Top Social

PIELĘGNACJA MOICH WŁOSÓW - AKTUALIZACJA SIERPIEŃ/WRZESIEŃ 2015.

Dziś zapraszam Was na kolejny wpis z aktualną pielęgnacją moich włosów. W ostatnich tygodniach wprowadziłam sporo nowości, ponieważ moje włosy ewidentnie tego wymagały. Jeśli zbyt długo używam jakiegoś produktu, to po prostu się do niego przyzwyczajają i nie reagują już tak dobrze. Dlatego staram się regularnie zmieniać i urozmaicać swoją pielęgnację, przy okazji sprawdzając działanie kosmetyków, które chciałabym dla Was opisać. Postanowiłam też zdradzić swój ulubiony szampon Babydream i skusić się na coś nowego. Był to niestety duży błąd, a skóra mojej głowy poważnie się zbuntowała. Jak to się skończyło? Więcej w dalszej części dzisiejszego wpisu, także zapraszam. 



ZDRADZIŁAM BABYDREAM...
____________
...i to był duży błąd. Jeśli czytacie mojego bloga, to doskonale wiecie, że szampon dla dzieci Babydream z Rossmanna jest moim wielkim ulubieńcem. Nie przepadam jedynie za jego mdlącym i męczącym na dłuższą metę zapachem, więc podczas ostatnich zakupów w Rossmannie skusiłam się na coś nowego. Nivea Baby czyli łagodny szampon i płyn do kąpieli miał być równie dobry, ale niestety już po pierwszym myciu włosów zauważyłam, że zaczyna mnie swędzieć skóra głowy. Poza tym włosy nie były dokładnie umyte i czułam się nieświeżo. Po drugim myciu głowa swędziała już coraz bardziej, a włosy przetłuszczały się w ekspresowym tempie. To utwierdziło mnie w przekonaniu, że szampon Nivea pozostawię sobie do mycia pędzli i znów wrócę do śmierdziuszka Babydream. To jednak nie koniec tej historii, bo swędzenie głowy nie ustępowało nawet po odstawieniu szamponu, więc jak zawsze w tej sytuacji najlepsza okazała się płukanka z pokrzywy. 


PŁUKANKA Z POKRZYWY NAJLEPSZA NA SWĘDZĄCĄ SKÓRĘ GŁOWY, ŁUPIEŻ I PRZETŁUSZCZANIE WŁOSÓW
____________
Tak, nie ma nic lepszego, niż płukanka pokrzywowa na tego typu problemy. Zawsze pomaga mi w kryzysowych sytuacjach! Do takiej "ratunkowej" mikstury wystarczą dwie czubate łyżki suszonej pokrzywy, którą następnie zalewamy gorącą wodą. Myślę, że do takiego dzbanka mieści mi się około 1,5 litra wody. Nakrywam dzbanek spodeczkiem i zostawiam do wystygnięcia - później możecie jedynie odcedzić pokrzywę od płynu. Po umyciu włosów i  spłukaniu odżywki polewam dokładnie skórę głowy naparem z pokrzywy. Nie spłukuję go już wodą. Suszę włosy jak zawsze. Po dwóch takich "zabiegach" skóra głowy już zupełnie nie swędzi, a włosy się nie przetłuszczają. Suszoną pokrzywę kupicie w aptekach. 

Pamiętajcie, że takie właśnie przykre reakcje naszej skóry głowy mogą doprowadzić do nadmiernego wypadania włosów. Jeśli zauważycie taki problem po szamponie, odżywce lub innym produkcie, to warto w miarę szybko zareagować i nie dopuścić do rozwoju sytuacji. 


RAZ W TYGODNIU SZAMPON Z KWASEM MLEKOWYM
____________
W ostatnim poście z ulubieńcami wspominałam Was o emulsji do higieny intymnej Biały Jeleń z kozim mlekiem, której używam też do mycia włosów. Zawiera w składzie kwas mlekowy, który nie dość, że świetnie oczyszcza i delikatnie złuszcza skórę głowy, to jeszcze działa stymulująco na porost włosów i na ich jakość. Kwas mlekowy bierze udział w odbudowie ceramidów, które znajdują się we włosach. Ceramidy zapewniają włosom miękkość, odpowiednie nawilżenie, sprężystość i elastyczność, dlatego często są składnikami wielu masek i odżywek.  Emulsji używam do mycia włosów raz w tygodniu - w pozostałe dni stosuję Babydream. 


DWIE MASKI 
____________
Znalazłam dwie fantastyczne maski, których albo używam osobno, albo mieszam razem. Pierwsza maska to Bingospa z masłem shea i algami, która jest produktem emolientowym. Wspaniale zmiękcza włosy, wygładza je i po jej zastosowaniu czuję, że są odpowiednio nawilżone oraz dociążone. Zbyt częste jej używanie powoduje, że włosy są znów zbyt oklapnięte, więc "przerzucam" się na maskę Loreal Expert Intense Repair, której skład jest bardziej proteinowy. Sprawia, że włosy są lżejsze, bardziej sypkie i wracają do równowagi. Często mieszam ze sobą te dwie maski i takie połączenie emolientów z proteinami świetnie się u mnie ostatnio sprawdza. Widocznie tego potrzebują moje włosy na ten moment. Maska Bingospa dostepna tutaj, a Loreal tutaj.  


AMPUŁKI LOREAL POWER REPAIR LIPIDIUM
____________
Również wspominałam Wam o tych ampułkach w nowościach kosmetycznych. Dzięki nim przekonałam się do tego typu produktów, które nigdy jakoś nie wzbudzały mojego zainteresowania. Teraz wiem, że użycie takiej ampułki robi dużą, odczuwalną różnicę w wyglądzie włosów. Kiedy chcę, aby wyglądały bardzo korzystnie, to zaraz po umyciu włosów i osuszeniu ich ręcznikiem nakładam zawartość ampułki zaczynając od wysokości podbródka. Dokładnie rozprowadzam płyn i wmasowuję go we włosy. Zwijam je w koczek, nakładam czepek foliowy, okrywam ręcznikiem i rozgrzewam ciepłem suszarki. Robię to przez około 10 minut i później czekam jeszcze około 30 minut. Spłukuję i suszę jak zawsze. Ampułka przede wszystkim wygładza moje włosy i nadaje im niesamowity blask. Będę stosować je na wyjątkowe okazje. Z tego, co widziałam są już niedostępne tutaj, ale może jeszcze się pojawią. 


PRODUKTY BEZ SPŁUKIWANIA 
____________
Po spłukaniu standardowej maski nakładam produkt bez spłukiwania, który przede wszystkim ma pełnić funkcję termoochrony przed ciepłem suszarki. Ostatnio sięgam naprzemiennie po trzy kosmetyki:

Kerastase Oleo Curl - nie ma działania wybitnie wygładzającego, ale w dostateczny sposób dociąża moje włosy, zapobiega ich puszeniu i przede wszystkim wspaniale pachnie. Wystarczy niewielka ilość, aby pokryć całe włosy, które po wysuszeniu są mięsiste i ładnie lśnią. Zauważyłam, że produkt bardzo dobrze współgra z suszarką na obrotowej szczotce, o której pisałam tutaj klik. Po takiej stylizacji włosy są jeszcze bardziej wygładzone, ale nie oklapnięte. Produkt dostępny tutaj

Artego Feel & Shine - to już typowe serum na końcówki, ale ja wcieram je na całej długości włosów. Skład oparty przede wszystkim na silikonach, więc jeśli macie duży problem z puszeniem, to tego typu produkty będą zbawienne. Niestety nie wszyscy mogą pozwolić sobie na pielęgnację bez silikonów i ja również należę do tej grupy. Typowo naturalny produkt musi być naprawdę dobry, aby spełnił moje oczekiwania. Serum znalazłam w jakimś boxie typu BeGlossy, ale widziałam je w sprzedaży na Allegro. 

Schauma Cream&Oil Krem i Olejek - niegdyś znienawidzona przeze mnie odżywka bez spłukiwania - teraz ją uwielbiam! Cóż, potrzeby moich włosów wyraźnie ulegają zmianom. Kiedyś ten produkt niesamowicie je obciążał i zaraz po aplikacji miałam na głowie jeden wielki "oklap". Teraz odżywka wspaniale je dyscyplinuje, dociąża, nabłyszcza i wygładza. Aż nie do wiary, że taki zwykły, drogeryjny produkt tak fenomenalnie się u mnie sprawdził. Nie wiem, czy dla osób z rzadkimi, cienkimi włosami to będzie dobra odżywka, ale dla tzw. "puchaczy", którym ciężko dogodzić pod względem wygładzenia włosów może być idealna. Spróbujcie, bo odżywka jest szeroko dostępna w drogeriach i supermarketach. Może u Was też okaże się hitem.


OLEJOWANIE
____________
Nie wyobrażam sobie pielęgnacji moich włosów bez olejowania i to główny punkt całej imprezy. Aktualnie używam trzech olejków: awokado, makadamia oraz ze słodkich migdałów. Niedawno skończyłam wielką butlę oleju lnianego. Olejków używam osobno i nigdy ich nie mieszam ze sobą, bo nie mam zaufania do takich kombinacji. Wybieram dany olejek, nakładam obficie na włosy, przeczesuję je jeszcze plastikowym grzebieniem, związuję w warkocz i idę spać. Rano dokładnie myję. Teraz używam olejków z Bingospa i są całkiem w porządku - nie mam zastrzeżeń, a cena jest korzystna. Dostępne są tutaj. 


SPOSÓB NA "OKLAP" CZYLI SUCHY SZAMPON XXL BATISTE
____________
Lubię gładkie fryzury, bo takie włosy bardziej lśnią i wyglądają na zadbane. Od czasu do czasu mam jednak dosyć takiego przylizania i wtedy moją tajną bronią jest suchy szampon z Batiste XXL. Rewelacyjny produkt, który zwiększa objętość włosów! Wystarczy spryskać włosy u nasady, lekko poczochrać je palcami i ewentualnie przeczesać po wierzchu. Jak dla mnie to najlepszy spośród wszystkich suchych szamponów Batiste i suchych szamponów w ogóle. Pełni dla mnie bardziej rolę "push-up" dla fryzury, niż jej odświeżania. Nie jest tak sklejający i obciążający jak lakier. Szampon dostępny tutaj.


PŁUKANKA Z SIEMIENIA LNIANEGO
____________
Aktualnie stosuję ją raz w tygodniu. Do około 1,5 litra gotującej wody wrzucam 2 łyżki siemienia lnianego w ziarenkach i gotuję przez minutę, odstawiam do wystudzenia, ale nie za długo, aby roztwór zanadto nie zgęstniał. Po umyciu włosów i nałożeniu odżywki spłukuję ją właśnie tym naparem z siemienia lnianego, a następnie wszystko jeszcze raz spłukuję wodą (nie jest to tak skomplikowane, jak się wydaje). Uwielbiam siemię lniane również do picia, więc staram się regularnie przyrządzać taki napar. 


Tak prezentuje się moja aktualna pielęgnacja - mam nadzieję, że o niczym nie zapomniałam i rozpisałam Wam to z miarę logicznie. Było to dziś trudne, bo sąsiad właśnie urządził sobie swój prywatny festiwal muzyki disco polo. Jeśli jesteście ciekawe rozpiski z poprzednich miesięcy, to tradycyjnie zapraszam do zakładki "włosy" TUTAJ KLIK, gdzie wszystko można odnaleźć. 

_____________

Czy w mojej pielęgnacji znalazł się jakiś produkt, z  którym miałyście już do czynienia? 


↓↓Obserwuj bloga, jeśli chcesz być na bieżąco z nowymi postami ↓↓  


188 komentarzy on "PIELĘGNACJA MOICH WŁOSÓW - AKTUALIZACJA SIERPIEŃ/WRZESIEŃ 2015. "
  1. Włoski masz przepiękne. Tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze powiem,że nie widziałam nigdy takich pięknych i ZDROWYCH włosów :)
      Zapraszam na mojego świeżo założonego bloga: http://hairromaniaczka.blogspot.com :)
      Komentujcie :)

      Usuń
    2. Włosy przepiękne pozazdrościć w pozytywnym znaczeniu tego słowa i śliczna kobieta ;)

      Usuń
  2. Dario, włosy oczywiście pięknet a Ty bardzo podobasz mi się w takim naturalnym makijażu. A teraz innej beczki. Jak radzisz sobie z zawistnymi spojrzeniami kobiet w życiu codziennym? No chyba,że takowych nie ma:) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wokół siebie same dowartościowane kobiety :-)

      Usuń
    2. Bardzo Ci zazdroszczę. U mnie bida z nędzą. Same nic nie robią tylko zazdroszczą:(

      Usuń
    3. Bo baby takie są...Szczególnie te brzydkie. Nóż w plecy by wbiły ale same nic ze sobą nie zrobią!

      Usuń
    4. U mnie podobnie, sama zawisc w pracy.

      Usuń
    5. Na zazdrośników trzeba spojrzeć ze współczuciem, bo to ONI mają problem, nie Wy :-)

      Usuń
    6. Otóż to Dario, bardzo celna uwaga :)

      Usuń
    7. Podoba mi się takie zdrowe podejście :D

      Usuń
    8. A ja na włosy Darii tez patrze z zazdrością, ale nie zawiścią. Nie mam tak gęstych i długich pasm. Co prawda gęstości nie poprawię jakoś spektakularnie, ale staram się pracować nad jakością włosów :D Ostatnio podrazniłam skalp i włosy zaczęły strasznie lecieć, więc mam teraz mały kryzys :(

      Usuń
    9. Zdecydowanie zazdroszczę ale i podziwiam :) Przy okazji żal mi siebie :)

      Usuń
    10. Witam! musze to powiedzieć chociaż pewnie słyszałaś to milion razy- masz najpiękniejsze, najbardziej oszałamiające włosy jakie w życiu swoim widziałam. Są cudowne! bija na głowę nawet te anwenowe. Są przepiękne. Jesteś moim nowym włosowym ideałem! Ach....

      Usuń
    11. To skoro to takie wazne to jak sie dowartosciowac albo dowartosciowac kogos kto Ci zazdrosci? ;) ja sama patrze na Twoje wlosy z podziwem ale uklucie zazdrosci tez czuje ;)

      Usuń
    12. Faktycznie Daria ma cudne włosy :) anwen nie trudno aktualnie przebić a szkoda bo miała kiedyś śliczne. Chyba za bardzo eksperymentuje...Od wlosomanictwa do dziwactwa niedaleka droga..

      Usuń
    13. Stan włosów Anwen znacznie się pogorszył z powodu rozjasniania. Chęci zmiany koloru włosów chyba nie można nazwać dziewactwem ;)

      Usuń
  3. Pokrzywa na moje włosy też działa zbawienie, dlatego zawsze ją mam w kuchennej szafce. Płukanka lniana też fajnie działa na włosy, ale jest dla mnie dość problematyczna, więc rzadko ją stosuję. Muszę spróbować tego patentu z kwasem mlekowym. W moim płynie do higieny go nie ma, więc trzeba będzie iść na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też lubię płukankę z pokrzywy :) Moje włosy bardzo pokochały płukankę łopianową, są po niej bardzo miękkie i błyszczące :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny wpis i rewelacyjne fotki!! Świetne masz włosy godne zazdrosci kazdej dziewczyny :D Oleje są dla mnei ciekawe no i te maski :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Włosy-marzenie :) Swoje dopiero zapuszczam, ale może kiedyś kiedyś osiągnę taką długość bo na taki wygląd to nawet nie liczę :D Ostatnio moim hitem włosowym jest dodawanie do odżywek i masek mąki ziemniaczanej, robi z moimi wiecznie spuszonymi włosami cuda :) Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę, dla mnie to nowość. Muszę spróbować Twojej metody :-) Również pozdrawiam!

      Usuń
    2. Polecam mąkę ziemniaczaną. Tania, łatwa w użyciu, sprawia, że maska (odżywka) robi sie gęsta i kremowa jak budyń. A włosy są sypkie, wygładzone. Skóra głowy mniej mi się przetłuszcza.

      Usuń
    3. Również muszę tej metody spróbować :D

      Usuń
    4. O proszę :O Również muszę wypróbować :D

      Usuń
  7. Dzięki za przepis na płukankę z pokrzywy! Jutro idę do apteki i kupuję :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Płukanka z pokrzywy może okazać się lękiem na moje wypadające włosy oraz problemy z łupieżem. Dzięki Ci Dario za ten post! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że Ci pomoże, bo u mnie w rodzinie sprawdza się już od wielu lat :-)

      Usuń
  9. Na to, aby emulsję do higieny intymnej wykorzystać również na włosy nigdy bym nie wpadła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haa, my włosomaniaczki jesteśmy do wszystkiego zdolne :-)

      Usuń
    2. zgadzam się!!

      Usuń
    3. A co taka emulsja powinna albo czego nie powinna zawierac zeby myc nia wlosy? ;)

      Usuń
  10. Cudowne włosy. Ostatnio w zielarskim kupiłam mieszankę ziół do płukania włosów. Ciekawa jestem jak się sprawdzi 😉

    OdpowiedzUsuń
  11. ja uwielbiam ten szampon z Nivea :) pieni sie o niebo lepiej niz babydream, ma lepszy zapach i lepiej odswieza moja skore glowy :) swedzenia nie zanotowałam. Jak widac jak kazdego co innego :p buziak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście i dodam też, że wiele dziewczyn narzeka na Babydream, że właśnie po nim mają łupież i swędzenie, więc reguły tu nie ma :-)

      Usuń
    2. Ja mam tak od babydream, zaraz po umyciu swędzi mnie głowa i mam łupież :(

      Usuń
    3. A mi nie sluzy Johnson&Johnson - strasznie mnie po nim swędzi glowa. W dodatku jak piana dojdzie do oka... No more twarz to tylko dciema na opakowaniu.

      Usuń
  12. Twoje wlosy sa idealne, a dzieki Twoim poradom poradzilam sobie z wypadaniem wlosow. Musze jeszcze wyprobowac plukanki z pokrzywy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz piękne włosy. Nie mogę się napatrzeć. Wiele cennych rad wyniosłam dzisiaj z Twojego posta.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedyś myłam włosy płynem do higieny intymnej Facelle. Strasznie plątał włosy, ale ogólnie był dobry. Teraz się skuszę na Jelenia tym bardziej, że ma kwas mlekowy :)
    Obecnie Baby Dream, Raz, dwa razy w tygodniu Head&Shoulders dla odświeżenia. 2x w tygodniu maska Biovax, płukanka z octu jabłkowego. Zastanawiam się dlaczego zaprzestałam olejowania, aha, bo skończył mi się olej :)
    Nie kładę też nic na końcówki, a potrzebują tego. Zaciekawiła mnie nowość od Alterra z olejem z pestek moreli. Może jutro się po nią wybiorę . Siemię lniane piję codziennie na czczo :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "aha, bo skończył mi się olej" - hehe :-)

      Usuń
  15. Włosy masz niesamowite :)
    Zazdroszczę Ci ich ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. żebym i ja miała tyle wytrwałości i była tak systematyczna :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to niestety kwestia kluczowa, zresztą w wielu dziedzinach życia :-)

      Usuń
  17. Zrobisz post o swoich ulubionych świecach Yankee Candle na dzień dzisiejszy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się dodać informację o ulubionych świecach w jednym z jesiennych postów, które już niedługo :-)

      Usuń
    2. ja też bym z chęcią poczytała o ulubionych zapachach yc

      Usuń
    3. Czekamy zatem! :)

      Usuń
  18. Ja niestety NIGDY nie dojdę do Twojej perfekcji. Po prostu taka genetyka: mam włosy cienkie i delikatnie :(((. Taka sytuacja :(. Ale na Twoje mogę patrzeć godzinami.....
    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze możesz poprawić stan włosów, jakiekolwiek by nie były. Jasne, pewnych rzeczy się nie przeskoczy ale...moje włosy nie zawsze wyglądały tak, jak teraz i uważam, że to duża zasługa pielęgnacji :-)

      Usuń
    2. mam wielką butlę oleju lnianego / niedługo konczy sie przydatnośc a i tak trzymam w lodówce / , może warto od tego zacząć ? :)
      A

      Usuń
    3. Aha, i w ogóle jesteś WIELKIM TALENTEM jeśli chodzi o zdjęcia. Przemyślane, idealne kadry. Poważnie mówię.
      A.

      Usuń
    4. Jasne, jeśli jeszcze olej jest przed upływem terminu ważności, to zdecydowanie warto go zużyć na włosy :-)
      I dziękuję bardzo za tak miłe słowa :-) Pozdrawiam!

      Usuń
  19. Zawsze znajdę na Twoim blogu coś inspirującego. Same cenne informacje i w ogóle ten blog jest inny od innych. Dziękuję i pozdrawiam L. :)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Co myślisz o kozieradce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie o niej osobny wpis :-)

      Usuń
    2. Super, bo aktualnie stosuję kozieradkę na wypadanie włosów. Nigdy mi nie leciały, ale teraz zobaczyłam zwiększoną ilość, nawet, jak byłam u fryzjera na podcięciu włosów, to też to zauważyła. Ja robię tak, że 1 płaską łyżeczkę kozieradki zalewam ok. 50 ml wrzącej wody, przykrywam talerzykiem i odstawiam na 10 minut do zaparzenia. Odcedzony napar aplikuję na skórę głowy strzykawką. Jedyna wada kozieradki jest taka, że cały czas czuję zapach rosołu wokół siebie =D.

      Usuń
  21. Dario a kiedy można się spodziewać postu z nowościami w szafie? stała czytelniczka pozdrawia z Łodzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie w nadchodzącym tygodniu :-)

      Usuń
    2. Nareszcie:-) Już nie mogę się doczekać. Przede mną zakupy jesienne i szukam inspiracji.

      Usuń
  22. Dario mam pytanie dotyczące glinki zielonej z firmy Argiletz czy ta w tubie różni się od tej sypkiej jaką najlepiej wybrać? Pizdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie lepiej tą sypką. Ta w tubce szybko zasycha w środku i w ogóle jest mniej wydajna. Poza tymz auważyłam, że sypka lepiej działa :-) Pozdrawiam!

      Usuń
  23. Olejek przed spaniem nakladasz na suche czy mokre wlosy?

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakiej farby używasz? Pięknie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo podobają mi się Twoje loki *.*
    Mogłabyś napisać jak je zrobiłaś?
    Ściskam,
    Agata.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj pokazywałam krok po kroku: http://kosmetyczna-hedonistka.blogspot.com/2015/04/moj-ulubiony-sposob-na-luzne-naturalne.html Pozdrawiam :-)

      Usuń
  26. Zaciekawiłaś Białym Jeleniem. Lecę po niego jutro :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Płukanka z pokrzywy...przypomniałaś mi o niej! Mam problem z łupieżem, stosuję szampon Ketoxin, który ma pomóc i dodatkowo wzmocnić włosy...warto wspomóc jego działanie pokrzywą. Dziękuję! :)
    Do wypróbowania wpiszę sobie również emulsję z kwasem mlekowym :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dario i ja zmagam się ze swądem tylko po gumie do włosów:( dzisiaj zrobię sobie plukanke bo normalnie oszalec można. Super wpis:) ostatnio kupiłam olejek avocado tylko z bielendy 3w1 i jak dla mnie średniak. Jednak moim numerem 1 jest olejek jojoba z nacomi:) chętnie spróbuję któregoś olejku polecanego przez Ciebie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to pewnie dlatego ze olejki z bielendy to są jakies mieszanki, spróbuj moze jakis 100% ;)

      Usuń
    2. Zdecydowanie polecam olejki 100%. Jeśli już, to sama możesz sobie zrobić taką mieszankę :-)

      Usuń
  29. Batiste (ostatnio zdradzam z Timotei), pokrzywa i Tangle Teezer - to też moje niezbędniki :) muszę kiedyś wreszcie wypróbować ten szampon Babydream, słyszałam o nim wiele dobrego...:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Masz przepiękne włosy <3
    Tylko pozazdrościć ;)

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Pokrzywa jest, siemię lniane jest, jutro dzień wolny - jest. Dzień testowania Twoich rad :D

    OdpowiedzUsuń
  32. U mnie Niestety szampon baby dream kompletnie się nie sprawdził. Włosy były po nim tłuste i nawet kilku godzin nie wytrzymywały. . Jednak do pędzli tak jak polecałaś jest ok😊 olej lniany (odkryty dzięki Tobie) i kokosowy genialnie odżywiają moje włosy . Aktualnie jestem na fazie walki z wypadaniem włosów (leki przeciwzakrzepowe tylko pogłębiły problem) wcierka jantar . Na razie po 2tyg nie widzę pi niej zbytniej roznicy ale mam nadzieje ze pomoże. Zamierzam potem zastosować biotynę w tabletkach.mam nadzieje ze pomoże 😊

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam Twojego bloga Dario :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Dario Twoje włosy są dla mnie najcudowniejsze na świecie. Dzięki Twoim poradom udało mi się zahamować straszne wypadanie włosów. Zaczęłam od jantaru wcierki i picia pokrzywy do tego zmieniłam szampon na babedream i po paru.miesiącach wypadanie zmniejszyło się bardzo bardzo. Ostatnio zabrakło nam w domu szamponu dla dzieci (im też zaczęłam myć jedynie babedream) i musiałam szybko coś kupić. Do rossmanna daleko wiec w sklepie kupiłam szampon i płyn Zaja Maziajki o zapachu lodów i cząsteczek i powiem Tobie super szampon. Moim synkom przeszkadzał zapach bardzo słodki ale ja też spróbowałam i włosy po nim super. Miękkie super się rozczesywaly a mam włosy do pasa. Nivea kiedyś mieliśmy i moje dzieci dostały po nim skorupke na głowie i tęsknię ich swedziały główki wiec wiem o czym piszesz:-) Poza tym uwielbiam Twoje wpisy. Dla mnie Twoja strona jest najlepsza na świecie. Mam 36 lat a dzięki Tobie tyle się dopiero dowiedziałam o pielęgnacji włosów. Pozdrawiam Ciebie serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za tyle ciepłych słów i również pozdrawiam! :-)

      Usuń
  35. Uwielbiam posty o włosach! Biorę przykład z twojej pielęgnacji i bardzo mi to pomogło :) ! Ja ostatnio wypróbowałam babydream fur mama- Vohlfuhl bad balsam do kąpieli myję nim włosy, są sypkie miękki i gładkie polecam Ci gorąco!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tego chyba jeszcze nie próbowałam, więc dziękuję za polecenie :-)

      Usuń
    2. A porpos szamponu babydream próbowałas nowa wersje ułatwiająca rozczesywanie? Jest świetna :) o wiele lepsza :D

      Usuń
    3. Nigdy nie widziałam tego szamponu na półkach. Powiem Ci, że ja i tak zawsze nakładam na włosy odżywkę, więc dla mnie opcja ułatwiania rozczesywania w szamponie jest w sumie zbędna :-)

      Usuń
    4. Ja tak samo, ale po zwykłym babydream włosy były tępe, a przy nowej wersji są świetne :))

      Usuń
  36. Cześć, a próbowałaś po użyciu suchego szamponu nie tylko przeczesać włosy, ale także przez kilkanaście sekund podsuszyć je suszarką z chłodnym nawiewem? Mam ciemne włosy i także używam szamponów z Batiste, ale mimo wyczesywania zostawał mi biały pyłek na włosach, co nie wyglądało estetycznie (czasami gorzej niż same przetłuszczone włosy), a nadmierne czesanie powodowało ponowne przetłuszczanie. I teraz moje "mycie" włosów wygląda tak: spryskuję włosy suchym szamponem, delikatnie wmasowuję go palcami w skórę głowy (raczej staram się wtedy unikać grzebienia), a po kilku minutach suszę chłodnym nawiewem. I tym sposobem moje włosy ponownie są lekkie i pozbawione białego pyłu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie próbowałam takiego sposobu, ale na pewno to zrobię. Wydaje się być bardzo ciekawym rozwiązaniem - dziękuję :-)

      Usuń
  37. Dario, czy po tej plukance z pokrzywy wlosy nie pachną jakoś dziwnie? Chcialabym ją wypróbować na swoich włosach, czy mogę zaparzyc zwykłą herbatę z pokrzywy w torebkach czy jednak powinna to być suszona pokrzywa (lisciasta ) ? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem Darią, ale myślę, że na próbę może być taka z torebek, tyle że ma słabsze działanie;)

      Usuń
    2. Zupełnie nie pachną, także bez obaw. Osobiście bardziej lubię pokrzywę w listkach, bo jest po prostu lepsza jakościowo i podobno mocniejsza :-) Oczywiście możesz zrobić napar z torebek, tylko tak jak wspomniała Czytelniczka wyżej może to być słabsze :-)

      Usuń
    3. Dziękuje za odpowiedz ! :))

      Usuń
  38. Dario, ja trochę w inny temacie... pisałaś na insta, że październik to będzie miesiąc ślubów, u mnie podobnie. Zaczynam panikować, bo nie mam się w co ubrać hahaha :) Proszę, poradź co jest na topie teraz. Jesteś dla mnie największą inspiracją, masz wyczucie stylu i klasę we wszystkim. Jestem dumna, że w tym kraju są TAKIE kobiety :) i bardzo się cieszę, że "dzielisz" się sobą z innymi. Pozdrawiam Cię serdecznie. Joanna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie lepiej kupic cos co jest w twoim stylu? Daria ubiera sie oczywiscie pieknie, ale zauwazylam ze bardziej ubiera sie w swoim stylu niz to co akurat jest modne :) a to jest bardzo trudne do osiagniecia przez bijace zewszad reklamy. I chyba lepiej kupic cos co jest pasujace do twojej figury, niz na sile cos co jest modne. No takie moje zdanie.

      Usuń
    2. Kochana, teraz w modzie jest totalna dowolność i wszystko tak naprawdę jest modne. Ważne, żeby nie przesadzić i pójść w czymś, co będzie wygodne i odpowiednio dobrane kolorystycznie do urody i sylwetki. Ja w tym sezonie będę stawiała na długie sukienki z rozcięciami lub krótsze na przodzie, a dłuższe z tyłu. Świetne sukienki ma Mohito :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  39. hej, a ja mam pytanie odnośnie Schauma Cream&Oil Krem i Olejek. Produkt ten nakładasz Dario na wilgotne włosy jeszcze przed suszeniem czy już może po całkowitych wyschnięciu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nakładam tą odżywkę dwuetapowo "na zakładkę" czyli przed samym suszeniem na mokre włosy, a następnie po wysuszeniu na same końcówki :-)

      Usuń
  40. Kochana co ule myjesz włosy?

    OdpowiedzUsuń
  41. Witam. Potrzebuję pomocy. Jakiś czas temu postanowiłam ściąć zniszczone włosy i na nowo je zapuszczać , ale już świadomie. Fryzjerka zarobiła mi loba i tu się zaczął problem. Włosy zaczęły mi się okropnie wywijać. Co mogę teraz zrobić? Czy to jest kwestia złego cięcia? Nie mogę patrzeć na siebie . - See more at: http://www.kosmetyczna-hedonistka.blogspot.com/2015/09/8-zasad-pielegnacji-cery-ktorych-warto.html#more

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jakieś produkty wygładzające? Dodawanie mąki ziemniaczanej do maski, nafta albo płukanki z szałwii?

      Usuń
    2. +emolientowa pielęgnacja , bo to wygładza i zatrzymuje wilgoć we włosie

      Usuń
    3. Przede wszystkim musisz suszyć włosy stylizując na okrągłej szczotce, wywijając pod spód. Możliwe, że cięcie było nieprawidłowe lub taki urok Twoich włosów i w tej sposób się układają. Poradziłabym Ci wsmarować w końcówki włosów po umyciu odżywkę bez spłukiwania o której wspomniałam (Schauma), podsuszyć zwykłą suszarką i dokończyć stylizację na okrągłej szczotce :-)

      Usuń
  42. Ja polecam nakładanie masek na suche włosy (omijając okolice skóry głowy), zwinięcie ich w kok na czubku głowy i pójście spać. Rano po umyciu głowy włosy są idealne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba zartujesz... nie mozna tak robić! Niektore maski sa ok, ale niektóre moga zawierac skladniki ktorych nie mozna trzymac dlugo na wlosach. Poza tym wlos sie rozpulchnia jak jest tak dlugo oblepiony maska, pozniej jest bardziej podatny na uszkodzenia. Mozna sie czasami niezle przestraszyc rano, jak wlosy beda leciec garsciami.

      Usuń
    2. Włos jest potem bardziej podatny na uszkodzenia. Takie trzymanie masek za bardzo rozmiękcza włosy

      Usuń
  43. kochana skąd to piękne lustro w srebrnej ramie? buziaki

    OdpowiedzUsuń
  44. Hej, jak myślisz kwas mlekowy zakupiony w zrób sobie krem dodany do jakiegokolwiek szamponu podobnie się spisze jak ten płyn do higieny intymnej? Chyba spróbuje. Dzięki za coraz to nowsze pomysły :D Włosy marzenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie próbowałam ale czytałam o takich eksperymentach u innych dziewczyn. Musiałabyś po prostu dobrać odpowiednie proporcje i wtedy powinno zadziałać prawidłowo, natomiast sama nie jestem w stanie Ci ich podać :-)

      Usuń
  45. Zawsze miałaś takie piękne włosy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może zrobiłabyś jakiś wpis podsumowujący twoją drogę do aktualnego stanu włosów? Coś jak moja włosowa historia?

      Usuń
    2. Może kiedyś, jak znajdę odpowiednie zdjęcia, aby to dobrze zilustrować :-)

      Usuń
  46. Przepiękne włosy,ciekawa pielęgnacja, muszę spróbować tej płukanki z pokrzywy :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Dziewczyny,
    Szukam odpowiedniej pierwszej suszarki! Nigdy wlosow nie suszylam, chyba, ze w nagłej sytuacji zdarzało mi się na szybko suszyć starą suszarką mamy. Niestety suszylam gorącym i mocnym nawiewem, a włosy wyglądały okropnie! (Nie mogło być inaczej) . Teraz ze zbliżającą sie zimą chciałabym sobie kupic suszarkę i czasem po umyciu wymodelować na szczotkę (niestety nie często bo moje włosy są słabe)... Jednak szukam porządnego sprzętu, wszystkie moje urządzenia do stylizacji wlosow są z Babyliss i jestem z nich bardzo zadowolona, rozglądałam sie za taką tez suszarką jednak wybór jest ogromny a w oko mi wpadła suszarka Philips moisture protect, czytałam juz na kilku blogach recenzje, jednak nie jestem do końca przekonana. Proszę o radę dziewczyn, ktore mają tą suszarkę a także tych, ktore mają inną i są również zadowolone (cena nie gra roli) . Z gory dziękuje i bardzo proszę o pomoc, zalezy mi na dobrym sprzęcie na lata. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama szukam takiej suszarki :-)

      Usuń
    2. Polecam suszarkę Fox Smart, można ją dostać w hurtowniach fryzjerskich, jest to kompaktowa, profesjonalna suszarka, ma mocny nawiew który można oczywiście regulować, ma również w zestawie dwie nakładki z bardzo wąską końcówką przeznaczoną do modelowania. Wcześniej używałam suszarki Philipsa (inny model niż tutaj podany) ale byłam strasznie zawiedziona, suszyłam włosy bardzo długo i było to męczące, najczęściej kończyło się na niedosuszonych włosach... Przy Foxie suszę włosy naprawdę chwilę, jedynym minusem może być dla kogoś jej waga, jest dosyć ciężka ale dla mnie przy niskim wzroście nie stanowi dużego obciążenia. Dodam że suszarka kosztuje ok. 120 zł, ja na fakturę kupiłam ją za 99zł.

      Usuń
  48. babydream nienawidzę, najgorszy na moje włosy skalp szampon, ale za to maskę loreal bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  49. A czy możesz doradzić jak postępować z bardzo suchymi włosami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. emolienty(oleje, maski emolientowe)+ nawilżanie(pod warunkiem, że nie ma deszczu iupały po puch:)

      Usuń
    2. Daria, czy Ciebie jeszcze komplementy ruszają? Dostajesz ich tyle, że to juz nuda co?:)

      Usuń
    3. Zgadzam się - emolienty na pewno przy dłuższym stosowaniu poprawią stan Twoich włosów. Tutaj pisałam o pielęgnacji z emolientami, więc zajrzyj, jeśli masz ochotę: http://kosmetyczna-hedonistka.blogspot.com/2015/03/jak-dobrac-odpowiednia-odzywke-do-wosow.html

      Usuń
    4. A co do drugiego komentarza, to skąd takie pytanie? Zawsze miło przeczytać coś pozytywnego na swój temat, chyba, że się jest próżnym, to wtedy może być nudne :-)

      Usuń
    5. Ja uważam, że to świetnie że kobiety potrafią komplementować inną kobietę bez cienia fałszywości, tym bardziej, że w dzisiejszych czasach fora zalewa fala zazdrości i krytyki pozbawionej jakiegokolwiek uzasadnienia. I zgodzę się, że każdemu cieplej się robi na sercu czytając miłe słowa na swój temat. Babeczki, doceniajmy inne kobiety! :)
      Ja również się powtórzę- nie mogę się napatrzeć na Pani przepiękne, DOSKONAŁE włosy:)) Pozdrawiam!

      Usuń
  50. Moje włosy po olejowaniu były piękne a po jakimś czasie zrobiły się sianowate i takie suche, czyżbym przedobrzyła z olejowaniem? Co mogę teraz zrobić? Dziękuję za odpowiedź niezastąpiona!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jakiś składnik jest oleju, który po dłuższym czasie powoduje efekt przedobrzenia?:) Oczyść prostym szamponem z sls i pielęgnuj ''od nowa''. Poczytaj też o PEH-owej pielęgnacji np. u Anwen albo Gapowo

      Usuń
    2. A jakiego oleju używałaś dokładnie? Myślę, że to może być kwestia nieodpowiedniego produktu.

      Usuń
    3. Olej lniany i odbudowujący z Yves Rocher, to przecież super oleje..

      Usuń
    4. Nie chodzi tylko o jakość oleju tylko dobór do rodzaju włosów. Również polecam zapoznanie się z równowagą PEH oraz doborem oleju do porowatości włosów.

      Usuń
  51. WOW! Ile fantastycznych porad w jednym miejscu, genialny wpis!
    Płukanka z pokrzywy? że ja na to nie wpadłam... :) Na pewno spróbuję, mam problem z przetłuszczaniem się włosów u nasady.
    Kradnę również maskę z BingoSpa, nie znałam jej i bardzo chętnie sprawdzę działanie na moich włosach. A ampułki L'Oreal uwielbiam, ale wersję Absolut Repair :) Batiste rónież bardzo lubię, nawet tą samą wersję :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Polecam wyprobowac olejek do olejowania włosów marki LOTON (aktualnie w promocji w Rossmanie za 10,-) wersje Macadamia & Avocado. jest bardzo fajny, pieknie wygladza :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Jeja co za włosy... Cudowne! Ile ja bym dała za taką gęstość, objętość i takie fale :D Ciekawi mnie ta maska z BingoSpa, muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Jak zawsze świetny artykuł :) Mam pytanie związane z wodą którą myjemy włosy. Jeszcze jakiś czas temu będąc w Polsce miałam bardzo duży problem z włosami.. Puszyły się niemiłosiernie nie dało się ich uporządkować no i wypadały bardzo :( Stosowałam różne odżywki, maski olejowałam je, robiłam przeróżne płukanki. Nawet na jakiś czas ograniczyłam kosmetyki ale nic to nie pomogło :( Od lipca przebywam w Holandii i moje włosy nigdy nie miały się tak dobrze. Poprawe zauważyłam już po pierwszym umyciu włosów. Włosy są miękkie, lśniące nie wypadają... Stosuję tutaj tylko szampon babydream i maskę z kallosa którą przywiozłam z Polski. Woda w Holandii jest znana z tego, że nawet nie kupuje się jej w sklepie tylko wszyscy piją kranówkę bo taka jest najlepsza i najzdrowsza. Czy możliwe jest, że woda którą myjemy włosy może aż tyle zdziałać ? Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne! Sama również to zauważyłam :-) Zawsze jak bywam w okolicach Wrocławia moje włosy po umyciu stają się baaardzo suche :-)

      Usuń
    2. O nie a ja mam zamiar studiować we Wrocławiu :( nie no nie będę z powodu włosów rezygnowala z miejsca studiów ale mnie trochę przerazilas :D

      Usuń
    3. Bez obaw, każdy ma inne włosy, które reagują w różny sposób, więc spokojnie :-)

      Usuń
    4. Wrocław, moje miasto, słynie niechlubną chwałą twardej wody. Mieszkam tu od studiów. Ale mam mięciutkie włoski dzięki odpowiedniej pielęgnacji, także sprawa do ogarnięcia ;)

      Usuń
    5. Oczywiście. Ja większość życia mieszkałam na Dolnym Śląsku, więc jakoś włosy mi nie odpadły :-)

      Usuń
  55. Bardzo lubię ten suchy szampon właśnie ze względu na podnoszenie objętości, ale osoby które szukają tylko odświeżenia mogą być z niego średnio zadowolone :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Dario jak często można stosować płukanke do włosów z pokrzywy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że w przypadku problemów takich jak swędzenie czy łupież, to tak dwa razy w tygodniu będzie ok :-)

      Usuń
    2. A czy nada się ona również do włosów wypadających? :)

      Usuń
    3. Jasne! Wypadanie może być spowodowane właśnie stanem zapalnym skóry głowy i tu pokrzywa może bardzo pomóc :-)

      Usuń
  57. Nie mogę u siebie dostać bingacza ;/ szampon-tylko babydream ;p

    OdpowiedzUsuń
  58. Dario sytuacja bardziej prywatna ale mam pytanie.
    "Jestem" z chłopakiem od pół roku, od jakiegoś tygodnia dzień w dzień się kółcimy ( jesteśmy na odległość, dzieli nas 400 km ) kłocimy się pisząc oczywiście. No i pokłóciliśmy się i on się do mnie nie odzywa od 2 dni. Ja piszę bo nie wiem o co chodzi, proszę o rozmowę, on nie odpisuje... co zrobiłabyś w takiej sytuacji ? nie wiedząc na czym stoisz? pisałbyś dalej do niego czy po prostu zignorowała i jak napisze to napisze, a jak nie to nie i wielkiej tragedii nie będzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o mnie, to pewnie bym odpuściła i czekała na rozwój sytuacji, bo mam wyjątkowo zawzięty charakter. Czasem trzeba wpuścić do związku trochę "powietrza" i zobaczyć co się wtedy stanie. Być może to taka próba dla Was. Swoją drogą uważam, że o ile nic poważnego się nie stało, to mężczyzna nie powinien bez żadnego wyjaśnienia kończyć rozmowy, bo to po prostu nietaktowne :-)

      Usuń
  59. Przepraszam z góry jak juz ta kwestia była poruszana. Ale czy to prawda, że olej przed nałożeniem na włosy należy lekko podgrzać??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zauważyłam w moim przypadku żadnej różnicy w działaniu, więc myślę, że szkoda "zachodu". Już samo nakładanie oleju może być dla niektórych kłopotliwe i wymagające czasu, a co dopiero jeszcze podgrzewanie :-)

      Usuń
    2. Dzięki :) To chciałam usłyszeć :)

      Usuń
  60. Przepiękne włosy, lśniące, długie gęste, jedwabiste z objętością. Kto by takich nie chciał?:) Przypadkowo tu do Ciebie trafiłam, i nie żałuję. Napar z pokrzywy dobrze mi znany na prawdę pomaga w problemach z skóra głowy, a także bardzo dobrze pomaga na przetłuszczające się włosy, coś o tym dobrze wiem:)


    http://kolorystyczna-dusza.blogspot.com/ - Nowa nazwa bloga:) Jeśli mnie nie pamiętasz byłam z : Spelniaj Twoje marzenia.
    Serdecznie Pozdrawiam, oczywiście obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  61. Z delikatnych szamponów polecam Lilliputz, również z Rossmanna :)
    Recenzja jest na moim blogu :)

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  62. Kosmetyczna hedonistka, a próbowałas myć włosy czarnym mydłem Babuszki Agafii do włosów? To prawdziwa bomba odżywcza dla skóry głowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie próbowałam, ale już od dłuższego czasu mam ochotę myć czarnym mydłem twarz, więc pewnie je zakupię :-)

      Usuń
    2. To nie jest takie typowe czarne mydło. Do włosów jest znakomite jednak do twarzy bardziej polecam Ci czarne mydło Nacomi. To jest właśnie typowe. Jest świetne jako myjadlo do twarzy i peeling enzymatyczny. Warto spróbować z czystym sercem polecam :)

      Usuń
  63. Zazdroszczę zimnego odcienia. Czy czymś je tonujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niczym. Być może to zasługa szamponu Babydream, który ma w składzie rumianek?

      Usuń
  64. Kochana bardzo proszę o szybką odpowiedz!
    W piątek ide podciąć zniszczone koncówki i po konsultacji telefonicznej Pani mi sugerowała podcięcie wlosow nożyczkami (ja chciałabym maszynką, chociaz byłoby to moje pierwsze takie obcięcie). Zalezy mi na tym aby jak najdłużej cieszyć sie zdrowymi końcami, jakie jest Twoje zdanie na ten temat? Nie znam się na tym kompletnie a nie chciałabym żałować bo podcinam ok 10cm! Dodam, ze ide do nowo otwartego salonu i nie znam fryzjerki.
    Z gory dziękuje i pozdrawiam, buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tni maszynka, ja po dobrym cięciu maszynka podcinam kolejny raz dopiero po ok 8 miesiącach i to nawet nie dlatego, że się rozdwajaja, ale żeby nadać kształt :) lepsze na zapuszczanie wlosow, niż wszystkie wcie

      Usuń
    2. Uważam, że lepsze są nożyczki, tylko muszą być profesjonalne i ostre. Dodam, że to moja subiektywna opinia i miałam ścinane włosy maszynką, więc posiadam jakieś porównanie :-)

      Usuń
  65. Daria, a co sądzisz oleju arganowym z tej firmy? Myślisz, że warto kupić? bo nie chce wydać pieniędzy na marne, a do tej pory kupowałam tylko z Nacomi.
    http://www.naturalne-piekno.pl/oleje/579-olej-arganowy-organiqe-maroc.html#/12-pojemnosc-50_ml

    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostałabym przy Nacomi, bo tej firmy w ogóle nie znam i nic o niej nie słyszałam :-)

      Usuń
  66. Masz piękne włosy <3
    W starszych postach widziałam jak pokazujesz jak skrócić końcówki w kształcie V czy teraz nadal nosisz ten kształt czy na prosto ścinasz? Jeśli robisz to sama w domu to mogłabyś napisać mi w jakiś sposób to robisz bo chciałabym samodzielnie ściąć końcówki a mam włosy na prosto ścięte
    Z góry dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam teraz ścięte włosy bardziej na prosto, ale nie całkiem, z lekkim łukiem mozna powiedzieć. Ścina mi mama :-)

      Usuń
  67. Witam, ja również zaprzyjaźniłam się z Babydream i nie zamieniam go na inny. Nawet mój mąż się do niego przekonał. Zawsze muszę kupować po dwie butelki bo jedną mi podkrada :) P.S. Czy były już wyniki ostatniego konkursu?

    OdpowiedzUsuń
  68. Używasz jeszcze mleczka prostującego z marion?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skończyło mi się i mam problem z jego ponownym zakupem. Nigdzie nie ma :-)

      Usuń
  69. Jakie Twoje włosy są cudowne, nie mogę się napatrzeć! Ja z moimi cienkimi a na dodatek ostatnio ostro wypadającymi mogę sobie o takich jak Twoje jedynie niestety pomarzyć ;). A co do delikatnego szamponu, to u mnie z kolei babydream się nie sprawdził ze względu na rumianek, ale za to bardzo lubię aloesową wersję płynu do higieny intymnej facelle, również ma kwas mlekowy :).

    OdpowiedzUsuń
  70. Jestem bardzo ciekawa ile cm masz w kucyku? :) jezeli juz kiedys odpowiadalas na to pytanie to przepraszam ale jestem tu nowa :) podziwiam i pozdrawiam, Twoja imienniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  71. witam, czy tylko ja mam problem z szamponem babydream? na głowie synka doskonale się pieni, a u siebie nawet nie mogę go rozsmarować, jest jakby.. tępy? moim włosom on nie pasuje, czy o co chodzi? :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może tak być, bo czytałam już wiele takich opinii jak Twoja. U mnie natomiast pieni się bardzo dobrze. Oczywiście nie tak, jak zwykły szampon np. Pantene czy Nivea ale nie jest najgorszy. Miałam kiedyś szampon z Orientany, który był po prostu koszmarny pod tym względem, bo nie pienił się w ogóle, nawet przy drugim myciu :-)

      Usuń
  72. Babydream to także mój hit. Ale zdecydowanie muszę wypróbować ten płyn z Białego Jelenia :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Kurcze mam "jakościowo" bardzo podobne włosy i też mi sięgają jak Tobie lekko za talię, ale wydaje mi się, że są duuuuuuzo krótsze niż Twoje, a Twoja długość jako całość, a nie do konkretnego punktu ciała się wydaje idealna wlasnie :( chyba, że taki ze mnie knypek (163cm), a Ty jesteś taka wysoka :D byłabyś tak miła i zmierzyla sobie włosy? Od jakiegoś konkretnego punktu, zebym miała porównanie u siebie. Aaa i często myjesz włosy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem wysoka, mam 172, więc masz dobre wrażenie :-) Nigdy nie mierzyłam włosów i raczej trudno byłoby mi to zrobić z dokładnością. Głowę myję co drugi dzień :-)

      Usuń
  74. Chciałabym się poradzić, szukałam w hebe borówkowego olejku "do ciała" który polecałaś jakiś czas temu firmy Nacomi do olejowania włosów, niestety nie znalazłam go ale za to znalazłam olej przeznaczony docelowo do olejowania też firmy Nacomi, coś podobnego do tego: https://alledrogeria.pl/7213-thickbox_default/nacomi-maska-do-olejowania-wlosow-7-oils.jpg Przeczytałam sobie skład i wszystko w porządku ale w sposobie stosowania jest napisane żeby nałożyć olejek na 30 minut po czym go zmyć, zastanawiam się czy jak zastosuję olejek na całą noc tak jak Ty opisywałaś to nic się z nimi nie stanie? Dodatkowo pamiętam, że pisałaś, że nigdy nie mieszasz olejków a tutaj jest to jednak kombinacja. Może słyszałaś coś o tych olejkach i możesz się wypowiedzieć? Będę Ci wdzięczna za odpowiedź bo dopiero zaczynam moją przygodę z olejowaniem, mam włosy do wysokości biustu i są w dobrym stanie ale zaczynam zapuszczać (marzę o długości takiej jak Ty masz :)) i warto o nie bardziej zadbać, dodatkowo mam rozjaśniane końce :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo proszę o odpowiedź :)

      Usuń
    2. Naprawdę bardzo mi zależy na opinii kogoś kto ma o tym pojęcie, proszę o odpowiedź, pozdrawiam!

      Usuń
    3. Kochana, wybacz za zwłokę w odpowiedzi, ale dopiero teraz zauważyłam Twoje pytanie. Jeśli chodzi o ten olejek, który podlinkowałaś, to ja jednak wybrałabym jednoskładnikowy olej do olejowania. Tak jak już wcześniej pisałam - niezbyt przepadam za mieszankami, chociaż nie neguję całkowicie mieszania olejów. Czasem takie połączenia są udane, a czasem nie. Polecałabym Ci olejki 100% np. olej makadmia z Bingospa, olej awokado z Dellawell (dostępny w Hebe) lub inne olejki tej marki, które również znajdziesz w tym sklepie. Co do nich mogę poręczyć, że jeśli nałożysz na całą noc, to nic złego się nie stanie. Myślę, że olejowanie na noc jest jednym z najlepszych sposobów na regenerację włosów :-) Pozdrawiam ciepło :-)

      Usuń
    4. Przepraszam za moją nachalność ale dziękuję Ci kochana za odpowiedź, w takim razie będę szukać w hebe tych olejków które poleciłaś :) Pozdrawiam :)

      Usuń
    5. Nie ma problemu - zawsze staram się pomóc, ale czasem po prostu pytanie gdzieś umknie i dobrze, jak ktoś się przypomina :-) To nawet wskazane, jeśli zależy Ci na odpowiedzi :-) Pozdrawiam :-)

      Usuń
    6. Kochana jeszcze jedno pytanie, niestety myję włosy codziennie (chciałabym to zmienić ale to już inna sprawa) a wspominałaś żeby przed każdym myciem aplikować olejek, praktykuję nakładanie olejku na całą noc tak jak mówiłaś i teraz nie wiem czy mam to robić codziennie czy jednak zachować odstęp i robić to co dwa dni? Z góry dziękuję za odpowiedź, pozdrawiam!! :)

      Usuń
  75. Piękne ma pani włosy. :))

    OdpowiedzUsuń
  76. Zapraszamy na pierwsze stoisko firmowe Biały Jeleń w Krakowie.
    Znajdziecie nas w Centrum Handlowy Czyżyny obok salonu Play.

    Do zobaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Hej Dario, mam pytanie czy używałaś może kiedyś wodnego roztworu gencjany, by ochłodzić odcień włosów?
    Moje długie, ciemnobrązowe włosy w trakcie lata od słońca złapały sporo rudych refleksów co niestety średnio mi się podoba i chciałabym ochłodzić ich odcień przy pomocy gencjany. Jednak nie wiem czy lepsza byłaby dla nich płukanka czy może maska z dodatkiem gencjany. Będę wdzięczna za wszelkie wskazówki, wskazanie proporcji, częstotliwości z jaką używać gencjany by włosów nie przesuszyć itp. Pozdrawiam serdecznie, Paulina.

    OdpowiedzUsuń
  78. Dario, mam zasadnicze pytanie . Borykam się z syndromem włosów które stoją w miejscu. Nie podejrzewam że to wina pielęgnacji , czy tez powodem są kruszące się końcówki. Śledzę twoją pielęgnację i się staram wdrażać w życie .Nie prostuję ich , używam drogich masek i olejków zabezpieczających końce. Koleżankom rosną dwukrotnie szybciej i zmieniają swoja długość moje niestety nie chcą urosnąć nawet do piersi .Będę wdzięczna za wszelkie wskazówki w jaki sposób mogłabym rozwiązać ten problem . Podejrzewam że mam nadmiar androgenów ale nie wiem czy to ma wpływ na porost włosów na owłosionej skórze głowy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  79. Cześć Dario!
    Zacznę od "słodzenia" :) Uwielbiam Twojego bloga, uważam go za najlepszego, najfajniej prowadzonego i najbardziej profesjonalnego bloga lifestylowego! I mówię to naprawdę szczerze. Do tego Ty jesteś tak śliczną i zadbaną kobietą, że zawsze miło podglądać i naśladować. A włosy to masz takie, że OOOH! Normalnie jesteś moją "włosową guru" :D Dlatego mam pytanie a właściwie 2. Czy mogłabyś kiedyś napisać jak wygląda prawidłowe pielęgnowanie włosów dzień po dniu? Czy można używać maski po każdym myciu, jak często używać odżywki do spłukiwania, bez spłukiwania, olejków. Czy po masce użyć jeszcze odżywki... Takie krok po kroku dla włosomaniaczki. A drugie pytanie dotyczy włosów po trwałej ondulacji. Na nieszczęście dałam się namówić fryzjerce na zrobienie trwałej (że niby moje cienkie, delikatne włosy będą wygodniejsze w utrzymaniu i nabiorą objętości; wyszło z tego tylko nieszczęście, płacz i łamiące się włosy). Jakiego rodzaju kosmetyków używać po takim zabiegu chemicznym? Zabrałam się najpierw za Wella, System Professional, Maska regenerująca strukturę włosów zniszczonych i do tego szampon tej samej linii, Mleczko Mythic Oil a ostatnio sięgnęłam po kultowe produkty: Kallos Keratin i Milk oraz Biovax Naturalne Oleje i Henna Wax. Czy nie obciążę tym zbytnio włosów? Jak byś miała chwilę czasu to będę baaardzo wdzięczna za odpowiedź i podpowiedź co z tymi włosami robić (bo fryzjerce już nie wierzę) ;) mam nadzieję, że mi pomożesz... Bo jak nie Ty to kto?! :D Pozdrawiam Cię serdecznie. Kate

    OdpowiedzUsuń
  80. Hej :) zakupiłam ostatnio płyn Ziaja z kwasem mlekowym właśnie, myślisz, że nada się jako szampon do włosów? :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Czesc Kochana! Chcialam zapytac, czy duzo na dzien wypada Ci wlosow? Jaka mniej wiecej jest to ilosc? :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature