Top Social

KILKA ROZCZAROWAŃ OSTATNICH MIESIĘCY.

Bardzo rzadko trafiam na produkty, które mogę nazwać bublami. Mimo, że testuję dużo kosmetyków, to zwykle w mniejszym lub w większym stopniu spełniają one swoje zadanie. Zresztą, mam mnóstwo pomysłów jak wykorzystać nietrafiony kosmetyk i pisałam o tym TUTAJ klik. Jednak w dzisiejszym wpisie trochę ponarzekam i jeśli jesteście ciekawe moich kosmetycznych rozczarowań, to zapraszam do dalszej części posta.



Pierwszym produktem, który nie do końca mi się sprawdził jest prasowany puder z Bourjois Healthy Balance. Kupiłam go w nadziei, że będzie tak samo świetny jak podkład z tej serii. Producent obiecuje naprawdę wiele, bo puder ma za zadanie jednocześnie matowić i rozświetlać skórę, nawilżać ją, ujednolicać i co najważniejsze - pielęgnować. Puder w kamieniu to dla mnie naprawdę istotny produkt w makijażu, bo powinien utrzymać w ryzach moje sebum przez co najmniej kilka godzin, a jednocześnie sprawiać, ze skóra będzie wyglądała na gładszą i bardziej jedwabistą. Ten od Bourjois niestety bardzo subtelnie matuje, do tego potrafi zbierać się w załamaniach i dziwnie rozkładać na skórze. Jest na niej bardzo widoczny i można nim zafundować sobie taki klasyczny efekt "maski" lub "ciastka". Na domiar złego, po każdej aplikacji pojawiają się na moich skroniach małe, podskórne grudki, co jest niestety wyraźnym sygnałem, że puder mnie uczula. Jedyne, co zasługuje na malutki plusik, to zapach - identyczny, jak zapach podkładu Healthy Mix, który akurat mi się podoba. Innych plusów nie stwierdzono i wysoka cena również do nich nie należy :-) Myślę, że puder może mieć więcej zalet w przypadku skór bez żadnych problemów i przy naprawdę delikatnej aplikacji z użyciem pędzla. 



I znów coś od Bourjois - tym razem nie polubiłam się też z podkładem 123 Perfect CC Cream. Oczywiście mam na uwadze, że krem CC nigdy nie będzie tak kryjący, jak klasyczny podkład, ale ten robi to naprawdę delikatnie. Potrzebuję czegoś zdecydowanie bardziej ujednolicającego moją skórę. Poza tym produkt szybko znika z twarzy, podkreśla absolutnie każdą suchą skórkę i dosyć nachalnie pachnie. Taki krem CC będzie bardziej odpowiedni dla osób, które oczekują od podkładu małego krycia i jedynie delikatnej, ożywiającej warstwy koloru na twarzy. Dziewczyny, które mają skórę suchą muszą wziąć pod uwagę, że ten produkt będzie podkreślał odstające skórki, natomiast osoby ze skórą tłustą i mieszaną pewnie nie będą zadowolone z jego znikomych właściwości matujących. Jeśli macie skórę normalną i bez większych problemów z niedoskonałościami, to być może 123 Perfect CC Cream zda egzamin. 


Myślę, że eyeliner od Benefit They're Real Push-Up Liner jest taką rysą na szkle, jeśli chodzi o produkty tej marki. Uwielbiam kosmetyki Benefit i najbardziej cenię sobie w nich to, że są niepowtarzalne, trwałe, mają cudne opakowania i w przypadku produktów do twarzy - absolutnie mnie nie zapychają, a to ewenement. Byłam bardzo rozczarowana po pierwszych testach eyelinera They're Real, który swego czasu cieszył się dużą popularnością, szczególnie na YouTube. Produkt wydobywa się z eyelinera poprzez przekręcanie jego podstawy (coś na zasadzie korektorów w pędzelku). Nie dość, że to przekręcanie trwa czasem w nieskończoność, zanim cokolwiek wypłynie z opakowania (ale być może to cecha osobnicza i mam kiepski egzemplarz), to jeszcze wypływa go zbyt wiele, aby zrobić estetyczną linię na powiece. Końcówka jest nieprecyzyjna i pracuje się nią bardzo ciężko. Próbowałam nawet rozprowadzać produkt swoim pędzelkiem do kresek, ale to także nie zdało egzaminu. Eyeliner bardzo szybko wysycha, a przy próbach roztarcia zaczyna się kruszyć, odpadać i Bóg wie co jeszcze. Nie jestem zadowolona zarówno z formuły tego produktu, jak i z aplikatora. Być może będziecie usatysfakcjonowane, jeśli lubicie grube kreski wzdłuż górnej powieki, ale nie jestem pewna, czy starczy Wam cierpliwości, aby nauczyć się obsługi tego produktu. 


I na koniec jedno "włosowe" rozczarowanie. Kiedy pierwszy raz natknęłam się na maseczkę Receptury Babci Agafii w jednym z subskrybcyjnych boxów (chyba Shinybox), to byłam wprost zachwycona jej działaniem. Niestety odżywka szybko uległa wypadkowi i po prostu wylała mi się do wanny. Jej konsystencja była tak rzadka, że wystarczyła chwila nieuwagi i całą zawartość pudełeczka spuściłam do prysznicowego odpływu. Podczas ostatniej wizyty w aptece dojrzałam w gablocie maskę tej samej marki. Postanowiłam skusić się na odżywkę łopianową, która w składzie ma otręby owsiane, sok z brzozy i oczywiście olejek łopianowy z zimnego tłoczenia. Mimo kilku prób nie mogę przekonać się do tej maski, która po prostu nie robi nic z moimi włosami. Poza tym również ma bardzo rzadką konsystencję, która sprawia, że trzeba nałożyć znacznie więcej produktu, aby pokryć całe włosy. To obniża wydajność takiej maski i mimo, że nie była jakoś szczególnie droga, to i tak mam jej to za złe. Zdecydowanie bardziej lubię gęste, treściwe maski, skórę otulają moje włosy i po ich zmyciu widzę jakąkolwiek różnicę w miękkości czy gładkości. Poprzednia maska tej firmy (ta która poszła odżywiać moje rury odpływowe) była znacznie lepsza i jeśli macie ochotę na jakąś rosyjską maseczkę, to wypróbujcie tą drożdżową. Niesamowicie wygładza i nadaje ładny połysk włosom, poza tym przyspiesza ich wzrost, bo zawiera wyciąg z drożdży. 

_____________

Spotkało Was w ostatnim czasie jakieś kosmetyczne rozczarowanie? Dajcie znać, to może wzajemnie unikniemy dalszych nietrafionych zakupów!


Zapraszam na mój Instagram @kosmetycznahedonistka



↓Obserwuj bloga, jeśli chcesz być na bieżąco z nowymi postami ↓

116 komentarzy on "KILKA ROZCZAROWAŃ OSTATNICH MIESIĘCY."
  1. Od jakiegoś czasu kręciłam się obok tego pudru z Bourjois, chyba dobrze, że jednak się nie skusiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! ponawiam pytanie z poprzedniego posta odnośnie okularów ze strony kodano.pl; Chce zamówić okulary korekcyjne (jestem krótkowidzem) i zastanawiam się, czy szkła z tej strony nie są (za przeproszeniem) jakimś tanim "badziewiem" ? Ceny za same szkła i oprawki w salonach są droższe niż na stronie i zastanawiam się, czy przez te okulary nie popsuje sobie jeszcze bardziej wzroku. Wiem, dziwne to pytanie, ale widzę, ze swoje okulary masz już jakiś czas i chciałabym usłyszeć Twoją opinie na ich temat. Aha i jeszcze jedno apropo szkieł. Które wybrać? Widziałam, że są tanie (10zł), reszta np z antyrefleksem ok 70zł. Które lepsze? Pozdrawiam ! Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem z nich nadal bardzo zadowolona i na pewno nie jest to jakaś tandeta. Ceny w sklepach internetowych są po prostu czasem niższe i okazyjne :-) Co do antyrefleksu, to zdecydowanie warto wybrać takie właśnie szkła :-)

      Usuń
  3. A to ciekawe, jak mogą się różnić zdania na temat danego produktu :) Ja wręcz uwielbiam ten puder prasowany :) Jestem pod wrażeniem Twoich zdjęć <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczególnie przy pudrach i podkładach zdania są podzielone, więc to normalne :-)

      Usuń
  4. skąd masz takie super pojemnik na szminki, który widać na pierwszym zdjęciu? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. były kiedyś podobne w biedronce, jeśli się nie myle :)

      Usuń
    2. podbijam pytanie?

      Usuń
    3. Też podbijam! Od jakiegoś czasu szukam właśnie takiego organizera :)

      Usuń
    4. To jest chyba Biedronkowy organizer chociaż w Muji też takie widziałam. :)

      Usuń
    5. Dziewczyny, to organizer z Biedronki :-)

      Usuń
    6. heej, podobny widzialam dzis w gazetce netto tylko nie wiem czy juz jest w ofercie czy dopiero wejdzie :) za 9,99

      Usuń
    7. Przejrzałam gazetki i nic takiego nie ma, nie będzie ani nie było :)

      Usuń
    8. A jednak będzie- od jutra :)

      Usuń
  5. Ja mam tłustą cerę z niewielkimi niedoskonałościami i bardzo lubię ten cc cream :) jak go przypudruję np Rimmel Stay Matte to całkiem nieźle się trzyma, ale nie mam suchych skórek, więc nie mam problemu z podkreśleniem ich.. :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie zgadzam się z oceną linera Benefitu. Moim zdaniem jest świetny co prawda trzeba wypracowć sobie ustawienie końcówki. Nigdy nie miałam problemu z nadmiernym wydobywaniem się produktu i z przekręcaniem obsadki. polecam przed każdym użyciem wytrzeć końcówkę w papier i tak samo po użyciu
    Może jeszcze go polubisz
    Pozdrawiam
    Ela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze go będę "męczyć" :-)

      Usuń
    2. Też go nie lubię. Do wad można zaliczyć jeszcze to że nie chce się niczym zmyć :/

      Usuń
    3. Nawet Nikkie Tutorials mówiła że ten eyeliner to nieporozumienie :)

      Usuń
    4. Rowniez nie moge sie zgodzic z ocena eyelinera. Uzywam go od bardzo dawna,opakowanie starcza mi na conajmniej pol roku codziennego stosowania,wlasnie zuzywam trzecie. Kreski od samego poczatku udaje mi sie zrobic wyjatkowo precyzyjne i cienkie,jak zadnym innym:)a do zmywania go polecam produkt tej samej firmy dedykowany temu produktowi.

      Usuń
    5. Mam wersję czarną i niestety muszę się zgodzić z Twoją opinią Dario. Plusem jest jedynie jego wysoka trwałość bo trudno go nawet zmyć z oczu. K.

      Usuń
  7. Cześć :) Ja mam pytanie,ale nie na temat ;) Mogłabyś powiedzieć, jakich olei używałabyś do smarowania skalpu, gdybyś mogła? Gdzieś mi mignęło, że nie możesz, ale nie wiem z jakiego powodu, ale mnie one nie podrażniają i jestem ciekawa Twojego zdania :) Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę właśnie z tego powodu, że mnie podrażniają i pojawia się łupież, wypadanie itp. Jeśli mogłabym polecić jeden, wartościowy produkt to np. olej z korzenia łopianu z ziołami marki Nami :-)

      Usuń
  8. mam ten podkład z bourjoisa, ale jeszcze nie próbowałam, na dniach pójdzie w ruch. Fajnie, że jest fajniejszy od tego w kompakcie. Reszty nie znam, na szczęście :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Twoj blog! Jestes jedna z najsympatyczniejszych i najbardziej otwartych blogerek, Twoje wpisy jak i odpowiedzi do komentarzy czyta sie z przyjemnoscia ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dario,chce kupic prezent gwiazdkowy siostrze w postaci palety cieni.Jaka polecasz?Siostra to brunetka o niebieskich oczach.Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja polecam Urban Decay Naked 2 - recenzję można zobaczyć u mnie.

      Usuń
    2. Moniko, polecam np. paletkę The Balm Nude Tude. Ma piękne, uniwersalne kolory i można jej używać na dzień jak i na wieczór :-) Poza tym opakowanie jest słodkie :-)

      Usuń
  11. W zdjęciach można się wprost zakochać... Dario, a kiedy post o podkładach wartych kupna w Rossmann?

    OdpowiedzUsuń
  12. ja bede testowac ten cc cream z bourjois :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Trochę bubelków się przydarzyło ;) U mnie bublem okazał się krem różany z Green Pharmacy (totalny zapychacz - wystarczyło spojrzeć na skład...), tonik Shiseido Benefiance (po każdym użyciu wysyp niedoskonałości, smród alkoholu), dwufazowy płyn z Delii (sam tłuszcz, który nie potrafi rozpuścić makijażu), czarny zmywacz z pompką z Isany z edycji limitowanej ("wybuchł" samoczynnie w szufladzie), olejek do masażu Alterra migdał i papaja, po którym zeszła mi skóra z rąk jak po opalaniu ;) Ostatnio miałam dużo "pechowych" kosmetyków :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to faktycznie trochę tych niewypałów miałaś :-)

      Usuń
  14. Przy okazji promocji w rossmannie kusi mnie kupno polecanego przez Ciebie podkładu provoke. Normalnie używam Healthy Mix w kolorze 51. Myślisz, że najjaśniejszy provoke będzie zbyt ciemny czy może warto spróbować? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że najjaśniejszy Provoke 210 będzie za ciemny niestety :-(

      Usuń
  15. Może zrobisz post o pielęgnacji swojej skóry?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze trochę cierpliwości - taki wpis na pewno się pojawi jeszcze w tym roku :-)

      Usuń
  16. Daria a jaki podkład polecisz dostępny w Rosmanie? Bo od dzisiaj jest promocja na pudry i sama nie wiem co wybrać. Piękne zdjęcia jak zawsze :)) Karola xoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam w niedzielę na post o polecanych produktach do makijażu twarzy :-)

      Usuń
  17. cześć :) Kochana, jakie sztuczne rzęsy polecasz (z takiej półki cenowej jak Ardell, mniej więcej), które dają subtelny efekt i nie rzucają się zbytnio w oczy - tak, by po prostu zagęścić i nieco wydłużyć. Ardell Demi Wispies są zbyt nachalne moim zdaniem na co dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czy próbowałaś Ardell 318 połówek? Dają piękny,subtelny efekt i ślicznie wydłużają oko.

      Usuń
    2. faktycznie, z tego co widzę po zdjęciach w google, dają bardzo subtelny i dzienny efekt :) muszę je nabyć. dziękuję za odpowiedź! pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
    3. Są naprawdę bardzo fajne, możesz też spróbować model Perfect Eyelashes by Katosu Russet Feather - wyglądają równie pięknie :-)

      Usuń
  18. Jaka piękna czerwień na paznokciach. To Semilac? Czytałam trochę o uczuleniu na hybrydy i czy Ty coś może zauważyłaś u siebie? Co to tym myślisz? Chciałam zakupić zestaw do robienia w domu i teraz sama nie wiem. Oglądałam kilka filmów na yt gdzie dziewczyny mówiły straszne rzeczy....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to Semilac Glossy Cranberry. Co do uczulenia, to na szczęście u mnie nic się nie dzieje, a używam Semilaka już ponad rok :-) Pewnie jak sama nie spróbujesz, to się nie dowiesz. Myślę jednak, że to tak jak ze wszystkim - nigdy nie wiadomo co nas uczuli :-)

      Usuń
  19. Mam 3 maski z Babci Agafii i każda jest słaba :/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja uwielbiam ten puder prasowany, moglby byc jedynie troszkę jasniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem zdziwiona ze Cc ci się nie sprawdził. Mi nie podkreśla suchych skórek wręcz przeciwnie. I to jest dowód że jeżeli komuś jakiś produkty nie pasuje to nie znaczy że u ciebie będzie to samo

    OdpowiedzUsuń
  22. Mozesz polecić jakiś dobry eyeliner w pisaku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie używam takich eyelinerów niestety, więc nic nie polecę :-)

      Usuń
  23. Szkoda że nie wiedziałam o tym zanim nie kupiłam ten eyeliner z Benefit. Mam czarny i jest bardzo słaby. Najgorsze jest to że tym nie da się zrobić cienkiej kreski albo ja tego nie umiem :( Kochana a w tle to stojak na pomadki z Biedronki? Czy Muji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie się da, ale trzeba poświęcić trochę więcej uwagi. Co do stojaczka, to jest z Biedronki. Co jakiś czas pojawiają się takie w ofercie za około 10 zł :-)

      Usuń
  24. https://instagram.com/p/9wGbgShVuT/?taken-by=kosmetycznahedonistka Możesz podać link do tej koszuli? Dzięki z góry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo: http://www.choies.com/product/red-plaid-pocket-detail-button-up-long-sleeve-shirt_p56416?cid=5952bella

      Usuń
  25. A ja z tego kremu CC Bourjois byłam bardzo zadowolona, ale faktycznie kryje delikatnie. Niestety nie kupię go ponownie, bo w gamie brakuje żółtych tonacji, a te różowe nawet lekko zupełnie do mnie nie pasują.

    OdpowiedzUsuń
  26. na puder miałam skusić sie ostatnio w hebe jak było -40% :) ale nie kupiłam za to skusiłam sie na zachwalany HM i nie żałuję odcień mam 54 wtapia sie idealnie w skóre podobnie jak Revlon ( tylko krycie inne). Z CC nie mam problemu zużyłam już 3 opakowania i dla mnie jest super podobne krycie jak HM nie widzę jakoś różnicy :) moje ukochane 3 podkłady. Szykuje się na zakup pudru jakiegoś jutro w rosmanie, ale nie wiem co mam wybrać nie chce miec nic typowo pudrowego, oczekuje od pudru wykończenia jedwabistego :) POMÓŻCIE DZIEWCZYNY!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Właśnie zamówiłam kolejne opakowanie tej drożdżowej maski, ja uwielbiam jej zapach, pachnie OBŁĘDNIE :)
    Za to mój bubel to tusz VML Feline (ten zielony).. co za rozczarowanie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj! odkryłam ten tusz tydzień temu i nigdy w życiu go nie zmienię! Moim zdaniem jest rewelacyjny i luzikiem pobija So Couture i Master Piece Max, które dotąd kochałam :)

      Usuń
    2. No to mamy zupełnie inne doświadczenia, ja się strasznie zawiodłam. Fajnie że u Ciebie się sprawdził, bo generalnie zamysł z tą wyprofilowaną szczoteczką jest świetny :)

      Usuń
  28. Ja chyba nie trafiłam, z podkładem max factor 3 w 1 ...i w sumie wogole nie moge znalezc podkładu który mi pasuje ale moze wypróbuje któryś z polecanych przez ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może Eris Provoke Ci podpasuje?

      Usuń
    2. A czy dostępny jest w Rossmanie?

      Usuń
    3. Z tego co widziałam w niektórych Rossmannch są :)

      Usuń
  29. Jakoś ostatnio udaje mi się unikać kosmetycznych bubli. Tych produktów nie znam, ale nie pałam miłością do marki Bourjois :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię podkład i te pomadki REV, reszta jest taka sobie :-)

      Usuń
  30. Ten CC to mój ulubieniec od dawna :) Ale faktycznie cerę mam normalną/suchą bez suchych skórek i nie potrzebuję ani dużego krycia, ani specjalnego matowienia. Puder prasowany kupiłam dzisiaj skuszona rossmanowską promocją i jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzi. PS. Uwielbiam Twojego bloga ! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Największe rozczarowanie ostatnich miesięcy to dla mnie nowy Revlon Colorstay :( Miałaś rację, nowa formuła jest gorsza :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre dziewczyny są zadowolone z nowej formuły, ale ja niestety do tej grupy nie należę :-) A szkoda, bo podkład był kiedyś fajny.

      Usuń
  32. Masz rację, drożdżowa maska Babuszki Agafii jest cudna! Ale rzeczywiście mogłaby być troszkę gęstsza. Jestem wielbicielką produktów tej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwaga! Byłam dziś w Rossmanie i ku mojemu ogromnemu zdziwieniu okazało się, iż mimo, że poprzednia promocja -49 się nie skończyła to już dziś zaczęła się na pudry, podkłady, korektory, roze i rozwietlacze....choć na ulotkach w R wyraźnie widnieje data 14.11 do 19.11... a że byłam w godzinach późno popołudniowych, szafy były już "nieco" przetrzepane :/ i tak zalapalam sie na ostatni podklad Eris w jednym R....w drugim juz nie było :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To kiepsko. Tak myślałam, że promocja na produkty do twarzy będzie najbardziej "oblegana". :-)

      Usuń
  34. ostatnio mam dużo pozytywnych zaskoczeń, ale numerem jeden który mnie rozczarował to płyn micelarny z Biedronki z serii Be beauty. Mowa tu o tym z czarną zakrętką. Strasznie szczypie w oczy i podrażnia okolice oczu. Jeszcze nic mnie tak nie rozczarowało z tego typu kosmetyków jak ten płyn. A poprzednik był taki super...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdzie nie widziałam tego z czarną nakrętką :-)

      Usuń
  35. Niestety akurat Twoich bubli nie znam i raczej nie poznam. Do kosmetyków rosyjskich miałam kilka podejść i każde jest coraz gorsze więc z mojej strony strach próbować . osobiście ostatnio naciskami się na micela Dermedic do skóry wrażliwej który nie radzi sobie z demakijazu oczu a do tego szczycie więc uzywam jako toniką bo szkoda da wyrzucić ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Żadnego z nich nie mam, ale ten eyeliner mnie kusił :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Dario, jaki puder możesz polecić do cery mieszanej, który nie zrobi placka na twarzy i nie rozsypie się w torebce? Wciąż używam pudru ryżowego z Paese i jest idealny, ale ma fatalne opakowanie i do torebki niestety go nie włożę:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Puder z Bourjois rowniez sie u mnie nie sprawdzil :<

    OdpowiedzUsuń
  39. Kochana a ja polecam ci maskę seliar arganowa nie wiem czy miałaś ale jest genialna :) i czekam az napiszesz cos o włosach buziaki od darii dla darii :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Czytałam w jednym z komentarzy, że myślisz nad postem w stylu Q&A. :-). To nadal aktualne?Pozdrawiam ciepło. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A planujesz to jeszcze? ;-)

      Usuń
  41. U mnie tak samo zachowuje sie cc od bourjois..:( chociaz jeszcze sprobuje dac mu szanse...

    OdpowiedzUsuń
  42. Witam, Twój blog odkryłam przypadkowo i codziennie na niego zaglądam. Jesteś totalną profesjonalistka w jego prowadzeniu. Super posty, ogromnie przydatne( parę rzeczy kupiłam z Twojego polecenia m.in. kontorowki z roska - super ! Jestem kosmetyczka wiec w kwestii ciała, twarzy i pazurkow pomocy nie potrzebuje, to o tyle w kwestii włosy juz tak. Teraz przebywam na urlopie macierzyńskim i po 2 ciazach moje włosy nie są w dobrej kondycji. Mam cienkie przetluszczajce się włosy do ramion. Nie wypadają mi tak bardzo jak po 1 ciąży(6 llat temu myślałam, że będę łysa) a synuś ma już 8 mc. Jak możesz to doradz co oprócz tego co robię , robić powinnam. Myje w babydreamie, używam odżywki isana oil coś tam ;-) często zakładam wax i długo chodzę z tym. Kupiłam olejek macadamia no i myślę jeszcze nad wcierka ze skrzypu i pokrzywy. Niestety farbuje bo zaczynam siwiec no i używam suszarki i czasem prostownicy. Serdecznie pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, może coś z Twoją dietą jest nie tak? Koniecznie przejdź na dietę wspomagającą odrastanie i wzmacnianie włosów. Dużo o tym przeczytasz w sieci i jeśli produkty zewnętrzne nie pomagają, to może jest to kwestia nieodpowiedniego odżywiania, braku snu, stresu. Co do wcierek, to koniecznie zacznij je robić, dodatkowo możesz pić napar z pokrzywy i siemienia lnianego. Pozdrawiam!

      Usuń
  43. Moim kosmetycznym bublem ostatnich miesięcy jest tusz do rzęs ProVoke Dr Irena Eris. Strasznie skleja on rzęsy, w ogóle ich nie pogrubia ani nie wydłuża, jedynie co robi to nadaje czarny kolor, na dodatek szczoteczka jest nieprzyjemna w użytkowaniu. Przy okazji zapraszam na mojego bloga http://kalejdoskop13.blog.pl/. Pozdrawiam Betty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja go nawet lubiłam ale to było dawno :-)

      Usuń
    2. Zapewne masz grube i mocne rzęsy, bo na moich cienkich w ogóle się nie sprawdził, a szkoda, bo miałam dość duże oczekiwania, co do niego :) Ale tak to już jest z kosmetykami, że każdy musi przetestować je na sobie.

      Usuń
  44. Moim bublem jest podkład Maybelline Afinitone, który nie dość że ma różowy kolor, to jeszcze ciemnieje.... Nigdy więcej! Teraz wracam jednak do mojego ulubienca Estee Lauder DW :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Hej, podpowiedzialabys czy maski z kallosa (akurat chodzi mi tu o blueberry) używać po każdym myciu czy rzadziej? A jeśli chodzi o "kuracje wcierkowa "to czy wcierasz tylko w skórę głowy czy też we włosy? Z góry dzięki za odpowiedź i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używałam jej po każdym myciu, nie jest to profesjonalna maska, którą można używać tylko kilka razy w tygodniu. Jeśli natomiast chodzi o wcierki, to tylko w skórę głowy :-) Można ewentualnie robić płukanki z pokrzywy czy siemienia lnianego na całe włosy :-)

      Usuń
  46. Właśnie konczę puder, o którym tu napisałaś. Nigdy nie zwracałam specjalnej uwagi na to, jak matuje. Mam cerę raczej suchą, więc chciałam czegoś bardziej transparentnego. Ale szczerze mówiąc, nie jestem już taka do niego przekonana. Bo rzeczywiście, podkreśla suche skórki i odkłada się w zmarszczkach w okolicach oczu, kiedy się uśmiecham. I chyba jednak go nie kupię, bardzo się prószy i dużo się go marnuje przy tym. Jutro zaczyna się promocja w Rossmanie na pudry, podkłady… mam 22 lata, cerę suchą. Obecnie używam kremu BB, czy mogłabyś mi coś polecić. Puder matujący, ale taki, który nie wysusza, może być transparentny? Myślałam o czymś z Manhattan'u.

    OdpowiedzUsuń
  47. Kochana czy wałki na rzepy używane codziennie lub co drugi dzień mogą zniszczyć włosy? Dzięki za odpowiedź, buzia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zależy od tego jak będziesz je ściągać - czy zrobisz to delikatnie, czy może będziesz szarpać wyrywając przy okazji włosy. Przy uważnym ściąganiu włosy nie będą się niszczyły :-)

      Usuń
  48. Skąd ta piękna toaletka? 😍

    OdpowiedzUsuń
  49. A czy miałaś do czynienia z podkładem Bourjois 123 Perfect?

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetny wpis, a zdjęcia są bardzo ładne i estetyczne! ;)

    SiostryAndrzejewskie

    OdpowiedzUsuń
  51. Też miałam ta maskę łopianowa i nie widzę żadnych efektów.
    Ps: Dario, nosisz okulary na stałe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko do czytania ale też nie zawsze :-)

      Usuń
    2. Zastanawiam się nad kupnem okularów, znasz może jakaś stronę na której można np. na swoim zdjęciu moc zobaczyć jakie okulary do mnie pasują

      Usuń
  52. Witaj Dario. Masz niesamowity zmysł jeśli chodzi o kompozycję fotografii. Czy mogę spytać jakim aparatem robisz zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  53. Daria proszę poleć mi podkład zbliżony do starej wersji revlon colorstay (bo nowa to faktycznie nie to samo), bourjous healty mix jak dla mnie zbyt mało kryjacy i spływa z twarzy, zalezy mi na tym zeby mial tak samo jedwabista, "silikonowa" konsystencję jak colorstay, cerę mam mieszana bez wiekszych niedoskonalosci, mam jeden wielki mętlik w głowie jeśli chodzi o podkłady, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  54. Zgadzam się co do pudru..miałam tą samą sytuację jak ty,kupiłam z myślą że będzie super jak podkład,niestety po pierwszym nałożeniu następnego dnia dwie wielkie,, bomby" na twarzy :-/ nie trzymał się i wg jakiś taki nijaki :-( za to cc cream chwale sobie w okresie letnim :-)

    OdpowiedzUsuń
  55. mi CC przypadł do gustu ale jak co potrzebowałam przykryłam korektorem :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Chciałam kupić ten podkład/krem ! Dzięki tobie nie chcę już marnować pieniędzy, dziękuję ♥
    zapraszam do siebie, może ci się spodoba :)
    http://carooolineee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. A mnie bardzo zastanawia, gdzie można kupić taki hm... organizer na kosmetyki? Taki, jak na pierwszym zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  58. U mnie totalnym rozczarowaniem okazały się pojedyncze cienie z Bourjois. Posiadam kilka odcieni i okazały się być totalnym bublem. Sypią się potwornie, starałam się je aplikować za równo pędzlem na sucho i na morko, efekt zawsze ten sam: zanikają z powieki chwilę po nałożeniu, są po prostu niewidoczne. Nie polecam, bo cenę też mają lekko zaporowa :)
    zapraszam do mnie: http://flawless-bebe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. a mu u mnie właśnie całkiem nieźle działała łopianowa :p była pierwszą i chyba jedyną do tej pory rosyjską maską, którą użyłam

    OdpowiedzUsuń
  60. Miałam dokladnie takie same odczucia z tym pudrem, zawsze robił ciasto na twarzy i jeszcze do tego ciemnial, wiec moja jasna skora wygladala przez niego na żółtawo-szarą, dość nieswiezo :D
    Chetnie wyprobuje drozdzową maskę, miałam jajeczna i tez jej nie polecam, nic nie robi z wlosami.

    OdpowiedzUsuń
  61. Całe szczęście, że wybrałam jednak tę drożdżową maskę Agafii :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Przetestowałam trzy różne maski od Agafii ale również uważam, że łopianowa nie jest strzałem w dziesiątkę, ale za to drożdżowa to cud miód i orzeszki :D i jeszcze ten zapach... osobiście zawsze gdy ją nakładam cieknie mi ślinka :D A moim rozczarowaniem, na szczęscie nie drogim, jest krem do rąk z Eveline kozie mleko bio. Jest jak woda, która najpierw jest dziwnie śliska, wchłania się od razu, zostawiając ręce suchsze niż przed posmarowaniem. Jest to niby krem- maska wiec spodziewałam sie czegoś treściwego ale to totalny bubel w moim przypadku.

    OdpowiedzUsuń
  63. nie publikuj tego, taka drobna, kosmetyczna uwaga:) : MIMO ŻE piszemy bez przecinka przed "że". To wyjątek :). Zapamiętałam to na wieki ze szkoły, bo byłam zadziwiona ile byków już popełniłam:). Pozdrawiam serdecznie:)!

    OdpowiedzUsuń
  64. Zawsze czytałam,że 123 Perfect CC Cream to jeden z bardziej kryjących CC. Szkoda, że Ci sie nie sprawdził.
    A co do eyelinera z Benefitu, jak tylko się pojawiły na YT od razu czułam, że to nie będzie nic dobrego, nawet jak oglądałam jego zastosowanie to zawsze wydawało mi się, że są... kiepskie.

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature