Top Social

JESIENNE NOWOŚCI W MOJEJ GARDEROBIE: OBCISŁE KOZAKI ZA KOLANO, ZEGAREK MOCKBERG, TOREBKA MICHAEL KORS JET SET CROSSBODY DUSTY ROSE I INNI.

W dzisiejszym wpisie pokażę Wam kilka jesiennych nowości w mojej szafie. Będzie między innymi o torebce, na którą polowałam już od dawna, o minimalistycznym zegarku oraz fajnej bieliźnie. Jeśli jesteście ciekawe, to zapraszam do dalszej części posta, bo czeka na Was również konkurs.


Lubię bieliznę z Cubus-a i często zaglądam tam w poszukiwaniu nowych modeli biustonoszy. Moją uwagę przykuł czarny, koronkowy stanik, który świetnie leży i fantastycznie wygląda w połączeniu z bluzką odsłaniającą jedno ramię. Skusiłam się też na bordowy model. Obydwa biustonosze pokazywałam Wam już na moim Instagramie TUTAJ klik. 


Kolejna rzecz to torebka, na którą "polowałam" już od dłuższego czasu. Niewielka, ale mieszcząca wszystko, co potrzebne. Lekka, poręczna i przede wszystkim prosta. Takiego modelu brakowało w mojej garderobie. Kupiłam ją głównie ze względu na ciekawy, nieoczywisty kolor, który jest takim przybrudzonym, eleganckim różem. Torebki Michael Kors Jet Set Crossbody w ogóle bardzo mi się podobają i wyparły moją fascynację modelem Selma. Torebka jest w odcieniu Dusty Rose i myślę, że do mojej kolekcji trafi jeszcze czarna. Kupiłam ją w gdyńskim Klif-ie. 

Zamówiłam też kilka sztuk biżuterii, a mowa konkretnie o kolczykach i pierścionkach. Niestety na żywo wyglądają mniej atrakcyjnie, niż na stronie internetowej TUTAJ klik i TUTAJ klik. 


Tego typu kurtka od dawna była na liście moich zachcianek. Już nawet nie pamiętam jak długo marzyła mi się czarna, skóropodobna kurtka z jasnym kołnierzem, ale też taka, która będzie trochę dłuższa, niż standardowa ramoneska. Ten model jest wyjątkowo udany i gdybym mogła, to nosiłabym tą kurtkę codziennie. Dostępna TUTAJ klik. Mogłyście ją już widzieć w jednym z instagramowych postów TUTAJ klik. 


Kolejny płaszcz w mojej kolekcji i zamawiając go nie miałam wielkich oczekiwań. Tymczasem płaszcz jest naprawdę świetny, a to za sprawą ogromnego kołnierza. Kolor również jest nietypowy i uważam, że będzie pasował zarówno brunetkom, jak i blondynkom, szatynkom, a  także rudym. Tego typu odcień to jeden z najmodniejszych kolorów sezonu. Co prawda płaszcz nie jest wybitnie ciepły, ale na jesienne spacery będzie idealny. Dostępny jest TUTAJ klik. 


Krótszy płaszczyk, który widzicie na powyższym zdjęciu mam już w swojej szafie. Kolejny zamówiłam dla mamy, bo wyjątkowo wpadł jej w oko. Miękki, ciepły i dobrze uszyty. Dostępny TUTAJ klik. 


Jak widać odcień beżowy rządzi w tym sezonie w mojej szafie. Tym razem to taka prosta kamizelka, którą można narzucić na czarną ramoneskę. Zapewnia dodatkowe ocieplenie i wygląda naprawdę ciekawie. Dostępna TUTAJ klik. 


Kolejną kurtką jest ruda, zamszowa ramoneska. O ile kolor i krój bardzo mi się podoba, o tyle niestety kurtka nie trzyma fasonu. Na zdjęciu wydawała się być bardziej sztywna. Jest to chyba pierwsza ramoneska, która niezbyt przypadła mi do gustu. Na modelce prezentuje się za to świetnie TUTAJ klik.


Pogoda coraz bardziej sprzyja grubszym swetrom. Ja uwielbiam różnego rodzaju golfy, puchate kardigany i opadające na ramię, wełniane sweterki. Szary model zamówiłam z myślą o skórzanej spódnicy z wysokim stanem, bo lubię łączyć skórę ze swetrami. Dostępny TUTAJ klik. Natomiast czarnego futrzaka pokazywałam Wam już na Instagramie TUTAJ klik - jest aktualnie niedostępny w ofercie sklepu. Marzy mi się jeszcze tego typu sweter, ale opadający na jedno ramię.


Nie da się ukryć, że w tym sezonie bardzo popularne są długie kozaki za kolano. Trudno jednak znaleźć takie, które będą w dostateczny sposób opinać nogę na całej długości. Ja mam kilka modeli, jednak dopiero niedawno znalazłam takie, które w 100% mi odpowiadają. Gdyby jeszcze gdzieś trafił mi się taki model, ale na całkiem płaskiej podeszwie, to byłoby świetnie. Kozaki dostępne TUTAJ klik.  Miałam je na sobie TUTAJ klik.  


Ostatnią rzeczą jest minimalistyczny zegarek Mockberg. Jak wiecie uwielbiam zegarki, a ten zauroczył mnie swoją prostotą i neutralną kolorystyką. Uwielbiam go nosić do białej koszuli! Dostępny TUTAJ klik

KONKURS!
__________________


Mam dla Was także konkurs z okazji zbliżającego się Halloween. Do zgarnięcia bon o wartości 120$ na zakupy w sklepie Shein.com. Dodatkowo każda z Was otrzymuje zniżkę -35% na zakupy po podaniu hasła: HW35. Wygrywa jedna osoba, a rozdanie potrwa do 10 listopada 2015. Wyniki podam w ciągu 7 dni w tym poście i skontaktuję się ze zwycięzcą mailowo.

Aby wziąć udział:
  • * Zarejestruj się bezpłatnie na stronie Shein.com KLIK tutaj
  • * Polub stronę Shein.com na Facebook-u: KLIK tutaj
  • * W komentarzu pod tym postem podaj swój adres e-mail (ten sam, który podasz przy    rejestracji na Sheinside
  • * Możesz dołączyć do moich obserwatorów na blogu, ale nie jest to warunek konieczny

Wyniki:

Bon na zakupy wygrywa krystyna.milosz@opoczta.pl 

Serdeczne gratulacje - skontaktuję się z Tobą mailowo :-)




273 komentarze on "JESIENNE NOWOŚCI W MOJEJ GARDEROBIE: OBCISŁE KOZAKI ZA KOLANO, ZEGAREK MOCKBERG, TOREBKA MICHAEL KORS JET SET CROSSBODY DUSTY ROSE I INNI. "
  1. Uwielbiam dodatki w kolorze rose gold ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybrałaś naprawdę ciekawe rzeczy..Ciężko mi zdecydować co podoba mi się najbardziej, bo tak szczerze mówiąc podoba mi się wszystko haha.

    Oczywiście biorę udział w konkursie, mój mail: perseveree@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne te kozaki i zegarek! :-)
    Ola514@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobają mi się swetry :D Szczególnie ten puchaty :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Torebka, oba sweterki oraz czarna ramoneska bardzo mi się spodobały :)
    Świetny masz styl :) Ile dałaś za tą torebkę? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Domyślam się, bo już 2 swoje modele odsprzedałam i mam LV Neverfull.
      właśnie chcę teraz takie maleństwo, bo czegoś takiego mi brak, więc śmiało hehe :)

      Usuń
  6. tyszkoagata@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. iketrin@o2.pl

    :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. też w tym miesiącu kupiłam torebkę, tą samą tylko że w czarnym kolorze, potwierdzam jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne są te kozaczki:) zresztą.. wszystko co tu pokazałaś bardzo chętnie bym przygarnęła :D
    katarzyna00@yahoo.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. okojder@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kilianekanna@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne rzeczy ! Albo zarabiasz majątek albo masz dobre kontakty z firmami u których masz mega rabaty :)

    mój e-mail: katarzynarutkowska90@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. piękna ta ruda ramoneska <3 bardzo chętnie wezmę udział w rozdaniu :) mój email: pinklipstickmua@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne rzeczy, wszystkie eleganckie i klasyczne. Mnie osobiście urzekła torebka, chociaż chyba jestem uzależniona od dużej torby, w którą wpakuje multum rzeczy :)

    oczywiście biorę udział w konkursie, mój adres mailowy:
    olga.janiszewska93@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej, krótszy płaszcz jest cudny. Zamowilabym taki, ale nie wiem jaka tam jest rozmiarowka. W naszych sieciowkach kupuje rozmiar XS, w tym sklepie S jest najmniejszy, myślisz że będzie dobry? Widzę, że masz kilka rzeczy od nich dlatego pytam. A i jeszcze jedno, nie "gryzie "? Pozdrawiam, dzięki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz sprawdzać wymiary z cm ale lepiej zamawiać u nich rozmiar więcej. Także S może być okej :-)

      Usuń
  16. Paei100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Hahaha17@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Taki ciepły sweter to must have obecnego okres.

    OdpowiedzUsuń
  19. Swietny zegarek I swetry <3 <3

    Email do konkursy: zuza31b@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne płaszczyki <3
    a adres : sylwia.staron@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne rzeczy kozaki za kolano na płaskiej podeszwie oraz kurtka z kołnierzem to także moje cele jednak nie dość ze noszę rozmiar 35 to jestem chuda i wszystkie są za luźne :( kurtka podobnie, bo jest za duża na mnie :D kors w kolorze czarnym będzie mój juz niedługo jeszcze musze trochę odłożyć :) uwielbiam twoje posty tu i na instagramie są super jakościowo jeżeli chodzi o zdjęcia jak i tekst :)
    Andziathere@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Boska jest ta torebka i kozaczki <3. email ewa.steczkowska11@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Torebka jest rewelacyjna. Zamszowa ramoneska wygląda fajnie, szkoda że nie trzyma fasonu. Bardzo podoba mi się ten trend z kozakami za kolano, ale niestety mam za grube nogi, aby je nosić ;/

    OdpowiedzUsuń
  24. alex271@wp.pl ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kusisz tymi ciuszkami i kozakami :D Ja ostatnio dorwałam cudną czarną kurtkę taką ramonesko-motocyklową w Pepe Jeans w outlet factory. Nic wcześniej od nich nie miałam,ale po prostu jakość skóry jest zachwycająca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten sklep jakoś nigdy mi się nie rzucił w oczy, ale wiele osób chwali sobie rzeczy stamtąd :-)

      Usuń
  26. Hej jak z rozmiarem butów? Nie jest zaniżona ani zawyżona? Bo myślałam o tych na płaskiej podeszwie. Za dużo chodzę żeby pozwolić sobie na obcas ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam tych na płaskiej podeszwie, ale moje mają standardową rozmiarówkę. Ewentualnie można wymienić :-)

      Usuń
  27. Jak zwykle ciekawe rzeczy :) https://www.zalando.pl/tamaris-muszkieterki-black-ta111m04a-q11.html tutaj sa muszkieterki, które kupiłam niedawno i musze powiedzieć, że są świetne. Sięgają za kolano, solidne wykończenie i wygodne. Polecam

    OdpowiedzUsuń
  28. olakukulska@szeptem.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. psliwakowska@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam tego Korsa w czerni właśnie, polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Dario jakie stosujesz gumki do włosów? :)) Chodzi o to,żeby nie ciągły oraz włosy po rozpuszczeniu tak bardzo nie bolały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam takich z Invisibobble :-) Jak dla mnie są idealne!

      Usuń
  32. Także mam "słabość" do bielizny z Cubusa :)
    mój mail : sad.mal@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudownie by bylo odswiezyc swoja garderobe,na najblizsze miesiace :) piekne kozaki bardzo kobiece.
    Sylwia.kozi@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Witaj. Ja tak nie na temat. Czy mogłabyś mi doradzić jaka kurtka pasowałaby do tych butów http://domodi.pl/buty/buty-damskie/botki/botki-skora-naturalna-model-430-kolor-cappuccino_9718042 spodnie i top... kupiłam je i nie mam pojęcia z czym je nosić...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nosiłabym je do jak najbardziej prostych rzeczy: czarnych rurek, czarnej ramoneski albo dłuższego, czarnego płaszcza :-)

      Usuń
    2. Dziekuje bardzo za odpowiedz :)

      Usuń
  35. basiulka7173@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Hej. Mam pytanie czy znasz może sposób na zagęszczanie włosów. Jakieś kosmetyki lub metody ;)?

    OdpowiedzUsuń
  37. Hej. Mam pytanie czy znasz może sposób na zagęszczanie włosów. Jakieś kosmetyki lub metody ;)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie o tym oddzielny post niedługo, także cierpliwości :-)

      Usuń
  38. marcela.bander@gmail.com

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  39. spodobał mi sie płąszczyk "dla mamy" i chyba sie na niego skusze ;)
    paulina.komorska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Zegarek jest prześliczny ��
    Nigdy nic nie komentuje ale często zaglądam tutaj ��
    asienka8783@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. biore udział w konkursie, komorska.paulina@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
  42. pulpecja35@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  43. kasia943@gmail.com

    Super zakupy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. apolonia9@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. paulina18dyszka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. marzenamp3@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. Jeśli jesteś z Trójmiasta to w sklepie "Step By Step" naprzeciw sklepu muzycznego "Gama" obok Madisona w Gdańsku są identyczne kozaki za kolano jak na zdjęciu, tylko na płaskiej podeszwie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę tam koniecznie zajrzeć :-) Dziękuję za info "-)

      Usuń
  48. mm1808@wp.pl

    też jestem ogromną fanką kozaków za kolano i posiadam idealny model na płaskim obcasie z Centro :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E, to jakosc kiepska...

      Usuń
  49. Ramoneska z barankiem cudowna ! <3

    e-mail: joanna1044@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. magda.gruszka@gmail.com

    Świetne zakupy i kolor torebki :-)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  51. Wszystko jest śliczne ale najbardziej urzekły mnie płaszcze :) i zegarek, genialny :D chociaż chyba bardziej podoba mi się ten drewniany, który ostatnio pokazywałaś :) Pozdrawiam serdecznie :) Ola

    alejaskiewicz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Torebka jest cudna!

    mpkonik@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  53. świetne zakupy :)

    edyta_pce@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  54. Jeśli masz problem ze zbyt odstającymi cholewkami, to najlpeiej poszukaj najbliższego cholewkarza (nie szewca), a on dopasuje Ci tęgość cholewki tak, że nic nie będzie nieestetycznie odstawać
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam o tym, ale w okolicy nie mam nikogo takiego :-(

      Usuń
  55. Mam ta torebkę MK w kolorze czarnym. Jest świetna! Polecam ja w 100% :)

    OdpowiedzUsuń
  56. boskie zakupy, wszystko mi się podoba, a płaszcz najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  57. Piękna torebka, jakie są jej wymiary?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wysokość: 16 cm
      długość: 24 cm
      szerokość: 6 cm

      :-)

      Usuń
    2. to jest ta Lagre?

      Usuń
  58. torebka to MISTRZOSTWO!
    sweterek misiowy to samo - cudeńko
    naprawdę idealny komplet!
    Lilly

    OdpowiedzUsuń
  59. Super rzeczy ☺ mój email: swierk16@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  60. Chętnie wezmę udział w konkursie :) dominika14b@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  61. Ja właśnie też poluję na takie kozaki, ale na bardziej stabilnym obcasie, bo niestety od takich mnie bolą nogi ;( A jeżeli chodzi o takie za kolano na płaskim obcasie to są śliczne na Allegro, bo ostatnio szukałam ;)

    Całusy ;*

    Oczywiście biorę udział i mój mail to: kj.konopnicka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Gdzie Ty trzymasz te wszystkie płaszcze? :)
    Zakochałam się w tych sweterkach, są świetne!
    Biorę też udział w konkursie, mój email to drazba.katarzyna@gmail.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Torebka ❤
    mchmielewska34@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  64. klaudia957@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  65. chciałabym mieć tyle pięknych rzeczy co Ty! ♥

    pd.piekarska95@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Stosujesz jeszcze biotyne? Mialas po niej jakies zadowalajace efekty? Polecisz cos na szybszy wzrost wlosow? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie biorę już biotyny od dłuższego czasu. Przyjmowałam ją w okresach wzmożonego wypadania i bardzo mi pomagała wtedy. Co do szybszego wzrostu włosów, to będzie o tym oddzielny post, także cierpliwości. Wszystko opiszę :-)

      Usuń
    2. W takim razie czekam :) marzą mi się dłuuugie włoski, jeszcze jakies 7 cm i bede zadowolona :D ale ileż to czekania :((

      Usuń
  67. Na swoim blogu, który prowadzę od niedawna pojawił się wpis dotyczący testów na zwierzętach. Jestem ciekawa co Ty o tym sądzisz. Jeśli znajdziesz chwile zajrzyj :)

    http://wlosytakieszalone.blog.pl/2015/10/27/testy-na-zwierzetach/

    OdpowiedzUsuń
  68. Witam, chciałam ponowić moje pytanie odnośnie kemów do twarzy, które tak opanowały ostatnimi czasy internet marki Evree 20+ bądź 30+. Niby wszyscy je chwalą a mało kto analizuje dokładny ich skład (trudno go znaleźć a ja się kompletnie na tym nie znam;/). Blogi kuszą mnie pozytywnymi opiniami ale boje się je zamówić bo mam tendencje do zapychania a mowa zawsze jest o plusach czyli aktywnych substancjach a mało o minusach i substancjach które mogą zrobić nam kuku. Ostatnio bardzo popularna staje się też marka Resibo, miałaś z nimi może styczność? Z góry dziękuje za odpowiedź:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czy nie masz możliwości stacjonarnie sprawdzić skład Evree np. w Rossmannie? Nie wiem jak to jest ze składami kremów, ale niestety olejek do twarzy spowodował u mnie podrażnienie i lekki wysyp na skórze. Zużyłam go do olejowania włosów i skórek wokół paznokci. Tak naprawdę nigdy nie wiadomo co Cię może podrażnić w kremie - ja unikam przede wszystkim parafiny, bo wiem, że na 100% mi szkodzi. Co do Resibo, to nie miałam okazji niż testować :-) Pozdrawiam ciepło :-)

      Usuń
    2. Dziękuje za odpowiedź. Niestety do mojego Rossmana nie dotarły jeszcze te kremy więc zostaje mi zamówić na własne ryzyko przez internet:) Co do olejku miałam podobne odczucia i oddałam go mamie. Pozdrawiam:)

      Usuń
    3. Evree mają parafinę w składzie :/

      Usuń
  69. Ten krótszy płaszczyk marzy mi się już od zeszłego roku....

    dorota0077@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  70. Piękny zegarek! Możesz napisać czy kupiłaś go stacjonarnie, czy na stronce?:)

    OdpowiedzUsuń
  71. Ciuszki ciuszkami, a ja mam kompletnie odmienny styl od Twojego i z największą przyjemnością popatrzyłam sobie znowu na Ciebie, na zdjęcia, poczułam świetny klimat Twojego bloga i świetnie się z tym czuję. Jesteś naprawdę piękna, ale przede wszystkim zadbana, a to jest to, czego brakuje mi u wielu kobiet. Uwielbiam patrzeć na zadbane kobiety i cieszy mnie, jeśli mają swój określony i trafnie dobrany styl, tak jak Ty :). W Twoim blogu fascynuje mnie to, że ja, różniąc się od Ciebie niemal we wszystkim odnośnie stylu i wyglądu, znajduję tu mnóstwo ciekawych informacji i sprawia mi olbrzymią radość czytanie go :)
    Pomyśl, że ja nie czytuję dosłownie żadnej babskiej ani lifestylowej prasy, a słowo "modny" wywołuje u mnie sprzeciw. A jednak Twój blog ujął mnie profesjonalizmem i starannością, ale przede wszystkim pasją, z jaką go prowadzisz :)
    Pozdrawiam Cię jak zwykle Dario

    Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beato - wielkie dzięki za tak miłe słowa :-) Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  72. szukam właśnie takiej fajnej kurtki z kożuszkiem:) świetne nowości:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. Płaszcze sliczne, mam podobny gust tylko niestety mniejszy budżet :( Masz sporo ubrań, jestem ciekawa gdzie je miescisz. Z checia bym zerknela jak zagospodarowalas swoja garderobę.

    OdpowiedzUsuń
  74. Ja już nawet mam konto u nich, ale zawsze bałam się zamawiać :D Jednak Ty, Dario, przekonujesz mnie, że warto. Dlatego też spróbuję szczęścia w konkursie ;) Mój email: lucy.lotta@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  75. patrycjaw44@interia.pl zakochałam sie w zegarku😍 pozdrawiam:*!

    OdpowiedzUsuń
  76. iwona.zabielska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  77. Kochana, mam pytanie, bo nie mogę znaleźć na stronie. Czy nowy płaszcz shein który kupiłaś jest jeszcze w innym kolorze czy tylko ten khaki? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety jest tylko ten, który ma nazwę "khaki", a w rzeczywistości jest taki rudo-brązowy :-)

      Usuń
  78. maciekmacie@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  79. Dario uwielbiam Twój styl. Wszystkie nowości świetne a zegarek jest przepiękny :-)

    Pozdrawiam :-)

    Edytka_1414@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  80. Uh, zakochałam się w tej torebce od pierwszego wejrzenia. Jest prosta, ale niezwykle elegancka i wyróżnia się na tle innych torebek MK. Cudo ! :)

    patricja2@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  81. Piękne nowości :) agnskrzypczyk@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  82. Torebka jest powalająca. Ahhh :)
    Ja biustonosze kupuję tylko w Triumph. Mam swój ulubiony model z fiszbinami silikonowymi, który spełnia moje oczekiwania w 100%.

    OdpowiedzUsuń
  83. TAKIE ZAKUPY TO JA UWIELBIAM. BARDZO MI SIĘ PODOBA WSZYTSKO

    OdpowiedzUsuń
  84. Zegarek jest świetny , miejsce drugie rudy płaszcz. Mój e-mail nikolsosna@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  85. Jeeej wszystko bym chciala!! Super te płaszczyki. A torebka.. Marzenie.. :D uhhh hihi biore udzial w konkursie:) ..a nóż widelec !! Moj email: beata.cygan@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  86. klaudiakk19@wp.pl :D

    OdpowiedzUsuń
  87. wszystko piękne ale ja jestem zakochana w kozakach. Marzy mi się ten model od dawna ale jako że jestem właścicielką wyjątkowo chudych nóg, kozak zawsze mi odstawał tworząc efekt kota w butach. Skoro polecasz je dla szczupłych nóżek z chęcią spróbuję. Czy masz może kod zniżkowy na zakupy tam?

    OdpowiedzUsuń
  88. Ja kupiłam podobnego czarnego futrzaka, ale w Mohito. Też bym chciała jeszcze taki opadający na jedno ramię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mierzyłam tego futrzaka, ale strasznie się na mnie elektryzował :-)

      Usuń
  89. Zadałam pytanie na Facebooku jakieś 3-4 wpisy wcześniej. I nie wiem, czy przestraszyłam Cię jego długością, czy po prostu nie przeczytałaś? Będę wdzięczna za jakąkolwiek odpowiedź.
    P.S. Udało Ci się upolować ten futrzasty sweter, który był ostatnio w Lidlu?
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  90. Ja dziwnie wygladam w kozakach za kolano. Chyba za niska i gruba jestem. Plaszcze bardzo mi sie podbaja

    katarzynawojdyla@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  91. katarzyna_post@onet.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  92. Dario, a czy jest może możliwość byś zakupiła mi torebkę stacjonarnie oczywiście za wcześniejszym przelewem pieniędzy ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, chętnie bym to zrobiła, ale nie będzie mnie aktualnie w Gdyni przez około miesiąc :-(

      Usuń
  93. Ja również długo szukałam muszkieterek, które byłyby dostatecznie długie, opinające nogę i do tego wygodne. Znalazłam ideał z marki Anna Field na wysokim, ale stabilnym słupku. Teraz najchętniej nosiłabym je codziennie, świetnie nadają charakteru każdej stylizacji.
    a.huczko@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  94. Witaj! Chcę kupić pędzel hakuro do podkładu, który byś wybrała jako jedyny, h50 czy h50s, a może h52 czy jeszcze jakiś inny? Używam revlonu colorstay i póki co pozostanę mu wierna. No może wypróbuję annabelle, ale pędzel ma być do revlona. Pozdrawiam Iwka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój typ to również H51. H50s jest za mały

      Usuń
  95. E-mail: kaskosek@tlen.pl
    Obserwuję jako: Kasia Kot

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  96. Masz świetny gust :) Dziś lecę po tą torebkę i modle się aby był jeszcze ten kolor :) buziuaki

    OdpowiedzUsuń
  97. Ile czekałaś na przesyłkę z Shein?

    OdpowiedzUsuń
  98. Zamówiłam tą rudą kurtkę i faktycznie jest taka szmatława.... Szkoda bo na zdjęciu wyglądała na sztywną. Szkoda że nie wrzuciłaś wcześniej tego posta :(((

    OdpowiedzUsuń
  99. Torebka marzenie <3 U mnie w mieście ten kolor ciągle wykupiony :///

    OdpowiedzUsuń
  100. To jest wersja Large tego Korsa?

    OdpowiedzUsuń
  101. Dario a jaki masz rozmiar tego płaszczyka rudego z Sheinside? Noszę M-kę i nie wiem czy też taki rozmiar zamawiać...

    OdpowiedzUsuń
  102. Zuzanna Wiśniewska28 października, 2015

    Świetna torebka! ;)

    mail: firosetta@yahoo.com

    OdpowiedzUsuń
  103. Bardzo podoba mi się Kors, przecudny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  104. natalkakonopelska@wp.pl
    Konta na blogspocie nie posiadam, ale i bez niego jestem twoją stałą obserwatorką! :)

    OdpowiedzUsuń
  105. E-mail: misiab97@o2.pl
    Obserwuję jako Dominika Boruta :)

    OdpowiedzUsuń
  106. Ojej, moja wymarzona torebka! Strasznie zazdroszczę! Twoje nowości są świetne, masz niezły gust! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  107. malgorzata.koza@brammer.pl

    OdpowiedzUsuń
  108. Zegarek i torebka są piękne:) na kozaki tego typu sama mam ochotę ale najlepiej w kolorze ciemnoszarym.

    OdpowiedzUsuń
  109. Oszalałam na punkcie kozaków i oczywiście zamówiłam. Mam nadzieję, że będę równie dobrze w nich wyglądać jak Ty :P
    Mail: mwojtarek@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  110. Kochana Dario, szukam dobrego pudru utrwalającego makijaż. Może być to produkt z górnej półki cenowej.
    Zalezy mi aby ładnie utrwalał makijaz a przy tym nie robił efektu maski, ciastka na twarzy. Dodam, że mam cerę mieszaną z tendencją do świecenia się w strefie T. Pudry drogeryjne nie zdały egzaminiu, próbowałam dwoch z MAC i niestety efekt ciastka był okropny.

    Pozdrawiam i liczę na pomoc, bardzo mi zależy.

    OdpowiedzUsuń
  111. ile zazwyczaj placisz za przesylke a sheincom. ?

    OdpowiedzUsuń
  112. Torebką bym na pewno nie pogardziła ! :0

    OdpowiedzUsuń
  113. Co byś poleciła na zmarszczki?

    OdpowiedzUsuń
  114. Świetne buty! Też mi się takie marzą. Mail: Landrynka1987@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  115. a ja właśnie czekam na moją jesienną paczkę z SheIn, ale zakupów przecież nigdy za wiele... ;)

    aleksandra@pinkpanther.pl

    OdpowiedzUsuń
  116. Dariooo...już od jakiegoś czasu śledzę Twojego bloga i...no kurczę mega zazdraszczam Tobie tak pięknych włosów i przede wszystkim tak ładnego koloru ;)) piszę, bo liczę na jakąś pomoc z Twojej strony w związku z mymi włochami :) a mianowicie: chciałabym bardzo wrócić do mojego naturalnego koloru włosów(tj jak pamiętam ciemny blond, chyba), ostatnia moja koloryzacja(jasnym brązem) miała miejsce w czerwcu, która zostawiła po sobie rudawo-złote "coś" czego nienawidzę! Myślę nad tym aby zafarbować włosy od odrostów na jakiś chłodny zbliżony do nich kolor(nie wiem czy to dobre rozwiązanie)...mam włosy do ramion i trochę jednak poczekam sobie aż kolor całkowicie zejdzie :/ ;) Tylko martwi mnie fakt czy jeżeli mój naturalny kolor włosów będzie miał taki złotawy połysk(mam nadzieję, że wiesz o co mi chodzi:) )to da się coś z tym zrobić?!? W sensie żeby ochłodzić kolor włosów. Z góry dziękuję za odpowiedź - Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  117. julia-kupiec@wp.pl :D

    OdpowiedzUsuń
  118. karolina_margol97@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  119. Witam ! :* Świetne zakupy :) mam niemal identyczne kozaki za kolano i ogromny problem... nie da się w nich chodzić bo ciągle się zsuwają. nie wygląda to dobrze. mimo tego że staram się je jak najmocniej wyregulować sznureczkiem to i tak po paru krokach opadają i wyglądają tragicznie. Kochana, czy doradzisz jakiś patent aby sobie z tym poradzić? :)
    Serdecznie pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  120. klaudiapaprocka@op.pl
    na facebooku lubię jako Klaudia Paprocka :)

    OdpowiedzUsuń
  121. Boże, wszystko piękne <3 zazdraszczam :-)))))))

    karolinacieslak3@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  122. Ładna torebka. Najbardziej mi się podoba. :) magdalena.sl@onet.pl

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature