Top Social

JESIENNA WISHLISTA CZYLI MOJE PLANY ZAKUPOWE NA JESIEŃ : MICHAEL KORS SELMA, NIKE ROSHE RUN, MAC RUBY WOO, KLASYCZNY PŁASZCZ, TRAMPKI NA KOTURNIE, IPHONE 6 I INNI.

Niestety wakacje powoli się kończą, a z nimi za jakiś czas pożegnamy również lato. Nie wiem jak to jest u Was, ale te dwa miesiące minęły mi w ekspresowym tempie. Jeszcze nigdy lato nie zleciało tak szybko! Zbliżająca się zmiana pory roku zdecydowanie sprzyja tworzeniu list zakupowych i ja dziś coś takiego przygotowałam. Mam w planach kupno kilku rzeczy i myślę, że niedługo uda mi się to wszystko zrealizować. Niebawem czeka mnie też przeprowadzka do nowego domu, tak więc chciałabym odświeżyć swoją garderobę, ale też pozbyć się kilku rzeczy. Czytajcie dalej, aby dowiedzieć się więcej :-)




Jesień to dla mnie czas zgaszonych kolorów, głównie czerni, odcieni nude i skórzanych materiałów. Tak naprawdę jeszcze nie rozglądałam się w temacie jesiennych trendów, ale kogo to obchodzi... I tak zawsze ubieram to, na co mam ochotę i w czym dobrze się czuję. Zwykle stawiam na klasykę, czasem z elementami jakiegoś szaleństwa. 


TOREBKA MICHAEL KORS SELMA MESSENGER MEDIUM BAG
______________
Ten model torebki "chodzi" za mną już od dawna. Wiecie... Ja nie jestem osobą, która jakoś szczególnie zwraca uwagę na marki. Zawsze było mi obojętne czy coś jest od projektanta, czy może wyszło z chińskiej fabryki (choć często te dwie opcje mają wiele wspólnego). Dla mnie najważniejsza jest wygoda i to, żebym dobrze się czuła w danej rzeczy. Od czasu do czasu lubię sprawić sobie coś droższego, na takie wyjątkowe okazje i właśnie nadeszła taka chwila. Od zawsze podobał mi się model Selma z MK, a już wersja Medium tej torebki jest według mnie wyjątkowo urocza. Chyba ostatecznie zdecyduję się na kolor czarny, choć rozważam też karmelowy lub popielaty. Pewnie dam Wam znać na Instagramie jak sprawy się mają. 



DŁUGI, PROSTY, CZARNY PŁASZCZ
______________
Płaszcz w takim fasonie powinien znaleźć się w każdej szafie. To klasyka, która nigdy nie przemija! Tego typu model widziałam TUTAJ klik i zastanawiam się nad jego zamówieniem. Na zdjęciach dziewczyn prezentuje się tam całkiem nieźle.

CZARNA, SKÓRZANA SPÓDNICZKA
______________
Kolejny element garderoby, który moim zdaniem jest takim "must have" na jesień. Zwykły, prosty golfik na górze, kryjące rajstopy i taka spódniczka - według mnie zestaw idealny! Bardzo ciekawy model dostępny jest TUTAJ klik. 

ROZKLOSZOWANA, MAŁA CZARNA
______________
Jesienią najchętniej zakładam czarne sukienki. Ta wyjątkowo urzekła mnie prześwitującym materiałem, znajdującym się na wysokości brzucha. Sukienka jest prosta, ale ma lekki pazur. Dostępna TUTAJ klik.

JEANSOWA KOSZULA
______________
W czasie, kiedy tworzyłam tą listę dotarła do mnie dżinsowa koszula, którą od dawna chciałam mieć. Przyznam, że już straciłam nadzieję, że przesyłka do mnie dotrze, ale jednak się udało. Dla zainteresowanych  to okazało się, że paczka szła z Chin 7 dni, a w Polsce krążyła aż 2 tygodnie. Wszystko przez listonosza, któremu przesyłka wpadła za siedzenie samochodu. Wracając do tematu - koszula jest świetna i jeśli takiej szukacie, to polecam ten model TUTAJ klik. Ja zamówiłam już taką samą dla mamy.

SZEROKA SUKIENKA O LINII A
______________
Jak tylko zobaczyłam moją koleżankę w tej sukience, to od razu postanowiłam ją zamówić! Prosta, elegancka, szykowna i 100% w moim stylu. Widzę ją z jakimiś długimi, obcisłymi kozakami albo wysokimi botkami na szpilce. Sukienka dostępna TUTAJ klik. 

BLUZA
______________
Niby zwykła bluza, a jednak nie do końca. Czy te oczy mogą kłamać? Dodatkowo przesuwając zamek ukazuje się nam różowy materiał, który dopełnia całość w dosyć zabawny sposób. Taka bluza przyda mi się do biegania, które od września planuję uskuteczniać. Trzymajcie kciuki, żeby się udało, bo treningi cardio nigdy nie były moją mocną stroną. Bluza dostępna TUTAJ klik. 



NIKE ROSHE RUN
______________
Klasyczne Roshe Run-y już od dawna mi się podobają. Czaję się na nie i czaję i zawsze wypadnie jakiś inny wydatek. Główną motywacją do zakupu tego modelu jest właśnie chęć biegania, a akurat te buty są nieziemsko wygodne i lekkie. Oby udało mi się zrealizować kupno jeszcze w pierwszej połowie września, bo inaczej czuję, że z biegania nici. 

TRAMPKI NA KOTURNIE
______________
Świetnie prezentuje się połączenie takich trampek na koturnie z jakąś dresową, lekko sportową sukienką. Ten model wydaje się być idealny, więc pewnie na niego się zdecyduję. Trampki dostępne TUTAJ klik. Są też inne kolory ale chyba najbardziej podobają mi się czarne. 


IPHONE 6
______________
Mam ogromną potrzebę zmiany telefonu. To nie tak, że z moim Samsungiem coś się dzieje, ale już kiedyś pisałam Wam, że nie znoszę używać telefonu dłużej niż 4-5 miesięcy. Szybko się nudzę i zbieram argumenty potwierdzające decyzję o zmianie. Planuję zakup iPhona 6 głównie ze względu na świetną jakość zdjęć, jakie z niego można wycisnąć. Samsung idealnie radzi sobie podczas zdjęć na zewnątrz, natomiast w pomieszczeniach zdarza mu się mnie zawieść. Tak poza tym, to już chyba tradycja, bo zmieniając telefony zwykle przerzucam się z iPhona na Samsunga i z Samsunga na iPhona. Po prostu lubię te dwie marki jednakowo, przecząc trochę podziałowi na słynne "obozy". 

DYSK ZEWNĘTRZNY SAMSUNG 1TB
______________
Nawet nie macie pojęcia ile bloger potrafi wyprodukować zdjęć miesięcznie. Mój komputer i wszystkie magazynujące urządzenia powoli nie dają rady tego wszystkiego przechowywać. Muszę zainwestować w dobry dysk przenośny i chyba ostatecznie padnie na Samsunga STSHX-M101TCB o pojemności 1TB. Jeśli możecie coś innego polecić, to chętnie przeczytam Wasze sugestie. Ciągle mam pewne obawy czy taka pojemność mi starczy i czy oby na pewno zdjęcia będą tam bezpieczne. 

ETUI NA iPADA MINI
______________
Gdybyście zobaczyły stan mojego obecnego etui na iPada, to pewnie turlałybyście się ze śmiechu. Nie wiem jak mogłam tak zdewastować ubranko na mój tablet i podejrzewam tu jedynie producenta o kiepską jakość wykonania. Praktycznie cały materiał, którym pokryte jest etui wisi sobie na jednym włosku. Szukam czegoś naprawdę dobrego jakościowo, co posłuży mi na dłużej. Dodam, że staram się bardzo dbać o sprzęty, więc jeśli coś będzie porządne, to powinno przetrwać ze mną lata. Na razie jeszcze nic konkretnego nie upatrzyłam, ale jak możecie coś polecić, to śmiało piszcie w komentarzach. 

POMADKA MAC RUBY WOO
______________
Miałam okazję kilka razy pomalować się tą pomadką i jest to coś niezwykłego. Niepowtarzalny odcień, wykończenie, trwałość. Będzie to idealna pomadka na jesień i zimę, więc w najbliższych tygodniach planuję jej zakup.

__________________

I tak wygląda moja jesienna lista życzeń. Wspominałam Wam na początku wpisu, że planuję przeprowadzkę. W związku z tym robię pewne porządki w swojej garderobie i kosmetykach, bo prawdę mówiąc zaczyna mnie to wszystko powoli przytłaczać.


A jakie są Wasze plany zakupowe na jesień? 


117 komentarzy on "JESIENNA WISHLISTA CZYLI MOJE PLANY ZAKUPOWE NA JESIEŃ : MICHAEL KORS SELMA, NIKE ROSHE RUN, MAC RUBY WOO, KLASYCZNY PŁASZCZ, TRAMPKI NA KOTURNIE, IPHONE 6 I INNI."
  1. Też czaję się na ten model torebki. Ale nie mam pojecia z jakiej str ja zamowic. Gdzie najbezpieczniej? W koncu to nie jest tania rzecz,a tez nie chce dostac podrobki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpewniej chyba na Zalando. Ja najpewniej tam będę zamawiać :-)

      Usuń
    2. Mam prawie identyczną tylko że TOM&EVA. Jestem bardzo zadowolona i podejrzewam, że cena też bardziej zadowalająca niż MK ;)

      Usuń
    3. Szkoda by mi było wydać tyle pieniędzy na taką małą torebkę.

      Usuń
    4. Co tam torebka. iPhone to jedynie 2500 złotych. Taka tam "wypłatka" :>

      Usuń
    5. 2500?:D chyba na allegro, uzywany :D haha! iP6 to koszt rzedu 3500 ;)

      Usuń
  2. Marzę o tej Selmie. Niestety nie na moją kieszeń na dzień dzisiejszy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://allegro.pl/torebka-tomeva-kuferek-aktowka-selma-mk-30-i5059022530.html

      Usuń
  3. Polecam kupować RosheRuny i MK na Zalando często trafiam tam okazje!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam Selme z MK i iPhone 6 i bardzo polecam :) gdzie planujesz kupić iPhone? Ja sama miałam z tym problem,
    bo chciałam dorwać go jak najtaniej :)O MAC Ruby Woo też myślę, ale jakoś nie mogę się przekonać do jej zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwotnie miałam na myśli kupno na Allegro, ale chyba nie zaryzykuję. Pewnie kupię go w jakimś sklepie sieciówkowym typu Media Markt. iSpot chyba odpuszczę :-)

      Usuń
    2. Aha. Ja myślałam, że może z salonu :) Mój pochodzi bodajże z Saturna, ale nie jestem pewna, bo osobiście go nie kupowałam. W każdym bądź razie tez z jakiegoś sklepu sieciowego :)

      Usuń
    3. Niestety do końca mojej umowy jeszcze dłuuugo, więc salony odpadają :-)

      Usuń
    4. Jak ja się dowiadywałam w salonach to iPhony dają tylko w dużym abonamencie i jeszcze sporą kwotę trzeba dopłacić za nie. Sama miałam ten dylemat, gdyż bardzo ale to bardzo chciałam mieć swojego pierwszego iPhone, ale w sumie w każdy sposób, który chciałam go mieć nijak to się kalkulowało :)

      Usuń
  5. mam czarnego Korsa jet set i bardzo polecam, prosty design ale jakże uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dario co do dysku to ja słyszałam że przy jego odpinaniu można utracić wszystkie dane! Tak zdarzyło się mojemu chłopakowi i nawet nie pytaj jaki był wściekły :D:D Jakby co to uprzedzam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm, też o tym słyszałam :-)

      Usuń
    2. niestety potwierdzam, miałam dysk samsunga i straciłam wszystkie dane, najgorszy dysk jaki miałam;/ z innymi nie miałam takich problemów

      Usuń
  7. IPHONE TO ZAWSZE DOBRY WYBÓR NIE BĘDZIESZ ŻAŁOWAĆ

    OdpowiedzUsuń
  8. buty Nike Roshe Run pomimo swej nazwy nie są przeznaczone do biegania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie? Na stronach sklepu jest info, że to buty do biegania. A jaki model byś poleciła w takim razie?

      Usuń
    2. W jakim sklepie tak o nich piszą?
      Ja mogę osobiście polecić Nike Free Run, ale wnioskuję że chciałaś kupić sobie buty, które przeznaczone byłyby i do biegania i do chodzenia na co dzień, a przy tym żeby były "ładne", nie dziwię się że czaiłaś się na Roshe :)

      Usuń
    3. Teraz już nie pamiętam gdzie, ale pamiętam, jak robiłam research i wpisując "buty do biegania" w wyszukiwarkę przeczytałam o Roshe Run. Sprawdzę te, o których piszesz :-) I dokładnie tak, chciałam bardziej buty wielofunkcyjne :-)

      Usuń
    4. Ja również spotkałam się z opinią, że Roshe nie są do biegania, tylko do codziennego użytkowania :)
      Biegam od 1,5 roku w Nike Free Run 3.0 i bardzo sobie chwalę :)

      Usuń
    5. Moja gromadka Nike Free liczy trzy sztuki i bardzo, bardzo je polecam :D Zwłaszcza modele 3.0, są najlżejsze, najwygodniejsze i najbardziej przewiewne. Testowałam zarówno na bieganiu z terenie (lasy, pola), jak i na zawodach na stadionie, i są niezawodne. A teraz jeszcze są na nie miłe przeceny na Zalando ;)

      Usuń
    6. Ja mam nike flex i są świetne! Super amortyzują i są przewiewne ale chodzę w nich też na co dzień ;)

      Usuń
    7. Niestety do biegania potrzebne są buty, które utrzymają stopę w miejscu, model roshe run tego nie robi. Polecam udać się do sklepu, gdzie dobiorą odpowiedni rodzaj obuwia przeznaczony właśnie do Twojej stopy. Jeżeli takowej możliwości nie ma warto zapoznać się bliżej z tematem biegania, ponieważ jak parę razy przebiegniesz się w nieodpowiednich butach, to nic się nie stanie.. ale przy regularnym bieganiu mogą pojawić się problemy ze stawami.;)

      Usuń
  9. Roshe run szczerze polecam! Najwygodniejszy model Nike :D
    Przy zamawianiu przez internet warto zwrócić uwagę na rozmiar - i ja i kilku innych znajomych mieliśmy wrażenie, że rozmiarówka nie odpowiada do końca innym modelom
    Niestety wbrew nazwie nie są to typowe buty do biegania :)

    Skórzana spódnica i płaszcz też lądują na mojej liście.
    Dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakie buty poleciłabyś do biegania? :-)

      Usuń
    2. Chyba tak samo jak koleżanka wyżej - Nike Free Run

      Usuń
  10. Mam tą torebkę i szczerze polecam. W ogóle torebki Korsa są wspaniałe i jak raz kupisz to przepadniesz :) Polecam wersję popielatą, gdyż na czarnej widać trochę zabrudzenia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie to mnie zastanawiało ale z drugiej strony lubię czarne, klasyczne torebki :-) Mam dylemat :-)

      Usuń
    2. Mam czarną selme i pomimo tego, że jest śliczna i baaaardzo pojemna to niestety widać na niej zabrudzenia czy smugi od czyszczenia jej:( dla porównania szaty jet set jest o wiele łatwiejszy w utrzymaniu:) jeśli masz możliwość to odwiedź outlet mk w Piasecznie- jest tam dużo modeli w atrakcyjnych cenach!

      Usuń
    3. Tak właśnie myślałam, że będzie na niej widać ślady np. od podkładu itp :-) Niestety do Piaseczna się nie wybieram, a szkoda, bo najlepiej byłoby zobaczyć taką torebkę na żywo.

      Usuń
  11. Kochana Dario mogłabyś napisać więcej o twoich zakupach w zagranicznych sklepach. Interesują mnie koszty przesyłki. Chciałbym zrobić takowe w jednym z amerykańskich sklepów ale nie wiem jak przesyłką. Napisali mi że uzależnione jest to od wagi i rodzaju płatności. Jak to wygląda u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, zawsze cena za przesyłkę w tych sklepach jest uzależniona od wagi. Każda rzecz ma swoją automatycznie przypisaną wagę i system ją zlicza na koniec zakupów. Jeszcze przed ostatecznym zaakceptowaniem zamówienia system pokazuje jaka wychodzi cena za przesyłkę, więc spokojnie możesz to sobie zobaczyć. Jeśli chodzi o sam proces kupowania, to jest banalnie prosty. Wrzucasz rzeczy do koszyka i zatwierdzasz, później wybierasz rodzaj płatności i ewentualnie wpisujesz kod rabatowy - ja zawsze ich szukam przed rozpoczęciem zakupów. Wiele dziewczyn już o tym pisało i wystarczy, że sobie wpiszesz w google zapytanie "jak kupować na Sheinside" albo jak kupować na Choies" - wszystko wytłumaczone krok po kroku :-)

      Usuń
  12. Super wishlista ! :) Mi też się marzy iphone tylko chyba wybrałabym 5s bo dla mnie 6 jest troszkę za duży :) Również nie lubię mieć za długo jednego telefonu, tylko potrzebuję zmiany. Oby cała lista się spełniła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam iphona 6 plus i jest nieprzyzwoicie duży. Trochę żałuję że nie kupiłam zwykłej szóstki więc chyba będę się go pozbywać. Dla dużych męskich słoni jest ok ale dla koniec trochę mecząca obsługa.

      Usuń
  13. iPhone 6 - Jeśli chcesz go nabyć to koniecznie kup dla niego ubranko. Sama mam iPhone`a 6 i wiem, że bez case'a byłby już baaardzo zarysowany ;) Polecam gorąco Silicone Case od Apple. Guma z zewnątrz jest bardzo przyjemna w dotyku (plastyczna i nie tak twarda jak w tanim, plastikowym etui), z kolei wewnątrz jest wyściełany milutkim materiałem. Telefon bardzo dobrze leży w ręce i nie odczuwa się już wrażenia, że za chwilę może się z niej wysmyknąć. Jest też droższa wersja etui - Leather Case.

    Ale, czy nie wolisz poczekać miesiąc i kupić iPhone'a 6s?


    Etui na iPada mini - Ciekawe rozwiązania prezentuje firma Twelve South. SurfacePad for iPad jest piękny w swej prostocie, a przy tym funkcjonalny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to dziękuję za cenne info odnośnie iphona. Mam Samsunga Galaxy i jest tak cieniutki, że szybko można go upuścić. To jednocześnie plus i jego minus. Zastanawiałam się czy nie poczekać na 6s ,ale pewnie wywalą taką cenę... Rozejrzę się za polecanymi przez ciebie ubrankami na iPada, bo nie mogę już na niego patrzeć w tych łachmanach :-)

      Usuń
  14. Strasznie podoba mi się torebka :)
    Poklikałam w linki, trampole super ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie też by się przydał nowy telefon - tyle , że mój się psuje :D Te buty bardzo mi się spodobały , może sobie je sprawię :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam Ruby Woo i czuję się w niej dobrze tylko na wieczor bo jest bardzo jaskrawa :( Rozważam z kolei zakup Russian Red, jakosc szminek Maca jest świetna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam szczerze Russian Red! Najpiękniejsza czerwień

      Usuń
    2. Taak, wlasnie dlatego na nią poluje <3

      Usuń
    3. Ja jestem wierna Riri WOO!!

      Usuń
  17. Ja z chęcią pozbędę się paletki Naturally Yours, bo niestety już długo leży nieużywana, bo znudziło mi się bawienie cieniami.. Ubytek właściwie średni w jednym cieniu, reszta minimalnie.. A szkoda, by paletka się zmarnowała :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj immienniczko!;)
    Mam pytanie dotyczące włosów.Mam wrażenie ze moje włosy od kilku miesięcy "stoją w miejscu "
    Czy możesz poradzić jakieś skuteczne kosmetyki na szybszy porost włosów lub jakieś inne triki?
    Z góry dziękuję za odpowiedź.
    Pozdrawiam,Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj :-)

      Po pierwsze płukanki z kawy - pisałam o nich tutaj:http://kosmetyczna-hedonistka.blogspot.com/2015/02/najlepsze-naturalne-pukanki-do-wosow.html

      Po drugie masaże skóry głowy - palcami, okrężne ruchy, raz dziennie, około 10 minut przed snem.

      Po trzecie wcierki: La Roche Posay Kerium, Jantar, olej z korzenia łopianu Nami (o ile możesz wcierać oleje w skórę głowy) :-)

      Poza tym dieta - dużo warzyw, owoców, białka :-) Możesz też popijać napar z pokrzywy przez miesiąc: http://kosmetyczna-hedonistka.blogspot.com/2015/05/czy-warto-pic-napar-z-pokrzywy-porzywa.html

      Usuń
  19. Roshe absolutnie nie są do biegania - choć fakt, nazwa może być myląca. Jestem szczęśliwą posiadaczką 3 par - są zbyt słabo amortyzowane i mają nieodpowiednio wyprofilowaną (pod kątem biegania) podeszwę. Biegam od roku w Lunarglide'ach 6 i te z czystym sumieniem polecam :). Nie są tak ładne jak roshe, ale w segmencie butów stricte biegowych prezentują się naprawdę OK.

    Roshe - uwielbiam i polecam, ale do chodzenia na co dzień.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo podoba mi się ten model Korsa :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja trampki na koturnie, tzw sneakersy kupilam w sklepie online czasnabuty.pl i są na prawdę bardzo fajne :) jeżeli jesteś ciekawa to zapraszam do obejrzenia filmiku na ich temathttps://youtu.be/Q7DcYyclAzE

    OdpowiedzUsuń
  22. Hihi miło mi było zobaczyć ten post, ponieważ mam 3/4 przedstawionych rzeczy i mogę odetchnąć, że nie mam takich wydatków :D
    Niestety zalałam swojego IPhone 6 i czekam na wymianę :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Do biegania polecam buty New Balance 1080, właściwie moja mama poleca, przebiegła w nich ooj sporo kilometrów. Mają świetną amortyzację! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam trochę o New Balance i opinie są oczywiście bardzo podzielone :-)

      Usuń
  24. Świetne, klasyczne i stonowane rzeczy, przydają się pewnie przez kolejne sezony! Na Nike Roshe Run choruję już od dawna, ale chyba jeszcze nie przyszedł na nie czas :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeśli chodzi o RoshRun to szczerze polecam mam juz dwie pary i planuje teraz chyba jakieś limitowane we wzorki :) płaszcz klasyczny nabyłam rok temu w Zarze, nosi się wyśmienicie a wełna naturalna nawet nie jest zmechacona :) szczerze polecam też odwiedzić outlet mango :) perełki zalegają tam za 1/6 ceny :) co do ip6 to nie doradzę od lat wierna jestem Xperii, od jakiegoś czasu mam 3 i uwielbiam ten telefon :) w sieci działa z lapkiem i tv wrzucam zdjecia jednym kliknieciem na kazde z tych urzadzen , podobnie z muzyką :) Skórzane mam jedynie szorty, spodnica również jest na mojej wishliście ;) i koszula w kolorze ciemnego burgundu :) idealna do ciemnych ust i kapelusza :) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  26. Tylko nie kupuj iphona na Allegro. Szusz ostatnio wyprała swój w pralce i pewnie teraz wyląduje na aukcji jako lekko używany w stanie idealnym :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szusz będzie sprzedawała czarnego a Daria chce złoty ;p

      Usuń
  27. mam roshe runy. Są mega wygodne lekkie!
    Byłam nawet w nich na śnieżce i nie czułam żadnego kamyka. Bardzo wygodne, nogi nie bolą.
    Jedyny minus, jak jest bardziej chłodno, to zimno w nogi bo są siatkowane i wiatr przepuszcza no i w czasie deszczu mokre skarpety :(

    Mojej siostrze zrobiła się dziura w nich przy palcach..

    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ups, w sumie oglądając je na żywo w sklepie także odniosłam wrażenie, że są jakby bardzo delikatne, ale stwierdziłam, że pewnie to tylko pozory.

      Usuń
  28. Fantastyczna torebka a my mamy bardzo podobny gust <3 Pozdrowionka!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Niestety żaden dysk zewnetrzny nie da Ci pewności, że dane będą bezpieczne. Mi spadł z wysokości 15 cm i straciłam całą jego zawartość. Musiałam zapłacić miliony monet za odzyskanie danych :-( :-\

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tego się boję. Przetransportuję tam "ważne" zdjęcia i okaże się, że nie będę mogła tego odzyskać.

      Usuń
    2. Co do dysku, nie kupuj Samsunga, nie miałam go, ale widziałam wiele złych opinii na jego temat. Podobno najbardziej niezawodną firmą jest WD. Ja zakupiłam WD Elements Portable parę miesięcy temu i śmiga bez zarzutów, szybko przerzuca pliki, nie grzeje się, nie ścina i jest cichy :)

      Usuń
  30. Roshe runy zawsze wybieram jak mam do zalatwienia duzo spraw :) Mega wygodne i tak jak piszesz lekkie :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Czemu sprzedajesz swoją paletę Make Up Revolution z matowymi cieniami, którą polecałaś wszystkim kilka postów wcześniej? Okazało się z nią coś nie tak, czy po prostu nadmiar kosmetyków? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Lustrzanka i wakacje w październiku, na więcej nie wystarczy :D
    Ruby Woo jest piękna, też ją kupię za jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Hej
    Dzieki twojemu blogowi zaczelam olejowac wlosy. Jednakze nie potrafie rozstac sie z ombre na nich i co jakis czas farbuje je u fryzjerki. I mam pewne pytanie lepiej olejowanie zrobic przed farbowaniem czy pare dni po ?
    Z gory dziekuje za odpowiedz.
    Pozdrawiam cieplo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że to nie ma jakiegoś wielkiego znaczenia kiedy zrobisz olejowanie. Przed farbowaniem w sumie lepiej trochę te włosy zabezpieczyć i odżywić, natomiast po farbowaniu nadal utrzymywać ich kondycję :-) Ja jeszcze w czasach, kiedy farbowałam włosy to olejowałam je w sumie co 3 dzień :-)

      Usuń
    2. Dzieki bardzo za odpowiedz ;)

      Usuń
  34. Od siebie bardzo polecam MK Selma, świetna jest, poręczna, pasuje do wszystkiego i do jeansów i do eleganckich rzeczy! Ja mam czerwoną i ją uwielbiam!
    Pomadka z MAC'a dla mnie zbyt jaskrawa, chociaż?:) Kusisz kusisz! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. trampki na koturnie mistrz

    OdpowiedzUsuń
  36. Selma jest według mnie piękna!
    Pozdrawiam :*

    Zapraszam:
    http://malla0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Dysk zawsze trzeba "odpiąć" w panelu obok zegara. To słynne "teraz możesz bezpiecznie odłączyć urządzenie". A wiele osób tego nie robi i tracą dane - nic nowego. Dysk polecam http://www.ceneo.pl/24080603 ten. WD Pasport. Mam go kilka lat, działa jak złoto, jest lekki, ładny, bardzo dobrej jakości. Tyle ze mną przeszedł a dalej wygląda i działa jak kilka dni po kupieniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, zawsze tak robię. Boję się jedynie tego, że z jakiegoś powodu mimo prawidłowego użytkowania dysk przestanie działać i wszystkie pliki przepadną :-) No ale nie mam wyjścia, muszę coś kupić, bo mój komp pęka w szwach :-)

      Usuń
    2. to może zgraj na dysk archiwalne rzeczy, filmy, pliki/dokumenty mało używane, a najnowsze wrzucaj na komputer. jakby co to mniejsza szkoda będzie.
      Justi82

      Usuń
    3. Dysku jednak używa się rzadziej i łatwiej stracić dane z komputera. Nie powinnaś mieć problemu z tym dyskiem WD, a zawsze gdybyś się nadal bała możesz trzymać rzeczy w chmurze. Aczkolwiek wiemy, że i dane z tych potrafią wyciec. Nie ma czegoś w 100% pewnego, taka technologia jednak :P Poza tym w razie (odpukać) wypadku z danymi zawsze można oddać do informatyków i poprosić o próbę odzyskania danych. Wiele się da.

      Usuń
  38. Wyjazd wakacyjny dopiero przede mną, więc staram się nie myśleć o zbliżającej jesieni. Ale przydałoby się też stworzyć taką listę, by nie kupować potem niepotrzebnych rzeczy. A torebka Korsa widnieje na mojej liście życzeń już od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Jeśli chodzi o dysk twardy, to sama mam 1,5TB WD Elements Portable z USB 3.0. Samsunga odradzam po roku pracy w tym koreańskim GUŁAGu i znajomości firmy od podszewki...

    OdpowiedzUsuń
  40. Kochana, nie bierz tego Samsunga, kup lepiej Seagate. Mój Samsung (dokładnie ten sam model) szybko poszedł do serwisu :/

    OdpowiedzUsuń
  41. Moja ukochana Selma..... Mam ją w 3 kolorach i 3 rozmiarach. Nie zamienię na nic innego :)))) Ty też będziesz zadowolona tylko uważaj bo to uzależnia :))) Pozdrawiam - Alina.

    OdpowiedzUsuń
  42. ile tak średnio czekasz na przesyłkę z Choies?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z choies trochę dłużej - ostatnio 3 tygodnie.

      Usuń
  43. Ja odkładam na iPhone 6 już 2 miesiąc, jeszcze tylko 2 tygodnie i kupuje także również będę szczęśliwą posiadaczką :) Masz rację, zdjęcia robione tym cackiem są rewelacyjne. Samsung się chowa niestety.

    OdpowiedzUsuń
  44. Twoja miłość do torebek kwitnie :D A kupuj, co będziesz sobie żałować! Żyje się raz!

    OdpowiedzUsuń
  45. Torebka od MK również jest na mojej liście, jednak odkładam ją daleko w planach.. :)

    OdpowiedzUsuń
  46. A ja mam pytanie trochę nie w temacie :) jaki makijaż do sukienki w chabrowym kolorze? Uwielbiam twoje makijaże i zazwyczaj czerpie z nich inspirację. Więc jeśli by to nie był problem, była bym wdzięczna za jakiś wpis na blogu związany z tym tematem :) pozdrawiam :) stała czytelniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Biegać to najlepiej właśnie zacząć na przełomie jesień/zima wyrabiasz wydolność i nie ma takich upałów:) nike roshe run nie nadają się niestety do biegania, mogą boleć Cię stawy :/ osobiście polecam nike Free run o niebo lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja od lat używam telefonów Samsung, ale ze smartfona i jego jakości zdjęć jestem bardzo niezadowolona, więc iPhone też jest na mojej wishliście :) torebka MK też super!

    OdpowiedzUsuń
  49. ach, ta torebka jest cudna, sama na nią choruję ;) na mojej wishliście też znajdują się buty sportowe z przeznaczeniem na siłownię, ale póki co to zastanawiam się nad modelem ;)

    http://aniowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. buciki chętnie bym zakupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Cześć Daria !

    Mam pytanie troszkę niezwiązane z tematem, jednak pod poprzednim postem nie odpowiedziałaś i mam nadzieję, ze tutaj się dowiem :) Więcej nie będę męczyć :)
    Czy do zdjęć na blogu używasz softbox'a, czy może po prostu dziennego oświetlenia? Potrzebujesz jakiegoś "sporego sprzętu"? Są przepiękne !!!

    A co do posta :) Bardzo mi się podoba Twój styl ubioru. Naprawdę świetny :)
    Pozdrawiam i czekam na odpowiedź :p

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja polecam dyski seagate, mam juz kilka na 2TB i nic się nie dzieje z nimi :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Buty Nike Roshe Run nie są do biegania!!!, to rewelacyjne buty do noszenia na co dzień. Do biegania polecam na przykład Nike free 5, jeśli chcesz bardziej naturalnego biegania. Ewentualnie jakieś assix-y, jeśli zależy Tobie na większej amortyzacji. Ja preferuję bardziej minimalistyczne, bo chcę, żeby moje mięśnie pracowały bardziej naturalnie. Warto też dodać, że buty do biegania powinny być używane tylko do biegania, natomiast do noszenia lepiej mieć oddzielną parę. Pozdrawiam, życzę wytrwałości i trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń
  54. Zapomniałam jeszcze dodać, że ta bluza fajna, ale na przykład na jesienne spacery, do biegania raczej słabo się sprawdzi.Polecam odzież termoaktywną, różnica jest kolosalna, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  55. oczywiście buty, o których pisałam to asics, a nie assix

    OdpowiedzUsuń
  56. Sama noszę Korsa i jestem bardzo zadowolona <3 a Ruby Woo również posiadam i zgadzam się z Tobą - niepowtarzalny kolor aczkolwiek konsystencja pomadki jest najbardziej tempa ever ! pomijając ten fakt i tak ją kocham :D

    OdpowiedzUsuń
  57. Torebka śliczna! A i super pomysł z trampkami na koturnie ;) sama muszę o takich pomyśleć

    OdpowiedzUsuń
  58. Właśnie też myśle o tych butach z Nike bo czas zacząć robić coś ze sobą :) O włosy zaczęłam dbać właśnie dzięki tobie, teraz kolej na twarz i ciało. I tutaj moje pytanie.. mam skórę mieszaną w kierunku do tłustej, ogólnie dziwną, ale podobną dość do twojej jak tam czytałam niektóre posty. Jaki krem na co dzień a jaki na noc polecasz? Aktualnie na upałach nie używam podkładu tylko krem ale skończył mi się i planuje zmienić na jakiś inny i dlatego chciałam się ciebie poradzić :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  59. Po niedlugim czasie w tym dysku zewnętrznym zepsuło się wejście i miałam problem, żeby utrzymać go podłączonego do komputera, szkoda zwłaszcza, że bardzo tani nie był.

    OdpowiedzUsuń
  60. Dario ratuj: zainspirowałaś mnie do podjęcia kroków związanych ze stanem moich włosów i postanowiłam wrócić do swego naturalnego blondu. Zrobiłam dekoloryzacja tymi środkami co Ty plus dekoloryzator z rossmanna i rozjasniacz z wodą 6%... wiem wiem niby zabójczy mix w niespełna dwa tygodnie ale u mnie została ponad połowa w poprzednim kolorze (ciemny brąz)... już nie mam pojęcia co dalej robić:/ oczywiście cześć włosów jest ruda, część blodno-zolta... najlepsze jest to, że włosy są lekko przesuszone tylko. Myślę że z tydzień będę je codziennie olejowala olejkiem jojoba i będzie wszystko super. Co dalej mam robić? Jak myslisz nałożyć jeszcze raz rozjaśniacz? Twoja stała czytelniczka Kasia.

    ps masz najpiękniejsze włosy jakie w życiu widziałam...dążę do tak samo zadbanych i pięknych włosów<3

    OdpowiedzUsuń
  61. Droga Hedonistko, co prawda mój temat całkowicie będzie obiegał od tego, co napisałaś w tym poście, bo dotyczy on włosów, ale mam nadzieję, że mi pomożesz :)
    Mój problem polega na tym, że moje włosy ciągle i ciągle i ciągle zbijają mi się w strąki.
    Nieważne, czy to godzina po umyciu, czy przebywanie na polu w wietrzny dzień. Nie potrafię zniwelować tego problemu.
    Używam szczotki tangle teezer, stosuję delikatne szampony dla dzieci i maski wygładzające na włosy. Nawet po odżywkach czy innych specyfikach włosy, mimo tego, że są miękkie, po niedługim czasie od rozczesania zbijają się w strąki. 2/3 moich włosów jest w dobrym stanie i są niezniszczone, jedynie końcówki, tak około 1/3 są w bardzo złym stanie(pozostałości po ciągłym prostowaniu włosów sprzed 1,5 roku temu) i powiedzieć, że mają tylko 2 końce to optymistyczna wizja (wciąż je podcinam).
    Nie wiem co mam zrobić, żeby pozbyć się tego problemu. Jest bardzo uciążliwy i przez niego moje włosy wyglądają źle, chociaż nie są takie tragiczne.
    Przeglądałam dokładnie Twojego bloga w nadziei, że powstał post dotyczący tego problemu a ja go przeoczyłam, lecz niestety nie ma takowego :P
    Wiem, że się trochę rozpisałam, mam nadzieję, że odpiszesz mi i pomożesz, szukałam już odpowiedzi w wielu miejscach i niestety.... nic.
    P.S. Masz świetne włosy, chociaż na pewno słyszałaś to już wiele razy :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  62. Dario! Piękna wish-lista! :)
    Zmiany telefonu na pewno nie pożałujesz!
    A jeśli chodzi o buty, to absolutnie w nich nie biegaj, bo zrobisz sobie więcej krzywdy, niż pożytku! Roshe Run przeznaczone są tylko i wyłącznie do codziennego użytkowania, do biegania poleciłabym poszukać butów w sklepach dla biegaczy, na przykład run4fun.
    Pozdrawiam! I trzymam kciuki za Twoje bieganie! :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Przepraszam, że nie na temat. Jakiego fryzjera polecasz w Gdańsku? :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Witam :) buty pomimo nazwy roshe run nie są do biegania... A jeśli chodzi o codzienne użytkowanie to nawet w tym przypadku się nie sprawdzają... Mój chłopak kupił właśnie takie buty i po 2 miesiącach buty popsuły się, niestety nawet ie chciano ich reklamować.. po kolejnym miesiącu taką sytuację miał również jego brat i kolega... odradzam ich zakupu. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Co do ajfona 6 to akurat wypada najgorzej z robieniem zdjęc no ale sama napisałaś, że szukasz powodów żeby go kupić...jak juz to nokia 1020. Jeszcze Galaxy S6 albo HTC one M9 robią lepsze. pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  66. Mam samsunga S6 edge i jestem bardzo zadowolona lepszy od iPhone ;) zdjęcia cudowne robi. Torebki z MK też mam i kupuje je za granicą i sa o wiele tańsze niż w Polsce. Mam też z Calvina Kleina torebki i jestem bardzo zadowolona wykonanie jest rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  67. Co do dysku to polecam WD 1TB i pamiętaj jedna podstawową rzecz, zawsze bezpiecznie wypinaj dysk bo to tylko dysk i nigdy nie masz 100% pewności że coś Cię czasem nie zaskoczy. Dysk 1TB sadze ze Ci starczy w zupełności ja na dysk 1TB potrafię zmieścić ok. 16 reportaży ślubnych gdzie każdy jeden zawiera ok 1500 zdjeć robionych w RAWach a nie JPGach. Co do etui na iPoda mini polecam ich seryjny oryginalny sama mam i jestem zachwycona ja kupowałam za 300 zł ale to było dawno przetrwał na prawdę wiele a dodatkowo wyglada nad fantastycznie. iPhone po użytkowaniu Go miesiąc stwierdzam że masz 100% racji co do zdjeć spisuje sie rewelacyjnie. Pozdrawiam, Stała Czytelniczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  68. Czesc,
    Mam pytanie, nie wiem czy na dobrej stronie pisze. Chcialabym kupic czystek i pokrzywe (pakowane luzno, nie w torebkach). Bylabys mila powiedziec, czy masz moze jakas ulubiona firme jesli chodzi o ziola? Pozdrawiam, stala czytelniczka Ewa z Londynu

    OdpowiedzUsuń
  69. Kupiłam niedawno dysk Samsunga - dokladnie taki jaki pokazałaś na blogu :) Jest naprawde solidnie wykonany, śmiga idealnie, bo i co najważniejsze producenta daje na niego 3 letnią gwarancje. Naprawde polecam. W

    OdpowiedzUsuń
  70. A gdzie kochana kupić nike roshe run? Gdzie sama kupilaś bo obecnie nigdzie nie ma , a wole na nieznanych stronach nie kupowac, by nie trafić na podróbki :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature