Top Social

CZTERY FRYZURY ŚWIĄTECZNE "LAST MINUTE". WESOŁYCH ŚWIĄT DLA MOICH CZYTELNICZEK!

Zdradzę Wam, że nie przepadam za układaniem włosów. Rzadko upinam je w jakiś wymyślny sposób, a zdecydowanie bardziej preferuję szybkie i łatwe fryzury. Święta to tak wyjątkowy czas, że do odświętnego stroju wypadałoby jednak ułożyć włosy w niecodzienny sposób. W dzisiejszym wpisie pokażę Wam 4 propozycje fryzur "last minute" czyli na ostatnią chwilę, na szybko i bez wybitnych umiejętności manualnych. Zapraszam!

kosmetyczna_hedonistka_włosy_haistyle_holiday_loki_lokówka_stożkowa_cerawand

FALE I LOKI
___________
Zakręcenie włosów to zawsze dobry pomysł, aby wyglądać bardziej świątecznie i wyjątkowo. Pierwszy raz od wielu lat postanowiłam użyć pożyczonej od koleżanki lokówki do wystylizowania moich włosów i muszę przyznać, że to wcale nie jest takie łatwe! Żeby moje włosy chciały się kręcić, to musiałam nawijać bardzo cieniutkie pasma, a przy ich gęstości trwało to w nieskończoność. Zdecydowanie bardziej wolę metody bez użycia ciepła np. na papiloty z gąbki, a efekt jest podobny. Jeśli nawiniecie na nie włosy i położycie się spać, to rano macie tak naprawdę z głowy stylizację włosów. Loki i fale wyglądają zawsze efektownie i taka prosta fryzura z pewnością zrobi wrażenie przy kolacji wigilijnej. 

kosmetyczna_hedonistka_blog_włosy_fale_loki_fryzury_na_święta
UPIĘCIE NA BOKU 
___________
Ciekawym urozmaiceniem dla fal i loków jest upięcie włosów z jednej strony. Będzie to wyglądać jeszcze bardziej odświętnie i taki mały detal pozwoli odsłonić na przykład ciekawy kolczyk w stylu nausznicy. Aby upiąć włosy wystarczy skręcić jedno pasemko i przytwierdzić je wsuwkami lub ozdobną spinką.

świąteczne_fryzury_holiday_hairstyle

Czerwone szpilki - tutaj klik

WSTĄŻKA WE WŁOSACH
___________
Taka wstążka jest bardzo wdzięcznym, a zarazem kojarzącym się ze świętami elementem, który może wspaniale przyozdobić nasze włosy. Najpierw robię kucyk, a następnie przewiązuję miejsce przy gumce subtelną wstążką. Możecie dodatkowo wyjąć pasemko z drugiej strony i je zakręcić. 

fałszywy_kłos_warkocz_świąteczna_fryzura

PRZEKŁADANIEC / FAŁSZYWY KŁOS
___________
Ostatnia propozycja, to również coś bardziej prostego. Tak naprawdę fryzura przypomina trochę kłosa, ale jest o wiele szybsza i wręcz banalnie prosta. Potrzebujecie tylko kilku gumek recepturek. Najlepiej, żeby były w kolorze Waszych włosów - ja niestety miałam w domu tylko czerwone i myślę, że brązowe wyglądałyby korzystniej. Zakładam gumki na mój kucyk robiąc spore odstępy. Następnie na pierwszym odcinku robię dziurkę i przekładam przez nią cały kucyk od przodu. Powtarzam te czynności jeszcze na kilku odcinkach. Oczywiście na koniec delikatnie luzuję cały "warkocz", żeby wyglądał na trochę większy objętościowo, ale nie przesadzam, bo przy zbyt mocnym poluzowaniu cały efekt kłosa potrafi się gdzieś zatracić. Taka fryzura nie zajmie Wam więcej, niż 5 minut i wygląda na bardziej pracochłonną, niż jest w rzeczywistości.

cerawand_lokówka_loki_i_fale



Tak, jak obiecałam - fryzurki są bardzo proste i szybkie. Mam nadzieję, że udało mi się zainspirować Was do jakiegoś konkretnego upięcia i skorzystacie z moich propozycji "last minute".

***

Dziewczyny, korzystając z okazji chciałam Wam życzyć wspaniałych Świąt Bożego Narodzenia. Niech ten krótki czas będzie dla Was okazją do wypoczynku, refleksji i tworzenia planów na następny rok. Dziękuję, że tak licznie tutaj zaglądacie i udzielacie się w komentarzach. Lubię poznawać punkt widzenia moich Czytelniczek i to niesamowite, że z każdym wpisem dajecie mi tak dużą dawkę życzliwości, radości oraz przede wszystkim motywacji. Na życzenia noworoczne będzie jeszcze czas, bo widzimy się już po świętach :-) Do zobaczenia!

Zapraszam na mój Instagram @kosmetycznahedonistka


↓↓Obserwuj bloga, jeśli chcesz być na bieżąco z nowymi postami ↓↓  


57 komentarzy on "CZTERY FRYZURY ŚWIĄTECZNE "LAST MINUTE". WESOŁYCH ŚWIĄT DLA MOICH CZYTELNICZEK!"
  1. Tobie tez wesolych i smacznych swiat ;) wpis jak zawsze elegancki i bardzo przydatny ;) tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknych Świąt, uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawzajem, dużo szczęścia w nowym roku! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny jest ten kłos, marzą mi się takie długie i piękne włosy jak u Ciebie. Również życzę Wesołych i Zdrowych Świąt oraz mnóstwa prezentów pod choinką. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w tym roku stawiam na lekkie fale i spięcie włosów na bok :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przy Twoich pięknych włosach, każda fryzura będzie świetnie się prezentować.

    Wesołych świąt!

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie fryzury piękne :)

    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowne włosy! Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuje za pomocny post! Podoba mi się zwłaszcza ta ostatnia fryzura. Czy na sylwestrowe fryzury last minute tez mozemy liczyc? ☺ Zdrowych, spokojnych, radosnych Świąt Bożego Narodzenia spędzonych w gronie najbliższych oraz udanej zabawy sylwestrowej!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pani Dario.Po raz pierwszy pisze komentarz.Ja dziekuje Pani za te chwile wytchnienia i przyjemnosci podczas czytania Pani postow.Dziekuje za nadzieje,ze dzieki odpowiedniej pielegnacji moje wlosy moga wygladac lepiej.Wesolych Swiat i wszystkiego najlepszego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne propozycje i piękne włosy.
    Wesołych, rodzinnych Świąt :-)
    POZDRAWIAM :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne i szybkie fryzury. Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wesołych Świąt oraz sukcesów w nadchodzącym Nowym Roku :-) Twój blog jest fantastyczny, a zdjęcia przepiękne. Wszystkiego dobrego :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wesołych, a skorzystam z opcji pierwszej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Radosnych Świąt Dario w gronie rodzinnym, w miłej atmosferze i odpoczynku od blogowania. Odetchnij i wracaj do nas z podwójną siłą :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Wesołych Świąt! Śliczne masz te włoski :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne włosy i nie mogę napatrzeć się na Twój makijaż Dario.Jakimi cieniami go zrobiłas? Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak zawsze inspirujesz kochana. Zdradź proszę skąd ta piękna czerwona sukienka i czy dawno ją kupowałaś? Chciałam Ci życzyć Wesołych świąt i szczęśliwego nowego roku. Obyś byla z nami jeszcze częściej:)buziaki Kasia

    OdpowiedzUsuń
  19. Dario, życzę Ci wszystkiego co najlepsze na te święta, a fryzury prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. gdzie kupiłaś tą lokówkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pożyczyła od koleżanki tak jest napisane

      Usuń
  21. Interesuje mnie jakiej ty farby używasz... fajny kolorek.

    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co Daria pisała to nie farbuje włosów :)

      Usuń
  22. Wesołych świąt, dużo rodzinnego ciepła i pysznych smakołyków :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Wesołych, rodzinnych i pełnych ciepła świąt, oraz samych pyszności na świątecznym stole :*

    OdpowiedzUsuń
  24. ciekawe propozycje :D
    Wesołych Świąt :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem Twoją czytelniczką od początków bloga i zaglądam tu codziennie z nadzieją że będzie coś nowego. Dziękuję, że jesteś i życzę wesołych świąt! :))
    Marta z Bochni

    OdpowiedzUsuń
  26. Tobie również Wesołych Świąt a w Nowym Roku wielu sukcesów tych dużych i tych małych :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak zwykle, piękne włosy :D Wszystkie pomysły są ładne.
    Wesołych Świąt, udanego Sylwestra i szczęśliwego Nowego Roku;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne, łatwe fryzurki. Chyba postawie na loki albo oszukanego kłosa :) a przy kłosie na koniec ściągasz gumki? ;) Wesołym i radosnych świąt dla Ciebie ;*

    OdpowiedzUsuń
  29. Wesołych Świąt dla Ciebie i wszystkich czytelniczek bloga!
    Super pomysł z tym oszukanym kłosem, szkoda, że mam za krótkie włosy.

    OdpowiedzUsuń
  30. Wesołych Świąt w gronie rodzinnym Dario. Szybkie pytanko - co na ustach?

    OdpowiedzUsuń
  31. Wyglądasz kwitnąco! :) Wesołych :) Daria K.

    OdpowiedzUsuń
  32. Pięknie wyglądasz aż miło popatrzeć :* Pozdrawiam
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  33. Wujek Zenek je karpika
    Ciocia Krysia zaś piernika,
    Franek musi się narobić,
    uszka z barszczu chce wyłowić,
    Tu kapusta, tam makowiec
    śledzie, grzybki i razowiec.
    Niby postnie, ale jednak
    każdy naje się do pełna.
    Gdy czas przyjdzie, bo wypada
    na pasterkę pójść tej nocy
    trudno będzie wstać od stołu
    dotknie wszystkich cud „niemocy”.
    Dobrze, że życzenia wcześniej
    wszyscy sobie poskładali,
    teraz nikt by siły nie miał
    głos kolędy brzmi…w oddali.

    Wesołych Świąt życzy czytelniczka AGA ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Co zrobić żeby mieć takie włosy jak TY?

    OdpowiedzUsuń
  35. przepiękne zdjęcia:) i ta czerwona sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  36. masz takie cudowne włosy, w każdej fryzurze ci dobrze , zazdroszczę!!!
    Romanovvska

    OdpowiedzUsuń
  37. Merry Christmas życzy czytelniczka Paulina :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Na pewno wykorzystam ten fałszywy kłos jest super :) Chociaż to upięcie z jednej strony też jest piękne!!
    Wesołych Świąt kochana, dużo zdrowia i uśmiechu :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Dario od dawna czytam Twojego bloga i przy tej właśnie okazji chciałabym Ci powiedzieć, że jesteś skarbnicą inspiracji i wiedzy. Bardzo dziękuję,że mogłam być z Tobą ten rok i zapowiadam,że następny też będę. Życzę owocnych wpisów, spokojnych, pełnych miłości świąt Bożego Narodzenia oraz suto zastawionego wigilijnego stołu. Pozdrawiam Ela ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Przy takich włosach jak Twoje chyba niezbyt trudno zrobić fajną fryzurę, jest pięknie:)

    Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękne fryzurki, ostatni wygląda rewelacyjnie;) Takim upięciem mozna zwrócić uwagę;)
    życzymy Ci Wesołych Świąt pełnych rodzinnego ciepła!;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Masz piekne włosy! wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Tobie również wszystkiego najlepszego! Jesteś jedną z moich ulubionych blogerek <3

    OdpowiedzUsuń
  44. Dario, polecałaś kiedyś olej borówkowy Nacomi do olejowania. Myślisz, że ten sam olej tylko w wersji mango też by się nadawał do włosów? Mój święty Mikołaj (chłopak) oczywiście wszystko pomieszał i kupił mi mango, zamiast borówkowego..

    OdpowiedzUsuń
  45. We wszystkich wariantach wyglądasz pięknie ;-)

    Wzajemnie Zdrowych i Wesołych Świąt! :-)

    OdpowiedzUsuń
  46. Witam i liczę a Twoją pomoc.Dostałam kartę podarunkową do hairstore i pomyślalam że przeznaczę ją na zakup nożyczek.Nie wiem jednak,ktore wybrać,a zależy mi by były ostre i pięknie podcinały końcówki.Możesz mi doradzić? Mogę wydać maksymalnie 80-90 zl

    OdpowiedzUsuń
  47. Przepięknie wyglądasz! I te włosy - cudo! Mam nadzieję, że uda mi się kiedyś takie "wyhodować" :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Co Ile dni myjesz włosy? :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Nigdy nie miałam problemów z włosami. Zawsze były długie, gładkie, lśniące, silne i nigdy szczególnie o nie nie dbałam bo nie było takiej potrzeby. Raz na kilka lat robiłam sobie trwałą(uwielbiam się z wkręconych włosach i najlepiej się tak czuję). Po trwałej również nie miałam problemu z włosami, aż... no właśnie. Trafiłam na złego fryzjera. Po jego zabiegach trwałej nie było, a zamiast niej... zniszczone, wysuszone włosy wyglądające jak martwe. Tu pokręcone, tam proste, ale wszystkie tak skundlone i napuszone, że nic tylko ogolić się na łyso... Nawet krótka fryzura nie ratowała sytuacji. Uparłam się, że ich nie zetnę szczególnie, że długie włosy mogłam spiąć, a krótkie... byłyby jak gniazdo. Inni fryzjerzy rozkładali bezradnie ręce. Najpierw spróbowałam z laminowaniem co dało spory efekt(teraz wyglądają na zniszczone, ale nie martwe i już nie puszą się tak koszmarnie), teraz dołączam do wszystkiego wcierki z kozieradki i maskę Kallos Algae(też na bazie olejów więc chyba działanie ma podobne do Blueberry). Do tego zamówiłam już olej z avocado. Mam nadzieję, że po jakimś czasie będę mogła znów chodzić w rozpuszczonych włosach... Miałabyś może jakieś rady dla mnie? :-)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature