Top Social

PRECYZYJNE WZORKI NA PAZNOKCIACH? RAPIDOGRAF RYSTOR 0.18 CZYLI PISAK KREŚLARSKI NIE TYLKO DLA ARCHITEKTÓW + SEMILAC LACE NAILS FRENCH MANICURE.

Koronkowe, precyzyjne i delikatne wzorki na paznokciach nadają im wyjątkowego uroku. Do ich wykonania możemy użyć pędzelków, sond, patyczków lub nawet wykałaczek. Jak to mówią "potrzeba matką wynalazków" i ja również przeszłam przez te wszystkie metody, dzięki którym chciałam uzyskać ładny, czysty wzorek na płytce paznokcia. Kiedy tylko natrafiłam w sieci na rapidograf, to od razu postanowiłam go zamówić. Okazuje się, że jest to przyrząd, który będzie pomocny nie tylko przy opisywaniu rysunku technicznego ale również przy zdobieniu paznokci! Jak to wygląda w praktyce? Jeśli jesteście ciekawe, to zapraszam do czytania dalej.


RAPIDOGRAF RYSTOR - GRUBOŚĆ 0.18 mm
____________
Rapidograf to nic innego jak pisak kreślarski z bardzo precyzyjną końcówką. Pisak ma w środku zbiorniczek do którego wlewa się tusz w wybranym kolorze i od razu możemy wykonywać najróżniejsze wzorki na brystolu, papierze czy właśnie na paznokciach. Grubość mojego pisaka to 0.18mm i jak widzicie można nim namalować bardzo precyzyjne linie. Teraz, kiedy miałabym decydować się na zakup takiego przyrządu, to wybrałabym nieco grubszą końcówkę, ponieważ poprawianie linii może być problematyczne, a ja preferuję bardziej wyrazisty wzór. Generalnie obsługa takiego pisaka jest banalnie prosta, ale wymaga lekkiej wprawy, której nabierzemy znacznie szybciej, niż przyzwyczajając się do malowania np. pędzelkiem. Dzięki temu, że przyrząd jest w formie długopisu znacznie łatwiej opanować pewność ruchu, a co za tym idzie - wzorki wychodzą ładniej. Jak na pierwszy raz z takim gadżetem i jak na moją raczej średnią zdolność do zdobień, to wyszło mi całkiem nieźle. Myślę, że za jakiś czas postaram się wykonać bardziej zaawansowane zdobienie, może w odcieniu czarnym, bo zakupiłam od razu dwa kolory tuszu. Efekty zobaczycie na moim Instagramie. 


Rapidograf przychodzi do nas w praktycznym opakowaniu, które chroni go przed uszkodzeniem. Należy pamiętać, aby po każdym użyciu takiego pisaka dokładnie go wyczyścić według załączonej instrukcji. W przeciwnym razie tusz w środku może zaschnąć i zatkać dyszę, co uniemożliwi późniejsze korzystanie z takiego przyrządu. Pisak będzie przerywał lub całkowicie przestanie działać. Z informacji, które odnalazłam w sieci wynika, że odratowanie takiego pisaka może być trudne, a nawet niemożliwe. 


JAK WYKONYWAĆ WZORKI RAPIDOGRAFEM? MOJE RADY. 
____________
Jestem już po kilkunastu użyciach takiego pisaka i mam parę przemyśleń odnośnie wykonywania wzorów. 

1. Zanim zaczniemy malować wzorek rapidografem należy dokładnie zmatowić płytkę paznokcia np. blokiem polerskim. Paznokieć nie może być śliski, ponieważ nie każdy tusz będzie się na nim trzymał. Tusz powinien od razu zaschnąć i nie rozmazywać się nawet przy dotknięciu. 

2. Przy rysowaniu linii najlepiej używać minimalnego nacisku na płytkę paznokcia, ponieważ ostra końcówka może wgłębiać się w lakier, przez co wzór wyjdzie krzywy i mało precyzyjny. Przez to możemy też zakrzywić końcówkę lub zatkać dyszę. 

3. Najlepiej wypracować sobie ruch, który pozwoli na poprowadzenie linii za jednym pociągnięciem, ponieważ późniejsze poprawianie wzoru może skończyć się powstaniem większych niedoskonałości. 

4. Jeśli wzór będzie niedoskonały, to bez problemu można usunąć tusz wacikiem nasączonym Cleanerem z Semilac i zacząć malowanie od nowa.  

5. Grubość mojego rapidografu to 0,18 mm i wykonuję nim naprawdę subtelny, cieniutki wzór. Chcąc poprawić taką linię lub zamalować większy obszar na paznokciu wygląda to mało estetycznie. Dlatego jeśli macie ochotę na grubsze wzorki, to radziłabym wybrać końcówkę o grubości 0,25 mm lub 0,50 mm. 

6. Tak jak wspomniałam wcześniej - trzeba pamiętać o dokładnym czyszczeniu rapidografu, jeśli chcemy cieszyć się nim przez dłuższy czas. Dostępne są też specjalne płyny do usuwania resztek tuszu z pisaka. 


WZORKI RAPIDOGRAFEM NA HYBRYDZIE SEMILAC KROK PO KROKU
____________

1. Po wykonaniu manicure matowimy płytkę, aby pozbyć się wierzchniej warstwy Top-u. Chodzi o to, aby paznokieć nie był śliski, a tusz z rapidografu miał szansę dobrze wniknąć w płytkę. 

2. Wlewamy tusz do zbiorniczka rapidografu wg. załączonej instrukcji. Mój tusz jest konkretnie przeznaczony do pisaków kreślarskich. 

3. Zaczynamy wykonywać wzorek. Pamiętajcie o moich radach, które wymieniłam wyżej. 

4. Nanosimy TOP na gotowy paznokieć ze wzorkiem. Utwardzamy w lampie UV.

5. Przemywamy paznokieć Cleanerem. Tym samym preparatem można również usunąć wzorek, który nam nie wyszedł (oczywiście jeszcze przez naniesieniem Top-u, który po włożeniu pod lampę utrwala wszystko na Amen). 


SEMILAC FRENCH MANICURE 
____________
Paznokcie zostały przedłużone preparatem Hard Milk. Białą końcówkę wykonałam za pomocą lakieru Semilac 00 Strong White. Hard Milk ma bardzo przyjemny, mleczny kolor, którego nie znajdziemy w identycznym odcieniu w lakierach Semilac. Myślę, że to genialny kolor na śluby i inne uroczystości, ale też na co dzień. Prezentuje się bardzo subtelnie i naturalnie oraz nie jest nachalny. Wszystkie kolory lakierów oraz wspomniany Hard Milk możecie zakupić TUTAJ klik. 

Jak przedłużyć paznokcie przeźroczystym HARD-em opisywałam krok po kroku TUTAJ klik. Z mlecznym postępuję tak samo, choć jest nieco bardziej gęsty, przez co paradoksalnie szybciej rozlewa się po szablonie. Jednak dla bardziej wprawionych dłoni nie będzie to problemem. Efekt końcowy wynagradza wszelkie trudności, poza tym czas pracy jest skrócony - nie musimy już nanosić żadnego koloru na płytkę tak, jak w przypadku przeźroczystego HARD-a.  

Jeśli nie chcecie przedłużać paznokci HARDEM, to zwykły manicure hybrydowy krok po kroku pokazywałam TUTAJ klik. 


Podsumowując, jestem bardzo zadowolona z używania rapidografu. Dla osoby, która po prostu lubi eksperymentować z paznokciami, to kolejny, ciekawy gadżet i nowy sposób na zdobienie. Cała łatwość posługiwania się tym przyrządem polega na tym, że tusz natychmiastowo zasycha i nie rozlewa się. Samo trzymanie rapidografu jest pewniejsze, niż w przypadku pędzelka. Myślę, że w przyszłości zdecyduję się na stylograf, który jest wprawdzie trochę droższy, ale za jego pomocą można wykonać wzór podobny do efektu pędzelka. Rapidograf i dwa tusze: biały oraz czarny zakupiłam na Allegro.

______________

Miałyście już styczność z rapidografem? A może bardziej preferujecie stylograf? Jakie są Wasze ulubione akcesoria do malowania wzorków? 


Zapraszam do śledzenia mojego Instagramu TUTAJ KLIK 

93 komentarze on "PRECYZYJNE WZORKI NA PAZNOKCIACH? RAPIDOGRAF RYSTOR 0.18 CZYLI PISAK KREŚLARSKI NIE TYLKO DLA ARCHITEKTÓW + SEMILAC LACE NAILS FRENCH MANICURE. "
  1. Będzie może konkurs z nagrodą w postaci Semilac? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę się napatrzeć na Twoje zdjęcia i wyczucie stylu :) Masz dobry gust :D na różnych zdjęciach widać kawałki Twojego mieszkania.. musi być pięknie urządzone :) pokażesz nam je w całości (lub chociaż większą część) w poście? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Myślę, że pokażę w najbliższym czasie aktualizację mojej toaletki, więc trochę wnętrza również będzie widać. Posta typu Room Tour niestety nie planuję :-)

      Usuń
  3. Zakładam, że Daria nie pokaże nam swojego mieszkania ;) To już w pewnym sensie ingerencja w jej prywatność, dlatego polecam zachwycać się tym, co widzimy na zdjęciach, bo właśnie w tym tkwi ich urok :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny wynalazek. Jestem ciekawa jak by się nim pracowało na zwykłym drogeryjnym lakierze, czy też miałby dobrą przyczepność.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, tylko musiałabyś pomalować to jakimś topem lub lakierem przezroczystym :)

      Usuń
    2. Jednak nie zwykłym topem, a takim matującym :) Dzięki temu rapidograf nie będzie się ślizgał po lakierze.

      Usuń
  5. ślicznie zrobiłaś te pazurki <3 nie miałam do czynienia nigdy z rapidografem, ale chyba będę miała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, poza ciekawym efektem końcowym, to samo używanie tego pisaka jest frajdą :-)

      Usuń
  6. Piękny, idealny manicure. Zastanawiam się nad zakupem rapidografu. Póki co używam cienkiego markera do płyt i też daje radę. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kiedyś używałam ale był zbyt gruby i nie miał tak intensywnego koloru, jak oczekiwałam :-)

      Usuń
  7. Naprawdę świetnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wczoraj probowalam zrobix cos na paznokciach ale nie mam talentu..

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie Ci wyszedł ten mani! nie mogę się napatrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  10. Rapidograf sprawdza się wyłącznie przy robieniu paznokci hybrydowych czy przy żelowych również?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może być stosowany na hybrydzie, żelu jak i akrylu ważne aby płytka była równa.

      Usuń
  11. Rapidograf mam od bardzo dawna, nie jest w sumie to żadna nowość. Próbowałaś może jakichś innych przyrządów do zdobnictwa paznokci ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego, co sobie teraz przypominam, to tylko patyczki drewniane, sondy, wykałaczki i pędzelki do eyelinera :-) Dla mnie taki przyrząd to nowość, bo od niedawna interesuję się zdobnictwem. Wcześniej jakoś nie miałam do tego cierpliwości :-)

      Usuń
  12. Na jednej ręce to bym i może zrobiła, ale na drugiej... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę trudno na drugiej ale według mnie i tak jest to łatwiejsze, niż w przypadku pędzelka :-)

      Usuń
  13. Dario, bardzo proszę o radę. Zakupiłam pyłek do tworzenia efektu syrenki na paznokciach. Nakładam go na utwardzoną, ale jeszcze lepką warstwę lakieru hybrydowego, próbowałam tylko omieść pędzelkiem, ale także wcześniej wcierać (jak pokazywał jeden z tutoriali, które znalazłam na yt), ale mi nie wychodzi :( drobinki zostają duże, nie chcą wtapiać się w lakier i wszystko wygląda wręcz komicznie i paskudnie. Czytałam także Twój sposób na takie zdobienie, na nim się opierałam podczas pierwszej próby i także nie wyszło. Czy masz może jakiś pomysł, co jest nie tak?

    Pozdrawiam,
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm, mi to wygląda na nieoryginalny pyłek z efektem syrenki. Czy jest marki Indigo? A może pudełeczko jest oryginalne, tylko w środku znajduje się zwykły brokat? Co prawda przy tym pyłku widać delikatny brokat ale są to raczej małe drobinki, poza tym pyłek ma dawać błyszczącą taflę koloru. Najlepiej wcierać, a następnie dokładnie omieść resztki :-) Innego sposobu na to nie ma :-)

      Usuń
    2. A na jakim kolorze wypalas pylek? Moze to isc tez kolorem lakieru. U mnie np brokaty, pylki itp lepia sie na wszystkich lakierach semilaca z wyjatkiem białego, a mialam juz dwie sztuki. Jesli chce cos polozyc na bialy kolor, to uzywam lakieru shellac. Sproboj może na innym kolorze lakieru? :)

      Usuń
    3. To nie jest oryginalny pyłek z Inigo. Kupiłam u siebie, w sklepie z artykułami fryzjersko-kosmetycznymi, do którego mam duże zaufanie, jeśli chodzi o produkty. Po prostu kupuję tam masę produktów. Być może jest to jakiś mój błąd, bo nie pojawia się właśnie ta błyszcząca tafla koloru, jak to ładnie ujęłaś, a zostają drobinki brokatu. W każdym razie, dziękuję za odpowiedź ;)

      Usuń
    4. Próbowałam na trzech i żaden z nich nie jest biały ;) Ale dzięki, będę próbować dalej i może metodą prób i błędów osiągnę sukces :)

      Usuń
    5. Skoro pyłek nie jest oryginalny, to nie ma co oczekiwać oryginalnego efektu syrenki :-) Widziałam już kilka
      "podróbek" tego pyłku i był to zwykły brokat z lekką perłą. To zupełnie coś innego :-)

      Usuń
    6. Być może, w każdym razie będę próbować ;) A koszt też nie był jakiś zatrważający, więc żalu nie ma :)

      Usuń
  14. Raczej nie dla mnie, bo do wzorków mam dwie lewe ręce :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak kiedyś mówiłam ale okazało się, że tylko czasem cierpliwości mi brakuje :-)

      Usuń
  15. Niesamowicie precyzyjne te wzorki. Efekt wręcz zachwyca...

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ wynalazek. To już wyższa szkoła jazdy. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby tak ale łatwiejszy w obsłudze, niż tradycyjny pędzelek :-)

      Usuń
  17. Jak, oraz jak często czyścisz rapidograf? Ja zakupiłam również rystor i po 2 tygodniach stał się bezużyteczny. Tusz w środku zasechł mimo, że w końcówce miał wodę. Wcześniej zostawiałam go na kilka dni z tuszem w środku i nic się z nim nie działo. Czyścisz go po każdym użyciu? Ja nie robiłam tego ze względu na to, żeby nie marnować pozostałego w nim tuszu. Czytałam opinie w internecie, że rapidografy tej firmy nie są najwyższej jakości właśnie ze względu na łatwe zapychanie się i ciężko jest je odratować. Zastanawiam się czy kupić nowy z innej firmy, czy dać szansę temu myjąc go po każdym użyciu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozkręcam go na możliwie najmniejsze części, płuczę pod bieżącą wodą, ewentualnie wybieram pozostałość tuszu z rowków przy samym aplikatorze. Ja właśnie za każdym razem myję rapidograf i jak na razie działa bez zarzutu. Również napełniam końcówkę wodą. Może po prostu nalewaj mniejszą ilość tuszu, aby wystarczyło na raz? Czytałam negatywne opinie o tej marce, jednak myślę, że to kwestia dobrego wyczyszczenia sprzętu. Zdarzają się też wadliwe egzemplarze, tak jak zresztą w każdej dziedzinie :-)

      Usuń
    2. Mnie się wadliwy trafil.. od pierwszego użycia nie dziala. :(

      Usuń
    3. Czytałam o tym i to się zdarza niestety. U mnie na szczęście cały czas działa :-)

      Usuń
    4. Mam rapidograf z indigo, rezkrecilam go tylko tak jak masz na zdj wyzej, wiesz moze czy da sie koncowke z niego wyjac? No nie moge z niego wody wyczyscic,jak to zeobic? Pomoz

      Usuń
  18. I pomyśleć, że mam w domu dwa komplety rapidografów we wszystkich grubościach i już nosiłam się z zamiarem ich sprzedaży... :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swój komplet wystawiłam, ale po przeczytaniu postu Darii po prostu dokupię bialy tusz :P

      Małpeczka ^_~

      Usuń
    2. Ha, to teraz się przydadzą :-)

      Usuń
    3. Oj na pewno :D dziękuję za fantastyczny sposób na drugie życie dla moich pisaczków.

      Małpeczka ^_~

      Usuń
  19. Bardzo ładne paznokcie ;) Od jakiegoś czasu już kusi mnie wypróbowanie rapidografu, lub stylografu, może w końcu ulegnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dario, polecisz cos do podkreslenia brwi? Jestem blondynka i moje brwi sa bardzo jasne. Nigdy nie podkreslalam brwi, ale chciałabym je delikatnie uwydatnic :) dodam ze jestem studentka i super by bylo gdyby za duzo mnie to nie kosztowalo :p Dziękuję i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może zestaw do brwi z Ardell o którym pisałam tu: http://kosmetyczna-hedonistka.blogspot.com/2015/08/kosmetyczni-ulubiency-czerwca-i-lipca.html

      :-)

      Usuń
  21. Świetny efekt, piękny i bardzo delikatny wzorek :) pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  22. Muszę przyznać, że nigdy bym na to nie wpadła :D Kreatywna z Ciebie kobieta ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładne zdobienie :) i po słowie rystor od razu przypominają się 4 lata technikum :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Genialny pomysł! Nie wpadłabym na to :D I cena malutka jak za takie cudo! :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej, od jakiegoś czasu śledzę twój blog i musze powiedzieć, że sporo rzeczy podpatrzyłam:) Kiedyś wspomniałaś, że zrobisz wpis o organizacji, planowaniu itp. Czy wciąż to planujesz? Chętnie bym poczytała:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam o tym i zaplanuję sobie taki wpis. Myślę, że pojawi się pod koniec września :-)

      Usuń
  26. Kupiłam też rapidograf, używam go na zwykłych lakierach do paznokci choć ostatnio się zniechęciłam bo zaczął przerywać a po drugie ciężko narysować samemu na prawej ręce to samo co na lewej będą praworęczną osoba ;)
    Zapraszam na mojego bloga Klik :P

    OdpowiedzUsuń
  27. Zakochałam się w efekcie !

    OdpowiedzUsuń
  28. podasz jakis zaufany sklep gdzie kupie Chuck Taylor All Star? na allegro sie boje a na answear czy sizzer nie ma rozmiaru 40 w czarnym kolorze;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupowałam też na Estend.pl - ekspresowa wysyłka i na pewno oryginały :-) Możesz spróbować tam :-)

      Usuń
  29. Cześć Hedonistko! :)
    Mam pytanie odnośnie włosów- czy lakier utrwalający (w moim przypadku Wellaflex) niszczy włosy? Stosuję go raczej codziennie, ale w niewielkich ilościach, ot, żeby jakiś niesforny kosmyk nie zniszczył mi ładnej fryzury. Przeczytałam kilka opinii, że takie stosowanie źle wpływa na włosy. Co Ty o tym sądzisz? Używać lakieru czy nie?
    Z góry dziękuję za odpowiedź :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli będziesz stosować codziennie przez długi okres czasu, to po prostu lakier może wysuszyć włosy. U mnie codzienne lakierowanie na pewno skończyłoby się łupieżem i innymi dolegliwościami na skórze głowy, dlatego używam raz na jakiś czas :-) Piszesz o małych ilościach, więc pewnie nie będzie to miało istotnego wpływu ale mimo wszystko zrezygnowałabym z codziennego używania :-)

      Usuń
  30. Mam komplet rapitografów jako że skończyłam geodezję ale niegdy ich nie wykorzystywałam do ozdabiania paznokci, muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  31. pięknie to wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Hej, fajna rzecz z tym rapidografem ;) Zastanawiam się czy jakiś ultracieńki cienkopis ze sklepu plastycznego też nie spełniałby podobnego zadania, może kiedyś się tym pobawię ;) Pisałaś kiedyś, że szukasz perfum podobnych do Cat Deluxe. Spróbuj Viola del Nepal z Teso d'Oriente. 100ml za 20zł może odstraszać, ale wierz mi, że nie pachną tanio, a wręcz nie ustępują w niczym wysokopółkowym perfumom ;) Za 20zł - warto spróbować :) Zawsze też można zamówić na kilku stronach próbki (chyba 4 za 9zł) i zobaczyć ich inne zapachy (osobiście bardzo polecam Białe Piżmo). W każdym razie mnie bardzo pozytywnie ta marka zaskoczyła, a być może okaże się, że znajdziesz tańszy i wciąż dostępny odwiednik Cat Deluxe dla siebie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za tą informację, na pewno wypróbuję ten zapach! Co do cienkopisu to być może też będzie się sprawdzał, byleby tusz zasychał i nie rozmazał się pod wpływem nakładania Top-u lub lakieru bezbarwnego na zwykłym lakierze. To bardzo istotne własnie. A taki rapidograf możesz też kupic w sklepach papierniczych - wiem, że w niektórych są :-)

      Usuń
  33. Piękne wykonanie! Bardzo staranne i estetyczne :)
    http://pokochajkosmetykizmiri.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Cześć Daria! :)
    Nigdy do Ciebie nie pisałam, bo Twojego świetnego bloga śledzę dopiero od miesiąca, ale zdążyłam go już całego przejrzeć :) Chciałam Ci powiedzieć, że jesteś przepiękną, zgrabną i bardzo zadbaną kobietą, a Twoje włosy to po prostu marzenie każdej dziewczyny, a przynajmniej moje ;) Poza tym jesteś bardzo miła, życzliwa, cierpliwa i odpowiadasz na każde pytanie na blogu i każdemu pomożesz- takie odniosłam wrażenie. Podziwiam Cię za to, co osiągnęłaś, za to, że tak starannie dbasz o włosy i swoją urodę- a to nie lada wyczyn tak się tym wszystkim interesować i do tego wprowadzić w życie.
    Mam do Ciebie jeszcze małe pytanko- w mojej osiedlowej drogerii zobaczyłam ostatnio olejki: arganowy, kokosowy, migdałowy, makadamia i jojoba. Miałam już kupić, ale w ostatniej chwili przeczytałam, że to "do ciała i twarzy". Nic o włosach. Jak myślisz, czy takie olejki przeznaczone do skóry sprawdzą się na włosach? Mogłabym je nakładać w formie maseczki, czy raczej odradzasz? Dziękuję za odpowiedź i życzę dalszych sukcesów <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Na ile razy mniej więcej wystarcza taka buteleczka Semilac???
    Widzę że jest tego lakieru 7 ml ale konsystencja jest chyba bardziej gęsta niż w zwykłym lakierze,prawda? Hmm, chyba i tak się skuszę ale pytam z ciekawości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o to samo zapytałam bezpośrednio w sklepie semilac i odpowiedzieli że lakier powinien wystarczyć na 10 pełnych malowań :)

      Usuń
  36. fajne w rapidografie jest to, że można dokupić wymienne końcówki o innych grubościach :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Witam :) Jaki poleca Pani pilnik do nadawania kształtu paznokciom po przedluzeniu Semilac Hard? Mam 180/100 i jest słaby

    OdpowiedzUsuń
  38. i znów idealne ... Jak można zrobić takie precyzyjne wzorki od ręki ??? Jesteś mistrzem :)

    OdpowiedzUsuń
  39. przepiękna propozycja! Tyle pomysłów na ślubny manicure, aż szkoda, że ja już mam swój po :) sama zaopatrzyłam się w hybrydy semilac, teraz jeszcze tylko takie pomysłowe gadżety :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Już od dawna planuję zakup rapidografu, ale widziałam też ze stalówką jak pióro, którymi można nabrać farbkę akrylową. Widziałaś to? Co o tym sądzisz?

    OdpowiedzUsuń
  41. A ja mam problem z syrenką, nie wiem dlaczego ale za każdym razem top złuszcza się z tego paznokcia na którym jest pyłek.. Może miał ktoś taki sam przypadek?

    OdpowiedzUsuń
  42. cudne zdobienie i cudne zdjęcia :) pełen perfekcjonizm:) Ja używam stylografu firmy delete. Jest łatwiejszy w czyszczeniu i faktycznie można nim ciągnąc długie linie:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Jak zrobić idealny pasek biały? Mi zawsze wychodzą koślawe... :(

    OdpowiedzUsuń
  44. piękny mani! :) mogę spytać, w jaki sposób zrobiłaś ten biały frencz? linie są bardzo równe! używałaś może jakichś pasków czy tak idealnie równo Ci się udało? :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  45. Witam mam pytanie czy rapidograf z tuszem nadaje się do wzorków na lakierze normalnym do paznokci ?i jak dokładnie wyczyścić to urządzenie ? z góry bardzo dziękuję za pomoc:)

    OdpowiedzUsuń
  46. A nie mozna przemyc koloru cleanerem zeby syal sie matowy i wtedy malowac zamiast wykanavzac topem i go matowic?

    OdpowiedzUsuń
  47. Paznokcie wyglądają obłędnie <3

    OdpowiedzUsuń
  48. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  49. Witam serdecznie!
    Jaki kolor i firmę lakieru użyła Pani na paznokciach? Gratuluję niezwykłego talentu i dokładności! :)
    Pozdrawiam
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  50. wow - chyba właśnie tego mi brakuje na moich paznokciach! używam najczęściej hybrydy, ostatnio lakierów makear w których jestem mega zadowolona ale brakowało mi własnie czegoś co pozwoli na wykonywanie takich idealnych wzorków! szaleństwo - muszę szukać i prędziutko kupić!

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature