Top Social

MOJE ULUBIONE I NAJLEPSZE PODKŁADY, DO KTÓRYCH ZAWSZE WRACAM.

Bardzo lubię testować podkłady. Wprawdzie mam 3 swoich ulubieńców, ale wciąż jestem ciekawa czy jakiś podkład będzie mnie jeszcze w stanie pozytywnie zaskoczyć. Zawsze wracam jednak z pokorą do swojej złotej trójki, bo inne nie spełniają moich oczekiwań. Dziś pokażę Wam trzy podkłady o właściwościach kryjących, które uwielbiam i pewnie długo pozostaną moimi ulubieńcami. Może z moją pomocą odkryjecie swojego faworyta? 

Zegarek - Daniel Wellington TUTAJ klik  (na hasło "kosmetycznahedonistka" zniżka -15% do 31.10.15)


CATRICE ALL MATT PLUS - KOLOR 020
_________
To jeden z lepszych, drogeryjnych podkładów dla cery tłustej i mieszanej. Odkryłam go dosyć niedawno i początkowo nie byłam zachwycona jego kolorem. Dopiero na początku wakacji był idealnie dopasowany do mojej skóry i genialnie się z nią stapiał. Do plusów mogę zaliczyć to, że podkład ma lekką ale kremową konsystencję, przez co nie jest mocno widoczny na skórze. Matuje, wygładza i jest całkiem trwały. Bez przypudrowania wytrzyma u mnie około 2 godzin, co jest dobrym wynikiem. Kryje całkiem nieźle, choć najsłabiej z całej trójki moich ulubieńców. Lubię jego ładny zapach oraz to, że opakowanie jest szklane i posiada pompkę. Niestety podkład potrafi ciemnieć nawet o 2 tony, więc trzeba o tym pamiętać dobierając odcień. Mogę mu to jednak wybaczyć, bo po prostu ładnie wygląda na twarzy. Jeśli nie macie mocnych przebarwień i problemów z trądzikiem, to polecam. Dostępny w drogeriach Natura. 


BOURJOIS HEALTHY MIX - KOLOR LIGHT BEIGE
_________
Zanim postanowiłam go wypróbować, słyszałam o nim wiele pozytywnych opinii. Zawsze  jednak przed zakupem powstrzymywało mnie to, że podkład nie był stricte matujący, a miał działanie nawilżające. Ja niestety zawsze byłam niewolnicą nazewnictwa i jeśli podkład nie miał w nazwie "MATT", to z góry go skreślałam. Oczywiście było to błędne przekonanie, z którego właśnie wyleczył mnie Healthy Mix. Tak pięknie wyglądającego podkładu na skórze nigdy nie miałam. W zasadzie jeśli dobrze dobierzecie odcień, to potrafi się całkowicie wtopić. Ponad to bardzo dobrze kryje, a producent wcale nie podkreśla jego wybitnie maskującego działania. Na mojej mieszanej cerze utrzymuje się około 2 godzin bez przypudrowania, ładnie wypełnia rozszerzone pory i sprawia, że skóra nabiera zdrowego blasku. Nie zniechęcajcie się jego "rozświetlającym" działaniem - w rzeczywistości wygląda na twarzy bardzo korzystnie w każdym świetle. I piszę to z perspektywy osoby posiadającej cerę mieszaną, w kierunku tłustej. Ciemnieje trochę mniej, niż wcześniej wspomniany podkład Catrice. Myślę, że może zmienić kolor o 1 ton, więc lepiej wybrać nieco jaśniejszy odcień. Light Beige wpada zdecydowanie w żółtą tonację, co dodaje skórze bardziej wypoczętego, zdrowego wyglądu. Duży plus za przyjemny, ale nie nachalny zapach i szklaną butelkę z pompką. Jeśli jeszcze nie miałyście okazji go wypróbować, to polecam. Jest najlepszy w swojej klasie. Dostępny w wielu drogeriach takich jak Rossmann, Hebe. 


DR IRENA ERIS PROVOKE MATT FLUID - ODCIEŃ 210 IVORY
_________
Jeśli śledzicie mojego bloga od dłuższego czasu, to ten wybór nie będzie dla Was zaskoczeniem. Co więcej, jeśli ktoś pyta mnie w komentarzu o dobry podkład, to polecam właśnie ten. Doskonale zdaję sobie sprawę, że podkłady to naprawdę indywidualna sprawa i ciężko wskazać idealny podkład dla każdego. Jednak z doświadczenia wiem, że ten produkt sprawdza się u większości osób, którym go poleciłam. Dobrze kryje już przy jednej warstwie, ma ładny, neutralny odcień, nie pozostawia smug i nie schodzi plamami. Najbardziej zadziwiające jest to, że po kilku minutach od aplikacji zastyga na całkowity mat i nie ma już potrzeby go pudrować. Ja robię to dopiero po 2-3 godzinach. Jednak najważniejszym plusem, jaki idzie za tym podkładem jest to, że nie powoduje u mnie żadnych nowych niespodzianek na twarzy. Przy dwóch wyżej omawianych podkładach to się czasami zdarza, natomiast przy Provoke Matt Fluid nigdy. Skóra po zmyciu makijażu nie jest ściągnięta, wysuszona i podrażniona. Wręcz przeciwnie. To jakby kwalifikuje go do moich ulubieńców wszech czasów i raczej prędko z niego nie zrezygnuję. Szkoda, że jest dostępny w dosyć wysokiej cenie jak na podkład drogeryjny, ale jeśli jakiś produkt jest dobry, to nie zawaham się zapłacić więcej.  Kupicie go np. w Hebe. 


Od lewej: Bourjois Healthy Mix Light Beige, Dr Irena Eris Provoke Matt Pluis 210 Ivory, Catrice All Matt Plus 020 Nude Beige

I tak prezentuje się moja złota trójka, jeśli chodzi o podkłady. Jestem ciekawa czy jakiś produkt dołączy jeszcze do moich faworytów. Jeśli tak, to na pewno dam Wam znać!

______________

A jacy są Wasi podkładowi ulubieńcy? Koniecznie napiszcie jaki podkład się u Was najbardziej sprawdza. 

Codziennie możecie mnie znaleźć na Instagramie, więc zapraszam do obserwowania TUTAJ KLIK


146 komentarzy on "MOJE ULUBIONE I NAJLEPSZE PODKŁADY, DO KTÓRYCH ZAWSZE WRACAM. "
  1. super potrzebowalm takich informacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hej :)
    bardzo mnie ciekawi jaki wykonujesz zawód, mogłabyś podać dokładną nazwę Twojego fachu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daria, podaj kod zawodu i rozmiar stanika!!

      Usuń
    2. jejku, po prostu chciałam wiedzieć tak sobie :)
      nie rozumiem co w tym śmiesznego, ale ok

      Usuń
    3. To nie jest śmieszne tylko tragiczne że ludzie są tak wścibscy.

      Usuń
    4. nie wiem co jest wścibskiego z tym, że ktoś powie czym się w życiu zajmuje :D
      chyba, że się wstydzi swojego zawodu

      Usuń
    5. Naprawdę nie wiesz? Mój zawód to moja prywatna sprawa i to, że jakiś bloger nie odpowiada na każde pytanie nie oznacza od razu, że się tego wstydzi :-)

      Usuń
    6. I to w Darii cenię - dba o swoją prywatność :) nie cierpię tych blogowych postów typu "100 faktów o mnie"! Takie publiczne wywnętrzanie się jest BARDZO nie na miejscu!

      Usuń
    7. Już nie róbcie z dziewczyny jakiejś wścibskiej - zapytała się normalnie, nie była nachalna, nie szuka informacji niewiadomo gdzie i niewiadomo jak. Głupia była tylko ta kwestia o wstydzeniu się czegokolwiek.

      Usuń
    8. "bardzo mnie ciekawi jaki wykonujesz zawód, mogłabyś podać dokładną nazwę Twojego fachu" - NO TO WCALE NIE JEST WŚCIBSTWO! Dobrze ktoś napisał żeby jeszcze kod zawodu podać! Nieznoszę takiego wtykania nosa w nie swój interes

      Usuń
    9. Agawa a ty znasz w ogóle znaczenie słowo "wścibski"? Może ci wkleję z PWN-a: wścibski pot. «taki, który interesuje się tym, co nie powinno go obchodzić, wtrąca się do cudzych spraw; też: właściwy takiej osobie»

      Usuń
    10. To ja wam wkleje cytat który jest na końcu "Jeśli masz jakieś pytanie, zadaj je w komentarzu na blogu POD NAJNOWSZYM POSTEM." Laska miała pytanie i je zadała. Nie pyta jej czy ma męża i 5 dzieci, czy ktoś w jej rodzinie kurde choruje, tylko zapytała o ZAWÓD, co jest przecież normalne całkiem. Pewnie myślała, ze jest związany z Urodą, fotografią i była po prostu ciekawa. Widzę że jesteście trochę nowe w internecie -,-

      Usuń
  3. Skin79 jak na razie, snail mieszany z bronze, dla uzyskania odpowiedniego koloru

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie najlepszy Loreal True Match :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też! :)

      Usuń
    2. Dla mnie ta nowa wersja Loreal true match jest boski :)

      Usuń
    3. Popieram! ;)

      Usuń
  5. Dzięki Tobie poznałam ten podkład Provoke i używam do dziś. Mam tylko problem z kolorem bo Ivory za jasny a Natural za ciemny, więc sobie je mieszam. Podrawiam K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również je często ze sobą mieszam, szczególnie latem :-)

      Usuń
    2. Provoke jest świetny! Ja jeszcze polecam podkład kremowy Yves Rocher. Genialny dla "suchoskórych"!

      Usuń
  6. Catrice all mat plus równiez uwielbiam ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. nie miałam żandego, ale chce wyprobowac healthy mix :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam tylko Healthy Mix, ale u mnie się nie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z Twoich hitów mam tylko Healthy Mix i mnie niestety nie powalił na kolana :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Zerknę za nimi przy najbliższych zakupach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam catrice i Bourjois, używam ich stosunkowo od niedawna, ale już są moimi ulubieńcami.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczerze mówiąc, nigdy nie zwróciłam uwagi na te podkłady. Prz`y najbliższej okazji oblukam je w drogerii i może któryś wpadnie mi w oko :) Moim nr 1 jest Revlon Colorstay i póki co nie znalazłam lepszego ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę w końcu zakupić Healthy Mix. Dobrze by jeszcze było, gdyby w Rossmann pojawiły się większe promocje. :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak dla mnie najlepszy jest La Roche Posay Mattifying Mousse Foundation. Jest lekki i bardzo naturalnie wygląda na skórze.
    Pozdrawiam.
    lilianndehn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. od dłuższego czasu zastanawiam się nad zakupem Healthix, podchodziłam już 3 razy do próby jego kupna, ale niestety nie potrafię do końca dobrać sobie koloru do mojej jasnej karnacji - a na Panie w Rossmanie niestety nie mogę liczyć.
    Masz śliczny zegarek, można wiedzieć jaka firma/gdzie zakupiony?

    Pozdrawiam
    Julita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To po prostu znajdź w Rossmannie podkład, który używasz teraz na co dzień i poproś Panią w Rossmannie, aby dobrała identyczny odcień z Bourjois. Możesz też sama porównać kolor rozsmarowując obydwa odcienie na dłoni :-) Zegarek jest podlinkowany pod pierwszym zdjęciem :-)

      Usuń
    2. Panie w Rossmanie niestety u mnie w miescie znaja sie tak na dobrze kosmetykow jak i na balecie :D dzieki za odpowiedz, a link jakos przeoczylam :)

      Usuń
    3. Mi w Rosmanie ostatnio pani powiedziała, że można u nich kupić mały pojemniczek za ok złotówkę i wziąć próbkę podkładu do domu. Ja też mam problem z dobraniem koloru w sklepie i biegam jak głupia z lusterkiem na parking :-) pozdrawiam Nika

      Usuń
  17. mam cerę mieszaną i bourjois zrobił mi krzywdę. za to polubiłam się z Vichy teint ideal :)

    OdpowiedzUsuń
  18. A testowałaś może podkład Vichy Dermablend? Jestem ciekaw Twojej opinii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam ten do ciała i jest bardzo kryjący. Można z nim przesadzić niestety. Teraz potrzebuję już mniejszego krycia, niż kiedyś, więc z niego zrezygnowałam. Tutaj więcej o nim: http://kosmetyczna-hedonistka.blogspot.com/2013/11/czy-aby-na-pewno-nie-masz-nic-do.html

      Usuń
  19. Muszę wypróbować ten Catrice :)
    Zapraszam do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Super, że się dobrze sprawdzają, ja pozostaję wierna lily lolo :D.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam żadnego z tych podkładów, ale bardzo chciałabym spróbować Bourjois Healthy Mix, tylko mam za duże zapasy, żeby kupować ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Catrice jest ok, ciągnie mnie do Provoke, a Healthy Mix ...jakoś nie mogę się do niego przekonać

    OdpowiedzUsuń
  23. A ten rabat na zegarek jest tylko na ten konkretny model czy na wszystkie?

    OdpowiedzUsuń
  24. Używałam wszystkich trzech poleconych przez Ciebie podkładów. Jednak najlepiej sprawdza się u mnie MaxFactor Facefinity. Znacznie lepiej kryje niedoskonałości niż Provoke. Mam cerę bardzo tłustą i trądzikową. Gorąco polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam go, ale niestety źle dobrałam kolor i nie mogę go używać solo :-)

      Usuń
  25. Jak zmieniasz kształt pazurków?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz z migdałków przerzuciłam się na kwadraty, więc to proste. Ścinam paznokcie jak najbardziej poziomo i pogłębiam ten kształt dodatkowo piłując :-) Gorzej z kwadratów przejść na migdały, ale o tym będzie osobny post :-)

      Usuń
    2. Ooo to czekam z niecierpliwością, bo już troche znudziły mi się kwadraty :)
      Ps: polecisz jakąś dobrą odżywkę do paznokci? :)

      Usuń
    3. Dla mnie najlepsza to Eveline 8w1 - jedni kochają, inni nienawidzą :-) Na moich paznokciach bardzo szybko widać efekty, są mocne i długie :-)

      Usuń
    4. Jestem już negatywnie do niej nastawiona :/ zrobiła mi taką rewolucję na paznokciach, myślałam, że juz ich nie uratuję. Wyglądały jakbym przytrzasnęła je klapą od bagażnika! Od tej pory nie znalazłam godnego następcy, kochałam ją za barwę i efekty. Może trochę zgubiło mnie zbyt długie i ciągłe używanie (jakieś dobre 4 lata) i niestosowanie się do zaleceń producenta :/ może dam jej ostatnią szansę :)

      Usuń
    5. Podejrzewam, że taka reakcja mogła nastąpić przez długotrwałe używanie, natomiast dziewczyny mają z nią różne historie (czasem mrożące krew w żyłach). U mnie na szczęście nic złego się nie dzieje, ale osoby wrażliwe na formaldehyd mogą odczuwać mniejszy lub większy dyskomfort.

      Usuń
    6. Nie miałam stycznosci z nią juz ponad rok więc może znów spróbuję i tym razem bez przesady :) ale pieczenia paznokci i czarnych kropeczek na nich nie wspominam najlepiej :)

      Usuń
    7. Ja użyłam resztki tej odżywki kiedyś na paznokcie po ściągnięciu hybryd i przez 5 minut odczuwałam OGROMNE pieczenie. Na szczęście to ustąpiło i już przy ponownej aplikacji tego nie miałam :-)

      Usuń
    8. Polecam zatem Golden rose - black diamont! Nie zawiera formaldrhydu i u mnie sprawdza sie suuper!

      Usuń
    9. Z tym Eveline 8w1 trzeba ogromnie uważać, bo ma w składzie dużą ilość formaldehydu. Warto sobie poczytać o tym, szczególnie polecam post innej blogerki, która jest chemiczką i przy okazji bardzo rozsądną osobą: http://www.srokao.pl/2014/08/szkodzac-pomagac.html - ja nie zamierzam ryzykować swojego zdrowia. Innym też zalecam ostrożność!

      Usuń
    10. Ja bardzo polecam odżywkę 2x5 w słoiczku. To takie Tisane do paznokci. Jest naprawdę świetna

      Usuń
    11. A ja wam polecam Sally Hansen. Rewelacja! Paznokcie po niej są twarde,szybko rosną i się nie łamią. Ma taką różowa nakretke.

      Usuń
    12. Spróbuj Golden Rose DIAMOND ;)

      Usuń
  26. Nie miałam żadnego z Twojej trójki. Moim faworytew jest Estee Lauder Double Wear

    OdpowiedzUsuń
  27. Z Twoich ulubieńców mialam tylko Dr Irena Eris Provoke Matt, u mnie się nie sprawdził, ale niestety mam problem ze znalezieniem odpowiedniego podkładu juz od dawna...;)
    Mialas może jakis podkład z MAC?
    Piękne zdjęcia - jak zawsze się nimi zachwycam!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam okazję wypróbować Pro Longwear i mnie nie zachwycił, a to chyba taki flagowiec marki. Może w przyszłości jeszcze się na coś skuszę :-)

      Usuń
  28. A ja lubię 123 z Bourjois, a moje nowe odkrycie to Gosh Drops Foundation, świetny.

    OdpowiedzUsuń
  29. Od dłuższego czasu przymierzam sie do kupna healthy mix ale nie wiem czy bedzie odpowiedni do mojej skóry z niedoskonałościami.Nie występują one co prawda w zatrważającej ilości, no ale jakieś tam są.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że jak najbardziej będzie dobry. Ja używałam Healthy Mix nawet, kiedy moja skóra była w opłakanym stanie i dobrze się sprawował :-)

      Usuń
  30. Ja też zawsze wracam do Healthy Mix!

    OdpowiedzUsuń
  31. Zastanawiam się nad zakupem podkładu firmy Make-Up Atelier Paris, głównie po to aby stosować go na klientkach i przede wszystkim żeby wytrzymywał całą uroczystość np na weselu i pięknie się prezentował. Czy ma ktoś związane z nim doświadczenia? Co mogłybyście mi równie dobrego polecić?

    OdpowiedzUsuń
  32. W lato tez używałam catrice To jedyny podkład który mam idealnie dobrany kolorem. Jednak nie kryje mocno i przebija mój czerwony nosek i policzki. Z drugiej jednak strony skóra wygląda naturalnie. Teraz używam pierre rene. Ślicznie wygląda na skórze Ale zdarza się że czasem coś mi po nim wyskakuje. Używam go zawsze jak mi zależy na perfekcyjnym wyglądzie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie niestety Pierre Rene powoduje reakcję uczuleniową, a szkoda, bo porównywałabym go kryciem do starej wersji Revlonu Colorstay ;-) Poza tym ładnie pachniał ciasteczkami :-)

      Usuń
  33. Dla mnie najlepszy jest Revlon Colorstay do cery tłustej 150 buff. Zdradziłam go parę razy, ale zawsze prędzej czy później do niego wracam i na szczęście mnie jego formuła odpowiada. Wiem, że wiele osób zrezygnowało z niego po zmianie formuły, ale ja tej starej nie znałam, wiec nie mam porównania. Kiedyś przez kilka miesięcy używałam wspomniany podkład Irena Eris, ale dla mnie ma zbyt matowe i pudrowe wykończenie mimo mojej tłustej cery.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, Eris jest bardzo matujący, ale przy tym co zaskakujące - nie wysusza jak inne tego typu produkty. Ja porównałabym jego efekt do tworzenia na twarzy czegoś na wzór czystej kartki, po której można dalej malować :-) Rozświetlam wtedy gdzie chcę, konturuję, dodaję różu i mam nad tym pełną kontrolę itd :-)

      Usuń
  34. Miałam ten fluid od Dr. Irena Eris, wersję matującą jak i rozświetlającą, zużyłam 3 opakowania i początkowo nie przeszkadzał mi, uważałam go za dobry fluid, ale później zmieniłam zdanie, ponieważ u mnie ścierał się dość mocno, mam problem z zaczerwieniami i z tym ten podkład niestety nie daje rady, jesli go nie przypudrowałam to świeciłam sie praktycznie po chwili, a nie mam cery tłustej, raczej normalną. Krótko się utrzymuje, chociaż wersja matująca lepiej się trzyma :) obecnie mam Revlon Colorstay i jestem zadowolona, wszystko trzyma się jak trzeba i kryje dobrze moich częstych przyjaciół :) z innej beczki, chciałam zapytać co mogę zrobić by nie wyskakiwały mi takie niespodzianki na twarzy? Na chwilę obecną mam kilka dobrych podskórnych pryszczy, które wyglądają okropnie? Wiesz może dlaczego tak się dzieje? Staram się dbać o twarz, codziennie zmywam makijaż olejem kokosowym, potem 'szoruje' twarz sylikonową myjką do twarzy z Sephory, zmywam wodą, a następnie przemywam twarz tonikiem z Ziaji, dodatkowo raz w tygodniu peeling, czy to za mało? Nie wiem juz co robić żeby mieć czystą cerę, planuje wprowadzić kwasy do pielęgnacji, ale może Ty masz jakieś rady co do pielęgnacji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyczyn Twoich problemów skórnych może być naprawdę wiele. Jak na moje oko powinnaś zrezygnować z mycia twarzy olejek kokosowym, a wprowadzić jakiś łagodny żel myjący np. Cetaphil. Szorowanie szczotką - możesz roznosić stany zapalne po całej twarzy. Myślę, że powinnaś to ograniczyć do kilku razy w tygodniu. Jesli chodzi o kwasy, to jak najbardziej byłyby wskazane ale pod okiem specjalisty, lub jeśli masz jakieś doświadczenie w tym temacie :-) Możesz zacząć od toników na bazie kwasu migdałowego np. z Pharmaceris lub kremu na noc z kwasem glikolowym Glyco-A :-)

      Usuń
    2. Ale jakich kosmetyków bym nie używała, to stan cery jest taki sam, przed ocm myłam twarz żelem i ciągle jest tak samo, dermatolog także zbyt wiele nie pomógł, jedyne co mi w miarę pomaga na niespodzianki to maść Tormentiol, dodatkowo staram nie jeść rzeczy, które mogą zaszkodzić cerze, staram się jak mogę ale nic nie przynosi efektów. W sumie przez całe wakacje praktycznie nie używałam fluidu i przez ten czas moja skóra byla w dobrym stanie, nawet pozbyłam się jako tako przebarwień na policzkach i brodzie, czy to możliwe ze sprawcą jest fluid? Ale każdy wyrządzałby mi taką krzywdę?

      Usuń
    3. pozwól że się wypowiem... oczywiście że przyczyna może leżeć we fluidzie - przeanalizuj skład. Poza tym takie krostki mogą mieć również związek z czymś co dzieje się w środku, może powinnaś zbadać hormony :> jelita zawalone toksynami również działają w ten sposób że ma się okropną cerę... tak naprawdę przyczyn może mieć wiele. Może przesuszasz za bardzo twarz stosując jakieś preparaty, ona w odwecie produkuje wiekszą ilość sebum niż powinna co prowadzi do powstawania zmian...

      Usuń
    4. Spróbuj kremu Skinoren (do kupienia w aptekach), mi bardzo pomógł, kiedy inne sposoby kończyły się fiaskiem (nawet maść z retinoidami i antybiotykiem przepisana przez dermatologa tak dobrze nie podziałała).

      Usuń
  35. U mnie po testach na dłużej zostaje IsaDora Nude Sensation oraz Maybelline Better Skin :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Mój ulubieniec to Rimmel Wake me up :) testowalas go?

    OdpowiedzUsuń
  37. Dawno juz nie uzywalam podkladow z tanszej półki, wlaśnie typu catricw ale że konczy mi sie aktualny i nie mam za bardzo pomyslu w co zainwestowac to zobacze czy znajde swoj kolor z tej serii, może bede bardziej zadowolona niż z uzywanego do tej pory wysuszajacego revlona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Revlon to drozsza polka? Przeciez one sa w cenie chyba okolo 50 zl, chyba ze sie myle?

      Usuń
  38. U mnie najlepszy jak dotąd ale jednak nie idealny la roche posay matujący w musie juz wspomniany w którymś komentarzu :) Jednak cena (ok 100 zł) odstrasza, no i mocno podkreśla suche skórki. Ale mat na 12h przypudrowany rimmelem daje radę, polecam Ci Daria do wypróbowania (też mam skórę trądzikową). Niestety też kolejna wada to kolor - najjaśniejszy wpada w różowe tony :/. Na plus sylikonowa formuła, w odczuciu coś jak baza, wydajny, opakowanie lekkie i skromne (nie wygląda luksusowo;) dla mnie na plus), wygląda naturalnie na twarzy, ma średnie krycie, dobrze współpracuje z korektorem.
    Próbowałam też revlona colorstay - kompletna tragedia wysusza na wiór! EY double wear - za ciężki, świeciłam się po godzinie, do tego efekt tapety.. Całkiem ok loreal true match stara wersja ale w różnych kolorach różnie się zachowuje no i nie trzyma matu. Właśnie zakupiłam musowy catrice - lubię taką formułę, zobaczymy jak się sprawdzi, najwyżej 17 zł w błoto, da się przeżyć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten LRP w musie baaaardzo podkreślał mi skórki, dlatego trzymam się teraz z daleka od podkładów o formule musu. Zawsze niemiłosiernie wszystko podkreślają, a ja teraz mam przechodzę intensywne złuszczanie :-) Ale pamiętam, że świetnie wygładzał i dobrze krył. Bardzo podobny do niego jest taki podkład z Manhattanu w czarnej, matowej tubce (też w musie) :-)

      Usuń
  39. A ja polecam Bourjois 123 Perfect Foundation :) Jest bardzo fajny! :) Jedyny minus to to, że lekko ciemnieje, więc trzeba kupić jaśniejszy odcień :) Poza tym naprawdę rewelacja :) Zamieniłam Revlona CS własnie na ten i jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  40. U mnie od dawna gości MaxFactor Lasting Performace i Astor Perfect Stay, choć ten drugi już mam w za ciemnym odcieniu -- 102 Golden begie. Chciałam kupić ten sam ale Ivory,lecz po tym poście chyba skuszę się na Healthy Mix, bo właśnie mnie w podkladach zawsze odstrasza w nazwie ''rozswietlajacy ''. Czaje się też na Max Factor Affinitone. Dario, miałaś to może? I jak tak,to czy mogłabyś mi coś o nim ,,powiedziec''?:) Daria N.

    OdpowiedzUsuń
  41. Jaki puder ( może być droższy i tańszy dla porównania ) polecilabys do utrwalenia kolektora pod oczami o ogólnie całej twarzy ale żeby nie był zbyt widoczne i bez szcztucznego efektu końcowego?

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja na długo pozostanę wierna podkładowi Rimmel - Lasting Finish (ten w buteleczce z czerwonym korkiem, bo wiem, że są też wersje w tubkach). Moja cera go uwielbia, a wyskakiwanie niespodzianek ograniczył do minimum :) Jakiś czas temu po przeczytaniu Twojej recenzji o Provoke Matt kupiłam go, ale nie sprawdził się niestety u mnie. Strasznie mnie zapychał i nawet nie skończyłam jednego opakowania, bo szkoda mi było cery... Potem odkryłam Lasting Finish i przy nim pozostałam :) Bardzo dobre krycie, choć lepsze ma np Vichy Dermablend, którego też zużyłam kilka tubek, ale Rimmel daje bardziej naturalne wykończenie, świetnie stapia się z cerą i nie pozostawia efektu maski. Polecam go z całego serca, zwłaszcza osobom, które mają problemy z podkładami zapychającymi cerę :) Paulina

    OdpowiedzUsuń
  43. Właśnie dziś zakupiłam Dr Irena Eris o takim samym odcieniu ;) Ja również przetestowałam już mnóstwo podkładów ale po Estee Lauder Double Wear(gorąco polecam, jest drogi ale bardzo wydajny, mi wystarczał na pół roku) nie trafiłam na żaden, który mógłby mu dorównać. Mam nadzieję że będę równie zadowolona jak Ty ;) Pozdrawiam!
    Justyna

    OdpowiedzUsuń
  44. Też bardzo lubię ten podkład od dr Ireny Eris (zakupiłam po Twojej rekomendacji), ale na mojej skórze jakoś dziwnie wpada w różowy - i jak przy większości podkładów drogeryjnych wychodzę na "świnkę" :(

    OdpowiedzUsuń
  45. Lubię healthy Mix ale ostatnio jestem wierna podkladom mineralnym. Taki prosty skład to coś co bardzo lubi moją skóra.

    OdpowiedzUsuń
  46. U mnie nr. 1 to Estee Lauder Double Wear - zapominam o poprawianiu makijażu przez cały dzień !

    OdpowiedzUsuń
  47. Obecnie używam podkładu z YSL i mogę już zdradzić, że jestem bardzo zadowolona...

    OdpowiedzUsuń
  48. A ja jestem ciekawa czy uzywałaś kremu CC Lumene ba bardzo dobre opinie na wizazu i jak na krem CC dość dobrze kryje.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Genialne zdjęcia;) a ja lubię tani z Ingrid i jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja uwielbiam Maybelline Affiniton i używam najczęściej :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja kocham YSL, Le Teint Touche Eclat i Chanel, Vitalumiere Aqua.
    Ale muszę capnąć tę nową wersję L'oreala True Match, bo poprzednią bardzo lubiłam.

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja uwielbiałam True match. Teraz po zmianie formuły nie kupowałam jeszcze nowego ale mam nadzieje ze nic w nim nie zmienili na gorsze.a podkłady dr Eris bardzo chciałabym przetestować jednak cena dla mnie jest za wysoka zważywszy na to że pewnie nie dobrałabym dobrze odcienia przez co nie byłabym zadowolona z zakupu.

    OdpowiedzUsuń
  53. Kochanie powiedz mi proszę czy jeśli healthy mix posiadam odcień vanilla 52 to inrenka ivory będzie ok czy za ciemna? Bo postanowiłam spróbować tego podkładu po twoim poście kochana, pozdrawiam cieplutko buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  54. Z twojej ulubionej trójki podkładów znam tylko Catrice i zużyłam go kilka buteleczek. Niestety przestał mi służyć bo zaczęły wyskakiwać niespodzianki więc zrezygnowałam z jego używania. Nad zakupem Bourjois Healthy Mix zastanawiam się od stycznia i tak mi schodzi bo właśnie boję się że do mojej mieszanej cery się nie nada...może przy jakiejś najbliższej promocji skuszę się na niego...a nóż okaże się strzałem w dziesiątkę. Co do Provoke to niestety najjaśniejszy kolor jest dla mnie zdecydowanie za ciemny....a szkoda bo miałam ochotę go wypróbować. Obecnie moim ulubieńcem stał się podkład Pierre Rene Skin Balance (mieszam ze sobą odcień 20 i 21). Bardzo dobrze kryje i po delikatnym przypudrowaniu utrzymuje się u mnie nawet 5 godzin bez poprawek :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :) Zainteresował mnie Twój wpis, ponieważ aktualnie używam również Catrice- dla mnie najfajniejszy z dotychczas testowanych. Chciałabym się dowiedzieć, jaki miałaś kolor tego podkładu? Pytam, bo po skończeniu buteleczki planuję zakup Pierre Rene, jednak nie wiem zupełnie, który wybrać odcień (nie widziałam go nigdzie stacjonarnie, więc muszę zamówić przez internet)...
      Używam od czasu do czasu Healthy Mix, ale z trudem mi to przychodzi- nie jestem jego fanką :( A zapowiadał się super: kolor, poziom krycia, zapach i formuła... Niestety po nałożeniu i przypudrowaniu, zbiera się w każdym załamaniu skóry, dość szybko znika z twarzy ( co prawda równomiernie, nie tworzy plam), a co najdziwniejsze- w ogóle nie daje uczucia nawilżenia ( jak to jest np. w przypadku Catrice...), chociaż rozświetla : / . Mam cerę mieszaną w kierunku suchej. Polecam Ci jednak przetestowanie przed zakupem próbki Healthy Mix, bo każda z nas ma nieco inna cerę i to, co u mnie się nie sprawdziło- u innych dziewczyn daje najlepsze rezultaty :) Pozdrawiam, Aga

      Usuń
  55. A ja używam "mieszanek" od kiedy kilka razy nie trafiłam w kolor. Kupiłam wtedy dużo jasniejszy / lub ciemniejszy/ i mieszałam ze sobą. Do tej mieszanki dodaję odrobinę Dermakolu / to takie cudo którego uzywam od lat tylko teraz własnie w mieszankach/, który ma niesamowite krycie, chyba jakiegoś czeskiego producenta. Sprawdź ten specyfik, mówię Ci! Proporcje zależą od tego ile czego wrzucę :))).
    A w ogóle to niemożliwe, żeby być tak śliczną dziewczyną jak Ty! O włosach nie wspomnę, bo to już nudne ! ;)))
    A.

    OdpowiedzUsuń
  56. Najbardziej lubię Rimmel Wake Me Up ;) Ale nie mam tłustej cery, ani niespodzianek na buzi, więc nie przeszkadza mi małe/średnie krycie i efekt glow ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. A ja już od dłuższego czasu używam Garnier Skin Naturals, Miracle Skin Perfector (Upiększający BB krem 5 w 1) w kolorze medium i jest to mój numer 1. Wiadomo on nie kryje niedoskonałości, ale na szczęście nie mam problemów ze skórą i u mnie sprawdza się doskonale. Jestem blondynką i wiadomo jak to blondynki maja jaśniejszą karnację, ale mój medium jest w sam raz bo ten jaśniejszy jest za jasny. Ale jak czytam opinie o nim to ile ludzi tyle opinii. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  58. Kawa się chyba troszeczkę wystraszyła :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Moi ulubieńcy to BB Triple the Solution od Lioele, Nearly Naked od Revlon, L'Oreal Lumi Magique (ale tylko latem bo najjaśniejszy dostępny u nas kolor jest dla mnie za ciemny). Bardzo lubię też podkład mineralny Bare Minerals:)
    Zastanawiam się nad tym nowym pędzlem do podkładu Zoeva (pierwsze zdjęcie), fajny jest?

    OdpowiedzUsuń
  60. Dario! Mam 15 lat i w ogóle się nie maluję. Moja skóra jest sucha, również na twarzy. Nie mam trądziku, ale ostatnio zauważyłam, że na moich policzkach pojawia się coraz więcej małych dziurek. Zauważyłam takie u kobiet. Zwracam się z prośbą jak mogłabym zapobiec ich powstawaniu? Liczę na pomoc, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Mam pytanie nie na temat.
    Co sadzisz o kosmetychach z ziaji ? Jezeli oczywiscie uzywasz badz uzywalas?;)

    OdpowiedzUsuń
  62. A co myslisz o podkladach Ingrid. I drugie pytanko: jak malujesz sie rano kiedy potem poprawiasz makijaz? I tylko puder czy podklad i oczy też?

    OdpowiedzUsuń
  63. A co myslisz o podkladach Ingrid. I drugie pytanko: jak malujesz sie rano kiedy potem poprawiasz makijaz? I tylko puder czy podklad i oczy też?

    OdpowiedzUsuń
  64. Healthy mix jest jak na razie moim ulubionym podkładem. Jego trwałość i wykończenie są dla mnie idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Co byś poleciła do włosów przetłuszczających się ? Jakie maski , szampony ? Zrobisz post dla kobiet ktorym włosy szybko sie przetłuszczają ? :)

    OdpowiedzUsuń
  66. EVELINE 8IN1 ODZYWKA DO PAZNOKCI ZAWIERA FORMALINE KTORA JEST UZYWANA DO KREMACJI ZMARLYCH, POWODUJE ZE PAZNOKCIE SCHODZA!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba formaldehyd :p

      Usuń
    2. Btw mi bardzo poprawila stan paznokci.

      Usuń
  67. Jak dla mnie numerem 1 jest Loreal True Match - i stara i nowa wersja świetnie się u mnie sprawują :)

    OdpowiedzUsuń
  68. A co myślisz o Clinique Anti - Blemish Solutions? Miałaś okazję go kiedyś testować? :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Chętnie przyjrzę się podkładowi z Catrice :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :) Polecam serdecznie :) Używam od dobrych kilku miesięcy- wg mnie świetny do cery mieszanej w kierunku suchej :)

      Usuń
  70. Ja zawsze pokornie wracam do Paese Long Cover Fluid :-). Niestety moja cera mieszana i tradzikowa jest bardzo wybredna. Oprócz tego jestem blada i ciężko mi pogodzić dobór koloru z działaniem podkładu na moją cerę.Ten od Paese dobrze u mnie kryje, jest bardzo wydajny, niedrogi, a przede wszystkim nie zapycha, ma dobry odcień i trzyma się długo (co prawda zmatowany transparentnym pudrem, ale to jedynie mały minusik wśród tylu zalet :-) ). Obecnie z racji lepszych dni mojej skóry bardzo fajnie pracuje mi się z Essence Soft Touch Mousse Make Up :-).

    Pozdrawiam serdecznie ,
    Eliza.

    OdpowiedzUsuń
  71. Kochana piszesz że twoja skóra szybko zaczyna się świecić. Miałam to samo do puki nie wypróbowałam skrobi ziemniaczanej do wykończenia makijażu (zamiast pudru sypkiego). Jest transparentna, nie bieli a efekt matu utrzymuje się dosłownie cały dzień!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. SKROBIA ZIEMNIACZANA oj tak !!! NAJLEPSZA !!!

      Usuń
    2. Ja polecam zamiast kremu niezmydlalna frakcje oleju sojowego. Nigdy przez 15 lat nakladania makijazu nie uzyskalam takiego matu. 10h i ani blysku.

      Usuń
  72. Zaciekawił mnie ten healthy Mix, ostatnio jestem wierna loreal true march, ale kto wie, może się skusze☺

    OdpowiedzUsuń
  73. Dario a co z podkladami mineralnymi? Jak je oceniasz? Nie spodobaly ci sie? Ja w swoim otoczeniu nie znam osoby ktora po sprobowaniu mineralow wrocila do zwyklych podkladow. Ja np uzywam niezmydlalnej frakcji oleju sojowego na to puder bambusowy od BU na to mineral i na wykonczenie jedwab od BU. Cera jak po photoshopie, 10h matowa z ladnym zdrowym blaskiem jedwabiu, nic sie nie sciera nie migruje, niedoskonalosci 10h ukryte :) ale pewnie juz slyszalas o tych produktach i pewnie przetestowane. Ale ciekawi mnie twoje zdanie na ten temat :) pozdrawiam goraco :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Dzięki Tobie odkryłam Provoke i to pierwszy podkład, którego zużyłam już kilka opakowań:)

    OdpowiedzUsuń
  75. Używałaś podkładu VIHY DERMABLEND?

    OdpowiedzUsuń
  76. Czy Healthy Mix bedzie odpowiedni dla cery dojrzalej i z tendencja do przesuszania? Jesli nie, co mozesz/cie polecic? Zalezy mi na podkladzie ktory bedzie ladnie kryl i nie zapychal widocznie porow :)

    OdpowiedzUsuń
  77. GUERLAIN PERFECTION w okresie jesien-zima i GUERLAIN LINGERIE !!! Najlepsze podklady jakie mialam a mialam naprawde prawie wszystkie ....
    Pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  78. Ja uwielbiam pudry mineralne Meow Cosmetics i Annabelle Minerals - jestem im wierna już od kilku lat. Post o tym, za co kocham podkłądy mineralne możecie zobaczyć na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  79. używałaś może podkładu z Clarins ? :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Czy kod rabatowy obejmuje tylko wybrany model?

    OdpowiedzUsuń
  81. Dziś w Bydgoszczy otwarto drogerie Hebe i dotrwałam podkład o którym piszesz właśnie Dr Irena Eris za 50zł a tak bardzo po Twoim wpisie chciałam Go mieć :) i jest juz u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Czy używasz primer ? kwasowy, bezkwasowy?

    OdpowiedzUsuń
  83. Mój numer jeden wśród ppdkładów,to LR Colours beztłuszczowy!!Rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  84. Na czele listy moich ulubieńców stawiam SuperStay 24 h od Maybelline. Jak jeszcze go nie miałaś to wypróbuj koniecznie. Jest bardzo trwały, ale nie wydaje się przy tym sztuczny. Mogę polecić go z czystym sumieniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy03 maja, 2016

      Też go ostatnio upolowałam na promocji w rossmanie, przyznam że faktycznie jest trwały i na pewno kupię kolejne opakowanie

      Usuń
    2. A ja nie licząc na promki upolowałam już dawno i sobie chwalę! Jeden z lepszych podkładów na runku moim zdaniem.

      Usuń
  85. a jak z kryciem? mam lekkie zaczerwienienia na twarzy - zakryje?

    OdpowiedzUsuń
  86. Tak Superstay24 h bardzo dobrze kryje.

    OdpowiedzUsuń
  87. Anonimowy04 maja, 2016

    dla mnie ważne jest aby podkład był dobrze matujący , ten co piszesz ma krzemionke, to bardzo dobry składnik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mogę tylko potwerdzić, używam SuperStay24 i w pracy i w domu trzyma sie super. W pracy gdzie mam doczynienia z woda suszarką i co rusz dotykam twrazy -podkład zostaje nietkniety, trzyma sie i kryje idealnie. Po kilkunastu godz dalej jest idealnie,więc w domu wieczorem wyglądam nadal świezo i ładnie ;] mąż zachwala ;]

      Usuń
    2. Ja mogę tylko potwerdzić, używam SuperStay24 i w pracy i w domu trzyma sie super. W pracy gdzie mam doczynienia z woda suszarką i co rusz dotykam twrazy -podkład zostaje nietkniety, trzyma sie i kryje idealnie. Po kilkunastu godz dalej jest idealnie,więc w domu wieczorem wyglądam nadal świezo i ładnie ;] mąż zachwala ;]

      Usuń
    3. Ja mogę tylko potwerdzić, używam SuperStay24 i w pracy i w domu trzyma sie super. W pracy gdzie mam doczynienia z woda suszarką i co rusz dotykam twrazy -podkład zostaje nietkniety, trzyma sie i kryje idealnie. Po kilkunastu godz dalej jest idealnie,więc w domu wieczorem wyglądam nadal świezo i ładnie ;] mąż zachwala ;]

      Usuń
  88. Ja mogę tylko potwerdzić, używam SuperStay24 i w pracy i w domu trzyma sie super. W pracy gdzie mam doczynienia z woda suszarką i co rusz dotykam twrazy -podkład zostaje nietkniety, trzyma sie i kryje idealnie. Po kilkunastu godz dalej jest idealnie,więc w domu wieczorem wyglądam nadal świezo i ładnie ;] mąż zachwala ;]

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature