Top Social

PALETY CIENI DO DZIENNEGO MAKIJAŻU, KTÓRE WARTO MIEĆ: NAKED CHOCOLATE, I HEART CHOCOLATE, NUDE TUDE, GIRLS ON FILM.

Mam wiele palet z cieniami, ale tak naprawdę najczęściej sięgam po te z brązami oraz z neutralnymi kolorami. Taki brązowo-złoty makijaż pasuje do każdego typu urody, do każdego stroju i na większość okazji. Dziś przygotowałam dla Was wpis na temat paletek z neutralnym kolorami, które po prostu warto mieć. Jeśli jesteście fankami brązów, złota i innych, naturalnie mieniących się odcieni, to zapraszam do czytania dalej. Pokażę Wam w co warto zainwestować.

Zacznijmy od tego, że przetestowałam już naprawdę mnóstwo palet z cieniami, zarówno tych droższych marek, jak i tych tańszych. Wnioski są z tego takie, że cena niekoniecznie idzie w parze z jakością. Co prawda nie spotkałam się z drogimi cieniami, które byłyby złe jakościowo, ale okazywały się niejednokrotnie przeciętne i niewarte swojej ceny. Mało tego, cienie z niskiej półki cenowej bardzo pozytywnie mnie zaskakiwały swoją rewelacyjną jakością.  Taką marką, którą lubię za dwie świetne paletki jest I Heart Makeup, o których napiszę Wam dalej.


I HEART MAKEUP - NAKED CHOCOLATE (BIAŁA CZEKOLADA) ↑
__________
Na pierwszy rzut oka najbardziej przykuwa uwagę i zaskakuje wygląd zewnętrzny paletki. Jest niesamowicie apetyczny, słodki i ciekawy, przez co prawdziwe maniaczki słodyczy, a zarazem fanki makijażu powinny szczególnie się tą paletką zainteresować. W środku znajdziemy wielkie lustro oraz 16 cieni, które pachną czekoladowo, kakaowo i słodko. Pigmentacja? Świetna! Kolory? Genialne! Lubię tą paletę za lekko mokre wykończenie cieni błyszczących i sama ich konsystencja taka również jest. Pamiętajcie, aby błyszczące cienie zawsze nanosić na powiekę palcem, wtedy uzyskacie maksymalne nasycenie koloru i połysk. Cienie bardzo dobrze się rozcierają, nie tworzą plam, trzymają się powieki i są trwałe. Nie mam im absolutnie nic do zarzucenia i jest to idealna paleta do makijażu na dzień, choć na wieczór również się sprawdzi. Jej zaskakujący design na pewno przykuje uwagę innych. Próbki kolorów (swatche) znajdziecie u góry. Paleta dostępna tutaj klik. 


I HEART MAKEUP - I HEART CHOCOLATE (CIEMNA CZEKOLADA) ↑
__________
Paletka w tej wersji również jest świetna, bo ma trochę ciemniejsze kolory. Zawiera fiolet, róż i odcienie khaki oraz kolory bakłażanowe z drobinkami. Jest trochę bardziej zróżnicowana kolorystycznie, niż biała wersja paletki. Pachnie równie przyjemnie i jest bardzo wydajna. Cienie nie są tak miękkie, jak np. w The Balm i starczają na nieco dłużej. Trochę bardziej się osypują, niż w Naked Chocolate, ale nadal mniej, niż np. cienie z palet Sleek-a. Ogólnie jestem pod wrażeniem tych dwóch paletek i miałabym kłopot, aby wybrać jedną ulubioną. Ciemna czekolada to już mój drugi egzemplarz, ponieważ pierwszy niefortunnie spadł mi na podłogę i większość cieni się pokruszyło. Brakowało mi jej w moim makijażu, więc musiałam ją kupić ponownie. Próbki kolorów powyżej, paleta dostępna tutaj klik. 


THE BALM - NUDE TUDE ↑
__________
Jeśli jest tu jeszcze osoba, która nie zna paletki The Balm Nude Tude, to naprawdę musi ją wypróbować. W tym uroczym opakowaniu kryje się 12 cieni, które zużywam w 100%, tzn. nie ma tu cienia zbędnego i przeze mnie zupełnie pomijanego w makijażu. Moi faworyci w tej palecie to Stand-Offish i Sultry <3 Formuła cieni The Balm jest specyficzna, bo są niezwykle miękkie i pięknie rozkładają się na powiece. Bez żadnego wysiłku i większych umiejętności makijażowych stworzymy ładny, rozblendowany makijaż. Jest to paleta, po którą sięgam niemalże codziennie i szczególnie wtedy, gdy się bardzo spieszę. Kilka ruchów pędzlem i makijaż jest skończony! Aktualnie jestem posiadaczką 3 takich samych paletek - jedną mam już od bardzo długiego czasu, drugą dostałam w prezencie od chłopaka, a trzecią od mamy. To się nazywa zapas (i brak porozumienia zakupowego). Paleta dostępna tutaj klik. 


MAKEUP REVOLUTION SALVATION PALETTE - GIRLS ON FILM
__________
Uwielbiam palety, które zawierają dużo odcieni błyszczących i maty. Takie są własnie palety Makeup Revolution z serii Salvation. Mam ich kilka w swojej kolekcji i z każdej jestem bardzo zadowolona. Wielokrotnie pojawiały się w ulubieńcach, bo są naprawdę świetne. Perły mają lekko mokrą konsystencję, a maty niesamowicie miękko rozkładają się na powiece, tworząc chmurkę koloru. Palety z serii Salvation są idealne, bo zarówno maty jak i cienie błyszczące mają świetną pigmentację. Szczególnie mogę polecić Wam wersję Girls On Film (widoczna powyżej), Girls Panic oraz Welcome To The Pleasuredome. Którą byście nie kupiły - będziecie zadowolone. Girls on Film dostępna tutaj klik. 


Tak oto prezentują się polecane przeze mnie paletki z neutralnymi kolorami. Mogę również polecić paletę Zoeva Naturally Yours (recenzja tutaj klik), choć używam jej ostatnio rzadziej. Miałyście już okazję wypróbować jakąś omawianą przeze mnie paletę? Jakie wrażenia? 

Zapraszam do obserwowania mojego Instagramu klik 




94 komentarze on "PALETY CIENI DO DZIENNEGO MAKIJAŻU, KTÓRE WARTO MIEĆ: NAKED CHOCOLATE, I HEART CHOCOLATE, NUDE TUDE, GIRLS ON FILM. "
  1. Zdjęcia na Twoim blogu są tak piękne, że powinny być publikowane w jakimś czasopiśmie! :) Zastanawiam się bardzo nad paletką czekoladową, kusi, oj kusi!

    POLINSKA.BLOGSPOT.COM (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się! Zdjęcia są genialne! :D a czekoladową paletkę też bym wypróbowała, wersja biała mnie bardziej kusi :P

      Usuń
  2. Mam dwie palety z MUR i obie mnie rozczarowały pod względem pigmentacji i pracy z cieniami. Zamierzam dać jeszcze szansę paletom czekoladowym- najbardziej intryguje mnie wersja białej czekolady :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Nude Tude <3 Używam jej chyba najczęściej. Muszę zakupić jakąś paletkę z Makeup Revolution, bo z tego co widzę- są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam paletki z MUR :) Są dobrze napigmentowane i są w stanie wytrzymać na powiece całą noc :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szukam palety, która będzie posiadała same matowe cienie. Mogłabys cos polecić ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Z Makeup Revolution mam paletkę matów:) świetnie się na nich pracuje, są bardzo trwałe. Z polecanych przez Ciebie dzisiaj paletek skuszę się na "białą czekoladę"- kolory są takie jak lubię. Zobaczymy jak zachowywać się będą u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dołożyłabym jeszcze Zoevę Naturally Yours :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak przechowujesz swoje pędzle?:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W szklanych wazonach i niestety nie jestem z tego sposobu zadowolona, bo pędzle się trochę kurzą. Muszę znaleźć takie kopułki do ich przykrywania, ale na razie nic tak dużego nie znalazłam :-)

      Usuń
    2. jeśli ktoś wie gdzie takie pokrywki kupić to dajcie znać bo też szukam :))

      Usuń
    3. Kiedyś widziałam, że zoeva ma fajny organizer na pędzle :)

      Usuń
  9. Ciemną czekoladkę mam...ale biała czekolada oraz The Balm skusiło mnie bardzo...
    Przepiękne zdjęcia - jak zwykle ;)

    Pozdrawiam ciepło,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  10. biała czekolada mi się podoba :) bardzo ładne kolory cieni zawiera :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No i namowilas mnie na nude tude :D jesteś okropna! :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam ciemne brązy, muszę nabyć w najbliższym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja mam takie pytanie :D
    Odnośnie włosów !
    Mogłabyś zrobic taki wpis np tydzień moich włosów i napisać co każdego dnia robisz z włosami,ile zajmuje ci pielęgnacja jakich produktów używasz i gdzie je mozna kupić ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajny pomysł - zapisuję na listę :-)

      Usuń
    2. Ja też jestem za tym pomysłem! Genialny! Może pomóc wielu osobom :)

      Usuń
  14. Absolutnie piękne zdjęcia *.*

    OdpowiedzUsuń
  15. Dario a skąd zegarek? Pozdrawiam ciepło, Ania P.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaka śliczna sukienka!! Gdzie kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana, mam pytanie o korektor Lumi Magique z Loreala. Jak on się sprawdza? Jest trochę drogi i ma małą pojemność więc zastanawiam się czy warto. Btw jak zawsze piękne zdjęcia i super przyjemnie czytało się wpis. Buziaki i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już moje trzecie opakowanie i jest bardzo niewydajny, ale uwielbiam go :-) Pozdrawiam :-)

      Usuń
  18. Biała czekoladka najlepiej mi się chyba podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. A masz moze paletę The Balm - Balm Jovi? Ogolnie wszyscy się podniecają The Balm a ta paleta na wizazu ma średnie opinie... Może od osób które się nie znają? Czy jednak akurat ta paleta im nie wyszła? Dodam że nie miałam jeszcze nic z tej firmy więc nie wiem czego oczekiwać ;) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta paletka szału nie robi akurat. Miałam ją i zdecydowanie lepsza jest Nude Tude. Poza tym kolory ma wg mnie ładniejsze :-) Pozdrawiam!

      Usuń
  20. cudowne kolory we wszystkich paletkach!

    OdpowiedzUsuń
  21. A jaka paletke polecilabys dla kobiety w wieku 50 lat tak zeby cienie nie podkreslaly zmarszczek? Szukam na prezent:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w takim przypadku tylko maty, ewentualnie lekkie satyny wchodzą w grę. Możesz zakupić Zoeva Naturally Yours lub np. Makeup Revolution Flawless Matte :-)

      Usuń
    2. Bardzo, bardzo dziekuje za podpowiedz:)

      Usuń
  22. Zastanawiam się nad zakupem tej czarnej paletki z mur:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam, jest dostepny post dotyczacy pedzli? Jakie uzywasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam głównie pędzli Zoeva np. Rose Golden i Pink Elements. Jest już kila recenzji np. tu:
      http://kosmetyczna-hedonistka.blogspot.com/2015/02/pastelowo-zote-nowosci-od-zoeva-rose.html
      http://kosmetyczna-hedonistka.blogspot.com/2014/10/nowe-pedzle-zoeva-pink-elements-classic.html

      Usuń
  24. a iconiki pro? ja mam nr 2 i jest swietna, maty meeega napigmentowane :D i tansze zamienniki tych z loraca.

    OdpowiedzUsuń
  25. I heart chocolate powinna niedługo do mnie przyjść, wczoraj zamówiłam :D fajnie, że pojawiła sie w tym poście, teraz cieszę się, że to właśnie ją wybralam :) mam nadzieję, że nie rozczaruje!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja chyba najprędzej kupiłabym The Balm albo Zoeva :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Girls on film ~ Duran Duran jedna z moich ulubionych piosenek, a i paletkę posiadam i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny post, od jakiegoś czasu przymierzałam się do kupna cieni do codziennego makijażu :) W związku z tym mam pytanie: którą paletę najbardziej doradziłabyś niebieskookiej blondynce o ciepłej cerze?
    Agata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że Naked Chocolate byłaby odpowiednia :-)

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź :D

      Usuń
  29. mam białą czekoladkę i girls on film, ogolnie to z poerwszej nie jestem zadowolona ale za to tà druga uwielbiam i planuje zakup kolejnej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Kusisz Daria! ;))
    Ja w nadchodzącym tygodniu wybieram się do sephory po Naked Basics 2, używam tylko takich neutralnych kolorów, a i przyda mi się coś małego na wyjazdy ;) masz może te paletkę? Polecasz?
    Robisz swietne zdjecia ;)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem fanką tej paletki tzn. nie jest zła ale za taką cenę można kupić coś lepszego :-) Jest mała i fajnie wygląda, ale to już może lepiej kupić sobie coś z Isa Dory? Też mają w ofercie małe paletki podróżne :-)

      Usuń
  31. czekoladka podbiła moje serce :))))

    OdpowiedzUsuń
  32. Kochana, jaki krem nawilżający poleciłabys dla bardzo suchej cery? Taki, który również mogłabym nakładać pod makijaż

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla takiej bardzo suchej skóry mogłabym polecić krem Steacream. Do mojej tłustej mogę go używać jedynie na noc, ale dla cery suchej będzie idealny nawet pod makijaż :-)

      Usuń
    2. A co myślisz o kremie La Roche Posay ? Chodzi mi o to, czy warte są swojej ceny. Bardzo dziękuję za poprzednia odpowiedz :)

      Usuń
    3. Ale który konkretnie masz na myśli? Używam Effaclar H na noc i jest dosyć tłusty, więc nie wiem czy sprawdzi się pod makijażem, choć cera sucha ma inne wymagania. Na dzień używam Hydraphase Legere ale z kolei dla cery suchej mógłby być zbyt lekki. Ewentualnie możesz spróbować tej wersji Hydraphase Riche ale sama nie używałam :-) Podobno dla suchej i normalnej jest dobry :-)

      Usuń
  33. Witam :), mogłabyś zdradzić skąd jest ten biały, puchaty dywanik który widać na większości postów? Właśnie takiego szukam i będę bardzo wdzięczna za odpowiedź ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie wiem, dostałam go w prezencie :-)

      Usuń
  34. biała czekolada do mnie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Mam czekoladkę z I heart make up. Jestem z niej bardzo zadowolona :) Zapraszam na mojego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  36. Niestety na razie mogę tylko powzdychać do tych paletek na Twoich zdjęciach ;(

    OdpowiedzUsuń
  37. Posiadam palete z matowymi cieniami z makeup revolution i nie jest zla, jednak lepsza pigmentacje maja cienke z paletki Zoevy Naturally Yours. Poza tym ta gama kolorystyczna ladnie podkresla niebieska tenczowke;). Marza mi sie paletki z Urban Decay, ciekawa jestem czy rzeczywiscie sa warte ceny, czy raczej przereklamowane.
    Pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  38. I Heart Chocolate to czekolada mleczna, bo ciemna to Death By Chocolate :P Taka mala uwaga :P

    Nie polubilam sie z nia, w sensie z I Heart... jakos mi te kolory nie bardzo w niej odpowiadaja :(

    OdpowiedzUsuń
  39. Mam dwie palety MUR i póki co są to moje ulubione cienie których używam niemalże codziennie :-)

    OdpowiedzUsuń
  40. Sama mam paletkę z MUR i nie znalazłam jeszcze lepszej :D

    http://nails4babes.blogspot.com/2015/01/flawless.html --> tutaj jej recenzja ;)

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam Twojego bloga, zawsze rzetelne informacje i przepiękne zdjęcia :) Dario, a którą z paletek poleciłabyś jeśli mam jasną cerę, brązowe włosy o ciepłym odcieniu i piwne oczy (w ostrym świetle przeważająca zieleń, a w słonecznym - jakby bursztynowe)? Dopiero zaczynam przygodę z makijażem, a przez te zależne od światła barwy tęczówki mam problem z dopasowaniem kolorów... A jak patrzę na te wszystkie palety to już całkiem zgłupiałam... Proszę, pomocy :) Oli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oli, chyba najlepsza do Twojego typu urody byłaby Naked Chocolate (biała). Najbardziej uniwersalna i najładniej podkreśla takiego koloru oczy :-)

      Usuń
  42. Jaką paletę polecasz na początek dla kogoś kto miał totalnie gdzieś malowanie oczu, ale coś w nim pękło i postanowił się malować? :)
    Jestem blondynką, bardzo jasny blond, blada cera i niebieskie oczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybierz Makeup Revolution Girls Panic - wiele moich koleżanek ją ma i tak samo jak Ty od niej zaczynały zabawę z cieniami. Ma zarówno maty jak i kolory błyszczące, więc jest z czym pracować :-)

      Usuń
  43. Dario mam pytanko odnosnie paznokci a konkretnie pilowania :) kciuki zostawiasz dluzsze od reszty czy wolna czesc jest takiej samej dlugosci jak reszta paznokci ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kciuk jest może delikatnie dłuższy, ale nie dużo :-)

      Usuń
  44. OJ chyba zamówię sobie te paletki :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Dario! Moje pytanie na temat włosów. Mam siano na włosach :/ Strasznie puszą się i strączkują. Które maski i odżywki mogą sprawdzić się na moich włosach? Dodam, że są raczej średnioporowate, falowane. Nie suszę ich, nie prostuję nakładam odżywkę emolientową, zaczęłam olejo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przede wszystkim musisz opierać swoją pielęgnację na emolientach czyli olejkach. Wszystkie odżywki z olejkami i olejowanie - najlepszy byłby olej awokado i lniany. Jeśli Twoje włosy się strączkują, to nawet wskazane jest je suszyć suszarką. Być może też taka jest po prostu struktura Twoich włosów i aby je ujarzmić musisz stosować na co dzień silikonowe serum i najlepiej stylizować włosy na suszarce z okrągłą szczotką :-)

      Usuń
  46. Od dłuższego czasu korzystam z palety Sleek Oh so special i jest dla mnie idealna. Ale chętnie skusiłabym się na którąś z powyższych :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Paletka freedom czy make up revolution?

    OdpowiedzUsuń
  48. Szczerze ? Mam chęć na wszystkie :P

    OdpowiedzUsuń
  49. Mam jedną czekoladkę - I Heart Chocolate - i jest po prostu przepiękna, nie dość, że wygląd paletki jest kuszący to zawartość powala z nóg :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Piękne kolorki.Są idealne-kocham brąz ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Na Nude Tude czaję się od jakiegoś czasu, podobnie jak na białą czekoladkę. Mam ciemną i bardzo ją lubię. Przepiękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  52. nie no poprostu nie mogę z twoimi zdjęciami,są przepiękne! :D

    OdpowiedzUsuń
  53. Przymierzam się do zakupu paletki z the balm ale waham się między tude dude a matowa :-) jak narazie nie zastapiona dla mnie jest paleta z too faced chocolate bar więcej o niej u mnie na blogu w ulubiencach :-)

    OdpowiedzUsuń
  54. Którą paletę poleciłabyś dla niebieskookiej brunetki? Mam ciepłą cerę, pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  55. Prezentują się interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Kochana, czekoladowe paletki są także z Makeup Revolution :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Czy white chocolate mocno się osypują?Które wg Ciebie najmniej z wyżej opisanych ?Noszę soczewki i to dość istotne.Ciekawa jestem jak The Balm?W zasadzie żadnych nie używałam:)

    OdpowiedzUsuń
  58. Paletki cudowne kusi mnie czekolada. Niestety moja była już kosmetyczka zrazila mnie do malowania oczu. Może mogłabyś mi doradzic? Mam zielone oczy z miodowym środkiem ciemną oprawę oczu. Jestem blada szatynka. Ciężko mi dopasować cienie. Kosmetyczka kiedyś stwierdziła , że moja teczowka nie pasuje do mojej urody. Blog cudowny. Zostanę tu na dłużej

    OdpowiedzUsuń
  59. Uwielbiam Ciebie. Mam pytanko, ktora paletke bys polecila z tych wszystkich plus zoeva naturally bo ten wpis z makijazem tez mi sie szalenie podobal. Jestrm zielonooka szatynka o chlodnym typie urody

    OdpowiedzUsuń
  60. Uwielbiam Ciebie. Ponawiam pytanie, ktora paletke bys polecila z tych wszystkich plus zoeva naturally bo ten wpis z makijazem tez mi sie szalenie podobal. Jestem zielonooka szatynka o chlodnym typie urody

    OdpowiedzUsuń
  61. Super post! Ja mam takie pytanie jaki masz aparat I obiektyw? bo wszystkie zdjecia sa cudowne...:)

    OdpowiedzUsuń
  62. The Balm Nude to bardzo dobre cienie ja za swoje zapłaciłam koło 120 zł, ale starczą na bardzo długo i jestem z nich zadowolona

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature