Top Social

NOWOŚCI W MOJEJ GARDEROBIE: NARZUTKI, TOREBKA DO PRACY, WIĄZANE SZPILKI, BABY BLUE ŻAKIET + PRZYMIARKI.

W dzisiejszym wpisie pokażę Wam co nowego pojawiło się w mojej szafie. Będzie kilka moich ulubionych elementów garderoby w tym sezonie czyli luźnych narzutek, które można założyć do szortów czy sukienek. Od razu zaprezentuję ubrania na sobie, abyście mogły zobaczyć jak dana rzecz leży. Jest to pierwszy post z cyklu "przymiarkowego" i myślę, że tego typu wpisy pojawią się częściej. Zapraszam do czytania dalej.



Długo szukałam torby do pracy, która byłaby pojemna, a zarazem zgrabna i po prostu ładna. Ta spełnia wszystkie moje oczekiwania i przyznam, że jest w stanie pomieścić cały mój codzienny arsenał: kosmetyczki,  tablet, telefon, klucze, najróżniejsze dokumenty w tym grube akta, śniadanie do pracy itp. Jeśli jesteście ciekawe, to szczegółową zawartość mojej torebki możecie podejrzeć TUTAJ klik. Torba jest w stonowanym, brązowym kolorze, który jest na tyle klasyczny, że pasuje do każdego monochromatycznego stroju. Torebka dostępna jest TUTAJ klik. 


Jeśli obserwujecie mnie na moim Instagramie TUTAJ klik, to pewnie zauważyłyście, że lubię wszelkiego rodzaju narzutki. To takie cieniutkie płaszcze, które świetnie wyglądają połączone z szortami i tak naprawdę ze wszystkim. Lubię nosić takie rzeczy, bo nawet w przypadku kusych szortów cały strój nie wygląda ordynarnie i ma luźny charakter. Narzutka w kolorze khaki jest ciekawa, bo ma lekko usztywnione na poduszkach ramiona i subtelne pagony. Poza tym khaki to jeden z moich ulubionych kolorów. Taką narzutkę widziałam niedawno w Zarze, ale niestety nie udało mi się jej kupić. Na szczęście zamówiłam podobną TUTAJ klik. 


Kolejna narzutka, tym razem z brązowo-musztardowym odcieniu. Lubię w niej to, że przód ma nieco dłuższy i taki pofalowany, dzięki czemu całość prezentuje się ciekawiej. Tak samo, jak w przypadku poprzedniej narzutki materiał jest świetny, przewiewny i dobry jakościowo. Urzekł mnie przede wszystkim jej kolor, bo przyjemnie wygląda z bielą i z każdym dżinsem. Pewnie nie raz ją jeszcze zobaczycie na moim Instagramie. Narzutka do kupienia TUTAJ klik. 


Taką narzutkę już kilka razy pokazywałam Wam w stylizacji na moim Instagramie, bo mam ją akurat najdłużej. Fantastyczny krój, materiał i kolor, który pasuje do wszystkiego. Dostępna TUTAJ klik. 


Zamówiłam po raz drugi płaszczyk, który już od dawna mam w swojej szafie. Tym razem jest to prezent dla mojej mamy, której od razu bardzo spodobał się fason tego płaszcza. Myślę, że to jedna z tych rzeczy, którą naprawdę warto zamówić z zagranicznej strony. Świetny materiał, krój i również pasuje do wielu stylizacji. Poza tym to płaszczyk, który można nosić jesienią, wiosną, a nawet latem. 
Dostępny TUTAJ klik. 


Zawsze bardzo podobał mi się kolor "baby blue", który w tym sezonie znów jest modny. Ciekawie wygląda w połączeniu z białymi spodniami czy t-shirtem. Mam już podobny, długi żakiet, tylko w kolorze białym i bardzo go lubię. Zakrywa pupę i sprawia, że od razu czujemy się trochę bardziej komfortowo. To między innymi dlatego lubię te wszystkie dłuższe narzutki. Żakiet wykonany z grubszego materiału, więc spokojnie może pełnić funkcję płaszcza. Dostępny TUTAJ klik. 


Ostatnią rzeczą, jaką chcę Wam dziś pokazać są buty. Zamówiłam je trochę w ciemno i miałam co do nich największe obawy. Jednak kiedy tylko je rozpakowałam i przymierzyłam, to od razu skradły moje serce. Na największy plus zasługuje jakość wykonania i to, że mimo dużej wysokości są niesamowicie wygodne. Taki model również widziałam jakiś czas temu w Zarze. Jeśli szukacie tak modnych w tym sezonie, wiązanych szpilek, to te mogę Wam polecić. Mam je na ostatnim zdjęciu z Insta. Dostępne TUTAJ klik.

______________

I to już wszystkie moje nowości w szafie. Wiem, że lubicie tego typu wpisy z przymiarkami, dlatego za jakiś czas kolejny post z tej serii. Dajcie znać czy coś wpadło Wam w oko!

Zapraszam do śledzenia mojego Instagramu TUTAJ klik. 



132 komentarze on "NOWOŚCI W MOJEJ GARDEROBIE: NARZUTKI, TOREBKA DO PRACY, WIĄZANE SZPILKI, BABY BLUE ŻAKIET + PRZYMIARKI. "
  1. wszystkie rzeczy są przepięknie i cudownie wyglądasz :)
    A tak swoją drogą to jaki zawód wykonujesz ? :)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Staram się zachować trochę prywatności :-)

      Usuń
    2. jesteśmy ciekawe :) uchyl rąbka tajemnicy :)

      Usuń
    3. Mnie znajoma powiedziała ze żyjesz tylko z bloga i recenzji na wizażu. Pomyslalam ze to zycie jak marzenie ;) ale jednak te GRUBE AKTA z dzisiejszego postu sugeruja ze nie jest az tak cudnie a koleżanka cos pomieszala ;) badz co badz rozumiem Cie bo ja tez niektóre rzeczy zachowuje w tajemnicy. To blog urodowy z elementami zycia o ktorych autorka chce powiedzieć a nie szczegółowa biografia

      Usuń
    4. To żenujące jakie ludzie wygadują bzdury. Na przyszłość - nigdy nie wierz w to, co mówią o kimś inni, a już na pewno tego nie powtarzaj. Czasem takie sytuacje mogą się skończyć nawet...w sądzie :-)

      Usuń
    5. Tu akurat się zgodzę, już lata temu, kiedy jeszcze w ogóle nie interesowały mnie blogi. ktoś coś kiedyś o kimś palnął z zazdrości i skończyło się to bardzo nieprzyjemnie. O sąd co prawda się nie obiło, ale kilkanaście tygodni musiałam stać, wbrew własnej woli, miedzy młotem a kowadłem. Stad tez ograniczam grono przyjaciół zawsze do minimum, co by zapobiegać podobnym zajściom

      Usuń
    6. Nie wiem czemu, ale od dłuższego czasu jakoś kojarzysz mi się z pracą w ściśle związaną właśnie z sądem. Może jakiś prawnik.

      Usuń
  2. Hej:) szukałam na blogu ale nigdzie nie mogę doczytać jakiej suszarki używasz? Jestem na kupnie a natkełam sie na informacje że suszysz włosy po każdym myciu, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taka starą suszarę z zimnym nawiewem Philips ale muszę ją wymienić na coś nowego, bo już ledwo działa. Myślę, że zdecyduję się na jakiś model z jonizacją :-) Pozdrawiam!

      Usuń
    2. dziękuje za odpowiedź, również właśnie szukam czegoś z jonizacją ale na rynku jest taki wybór że nie wiem co wybrac:)

      Usuń
    3. Jak coś już kupię, to dam znać na blogu :-)

      Usuń
    4. Przydałby się post o rodzajach suszarek w sumie... Jak będziesz kupować pewnie będziesz na tyle bieżąco, że mogłabyś się podzielić wynikami poszukiwań ;) Prosimy ładnie :) Akurat wczoraj moja staaaraaa suszarka odmówiła posłuszeństwa i będę musiała kupić coś nowego, ale w jakiejś rozsądnej cenie. W sumie używam od święta tego urządzenia.

      Usuń
    5. Ja mam Remington d2011. Jest z jonizacją, zimnym nawiewem, ceramicznymi powłokami i nie pamiętam czy coś jeszcze :3
      W każdym razie bardzo ja sobie chwalę i polecam :)
      Jedyny minus to taki ze jest trochę głośna, ale nie aż tak, żeby kogoś obudzić czy coś :) przynajmniej u mnie nikogo ze snu nie budzi xD

      Usuń
    6. Dziękuję za propozycję :-) Pod koniec tego tygodnia zajmę się tematem, więc niedługo na pewno coś nowego wybiorę. Dam znać :-)

      Usuń
  3. Płaszczyk mam identyczny. Też zamówiłam z powodu tego koloru i ogólnie fason ma fajny - czegoś takiego mi brakowało :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko jest przepiękne, ale bardzo zawrócił mi w głowie ten błękitny płaszczyk <3

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię podglądać Twoje stylizacje na instagramie. Twój styl jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz chłopaka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro takiej informacji nie ma na blogu, oznacza to, że nie jest to wiadomość publiczna. Zainteresuj się tematyką bloga, a nie życiem prywatnym Darii

      Usuń
  7. Dario a jaki rozmiar masz tej miodowej narzutki? Jest prześliczna a ja za taką to już dawno chodzę. Z góry dziękuję za odpowiedź. K.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądasz :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana jak długo trzeba czekać na przesyłkę z Sheinside? Myślę o tych butach <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę odpowiedzieć z własnego doświadczenia że paczka idzie tak 2 tygodnie :)

      Usuń
    2. Czasem czekam 2 tygodnie, a czasem 10 dni :-)

      Usuń
    3. Czekam na paczkę od 29 lipca i nic. Czy miałaś już podobną sytuację. Jak mam interweniować?

      Usuń
    4. Napisz do nich po prostu maila z numerem przesyłki i z zapytaniem co się z nią dzieje. A gdzie zamawiałaś konkretnie? Nie dostałaś numeru przesyłki, którą mogłabyś później "śledzić" w internecie?

      Usuń
    5. Zamawiałam w SheIn
      Nie dostałam nr przesyłki. Zgłosiłam problem i czekam. Dam znać jak sprawa się zakończy. Dzięki za odzew z Twojej strony i pozdrawiam

      Usuń
  10. skąd spodenki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na instagramie było że diy czyli samorobione

      Usuń
    2. Tak, to ucięte jeansy, które następnie postrzępiłam maszynką jednorazową do golenia :-)

      Usuń
  11. Uwielbiam wiązane szpilki :) !

    OdpowiedzUsuń
  12. Chcę zamówić ten płaszczyk błękitny. Jaki masz rozmier? Chyba mamy podobne wymiary

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem pod wrażeniem tej torebki. Napisz proszę czy ona jest sama w sobie ciężka? Mam taką podobną ale rzadko ją zabieram bo trochę waży :/ Jak wpakuję jeszcze wszystkie moje szpargały to ciężko unieść :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama w sobie trochę waży, to fakt. Jest dosyć solidna i co mi się podoba ma odpowiednią sztywność, więc nic mi się w niej nie odkształca jeśli chodzi o dokumenty :-)

      Usuń
  14. Muszę Ci napisać że zawsze ale to zawsze coś u Ciebie wypatrzę. Kusisz!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Dario co to za pomadka na ustach? Bourjois?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Bourjois Rouge Edition Velvet Frambourjois :-)

      Usuń
  16. Jaki masz rozmiar beżowego płaszcza? Którą ramoneskę z shein byś poleciła? Od dawna mam ochotę zamówić ale boję się o wykonanie i rozmiar :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam rozmiar L, natomiast co do ramonesek, to teraz jest mały wybór. Poczekałabym na Twoim miejscu do września/października, wtedy na pewno pojawią się nowe i ładniejsze modele :-)

      Usuń
  17. A ja mam pytanie z innej beczki. Często widzę u Ciebie ipada (to chyba mini?) i stad moje pytanie. Jak Ci się on sprawuje? Długo go już masz? Poleciłabyś Apple czy może coś innego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam już ipada mini od dłuższego czasu i jestem z niego bardzo zadowolona. W zasadzie spisuje się bez żadnego zarzutu, nie mogę się do niczego przyczepić. Jest malutki, cienki, poręczny, nie zawiesza się. Mógłby mieć trochę lepszy aparat ale nie mam co narzekać, bo i tak zdjęcia "w terenie" robię telefonem. Także jeśli masz ochotę na Apple, to śmiało. Wiem, że Samsungi również są świetne :-)

      Usuń
  18. Wyglądasz świetnie w szortach :) Tą musztardową narzutkę mam ale właśnie kupiłam ją w Zarze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczy z tych zagranicznych stron wydają się być robione w tych samych szwalniach :-)

      Usuń
  19. Mam podobną torebkę ale z zupełnie innej strony jest okej

    OdpowiedzUsuń
  20. Cóż ja mogę powiedzieć... oprócz tego, że zazdroszczę Ci jak nie wiem tak zarąbistych ciuchów, ale przede wszystkim, że tak świetnie w nich wyglądasz (a ja niestety za chwilę wchodzić będę chyba tylko w worki po kartoflach, ze względu na ciążę), to takie wpisy bardzo mi się podobają.
    Jak to mówią moje koleżanki, piękna jesteś, cudowne masz włosy, a rzeczy to już w ogóle...

    Zazdraszczam, ale chcę więcej :P
    Takie sado maso ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo za tak miłe słowa :-) Na szczęście ciąża nie trwa wieczności, więc już niedługo i Ty będziesz mogła wskoczyć w jakąś fajną kieckę - trzymam za to kciuki i również pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  21. Niesamowite masz te włosy! Gdyby moje choć w połowie takie były :(((((((((

    OdpowiedzUsuń
  22. Rewelacyjny pomysł z tym przymierzaniem ciuchów. Czekam na kolejny post z tej serii i pozdrawiam moją imienniczkę :))

    OdpowiedzUsuń
  23. kochana co myślisz o butach New Balance?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam ale może się skuszę. Ostatnio moją uwagę przykuwa sportowe obuwie, więc kolekcja będzie się powiększać :-) Dam znać co sądzę jak już je kupię :-)

      Usuń
  24. Kochana KH, przepraszam, że pytam o to pod postem o zupełnie innej tematyce, ale ostatnio przeglądałam twoje starsze posty razem z komentarzami i zauważyłam, że jakaś dziewczyna zapytała Cię o sposoby na złośliwe babyhair. Odpisałaś jej, że u Ciebie najlepiej się sprawdza zielona pianka że Shwarzkopf. Czy mogłabyś mi powiedzieć jak dokładnie nazywa się ta pianka (jest ich kilka i jaki ma poziom utrwalenia) i w jaki sposób jej używasz (na mokre/suche włosy, po umyciu/przed umyciem włosów). Masz piękne włosy, że po prostu zazdrość bierze </3 i chciałabym poznać Twoje tajniki używania tej pianki ;-)
    Pozdrawiam Kochana i gratuluję udanych zakupów -we wszystkim wyglądasz wprost idealnie. ;). No i Twoja figura - biorę się za ćwiczenia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, to pianka TAFT Shwarzkopf (Volume Power, Mousse Ultra Strong, poziom 4), można ją kupić praktycznie w każdym supermarkecie czy drogeriach. Używam jej na świeżo wysuszone włosy, bo wtedy baby hair są najbardziej nastroszone. Nanoszę trochę pianki na dłonie, rozcieram i lekko przygładzam włosy po wierzchu. Staram się, aby tej pianki nie było dużo, aby znów mocno nie przylizać włosów :-) Później w ciągu dnia jeszcze zdarza mi się ponawiać aplikację ale już naprawdę odrobiną pianki. To lepszy sposób niż lakier czy jakiś żel lub olejek, bo nie obciąża włosów i nie stają się wizualnie nieświeże :-)

      Dziękuję za miłe słowo i pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
    2. Dziękuję Ci bardzo za odpowiedź ;-)

      Usuń
  25. Szkoda ze w tym miesiącu brak funduszy już ale może pozwolę sobie w przyszłym na tą musztardową narzutkę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczna torebka :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  27. zielone cudo!!!

    Pozdrawiam;)
    http://kosmetykapieknotka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. W przedostatnim poscie na instagramie miałaś na sobie świetną dzinsową koszulę! Bardzo chciałabym kupić taką samą dlatego BŁAGAM zdradz gdzie ją kupiłaś! I oczywiście jaki rozmiar :) i w ogóle linka najlepiej :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo, oto link do koszuli: http://www.choies.com/product/blue-chest-pocket-washed-shirt-with-long-sleeve_p41525?cid=5952bella

      Mam rozmiar L:-)

      Usuń
    2. Dziękuję :* JESTEŚ WIELKA! :*

      Usuń
  29. super pomysł na post kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystkie rzeczy mi się podobają a to zdarza się rzadko <3 Kochana powiedz czy lepiej zamówić na Sheinside czy na Choies? Pytam bo mają podobne ceny i trudno mi się zdecydować. Czekam na kolejny post z przymiarkami!! Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, trudno mi jednoznacznie napisać skąd warto zamówić. Musiałabyś porównać koszty wysyłki, bo te mogą się różnic w zależności od wagi paczki. Na Choies masz przesyłkę za darmo niezależnie od ilości rzeczy, natomiast na Shein chyba dopiero od 30$ ale to się często zmienia. Musisz śledzić :-)

      Usuń
  31. Torebka prześliczna :) oczywiście wszystko na Tobie wygląda znakomicie :) ale mam pytanie odbiegające od posta, czy możesz mi polecić jakieś dobre bazy i utrwalacz do makijażu? ;) Mam cerę mieszaną z trądzikiem :( byłabym wdzięczna :) pozdrawiam serdecznie
    Ola :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Pytasz o bazy pod cienie czy pod podkład? Jeśli chodzi o cienie, to u mnie najlepiej spisuje się baza The Balm Put A Lid On It, a na twarz Benefit Porefessional. Jednak równie dobry będzie korektor np. Loreal True Match, który wyśmienicie trzyma cienie. Rzadko jednak używam bazy pod podkład, bo niestety potrafią nieźle zapchać skórę. Co do utrwalacza, to świetny jest spray HEAN lub KRYOLAN (droższa opcja). Obydwa działają bardzo podobnie, coś na zasadzie lakieru ale do twarzy :-) W razie dalszych pytań - pisz śmiało. Pozdrawiam :-)

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź :) chodziło mi o bazę pod podkład. Już niedługo wychodzę za mąż i nie chcę, żeby mi wszystko spłynęło z twarzy na weselu :)
      Pozdrawiam, Ola ;)

      Usuń
  32. Super są te narzutki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Dario czy mogę zapytać o używanie olejków tzn jaka ilość przeznaczasz na jednorazowe aplikowanie produktu ? masz jakąś ustalona ilość kropli?! Kupiłam te olejki o których wspominałaś w ostatnim poście jojoba awokado nawet była promocja na awokado w hebe z tej firmy delawell :-) ale jednak borówkowy wygrywa w zapachu jest obledny! Ty jak coś znajdziesz to nie ma we wsi :-P. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, staram się polecać naprawdę "perełki":-)
      Zapach borówkowy wymiata, to fakt :-) Jeśli chodzi o ilość takiego olejku to naprawdę niewiele, z tego opakowania Delawell wydobywam jedną, całą pipetę produktu, wyciskam na środek dłoni, rozcieram i nanoszę na włosy. Zaczynam od końcówek i kończę aplikację tak na wysokości brody :-) Pozdrowionka :-)

      Usuń
    2. Dziękuję kochana nasza ślicznoto!!!

      Usuń
  34. Najbardziej zaciekawiła mnie ta khaki narzutka. Jaki zamówiłaś rozmiar?

    OdpowiedzUsuń
  35. Mogłabyś w miarę możliwości przygotować jakiś makijaż samymi kosmetykami mineralnymi? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ostatnio problemy z cerą i biorę z tego tytułu antybiotyki, więc na razie nie robię żadnych makijaży, bo nie chcę specjalnie forsować cery. Jednak kiedy zakończę kurację, to na pewno pojawi się dużo nowych propozycji makijażowych, również w wydaniu mineralnym :-)

      Usuń
  36. Zdjęcia zachwycające <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Dario mam pytanie dot. pielęgnacji włosów. Czy używając serum czy innych produktów z silikonami nie blokujemy wejścia dla substancji czynnych podczas olejowania? Bo jeśli przed olejowaniem nie myję włosów to silikony tam zostaną. Jak rozwiazujesz ten problem? Co myslisz o odzywce nivea long repair? Ja czytałam o niej duzo dobrego, ale boje sie właśnie, ze pozniej bede olejowac wlosy na darmo. pozdrawiam Agata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio nawet się nad tym zastanawiałam, aczkolwiek u mnie nie ma z tym problemu. Olej i tak widocznie poprawia stan moich włosów, bo po jego zmyciu są miękkie, błyszczące i odżywione. Raz na jakiś czas staram się dobrze oczyścić włosy szamponem z detergentem, aby warstwy silikonu się nie nawarstwiały i wtedy nie stanowiły blokady przed wnikaniem składników odżywczych z pielęgnacji.

      Co do odżywki z Nivea, to używałam jej dawno temu i nie zrobiła na mnie jakiegoś wybitnego wrażenia. Nie wiem natomiast jak to jest teraz, bo producenci lubią zmieniać formuły, więc być może odżywka działa lepiej. Myślę, że nie ma co obawiać się pojedynczych warstw silikonów, trzeba jedynie pamiętać, by oczyszczać włosy np. raz w tygodniu :-)

      Usuń
  38. Pewnie nie raz padało już to pytanie - czemu zawdzięczasz taką piękną opaleniznę? stosujesz samoopalacze? Jak je aplikować by uniknąć plam?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeden dzień na plaży + samoopalacz Sun Ozon z Rossmanna :-) Jeśli chodzi o ten właśnie samoopalacz, to u mnie nigdy nie zrobił żadnej plamy. Myślę, że to kwestia samej jakości produktu, dobrej konsystencji, a reszta to już odpowiednia aplikacja. Nie jest to nic szczególnego - wystarczy dobrze rozetrzeć samoopalacz kolistymi ruchami. Nie warto też nanosić zbyt dużo :-) Sun Ozon jest w formie mleczka, więc o wiele łatwiej go rozprowadzić, niżtaki typowy, wodnisty samoopalacz.

      Usuń
    2. Sama nie wiem, bo ostatnio zawiodłam sie na piance samoopalającej lirene. Moze wiele osób nie potrafiç zrobić plam ale mnie się zawsze uda :)

      Usuń
    3. Produkty w piankach są zdradliwe i niestety można sobie nimi zrobić krzywdę. Ja najbardziej lubię mleczka, bo mają idealną konsystencję pozwalającą na dobre rozprowadzenie produktu. Nie zasychają zbyt szybko i po prostu dają się rozetrzeć. Dlatego szczerze polecam Sun Ozon :-)

      Usuń
  39. Jestes podobna do Anity Sokolowskiej z polsatowskich "Przyjaciólek"
    http://www.pudelek.pl/artykul/55082/sokolowska_mialam_psychofana/
    bardzo ładnie wyglądasz we wszystkim

    OdpowiedzUsuń
  40. Hej, jaki kupujesz rozmiar bluzek i spodni/spodenek z np. H&M, Reserved itp, a jaki ze stron typu Sheinside i Choies? Mam ochotę zamówić kilka rzeczy rzeczy, ale obawiam się że mogę nie trafić z rozmiarem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwykle kupuję w "naszych" sklepach 38 (zarówno góry, jak i doły), a na Sheinside zamawiam zawsze największe rozmiary L lub XL, bo zawsze lepiej coś zwęzić, niż po prostu się nie zmieścić :-)

      Usuń
  41. Płaszczyk za 40$? Jeśli faktycznie jest dobrej jakości, to muszę go mieć;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakość jest świetna jeśli chodzi o ten płaszczyk :-)

      Usuń
  42. świetne ciuchy!
    a czy możesz mi powiedzieć co to za kwiaty w wazonie? :)

    pozdrawiam,
    Anna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę zapytać mamy, bo to z jej ogrodu :-)

      Usuń
  43. Hej :) czy często zmieniasz torebki? jak juz przelozysz do jednej to jakis czas chodzisz czy potrafisz codziennie zmieniac torbe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwykle zmieniam często ale teraz tak się przyzwyczaiłam do tej dużej, że już chyba z 2 tygodnie ją noszę :-)

      Usuń
  44. Hej ;) Możesz polecić jakąś fryzurę do spania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podbijam pytanie ;-)

      Usuń
    2. Ja to robię jednego, wielkiego ślimaka na czubku głowy albo dwa, jak chcę pofalować nieco włosy. Ważne, żeby koczek był w miarę luźny i nie naprężał włosów :-)

      Usuń
  45. Cześć, mam problem ze zmywaniem olejów, a w szczególności tych stałych typu masło shea i olej kokosowy. W jednym z Twoich postów wspominałaś, że olejujesz włosy masłem shea. Mogłabyś napisać w jaki sposób je zmywasz? Ja próbowałam emulgowania, różnych szamponów, ale widać jakoś niefortunnie wybieram produkty bo po "zmyciu" mam na głowie pozlepiane strąki ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cały czas używam szamponu Babydream z Rossmanna i naprawdę wszystko dokładnie zmywa. Niby jest łagodny i delikatny ale spełnia swoje oczyszczające działanie. Jeśli np. jedno mycie daje u Ciebie uczucie nieświeżości, to może trzeba oczyszczać na dwa razy? Czasem, kiedy chcę naprawdę dokładnie usunąć wszystko z włosów, to myję 2, a nawet 3 razy :-)

      Usuń
  46. Daria, a ten płaszczyk, który zamówiłaś dla Mamy to w jakim rozmiarze wzięłaś? Ja mam 53kg/160cm wzrostu i nie wiem czy brać S czy M. A oszalałam na punkcie takiego czarnego. Będę wdzięczna za odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamówiłam rozmiar L i myślę, że powinnaś wziąć M. Musisz brać pod uwagę to, że na tych zagranicznych stronach zwykle są rozmiary typowo azjatyckie czyli małe i tak na przykład ich M, to nasze S :-)

      Usuń
  47. Czy stosujesz może jakies preparaty do butów zeby nie smierdziały zwłaszcza conversy... ? Po pewnym czasie uzytkowania zaczynaja bardzo smierdziec i szukam czegos dobrego a nie chce ich prać w pralce, może jesteś w stanie coś polecić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście nic takiego nie stosuję ale są dostępne takie spreje np. na Allegro, którymi spryskujesz wnętrze buta, aby go odświeżyć :-) Warto też spryskiwać stopę takim środkiem, który blokuje pocenie :-)

      Usuń
  48. świetne buty
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Dario mam pytanie odnośnie body wrap. Stosuję peeleng kawowy, potem go zmywam i nakładam serum antycellulitowe. Po 45 min. (o ile tyle czasu wytrzymam) moja skóra jest czerwona, pali żywym ogniem i piecze, ale się nie poci. Czy robię może coś nie tak jak się powinno?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A powiedz czy to serum ma działanie rozgrzewające? Bo jeśli tak, to naprawdę NIE polecam stosować go pod folię, bo może być dokładnie tak, jak piszesz i wtedy zwiększa się ryzyko pękania naczynek na nogach. Jeśli serum jest "normalne", bez żadnych efektów to znak, że po prostu body wrapping Ci nie służy - tak też może niestety być. Ogólnie nogi nie powinny po takim zabiegu być zaognione czy w jakikolwiek sposób podrażnione. Może zrób jeszcze jedno podejście ale z innym kremem?

      Usuń
    2. Wprawdzie to nie pytanie do mnie, ale miałam podobny problem. Najprawdopodobniej jest to wina peeligu kawowego. Używany zbyt często/zbyt mocno podrażni naskórek, co objawi się jako pieczenie. Efekt jest spotęgowany przez serum, które bynajmniej nie ma właściwości łagodząco nawilżających i masz efekt. Spróbuj się owinąć za kilka dni nie stosując uprzednio peelingu. Jeśli uważasz jednak, że jest on konieczny to przerzuć się na cukrowe. Są delikatniejsze niż solne. Ale na razie radziłabym zostawić peeling w spokoju, aby nogi się zregenerowały

      Usuń
    3. Dziękuję Wam ślicznie za wszystkie rady :*
      Zapytałabym jeszcze o serum, czy można używać wersji chłodzącej? Mam w domu z Eveline 'Serum intensywnie wyszczuplające + ujędrniające'. A może lepiej zainwestować po prostu w krem?

      Usuń
    4. Wersja chłodząca jakoś nie bardzo pasuje do tego zabiegu. W końcu owijasz się aby podnieść temperaturę, więc jedno kłóci się z drugim. Ja raz od biedy użyłam oleju migdałowego, którego mam w domu litry bo lubię masaże i nie zauważyłam różnicy pomiędzy jego działaniem a kremu którego zwykłam używać. Prawda jest taka, że większość kosmetyków o właściwościach ujędrniających nada się

      Usuń
  50. hej, czy mogłabyś podać link do tego topu (biustonosza?) czarnego z krzyżowanymi na przodzie szelkami? pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne - tutaj link: http://www.choies.com/product/black-cross-strappy-cupped-bandeau-crop-top_p42795?cid=5952bella

      Usuń
  51. Nie wiem czy wiesz co narobiłaś :p wczoraj kliknęłam Twoją torebkę a dziś miałam ją zamówić...idealnie nada się mi do pracy ( wspomniałaś że idealnie mieści dokumenty)...już jest w brakach i to właśnie Twój kolor :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łeee, to szkoda ale zwykle tak właśnie jest, że wszystko się szybko wyprzedaje. Taka ze mnie kusicielka chyba :-) Musisz śledzić stronkę, bo rzeczy wracają :-)

      Usuń
  52. przepiękne szpilki!!!!pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  53. Mam pytanko odnośnie Twoich pięknych włosów. Doczytałam ze od jakiegos czasu nie farbujesz, wiec jak sobie radzisz z siwymi włosami? Chyba ze ich nie posiadasz :) Ja walcze z wypadaniem wlosow, uzywam Jantara i plucze kora dębu i szałwią, ale siwki doprowadzają mnie do szału. Jestem brunetka i odstawilam farby na razie. Co mi radzisz na te siwe włosy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie poradzę, bo nie mam (jeszcze) siwych włosów :-)

      Usuń
  54. Czy jestes zadowolona z tej jasnej torebki z postu o zawartosci twojej torebki? Jak myslisz czy czarna bedzie ok? Bo znalazlam w pewnym sklepie internetowym i moze na nadchodzaca jesien bylaby dobrym pomyslem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem z niej w dalszym ciągu bardzo zadowolona - naprawdę świetna jakość :-) Czarna jak najbardziej fajna na jesień!

      Usuń
  55. Narzutki to nie moj styl ale na Tobie prezentują się cudnie. Torebka jest przepiękna! No a Ty jak zwykle wyglądasz nieziemsko a wlosy... marzenie!

    OdpowiedzUsuń
  56. Narzutki super - jakoś nie mogę ostatnio znaleźć właśnie takich gładkich, albo są wzorzyste, albo z takich materiałów, których nie lubię nosić. Nic to, będę szukać - nie mam twojego szczęścia chyba ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Piękne te buty, czekam aż pokażesz, jak wyglądają na nodze!

    OdpowiedzUsuń
  58. Dziewczyny doradźcie!
    W sobotę idę na wesele, to moja sukienka http://www.reserved.com/pl/pl/woman/all-1/clothes/dresses/ll608-42x/dress-with-pockets na żywo ma bardziej intensywny kolor. Czy będzie do niej pasować szminka w intensywnym kolorze, ostatnio mój ulubieniec bourjois hap'pink? I jeszcze czy ubranie sandałków będzie w złym stylu? (Mam takie http://deichmann.scene7.com/asset/deichmann/t_product/p_detail/Czarne+sanday+damskie+-++-+deichmanncom--1165120_P.png?defaultImage=default_dsd a w baletkach bym się męczyła). Co myślicie?
    Pozdrawiam i z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  59. spodobały mi się te szpilki są podobne w sklepie monashe.pl http://www.monashe.pl/obuwie/botki/szpilki_sznurowane_zamszowe_czarne.html

    OdpowiedzUsuń
  60. Witam chcialabym się dowiedziec coś o butach jaki rozm. normalnie nosisz a jaki zamówilaś na shein pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  61. Witam Dario mam pytanie odnośnie tego jasnego płaszczyka, który zamowiłas mamie, zastanawiam sie nad rozmiarem dla siebie mam 178 cm wzrostu i ważę 65 kg. Może podpowiesz i wogole rękawy sa długie?

    OdpowiedzUsuń
  62. Ja mam pytanie dotyczace zamawiania ze strony SheIn. Zamawia sie oczywiscie normalnie jak na polskich stronach ale co z platnoscia w dolarach? Place z konta czy gotowka i musze wymienic w kantorze?

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature