Top Social

ULUBIEŃCY WRZEŚNIA: FUTRZANY SWETER HOUSE, DREWNIANY ZEGAREK WOODWATCHES, GLAMZY 2, SOK Z BURAKA I INNI.

Czas leci zdecydowanie zbyt szybko i co miesiąc dziwię się, że znów pora przedstawić Wam moich ulubieńców. Tym razem nie będzie tylko o kosmetykach (bo o nich pisałam w spóźnionych ulubieńcach sierpnia), ale również o ulubionej aplikacji i o soku z buraka. Gotowe na ulubieńców września? To zapraszam do dalszej części posta.




Zacznę od absolutnie ulubionego swetra, jaki ostatnio udało mi się kupić w sklepie House. Długo szukałam takiego białego futrzaka, który nie byłby "gryzący" i nieprzyjemny. Ten ma bardzo fajny fason, jest dłuższy i niezwykle miękki. Pokazywałam Wam go już na moim Instagramie w połączeniu z czarną, skórzaną spódniczką tutaj klik. Wczoraj widziałam równie ciekawy model w Mohito i przyznam, że jeszcze bardziej mi się spodobał. Na ten sezon planuję jeszcze zakup kilku swetrów w tym stylu. Może upoluję jakiś w kolorze pudrowego różu. Gdyby ktoś pytał, to jeansy dostępne tutaj klik


Kolejną rzeczą, która mogę zaliczyć do ulubieńców są kapcie z Pepco. Wyglądają zabawnie, są wygodne i dobrze trzymają się stopy. Widziałam kilka różnych wzorów, ale świnki wyjątkowo mnie urzekły. 


Zegarki to moje ulubione dodatki. Kiedy pierwszy raz zobaczyłam gdzieś w sieci model Jord z drewnianą bransoletą, to od razu skradł moje serce. Nie dość, że bransoleta jest z jasnego drewna, to jeszcze tarcza ma różowo-opalizujący odcień. Zegarek w ogóle jest bardzo ciekawy, bo od spodu tarczy można obserwować jak działa cały mechanizm. Plus też za to, że zegarek jest automatyczny i podając rozmiar nadgarstka marka dopasuje nam szerokość bransolety. Zegarek przyszedł do mnie w pięknym, drewnianym opakowaniu i szybko, bo w około 3 dni robocze. Jeśli lubicie takie oryginalne, niebanalne i ciekawe zegarki, to polecam. Mój model to Maple & Lavender i możecie go zakupić tutaj klik. Są też inne wersje kolorystyczne zarówno jeśli chodzi o bransoletę, jak i tarczę. 


Po bardzo popularnych i rozchwytywanych lampkach Cotton Balls dostępnych w Biedronkach, przyszedł czas na równie urocze komody z wiklinowymi koszami. Przyznam, że Biedronka coraz bardziej mnie zaskakuje i czasem można zaopatrzyć się tam w fajne ciekawostki do domu. Komoda jest moim zdecydowanym ulubieńcem miesiąca - ładnie wygląda i służy mi jako stolik nocny oraz do przechowalnia drobiazgów (kremy do rąk, bielizna itp). Pewnie za jakiś czas wymienię materiałowe wkłady do koszyków na inny wzór. 


Jeśli chodzi o kosmetycznych faworytów, to zdecydowanie najczęściej i najchętniej sięgałam po konturówkę z Miss Sporty w kolorze Toffee. Nigdy nie przepadałam za takimi brązowymi odcieniami, jednak w połączeniu z delikatnie różowym balsamem Lolibalm z Benefit całość bardzo mi się podoba. Aktualnie praktycznie codziennie mam w ten sposób pomalowane usta. Konturówkę pokazywałam bliżej tutaj klik


Moim ulubionym bronzerem ostatnio jest Benefit Hoola. Ma wspaniały, matowy odcień, idealnie dopasowany do mojej karnacji. Nie odcina się, nie jest zbyt pomarańczowy czy żółty - to taki idealny kolor dla wielu typów urody. Świetnie się rozprowadza i trudno zrobić nim plamy. Co najważniejsze, nie zapycha mnie i nie powoduje reakcji uczuleniowej. To aktualnie jedyny bronzer, którego używam i jeśli wciąż szukacie ideału, to koniecznie zobaczcie go w Sephorze. 


Pozostając jeszcze w temacie makijażu, to nieźle wkręciłam się w aplikację Glamzy 2, dzięki której można wykonać swój własny Face Chart. Do tego możemy malować twarz popularnymi kosmetykami Mac, Inglot Czy Bobbi Brown. Odcienie produktów faktycznie są bardzo zbliżone do tych realnych, co już w ogóle jest świetnym rozwiązaniem. W aplikacji możemy stworzyć makijaż, który np. przyszedł nam do głowy i chcemy utrwalić naszą inspirację. Prace można zapisywać i w dowolnym momencie do nich wracać. Aplikacja jest darmowa, trzeba jedynie zapłacić za dodatkowe kolory kosmetyków i pędzli, których chcemy użyć. 


Ostatnim ulubieńcem jest sok z buraka, jabłka i marchwi, który bardzo często sobie popijam. Nie dość, że jest smaczny, to jeszcze bardzo zdrowy. Odkąd mam sokowirówkę, to zdecydowanie częściej piję soki robione w domu. Teraz dopiero doceniam ich smak, bo te kupne nie do końca mi pasowały. Były przede wszystkim zbyt słodkie. 

______________

I to wszystko na dziś. Do następnego :-) 

↓Obserwuj bloga, jeśli chcesz być na bieżąco z nowymi postami ↓


101 komentarzy on "ULUBIEŃCY WRZEŚNIA: FUTRZANY SWETER HOUSE, DREWNIANY ZEGAREK WOODWATCHES, GLAMZY 2, SOK Z BURAKA I INNI."
  1. Zegarek jest cudowny, a na komodę z biedronki się czaiłam ale się spóźniłam i już nie było ;/
    Sok z buraka u mnie by nie przeszedł, bo buraków wręcz nie cierpię...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W połączeniu z marchewką i np. jabłkiem jest praktycznie w ogóle nie wyczuwalny :-)

      Usuń
    2. sama świadomość tego, że jest w tym burak jest już dla mnie nie do przyjęcia niestety.

      Usuń
    3. Ja mam tak z koprem - unikam jak ognia :-)

      Usuń
    4. To połączenie buraka, marchwi i jabłka bez żadnych innych dodatków jest moim ulubionym smakiem. Kocham soki z sokowirówki :)

      Usuń
  2. Piękny sweter, a komoda z Biedronki i mi przypadła do gustu, ale jej nie kupiłam ze względu na to, że do niczego mi nie pasuje w moim pokoju, a na stancji mam zbyt mały pokój aby coś jeszcze zmieścić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tej komodzie fajne jest to, że np. zmieniasz te materiałowe wkłady z koszyków i w ten sposób możesz dopasować ją do wielu wnętrz :-)

      Usuń
    2. Mam pytanie odnośnie komody z Biedronki czy mogłabyś podać jej wymiary z góry dziękuję i pozdrawiam ☺

      Usuń
  3. Też mam te kapcie i je uwielbiam. Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo miło czyta się takie ciekawe posty ;) jaką masz sokowirówke? Polecasz cos;)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się - mam sokowirówkę marki HB i sprawdza się rewelacyjnie :-)

      Usuń
  5. Chyba mój komentarz się nie dodał. :) Dario, piękne zdjęcia! Jak zwykle jestem nimi zachwycona. Możesz zdradzić z jakim obiektywem pracujesz? :) Uwielbiam Twojego bloga, jesteś najlepsza i taka... profesjonalna. Nie myślałaś może o tym, aby zająć się blogowaniem zawodowo, nagrywać filmy, albo wydać książkę? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tez mam te paputki, ale nie do końca jestem zachwycona...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na każdym blogu jesteś z czegoś niezadowolona :)

      Usuń
  7. chyba mam podobny gust :) sweterek bardzo mi się podoba i w kolorze - pudrowy róż, o którym wspomniałaś, musi być piękny :) kapcie z pepco mam, tylko myszki :D a ta komoda faktycznie świetna, w życiu bym nie pomyślała, że to z biedronki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam pytanie odnośnie sweterka czy nie gubi "sierści" , mam bardzo podoby zakupiony w orsay, ale właśnie gubi te nitki, trochę to denerwujące. A zegarek meeeega. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To taki rodzaj miśka, który w ogóle nie gubi nitek i to w nim lubię :-) Pozdrowienia!

      Usuń
  9. Kupiłaś już nowy komputer? Bo jakiś czas temu pisałaś że chcesz go zmienić. Też szykuję się do kupna i nie wiem na co się zdecydować...

    OdpowiedzUsuń
  10. jaki masz lakier na paznokciach?

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne masz makijaż <3

    OdpowiedzUsuń
  12. jaki skład ma sweterek z housa? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. DARIO, JUTRO W LIDLU BĘDĄ SWETERKI WŁOCHATE W KOLORZE ROZOWYM
    http://www.lidl.pl/pl/oferta.htm?id=847

    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super, na pewno się wybiorę, dziękuję :-)

      Usuń
  14. Moja uwagę przykuł szczególnie sweter wydaje się miły i na pewno ciepły. Podoba mi się jeszcze ta komoda. A kapcie z pepko wymiatają więc jutro albo w piątek będę musiała do swojego zajrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten zegarek jest przecudowny! :) I aplikacja też u mnie się pojawi :D.

    OdpowiedzUsuń
  16. Biedronka nigdy nie przestanie mnie zaskakiwać. Długo zastanawiałam się nad tymi koszykami, jednak po dłuższym namyśle, doszłam do wniosku, że zupełnie nie pasowałyby mi do wnętrza (a szkoda!). O takim puchatym swetrze marzę już od dłuższego czasu, jednak nie mogę znaleźć idealnego dla mnie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam takie papcie na zimę:)

    OdpowiedzUsuń
  18. No to w niedzielę robię sok, ciekawe czy mi posmakuje, bo buraki lubię, ale nigdy jeszcze nie próbowałam w połączeniu z marchewką i jablkiem.
    Dodam też, że baaaardzo lubię Twoje wpisy, są ciekawe i zawsze mnie czymś zainspurujesz!
    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę z tego powodu - pozdrawiam ciepło :-)

      Usuń
  19. Piękne masz mieszkanko :) a ja chciałam zapytać jeśli nie moge raczej przestać farbować wlosow a chce zejść na brąz i farbuje wlasnie takimi odcieniami to jaka farbę polecasz? Staram sie kupować te profesjonalne jednak chyba każda niszczy włosy.... Dziekuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę polecić farbę Loreal Preference Islande Blonde. Na opakowaniu jest to taki popielaty brąz, a w rzeczywistości wychodzi ładny, naturalny brązik. Farbowałam tym kolorem raz kilka tygodni po dekoloryzacji i pięknie wyrównał mi odcień :-) Może lepiej pójść do fryzjera na pasemka lub balejaż? Będzie Ci łatwiej dojść do naturalnego brązu w ten sposób :-)

      Usuń
  20. Dario a skąd ten biały dywanik widoczny przy komodzie z Biedronki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostałam go w prezencie, więc nie wiem skąd jest, a dużo osób pyta :-)

      Usuń
  21. Bardzo ładny ten sweterek, komoda tez by mi pasowała :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Włochate sweterki są też w Orsayu. Kupiłam sobie właśnie różowy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, dziękuje za info. Jakoś zawsze omijam ten sklep, więc koniecznie zajrzę :-)

      Usuń
  23. Uwielbiam Twoje wpisy w takim temacie, zawsze podpatrze coś ciekawego. Mam bzika na punkcie zegarków, mam już sporą kolekcje i przyznam, że dwa "ukradłam od Ciebie. :) A ten jest po prostu boski i chyba też "ukradnę" bo napatrzeć się nie mogę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, ja uwielbiam zegarki i mogę zapomnieć o założeniu kolczyków czy łańcuszka ale zegarek zawsze mam. Lubię szczególnie takie o nietypowych wzorach :-)

      Usuń
    2. O właśnie, mam tak samo :-) Jak raz z rozkojarzenia chyba zapomniałam to cały dzień czułam się jakoś dziwnie. Znajomi mówią, że to już jest choroba. :-D

      Usuń
  24. Mam taki sweterek tylko o dopasowanym do talii fasonie. Jest świetny! Bardzo go lubię i tez myślałam o pudrowym różu dodatkowo. A zegarek z drewna mnie totalnie zaskoczył. Wygląda rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  25. a gdzie został kupiony stolik z pierwszego zdjęcia ?:)

    OdpowiedzUsuń
  26. W najbliższym czasie muszę się wybrać do Primarka po podobne świnki:)

    OdpowiedzUsuń
  27. A jak z praniem tego sweterka?

    OdpowiedzUsuń
  28. Muszę wypróbować ten sok :) Zrobię!

    OdpowiedzUsuń
  29. Dario, spróbuj buraka z pomarańczą :-) rewelacja! :-) najlepiej przyswajalne żelazo....z buraka właśnie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie spróbuję, musi być pyszny. Zupełnie zapomniałam o pomarańczy w sokach :-)

      Usuń
  30. Dario kupiłam z Twojego polecenia Kerium z La roche do włosów i mam pytanko jak najlepiej go uzywać?Na mokre wlosy po myciu przed myciem i ile razy w tygodniu?Dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używałam go na umyte i wysuszone włosy. W czasie, kiedy mocno mi leciały z głowy, to wcierałam Kerium codziennie przez 3 tygodnie. Pomogło :-)

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo:)

      Usuń
  31. Kochana a teraz farbujesz twoje piękne włosy czy nie? Dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  32. Dario a co do farbowania to czytałam o twoim zejściu z czarnego koloru proszę doradź mi czy ten rozjaśniacz który pisałaś ze Jest super to moge jako niedoświadczona sama zaaplikować w domu na włosy czy lepiej udać sie do fryzjera?dziekuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, trudno mi powiedzieć, bo sama robiłam to na własną odpowiedzialność i to pod strachem :) U mnie wyszło fajnie ale czy tak będzie u Ciebie? Nie wiem jaka jest wyjściowa kondycja Twoich włosów, więc trudno mi odpowiedzieć jednoznacznie :-) Jeśli natomiast jesteś niedoświadczona, to lepiej iść do fryzjera. :-)

      Usuń
  33. Muszę przyznać ze znowu jestem zaskoczona asortymentem biedronki! Nigdy nie widziałam takich rzeczy, następnym razem jak wejdę do tego sklepu zwrócę szczególna uwagę na to. A co do soków, uwielbiam buraczany z jabłkiem, ale ostatnio przerzuciłam sie na owocowe zeby zużyć resztki letnich owoców. Świetny post.
    lilianndehn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale piękne rzeczy! Ja niestety na komodę z biedronki się spóźniłam. Cudowny zegarek! A do Pepco chyba muszę zajrzeć, może jeszcze trafię na takie kapcie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Dario mam pytanie odnośnie zegarka DW jesteś zadowolona? I czy mogłabyś polecić jakąś maskę do włosów kręconych? :))
    Pozdrawiam,Kinga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kingo, jestem bardzo zadowolona i mogę z czystym sumieniem polecić. Jeśli chodzi o maski dla włosów kręconych, to polecam maskę Alterra Granat i Aloes. Świetnie kondycjonuje włosy kręcone i podkreśla ich skręt :-)

      Usuń
  36. Zegarek robi ogromne wrażenie! Jest ciekawy i oryginalny, nigdy podobnego nie widziałam :D A komody z Biedronki były u mnie tak rozchwytywane, że ja już się na żadną nie załapałam :P

    OdpowiedzUsuń
  37. Hej. Uzywajac revlona dobrze wychodzilas na zdjeciach? Bo ja uzywam juz od roku - koloru 150 buff. Mam jasna karnacje, a kolor perfekcyjnie sie w nia wtapia, przy czym ma swietne krycie. Jednak ostatnio zauwazylam ze na zdjeciach z fleszem wychodze biala jak smierc. Wyglada to troche strasznie i nie wiem co na to porafdzic bo tak jak pisalam, kolor jest idealny. Masz na to jakas rade? Moge cos z tym zrobic? A moze polecasz jakis inny podklad dla bladolic dobrze kryjacy w podobnej cenie? Proosze o opdowiedz, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Revlon zawsze bedzie wychodził jasno na zdjęciach, bo ma filtr w składzie. Musisz unikać filtrów w podkładach, jeśli wiesz, że będziesz fotografowana (szczególnie z fleszem). Polecam Bourjois Healthy Mix, ewentualnie bardzo podobny do Revlonu Pierre Rene Skin Balance w odcieniu 00 - bardzo jasny dla bladziochów :-)

      Usuń
  38. z tego co pamiętam futrzany sweter w kolorze pudrowego różu jest aktualnie w lidlu

    OdpowiedzUsuń
  39. ile kosztuje taka komoda?

    OdpowiedzUsuń
  40. A w jaki sposob dbasz o swoją figurę. Jesteś bardzo zgrabna :) Cwiczysz? Czy masz jakas diete? Czy to dar od losu ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, zrobię o tym osobny wpis :-) A czy to dar od losu? Nie sądzę :-)

      Usuń
  41. Witam :) Czy wie może Pani czy hybryda Semilak czarna 031 gdy zrobimy cienkie wzorki nie utwardzi się pod lampą LED ? Przeczytałam że należy utwardząc ją pod lampa UV ale czy nawet cienkie wzorki się nie utwardzą ?
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie powiem z własnego doświadczenia, bo nie robiłam takich wzorków, ale myślę, że takie cieniutkie się utwardzą.

      Usuń
  42. Futrzasty sweterek jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Kapcie z Pepco są najlepsze:) Ja mam myszki, ale są równie urocze jak Twoje świnki :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Twoje zdjęcia są cudowne! Bardzo podoba mi się to, że są świeże, przejrzyste i z dobrym smakiem :) Dario, czy Ty ćwiczysz swoją sylwetkę? Super figura! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Staram się ćwiczyć i teraz wracam do regularnej aktywności, bo latem trochę odpuściłam :-) Pozdrawiam!

      Usuń
  45. Ktoś ukradł Twoje zdjęcie! http://allegro.pl/makeup-revolution-iconic-1-i-3-gratis-zoeva-paese-i5718486039.html

    OdpowiedzUsuń
  46. Śliczna ta komoda z wiklinowymi koszykami :) Szkoda, że przegapiłam jak były w ofercie, ale mam nadzieję że jeszcze kiedyś pojawią się takie w sprzedaży :)
    Kapcie urocze, ja zamierzam kupić sobie myszki, o ile jeszcze będą dostępne w moim rozmiarze :) Sweterek także w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  47. ja też uwielbiam kapcie z pepco!!!świetna stylizacja!!pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. Dario, jakie maski do wlosow wygladzajece polecasz? Chodzi mi o dobre dociazenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepsza wg mnie jest Kallos Blueberry - moje włosy dociąża maksymalnie :-)

      Usuń
  49. Jaki jest twój idealny zestaw kosmetyków do włosów żeby mieć tak piękna tafle wlosow?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki ulubiony: Maseczka Kallos Blueberry na 30 minut, po zmyciu maseczka bez spłukiwania Schauma Krem i Olejek, a po wysuszeniu włosów serum Artego Feel&Shine :-)

      Usuń
  50. Przepiękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo ładne paznokcie, te w odcieniu różu :) Od jakiegoś czasu "choruję" na te obrączki, tylko nigdzie nie mogę ich znaleźć... Można je kupić w konkretnym salonie, jednorazowo? Czy kupowałaś pojedynczo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swoje kupiłam niedawno w H&M :-) Za komplet zapłaciłam koło 20 zł :-)

      Usuń
  52. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  53. Rzuciły mi się w oczy perfumy Naomi Campbell Cat Deluxe. Kocham ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  54. Po sweterek w pudrowym różu zapraszam do Orsay! Mamy sporo w asortymencie i taki kolor też znajdziesz. Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Jestem nową czytelniczką na Twoim blogu, i bende tu zaglądać częściej bo zachwyciłaś mnie swoją osobą, bardzo fajny post, który bardzo mi się spodobał i zaciekawił ile jest zjawiskowych rzeczy, które można przedstawić i czerpać z nich inspirację ;-) Ps.masz piękną urodę i śliczne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  56. A mnie podoba się jasny sweter na zdjęciu 6.Co to za marka?uwielbiam Twój blog:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature