Top Social

PIERWSZE PRZYGOTOWANIA DO ŚWIĄT I MAŁE, DOMOWE ZAKUPY: HOME & YOU, KIK, PEPCO, JYSK, BIEDRONKA.

Powoli ogarnia mnie przedświąteczny nastrój. Wiem, że to wcześnie, bo mamy przecież dopiero listopad, ale bardzo nie lubię tego słynnego powiedzenia "święta, święta i po świętach". Dlatego też staram się jak najdłużej cieszyć tą atmosferą i poczyniłam już nawet małe, przedświąteczne zakupy. Nie mogę doczekać się świątecznych porządków, dekorowania domu i przygotowywania pierwszych smakołyków, ale na to jeszcze przyjdzie czas. Dziś pokażę Wam swoje drobne, domowe zakupy i może podpatrzycie też coś dla siebie?

Pierwszy raz wybrałam się do sklepu Kik i znalazłam tam ciekawy, metalowy koszyk w kolorze różowego złota. Szukałam czegoś takiego do eksponowania owoców, ale pewnie nie raz posłuży mi również jako eksponat do zdjęć na bloga. Tego typu koszyczki widziałam w wielu sklepach internetowych oferujących rzeczy w skandynawskim stylu i były o wiele droższe. Mój kosztował ok. 15 zł.



W Kik-u znalazłam też niedrogi i bardzo przydatny pojemnik na ciasto. Z całą pewnością wybiorę się też po okrągły model, bo w święta jak zwykle będzie u nas dużo wypieków, które w takich pojemnikach zachowują na dłużej swoją wilgotność i są smaczniejsze. Koszt to około 15 zł.


Oczywiście nie mogłam przejść obojętnie obok papierów do pakowania prezentów, wstążek i lukrowanych lasek, które zawisną na mojej choince. W tym roku planuję ubrać drzewko w biało-srebrnych kolorach, więc powoli kompletuję też bombki w tej tonacji.



Wychodząc z Kik-a wpadłam prosto do Home&You, gdzie moim oczom ukazała się śmieszna skarbonka w kształcie aparatu. Wiele z Was pytało o nią, bo już zdążyła pojawić się w kilku postach na blogu :-)



W kuchni lubię ład i porządek. Segregacja najróżniejszych herbat, ziół, przypraw i innych, sypkich produktów, to dla mnie podstawa. Od dawna szukałam ładnych, przeźroczystych pojemników, które pasowałyby do mojej kuchni i takie znalazłam w Pepco. Są niewielkie, ale idealnie mieszczą się na mojej kuchennej półce. W Pepco zawsze buszuję dobrych kilka godzin, bo można tam znaleźć naprawdę fajne ciekawostki do wystroju naszego wnętrza. Pojemniczki kosztowały ok. 9zł/szt.



Za każdym razem, gdy jestem w Pepco, to kupuję kapcie. Nie wiem o co chodzi, ale zawsze mają w sprzedaży takie, które wyjątkowo wpadną mi w oko. Teraz zaopatrzyłam się w cieplejsze, zimowe kapciuchy, które są naprawdę bardzo wygodne. Nie pamiętam ceny, ale nie były drogie.


Pisałam Wam już na Instagramie, że planuję mały, przedświąteczny remont. Nic wielkiego, jedynie odświeżenie ścian i przemeblowanie. Aby trochę ożywić wnętrze kupiłam w Jysk-u dosyć dużą ramkę na wiele zdjęć. Jest prosta, ale bardzo ciekawie eksponuje wszystkie obrazy. Koszt to około 80 zł.



I na koniec termofor z Biedronki. Jestem niesamowitym zmarzluchem i jesienią oraz zimą mogłabym cały czas grzać plecy przy kaloryferze. Kiedy zobaczyłam w Biedronce termofor, to od razu wrzuciłam go do koszyka. Szkoda, że kolory były już mocno przebrane. Marzyłby mi się taki w odcieniu szarym lub czerwonym, ale i ten granat nie jest zły. Już nie mogę się doczekać pierwszego użycia, bo przyznam, że nigdy nie używałam termoforów. Z dzieciństwa pamiętam coś takiego jak poduszka elektryczna, której swoją drogą strasznie się bałam. Termofor w Biedronce kosztował około 17 zł.



____________

Na razie to wszystko. Dajcie znać czy lubicie takie wpisy z przedświątecznymi zakupami i czy same już coś działacie w tym kierunku. Wolicie robić zakupy przed tym całym, przedświątecznym szałem w sklepach czy raczej wszystko zostawiacie na ostatnią chwilę? 

↓Obserwuj bloga, jeśli chcesz być na bieżąco z nowymi postami ↓


88 komentarzy on "PIERWSZE PRZYGOTOWANIA DO ŚWIĄT I MAŁE, DOMOWE ZAKUPY: HOME & YOU, KIK, PEPCO, JYSK, BIEDRONKA."
  1. Też mam termofor z Biedronki, szary z sową; nalewałam do niego bardzo gorącej wody z kranu i termofor jest przyjemnie ciepły, nie bardo gorący.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ten sam termofor, bardzo przyjemnie ciepły. Jak schowam go pod kołdrą, kot się kładzie w tym miejscu.

      Usuń
  2. Tez lubię ten przedświąteczny nastrój. Pomału staram się kompletować prezenty, zeby nie zostały na ostatnią chwilę;) No i widzę że musze odwiedzić Pepco.... kapcie super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Skarbonka naprawdę świetna, ale w "moim" Home & You jej nie widziałam - może przegapiłam :P Mam podobny słoiczek z Pepco i uważam, że jest uroczy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pani Dario, jest Pani mężatką? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, to są zdjęcia, które były już w ramce :-) Swoje dopiero tam planuję włożyć :-)

      Usuń
  5. Ojej, nie używałaś nigdy termoforu ? To mój wierny towarzysz w zimowe wieczory i noce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż sama jestem w szoku, że nigdy nie używałam :-) Właśnie zalałam go wodą i po prostu rewelacja :-)

      Usuń
    2. Ja nie mam termoforu do tej pory ;p

      Usuń
  6. Uwielbiam robić zakupy w Pepco i KiK ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wyobrażam sobie zimy bez termoforu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Robisz piękne zdjęcia :)
    A co to za botki na zdjęciu z Instagramu, gdzie masz spódniczkę i koszulę w kratę? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Botki są z elilu - pokazywałam w tym wpisie dokładniej: http://kosmetyczna-hedonistka.blogspot.com/2015/11/ulubiency-pazdziernika-tajniki-makijazu.html#more :-)

      Usuń
    2. Dzięki, umknęło mi to :D

      Usuń
  9. Świetne zakupy :)) Podobają mi się bardzo te słoiczki z Pepco, ostatnio nawet patrzyłam na nie w sklepie i w sumie nie wiem czemu nie wzięłam ;) Skarbonka też jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ramka na zdjęcia jest świetna :D
    Ale zakupy tego typu najczęściej zostawiam na ostatni moment :D

    OdpowiedzUsuń
  11. W Biedronce tez byly fajne kapcie w promocji:)I jeszcze pomarancze:)Monika

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post! Uwielbiam święta i tą atmosferę. Czekam na podobne wpisy :D

    OdpowiedzUsuń
  13. W Uk dekoracje świąteczne możemy podziwiać już od jakiegoś czasu:) Uwielbiam ten klimat:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojej, ten koszyk z Kik'a jest cudowny! Mam nadzieję, że uda mi się go dorwać :) Piękne zakupy. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny post i piękne zdjęcia! Ramka jest przecudowna :))
    http://nataliagolsztajn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham tą różnorodność na Twoim blogu i czekam na więcej świątecznych postów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam przedświąteczne wpisy, ale nie w listopadzie! Ogarnia mnie panika, że nie mam jeszcze żadnych prezentów, że nie mam nic dla mojego przyszłego dziecka i że poród zbliża się wielkimi krokami, a ja taka nieprzygotowana! A poród dopiero albo już w lutym.

    Ogólnie to jaka masakra z tą skarbonką! Byłam pewna, że to aparat hahaha kapcie zawsze udaje Ci się fajne wypatrzeć. Ja nie do końca mam w Pepco szczęście pod tym względem :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Dario pokażesz swoją choinkę?

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten koszyk rose gold mnie urzekł. A skąd ta poduszka w pasku którą widać w tle na zdjęciu z termoforem?

    OdpowiedzUsuń
  20. Kupiłam wczoraj śliczne kapcie w Pepco ale w kolorze różowym takie pluszowe :) Tez zawsze skuszę się na jakieś kapcie w tym sklepie i ostatnio też poszewki na poduszki są piękne :) Super post :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam przedświąteczny czas i też staram się go wydłużać, dlatego już teraz stopniowo go sobie dawkuję. :) Wszędzie rozpalam świece, lampiony i lampki, w domu unosi się zapach pomarańczy i cynamonu, a wczoraj upiekłam ciasto pomarańczowe. :) Termofor znalazł i u mnie swoje ciepłe miejsce - udało mi się znaleźć szary w kolorowe serduszka. ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, ten klimat jest nie do podrobienia :-) Ja już też powoli rozpalam świece :-)

      Usuń
  22. Szkoda że u mnie nie ma takiego sklepu jak KIK :-(

    OdpowiedzUsuń
  23. Przeszukałam wszystkie sklepy Home and You i nigdzie nie widziałam tej skarbonki. Dawno ją kupowałaś? Może była na wyprzedaży?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupowałam niedawno, może z tydzień temu? Było jeszcze dostępnych kilka sztuk i są na razie w regularnej sprzedaży :-)

      Usuń
  24. Pani Dario jak duże są te słoiki z pepco?

    OdpowiedzUsuń
  25. Też zrobię choinkę na biało/srebrno. W tamtym roku była złota. Kochana, a będziesz miała żywą czy sztuczną choinkę? Chyba pierwszy raz od wielu lat będę miała żywą :))) Pozdrawiam Kasia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym roku znowu będzie żywa :-) Pozdrawiam :-)

      Usuń
  26. Więcej takich postów! :) Uwielbiam przedświąteczne zakupy i świąteczne dekorowanie mieszkania :)

    OdpowiedzUsuń
  27. a ja kiedyś dziwiłam się jak ktoś mówił" "nienawidzę świąt". Teraz to zrozumiałam...:(
    A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dlaczego nienawidzisz świąt jeśli mogę zapytać?

      Usuń
  28. Świetny wpis! I ciekawe zakupy :), co do zakupów, już nad nimi się zastanawiam, a te kapcie są urocze :). Pozdrawiam, Ewa

    OdpowiedzUsuń
  29. Twój blog jest idealny:) Robisz niesamowite zdjęcia, takie zwykłe, a zarazem niezwykłe :) Zazdroszczę, ale wiernie czytam wszystkie posty:):) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Twój blog zwyczajnie....uzależnia :-) ciekawa jestem w jakim płynie płuczesz sweterki,u tak perfekcyjnej dziewczyny pewnie zapach jest obłędny,ja lubię lenor sensitive almond oil :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Daria, czuje się namówiona na te kapcie z Pepco, a jutro będę obok także... :D Termoforu tez nigdy nie używałam ale kilka dni temu dostałam w prezencie urodzinowym od siostry - myślę, że się przyda nie raz bo też ze mnie niezły zmarzluch :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wszystko takie piękne, narobiłaś mi ochoty na zakupy.. Dlaczego?! :( :(

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam przedświąteczne zakupy i nie mogę się ich doczekać! A termofor to cudowna sprawa, można napełniony włożyć pod kołdrę i dopiero po kilku minutach wskoczyć do już ciepłego łóżka :)

    OdpowiedzUsuń
  34. koniecznie muszę zapolować na te słoiki z Pepco, wyglądają przeuroczo :) I ten metalowy koszyk na owoce - boski !

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale cudnosci! Na te pojemniki z Pepco tez sie skusze, juz je ogladalam, tylko jeszcze nie wymyslilam zastosowania ;)
    Darii, a ci to jest KIK? W Warszawie chyba nie ma czegos takiego...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A z ciekawości zajrzałam na stronę i jest: http://www.kik-textilien.pl/filialfinder/

      Usuń
  36. Dario, czyta sie Ciebie swietnie! A czy moze podzielisz sie wiedzą gdzie w Warszawie jest KiK?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję, bardzo mi miło. Kik jest podobno na Rembielińskiej i możesz to sprawdzić dokładniej tutaj: http://www.kik-textilien.pl/filialfinder/

      Usuń
  37. A co do prezentów to uważasz ze warto zainwestować ponad 100 zł na. Krem do twarzy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli coś jest naprawdę dobre, to uważam, że warto zainwestować nawet więcej :-) Tylko czy akurat trafisz z rodzajem kremu dla tej konkretnej osoby?

      Usuń
  38. Zajrzyj do Dino od jutra będą tam termofory za niecałe 13 zł i myślę że miałabyś w czym tam wybrać :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Mamy te same kapcie!:) Swoje kupiłam chyba z miesiąc temu.

    OdpowiedzUsuń
  40. Takie kapcie kupiłam sobie jakiś miesiąc temu, czekam teraz na chłody, aby móc je nosić, bo jak na razie to grzeją mnie zbyt mocno! :D
    Jak zwykle bardzo urokliwe zdjęcia.
    Ja nie wiem, czy ubiorę sobie w mieszkaniu drzewko... Jestem studentką i musiałabym wszystkie ozdoby oraz choineczkę kupować, a niestety ceny tych rzeczy nie są wyjątkowo przyjazne...

    OdpowiedzUsuń
  41. Po twoim poście naszła mnie ochota na zakup Termoforu również jestem zmarźluchem i może to będzie mój towarzysz w zimowe dni. Również do tej pory nie używałam wiec warto spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękne zdjęcia :) termofor, to dobra rzecz w chłodne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  43. fantastyczne rzeczy, też zastanawiam się nad zakupem skarbonki-aparatu. To popularny gadżet jeśli jesteś miłośniczka i pasjonatką fotografii. Ujęły mnie też kapciuszki i piękne słoiki. Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny blog! Bardzo estetyczny, przejrzysty. Zdecydowanie zostajemy tu na dłużej <3

    SiostryAndrzejewskie

    OdpowiedzUsuń
  45. Termofor z Biedronki służy mi już rok. Dla takich zmarźluchów jak ja to zbawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  46. śliczne słoiczki z Pepco, pewnie się po nie wybiorę w najbliższym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Cześć Daria! Mam pytanie odnośnie okularów ze strony kodano.pl; Chce zamówić okulary korekcyjne (jestem krótkowidzem) i zastanawiam się, czy szkła z tej strony nie są (za przeproszeniem) jakimś tanim "badziewiem" ? Ceny za same szkła i oprawki w salonach są droższe niż na stronie i zastanawiam się, czy przez te okulary nie popsuje sobie jeszcze bardziej wzroku. Wiem, dziwne to pytanie, ale widzę, ze swoje okulary masz już jakiś czas i chciałabym usłyszeć Twoją opinie na ich temat. Aha i jeszcze jedno apropo szkieł. Które wybrać? Widziałam, że są tanie (10zł), reszta np z antyrefleksem ok 70zł. Które lepsze? Pozdrawiam ! Marta

    OdpowiedzUsuń
  48. Przesłodkie kapcie! Również nie wiem o co chodzi, ale Pepco pod względem kapci i ciepłych skarpet bije inne na głowę ;-) Muszę zobaczyć czy u mnie dostępne są jeszcze te, które masz na nogach!

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja mam takie kapciuchy ale różowe w białe kropeczki :) w pojemniczkach z Pepco jestem zakochana i sama mam dwa tylko troszkę inne :) oczarował mnie ten koszyczek z Kik-a :)

    OdpowiedzUsuń
  50. W biedronce był śliczny termofor w kształcie sowy <3

    OdpowiedzUsuń
  51. Jakie ładne papiery do owiania, też muszę kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Dawno Pani kupowała ten koszyk? Nie widziałam go w swoim kiku:<

    OdpowiedzUsuń
  53. Cześć Daria. Mam do Ciebie pytanie. Możesz mi poradzić jak najlepiej przygotować włosy do snu? W koku mi się nie sprawdza, bo rano wyglądają na bardzo zniszczone, nie wiem jaka może być tego przyczyna, ale bardzo mi to przeszkadza. Pozdrawiam Cie serdecznie i Twoje piękne włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  54. Cześć :) ja zupełnie nie w temacie, ale mam nadzieję, że mi pomożesz :) Który pędzel do różu będzie lepszy? Hakuro H24 czy Zoeva 128? Dziękuję i pozdrawiam. Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  55. Ten pojemnik z Pepco trzymam na swojej toaletce a w nim waciki i patyczki do uszu w razie jakby trzeba bylo cos poprawic. Nie wpadlam by wykorzystac je w kuchni a sa przesliczne!

    OdpowiedzUsuń
  56. Często odwiedzam sklep Kik, kiedyś nie byłam do niego przekonana, ale można tam znaleźć naprawdę świetne rzeczy :) Ah, uwielbiam te świąteczne dekoracje :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Rewelacyjny elegancki kosz, wygląda na bardzo drogi :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Podobno ramka na zdjęcia jest w ikei. Koszt bodajże 30zł.

    OdpowiedzUsuń
  59. Mnie też już ogarnia przedświąteczne szaleństwo! Cudny post;)))))))))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  60. Ja też już się wybieram na pierwsze zakupy. Już to czuje i już wiem, że trzeba w domu zmienić dekoracje :D

    OdpowiedzUsuń
  61. Zaintrygowałaś mnie tą skarbonką, chyba sobie sprawię! :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Czy te ramki są na pewno z Jysk? Bo nigdzie ich nie widziałam :(

    OdpowiedzUsuń
  63. ej, ja też bałam się poduszki elektrycznej! że mnie porazi prądem i umrę...

    OdpowiedzUsuń
  64. Super zdobycze! :) Na pewno posłużą :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Bardzo inspirujące zakupy :) Szczególnie spodobały mi się te słoiczki.

    OdpowiedzUsuń
  66. Są może i Panie kik te koszyki metalowe miedziane poszukuję ich bardzo potrzebuje 2 szt ☺u nas niestety brak :(

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature