Top Social

POLECANE PRODUKTY DO MAKIJAŻU TWARZY: PODKŁAD, PUDER, RÓŻ, KOREKTOR, BRONZER, ROZŚWIETLACZ.

Dziś ostatni post z cyklu "co warto kupić w Rossmannie" z okazji panujących obniżek -49%. Aktualnie promocja dotyczy wszystkich produktów do makijażu twarzy i w dzisiejszym wpisie polecę Wam kilku moich ulubieńców z tej kategorii. Gotowe? To zapraszam do czytania. 

Rossmann -49%


Dobranie jednego, uniwersalnego podkładu, który byłby odpowiedni dla wszystkich typów cer jest niemożliwe. Ja długo szukałam swojego ulubieńca i te z Was, które na bieżąco śledzą mojego bloga, doskonale wiedzą co lubię. Od wielu miesięcy niemalże codziennie sięgam po podkład Dr Irena Eris Provoke Matt Fluid i w zależności od pory roku jest to albo kolor najjaśniejszy 210 Ivory, albo 220 Natural. Cenię sobie w tym podkładzie jego dobre krycie, gęstość, która pozwala mi w miarę ukryć suche skórki oraz to, że nie powoduje żadnych nowych niedoskonałości. Zdania na temat tego podkładu są podzielone, ale ja go uwielbiam i nic nie zwiastuje, że to się zmieni. Najjaśniejszy odcień może być trochę za ciemny dla totalnych bladziochów i ogólnie gama kolorystyczna jest bardzo wąska (dostępne tylko 4 kolory). Nie we wszystkich Rossmannach ten produkt jest dostępny, ale w niektórych znajdziecie szafę Eris. 

Kolejne podkłady, które lubię, ale używam ich rzadziej ze względu na kolory, to MaxFactor Lasting Performance. Używałam ich jeszcze w czasach licealnych i byłam bardzo zadowolona. To chyba jedne z tych produktów, których formuła się nie zmieniła i nadal są tak dobre, jak kiedyś. Dobrze kryją, mają naturalne wykończenie, długo się utrzymują, a jedynym problemem są odcienie, które w większości wpadają w różowe tony. Jeśli znajdziecie egzemplarz w żółtej lub neutralnej tonacji, to możecie go śmiało kupić. Małym minusem jest też opakowanie, które chyba powinno być trochę unowocześnione. Przy takiej cenie podkład mógłby być w szklanym opakowaniu z pompką. 

I ostatnim produktem, który mogę Wam polecić jest Bourjois Healthy Mix. To podkład dosyć specyficzny i nie każda posiadaczka skóry tłustej lub mieszanej się z nim polubi. Przy takich cerach podkład po prostu ma mniejszą trwałość, co może być rozczarowujące. Ja natomiast mimo, że mam cerę mieszaną, to lubię go za ekstremalnie naturalne wykończenie. Jest mało widoczny na skórze, nawilża ją i nadaje jej naturalny, młodzieńczy blask. Stosuję go zwykle w okresie letnim. Najbardziej popularnym odcieniem jest 51, ale kolor 53 również jest ciekawy i co najważniejsze - większość ma żółte tony. Posiadaczki cer suchych i normalnych mogą być z niego bardzo zadowolone. Cery tłuste polubią go tylko wtedy, jeśli ich posiadaczki akceptują lekko rozświetlające wykończenie. 


Jeśli chodzi o korektory, to niestety w Rossmannie nie znalazłam jeszcze takiego porządnego, kryjącego produktu na większe niedoskonałości. Moim ulubieńcem w tej kategorii jest kamuflaż Catrice Camouflage w słoiczku, który niestety jest dostępny w innych drogeriach. Dobrymi korektorami pod oczy i do rozświetlania strategicznych okolic twarzy są: Loreal  Lumi Magique oraz Loreal Perfect Match. Ten drugi jest bardziej kryjący i mój odcień 2 Vanile pięknie rozjaśnia strefę T i nadaje twarzy większej trójwymiarowości. Używam go też czasem na mniejsze niedoskonałości i jeśli nałożę go warstwami, to udaje mi się uzyskac pełne krycie. Jesli chodzi o korektor Lumi Magique, który jest w pędzelku, to nanoszę go tylko w okolicę pod oczami. Ma krycie, które można budować, ale jeśli chcecie nim zakryć cienie pod oczami, to niestety będzie słaby. Polecam go jedynie do lekkiego zakrywania zasinień i rozświetlania spojrzenia. Robi to w naturalny, subtelny sposób i ładnie stapia się ze skórą. Minus? Szybko się kończy.


Ulubiony puder matujący, to u mnie od lat Manhattan Clearface Compact Powder w odcieniach 76 Sand i 70 Vanilla. Nie jestem w stanie określić ile opakowań tego pudru już zużyłam. Kiedyś był dostępny w niebieskim opakowaniu, a teraz jest w białym, z dołączoną gąbeczką. To puder antybakteryjny, który zapewnia dodatkowe krycie, jeśli podkład nie dał rady zakryć większych niedoskonałości. Utrzymuje mat przez około 5 godzin i nie powoduje u mnie pogarszania stanu cery. Tak naprawdę po jego nałożeniu skóra staje się nieskazitelna, bo dodatkowo "wypełnia" rozszerzone pory i maksymalnie ją ujednolica. Dla takiego efektu najlepiej wciskać go w skórę dołączoną gąbeczką. Opakowanie jest trochę tandetne, ale w gruncie rzeczy liczy się zawartość. 

Niedrogi, twarzowy róż z Rossmanna? Śmiało polecam Wam róż Lovely Natural Beauty w kolorze 05. Zawsze lubiłam róże Wibo i Lovely, bo mają ładne odcienie i dobrze utrzymują się na skórze mieszanej. 

Jeśli natomiast chodzi o bronzer, to tutaj od lat używam Astor Skin Match 4EverBronzer 002 Brunette. Aktualnie "przerzuciłam się" trochę na Benefit Hoola, ale Astor to naprawdę godny polecenia produkt brązujący, który nadaje twarzy bardziej ciepłego wyglądu. Nie jest przy tym zbyt pomarańczowy i starcza na długo. 


Zegarek - model Nora tutaj klik

Dobrym, drogeryjnym rozświetlaczem w niewielkiej cenie jest Lovely Gold Highlighter. Kupiłam go podczas minionych promocji w Rossmannie i nie żałuję. Dostępna jest też wersja o srebrzystym, perłowym wykończeniu, ale w takich odcieniach niezbyt dobrze się czuję. Złota wersja zapewnia skórze śliczną, szampańską taflę, która nie jest nachalna i nie będziemy wyglądać jak choinkowa bombka. Używam tego rozświetlacza również na powieki i w kącikach oczu. 

_______________

Zrobiłyście jakieś ciekawe zakupy na promocjach w Rossmannie? Obyło się bez ekscesów z macanymi produktami i przepychaniem się przy szafach z kosmetykami? 

Zapraszam na mój Instagram @kosmetycznahedonistka




↓Obserwuj bloga, jeśli chcesz być na bieżąco z nowymi postami ↓


149 komentarzy on "POLECANE PRODUKTY DO MAKIJAŻU TWARZY: PODKŁAD, PUDER, RÓŻ, KOREKTOR, BRONZER, ROZŚWIETLACZ."
  1. nie miałam żadnego z tych produktów
    jak zawsze świetne zdjęcia ;)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie kusi mnie ten bronzer z astora i znając siebie jutro znów pójdę do rossmanna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Boję się używania bronzerów i róży - mam wrażenie, że na twarzy będę miała wtedy tylko dwa kolorowe placki. Polecasz na pierwszy raz te powyższe produkty?
    Zastanawiałam się też nad paletką z WIBO - https://instagram.com/p/9EY9ZZN8jY/.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej, nie są one tak mocno napigmentowane jak np. róże ze Sleek-a. Wazne, aby nanosić naprawde minimalne ilości dobrym, puchatym pędzlem. W razie czego możesz dołożyć, a ewentualny nadmiar skorygować omiatając twarz pudrem :-) Tej paletki nie miałam, ale widziałam kilka dobrych recenzji :-)

      Usuń
    2. Chyba się zdecyduję na tę paletkę - o ile ją gdzieś dorwę, bo szafy wibo były ostatnio puste. A jakie masz ogólne podejście do konturowania twarzy? Musi być?

      Usuń
    3. Nie musi być i ja robię to rzadko. Zwykle wtedy, gdy wiem, że będę miała robione zdjęcia, bo wykonturowana twarz lepiej wtedy wygląda i nie jest jednym, białym, płaskim elementem na zdjęciu :-) Na co dzień możesz to delikatnie robić szczególnie, jeśli masz bardziej okrągłą twarz,a le pamiętaj, że mniej znaczy więcej :-)

      Usuń
    4. Jaki pędzel zatem polecasz do różu? :)

      Usuń
    5. Zdecydowanie Zoeva 126 Luxe Cheek Finish albo Zoeva 127 Luxe Sheer Cheek. Są najlepsze w tej kwestii. Trochę zainwestujesz, ale będziesz taki pędzel miała na długo :-)

      Usuń
    6. Na całe szczęście nie mam okrągłej buzi, mam wyraźnie zarysowane kości policzkowe i właściwie używam tylko rozświetlacza na kości policzkowe. Ale zakupię jakiś bajer do konturowania, najwyżej oddam później komuś, jeśli nie będę tego używała, a co. :D

      Usuń
    7. A to nie musisz stawiać na wyraźne konturowanie, chociaż odrobina różu i rozświetlenia nie zaszkodzi :-) Zawsze możesz ewentualnie wykorzystać takie trio do makijażu oczu - brąz, róż i kolor rozświetlający zawsze się przydają :-)

      Usuń
  4. Ja chcę jeszcze upolować ten fluid dr Ireny Eris :) a tak to wpadł burzuj i loreal :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kupiłam właśnie bronzer z Astor i rozświetlacz z Wiobo i Lovely, bo ceny były śmiesznie niskie, więc się skusiłam. :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdyby HM był nieco jaśniejszy i trwalszy był by idealny :) Niestety zimą jest ciut za ciemny aa trwałość wg mnie średnia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gablotka Catrice dostępna jest w Manufakturze w Łodzi, niestety wczoraj widziałam już tylko 3 opakowania Camouflage w najjaśnieszym kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz, ja nigdzie w Rossmannie nie mogłam dorwać Catrice, tylko w Naturach :-)

      Usuń
  8. Zakupiłam rozświetlacz i bronzer. Co do podkładów - Mary Kay to jedna firma, która mnie zadowoliła, zaś puder uwielbiam od Bourjois - sypki, mineralny. Za różem rozglądałam się od dłuższego czasu i skusiłam się na ten od Bourjois - ciekawa jestem jak się będzie sprawował :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Róż z Bourjois jest fenomenalny. Od 2 lat używam różu z tej firmy i chyba pozostanę juz wierna....niebywała jest jego wydajność! On się nie kończy! Jest znakomicie napigmentowany, ale dzięki lekko twardej konsystencji, przy aplikacji trudno zrobić sobie krzywdę. Dla mnie najlepszy róż!

      Usuń
    2. A czy Bourjois ma te wypiekane róże w matowym wykończeniu? Bo niestety dotąd spotkałam się tylko z rozświetlającymi, a takich unikam, bo podkreślają wszystkie niedoskonałości i rozszerzone pory na moich policzkach :-(

      Usuń
    3. Ja ostatnio właśnie dorwałam matowy :)

      Usuń
    4. Spędziłam chyba z pół godziny przy szafie Bourjois w poszukiwaniu matu, ale nie było. Muszę w takim razie odwiedzić innego Rossmanna :-)

      Usuń
    5. Dario, używam koloru 54 i nie jest to mat. Jest pięknym, różowym, satynowy kolorkiem. I właśnie, może bardziej rozświetla. Z pewnością nie ma w nim perły czy drobnek. Mnie ten efekt bardzo odpowiada bo nie używam rozświetlaczy. Nie zauważyłam jednak aby ten róż podkreślał pory czy też niedoskonałości. Wygląda dobrze także na zdjęciach. Jest bardzo duży wybór odcieni ale nie mam pojęcia, czy są wśród nich maty. Teraz zakupiłam z ciekawości róż MF Creme puff, wiec porównamy. Kiedyś uwielbiałam roze Inglota. Ale były mało wydajne i jednak nietrwałe w makijażu. Bourjois jest niezwykle trwały. Nie widzę w nim minusów. Z tego co pamiętam, Inglot miał w ofercie matowe i mniej lub bardziej rozświetlające roze.

      Usuń
  9. Kupiłam ten rozświetlacz, tyle że właśnie w wersji srebrnej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też fajnie wygląda, ale myślę, że najlepiej prezentuje się na takiej bardzo jasnej cerze. Wtedy daje taki efekt "zmrożenia" Ja mam dosyć ciepłą karnację, więc na razie używam rozświetlaczy w szampańskiej tonacji :-)

      Usuń
  10. Nie miałam żadnego z nich, puder muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja kupiłam podkład cashmere długotrwały kryjący ,zobaczymy czy fajny.Niestety widzialam pełno otwartych i użytych podkladow zwlaszcza tego nowego z loreala mimo,że były testery...

    OdpowiedzUsuń
  12. Rozświetlacze wzięłam oba - złoty i srebrny :) A co, jak szaleć, to szaleć :) Bronzer z Astora również wzięłam, ale w odcieniu 001, Blonde. Na podkład skusiłam się L'oreal True Match - nowa wersja. Zobaczymy, jak będzie się sprawował

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno jest dobry ale sama nie próbowałam :-)

      Usuń
    2. Ciekawe, czy ten nowy True Match podkreśla suche skórki, bo stara wersja bywała bezlitosna pod tym względem - przynajmniej dla mnie.

      Usuń
    3. Ostatnio właśnie użyłam tej starej wersji tak dla odmiany i faktycznie masakrycznie podkreślił suche skórki. Musiałam go zmyć :-)

      Usuń
    4. Ten nowy tego nie robi, przynajmniej u mnie :)
      Stara wersja była okropna jak dla mnie :(

      Usuń
    5. Ja jakiś czas temu odkryłam żel aloesowy. Dziś nałożyłam stary True Match i efekt jest zadowalający. Wniosek? Stary TM tylko na buźkę w stanie super nawilżonym, i najlepiej bez mnóstwa niedoskonałości (y)
      Ale w sumie subtelne krycie ma przyjemne.

      Usuń
    6. Czy chodzi o żel aloesowy marki Gorvita? Bo mam na niego ochotę już od dłuższego czasu ale nigdzie go stacjonarnie nie widziałam, więc chyba skuszę się i zamówię przez internet :-)

      Usuń
    7. Dokładnie o ten. Też długo się na niego czaiłam. Aż w końcu robiłam większe zamówienie no i wpadł do koszyka. Kupiłam w aptece "Dbam o zdrowie" - zamówiłam przez internet i odebrałam paczuszkę w aptece w moim mieście, niezwykle wygodna forma, a i jakość obsługi klienta na wysokim poziomie. Koniecznie się zdecyduj na ten żel. Wszechstronna bestia ;)

      Usuń
  13. Jakiego pędzla używasz najchętniej do nakładania tego podkładu z Eris?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak naj naj NAJchętniej to Hakuro H51 na zmianę z Zoeva 104 Buffer :-)

      Usuń
    2. Trzeba moczyc pedzel przed nalozeniem podkladu czy lepiej suchym?

      Usuń
  14. Lumi Magique przepięknie wygląda na twarzy, ale jest trochę mało wydajny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, bardzo szybko się kończy :-(

      Usuń
    2. Zgodzę się z Wami. Uwielbiam ten korektor. Ale niestety, jego wydajność jest fatalna. Choć opakowanie opakowaniu nie jest równe. Dziwne.... ta kiepska wydajność w połączeniu z wysoką ceną jest bolesna dla kieszeni. W obecnej promocji zakupiłam korektor rozświetlający dr Eris, wiec porównamy go z Loreal'em.

      Usuń
  15. Hej, do kiedy jest ta promocja na podkłady bo nie mogę nigdzie znaleźć informacji. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też niestety nigdzie nie mogę znaleźć takiej informacji. Na pewno promocja trwa od 13-go :-)

      Usuń
  16. Dario, jaką drogeryjną bazę polecasz? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze, to nic fajnego mi się jeszcze nie trafiło, jeśli chodzi o Rossmanna. Moją bazą jest akurat krem nawilżający La Roche Posay Hydraphase Legere. W sumie to jeszcze nie trafiłam na bazę, która znacznie przedłużałaby trwałość makijażu czy mat na skórze. Mam chyba zbyt tłustą :-)

      Usuń
    2. Boska jest MATOWA OSNOWA ODŚWIEŻAJĄCA METAMORFOZA TWARZ Rouge Bunny Rouge... miałam okazję testować. Skład niezły i działanie...mat na mojej cerze niemalże do wieczornego demakijażu... cera ukojona, mięciutka.... ale cena jest zaporowa....

      Usuń
  17. A co powiesz na temat tego podkładu "max factor facefinity" miałaś kiedyś okazję go testować? Czekam na Twoja opinie w komciu ;) z góry dziękuję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam go, ale niestety kolor jest bardzo różowy i nie używam. Ogólnie kryje przyzwoicie i ładnie wygląda na skórze, chociaż Ireny nie przebije :-) Pozdrowionka :-)

      Usuń
    2. Dziękuję za twoją opinie ;)) pozdrawiam i życzę miłego wieczoru :)

      Usuń
  18. Kochana a miałaś moze kremy Avene w swojej kolekcji? Gadzie kupujesz krem la roche ? Bo nie wiem czy taniej bedzie w aptece czy na Allegro?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A miałam, miałam, ale jakoś żaden krem mnie nie zachwycił. Używałam np. Clean-Ac, ale w porównaniu z Effaclar H La Roche Posay wypadł blado :-) Kremy kupuję zawsze w aptekach stacjonarnych, na Allegro nigdy nie zamawiałam takich rzeczy :-)

      Usuń
  19. Ja kupiłam na tej promocji korektor maybelline affinitone, kolor 5, dobrze kryje, podoba mi się bardziej niż korektor true match ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. A ja jestem pozytywnie zaskoczona jakością podkładów AA. Niedrogie i kurcze- świetne są :) Miałam wersję Matt, teraz mam Cover- obie świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, podkładów AA to chyba ze 100 lat nie używałam. Pamiętam, że kiedyś bardzo lubiłam taki jeden w srebrnym, zakręcanym opakowaniu w kolorze miodowym. To w ogóle był chyba mój pierwszy podkład ever :-)

      Usuń
  21. Hej Daria. Ja trochę z innej beczki. Czy jest na blogu jakiś wpis, w którym piszesz coś o sobie( tzn. ile masz lat, znak zodiaku, czym zajmujesz się poza blogiem itp.)? Śledzę Cię od jakiegoś czasu i muszę przyznać,że bardzo mnie to ciekawi bo wydajesz się być bardzo sympatyczną dziewczyną;-) Najprościej- czy dałaś się swoim czytelnikom "bliżej poznać" od tej strony? ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj :-) Był kiedyś post w stylu 50 faktów o mnie, ale niestety został usunięty. Nie chciałabym zbyt dużo zdradzać o sobie, bo patrząc na to przez doświadczenia innych blogerów/vlogerów, to nigdy nie jest dobra decyzja. Po prostu warto pewne rzeczy zostawić dla siebie :-) Mam nadzieję, że moje Czytelniczki to zrozumieją i uszanują :-)

      Usuń
    2. Rozumiem i pozdrawiam ;-)

      Usuń
    3. To bardzo dobra decyzja Dario. Obserwując różne dziewczyny i ich filmy, instagram, widać wyraźnie ze niektore "czytelniczki" wchodzą tylko po to zeby zbierać plotki na temat życia tychze blogerek. Takim typowym przykladem sa komentarze na instagramie Bogusi aniol na resorach. To co sie tam wyprawia to juz jakieś totalne apogeum braku taktu a nawet zwyklego chamstwa. Ale to tez prawda ze jest w tym część winy właśnie tych blogerek/vlogerek. Bo o ile w wyjawieniu swojego zawodu nie widzę nic zlego, to już szczegolowa relacja z porodu (oczywiście sama opowieść, bez video dzięki Bogu:p) jest juz troche nazbyt intymna i hmm wrecz niezdrowa. Dlatego wielki szacunek dla Ciebie Hedonistko ze nie robisz ze swego zycia reality show;)
      j.

      Usuń
  22. Mam korektor Loreal True Match i jestem z niego bardzo zadowolona - odcień 1 jest żółciutki i bardzo dobrze niweluje cienie pod oczami :D Rozświetlacz z Lovely to chyba już kultowy produkt i również mam go w swoich zbiorach :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam do Ciebie pytanie odnośnie kwasów.Ostatnio przeglądałam twój starszy post w którym opisywałaś swoją kurację kwasami i chciałabym się Ciebie zapytać gdzie dokładnie kupiłaś ten cały zestaw? Dodam ,że ostatnio uczestniczyłam w szkoleniu z kwasów i również miałam robiony zabieg z ich użyciem i szczerze powiedziawszy również chciałabym w taki zestaw się zaopatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Swój zestaw kupiłam na Allegro od sprzedawcy, u którego przez bardzo długi czas zamawiałam różne bardziej profesjonalne produkty pielęgnacyjne. Niestety, też użytkownik już nie istnieje, więc nie mogę nikogo polecić :-(

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale ten krem effeclar h jest chyba na trądzik a polecisz mi jakiś inny fajny do cery wrażliwej? nie mam pojęcia co kupic... Miałam physiogel ale był za ciężki

    OdpowiedzUsuń
  26. Kochana Dario, mam pytanie dotyczace olejowania wlosow. Mam wlosy o sredniej (a nawet w strone niskiej) porowatosci. Niestety nie polubily sie z olejem kokosowym. Wlosy sie po nim puszyly, a mi bardzo zalezy na lekkim dociazeniu ich i "mięsistości". Wielkie nadzieje pokladalam w oleju lnianym, lecz to niestety tez nie byl strzal w dziesiatke. Moze moglabys mi polecic jakis olej, ktory za bardzo nie obciazy wlosow? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, czyli lniany zbyt je obciążał? A może źle go zmywałaś z włosów? Jakim szamponem to robisz?

      Usuń
    2. Może spróbuj go zmyć za pomocą maski/odżywki? Zwilżasz naolejowane włosy, nakładasz sporą ilość maski, która zemulguje olej(trzymasz tak minimum 15 min) a skóre głowy myjesz normalnie szamponem.

      Usuń
  27. W trochę innym temacie, ale muszę się szybko zdecydować i potrzebuję rady Ekspertki :) - którą szczotkę bardziej polecasz tangle teezer w wersji salon elite czy original?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście wolę Elite - lepiej leży w dłoni :-)

      Usuń
  28. Ten rozświetlacz jest cudowny ;) kupiłam go z Twojego polecenia rok temu i nie żałuję ;) super jakość za grosze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w rossmanie w pierwszy dzien promocji juz zadnego nie bylo :(

      Usuń
  29. Kupiłam Nowy podkład od Bourjois, o którym już Ci wspominalam- Air Mat. Na razie go testuję, ale juz moge stwierdzic, ze ma swoje wady i zalety, o chyba też znalazłam zamiennik Revlonu. kupilam rowniez róż od Wibo w odcieniu 2. Długo szukałam ładnego brzoskwiniowego różu. Jutro lecę też po podkład Loreal Inf.... Matte czy jakoś tak. Póki jest promocja chcę jak najwięcej wypróbować, by znaleźć ten idealny. Kupię też puder Manhattanu, który polecasz :)

    OdpowiedzUsuń
  30. A uzywalas moze podkladu max factor skin luminazer?

    OdpowiedzUsuń
  31. Pisałam to wiele razy ale napiszę jeszcze raz -uwielbiam Twojego bloga. Często kuszę się na produkty które polecasz i jeszcze nigdy się nie zawiodłam.Stęskniłam się za Twoimi makijażami - czy pojawi się może jakaś propozycja makijażu w najbliższym czasie???

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudowne zdjęcia!!! Dario, ta torebka MK jest gdzieś dostępna w sieci? Stacjonarnie nie mam możliwości ją kupić :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego koloru nie widziałam w sieci, ale ten model jest dostępny na Zalando :-)

      Usuń
  33. Będzie może post z propozycjami świątecznych prezentów????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale dla faceta pliiiis..:(

      Usuń
  34. Puder Manhattan - który odcień jest najjasniejszy? :-)
    Milena

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam podkład Dr Irena Eris, mój ulubiony <3
    Zdjęcia jak zawsze świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Byłam w sobotę na polowaniu. Były tłumy, ale jakoś dałam radę ;) Największym powodzeniem o dziwo cieszyły się rozświetlacze- prawie nic nie było. Nie używałam nigdy rozświetlacza i pomyślałam, że będzie to dobra okazja aby coś kupić. Zdecydowałam się na Lights On Me od Lovely Baked Illuminating Powder, wydaje się być fajnym kosmetykiem na nadchodzący karnawał. Nie jestem natomiast pewna, czy w codziennym makijażu się sprawdzi. Czy któraś z was już go miała? Ale chyba poszukam jeszcze tego o którym Ty piszesz. Na pewno udało mi się kupić dobry puder, z czego jestem bardzo zadowolona. Po przeczytaniu Twojej recenzji pudrów oraz opinii o tym z serii Bourjois Healthy Mix (który na marginesie miałam okazję już raz zużyć do końca), odważyłam się spróbować czegoś nowego. I oto zamiast jednego pudru z Bourjois, kupiłam dwa z kolorówki Manhattan. Ostatecznie za te dwa zapłacilam nieco taniej niż by mnie kosztował ten z Bourjois. Dzięki temu mam SOFT COMPACT POWDER w odcieniu Transparent, co jest dobrym wyborem, kiedy nie będę chciała ciężkiego makijażu. Natomiast gdy coś tam mi "wyskoczy" w pogotowiu czeka COMPACT POWDER FIGHT SPOTS w kolorze 70 Vanilla. Powiem jedno, efekt matowania zauważalny odrazu, jestem bardzo zadowolona. Dodam jeszcze że w ostatnim dniu promocji na produkty do makijażu oczu zdecydowałam się na polecany przez Ciebie eyeliner w żelu od Maybelline. Właściwie nie byłam zdecydowana, choć znajome mi go polecały, ale to właśnie Twoja opinia mnie przekonała- nie miałam nigdy lepszego eyelinera. Zrobienie kreski zajmuje mi teraz o wiele mniej czasu, niż kiedy stosowałam te płynne. Wielkie dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja nawiązując do poprzedniego posta - do nawyku pomagania - chciałam podziękować za doradzenie mi odnośnie włosów( na FB). Ściełam je, olejuje, próbuje siemienia jak radziłaś i widzę pierwsze efekty.Dziękuję! :-) Jednak nie odpowiedziałaś mi na na pytanie dot. fotografowania. Nawet jak nie chcesz z jakiegos powodu zdradzać swoich sposobów na zdjęcia w ciemne jesienne dni, to proszę o taką informację. Nikt nie lubi być ignorowany. Widzę, że starasz się odpowiedzieć, a w ten sposób pomóc każdemu kto pyta o Twoją radę, więc może...
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj. Ciężko mi odpowiedzieć na Twoje pytania, bo to tak, jakbyś zapytała lekarza jak leczyć ludzi. Żeby nauczyć się robić zdjęcia potrzebujesz czasu i wielu godzin praktyki. Nikt Ci nie powie JAK ROBIĆ ZDJĘCIA i trudno takie informacje wyszukać w sieci, bo sekret tkwi we własnych doświadczeniach z aparatem, a tego za Ciebie nikt nie zrobi. Nie ma dróg na skróty i nawet ludzie po kursach fotograficznych Ci powiedzą, że najwięcej nauczyli się praktykując. To nie jest tak, że ktoś posiada tajemną wiedzę o fotografii i nie chce się nią podzielić. Po prostu trzeba nauczyć się obsługi własnego aparatu, współpracy ze światłem i spędzić nad tym kilka dobrych lat. I nie obrażaj się, że jesteś ignorowana, bo jeśli nie umiem komuś odpowiedzieć na dane pytanie, to nie odpowiadam na siłę. Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Dziękuje Ci za odpowiedź. I tak mu dużo napisałaś ;-). Wiem, że praktyka czyni mistrza. Pytałam, bo bardzo mnie zaskakuje, jak robisz tak jasne zdjęcia w taką ciemną i deszczową jesień. Ja w żaden sposób nie mogę uzyskać takiej przejrzystości, czystości i odwzorowania kolorów, a moje prace są pełne szczegółów, które na zdjęciach bardzo ciężko mi uchwycić. Myślałam, że może podpowiesz, że jakieś tła, oświetlenie itp. używasz. No cóż... będę dalej robić 30 ujęć jednej kartki i szukać sposobu. Dziękuję.
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  38. Kupiłam podkład Provoke, ale w wersji rozświetlającej. Przed promocją -49% kosztował chyba 78 zł w pełnej cenie. Pełna cena w trakcie trwania promocji została podniesiona do 88 zł. Szkoda, że Rossmann tak oszukuje swoje klientki.
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja się wybieram po zapas podkładów ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie używałam żadnego z tych produktów, ale rozświetlacz Lovely zbiera same pozytywne recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  41. W tym roku na promocje na produkty do twarzy przyszłam z rana na samo otwarcie rossmana w dniu rozpoczęcia promocji :P Ale miałam powód - Healthy Mix w odcieniu 51, który jest notorycznie wyprzedany w rossmannach w mojej okolicy. Z Bourjois skusiłam się też na Air Mat, 123 Perfect CC Cream, na korektory dr Irena Eris Provoke Perfecting Concealer i korektor w sztyfcie z Bell. I chyba skusiłaś mnie na ten rozświetlacz :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Polecam róż Max Factor Creme Puff Blush - ja mam nr 20 (Lavish Mauve) i nr 15 (Seductive Pink) i je po prostu uwielbiam. Ale żadna firma nie ma jeszcze w swej ofercie różu tak pięknie pachnącego, jak bourjois... Pozdrawiam :):):)

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo sie rysują skuwki w pedzlach zoeva?

    OdpowiedzUsuń
  44. Jak myjesz i suszysz pędzle?

    OdpowiedzUsuń
  45. Dario piszesz o podkładach Bourjois w kolorze 51 i 53. A czy używałaś koloru 52? Nie mam u siebie w Rossmanie tej szafy :(. Nie wiesz czy dużo różni się 52 i 53?

    OdpowiedzUsuń
  46. zrobiłabyś post o podkładach, które mają podobny kolor do bourjois healthy mix 51 ?

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja czaje się na puder z Manhattan który polecasz i nici...albo maja testery samych ciemnych kolorów, albo tak jak wczoraj bylam w innej drogerii to nie było w ogóle testerów;/ i to nie tylko tego pudru, ale bardzo dużej ilości pudrów;/ może kiedy indziej bedzie mi pisany

    OdpowiedzUsuń
  48. Hej ;) kupiłam tego Revlona 150 Buff do cery tłustej i mieszanej i z odcieniem idealnie trafiłaś, chociaż miałam wrażenie że pasuje do mnie 110 Ivory. I kupiłam jeszcze korektor Loreal True Match tak jak mi polecałaś i też jest idealny! ;) Bardzo Ci dziękuję!! Kochana jesteś ;) . Polecisz mi jakiś dobry tonik oczyszczający? pozdrawiam cieplutkoo! ;);*

    OdpowiedzUsuń
  49. A ja tak sobie marzę, że zrobisz jeden wielki post o wszystkich rzeczach z Shein ;P
    Ostatnio próbowałam przejrzeć wszystkie posty z kupionymi tam przez Ciebie ubraniami i nie daję rady (tfu! raczej córka mi nie pozwala:PPP )

    Pozdrawiam serdecznie,

    Magda :)

    OdpowiedzUsuń
  50. A co sądzisz o podkładach Bell i w ogóle całej serii hipoalergicznej?

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja zakupiłam tylko jeden podkład,który zawsze się u mnie sprawdza.Jest to Maybelline Afinitone 03.Dokupilam tez dwa korektory,jeden z eveline ,a drugi z lovely Magic Pen.Tego drugiego raczej nie polecam mimo niskiej ceny :)

    OdpowiedzUsuń
  52. U mnie w kosmetyczce widać inspiracje z Twojego bloga, bo wiele tych produktów posiadam właśnie z Twojego polecenia. Teraz w promocji zamierzam się zaopatrzyć w podkład. Zastanawiałam się nad Healthy Mix, ale dowiedziałam się, że stoi też u mnie szafa Eris. No i mam zagwozdkę. Pewnie finalnie zadecyduje dostępność jasnych kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  53. Daria, kiedyś w lecie wrzuciłaś na IG zdjęcie długiej, bordowej sukienki na wesele. Czy byłaś już w niej na imprezie? Bo bardzo ciekawa jestem Twojej stylizacji, gdyż sama będę świadkową i właśnie marzę o takiej sukni.

    OdpowiedzUsuń
  54. Dario, a możesz mi polecić jakiś dobry i za przystępna cenę korektor pod oczy? Teraz jest ta promocja -49% w Rossmannie i chciałam coś kupić. Pozdrawiam. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja polecam Lumi Magique Loreal

      Usuń
  55. Po Twoich zachwytach nad dr Ireną Eris zaopatrzyłam się w ten podkład, wcześniej używałam Healthy mixa i byłam zadowolona więc zobaczymy. Ale mam pytanie do poprzedniego postu o zakupach przedświątecznych. Kiedy kupowałaś ramke z Jyska? Pytałam kilka dni temu bo chciałam kupić na prezent i nie maja niby w ofercie :(.
    Pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  56. Hej Kochana. Mam do Ciebie ogromną prośbę. Czy mogłabyś mi coś doradzić w kwestii kremu nawilżającego, który nie zapcha mojej cery? Jestem w trakcie leczenia mojej buzi Zinerytem, która od jakiegoś czasu pokrywała się coraz to większą ilością zamkniętych zaskórników.. i w związku z stosowaniem tego leku, pojawił się u mnie przesusz i bardzo sucha skóra. Muszę ją czymś nawilżyć, ale nie chcę jej ponownie zapchać i nie chciałabym kupować kremów, które przekraczają cenowo 40 zł.. Czy jest coś, co mogłabyś mi doradzić? :(((

    OdpowiedzUsuń
  57. Rozświetlacz już jakiś czas temu kupiłam i jestem bardzo zadowolona, ale jeszcze nie dobrała odpowiedniego pędzla. Podkład również posiadam w odcieniu 52 i chcę jeszcze kupić 51. I z chęcią zakupię puder Manhattan , bo właśnie jakiegoś poszukuję:)

    OdpowiedzUsuń
  58. Chyba skuszę się na ten puder z Manhattanu ;)
    Stay Matte z Rimmel już wykupiony, a też go chciałam wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  59. Zawsze coś u Ciebie wyłapię ciekawego! Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  60. Witaj, mam pytanie nie na temat. Czy znasz może jakieś triki na zamaskowanie zbyt dużego nosa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam niestety dość duży nos i zawsze stosuję zasadę "to co chcemy uwypuklić na jasno, co pomniejszyć na ciemno" ,więc nakładam kropelkę ciemnego podkładu na koniuszek nosa ;) pozdrawiam

      Usuń
  61. A mnie niestety podkład z Erisa uczulił :(
    Dobrze, że nałożyłam tester w sklepie, bo tak byłyby pieniądze wyrzucone w błoto. :(

    OdpowiedzUsuń
  62. właśnie kupiłam podkład Provoke i muszę przyznać, że pierwsze wrażenie jest mega pozytywne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak u mnie :) provoke Matt plus provoke korektor rozswietlajacy plus provoke sypki puder....trio w pierwszym dniu testowania - duży pozytyw. Oby tak dalej. Tylko pompka mi od pierwszego pompowania w podkładzie nie zadziałała...pompowalam i nic:( juz się zdenerwowawalm....ale mąż coś tam "pomacal" i pompka działa :)

      Usuń
  63. od paru lat używam odcienia 53-light beige z heathy mix firmy bourjours,ale teraz na zimę chciałam małą odmianę i dzisiaj będąc w rossmanie miałam w zamiarze kupić odcień 52 -vanilie ,niestety,wszystkie "heathy mixy" wykupione....:) więc cóż pozostaję nadal przy odcieniu 53.Byłam też dzisiaj w naturze i tam kupiłam paletkę cieni -nowość z sensique,cienie matowe ,ładne i tanie więc warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Witaj. Proszę o odpowiedź... :( mam włosy długości prawie do połowy pleców i od jakiegoś czasu zauważyłam bardzo krótkie włosy na karku, przy skroniach i niedawno pojedyncze pasemka na czubku głowy. Piję saszetkę pokrzywy raz dziennie. Nie wiem czy jest to właśnie tego powodem czy kruszą mi się włosy...

    OdpowiedzUsuń
  65. a jednak udało mi się z czymś trafić-z głupa kupiłam Astor Skin Match bo skończył mi się bronzer a tu go polecasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  66. Wlasnie dzis bylam ogladac pudry, korektory, fluidy z Max Factor. Kiedys mialam puder w takim podluznym, zlotym opakowaniu i byl swietny :) Nad fluidem sie jeszcze zastanawiam miedzy colour adapt, luminator lub ageless elixir... Moze ktoras z Was miala??

    OdpowiedzUsuń
  67. Ja także bardzo lubię podkład Provoke Mat, jest super. A w Rossmannie kupiłam podkład Infallible Mat Loreala, bo najlepiej matuje, choć uwielbiam jego wersję w słoiczku. Poza tym eyeliner i tusz So Couture Loreala oraz róż Max Factor:)

    OdpowiedzUsuń
  68. Kochane pomóżcie. Chcę kupic zestaw pędzli z zoevy. Najbardziej zalezy mi na świetnym pędzlu do podkładu, pudru i różu. Który wybrać? http://mintishop.pl/product-pol-3498-ZOEVA-ROSE-GOLDEN-LUXURY-SET-Zestaw-8-pedzli-ETUI.html czy http://mintishop.pl/product-pol-2942-ZOEVA-Vegan-Face-Set-Zestaw-6-pedzli-Vegan-w-etui.html Z góry dziękuję za odpowiedź i pomoc!~:)

    OdpowiedzUsuń
  69. Dario, dzięki Tobie podkład Eris Provoke Matt Flud stał się moim odkryciem lat! To po prostu w końcu współczesna wersja wszystkich kultowych podkładów typu Revlon CS itp, kto by pomyślał - taka nasza polska marka....Mam bardzo tłustą i kapryśną cerę, nic się tak długo nie trzymało, tym samym nie było tak lekkie ale kryjące i bezpieczne, o dziwo skórek nie podkreśla, fenomen co? Przy okazji...testuję nowy korektor Catrice kamuflaż w wersji płynnej- rewelacja pod oczy, mam plamy posłoneczne, jest lekki, odcień nr 2 trafił się idealnie, korektor nie wysusza mi skóry pod oczami, co robił np słynny Colection 2000, i testuję go jeszcze na niedoskonałości... Dzięki Dario! Wszystkiego najlepszego! /Mei

    OdpowiedzUsuń
  70. Jeżeli jesteś fanką kamuflarzu z Catrice to polecam ci dostępny w rossmanie korektor Rimmel Lasting Finish. Jest zamknięty w czerwonym okrągłym słoiczku, konsystencja taka sama jak Catrice. Jest mocno kryjący i dobrze trzyma się skóry. Ja stosuję go codziennie pod oczy i w tej chwili nie wyobrażam sobie makijażu bez niego :)

    OdpowiedzUsuń
  71. U mnie faktycznie healthy mix bardzo krótko się utrzymuje ale wygląda ładnie na twarzy Świeżo i naturalnie. Moim ulubieńcem tez jest Revlon Teraz kupiłam i jest gęsty Nie wiem co z nim zrobić ANR jak juz uda mi śpię cokolwiek wydostać z opakowania to pod palcami robi się płynny. Na promocji teraz też zdobyłam paletkę do konturowania z wibo Aż się zdziwiłam jaki piękny efekt daje. Cudo polecam każdemu. Do tego jeszcze kilka róży z wibo i rozswietlacz z lovely. Te rzeczy wpadną do świątecznych prezentów :-) bronzer z Astor też długo używałam Teraz przerzuciłam się na MUR.

    OdpowiedzUsuń
  72. Witam.Dario a jaki polecasz pędzel do nakładania rozświetlacza?Lubię Twój blog:)gosia

    OdpowiedzUsuń
  73. Droga Dario!
    Planuję zakup 4 pędzli zoeva, jest to spory wydatek dlatego chciałabym prosić Cię o pomoc :) Potrzebuję pędzle do różu, rozświetlacza i pudru w kamieniu oraz jeden dosyć precyzyjny pędzelek do nakładania cieni. Bardzo proszę Cię o pomoc bo nie wiem która seria jest najlepsza oraz jaki model wybrać. Zamawiasz swoje pędzle na stronie producenta czy przez jakiś polski sklep? Gdzie je najlepiej zamówić?

    OdpowiedzUsuń
  74. MaxFactor Lasting Performance to nasz ulubieniec;) Promocja w rossmanie zawsze przyciaga uwagę;)

    OdpowiedzUsuń
  75. Uwielbiam ten rozświetlacz z lovely. Posiadam wersje Silver jak i Gold, jednak ta złota to mój faworyt! Już nie wyobrażam sobie makijażu bez niego. Jest przepiękny na skórze. Podkład bourjois hm też należy do moich ulubieńców.
    Chyba skuszę się na ten puder, bo przyda mi się jakiś prasowany do torebki. Mój z Rimmela niestety mi się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  76. Podkład Bourjois Healthy Mix to mój nr 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Właśnie przymierzam się do zakupu Healthy Mix i mimo że mam cerę mieszaną w kierunku tłustej to jestem gotowa zaryzykować, ponieważ uwielbiam takie naturalne, świetliste wykończenie :) A w weekend zakupiłam sobie korektor z Loreal Perfect Match, mam nadzieję, że się sprawdzi :D

    OdpowiedzUsuń
  78. Ja muszę zrobić teraz detoks mojej twarzy, dać jej odpocząć od podkładów itp :D

    OdpowiedzUsuń
  79. Właśnie doczytałam, żeby z innymi sprawami też zgłaszać się w komentarzu. Zorganizowałam zrzutkę dla dziewczynki, która każdego dnia walczy o to, aby żyć. Przesyłam link do zrzutki: https://zrzutka.pl/u8bnsc , byłabym wdzięczna jeżeli w wolnej chwili udało by Ci się troszkę ją nagłośnić :) Czekam w tej chwili na weryfikację konta, dokumenty już wysłałam, więc wkrótce profil powinien widnieć jako zweryfikowany, ale zbieramy fundusze już teraz, ponieważ do kolejnego wyjazdu zostało niewiele czasu, a rodziny nie stać na to, aby pokryć koszty. :(

    OdpowiedzUsuń
  80. Dario a jaka polecasz paletke cieni z matowymi, dobrze napigmentowanymi, brązowymi cieniami?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dołączam się do pytania! Ostatnio miałam bardzo ładną, ale mnie powieki strasznie po nich swędziały :/

      Usuń
  81. Masz snapchata? :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Przepraszam nie mam instagramu a chciałam zadac pytnie odnośnie Twoich prac/hybryd. Czy kolory różowe z semilac podbijasz bielą że tak ładnie Ci kryją, ile warst kładziesz? Kupiłam Pink Peach Milk i niestety nie kryje mi dobrze. Prosiłabym o polecenie preparau do skórek o ile takiego używasz. Bardzo mi się podobają Twoje zdjęcia, sama dopiero kupiłam lampe i mam debiut za soba. Licze że kiedys uda mi się dojść do tego poziomu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, nie podbijam bielą, bo 2 warstwy dobrze kryją. Sekret tkwi chyba w tym, żeby nie przyciskać mocno pędzelka, bo wtedy nie robisz smug i lakier ładniej się rozkłada na płytce :-) Kwestia wprawy :-) Dobry preparat do skórek ma Sally Hansen - do kupienia w Hebe.

      Usuń
    2. Bardzo dziękuje za odpowiedź. Pozdrawiam Cię serdecznie :)

      Usuń
  83. Witam :)
    Wiem, że pytanie nie odnosi się do tematyki wpisu, ale czy mogłabyś polecić lampę uv do hybryd?
    Genialny blog, zaczytuję się i nie mogę wyjść z podziwy, że jesteś tak sympatyczną osobą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Polecam zwykłą lampę 36W na żarówki. Niestety moja LED nagle przestała działać i jestem nią trochę zawiedziona.

      Usuń
  84. Zakupiłam po przeczytaniu twoich postów podkład Dr Irena Eris Provoke i póki co jestem bardzo zadowolona :) a mam jeszcze pytanie odnośnie pędzi do nakładania podkładów czy uzywalas może pędzla nanshy czy raczej bardziej polecasz hakuro?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię Nanshy ale jednak Hakuro są bardziej profesjonalne moim zdaniem :-)

      Usuń
  85. Rozświetlacz z ostatniego zdjęcia mnie zaciekawił ;) Ja nie poszalałam ;) Generalnie ten podklad matujący z serii Provoke też mnie interesuje.

    OdpowiedzUsuń
  86. kiedy można spodziewać się nowego postu?

    OdpowiedzUsuń
  87. Na ten podkład z Dr Irena Eris mam mega ochotę! A podkład MF znam i lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  88. Uwielbiam ten podkład z Bourjois :)

    OdpowiedzUsuń
  89. Podkład też lubie z bourjois, ostatnio w douglasie była akcja "zamień podkład na zimę", potem na ich blogu pojawił się wpis dotyczący konturowania twarzy. Całkiem fajny, Jakiego rozświetlacza używacie ???? strasznie mi sie podoba ten komsetyki, bo jest jeden a wiele ma funkcji. Kupiłam jakiś w rossmanie ale chyba to nie ten. Nie ten któy powinnam mieć.

    OdpowiedzUsuń
  90. U mnie obyło się bez pootwieranych produktów ;) Skusiłam się na podkład z L'Oreal True Match N2, kredki do oczu i odżywkę do paznokci z Eveline, tusze do rzęs Max Factor 2000 Calorie i Lovely Curling Pump Up oraz dwa żele do brwi - z L'Oreal i Lovely ;)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature