Top Social

NOWOŚCI: BIŻUTERIA SOTHO, DANIEL WELLINGTON, KILKA UBRAŃ, TABLET GRAFICZNY WACOM ONE I DYSK SEAGATE.

Dziś wpadam do Was z małą porcją nowości. Będzie trochę ubrań, dodatków, a nawet postanowiłam pokazać Wam mój nowy tablet graficzny, który bardzo ułatwia mi codzienną pracę przy komputerze. Jeśli zaczynacie już myśleć o prezentach dla swoich bliskich, to być może w dzisiejszym wpisie znajdziecie kilka propozycji. Mam dla was także całkiem fajną zniżkę na biżuterię, ale o tym w dalszej części posta.

delikatna_bizuteria_sotho_minimalistyczna_celebrytka


lancuszek_z_celebrytka_sotho



Wiecie, że bardzo lubię delikatną, minimalistyczną biżuterię. Za każdym razem, jak wchodzę na stronę Sotho, to nie mogę oderwać wzroku od tych wszystkich świecidełek, które w większości trafiają w mój gust. Tym razem zamówiłam delikatną bransoletkę z karmą, która ma wygrawerowany napis "Be Yourself" (tutaj klik), bransoletkę z perłami Swarovski (tutaj klik) oraz minimalistyczny naszyjnik z krzyżykiem (tutaj klik). Biżuteria jest wykonana ze srebra, powlekanego 24 karatowym złotem. Do tego możecie ją dowolnie personalizować - np. zmienić długość łańcuszka, dodać inną zawieszkę lub grawer. Bransoletki będą prezentem dla mojej mamy pod choinkę i myślę, że to bardzo ciekawy pomysł na podarunek dla bliskiej osoby. 

Udało mi się zdobyć dla Was zniżkę -30% na całą kolekcję Sotho tutaj klik. Wystarczy, że wpiszecie w zamówieniu kod KH2015. Zniżka trwa do 6.12.2015, a od 100 zł macie darmową przesyłkę. 

W tym sezonie mam obsesję na punkcie puchatych, mięciutkich sweterków. Żałuję, że w sklepach stacjonarnych jest dosyć mały wybór kolorystyczny, bo takiego swetra w odcieniu pudrowego różu szukałam od dawna. Jest bardzo przyjemny w dotyku, opada na jedno ramię i pięknie podbija opaleniznę. Dostępny tutaj klik.

Natomiast drugi sweter to taki typowy, dłuższy kardigan. Szkoda, że nie możecie go wirtualnie dotknąć, bo tak milutkiego swetra jeszcze nie miałam. Jest też porządnie wykonany i dosyć ciężki. Dostępny tutaj klik. 

Lubię różnego rodzaju kamizelki, bo założone do zwykłego stroju, nadają fajnego charakteru całej stylizacji. Ta jest niestety trochę za duża na mnie, bo zamówiłam tradycyjnie rozmiar L, ale do jakiegoś bardziej obszernego swetra da się ją nosić. Jeśli chcecie ją zamówić, to weźcie na wszelki wypadek mniejszy rozmiar i koniecznie sprawdzajcie wymiary. Dostępna tuta klik. 

Kolejny kardigan do kolekcji, tym razem w czarno-białe, azteckie wzory z frędzelkami. Takie swetry fajnie wyglądają założone pod skórzaną ramoneskę i tak noszę je najczęściej. Kardigan dostępny tutaj klik. 

Hmm, nie wiem czy ją kiedykolwiek założę, bo chyba niezbyt dobrze czuję się w takich złotych cekinach. Niemniej, sukienka leży rewelacyjnie i te sprytne ułożenie pasków bardzo modeluje sylwetkę. Może kiedyś wpadnie mi do głowy szalony pomysł i wskoczę w nią przy okazji jakiejś karnawałowej imprezki, ale na razie nie jestem przekonana. Cekiny tak, ale może nie w tym odcieniu, bo czuję się w niej jak złota rybka. Sukienka dostępna tutaj klik (na modelce prezentuje się o wiele lepiej, niż rzeczywistości).


Niedawno pisałam Wam na moim Instagramie, że zamówiłam prezent dla rodziców z okazji ich rocznicy ślubu. Zegarki Daniel Wellington bardzo im się spodobały i  przeczuwałam, że przypadną im do gustu. Są niezwykle eleganckie, klasyczne i mają swój urok, który tkwi chyba w ich prostocie i ponadczasowości. Wiem, że te zegarki są obecne na każdym kroku w sieci, ale naprawdę nie można im odmówić rewelacyjnej jakości. Jeśli chcecie podarować komuś porządny zegarek, to polecam właśnie Daniela Wellingtona. Na hasło "xmas_daria" jest zniżka -15%, ważna do 15.01.2016. Kupon możecie wykorzystać na dowolny zegarek dostępny tutaj klik. 




Dwa topy, które ciekawie wyglądają pod każdą bluzką, czy sweterkiem. Ten z krzyżującymi się paskami początkowo mnie trochę przeraził, bo wydawał się być strasznie mały. Jednak po przymiarce okazało się, że świetnie leży i opina tam, gdzie powinien. Dostępny tutaj klik.

Drugi, koronkowy top również jest dobrze dopasowany i można go śmiało nosić zamiast biustonosza. Ma lekko usztywniane miseczki bez push-up'u. Koronkowe ramiączka prezentują się bardzo fajnie w duecie z opadającym na jedno ramię, puchatym swetrem. Top dostępny tutaj klik. 




I na koniec napiszę Wam kilka słów o tablecie graficznym, który zupełnie zrewolucjonizował moją codzienną pracę przy komputerze. Powoli odczuwam skutki tych wielu godzin, spędzonych z myszką w ręce. Z tabletem graficznym miałam już do czynienia wcześniej, ale nigdy na stałe. Odwlekałam jego kupno i w zasadzie nie wiem dlaczego. Okazał się świetnym urządzeniem, dzięki któremu mogę szybko i łatwo obrabiać zdjęcia, tworzyć grafiki i poruszać się w sieci. Przyzwyczajenie się do tabletu zajmuje trochę czasu, ale sam komfort i precyzja pracy jest o wiele lepsza. Mój tablet to Wacom One w rozmiarze S, ale są też dostępne większe wersje. Jest to jeden z najtańszych tabletów na rynku, ale miałam już styczność z droższymi i wcale nie są jakoś odczuwalnie lepsze. Jeśli szukacie takiego gadżetu, to polecam. Dostępny np. w Media Expert.

W końcu zaopatrzyłam się też w dysk przenośny i padło na Seagate Backup Plus Slim 1TB USB 3.0. Wybrałam się do Media Markt z myślą o kupnie dysku WD, ale niestety był niedostępny, a z tego co pamiętam, polecałyście mi również Seagate. Już nie mogę się doczekać aż zrzucę na niego większość moich zdjęć i zrobię porządną kopię zapasową. Raz przeszłam już utratę sporej ilości plików, więc sama jestem zaskoczona, że dopiero teraz zdecydowałam się na taki dysk. Podobno ludzie dzielą się na tych, którzy robią "backup" i na tych, którzy będą go robić :-)


_______________

Brrr, ale dzisiaj nad morzem było zimno! Ja tam jestem gotowa na nadchodzące mrozy, a Wy? :-) Dziewczyny, może chciałybyście post o zakupach internetowych z chińskich stron i nie tylko? Taki poradnik czego się wystrzegać, na co zwracać uwagę, co warto tam zamówić, a czego nie? Myślę, że mam na ten temat dużo do powiedzenia :-) Dajcie znać w komentarzach.


↓Obserwuj bloga, jeśli chcesz być na bieżąco z nowymi postami ↓

138 komentarzy on "NOWOŚCI: BIŻUTERIA SOTHO, DANIEL WELLINGTON, KILKA UBRAŃ, TABLET GRAFICZNY WACOM ONE I DYSK SEAGATE."
  1. Jejku, jakie cudeńka! Uwielbiam ciepłe swetry. Polecisz mi jakiś sklep z długimi sukienkami? Szukam czegoś na studniówkę, ale chciałabym, żeby był to polski sklep internetowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. www.sugarfree.pl Piękne sukienki:)

      Usuń
    2. Może i piękne, chociaż większość w złym guście i słabej jakości jak za tak wysoką cenę. Koleżanka zamawiała i po 1 praniu do kosza się to nadaje :/

      Usuń
    3. Jak wiekszosc delikatnych kreacji. Ja takich rzeczy nie piore tylko oddaje do czyszczenia parowego.

      Usuń
  2. Jak dla mnie, może być i wpis o zakupach na chińskich stronach. Wprawdzie pewnie tam nic nie zamówię, ale każdy Twój post jest ciekawy i zawsze okraszony cudownymi zdjęciami. Za każdym razem, gdy pochłania mnie lektura tego bloga, czuję się jak mała dziewczynka, która przenosi się w magiczny świat marzeń :).
    Może znajdziesz kiedyś czas i natchnienie na wpis o żelach pod prysznic? Chętnie porównam Twoje opinie ze swoimi. A może po coś nowego sięgnę?
    Jak zwykle pełna uznania Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Beatko - wpis o żelach pod prysznic będzie, bo wiele dziewczyn ostatnio o to pyta :-) Pozdrowienia!

      Usuń
    2. A może dodasz coś jeszcze o męskich zelach pod prysznic, jakie wybrać? Gdy patrzę na ich składy to tylko substancje myjące i parfum na okolo 3-4pozycji.

      Usuń
  3. Piękne rzeczy! Zegarki od DW też mam, oba uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczna bizuteria ,juz od jakiegos czasu korci mnie by cos zakupic z Sotho , tylko zastanawiam sie czy bizuteria ta jest trwala ?
    Czy po jakims czasie nie zciera sie ?
    A post o zakupach z chińskich stron bardzo by byl przydatny :)
    Pozdrawiam serdecznie.Barbara.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ściera się pod warunkiem, że biżuteria nie będzie leżała w wilgotnym miejscu np. w łazience. Moje łańcuszki są w stanie idealnym, ale moja mama miała jeden powieszony właśnie w łazience i zmienił trochę kolor :-) Na pewno nie jest to taka "jednorazowa" biżuteria jak z H&M itp, więc mogę ją polecić :-)

      Usuń
    2. Biżuteria SOTHO jest świetnej jakości. A wzory są niesamowite! Mam nie małą kolekcję i wrócę po prezenty mikołajowe i świąteczne dla bliskich..

      Usuń
  5. Powiedz mi jak dokonujesz zakupu na choies? Czy jest to skomplikowane? Na co trzeba uwazac i zwrocic uwage? Ile czasu idzie przesylka;)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobię o tym osobny post i z pewnością znajdziesz tam odpowiedzi na te pytania :-)

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Też zakochałam się w włochatych sweterkach, są mega cieplutkie i ładnie w nich wyglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. proponuje następnym razem post o malowaniu, cieniowaniu brwi, poniewaz kazda z nas wie jak wydepilowac brwi, natomiast jesli chodzi o malowanie jest to ciezka sprawa szczegolnie jesli nie ma sie doswiadczenia... :) Co wy na to?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez jestem za.

      Usuń
    2. Postaram się coś w tym temacie zadziałać :-)

      Usuń
  9. Będzie aktualizacja 50 faktów o mnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daria już pisała ostatnio że nie będzie

      Usuń
    2. Zrezygnowałam z tego pomysłu :-)

      Usuń
    3. dlaczego??????

      Usuń
  10. Zegarek fajny. Lubię taki klasyczny design.

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak z ciekawości. Masz miliony ubrań, butów, dodatków, kosmetyków wszelkiego rodzaju. Dajesz radę to wszystko nosić.używać czy np. termin przydatności sie kończy i fiu do kosza,a bluzka po 3 razach się nudzi i trzeba szybko kupić nowe? (Ps. zbankrutowałabym :D)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to po 3 razach? Po jednym już wyrzucam, jak Justin Bieber majtki :-)

      Usuń
    2. Daria powinnas miec tu opcje " lubie to" :) sporo Twoich odpowiedzi bym klikala:)
      A post o zakupach na chinskich stronach jak najbardziej.

      Usuń
  12. Piękna jest ta biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dario napisz proszę skąd jest ten kremowy sweterek na górze tej kupki ze sweterkami? Na którym bezpośrednio stoi kubek? Sliczny jest. P.S. Dziękuję za zniżkę :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam kiedyś w lumpeksie :-)

      Usuń
    2. a co sądzisz o rzeczach kupionych w lumpeksie? nie brzydzisz się ich nosić? :) czasem są tam fajne rzeczy ale mam jakiś opór :)

      Usuń
    3. Nie no coś Ty, przecież przed założeniem na siebie dokładnie piorę taką rzecz :-)

      Usuń
  14. Mam złe doświadczenia z chińszczyzną, ale post o niej to fajny pomysł. Już nie mogę się doczekać. Może mały post o ulubieńcach świątecznych, ale nie kosmetycznych tylko takich do jedzenia albo dekoracjach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Posty świąteczne zaczną się już od 1-go grudnia i na pewno będą też ulubieńcy :-)

      Usuń
  15. po co kupowac sukienke, o ktorej wiesz, ze jej nie zalozysz? kupowalas ja dla siebie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy zauważyłaś jak ta sukienka wygląda na stronie, którą podlinkowałam. Sukienka wygląda na bardziej "beżową", a w rzeczywistości te cekiny są bardzo żółte. Nie tak sobie ją wyobrażałam i dlatego mi się nie podoba :-)

      Usuń
    2. ja ją chętnie odkupię. Ile byś za nią chciała? pozdrawiam

      Usuń
  16. Promocja na zegarki tyczy się każdego modelu np męskiego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zniżka jest na wszystkie zegarki ze strony :-)

      Usuń
  17. Jaki masz rozmiar swojego zegarka?

    OdpowiedzUsuń
  18. Biżuteria z Sotho jest przepiękna. Uwielbiam takie subtelne, nierzucające się w oczy, ale mimo to mające swój urok błyskotki. Na zegarek DW powoli odkładam pieniążki, bo napatrzyłam się u Ciebie na te piękne modele i muszę jakiś dorwać :))
    Chętnie poczytam o zakupach z chińskich sklepów - ostatnio są na czasie, więc przyda nam się trochę porad w tej kwestii ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne rzeczy! Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej :) przesyłka na stronie http://www.choies.com/ jest darmowa? sprawdzałam i tak mi się wydaje, ale mistrzem z angielskiego to ja nie jestem i chciałam się upewnić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest darmowa wysyłka zwykłą pocztą a jak dopłacisz to przyjdzie szybciej kurierem. Przynajmniej ja tak miałam jak ostatnio zamawialam:)

      Usuń
    2. Przesyłką zwykłą pocztą jest darmowa :-)

      Usuń
  21. Biżuteria bardzo subtelna i delikatna ! Po prostu świetna <3

    OdpowiedzUsuń
  22. O tak! Taki post byłby świetny! Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  23. co to za model laptopa?

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem jak najbardziej za jeśli chodzi o wpis o zakupach na chińskich stronach :) Od jakiegoś czasu uwielbiam czytać Twojego bloga, kilka razy dziennie zaglądam czy nie napisałaś czegoś nowego. Korzystam z Twoich rad i pomysłów :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło i również pozdrawiam :-)

      Usuń
  25. Jak będziesz chciała odsprzedać tą kamizelkę to ja jestem chętna :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Kilka dni temu oddałam do naprawy ten sam dysk i nawet w tym samym kolorze był. Pewnego dnia po prostu mój komputer przestał go "widzieć" i nie wiem czy da się odzyskać jakieś dane :/ NIE POLECAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, mam nadzieję, że mój nie wywinie mi takiego numeru :-(

      Usuń
    2. Spokojnie to nie wina dysku. Jesli sie ma zawirusowany komputer do którego podlaczamy dysk to nic dziwnego ze wirus brnie dalej. Dane w większości przypadków można odzyskać jesli szybko odda sie do dobrego informatyka

      Usuń
    3. Serwisant powiedział że to jednak wina dysku :-(

      Usuń
    4. U mnie tez byl problem z tym dyskiem i informatyk nie pomogl,stracilam zdjecia z 5 lat..ponoc tylko zaawansowane odzyskiwanie danych pomoze ale koszt 2.5 tys wzwyz mnie przerazil

      Usuń
  27. Wspaniałe nowości, najbardziej chyba spodobał mi się różowy puchaty sweter, uwielbiam takie na jesień i zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Witam.Czy dbasz o swoje ciało w jakiś szczególny sposób? :) Czy mogłabyś polecic mi krem do pielęgnacji dekoltu i szyii ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oprócz ćwiczeń, diety bogatej w owoce i warzywa, picia dużej ilości wody, to chyba nie dbam o ciało w jakiś wybitnie szczególny sposób. Jedynie uda masuję bańką chińską i wcieram serum antycellulitowe. I od czasu do czasu po prysznicu używam oliwki Hipp, ale tylko wtedy, gdy moja skóra jest przesuszona. Co do kremu do dekoltu i szyi, to używam Effaclar H z La Roche Posay ale tak naprawdę możesz użyć kazdego kremu nawilżającego, jaki stosujesz na twarz. Nie wierzę w jakieś "specjalne" właściwości kremów przeznaczonych tylko do szyi i dekoltu :-)

      Usuń
    2. jakiego serum używasz? :)

      Usuń
  29. Biżuteria piękna taka delikatna idealna dla mnie, dlatego dziękuję za rabat na pewno skorzystam. Ponadto chciałam Ci podziękować za genialne porady. Odkąd zaczęłam czytać twojego bloga i zapoznalam się z tematem pielęgnacji włosów razu wzięłam się do dzieła. I musze Ci powiedzieć ze odkąd wcieliłam w życie Olejowanie zmieniłam szampon i odżywki zaczęłam stosować polecane przez Ciebie kosmetyki moje włosy uległy poprawie. Chociaż jeszcze wypadają to lepiej się rozczesuja, są milsze w dotyku. Pozdrawiam Źaneta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo się cieszę kochana, oby tak dalej! Trzymam kciuki w takim razie za dalsze sukcesy pielęgnacyjne :-)

      Usuń
  30. I takiego łańcuszka z krzyżykiem szukałam! Dziękuję :) Dario mam jeszcze pytanie o czarną torebkę z pierwszego zdjęcia. Podasz linka? buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamawiałam ją bardzo dawno na lovelywholesale.com - już niestety niedostępna :-)

      Usuń
    2. To nie ta sama torebka, ale podobna do twj, ktora ma Daria, moze Ci sie spodoba? :)
      Tu link do pierwszej:
      http://www.mohito.com/pl/pl/collection/all/torby-portfele/lx269-99x/handbag
      A tu do drugiej
      http://www.mohito.com/pl/pl/collection/all/torby-portfele/mb753-99x/handbag-with-chain

      Usuń
  31. Chętnie poczytam o zakupach w chińskich sklepach. I do tego jak zwykle milion pytań mam :D Skąd szary sweterek, Twój ulubiony bronzer?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szary sweterek jest z Sheinside i to bardziej sukienka: http://www.shein.com/Grey-Off-the-Shoulder-Slim-Knit-Sweater-Dress-p-241254-cat-1727.html

      Co do bronzera, to aktualnie uwielbiam Hoola z Benefit <3

      Usuń
  32. Piękne zdjęcia !
    Wszystko o aliexpress , realne zdjęcia , recenzje , opinie - www.aliexpress-all.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Same ciekawe rzeczy biżuteria jest śliczna :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Mam identyczny kubek:) Sukienka obłędna!

    OdpowiedzUsuń
  35. Mam pytanie odnośnie łańcuszka - jaką masz jego długość?
    Pozdrawiam,
    K.

    OdpowiedzUsuń
  36. Właśnie się przymierzam do zakupów biżuterii pod choinkę więc chętnie skorzystam ze zniżki.

    OdpowiedzUsuń
  37. Sweterek idealny (tez różowy), sama chętnie bym go przygarnęła :D
    Będę czekała na post o zakupach z chin :) Sama jestem wielką fanką Aliexpressu, ale czasem zdarzy mi się zaliczyć wpadkę i przychodzi do mnie bubel:P

    OdpowiedzUsuń
  38. Koniecznie zrób post o chińskich stronach jestem ZA :)) Poza tym piękny łańcuszek z krzyżykiem <3

    OdpowiedzUsuń
  39. Dario jeszcze jedno pytanie: ten czarny top z paseczkami na dekolcie się rozpina z tyłu czy po prostu wciąga przez głowę? Będę wdzięczna za odpowiedz i pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest zapinany, zakładam go przez głowę, bo jest bardzo elastyczny :-)

      Usuń
  40. Rozbawiłaś mnie tym wpisem o cekinowej sukience, bo ja też taką mam w szafie i jeszcze ani razu jej nie założyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Biżuteria przepiękna :))

    OdpowiedzUsuń
  42. Kochana, jestem za zrobieniem posta o chińskich stronach bo już nie raz się przymierzałam do zakupów ale zawsze coś mnie powstrzymywało :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Jesteś piękna i masz super styl;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Hej, mam pytanie które już kiedyś nasunęło mi się przy okazji Twoich zdjęć na jednym z postów, a które dziś znowu zawitało w mojej głowie: czy to przypadek czy celowo ułożyłaś krzyżyk do zdjęć do góry nogami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż nie do wiary jakie rzeczy ludziom przychodzą do głowy patrząc jedynie na zdjęcie... Szok! To przypadek, nie jestem satanistką :-)

      Usuń
  45. ☺️ mam nadzieję, że nie jesteś zła. Bardzo lubię odwiedzać Twojego bloga. Dzięki za rozwianie moich niedorzecznych domysłów 😜

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, to nie jest kwestia złości, tylko jest wiele takich internetowych sytuacji, w których przecieram oczy ze zdumienia. I dlatego niektórzy tak chronią swoją prywatność i uważają na każde słowo wrzucone do sieci, bo ludzie potrafią takie rzeczy sobie dopowiadać, że to aż nieprawdopodobne. Chociaż jakby człowiek nie uważał, to i tak ludzie dopiszą "swoją" historyjkę, która nie ma nic wspólnego z prawdą :-) Z tym krzyżykiem też nieźle się zdziwiłam, bo nawet do głowy by mi nie przyszło, że ktoś może to w tej sposób odebrać :-) A ja go odwróciłam, żeby światło lepiej "łapał"... hah :-P

      Usuń
  46. Kochana prosze o odpowiedz jakiej odzywki w sprayu używać do wlosow codziennie bo myje włosy codziennie i ńie moge ich rozczesać a daje olejki,odżywkę z aloesem i nie daje rady,,,czy ty używasz po każdym myciu odzywki o której pisałaś kiedys schwarzkopf ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czy możesz napisać jakie konkretnie odżywki używasz? Wydaje mi się, że są to produkty na bazie protein, które tak przesuszyły Twoje włosy, że teraz masz problem z ich rozczesaniem. Sytuację uratuje używanie olejków i przede wszystkim odżywek na bazie olejków. Ta odżywka bez spłukiwania ze Schwarzkopf ma co prawda olejki w składzie, ale jest teraz keratyna, która trochę je usztywnia. Mimo wszystko uznaję ją za bardziej emolientową (olejkową), więc możesz ją wypróbować. Tylko nigdy nie używam jej "samodzielnie" - najpierw nakładam normalną odżywkę lub maskę, a po spłukaniu tą w spreju :-)

      Usuń
    2. Najpierw myje włosy szamponem aktualnie John Fridea potem maska aloesowa natur vital i potem odżywka w sprayu schwarzkopf oil taka żółta ale chyba to ona to wszystko powoduje co złe z włosami chociaz pewna ńie jestem.... A z olejkami możesz jakas polecić?mam włosy takiej długości jak ty i powoli myśle o obcięciu bo nie daje rady a szkoda mi bardzo... Dziekuje za pomoc

      Usuń
    3. Przyznam, że osobiście nie polubiłam się z maską Natur Vital. Nie wiem o co chodzi, ale też miałam problem z rozczesywaniem po jej użyciu. Polecam Ci do wypróbowania maskę Kallos Blueberry - ona na pewno pomoże Ci wstępnie zażegnać problem plączących się włosów i je trochę ujarzmi. Do tego koniecznie olej awokado na noc np. marki Delawell (dostępny w Hebe), na zmianę z olejem lnianym. Te odżywki, których aktualnie używasz może lepiej odstaw i skup się na porządnym olejowaniu na noc lub przed każdym myciem, plus ta odżywka Kallosa, o której pisałam. Taka miesięczna kuracja powinna odratować Twoje włosy.

      Usuń
  47. Złota sukienka jest boska, zakochałam się <3 I tak, poprosimy post o zakupach z Chin! Może w końcu się na coś odważę ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Biżuteria śliczna chociaż nie lubię złota. ;) Taka delikatna, coś cudownego. <3

    OdpowiedzUsuń
  49. Wszystko bardzo mi się podoba, a z biżuterii chyba coś sobie skubnę, świetnie że jest rabat :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja chętnie poczytam o zamawianiu z zagranicznych stron. Raz w zyciu zamówiłam rzeczy do rękodzieła z Chin ale za pośrednictwem znajomej. Czekam na takie posty :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. Tak Daria! Popieram Twój pomysł na posta. Chętnie poczytałabym Twoje porady, na temat zakupów na tych stronkach, bo zamawiałam tylko raz na SheIn i dwie rzeczy były super, a jedna fatalnej jakości, co sprawiło, ze się trochę zraziłam. Ale za każdym razem, gdy widzę nowości w Twojej szafie, to zazdroszę Ci tych wszystkich pięknych perełek, które znajduesz. Doradź nam jak to robić! :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Biżuteria z Sotho jest naprawdę piękna! Właśnie czekam na swój łańcuszek i nie mogę się go doczekać :) Świetny post, jak zwykle z resztą. Pozdrawiam i życzę udanego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Kardigan jest rewelacyjny! :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Chciałabym się dowiedzieć skąd są te delikatne pierścionki, które widać na zdjęciu? :) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierścionki są z aktualnej kolekcji H&M :-) Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo za odpowiedź. :)

      Usuń
  55. Witaj! Podbijam zapytanie jak robisz zakupy na choice>? Widziałam kilka fajnych propozycji na prezent. Dziękuje za szybką odpowiedź. Pozdrawiam gorąco. Świetny blog!

    OdpowiedzUsuń
  56. Taak, chcemy taki post :D
    Ostatnie zdjęcie jest cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  57. Dario również dołączam się do postu z zamówieniami z chińskich stronek , szukam aktualnie sukienki na studniówkę czarną najlepiej długą ale również może być i krótka , proszę o odpowiedz abyś mi poleciła strony internetowe na których mogę znaleść fajne sukienki proszę o szybką odpowiedz i pozdrawiam :))!

    OdpowiedzUsuń
  58. Dario, rle w PLN wyszedł Cię ten biały sweter? Powalił mnie po prostu..Marzę o takim :)
    Najgorsze to, że nie bardzo ogarniam zakupy np. Na choise....Największy problem miałabym z płatnościa. Trzeba mieć kartę kredytową tak? Szkoda, że ktoś nie trudni się zakupami na tych stronach dla innych :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Uwielbiam biżuterię sotho :) Jest delikatna i idealna wręcz.
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  60. A czy zamawiając do Polski z CHOIES płaci sie cło? i jaki jest koszt najtańszej przesylki ?

    OdpowiedzUsuń
  61. Ta bransoletka z karmą jest przecudna :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Mamdo Ciebie prosbe napisz gdzie mozna kupic takie pierscionki jak masz na zdjęciu? Bardzo Cię prosze podaj mi jakis link z dobra lampa uv do hybrydy, bo sama szukami nie potrafie dobrej wybrac anie chcialabym chinskiej. Dziekuje i pozdrawiam. Wierna czytelniczka Twojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierścionki są z H&M. Co do lampy, to polecam zwykłą 36w na 4 żarówki. Moja LED niestety się nagle z niewiadomych przyczyn popsuła, więc nie polecam tej z Semilac.

      Usuń
    2. Moje też się popsuła :/ I to w trakcie robienia hybryd więc dodatkowa atrakcja!!

      Usuń
  63. Zakochalam sie w sukience!

    OdpowiedzUsuń
  64. Super pomysł z tym poradnikiem na temat kupowania z chińskich stron. Ostatnio czaję się na parę rzeczy z AliExpress ale mam obawy związane z kupowaniem przez internet a tym bardziej z chińskich stron, bardzo przydadzą mi się Twoje rady, pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  65. Tak bardzo prosze o taki post. Zawsze spedzam godziny na sprawdzeniu stron czy warto czy nie i konczy sie na tym ze nie zamawiam bo sie boje. !! Fajnir bylo jak bys polecila strony z ktorych mozna bezpiecznie zamawiac ubranian jak i gadzety !!!

    OdpowiedzUsuń
  66. Tak bardzo prosze o taki post. Zawsze spedzam godziny na sprawdzeniu stron czy warto czy nie i konczy sie na tym ze nie zamawiam bo sie boje. !! Fajnir bylo jak bys polecila strony z ktorych mozna bezpiecznie zamawiac ubranian jak i gadzety !!!

    OdpowiedzUsuń
  67. mój Bożw, czy ty kiedyś przestaniesz kupować, kupować, kupować i kupować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej, jaki ból dupy...

      Usuń
  68. Łańcuszek jest cudowny :) Chętnie poczytam o zakupach na chińskich stronach :) Bea

    OdpowiedzUsuń
  69. Dario, pytam Cię ponieważ jesteś moim włosowym guru :) Jestem w trakcie kuracji izotekiem (doustnie) przez co wypadają mi włosy oraz są bardzo przesuszone. Dokucza mi również łuszczyca na skórze głowy. Proszę o jakieś rady. Mam włosy z natury suche i puszące się, są falowane. Od dwóch lat regularnie je olejuję, nakładam maski,myję łagodnymi szamponami i dbam o nie bardzo. Boję się,co będzie po kuracji. Chciałabym jak najbardziej zminimalizować skutki uboczne. Bardzo proszę o porady. Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  70. Dario, napisz prosze jaki to model zegarka ( chodzi mi o ten ktory masz na rece na zdjęciu) :)
    Z góry dziękuję za odpowiedź! :*

    OdpowiedzUsuń
  71. Juz chcialam kupowac zegarek, az tu nagle widze cene 700 zlotych... :((( Wielka szkoda :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dobrze że mnie na to stać :)

      Usuń
  72. Witam, mam pytanie niezwiązane z tematyką tego wpisu. Masz może pomysł na prezent,który byłby idealny na 18 urodziny mojego chłopaka? Kompletnie nie mam pojęcia co mu mogę kupić i chciałabym liczyć na Twoją pomoc. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Uwielbiam takie puchate swetry oba cudne., ale ciężko mi takie znaleźć. Z tych chińskich stron nigdy nic nie miałam trochę nie wiem hak się za nie zabrać także poradnik bardzo chętnie☺

    OdpowiedzUsuń
  74. Mam pytanie odnośnie zakupów na stronie shein.com-jak do tego podejść? ;) Należy podać nr karty przy zamówieniu? Chyba gdzieś już pisałaś jak zamawiasz na ich stronie ale kompletnie nie potrafię tego odnaleźć. Z góry dziękuję za pomoc :)

    Pozdrawiam,
    Kinga.

    OdpowiedzUsuń
  75. Prześliczna biżuteria..cieszę się, że dodatkowo mamy zniżkę. Na pewno się na coś skuszę. Uwielbiam (chyba jak każdy) ciepłe sweterki..twoje są cudne..jak zawsze. Sukienka faktycznie iście sylwestrowa. Widzę, że też pokochałaś "sweterkowe" kubeczki.

    OdpowiedzUsuń
  76. Właśnie wrzuciłam kilka naszyjników SOTHO do koszyka, wpisuję kod i wyskakuje info, że jest niaktywny... Czy to kwestia rabatów które są w tej chwili na stronie?
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  77. Dzieki za znizke na sotho, wlasnie dokonalam zakupu, jestem uzalezniona od twojego bloga, zaczerpnelam z niego wiele inspiracji, super robota!

    OdpowiedzUsuń
  78. Hej, regularnie oglądam Twój blog i zdjęcia , super fotki, opisy porady! Zastanawiam się od dłuższego czasu czy warto zakupić zestaw semilac ponieważ używam go na manicure hybrydowy u kosmetyczki - czy trzeba mieć zdolności żeby dobrze zrobić manicure? Piza tym piękna toaletka z krzesłem gdzie została zakupiona? Pozdrawiam Joanna

    OdpowiedzUsuń
  79. Uwielbiam czytać ten blog, mam wrażenie że w każdym z wpisów mogę znaleźć coś dla siebie. Niestety, zawiodłam się nieco teraz poleceniem firmy sotho, ponieważ kupiłam bransoletkę zachęcona właśnie tym wpisem. Ogromnie się zawiodłam. Właścicielka tej firmy nie posiada ani trochę szacunku do kupującego, wnioskuję to na podstawie przeprowadzonych z nią wielu rozmów. Poza tym przy każdej kolejnej twierdziła, że mnie nie pamięta, wnioskuję z tego że nie tylko ja mam do tej firmy pretensje.
    Zamówiłam tutaj bransoletkę siostrze, która miałam nadzieję, że okaże się wyjątkowym prezentem. Na specjalne zamówienie poprosiłam o pomoc przy dobraniu długości bransoletki po podaniu obwodu nadgarstka, nie uzyskałam fachowej pomocy, a jedynie potwierdzenie tego, że się nie mylę, Prosiłam o skrócenie bransoletki (za co dopłaciłam 10zł) do długości 15, a ona ma niecałe 14,5cm, po przesłaniu do firmy zdjęcia przy linijce otrzymałam odpowiedź, że wszystko się zgadza, jednak moim zdaniem i dwóch jubilerów których pytałam o zdanie nie. Poza tym dowiedziałam się od nich również, że cena tej bransoletki jest ogromnie zawyżona, bo u nich identyczną (jedynie bez logo marki) można kupić już za 30zł, a ja wydałam na nią prawie 100zł.
    Właścicielka jest okropnie opryskliwa, powiedziała mi że ona mierzy bransoletkę miarką jubilerską ze stanów (centymetr krawiecki czy zwykła linijką, albo pomiar u jakiegokolwiek jubilera się dla niej w związku z tym nie liczą) i jeżeli jej ją odeślę, to nie podlega ona zwrotowi ze względu na to, że była skrócona, dodatkowo będę musiała jeszcze pokryć koszty przesyłki, a jeżeli mam taką ochotę, to może mi ją przedłużyć kółeczkami za 25zł+ koszty przesyłki (u mnie w mieście kosztuje to 10zł).
    Poza tym nie sądziłam, że bransoletka z karmą oznacza "NIC", bo moja bransoletka nie ma żadnego napisu, a w jej opisie widnieje :bransoletka z koniczynką i karmą WHAT GOES AROUND COMES BACK AROUND... wszystko co zrobisz wróci do ciebie...
    W tej sprawie byłam już także u rzecznika praw konsumenta
    Nie polecam zakupu w tej firmie

    OdpowiedzUsuń
  80. Prześliczne sweterki na ostatnim zdjęciu - takie sploty trafiają prosto w moje upodobania :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Witaj świetny blog :) Mam pytanie :)robisz przepiękne zdjęcia czy możesz zdradzić jakim aparatem i w jakim programie je obrabiasz ? Z góry dziękuję za odpowiedz i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  82. Uwielbiam taki minimalizm. Jedna zawieszka na delikatnym łańcuszku :)

    OdpowiedzUsuń
  83. Naszyjnik z krzyżykiem jest mega. Kupiłam tez kolczyki i bransoletkę do kompletu, gdyż są teraz w promcji -30% !

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature