Top Social

KOSMETYCZNI ULUBIEŃCY CZERWCA I LIPCA 2015: SEMILAC, LAMPA LED SEMILAC, MAKEUP REVOLUTION FLAWLESS MATTE I HIGHLIGHT, FARMONA TUTTI FRUTTI, NAOMI CAMPBELL I INNI.

Ku mojemu zdziwieniu zupełnie zapomniałam o publikacji ulubieńców czerwca, za to dzisiaj przychodzę do Was z podwójną dawką moich kosmetycznych faworytów. Co prawda nie będzie ich dużo, natomiast są to produkty ciekawe, które mogę śmiało polecić. Gotowe na ulubieńców czerwca i lipca? To zapraszam do czytania dalej.

SEMILAC - LAMPA LED I ULUBIONE, LETNIE KOLORY
__________
Jeśli śledzicie uważnie moje konto na Instagramie, to bardziej spostrzegawcze osoby mogły zauważyć, że często używam trzech odcieni Semilac: 056 Pink Smile, 130 Sleeping Beauty oraz 131 Lovely Mickey. Wspaniale wyglądają na opalonych dłoniach i i idealnie wpasowują się w letni, wakacyjny klimat. Uwielbiam robić nimi najróżniejsze wzorki, bo świetnie się uzupełniają. Przykładowe zdjęcie z użyciem tych kolorów macie wyżej. Moja kolekcja Semilaków sukcesywnie się powiększa ale wciąż  z wielką przyjemnością wracam do tych trzech odcieni. Pozostając w temacie Semilac, to moich ogromnym ulubieńcem jest lampa LED. W końcu nie muszę targać po domu swojej dosyć dużej lampy UV, która co prawda była świetna ale jej wielkość czasem utrudniała pracę. Teraz mogę robić paznokcie nawet "na kolanie", bo lampa LED jest leciutka, poręczna i przede wszystkim utwardza paznokcie w znacznie krótszym czasie (40 sekund, a nie 2 minuty w przypadku lampy UV). Wszystko, co potrzebne do wykonania manicure hybrydowego zakupicie oczywiście TUTAJ klik, a jak wykonać hybrydy krok po kroku pisałam TUTAJ klik.



MAKEUP REVOLUTION FLAWLESS MATTE ULTRA EYESHADOWS
__________
Szukacie paletki z typowo matowymi cieniami, o dobrej pigmentacji i trwałości? Sama jestem zaskoczona jakością palety od Makeup Revolution. Cienie perłowe i połyskujące zwykle są dobre niezależnie od marki (choć oczywiście zdarzają się wyjątki), natomiast maty często są słabe. Tak naprawdę trudno o dobre, matowe cienie. Nie każdy lubi palety, w których mamy zaledwie kilka matów, a reszta to satyny czy perły. Jeśli mamy mocno pomarszczone powieki, to cienie połyskujące mogą to nieestetycznie podkreślać, a poza tym czasem miejsce pracy nie pozwala na noszenie błyszczącego makijażu. Śmiało mogę polecić Wam paletkę Makeup Revolution Flawless Matte, bo zarówno pigmentacja, jak i wspaniałe kolory zasługują na 5+. Uwielbiam te cienie i to, jak wspaniale się blendują. Zamknięte w solidnej palecie z dużym lustrem. Polecam szczególnie do używania w makijażu dziennym. Paletka dostępna TUTAJ klik.



MAKEUP REVOLUTION HIGHLIGHTING POWDER PALETTE
__________
Jeśli chcę dodać w makijażu odrobinę błysku, to chętnie sięgam po paletkę rozświetlaczy od MUR. W palecie znajdziemy 3 rozświetlacze, które są również dostępne w sprzedaży osobno (Vivid Baked Highlighter). Genialna pigmentacja, piękny połysk i świetna trwałość. Produkt trzyma się zarówno na twarzy, jak i na powiekach. Często używam go właśnie jako rozświetlenie górnej powieki i wygląda to fenomenalnie. Mamy zatem paletkę z trzema odcieniami rozświetlaczy, które można używać tradycyjnie do rozświetlania skóry, jak i do powiek. Warto również zwrócić uwagę na ogromną wydajność, bo używam tej paletki praktycznie codziennie od ponad miesiąca, a nadal nie widać żadnego większego  zużycia. Paleta dostępna TUTAJ klik.



ISA DORA ULTRA COVER COMPACT POWDER 19 CAMOUFLAGE LIGHT
__________
Przez ostatnie tygodnie bardzo polubiłam się z pudrem kamuflującym od Isa Dora. Jest to produkt, który nanoszę na podkład, w celu zapewnienia dodatkowego krycia. Ostatnio mam dosyć duże problemy z cerą, które wynikają niestety z pory roku, więc staram się zakryć przebijające niespodzianki. Po wykończeniu makijażu tym pudrem cera jest niemalże nieskazitelna, a sam makijaż utrzymuje się w stanie niezmienionym przez wiele godzin. Puder neutralizuje też zaczerwienienia i ma SPF 20. Dostępny np. w Douglas.



KOREKTOR POD OCZY LOREAL TRUE MATCH, KOLOR 2 VANILLA
__________
Jak dotąd to najlepszy korektor pod oczy z jakim się spotkałam. Wspaniałe krycie i przede wszystkim rozświetlenie okolic pod oczami. Spojrzenie od razu wydaje się bardziej wypoczęte! Poza tym korektor będzie nadawał się do strobbingu dla cer tłustych. Nie każdy ma przecież ochotę i możliwość stosowania typowych rozświetlaczy dla tej techniki. Można rozjasnić cerę w strategicznych miejscach w matowy sposób i tutaj ten korektor jest naprawdę genialny. Czy wchodzi w zmarszczki? Jasne, ale w bardzo minimalnym stopniu. Po przypudrowaniu praktycznie w ogóle nie zbiera się w załamaniach. Polecam go też jako baza pod cienie. Kupicie stacjonarnie w drogeriach, albo TUTAJ klik (trochę taniej).



PALETKA DO STYLIZACJI BRWI ARDELL BROW DEFINING PALETTE LIGHT
__________
Tak jak już Wam wspominałam - uwielbiam tą paletkę. Znajdują się tu kolory, które aktualnie pasują do moich brwi. Poza tym zwykle cienie, które wydają się w opakowaniu jasne, na brwiach wypadają trochę ciemniej. Ostatnio trochę zrezygnowałam z używania Aqua Brow, bo spodobał mi się miękki efekt, jaki uzyskuję tymi cieniami. Pewnie jeszcze wrócę do AB ale teraz wielbię paletkę Ardell w kolorze Light. Dostępna w różnych drogeriach internetowych.



ŻEL DO UTRWALANIA BRWI SLEEK CLEAR, BEZBARWNY
__________
O tym żelu powstała osobna recenzja. Generalnie nie wyobrażam sobie makijażu moich brwi bez tego żelu. Układa i uwidacznia pojedyncze włoski, co wygląda bardzo naturalnie. Poza tym jest niesamowicie utrwalający, przez co może być wyczuwalny na brwiach ale coś za coś. Jeśli macie długie, gęste i niesforne włoski w brwiach, to szczerze polecam. W duecie z tymi cieniami Ardell brwi prezentują się bardzo naturalnie. Zapraszam do przeczytania recenzji żelu TUTAJ klik.



PĘDZLE DO KONTUROWANIA I ROZŚWIETLACZA - ZOEVA 109 I KAVAI 20
__________
Płaskie, kanciasto zakończone i precyzyjne pędzle, które zapewniają efekt końcowy w niemalże identyczny sposób. Mowa tutaj o Kavai 20 i Zoeva 109. Idealne do ostrego konturowania i tutaj dziewczyny z bardziej okrągłymi buziami powinny szczególnie zainteresować się tego typu pędzlem. Jego umiejętne użycie (oczywiście w połączeniu z odpowiednim bronzerem) naprawdę wyszczupli i wysmukli optycznie twarz. Jeśli nie dysponujecie środkami na pędzel Zoeva, to śmiało kupujcie Kavai. Jeśli chcecie zobaczyć jak bardzo niektóre modele są podobne do Zoevy, to zapraszam TUTAJ klik. 

PĘDZEL DO BLENDOWANIA - ZOEVA 228 CREASE
__________
Ostatnie miesiące trochę rozleniwiły mnie w kwestii makijażu. W zasadzie głównie używałam jednego pędzla, który okazał się na tyle wielofunkcyjny, że chętnie po niego sięgam. Druga kwestia, to miękki efekt, jaki daje ten pędzel. Nanosi cień zostawiając mgiełkę koloru, bez żadnych granic. Nie trzeba specjalnie nasiłować się przy rozcieraniu. Wystarczy nabrać małą ilość produktu na pędzel i przyłożyć go do powieki, kręcąc małe kółka. Piękny, rozdymiony efekt makijażu macie gotowy! Tego puchacza używałam też do nanoszenia cieni błyszczących (choć wolę to robić palcem) ale też do nakładania rozświetlacza na kości policzkowe. Pędzle Zoeva dostępne są na Mintishop.pl.



WODA TOALETOWA NAOMI CAMPBELL CAT DELUXE
__________
Mogłabym się kąpać w tym zapachu od Naomi. Ma w sobie to coś, co po prostu bardzo mi odpowiada i czego nie znalazłam w żadnych innych perfumach. Wąchając nowe zapachy wciąż czuję niedosyt, a nawet rozczarowanie. Jeśli ktoś zna zbliżony zapach do Cat Deluxe, to poproszę o info w komentarzu. Niestety Naomi jest już coraz trudniej dostępna, tym bardziej w pojemności 30 ml. O moich ulubionych perfumach możecie przeczytać TUTAJ klik.



PEELING TUTTI FRUTTI FARMONA, WIŚNIA I PORZECZKA
__________
Wiśnia i porzeczka to takie nuty zapachowe, które w bardzo pozytywny sposób na mnie działają. Dodają mi energii i pozytywnie nastrajają do życia. Zapach peelingu Tutti Frutti, który znalazłam w lipcowym Shiny Boxie jest niesamowity. Chciałoby się go zjeść :-) Drobinki peelingujące są dosyć duże, więc można zrobić porządne złuszczanie i pobudzić krążenie krwi. Zapach niestety nie utrzymuje się długo ale używanie tego produktu pod prysznicem to czysta przyjemność. Mam malutką buteleczkę 100 ml. Czy dostępne są większe pojemności? Dajcie znać, jeśli wiecie.  



Dziś to już wszystko. Mam nadzieję, że coś wpadło Wam w oko. Dajcie znać co mogłybyście mi polecić do przetestowania :-)

Zachęcam do śledzenia mojego konta na Instagramie TUTAJ klik! 


93 komentarze on "KOSMETYCZNI ULUBIEŃCY CZERWCA I LIPCA 2015: SEMILAC, LAMPA LED SEMILAC, MAKEUP REVOLUTION FLAWLESS MATTE I HIGHLIGHT, FARMONA TUTTI FRUTTI, NAOMI CAMPBELL I INNI. "
  1. Semilac Sleeping Beauty na pewno wrzucę do koszyka przy kolejnych zakupach, bo kolor jest cudowny :)) Ardell do brwi jest również na mojej liście zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezwykle wakacyjny kolor i pięknie wygląda przy wzorkach :-)

      Usuń
  2. Mam ten zapach Naomi. Piękny, ale ja używam go tylko zimą. Latem jest dla mnie za ciężki. Ulubieńcy jak zwykle ciekawi. Po korektor Loreala chętnie sięgnę. Zwykle kupuję te w pisaku, ale przyda mi się odmiana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie ten zapach latem bardzo orzeźwia i używam go tak naprawdę cały rok. To moje jedyne, całoroczne perfumy i chyba nigdy mi się nie znudzą :-)

      Usuń
    2. Ja uwielbiamb wersje night. Jest bardzo zmyslowa i napewno nie na codzien

      Usuń
  3. Też uwielbiam ten peeling z Tutti Frutti :) kupiłam jego dużą wersję, ale to nie to samo tamten zostawiał bardzo nieprzyjemną tłustą warstwę parafiny, którą ma pierwszą w składzie. Wolę te małe buteleczki, które można dostać w Rossmannach w dziale z produktami na podróż. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie duża wersja też nie jest dla mnie. Naprawdę nie lubię tłustej warstwy na skórze. Parafina też powoduje u mnie zwykle wypryski, więc uważam na nią :-)

      Usuń
  4. Lakiery juz mnie uwiodly... pedzle zoeva czekaja na swoja kolej zakupowa... a co to za piekna kosmetyczka taka rozowa blyszczaca, mega elegancka????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetyczka z Sinsay, kosztowała jakieś 5 zł :-)

      Usuń
  5. Ja również uwielbiam ten peeling. Nie spotkałam osobiście większych pojemności. Jedynie cukrowy (który też jest świetny - nie trzeba po nim używać balsamu) jest o sporej pojemności 300g.
    Co do cieni - poszukuję palety w tonacjach brudnego różu i brązu (najlepiej matowej no i nie za drogiej). Co możecie polecić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie mogę polecić Oh So Special ze Sleek, albo właśnie tą Flawless Matte - tam również są brudne róże :-)

      Usuń
  6. Ja byłam zakochana w Cat Deluxe At Night w czasach licealnych... :)
    Faktycznie ciężko je zdobyć! Ratowałam się Allegro.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz nawet na Allegru trudno dostać :-( Ja buszuję po takich osiedlowych drogeriach, tam często można je jeszcze dorwać :-)

      Usuń
    2. Te perfumy można dostać bez problemu tutaj: http://www.iperfumy.pl/naomi-campbell/cat-deluxe-woda-toaletowa-dla-kobiet/

      Usuń
  7. Hejka, chciałam się Ciebie zapytać co sadzisz o tej lampie UV bo w sumie z jako taką Twoja recenzja się nie spotkałam. Pytam się bo ponad miesiąc temu zamówiłam ją sobie i niestety kilka dni później pojawiła się lampa LED (jak pech to pech). Niestety jestem cały czas po za domem i nie miałam okazji wypróbować mojego nowego zakupu. Czy jest ona dobrym zakupem, oprócz tego że jest dosyć spora i czas utwardzania lakieru hybrydowego jest dłuższy?
    Twoja odpowiedz bardzo by mnie uspokoiła, bo co do kosmetyków dosyć liczy się dla mnie Twoja opinia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lampa UV również jest dobra, nie narzekałam na nią dopóki nie wypróbowałam LED. Ledowa po prostu jest lżejsza i to główny plus, bo czas utwardzania mi nie przeszkadzał, 2 minuty to nie jest znów tak dużo :-) Także nic się nie martw, lampa UV jest dobrym wyborem :-)

      Usuń
  8. Lubię peelingi Farmona :) Zdjęcia takie piękne, że nie mogę przestać się zachwycać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tutti Frutti są większe pojemności :) A ja kupiłam korektor pod oczy L'Oreal Lumi i jestem mega niezadowolona, bo zbiera się na powiece i nie daje jakiegoś fajnego rozświetlenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U, to niedobrze. U mnie nic takiego się nie dzieje ale to tylko dowód, że każda z nas ma inną skórę :-) Może niedostatecznie pudrujesz powiekę po nałożeniu korektora?

      Usuń
  10. Piękna ta matowa paleta Makeup Revolution! Gdybym tylko była w stanie zużyć tyle cieni, to już bym zamawiała! ; )

    OdpowiedzUsuń
  11. Hello from Spain: great beauty products. Nice colors. keep in touch.

    OdpowiedzUsuń
  12. Naomi sa w kazdym rossmanie ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim nie ma... kiedyś było 30 ml a teraz nie ma wogóle :/

      Usuń
  13. Dziś odebralam przesylke z lampa UV i pierwszymi lakierami Semilac :) Ciekawa jestem, co z tego wyniknie!
    Moim ulubionym zapachem jest Naomi Campbell Cat Deluxe at Night ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać co sądzisz o Semilakach ale myślę, że będziesz zadowolona :-)

      Usuń
    2. Więc jestem już po pierwszym użyciu :D Jestem zadowolona, chociaż jeszcze moje umiejętności pozostawiają dużo do życzenia :D

      Czy mogłabyś zdradzić, jaki masz model telefonu? Widzę, że robi bardzo dobre zdjęcia :)

      Usuń
  14. Piękny mani, nie mogę się napatrzeć! Paleta od MUR oraz rozświetlacze bardzo kuszą teraz jeszcze bardziej! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fragrantica.com podpowiada, że do Kociaka podobne są Woman Bruno Banani. Hm, może trochę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajna stronka, nie wiedziałam o niej i dziękuję za info :-)

      Usuń
    2. Proszę bardzo ;) Ja zerkam tam najczęściej po to żeby rzucić okiem na nuty albo sugestie co jest podobne do danych perfum.

      Usuń
    3. eeeee bruno banani może jest trochę podobny ale dla mnie to dwa różne zapachy, choć obydwa lubię. Też bym chciała dorwać jeszcze z 100-tkę naomi:(

      Usuń
  16. Cudowne zdjęcia! <3<3

    OdpowiedzUsuń
  17. Dario kupiłaś już może suszarkę do włosów? Jeśli tak to jaką wybrałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie ale jestem na etapie poszukiwań :-)

      Usuń
  18. A ja dostałam uczulenia na produkty Semilac :(
    Peeling mam i bardzo lubię, ale nie widziałam większej pojemności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam o uczuleniach po Semilac i naprawdę szkoda, że Ciebie to dotknęło. Mam nadzieję, że u mnie nic się nie pojawi, bo aktualnie nie wyobrażam sobie wrócić do zwykłych lakierów :-)

      Usuń
  19. Nie znam tych kosmetyków, jedynie Naomi-najlepsza ! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Daria paznokcie bajka :) mozesz mi polecic, ktora z pomadek bourjous tych trwalych matowych jest bardziej zblizona do koloru nr 10 czy to bedzie nr 9 czy 11? Chodzi mi o bardziej naturalna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Zarówno 9, jak i 11 to już takie bardziej jaskrawe kolory, choć bardziej naturalnie wygląda moim zdaniem 11. Jeśli chcesz coś bardzo zbliżonego do 10, to 07 jest o ton ciemniejsza po prostu :-)

      Usuń
  21. Też polubiłam się z paletą Flawless Matte :) Ma piękne i delikatne odcienie matów :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ta lampa mnie kusi od jakiegos czasu i zapewne si,e na nią skuszę...

    OdpowiedzUsuń
  23. Paznokcie są cudowne, tak bardzo chciałabym potrafić je tak pomalować...Zakochałam się w tym wzorku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten wzorek jest banalnie prosty, malowałam go pędzelkami bezpośrednio od Semilaków :-)

      Usuń
  24. semilac uwielbiam <3 właśnie muszę zamówić nowe kolory i tą lampę :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne paznokcie a peelingi Farmony uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wciąż czekamy na post o tym jak wypiłować takie piękne migdałki:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Testowałam już wiele perfum, ale moim ulubionym zapachem jest Christina Aquilera, ten pierwszy standardowy. Niestety też już zaczynam mieć problemy ze znalezieniem go stacjonarnie... Rossmann je wycofał :/
    Ostatnio w drogerii wąchałam najnowszą wersję: Christina Aquilera Woman i nawet mi się spodobała. Na pewno kiedyś się na nią skuszę :D
    Ten zestaw Semilac zaczyna mnie coraz bardziej kusić... No i na ten żel do brwi też się czaję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze z takich drogeryjnych zapachów lubiłam jeszcze Kate Moss ale tego to już całkiem nie można dostać. Pamiętam, że to był również niepowtarzalny zapach, dosyć przytłaczający i mocny ale osobliwy, lubię takie :-)

      Usuń
  28. Dario, czy polecana przez Ciebie Lampa LED to ta 6W? Planuje kupić zestaw "startowy" Semilac i chciałabym dobrze zainwestować w sprzęt. Pozdrawiam ciepło, Joanna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to dokładnie ta lampa, która jest w zestawie startowym. Jest świetna, możesz spokojnie zamawiać :-) Pozdrawiam :-)

      Usuń
    2. Dzięki za odpowiedź :) Miłego dnia!

      Usuń
    3. Szkoda, że na hasło Kosmetyczna Hedonistka nie ma zniżki ;) a póki co i tak czekam bo "produkt niedostępny...

      Usuń
    4. Szkoda, może coś w przyszłości będzie :-) Ten zestaw bardzo szybko znika ze strony ilekroć się pojawi, musisz polować :-)

      Usuń
  29. Dziwie ci się że podoba ci sie ta perfuma ostatnio psiknełam ja w rosku to dla mnie wógle nie pachnie jak za taką cenę to słaba perfuma

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się dziwię, że ty się dziwisz, bo każdy ma swoje upodobania i nie ma w tym nic zadziwiającego.

      Usuń
    2. Co to perfumy? Hahah
      Fajny post, a polecam Ci peeling z Joanny dostępny w biedronkach o zapachu żurawiny, bije o głowę wszystko ;)

      Usuń
    3. perfuma! * moj slownik w tel nawet nie mial takiego slowa :D

      Usuń
  30. Matko, ja nie potrafię sobie ładnie pomalować paznokci nawet odzywką (zawsze skórki się moczą w produkcie, przy bokach robi się takie "zlewisko", a jak próbuję nakładać mniej, to końcówki zostają nie pomalowane i w ogóle :D), a co dopiero zrobić sobie coś takiego! Podziwiam Cię, poważnie. :)

    Nie używałam żadnego z produktów, które pokazałaś. :) Te rozświetlacze wyglądają ślicznie w opakowaniu. Gdybym używała tego typu produktów to byłabym mkcno skuszona. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś też miałam problem z precyzyjnym malowaniem. To wszystko kwestia wprawy i im częściej malujesz, tym lepiej to wszystko wychodzi :-) Czasem zdarzy mi się błąd i wtedy niezastąpiony jest zmywacz w pisaku. Lubię np ten od Pierre Rene - ładnie koryguje wszelkie niedoskonałości :-) Działa też na hybrydach i przed włożeniem pod lampę można wszystko jeszcze poprawić, także polecam :-)

      Usuń
    2. Oo, dzięki za podpowiedź! Rozejrzę się za nim, bo moczenie patyczków higienicznych w zmywaczu się nie sprawdza - nie są precyzyjne i zostawiają włókna przyklejone do płytki. :/

      Usuń
  31. Dario, muszę Ci powiedzieć, że uwielbiam zaglądać na Twojego bloga. Zawsze uspokajają mnie Twoje zdjęcia i atmosfera, która ta panuje :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Również zamówiłam lampę LED w kształcie mostka , bo moja standardowa - staruszka wyzionęła już ducha. A lakiery Semilac uwielbiam i co chwila domawiam kolejne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  33. Niedługo będę musiała poszukać sobie korektora pod oczy, chętnie więc przyjrzę się bliżej temu od L'Oreal. A hybryda Semilac Sleepig Beauty na lato jest genialna! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ciekawi mnie po co kolory w rozświetlaczach? Przecież za zadanie mają rozświetlać, więc cielisty czy lekko szampański kolor wystarczy. Tego fioletowego to w ogóle nie wiem do czego można by użyć. Mogłabym co prawda zrobić z niego cień do powiek, ale pojawia się w palecie rozświetlaczy, nie cieni. Po co nagle koloryzowanie rozświetlaczy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorowe rozswitlacze dają ciekawy efekt na twarzy. Poza tym nie każdemu pasuje złoty rozświetlacz i wtedy będzie szukał czegoś w chłodnym odcieniu :-)

      Usuń
  35. Na paletkę matowych cieni z MUR czaję się od dawna :-) Jak do tej pory czytam większość pozytywnych recenzji więc chyba się skuszę... A te perfumy , o których piszesz Dario widziałam jakieś 2 tyg. temu w Rossmannie, fioletowe i różowe, także na razie chyba są. Zdjęcia jak zwykle super!

    OdpowiedzUsuń
  36. A ja te perfumy widzę w każdym Rossmannie :) Niestety w żadnym nie było testera... I jak tu niby kupić jakiś zapach, w ciemno?
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja je widziałam jakiś czas temu ale tylko w pojemności 15ml. Niestety takie maleństwa jak dla mnie są nieopłacalne i bardzo szybko się kończą. 30ml trudno w moich okolicach dostać :-(

      Usuń
  37. Hej :)

    Mam takie pytanie chciałabym kupić zestaw pędzli do makijażu ale nie mogę się zdecydować pomiędzy HAKURO ( http://mintishop.pl/product-pol-7301-Hakuro-zestaw-9-pedzli-MAX-H22-H24-H50S-H55-H85-.html ) , a ZOEVA ( http://mintishop.pl/product-pol-6937-ZOEVA-Bamboo-Luxury-Set-Vol-2-zestaw-pedzli-z-tuba.html LUB http://mintishop.pl/product-pol-5944-ZOEVA-ROSE-GOLDEN-Set-Vol-2-.html ).

    Które pędzle według Ciebie są najlepsze i poleciłabyś mi je tak od serca :D ?

    Z góry dziękuję i ściskam :* :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli miałabym Ci coś polecić, to zdecydowanie zestaw 3 czyli Zoeva Rose Golden http://mintishop.pl/product-pol-5944-ZOEVA-ROSE-GOLDEN-Set-Vol-2-.html. Nie dość, że pędzle są świetne jakościowo, to jeszcze ich wygląd... Ach, piękne są :-) W tym zestawie masz tak naprawdę wszystko do pełnego makijażu :-)

      Usuń
    2. Dziękuję Ci bardzo za radę i szybką odpowiedź :) :*

      Usuń
  38. Obserwuje Twojego bloga już jakiś czas. Nie ma lepszego. Gratuluję. Czy mogłabyś napisać mi jak zrobiłaś paznokcie. Są przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  39. Chciałabym wypróbować ten peeling tutti frutti :) a mani jak zwykle mistrzowski! xo

    OdpowiedzUsuń
  40. Kilka dni temu kupiłam ten korektor z L`Oreal, również w odcieniu nr 2. Przyznam że mnie nie zachwyca, ale użyłam go może 5 razy. Skoro polecasz to nie będę się na razie zniechęcać. Co do matów z MUR to podpisuję się obiema rękami, są genialne.

    OdpowiedzUsuń
  41. Kilka dni temu kupiłam ten korektor z L`Oreal, również w odcieniu nr 2. Przyznam że mnie nie zachwyca, ale użyłam go może 5 razy. Skoro polecasz to nie będę się na razie zniechęcać. Co do matów z MUR to podpisuję się obiema rękami, są genialne.

    OdpowiedzUsuń
  42. Cześć Dario! Czy mogłabyś porównać moc żelu do brwi Sleeka do lakieru do włosów Taft najwyższej mocy? ;) Pytam pół żartem pół serio bo może czasem ratowałaś się tym "domowym" sposobem i faktycznie możesz to porównać. Tylko Taft trzyma względnie w ryzach moje brwi, przetestowałam wiele żeli które miały opinie w Internetach super mocnych (ostatnie to Maybelline Brow Drama) i wszystkie bardzo zawiodły. Korektor Loreal True Match równiez uwielbiam a mam plamy posłoneczne pod oczami (to dopiero zmora) i cudownie je zakrywa,wyglada lekko i naturalnie a do tego jest trwały. Dario jeśli mogę Ci polecić mojego ostatniego ulubieńca: dzięki poniższej recenzji kupiłam puder azjatycki mineralny Innisfree No-Sebum Mineral Powder, fantastycznie matuje, fantastycznie wygładza, pachnie miętą, tyle że transparentny więc krycia nie ma. A może już testowałaś? Pozdrawiam Cię serdecznie! http://www.no-to-pieknie.pl/2015/05/mistrzowie-matu-czyli-mineralne-pudry.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żel ze Sleeka jest o wiele mocniejszy niż lakier :-)

      Usuń
  43. Ja po przejrzeniu wielu Twoich postów skusiłam się na zakup pędzli Zoeva ( Rose Gold vol.2 ) i są fantastyczne, a do tego tak pięknie wyglądają! W sumie to skusiłam się też na paletkę Zoeva Naturally Yours, a chciałabym jeszcze kupić tą Cocoa Blend, ale wciąż jest niedostępna...Polecasz ją? Warto czekać aż się pojawi czy wybrać inną paletkę Zoevy ? Mam kilka palet ze Sleeka i Naked 2 oraz Naked 3, ale ta Zoevy jest tak dobrej jakości, że chcę kupić kolejne :-)
    Bardzo kuszą mnie też te rozświetlacze z MUR, bo kupiłam ostatnio paletę róży Sugar and Spice i jest tam taki fajny rozświetlacz w chłodnym fiolecie, a ja takie kolory lubię najbardziej :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, ta Cocoa Blend jest fajna ale nie wybitna. Na Twoim miejscu wybrałabym np Rose Golden która ma więcej dziennych kolorów :-)

      Usuń
  44. As always... Even your nails look perfect!

    OdpowiedzUsuń
  45. No to przekonałaś mnie do zakupu palety Makeup Revolution :) Tylko mam dylemat przy wyborze formy przesyłki, mogłabyś mi napisać w jaki sposób była zapakowana, czy była jakoś zabezpieczona? Trochę się obawiam, że może zostać uszkodzona jako zwykła paczka i zastanawiam się czy warto inwestować w przesyłkę kurierską czy nie ma takiej potrzeby, z góry dziękuję za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Była zapakowana w dużą ilość foli bąbelkowej i w kartonik ale zamawiałam kilka rzeczy (pocztą polską) :-) Wszystko bardzo dobrze zabezpieczone i jeszcze nic się nie uszkodziło podczas transportu :-)

      Usuń
  46. Uwielbiam paletki Makeup Revolution <3 Sama ostatnio zaopatrzyłam się w "letnią" Mermaids Forever, ale do flawless matte też się przymierzałam i teraz dzięki Twojej opinii jestem zdecydowana, w końcu porządne maty w tej cenie to pozycja godna uwagi :) Dziękuję za Twoje recenzje, z których bardzo często korzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Moja droga paznokcie to potrafisz zrobić cudowne ... Na pewno skorzystam z twoich instrukcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Dzieki za recenzję mostka od semilaca bo sie nie mogłam zdecydować 😊 a co do zapachu to jak dla mnie zapach typie cat de luxe a nawet mogę powiedzieć że niemal identyczny to rihanna rogue. Tu recenzja:
    http://www.nezdeluxe.pl/2015/07/rihanna-rogue.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  49. Cudne pazurki. Kolorki idealnie dobrałaś, napatrzeć się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature