Top Social

3 ULUBIONE APLIKACJE DO UPIĘKSZANIA ZDJĘĆ NA TELEFON I TABLET: VSCO CAM, COLOR EFFECT PHOTO EDITOR, INSTASQUARE.

Jeśli jesteście użytkownikami Instagramu, Facebooka lub po prostu lubicie czasem w kreatywny sposób upiększyć swoje zdjęcia np. selfie, to dziś napiszę Wam o 3 moich ulubionych aplikacjach na telefon i tablet. Wszystkie apki są darmowe i banalnie łatwe w obsłudze, więc możecie z nich korzystać bez żadnych problemów. Pokażę Wam też efekt przed i po użyciu danej aplikacji. Ciekawe? To zapraszam do dalszej części posta. 


Wakacje to czas, kiedy najczęściej robimy różne zdjęcia. Niejednokrotnie efekt, który widzimy na ekranie wyświetlacza może nas rozczarować, bo fotki wychodzą nijakie, płaskie i po prostu zwykłe. Często aparat "zjada" kolory, a zdjęciu brakuje kontrastu i wyrazistości. Jak szybko i łatwo nadać naszym zdjęciom niepowtarzalny charakter? Od tego są właśnie aplikacje, jakie możemy zupełnie za darmo ściągnąć na nasz tablet czy telefon. Ja mam swoje 3 ulubione, z których najczęściej korzystam wrzucając zdjęcia na Instagram, Facebook czy bloga. Napiszę Wam o nich poniżej. 


COLOR EFFECT PHOTO EDITOR
______________
Jest to darmowa aplikacja, którą mam na swoim Samsungu Galaxy S4. Jest świetna pod względem filtrów, które są naprawdę niepowtarzalne. Szczególnie krajobrazy, zdjęcia na plaży czy w wodzie nabierają niezwykłego charakteru. Mój ulubiony, zielonkawy filtr nadaje fotkom egzotycznego uroku. Możecie eksperymentować z różnymi filtrami, które akurat będą pasowały do danego zdjęcia. Poza tym dzięki tej aplikacji możemy w podstawowy sposób poprawić zdjęcie pod względem kontrastu, nasycenia kolorów, wyrazistości, dodać ramkę, poświatę czy teksturę. Myślę, że każde wakacyjne zdjęcie wykonane telefonem będzie dzięki temu programowi wyjątkowe. Na plus zasługuje też prostota aplikacji, bo nie jest zawiła w obsłudze. 



VSCO CAM
______________
Kolejną aplikacją godną polecenia jest Vsco Cam. Początkowo nie byłam zadowolona z jej efektów, ale z czasem zrozumiałam powód. Nie każde zdjęcie będzie się nadawało do nałożenia filtra, jakie serwuje nam Vsco Cam. Musimy same ocenić czy program tak naprawdę pomaga i upiększa dane zdjęcie, czy może całkowicie je psuje. Aplikacja wychodzi naprzeciw przede wszystkim Instagramowemu stylowi zdjęć, jakie publikują tam użytkownicy. Nadaje fotkom ponurego, trochę tajemniczego charakteru, który osobiście lubię. Szczególnie ciemne zdjęcia, robione na ciemnym tle wyglądają korzystnie po nałożeniu filtra. Plus za to, że można stopniować nasilenie danego efektu, czego akurat brakuje w poprzednio omawianej przeze mnie aplikacji. 



INSTASQUARE
______________
To już aplikacja typowo przystosowana do Instagramu. Jeśli mamy pionowe zdjęcie, którego nie chcemy powiększać do rozmiaru Insta, to wtedy świetnie sprawdza się opcja "blur", która dodaje dwa rozmyte obszary po bokach naszego zdjęcia, całkowicie wypełniając okno. Możemy stopniować to rozmycie i zadecydować, czy zdjęcie ma być w środku, czy może zupełnie w innym miejscu. Zamiast rozmytego tła możemy dodać gradient lub kolorową ramkę. Oczywiście można sobie takie zdjęcie zapisać i wrzucić je na Facebooka lub gdziekolwiek chcemy.  

Aplikacje, o których Wam napisałam mają niezliczone ilości funkcji, efektów i filtrów, więc warto naprawdę przetestować. Aktualnie korzystam tylko z  tych trzech apek. 
__________________

Jaka aplikacja najbardziej Was zaciekawiła? Może poleciłybyście mi coś od siebie? Chętnie przetestuję Wasze ulubione apki! 

Obserwujcie mnie na Instagramie tutaj klik


46 komentarzy on "3 ULUBIONE APLIKACJE DO UPIĘKSZANIA ZDJĘĆ NA TELEFON I TABLET: VSCO CAM, COLOR EFFECT PHOTO EDITOR, INSTASQUARE. "
  1. Ta pierwsza mnie zainteresowała bardzo :) a powiedz nie spowalnia Ci telefon przez te aplikacje? bo ja mam messengera,google + insta, gmail,hangauts i tel głupieje,ciekawe co będzie jak sciągnę jeszcze jedną aplikacje :) btw na zdjęciu masz moje ulubione lody z maca :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie spowalnia jakoś odczuwalnie, więc można spokojnie korzystać :-) Lody z Maca uwielbiam, chociaż ostatnio bardzo słabe podają, w sensie malutkie porcje i ogólnie estetyka jest średnia :-) Kiedyś to wyglądało o wiele lepiej :-)

      Usuń
    2. Tez to zauwazylam ostatnio z tymi porcajmi. Bardzo sie zdziwilam, gdy pierwszy raz to zauwazylam, a kupilam loda z karmelem na pocieszenie. Wscieklam sie bo polowy loda nie bylo 😄👿

      Usuń
  2. Trzecią aplikację dobrze znam, więc również polecam! :> Drugą właśnie ściągam, a co do pierwszej jeszcze nie jestem przekonana :) Bardzo przydatny post! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może się przekonasz, bo ogólnie o wiele więcej jest tam tych filtrów i bajerów :-)

      Usuń
  3. podoba mi się taki efekt :) nr 2 zadowolił by i mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie mnie zaciekawiły, muszę je sprawdzić! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja polecam Snapseed! Fotki są niezwykle...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba aplikacja płatna? Pamiętam, że kiedyś chciałam ją ściągnąć ale zrezygnowałam :-)

      Usuń
    2. Jest darmowa:) uwielbiam ją!

      Usuń
  6. Bardzo przydatny post! na pewno skorzystam. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Od siebie polecam Photo Grid - ma i filtry, i można lekko udoskonalić zdjęcia, tworzyć kolaże itd, no i oczywiście Instasize :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale filtry nic nie zrobia jezeli zdjecie do kitu, hehe ;) (Twoje oczywiscie bez zarzutu)
    Apki fajne, na pewno wyprobuje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, chociaż z dobrym filtrem można zdziałać więcej :-)

      Usuń
  9. Vsco cam znam i używam, pozostałe też ciekawe, musze je wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. o nie znałam tych aplikacji:)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam vsco cam, ale zupełnie o niej zapominam ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie długo "przeleżała" ale ostatnio często korzystam :-)

      Usuń
  12. Świetne te aplikacje muszę spróbować jakie dają efekty bo nie słyszałam o nich ;)

    Mój blog kasiakoniakowska

    OdpowiedzUsuń
  13. Przez jaką aplikację przechodzą zdjęcia paznokci?

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawe aplikacje. Najbardziej spodobał mi się numer 1, chociaż w sumie numer 2 oraz 3 również są całkiem, całkiem.. :)
    Odbiegnę teraz trochę od tematu. Dario, mogłabyś napisać post odnoszący się do wczesnej pielęgnacji przeciwzmarszczkowej? Chodzi mi od czego zaczynałaś, jakie kosmetyki sprawdziły się u Ciebie, a jakie wręcz odwrotnie. Masz piękną oraz zadbaną cerę, co sprawia, że przyciągasz ludzi do siebie. Mam 24 lata i skórę mieszaną, i prawdę mówiąc mam wrażenie, że w tej tematyce wybieram się 'z motyka na słońce' :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może zacznę od tego, że nie mam pięknej i zadbanej cery, a mam dobre światło do zdjęć. Aktualnie leczę trądzik, który ostatnio nieźle mi dał popalić jak jeszcze nigdy wcześniej :-) Wszystko jest natomiast na dobrej drodze. Nie stosuję stricte kuracji przeciwzmarszczkowej, jedynie krem pod oczy La Roche Posay Redermic R. Na twarz używam co jakiś czas retinoidów, kwasów owocowych oraz aktualnie maści wspomagających antybiotykoterapię :-) Zresztą planuję post o mojej aktualnej pielęgnacji twarzy :-)

      Usuń
  15. Kurcze, tez mam s4 i nigdy nie udało mi się nim zrobić tak wyrazistego zdjęcia jak wychodzą Tobie nawet bez nakładanych filtrów 😔

    OdpowiedzUsuń
  16. INSTASQUARE bardzo mnie zaciekawiła :-) Lecę ściągnąć i po drodze na Twój instagram , buziaki :-*

    OdpowiedzUsuń
  17. Czy możesz mi napisać czym i jak depilujesz nogi? Ja mam problem z łydkami.Po depilacji mam strasznie podrażnione.Bardzo brzydko to wygląda.U niektórych dziewczyn zauważyłam piękne,gładkie nogi jakby nigdy na nich nie rósł żaden włosek.:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeśli chodzi o Instagram bardzo lubię NoCrop, ponieważ oprócz efektu blur można dodać wiele innych. Dodatkowo program posiada filtry oraz ustawienia, czyli wszystko to czego potrzebuję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam wrażenie, że Twoje zdjęcia nie potrzebują żadnych ulepszaczy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przydatne informacje, czasami takie "upiększenie" zdjęć daje genialny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  21. z darmowych aplikacji polecam również mix by camera360:) bardzo dużo bajerów i jest z czym szalec :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapraszam na mojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Apki pościągane :D Dziękuję za ten post, uwielbiam Twoje zdjęcia- mam nadzieję, że dzięki tym apkom moje zdj zyskają :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny artykuł na bloga! Zaprasza na http://trendymamapoland.blogspot.com/ ! Najnowszy post- wszystko o szybkim i skutecznym oczyszczaniu twarzy!

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej :) Ja całkiem z innej beczki... Mam pytanie, jakiego oświetlenia używasz do zdjęć? Softbox? I aparatu? Tego co widzimy na początkowych zdjęciach posta? :) Z góry dziękuję Ci bardzo za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Hej Daria! Chciałabym poznaćTwoje zdanie na temat aptek internetowych. Często oferują różne dermokosmetyki/ suplementy diety w naprawdę dużo korzystniejszych cenach niż apteki stacjonarne. Czy w związku z tym można zaufać, że są to te same produkty? Może Ty lub któraś z Czytelniczek macie jakieś swoje sprawdzone apteki internetowe?
    Serdecznie pozdrawiam, Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dzięki za naprawdę bardzo pomocny artykuł! Na pewno je wypróbujemy aby pokazywać jeszcze lepszej jakości zdjęcia na których są nasze soczewki kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Hej,
    Wiem, że nie na temat tego konkretnego postu ale czytałam twoje porównanie pędzli Kavai do Zoevy. Napisałaś, że ogólnie porównałabyś je do pędzli Hakuro. Gdybyś miała jednak wybrać to czy które są lepsze: Kavai czy Hakuro? Pędzle Zoevy niestety nie na moją kieszeń :).

    OdpowiedzUsuń
  29. Spróbuj PicMonkey. Jest to edytor online, bardzo bardzo fajny. DUżo zabawy.
    Zapraszam do siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja korzystam z aplikacji Aviary. Ma fajne filtry, można poprawić ostrość, kolory, rozmiar, nałożyć nakładki, ramki, wybielić zęby, rozmazać obraz, dołożyć tekst, naklejkę itp itd .... Oczywiście można rozszerzyć aplikację przez płatne usługi ale naprawdę ta wersja podstawowa ma wszystko czego potrzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Od siebie polecam Pixlr :-D także darmowa :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Super pomocny post. Wypróbuje te aplikacje 😊
    Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajny blog☺ a post bardzo mi się przydal, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Jakich (VSCO CAM) akcji użyłaś na 2 zdjęciach ?
    Ula.

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature