Top Social

ULUBIEŃCY PAŹDZIERNIKA: "TAJNIKI MAKIJAŻU" RED LIPSTICK MONSTER, BLACK LEATHER BY KATOSU, MICHAEL KORS ROSE RADIANT GOLD I INNI + NOWOŚCI.

Jak Wam minął październik? U mnie było bardzo klimatycznie i starałam się celebrować te przytulne, jesienne wieczory przy dobrej książce czy filmie. Musze przyznać, że całkiem nieźle idzie mi też realizowanie moich jesiennych postanowień, o których pisałam Wam tutaj klik. Teraz powoli zaczynam już odliczać czas do świąt, które po prostu uwielbiam. A jacy są moi październikowi ulubieńcy? Co się u mnie sprawdziło? Tego dowiecie się w dzisiejszym wpisie, więc zapraszam.



Ewy z kanału Red Lipstick Monster nie trzeba chyba nikomu przedstawiać. Byłam bardzo podekscytowana informacją, że niedługo ukaże się jej książka, będąca takim kompendium wiedzy o makijażu. Kiedy kurier doręczył mi mój egzemplarz, to od razu zaczęłam go wertować, przeglądać i zaczytywać się w poradach Ewy. Mimo, że coś tam już o makijażu wiem oraz interesuję się tym tematem, to książka wspaniale usystematyzowała moją wiedzę.  Zawiera ogrom praktycznych porad, uzupełnionych rewelacyjnymi zdjęciami, które w dokładny sposób ukazują dane zagadnienie. Z książki dowiecie się na przykład jak dobrze wybrać pędzle, dopasować podkład do swojego typu urody, jak prawidłowo wykonturować twarz, jakie cienie do nas pasują i poznacie wiele makijażowych trików. Wiedza zawarta w książce jest podana w bardzo zrozumiały i luźny sposób - od razu wiadomo, że książkę pisała Ewa! Świetnym pomysłem było także umieszczenie pod koniec danego rozdziału odnośników do filmów na YT, które uzupełniają dane zagadnienie. Jeśli interesujecie się makijażem, to zdecydowanie polecam "Tajniki makijażu". Będą fajną opcją na prezent gwiazdkowy dla każdej kosmetykomaniaczki.  Książka dostępna np. na stronie wydawnictwa tutaj klik, ale możecie ją zakupić również stacjonarnie w Empiku. 


Przejdę do ulubionych ostatnio zapachów, które należą do tych cięższych i trwałych. Sama jestem zaskoczona, że zapach Benefit Bathina tak bardzo wpasował się w mój gust. W składzie tej perfumowanej mgiełki znajdziemy nutę cytrynową, brzoskwiniową, a nawet śliwkową. Całość jednak dominują białe kwiaty, które pachną najbardziej intensywnie. Jest to dla mnie zapach niebanalny, nieoczywisty i jak na mgiełkę - niesamowicie trwały! Kojarzy mi się nieco z zapachem kąpieli, ale być może nazwa działa tak sugestywnie. Kolejny zapach to już woda perfumowana, a konkretnie Michael Kors Rose Radiant Gold. Aromat ciężki, elegancki i rozwijający się na skórze. Uwielbiam takie zapachy, które potrafią zaskoczyć w trakcie noszenia i taki jest właśnie Rose Radiant Gold. Do tego ten piękny flakon w tonacji różowego złota - cudo! Bathina dostępna w perfumerii Sephora, a MK w Douglasie i salonach firmowych.



Jeśli już jesteśmy przy złocie, to muszę wspomnieć o nowej paletce IsaDora Golden Edition Golden Eyes, po którą z przyjemnością sięgałam przy wykonywaniu makijażu wieczorowego. Kiedy pierwszy raz ją otworzyłam, pomyślałam "wow!" Cienie są fajnie napigmentowane, mają wspaniały połysk i będą idealne do wykonania np. świątecznego makijażu. Najbardziej lubię drugi i czwarty cień z palety, który w połączeniu z jakimś matowym, ciepłym brązem wygląda cudownie. Szkoda, że w paletce nie ma takiego pośredniego brązu i to uważam za jej wadę. Tak czy inaczej jest świetna i jeśli szukacie pięknie błyszczących cieni na specjalną okazję, a do tego w efektownym i niewielkim opakowaniu, to polecam. Dostępna w Douglas-ach.


Pozostając jeszcze w temacie błysku, to odkryłam fantastyczny, kremowy rozświetlacz w sztyfcie od Benefit o nazwie Watt's Up. Nadal bardzo lubię Mary-Lou Manizer i rozświetlacz z Wibo, ale niestety zauważyłam, że ostatnio w miejscach ich aplikacji na mojej skórze zaczęły pojawiać się małe grudki. Mimo, że rozświetlacz z Benefit jest kremowy i mógłby spowodować u mnie pojawianie się niedoskonałości, to absolutnie tego nie robi. Bardzo mnie to cieszy, bo nadaje skórze naprawdę piękne rozświetlenie. Produkt jest też bardzo trwały i na mojej skórze trzyma się aż do wieczornego demakijażu bez potrzeby jakiejkolwiek poprawki. Dostępny w perfumeriach Sephora.


Październik był miesiącem, w którym miałam kilka ważniejszych imprez. Na takie okazje stawiam na mocniejszy makijaż oka i sztuczne rzęsy, które wspaniale wydłużają oczy i nadają im koci kształt. Model, który mogę Wam śmiało polecić, to Black Leather zaprojektowany przez Katosu dla Perfect Eyelashes. W opakowaniu rzęsy wyglądają niepozornie, ale to, jak cudownie podkreślają spojrzenie jest nie do opisania. Oczy wydają się lekko zadziorne, zewnętrzne kąciki są odpowiednio przyciemnione i maksymalnie wydłużone. Kiedy wykonywałam makijaż na wyjście, to dopiero w momencie doklejenia tych rzęs stylizacja była tak naprawdę kompletna. Mam też inny model projektu Katosu, a mianowicie Russet Feather, który za to idealnie pasuje do dziennego makijażu oka. Tak, jak wspominałam Wam już na Instagramie - rzeczy zaprojektowane przez blogerów i vlogerów zwykle są wyjątkowe i tak jest też w przypadku rzęs, które zaprojektowała Kasia. Dostępne są na Minti tutaj klik.



Makijaż ust w ostatnich tygodniach wyglądał u mnie zwykle tak samo: konturówka z Miss Sporty Mini-Me Lipliner w odcieniu Toffe lub konturówka Lovely Perfect Line w kolorze 1 i na to błyszczyk Bourjois 3D Effet 05 Rose Hypothetic. Lubię takie połączenie konturówek z błyszczykami, bo daje to ładny, naturalny efekt. Wszystkie produkty możecie dorwać jeszcze na promocji -49% w Rossmannie.

"Lydia" to moja zdecydowanie ulubiona piosenka października. Dzięki niej w ogóle zainteresowałam się grupą Highly Suspect i nie żałuję, bo są świetni. Ciekawostką jest, że klip do tego kawałka  został nakręcony bez żadnych cięć i powtórek. Możecie go zobaczyć tutaj klik. 


Na koniec wpadam z trzema nowościami w mojej garderobie. Buty, to obok torebek również takie moje małe uzależnienie. W tym sezonie totalnie oszalałam na punkcie długich kozaków, które już nie raz pokazywałam Wam na moim Instagramie. Po jednym z filmów Karoliny ze Stylizacji trafiłam do fajnego sklepu z butami, w którym znalazłam genialne, szare kozaki na grubszym obcasie (tutaj klik). Później wpadły mi w oko klasyczne, czarne botki na słupku (tutaj klik) i botki z tak modnymi ostatnio frędzlami (tutaj klik). Pierwsze wrażenie po przymiarkach? Jakie te buty są wygodne! Długie kozaki za kolano już trafiają do ulubieńców, bo na takim niewysokim obcasie mogę przechodzić cały dzień bez żadnego zmęczenia. Wprawdzie miałam w planach zakup zupełnie płaskich kozaków za kolano, ale te chyba mi je zastąpią. Czuję się w nich jak na płaskim obcasie.

________________

I to już wszystko na dzisiaj. Jacy są Wasi ulubieńcy października? Czy też nie możecie się już doczekać świąt?

↓Obserwuj bloga, jeśli chcesz być na bieżąco z nowymi postami ↓

90 komentarzy on "ULUBIEŃCY PAŹDZIERNIKA: "TAJNIKI MAKIJAŻU" RED LIPSTICK MONSTER, BLACK LEATHER BY KATOSU, MICHAEL KORS ROSE RADIANT GOLD I INNI + NOWOŚCI. "
  1. Wszystko piękne jak zawsze:) kiedy zrobisz aktualizacje na temat pielęgnacji wlosow pewnie na początku grudnia tak? A kochana możesz cos powiedzieć na temat woskowania meszku nad górna warga? Bo jak czytam ze dziewczyny golą maszynka to az ne wierze.....dziekuje i czekam na odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, aktualizacja będzie w połowie listopada czyli już niedługo :-) Co do wąsika, to wosk jest bardzo dobrym pomysłem, ale dla wprawionych osób. Dobrze, abyś przetestowała sobie na jakimś małym odcinku skóry jak to u ciebie zafunkcjonuje. Możesz też spróbować takiego kremu do depilacji np. z Sally Hansen, który usuwa owłosienie z twarzy. Jeszcze wracając do wąsika, to podobno świetne płatki z woskiem, które rozgrzewa się w dłoniach są w Hebe :-)

      Usuń
    2. U mnie do wąsika świetnie sprawdza się taka metalowa spiralka, można dorwać na allegro i chińskich stronach :) Wosk powodował podrażnienie, opuchliznę i zdrętwienie, więc dałam sobie spokój. Ponoć są takie specjalne nożyki do twarzy, wiele dziewczyn z tego korzysta i są zadowolone, ale ja nie próbowałam ;) Wolę usunąć włoski wraz z cebulkami, dłużej nie odrastają.

      Usuń
    3. Czy mogę prosić o jakiś link do produktu?

      Usuń
    4. Też poproszę o link do takiej spiralki?

      Usuń
    5. Te spiralki są dostępne w Hebe za ok. 16-17 zł.

      Usuń
  2. Książkę zamówię po wypłacie :) Chciałabym nauczyć się dobrze wykonywać makijaż - chociaż ten podstawowy :) Buty świetne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zamawiałaś coś z Biochemii Urody?

    OdpowiedzUsuń
  4. Tajniki RLM pochłonęły mnie bez reszty, dziś nie mogę się wręcz oderwać od tej książki. To genialna lektura za równo dla początkujących jak i obytych w makijażu...:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapachu Benefit Bathina nie znajdziemy w Douglas gdyż Sephora ma tę firmę na wyłączność ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech, miałam na myśli Sephorę a napisałam Douglas :-P

      Usuń
  6. Coś Ty, dziewczyno, zrobiła - ja pytam!? Wpadłam tu przypadkiem i od pięciu godzin nie mogę wyjść. I ze strony, i z instagrama, i z podziwu. Jesteś fenomenalnie piękna, masz prze, prze, przepiękne włosy i idealną cerę. Jako typowa baba powinnam Cię nienawidzić, ale nie potrafię. ;) Po prostu mnie zatkało. Nie napiszę, że chcę wyglądać jak Ty, bo lubię siebie taką jaka jestem, ale naprawdę oczu nie można od Ciebie oderwać.
    Dwa tygodnie temu zaczęłam akcję pt. "włosomaniactwo", czyli herbatki z pokrzywy, olejowanie kokosami, wcierka Jantar, woda brzozowa, drożdże. Już widzę efekt, co prawda nie spektakularny, ale widzę. Ale jak patrzę na Twoje zdjęcia, to efekt chcę na JUŻ! Podziwiam za determinację.
    Od dzisiaj zostajesz moją ulubioną blogerką ever. Zmotywowałaś mnie, serio. Lecę o siebie zadbać jeszcze bardziej, a co! :)
    Serdecznie Cię pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurczę, jeden z najlepszych komentarzy, jakie ostatnio czytałam. Dziękuję i pozdrawiam cieplutko :-) P.S. Z tą cerą to tak dobrze nie mam, ale walczę :-)

      Usuń
  7. Zgadzam się, że Ewa zrobiła kawał dobrej roboty, a jej książka jest naprawdę piękna i świetnie napisana. Jestem na ciuchowym detoksie, a te szare wysokie kozaki wyglądają pięknie... Pokażesz się w nich na Instagramie? Jestem ciekawa jak wyglądają na nodze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno pokażę :-) Są bardzo dopasowane i to mega plus!

      Usuń
  8. /polecisz jakies dobre peelingi do twarzy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z enzymatycznych Ziaja Sopot Spa, a z ziarnistych to Lirene Dermoprogram, Wygładzająco - oczyszczający peeling drobnoziarnisty jest rewelacyjny :-)

      Usuń
  9. wspominalas kiedys, ze zrobisz post o antybiotykach, ktore uzywalas na zaskorniki i krostki.. kiedy sie pojawi? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie jeszcze w tym miesiącu, bo stosuję aktualnie pewną maseczkę, którą chciałabym jeszcze potestować i wyrazic opinię :-)

      Usuń
  10. Ja już dawno temu zakochałam się w Darii, więc rozumiem komentarz :) Nienawidzić też nie potrafię, ale uwielbiam patrzeć na te włosy, cerę, makijaż, delikatny uśmiech i zdjęcia. Zaczynam się czuć jak zboczeniec upajający się widokiem Darii :) Boże, spraw, żebym nie zaczęła robić innych rzeczy przed monitorem!!!!!!!!! ;) ;) ;)
    Mnie ciężko czymś zachwycić, bo już całkiem dorosła ze mnie dziewczynka, ale widać ten blog i jego autorka mają jakąś tajemną moc.
    Jak zwykle pełna podziwu Beata

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne te szare kozaki :)) Paletka IsaDora wygląda przepięknie, idealne kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja używam oleju lńianego aktualnie i tak mi sie płaczą włosy ze nie radze sobie a myje bardzo dobrze jutro kupie olej arganowy moze bedzie lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej, jakbyś teraz spróbowała olej awokado :-)

      Usuń
  13. Kochana a co do swiat to jakbym mogła to juz bym ubrała choinkę ale muszę jeszcze troche wytrzymać :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. Mogę dowiedzieć się jakiego kleju używasz do rzęs?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam DUO z Inglota albo Lashgrip z Ardell, chociaż wolę jednak Duo :-)

      Usuń
    2. Dziękuję za informację 😊

      Usuń
  15. Książka Ewy mnie kusi i jż wkrótce wpadnie w moje łapki. Twoje zdjęcia są tak urocze, że wciąż oglądam je od nowa. Rozświetlacz Benefitu też bym chętnie przygarnęła, mimo, że jest kremowy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Powiedz mi proszę czy te szare kozaki są przylegające czy sporo odstają?
    Mogłabyś dodać zdjęcie na instagramie jak wyglądają na nodze? Chyba się na nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przylegają na całej długości :-) Pokażę na insta jakąś stylówkę, także sobie zobaczysz :-)

      Usuń
  17. Czy makijażu uczyłaś się sama czy może byłaś na jakimś kursie? Zastanawiam się czy nie chciałabym od mojego Mikołajka takiego prezentu.. ;) mam pytanie jeszcze odnośnie podkładu. Obecnie używam Revlonu CS 180, jednak jest już chyba ciutkę za ciemny (w zeszłą zimę używałam 150 i było ok). Chciałabym spróbować Bourjois Healthy Mix. Myślisz,że odcień 51 byłoby dobry?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli obecnie masz kolor cery pomiędzy 150 a 180 to Healthy Mix 51 może być za jasny:)

      Usuń
    2. Nie byłam na kursie ale od zawsze interesuję się makijażem i kosmetykami :-) Wydaje mi się, że bardzo praktyczną wiedzę pozyskasz na takich kanałach jak Maxineczka, Katosu, Red Lipstick Monster i to za darmo :-) Co do podkładu, to tak jak pisze Karolina 51 może być za jasny ale w sumie weź pod uwagę, że Healthy Mix ciemnieje :-) Lepszy za jasny podkład, niż za ciemny a podejrzewam, że jeszcze Twoja skóra się rozjaśni.

      Usuń
    3. To biorę się za oglądanie :> Też obstawiam, że to kwestia czasu aż będę jaśniejsza ;) i skoro mam 180 to wolałabym coś w jaśniejszym kolorze - stąd moje pytanie. Ciemnieje to znaczy że w jakiś czas po nałożeniu stanie się ciemniejszy niż początkowo? Widać że jestem na początku makijażowej drogi :D

      Usuń
    4. Tak, staje się o pół tonu ciemniejszy. I zawsze lepiej brać jaśniejszy podkład od aktualnego kolorytu cery bo można nadrobić twarz pudrem brązującym aby nie odcinała się od szyi. Z za ciemnym już jest tragedia, chyba już tylko pozostaje chodzić w golfie albo szaliku. :)

      Usuń
    5. Dziękuję <3

      Usuń
  18. Świetnie, że udaje Ci się realizować postanowienia. Ja po Twoim wpisie również stworzyłam takiego posta u siebie i muszę przyznać, że skreślanie kolejnych rzeczy z listy całkiem dobrze mi idzie :) O książce Ewy słyszałam już wiele dobrego i sama muszę stać się jej posiadaczką, na pewno wiele mi pomoże! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Czy te szare buty nie ślizgają Ci się?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie nie ale jeszcze śniegu nie ma :-)

      Usuń
  20. Dario a jak myślisz, dla dziewczynki 16 lat taka książka będzie odpowiednia aby nauczyła się podstaw makijażu? Zastanawiam się czy by jej nie kupić pod choinkę bo interesuje się kosmetykami :) Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam nadzieję, że Mikołaj przyniesie mi w prezencie książkę Ewy :) Na promocji w Rossmanie się zawiodłam, bo już w drugi dzień wszystko było tak poprzebierane i upaćkane wszystkim co się da, że głowa boli :/ A botki z frędzlami genialne, poluje na takie, ale chyba będę musiała zamówić przez internet.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama chciałam kupić pomadki z Bourjois ale niestey już NIC nie było :-(

      Usuń
    2. Mi udało się dorwać dwie- do Rossmana na promocji trzeba niestety przyjść przed 12:00, wtedy mniej więcej był wykładany towar i nic nie było upaćkane. Dlatego też polecam odwiedzić w sobotę albo niedzielę rano, jest szansa że wtedy wszystko złapiecie w nienaruszonym stanie :)

      Usuń
    3. Jutro wybieram się już z samego rana :)

      Usuń
  22. Moim ulubionym kanałem na YT jest kanał Maxineczki, to jest dopiero kobieta z pasją i mogłabym jej słuchać bez końca.
    Z blogów oczywiście... Twój :)
    Każdy post czytam dokładnie i gdy coś chce sobie przypomnieć wracam jeszcze raz. Jesteś C U D O W N A :) Dajesz tyle pozytywnego myślenia i dobrych rad, że nie wiem jak mogłam zmarnować tyle czasu żeby Cię znaleźć :)
    Pozdrawiam
    Gosia z Podlasia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, naprawdę bardzo dziękuję za tak motywujące słowa :-) Pozdrawiam ciepło :-)

      Usuń
  23. Daria! Napisałaś, że używasz konturówki z miss sporty w kolorze toffee (BTW . Kupiłam ją dzięki Tobie - jest genialna! ) a na zdjęciu masz konturówkę z lovely! Chyba się zamyśliłaś i nie zwróciłaś uwagi. Pozdrawiam,
    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, nie doczytałaś dokładnie: "Makijaż ust w ostatnich tygodniach wyglądał u mnie zwykle tak samo: konturówka z Miss Sporty Mini-Me Lipliner w odcieniu Toffe lub konturówka Lovely Perfect Line w kolorze 1 :-)

      Usuń
  24. skąd lustro?

    OdpowiedzUsuń
  25. czy mozesz polecic cos na placzace sie, wypadajace wlosy ?

    OdpowiedzUsuń
  26. Błyszczyk Bourjois mam i ja, ale w troszkę innym odcieniu :D Na książkę Ewy będę polowała w sobotę i mam nadzieję, ze uda mi się ją zdobyć, bo widziałam jej recenzje w wielu miejscach w sieci (u samej autorki też) i muszę przyznać, że prezentuje się ona świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  27. Dario używam odzywki głos kur olejki takiej żółtej i stosuje ja po każdym myciu a ma ona keratynę która jest zaliczana do protein ....czy moze to zaszkodzić włosom? Ta której ty używasz tez ma keratynę prawda? A czy lepsza od tych gliss kur była ta Macadamia oil w sprayu? Dziekuje pozdrawiam Daria z kryńicy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, używam tej odżywki i to jest Schauma http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=52514
      Ma w składzie keratynę, ale również olejki. Jest to taka odżywka emolientowo-proteinowa i jest bardziej bezpieczna. Stosuję ją aktualnie rzadziej, bo wprowadziłam znów typową, emolientową pielęgnację :-) Olejek Macadamia to bardziej serum na końcówki, a nie odżywka, więc nie ma jak porównac tych dwóch produktów do siebie :-)

      Usuń
  28. Ksiażka Ewy bardzo fajnie jest zrobiona :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kochana pod ostatnim wpisem napisałaś żeby kozieradkę wcierać przez maksymalnie trzy tygodnie, a później że Ty będziesz stosować wcierki przez całe dwa miesiące. Tzn że różne wcierki można stosować bez żadnej przerwy a jeśli chodzi o samą kozieradkę należy jakąś przerwę zrobić? Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, tak, będę wcierki stosować przez dwa miesiące, ale zwróć uwagę na harmonogram :-) Z niego wynika, że wcierki będę stosować naprzemiennie i tak jest okej. Chodzi o to, żeby nie stosować kozieradki przez 3 tygodnie non stop :-)

      Usuń
  30. Pojawi się na blogu jakiś szczegółowy post o tym jak poradziłaś sobie z trądzikiem? Czy stosowałaś jakąś kurację antybiotykową? Pisałaś że w liceum zaczął się pojawiać. Ja także w tym wieku zaczęłam zmagać się z tym problemem i niestety już 3 lata próbuję sobie z nim poradzić, niestety bezskutecznie. Stan mojej cery jest coraz gorszy, ból, pieczenie...mimo że dbam o nią najlepiej jak potrafię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, będzie taki post :-) A czy jesteś pod opieką jakiegoś lekarza-dermatologa? Bo muszę przyznać, że ja sama nie byłabym w stanie sobie pomóc. Dopiero odpowiedni lekarz dobrze poprowadził leczenie, chociaż nadal z jakimiś tam niedoskonałościami się borykam ale na pewno nie jest tak, jak kiedyś :-)

      Usuń
    2. Tak jestem, ale kilku ich niestety było, ponieważ albo leczyli mój trądzik tylko od zewnątrz, a jeśli miałam antybiotyk to pomagał tylko na chwilę..Teraz jestem na etapie badań hormonalnych bo po raz kolejny zmieniłam lekarza i dopiero ten zlecił mi zrobienie dokładnych badań. Nie jestem jednak pewna czy nie będzie tak jak zwykle. Dlatego bardzo chciałabym się dowiedzieć jak Ty poradziłaś sobie z tym problemem, ponieważ stosuje się do wszystkich Twoich rad na temat cery, używam także większości produktów które polecasz i jestem bardzo zadowolona z efektów :)

      Usuń
    3. Tak jestem, ale kilku ich niestety było, ponieważ albo leczyli mój trądzik tylko od zewnątrz, a jeśli miałam antybiotyk to pomagał tylko na chwilę..Teraz jestem na etapie badań hormonalnych bo po raz kolejny zmieniłam lekarza i dopiero ten zlecił mi zrobienie dokładnych badań. Nie jestem jednak pewna czy nie będzie tak jak zwykle. Dlatego bardzo chciałabym się dowiedzieć jak Ty poradziłaś sobie z tym problemem, ponieważ stosuje się do wszystkich Twoich rad na temat cery, używam także większości produktów które polecasz i jestem bardzo zadowolona z efektów :)

      Usuń
  31. Dario, dzięki temu że widziałam te rzęsy na Twoim instagramie sama je kupiłam- wyglądają nieziemsko na oku, są mega trwałe (do tej pory używałam inglotowych na pasku i wytrzymywały max kilka użyć) i przede wszystkim łatwo się je zakłada. Jest szansa że zobaczę je jeszcze w Twoim makijażu? :)

    OdpowiedzUsuń
  32. hej mam pytanie dotyczące płukanki z siemienia lnianego. chodzi o len mielony? bo taki wlasnie użyłam i wszystkie te ziarenka zostały mi na głowie rano bede próbować je zwalczyć >.<

    OdpowiedzUsuń
  33. Hej :) Czy używałaś na włosy olejku że słodkich migdałów? Czy możesz o nim coś więcej powiedzieć?
    Pozdrawiam, Ola :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Daria, czy po całonocnym olejowaniu włosów powinno się je umyć szamponem z SLS czy bez? Swoją drogą super jakbyś zrobiła taki post wyłącznie o różnych szamponach :) Ciekawa jestem czy używałaś jakiegoś szamponu z Biovax? Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Alinko, mam prośbę czy mogła byś napisać jak zacząć przygodę z makijażem, jakie produkty wybrać i jak zacząć. Oraz napisz jak wygląda Twój dzień chodzi o pielęgnację jak ona wygląda co nakładasz na twarz itd. Monika

    OdpowiedzUsuń
  36. Mnóstwo cudowności i przepiękne botki ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  37. Hej Dario. :) Kolejny świetny post, bardzo ciekawie się czytało i dobrze oglądało te buciki (sama mogę latać tylko w sportowych, każde inne robią mi krzywdę; a tak chciałabym znaleźć jakieś jesienne buty do płaszczyków...:(). Dziękuję. ;)
    Mam pytanie/prośbę - pokażesz jakiś makijaż z tymi rzęsami? Nigdy nie myślałam o sztucznych, ale Twój opis jest nad wyraz interesujący...

    OdpowiedzUsuń
  38. czy od zawsze(od małego) miałaś tak grube i gęste włosy?

    OdpowiedzUsuń
  39. Po Twoim wpisie o promocji w Rossmanie skusiłam się na szminkę Rimmel Airy Fairy - pobiegłam do sklepu i zamiast z jedną szminką wyszłam z czterema... Ale jestem nimi zachwycona :) Poza Airy Fairy kupiłam jeszcze Drop Of Cherry 058 (jest lekko perłowa, na wieczór wygląda super) oraz tej samej marki Lasting Finish by Kate Moss numery 31 oraz 10 - myślę, że 31 powinien przypaść Ci do gustu - to piękny ciemny róż.

    Bardzo spodobała mi się paletka cieni IsaDora, którą zaprezentowałaś. A czy miałaś styczność z innymi paletkami tej marki? Np z tą: https://www.douglas.pl/douglas/Makija%25C5%25BC-Oczy-Cienie-do-powiek-Isadora-Makija%C5%BC-oczu-Eye-Shadow-Palette_productbrand_3000027657.html są tu dwa zestawy do wyboru. Jak myślisz, który z nich będzie lepszy dla brunetki o bardzo jasnej karnacji lubiącej mocniej podkreślać oczy?

    OdpowiedzUsuń
  40. Trafilam przypadkiem na twoj blog i bardzo mi sie spodobal...dzieki tobie znowu zaczelam o siebie dbac po urodzeniu synka troche sie opuscilam, odswiezylam kosmetyczke produktami ktore bardzo mi sie spodobaly dzieki twoim recenzjom, zamowilam wszystko co potrzebne do wykonywania hybryd, zwykle lakiery zupelnie nie zdaja egzaminu przy pracach domowych i ogrodowych, no i odkrylam shopping na shein, nie znalam wczesniej tego sklepu i juz otrzymalam pierwsze probne zamowienie ku mojej ogromnej satysfakcji, waham sie tylko co do butow z ten strong, obawiam sie jak bedzie z nomi jakosciowo...napewno bede stale tutaj zagladac, pozdrawiam serdecznie i czekam na dalsze inspiracje twoja niezaprzeczalna uroda i zdolnosciami

    OdpowiedzUsuń
  41. Jak i czym temperujesz ta konturówke do ust z Lovely bo mam ją i nie mogę jej zatemperować, bo się łamie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ją i temperuję normalną szkolną temperówką nie łamie się

      Usuń
  42. Może podpowiem jakiś nowy temat...? np. o kosmetycznych bublach ,w co nie warto inwestować pieniędzy.
    Jakiś czas temu kupiłam linerkę do kresek firmy bourjours(cena w rossmanie ponad 60 zł) mega liner ze ściętą końcówką-wielki bubel odradzam każdej kobiecie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chętnie zobaczę taki post :))

      Usuń
    2. Dario czy cholewki tych szarych butów się naciągają? Mam trochę grubsze łyski niż Twoje i zastanawiam się czy mi w ogóle wejdą :-) Proszę o odpowiedz i pozdrawiam

      Usuń
  43. Paleta cieni Isa Dora wygląda obłednie <3

    OdpowiedzUsuń
  44. Książka Ewy już do mnie jedzie :) Swietny post :)

    OdpowiedzUsuń
  45. chciałabym wtrącić się odnośnie rossmanowych promocji,wyczytałam z niepotwierdzonych źródeł,że na podkłady ,korektory,rozświetlacze i pudry będzie promocja od 14 listopada :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Twoje szare buty, to obłęd <3 Są piękne. A książkę Ewy wczoraj kupiłam i już czeka na zapoznanie się z treścią :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Mam książkę Ewy juz od kilku dobrych dni i jestem nią zachwycona,zdjęcia i tekst powodują ze chce sie czytać i chłonac ta wiedzę jak najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature