Top Social

KOSMETYCZNI ULUBIEŃCY MAJA 2015: JACQUES BATTINI, ISA DORA, D MELI MELO, ZOEVA, MAKEUP REVOLUTION GIRL PANIC, SCHAUMA, MYTHIC OIL I INNI.

Dziś napiszę Wam o kilku kosmetykach i akcesoriach, po które często sięgałam w maju. Kilka z nich już dobrze znacie, bo niejednokrotnie pojawiały się na blogu przy okazji innych wpisów. Mam nadzieję, że w dzisiejszym poście znajdziecie coś dla siebie. Zapraszam do czytania dalej. 



Zacznę od zapachu, który naprawdę bardzo przypadł mi do gustu. Przy okazji wpisu o moich ulubionych perfumach na wiosnę/lato pisałam Wam już o mgiełkach Jacques Battini (KLIK TUTAJ) i moim zdecydowanym ulubieńcem w maju był zapach Fresh Melon. Mgiełka powąchana prosto z opakowania ma zupełnie inny zapach, niż to, co później zostaje na ubraniu. Mogę śmiało stwierdzić, że ta mgiełka jest bardziej trwała niż niejedne perfumy, z jakimi miałam do czynienia. Miłe zaskoczenie i na pewno będę polować też na inne zapachy w Hebe. 


Kolejnym ulubieńcem jest kółko z korektorami od Isa Dora Color Correcting Concealer, a konkretnie ten zielony odcień neutralizujący zaczerwienienia. Mam to kółko już dosyć długo ale zapomniałam o nim i przeleżało dłuższy czas w szufladzie. Ostatnio mam spory problem z cerą i po niespodziankach pozostawały czerwone ślady, które niestety zawsze przebijają przez podkład. Zielony korektor świetnie radzi sobie z problemem, bo neutralizuje czerwony barwnik i po nałożeniu na to podkładu praktycznie nic nie widać. Korektor ma przyjemną konsystencję - nie za suchą i nie za tłustą. Pozostałe odcienie w kółku są równie fajne i np. brzoskwiniowy odcień świetnie sprawdza się na zasinienia pod oczami, a rozświetlacz w kremie to coś naprawdę genialnego. Można go używać jako cień do powiek, rozświetlenie w kącikach oczu lub tradycyjnie - na szczyty kości policzkowych. Produkt dostępny perfumeriach Douglas. 


Jeśli miałabym wskazać na jeden, ulubiony pędzel do twarzy, to byłby to z pewnością ten od Zoeva 126 Luxe Cheek Finish. Rewelacyjnie rozprowadza bronzer w naturalny sposób. Można nim subtelnie wykonturować twarz, opalić ją lub nałożyć róż czy puder. Pędzel wygląda na dosyć niepozorny, bo te przeznaczone konkretnie do bronzera czy pudru są czasem ogromnych rozmiarów. Chyba własnie w tym tkwi jego sekret, bo jest niewielki, giętki i średnio zbity, co znacznie ułatwia aplikację wszelkich produktów sypkich czy takich w kamieniu. Ja posiadam jeden z zestawu Rose Golden oraz jeden w tradycyjnej, czarnej wersji, który możecie zakupić osobno np. TUTAJ KLIK. Jeśli zastanawiacie się nad wyborem dobrego, wielofunkcyjnego pędzelka to bez wahania poleciłabym własnie ten. 


Paleta cieni, której używam codziennie i która odstawiła na boczny tor wszystkie cienie The Balm czy Zoeva, to Makeup Revolution Girl Panic Salvation Palette. Nawet nie jestem w stanie opisać jak bardzo podobają mi się te kolory i jakość cieni, poza tym cena za taką paletę jest niewygórowana. Mamy tu cienie matowe, perłowe, cienie z drobinkami. Jest porządny, jasny i matowy cień do rozcierania, jest też ciepły brąz do podkreślania załamania powieki. Są też kolory, które posłużą nam jako cienie transferowe i przepiękne, błyszczące perły, idealne na wieczór lub jako akcent w makijażu dziennym. Dla mnie to idealnie skomponowana paleta, która w dodatku jest świetna jakościowo. No, mógłby tu być jeszcze matowy odcień czerni ale ten z drobinkami jest całkiem niezły. Podczas rozcierania drobinki gdzieś zanikają. Lubię palety od MUR własnie z serii Salvation, bo są szalenie dobrze napigmentowane. Jeśli szukacie czegoś niedrogiego, a dobrego, to polecam. Dostępna TUTAJ KLIK.  


Ostatnio mam problem z odstającymi włoskami przy twarzy i na samym czubku głowy. To takie kiełkujące "baby hair", które po kuracji z pokrzywą (pisałam o tym TUTAJ KLIK) zaczynają być coraz bardziej denerwujące. Próbowałam przygładzać włoski lakierem czy też pianką ale to efekt na krótko. Znacznie dłużej w ryzach utrzymuje moje włosy odżywka Loreal Mythic Oil Sparkling Conditioner Souffle D'or. Jest to co prawda odżywka do spłukiwania ale ja wyciskam odrobinę z opakowania, rozcieram w dłoniach i tą minimalną ilością przygładzam odstające włosy. Produkt nie obciąża i genialnie sprawdza się w tej roli, bo jest delikatnie lepki. Poza tym zawiera małe drobinki, które pięknie mienią się w słońcu. Zapach również na plus, choć jest bardzo intensywny, momentami męczący. Odżywkę zamówiłam TUTAJ KLIK, ale jest na razie niedostępna. 

***

Kolejną odżywką, tym razem bez spłukiwania, która bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła jest Schauma z serii Cream & Oil. Moje włosy wymagają teraz dużego dociążenia, bo czasami potrafią się puszyć, szczególnie na końcach. Po umyciu włosów spryskuję je tą odżywką i suszę suszarką lub stylizuję na grubej szczotce. Uzyskuję naprawdę genialny efekt wygładzenia, dociążenia, nabłyszczenia. Poza tym odżywka pięknie pachnie i jest wydajna. Myślę, że nie sprawdzi się na włosach, które się mocno przetłuszczają i są bardzo cieniutkie, bo może je mocno obciążyć. Pamiętam, jak stosowałam ten produkt jeszcze przed dekoloryzacją i wtedy byłam rozczarowana jak bardzo przetłuszczają się po tym włosy. Teraz odżywka sprawdza się genialnie i to kolejny dowód na to, że nie warto od razu skreślać jakiegoś produktu. Czasem nasze włosy po prostu nie mają na niego ochoty. Odżywka dostępna jest np. w Rossmannie. 

***

Na nowo polubiłam szczotkę D-Meli-Melo i ostatnio towarzyszyła mi na wielu wyjazdach. Przykuwa uwagę swoim uroczym wyglądem i jestem bardzo zadowolona z jej działania. Nie jest to co prawda Tangle Teezer i nie radzi sobie równie dobrze z kołtunami ale i tak ją lubię. Lepiej leży w dłoni niż wczesniej wspomniany TT i jest bardziej poręczna. Dostępna TUTAJ KLIK.


Ostatnim ulubieńcem jest oczywiście lakier hybrydowy Semilac w odcieniu 055 Peach Milk. Idealny kolor na lato, który sprawi, że nawet najbardziej blade dłonie będą wyglądały na opalone. Przetestowałam już to na rękach mojej mamy, która ma znacznie mniej opalone dłonie, niż moje (które de facto i tak są blade), a lakier sprawia, że wyglądają jak porządnie muśnięte słońcem. To jeden z tych ładnie opalizujących kolorów, które po prostu są stworzone na lato. Zawsze szukałam tego typu odcienia pośród zwykłych, drogeryjnych lakierów ale nigdy kolor nie był dla mnie satysfakcjonujący w 100 %. Ten wygląda dla mnie idealnie. Dostępny TUTAJ KLIK. 


To wszystko na dziś. Macie jakieś swoje majowe, kosmetyczne hity? 



70 komentarzy on "KOSMETYCZNI ULUBIEŃCY MAJA 2015: JACQUES BATTINI, ISA DORA, D MELI MELO, ZOEVA, MAKEUP REVOLUTION GIRL PANIC, SCHAUMA, MYTHIC OIL I INNI. "
  1. Korektor Isa Dora Color Correcting Concealer wpadł mi w oko.
    Również zmagam się z zaczerwienieniami i od dłuższego czasu szukam 'złotego środka' który pomoże mi je chociaż trochę zakumulować. Może poszukuje właśnie tego produktu...:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Błysk na niektórych paznokciach to efekt syrenki? :) czy to ten kolor 055 tak opalizuje?
    Piękne paznokcie, zawsze je podziwiam :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. skąd ta lakierowana torebka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Była kiedyś dołączona do perfum Celine Dion :-)

      Usuń
  4. Zamówiłam ten lakier <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Posiadam dokładnie te samą odżywkę Schauma Cream & Oil i często spryskuje nią delikatnie włosy ale tuż po wysuszeniu suszarką, gdy są one trochę "napuszone", wtedy stają się bardziej miękkie i gładkie. Nie mam efektu "przylizania". :) A moimi hitami majowymi są krem pod oczy i na powieki rozjaśniający cienie z bławatkiem z Ziaji ( nie zauważyłam znacznych zmian co do swoich cieni ale krem na pewno świetnie nawilża okolice oka) oraz róż Bell Hypoallergenic nr 3, bez którego nie wyobrażam sobie teraz swojej twarzy! :) Mam wiele produktów Bell i szkoda, że o tej (polskiej) marce tak mało się słyszy w "blogosferze" bo osobiście uważam, że mają wiele produktów godnych uwagi :) ...ale się rozpisałam...mimo wszystko jak zawsze pozdrawiam!
    Daria N :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też czasami używam jej po wysuszeniu i również sprawdza się świetnie :-)

      Usuń
  6. kolory w paletce z MR idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W jakiej cenie sa mgielki w hebe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez promocji 19,90 ale zwykle jest jakaś obniżka.

      Usuń
  8. Moim majowym hitem są lakiery Semilac i samorobiony balsam z mocznikiem :) Manicure co 2 tygodnie i smarowanie ciała balsamem 2 razy w tygodniu. No bajka! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, dla mnie poprawianie paznokci co 2 dni było udręką. Teraz zupełnie pozbyłam się tego problemu :-)

      Usuń
  9. Ale piękne zdjęcia. :)
    Chętnie bym powąchała tą mgiełkę, ale niestety nigdzie w okolicy nie mam Hebe. :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie moge sie napatrzyc na te Twoje pazuraski :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Zastanawiam się własnie nad tym korektorem Isa Dora Color Correcting Concealer lub korektorem z Kryolan Concealer Circle. Dario czy miałaś okazję używać tego drugiego korektora? Który według Ciebie jest trwalszy,lepszy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepszy wg mnie jest ten zestaw z Isa Dora. Ma bardziej dopasowane do większości karnacji kolory i przyjemniejszą, mniej tłustą konsystencję :-)

      Usuń
  12. Zaciekawiłaś mnie mgiełką do ciała, idę kuknąć na pełny post :D
    Nie znam żadnego z kosmetyków, o których piszesz, ale chętnie je kiedyś przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie tam zauroczyła Twoja obudowa na telefon! Ma piękny kolor, idealna na lato! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wlasnie zastanawiam sie nad ktoras paletka z mur :-)
    a co do lakieru Semilac jest genialny, ja wlasnie zaczynam swoja przygode z nimi :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czy mogę spytać co to za pomadka na zdjęciu, gdzie czeszesz swoje włosy? Prześliczny kolor i Tobie w nim bardzo ładnie:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pomadka BH Cosmetics Creme Luxe Lipstick w kolorze Tea Time oraz na to bezbarwny błyszczyk Avon :-)

      Usuń
    2. Piękny kolor pomadki! Gdzie można ją kupić? :)

      Usuń
  16. TEMAT: Pomadki ochronne na lato; hej Daria! Jakie polecasz pomadki ochronne na lato? Fajnie, jakby miały wakacyjny smak i nie kosztowały fortunę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, dla mnie najlepszym produktem do ust jest miodek Tisane w słoiczku. Możesz też kupić pomadkę z tej serii, jest wygodniejsza i bardziej higieniczna ale już aż tak mocno nie nawilża. Cena w normie, a działanie jak dla mnie genialne.

      Usuń
    2. Tisane to mój hit :-)

      Usuń
  17. wczoraj zastanawialam sie nad ta mgielka ale wlasnie zapach w opakowaniu wydawal sie mi dziwny...teraz juz wiem ze warto sie skusic na nia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. te paznokcie..moje marzenie...piękna pomadka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam do Ciebie zapytanie odnosnie twoich piesków
    czy stosujesz u nich cos na kleszcze co dziala??
    pytam bo mam labradorke i wypróbowalam juz advantix , frontline ale te cholerne kleszcze zawsze po niej chodzą
    czasem uda sie zlapac zanim sie wkreci jak oko zauwazy ale musialabym caly czas patrzec na psa
    myslalam juz o zwyklej obrozy za 10 zl moze to pomoze
    kurcze dla mnie to problem bo tyle sie teraz slyszy o boreliozie
    zgory dzięki za odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Także używam Advantix i dodatkowo jeszcze obróżki przeciw kleszczom ale to i tak nie działa. Wczoraj nawet ten większy psiak złapał kleszcza na głowie, więc te specyfiki najwyraźniej słabo działają. Muszę pójść do weterynarza po jakąś poradę, więc jakby co to dam znać :-)

      Usuń
    2. Podobno sa kropelki na kleszcze dla psow.nazwy sa rozne, trzeba pytac w aptece po prostu o takie kropelki.na mojego psa dziala dobrze

      Usuń
  20. Piękne zdjęcia. Również posiadam jedną paletkę MUR z serii Salvation o nazwie What You Waiying For? i muszę potwierdzić Twoje słowa że te paletki są świetne. Nie dość że posiadają i błyszczące i matowe wykończenia cieni to w dodatku są super na pigmentowane. Pędzla Zoeva 126 również używam do nakładania bronzera i przyznaję że jest do tego świetny. Bardzo dobrze rozciera bronzer, nie tworzy plam i w ogóle przyjemnie się nim pracuje :-). Reszty Twoich ulubieńców nie znam niestety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam kilka tych paletek i wszystkie są tak samo dobre, uwielbiam je. Ta jednak kolorystycznie bardzo do mnie pasuje, szczególnie te różowo-szampańskie kolory ładnie podbijają jasną tęczówkę :-)

      Usuń
  21. Mgiełka do ciała bardzo mnie zaintrygowała, przy najbliższej okazji rozejrzę się za nią :) W maju doceniłam bardziej hydrolat z kwiatu pomarańczu, ale myślę, że w najbliższych, coraz cieplejszych dniach sprawdzi się jeszcze lepiej, kojąc skórę na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny efekt na paznokciach:)do tej pory byłam sceptycznie nastawiona do tych lakierów, ale może warto się przełamać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto spróbować ale ostrzegam, że jeśli hybryda będzie dobrze współgrać z Twoimi paznokciami, to nie będziesz mogła przestać :-) Semilac uzależnia i ciągle chce się nowych kolorów, które przecież do najtańszych nie należą :-)

      Usuń
  23. Witaj,
    Jakiś czas temu pytałam Cię o poradę w kwestii pędzli Hakuro. Poszłam za ciosem, czyli Twoją poradą i nie żałuję. Pędzle są fantastyczne. Dziękuję Ci :-)
    Nieustająco jestem pod wrażeniem Twojego bloga...a raczej Twojej osoby... Jest tyle blogów, a Twój przykuwa uwagę...
    Makijaże, zdjęcia, stylizacje, recenzje...wszystko perfekcyjne, dopracowane, czyste w formie...
    I co jeszcze mnie uderzyło? Mianowicie fakt, iż nie puszysz się na swym blogu, nie chwalisz nowymi nabytkami odzieżowymi, galanteryjnymi czy kosmetycznymi. Owszem, przedstawiasz nowości, ale bez egoizmu, pychy...Bardzo mi się to podoba i tą drogą, czuje się uszanowana przez Ciebie :-)
    A nieco z innej beczki... Mam cerę podobną do Twojej...z definicji...mieszaną ze strefą T...szukam aktualnie podkładu i pudru dla siebie. Chcę zrezygnować z Mary Kay, obecnie używanych, chce zmienić... Błądzę, szukam...i nic...Słyszałaś coś może o podkładzie Isa Dora Nude Sensation?

    Pozdrawiam :-)
    Joanna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpisuję się pod Twoją opinią o blogu i sposobie jego prowadzenia. Dla mnie to najlepszy blog przy którym się szczerze relaksuję :))) Co raz częściej widać kopie w polskiej blogosferze ale podobno naśladownictwo to najwyższa forma pochlebstwa :)))

      Usuń
  24. I jeszcze jedno....co to za cudna pomadka/błyszczyk na zdjęciu, na którym czeszesz włosy?

    Joanna

    OdpowiedzUsuń
  25. Możesz napisać skąd pochodzi ten pokrowiec turkusowy na telefon?

    OdpowiedzUsuń
  26. Mgiełka wygląda naprawdę fajnie, ma zapach melona, czy jest bardziej chemiczny? Chyba się na nią skuszę.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawi ulubieńcy, a w efekcie syrenki w Twoim wydaniu jestem zauroczona!

    OdpowiedzUsuń
  28. Kolor lakieru piękny. Zdradzisz co masz na ustach na tych zdjęciach (strasznie podoba mi się odcień) i skąd ta bluzka w czarno- białe paseczki? Muszę obejrzeć tą paletkę MUR. Kilka mam i jestem z nich zadowolona. Ta, którą pokazałaś ma jasne odcienie jakich szukam, więc może się na nią skuszę ;-) Nigdy nie miałam tej mgiełki o której piszesz. Muszę powąchać. Miałam ochotę na kosmetyk tego rodzaju na lato, więc może kupię jeśli polecasz. Muszę zobaczyć jakie mają zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja mam pytanie z innej beczki, widziałam że przedłużałaś sobie jeden paznokieć Semilac Hard, czy można go położyć na wszystkie paznokcie ? ponieważ moje są strasznie krótkie :(

    OdpowiedzUsuń
  30. jeśli chodzi o drogeryjne lakiery do paznokci to odpowiadają Twoim paznokciom lakier Inglot numer 353 oraz połyskujący lakier wibo kupiony w rossmanie ale niestety nie mam numeru.

    OdpowiedzUsuń
  31. Sama mam problemy z cerą i ostatnio nie mogę znaleźć korektora, który spełniłby swoje zadanie, w sposób satysfakcjonujący mnie. Więc bardzo chętnie przetestuję korektory Isa Dora :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Używasz jakiejś lampy do robienia zdjęć? Jeśli tak to jakiej?

    OdpowiedzUsuń
  33. Gdzie kupić oryginalny zestaw Semilac do robienia paznokci hybrydowych, ktoś wie?

    OdpowiedzUsuń
  34. Zaintrygował mnie dekoracyjny ananas. Gdzie można kupić?

    OdpowiedzUsuń
  35. Jestem ciekawa tej paletki korektorów z IsaDora... Szukam od pewnego czasu dobrego produktu do zakrycia drobnych przebarwień. Muszę przetestować! ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Paznokcie i paleta cieni pobija resztę na głowę super !! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Pokażesz całą swoją kolekcję Semilaców? :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Heej. Mam pytanko: Czy twoje włosy zawsze były takie gęste? Czy to za sprawą odpowiedniej pielęgnacji? Mam liche włosy, liczę na ich ratunek ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Kolory hybryd Semilac są świetne, ten w szczególności:) też uwielbiam taką brzoskwinkę na lato

    OdpowiedzUsuń
  40. Daria a ktora z paletek Salvation bylaby najbardziej zbliżona do sleekowej Au Naturel? Szukam jakis chłodnych brązów .

    OdpowiedzUsuń
  41. Szczotka jest wspaniała, nie dziwię się, że zwraca na siebie uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Miałam odzywke do splukiwania z schaumy z tymi olejkami dla mnie była za ciężką. Niestety nic więcej nie znam ale zaciekawilas mnie korektorami ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. zaciekawił mnie ten zestaw korektorów Isadora :)

    OdpowiedzUsuń
  44. moge liczyc na odpowiedz z tą lampą? bardzo prosze..

    OdpowiedzUsuń
  45. Uwielbiam takie mgiełki do ciała. I szczotka też jest niesamowita:-)

    OdpowiedzUsuń
  46. Hej mam do Ciebie pytanie odnośnie włosów ( osobiście uważam że masz najpiękniejsze jakie kiedykolwiek widziałam ) a mianowicie używałam mnóstwa kosmetyków odżywki b/d d/s maski łagodne szampony olejki i żaden produkt nie pomaga mi na puszenie mam straszny puch na głowie. A naprawdę dbam o włosy nie susze nie prostuje nic z tych rzeczy a wyglądają okropnie, jest jakiś sposób żebym mogła w rozpuszczonych wyjść do ludzi ? Bardzo proszę o pomoc niezmiernie jest to dla mnie ważne. Pozdrawiam Natasza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo :(

      Usuń
    2. Jakiej długości masz włosy? Ja nawet chciałam obciąć ale pewnie będzie jeszcze gorzej :/

      Usuń
  47. Cudne włosy, cera, paznokcie... no kobieto! <3

    OdpowiedzUsuń
  48. Jak uważasz, która z tych paletek bardziej sprawdzi się w codziennym, od czasu do czasu wieczorowym makijażu - Zoeva Cocoa Blend czy Naturally Yours?
    Oczy piwne, włosy w kolorze jasnego brązu
    Przyznam, że strasznie kusi mnie ta pierwsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Zachęcona artykułem zakupiłam odżywkę do włosów Schaumy dla moich dwóch długowłosych córek. Były zachwycone. Włosy dociążone, przestały się puszyć, idealnie się rozczesywały. Bardzo dziękuję za podpowiedź. Pozdrawiam serdecznie
    Dominika

    OdpowiedzUsuń
  50. o matko, powiedz proszę skąd masz tą lustrzaną szkatułkę na zdjęciu z paletką? Zakochałam się!

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature