Top Social

PROPOZYCJE ŚWIĄTECZNYCH SUKIENEK I DODATKÓW.

Wybór ładnej, odświętnej sukienki wcale nie jest łatwy. W sieciówkach znajdziemy obecnie wiele ciekawych sukienek i dodatków, które sprawią, że będziemy wyglądać naprawdę wyjątkowo na kolacji wigilijnej czy świątecznym przyjęciu u znajomych. Jakie są moje propozycje i jaką sukienkę wybiorę? O tym w dalszej części wpisu. 

kosmetyczna hedonistka sukienka reserved kremowa na wigilię włosy

Świąteczny ubiór zawsze był dla mnie bardzo ważny. Nie wiem jak to jest u Was, ale w moim domu rodzinnym kobiety zakładały najlepsze sukienki, a mężczyźni swoje najbardziej eleganckie garnitury, koszule i krawaty. To dodawało całej atmosferze jeszcze większej podniosłości i wyjątkowości. Ciotki układały swoje fryzury, a w międzyczasie krzątały się jeszcze po kuchni dopinając świąteczne potrawy na ostatni guzik. Bardziej luźny strój obowiązywał w drugi dzień świąt, ale nie pamiętam, żebym kiedykolwiek spędziła go w piżamie. A jak to jest u Was? 

Ja na kolację wigilijną postawię najprawdopodobniej na sukienkę w kolorze złamanej bieli z Reserved, którą mam na sobie na powyższych zdjęciach. Jest bardzo prosta, a zarazem elegancka. Poniżej znajdziecie kilka moich sukienkowych propozycji. Jak widać skupiłam się na trzech kolorach, które osobiście najbardziej lubię - czerwień, biel i czerń. Jeśli nie macie jeszcze pomysłu, to być może zainspiruję Was do konkretnych wyborów. 

eleganckie sukienki na święta mała czarna czerwona sukienka


1. Sukienka - Monashe 2. Czarne szpilki - Zara 3. Sukienka - klik 4. Sukienka - Monashe 5. Czerwone szpilki - klik 6. Kolczyki - klik 7. Biała sukienka - klik 8. Czerwona sukienka - klik 9. Torebka - Mohito 10. Koronkowa sukienka - Zara 11. Sukienka na ramiączkach - Monashe 12. Biała sukienka - klik 13. Czarna sukienka - Monashe 14. Nausznica - H&M 15. Biała sukienka - Mohito 16. Szpilki nude - klik 17. Kopertówka - Monashe 18. Szpilki nude - klik

czerwona sukienka rozkloszowana

W pierwszy dzień świąt założę tą piękną, czerwoną sukienkę z Monashe klik. Jest świetnie skrojona i bardzo wygodna. Poza tym lubię rozkloszowane sukienki, które zawsze prezentują się świetnie na większości sylwetek. Na drugi dzień nie mam jeszcze pomysłu, ale być może postawię na klasyczne, czarne spodnie i białą koszulę. 

***
Dziewczyny, a czy Wy macie już pomysł na swój świąteczny strój? A może zupełnie się tym nie przejmujecie? Dajcie znać czy jakaś moja propozycja przypadła Wam do gustu :-)



131 komentarzy on "PROPOZYCJE ŚWIĄTECZNYCH SUKIENEK I DODATKÓW."
  1. Cudowne propozycje:) jak dla mnie to sukienka 12 szpilki 5 i nausznica 14:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Możesz napisac jakis post o włosach które wiecznie robią się "strąkowe" proszę :( używam dobrych odzywek i włosy sa super nawilżone do czasu aż zrobią się jak strąki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj też bym była wdzięczna za taki post,o ile da się coś z tym zrobić ? :(

      Usuń
    2. Pewnie, że się da tym bardziej, że też miałam kiedyś problem ze "strączkującymi" się włosami :-)

      Usuń
    3. Mnie to strasznie już męczy :( Całe życie strąki.. ludzie pewnie myślą że ich wcale nie myje haha :( Będę wdzięczna za wszelkie porady

      Usuń
    4. Moim sposobem na strąki, oklapnięte cienkie włosy które można by myc dwa razy dziennie to właśnie suchy szampon! Na grzywce używam go zaraz po umyciu włosów, by włosy nie zebrały sebum lub kremu z czoła. Włosy lepiej trzymają lekkie tapirowanie u nasady i nie sklejają się ich końce. Dzięki temu mogę myc włosy co 3 dni, a nie codziennie jak to było kiedyś. Mam to szczęście, że suchy szampon zupełnie mi nie szkodzi.

      Usuń
  3. Hejka, wiesz może dlaczego mam brudne włosy po szamponie babydream? Twoje wyglądają dobrze a moje mimo tego że cienkie i mało ich mama sa jakies niedoymte... a jak używam mocniejszych to mam znowu łupiez! :( Nie wiem co z tym zrobić błedne koło ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moze skalp myj babydream a włosy czymsz sls? Używasz coś przed myciem np olejujesz?

      Usuń
    2. Mnie też ten szampon nie podpasował... a próbowałaś może płynu do higieny intymnej z Rossmanna Facelle sensitive? Wydatek niewielki a u mnie super oczyszcza i nie podrażnia jednocześnie :)

      Usuń
    3. Dokładnie - możesz myć skalp Babydreamem, a na długości zwykłym szamponem, choć podejrzewam, że to niedomycie włosów odczuwasz bardziej przy skórze głowy. Moja jedyna rada to mycie włosów dwa razy lub większą ilością szamponu. Szampon lekko dociąża włosy, więc możesz miec mylne wrażenie, że są niedomyte.

      Usuń
    4. Płyny do higieny intymnej są świetnym rozwiązaniem - ważne, żeby w składzie był kwas mlekowy, który jeszcze dodatkowo korzystnie wpłynie na skórę głowy.

      Usuń
    5. Wlosy sa postrąckzowane i oklapnięte a skalp jest niby czysty ale minie kilka godzin i wyczuwam charakterystyczny zapach łoju... Może spróbuję płynu do intymy a jak nie to jeszcze cos pokombinuję :) Dziękuje za odpowiedź

      Usuń
    6. Myj włosy dwa razy to będzie duża różnica w czystości. też z początku nie pasował mi ten szampon, ale rozcieńczanie go z wodą lub mycie głowy dwa razy rozwiązało ten problem :) Polecam też płyn Facelle.

      Lucyna

      Usuń
    7. Odstaw babydream:/ myj normalnym szamponem,zwlaszcza skore glowy. Mialam tak samo.

      Usuń
    8. DARIA zauwazylam na zszywka.pl ktos opublikowal Twoje zdjęcie http://img.zszywka.pl/1/0519/9731/piekny-ksztalt-.png

      Usuń
  4. fajna choinka

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna jest ta czerwona sukienka z ostatnich zdjęć ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej Kochana, mam prośbę, co byś poleciła dla bardzo wrażliwej i suchej przez Hashimoto skóry, chodzi mi o coś pod prysznic i do smarowania? :) Ostatnio na promocji dorwałam balsam ratunek dla skóry Evree i bardzo podrażnił moje nogi, a ma praktycznie same pozytywne opinie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może w takim razie wypróbujesz coś z Ziaja MED? Jest tam fajna seria dla bardzo suchej, atopowej skóry. Być może to korzystnie wpłynie na stan nawilżenia Twojej skóry :-) Balsamów i żeli szukałabym w aptekach, a nie w drogeriach, bo tam niestety głównie są takie, które podrażniają wrażliwców.

      Usuń
    2. Dzięki :* Przypomniałaś mi o świetnej serii Ziaji Med na AZS. Olejek i balsam, muszę się przejść do apteki. Pozdrawiam :*

      Usuń
    3. Ederix (w aptekach). Mam AZS i pomaga. Pozdro

      Usuń
    4. Ja moge do smarowania polecić balsam z Mixy baby.

      Usuń
    5. Olejek różany z Evree zrobił mi na czole pobojowisko :( Tyle co się wyleczyłam z trądziku i teraz znowu muszę iść do dermato bo to nie znika :(

      Usuń
    6. Dziewczyny gdzie kupujecie Ziaja Med? Są tylko w aptekach?

      Usuń
    7. Tylko na stoiskach i sklepach Ziaji.

      Usuń
  7. Masz świetny gust. Elegancki i z klasą.

    OdpowiedzUsuń
  8. Daria jak zrobiłaś takie luźne fale na włosach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fale po papilotach z gąbki, które założyłam na godzinę świeżo po myciu i wysuszeniu włosów :-)

      Usuń
  9. Ślicznie wyglądasz i ciekawi mnie co masz takiego pięknego na ustach :) Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - na ustach jedynie konturówka Lovely Perfect Line 1.

      Usuń
  10. Piękna jest ta czerwona sukienka ! :)
    Elegancka ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta czerwona torebka z Mohito (nr 9) jest z aktualnej kolekcji??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak i widziałam ją jeszcze w kolorze czarnym - równie piękna, jak nie piękniejsza :-)

      Usuń
  12. Sukienka nr 4 i szpilki nr 16 <3 :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja trochę z innej beczki. Chciałabym dowiedzieć się jakiej marki jest zegarek znajdujący się na ostatnim zdjęciu wpisu 'zgrane duety' i czy jest jeszcze gdzieś dostępny? Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przydatny post :) Pierwsza sukienka cudowna i jeszcze w moim ulubionym kolorze :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. ojej, ta biala sukienka zupelnie ci nie pasuje; nie wiem co z nia nie tak, za maly rozmiar czy po prostu zly kroj, ale pogrubia cie, wydaje sie jakbys miala duzy brzuch i biodra, a przeciez jestes taka smukla szczupla kobieta. Dodatkowo brak dekoltu jakos tak skraca twoja piekna sylwetke...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana za Twoją cenną uwagę :-) Ja również chciałabym zwrócić Ci uwagę na brak interpunkcji i bardzo niechlujną formę wypowiedzi. Popracuj nad tym, jeśli następnym razem będziesz chciała udzielić komentarza :-) Pozdrawiam!

      Usuń
    2. 1:0 dla Darii:)

      Usuń
    3. Analfabeci są pierwsi do krytykowania. To już jakaś internetowa zaraza... Jak najdalej od takich :)

      Usuń
    4. Oj Anonimowa Anonimowa... Zastanowiłaś się w ogóle o czym piszesz? Kto ma sobie skracać sylwetkę jak nie osoby szczupłe i wysokie?

      Usuń
    5. oj, krytyka boli :) forma wypowiedzi rzeczywiście pozostawia wiele do życzenia, ale uwaga jest trafna, zdecydowanie zgadzam się z komentarzem. Jest Pani piękną, szczupłą, młodą kobietą, ale w moim odczuciu, na pierwszym zdjęciu sukienka nie prezentuje się dobrze. Rzeczywiście poszerza optycznie sylwetkę w pasie i biodrach. Te luźne loki też jakoś w całości nie wyglądają dobrze, odbierają lekkość i sprawiają, że efekt końcowy staje się 'masywny'. Ta stylizacja zupełnie nie pasuje do Pani urody. Pozwalam sobie na komentarz, bo śledzę Pani bloga od dłuższego czasu i w większości przypadków, bardzo przyjemnie się ogląda zestawienia w Pani wykonaniu, tym razem jestem zupełnie na nie, ale o gustach się podobno nie dyskutuje :) Pozdrawiam!

      Usuń
    6. Miskejt jesteś już "sławna" w gronie blogerów ale nie jest to zbyt dobra sława. Chyba większość cię już zablokowała bo często się ośmieszasz w komentarzach próbując zwrócić na siebie uwagę :)

      Usuń
    7. Ktoś wyraził szczerze i kulturalnie swoje zdanie. Zupełnie nie rozumiem takiej kąśliwości. Widzę, że tylko pozytywne i bezkrytyczne opinie są pożądane.

      Usuń
    8. Heh, dziewczyny... Ktoś wyraził swoje zdanie, a ja mam prawo wyrazić swoje, dotyczące niechlujnej wypowiedzi. Niektórzy myślą, że blogerzy to tarcza, do której mogą strzelać swoją wolnością słowa. Tymczasem tak nie jest i każdy komentarz jest traktowany zaraz jako "brak szacunku do czytelników". To zabawne :-)

      Usuń
    9. Nie jestes zadna tarcza. Nikt nie napisal, ze to Ty jestes gruba, tylko, ze sukienka ktora zalozylas nie dodaje Ci uroku, bo tak jest. Byc moze to zle zrobione zdjecie, moze kiepska sukienka, nie wiem. Sledze Twoj instagram i naprawde rzuca sie w oczy, ze ta sukienka optycznie dodaje Ci kilka rozmiarow. To prawda, hejt jest wszechobecny i sama go nie rozumiem, ale jeszcze bardziej szokuje mnie hejt hejtu na blogach. Nagle nie mozna napisac nic co nie jest komplementem, bo od razu jest sie oplutym i zgniecionym albo przez autorke bloga, albo przez czytelniczki. Tak wiem, zaloze swojego bloga, tam bede mogla wyrazic swoje zdanie, nie na obcych. To dopiero jest zabawne.

      Usuń
    10. Tylko że nikt nie napisał, że nie można pisać innych komentarzy niż komplementy, tylko że jak już wyrażasz swoje zdanie, to nie pisz jak analfabeta albo grafoman!!!

      Usuń
    11. A MOŻE KTOS Z OSÓB NEGATYWNIE KOMENTUJĄCYCH DARIE POMYSLAŁBY ,ŻE TA SUKIENKA MA MIEĆ TAKI KRÓJ I DARIA CELOWO JA WYBRAŁA, NIE ZEBY POSZERZYĆ SOBIE BIODRA , ALE ZEBY PIĘKNIE PODREKSLIC GÓRE SWOJEJ SYLWETKI A NA DOLE CZUC SIE POPROSTU WYGODNIE I KOMFORTOWO.NIE KAZDY MUSI MIEC OPIĘTĄ SUKIENKA NA WIGILIE, TO NIE DYKOTEKA ANI SYLWESTER. DARIO WYGLĄDASZ SUPER:)

      Usuń
    12. Ośmielam sie skomentować tą dyskusję bo jestem stała czytelniczką tego bloga i jego wielką fanką, a autorka jest moim wzorem jeśli chodzi o pielęgnację, ubiór i styl.
      Komentarz na początku faktycznie jest niechlujny i szkoda nawet go komentować. Jednak fakt faktem,przyznaję, że jak zobaczyłam foto w białej sukience to pomyślałam,że autorka bloga jest w ciąży ;) przepraszam, ale to chyba pierwszy raz kiedy nie widzi mi się jakas stylizacja tu zamieszczona. Mam jednak nadzieję, że to tylko niekorzystne foto, a na świątecznej kolacji będzie Pani olśniewająca ;)
      Dzięki za bloga, uwielbiam!!!

      Usuń
    13. Zgadzam się, właśnie też byłam zdziwiona, że Daria nie spodobała mi się w swojej świątecznej stylizacji. Ale zgadzam się też z tym, że po prostu CHCIAŁA założyć właśnie taką sukienkę, np dla komfortu i jakiejś wygody

      Usuń
    14. Mi się podoba i to bardzo. Niewymuszona i nienachalna stylizacja. Do tego brak epatowania ciałem, skromność, a to jest bardzo rzadkie w dzisiejszych czasach. Wiele osób tego niestety nie rozumie, bo pokolenie Vivy wyżarło resztki gustu, stąd ta dyskusja :) Pozdrawiam Cię Dario :)

      Usuń
    15. A ja myślę, że jak się komuś już zwraca uwagę, to używając poprawnej polszczyzny. Pomijam fakt, że jestem trochę inaczej wychowana przez moich rodziców i nigdy nie skrytykowałabym czyjegoś wyglądu publicznie w uszczypliwy sposób. Ale ja miałam szczęście, niektórzy jak widać mieli mniej :)

      Usuń
  16. Kochana a ja zamówiłam krem Avene cicalfate i ma parafinę to bardzo złe? Znasz te kremy moze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli jesteś wrażliwa na ten składnik, to źle, bo bardzo zapycha :-) Nigdy nie stosowałam, ale pewnie dlatego, że doczytałam się parafiny w składzie :-)

      Usuń
  17. Świetny post! A czerwona sukienka śliczna :D zastanawiam się czy będzie może jakiś post poświęcony świątecznym paznokciom? :D wiem że męczę ale nurtuje mnie pytanie skąd dywanik z poprzedniego posta?:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do posta o paznokciach, to możliwe, że będzie. Dywanik to prezent i nie wiem gdzie został zakupiony :-) Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź!:D mam nadzieję na post :)

      Usuń
  18. Przydatny post! A zrobisz podobny jeśli chodzi o Sylwestra? Mam dylemat jeśli chodzi o sukienkę bo waham sie między sukienka a spodniami z wysokim stanem,może masz jakieś propozycję?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, na pewno będzie taki wpis zaraz po świętach :-) Spodnie pewnie będą wygodniejsze, ale ja osobiście lubię spędzać Sylwestra w sukience :-)

      Usuń
  19. Dario a czym smarować buzie po kwasie ? Bo ta metoda bardzo przesuszyla mi skore...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie trzeba stosować maski przeznaczone bezpośrednio po nakładaniu kwasów. Są to produkty dedykowane dla konkretnych marek. Nie wiem jakiego rodzaju wysuszenie odczuwasz, bo po kwasach skóra zawsze jest ściągnięta i zaczyna się łuszczyć - to normalne, a wręcz wskazane.

      Usuń
  20. W tym roku stawiam na czerwoną sukienkę:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna mała czarna o numerze 13 :] Dario jaki kolor na paznokciach? To Semilac?
    Sandra

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam podobną sukienkę do Twojej, tylko, że w kolorze bordowym i również zamierzam ją ubrać na Wigilię :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo chciałabym dowiedzieć się jakiej marki jest Twój zegarek z ostatniego zdjęcia wpisu 'zgrane duety' :)
    Natalia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalia, to Mockberg, model NORA. Tutaj link do stronki: http://mockberg.tictail.com/#products :-)

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź :) dodam, że od kilku miesięcy z przyjemnością śledzę Twojego bloga. Bardzo mnie inspirujesz i każde kosmetyczne zakupy konsultuję z Twoimi wpisami - nigdy się nie zawiodłam. Myślę, że dzięki Tobie rozpoczęła się moja przygoda z Semilacami (jestem zachwycona!) i wielokrotnie powtarzałam Twoje stylizacje. Z niecierpliwością czekam na kolejne wpisy, pozdrawiam :) N

      Usuń
  24. Czytam Cię już od dawna i jesteś dla mnie wielkim autorytetem w dziedzinie kosmetyki. Zakupy w drogeriach robię z telefonem w dłoni czytając co polecałaś w kolejnych wpisach. Chciałabym u Ciebie przeczytać o tym jak pielęgnujesz swoją twarz. Mało u Ciebie takich postów. Fajnie gdybyś o tym napisała:) Od oczyszczania po nawilżenie. Szczególnie interesowałoby mnie i za pewne nie tylko mnie jak radzić sobie z wągrami:) Czekam z niecierpliwością!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, będzie taki wpis. Już się do niego przymierzam długi czas, ale wiele osób pyta, więc niedługo go opublikuję :-) I dziękuję bardzo za miłe słowo - pozdrawiam :-)

      Usuń
  25. Uwielbiam Twój gust:)))))))) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  26. Czerwona, którą ubierzesz w święta jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ta sukienka z Reserved jest jeszcze dostępna? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinna być - kupowałam z 3 tygodnie temu :-)

      Usuń
  28. Bardzo fajne propozycje. Mam w planach zakup nausznicy..ale wciąż poszukuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W H&M spory wybór i jeszcze w C&A z tego, co pamiętam :-)

      Usuń
  29. Niesamowity gust i piękna sukienka :) czy wiesz może gdzie można kupić sukienkę podobną do tej pod numerem 8, najlepiej w sklepie stacjonarnym? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :-) Właśnie sama takiej szukałam stacjonarnie i nic dokładnie w tym stylu nie widziałam. Były bardzo podobne w Mohito, ale to jednak nie to :-) Może jakaś Czytelniczka coś podpowie :-)

      Usuń
  30. Śliczna ta Twoja czerwona sukienka! :)
    U mnie w domu na Wigilię na przebieramy się jakoś szczególnie. I tyczy się to zarówno domowników, jak i gości - przede wszystkim wygoda. Zwykle są to ciemne eleganckie spodnie plus dopasowana koszula (ja mam czerwoną z Orsaya z rękawkiem 3/4).
    Za to na Sylwestra mam uszykowaną już kreację! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam dwie te same ale w dwóch różnych kolorach- białą i czarną, obie mam zamiar założyć w święta :)Biel na kolację wigilijną a czerń na dzień następny :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Semilac oferuje taki zestaw startowy http://semilac.pl/pl/glowna/1025-zestaw-semilac.html?search_query=zestaw&results=2, czy ta lapma (6v led) nadaje się on do zrobienia przedłużenia hybrydowych paznokci semilac hard lub to zrobienia ewentualnie potem żeli? Czy jednak jest za słaba i lepiej zainwestować w jakąś z allegro z led i uv? Chcę kupić jedną lampę a do wszystkiego, nie robię żeli, ale może kiedyś w przyszłości kilka razy mi się zdarzy. Proszę Cię o pomoc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lampa będzie się nadawać, ale ja mam z nią taki problem, że z dnia na dzień przestała działać. Nie wiem czy to kwestia mojego felernego egzemplarza, czy wadliwości tych lamp. Dodam, że mam też taką zwykłą 36V na żarówki i działa do dzisiaj, choć ma już prawie 2 lata :-)

      Usuń
  33. Bardzo Ci do twarzy w bieli! :) W moim domu też zawsze praktykowało się zakładanie na wigilię najlepszych sukienek, w tym roku mój wybór padnie chyba na rozkloszowaną w kolorze butelkowej zieleni :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Mam pytanie zamówiłam sukienkę na polecanej przez Ciebie stronie (Link 7) powiedz ile czasu zajmuje dostawa?? Ponieważ czekam na nią od początku grudnia :) dziękuje bardzo za odpowiedz i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba sie przygotować tak na 3 tygodnie, chyba, że zamówiłaś kurierem?

      Usuń
    2. Właśnie nie ;/ ale poczekam cierpliwie :) dziękuje za inspiracje!!!! :) uwielbiam Twojego bloga nigdy nie komentowałam ale zaglądam prawie codziennie :)

      Usuń
    3. Kochana, to czekaj cierpliwie, ale możesz też napisać do nich e-mail co się dzieje z Twoją przesyłką. Masz może taki numer nadania, po którym możesz "śledzić" paczkę?

      Usuń
  35. piękne są te kreacje :) u mnie pojawiły się propozycję butów :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  36. Jeżeli można wiedzieć.. skąd masz dywanik? ;)

    SiostryAndrzejewskie

    OdpowiedzUsuń
  37. Kochana Dario, mam problem z włosami a konkretnie z końcówkami. Włosy obcięłam niecałe trzy miesiące temu, teraz staram się je zapuścić, ale niestety końce są strasznie przesuszone. Dodam, że są zdrowe. Nie są rozdwojone, nie widać "białych kuleczek" a jednak są szorstkie... Czy da się to jakoś uratować? Dbam o włosy, nawilżam, olejuje, zabezpieczam końce i niby są zdrowe, a jednak w dotyku końce są okropne. Jeśli będę musiała podcinać końce co trzy miesiące ze względu na przesuszenie, to nigdy nie zapuszczę włosów...
    Proszę o radę, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja chyba jetem wyjątkiem ale do mnie rozkloszowane sukienki nie przemawiają i niestety wyglądają na mnie tragicznie, bronią się jedynie na bardzo szczupłych osobach. A znalezienie czegoś nie będącego kloszem graniczy z cudem niestety ostatnio...

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo ładnie wyglądasz :) To ważne, żeby w taki dzień odpowiednio się prezentować :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Rzeczywiście moda jest teraz na sukienki, które nie podkreślają talii tylko ją skracają. To wygląda jakby był tulów i zaraz potem nogi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skracać można sylwetkę a nie talię... o losie...

      Usuń
    2. Kolejna znawczyni się znalazła... Kobieta (o ile chce), może dobrze się ubierać, ale nie musi opowiadać o strojach i sylwetce jakby była stylistką.

      Usuń
    3. Co za bzdura,oczywiście , że talię można skrócić. Sylwetki ta sukienka nie skraca bo wydłuża nogi, ale proszę zwrócić uwagę na talię- jest skrócona jak nic. Jeśli nie wiesz co to znaczy posiadać krótką talię to mało wiesz. Każdą część ciała można mieć dłuższą lub krótszą, jak i można je optycznie skracać i wydłużać....o losie... dzieci...

      Usuń
  41. Daria, wiesz może gdzie dostanę podobną torbę do tej z twojego posta http://kosmetyczna-hedonistka.blogspot.com/2015/09/gotowa-na-jesien-czyli-kilka-rzeczy-bez.html?m=1, w linku który wkleiłaś jest niedostępna, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękna :) Zamówiłam sukienkę na Choies i nie dostałam numeru nadania paczki :( W poście z poradnikiem zakupowym napisałaś że powinni wysłać. Co zrobić?

    OdpowiedzUsuń
  43. Kiedy post o pielęgnacji twarzy?

    OdpowiedzUsuń
  44. Dario! Czy rozjaśnianie włosów którąś z metod które podawałaś kiedyś, wyjdzie bez "wychodzenia na słońce" czyli w taką porę jak teraz? Normalnie w warunkach domowych uzyskam jakiś efekt? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uzyskasz efekt, ale nie tak szybko jak po wyjściu na słońce :-)

      Usuń
  45. Twoja czerwona sukienka jest niesamowita!
    Zapraszam na rozdanie do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. U mnie w rodzinie na święta również królują eleganckie stroje, a te sukienki, które planujesz włożyć są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Zastanawiam się nad keratynowym prostowaniem włosów, dbam o nie niesamowicie ale i tak się łamią co za tym idzie nie chcą rosnąć a bardzo zależy mi na długości czy sądzisz że pomoże mi to ?

    OdpowiedzUsuń
  48. Chciała bym się poddać keratynowemu prostowaniu, dbam bardzo o włosy, twoje rady są genialne lecz nie wystarcza to bo włosy i tak się łamią, co za tym idzie nie umiem osiągnąć wymarzonej długości włosów, jak myślisz czy to pomoże? jeśli nie to prosze daj jakąś radę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sądzę, że to na dłuższą metę pomoże. Może powinnaś coś zmienić w diecie? Jakość naszych włosów w głównej mierze od tego zależy :-)

      Usuń
  49. Jak zobaczylam twoje wlosy to sie poplakalam :C kiepska ta genetyka, dlaczego ja nie moge posiadać tak gęstych włosów? Czuje sie skrzywdzona. Zazdrosc sciska :'( ale co poradzic.... ciesze sie twoim szczesciem :'C

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo lubię Twój blog, czytam z zaciekawieniem już od jakiegoś czasu, dziękuję. Często twoje wpisy (i zdjęcia! ) są lepsze niż niejeden magazyN ;). Mam tylko jedną prośbę - jeśli jest to możliwe, poproszę o wstrawienie widgetu search , w innym wypadku ciężko przeszperac archiwa ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, a co do gadżetu szukania, to jest dostępny pod obserwatorami z prawej strony :-)

      Usuń
  51. Ciekawe pomysły

    OdpowiedzUsuń
  52. W jednym z postów przeczytałam, że na śniadanie czasem jesz pudding chia. Mogłabyś napisać jak to wygląda i gdzie się to kupuje? Pytam bo kiedyś sama miałam okazję to zjeść i chcę do tego wrócić. Z góry dziękuję za odpowiedź. G.A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zalewam 2-3 łyżeczki nasion chia mlekiem i odstawiam na kilka godzin, czasem na całą noc do lodówki pod przykryciem. Później dodaję owoce - banan, jagody, truskawki lub np. musli i jem na śniadanie :-) Nasiona chia są nawet teraz dostępne w Rossmannie :-)

      Usuń
  53. Daria ta biała sukienka z Reserved na pierwszym zdjęciu są ze starej kolekcji czy nowej bo przegladalam sklep online i nie mogę jej znaleźć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupowałam niedawno, więc powinna być. Nie wszystko jest na stronie, musisz poszukać stacjonarnie :-)

      Usuń
  54. Super blog, bardzo mi się podoba estetyka, ład i oczywiście włosy...piękne. Ale tak się zastanawiam, z którego jesteś rocznika? Wiadomo jesteś piękna nieziemsko, ale pierwszy raz nie mam pojęcia ile mogłabym dać Ci lat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo 20-parę albo 30 parę, w sumie też nie wiem bo nawet mogłaby być zadbaną 40-stką.

      Usuń
  55. Wyglądasz rewelacyjnie w tej sukience;) Ładnemu we wszystkim ładnie;) A czerwona bedzie leżała na Tobie świetnie;) Przegląd dodatków na święta super;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Dario, a mogłabyś zdradzić jakiej suszarki do włosów używasz? Bo zachwycając się Twoimi włosami dochodzę do wniosku, że pewnie nie będzie ona niszczyła włosów ;) czy zawsze po umyciu włosów suszysz je suszarką? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Biała sukienka, wybrana przez Ciebie jest bardzo ładna!

    OdpowiedzUsuń
  58. Dario, jak z rajstopami do takiej białej sukienki? Czy czarne mocno kryjące 200 den będą ok czy za duży kontrast? :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Dario pięknie Ci w tej białej sukience ale i ta czerwona jest cudowna i bardzo seksowna, super wpis. Ja planuję w pierwszy dzień świąt ubrać czarną sukienkę do tego żakiet w jakimś intensywnym kolorze a na drugi pewnie jakaś spódniczka połączona z koszulą. Bardzo inspiruje mnie Twój styl

    OdpowiedzUsuń
  60. Dario, lubię od czasu do czasu zerknąć na Twojego bloga, nie raz znajduję w nim inspiracje dot. różnych kwestii, glównie makijaży i kosmetyków (tym bardziej, że makijaż to mój "konik" i zajmuję się tym, kiedy tylko kończę swój etat za biurkiem😊), nie mniej jednak ostatnio zaczęłam się zastanawiać dlaczego Twoje zdjęcia są zwykle takie...smutne. Oczywiście są piękne, pod względem techniczmym, jak i z uwagi na Twą urodę, aczkolwiek na żadnym z nich nie widać pełnego uśmiechu, takiego szczerego od serca, od ucha do ucha, zwał jak zwał☺ Jesteś naprawdę uroczą i inteligentną osobą, myślę, że wprowadzenie ciut weselszego (radosnego,spontanicznego) tonu na fotografiach, czy też w samych wpisach spowodowałoby uśmiech na twarzach Twoich czytelniczek☺ blog jest super, ale jednak sprawia wrażenie trochę "sztywnego", ukazującego idealne szczegóły na fotografiach, a ja chcialabym trocję więcej takiej normalnej, radosnej, spontanicznej Darii, która zaraża uśmiechem swoich wiernych czytelników😆Mam nadzieję, że nie odbierzesz tego komentarza, jako krytykę, a jeśli tak się stanie to mam nadzieję, że będzie to krytyka konstruktywna☺Serdecznie pozdrawiam! Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  61. Obydwie sukienki są wspaniałe. Zarówno czerwień jak i biel. Ja postawiłabym jednak na klasyczną biel.

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature