Top Social

PIELĘGNACJA MOICH WŁOSÓW: AKTUALIZACJA PAŹDZIERNIK/LISTOPAD 2015.

Dziś post z aktualną pielęgnacją moich włosów. Napiszę Wam o ulubionych płukankach, podsumuję kurację wcierkową i pokażę kilka nowych produktów pielęgnacyjnych. Mam nadzieję, że jak zwykle znajdziecie tu coś dla siebie.

kosmetyczna_hedonistka_jak_dbam_o_wlosy_pielegnacja_włosów

head&shoulders_szampon_przeciw_wypadaniu_wlosow_babydream_dla_dzieci_łagodny_szampon


MYCIE WŁOSÓW
__________
Nadal jestem wierna swojemu ulubionemu szamponowi Babydream z Rossmanna. Myję nim włosy co drugi dzień. Dla tych z Was, które narzekają na plątanie włosów po zastosowaniu tego szamponu mam dobrą wiadomość. Jest dostępna wersja ułatwiająca rozczesywanie, która faktycznie pozostawia włosy bardzo gładkie już na etapie zmycia szamponu. Tak na dobrą sprawę (jeśli jesteście leniuchami), to można zrezygnować już z odżywki, chociaż osobiście sobie tego nie wyobrażam. Niestety ta nowa wersja podrażnia skórę mojej głowy i pozostanę przy klasycznym Babydream-ie. 

Nowy produkt do mycia, który stosuję raz na 2 tygodnie, to szampon Head&Shoulders przeciw wypadaniu włosów. Bardzo dobrze oczyszcza włosy, pozostawiając je gładkie i lekkie, co przy pielęgnacji emolientowej jest ważne. Podczas stosowania olejków jest taki moment, kiedy włosy stają się zbyt mocno dociążone i od czasu do czasu warto porządnie je oczyścić za pomocą takiego produktu. To miła odmiana po Babydream-ie, który nie pachnie tak ładnie, jak Head&Shoulders. Prawdę mówiąc po tak długim czasie stosowania szamponu Babydream mam już serdecznie dosyć jego dziwnego zapachu, ale cóż, liczy się pozytywne działanie. 

kallos_blueberry_milk_drożdżowa_maska_przyspieszająca_wzrost_włosów_agafii


ODŻYWKI
__________
W październiku na chwilę wróciłam do pielęgnacji proteinowej, bo moje włosy stały się bardzo obciążone, "oklapnięte", mało sypkie i bez życia. Miały co prawda optymalną gładkość, były błyszczące i lejące, ale mojej fryzurze wyraźnie brakowało lekkości. Jak zawsze świetnie sprawdziła się maska Kallos Milk na bazie protein mlecznych. Jest to moja ulubiona maska proteinowa, która w bardzo szybki sposób przynosi oczekiwane przeze mnie rezultaty. Nakładałam ją przez 2 tygodnie pod czepek na 15 minut, lekko podgrzewając ciepłym nawiewem suszarki, następnie spłukiwałam. Raz w tygodniu robiłam też laminowanie żelatyną, o którym pisałam TUTAJ klik. Jest to również niezawodny, a do tego tani i łatwy sposób na dostarczenie włosom protein.

Po dwóch tygodniach moje włosy odzyskały równowagę i stały się przede wszystkim bardzo sypkie i lekkie, przez co objętość fryzury była większa. Natomiast zauważyłam, że końce zaczynają się za bardzo przesuszać i usztywniać, więc ponownie wróciłam do standardowej pielęgnacji na bazie emolientów. Moją ulubioną odżywką emolientową jest oczywiście Kallos Blueberry z olejkiem awokado . Muszę przyznać, że jest bardzo trudno dostępna i znalazłam ją w małej, osiedlowej drogerii. Próżno jej szukać w Hebe czy Naturze, a szkoda, bo inne wersje są na półkach.

Ponownie kupiłam też drożdżową odżywkę Receptury Babci Agafii, która co prawda ma w składzie drożdże zawierające proteiny zbożowe, ale jest też niesamowicie bogata w najróżniejsze olejki, sok brzozowy i ostopest. Bardzo dobrze działa na moje włosy, które stają się miękkie, dobrze nawilżone i błyszczące. Nie używam jej na skalp, ale jest to maska pobudzająca wzrost włosów, więc jeśli macie mało wrażliwą skórę głowy, to możecie spróbować.

Jeśli nie czytałyście jeszcze o zrównoważonej pielęgnacji włosów czyli o emolientach, proteinach i humektantach, to zapraszam do lektury starszego wpisu TUTAJ klik. 

PŁUKANKI PO ODŻYWCE
__________
Przez większość października zrezygnowałam z płukanek, ale wróciłam do nich w listopadzie. Szczególnie często robiłam płukankę piwną oraz płukankę z siemienia lnianego i cytryny (pisałam o nich TUTAJ klik). Aktualnie stosuję też płukankę z kory dębu, która ma naturalnie przyciemniać włosy. 3 czubate łyżki takiej kory zalewam 3 szklankami wody i doprowadzam do wrzenia. Gotuję pod przykryciem 5 minut, odstawiam do wystudzenia. Płuczę włosy przez 10 minut zanurzając je w misce lub w większym naczyniu, następnie suszę. Efekt kolorystyczny powinien pojawić się po 2-3 użyciach. 

olejek_do_wlosow_serum_na_końcówki_indola_glamorous


SERUM NA KOŃCÓWKI
__________
Niedawno pisałam Wam o tym, że znalazłam zamiennik Loreal Mythic Oil, który był od wielu lat moim ogromnym ulubieńcem. Nie wiem czy jego formuła się zmieniła, a może to moje włosy nie są już tak podatne na działanie tego produktu, ale znacznie lepszy jest dla mnie aktualnie olejek Indola Glamorous Oil Gloss. Jest trochę mniej obciążający, niż Mythic Oil, do tego ładniej pachnie i naprawdę świetnie wygładza końcówki bez ich nadmiernego natłuszczania. Będzie idealny do włosów, które są cieniutkie i rzadkie, bo ma naprawdę lekką formułę. Ostatnio wróciłam też do serum z Marion Termooochrona i przypomniałam sobie dlaczego tak bardzo je kiedyś lubiłam. Fantastycznie wygładza włosy i są odczuwalnie bardziej śliskie oraz przyjemniejsze w dotyku. Z tym serum trzeba jednak uważać, bo zbyt duża ilość może obciążać. Na razie zrezygnuję z używania Mythic Oil i być może za jakiś czas znów będzie mi odpowiadać. 

olej jojoba delawell


OLEJKI DO OLEJOWANIA
__________
Przez ostatnie dwa miesiące (pomijając 2 tygodnie proteinowej pielęgnacji), używałam do olejowania olejku awokado i jojoba z Delawell na zmianę. Olejki tej marki są jak dla mnie najbardziej skuteczne i do tego można je z łatwością kupić np. w Hebe. Teraz chcę wrócić do oleju lnianego, który planuję też codziennie pić po jednej łyżce na noc.

olejowanie_włosów_nawilżanie_włosów_suche_włosy_regeneracja_włosów


WCIERKI
__________
Po moim ostatnim wpisie o 3 najlepszych, domowych wcierkach, wiele z Was deklarowało przystąpienie do wspólnej, "wcierkowej" akcji :-) Ciekawa jestem jak Wam idzie? Ja aktualnie zatrzymałam się na wcierce ze skrzypu i pokrzywy, ale cały czas trzymam się wcierkowego harmonogramu, o którym pisałam TUTAJ klik. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona rezultatami, bo ilość małych, wyrastających włosków jest wręcz nieprawdopodobna. To tylko utwierdza mnie w przekonaniu, że naprawdę warto się przemęczyć i poświęcić trochę czasu na odpowiednią pielęgnację, a efekty przyjdą prędzej czy później. Liczy się tylko systematyczność, sumienność i upór :-) Wcierki będę robiła jeszcze do końca grudnia. Później zobaczymy. O dalszych perypetiach na pewno dowiecie się w pierwszej kolejności. 

***

Mam nadzieję, że o niczym nie zapomniałam. Jeśli macie jakieś pytania, to śmiało zadawajcie je w komentarzach niżej. Postaram się pomóc jak zawsze :-) A może to Wy macie coś ciekawego do polecenia jeśli chodzi o pielęgnację włosów? 


Zapraszam na mój Instagram @kosmetycznahedonistka




↓↓Obserwuj bloga, jeśli chcesz być na bieżąco z nowymi postami ↓↓  




167 komentarzy on "PIELĘGNACJA MOICH WŁOSÓW: AKTUALIZACJA PAŹDZIERNIK/LISTOPAD 2015."
  1. Kupilam te maske Kallos blueberry z Twojego polecenia, ale nie mam do niej za bardzo dostępu w Wielkiej Brytanii i zapłaciłam na ebay 9,50 funta. Ciekawe jak bardzo przepłaciłam :-) Mam nadzieję, że będę z niej zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuu, mam nadzieję, że zarabiasz w funtach ;-P

      Usuń
    2. aaaaa Kallos w takiej cenie? Czeka mnie wyjazd do UK, już wiem, że muszę zabrać ze sobą zapas Kallosow :P

      Usuń
    3. Kochana u nas kosztują do 15 zł ...więc teraz ta wiadomość Cię chyba zaboli :(

      Usuń
    4. Jeśli już musisz kupować za granicą to proponuje Ci m-shop.eu - akurat teraz kallos blueberry jest niedostępny, ale aloe czy silk jak najbardziej - w cenie polowe niższej, bo za ok 5 funtów... ja tam kupuje jak pomieszkuje w Szkocji, sprzedają polskie kosmetyki

      Usuń
    5. Ja polskie kosmetyki kupowałam w Anglii zawsze na m-shopie. Jest tam taka opcja zaproponowania produktu i kiedyś napisałam o kallosach, jak wypuszczono te nowe wersje kallosów to właśnie pojawiły się do kupienia po ok. 5 funtów każdy. Trzeba tylko patrzeć bo czasami są wykupione albo szybko znikają i są potem znowu.
      Sama próbowałam blueberry, ale niestety włosy były po nim takie dziwnie spuszone i splątane, co mnie bardzo zdziwiło bo normalnie nie plączą mi się włosy. Szkoda trochę bo pierwsze użycia zapowiadały się obiecująco, ale myślę że spróbuję wersji milk bo bardzo lubię proteinowe produkty. Jestem ciekawa zapachu, czy faktycznie pachnie jak budyń? :D

      Usuń
    6. Ja mieszkam w Niemczech I zamwaiam kallos na www.iparfumerie.de z tego co sie orientuje maja wersje w kilku innych krajach. Kallos jest dostepny w bardzo rozsadnych cenach Blueberry np 2,50 euro. Moze w UK tez jest odpowiednik tego sklepu. Powodzenia

      Usuń
    7. Można też kupić na Allegro - nawet z wysyłką za granicę taniej wyjdzie.

      Usuń
  2. Jak radzisz sobie z tym, że babydream prawie wcale się nie pieni? Próbowałam podejść do niego parę razy, ale bardzo ciężko nim umyć włosy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwestia przyzwyczajenia. Nie powiem, żeby mycie włosów tym szamponem było przyjemnością, ale ważne, że działa i mnie nie podrażnia :-) Za drugim razem pieni się już trochę lepiej :-)

      Usuń
    2. O cenna uwaga! Ja z lenistwa nigdy nie myję drugi raz, zwłaszcza, że niestety muszę to robic codziennie :(

      Usuń
    3. Bardzo często tak robię szczególnie po olejowaniu :-)

      Usuń
    4. Polecam metodę kubeczkową, rozwodniony babydream pieni się od razu przy pierwszym myciu :)

      Usuń
    5. To bardzo dobry pomysł. Przyznam jednak, że jeśli tak naprawdę porządnie zmoczę włosy, to pieni się już za pierwszym razem. Oczywiście nie tak, jak np. Head&Shoulders, ale tragedii nie ma :-)

      Usuń
    6. A ja po prostu wylewam go bardzo dużo i wtedy pieni się szybko :D

      Usuń
    7. A czy na skalp też można nakładać maskę czy tylko od ucha w dół?

      Usuń
    8. Ja go rozcieńczam z wodą i lepeij się rozprowadza i szybciej się pieni , ponieważ jest dość gęsty ;/

      Usuń
  3. czy ktoś z Was spotkał się z wysypem babyhair po piciu czystka? Bo mam pełno nowych włosków, a zupełnie nie wiem od czego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czystek mógł mieć na to istotny wpływ :-)

      Usuń
    2. Co sądzisz o keratynowym prostowaniu?:)

      Usuń
  4. Gdzie można kupić Indola Glamorous Oil Gloss.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest dostępny w salonach fryzjerskich, ale widziałam go też w internetowych sklepach fryzjerskich :-)

      Usuń
  5. Zdjęcia do postów wykonujesz sama czy ktoś Ci przy tym pomaga??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi , mnie też to interesowało zawsze 😀

      Usuń
    2. Twoje zdjecia oglada sie z czysta przyjemnoscia, wszystko do siebie pasuje, ciekawe "rekwizyty", glownie kawa i slodycze mi sie podobaja bo sama je uwielbiam :) jestes bardzo fotogeniczna :)

      Usuń
  6. Ja mam pytanie, choć nie dotyczące tego postu. Kochana, czy biżuteria Sotho jest na bardzo cienkich i podatnych na zrywanie łańcuszkach? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiedziałabym, że wręcz przeciwnie :-) Takie łańcuszki z prawdziwego złota są bardziej delikatne :-)

      Usuń
    2. Nie polecam pozlacanych, okropny zolty kolor i na dodatek szybko sie sciera. Polecam srebrne

      Usuń
  7. a Tak po za tym masz obłedne włosy! Moje marzenie! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach jak zwykle nie moge napatrzeć sie na Twoje piękne włosy...wiesz ze dzięki Tobie polubiłam ten szampon i kupiłam Babydream :) nawet córcia korzysta :) wypróbuje tez ten head &shoulders,moze tez mi posłuży :) obecnie nazmiennie używam szampon Joanny z Rzepą ( nie za ładnie pachnie ) i Baby :) buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię go za łagodne działanie, ale zapach mnie już baaardzo męczy :-)

      Usuń
    2. ja się już przyzwyczaiłam,ale moze też kiedyś powiem stop,jak go skonczę,to wypróbuje head,dziękuje za te wspaniałe posty i porady <3

      Usuń
  9. A ja mam ogromny problem z łamiącymi się końcówkami. Używam jedwabiu z aloesem z green pharmacy oraz serum z garniera na rozdwajające się końcówki. Stosuję również wcierkę z kozieradki i włosy rzeczywiście po niej szybciej rosną ale przez łamiące się końcówki nie widać aż tak dużego przyrostu włosów jak bym tego oczekiwała. Możesz mi może coś poradzić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno niektóre jedwabie mają w składzie alkohol denat, który niestety bardzo przesusza włosy zamiast je pielęgnować. Zainwestuj w dobry olejek, który będziesz nakładać na noc np. olej awokado :-) Jedwab to nie jest coś, co włosy pielęgnuje, a jedynie optycznie poprawia ich stan, bo jest oparty na silikonach :-)

      Usuń
    2. ale właśnie po to jest jedwab i silikony, ma zabezpieczać przed rozdwajaniem. A odżywianie to już co innego :P Myślę, że po prostu trzeba robić i to i to. A jeśli chodzi o uparte rozdwajanie się to zwróć uwagę na to czy nie są to urazy też mechaniczne i czy po prostu nie są to starsze włosy w gorszej kondycji, tej przed pielęgnacją

      Usuń
  10. Moja droga, jeżeli mogłabym zapytać mniej więcej ile czasu zajęło Ci dojście do tak perfekcyjnego stanu włosów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To długi proces i na pewno nie jestem jeszcze na mecie :-)

      Usuń
    2. uważam że jesteś, ale jako perfekcjonistka będziesz dążyła do JESZCZE LEPSZEGO ;))).
      pozdrawiam A.:)

      Usuń
  11. Osobiście wydaję mi się, że piękne włosy to kwestia genów. Oczywiście, możemy sobie ,,pomagać" kosmetykami ale za wiele nie zdziałamy. Nie ma się co łudzić ,że zastosujemy odżywki i urosną nam tak piękne włosy jakie Ty posiadasz :( a szkoda! :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tu się mylisz. Mam wrażenie, że wiele osób z góry zakłada, że włosy to kwestia genetyki i na pewno żadna pielęgnacja im nie pomoże. A tymczasem czy to nie jest usprawiedliwianie lenistwa? Może po prostu masz złe doświadczenia z pielęgnacją, którą dobierałaś nieumiejętnie? To, że używamy odżywek i masek nie oznacza, że nasze włosy się zregenerują. Trzeba jeszcze wiedzieć jakich produktów potrzebują :-) Jasne, genetyka jest istotna, ale na pewno nie ośmieliłabym się stwierdzić, że pielęgnacja jest wobec niej bezradna :-)

      Usuń
    2. Razem z moja mamą od jakiegoś czasu stosuje taką samą pielęgnacje włosów. I.... Moja mama choć 20 lat starsza to ma dwa razy więcej włosów :-D Moje włosy po prostu wymagają WIECEJ wysiłku i bardziej indywidualnego podejścia :-D

      Usuń
    3. Dokładnie. Myślę, że z każdymi włosami da się COŚ zrobić, tylko trzeb do tego podejść świadomie :-)

      Usuń
    4. Ja niestety w dużej części muszę się zgodzić z Hello Fashion! Odżywki, maski i cała pielęgnacja są w stanie poprawić kondycję włosów, ale na ich grubość i gęstość nie będą miały wpływu. Nawet najlepsze wcierki nie pogrubią cienkich włosów ani nie zwiększą objętości kucyka z przykładowych 7 cm do 12 cm (oczywiście nie mówię tu o sytuacji, gdy komuś nagle z różnych przyczyn wypadło połowę włosów i udało mu się wrócić do dawnej objętości, ale o osobach, które zawsze miały mało włosów). Grubość pojedynczego włosa oraz ilość meszków włosowych na głowie są niestety uwarunkowane genetycznie i nie mamy na nie żadnego wpływu. Pozdrawiam :)

      Usuń
    5. NIESTETY :C nie da sie ;'c

      Usuń
  12. genialne zdjęcia! <3 ja też używam odżywek z Kallosa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedys przeczytałam u Ciebie o olejku avocado, kupiłam go i wiesz co? Moje farbowane włosy go pokochał, są teraz mocniejsze, końcówki się nie rozdwajają, a przede wszystkim mają niesamowity blask. Od niedawna stosuję też kallosa bluebbery, ale mam też innego zapomniałam teraz jego nazwę (3skladniki) - ten jest dla mnie najlepszy. Lubię Twoje wpisy, zawsze czymś mnie zainspirują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie bardzo się cieszę i pozdrawiam :-)

      Usuń
  14. Ostatnio z szamponu Syoss Repair Therapy przerzuciłam się na Argan Professional i zauważyłam że włosy mi się zrobiły nie przyjemne w dotyku i starsznie widać że są zniszczone czego nie miałam po Syossie. Mogłabyś mi polecić czy mam zmienić szampon spowrotem na Syoss czy na jakiś inny lepszy szampon ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam tego drugiego szamponu, o którym piszesz, ale z nazwy wnioskuję, że ma w składzie olej arganowy. Ten olej podobnie zresztą jak kokosowy może uwidaczniać uszkodzenia, szczególnie na włosach wysokoporowatych i dodatkowo je puszyć. Lepiej, żebyś z niego zrezygnowała :-)

      Usuń
    2. Aha, mogłabyś teraz zrobić sobie kilka razy płukankę octową, żeby domknąć łuski włosa. To powinno pomóc :-)

      Usuń
    3. Odradzam za poradą blondhaircare plukanki kwasne przy wysokoporach, bo je dodatkowo niepotrzebnie przesusza. Nie myj szamponem dlugosci tylko sklalp. Jesli masz szampon z sls to mozesz zabezpieczyc dlugosc odsywka.

      Usuń
  15. hej :)jaki masz obwód kucyka??? i czy od zawsze miałaś takie gęste włosy?

    OdpowiedzUsuń
  16. Kallosy ubóstwiam i często stosuję płukanki piwne, najczęściej z dodatkiem octu jabłkowego :)
    Co do wcierek - wykańczam placentę a potem planuję właśnie jakąś 100% naturalną - albo szkyp i pokrzywa, albo kozieradka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. A dlaczego pijesz olej lniany na wieczór a nie z rana ? Pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
  18. Co byś zaproponowała mi osobie ktora ma mocno przetłuszczającą się skórę głowy,a na długości wszystko w porządku z tendencją do przesuszenia ,ale z tym sobie radzę,stosuje olejki,maski ale tylko na długość od ucha w dol,na skalp stosuje żel z aloesu,słyszałam ze ukoi skore głowy,ale na razie nie pomaga,dodam ze posiadam łupież,który się pojawia i znika..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam w takim razie płukanki z pokrzywy i wcierkę z kozieradki :-)
      O płukance z pokrzywy pisałam tu: http://kosmetyczna-hedonistka.blogspot.com/2015/05/czy-warto-pic-napar-z-pokrzywy-porzywa.html

      Kozieradka tu:http://kosmetyczna-hedonistka.blogspot.com/2015/11/jak-przyspieszyc-wzrost-wosow-i.html

      Usuń
  19. A co z myciem włosów płynem do higieny intymnej ?
    Przerwa ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skończył mi się i to bardzo szybko. Wrócę do niego niedługo :-)

      Usuń
  20. Dario, a skrzyp do wcierki zaparzasz czy gotujesz? Ostatnio czytałam, że skrzyp trzeba gotować (wg różnych źródeł 5-20 minut), by uwolniła się krzemionka. Postanowiłam więc gotować skrzyp i taki napar wcierać w skórę głowy.
    Co w ogóle myślisz o wcierce z samego skrzypu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najczęściej zaparzam, rzadko zdarza się, żebym gotowała :-) Wcierka z samego skrzypu to dobry pomysł szczególnie, jeśli np. sama pokrzywa nie działa tak korzystnie lub Cię uczula. Ja jednak lubię skrzyp w połaczeniu z pokrzywą szczególnie, jeśli chodzi o wcierki :-)

      Usuń
    2. Nie próbowałam jeszcze wcierki z samej pokrzywy, więc nie wiem jak na mnie działa. Skrzyp kupiłam, żeby go pić, ale nie dałam rady, smak nie do przyjęcia, zapach wcale nie lepszy :/ Myślę, że jeszcze jakieś dwa tygodnie wcierki ze skrzypu solo, a potem albo sama pokrzywa, albo duet skrzyp + pokrzywa :) Zobaczymy co będzie lepsze :)

      Usuń
    3. Skrzyp ponoc trzeba gotowac bo sciany komorkowe sa tak mocne, ze tylko min 5-minutowe gotowanie je "rozerwie" i uwolni krzemionke :)

      Usuń
  21. Jaki masz obwód kucyka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. proszę mogłabyś zmierzyć, chce jasno określić mój cel na włosy a twoje są idealne

      Usuń
    2. zerknij na komentarze pod wcześniejszymi wpisami, ciągle ktoś o to pyta :p a Daria ciągle odpowiada ;)

      Usuń
    3. sprawdziłam już masę wpisów i nic nie znalazłam:(

      Usuń
    4. ok. 11-12cm
      tak się zastanawiam czy jest sens motywować się obwodem kucyka? Przecież włosy mamy różne, można mieć gęste ale cienkie, albo rzadkie ale grube, a obwód będzie podobny. Najważniejsze by włosy były zdrowe i zadbane :)

      Usuń
    5. Dlatego nigdy nie potrafiłam zrozumieć tego "włosomaniaczkowego" zwyczaju z mierzeniem obwodu kucyka :-) To tak jak mierzenie swojego ciała lub podawanie wagi. U każdego to i tak inaczej będzie się rozkładać :-)

      Usuń
    6. Dokładnie. Pielęgnacja włosów też będzie miała wpływ na obwód kucyka. To tak jak z ciałem: ważysz np. 60kg, zaczynasz ćwiczyć, biegać itp., wizualnie niby chudniesz (stajesz się smuklejsza), ale przybywa ci kilogramów (bo mięśnie ważą).
      To nie obwód ma znaczenie ;) ale pielęgnacja od zewnątrz i od wewnątrz :)))

      Usuń
  22. Ja tą nową wersję Babydream wolę od poprzedniej. Kallos Blueberry niestety nie podpasował moim włosom-jak większość Kallosów okazał się dla nich za lekki.

    OdpowiedzUsuń
  23. Pani Dario,
    czy poleci Pani coś na elektryzujące się włosy?
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przede wszystkim warto kupić sobie suszarkę z jonizacją - to powinno znacznie pomóc zażegnać ten problem. Jeśli chodzi o odżywki, to najlepiej sprawdza się u mnie Shauma Krem i Olejek - odżywka bez spłukiwania. Wystarczy odrobina na mokre włosy, a później jeszcze trochę na wysuszone :-)

      Usuń
    2. Bardzo Pani dziękuję!
      Miłego wieczoru! :)

      Usuń
  24. Masz jakis "malo inwazyjny" sposob na pozbycie sie rudo-zlotego odcienia wlosow po dekoloryzacji? Teraz wygladaja okropnie,jak nieudane ombre, scielam juz polowe ( mialam tak dlugie jak Ty💔). Na dodatek sa okropnie suche, zniszczone i mam wrazenie ze w ogole nie rosna :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczytaj o domowej masce z fioletem gencjany (chyba tak to się pisze). Mi ładnie likwiduje zółty odcień i do tego jest bardzo tania w wykonaniu :)

      Usuń
  25. Ja od jakiegoś czasu mam mocno przesuszoną skórę głowy, czasami wręcz swedzi. No wiem co może być tego przyczyną. Może coś doradzisz ? Na co dzień używam szamponu baby dream ten ułatwiający rozczesywanie Plus raz w tygodniu jakiś mocniejszy oczyszajacy. Zaczęłam też raz w tygodniu olejowac skórę głowy. Na początek oliwą z oliwek żeby zobaczyć czy cokolwiek to da. Ale efektów brak ; (

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moze wcierka z octu jablkowego, wygoogluj

      Usuń
  26. U mnie problematyczna skóra głowy i doskonale sprawdza się u mnie szampon Neutral, z odżywek jak narazie sprawdzam te John Frieda z różnych edycji - aktualnie do włosów blond . Twoje włosy są obłędne i chyba wymagają też wiele cierpliwości jeśli chodzi o długość i gęstość ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Hej Dario :) masz może jakieś zdj włosów przed tym jak zaczęłaś o nie tak intensywnie dbać? ;) myślę, że takie porównanie włosów z kiedyś i dziś stałoby się wspaniałą motywacja dla wielu twoich czytelniczek :) rozwazysz taki post? Nie tylko ja byłabym ogromnie wdzięczna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że wiele osób chciałoby zobaczyć zdjęcia na których moje włosy są po prostu brzydkie i zniszczone, ale takich chyba nie mam :-) Kondycja co prawda się poprawiła, ale nie aż tak, żeby ktoś mógł czerpać z tego jakąś motywację. Musisz ją odnaleźć w sobie, a nie patrzeć na zdjęcia PRZED I PO, które są często manipulacją. Tak jak już wspomniałam przy okazji jednego z poprzednich postów będzie wpis z taką moją włosową historią, tylko muszę dotrzeć do starych zdjęć, które mam gdzieś poupychane na pendrivach, kartach i dyskach :-)

      Usuń
    2. oo nie! absolutnie nie czyham na Twoje zdj starych,zniszczonych wlosow!!!:) po prostu zdaje sb sprawe,ze kiedys nie wygladaly tak idealnie i chetnie przczytalabym taka historie:) poza tym ja juz nie porzebuje motywacji,bo osiegnelam w tej dziedinie to co chcicalam:)

      Usuń
  28. Dario, wspominałaś że nie używasz urządzeń do stylizacji włosów żeby ich nie niszczyć wysoką temperaturą, ale nie zrezygnowałaś z suszarki. Osobiście wyznaję podobną zasadę i używam jedynie suszarki, jednak ciągle czuję iż nie jestem zadowolona ze swojej "stylizacji", staram się suszyć na szczotce okrągłej, czasem prostować włosy na płaskiej ale ciągle nie uzyskuję pożądanego efektu i moje włosy wyglądają na spuszone pomimo iż starałam się je ujarzmić suszarką. Czy Ty masz może jakąś metodę na suszenie i stylizowanie włosów? Albo pomysł co mogę robić nie tak? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego raz na jakiś czas używam suszarki z obrotową szczotką, o której pisałam tu: http://kosmetyczna-hedonistka.blogspot.com/2014/08/jak-zwiekszyc-objetosc-wosow-i-uniesc.html

      Usuń
  29. Też zaczęłam pij olej lniany ;) czy ma znaczenie to czy wypije go rano czy wieczorem? :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Kochana a czym sie rozni starsza wersja szamponu babydream od nowszej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drobne zmiany w składzie ułatwiające rozczesywanie włosów :-)

      Usuń
  31. Mam pytanie, jaki olej bezbarwny polecasz do olejowania? Mam taki problem - naturalne włosy b jasny blond i niestety po olejowaniu ich olejkiem z rossmana (był zolty)moje włosy w widoczny sposób nabrały właśnie żółtego odcienia..który na szczęście zszedł, ale chwile to trwało. Dlatego zalezy mi na czymś bezpiecznym - najlepiej bezbarwnym :) będę wdzięczna za poradę

    OdpowiedzUsuń
  32. Czytalam ze zdjecia robisz sama... To mozliwe? Kurcze... i ta ostrosc. Jak Ty to robisz? To ze samowyzwalacz to sie w sumie mozna domyslic ale ostrosc akurat na Ciebie... jaka jest tajemnica tak pieknych zdjec i ogarniecia robienia ich sobie? Jestem po wrazeniem !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba nie tajemnica, tylko wprawa. Na początku było trudno, ale wszystkiego można się nauczyć i najlepsze rzeczy wychodzą w praktyce :-) Z ostrością to akurat najmniejszy problem, bo jeśli masz pilot do aparatu, to odpowiedni model ustawi ją sam :-)

      Usuń
  33. Witam,
    Od niedawna obserwuje Twoje konta, nie zdazylam przeczytac wszystkich wpisow... Czy polecasz jakas kuracje przeciw wypadaniu wlosow? Stosuje biotyne p.o. (Biotebal), jednak po 2 opakowaniach nie zauwazylam jakiejs znaczacej poprawy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To musisz koniecznie nadrobić :-) Sposobów jest naprawdę mnóstwo - od wcierek, po apteczne specyfiki. Gdyby można to było opowiedzieć w dwóch zdaniach, to pewnie zrezygnowałabym z prowadzenia bloga :-) Odsyłam Cię do zakładki "włosy": http://kosmetyczna-hedonistka.blogspot.com/p/wosy.html

      Usuń
  34. Witam mam pytanie odnośnie maski do włosów. Ostatnio kupiłam ja przez internet. Lecz teraz zastanawiam się czy jej skład zamiast pomagać to nie zaszkodzi włosa. Jest to maska oyster sublimate fruit coconut. Mam także ten sam szampon. Czy mogła by pani przeanalizować dla mnie skład i go ocenić? ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. A ja z trochę innej beczeki... Od kilku lat zapuszczam włosy, i staram się o nie dbać - odżywki, maski, wcierki, podcinanie itd., ale mimo to są STRASZNIE porozdwajane na długości. Co mogę robić źle? Już są prawie do pasa, a mimo to mam ochotę je obciąć do ramion, jak patrzę na ich stan...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nie zabezpieczasz silikonami, ocierają się o szaliki, nie chronisz przed wiatrem, suszysz gorącym nawiewem, prostujesz, używasz kosmetyków z alkoholem w składzie, jak są mokre trzesz ręcznikiem zamiast odsączać? Powodów jest milion.

      Usuń
  36. Ja od jakiegoś czasu mam mocno przesuszoną skórę głowy, czasami wręcz swedzi. No wiem co może być tego przyczyną. Może coś doradzisz ? Na co dzień używam szamponu baby dream ten ułatwiający rozczesywanie Plus raz w tygodniu jakiś mocniejszy oczyszajacy. Zaczęłam też raz w tygodniu olejowac skórę głowy. Na początek oliwą z oliwek żeby zobaczyć czy cokolwiek to da. Ale efektów brak ; (

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może spróbuj myć tym oczyszczającym szamponem raz na dwa tygodnie?

      Usuń
  37. Ja od jakiegoś czasu mam mocno przesuszoną skórę głowy, czasami wręcz swedzi. No wiem co może być tego przyczyną. Może coś doradzisz ? Na co dzień używam szamponu baby dream ten ułatwiający rozczesywanie Plus raz w tygodniu jakiś mocniejszy oczyszajacy. Zaczęłam też raz w tygodniu olejowac skórę głowy. Na początek oliwą z oliwek żeby zobaczyć czy cokolwiek to da. Ale efektów brak ; (

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdemu służy olejowanie skóry głowy, jeśli wypada więcej włosów albo skóra jest podrażniona to odstaw olej. Dobrze nawilża skórę głowy żel aloesowy albo żel z siemienia lnianego. Niektóre odżywki czy maski o prostym składzie np. Natur Vital aloesowa albo pomarańczowy biovax nada się na skórę głowy , ale to najlepiej przed myciem(no chyba, ze włosy bardzo tłuste to nie, zeby tego ''brudy'' nie rozprowadzać".

      Usuń
  38. A ja mam problem z określeniem czego potrzeba moim włosom. Mam na głowie ombre, już ścinane. Końcówki mam raczej suche, czasami sianowate, dlatego zamiast odżywki po myciu używam (wprasowuje we włosy) Kallosa Bluberry. Ogólnie stawiam raczej na nawilżenie, jednak często moje włosy są przyklapnięte, czego nie lubie. Są bardzo cieniutkie, co też ma znaczenie. Ostatnio zaczęły się trochę czasami elektryzować. Po olejach są raczej oklapnięte, aktualnie rzadko olejuje. od czasu do czasu używam kallosa z proteinami, ale też mam problem by określić kiedy to robić. Ogólnie włosy są raczej śliskie i lejące - niby fajnie, ale mam wrażenie, że zabiera to objętość. końcówki zabezpieczam serum z chi. Bardzo proszę o rady co do pielęgnacji.

    OdpowiedzUsuń
  39. Witam. Wiem, że moje pytanie nie jest zgodne z tematem posta, ale mam problem. Zmieniłam pracę i klimatyzacja okropnie wysusza mi twarz. Czy mogłaby mi Pani doradzić dobry krem? Dodam, że ogólnie mam cerę wrażliwą i suchą. Proszę o pomoc.

    OdpowiedzUsuń
  40. Kochana a powiedz czy jak nakładam oleje i te inne dobre rzeczy dla wlosow to jeśli pózniej używam maski i szamponów i serum z sls to czy ta pielęgnacja cos daje? Bardzo prosze o odpowiedz bo juz sie w tym pogubiłam dziekuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serum z sls? o.O przecież sls to detergent, jak może być w składzie serum?

      Usuń
    2. Jeżeli masz włosy niskoporowate z tendencją do oklapu u nasady to szampon z slsjak najbardziej ok, będą bardziej uniesione. No chyba, ze masz podrażnioną skórę głowy to wtedy szampony bez sls. Z kolei maski i inne kosmetyki z sls jak dla mnie bez sensu, po co je niszczyć i wysuszać na długości;)

      Usuń
  41. Piękne masz włosy i ten kolor cudny

    OdpowiedzUsuń
  42. Jakie Twoje włosy są gęste! Chciałabym, żeby moje takie były C;

    OdpowiedzUsuń
  43. Kochana ja mam taki problem mam wlosy cienkie, przetluszczaja sie szybko, mam ich mało juz nie wiem co poradzic na nie moze mi pomozesz aby zgestnialy ps mam naturalne, juz myślałam o kozioradce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Regularne wcierki, tak jak Daria po jakimś czasie zmienia jest świetnym pomysłem plus dodatkowo coś wewnętrznie typu siemie lniane, czystek itp. Dieta też ma tutaj wielkie znaczenie.

      Usuń
  44. Darioo, ile dni można przechowywać wcierkę z skrzypu i pokrzywy? Chciałabym zacząć stosować, ale zastanawiam się co ile dni trzeba przygotowywać nowy napar :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Zazdroszczę tak pięknych włosów :DD W walce o podobnej mam pytanie: po olejowaniu włosów, jakie nakładasz maski? Te które mają w sobie emolienty, humektanty czy proteiny?

    OdpowiedzUsuń
  46. Wszyscy mówią o pielęgnacji ja natomiast zapytam o układanie fryzury. Jak robisz ze twoje włosy są tak pięknie ujazmione? Co robisz z "grzywką" że tak pięknie i ci się układa, suszarka i szczotka? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. Czy częste wizyty na basenie powodują przetłuszczanie włosów???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli w czepku pływasz to tak-sztuczny materiał(guma czy tam co xD) i tak jak przy czapce skóra głowy nie oddycha, się przegrzewa i te sprawy:)

      Usuń
  48. Ja tez dolaczylam do "akcji wcierkowej" :) przez miesiąc używałam wcierki ze skrzypu + pokrzywa (rano) i z kozieradki (na noc). Szczerze mówiąc, nie zaywazylam zebym traciła mniej włosów ale za to pojawiły sie baby hair, co mnie bardzo motywuje do dalszego wcierania :D i takie pytanie teraz mam. Czy to normalne ze po tych w jermach włosy sa przesuszone?

    OdpowiedzUsuń
  49. Masz chyba najpiękniejsze włosy z całej blogosfery :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Dario, a może jakaś nowa aktualizacja o cellulicie i walce z nim? Pozdrawiam Cię! :-)

    OdpowiedzUsuń
  51. Miesiąc temu wpadlam przypadkiem na twojego bloga i gdy zobaczylam twoje piekne wlosy na zdjeciach to od razu zaczelam czytac o tym jak je pielegnujesz. Od trzech tygodni stosuje wcierki z pokrzywy i skrzypu i od tygodnia kozieradke. To jest niesamowite, ale wlosy w ciagu tego krotkiego czasu prawie przestaly mi wypadac (a wczesniej sypaly sie garsciami!), a wysyp babyhair jest OGROMNY! I kwestia rodzajow odzywek i kiedy poznac ze wlosy potrzbuja olejkow albo kiedy potrzebuja protein - moje wlosy sa tobie ogromnie wdzieczne! :D
    Sledze bloga na bierzaco i pozdrawiam. ^^

    OdpowiedzUsuń
  52. Kallos Blueberry mozna dostac w drogerii Dr.Max ;) PS. Cuuudne wlosy ;)) ( Przepraszam, ze pisze bez polskich znakow, a uzywam laptopa kolezanki, a on nie ma niestety polskich znakow ;/

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja jakieś dwa miesiące temu wykończyłam wszystkie drogeryjne szampony i przerzuciłam się całkowicie na Babydream. I widzę kolosalną(!) różnicę.. Na co dzień pracuję w mocno klimatyzowanym pomieszczeniu, przy zwykłych szamponach godzina 12:00 i już miałam przetłuszczone i oklapnięte włosy (chociaż w weekend, gdzie siedzę w domu nic takiego nie ma miejsca). Odkąd zaczęłam myć włosy Babydream'em nic takiego nie ma miejsca :) Nawet blisko wieczora włosy są jeszcze świeże i nie aż tak bardzo oklapnięte. Także dziękuję za polecenie tego szamponu! :)

    Mam do Ciebie pytanie - czy miałaś kiedyś cieniowane włosy? Jeśli tak, jak zeszłaś z cieniowania? Pytam, gdyż mimo, że masz gęste i długie włosy, zawsze masz taką piękną gładką taflę.. Ja włosy mam do połowy pleców, podobnie gęste jak Ty, niestety cieniowane, w związku z czym dłuższy brak wizyty u fryzjera powoduje u mnie szopę na głowie.. krótsze włosy mocno się puszą, mam ich dość i naprawdę zaczynam zastanawiać się, czy nie opitolić się na łyso :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytanie nie do mnie ale pozwoliłam sobie odpowiedzieć :) mnie pomogoły systematyczne wizyty u fryzjera i podcinanie włosów. W końcu są równej długości i już nigdy nie popełnię tego błędu, żeby je wycieniować. A żeby się nie puszyły to silikony :)

      Usuń
  54. Chcialam poprosic serdecznie o Twoja porade odnosnie wcierek. Od kilku miesiecy wypadaja mi wlosy do takiego stopnia ze juz mam 1/3 wlosow. Stosowalam przez chwile wcierki ale tak sie przestraszylam ze zaprzestalam, poniewaz wyciagalam wtedy z glowy duzo wiecej (ok 350) wlosow po jednym razie. Zawsze staralam sie robic to delikatnie jednak ilosc zwalala mnie z nog. Czy myslisz ze w takim stanie wcieranie w ogole ma sens czy odpuscic sobie przy takim nasilonym wypadaniu? Wizyte u trychologa mam za 2 tygodnie. Pozdrawiam serdecznie dziekuje za pomoc!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem Darią, ale jeśli pozwolisz rowniez odpowiem. Jeśli jeszcze tego nie zrobiłaś to koniecznie udaj się do lekarza pierwszego kontaktu i poproś o skierowanie na podstawowe badania krwi plus hormonalne (w tym TSH) . Miałam podobny problem do Twojego, na wypadanie nie pomagały tabletki, najdroższe wcierki, szampony czy maski, okazało się, że mam niedoczynność tarczycy. Jeśli problem jest związany z Twoim zdrowiem, nawet najlepszy kosmetyk nie pomoże... Trzymam kciuki żeby wszystko było dobrze, a wypadanie ustało. ;)

      Usuń
    2. Może to kwestia akurat konkretnej wcierki? Albo wcierałaś przed myciem, gdzie włosy lekko tłustawe mają większą skłonność do wypadania?

      Usuń
    3. Rzeczywiscie mam niedoczynnosc tarczycy, ale lecze ja od roku wiec wykluczylam to jako przyczyne. Zrobilam badania krwi pod kontem niedoborow ale nic nie wyszlo. Hormonalnie jestem pod opieką endokrynolog od dluzszego czasu. Podejrzewam stres :(

      Usuń
  55. Świetny wpis, bardzo pomocny :) Mój czas na wcierki nadszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja mam może trochę dziwne pytanie :d ostatnio ubywa mi sporo włosków na jednej z brwi - jest już widocznie bardziej przerzedzona... jak temu zaradzić? wcierki na łuk brwiowy, stosuje się coś takiego? :D

    OdpowiedzUsuń
  57. Witam a ja tez mam taki swój sposób na suche końcówki włosów, maseczka z majonezu☺. Wetrzec we włosy i zostawić na 15 min.zabieg powtarzać w miarę możliwość czasowych😉.

    OdpowiedzUsuń
  58. a ja w sprawie swetra/sukienki - możesz zdradzić jaki to sklep ma taki w ofercie?

    OdpowiedzUsuń
  59. Ja mam pytanie odnośnie olejowania. Jestem początkowa w tych sprawach, ale sama zauważyłam że raz na 2 tyg trzeba porządnie umyć włosy itp. Z tego co się orientuję potrzebuję 3 szamponów. 1. do porządnego oczyszczania 2. do mycia na co dzień i 3. do zmywania olejów. Pierwszy już mam, teraz szukam pozostałych dwóch. Czym najlepiej się zmywa oleje? W tej chwili co 4 dni używam olejków na porost włosów firmy Khadi i myję je czym popadnie bo nie wiem czego powinnam użyć :/

    OdpowiedzUsuń
  60. a mnie zastanawia ten plakat w ramce. Bo jest na każdym zdjęciu, wiem, że to z gazety, ale z jakiej gazety, że to tak ładnie wygląda? ;D

    OdpowiedzUsuń
  61. Pani Dario, czy opowiedziałaby nam Pani swoją historię z wypadaniem włosów? Kiedy, ile, co Pani z tym robiła? Wielu osobom na pewno może to pomóc. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  62. Dario, może ty znajdziesz przyczynę moich problemów. Od miesiąca nagle włosy zaczely mi sie tak przetłuszczac, ze po 5h mam juz tlusty oklap od nasady. Takze z cera.. zawsze miałam tradzik ale to sporadycznie jakies wieksze niespodzianki. Dzis mam cale puliki w wielkich krostach i.codziennie pojawiają sie nowe.. :( tak samo sebum wydziela sie 10x bardziej bo juz po godzinie wyglądam jak bym byla mokra. Nie zmienilam niczego w pielęgnacji twarzy i włosów i jaka może byc tego przyczyna? Dermatolog jak zobaczył dzis moja twarz sam się zaskoczyl i przepisal retinoidy wewnętrznie, ale przyczyny nie podal. Sama nie wiem co robic.

    OdpowiedzUsuń
  63. Zrobilam plukanke z kawy i wlosy zrobily sie sztywne i sianowate...a Tibie jaki efekt robi ta plukanka? Dodam ze mam farbowane wlosy, moze do farbowanych ta plukanka nie sluzy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że się nie obrazisz jeśli odpowiemm zamiast Darii. Na moje włosy ta płukanka działa rewelacyjne, stają się gładsze, lśniące i przyjemmniejsze w dotyku - włosy niefarbowane :) natomiast moja koleżanka, która farbuje włosy od wielu lat zrobiła tę płukankę miała taki sam efekt jak Ty. Na pewno to też zależy od wyjściowej kondycji włosów :) pozdrawiam :)

      Usuń
  64. Mam pytanie odnośnie olejowania. Jak często olejujesz włosy?

    OdpowiedzUsuń
  65. Droga Dario... Zbaczając trochę z tego "włosowego" tematu... masz przepiękną czerwień na paznokciach! <3
    Jaki to kolor? :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  66. Cześć Dario
    czy stosowałaś Orofluido - olejek do włosów ?
    został mi polecony przez fryzjerkę i się zastanawiam...

    OdpowiedzUsuń
  67. mam problem z tym szamponem Babydream, po umyciu nim, moje włosy już na drugi dzień są przetłuszczone, każdy tak ma na początku? Bo nie wiem czy jest warto i czy włosy po jakimś czasie przestaną mi się tak szybko przetłuszczać :(

    OdpowiedzUsuń
  68. Dario, czy używałas kiedyś olejku z loreal elseve "Magiczna moc olejkow " (czy coś takiego);) ?

    OdpowiedzUsuń
  69. Dario, napisz proszę co to za gazeta na zdjęciu? ;) z góry dziękuje za odpowiedź! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  70. Dario,czy to to nadal Twój naturalny kolor włosów,czy sa farbowane? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  71. Ze wszystkich kosmetyków, które wymieniłaś używałam kiedyś tego szamponu Babydream i mnie efekt nie powala, jakieś takie za bardzo napuszone włosy po nim miałam.

    OdpowiedzUsuń
  72. jaki masz kolorek na pazurkach? Semilac 039? :3

    OdpowiedzUsuń
  73. Przydatny i inspirujący wpis. I cenowo przystępnie :) super

    OdpowiedzUsuń
  74. Moje włosy najszybciej rosną po kozieradce ale dlaczego ona musi tak zajeżdżać rosołem :-( przez to ciągle ją przerywam.... czytając post uświadomiłam sobie że muszę zmienić teraz pielęgnację włosów. Cały czas traktowałam je jak zniszczone i spalone rozjasniaczem, ale przecież one już takie nie są. Prawie całe już ścięłam. Zostały końcówki ok 4 cm. Widzę ze już nie potrzebują aż takiego nawilżenia i traktowania jak włosy suche i zniszczone. Zaczęły teraz być oklapniete i obciążone. Dziękuję za uświadomienie :-) mimo że są błyszczące i miękkie to przetłuszczaja się już tego samego dnia. A ja głupia nie zauważyłam że i juz trzeba trochę innej pielęgnacji :-)

    OdpowiedzUsuń
  75. Mam pytanie na które mam nadzieje że mi odpowiesz i pomożesz. Za dwa tygodnie jadę na długo wyczekiwany urlop do słońca polecisz mi jakąś mocno nawilżającą odżywkę do włosów? Boję się żeby od promieni słonecznych nie pojawił się stos siana na mojej głowie :-)
    Pozdrawiam serdecznie Judyta

    OdpowiedzUsuń
  76. Mam problem z twarda wodą.Nawet po nałożeniu odżywki czy maski rozczesywanie włosów to koszmar!Mam deszczownicę, więc zamontowanie filtra nie wchodzi w grę.Co mogę zrobić,żeby nie przechodzić koszmaru rozczesywania po każdym myciu?Jestem już nawet skłonna obciąć moje długie włosy.

    OdpowiedzUsuń
  77. Dario, mam do Ciebie ogromną prośbę o poradę jak naprawic łamiące się włosy? Ok. 5msc temu mialam zrobione okropne ombre, które zostalo zafarbowane na ciemny blon z pasemkami (2x) a teraz wrocilam do starego koloru-czekoladowego brazu. Che zregenerować wlosy zwby nie byly lamliwe i ich strzepki nie wypadaly podczas cesania. Co zrobić? Z góry dziękuję za poradę. Mała Mi.

    OdpowiedzUsuń
  78. Profesjonalny wpis.
    Obecnie używam rozjaśniajacego szamponu Johna Friedy i widać efekty :-)

    OdpowiedzUsuń
  79. Masz cudowne włosy! zdradź mi sekret jakie farby używasz? jaki odcień?, przetrzepuje internet od kilku dni by znalesc odpowiedz i nic..:)

    OdpowiedzUsuń
  80. Hej od jakiegoś czasu strasznie wypadają mi włosy :( jak to zwalczyc???

    OdpowiedzUsuń
  81. Witaj mam pytanie: co polecasz? co jest najbardziej skuteczne?laminowanie czy olejowanie włosów? pozdrawiam/

    OdpowiedzUsuń
  82. Witam :)
    Masz takie piękne włosy, że postanowiłam zapytać o radę. Mam zdrowe włosy, obcięte do ramion kilka tygodni temu aby pozbyć się "resztek" farby oraz rozdwojonych końcówek. Są miękkie i odżywione, ale od jakiegoś czasu bardzo oklapnięte. Nie wiem co jest tego powodem.. Przez wakacje używałam szamponu oraz odżywki Garniera Goodbye Damage, potem Senscience również szamponu i odżywki i znów wróciłam do Garniera. Co ok. dwa tyg robię sobie maskę KALLOS SILK. Masz może jakiś pomysł co jest powodem oklapnięcia moich włosów i jak temu zapobiec?
    Pozdrawiam i liczę na odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  83. Najważniejsze żeby używać dobrego sprawdzonego szamponu najlepiej garnier. Oprócz tego odżywki do włosów też są wskazane szczególnie dla osób ze słabymi włosami.

    OdpowiedzUsuń
  84. Hej :) Co ile dni powinno się olejować włosy?

    OdpowiedzUsuń
  85. Gęste włosy - to chyba tylko dzięki genetyce ;//

    OdpowiedzUsuń
  86. Witaj! Mam ogromny problem po ciąży. Włosy wypadały mi garściami po porodzie. Teraz odrastają ale siwe! :( chciałabym uniknąć ciągłego farbowania odrostów. Włosy są słabe, bez połysku, rozdwojony końcówki... Próbowałam różnych kosmetyków, odzywek, masek nawilżających, teraz uzywam serum do końcówek. Jestem załamana. Szukam różnych sposobów pielęgnacji u Ciebie :) ale nie mam pojęcia co dalej z tym siwieniem? Może naturalnie można przyciemnic te włosy? Będę wdzięczna jeśli uda się Tobie odpowiedzieć na moje wołanie o pomoc! :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  87. Witam :) ostatnio kupiłam sobie ten sam szampon Head&Shoulders. Niestety po pierwszym myciu odczuwam dość silne pieczenie skóry głowy i uczucie gorąca, które utrzymuje się dość długo. Czy to znaczy, że szampon podrażnił moją skórę? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  88. Dla mnie hitem w pielęgnacji jest odżywka z biovaxu. Używam jej regularnie i moje włosy ją uwielbiają.

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature