Top Social

TRZY ZABIEGI, KTÓRYM PLANUJĘ SIĘ PODDAĆ: LASER FRAKCYJNY FRAXEL, DEPILACJA LASEROWA, TRAGUS PIERCING.

Jesień to dla mnie ta pora roku, podczas której bardziej przykładam się do pielęgnacji twarzy i ciała. Jest to też czas długiego przesiadywania przed komputerem, wczytywania się w nowinki urodowe i zapisywania na swoją listę zabiegów, którym chciałabym się poddać. Tak naprawdę istnieją 3 zabiegi, głównie z zakresu medycyny estetycznej, które interesują mnie już od dawna. Jeśli macie podobne problemy do moich, to być może również tego typu zabiegi wskoczą na Waszą listę. Jeśli natomiast macie już doświadczenia z jakimś zabiegiem, to zapraszam do dyskusji w komentarzach.

USUWANIE BLIZN LASEREM FRAKCYJNYM
___________
Po wieloletniej walce z trądzikiem na mojej twarzy pozostało kilka blizn (małych dziurek w skórze). W zasadzie stosowanie kwasów (o których pisałam tutaj klik) spłyciło istniejące od wielu lat blizny o jakieś 80% i w tym momencie nie mogę narzekać na swoją skórę. Jednak jeśli jest zabieg, który pozwoli uzyskać jeszcze lepszy rezultat, to chciałabym z  niego skorzystać. Laser frakcyjny to jedna z metod, która pozwala na znaczne lub całkowite zniwelowanie nierówności na skórze (blizny po trądziku, blizny po urazach czy operacjach), do tego działa ujędrniająco i napinająco na skórę. Za pomocą lasera frakcyjnego można wygładzić zmarszczki, pozbyć się rozzstępów, przebrawień posłonecznych i rozszerzonych naczynek krwionośnych itp. Jak widać spektrum działania tego zabiegu jest bardzo szerokie i w zależności od mocy wiązki lasera oraz miejsca działania można uzyskać inny efekt. Laser tego typu wykorzystuje metodę dziurkowania skóry i jakby prowokowania jej do szybszej, bardziej skutecznej regeneracji. Rezultaty po takim zabiegu nie są widoczne od razu, a po około 3-6 tygodniach. Przebudowa kolagenu, która powoduje dalsze wygładzanie skóry będzie trwać od 6 do 12 miesięcy po zabiegu, więc dopiero wtedy zobaczymy ostateczny efekt. 

Nie ukrywam, że przeczytałam wiele publikacji o laserze i prześledziłam fora, gdzie dziewczyny wymieniają się swoimi doświadczeniami po zabiegu. Jak zwykle mam bardzo ambiwalentne odczucia, ponieważ niektóre historie kobiet, które opowiadały o bezsensownej stracie pieniędzy, a nawet pogorszeniu stanu skóry (nowe blizny, przebarwienia itp.) mrożą krew w żyłach. Z jednej strony chciałabym wygładzić swoją skórę i pozbyć się resztki problemu po trądziku, a z drugiej strony, na pewno nie byłabym zadowolona, gdy taki zabieg mógłby zaszkodzić. Wiem jednak, że każda skóra jest inna, istnieją też źli i dobrzy specjaliści, a poza tym rodzaj urządzenia ma również ogromne znaczenie.  Dlatego chciałabym poznać Waszą opinię o zabiegu usuwania blizn laserem frakcyjnym. Jeśli macie jakieś doświadczenia, którymi mogłybyście się podzielić w komentarzach (nawet anonimowo), to zapraszam do dyskusji pod tym postem.

DEPILACJA LASEROWA
___________
Pozostając w temacie lasera, to od wielu lat marzy mi się laserowa depilacja owłosienia. Kto lubi co drugi dzień golić włosy na nogach? Ja niestety nie należę do entuzjastek tej czynności. Czasem nawet przymusowo wskakuję w dżinsy, choć wolałabym założyć sukienkę, bo najzwyczajniej w świecie nie chce mi się depilować tych malutkich, odrośniętych włosków. Jest na to skuteczna metoda - depilacja laserowa. Światło lasera zostaje wychwycone przez barwnik włosa (melaninę), a następnie powoduje to podgrzanie jego struktury i w efekcie spalenie, co zapobiega odrastaniu. Zabieg laserem diodowym trzeba powtórzyć od 4 do 5 razy. To dlatego, że nie wszystkie włosy rosną równocześnie. Jedne są w fazie wzrostu i takie można skutecznie usunąć podczas pierwszego zabiegu, a inne w fazie uśpienia, dlatego laser nie jest w stanie ich zredukować. Włos z fazy uśpienia przechodzi po upływie około 3-8 tygodni w fazę wzrostu i wtedy laser ma szansę skutecznie na nie zadziałać, dlatego trzeba wykonać kilka zabiegów. Ostateczne rezultaty są zależne od doboru odpowiedniej mocy i czasu trwania impulsu. Tu oczywiście znów pojawia się kwestia odpowiedniego specjalisty i dobrego urządzenia. Zabiegiem można uzyskać trwałe, ale częściowe usunięcie owłosienia. Około 80-90% włosów już nie odrośnie, natomiast reszta może się pojawić, natomiast będą słabsze i zdecydowanie jaśniejsze. Brzmi zachęcająco, prawda? Na tego typu zabieg jestem w zasadzie w 100% zdecydowana i w najbliższej przyszłości planuję się mu poddać. Tak jak już wspomniałam - będzie to depilacja włosów na nogach, ale jeśli np. macie problem z wąsikiem czy owłosieniem na twarzy, to również możecie skorzystać z takiej metody. Jeśli macie jakieś doświadczenia - piszcie w komentarzach. 

TRAGUS PIERCING
___________
To chyba najprzyjemniejszy zabieg, któremu planuję się poddać. Kolczyk Tragus bardzo mi się podoba i w tym miejscu jeszcze nie miałam przekłucia. Lubię kolczyki, bo w przeciwieństwie do tatuażu można je szybko ukryć. Co nie zmienia faktu, że tatuaże również ogromnie mi się podobają i zrobione z pomysłem mogą zaskoczyć. Już od dawna wybieram się do Wrocławia, gdzie chcę zrobić piercing u Ewy z RLM, ale wciąż brakuje mi na to czasu. Myślę jednak, że na przełomie roku w końcu uda mi się odwiedzić stare śmieci i przy okazji zrobić "tragus piercing". Ewa wykonywała cały zabieg w filmiku na Youtube tutaj klik. 



__________________

Tak, jak już wspomniałam - jeśli macie jakieś doświadczenia z wyżej wymienionymi zabiegami, to zapraszam do dyskusji w komentarzach. A Wy? Na jakie zabiegi chciałybyście się zdecydować? 

↓Obserwuj bloga, jeśli chcesz być na bieżąco z nowymi postami ↓


150 komentarzy on "TRZY ZABIEGI, KTÓRYM PLANUJĘ SIĘ PODDAĆ: LASER FRAKCYJNY FRAXEL, DEPILACJA LASEROWA, TRAGUS PIERCING. "
  1. Zrobiłam depilację laserową, zakończyłam 8 sesji (laser light sheer duo, mając bardzo silne, czarne włosy i bardzo jasną karnację) i niestety, ale po roku całkowicie odrosły mi włosy na bikini. Na łydkach zostało dosłownie 10% włosów, a na pachach mam najmniejszy odrost, więc podsumowując - finalnie jestem całkiem zadowolona. Moje znajome również wykonywały ten zabieg i każda ma ten sam problem - odrastające w całości bikini. Nie wiem od czego jest to zależne.
    Za to w wieku 18 lat zrobiłam sobie tragus, bolało jak diabli, ale wiem, że do końca życia go nie wyjmę. Włożyłam w ucho kropeczkę o średnicy 1,5mm i wygląda przepięknie. :) Serdecznie polecam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli słaby efekt uzyskałaś tym laserem diodowym... Ciemne włosy na jasnej skórze są najlepiej 'wychwytywane'. Zabieg powinien być maksymalnie skuteczny. Chyba, że starsza generacja. Ja polecam salon SosnaStrachota na warszawskim Mokotowie. Laser najnowszej generacji z dwoma wiązkami światła, który daje świetny efekt nawet przy jasnych, cienkich włosach.

      Usuń
    2. Niestety potwierdzam - po kilku miesiącach od ostatniego zabiegu (robionego 2 lata temu na nowym light sheer) 90% włosów z okolic bikini odrosło, choć ponoć nie miało szans - jestem bladą brunetką...

      Usuń
    3. ja tez potwierdzam, prawie wszystko odrosło :(

      Usuń
    4. Ja nie mogę narzekać, jestem blondynką i robiłam 5 zabiegów. Dla lepszego efektu powinnam zrobić jeszcze ok. 3 podejścia, bo laser słabo wychwytuje blond włosy. Ale i tak jestem zadowolona ze strefy bikini :-)

      Usuń
    5. Też robiłam bikini Light Sheer, 6 zabiegów, ostatni miałam jakoś późną wiosną, niestety nie usunęło 80-90% włosów, myślę, że koło 30-40% włosów odrasta. Duży plus, że są słabsze i golenie nie stanowi już problemu (nie mam podrażnień i krostek), ale spodziewałam się lepszego efektu. Te odrastające nie są kłujące i nie drapią, więc są lepsze, ale golić się i tak trzeba.

      Usuń
  2. Ja też chciałabym poddać się depilacji laserowej, ktoś może coś polecić w Opolu lub Wrocławiu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dr Dzik . W Opolu ponoć najlepsza od medycyny estetycznej. Depilacje laserem oczywiście też ma w swojej ofercie. I to nie jakiś IPL, tylko porządny, profesjonalny laser.

      Usuń
    2. Poddałam się depilacji laserowej w gdyńskim gabinecie medycyny estetycznej, jeden zabieg na całe nogi (łydki, kolana, uda) kosztował 700zł. przeszłam 4 seanse i niestety zrezygnowałam z kolejnych, bo nie widziałam dużych efektów. bardzo mało włosów zostało usuniętych, a kosztowało to wszystko kupę kasy. to dziwne, bo w internecie znaleźć można praktycznie same pozytywne opinie... Nie wiem, ile pieniędzy musialabym wydać, żeby mieć całkowicie gładkie nogi.

      Usuń
    3. A co na to lekarz/osoba, która wykonywała u Ciebie tą serię zabiegów? Zostałaś uprzedzona o tym, że zabieg nie przyniesie zadowalających efektów? To zastanawiające, że laser tak minimalnie u Ciebie zadziałał, bo osobiście znam wiele osób, które już po 3 zabiegu pozbyły się większej części owłosienia z niepożądanych partii. Być może samo urządzenie nie działa prawidłowo?

      Usuń
    4. Ja z kolei bylam zadowolona z efektow depilacji w trakcie zabiegow, tzn po kazdym kolejnym widzialam coraz mniej wlosow pod pachami i bikini, ale niestety po ostatnim zabiegu efekt ten utrzymal sie bardzo krotko. Jedyny plus i to co utrzymywalo sie przez rok, to brak podraznien po goleniu maszynka w okolicy bikini (a wczesniej miałam z tym duzy problem). Ale teraz, gdy minely dwa lata ani po depilacji nie ma sladu ani kasy w portfelu.

      Usuń
    5. Jestem po dwóch zabiegach na pachy i całkowite bikini.teraz w trakcie też jestem zadowolona. Mam nadzieje,że u mnie efekt się utrzyma, pani mówiła o 2 czy 3 włoskach które mogą zostać :( szok tyle kasy w błoto
      Ból 1/5

      natomiast w tamtym roku miałam zabieg laserem frakcyjnym na twarzy aby zamknąć naczynka. Z efektów jestem zadowolona,
      Ból 4/5 łzy same spływały po policzku ale jako twarda babka napewno bym powtorzyła w razie potrzeby

      P.S cennik to bajka naprawdę warto pytać o zniżki , bikini 250, pachy 180 a po jednym pytaniu o rabat zapłaciłam łacznie 230 zl (oby nie w to błoto )

      Usuń
    6. Wszystko zależy od rodzaju włosów i skóry jaki się posiada, u jednej osoby kilka zabiegów wystarczy na kilka lat, a u innej może nie zadziałać depilacja laserowa

      Usuń
  3. Osobiście miałam zabieg laserem frakcyjnym na bliznę, w sumie niewielką powstałą na skutek upadku z oblodzonych schodów :( ale umiejscowioną pechowo bo w okolicy kącika ust. Na wstępie zostałam poinformowana o tym, że laser nie sprawi, że będzie całkiem niewidoczna, oraz będzie potrzeba przynajmniej kilku zabiegów, cena jednego ok 200zł. Teraz po prawie dwóch miesiącach stwierdzam, że nie widzę żadnych zmian, wcale nie jest mniej widoczna, umówiłam się na kolejny termin i mam nadzieję, że chociaż trochę ją ruszy. Chociaż zastanawiam się czy nie lepszym rozwiązaniem byłoby udanie się do chirurga na zszycie czerwieni wargowej. Może ktoś miał doświadczenia z usuwaniem blizn znajdujących się w okolicy ust? Byłabym wdzięczna za informacje. Plus jest taki, że blizna jest jakby mniej twarda, wciąż delikatnie wypukła, no i nie boli, czasami wcześniej czułam jakieś takie ciągnięcie. Nie wiem czy mój wywód się na coś przyda, ale co tam ;)
    buziaki
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam nieprzyjemną sytuację i niestety pozostała po tym blizna na twarzy. Poddałam się kilku zabiegom laserowym (fraxel i jeszcze jakiś dodatkowy do niego). Już zakończyłam całą terapię laserową i minął okres kilkumiesięczny (podobno efekty miały pojawić się po 6 m-c od ostatniego zabiegu). Niestety minimalna różnica za tą kosztowną zabawę... Zaznaczę, że robiłam w jednej z najlepszym klinik specjalizujących się w laserach (Esteticmed).

      Usuń
  4. Koleżanka swego czasu poddała się depilacji laserowej i żałuje tego, bo efekt żaden, a pieniędzy wydała dużo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzam. Robiłam depilację laserową bikini u zaufanej kosmetyczki, powtarzałam wiele razy. Gdyby nie to, że po znajomości robiła mi ze zniżką to bym płakała za straconymi pieniędzmi. Na pewien czas na pewno działa- włosy rosły słabsze. Jednak po 3 miesiącach wszystko wróciło do normy. Teraz po wielu latach regularnej depilacji woskiem zauważam osłabienie włosków, którego po laserowej nie było. Laserowa (lub chyba na podczerwień? nie znam się aż tak) jest genialna dla osób z BARDZO ciemnym i grubym owłosieniem (prawie męskim). Wtedy poprawa jest wielka. Koleżanka z problemami hormonalnymi miała okropnego męskiego włosa i taka depilacja jej pomogła :)

      Usuń
  5. dwa pierwsze znam tylko z teorii, jednak jeśli te blizny nie są zbyt duże to może wystarczyłby np. polski peeling ziołowy albo mikrodermabrazja :)
    a 'kolczyk' super, bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nie są wielkie, ale chciałam raz na zawsze pozbyć się tego problemu. Widziałam w sieci spektakularne efekty przy naprawdę dużych problemach z bliznamiu, jeśli chodzi o laser, więc dlatego w ogóle zainteresowałam się tym tematem :-)

      Usuń
  6. Może troszkę nie w temacie, ale jak udalo Ci się wygrać walkę z trądzikiem? Ja walcze już wiele lat i jeszcze nie znalazlam skutecznej metody :-/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie nie chcę zapeszać, ale wreszcie jestem zadowolona ze stanu swojej skóry. Nie wiem jak długo to potrwa, ale antybiotykoterapia + maści na noc pomogły prawie w 100% :-) Zobaczymy co będzie po odstawieniu i wtedy opiszę całą kurację na blogu :-)

      Usuń
    2. Super, trzymam kciuki, żeby bylo dobrze i czekam z niecierpliwością na wpis na blogu :-)

      Usuń
    3. Ja polecam dość kontrowersyjną metodę - Izotek. Brałam 8 miesięcy, a teraz cieszę się idealną cerą. Wiem, że wiele z nas uważa tę metodę za zbytnio inwazyjną, ale mój organizm bardzo dobrze zniósł terapię (poza pękaniem ust, wysuszeniem skóry i włosów nie miałam żadnych skutków ubocznych). Warto poszukać dobrego dermatologa :)

      Usuń
    4. Wielu lekarzy proponowało mi Izotek lub inny lek z izotretynoiną. Stwierdziłam, że jeśli wszystkie inne środki zawiodą, to się zdecyduję. Na dzień dzisiejszy kuracja antybiotykiem + maści pomogły, jednak zdaję sobie sprawę, że ryzyko nawrotu jest wysokie. Przy Izo ponowny nawrót trądziku jest już mniej prawdopodobny, choć również się zdarza :-)

      Usuń
    5. Dziewczyny ostrzegam przed izotekiem czy innymi lekami na bazie wit. A. Ja niestety tego próbowałam i nie dość , ze nie pomogło to jeszcze włosy wypadaly mi garsciami :-( kilka ładnych miesięcy walczyłam, żeby przestały wpadać :-/ a po kilku latach mogę powiedzieć, ze juz niestety nie sa tak ładne i gęste jak sprzed leczenia izotekiem :-( dlatego odradzam :-/

      Usuń
    6. Niestety lista skutków ubocznych przy Izo jest długa i wypadanie włosów to jedna z najczęstszych przypadłości :-(

      Usuń
    7. Ja bralam axotret i izotek pomogło na rok i po roku znów mega trądzik.... :( będę ponawiaiać kuracje ponoć choć nie chce bo wypadło mi miliard włosów po tym.

      Usuń
  7. Zainteresowałaś mnie tym laserem frakcyjnym. Ja zmagam się nie tyle z bliznami co z przebarwieniami potrądzikowymi. W piątek byłam na retinolu i właśnie mi schodzi skóra z twarzy, efekty mają być za 1-2 tygodnie, zobaczymy czy dało efekty.

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam! Codziennie odwiedzam Twojego bloga i bardzo Ciekawi mnie ile wazysz? Nigdzie nie znalazlam takiej informacjo a bardzo mi ns niej zalezy. Z gory dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  9. depilacja laserowa - najlepsza "urodowa" decyzja w moim zyciu! Kupa pieniedzy, bo do depilacji bylo wszystko (wasik, broda, pachy, bikini, i cale nogi, przedramiona). zabieg troche bolesny za pierwszym, drugim razem, ale bol trwa kilka sekund, za 4-5 razem zdazalo mi sie przysnac... po moim doswiadczeniu: porzeba wiecej niz 4-5 zabiegow, mi powiedziano o minimum 6. I faktycznie po 6 zniknelo 90% owlosienia, a to co zostalo, jest takie delikatne, ze nie czuc gdy przejezdza sie reka, widac tylko pod swiatlo. Nie jest to tez calkiem trwala metoda, mnie poinformowano o koniecznosci "przypomnienia" 1x w roku. Nie zaluje w ogole, cale lato przechodzilam w szortach, wloski ogolilam chyba tylko 1 raz w tym czasie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też zastanawiam się nad depilacją laserową :) Co ile trzeba powtarzać zabiegi? Bo mieszkam w Anglii i niezbyt uśmiecha mi się robienie tego tutaj, a do Polski nie mogę latać co miesiąc :( I jeszcze gdzie to zrobić jeśli już, ma ktoś jakaś dobrą klinikę do polecenia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odstępy pomiędzy poszczególnymi zabiegami powinny wynosić co najmniej osiem tygodni i jeśli zrobisz częściej, to nie ma pewności co do usunięcia włosków będących przy pierwszym zabiegu w fazie uśpienia :)

      Usuń
  11. Mam tragusa od kilku lat i jest to mój ulubiony kolczyk :) Nie boli aż tak bardzo, mimo tego, że jest to chrząstka :) Polecam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już mam dwa kolczyki w chrząstce i prawie w ogóle nie bolało. Zresztą żaden kolczyk, jaki miałam nie sprawiał jakiegoś dużego bólu. Może dlatego, że za każdym razem byłam tak podekscytowana, że nic nie czułam oprócz radości z nowego piercingu :-)

      Usuń
  12. Wygrałam w Twoim konkursie prasowacz, jeszcze go nie widziałam bo jestem w Krakowie, ale musze Ci napisać ślicznie dziękuję, bardzo mi miło :* !
    Pozdrawiam,
    coffee8latte :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A jakie masz kolczyki obecnie? ;-) Jest może gdzieś jakieś zdjęcie/ post na ten temat?

    Obecnie w Pierce of Cake chyba robi piercing ktoś inny, Ewa podobno pojawia się tam tylko od czasu do czasu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, rozmawiałam już z Ewą na ten temat, także na pewno uda nam się coś uzgodnić :-) Co do kolczyków - to może kiedyś o tym napiszę, bo mam ich dużo :-)

      Usuń
    2. Napisz koniecznie. Mam nadzieję, że w najbliższym czasie, bo bardzo mnie tym zaintrygowałaś :)

      Usuń
    3. Napisz koniecznie. Mam nadzieję, że w najbliższym czasie, bo bardzo mnie tym zaintrygowałaś :)

      Usuń
    4. Nie prawda ja robiłam u Ewy tragusa. Wystarczy się zapisać i Ewa wtedy przyjeżdża i wykonuje taki piercing ;) polecam w 100%

      Usuń
  14. Tatuaże jak najbardziej polecam! Jak się zacznie to pomysłów nie ma końca i non stop chce się robić nowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie :-) Ja na pewno bym przepadła w tym nałogu. U mnie problem jest tego typu, że bardzo szybko się nudzę i z totalnego zachwytu i entuzjazmu nad czymś mogę popaść w skrajną niechęć, więc tatuaż nie jest chyba dla mnie :-)

      Usuń
  15. Mam tragusa (i wiele innych kolczyków w uszach) i polecam :) miałam problemy z gojeniem, które trwało 2 lata, ale gdybym miała wybrać, to na pewno zrobiłabym je wszystkie ponownie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż 2 lata? Można wiedzieć czy wiesz co było przyczyną? Błąd przy piercingu czy takie skłonności do trudnego gojenia?

      Usuń
  16. Fraxela nie polecam. Zrobiłam dwa zabiegi na przebarwienia. Okazało się, że jeśli chce się usunąć przebarwienia, to jest to zły wybór. Lekarka tłumaczyła mi, że ten laser działa wybiórczo i nie usunie przebarwień, może je rozjaśnić i to tylko w niektórych miejscach. Miałam też małą bliznę po ospie, od zabiegów minął rok, a ona nadal jest. Nie wspomnę już o bólu, który pojawia się po zabiegu, bo sam zabieg da się wytrzymać. Uczucie jakby ktoś przypalał czymś twarz, bolało do tego stopnia, że na trzeci wykupiony już zabieg nie poszłam. Natomiast jestem w trakcie depilacji laserowej nóg (4 zabieg) i bardzo polecam. Nie boli, a włosów coraz mniej. Jeszcze dwa zabiegi i powinno być ok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam na temat bólu w przypadku Fraxela i podobno każdy kolejny zabieg jest bardziej bolesny. Po pierwsze skóra jest bardziej wrażliwa, a po drugie moc lasera jest zwiększana. U mnie ból nie stanowi żadnej przeszkody, ale za taką cenę oczekiwałabym dużych i szybkich efektów.

      Usuń
    2. Miałam kilka zabiegów laserem fraxel na twarzy (miejscowo, na bliznę). W przypadku znieczulenia nie czuć bólu. Podczas jednego zabiegu za szybko wzieli mnie na zabieg i niestety ból jest duży (jakby podpalali - skojarzyło mi się ze spawaniem ;)). Dlatego najlepiej wcześniej się pojawić w klinice i odczekać wymagany czas z maścią znieczulającą.
      Co do efektów...niestety ani szybko ( jeden zabieg nic nie da + przerwa między nimi min. 1 mc + skóra dochodzi do siebie po kilku miesiącach, więc od ostatniego zabiegu min. 6 m-c) ani dużych (przynajmniej na bliznę wypadkową, podobno lepiej wypada w przypadku potrądzikowych)

      Usuń
    3. Szkoda, że nie uzyskałaś zadowalających rezultatów. Czyli blizna w żaden sposób się nie zmniejszyła?

      Usuń
  17. Ja byłam na 6 zabiegach depilacji laserowej, jestem brunetką, mam ciemne owłosienie. Depilowałam sobie pachy i okolice bikini. I o ile na bikini nie mogę narzekać, bo 90% owłosienia nie odrasta, a te 10% jest jasne i cienkie, to pachy wyglądają tak samo. A w sumie na nich bardziej mi zależało. Tak więc szkoda mi wydanych pieniędzy. Dodam też, że bardzo mnie bolało, a jestem odporna na ból. Plus tego bólu jest taki, że trwa krótko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pocieszające jest to, że pachy zawsze trochę lepiej "reagują" na choćby tradycyjną depilację maszynką jednorazową, więc ostatecznie można przeżyć taką zabawę co kilka dni. Okolice bikini to zawsze większy problem, bo często pojawiają się tam podrażnienia i wygląda to fatalnie :-)

      Usuń
  18. Depilacja laserowa... Super sprawa. 8 serii i odrosło może ze 4 włoski na krzyż. Ja miałam z bakami problem i brodą. Po dwóch latach trzeba powtórzyć zabieg ale tylko jeden raz. Polecam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetny wynik, biorąc pod uwagę uciążliwość owłosienia w tym miejscu. Mam kilka znajomych, które wiele lat wyrywały i wszystkimi sposobami próbowały pozbyć się wąsika i dopiero laser raz na zawsze skończył wszystkie problemy :-)

      Usuń
  19. Mój tragus jutro będzie mieć równo miesiąc :) mimo, że jeszcze się goi to już wiem, że będzie to bardzo przyjemny kolczyk w użytkowaniu. Jest to mój pierwszy piercing w chrząstce więc spodziewałam się, że będzie nieco bolał ale bardziej bolą mnie nieraz zęby po skręceniu aparatu ortodontycznego ;P Także bardzo polecam, u profesjonalnego piercera zabieg trwa łącznie z przygotowaniem sprzętu max 5 min a efekt prześliczny ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie kolczyki w ogóle nie bolą, ale jestem dosyć odporna na ból w ogóle :-) Ból zębów przy skęcaniu aparatu to wręcz przyjemność (wiem, że działa:-)

      Usuń
    2. masz aparat na zębach? ;)

      Usuń
    3. masz aparat na zębach?

      Usuń
    4. masz aparat na zębach?;)

      Usuń
  20. Z laserów do depilacji polecam Vectus :) miałam na brzuchu (linii białej) owłosienie dosłownie jak nie jeden facet.. wykupiłam pakiet 4 zabiegów - aktualnie jestem po trzech i zostały mi na brzuchu jedynie pojedyncze włoski, których nawet nie widać jeśli dobrze im się nie przyjrzę.. jestem bardzo zadowolona a efekt jest porażający :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie i dziękuję za polecenie. Zgłębię temat :-)

      Usuń
  21. Odnośnie depilacji, nie myślałaś o tym aby kupić własny depilator laserowy?
    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam o tym, ale znów opinie w sieci o takich urządzeniach są bardzo podzielone :-)

      Usuń
    2. Bo właśnie i ja się o tym naczytałam i zastanawiam się na zakupem, z tym że jego cena jest dość wysoka jak na mnie, a maszynką jak pisałaś nie zawsze chce mi się golić, a zwykły depilator - nie jestem w stanie go znieść. ;/
      A.

      Usuń
    3. Miałam kiedyś depilator takiej starej generacji i trochę się zraziłam do takich urządzeń. Pewnie teraz te nowsze już sprawiają trochę mniej bólu, ale jakoś na razie nie chcę się o tym przekonywać :-)

      Usuń
  22. Tragus jest piękny, ale ja sama mam ochotę na helixa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam - to moje najstarsze kolczyki. Robiłam chyba jeszcze w gimnazjum :-)

      Usuń
  23. Osobiście jako alternatywę dla lasera frakcyjnego proponowała bym zabieg dermapen. Urządzenie działa na podobnej zasadzie - fragmentarycznie uszkadza naskórek- co spłyca blizny, wyrównuje koloryt, ujędrnia. Daje dobre efekty w przypadku blizn potrądzikowych. Zabieg należy wykonywać w znieczuleniu. Warto zainteresować się tym tematem. Pozdrawiam Ilona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nad Dermapenem zastanawiałam się dużo wcześniej i również bardzo zainteresowało mnie jego działanie. Ciekawa jestem czy któraś z Czytelniczek ma porównanie Dermapen-Laser?

      Usuń
  24. kolczykiem jestem zauroczona.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja zastanawiam się od jakiegoś czasu nad laserem i czytam różne opinie. Nienawidzę swoich włosów (nazywam je kłakami) od szyi w dół i jestem zmęczona pozbywaniem się ich co kilka dni. Wszystkich! I to nieważne jaką metodą: czy depilatorem, czy maszynką, czy też czymkolwiek innym ;). Uważam, że są niehigieniczne, nieestetyczne, niepotrzebne i nieerotyczne ;).. Na szczęście mój mąż podziela tę opinię. Chętnie poczytam o Waszych opiniach.

    Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beata, koniecznie w takim razie zainteresuj się tematem depilacji laserowej. Rzadko kiedy nie przynosi efektów i zwykle można się spodziewać znacznej redukcji owłosienia już na zawsze, więc jest dla Ciebie ratunek :-) Tylko trzeba poszukać dobrego specjalisty :-)

      Usuń
    2. Dziękuję, Dario. My się z mężem zastanawiamy nad kupnem lasera i ten pomysł zrodził się właśnie w głowie mojego męża, bo jego drażni np. zarost na torsie. Moje włosy akurat mu nie przeszkadzają, bo on ich u mnie nie widzi, a ja każdy najmniejszy kłaczek u siebie dostrzegę ;).. Taką mam malutką obsesję..
      Ponieważ rozważamy kupno lasera w granicach 1500 zł, na razie czytamy wszelkie opinie zwłaszcza co do jego skuteczności, żeby nie okazało się potem, że nie ma efektu. Już chyba nawet nie byłoby mi szkoda tych pieniędzy, ile powrotu włosków na nogach czy gdzie indziej :)
      Temat pozbywania się włosów/zarostu/kłaków jest bardzo - jak dla mnie - trafiony. Ciekawa jestem czy tylko mi przeszkadzają włosy na moim ciele (od szyi w dół oczywiście ;) ). Zawsze powtarzam, że gdyby mi na głowie rosły tak chętnie i szybko jak np. pod pachami, to mogłabym się poczuć zrekompensowana ;)

      Dziękuję za wpis o podkładach. Jako zdradzona przez Revlon'a, chętnie wypróbuję jednego z tych, które polecasz :)

      Beata

      Usuń
  26. Witaj. Chciałabym opisać w wielkim skrócie moją przygodę z laserem. Po wieloletniej walce z trądzikiem postanowiłam powalczyć z jego pozostałościami w postaci blizn, bruzd i przebarwień. Wybrałam renomowaną klinikę w Warszawie, rozsławioną przez program TV (domyśl się którą). Zabieg kosztował mnie 2500zł. Efekt zerowy,zero złuszczania skóry. Lekarka była bardzo miła i zapewniała,że skóra na bank zejdzie ale wymaga to czasu. Niestety po kilku dniach od zabiegu nadal skóra nie zaczęła się łuszczyć, kolejny telefon do kliniki...usłyszałam: "każda skóra reaguje inaczej". Dla mnie to było doświadczenie okropnie dotkliwe, bo pomimo braku efektu najmniejszego i pogrzebaniu moich nadziei i marzeń o ładnej skórze, pozbyłam się takiej sumy pieniędzy . Nie wątpię w skuteczność tego typu zabiegów ale jedyne co mogę poradzić to utwierdzenie się przed zabiegiem,że będzie wykonany na odpowiednich parametrach, a jeśli będą za słabe, jak w moim przypadku, to lekarz powinien dokonać korekty a nie umyć ręce.
    Mogę za to z czystym sumieniem polecić wspomniany przez kogoś ziołowy peeling Jadwiga. Jeśli Twoja skora jest obecnie w dobrej kondycji i borykasz się z drobnymi niedoskonałościami to uwierz, te peeling odpowiednio wykonany działa cuda a cenowo jest ogromna różnica między tym a laserem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa a jaki miałaś laser? Ablacyjny czy nieablacyjny? Bo przy tym drugim jest bardzo mały efekt złuszczania i dużo słabszy rezultat, a koszt podobny.

      Usuń
    2. Ewo, dziękuję za Twoją opinię. Zastanawiam się co tak naprawdę sprawia, że zabieg potrafi przynieść spektakularne efekty, jakie widziałam w sieci (chyba, że to manipulacja), a co prowadzi do znikomego rezultatu. Czy tylko ma tu wpływ zdolność naszej skóry do regeneracji czy może to kwestia samego urządzenia czy umiejętności lekarza. Opinie w sieci są naprawdę mocno zróżnicowane ale im więcej się w nie wczytuję, tym więcej tych negatywnych napotykam. Co do peelingów, to robię te kwasowe i one przynoszą naprawdę świetne efekty, tylko jest to długi proces, a ja jednak oczekiwałabym szybszych efektów :-)

      Usuń
  27. Wiesz, co lubię w tym blogu? Fachowe podejście do każdego tematu, czy to kosmetyk, czy droższy zabieg. Nie piszesz bez przygotowania tematu - od razu widać, że studiowałaś i wiesz, jak zrobić research i podzielić się nim z grupą docelową (zabrzmiało jak u korpo-szczura). Bez problemu mogłabyś się stać najpopularniejszą blogerką lifestyle'ową w tym kraju i szanuję to, że masz inne priorytety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trafiłaś z tym komentarzem w sedno. Również tak uważam :)

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo za tak miłe słowa :-) Pozdrowienia dla Was :-)

      Usuń
    3. Oj, i ja się przyłączę do tych opinii. Jako duża dziewczynka (dwudziestu lat już nie mam), szukam tylko takich blogów jak Darii :)

      Beata

      Usuń
  28. Jestem bardzo ciekawa, czy zdecydujesz się na któryś z zabiegów, i jaki efekt osiągniesz :) Mnie również kusi laser (usunięcie rozstępów, depilacja pach), ale na razie jest to koszt, który mnie przerasta :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Depilację laserową i tatuaż polecam w 100 % , piercing też :) miałam po 5 zabiegów na uda i 5 na łydki dwa lata temu. Na udach odrosło jakieś 30 % na łydkach może 10. Jestem brunetką, leczyłam się hormonalnie- nadprodukcja prolaktyny, a więc i bardzo mocne owłosienie. Dopiero depilacja uwolniła mnie od golenia 2x dziennie nóg. Impuls lasera boli bardzo - mogę porównać do wbicia bardzo głęboko grubej igły , bolało pomimo okładania lodem przed zabiegiem.Można wykupić sobie maść znieczulającą,ale mała tubka to koszt 100 zł, więc wolałam tą godzinę pocierpieć z bólu. Robione w Laser DeLux w Łodzi, bardzo polecam, koszt zabiegu 200zł.Tej zimy zrobię następne dwie sesje na uda żeby dobić resztę włosów :) Tatuaż mam od 5 lat, na łopatce. Wcale nie bolało i faktycznie mam ochotę na następny:) Piercing też-miałam dawno temu kolczyk w pępku, ale musiałam wyjąć na dłuższy czas i niestety już nie dało się włożyć kolczyka... Pozdrawiam i powodzenia z zabiegami :) Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam kolczyk w pępku przez 3 lata, ale tak jak Ty go wyjęłam i później już niestety dziurka zarosła :-) Również pozdrawiam :-)

      Usuń
  30. Jestem w trakcie serii depilacji laserowej. Zdecydowałam się na przedramiona i górną wargę. Laser Light Sheer Duet. Boli, ale da się przeżyć :) Już po pierwszym zabiegu widać efekty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ból to jednak wg mnie najmniejszy problem, bo liczy się przecież cel :-)

      Usuń
  31. Ja kochana nie w temacie jutro chce kupić pare olejków do olejowaniu wlosow bardzo cie proszę napisz czy olejki mam mieszać czy nakładać kazdy z osobna na włosy? Dziekuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daria pisała nie raz na blogu że nie lubi mieszać olejków i nakłada osobno :)

      Usuń
    2. Zdecydowanie wolę stosować olejki osobno :-)

      Usuń
  32. Ewa juz nie zajmuje się percingiem we Wrocławiu :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Dzięki za ten post bo mam uporczywy wąsik i już nie daję rady z nim walczyć zwykłą depilacją....

    OdpowiedzUsuń
  34. Laser frakcyjny polecam, to naprawdę najlepsza inwestycja

    OdpowiedzUsuń
  35. Super post.Tymczasem zapraszam na mojego bloga: http://the-cristal.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Mam za sobą 3 serie depilacji laserowej Vectusem - długo nie mogłam się zdecydować codzienne golenie pach było bardzo uciążliwe i przyczyniło się do ogromnego podrażnienia skóry. Ostatecznie zachęciła mnie lektura wątków na wizażu i fachowe informacje na kanale itsxjul. Muszę przyznać, że efekty są super i jestem baaaardzo zadowolona - włoski, które mi odrosły są bardzo cienkie i słabe, dzięki trzem seriom pozbyłam się już około 70-80 %, skóra wreszcie się zregenerowała, a ja czuję się dużo pewniej, bardziej komfortowo. Zwróć uwagę, aby pomiędzy seriami było 8-9 tygodni przerwy - niektóre salony proponują zabiegi co miesiąc ale ze względu na cykl wzrostu włosa, traktowanie ich laserem po tak krótkim czasie znacznie obniża skuteczność, ponieważ nie wszystkie włoski "zdążą" urosnąć.
    Pozdrawiam Cię serdecznie! :)
    Wierna czytelniczka Kasia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kasiu za opinię i również pozdrawiam :-)

      Usuń
  37. Też zastanawiam się nad laserem frakcyjnym ale słyszałam wiele nieciekawych opinii. Tak jak napisałaś wiele osób nie widzi efektów i kasa wyrzucona w błoto. Sama już nie wiem co o tym myśleć :(

    OdpowiedzUsuń
  38. Ile kosztuje takie przekłucie Tragus?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy gdzie ale zwykle około 100 zł :-)

      Usuń
  39. Koleżanka planowała również wybrać się na laserowe usuwanie blizn ale dermatolog jej to odradził wręcz wyśmiał mówiąc że nie wiele to da.. a co to tragusa to aktualnie też się na niego napaliłam :) ale planuje przekłuć to miejsce sama i powiem szczerze, że zaskoczyło mnie to, że podoba Ci się takie przekłucie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość przekłuć mi się podoba i miałam ich już naprawdę dużo :-)

      Usuń
    2. Aaa i nie radzę przekłuwać samodzielnie, a już szczególnie tych miejsc chrzęstnych. Możesz zrobić sobie ogromną krzywdę! :-)

      Usuń
  40. Oj na depilację wybieram się już i wybieram. Ciągle przekładam z różnych powodow. A to ciąża, a to karmienie :) może w przyszlym roku jesienią się uda. Mi najbardziej zalezy na depilacji bikini. A jezeli chodzi o traugusa to mialam robiony dwukrotnie. Zrobiony poprawnie nie zawsze się przyjmuje :( u mnie wystarczy delikatne szarpnięcie czy nacisk na to miesce i od razu powstaje ziarnina :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie ziarnina pojawiła się kiedyś na samym początku przy przekłuciu Helix, bo (o zgrozo!) miałam to robione pistoletem u kosmetyczki. Wtedy jeszcze niewiele wiedziałam o piercingu. Na szczęście wszystko się wygoiło i jest okej :-)

      Usuń
  41. Szczerze powiedziawszy, tragus boli zdecydowanie mniej niż laser, przynajmniej w moim odczuciu :) wolałabym zrobić jeszcze kilka przekłuć, niż ponownie poddać się zabiegowi z użyciem lasera...

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja na depilację laserową zdecydowałabym się dopiero po ewentualnych ciążach, ponieważ są przypadki całkowitego odrośnięcia włosów w trakcie ciąży pod wpływem hormonów. Polecam depilację woskiem, zakup własnego podgrzewacza to jednorazowy koszt, do tego rolki wosku, paski i oliwka. Stosuję nie częściej niż raz na 2 tygodnie od prawie 2 lat i widzę jak włosy stały się znacznie delikatniejsze i rzadsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie po wosku występuje często reakcja uczuleniowa i dodam, że próbowałam już kilku różnych marek :-) Faktycznie włosy odrastały wolniej i stały się słabsze.

      Usuń
  43. Jezeli chodzi o laserowa depilacje polecam wykonywac ten zabieg w klinikach a nie salonach kosmetycznych. Zabieg jest wykonywany przez lekarza specjalnie przeznaczonym do tego laserem, a nie dostepnym w wiekszosci salonach kosmetycznych laserem ktore same mozemy zakupic w internecie. Sama miałam taki zabieg wykonywany na Koszykowej w Warszawie prawie siedem lat temu i efekty utrzymuja sie do dzis. Jestem mega zadowolona :-D co prawda zabiegi drozsze niz u kosmetyczki ale daja dziesieciotelnia gwarancje gladkosci :-) minus taki ze biale i slabe wloski zostaja, ale walka z nimi juz nie jest taka uciazliwa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem za klinikami i ewentualnie gabinetami dermatologicznymi. Chociaż pewnie znajdą się dobre salony kosmetyczne, ale te raczej wybierałabym z polecenia/rekomendacji znajomej osoby, która miała zabieg osobiście :-)

      Usuń
  44. Miałam robiona depilację laserowa w dwóch salonach. W sumie wyszlo około 15 zabiegów. Włosy nadal odrastały. Było ich trochę mniej. Sytuacja polepszy la się kiedy kupiłam przyrząd do depilacji jednej ze znanych firm. Nie było tanio ale już mi się zwrócilo z nawiązką. Efekt super i można to robić w domu. .. pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  45. Hej, miałam dwa z wymienionych przez Ciebie zabiegów, dlatego mogę coś doradzić Ci w tej kwestii. Jeśli chodzi o laser na blizny, miałam go na blizny potrądzikowe, lecz nie były to blizny wklęsłe tylko raczej czerwone plamy, laser usunął je wszystkie i mogłam spokojnie zapomnieć o ich istnieniu.
    Jeśli chodzi o depilację laserową to polecam Ci ją w 100 %! Co prawda niedawno skończyłam serię zabiegów na depilację bikini, więc nie mogę się odnieść do długoletnich efektów, ale od pierwszego zabiegu minął prawie rok i nie pojawił mi się ani jeden włosek. Trzeba oczywiście wziąć pod uwagę gospodarkę hormonalną, bo nie ma złotego środka i włosy mogą odrosnąć, podobno szczególnie podczas ciąży. Jednak taki komfort jaki daje depilacja to naprawdę coś wspaniałego i przede wszystkim dużą oszczędność czasu. Robiłam depilację laserem Light Sheer, starszą wersją, podobno bardziej bolesną, po użyciu lodu ból naprawdę jest do wytrzymania.
    Widziałam w poprzednich komentarzach również wzmiankę o Izoteku. Dla mnie to lek, który wybawił mnie ostatecznie z trądziku. Używałam go kilka lat temu na trądzik, który przybierał postać maleńkich krostek rozsianych po całej twarzy. Dziś mogę cieszyć się całkiem niezła cerą, czasami nawet nieskazitelną, chyba że zapcha mnie jakiś podkład. Wszelkie inne antybiotyki pomagały jedynie w trakcie przyjmowania, potem wysyp pojawiał się na nowo. W moim przypadku akurat Izotek był wybawieniem, jednak jest to silny lek, który pozostawił po sobie znamię. Moja cera strasznie się uwrażliwiła, zapycha mnie prawie każdy podkład, a podczas samego stosowania leku miałam ostre bóle kręgosłupa. Dziś jednak na pewno zdecydowałabym się na niego raz jeszcze.
    Życzę powodzenia w walce z niedoskonałościami! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za Twoją opinię :-) Jeśli chodzi o blizny, to Ty miałaś raczej problem z przebarwieniami. Ja mam ich coraz mniej i o dziwo bardzo szybko znikają pod wpływem stosowania kwasów. Wgłębienia w skórze już niestety nie chcą tak szybko się poddać :-) Co do Izoteku, to na pewno głęboko zastanowię się nad nim, o ile zajdzie taka potrzeba. Nad jego przyjmowaniem waham się już od około 5 lat :-)

      Usuń
  46. Hej, mam do Ciebie kilka pytań trochę nie na temat :D a mianowicie ostatnio dodałaś aktualizację pielęgnacji swoich włosów. Mam pytanie czy codziennie nakładasz olejki na włosy? I jeżeli tak to czy np. olej lniany nakładałaś sam czy mieszałaś z innymi olejami? Chciałam zacząć olejować włosy, ponieważ pomimo tego, że od 2 lat ich nie maluję, prostuje itp. to wypadają mi garściami. Może to głupie ale jak idziesz spać z takimi włosami, żeby później wszystko wokoło nie było tłuste? I czy rano po ich umyciu stosujesz maskę? Chciałam też wiedzieć czy stosujesz coś na ich porost. Swoje mam średniej długości a marzą mi się właśnie takie długie. Wybacz że tyle pytań ale mogę się o to zwrócić jedynie do posiadaczki tak pięknych i zadbanych włosów :D Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj :-)

      1. Nie nakładam olejków codziennie, tylko co drugi dzień na noc. Właściwie wtedy, gdy wiem, że następnego dnia rano będę już musiała umyć włosy.

      2. Olej lniany nakładam samodzielnie i nie przepadam za mieszaniem olejków. Często mają zróżnicowane działanie - jedne zmiękczają, drugie usztywniają, więc takie połączenia mogą być bezsensowne.

      3. Nakładam olejki w niewielkiej ilości tak z godzinę przed pójściem spać. Włosy związuję w warkocz, a następnie zakręcam go na czubku głowy. Nie mam problemów z zabrudzeniem pościeli, ale Ty zawsze możesz przeznaczyć np. jedną poszewkę właśnie na czas olejowania :-)

      4. Po umyciu zawsze stosuję maskę lub odżywkę, w zalezności od tego, na co mam ochotę.

      5. Aktualnie na porost stosuję wcierkę z kozieradki, płukanki z kawy oraz z pokrzywy i również ją piję.

      Pozdrawiam :-)

      Usuń
    2. Dziękuje :)

      Usuń
  47. Moim zdaniem / tylko moim oczywiście/ ten tragus wygląda okropnie..... i naprawdę dziwię się, że dziewczyny robią sobie coś takiego. No, ale jeśli Tobie się podoba......., Mam tylko pytanie, co na to Twój facet???? Jemu też się to podoba???
    A

    OdpowiedzUsuń
  48. Ha :) Czytam Twojego bloga od dawna i uwielbiam, dzisiaj pierwszy raz komentuję. Tydzień temu też zrobiłam sobie piercing tragusa. Świetny ten kolczyk jest, chodził za mną od kilku lat. Samo przebijanie jest mało bolesne i się super goi (przynajmniej u mnie, robiła mi moja koleżanka piercerka). Aż żałuję, że tyle to odwlekałam. Chętnie przeczytam jak u Ciebie się sprawdził zabieg laserowy, bo niestety sama się borykam z problemem trądziku, który mnie dopadł dopiero w wieku 23 lat, cholerstwo :(

    OdpowiedzUsuń
  49. Na Tragusa miałam kiedyś ochotę, ale zrezygnowałam. Uznałam, że obszar na kolczyk jest za mały. Mam za to Helixa od ponad 10 lat i jestem z tej decyzji zadowolona. :) U mnie na szczęście obyło się bez żadnych komplikacji, wszystko ładnie się zagoiło. :)
    Z zabiegów laserowych mam ochotę na depilację. Również niechętnie sięgam co 2 dni po maszynkę.

    OdpowiedzUsuń
  50. Mam tragusa od ponad ośmiu lat i polecam! Ból u mnie nie był wyczuwalny, słychać tylko taki dźwięk "gniecenia kostki" ;) Wiadomo, o ucho trzeba dbać i pielęgnować. Jest całkiem sporo wzorów kolczyków, ja jednak preferuje kuleczkę, która nie przeszkadza (np. przy moich kręconych włosach). Piękny efekt i zawsze miliony pytań od obcych osób (np. czy bolało i w ogóle).

    OdpowiedzUsuń
  51. Miałam 6 zabiegów Fraxelem re:store na kratery po trądziku, nie polecam. Ból jest do zniesienia, choć fakt, ze każdy kolejny zabieg boli bardziej, natomiast poprawę (wybiórczą, bo większości blizn w ogóle nie ruszyło) określam na max 15-20%. Dla osób trzecich to niezauważalny efekt, bo dziury jak były, tak są w całej okazałości, a dla mnie za kilka tysięcy totalnie niesatysfakcjonujący...

    OdpowiedzUsuń
  52. Miałam zabiegi laserem fraxel. Każdy zabieg kosztował mnie 1500 zł, a trzeba ich zrobić kilka ;), więc spora sumka się uzbierała. Jak na taką kwotę liczyłam na lepszy efekt. Fakt skóra się lepiej goiła itd, ale twarz nadal nie jest równa...Póki co nie chodzę dalej na te zabiegi i trudno powiedzieć czy moge je komuś polecić. Wydaje mi się, że cena jest wygórowana jak na efekt, który zabieg daje. Poza tym nie miałam żadnych powikłań i pogorszenia stanu skóry od lasera.

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja mam tragusa i nic nie bolało(lekkie ukłucie), piszesz, że jesteś wytrzymała na ból, więc nie powinno boleć :) sama też jestem wytrzymała u dentysty nigdy znieczuleń nie biorę, gdy inni mdleją, także powinno być dobrze :) za to po przekłuciu zrobila mi się taka gulka wew. ucha(już się bałam, że to będzie ziarnina)-smarowałam tribiotic i przeszło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też taką miałam, sama zniknęła :)

      Usuń
  54. Nad depilacja laserowa zastanawiam się od jakiegoś czasu ale nie mogę się na 100% zdecydować ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Kochana kosmetyczna hedonistko zakupiłam kilka pędzli po Twojej rekomendacji np. H51, czy muszę myć go po każdym użyciu? I suszyć? Proszę o odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
  56. Chciałabym depilację laserem, ale na razie się trochę boję...

    OdpowiedzUsuń
  57. Robiłam rok temu depilację laserem Palomar Vectus w Krakowie (górna warga) i jestem zadowolona 90 % włosków wypadło seria 5 zabiegów. Ale Pani w salonie uprzedziła mnie że po ok. roku powinnam się poddać zabiegowi "przypominającemu". Jest tylko jedna wada, baaardzo bolało. Pozdrawiam Teresa

    OdpowiedzUsuń
  58. Mam tragusa od kilku lat i jest on zdecydowanie moim ulubionym kolczykiem :)
    Jak pierwszy raz go zobaczyłam u jednej dziewczyny to od razu bardzo mi się spodobał i nie zwlekałam zbyt długo z jego wykonaniem.
    Posiadam jeszcze helixa, a w planach jest zrobienie rooka i/lub outer concha :D

    OdpowiedzUsuń
  59. Such an informative and useful post you have shared here with us. I really like the tips you have shared here for us...Thanks for sharing here with us.I want to share an informative thing about cellulite.Today cellulite is a big problem and people are finding that how to remove cellulite. Cellulite Burned is one of the best way to get the complete solution if you were suffering from this problem.

    OdpowiedzUsuń
  60. A używałaś kiedyś dermarollera? Też zmagałam się jeszcze parę miesięcy temu z trądzikiem, który pozostawił na mojej twarzy baardzo głębokie blizny. Jednak już po pierwszym użyciu widziałam ogromną rożnicę, obecnie jestem po 4 (mam go dopiero od tygodnia), i efekty są.. ogromne. Z blizny na cały policzek została mi plamka i kilka dziurek. Więc śmiało mogę polecić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dario dołączam się do polecenia użycia dermarollera (przykładowy http://www.sklepestetyka.pl/innoaesthetics-inno-roller-0-25-inno-roller-0-25-1szt.html). Oczywiście można tez robić u lekarza wersję rollera chirurgicznego,ale wówczas ponoć nie można na drugi dzień od razu iść do pracy. Na co dzień natomiast jest świetne używanie wersji delikatnych-domowych,bo nie dość,że spłyca blizny to jeszcze genialnie wszystkie kremy się wchłaniają.Nie powinny one zawierać kwasów -natomiast jeżeli np.w jeden dzień nałożysz krem z kwasem to na drugi możesz użyć domowego rollera z kremem nawilżającym-najlepiej,aby był bez konserwantów. Oczywiście działa jednocześnie liftingująco,więc same zalety :):)

      Usuń
  61. Witaj,
    Dario, mam do Ciebie pytanie nie związane z tematem posta powyżej:) Nadmienie, że czytam Twojego bloga i jestem zauroczona tamatami, oprawą oraz perfekcja tego co robisz. Moje pytanie dotyczy Twoich zakupów w sklepie SheIn, zauwzyłam ze część Twojej garderoby własnei z tego sklepu pochodzi. Czy możesz dać pare wskazówek jeśli chodzi np o gatunek ubran, jakość butów, czy są jakies kategorie które nie polecasz kupić. Serdecznie podrawiam - zagorzała czytelniczka KOSMETYCZEJ HEDONISTKI :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Moja mama miała wykonywany zabieg laserem frakcyjnym. Na początku wyglądało to tragicznie i ponoć bolało (mama zdecydowała się na najmocniejszą możliwą opcję) ale efekty są piękne. Nie wiem jak z bliznami, bo moja mama wybrała się na zabieg pod kątem zmarszczek :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Mam tragusa. Zrobiłam go jak miałam jakieś 15/16 lat, a więc dobre 8 lat temu. Samo przekucie było spoko, ale kolejne 3 dni po to tragedia. Bolało mnie od ucha, przez szczękę i szyję aż do obojczykow. Nie mogłam ziewać, kichac ani kaszleć bo było jeszcze gorzej. Potem się uspokoiło :)
    Pp jakimś czasie zgubiłam kolczyk i nie mogłam znaleźć odpowiedniego (wcześniej miałam rozmiar 1.0 a standardowy to 1.2). Dziurka zarosła ale bardzo za nią tęskniłam więc zrobiłam ją ponownie, też w salonie. Tym razem było znacznie lepiej i nie miałam takich efektów jak za pierwszym razem (pewnie dlatego, że tym razem nie była przebijana chrząstka).
    Kolczyk polecam, wygląda świetnie. Aktualnie jest jedynym widocznym kolczykiem jaki mam, nawet w uszach dawno temu się pozbylam.
    A teraz lecę czytać Twój post o kwasach, bo właśnie rozważam ten temat na zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Mam przekłucie tragusa, ale wykonywałam je sama, zresztą jak wszystkie kolczyki, ale większość już usunęłam, ten został i nadal bardzo mi się podoba, mam go już dobre kilka lat :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Dario, pisałam tutaj komentarz, ale nie wiem jakoś się chyba nie pojawił, never mind. Otóż miałam zrobioną serię zabiegów laserem Fraxel. W skrócie: bolało, za każdym razem bardziej, skóra goiła się coraz gorzej, chyba z 3 noce przepłakałam po pierwszym zabiegu, wyglądałam jak poparzona. Ale dzielnie czekałam żeby zobaczyć efekty, jestem teraz po dwóch latach od zabiegi... i sama nie wiem :/ Miałąm sporo drobnych blizn na policzkach, z 2 większe, nie zniknęły, może leciutko się zmniejszyły.Jedyny plus jaki dostrzegam to ogólna poprawa stanu skóry, nie pojawiają mi się już praktycznie żadne krostki, makijaż trzyma się o niebo lepiej (wcześniej czym bym się nie posmarowała tworzyło tak zwaną maskę), no ogólnie jest lepiej, ale za takie pieniądze nie tego oczekiwałam... Przez chwilę przyszło mi na myśl, żeby zabiegi powtórzyć, ale nie pracuję już zdalnie z domu, a po takim zabiegu ok 4 dni nie da się wyjść z domu (wygląda się najdelikatniej mówiąc koszmarnie), więc wymaga to sporej przeorganizacji. Czytałam ostatnio o peelingu ziołowym dr Jadwigi, efekty jakie po nim zobaczyłam równały się tym po Fraxelu. Polecem poczytanie, niestety nie mogłam nigdzie znaleźć salonu czy kliniki w Poznaniu która to wykonuje. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Jesteś tak śliczna ze ten laser niewiele zmieni, nie warto ryzykować. jesli jednak się zdecydujesz zrób test na małym kawałku skory by wiedzieć jak reagujesz. Też mam blizny na policzkach ale przestałam na nie zwracać uwagę.
    Depilacja laserowa super pomysł. Też sobie zafunduje ale dopiero w przyszłym roku ( jestem w ciąży).Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  67. Ewa z RLM, przeprowadziła się do Warszawy, ale na pewno już to wiesz 😉 Też chcę tego kolczyka ❤ Pozdrawiam, Julita

    OdpowiedzUsuń
  68. Hej ;) miałam wykonywany zabieg usuwania blizn potrądzikowych na twarzy laserem fraxel sitcom, zabieg jest bardzo bolesny, po pierwszym zabiegu efekty są delikatne ( mozna zauważyć wygładzenie brzegów blizn) natomiast aby osiągnąć spektakularne efekty trzeba zdecydować sie na serie zabiegów. Ja poprzestalam na jednym, ze względu na ból w trakcie zabiegu ( dla mnie nie do wytrzymania, ogniste pieczenie, ciecie skóry). Natomiast jeśli ktoś nie jest wrażliwy, to polecam serie zabiegów bo efekty sa zadowalające :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Hej ;) miałam wykonywany zabieg usuwania blizn potrądzikowych na twarzy laserem fraxel sitcom, zabieg jest bardzo bolesny, po pierwszym zabiegu efekty są delikatne ( mozna zauważyć wygładzenie brzegów blizn) natomiast aby osiągnąć spektakularne efekty trzeba zdecydować sie na serie zabiegów. Ja poprzestalam na jednym, ze względu na ból w trakcie zabiegu ( dla mnie nie do wytrzymania, ogniste pieczenie, ciecie skóry). Natomiast jeśli ktoś nie jest wrażliwy to polecam serie zabiegów bo efekty sa zadowalające :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Hej. Ja polecam laser- ale to musi byc zabiegow okolo 8, robie cale nogi i bikini i pachy, jestem po 6 zabiegach i to sa najlepiej wydane noje pieniedze. Idz na 3 zabiegi-jesli po 3 nie zauwazysz usuniecia okolo 60% wlosow to chyba nie warto, mi tak stopniowo..teraz po 6 nie mam z 85-90% , wszedzie zalecaja raz na rok wykonac depilacje laserowa bo wlosy odrastaja. Ja od poczatku patrzac po moich wlosach bo jestem blada szatynka wiedzialam ze z 8 razy musze isc, na pooczatku roznie bylo, odrastaly itd ale jest teraz super, najwazniejsze to dobry laser i uwazna specjalistka, mi czasem w trakcie zabiegow poprawiali i bardzo dokladnie, niektorzy robia to bardzo niedokladnie;) ja uwazam, ze warto. Pomadto to tez zalezy od charakteru wlosa, bo mam kolezanki ktore juz wlosow nie maja a jedna znajoma po 8 zabiegach miala nadal 50%:) nawet jesli odrosna to inaczej sie taki wlos goli, nie ma podraznien ani wrastajacyh wloskow- to jest juz cos!!!

    OdpowiedzUsuń
  71. Robiłam zabieg laserem frakcyjnym CO2 na blizny w połączeniu z osoczem bogatopłytkowym. Efekty marne. Blizny się lekko spłyciły, ale to nie są efekty ani spektakularne ani szybkie. Klinika w której robiłam zabieg ma podobno najmocniejszy laser w mieście, lekarz przyznał, że zdarzają się salony, które zmniejszają moc, żeby klientka chodziła na wielokrotne powtórki. Z redukcji blizn jestem powiedzmy umiarkowanie zadowolona - wiedziałam, że wygładzenie nie będzie całkowite za pierwszym razem. Widzę tak ok. 30% poprawy. Ale co mnie niesamowicie zaskoczyło - efekt na zmarszczki jest absolutnie zerowy w moim przypadku - mam 30 lat i cerę mieszaną. Nie mam widocznych dużych bruzd, delikatne niewielkie linie mimiczne jak się mocno przyjrzę - pod tym względem mam wrażenie, że skóra nie wygląda lepiej tylko gorzej - pół roku po zabiegu nadal jest bardzo skłonna do przesuszeń i pod światło widać delikatne ślady po laserze. Z tego co się dowiedziałam w gabinecie - jeżeli lekarz proponuje wam zabiegi w odstępach krótszych niż 3-6 miesięcy - uciekać! Albo będą skutki uboczne - np. poparzy wam twarz, albo moc lasera jest za niska i nie będzie efektu. Ja póki co planuję powalczyć z Dermapenem lub peelingami u kosmetyczki. Przed wybraniem gabinetu byłam jeszcze na konsultacji gdzie indziej i pan doktor delikatnie mówiąc chciał mnie potraktować jak żywy bankomat - zaproponował 4 zabiegi po 4000zł jeden leniwie rzucając zza biurka, że efekty mogą być niezbyt powalające. Mam wrażenie, że lasery są promowane przez lekarzy, bo nakupili drogiego sprzętu i musi im się zwrócić, a zabiegi zwyczajnie nie są warte tych pieniędzy. Lekarz u którego robiłam zabieg na pierwszej konsultacji nakrzyczał na mnie, że wymyśliłam jakiś Dermapen zamiast lasera, a lasery są przecież najskuteczniejszą metodą walki z bliznami...

    OdpowiedzUsuń
  72. Ja zrobiłam 6 lat temu depilację IPL-em (chociaż wiem, że to nie laser i podobno nie usuwa włosków skutecznie) i do tej pory na każdej pasze mam może 3 włoski na krzyż, nic nie odrasta i z moich obserwacji - nie zamierza. Kilka lat temu zrobiłam też depilację bikini laserem Vectus i do tej pory nie mam nic, może jakieś sporadycznie występujące, cieniutkie i jasne włosy. Teraz jestem w trakcie robienie laserem baków, ale tutaj czeka mnie już dłuższa przeprawa i na pewno nie tak efektywna, bo włosy na twarzy z reguły są cieńsze i jaśniejsze...

    OdpowiedzUsuń
  73. Depilacja laserowa to naprawdę swietne rozwiązanie. W Klinice Miracki za pomocą lasera Picosure pozbyłam się wszelkich włosków i co najważniejsze - problemu z wrastającymi włoskami. Po depilacji maszynką chyba wiecie jak to wszystko wyglądało. Żałuję tylko, że tyle czekałam - bo warto było zrobić dużo wcześniej

    OdpowiedzUsuń
  74. Witam
    Ja właśnie od wczoraj jestem po pierwszym zabiegu usuwania włosów laserem diodowym w salonie kosmetycznym (laser nie wiem jakiej firmy ale nic mnie nie bolało i trwało ok 5 min- więc zastanawiam się czy działa skutecznie) i jak na razie jestem przerażona bo musiałam przed zabiegiem zgolic włosy mimo że nie było ich aż tak dużo a teraz czuję że mi odrastaja....boję się ze te zabiegi mi nie pomogą i pozostanie mi już tylko golenie a wtedy to już czarne myśli przychodzą...Czy któraś z was miała zabiegi na tę część twarzy ? I kiedy najlepiej powturtzyc zabiegi - po 4 czy więcej tygodniach ?

    OdpowiedzUsuń
  75. Jeśli o depilacji mowa, to jakiś czas temu poddałam się pierwszemu zabiegowi depilacji... woskiem. Od razu zdecydowałam się na całość (pachy, nogi i bikini). Ból dało się odczuć, ale nie był on taki, jak przy depilacji depilatorem :) Kosmetyczka była bardzo miła i uprzejma, zagadywała mnie, żebym nie myślała o tym, że boli :) Polecam z czystym sumieniem salony Time for Wax :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Udało Ci się wykonać depilację laserową? Bo ja się zastanawiam od jakiegoś czasu nad nogami i depilacją bikini... koleżanka mnie namawia - podobno rewelacyjny efekt uzyskała już po 4 zabiegach w Klinice Miracki. twierdzi, że załuje, że tak późno się na to zdecydowała.

    OdpowiedzUsuń
  77. widzę, że wspominacie o Klinice Miracki - własnie zastanawiam sie nad depilacją laserowa u nich. kilka moich koleżanek wykonalo już ten zabieg i są bardzo zadowolone - mam nadzieję, że i ja będę! W mojej okolicy własnie ich bardzo chwalą więc spróbuję. Ile mniej więcej takich zabiegów potrzeeba?

    OdpowiedzUsuń
  78. Też bym potrzebowała tego lasera, ale musiałabym zwalczyć mojego Lorda Vadera.

    OdpowiedzUsuń
  79. Depilację laserową polecam :) Najskuteczniejsza metoda :)
    Wybrałam do tego zabiegu bardzo profesjonalny salon https://uderm.pl/ i zostanę stałą klientką

    OdpowiedzUsuń
  80. Zdecydowanie świetny artykuł - z pewnością pomoże niejednej osobie w dokonaniu wyboru i podjęciu się tego rewelacyjnego zabiegu.

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature