Top Social

NATURA -40% NA KOSMETYKI DO MAKIJAŻU I MOJE MAŁE ZAKUPY. CO WARTO KUPIĆ NA PROMOCJI W NATURZE?

Nie macie jeszcze dosyć promocji w drogeriach? Jeśli nie, to uprzejmie donoszę, że w Naturze od 11.06-24.06.2015 trwa obniżka -40% na kosmetyki kolorowe dostępne w szafach. Warunkiem skorzystania z tej promocji jest zakup co najmniej 2 produktów, co akurat dla mnie nie było problemem. Miałam w planach kilka rzeczy, które są dostępne właśnie w Naturze i dziś pokażę Wam co konkretnego kupiłam. 



Po ostatniej promocji w Rossmannie uzupełniłam kilka braków w swojej kosmetyczce i postanowiłam dać sobie szlaban na drogeryjne zakupy. Jednak kiedy dowiedziałam się o promocji w Naturze, to oczywiście jakaś nadludzka siła musiała mnie tam przyciągnąć. Niby nic nie potrzebowałam ale przypomniało mi się kilka rekomendacji dziewczyn, które śledzę na YouTube, dlatego chętnie skorzystałam z obniżki. Przy kasie tradycyjnie byłam mocno zdziwiona ostateczną kwotą do zapłaty i jak zwykle przejrzałam paragon czy aby na pewno nie nastąpiła jakaś pomyłka. Oczywiście wszystko się zgadzało. Też tak macie? Mnie to spotyka przy okazji każdej, drogeryjnej promocji. Mam wrażenie, że ile bym nie kupiła, to i tak wychodzę z rachunkiem na co najmniej 100 zł. 


KOBO MATT BRONZING & CONTOURING POWDER 308 SAHARA SAND
__________
Na ten bronzer szykowałam się już od jakiegoś czasu ale zawsze miałam z nim nie po drodze. W zasadzie nie lubię kosmetyków do twarzy od Kobo, ponieważ często wywoływały u mnie reakcje alergiczne ale postanowiłam zaryzykować. Wiele osób poleca właśnie ten bronzer w odcieniu Sahara Sand, który ma być idealny do konturowania ale nie jest przy tym zbyt ciemny. Można budować jego pigmentację i po dwóch aplikacjach mogę wstępnie napisać, że jest bardzo przyjemny. Ma matowy, chłodny kolor i prezentuje się wyjątkowo naturalnie na twarzy. Dla mojej karnacji jest zbyt subtelny jak na puder do konturowania, natomiast jest też zbyt chłodny jako produkt do opalania twarzy. Będę go używać do bardzo delikatnego, dziennego konturowania lub jako cień do podkreślania załamania powieki. Ten produkt sprawdzi się u osób z jasną karnacją, które często narzekają na zbyt ciemne lub zbyt pomarańczowe bronzery. Za cenę po obniżce naprawdę warto się skusić. Zapłaciłam za niego 11,99.


RIMMEL STAY MATTE - 006 WARM BEIGE
__________
Puder z Rimmel miałam kupić już podczas promocji w Rossmannie ale jakoś o nim zapomniałam. Tego pudru używałam jeszcze jako nastolatka i pamiętam, że byłam z niego bardzo zadowolona, choć miał on swoje minusy. Po pierwsze - tandetne opakowanie, które szybko pęka, a napisy się ścierają, po drugie - brak gąbeczki, której używam podczas poprawek w ciągu dnia. Tak czy inaczej postanowiłam ponownie go wypróbować, bo moja cera jest teraz trochę bardziej sucha, niż kilka miesięcy temu, a więc taki delikatny mat mi się przyda. Kolor Warm Beige idealnie wpasowuje się w moją obecną tonację skóry. Puder na twarzy wygląda naturalnie, nie jest ciężki i nie tworzy efektu ciastka. Dobrze sprawdza się do pudrowania korektora pod oczami, bo nie jest zbyt wysuszający. Cena po obniżce: 15,59.


CIEŃ KOBO FASHION EYESHADOW - 205 GOLDEN ROSE
__________
Bardzo spodobał mi się ten cień, który na oku wygląda naprawdę pięknie. Szczególnie w połączeniu z brązem prezentuje się genialnie. To kolor różowy, opalizujący na złoto i pomarańcz. Jeśli macie problemy z dobrym rozcieraniem i łączeniem ze sobą dwóch cieni, to tego typu produkt, który zwiera w sobie 2, a nawet 3 barwy w zależności od padania światła będzie strzałem w 10! Podoba mi się konsystencja tego cienia, bo jest delikatnie kremowy, przez co najlepiej aplikować go na powiekę palcem i wtedy daje najlepszą pigmentację. Podobny odcień znajdziecie w palecie Zoeva Retro Future ale jest to cień o dużo słabszym nasyceniu. Jedyny minus cieni od Kobo, to ich bardzo wysoka cena. Regularnie kupimy je za 17,99/szt. co jest dużą przesadą. Na promocji cena jest jeszcze do zaakceptowania, bo zapłaciłam 10,79.


KONTURÓWKI DO UST ESSENCE LIP LINER 
__________
Uwielbiam te konturówki do ust! Kremowe, trwałe, w pięknych kolorach. Świetnie nadają się pod pomadkę ale też zamiast niej, kiedy nałożymy je na całe usta. Wytrzymują na nich naprawdę długo, przy czym nie wysuszają i nie podkreślają suchych skórek. Miałam już dwa odcienie i postanowiłam dokupić ciemniejsze kolory. Od lewej na zdjęciu: 07 Cute Pink, 12 Wish Me A Rose, 08 Red Blush, 15 Honey Berry. Cena to 3,41/szt.


CATRICE CAMOUFLAGE CREAM - KAMUFLAŻ KRYJĄCY 020 LIGHT BEIGE
__________
Jeden z najlepszych kamuflaży kryjących niedoskonałości na skórze. Zatuszuje naprawdę wiele, a jeśli dobrze przypudrujemy ten produkt, to wytrzyma bardzo długo bez poprawek. Akurat powoli kończę pierwsze opakowanie i postanowiłam zaopatrzyć się w kolejne. Jeśli macie cerę problematyczną, to koniecznie przetestujcie ten kamuflaż. Dostępny jest w 3 kolorach.


BIBUŁKI MATUJĄCE Z PUDREM KOBO PERFECT FINISH MAT
__________
Na co dzień używam bibułek matujących i akurat te z Wibo mi się skończyły, a więc skusiłam się na bibułki Kobo. Dla mnie były nowością, bo są jakby nasączone dodatkowo pudrem, co ma zapewnić jeszcze bardziej matowy efekt na skórze. Niestety już teraz wiem, że bibułki z pudrem nie są dla mnie. Podczas wyciągania pojedynczej bibułki z opakowania dużo pudru zostaje na palcach i istnieje ryzyko, że upaćkamy sobie zaraz całe ubranie. Dla mnie to trochę nieporęczne rozwiązanie ale sama jestem sobie winna kupując właśnie tego typu produkt. Zdecydowanie bardziej wolę zwykłe bibułki, które sprawdzają się o wiele lepiej. Cena za opakowanie to 13,99 już po obniżce, więc sporo. 


LAKIER DO PAZNOKCI MY SECRET NAIL POLISH
__________
Byłam pewna, że promocja nie będzie obowiązywać, jeśli chodzi o produkty do paznokci, jednak również podlegają zniżce. Zaopatrzyłam się w biały lakier do frencha i zdobień z My Secret i jak na razie jestem z niego zadowolona. Dobrze kryje, ma fajną konsystencję. Cena to 4,19. 


I to już wszystkie moje zakupy, które zrobiłam. Dajcie znać co zamierzacie kupić lub co już udało się Wam upolować. Na moim Instagramie (tutaj klik) pytałyście mnie o linki do kilku rzeczy, które miałam na sobie, więc jeśli jesteście zainteresowane, to podaję je na dole.

Czerwona sukienka tutaj klik
Jeansowa koszula tutaj klik
Biała sukienka tutaj klik
Torebka tutaj klik
Koronkowa sukienka tutaj klik





84 komentarze on "NATURA -40% NA KOSMETYKI DO MAKIJAŻU I MOJE MAŁE ZAKUPY. CO WARTO KUPIĆ NA PROMOCJI W NATURZE? "
  1. Bronzer, kamuflaż i konturówki znam i lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam ten puder z rimmera jest bardzo fajny tak jak wspomniałaś pudełko totalna tandeta odrazy pęka ;/ skromne zakupy mogło być gorzej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam te konturówki z Essence ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak uzyskałaś takie piękne loki jak na ostatnim zdjęciu? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na małe papiloty z gąbki :-)

      Usuń
    2. Może jakiś tutorial, kilka razy zakładałam papiloty, ale nigdy nie uzyskałam takiego efektu :(

      Usuń
  5. Ja już oficjalnie mam dość tych promocji, ale puder Rimmel faktycznie jest godny polecenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja może nie ale mój portfel zdecydowanie ma dosyć :-)

      Usuń
  6. Ja ostatnio odpuszczam wszystkie drogeryjne promocje. Jakoś na razie niczego nie potrzebuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To może jakiś makijaż z użyciem tego cienia i bronzera?

    OdpowiedzUsuń
  8. Większość produktów znam i lubię :) Ale tym razem kupiłam tylko kredkę do brwi Catrice, bo mi się kończy moja ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ją ostatnio omijam wszelkie tego typu promocję bo nic nowego nie potrzebuje ;) ale ten kamuflaż mnie już jakiś czas zastanawia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wypróbować, bo to już produkt kultowy :-)

      Usuń
  10. Będę polować na bronzer Kobo i kredki :) Poprzednio nie dorwałam bronzera niestety...

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdzie kupiłaś torebke z 1 zdjęcia?:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zbankrutować można przez te promocje ;))) Ten cień z Kobo mam i bardzo go lubię, bardzo ładnie wygląda na oku. Cienie Kobo są naprawdę bardzo fajne, chociaż z tej tańszej półki jakoś wolę firmę Catrice :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja z tych bibułek jestem zadowolona:) Na co dzień używam zwykłych bez pudru ale na większe wyjścia mam te z pudrem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam pytanie, trochę nie na temat.:) Jak często myjesz włosy? Są naprawdę piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też zakupiłam wszystkie te produkty poza bibułkami KOBO ;) Wolę odcień pudru Nubian Desert od Sahara Sand, bo jest jeszcze chłodniejszy i idealnie nadaje się do konturowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam go wziąć ale ostatecznie pomyślałam, że ten jaśniejszy odcień będzie się może nadawał na całą twarz a nie tylko do konturowania :-)

      Usuń
  16. Zawsze używam tego pudru Rimmel, najlepiej się u mnie sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  17. czy te pędzle Zoeva Rose Golden można kupić gdzieś pojedynczo? Ktoś wie? Będę wdzięczna za info...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie, one są dostępne tylko w zestawach chyba, że ktoś prywatnie będzie sprzedawał pojedynczo np. na Allegro :-)

      Usuń
  18. Dario a skąd masz taką piękną bransoletkę z kółeczkami na zdjęciu z konturówkami???

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale jesteś zgrabna <3<3 Proponuję posta o ćwiczeniach i diecie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Już myślałam że tylko ja wywalam oczy ze zdziwienia przy kasie na promocjach. Jak wybieram kosmetyki to wydaje mi się że wydam o połowę mniej a później psikus :))

    OdpowiedzUsuń
  21. jaką farbą malujesz włosy?

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam nadzieję, że uda mi się zaglądnąć do Natury podczas tej promocji :) Mam ochotę właśnie na ten sam bronzer z KOBO :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kochana, mam ważne pytanie. Jak długo czekasz na przesyłkę z Sheinside od złożenia zamówienia? Pytam, bo mija już tydzień a ja jeszcze nie mam swojej paczki :( Zamówiłam płaszczyk który Ty masz :)

    OdpowiedzUsuń
  24. od dawna chce kupic bronzer Kobo, teraz na pewno go kupię i to jutro:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja kupiłam pigment KOBO- Sea Shell, oraz transparentną kredkę do ust -Essence.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ten pigment a transparentnej kredki do ust nie było w szafie. Ogólnie straszna bieda była w szafach już pierwszego dnia promocji. Nie wiem czy nie chcą zarobić, czy co :-)

      Usuń
  26. ten cień z kobo jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  27. Jesteś zadowolona z ciuchów Romwe? Często tam kupujesz? Ja ostatnio zrobiłam zamówienie, ale w rzeczy wydają się bardzo słabe jakościowo i w ogóle rozmiary są z kosmosu. Zamówiłam S - część rzeczy totalnie za mała, jak dla dziecka, a druga część za duża zdecydowanie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze mi się nie zdarzyło, żeby coś było niewypałem. Zawsze sprawdzam dokładnie wymiary, poza tym nigdy nie zamawiam rzeczy, która nie ma zdjęcia na blogerce. Te fotki na modelkach mają to do siebie, że są po prostu odrealnione.

      Usuń
  28. ten biały lakier jest rewelacyjny. Ja lubię też czarny My secret - jest tak samo świetny.

    OdpowiedzUsuń
  29. konturówki już mam, kupiłam kamuflaż z catrice właśnie i czaję się na bronzer

    OdpowiedzUsuń
  30. też zamierzam kupić ten kamuflaż i puder Rimmela :) świetne zakupy

    OdpowiedzUsuń
  31. Mogłabyś powiedzieć ile kosztował CIę kamuflaż catrice? bo nie widzę przy nim tej informacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyrzuciłam paragon, zanim spisałam cenę. Kosztował coś koło 10 zł :-)

      Usuń
  32. Hey, czy mogłabyś mi odpowiedzieć na pytanie w poście o olejkach i filtrach UV dla włosów? Nie wiem który zabrać na wakacje, a mam tylko te wymienione w komentarzu, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym wzięła na Twoim miejscu olej z awokado i z pestek winogron :-)

      Usuń
    2. Bardzo Ci dziękuję za odpowiedź :)

      Usuń
  33. Daria mogłabyś polecić jakieś kredki cieliste lub białe do lini wodnej, które byłyby trwalsze i ładnie się prezentował? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam cielistą kredkę z Isa Dora :-) Wygląda naturalnie i długo się utrzymuje :-)

      Usuń
  34. Bronzer jest super, ale w odcieniu Nubian Desert, Sahara rzeczywiscie za jasna rowniez jak dla mnie...

    OdpowiedzUsuń
  35. Większość rzeczy, które teraz pokazałaś już mam i nawet się nie wybieram teraz do Natury, bo znowu bym tylko wydała pieniądze bez sensu :P

    OdpowiedzUsuń
  36. Daria, mam pytanie odnośnie do pielęgnacji twarzy. Otóż myję buzię mydłem (afrykańskie dudu osun), po czym nakładam krem i tyle. Ale ostatnio gdzieś przeczytałam, że po mydle należy użyć toniku - czy to prawda? Polecisz jakiś dobry tonik do cery mieszanej, z niedoskonałościami? Pozdrawiam :) Paula.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze tonizuję skórę po umyciu ale robię to wodą micelarną np. z Vichy, La Roche Posay lub z Garniera. U mnie najlepiej spisują się właśnie takie toniki micelarne, bo nie zapychają i nie powodują uczuleń :-)

      Usuń
  37. Kamuflaż za ile? :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Przy prawie wszystkich produktach podałaś ceny. Ciekawi mnie ile wyszedł Cię kamuflaż z Catrice. Myślisz, że najjaśniejszy odcień nadawałby się do bardzo jasnej skóry? Mogłabyś napisać cenę i swoją opinię na ten temat? Z góry dziękuję i pozdrawiam :)

    Wierna obserwatorka Twojego bloga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyrzuciłam paragon, zanim spisałam dokładną cenę ale z tego, co pamiętam kosztował około 10 zł :-) Co do najjaśniejszego koloru, to jest chyba wpadający lekko w róż ale nie jestem na 100% pewna, więc jeśli taka tonacja będzie Ci odpowiadać, to jak najbardziej możesz wypróbować. Pozdrawiam :-)

      Usuń
  39. Ile mniej więcej czasu trzeba czekać na przesyłki ze sklepów Romwe i Choies? Często robisz tam zakupy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do 14 dni na pewno trzeba poczekać. Zamawiam już któryś raz i paczki zawsze dochodzą :-)

      Usuń
  40. Kochana przepięknie wyglądasz! Powiedz czy używałaś kamuflażu albo słyszałaś od kogoś o Rimmel Lasting Finish i jak wypada w porównaniu do tego z Catrice? Bo Rimmel jest baaardzo ciężki trochę zbyt ciężki na suchą skórę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Sama nie używałam ale słyszałam, że ten z Rimmel jest mniej kryjący. Generalnie kamuflaż z Catrice nie ma sobie równych i jak dla mnie to chyba najbardziej kryjący produkt :-)

      Usuń
  41. Prześliczne włosy! W życiu piękniejszych nie widziałam:) Co z nimi robisz, że tak zachwycają? (Wiem, że to pewnie kwestia genów, ale tego nie przeskoczę:) No cóż, nie mogę się na nie napatrzeć :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do lektury w zakładce "włosy" na górnym pasku. Tam dużo więcej o mojej całej pielęgnacji :-)

      Usuń
  42. Bardzo udane zakupy:) ja niestety ale nałożyłam na siebie szlaban po zrobieniu porządków w toaletce:) bronzer i cień z Kobo mam od dawna i w sumie trochę o nich zapomniałam :) dzięki Tobie jutro make-up to work zrobię z ich udziałem :)

    OdpowiedzUsuń
  43. No i oczywiście dzięki temu wpisowi poszłam do Natury. Na szczęście kupiłam tylko bronzer z Kobo i cień w odcieniu golden rose.. Dzisiaj będzie pierwsze testowanie ;) Mam nadzieję, że wszystko się sprawdzi ;d

    OdpowiedzUsuń
  44. Puder z Rimmel bardzo lubię, za to za bibułkami i brązerem z Kobo nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
  45. Który kamuflaż jest według Ciebie lepszy - ten catrice czy kryolan? :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Mam puder z rimmela i bardzo go lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Witaj,
    Ja jak najbardziej lubię takie promocję, gorzej z moim portfelem ;) o teraźniejszych promocjach w naturze nie wiedziałam ale dzięki Tobie już wiem nawet w co się zaopatrzę ;) Tak jak Ty uwielbiam konturówki więc do mojej kolekcji wpadnie kilka plus ten kamuflaż z catrice..ciekawe co jeszcze wyląduje w moim koszyku ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że Natura w której byłam miała dosyć okrojony asortyment, bo pewnie kupiłabym więcej :-)

      Usuń
  48. Jak nakłasasz ten kamuflaż? pędzelkiem? palcem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wklepuję palcem, a następnie delikatnie pudruję transparentnym pudrem, używając puchatego pędzelka :-)

      Usuń
    2. Dziękuję :)

      Usuń
  49. zakupiłam ten cień z Kobo i wyglada naprawde cudownie :-)
    do koszyka wpadly rowniez konturowki z catric, bronzer z Kobo mam w obu wersjach wiec nie bralam, zapomnialam tylko uzupelnic zapas kamuflazu :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Kamuflaż z Catrice nie bardzo mi podpasował, ale bronzer z Kobo kusi! :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Hmm, a u mnie strasznie sztucznie ten puder Rimmela wygląda, ciężko i jest widoczny chociaż staram się mało bardzo nakładać :/

    OdpowiedzUsuń
  52. Proszę napisz mi skąd masz te piękne buty z 3 od końca zdjęcia (tego z czerwoną sukienką). Czy są one wygodne i wysokie? Poszukuję właśnie takich butów, są przepiękne! :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature