowne! :)

      Usuń
  34. Pani Dario, bardzo zależy mi na Pani odpowiedzi, bo już naprawdę nie daję rady ze swoimi włosami. :( Podobno są długie, takie za łopatki, jest ich masa - gęste, puszące się, falowanokręconoproste - ciężko do opisania. Włosy z zewnętrznej strony są zdrowe, ładnie się układają, natomiast te spod spodu to pojedyncze strąki, które są suche jak siano. Używałam masek Kallosa, ale obawiam się, że być może przeproteinowałam je we wakacje, odstawiłam wtedy wszystkie produkty. Laminowałam wlosy żelatyną i stosowałam olej kokosowy i łopianowy, bez efektu. U fryzjera byłam raz w zyciu, wtedy pani fryzjerka powiedziała mi, że taka jest "natura moich włosów" i nic się nie da z tym zrobić.. Strasznie się plączą, a ich czesanie to koszmar i gdyby nie Tangle Teezer to z pewnością obcięłabym je na krótko. Niestety wtedy wyglądałabym jak afroowieczka. ;p Niebawem moja studniówka i marzą mi się piękne włosy, postanowiłam je też skrócić. Czy jest dla nich szansa? Dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym plątaniem mam identyczne, tyle że ja mam cienkie i rzadkie włosy. Tragedia...

      Usuń
    2. Myślę, że włosy są po prostu ekstremalnie przesuszone. Olej kokosowy nie nadaje się do wszystkich włosów, tak samo z łopianowym. U mnie te dwa oleje bardzo przesuszają i obecnie ich unikam. Robiłaś maseczki z żelatyny, a przecież to proteiny, do tego maska proteinowa. Po prostu przesadziłaś z proteinami. Pewnie nie bez znaczenia jest Twój rodzaj włosów, ale myślę, że można o nie odpowiednio zadbać. PRzestaw się na zupełnie inne olejki nakładane na noc - awokado, lniany. Do tego maska Kallos Blueberry, maska Natur-Vita aloesowa, serum silikonowe przed i po wysuszeniu. O tym wszystkim pisałam na blogu :-)

      Usuń
    3. Możesz polecić jakieś dobre silikony? :)
      Wielokrotnie sprawdzam kosmetyki (zarówno kupowane jak i domowe) o których piszesz i bardzo często dobrze się u mnie sprawdzają. W serum silikonowych nie mam doświadczenia, bo moje włosy szybko się przetłuszczają i wolałam unikać nakładania kosmetyków, które nie odżywiają moich włosów. Ale są takie okazje, że przydałoby się je perfekcyjnie wygładzić i ujarzmić :)

      Usuń
  35. hej, moje włosy ostatnio strasznie się puszą, nie układają się i niekiedy zaraz po myciu wyglądają jak tłuste. Puch na końcach i tłuszcz u nasady. Marzenie prawda? Jakoś tak ciężko jest mi je zdyscyplinować. Myje je szamponem z babydream, lub dove niebieskim w tej nowej tubie, ewentualnie szamponem dermena. Maski jakich używam to kallos omega lub bio granat z rossmana. Sporadycznie kallos bananowy albo w tej zielonej tubie. Co robię źle? Jak robię płukankę z pokrzywy włosy również po wyschnięciu wyglądają jak nieumyte. Jakieś rady?

    OdpowiedzUsuń
  36. co sądzisz o pędzlach Maxinczki?

    OdpowiedzUsuń
  37. Moje sposoby na doraźne poprawienie wyglądu włosów i ich nabłyszczenie:
    1. Umycie kwaśnym szamponem, np. płyn Facelle
    2. Następnie nałożenie emolientowej odżywki, ewentualnie emolientowej z niewielką ilością protein, optymalnie potrzymanie jej na włosach ok. pół godziny i podgrzanie suszarką
    3. Wypłukanie włosów zimną wodą, a potem roztworem octu ok. 30-40 ml w litrze zimnej wody
    4. Odsączenie nadmiaru wody ręcznikiem
    5. Odżywka bez spłukiwania z silikonami, np. BC Bonacure moisture kick, Marion arganowa
    6. Wysuszenie suszarką początkowo z letnim, a na koniec z zimnym nawiewem - ważne żeby na koniec kierować strumień powietrza z góry na włosy
    7. Ewentualnie kropla roztartego w dłoniach serum z silikonami.

    U mnie te sposoby zawsze działają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetne sposoby i zainteresowałaś mnie tą odżywką BC :-)

      Usuń
  38. Masz przepiękne włosy, zazdroszczę Ci ich :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie lubię poświęcać dużo czasu na stylizację włosów, niestety bez niej wyglądają nieciekawie...

    OdpowiedzUsuń
  40. Co myślisz o granatowym olejku do twarzy z Alterry? Miałaś z nim kiedyś styczność? ;-). Pozdrawiam serdecznie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go używałam do olejowania włosów i był bardzo dobry. Ma całkiem niezłą mieszankę olejków bio :-) Pozdrawiam!

      Usuń
  41. Dario czy pamiętasz jaką pomadkę masz na zdjeciu z warkoczem? Byłabym bardzo wdzięczna za odpowiedź. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bourjois Rouge Edition Velvet w kolorze 10 :-)

      Usuń
    2. Dziękuję, pozdrawiam. Miłej niedzieli 🌷

      Usuń
  42. Hej :) Mam prośbę dotyczącą porady- kupiłam maskę do włosów z Kallosa Milk ze srebrnym napisem, bo przeczytałam o niej duużo pozytywnych opini. Mam włosy rozjaśnione, ale od lat rozjaśniam już tylko odrost. Po nałożeniu tej maski na włosy zrobiły się mega suche, wręcz sianowate i ciężkie do rozczesania. Co to może oznaczać? Byłabym bardzo wdzięczna za odpowiedź, bo wiele Twoich porad się u mnie sprawdziło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje włosy potrzebują zdecydowanie emolientow np kallos cherry lub blueberry a nie protein. Możesz użyć maski z biovax avocado i bambus powinien Ci pomóc

      Usuń
  43. A te silikony to jakie mogą być? Można je kupić przez internet?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie są silikony tylko sera z silikonami. Daria już pisała o tym :)

      Usuń
  44. Ja mam pytanie odnośnie oleju rycynowego: nakladac go na końcówki czy nie? Natrafilam juz na opinie ze wysusza wlosy. Kiedys często uzywalam tego olejku ale moja pielegnacja maskami i odzywkami pozostawiala wiele do życzenia wiec po jakims czasie musiałam skrócić znacznie włosy. Teraz dbam o nie bardzo aale olej rycynowy odstawilam na rzecz awokadowego, chciałabym wrócić do rycynowego ale nie wiem czy słusznie. Dodam ze mam włosy farbowane na ciemny brąz.

    OdpowiedzUsuń
  45. Taka suszarko-lokówka by się przydała, oj przydała :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie mogę się napatrzeć na Twoje włosy! Są idealne; gęste, błyszczące, zdrowe, długie i jeszcze ten piękny kolor.W swojej pielęgnacji porzuciłam silikony. Włosy staram się podcinać w miarę potrzeb. Tak samo jak Ty najpierw suszę, a potem działam szczotką i czeszę Tangle Teezerem.Chyba muszę spróbować tej płukanki, bo moje włosy bardzo jaśnieją, szczególnie po lecie. Czy masz naturalnie takie gęste włosy, czy stosowałaś coś na zagęszczenie włosów?

    OdpowiedzUsuń
  47. Wtaj masz piękne włosy! proszę dzradz mi sekret, jakiej farby używasz? jaki kolor?POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. Boję się przyciemnić włosy, ale pozytywne skutki, o których wspominasz, bardzo mnie kuszą... I podoba mi się, że można to zrobić w naturalny sposób. Jak patrzę na Twoje piękne zdrowe włosy, to aż zębami zgrzytam z zazdrości. Moje są okropne - przetłuszczają się bardzo! Myję co drugi dzień, ale tak właściwie gdybym miała być w 100% zadowolona, to musiałabym je myć codziennie. Dlatego boję się nakładać maseczek, odżywek, silikonów... i wszystkiego co obciąża włosy. I jak zagłębiam się w Twoje posty, to widzę już, że muszę zmienić podejście. Tylko jeszcze nie wiem od czego zacząć, żeby moje włosy i skórę głowy wyprowadzić na prostą.

    OdpowiedzUsuń
  49. Czy od zawsze miałaś takie piękne włosy? Są cudowne. Jak się zaczęła twoja historia z,, włosomaniactwem,,? :) co stosowałas? Wzoruje się na tobie bo masz najpiękniejsze włosy jakie kiedykolwiek widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Witaj Dario, czy używałaś może urządzenia o nazwie "pielęgnica " do włosów. Jeśli tak to czy warto w nią zainwestować.
    Drugie pytanie dotyczy stosowania silikonów, o których piszesz. Czy możesz polecić konkretny produkt, np. taki jaki Ty stosujesz.

    Pozdrawiam i życzę wszystkiego najlepszego w 2016 roku

    OdpowiedzUsuń
  51. Po pierwsze :masz absolutnie cudowne włosy !!! :)
    a po drugie , czy słyszałaś kiedyś o włosach , które nie rosną po osiągnięciu pewnej długości ? w skrócie napiszę , że od kilku lat mam taką samą długość (sięgają za łopatki) i koniec , nie ruszają się nawet o cm :(
    ... myślisz , że jest coś na "porost" włosów ? coś co pomoże ? . ..ogólnie włosy mam zdrowe , lśniące , ale dlaczego nie rosną dalej ???

    OdpowiedzUsuń
  52. Prostuję włosy od około 7lat średnio 2x w tygodniu. Z natury są gęste, kręcone (najbardziej od spodu, na górze puszą się) czy lokówko-suszarka typu jakiej używasz byłaby dla nich odpowiednia? Czy jest możliwy efekt prostych włosów na włosach puszystych i czy będzie on trwały jak po użyciu prostownicy?
    Dziękuję za poradę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo cenne tricki, które sama stosuje. A co bym jeszcze dodała to wiązanie włosów do snu. Szczególnie fajnie sie układają po upięcia w koczek czy zwykłym kucyku. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Jestem tu pierwszy raz i powiem tak MASZ PRZEPIĘKNE WŁOSY!!!!, sama mam długie od lat i wiem ile to pracy kosztuje, Piękne! Ja ostatnio odkryłam że po stosowaniu szamponów bez parabenów itd. wreszcie mam miękkie włosy, a jestem posiadaczem tzw. szopy. Ani olejki ani nic im nie pomogło, dopiero ten szampon i odżywka.

    OdpowiedzUsuń
  55. piękne i zadbane włosy, przede mną jeszcze trochę pracy. Też mam długie włosy, staram się je dość regularnie podcinać, ale i tak moje końcówki się rozdwajają a włosy łamią. Słyszałam że dobre są do tego jakieś olejki, serum albo maski. Dostałam do przetestowania seboradin fitocell, miałaś go może lub coś z tej serii? Zastanawiam się jak jeszcze mogę szybciej zadbać o te nieszczęsne końcówki włosów. Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature