Top Social

NOWY TREND: HAIR TATTOOS CZYLI TATUAŻE DO WŁOSÓW.

Przeglądając Instagram przy porannej kawie natknęłam się na ciekawy trend - tatuaże do włosów. Myślę, że za chwilę opanują większą część instagramowego świata i zaczną je nosić nasze rodzime gwiazdy. O co dokładnie chodzi? Zapraszam do dalszej części dzisiejszego wpisu, gdzie zobaczycie też więcej zdjęć. 


TATUAŻE DO WŁOSÓW
___________
Tatuaże do włosów to niby coś nowego, ale tego typu ozdoby są nam już dobrze znane. Latem praktycznie w każdym sklepie można było kupić metaliczne tatuaże, które miały ozdabiać nasze ciało. Teraz okazuje się, że takie tatuaże mogą wyglądać ciekawie również na włosach! Szczerze? Czuję, że to będzie hit nadchodzącego karnawału.

JAK TO SIĘ NAKLEJA?
___________
Kiedy tylko dowiedziałam się o tatuażach do włosów, to od razu postanowiłam wypróbować je na sobie. Po sezonie letnim zostały mi jeszcze zwykłe, złote tatuaże, które naklejałam na ciało. Wycięłam interesujący mnie wzór, nakleiłam delikatnie na włosy i wierzchnią warstwę zmoczyłam wacikiem nasączonym wodą. Za pierwszym razem się nie udało i tatuaż nie chciał się przykleić do włosów. Dopiero za drugim razem wyszło, ale pod warunkiem odklejania tej zmoczonej warstwy papieru od dołu, a nie od strony przedziałka. Ważne, aby włosy były jak najbardziej wygładzone i suche. Najlepiej taki tatuaż przyklejać przy całkowicie związanych w kucyk włosach, albo przy zaczesanych gładko na jedną stronę. Niestety obawiam się, że na rozpuszczonych tatuaż może szybko się uszkodzić. Pewnie zastanawiacie się co z usuwaniem takiego tatuażu. Wystarczy dokładnie zmoczyć włosy i naklejka powinna oderwać się w całości bez żadnego problemu. Z włosów tatuaż zdecydowanie lepiej się usunął, niż np. ze skóry. Podejrzewam, że te specjalne tatuaże przeznaczone do włosów mogą być trochę bardziej lepkie i wytrzymałe. Ja swój komplet zamówiłam TUTAJ KLIK. A poniżej trochę instagramowych stylizacji z tatuażami, które udało mi się znaleźć. 










_________________________

Metaliczne tatuaże do włosów - hot or not? Podoba się Wam ten trend czy może jest zupełnie nie w Waszym stylu? Osobiście uważam, że do jakiejś minimalistycznej, czarnej kreacji na zabawę sylwestrową, taki tatuaż może stanowić ciekawą ozdobę. 

↓Obserwuj bloga, jeśli chcesz być na bieżąco z nowymi postami ↓

80 komentarzy on "NOWY TREND: HAIR TATTOOS CZYLI TATUAŻE DO WŁOSÓW. "
  1. Myślę, że do jakiś sesji zdjęciowych to fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje pierwsze skojarzenie : http://ir.i.wp.pl/661-983/CS//i.wp.pl/_a_f_jpeg_32106_WISLA41001.jpeg :d

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie podoba mi się ten trend :) Ale każdy ma inny gust, więc te tatuaże mogą okazać się hitem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza sie, kicz i tandeta. Z dobrym stylem to nie ma nic wspolnego. I tak samo jak zlote tatuaze na cialo - dobrze wygladaja tylko na urlopie :D

      Usuń
    2. Też tak sądzę, na ciele jeszcze ujdą. Ale na włosach wyglądają dziwacznie.

      Usuń
  4. Nie podoba mi się, jakiś dziwny ten trend, może na sesje tak, ale nie na codzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba logiczne, że nie jest to trend na co dzień :-)

      Usuń
  5. Dość interesująco to wygląda :) widzę takie tatuaże np. w karnawałowej fryzurze :)
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Tobie jest kochana ładnie we wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie w temacie ale czy twoim zdaniem powinno sie całkiem zrezygnować z farbowania wlosow zeby poprawić ich stan? Da sie zejść z czarnego koloru bez dekoloryzacji ? Moje włosy nie farbowane juz pare miesięcy maja śliczne kolory jesieni haha troche brązu,czerwieni i rudości a od góry czarny i nie wiem co robic doradź ...dziekuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że tak. Sama jestem tego przykładem. Moje włosy nigdy nie były w tak dobrym stanie, jak teraz. Po dekoloryzacji włosy mogą wyglądać niestety gorzej, więc i tak trzeba będzie nałożyć kolor wyrównujący. Najlepiej iść z tym do fryzjera, bo sama możesz nie dać rady :-)

      Usuń
  8. Dario, znów piękne Twoje paznokcie dziś pokazałaś a my już tak dłuuuugo czekamy na wpis o tym jak uzyskać taki kształt. Kiedy w końcu będzie? Pięknie wszystkie prosimy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zbieram się i zbieram do tego wpisu :-) Ale będzie, cierpliwości :-)

      Usuń
    2. Ja też proszę! Uwielbiam Twój kształt pazurków a mi wychodzą jakieś nierówne :/ buziaki

      Usuń
  9. Chyba raczej not, choć na sylwestra czy jakąś imprezie ujdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Do sesji ok, ale na co dzień nie bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie niektóre wyglądają jak opaska i wtedy mówię HOT :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaintrygowałaś mnie nimi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Coś czuję, że będzie to jeden z najważniejszych trendów w sezonie sylwestrowym :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak bylam w 2 klasie podstawowki (twraz 5 rok studiow) to juz wtedy tatuaze na wlosy byly dostepne i byly jako prezent do jakiejs gazety. Mama przyklejala mi je na sylwestra :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dosyć to dziwne...Nie podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znowu coś ci się nie podoba?

      Usuń
    2. Też to zauważyłam. Pani powyżej w każdym poście się coś nie podoba.
      Wybredna sztuka :D

      Usuń
  16. Do zdjęć świetna sprawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dariooo...już od jakiegoś czasu śledzę Twojego bloga i...no kurczę mega zazdraszczam Tobie tak pięknych włosów i przede wszystkim tak ładnego koloru ;)) piszę, bo liczę na jakąś pomoc z Twojej strony w związku z mymi włochami :) a mianowicie: chciałabym bardzo wrócić do mojego naturalnego koloru włosów(tj jak pamiętam ciemny blond, chyba), ostatnia moja koloryzacja(jasnym brązem) miała miejsce w czerwcu, która zostawiła po sobie rudawo-złote "coś" czego nienawidzę! Myślę nad tym aby zafarbować włosy od odrostów na jakiś chłodny zbliżony do nich kolor(nie wiem czy to dobre rozwiązanie)...mam włosy do ramion i trochę jednak poczekam sobie aż kolor całkowicie zejdzie :/ ;) Tylko martwi mnie fakt czy jeżeli mój naturalny kolor włosów będzie miał taki złotawy połysk(mam nadzieję, że wiesz o co mi chodzi:) )to da się coś z tym zrobić?!? W sensie żeby ochłodzić kolor włosów. Z góry dziękuję za odpowiedź - Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Na początku pomyślałam że to już trochę przekombinowane. Jednak im więcej zdjęć oglądam, tym bardziej mam ochotę sama spróbować. Np. na Sylwestra:)

    OdpowiedzUsuń
  19. na ciemnych włosach mega, ja jestem siwa, więc efekt będzie słaby, chyba że użyję czarnej kalkomanii :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana co to za szminka ?? Piękny odcień !

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie to wygląda i nawet mam takie tatuaże w domu. Spróbuję co mi tam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolejny trąd Kajli Dżener :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Dario co masz na ustach? Zawsze podobają mi się Twoje pomadki *,*

    OdpowiedzUsuń
  24. Kylie i ten pies wymiatają

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyglądają ciekawie. Zatem, trzeba wypróbować :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Może fajnie i ciekawie się to prezentuje, jednak nie jest to "gadżet" dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Widziałam właśnie ten nowy szyk na kilku zdjęciach!.
    Wygląda to naprawdę ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. O tym jeszcze nie słyszałam, choć przyznaję że nie podązyłam za trendem złotych tatuaży, to chyba za tym też nie pójdę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Co mogłabyś polecić na zmarszczki? :)
    I.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawe ile dziewczyn będzie miało takie włosy na studniówkach :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Na karnawał jak znalazł :) Zwłaszcza te wyglądające jak opaski, choć ten wiszący luźno też niezły :)

    OdpowiedzUsuń
  32. A czy po latach farbowania na czarńo naturalny kolor nie zmiania sie? W sensie nie jaśnieje?Bo np po dekoloryzacji uzyskam pewnie rudy i jak potem dopasować farbę do naturalnego koloru jaki sie miało wcźesniej... jak to bylo w twoim przypadku jak dopasowywałas odcień farby.? Ja po tylu latach swojego koloru naturalnego nie pamietam niestety .....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naturalny kolor będzie taki jaki miałaś wcześniej- farba na niego nie wpłynie

      Usuń
  33. Hej. Mam pytanie czy znasz może sposób na zagęszczanie włosów. Jakieś kosmetyki lub metody ;)?

    OdpowiedzUsuń
  34. Tak jak zakochalam sie w tatuazach na cialo, tak te do mnie kompletnie nie przemawiaja, wygladaja mega kiczowato :(

    OdpowiedzUsuń
  35. hmm...na karnawał czemu nie :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. W złotym raczej bym się nigdzie nie wybrała, ale jakieś bardziej stonowane kolory - czemu nie? Czy widziałaś gdzieś przykłady czarnych tatuaży do włosów?

    OdpowiedzUsuń
  37. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  38. Dario, tak jak Ty, mam cerę tłustą/mieszaną. Do nakładania podkładu używam pędzla Hakuro H50s. Zastanawiam się nad zakupem beauty blendera, bo nie zawsze podkład ładnie się stapia z moją cerą, często na czole zciera się. Polecasz beuty blender? Myślisz, że pomoże mi "poskromić" podkład? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem Darią, ale jeśli nie masz nic przeciwko rowniez sie wypowiem. ;)
      Rowniez mama taką cerę jak Ty, bardzo długo używałam tego pędzelka Hakuro i nie byłam do końca zadowolona, niedawno kupiłam jajeczko z Real Techniques i podkład wygląda o niebo lepiej. Ładnie się stapia z cerą, nie robią się smugi. Efekt jest dla mnie zadowalający.
      Niestety nie miałam Beauty Blendera, ale ponoć to jajeczko jest najlepsze ze wszystkich dostępnych, więc powinnaś być zadowolona!;)
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
    2. Myślę, że Beauty Blender nie wpłynie znacznie na rozwiązanie Twojego problemu. Tutaj kluczową kwestią jest sam podkład, który widocznie nie wtapia się w Twoją skórę. Co do pędzla,którego używasz, to jak dla mnie jest on zbyt mały, aby nanosić nim podkład na całą twarz. Rozcieram nim tylko korektor na mniejszych obszarach. Może najpierw wypróbuj pędzel Hakuro H51? A jeśli bardzo chcesz gąbkę to Real Techniques?

      Usuń
  39. Pierwszy raz widzę, na twoich włosach wygląda bardzo ładnie i efektownie :) może na sylwestra, albo do sesji zdjęciowej to super :)

    OdpowiedzUsuń
  40. mnie jakoś niekoniecznie przekonuje ten efekt ;) ale od święta na jakąś okazję ewentualnie do wypróbowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ale ładnie to wygląda. Może się skuszę :D
    wildfiret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Jak chodziłam do podstawówki to był szał na coś takiego, nawet często można było je dorwać w gazetach typu Bravo Girl. Były identyczne!

    OdpowiedzUsuń
  43. Pomimo ze jestem gadżeciarą i lubię wszelkie nowości, ten trend nieee, nie przekonał mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Gorszej tandety nie widziałam. Włosy są piękne same w sobie po co tam takie dyrdymały, chyba żeby ktoś się gapił tylko. Dla mnie absolutnie beznadziejne.

    OdpowiedzUsuń
  45. Pamiętam jak byłam nastolatką to były podobne brokatowe :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Hej :* Mam prośbę mogła byś zrobić post odnośnie olejowania i tego jaki olej do jakiego typu włosów ? :*

    OdpowiedzUsuń
  47. Serio nowość? Miałam takie tatuaże specjalne do włosów już w gimnazjum (czyli całkiem dawno, bo właśnie skończyłam studia).

    OdpowiedzUsuń
  48. Hej:) zastanawiam się, czy nadal sama podcinasz sobie włosy? Jestem tu nowa, widziałam że kiedyś o tym pisałaś, ale to było zdaje się już dość dawno temu. Pytam bo zastanawiam się czy też nie zacząć sobie podcinać sama włosy (to okropne uczucie kiedy wychodzę od fryzjera i znowu nie mam połowy włosów, a tak bardzo chcę je zapuścić!), no a widzę że Twoje są podcięte świetnie
    Pozdrawiam ciepło!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktualnie mama mi podcina włosy - u fryzjera już dawno nie byłam, można to w latach liczyć :-)

      Usuń
  49. Wyglądają dość specyficznie, raczej się nie przekonam do takich gadżetów.. Chociaz może, kto wie :P

    OdpowiedzUsuń
  50. Witam. Mam pytanie odnośnie pielęgnacji cery. Mam 22 lata, od około 2lat pojawiają mi się sporych rozmiarów podskórne grudki. Bardzo źle się z tym czuje bo wyglądają wyjątkowo nie estetycznie. Codziennie zmywam makijaż płynem mineralnym z Garnier, zelem z ziaji. Czasami stosuje tonik z ziaji i peeling z Garnier. Dodam że do podkładu dodaje taki żółty proszek żeby zmienić jego kolor i mam pytanie czy to ten proszek może powodować takie zapychanue cery czy właśnie mój demakijaz nie jest właściwy? Masz może na to jakiś sposób? Z góry dziekuje i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj. Myślę, że to może być kwestia tego proszku, ale też niewłaściwej pielęgnacji. Trudno ocenić "przez internet" jakiego rodzaju może być Twój problem. Może to trądzik, a może głębokie zanieczyszczenie skóry spowodowane niewłaściwą pielęgnacją. Ja na Twoim miejscu odwiedziłabym dermatologa, bo im wcześniej zaczniesz coś z tym robić, tym lepiej :-)

      Usuń
  51. Ciekawy patent. Aczkolwiek powiem że jak byłam w podstawówce coś takiego było na topie:D pamiętam jak z 12 lat temu miałam takie niebieskie dodatki na włosach. Jak widać moda wraca :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Hej :)

    Mam pytanie odnośnie Twojego starszego wpisu dotyczących koszul z pięknymi, niezwykłymi kołnierzykami. Nigdzie na stronie nie mogę znaleźć takich. Czy jesteś w stanie polecić jakąś inna stronę ?

    Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam :) - See more at: http://kosmetyczna-hedonistka.blogspot.com/2015/10/dlaczego-uwielbiam-czystek-efekty-picia.html#more

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety tylko tam były takie fajne koszule :-) Sama ostatnio szukałam podobnej strony ale niestety nic ciekawego nie ma :-(

      Usuń
  53. Hej :)

    Mam pytanie odnośnie Twojego starszego wpisu dotyczących koszul z pięknymi, niezwykłymi kołnierzykami. Nigdzie na stronie nie mogę znaleźć takich. Czy jesteś w stanie polecić jakąś inna stronę ?

    Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Mnie się podoba! Jak jest dobrze wkomponowane wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature