Top Social

SUKIENKA Z CEKINAMI NA SYLWESTRA - TAK CZY NIE?

Zabawa sylwestrowa tuż tuż, a ja jestem ciekawa ile z Was wybierze się na nią w cekinowej sukience. Myślę, że to tak specyficzny wieczór, że bez obaw możemy założyć najbardziej błyszczącą kreację, oczywiście o ile czujemy się w takim stroju komfortowo. Dziś pokażę Wam moją sylwestrową sukienkę oraz kilka cekinowych propozycji, jakie znajdziemy aktualnie w sklepach. 

kosmetyczna_hedonistka_sukienka_na_sylwestra_cekinowa_sukienka_cekiny

Moja sukienka pochodzi ze sklepu Monashe (tutaj klik) i pamiętam, że już w tamtym roku chciałam coś takiego kupić. Wahałam się między klasyczną, czarną sukienką z cekinami, lub właśnie taką w kolorze zieleni. Tak naprawdę mieni się na wiele odcieni i wygląda fantastycznie w sztucznym oświetleniu. Ubiorę do niej czarne szpilki i wezmę ze sobą minimalistyczną kopertówkę. Nie będę też szaleć z fryzurą, bo przy tak wyjątkowej sukience nie trzeba już dodatkowo podkręcać wyglądu wymyślnym upięciem czy biżuterią. Sukienka będzie stanowić główny punkt całej stylizacji.  Mam tylko nadzieję, że moi współtowarzysze nie oślepną :-)

czarne_szpilki_na_sylwestra_klasyczne_szpilki_półbuty
buty_do_cekinowej_sukienki_na_sylwestra
Szpilki to nie jest najwygodniejsza opcja na zabawę sylwestrową do białego rana, ale cóż zrobić, jak to właśnie one najbardziej pasują do tego typu sukienek. Wybrałam najwygodniejsze jakie mam i zastanawiam się jedynie nad odczepieniem tych frędzelków, które zawsze mnie denerwują przy każdym kroku. Buty dostępne tutaj klik

kosmetyczna_hedonistka_sukienka_sylwester_moda_blog_cekinowa
Jeśli jeszcze nie zdecydowałyście się na jakąś sylwestrową kreację z cekinami, to poniżej przygotowałam dla Was mały przegląd sukienek, które znajdziecie głównie w sieciówkach. Która podoba się Wam najbardziej? 
1. Srebrna sukienka - H&M  2. Czarna sukienka - H&M  3. Złota sukienka - Bonprix  4. Złota sukienka - Monashe klik  5. Niebieska sukienka - Bonprix  6. Brązowa sukienka - H&M  7. Srebrna sukienka - Mohito  8. Czarna sukienka - Monashe klik  9. Czarna sukienka - Mango

***

I teraz pytanie do Was: cekinowa sukienka na Sylwestra i karnawał - tak czy nie? Ubrałybyście taką? Przy okazji napiszcie też czy wybieracie się na jakąś imprezę czy może planujecie Sylwester z Polsatem :-)


↓ Obserwuj bloga, jeśli chcesz być na bieżąco z nowymi postami ↓


124 komentarze on "SUKIENKA Z CEKINAMI NA SYLWESTRA - TAK CZY NIE? "
  1. Myślę że czemu nie w końcu to sylwester, więc można zaszaleć z kreacją! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym z przyjemnością ubrała☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam cekinową sukienkę z h&m (czarno złotą), ale niestety nie układa się najlepiej. Z przodu jeszcze ujdzie, ale z tyłu nad tyłkiem jakoś dziwnie się marszczy. A do tego koszmarnie się ją zakłada. :-/ Niestety oderwałam metkę więc nie mogę jej zwrócić. Pozostaje mi granatowa tiulówka, czarny crop top i czerwone szpilki. ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie wcielas metki w środku to powinni Ci ją przyjąć. Ja tak oddałam spodnie bez problemu bo oni sprawdzają wewnętrzne metki. Pozdrawiam

      Usuń
    2. Nie jestem niestety pewna, czy bez metki ją przyjmą. Mojej koleżance ostatnio odmówiono właśnie z tego powodu :-)

      Usuń
    3. Zamawiałam ją online (niestety mam dosyć daleko do stacjonarnego h&m) więc bez metki nie przyjmą, ale pokombinowałam i założę ją jako bluzkę do tiulowej spódnicy. ;) Także nie zmarnuje się. ;)

      Usuń
  4. Witaj kochana :)
    Mam pytanie w kwestii włosów i ich podcinania. Co lepiej zrobić, obciąć wlosy dużymi nożyczkami które leżą w domu, kupic nożyczki z Rossmana które wiem ze cudu nie zdziałają czy udać sie do fryzjera który najprawdopodobniej ma tępe nożyczki? Dodam ze wlosy zawsze obcina mi mama i zawsze robila to nożyczkami do papieru ale teraz zwracam na to uwagę i nie mogę na to pozwolić. Nie stać mnie na nożyczki jaguar a tez mama nie chce mnie puścić do fryzjera mówiąc ze nie będzie wywalać pieniędzy na obcinanie na prosto skoro może zrobić to sama. Przez to cały czas sie waham czy w ogóle obcinać bo chciałabym zapuścić włosy proste a pozostało mi 8 cm żeby zejść z cieniowania i wtedy miałabym włosy za łopatki. Końcówki nie są w tragicznym stanie, są suche ale nie rozdwojone, ostatnio coraz częściej wlosy zaczęły sie zle układać i byc takie sianowate. Wlosy obcinala mi mama takimi dużymi nożyczkami w sierpniu ( aż 0,5 cm ). Caly czas rozmyślam i nie wiem co mam robić, doradź mi proszę.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam włosy prawie do pasa, podcinam swoje włosy raz na pół roku. Chodzę do swojego fryzjera od lat. Pani Basia podcina mi końcówki maszynką do strzyżenia i płacę za to jedynie 20zł. Więc moim zdaniem lepiej się udać do fryzjera i wydać 20zł niż obcinać i niszczyć włosy nożyczkami do papieru, no ludzie!!!!!! Nie robi się tego włosom..........

      Usuń
    2. Olivia, poszłabym jednak do fryzjera, ale uprzednio dopytaj się czy ma ostre nożyczki. To może głupie pytanie, ale lepiej uprzedzić, że zależy Ci na bardzo ostrym cięciu. Domowe nożyczki odpadają, tak samo te z Rossmanna, bo po nich to dopiero Ci się zaczną włosy rozdwajać :-)

      Usuń
    3. Nie będzie wywalać pieniędzy na obcinanie? To żart? Ludzie, nie wmawiajcie mi, że maksymalnie 30 pln za obcięcie włosów, to jakiś majątek. Okej, zrobimy za tę kwotę jakieś zakupy w markecie, ale włosów tez nie chodzi się obcinać co tydzień - grosz do grosza i uzbiera się kwota na podcięcie u fachowca a nie u mamy domowymi nożyczkami. Idąc tym tokiem Twoja mama nie powinna korzystać z usług prywatnego stomatologa, czy innego lekarza specjalisty - bo przecież na przykład ząb też może wyrwać sama. Rozgraniczmy skąpstwo a gospodarowanie pieniędzmi.

      Usuń
    4. No właśnie głupio by mi było tak pytać o ostrość nożyczek u fryzjera zwłaszcza ze jestem dość nieśmiałą osobą i ciężko by mi było cos wykrztusić. Moja mama twierdzi że fryzjerzy też używają takich nożyczek jak z Rossmana i że nie ma znaczenia czy to zrobi fryzjer czy ona :( I co tu począć? Chętnie ścięłabym maszynką u fryzjera gdyby nie było tak drogo ale tez podobno szybciej sie niszczą końcówki po takim cięciu:/

      Usuń
    5. Kochana, pytaj i się nie krępuj. Ja kiedy ostatnio byłam u fryzjera zapytałam o ostrość nożyczek, a mało tego, nawet to sprawdziłam. Według fryzjerki miały być ostre, niemalże nowe, ale okazało się zupełnie inaczej, więc zrezygnowałam z usługi :-) To Twoje włosy i musisz o nie zadbać, bo nikt za Ciebie tego nie zrobi :-)

      Usuń
    6. No to się zapytam :D dziękuję za radę:)

      Usuń
    7. Ja bym powiedziała fryzjerce że "ostatnim razem miałam włosy obcięte tępymi nożyczkami i strasznie mi się po tym cieciu włosy rozdwajały"

      Usuń
    8. A jak sprawdzic u fryzjera czy nozyczki sa ostre?

      Usuń
    9. Ja też poszłabym do fryzjera i nie bój się pytać bo taka informacja się należy!!

      Usuń
    10. Nawet jak zapuszcza się włosy, należy końcówki podcinać. Rzadziej i mniej, ale jednak.
      A ostre nożyczki ostrym nożyczkom nie są równe. Profesjonalni fryzjerzy płacą za nożyczki kilka tysięcy zł. I to nie tylko po to, aby dobrze się nimi pracowało ale żeby efekt ich pracy był dobry. I mam tu na myśli nie tylko formę fryzury ale także sam proces strzyżenia i kondycję włosa po strzyżeniu. Regularnie podcinam włosy co 7-8 tygodni i choć stylizuje je na ciepło, nie mam problemu z rozdwojonymi końcówkami. Dobry i profesjonalny fryzjer to nie musi być fryzjer gwiazd, który za strzyżenie skasuje kilka stówek. Dziewczyny, korzystajcie z usług profesjonalistów.

      Usuń
    11. W moim miescie nie ma profesjonalistów więc chyba zdecyduje sie na podcięcie maszynką którą tata dostał pod choinkę XD

      Usuń
    12. Wiesz, mówiąc profesjonaliści myślałam po prostu o fryzjerze. Dobrym fryzjerze. Z pewnością znajdziesz jakiegoś w swoim mieście. Jeśli wszyscy w Twoim mieście mają złe opinie, może warto pojechać do sąsiedniego miasta. Ja do swojego fryzjera jeżdże niedaleko ale jednak 20 km w jedną strone, choć miałabym bliżej do innego "jakiegoś". A podcinanie maszynką...owszem, efekt potrafi być fajny, taki prosty, tępy...ale wierz mi, jeśli ma się wprawną rękę... Decyzja należy do Ciebie. Jeśli masz długie włosy, w razie czego będzie z czego ścinać, żeby poprawić. Piszesz jednak, ze chcesz zapuścić, więc chyba szkoda każdego centymetra...Jeśli zdecydujesz się na maszynkę, każdy błąd w podcięciu będzie bardzo widoczny... nie tylko przy rozpuszczonych włosach.

      Usuń
    13. Ja z powodzeniem podcinam sobie wlosylwestry maszynką taty :D końcówki są prawie idealne i scinam dokładnie tyle ile chcemy ;) scinam włosy związane pod brodą

      Usuń
  5. my do klubu lecimy :) co prawda cekiny zawsze mnie odpychały, ja postawię na małą czarną ze złotymi wstawkami

    OdpowiedzUsuń
  6. Zjawiskowa <3
    Mam tylko jedno pytanie - czy sukienka nie drapie? Miałam kiedyś jedną cekinową sukienkę z Zary i skończyło się to drapaniem i zaciąganiem wszystkiego dookoła... :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drapie jak wszystkie cekiny niestety :-)

      Usuń
    2. Mam wrażliwą skórę u mnie by nie przeszło ale sukienka jest piękna

      Usuń
    3. Przebolałam i zamówiłam sobie nową cekiniastą... Sylwester to jednak taka jedyna okazja w roku :)

      Usuń
  7. Piekna, sama bym taka zalozyla, gdyby nie fakt, ze nie lubie sylwestra i zaszywam sie w domu :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienkę, buty - zakładamy. Ubrać to się można W COŚ.
    A co do sukienki, widziałam taką lub bardzo podobną u Styloly i bardzo mi się podobała. Ty też świetnie w niej wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, zawsze coś pomieszam :-) Ole ma chyba tą sukienkę zrobioną z mniejszych cekinów :-)

      Usuń
  9. Śliczna sukienka :) Jak najbardziej nadaje się na Sylwestra.

    OdpowiedzUsuń
  10. Boska ta sukienka :) Niestety kompletnie nie wpisuje się w klimat imprezy na jaką idę :) Kreację sylwestrową miałam już dawno kupioną - czerń połyskująca złotem. Ale co z tego skoro luby chce się wybrać na "kicz fluo party". Musi być kiczowato i fluorescencyjnie na dodatek. Najwyraźniej ktoś chce mnie psychicznie wykończyć stylistycznymi koszmarkami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zwykle bawię się świetnie na imprezach, które zapowiadają się bardzo kiepsko, więc może i u Ciebie tak będzie :-)

      Usuń
    2. Oby :) Dziękuję za nutkę optymizmu!

      Usuń
  11. Twoja jest śliczna, taka nietypowa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ubrałabym, ale na moją figurę ciężko znaleźć coś co będzie dobrze wyglądać, więc zostaję przy dodatkach:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna jest ta zielona na Tobie, a poza tym ta złota nr 3 oraz brązowa nr 6 :))))))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jestem jak najbardziej na tak ;-) Jest przepiękna i bardzo Ci pasuje także śmiało możesz w niej przetańczyć całą noc ;) A co do propozycji sukienek, które dla nas przygotowałaś to najbardziej podoba mi się 3 sukienka ta złota jest obłędna ;-) Ja w tym roku niestety spędzę sylwestra przed polsatem :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też w tym roku najchętniej zostałabym w domu, ale jak mus to mus :-)

      Usuń
  15. Ja miałam zamiar iść w cekinowej, nawet zamówiłam z Nelly.com niestety nie przysłali i jestem zmuszona iść w takiej jaką mam. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeżeli chodzi o frędzle to koniecznie je odczep. Wiem, że są teraz super na topie ale sądzę, że bez nich będzie dużo lepiej. :) Udanej zabawy. Sukienka jest prześliczna i taka bardzo sylwestrowa. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odczepiam, bo faktycznie są zbędne :-) Dziękuję i Tobie również życzę udanej zabawy!

      Usuń
  17. Uwielbiam cekiny <3 Mam w szafie sukienkę z góra ozdobioną złotymi cekinami i rozkloszowanym lejącym się dołem. Jest ponadczasowa :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Taka sukienka, czemu nie, na Sylwestrze trzeba błyszczeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak dla mnie taka kiecka jest idealna na Sylwestra. Jak szukałyśmy z siostrą to właśnie pięknej i błyszczącej. Tego dnia trzeba błyszczeć, jak już się gdzieś lezie szaleć :) Oczywiście, siostra nie wzięła brokatowej sukienki, bo cała się sypała, ale cekinowa jak najbardziej tak! A ta Twoja jest przepiękna. Szkoda, że nie wiedziałyśmy o niej wcześniej...

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam dwa cekinowe egzemplarze, ale bez większych szaleństw , bo w czerni. Podoba mi się taki efekt!

    OdpowiedzUsuń
  21. Podobają mi się bardzo taie ceinowe kieci i chętnie kiedyś sobie kupię. Za to Twoja jest po postu śliczna!

    blog klik

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne szpilki i sukienka. Cekiny są jak najbardziej na miejscu na imprezie sylwestrowej

    OdpowiedzUsuń
  23. Na jednym sylwestrze miałam na sobie czarną sukienkę z cekinami - sprawdziła się idealnie. W tym roku stawiam na coś mniej iskrzącego (tylko dekolt będzie obszyty kamykami), w zamian na powiekach będzie błysk i szaleństwo ;)

    Udanego Sylwestra!

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne sukienki! :) A czy na stronie MONASHE też są wyprzedaże ? (chodzi mi o to czy w ogóle, bo na tą chwilę widzę że nie ma :( )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj niestety nie wiem, musisz obserwować stronkę :-)

      Usuń
  25. Ślicznie wyglądasz w tej olśniewającej sukience

    OdpowiedzUsuń
  26. Mi bardzo podobają się takie sukienki :) Sylwester jest od tego żeby zaszaleć :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna sukienka, chętnie bym taka założyła na sylwestra. Ja niestety w tym roku witam Nowy Rok w domu :-(

    OdpowiedzUsuń
  28. Czemu nie, sukienka z cekinami jak najbardziej, pasuje właśnie na sylwestrową noc :) Ja bym do tej co masz upięła wysoko koczek :) Nawet jeśli założysz kolczyki to zawsze możesz powołać się na promowany look Balmain :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba zrobię sobie taką wysoką, gładką kitkę :-) Co do Balmain, to jakoś do końca nie trafia do mnie ten przepych :-)

      Usuń
  29. Na Tobie wygląda świetnie, ja na sobie niezbyt lubię gdy jestem cała w cekinach :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna sukienka, na karnawał i Sylwestra cekiny to podstawa. Jeśli nie chcesz żeby towarzysze oślepli, pamiętaj- nie kupujcie alkoholu z nieznanych źródeł hehe ;) Dobrej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, dobre :-) Tobie również życzę udanej zabawy! :-)

      Usuń
    2. Dzięki, niech moc będzie z Tobą ;)

      Usuń
  31. Kochana Dario, chciałabym prosić Cię o pomoc,chcę kupić suszarko-lokówkę,co myślisz o takiej ROWENTA CF 9232. Pozdrawiam K.L

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej kochana, suszarka wygląda na bardzo fajną. Ja mam trochę inny model, bez regulacji prędkości obrotów i bez dodatkowej szczotki, więc ta Twoja jest o wiele lepsza :-) Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Dziękuje za pomoc. 😄😊😘. K.L

      Usuń
  32. Pani Dario uwielbiam Pani bloga i Pani piękne włosy!! Mam pytanie odnośnie pielęgnacji, co Pani uważa na temat nawilzaczy do wlosów (saun)? Mogłaby Pani o tym napisać następnego posta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :-) Postaram się stworzyć taki wpis, bo ostatnio interesowałam się tym tematem :-)

      Usuń
  33. A ja się waham czy założyć cekinową. Strasznie mnie ona gryzie.:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. można ją czymś podszyć ale nie każdą się da :)

      Usuń
  34. gdybym miała Twoją sylwetkę to bym się zdecydowała ;p mam taką jedną no i nie jest najgorzej ale jeszcze nie wiem czy się na nią zdecyduję ;p Ty w swojej pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  35. U mnie leżą i przebierają nogawkami srebrne spodnie... 😁

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja dorwałam tą na promocji w mango i założę ją na studniówkę bo na zwykłą domówkę jest za strojna :D Ale zgadzam się, że nie potrzeba już do niej dużo biżuterii :)

    OdpowiedzUsuń
  37. W wielu sklepach dokładnie taki kolor cekinów można znaleźć ! Na pewno w Mohito!
    Katosu zrobiła makijaż w takich barwach ostatnio heh

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo przypadła mi ta kolorystyka do gustu.
    Fajnie wszytsko dobrałaś!

    SUPER

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja wybieram się na sylwestra w stylu lat 80. i mam czarną, welurową sukienkę z odkrytymi ramionami, taka wiecie, ma rękawy, ale opadające. Wygrzebałam ja z maminej szafy, sama ja nosiła 30 lat temu :P teraz ta sukienka przeżyje swoją drugą młodość!

    OdpowiedzUsuń
  40. Hejka kiedyś dodałaś bardzo przydatny post na temat 3 substancji do zrównoważonej pielęgnacji włosów :) bardzo mi to pomogło ale nie wiem czy mam używać np jednego dnia odzywki emolietenowej a potem do kolejnego mycia humektantów? czy jakoś mieszać te odzywki czy jak się do tego zabrać! :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękna ta sukienka, ja jednak preferuję zwykłą, małą czarną, bez zbędnego świecenia.

    OdpowiedzUsuń
  42. Raz się żyje, a co, ubrałabym :) W tym roku domówka!

    OdpowiedzUsuń
  43. Moim zdaniem taka sukienka na karnawał jak najbardziej na tak! Ja w tym roku jednak sylwester z dwójką... :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja bym się w takiej nie czuła zbyt dobrze, choć prezentowana przez Ciebie zieleń naprawdę coś w sobie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Twoja sukienka jest prześliczna *-*

    OdpowiedzUsuń
  46. Zapewne na moim balu będzie kilka bombek z choinki ;) ale ja wolę sexi małą czarną z odkrytymi plecami.

    OdpowiedzUsuń
  47. Chętnie bym wskoczyła w cekinową kieckę, ale w tym roku będę oglądać sztuczne ognie z balkonu z moim roczniaczkiem ;)) Dario, próbowałaś innych kosmetyków Babydream oprócz szamponu który zawsze polecasz? :) Coś Ci się jeszcze sprawdziło? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe to tak jak my z mężem :) 1 i 3 lata na dodatek roczna jeszcze na piersi... już nie wiem jak oduczyc. W dzień by przeszło gorzej z nocą. Pozdrawiam wszystkie mamy spedzajace sylwestra w domu :) może za rok się uda na balu :))

      Usuń
    2. Chyba już nic mnie tak nie porwało jak szampon właśnie :-)

      Usuń
  48. Twoja sukienka jest przecudowna, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Witaj kochana! Ponawiam pytanie, które zadałam pod poprzednim postem, ale teraz trochę je zmodyfikowałam ;-). Mianowicie, mam cerę wrażliwą (bardzo), ale też mocno podatną na zapychanie i powstawanie zaskórników, niestety... Możesz mi polecić jakiś dobry krem nawilżający przeznaczony właśnie do takiego typu cery?
    Oczywiście serdecznie pozdrawiam oraz życzę udanego Sylwestra i szczęśliwego Nowego Roku ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz na myśli krem na dzień, pod makijaż czy na noc? :-)

      Usuń
    2. Na noc, żeby dobrze regenerował skórę po całym dniu. ;-)

      Usuń
  50. Dario, piękna kopertówka. Zdradzisz skąd?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Także z Monashe, ale nie ma jej już w sprzedaży :-)

      Usuń
  51. Boska sukienka! Idealna dla sroki takiej jak ja i to nie tylko na sylwestra! :))

    OdpowiedzUsuń
  52. Kosmetyczna hedonistko:) mogłabyś napisać post na temat peelingu skory głowy ? Dzięki temu blogowi dowiedziałam się bardzo duzo na temat wlosow za co dziękuję ale brakuje mi postu na temat wlasnie tego peelingu no chyba ze cos przeoczyłam 😀 pozdrawiam 😀✌

    OdpowiedzUsuń
  53. ja sylwester w Pizamie spedze :) jak co roku :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Jestem jak najbardziej na tak - zawsze mi się taka marzyła, nie znalazłam jeszcze tylko modelu dla siebie, jednak strasznie mi się spodobała ta Twoja ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Cudownie wyglądasz w tej sukience:) Udanej zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  56. W tym roku sylwester z polsatem ew z TVN-em :P Pięknie się prezentujesz kochana. :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Faktycznie oślepiająca :))

    OdpowiedzUsuń
  58. Daria co to dokładnie za pędzelek Zoeva? Nada się do rozświetlacza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zoeva 114 :-) Będzie idealny do rozświetlacza :-)

      Usuń
  59. Uważam, że to jedyny wyjątkowy wieczór i sukienka z cekinów jak najbardziej tutaj pasuje! W końcu kiedy mamy ją nałożyć? 4-go stycznia do pracy ;) ?
    pozdrawiam i zyczę miłej zabawy!
    A.

    OdpowiedzUsuń
  60. Dario, jakoś te cekiny do mnie nie przemawiają.... Ale Twoja sukienka jest piękna a Ty prezentujesz się w niej olśniewająco! Sukienka nie jest banalna ani kiczowata....

    OdpowiedzUsuń
  61. Nie przepadam za takimi sukienkami. Lubię patrzeć jak ktoś takie ma, ale wiem że ja bym się czuła źle.

    OdpowiedzUsuń
  62. Cześć, mam prośbę, mogłabyś mi coś doradzić? dwa lata nie farbowałam włosów, aż tu nagle mnie naszło i... rozjaśniłam je :( wyglądają świetnie ale są strasznie przesuszone, ciężko się rozczesują i niestety się kołtunią... poleć mi jakąś maskę/odżywkę, cokolwiek proszę :( dziękuję i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kallos Blueberry, do tego na noc olej awokado naprzemiennie z olejem lnianym i ewentualnie maska Biovac z pomarańczowym paskiem :-) Możesz też kupić odżywkę bez spłukiwani, którą nałożysz na włosy po zmyciu tej normalnej odżywki. Polecam odżywki Schauma i Gliskur :-) Włosy będą się o wiele lepiej rozczesywać i będą zabezpieczone przed łamaniem.

      Usuń
  63. Moim marzeniem była zawsze złota sukienka z cekinami :), więc zdecydowanie TAK!

    OdpowiedzUsuń
  64. Witaj Dario,
    Mam pytanie dotyczące pędzli do makijażu. Rozważam zakup pędzla do pudru i różu i nie wiem, który wybrać. Mój dylemat rozbija pomiędzy Zoeva 106 a Hakuro H55 oraz Zoeva 127 a Hakuro H24. Które z tych pędzli mogłabyś mi bardziej polecić?

    Pozdrawiam
    Olciaaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze będę polecać pędzle Zoeva, bo są lepsze jakościowo od Hakuro i będą z Tobą dłużej :-)

      Usuń
  65. Jesteśmy zdecydowanie na TAK! Sukienka z cekinami to świetny pomysł na sylwestrową stylizację :)

    SiostryAndrzejewskie

    OdpowiedzUsuń
  66. Mi takie sukienki nie pasują. Kiedyś nad tym ubolewałam, ale poradziłam sobie z tym. Ty spokojnie możesz ją założyć :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  67. mam taką i ją uwielbiam :) jest po prostu idealna na sylwestra :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  68. Ja jestem na TAK:) Cekinowe sukienki są stworzone na sylwestra ;) Nie ma chyba innej okazji kiedy taka sukienka wygląda "na miejscu" :) Ja w tym roku też ubiorę klasyczną cekinową, złotą sukienkę, ale strasznie podobają mi się w takim kolorze jak Twoja, więc pewnie za rok też taką sobie sprawię ;) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Druga sukienka z h&m przepiękna! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  70. Hej kochana, bedzie jakiś post o pefumach?

    Mogłabys polcić jakieś bardzo trwałe, któr uzywasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam kilka takich ale chyba najbardziej trwałe są Michael Kors Sexy Amber i Cat Deluxe od Naomi Campbell :-)

      Usuń
  71. Ja jestem na tak :D Zawsze chciałam małą czarną z cekinów, ale kurcze... nie znalazłam takiej, która by leżała idealnie i nie była kiepska jakościowo, póki co, ciągle jest coś nie tak :(

    OdpowiedzUsuń
  72. Gdybym szła na typową imprezę sylwestrową w klubie/na domówkę gdzie ustalamy takie ciuchy to może i tak, ale od lat chodzę na domówki gdzie byłaby zbyt krzykliwa. Do klubu w trakcie karnawału bym chyba też w takiej nie poleciała - no chyba że w tej czarnej, bo jest zbyt ładna żeby narzekać :P

    OdpowiedzUsuń
  73. Numery 1, 3 i 8 to moje typy :) Jakbym tak trochę schudła, to może, może... ;)

    OdpowiedzUsuń
  74. Ta zielonkawa sukienka jest super :) ale ja bym ja ubrała na wigilię, tez firmowa..a na sylwestra pod warunkiem że bez tańców albo w klimatyzowanej sali, bo robi wrażenie, że jest z grubego materiału. Nie chciałabym się spocic ;) lepiej coś bez rekawow jak nr 1 lub sexi 8 :)

    OdpowiedzUsuń
  75. szkoda, że niektóre cekinówki troche gryzo w środku :<

    OdpowiedzUsuń
  76. Bardzo ładna ta sukienka, przypomina mi cień do oczu Urban Decay Moondust "Zodiac", bardzo podobnie wygląda na czarnej bazie :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Na mojej imprezie sylwestrowej, jedna dziewczyna miała Twoją sukienkę ! Nie mogłam oderwać od niej oczu. Te cekiny mienią się obłędnie ! Zdecydowanie jestem na tak !

    OdpowiedzUsuń
  78. Ja nie lubie chodzić w cekinach właśnie ze względu na to, że je w środku czuć i drapią mnie zawsze :P

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature