Top Social

LEKKIE I POPRAWIAJĄCE NASTRÓJ KOMEDIE ROMANTYCZNE NA JESIENNY WIECZÓR - MÓJ TOP 6.

Do dzisiejszego wpisu zainspirowała mnie niewątpliwie pogoda. Na dworze zimno, ponuro, deszczowo, ale od czasu do czasu lubię ten klimat. Taki jesienny wieczór miło spędzić oglądając coś lekkiego i poprawiającego nastrój, podjadając świeżo przyrządzony popcorn. Dlatego dziś chciałabym Wam polecić sześć ulubionych komedii romantycznych, które jeśli lubicie taki gatunek, na pewno obejrzycie z przyjemnością. Chętnie poznam też Wasze ulubione tytuły!

DZIEWCZYNA MOJEGO KUMPLA / My Best Friend's Girl (2006)
__________
Dosyć stary film, który pewnie doskonale znacie. Przyznam, że większość tych aktualnych komedii romantycznych zupełnie mi się nie podoba. Być może to za sprawą nowych twarzy, jeśli chodzi o obsadę, a aktorzy młodego pokolenia chyba nie do końca do mnie trafiają. Film "Dziewczyna mojego kumpla" to naprawdę lekka i przyjemna komedia, w której występuje świetna Kate Hudson i przystojny Dane Cook. Kate wcieliła się w rolę Alexis, która łamie serce swojemu koledze z pracy. Ten w odwecie postanawia umówić ją ze swoim najlepszym kumplem Tank'iem. Tank z kolei ma zniechęcić Kate do innych mężczyzn i sprawić, by z powrotem wróciła w ramiona jego kolegi. Jak to się dalej potoczy musicie zobaczyć same.  Film idealny na jesienny wieczór!

JAK STRACIĆ CHŁOPAKA W 10 DNI / How To Loose A Guy In 10 Days (2003)
__________
W roli głównej znów Kate Hudson, tym razem w parze z Matthew McConaughey. Kate gra Andie, która pisze artykuły do prasy kobiecej. Jej zadaniem jest opisanie klasycznych zachowań, które doprowadzają mężczyzn do szału. Ma rozkochać w sobie faceta i w ciągu maksymalnie 10 dni doprowadzić do tego, aby ją rzucił. Na imprezie poznaje przystojnego Benjamina, który akurat założył się ze swoim szefem, że w 10 dni rozkocha w sobie każdą kobietę. Zabawna historia i świetna gra głównych aktorów. Obejrzałam ten film już naprawdę wiele razy i z przyjemnością do niego wracam.

HOLIDAY / The Holiday (2006)
__________
Kolejna komedia z 2006 roku i tym razem w obsadzie Cameron Diaz, Kate Winslet, Jude Law oraz Jack Black. To dla mnie typowy, zimowy film, do którego zawsze wracam w okolicach świąt. Dwie młode kobiety są rozczarowane swoim życiem. Zamieniają się swoimi domami na święta i każda z nich trafia w zupełnie obcą rzeczywistość. Początkowo nie mogą się w niej zadomowić, jednak później odnajdują to, czego od dawna szukały. Komedia ma genialną obsadę i niesamowity klimat, który na pewno uprzyjemni każdy, jesienno-zimowy wieczór. No i Jude Law... Aww :-)

POWIEDZ TAK / The Wedding Planner (2001)
__________
Uwielbiam komediowe role Jennifer Lopez i podobnie jak Kate Hudson ma w sobie taką pozytywną energię. Jennifer w tym filmie wcieliła się w rolę organizatorki ślubów. Jest bardzo pedantyczną, zorganizowaną, ale też samotną kobietą, która sama w głębi duszy chciałaby już ułożyć sobie życie. Pewnego dnia trafia na przystojnego doktora (w tej roli Matthew McConaughey) i jest nim zauroczona. Szybko okazuje się jednak, że to właśnie jemu musi zorganizować ślub. Jak to się dalej potoczy? Warto obejrzeć. 

PLAN B / Thr Back-up Plan (2010)
__________
I znów w roli głównej Jennifer Lopez. Gra samotną kobietę, której zegar biologiczny zaczyna już coraz głośniej tykać. Niestety na horyzoncie nie ma odpowiedniego mężczyzny, więc decyduje się na sztuczne zapłodnienie. Oczywiście niedługo po tym poznaje świetnego faceta... Ich dalsze losy okraszone są śmiesznymi dialogami i ogólnie jest to kolejna, fajna rola Jennifer. 

NIGDY NIE BĘDĘ TWOJA / I Could Never Be Your Woman (2007)
__________
W rolach głównych Michelle Pfeiffer i Paul Rudd. Kiedy pierwszy raz zobaczyłam ten film w telewizji, to początkowo nie byłam entuzjastycznie do niego nastawiona. Jednak po około 15 minutach niesamowicie mnie wciągnął, między innymi za sprawą satyrycznego ukazania kulisów Hollywood i zabawnych dialogów. Film opowiada o związku młodszego mężczyzny ze starszą kobietą i wszystkich tego konsekwencjach. Bardzo przyjemna i "prawdziwa" opowieść, która pokazuje, że różnica wieku tak naprawdę nie ma większego znaczenia. 


Miałyście już okazję obejrzeć te filmy? Jakie są Wasze ulubione, lekkie komedie romantyczne? A może zamiast filmu wolicie wieczór z książką? 

Ja wracam do swojego popcornu i włączam "Dziewczynę mojego kumpla" :-)

__________

↓Obserwuj bloga, jeśli chcesz być na bieżąco z nowymi postami ↓

131 komentarzy on "LEKKIE I POPRAWIAJĄCE NASTRÓJ KOMEDIE ROMANTYCZNE NA JESIENNY WIECZÓR - MÓJ TOP 6. "
  1. W "Holiday" też gra Jack Black, nie wolno go pomijać! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak, musiałam go wykasować przez przypadek, bo pamiętam, że o nim wspominałam :P To też świetny muzyk rockowy :-)

      Usuń
  2. The longest ride - nie znam Polskiego tytułu, film jest nowy z tego roku. Bardzo polecam, jest piękny ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najdłuższa podróż film na podstawie powieści Nicolasa Sparksa

      Usuń
    2. A ja wyłączyłam go po 15 minutach, właśnie z tego powodu, o którym wspomina Daria - nowe twarze słabo wypadają w komediach romantycznych. Irytuje mnie brak prawdziwych mężczyzn wśród "nowych" aktorów, wszędzie tylko same zniewieściałe pipki ;)

      Usuń
    3. młodego Eastwooda nie nazwałabym 'pipką' :P jest jednym z niewielu młodych aktorów, który zwrócił moją uwagę. ale wiadomo, każdy ma inny gust ;)

      Usuń
  3. Polecam Love, Rosie :)

    I muszę się przyznać, że dopiero parę dni temu obejrzałam pierwszy raz w życiu Pretty Woman :) I całkowicie przepadłam <3 Wiem, że to trochę naiwna bajka dla dorosłych, ale świetnie się ogląda i w dodatku poprawia humor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam właśnie lubię czasem obejrzeć coś totalnie lekkiego i takie bajki dla dorosłych są świetne. A "Pretty Woman" uwielbiam i nie wiem dlaczego zapomniałam dopisać ten film do listy. Pewnie wiele pominęłam, ale na wpis wpadłam zupełnie spontanicznie :-)

      Usuń
    2. Pretty Woman i ze starszych "Uciekająca Panna Młoda" najlepsze filmy z Roberts. Polecam jeszcze film "Rzymskie wakacje". Btw. świetny pomysł na post :) pozdrowienia

      Usuń
    3. "Love, Rosie" przeprzepiękny film:) ja również gorąco go polecam:)
      pozdrawiam Ania

      Usuń
  4. Ja uwielbiam polską "Tylko mnie kochaj" :D na końcu jest zabawnie jak okazuje się, że pół firmy jest ze sobą spokrewniona :D

    OdpowiedzUsuń
  5. "Holiday" chyba jedna z najlepszych komedii romantycznych :) Super klimat, świetna obsada - idealna na zimowy, przedświąteczny wieczór :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo rzadko oglądam komedie romantyczne, ale "Sex Story" ("No Strings Attached", 2011) z Natalie Portman i Ashtonem Kutcherem mnie urzekła. :) Świetny humor, lekka historia, bardzo przyjemny film.

    - Sara

    OdpowiedzUsuń
  7. Crazy, stupid love:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mistrzowskie, polecam :)

      Usuń
  8. A ja polecam seks w wielkim mieście, jest naprawdę zabawnym filmem :)) ogólnie fajne są filmy z Cameron Diaz - jest piękna! Jeśli nikt nie oglądał komedii Millerowie, również zachęcam. Tak samo fajne są filmy One Day (ale bardziej wyciskacz łez) :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie śledziłam serialu, ale film "Seks w wielkim mieście" (1 i 2) obejrzałam i jest świetny, to prawda :-)

      Usuń
    2. Dla mnie serial lepszy ale film też niczego sobie. Tylko dziewczyny juz starsze ;)

      Usuń
    3. Jeśli film Ci się spodobał to serial na pewno przypadnie Ci do gustu

      Usuń
    4. serial 100x lepszy, chociaż odcinki są b. krótkie, za to są fajne, zabawne puenty, których filmowi brakuje :)
      A

      Usuń
    5. O ile serial uwielbiam to filmy sa kompletna !!! porazka :( nie ten klimat, nie ten humor, scenariusze naciagane na maksa, bez ladu i skladu byle tylko cos nakrecic z dziewczynami... jedyny plus to ubrania :)

      Usuń
  9. Mój numer 1 to Dziennik Bridget Jones, takie lekarstwo na wszystkie nastroje i smuteczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A teraz będzie kolejna część w wersji filmowej! :-)

      Usuń
  10. Powiedz tak mam zamiar obejrzeć od jakiegoś czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Holiday, jak stracić chłopaka w 10 dni, Love actually, the Stone family

    OdpowiedzUsuń
  12. Plam B... mój ulubiony z tych co wymieniłaś

    OdpowiedzUsuń
  13. Polecam filmy z Meg Ryan "Francuski pocałunek", "Masz wiadomość", a także filmy z Sandrą Bullock "Ja cię kocham, a ty śpisz" - mój ulubieniec - i "Dwa tygodnie na miłość. I jeszcze "Oświadczyny po irlandzku" :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Masz wiadomość" to jeden z moich ulubionych filmów, które odpalam na święta :-)

      Usuń
  14. Oglądamy z mężem Holiday w każdy pierwszy dzień świąt :) Wspaniały film :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja to chyba jestem z innej epoki ale jak dla mnie numer 1 z filmów to Dirty Dancing :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Polecałabym Ci do oglądnięcia "dwa tygodnie na miłość" Ekstra film! Co do Kate Hudson to też ją uwielbiam!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jennifer Lopez to mistrzyni komedii romantycznych. Jeszcze Pokojówka na Manhattanie do tego i Sposób na teściową ;p Z innych gatunków to w Selenie miała rolę życia moim zdaniem :)) Pozdrawiam K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Selena to jest wyciskacz łez, uwielbiam ten film :-)

      Usuń
  18. a "to właśnie miłość" oglądałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oglądałam - ten świąteczny klimat <3

      Usuń
    2. Ja też polecam film "To właśnie miłość" - razem z przyjaciółkami mamy taką tradycję, że co zimę oglądamy go razem i za każdym razem tak samo bawi i wzrusza :)

      Usuń
    3. Generalnie nienawidze gatunku komedia romantyczna ale " to wlasnie milosc" stanowi chlubny wyjatek! Moze dlatego ze to produkcja angielska a nie amerykanski gniot z meg ryan

      Usuń
    4. A ja z siostrami, mój nr 1 :D Uwielbiam!

      Usuń
  19. Kochana, skąd te szare skarpety? Takich szukam :) Co do filmów to też kocham Holiday i Juda Law <3

    OdpowiedzUsuń
  20. No nieee... wszystkie widziałam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, bo ja to lubię takie starocie :-) Z nowszych nic mi się nie podoba, a też chciałabym już coś nowszego zobaczyć, co nie byłoby stratą czasu :-)

      Usuń
    2. Jeśli lubisz filmy kostiumowe to ostatnio wpadł mi w ręce "Randka z królową" oraz "Suite francaise", a i wspomniany wyżej "Love, Rosie" też świetny :)

      Usuń
  21. Oj tak, jest to najlepszy czas na filmy !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ach, ja nie lubię komedii romantycznych. Jeśli mam ochotę obejrzeć jakieś zabawniejsze filmy, to raczej są to zwykłe komedie, czasem z trochę durnym humorem, ale i tego człowiekowi potrzeba. ;) Z takich polecam film "Agentka" z tego roku. Jeśli nie przeszkadza ci krew, przekleństwa i trochę brutalności, to film może Ci się spodobać. :)
    Ja lubuję się w kryminalnych klimatach, gdzie jest pełno akcji. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli miałabym wymienić ulubiony gatunek, to gangsterskie i kryminały :-) To jednak nie poprawia humoru, więc od czasu do czasu lubię też takie lekkie komedie romantyczne. Kiedyś, jeszcze za czasów szkolnych oglądałam komedyjki z tzw. durnym humorem typu Straszny Film, American Pie, ale teraz już mniej mnie to kręci :-)

      Usuń
  23. Hm, o dziwo widziałam wszystkie te filmy :)
    Do moich ulubionych należy na pewno "Jak stracić chłopaka w 10 dni". Uwielbiam te starcia Kate z Matthew. Nie znoszę natomiast "Dziewczyna mojego kumpla". Jak dla mnie zbyt płytki, a żarty na irytującym poziomie- nie dla mnie. Na pewno z fajniejszych komedii romantycznych polecić Ci mogę "50 pierwszych randek". Film jest zabawny i uroczy, i o dziwo Sandler jest tam strawny, a gościa nie znoszę :D

    W ogóle to wiesz... prowadzę bloga o filmach więc jak kiedyś będziesz miała chęć to wpadaj na według-agniechy.blogspot.com .

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja Ci powiem, że mnie ten film "50 pierwszych randek" strasznie męczy :-) Obejrzałam 2 razy i mam chyba jakiś uraz :-)

      Usuń
    2. Też uważam że film jest męczący;p. Ta sama akcja x 50 to po prostu masakra. Coś jak Dzień świra ale to akurat momentami chociaż śmieszne :)

      Usuń
  24. Z wymienionych filmów uwielbiam "Holiday" i grającą w nim Cameron Diaz więc pewnie też dlatego lubię i polecam "Co zdarzyło się w Las Vegas" z Diaz i Kutcherem ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja za Lopez nie przepadam, za to Keire Knightley lubię. Polecam komedię "Życie nie gryzie" :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gorąco polecam "Narzeczony mimo woli" z Sandrą Bullock boska komedia oglądam namiętnie tak jak "The Holiday".Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. "Diabeł ubiera się u Prady" i "Nigdy w życiu" dwa filmy, które mogę oglądać w kółko :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam "Nigdy w życiu" ale jego druga część to katastrofa. W sumie nie dziwię, że Danuta Stenka nie chciała w nim zagrać. A z zagranicznych "Kiedy Harry poznał Sally" z genialną sceną w restauracji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, dwójka jest o wiele słabsza i moim zdaniem zmiana aktorów była złym pomysłem :-) Judyta to Stenka i koniec :-)

      Usuń
  29. "Pamiętnik", fajna wzruszająca historia z Ryanem Goslingiem :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Od niedawna w kinach grają komedię "Sypiając z innymi", jest świetna!:) Powinna Ci się spodobać, bo filmy które wymieniłaś też bardzo lubię;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Brytyjska klasyka - "Dziennik Bridget Jones" i "Cztery wesela i pogrzeb" :)
    "Duma i uprzedzenie" komedią może nie jest, ale uwielbiam oglądać ten film w smutne, jesienne wieczory.

    OdpowiedzUsuń
  32. Begin again :-) cudowny film z Keira Knightley i wspaniały soundtrack w wykonaniu Keiry i Adama Levine :-) gorąco polecam !!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Moja wielka grecka wycieczka i "brzydka prawda" choć na pamięć znam już prawie " narzeczony mimo woli " ;) ogólnie ten typ filmów jest super właśnie na jesienne wieczory szczególnie te w deszczu;) a no i jeszcze "mój chłopak się żeni" i "moja dziewczyna wychodzi za mąż " oraz mniej zabawne ale bardzo fajny "wedding date";).
    .. Ogólnie jest w czym wybierać;) choć czasem w takie wieczory lubię popłakać przy adaptacji Jane Austen albo P.S. I love you... A gdy nikt nie widzi - "Przeminęło z wiatrem"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Przeminęło z wiatrem" to mój film wszech czasów jeśli chodzi o melodramaty - niesamowity pod każdym względem :-)

      Usuń
    2. Najpiękniejszy film jaki widziałam i nic go nie przebije :)

      Usuń
  34. Myśl jak facet świetny film dużo śmiechu polecam 😉

    OdpowiedzUsuń
  35. Licencja Na Miłość:-) uwielbiam komediowe role Johna Krasinskiego:-)

    Starsza Pani Musi Zniknąć i Dziewczyna Moich Koszmarów - w głównych rolach mój kolejny komediowy faworyt Ben Stiller:-)

    Nie zapominajmy o polskiej klasyce! Pieniądze To Nie Wszystko i Kiler są niesmiertelne! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym wpisie skupiłam się tylko na lekkich komediach romantycznych, ale filmy o których piszesz również bardzo lubię. "Pieniądze to nie wszystko", ale też "VaBank" - genialne :-)

      Usuń
  36. Lubię i ja! :)
    "Narzeczony mimo woli"
    I ja coś dorzucę :)
    "Love, Rosie"
    "Wiek Adeline", choć to nie jest komedia, ale przyjemnie się oglądało
    "About time"- uwielbiam ten film :)
    "The longest ride"
    "Pamiętnik"

    OdpowiedzUsuń
  37. Oswiadczyny po irlandzku!! Pozycja obowiazkowa jesli ktos jeszcze nie ogladal. :) Polecam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  38. Dario czy używałaś może już tego szamponu Babydream przeciw plątaniu się włosów? Zastanawiam się czy faktycznie działa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie od niedawna używam i jest rewelacyjny. Jeśli wcześniej narzekałaś na to, że Babydream plątał włosy, to koniecznie wypróbuj tą nowszą wersję. Włosy są jakby pokryte odżywką :-)

      Usuń
  39. Kocham wszystkie komedie romantyczne z Kate Hudson ale film "Odrobina nieba" to wyciskacz łez. Moim zdaniem super tam zagrała i polecam :))

    OdpowiedzUsuń
  40. Kochana, nadal polecasz tusz do rzęs Loreal Volume Million Lashes So Couture? Pytam bo mam okazję go zakupić za połowę ceny ale nie wiem czy warto...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nadal bardzo polecam, tylko musi trochę przeschnąć, bo początkowo jest zbyt rzadki. To mój ulubieniec jeśli chodzi o maskary :-)

      Usuń
  41. U mnie wygrywa Narzeczony Mimo Woli - duet Reynoldsa i Bullock to coś absolutnie genialnego. Znam na pamięć każdy dialog!

    OdpowiedzUsuń
  42. Chyba żadnego z nich nie oglądałam ale na pewno to nadrobię w te jesienne zimne wieczory:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Będziesz miała może własną opinię na temat książki Kasi Tusk?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy się skuszę, muszę ją najpierw przejrzeć w Empiku :-) Jakby co - dam znać :-)

      Usuń
  44. Uwielbiam styl Twoich zdjęć i zawsze cieszę się jak dodasz coś nowego. Mam pytanie o wpis na temat pielęgnacji Twojej cery. Pisałaś, że niedługo taki planujesz. Kiedy zatem możemy się go spodziewać? Pozdrawiam, stała czytelniczka Agata.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo kochana. Na wpis z pielęgnacją mojej twarzy jeszcze musisz troszkę poczekać :-) Pozdrawiam!

      Usuń
  45. "Miłość i inne nieszczęścia " :)

    OdpowiedzUsuń
  46. A "Pani Doubtfire" ? Lubi ktoś?
    "Pamiętnik" i "List w butelce" polecam, choć to nie komedie :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Wciąż ją kocham (Dear John) - główną rolę gra przystojniak Channing Tatum

    OdpowiedzUsuń
  48. idealne filmy na jesienne wieczory :) Wszystkie widziałam i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Cześć. Mam pytanko. Gdzie przechowywać oleje?np.kokosowy? w lodówce? a mgiełkę z rumiankiem i cytryną, o której wspominałaś ( ile dni max.)? dziękuję za odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olej kokosowy nie musi stać w lodówce ale np. lniany już tak. Na opakowaniu masz datę przydatności, więc tego się trzymaj :-) Mgiełka z rumiankiem i cytryną może stać tak max do 5 dni :-)

      Usuń
  50. 4 pokoje Quentina Tarantino - ale trzeba lubić jego humor ; -)

    OdpowiedzUsuń
  51. Facet pełen uroku (2007) Good Luck Chuck z jessicą albą

    OdpowiedzUsuń
  52. Hitting Hill... Najlepiej w oryginale 😊

    OdpowiedzUsuń
  53. Wczoraj w kinie oglądałam film ,,Sypiając z innymi,, polecam fajna zabawana komedia romantyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  54. właśnie wczoraj szukałam w necie podobnego wpisu a tu nagle chwilę później Twój ;D muszę przyznać, że październik to zdecydowanie mój ulubiony miesiąc, kocham ten nastrój nostalgii gdy za oknem chłód i deszcz a ja leżę w domku w cieplutkich skarpetkach i oglądam komedie romantyczne (chyba każda z nas lubi sobie czasem pochlipać do poduszki patrząc na jakiegoś przystojniaka :-) ). Uwielbiam "Masz wiadomość", którą oglądam min 2 razy w roku, no i wszystkie romansidła, w których gra Channing Tatum- moja wrodzona słabość :)
    Pozdrawiam cieplutko, Pati

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też oglądam "Masz wiadomość" minimum 2 razy w roku. Ostatnio nawet leciał w TV i w przeciągu dwóch dni obejrzałam dwa razy :-) Tak to jest z fajnymi filmami, że się nigdy nie nudzą :-) Pozdrawiam :-)

      Usuń
  55. Uwielbiam filmy Nancy Meyers: "Lepiej późno niż później", "To skomplikowane".
    Poza tym "Dwoje do poprawki", "Mamma mia", "Crazy stupid love" ;) (w ogóle to uwielbiam filmy z Meryl Streep, stąd 3/5 to filmy z nią tutaj xD)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię film z Maryl Streep pt. "Ze śmiercią jej do twarzy" :-)

      Usuń
    2. Ja uwielbiam " Ze śmiercią jej do twarzy " :) poza tym z komedii romantycznych polecam "prosto w serce", chodzi mi o film, nie polski serial ;), " 50 pierwszych randek", "brzydka prawda", " cztery wesela i pogrzeb " :)

      Usuń
  56. Wiesz może co może być przyczyną siwienia w młodym wieku? Mam dopiero 20 lat, a siwieje już od 3lat. Oczywiście czytałam na internecie o tym i w większości odpowiedzi jest, że to genetycznie lub przez stres :( Nie chce niszczyć włosów i farbowac ich co chwilę. Narazie te siwe włosy rosną mi bardziej "pod spodem" i zbytnio nie widać, ale czuję się niekomfortowo, że ktoś zobaczy :( Nie mogę robić, żadnych fajnych fryzur, bo zwyczajnie się wstydzę tego ..

    OdpowiedzUsuń
  57. Również mam ich całkiem sporo. :)
    Dobry pomysł na post. ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Oglądałam "Jak stracić chłopaka w 10 dni" i "Powiedz tak". Muszę koniecznie zobaczyć "Dziewczyna mojego kumpla" :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Wstyd się przyznać, ale nie widziałam żadnego.. czas to nadrobić! :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Witam :) poleca pani pedzle Zoeva czy Hakuro ? :) Chodzi mi o małe pędzelki do cieni. Nie mogę zdecydować się także czy wybrać paletkę cieni Zoeva rose golden czy The Balm nude dude ?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  61. na planie B byłam w kinie i strasznie mi się podobał ten film ;) ale teraz raczej sięgam po książki niż oglądam filmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. Polecam obejrzeć "Do widzenia, Do jutra", bardzo fajny film, polski i stary ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. Polecam:

    Dobre uczynki
    Zakupoholiczka
    Z pamiętnika wściekłej żony

    OdpowiedzUsuń
  64. Ktory olej polecasz lniany czy awokado ?

    OdpowiedzUsuń
  65. ja uwielbiam w jesienne wieczory ogladac Dirty Dancing ;)

    OdpowiedzUsuń
  66. Uwielbiam "Dziewczynę Mojego Kumpla" i "Holiday" :) Dołożyłabym do tego "Crazy Stupid Love" i "Love Actually" :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie chciałam dopisać te dwa tytuły, to jedne z moich ulubionych filmów. Dorzuciłabym jeszcze ''Dziennik Bridget Jones'' i ''W pogoni za rozumem''. Pozytywnie zaskoczyły mnie polskie ''Listy do M'' - spodziewałam się gniota, a wyszło lepiej niż amerykańskie podróby ''Love actually''.

      Usuń
  67. O matko, o filmach to ja mogę gadać i gadać. Faktycznie coś w tym jest, że obecne komedie rzadko kiedy są godne obejrzenia i polecenia. Zanim przeczytałam ten post miałam przeczucie, że pojawi się Holiday i Jak stracić chłopaka w 10 dni ;) Uwielbiam tam duet Kate H. i Matthew M. dlatego mogę Ci śmiało polecić jeszcze jeden z nimi w roli głównej- Nie wszystko złoto co się świeci ;) Na obecne polskie komedie szkoda tracić czas, jednak jest jeden, który od kilku już lat muszę odpalić w okresie świąt- Listy do M. Jak dla mnie naprawdę świetny- ciepły i przyjemny ;)

    OdpowiedzUsuń
  68. Chyba wiem, jak spędzę dzisiejszy wieczór ;)

    OdpowiedzUsuń
  69. Hej! Ja polecam na jesienny wieczór film z Sandra Bullock 'Dom nad jeziorem.' Świetna komedia romantyczna. :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Holiday , To właśnie miłość i Listy do M to moje obowiazkowe przedświateczne filmy:) Listy to chyba jedyna polsla komedia romantyczna, ktora mi sie spodobala. Czekam niecierpliwie na 2 czesc :)
    A i "Crazy stupid love " tez jest fajne i "Brzydka prawda" :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Komedie wymienione znam i bardzo lubię. Ale mój romantyczny hit to Moulin Rouge z Kidman i McGregor, nie za wesoły ale aż ściska za serducho. Pozdrawiam, również Daria :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Fajnie, że pojawił się taki post :) Zawsze jak mam ochotę obejrzeć jakiś film, to nie mam pomysłu i szukam, szukam i nie mogę znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
  73. To ja jeszcze dorzuce ulubionego starocia: Dzien swistaka z bezkonkurencyjnym Billem Murrayem. Facet potrafi rozsmieszyc samym spojrzeniem :) oj jutro sciagam bo dawno nie widzialam hehe

    OdpowiedzUsuń
  74. Moją ulubioną komedią romantyczną jest film ,,Wygrane marzenia". Poznałam się z nim jeszcze w gimnazjum i znam go chyba na pamięć ale za każdym razem oglądając go czuje to samo co za pierwszym razem. A kolejną komedią która zapadła mi w pamięć, wzruszając do łez jest ,,50 pierwszych randek" z Adamem Sandlerem.

    OdpowiedzUsuń
  75. Ja polecam Ci film z Drew Barrymore "Grey Gardens" lub w polskiej wersji "Szare ogrody" z 2009 roku ,film nie jest komedią romantyczną ale jest wart obejrzenia właśnie w takie jesienne wieczory, jest pełen nostalgii ,oparty jest na prawdziwych wydarzeniach i opowiada losy ciotki i kuzynki Jackie Kennedy, gorąco go polecam, coś przepięknego:))
    pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  76. Plan B jest super, uwielbiam filmy z Jennifer Lopez, drugą moją ulubioną Jennifer jest Aniston, z nią też są rewelacyjne komedie :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Holiday - zdecydowanie jeden z ulubionych, świetna obsada, cudowny klimat i ten uroczy domek Kate... :D
    Moim nr jeden EVER jest jednak "To właśnie miłość", film jest tak niesamowicie uroczy, przez kilka historii, które się na niego składają zupełnie inny, aż ciężko wybrać, która podoba mi się najbardziej, ale chyba ta w której do Keir'y Knightley w Wigilię przychodzi przyjaciel jej męza... Albo taniec Hugh Grant'a... I świąteczna piosenka :D Jak dla mnie film MEGA, uwielbiam ogladać z moimi siostrami w okolicy grudnia - wtedy naprawdę czuję Święta ;) Idąc dalej, film tych samych twórców "Czas na miłość" zabawny, rozczulający, poruszający, jak "To właśnie..." wielopłaszczyznowy, obok miłości damsko-męskiej miłość rodzicielska, dziecka do rodzica, braterska/siostrzana... Naprawdę dobry film. Don Juan de Marco, Aaaaaaaaaaaaa... Boski Johnny o.O film również bardzo klimatyczny, i już dosyć wiekowy, ale mnie nie znudzi się nigdy!
    Polecam wszystkie wymienione :)

    OdpowiedzUsuń
  78. A ja polecam ogromnie "50 pierwszych randek" ♡

    OdpowiedzUsuń
  79. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  80. Wszystkie wymienione w poście pozycje filmowe również polecam ;) Z racji tego, że bardzo lubię filmy z Jennifer Aniston w roli głównej - nie zapominając (moim zdaniem) także o genialnej Kate Hudson - często rekomenduję je tym, którzy jeszcze ich nie widzieli, tj. Sztuka zrywania, Kobiety pragną bardziej, Marley i ja, Z ust do ust, Dorwać byłą. Ponadto, warte obejrzenia są: Brzydka prawda, Życie od kuchni, Ślubne wojny, Czego pragną kobiety, Pożyczony narzeczony, To tylko seks, Lepiej późno niż później, A właśnie, że tak, Rodzinny dom wariatów, Miłość na zamówienie, Na pewno, być może, 27 sukienek, Kocha, lubi, szanuje, Moja dziewczyna wychodzi za mąż, Magic Mike, Ted. Niektóre to komedie romantyczne, inne po prostu komedie, ale miło i zabawnie można przy nich spędzić czas ;)
    Miłego oglądania :)
    Gosia

    OdpowiedzUsuń
  81. Oj jakiś dobry filmik na poprawę nastroju w deszczowe wieczory by się przydał;) tylko ja zamiast popkornu wybieram winko;) no i koniecznie pieska na kolanach! jeszcze jak macie trochę "zbędnej" gotówki to można wybrać się do gabinetu kosmetycznego na jakieś zabiegi na twarz, np mikrodermabrazja . Ja mam ulubiony salon w Lublinie. Ale w ten weekend będzie film;)

    OdpowiedzUsuń
  82. Daria, widziałaś że u fashionelki pojawił się analogiczny wpis? Taką ma researcherkę że hoho!

    OdpowiedzUsuń
  83. Ja polecam z bajkowych filmów Pamiętnik Księżniczki 1 i 2 część oraz Diabeł ubiera się u Prady i jeszcze jeden Pokojówka na Manhattanie.

    OdpowiedzUsuń
  84. Ja polecam z bajkowych filmów Pamiętnik Księżniczki 1 i 2 część oraz Diabeł ubiera się u Prady i jeszcze jeden Pokojówka na Manhattanie.

    OdpowiedzUsuń
  85. Narzeczony mimo woli - moja ulubiona komedia romantyczna, mega zabawna i przyjemna! :)

    OdpowiedzUsuń
  86. polecam Ci komedię "Miłość ma dwie twarze", stary film, ale z fantastyczną obsadą i naprawdę świetnie napisany, wciąż do niego wracam, mimo iż komedie romantyczne zazwyczaj omijam szerokim łukiem
    http://www.filmweb.pl/film/Miłość+ma+dwie+twarze-1996-10642

    pozdrawiam, agah

    OdpowiedzUsuń
  87. Holiday obowiązkowo w Święta. :) Resztę o dziwo również oglądałam... jednak trochę tych filmów mam za sobą. :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature