Top Social

CZTERY PRODUKTY DO MAKIJAŻU UST, KTÓRE KUPIĘ KORZYSTAJĄC Z PROMOCJI -49% ROSSMANN.

Od dzisiaj w Rossmannie zaczynają się wielkie, cenowe obniżki. W dniach 2-6 listopada wszystkie produkty do makijażu ust oraz lakiery i odżywki do paznokci będą podlegały promocji -49%. Jakie cztery produkty z tej kategorii planuję kupić? O tym w dalszej części dzisiejszego wpisu.

KONTURÓWKI DO UST MISS SPORTY MINI ME LIPLINER
__________
Kiedy kupowałam konturówkę Miss Sporty w kolorze Toffee, to początkowo nie byłam przekonana do tego odcienia. Szybko jednak podbił moje serce i okazało się, że pasuje do mnie bardziej, niż mój ulubiony, brudny róż. Jestem pod wielkim wrażeniem tego ciepłego brązu i na pewno wybiorę się po kilka tych konturówek na zapas. Są trwałe, miękkie, kremowe i nie trzeba ich temperować, ponieważ są wykręcane. Formuła tak mi się spodobała, że zwrócę uwagę również na inne odcienie z tej serii i jeśli będą ciekawe, to na pewno skuszę się też na inny kolor. Toffee miałam na ustach w tym wpisie TUTAJ klik. 



BOURJOIS ROUGE EDITION VELVET
__________
Powoli kończą mi się moje dwa ulubione odcienie z tej serii, więc uzupełnię zapasy. Wiele razy wspominałam Wam, że jestem fanką tych długotrwałych pomadek i jak na razie nie znalazłam nic lepszego. Wybiorę się po odcień Nude-ist, który jest takim przybrudzonym różem, wpadającym w brązowo-bordowe tony oraz po kolor Happy Nude Year (miałam go na ustach TUTAJ klik), który wspaniale ożywia twarz. Wiem, że są zwolenniczki i przeciwniczki tych pomadek, ale ja je uwielbiam. Cena regularna jest mocno przesadzona jak na drogeryjne realia, ale przy takich obniżkach warto się skusić.




RIMMEL LASTING FINISH
__________
Zużyłam już naprawdę wiele opakowań tej pomadki w kolorze 070 Airy Fairy i co jakiś czas uzupełniam zapasy, korzystając z promocji w drogeriach. Pomadka jest delikatna i idealnie nadaje się na sezon jesienno-zimowy do lekko bladej skóry. Kolor jest dosyć popularny, ale nie każdemu będzie pasował. Ja akurat dobrze czuję się w takich odcieniach szczególnie, kiedy moja opalenizna zaczyna znikać. 

Zegarek - Daniel Wellington TUTAJ klik  (na hasło "xmas_daria" zniżka -15% na wszystkie zegarki do 15.01.2016)

Po zakupy wybiorę się prawdopodobnie jutro, więc mam nadzieję, że coś mi jeszcze zostawicie. Jeśli chodzi o promocję na produkty do ust, to nie będę szaleć. Większe zakupy planuję podczas przecen na produkty do makijażu oczu 7-13 listopada. Przypominam Wam również mój starszy wpis odnośnie tego co warto kupić na promocjach w Rossmannie - TUTAJ klik.

______________

Na co się skusicie? Może tym razem Wy polecicie mi coś fajnego?

Zapraszam na mój Instagram @kosmetycznahedonistka



↓Obserwuj bloga, jeśli chcesz być na bieżąco z nowymi postami ↓


83 komentarze on "CZTERY PRODUKTY DO MAKIJAŻU UST, KTÓRE KUPIĘ KORZYSTAJĄC Z PROMOCJI -49% ROSSMANN. "
  1. Ja kupiłam jak narazie dzisiaj tylko jedną szminkę.. Mam nadzieję, że jeszcze któregoś dnia uda mi się wybrać na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziś miałam skromne zakupy, też czekam na kosmetyki do makijażu oczu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja dzisiejsza wizyta w Rossmannie sprawiła, że stałam się właścicielką trzech nowych odcieni Astor Soft Sensation :-) Ale to nie koniec, o nie...:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuje Tobie za wpis o kontorowkach w dostepnych cenach. Jakos nigdy wczesniej nie uzywalam kontorowek, ale "przekonalas" mnie :). Zamowilam sobie czery kolory z Golden Rose (Dream lips czy cos takiego), bo mieszkam za granica i to jedyna do jakich mialam dostep. Jestem zachwycona. Szminki i blyszczyki jakos nie trzymaja sie moich ust. Natomiast te kontorowki sa swietne. Mimo ze nie umiem sie jakos specjamnie malowac, juz za pierwszym razem efekt byl ok. Moge spokojnie isc na obiad, do baru, na impreze i nie martwic sie. Trzymaja sie pare godzin nawet gdy jem i pije :) Niestety troche wysuszaja mi usta i z jednym kolorem nie trafilam, ale jak bede w Polsce to zaopatrze sie w te z Lovely albo miss sporty. Jeszcze raz wielkie dzieki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie :-) Koniecznie zaopatrz się jeszcze w Miss Sporty, albo te z Essence. Mimo, że formuła się zmieniła, to i tak są dobre :-)

      Usuń
  5. Po Nude-ist sama się wybieram! Myślę nad zakupem tej pomadki od roku, więc tym razem po prostu się nawet nie zastanawiam tylko od razu j,ą kupię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta nazwa może być trochę myląca, bo to wcale nie jest taki "Nude" o jakim zwykle myślimy, ale kolor i tak wygląda pięknie na ustach :-)

      Usuń
  6. Ja również miałam w planach zakup tych dwóch odcieni pomadek BOURJOIS. Na szczęście udało mi się kupić ostatnią Happy Nude Year.

    OdpowiedzUsuń
  7. Skąd sukieneczka, którą masz na sobie na 1 i 2 zdj.?

    OdpowiedzUsuń
  8. Daria, koniecznie pokaż się w tej ślicznej sukience, którą masz na sobie powyżej :) :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam wielką ochotę na te pomadki z Bourjois ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się ta pomadka Rimmel.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomadkę Bourjois dzisiaj kupiłam, numer 11 :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja poszalałam bo kupiłam 4 pomadki :D i już postawiłam sobie ultimatum, że nic do ust już nie kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja chyba w tym tygodniu wgl nie pójdę, będę szła jak będzie na oczy :D

    OdpowiedzUsuń
  14. wiesz może czy promocja obejmuje również pomadki pielęgnacyjne typu carmex itd? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba tak :)

      Usuń
    2. Na 100% tak:) sama dzisiaj kupiłam:)

      Usuń
    3. A ja obeszłam dziś cały Rossmann i nie mogłam znaleźć Carmexu. To możliwe że go wycofują z Rossmannów? Byłam w dwóch i nie było ://

      Usuń
  15. co sadzisz o podkladzie estee lauder double wear?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mocno kryjący i trwały ale nie na co dzień, bo może nieźle wysuszać nawet w przypadku skóry tłustej i mieszanej :-) Na wyjątkowe okazje będzie za to idealny, bo jeśli odpowiednio dobierzesz odcień, to nadaje skórze nieskazitelny wygląd :-)

      Usuń
  16. Zdradzisz co to za lakier do paznokci i jaki odcień? oraz jak się sprawdza nowa formuła podkładu Isadora? pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie próbowałam tego podkładu - na razie służy mi jedynie jako lusterko do poprawek :-) A co do lakieru to Semilac Classic Wine :-)

      Usuń
  17. Ja już dziś byłam i kupiłam sobie Bourjois Aqua Laque, czy jak to się tam pisze :) od kiedy zobaczyłam na jednym z blogów stwierdziłam, że muszę mieć, a że jeszcze ciemnego różu nie mam to sobie zaserwowałam ten, co prawda nie wiem po co, jak podczas ciąży prawie w ogóle z domu nie wychodzę, ale umalowałam się po przyjściu do domu i łaziłam z nią dopóki mi nie zlazła. Miła babeczka w sklepie sprawdziła mi też czy preparat do skórek z Sally Hansen też obejmuje ta promocja, a jak się okazało, że tak, to i to sobie wzięłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te Aqua mnie nie kuszą, bo nie wierzę w dużą trwałość błyszczyków :-)

      Usuń
  18. Hej! :) Mam pytanie ta maske z algami nakladasz na cala dlugosc wlosow (przy glowie tez)? bo tak jest napisane na etykietce :) i nakladasz ja po odzywce czy zamiast odzywki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tą maseczkę nakładam tylko na długość włosów omijając skalp - boję się podrażnienia skóry głowy :-) I aplikuję zamiast odżywki :-)

      Usuń
  19. Też muszę się skusić na Bourjois. W końcu muszę przetestować te cudeńka.
    Ps. Mam pytanko, jak zrobić odnośnik do instagrama i innych social media, jak właśnie tutaj zrobiłaś w tym poście ?

    OdpowiedzUsuń
  20. Napisz cos o włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  21. czym zmywasz makijaz i oczyszczasz twarz wieczorem oraz rano :)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam żelu do mycia La Roche Posay Effaclar, następnie przemywam wodą micelarną z Vichy i później jeszcze raz samą wodą :-)

      Usuń
  22. Polowałam dziś na tą konturówkę, ale niestety jej nie było :C

    OdpowiedzUsuń
  23. Co to za lakier na paznokciach? Cudny

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziewczyny,a orientujecie się czy produkty przyspieszające wysychanie lakieru też podlegają promocji?dziękuję za odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko co do paznokci :)

      Usuń
  25. Dario, mam pytanie z trochę innej beczki. Otóż jakiś czas temu zainspirowana Twoimi włosami zaczęłam używać olejków do włosów Delawell (Na zmianę 100% Avocado i 100% Makadamia), minął ponad miesiąc od kiedy nakładam systematycznie co drugi dzień olejek na włosy i pozostawiam na całą noc jednak mam wrażenie że kondycja moich włosów nie tylko się nie poprawiła jak także jakby olejki uwydatniły ich zniszczenie... Nie oczekiwałam efektów poprawy wcześniej niż po 2 miesiącach stosowania ale moje włosy widocznie stały się bardziej suche na końcach i matowe, jako włosomaniaczka może masz pomysł co może być powodem, zastanawiam się czy stosować olejek dalej, obiąć końcówki i czekać jak sytuacja się rozwinie czy odstawić go na jakiś czas? Dodam, że nie farbuję włosów, kiedyś je często prostowałam ale już od dłuższego czasu jedynie je delikatnie podsuszam suszarką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że te olejki Ci po prostu nie służą. Spróbuj zmienić na np. olej lniany na zmianę z olejem arganowym. A jakiej odżywki używasz jako uzupełnienie swojej pielęgnacji?

      Usuń
    2. W tej chwili używam a można nawet powiedzieć testuję odżywkę nawilżającą Petal Fresh Aloe & Citrus z Hebe, także ze stoiska z naturalnymi produktami. Wcześniej używałam odżywki z Yves Rocher z mleczkiem z owsa i zastanawiam się czy to przypadkiem nie jej sprawka że włosy są takie przesuszone. Jeszcze wcześniej na stałe używałam drogeryjnych odżywek Pantene Aqua i bardzo mi pasowały ale chciałam ograniczyć silikony. Jak uważasz, dać jeszcze szansę olejkom i poczekać na te 2-3 miesiące stosowania aby pojawiły się jakieś efekty czy na jakiś czas odstawić, podciąć końcówki i dać im trochę odpocząć? Dziękuję bardzo za odpowiedź :)

      Usuń
    3. Przypominam się jeszcze, bo zależy mi na Twojej opinii :)

      Usuń
    4. To może być sprawka też odżywki z owsem. Zrezygnowałabym z tych olejków, które teraz masz na rzecz np. olejku arganowego. Na pewno dobrze włosom zrobi podcięcie i skupienie się na pielęgnacji emolientowej. Polecam Ci odżywkę Kallos Blueberry (Hebe), do tego może odżywka Natur Vita Aloesowa (dostępna w Naturze), która dobrze nawilża :-)

      Usuń
    5. Dziękuję bardzo za poradę, na pewno wybiorę się po wspomniane odżywki i wypróbuję. Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  26. Miałam w ogóle nie iść do Rossmanna podczas tej promocji i nie poszłam. Za to poczyniłam małe zakupy w ich sklepie internetowym :D To w sumie wytrwałam w postanowieniu :)))

    OdpowiedzUsuń
  27. Właśnie byłam w Rossmannie i wzięłam Airy Fairy :) na ustach wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. mam 3 pomadki w płynie Bourjois i je uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kupiłam Rouge Edition Aqua Laque :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Kocham pomadki Bourjois Velvet Edition, mam juz 6 kolorów :D tym razem postanowiłam dać szansę innej firmie- Max Faxtor lipfinity colour&gloss, w moim przypadku to akurat kolor Gleaming Coral, takiego ciepłego odcienia akurat mi brakowało :) trzyma się rewelacyjnie, mogę się pokusić o stwierdzenie, że chyba nawet lepiej niz Bourjois! :) jutro robię kolejne podejście, tym razem po zwykłe jednostronne Lipfinity :) na pewno przetestuję też konturówki z Miss Sporty! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrób? A może proszę?

      Usuń
  32. kupiłam dziś 3 pomadki Bourjouis Velvet Edition, oczywiście twoje zdjęcia z ich kolorami na ustach pomogły mi wybrać te najwłaściwsze :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Niezbyt przepadam za Bourjois ale za to lubię Lipfinity z MF :) Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. muszę, po prostu muszę dorwać tą pomadkę z Rimmela <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Dario co to za kolor za paznokciach??

    OdpowiedzUsuń
  36. a ja chyba tym razem odpuszczę sobie te zakupy, bo mam spore zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Mam dylemat bo podobają mi się prawie wszystkie kolory rev ale nie wiem które mi pasują.... Mogłabyś doradzić jaki kolor jest najlepszy na początek przygody z tymi pomadkami? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może 10? Chyba najbardziej subtelny kolor z całej serii, chociaż ja osobiście wolę 09, bo mam ciepły typ urody :-)

      Usuń
  38. Wie ktoś czy ta promocja w Rosmanie obejmuje też sklep internetowy?

    OdpowiedzUsuń
  39. Widzę, że czeka mnie jeszcze jedna wyprawa do Rossmanna. Wezmę te z Miss Sporty jak polecasz ;) Może na Bourjois się skuszę, ale nie wiem co na to mój portfel :<

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja planuje kupić matowe pomadki z Bourjois :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Jak podoba Ci się to toffi na ustach to zerknij sobie na masło Astor Matte Elegant Nude. Ja dziś kupiłam i jestem nim zachwycona. Wróciłam też z 3 szminkami L'oreal Color Riche Matte. ;-) No i te 2 masła Astor. Plus 2 masła ochronne i 2 szminki ochronne. Czyli poszalałam. Ale reszta tej promocji mnie nie interesuje. A z kolorówką szaleję tylko na tych promocjach czyli wiosną i jesienią, więc chyba nie jest tak źle. ;-) Z lakierów nabyłam tylko jedną bazę pod lakier. Barwnych lakierów mi nie brak, więc z tym dałam sobie spokój. Kusi mnie jeszcze jeden kolor masła Astor, ale nie wiem czy ulegnę. Chyba zwycięży rozsądek i kupię je dopiero za miesiąc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak! Ja również bardzo polecam Astor Soft Sensation Lipcolor Butter Matte w kolorze Elegant Nude :) początkowo nie byłam przekonana do takiego odcienia, ale teraz jestem zachwycona, a sama pomadka, pomimo że matowa, to nie jest tępa i sucha, tylko kremowa ;)

      Usuń
  42. Piekne odcienie, mnie kuszą pomadki matowe z vibo ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo proszę o informację gdzie jeszcze można zakupić Twoją torebkę. Bo na lovelywhole niestety juz jej nie ma :( czy ma ktoś może pomysł?

    OdpowiedzUsuń
  44. Kochane Kobietki
    Czy masaż bańką chińską może przyczynić się do zwiększonej ilości rozstępów na udach?
    Zwłaszcza że u mnie rozstępy od razu są białe;( co mam robić?
    bardzo proszę o jakieś radę, bo za chwilę będę mieć całe nogi w rozstępach;/ (bańkę już odstawiłam?
    buziaki Emilia

    OdpowiedzUsuń
  45. Mam jedno pytanie do Ciebie: Czy może używasz jakiegoś innego obiektywu niż kitowego? Jakiegoś 'jaśniejszego'? Bardzo jestem ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Mi przydałby sie korektor i ostatecznie balsam no analne jak zobaczyłam twój wpis to zaczyna mi sie chcieć tej konturowki do ust :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Kochana a oprócz farby loreal preferencce polecasz jeszcze jakas inna ? Dziekuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie - nie używam farb do dawna :-)

      Usuń
  48. A co myślicie dziewczyny o depilacji meszku nad górna warga woskiem? Czy włoski rosną mocniejsze? A ty Dario możesz cos poradzić w tym temacie? Dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  49. Również pokusiłam się o pomadkę Velvet marki Bourjois - jest piękna. Konturówkę miss Sporty w kolorze 007 stosuje od zawsze jednak wolę te temperowane, bo są wydajniejsze :) pozdrawiam
    https://nataliamakeupblog.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja szukałam czegoś błyszcząco-nawilżającego w pasującym mi odcieniu fioletu, taka ciemna, w miarę ciepła śliwka i ostatecznie stanęło na Revlon Moisture Stain nr 005. Jestem tak zadowolona, ze jak wykończę moje inne kosmetyki do ust, to kupię kolejne kolory Revlona :) A w następnych tygodniach standardowo nowe tusze do rzęs i nowy cień Color tattoo, upatrzyłam sobie creme de nude :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Dario jaki tusz wydłużający pogrubiajacy podkrecajacy polecasz? Z gory dziękuje za odpowiedz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój ulubieniec - Loreal Volume Million Lashes So Couture. Pójdę po niego jak będzie promocja na produkty do makijażu oczu :-)

      Usuń
  52. Mega post <3 No to jutro idziemy na zakupy ;* Pozdrawiamy i obserwujemy

    OdpowiedzUsuń
  53. A mi udało się kupić tylko jedną szminkę :d fajny post

    OdpowiedzUsuń
  54. Od długiego czasu przeglądam Twojego bloga i za każdym razem jestem zachwycona postami. Nie wspomnę już o Twoich cudownych włosach (jak na nie patrzę zżera mnie zazdrość ;) ).
    Wczoraj byłam w rossmanie i po Twojej rekomendacji kupiłam pomadkę Bourjois - Dont't Pink Of It! Po całym dniu stwierdziłam, że jest rewelacyjna! Każdą pomadkę zjadłam po 2-3 godzinach, a ta wytrzymała cały dzień! Tak więc wróciłam do rossmana po jeszcze jedną - tym razem Hot Pepper, na wyjątkowe okazje ;)
    Jak dla mnie w ostatnim czasie najlepiej wydane pieniądze na kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  55. tytul wpisu sugeruje 4produkty, we wpisie sa 3 ;)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature