Top Social

MOJE OLEJOWANIE WŁOSÓW - AKTUALIZACJA. OLEJKI NAWILŻAJĄCE, WYGŁADZAJĄCE I NABŁYSZCZAJĄCE CZYLI OLEJ JOJOBA DELAWELL ORAZ OLEJEK BORÓWKOWY NACOMI.

Jeśli jesteście stałymi Czytelniczkami mojego bloga, to pewnie doskonale wiecie, że olejowanie to podstawa pielęgnacji moich włosów. Nie wiem w jakim stanie byłyby teraz, gdyby nie regularne nakładanie olejków. Wszelkiego rodzaju odżywki dostępne w sklepach traktuję zwykle jako ekspresowe poprawienie wyglądu włosów np. wygładzenie czy nabłyszczenie, natomiast to olejki tak naprawdę dają moim włosom prawdziwy, pielęgnacyjny zastrzyk. Dziś napiszę Wam krótko o dwóch olejkach, które od jakiegoś czasu testuję i które mogę Wam śmiało polecić. Jeśli Wasze włosy potrzebują blasku, nawilżenia, wygładzenia i ogólnej regeneracji, to koniecznie czytajcie dalej. 


Jakiś czas temu skończyły się wszystkie moje olejki, których używałam do olejowania (awokado, arganowy, lniany, rycynowy i kokosowy), dlatego postanowiłam wypróbować coś nowego. W dalszym ciągu jestem bardzo zadowolona z używanych wcześniej olejków ale będąc w Hebe natrafiłam na dwa nowe dla mnie produkty. O olejku jojoba czytałam wiele pozytywnych opinii i już dawno miałam na niego ochotę, tym bardziej, że jest z tej samej firmy, co lubiany przeze mnie olej awokado. Od razu wylądował w moim koszyku i tak naprawdę zmierzając już do kasy rzucił mi się w oczy olejek z Nacomi. 

OLEJ JOJOBA DELAWELL
____________
W poszukiwaniu olejków do olejowania zwykle kieruję się tym, aby był to produkt jak najbardziej naturalny, bez żadnych chemicznych domieszek. Oczywiście nie zawsze udaje się zdobyć taki olej, jednak coraz częściej na sklepowych półkach znajdują się produkty dobrej jakości, praktycznie w 100% pochodzenia organicznego. Jakiś czas temu w jednym z pudełek Shinybox znajdował się olej awokado właśnie marki Delawell i niesamowicie przypadł mi do gustu nie tylko ze względu na dobry skład. Moje włosy były po nim bardzo miękkie, lejące i miały piękny połysk. W zasadzie tego oczekuję od dobrego oleju. Podczas zakupów w Hebe rzuciły mi się w oczy olejki tej marki i od razu pomyślałam, że kiedy skończy mi się olej awokado, to wpadnę uzupełnić zapasy. Tym razem postanowiłam zakupić olej jojoba, który przez wiele osób jest nazywany "płynnym złotem". Zawiera m.in. skwalen, palmitynian cetylu fitosterole, witaminy A, E i F. Silnie nawilża skórę twarzy i ciała, zmiękcza i uelastycznia. Na moich włosach sprawuje się wprost idealnie i chyba przebił swoim działaniem olej awokado. Nakładam go na noc, na całe włosy (omijając skalp i zaczynając gdzieś na wysokości brody). Rano, po zmyciu oleju i wysuszeniu suszarką włosy są miękkie, zdyscyplinowane, wygładzone i pięknie błyszczą. Latem mam problem z dosyć dużym puszeniem się włosów i ten olejek znacznie minimalizuje problem. Najbardziej przekonuje mnie do jego pozytywnego działania fakt, że włosy są porządnie zmiękczone i z łatwością dają się ułożyć. Jedyny minus, to trochę nieprzyjemny zapach, który jest czymś na pograniczu musztardy i rybiego oleju ale da się to wytrzymać. Nie jest to aromat na tyle nachalny i długo utrzymujący się, abym całkowicie z niego zrezygnowała. Jojoba jest też naturalnym filtrem przeciwsłonecznym, więc będzie idealny do zabezpieczania włosów np. podczas plażowania! Jeśli jeszcze nie czytałyście o polecanych przeze mnie filtrach przeciwsłonecznych dla włosów i o tym jak chronić włosy latem, to zapraszam do lektury TUTAJ klik.  Olej Jojoba zakupicie w Hebe albo przez internet. 

OLEJ BORÓWKOWY NACOMI
____________
Nazwa może być trochę myląca, bo nie jest to stricte olej z borówki. W składzie znajdziemy olej ze słodkich migdałów, z dzikiej róży i jedynie ekstrakt z borówki, który nadaje produktowi niesamowicie piękny zapach. Jest to olejek do ciała, który ma za zadanie wygładzać, uelastyczniać i nawilżać skórę. Ma też działanie redukujące i zapobiegające rozstępom. Ja używam tego produktu tylko na włosy do olejowania i sprawdza się równie świetnie, co olej jojoba. Mam wrażenie, że nieco bardziej nabłyszcza włosy i sprawia, że końcówki są mocniej nawilżone oraz dociążone. To jeden z tych olejków, po które sięgam z ogromną przyjemnością, bo aromat jest naprawdę cudowny. Znajdziecie go również w Hebe i są też inne wersje. 

_________________

Aktualnie używam tych właśnie dwóch olejków na zmianę do mojego olejowania. Chciałam Wam o tym napisać, bo naprawdę rewelacyjnie się sprawdzają i są łatwo dostępne, dlatego z łatwością możecie je wypróbować! Jeśli coś się zmieni, to dam Wam oczywiście znać w aktualizacji. Napiszcie mi koniecznie czy miałyście już okazję testować na swoich włosach te produkty i co możecie jeszcze polecić. 

Więcej informacji o moich włosach - ich pielęgnacji, fryzurach i lokach bez użycia ciepła przeczytacie TUTAJ klik. 

Zapraszam na Instagram TUTAJ klik.


105 komentarzy on "MOJE OLEJOWANIE WŁOSÓW - AKTUALIZACJA. OLEJKI NAWILŻAJĄCE, WYGŁADZAJĄCE I NABŁYSZCZAJĄCE CZYLI OLEJ JOJOBA DELAWELL ORAZ OLEJEK BORÓWKOWY NACOMI."
  1. co to za sukienka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chłopak przywiózł mi z Włoch, jest "no name" :-)

      Usuń
    2. Cudnie w niej wyglądasz <3

      Usuń
  2. Jesli można spytać, studiujesz dziennie czy zaocznie? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo polubiłam się z olejem z orzechów laskowych. Jak na razie daje bardzo zadowalający efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam olejek jojoba z nacomi, ktory wg mnie jest bezzapachowy. Do tej pory uzywalam go na skore twarzy, a dzis pierwszy raz nalozylam na pol godz na wlosy. Staly sie bardziej blyszczace i miekkie. Kolejnym razem sproboje nalozyc go tak jak Ty na cala noc, licze ze wtedy to dopiero bedzie super efekt.
    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak będziesz olejowała regularnie, to dopiero zobaczysz jakie efekty są świetne :-)

      Usuń
  5. Po kliknięciu na Twój instagram (z linku na górze) wyskakuje mi komunikat, że strona mogła być uszkodzona lub usunięta :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to nie wiem, chyba jakieś chwilowe problemy u Ciebie, bo u mnie działa :-)

      Usuń
  6. ja od półtorej miesiąca stosuję olej rycynowy i z alterry i jak na razie nie zauważyłam żadnej poprawy, mam porowate i suche włosy po farbowaniu używam masek z kallosa blueberry i hair botox oraz tą odżywkę z alterry z twojego polecenia bo pisałaś że są godne uwagi, moje włosy strasznie się puszą od nasady i nie wiem co mam z nimi zrobić, co byś poleciła? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olej rycynowy może wysuszać włosy dlatego nie nadaje się na całe włosy tylko na skalp żeby szybciej rosły :)

      Usuń
    2. Poleciłabym Ci właśnie olejowanie, bo to znacznie zmniejsza puszenie. Wiem, bo sama mam takie włosy i pamiętam ich stan jeszcze sprzed olejowania. Były o wiele bardziej napuszone po każdym myciu. Najlepiej, gdybyś używała połączenia olejku z awokado i jojoba.

      Usuń
    3. A co do oleju rycynowego i jego wysuszania, to ja nie zauważyłam takiego efektu, chociaż wiele dziewczyn już pisało, że tak działa. To jak zwykle zależy od włosów :-)

      Usuń
  7. Mogę zapytać, gdzie kupujesz olejki rycynowy, awokado i kokosowy? W jakichś konkretnych drogeriach, aptece czy może jeszcze gdzieś indziej?
    A jeżeli chodzi o olejki opisywane w tym poście, to są one dostępne tylko w Hebe czy np. w Rossmanie, Naturze, itp. też? :)
    Poza tym bardzo przydatna notka, ciągle jest tutaj coś nowego :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość olejków można kupić w aptece i w internecie np. Na stronie zrobsobiekrem albo na allegro

      Usuń
    2. Kokosowy i Awokado w Hebe, a rycynowy w aptece. Jeśli chodzi o olejki z postu, to widziałam je jedynie w Hebe ale możesz poszukać w sieci albo w sklepach zielarskich (z naturalną żywnością). W takich typowych drogeriach jak Rossmann i Natura niestety ich nie widziałam :-)

      Usuń
  8. Masz prześliczne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak wygląda u Ciebie olejowanie? Czy nakładając olejek na noc związujesz włosy? Zawijasz w ręcznik? No i czy jest to dobra metoda dla wlosow przetluszczajacych sie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli będziesz nakładać olej na włosy od ucha w dół nie będzie miał on żadnego wpływu na przetłuszczanie. Naolejowane włosy najlepiej związać (w ręczniku byłoby ci chyba trochę gorąco ale mozna spróbować...) a poduszkę zawinąć w ręcznik żeby jej nie pobrudzić :)

      Usuń
    2. Nakładam olejek na włosy od ucha w dół i związuję w warkoczyk. Nie kładę nic na poduszkę ani nie zawijam włosów ręcznikiem i nie mam problemów z plamami na pościeli. Zawsze nanoszę olej tak 30 minut przed pójściem spać, więc wszystko zdąży ładnie wsiąknąć we włosy. Co do włosów przetłuszczających się, to tak jak koleżanka wyżej wspomniała - nanosząc od ucha w dół nie powinnaś mieć z tym problemu. Sama mam przetłuszczającą się skórę głowy a jednak używam olejków i to czesto :-)

      Usuń
    3. Kosmetyczna Hedonistko, a olejowałaś skalp? Jeśli tak, to co stosowałaś i akie zauważyłaś efekty?
      Pewnie słyszałaś to mnóstwo razy, ale masz przecudne włosy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Ps. zaglądam tu przy każdym poście od paru miesięcy i podziwiam, że pomimo tylu wpisów, zawsze znajdziesz coś ciekawego do przekazania!

      Usuń
    4. Kiedyś olejowałam, natomiast nie sprawdziło się to u mnie. Mam mocno przetłuszczającą się skórę głowy i niestety nie dość, że każdy olej powodował u mnie łupież, to jeszcze bardziej włosy się przetłuszczały i musiałam je myć codziennie. Wystarczy mi nakładanie olejków tak od wysokości ucha lub brody :-) Jeśli nie masz z tym problemów, to polecałabym Ci olej z korzenia łopianu z ziołami firmy Nami, dobrze działa na porost, zapobiega wypadaniu i silnie odżywia :-)

      Dziękuję :-)

      Usuń
    5. Dzięki za poradę! W końcu mówi się o olejowaniu włosów a nie skalpu, ale wolałam zapytać. :)

      Usuń
  10. Tak samo jak Ty - uwielbiam olej z avokado. Mam w szafce pokazny zapas takze innych olejkow, dlatego trochężałuję, że nie bede mogła sięgnąć przez jakiś czas po ten z Nacomi :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś piękna! Cudowne włosy, paznokcie, buzia i sukienka też rewelacyjna. Cała jesteś idealna! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Stosowałam olej jojoba ale niestety moim włosom nie przypadł do gustu. Natomiast teraz stosuję olej lniany i bardzo go polubiły. Bardzo zachwalasz olej awokado, także zakupiłam i czeka na swoją kolej ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Olejek jojoba niedługo do mnie przywędruje wraz z Joy Bozem, ciekawe jak się będzie spisywał :)

    OdpowiedzUsuń
  14. a mnie pomógł olej z czarnuszki. cudo. mam niskoporowate włosy

    OdpowiedzUsuń
  15. Polecam olej Makadamia, super się wchłania w skórę, nadaje połysk i miękkość włosom. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Akurat tych olejków nie znam ;) ale nigdy nie mogę się napatrzyc na twoje piękne włosy i sukienka cudna ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. w jaki sposób nakładasz oleje na włosy? Na sucho, mokro, może inaczej? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze na sucho i związuję włosy w warkoczyk :-)

      Usuń
  18. czy na paznokciach to nowy Semilac Ruby Charm?

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnie skusił olejek kameliowy :) Już do mnie jedzie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Planujesz porownanie bahama mama i desert bronze z the balm? Ciekawi mnie co o nich myślisz i czy ktorys jest lepszy? Jak z kolorem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie, bo wiele jest już w necie takich porównań ale mogę Ci powiedzieć, że są to dwa różne produkty. Bahama jest matowa, bardziej żółta, natomiast Desert wpada w czerwonawe tony i jest satynowo błyszczący :-) Teraz na lato zdecydowanie wolę Desert, chociaż mógłby być trochę bardziej matowy :-)

      Usuń
  21. Włosy masz przepiękne! Aż trudno mi uwierzyć,że potrafią się puszyć!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety potrafią, szczególnie, kiedy na dworze jest duża wilgotność powietrza :-) Nie nadaję się na tropiki :-)

      Usuń
  22. Jesteś tak przepiękna, że brak mi słów:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak pielęgnować włosy kręcone? Czego używać by poprawić ich skręt i wygląd?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecałabym do olejowania olej lniany - podobno jest najlepszy dla włosów kręconych i nie narusza ich skrętu ale z doświadczenia nic nie powiem, bo mam z natury włosy proste :-)

      Usuń
  24. Jak pielęgnować włosy kręcone? Czego używać by poprawić ich skręt i wygląd?

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja używam oleju kokosowego, ale ostatnio postanowiłam kremować włosy i całkiem nieźle to działa!

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyglądasz tak... promieniście! :)
    Bardzo żałuję, że w moim mieście (ani w żadnym z tych, w których często bywam) nie ma Hebe. Choć z drugiej strony - gdyby była, mogłabym zbankrutować... ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero niedawno zaczęłam w ogóle chodzić do Hebe, bo wcześniej tylko Rossmann, ewentualnie Natura :-) Chyba byłam już zmęczona jednostajnością asortymentu w tych dwóch drogeriach, więc w Hebe odnalazłam sporo ciekawych nowości :-)

      Usuń
  27. taka mała buteleczka olejku zwykle na ile Ci wystarcza? bo z tego co widze olej jojoba to dosyć mały jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak na miesiąc używania :-)

      Usuń
    2. Ale na krótsze włosy pewnie starczy na o wiele dłużej :-)

      Usuń
  28. Piękne masz włosy, u mnie regularne olejowanie się nie sprawdziło.

    OdpowiedzUsuń
  29. Tych olejków nie znam, ale używałam olejku arganowego i dodatkowo bardzo lubię olejki orientalne z Marion - pięknie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak wpadł Ci w oko olej w hebe skoro można go dostać tylko online?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest pytanie czy twierdzenie? Bo jeśli twierdzenie, to grubo się pomyliłaś.

      Usuń
    2. Zakfen czemu wprowadzasz ludzi w błąd? Oleje są normalnie do kupienia w Hebe :)

      Usuń
    3. Hedonistko, w poście napisałaś "olej jojoba dostępny w hebe ale w internecie", pewnie chodziło o "albo"

      Usuń
    4. Dziękuję, już poprawiam :-)

      Usuń
    5. Jak widac to Ty się pomylilas;] i było to pytanie, nie twierdzenie.

      Usuń
  31. Jak długo trzymac paznokcie w lampie 15V aby utwardziła się hybryda?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze, to nie mam pojęcia ale może ktoś inny odpowie.

      Usuń
    2. uv czy led? w led wystarczy 30 sekund, uv około 2/3 minut

      Usuń
  32. Piękna sukienka i włosy :))

    OdpowiedzUsuń
  33. Hej,
    mam do Ciebie pytanie, ile zajmuje Ci suszenie włosów?
    Moje niestety są tak wymagające, że 20 minut to minimum :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to tak do 15 minut trzeba, aby całkowicie wysuszyć włosy :-)

      Usuń
  34. Jojoba jest świetny, do włosków i ciała, dodaje go tez do kremu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żałuję, że nie mogę nakładać olejków na twarz :-(

      Usuń
  35. Ile kosztuja te olejki?

    OdpowiedzUsuń
  36. Chętnie sprawdzę jak się u mnie będą spisywać :)
    A mam jeszcze takie pytanie.. czy cieniujesz włosy po długości czy tylko te pasma przy twarzy? Twoje włosy zawsze wyglądają pięknie i są super wygładzone. Używasz jakiegoś olejku na co dzień? Czy po prostu na długości są równe ?
    Przepraszam z gory za taką falę pytań, ale bardzo mnie to ciekawi :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się już nie cieniować włosów nawet przy twarzy - chcę je zapuścić, aby były całkiem równe na długości. Tył mam ścięty w lekki szpic. Na co dzień i już na suche włosy używam tylko serum Mythic Oil, nic więcej :-)

      Usuń
  37. ciekawy wpis - gratulujemy ;)

    Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

    www.steezy.pl - strona naszego sklepu KLIK

    https://www.facebook.com/steezyfashionshop - strona naszego fanpage KLIK

    Pozdrawiamy i przesyłamy dla wszystkich czytelników

    KOD RABATOWY: 10off

    WAŻNY NA CAŁY ASORTYMENT (10 % zniżki)

    OdpowiedzUsuń
  38. ten olejek z ekstraktem z borówki mnie kusi, bo uwielbiam je jeść :D myślę, że zapach by mnie powalił :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Tych olejów jeszcze nie używałam :)
    Przyznam szczerze, ze rzadko nakładam oleje na włosy, czasami odrobinę na końcówki :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Hej :) chciałam spytać o futerał na telefon, jest ze skóry naturalnej? Jestes z niego zadowolona, dobrze sie korzysta z telefonu w takim etui ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest materiał skóropodobny i po czasie muszę przyznać, że jest trochę niewygodny. Tzn. jeśli chcesz maksymalnie zadbać o swój telefon, to pewnie taki futerał będzie jak najbardziej przydatny ale jeśli dużo korzystasz z telefonu, robisz zdjęcia, sprawdzasz coś w sieci itp. to takie otwieranie co chwila może być męczące. Ja teraz dokupiłam sobie taki typowy case tylko na tył, a tamto etui na razie odłożyłam :-)

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo za opinię, właśnie jestem przed wyborem a że zauważyłam u Ciebie to poprosiłam o opinię :-)

      Usuń
  41. Witam :)
    Chciałam zapytać czy może chciałabyś stworzyć miesięczny plan pielęgnacji / kuracji dla włosów zniszczonych, suchych, pozbawionych życia ? :) Na pewno pomogłoby to nie jednej z nas :)
    Pozdrawiam.




    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To byłby świetny pomysł!:)

      Usuń
    2. Zgadzam się, to rewelacyjny pomysł! :)

      Usuń
  42. A co to za kolorek masz na paznokciach? jest piękny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na moim Instagramie podałam dokładne nazwy kolorków :-)

      Usuń
  43. Masz cudowne włosy! Ani cienia zniszczenia, idealne do reklamy ;D
    Pod poprzednimi postami widzialam, że udawało Ci się zdobyć zniżkę na naszyjniki sotho. Masz może aktualną zniżkę na ich produkty? Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdraiwam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, niestety zniżka już nie obowiązuje :-)

      Usuń
  44. Oleju jojoba używam regularnie od dłuższego czasu i jestem zadowolona z jego działania. O olejkach Nacomi gdzieś czytałam, nie wpadłabym chyba jednak na pomysł, żeby stosować je na włosy, a teraz myślę, że to świetna opcja :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Jak często używasz olejków do włosów?? W sensie ile razy w tyg? I czy rano po olejowaniu myjesz głowę normalnie szamponem i nakładasz jeszcze jakąś odżywkę?

    OdpowiedzUsuń
  46. Włosy masz przepiękne! Mam pytanie, używasz czasem szamponów oczyszczających z sls czy tylko babydream?

    OdpowiedzUsuń
  47. Ale jesteś piękna! Te włosy, wszystko, mega!

    OdpowiedzUsuń
  48. Jak często używasz olejków do włosów?? W sensie ile razy w tyg? I czy rano po olejowaniu myjesz głowę normalnie szamponem i nakładasz jeszcze jakąś odżywkę?

    OdpowiedzUsuń
  49. Chyba i ja zaopatrze się w różne olejki. Cały czas rutyna u mnie-olej kokosowy. Zapraszam na bloga do mnie! ;) www.paat97bebeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Mam pytanie, a czym opłukujesz włosy po olejowaniu? Ja swoich ostatnio nie mogłam doprowadzić do stanu "odtłuszczenia" za pierwszym razem. :)
    pozdrawiam :)

    ps. no i wiadomo, że masz włosy najpiękniejsze, jakie w życiu widziałam! :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Ostatnio często wchodzę na urodowe blogi ale jeszcze nic nie skomentowałam .

    Teraz po Zobaczeniu Twoich cudnych włosów to się zmieni, są piękne, zakochałam się <3

    OdpowiedzUsuń
  52. A mnie najbardziej interesuje.. Co to za szminka, którą masz na zdjęciach? :D

    OdpowiedzUsuń
  53. Wlaśnie zaczynam olejowanie włosów :) Zaczelam od olejku arganowego. Czy to jest tak ze stosujesz je a zmiane ?Arganowy.przeZ tydzien a potem jakis inny? Chcialam sie rowniez dowiedziec w jaki sposob je nakladac , na cale wlosy czy tylko koncowki?pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  54. Powiedz mi jak godzisz nakładanie oleju na noc i mycie rano z zakładaniem na noc papilotów, chusteczek, czy czegokolwiek do kręcenia? Bo chyba coś mi umknęło :P

    OdpowiedzUsuń
  55. Co sadzisz o oleju łopianowym na wypadające włosy? Niestety nie mogłam dopatrzyć sie wpisu o tym oleju :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Witam :) jak nakładasz olejek na włosy na całą noc to owijasz je jeszcze folią czy po prostu ręcznik na poduche i śpisz ? :) chciałabym pierwszy raz spróbować olejek na włosy ale nie wiem jak się za to zabrać :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  57. ..... a i jak często można olejować włoski ? :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Hej :) Zauważyłam, że używasz słów olej i olejek jako synonimów. Chciałam zwrócić Twoją uwagę, iż nie są to pojęcia tożsame. Oleje to produkty tłoczenia z części roślin bogatych w tłuszcze (najczęściej nasiona, pestki), a olejek to produkt destylacji z parą wodną z roślin olejkodajnych. Nazwy podobne, jednak sposób otrzymywania i skład chemiczny bardzo odmienne.
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Cześć mam pytanie czy mozna olejować włosy gdy są już brudne.. tzn gdy wiem że bede je rano myła, nałożyć na noc olej i pojsc tak spać? czy muszę najpierw umyc wysuszyć i rano powtorzyć operację?
    pozdrawiam
    Ola

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature