Top Social

PIELĘGNACJA MOICH WŁOSÓW - AKTUALIZACJA MAJ/CZERWIEC 2015. PRODUKTY DLA PUSZĄCYCH SIĘ WŁOSÓW.

Dziś kolejna aktualizacja pielęgnacji moich włosów. Napiszę Wam jakich produktów ostatnio używałam, co się sprawdziło i jaką naturalną maseczkę teraz stosuję. Jeśli jesteście ciekawe, to zapraszam do dalszej części posta. 


AKTUALNA PIELĘGNACJA DLA PUSZĄCYCH SIĘ WŁOSÓW
___________
Okres letni to czas, kiedy moje włosy mają swoje kaprysy. O dziwo lepiej prezentują się zimą, niż kiedy na dworze jest gorąco i wilgotno. To sprawia, że zaczynają się puszyć, a wszystkie "baby hair" stają w pozycji pionowej, szczególnie na samym czubku głowy. Poza tym moje włosy uwielbiają się mocno rozjaśniać od słońca i muszę radzić sobie domowymi sposobami, próbując je trochę przyciemnić. Był czas, kiedy podobały mi się jasne refleksy i miodowy blond na głowie (jak naturalnie rozjaśnić włosy dowiecie się TUTAJ klik), jednak aktualnie chcę pozostać po tej "ciemnej stronie". Jak wygląda moja aktualna pielęgnacja? Zacznę od odżywek do spłukiwania. 


ODŻYWKI DO SPŁUKIWANIA
__________
Powróciłam do nawilżającej odżywki, którą bardzo lubię ze względu na emolientowy i dobry skład. Odżywka Granat i Aloes z Alterry świetnie zmiękcza włosy i sprawia, że są bardziej lejące, gładkie i sypkie. Nie jest obciążająca i nie powoduje przetłuszczania się włosów. To moja ulubiona odżywka jeśli chodzi o produkty Alterra, więc jeśli jeszcze nie próbowałyście - polecam. Dostępna w Rossmannie. 

Kolejnym produktem, jaki stosuję jest cement termiczny z Kerastase Resistance Ciment Anti Usure, który ma nawilżać i odbudowywać strukturę włosa. Jest to jedna z tych odżywek, które działają natychmiastowo i zapewniają widoczny efekt. Włosy po użyciu tego produktu są wygładzone, mięsiste i lśniące, tak więc sprawdzi się na typowo porowatych, zniszczonych włosach. Odżywka daje porządne dociążenie, a więc ryzyko puszenia się włosów jest zminimalizowane. Używam jej po umyciu, zostawiam na 15 minut i spłukuję. Zamówiłam ją TUTAJ klik. 

O odżywce Lee Stafford Breaking Hair pisałam Wam już jakiś czas temu, wyrażając swój wstępny zachwyt nad jej działaniem. Faktycznie włosy po jej użyciu są niesamowicie zdyscyplinowanie tzn. wygładzone, miękkie, sypkie i błyszczące. Natomiast ten produkt dawał taki rezultat przy pierwszych 3-4 użyciach. Później włosy nie reagowały już tak dobrze i odżywka miała znacznie słabsze , a nawet przeciętne działanie. Używam jej teraz 1-2 razy w miesiącu ale nadal nie widzę tak fajnych efektów, jak na początku. Uwielbiam jej męski zapach, który bardzo przypomina mi produkty Macadamia Natural Oil. Zresztą, samo działanie było początkowo tak dobre, jak właśnie produkty z tej marki. Myślę, że odstawię ją na jakiś czas i liczę na powtórnie dobre efekty. Dostępna jest w drogeriach Hebe. 


PRODUKTY BEZ SPŁUKIWANIA (używam po zmyciu odżywki)
__________
Tradycyjnie na końcówki włosów zarówno przed wysuszeniem, jak i po stylizacji nakładam olejek Loreal Mythic Oil. Cały czas sprawdza się bardzo dobrze i jest to mój ulubiony produkt, który traktuję też jako termoochronę. Wygładza, nabłyszcza i pięknie pachnie. Jest też wydajny, bo wystarczy jedna pompka na tak długie włosy, jak moje. Nie jest też obciążający i nie zrobi z włosów tłustych strąków. Dostępny TUTAJ klik. 

Alterna Bamboo Silk-Sleek Brilance Cream to mój ulubieniec już od dawna i zawsze wracam do tego produktu latem, kiedy mam problem z puszeniem się włosów. Spełnia swoje wygładzająco-nabłyszczające zadanie w 100%. Ma delikatne, srebrne drobinki i cudownie pachnie. Nakładam ten produkt na umyte i osuszone ręcznikiem włosy, a następnie suszę. Jeśli potrzebujecie ekstra wygładzenia, to koniecznie zerknijcie na ten produkt w Douglasie. 

Również niedawno pisałam Wam o odżywce Schauma z serii Krem i Olejek. Co ciekawe, kiedyś naprawdę nie lubiłam tej odżywki bez spłukiwania. Bardzo obciążała moje włosy do tego stopnia, że 2 godziny po jej użyciu nadawały się jedynie do ponownego umycia. Jak widać potrzeby moich włosów uległy dużej zmianie i teraz spisuje się naprawdę wzorowo. Działa jak produkt z wyższej półki, bo zapewnia niesamowite wygładzenie i dociążenie. Co więcej, ten efekt utrzymuje się cały dzień. Odżywka pachnie kokosowo i jest bardzo wydajna. Używam jej na wilgotne włosy zaraz przed suszeniem (ułatwia rozczesywanie nawet na mokro) ale też na całkowicie wysuszone, w celu dodatkowego wygładzenia końcówek. Dostępna w większości drogerii. 


OLEJOWANIE
__________
Aktualnie do olejowania używam oleju rycynowego, który pełni też rolę produktu przyciemniającego do włosów. Tak jak już wcześniej wspomniałam chcę je lekko przyciemniać, więc olej rycynowy sprawdza się idealnie. Używam też oleju kokosowego, który dodaję do masła shea i taką mieszankę nakładam na włosy. Zauważyłam, że to połączenie działa o wiele lepiej, niż kiedy stosowałam te produkty osobno. Olej kokosowy jest dostępny w Hebe, masło shea zakupiłam na Allegro, a olej rycynowy kupicie w aptekach. 


NATURALNA MASECZKA NABŁYSZCZAJĄCO-PRZYCIEMNIAJĄCA
__________
Połączenie kawy i siemienia lnianego okazało się dla moich włosów zbawienne. Maseczka zapewnia mi lekkie przyciemnienie dzięki kawie, natomiast siemię lniane wspaniale nawilża, wygładza i nabłyszcza włosy. Jak przygotowuję taką maseczkę?

2 czubate łyżki siemienia lnianego wrzucam do garnka z gotującą się wodą (2 szklanki wody) i mieszam, aż konsystencja stanie się lekko gęsta. Odstawiam do wystudzenia. Następnie 2 łyżki mielonej kawy zalewam wrzątkiem tak, aby powstała z tego gęsta papka. Do garnka z siemieniem dodaję zaparzone fusy i dokładnie mieszam. Nakładam taką miksturę na włosy, przykrywam foliowym czepkiem i całość okrywam ręcznikiem. Czekam 30 minut i spłukuję. Do maseczki możecie dodać również swoją ulubioną odżywkę.

Tą maseczkę robię 1 w tygodniu, zazwyczaj w sobotę, natomiast w środy stosuję płukankę z pokrzywy, o której pisałam TUTAJ klik. 


Tak prezentuje się moja aktualna pielęgnacja włosów. Miałyście okazję już coś z tego wypróbować?Jeśli jesteście ciekawe poprzednich wpisów z włosowymi aktualizacjami, to zapraszam do zakładki "włosy" tutaj klik. 

Dziewczyny, dajcie znać czy w okresie letnim też macie problem z puszeniem się włosów i jak sobie z tym radzicie :-)




104 komentarze on "PIELĘGNACJA MOICH WŁOSÓW - AKTUALIZACJA MAJ/CZERWIEC 2015. PRODUKTY DLA PUSZĄCYCH SIĘ WŁOSÓW. "
  1. Co polecasz na suchą/łuszczącą się skórę głowy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałaś wcieranie oleju z korzenia łopianu? Potrafi sobie świetnie radzić z łupieżem i łuszczącą się skórą na skalpie. Przetestuj koniecznie :-)

      Usuń
    2. Witam moja immienniczke ;)
      Prosiłabym o małą radę,od jakiegoś czasu mam wrażenie że moje włosy "stoją w miejscu ".Czy znasz jakieś kosmetyki lub jakieś witaminy które przyspieszą porost włosów?
      Z góry dziękuję,pozdrawiam
      Daria ;)

      Usuń
  2. o matko, kobieto, masz najpiękniejsze włosy na świecie, nie waż się powiedzieć na nie ani jednego złego słowa! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Używałam kiedyś odżywki Granat i Aloes a Alterry i była jedną z lepszych, które mogłam stosować. :) Aktualnie używam Farcom Z olejkiem argonowym i też jestem z niej zadowolona :) Do czołówki odżywek do włosów które uwielbiam mogę też zaliczyć odżywki z Pantene :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A gdzie się zaopatrujesz w tą odżywkę z olejem arganowym? :-)Mam odżywkę z Pantene i jestem z niej zadziwiająco zadowolona. Jak na drogeryjną odżywkę działa genialnie. Na plus również cytrusowy zapach :-)

      Usuń
    2. Tą z olejkiem arganowym kupiłam w drogerii Natura, aktualnie nawet jest na promocji :)

      Usuń
    3. Przejdę się jutro do Hebe bo jeszcze nie testowałam chyba nic z tej marki :-) Dzięki za info!

      Usuń
  4. Muszę się zakręcić obok Bamboo Silk-Sleek Brilance Cream, bo brzmi bardzo dobrze ;) powiedz mi natomiast - czy siemię plus kawę nakładasz bez odcedzania? Obawiam się, że musiałabym spędzić resztę życia w prysznicu, próbując wypłukać fusy i ziarenka z włosów :D
    Pozdrawiam cieplutko, olamarysia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nakładam bez odcedzania i wszystko się ładnie spłukuje. Ta "glutowa" konsystencja siemienia ułatwia wymywanie się fusów. A ostateczne resztki zawsze suszarka wydmucha, także nic nie zostaje :-) Pozdrawiam :-)

      Usuń
  5. Jesteś przepiękna, a Twoje włosy to Twój zdecydowany atut! Ja niestety ze swoimi nic robić nie mogę, bo na większość produktów mam uczulenie i muszę uważać, ale nie jest najgorzej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odżywka ALterra też sprawdziła się u mnie świetnie :) Chętnie wypróbuję maseczkę przyciemniającą.

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz piękne włosy :)
    Ja mam taki problem z moimi włosami, że z jednej strony są fajne, gładkie, ogólnie ładnie wyglądają, a druga połowa po prostu masakra, ogromny PUSZ, rozdwojone końcówki, no po prostu tragedię mam z tej jednej strony głowy, używałam już milion odżywek i masek i nic nie pomaga :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pewnie ta strona na której najczęściej śpisz :-) Może spróbuj wymienić poszewki na jedwabne. Poza tym polecam przyłożyć się do olejowania np olejem z awokado. Próbuj też wszystkich odżywek na bazie olejków :-)

      Usuń
    2. Dziękuje za rady :*

      Usuń
  8. Daria wybacz, że nie na temat ale robisz i publikujesz przepiękne zdjecia na twoim blogu :) Chciałabym choc w połowie mieć tak ładne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. najpiękniejsze włosy jakie kiedykolwiek widziałam <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja właśnie przyciemniam swoją stronę mocy płukankami, ale pomysł z kawą bardzo dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dario, mogłabyś mi polecić jakąś bazę pod podkład dla wrażliwej i, niestety, tłustej cery?
    Mam tę z Inglota, ale jest zapychająca i taka nieprzyjemnie lepka, więc szukam czegoś lepszego.

    A włosy piękne, jak zawsze - czyżby pojawiły się w nich popielate refleksy, czy to tylko kwestia światła? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać, że bazy pod podkład generalnie są zapychające i jeśli masz do tego skłonność, to każda będzie się w ten sposób zachowywać niestety. Możesz wypróbować tą bazę z Benefitu The Porefessional - ona jakby najmniej mnie zapychała i była dobrze matująca. Poza tym zasycha i nie jest lepka w dotyku. Co do refleksów to tak, od słońca coraz więcej się ich pojawia. Jeśli nie będę stosować filtrów i przyciemniającej pielęgnacji, to będę blondynką :-)

      Usuń
  12. mam kilka pytan: codziennie myjesz wlosy? za kazdym razem suszysz wlosy suszarka? a jak suszysz to na szczotke? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myję włosy co dwa dni i za każdym razem je suszę suszarką. Czasem też używam suszarki z obrotową szczotką ale tylko w wyjątkowych okolicznościach :-)

      Usuń
    2. Zimnym czy ciepłym powietrzem ? :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  13. Ta płukanka z kawy o której kiedyś pisałaś przyciemnia włosy w zauważalny sposób? Bardzo chce przyciemnić swój naturalny kolor a nie chcę wracać do farbowania włosów :)

    PS Uwielbiam Twój blog i porady ! W końcu moje włosy zaczynają być takie jak powinny być :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, u mnie naprawdę zauważalnie przyciemnia do takiego właśnie kawowego brązu. Możesz spróbować też zrobić wywar z łupin orzecha włoskiego. To również naturalny sposób na przyciemnienie włosów. Dobrze będzie się też sprawdzać płukanka z czarnej rzepy oraz z pokrzywy :-)

      Usuń
    2. POLECAM PLUKANIE KORĄ DĘBU
      DO KUPIENIA W SKLEPACH ZIELARSKICH NAPRAWDE PRZYCIEMNIA WŁOSY

      Usuń
  14. Jak długo zapuszczałaś włosy od tego momentu jak miałaś włosy do całej szyi aż do dzisiejszej pory, gdy masz taką długość?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można powiedzieć, że długie włosy mam od zawsze tzn. od kiedy pamiętam. Nigdy nie miałam krótkich :-)

      Usuń
  15. Jaki jest lepszy olej na wzrost włosów olej lniany czy z korzenia łopianu żeby byli dłuższe włosy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wg mnie lepiej działa olej z korzenia łopianu na porost włosów ale trzeba go regularnie wcierać :-)

      Usuń
  16. Twoje włosy są absolutnie przepiękne! Nie zechcesz oddać mi choć połowy?;)
    Chyba muszę w końcu zaopatrzyć się w ten olejek z Loreala bo same dobre recenzje ostatnio zbiera.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe jest to połączenie fusów i siemienia, ale nie wiem, czy jestem na tyle odważna. Ale z drugiej strony, skoro piszesz, że nie ma po nich śladu to może i ja spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Moje włosy też latem robią się puszyste oraz rozjaśniają się (niestety na rudy kolor :( ) Ja na "przyciemnienie" włosów stosuję płukankę z orzecha włoskiego. Tylko należy pamiętać, aby dokładnie umyć po tym wannę, bo mogą pozostać plamy :) Pozdrawiam. Wiktoria :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałam tej płukanki i efekty były niesamowite. Muszę ponownie ją zrobić :-)

      Usuń
  19. U mnie renesans przeżywa żel lniany :) Stosuję zarówno jako stylizator oraz dodatek do odżywek i masek :)

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie rownież bardziej sprawdzaj sie mieszanki olejów:). Sam olej np kokosowy nie daje takich rezultatów jak zmieszany z innym .

    OdpowiedzUsuń
  21. Moje włosy są bardzo nawilżone ale się puszą. Ja już nie wiem co robić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuj mojej pielęgnacji, może coś akurat pomoże. Jeśli sama pielęgnacja nic nie da, to polecam w takim razie kosmetyki na bazie silikonów, wszystkie sera termoochronne, które będą wygładzać i zapobiegać puszeniu. Koniecznie wypróbuj też odżywkę bez spłukiwania z Schaumy, bo ona naprawdę fajnie się spisuje :-)

      Usuń
  22. Masz cudne włosy! Wyglądają na mega zdrowe :)

    OdpowiedzUsuń
  23. po jakim czasie włosy są przyciemnione?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już po pierwszym użyciu się lekko przyciemniają i im częściej będziesz robiła taką maskę, tym efekt będzie mocniejszy :-)

      Usuń
  24. Weź idź z tymi włosami:D

    OdpowiedzUsuń
  25. ohhhhhh kurcze co ja bym dala za takie wlosy :(a moje sa falowane,poszą się,koncowki wiecznie suche....ostatnio biovaxu madki na puszenie mi pomogly. ..laz bylam w szoku gdy zobaczylam ze nie mam puchu na glowie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. włosów nie jedna zazdrości i ja też !

    OdpowiedzUsuń
  27. Jeśli jeszcze nie próbowałaś to polecam odżywkę Marc Anthony z olejem z orzechów macadamia (dostępna w rossmannie)
    Ps. Masz piękne włosy😍 bardzo lubię twoje "włosowe" posty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam kiedyś odżywkę z Marc Anthony taką w różowym opakowaniu i byłam zachwycona jej działaniem. Przypomniałaś mi teraz o niej. Ciekawe, czy aktualnie by się sprawdziła, bo używałam jej jeszcze przed dekoloryzacją na moich czarnych włosach :-) A tą macadamia chętnie przetestuję :-)

      Usuń
  28. A jak nakładasz odżywki te bez i do spłukiwania? Na skalp czy tylko od uszu w dół? :) pozdrawiam
    Ola :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam szczerze, że bardzo rzadko nakładam jakąkolwiek odżywkę na skalp. Czasem zdarzy mi się to przy użyciu naturalnych odżywek na bazie siemienia lnianego czy płukanek ale jeśli chodzi o kupne odżywki, to omijam skalp. Mam bardzo wrażliwą skórę głowy i wszystko mnie podrażnia. Tak więc nakładam zawsze od wysokości uszu, czasem nawet niżej :-) Pozdrawiam :-)

      Usuń
  29. Ten olej kokosowy jest rafinowany, nie poprierasz ideologii czytych olejow?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram jak najbardziej, natomiast podczas zakupów w Hebe zupełnie nie zauważyłam, że jest rafinowany. Chcę go teraz zużyć ale świadomie na pewno wybrałabym nierafinowany :-)

      Usuń
  30. Ale cudne włos, jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  31. Kupiłam tę odżywkę Lee i strasznie się zdenerwowałam. Bardzo dużo osób poleciło ją w sieci, a po pierwsze okropnie śmierdzi, a po drugie u mnie nie robi absolutnie nic. I kosztowała około 40 zł. Tragedia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie ma produktu, który będzie idealny dla każdych włosów, a szkoda. U mnie ta maseczka działała spektakularnie ale tak jak wspomniałam - po pierwszych 3-4 użyciach. Teraz zostawię ją na później, zobaczę jak się sprawdzi jesienią. Zapach jak dla mnie na plus, bo lubię takie lekko męskie zapachy, które na włosach długo się trzymają :-)

      Usuń
  32. Masz prześlicznie i bardzo zadbane włosy! Z tego co zauważyłam preferujesz ekstremalnie wygładzone włosy, a próbowałaś może fryzury utrzymanej w "artystycznym" nieładzie? Chętnie zobaczyłabym Cię w takim innym wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Artystyczny nieład to mam z samego rana i raczej dążę do maksymalnej gładkości. Wtedy mam wrażenie, że moje włosy prezentują się najbardziej zdrowo :-) Takie rozwiane włosy wyglądają fajnie jak są pocieniowane, a na moich równych warstwach to wygląda średnio :-)

      Usuń
  33. WOW! WOW! WOW! Przepiękne włosy! Nie znałam wcześniej tego bloga, ale zacznę go regularnie odwiedzać, żeby napatrzeć się na Twoje włosy, bo w życiu piękniejszych nie widziałam:) Może podpatrzę przy okazji jak poprawić kondycję swoich włosów;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Masz najpiękniejsze włosy jakie kiedykolwiek widzialam <3 ja aktualnie zapuszczam! Obecnie mam do brody więc taka długośc nawet nie jest w moich marzeniach ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Patrząc na zdjęcia pojawia się na nich interesująco i zachęcająco wyglądający brązowy grzebień. Czy możesz zdradzić co to za cudo i gdzie go zakupiłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był dołączony kiedyś do maski z Pilomax jako gratis :-) Czasem rozczesuję nim włosy, kiedy nakładam olej, żeby go lepiej rozprowadzić :-)

      Usuń
  36. Hej,mam problem ze swoimi włosami. Mam je już prawie do pasa, jednak kiedys je co chwila farbowalam. Od zeszlych wakacji zaprzestalam tej czynnosci, podcielam i rosna sobie, jednak sa bardzo przesuszone, bez blasku, miekkosci, sil, strasznie mi zaczęły wypadac. Uzywam od ponad miesiaca tego szamponu co Ty, odzywki z aloesem i olejek arganowy teaz przenioslam sie na slonecznikowy, do tego maske z firmy co polecalas bio... Ale ta rozowa.

    OdpowiedzUsuń
  37. Moje włosy nie puszą się, ale za to bardzo się przetłuszczają zwłaszcza latem. Bardzo lubię je olejować, bo później są fajnie odżywione i błyszczące :).

    OdpowiedzUsuń
  38. Kupiłam dziś ten krem z Alterny i zobaczymy co będzie... Mam na głowie jeden wielki puch, zwłaszcza podczas upałów.

    OdpowiedzUsuń
  39. Kupiłam właśnie siemię lniane i mam zamiar zrobić sobie maseczkę. Nakładasz ją na mokre włosy po myciu szamponem, czy jakiś inny sposób? Jakiego szamponu używasz przed (o ile maseczkę nakładasz po myciu ;))? Będę wdzięczna za odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  40. Witam Pani Dario mam problem z włosami bylam utleniona blondynka kilka lat w grudniu postanowilam to zmienic i poszlam do fryzjera pofarbowal mi włosy na ciemny braz tłumacząc ze nie mogę wrócić do zimnego naturalnego blondu ''mysiego" odrazu bo mam wytrawione włosy bez barwnika czerwonego. Za pierwszym razem wyszly ładne na kolejne farbowanie poszłam w marcu gdzie zamiast się przyciemniac odrosty to się utlenialy puszczaly zloto farbowal mi 4 razy i to woda 3%. Potem powiedział ze to nie mozliwe i tydzień później kazał przyjść na poprawkę i bylo to samo rude gdzie położył mi czarny kolor. Zrobil mi botoks na włosy byly miękkie i lśniace ale tylko 2 tygodnie potem zaczęły wypadac garściami i przetluszczac się a po każdym myciu mam siano na głowie na ktore nie dzialaja zadne odżywki i nie mogę rozczesac ich sa szorstkie poplątane i łamią się. Jestem zalamana kolorem bo mam zloto brazowe wlosy wpadajace w rudy i zauważyłam siwych kilka gdzie nigdy nie mialam. Mam odżywki: Pilomax-regeneracja wlosy suche zniszczone. Kallos banana do farbowanych. Swiss o par arganowa. Elfa Pharm odbudowujaca łopianowa.Dove niebieska intensywna regeneracja. Mgiełke Jantar z bursztyna +wcierka. L'Oreal fioletowa w sprayu. Olejek arganowy z Lecher i z Cece of sweden. I nie mogę ich rozczesac po żadnym z tych kosmetyków. Proszę o pomoc i odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Dario czekam na odpowiedz :) pozdrowiam

      Usuń
    2. Nie potrafię niestety pomóc. Nie jestem fryzjerką i trudno mi poradzić w tak zaawansowanym problemie. Wszystkich odpowiedzi na pytania powinien udzielić fryzjer, a już na pewno powinien uznać reklamację, bo jak dla mnie to chyba mu coś nie wyszło. Albo zwrot kasy, albo poprawka i rekonstrukcja włosów.

      Usuń
  41. Dlaczego Twój instagram nie działa? od kilku dni " przepraszamy ble ble" a szkoda bo bardzo lubiłam Twoj profil tam;). Celowe czy jakaś awaria?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba jakaś awaria u Ciebie, bo mój Instagram działa prawidłowo. Testowałąm na innych komputerach i bez problemu śmiga :-)

      Usuń
  42. Witam, obserwuję Twojego bloga i gdy patrzę na Twoje włosy to zawsze sobie myślę niemożliwe, na pewno się nie puszą.:-)są zawsze takie idealne. Czy mogłabyś kiedyś pokazać zdjęcie jak wyglądają Twoje włosy przed wygładzeniem, ja już tak długo nie mogę okiełznać mojego puszenia, że stwierdziłam iż na pewno jest to niemożliwe aby były gładkie ale nie oklapnięte i wyglądające jak do mycia :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Witam chciałam zapytać jaki krem polecasz do twarzy problemowej ze skłonnościami do trądziku godny twojego polecenia?? :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Witam jaki polecasz krem do cery problemowej do skłonnościami do trądziku godny twojego polecenia??:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam La Roche Posay Hydraphase Legere pod makijaż i spisuje się wzorowo :-) Na noc często używam również kremu z LRP ale Effaclar H :-)

      Usuń
  45. Tak z innej beczki... bardzo proszę podaj dokładnie jaki masz model conversów, są świetne!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Converse Chuck Taylor All Star M7652 :-)

      Usuń
    2. Dziękuję. Chcę dokładnie takie same a w ofercie są modele M7652 i Core Ox White/Optical, które są praktyczne takie same. Widzisz może jakieś różnice między nimi?

      Usuń
    3. Wydaje mi się, że te optical mogą być bardziej białe ale mogę się mylić. Ja w każdym bądź razie mam klasyczne M7652 bez żadnych dodatkowych adnotacji :-)

      Usuń
    4. A co do rozmiaru masz może jakieś spostrzeżenia? Czy lepiej zamówić wieksze/ mniejsze jak one wychodzą? Masz piękne zdjęcia na instagramie, powinnaś je wrzucać na bloga aby osoby nie mające konta mogły się również wypowiedziec :)

      Usuń
    5. Powiem szczerze, że noszę rozmiar 39 i postanowiłam kupić sobie Conversy 38,5. Jednak po głębszym zastanowieniu i pochodzeniu po domu jednak wymieniłam je na 39. Wydają się pozornie trochę luźne, szczególnie przy pięcie ale podczas chodzenia absolutnie się nie zsuwają. Są to też pierwsze trampki, które mnie nie obtarły w żaden sposób. Dużo dziewczyn pisało, że jednak biorą pół rozmiaru albo nawet rozmiar mniejsze ale to tak naprawdę zależy od stopy. Jeśli zamawiasz w necie, to pójdź sobie gdzieś stacjonarnie je przymierzyć. Będziesz wiedziała w jaki rozmiar celować :-)

      Usuń
  46. U mnie świetnie się sprawdza odzywka Organix "wygładzająca z brazylijską keratyną". Co prawda -nie wygładza ich tak na taflę", ale jestem posiadaczką naprawdę kręconych włosów, więc i tak efekt dla mnie super. Zauwazam róznicę po każdym kolejnym użyciu. Minusem jest gęstość odżywki- bardzo trudno wycisnąć ją z opakowania. Nie wiem czy u innych też tak działa? Moje włosy są zdrowe, ale suche z natury no i kręcone. Druga rzecz kt ostatnio zaczęłam uzywać to olejek i szampon z olejkami eveline. Cena niska a jakość fajna. U mnie widoczne wygładzenie z czego się ciesze:)
    Płukankę z kawy robię - zgapiłam oczywiście od Ciebie- dziękuję za polecenie bo działa świetnie:) Niesamowity odcień nadaje- przynajmniej u mnie. Mam jeszcze pytanie: widziałam w rossmanie szampon do brazowych włosów, przyciemniający. W skladzie niby wyciąg z orzechów włoskich, kawa chyba własnie i chyba kora dębu?Czy uzywałaś może lub coś wiesz o tym?
    I wiesz co -Daria, Twoje włosy są tak piękne, ze powinni Ci placić za pokazywanie ich ;-) -doslownie!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :-) Oo, to jestem ciekawa tego przyciemniającego szamponu. Nie widziałam go na półkach. Jakiej jest marki?

      Usuń
  47. Bardzo proszę i mam nadzieję , że tak będzie:)
    A szampon zauważyłam właśnie dzisiaj pierwszy raz :) i tak mi łazi; Chyba taka rossmanowska marka- isana. Nie umiem "czytać" chemii, więc tak naprawdę to nie wiem czy to będzie działać i dlatego pytałam Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozejrzę się w Rossmannie za tym szamponem, bo teraz szczególnie zależy mi na przyciemnieniu włosów. Dam znać jak się sprawdzi pewnie w następnej aktualizacji włosowej :-)

      Usuń
  48. ten olejek kokosowy, który używasz jest rafinowany, a nie powinien być nierafinowany? który lepszy?

    OdpowiedzUsuń
  49. mam pytanie o kreskę na oku ze starszego postu - jak wybrać pędzelek? czy potrzebuję wszystkich? gdzie kupię je w rozsądnej cenie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie najlepszy jest skośny pędzel Zoeva Wing Liner. Kupisz na Mintishop.pl :-)

      Usuń
  50. Ta odżywka z Alterry to mój kompletny must have, zawsze jest w mojej łazience :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Na telefonie także nie widzę Twoich zdjęć oraz profilu na instagramie ;/

    OdpowiedzUsuń
  52. Przepiękne włosy!!! Aż nie mogę się napatrzeć! :-)

    OdpowiedzUsuń
  53. Przepiękne włosy!!! Aż nie mogę się napatrzeć! :-)
    A jakich szamponów do mycia włosów używasz?

    OdpowiedzUsuń
  54. Jak często stosujesz cement Kerastase? Zamierzam użyć polecanych przez Ciebie masek emolientowych,doraźnie proteinowych i zastanawiam się nad tym cementem, jak go optymalnie użyć,żeby był efekt,a żeby nie przesadzić z ilością tych odżywek:)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  55. Jaką odżywkę do spłukiwania byś poleciła na wyjazd do Turcji? Na pewno wezmę ze sobą odżywkę w sprayu dove lub gliss kur z olejkami i mythic oil rich. Zastanawiam się nad dove odżywką intense repair, fructisem oleo lub elseve z olejkami. Doradzisz?

    OdpowiedzUsuń
  56. wybacz, ale jak dobrze przeczytać, że nie tylko moje włosy tak się puszą w lecie! ;)) mam wrażenie że gdy tylko zrobiło się cieplej, to z dnia na dzień zmieniły się z gładkich lejących kosmyków z których byłam bardzo zadowolona w strzechę.. nie zmieniałam nic w pielęgnacji, więc musi to być wina pogody. na pewno wypróbuję kilka z polecanych przez Ciebie kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Jaki jest twój naturalny kolor włosów? I jak długo trzeba używać tego olejku rycynowego żeby włosy były ciemniejsze? Używałam go już kilka razy ale niestety nie widzę różnicy:(

    OdpowiedzUsuń
  58. Cześć, jestem Twoją wielką fanką. Nie tylko dlatego, że jesteś piękną kobietą, która zawsze znajduje rozwiązanie każdego urodowego problemu, lecz także dlatego, że masz rodzaj włosów zbliżony do moich. Chętnie podglądam Twoje sposoby pielęgnacji w tym zakresie. Mam pytanie - wiem, że używasz suszarkolokówi Rowenty Brush-active, ja mam inny model, który co prawda pięknie wygladza i dodaje blasku - o ten http://allegro.agdmax.pl/foto/rowenta_cf9320-AM-2.jpg, ale w żaden sposób nie poprawia objętości ani nie dodaje lekkości. Myślisz, że taki model, jak Ty masz, rozwiązałby mój problem? Podobnie mam ciężkie długie, włosy. Z góry dziękuję za pomoc! A może inne czytelniczki blogu wiedzą coś na ten temat?

    OdpowiedzUsuń
  59. Olej rycynowy stosujesz na włosy solo czy mieszasz z jakimś? Gdzieś czytałam, że trzeba mieszać z innym olejem, bo sam wysusza.

    OdpowiedzUsuń
  60. jaka masz teraz farbę na wlosach? kolor przepiekny!

    OdpowiedzUsuń
  61. Mam takie loczki i fale, bardzo zdrowe i mi się puszą :((( a olejowe nakladam maseczki i serum i dalej, podczas końce co miesiąc

    OdpowiedzUsuń
  62. Alterra świetna, z odżywek lubię jeszcze:
    * Garnier, Ultra Doux,Odżywka do włosów suchych i zniszczonych `Awokado i masło karité`
    *Garnier Oleo repair
    Masz piękne włosy<3
    Zapraszam do mnie..
    http://kosmetycznykogielmogiel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Czy sylikony w Mythic Oil nie blokują dostawania się do włosa różnych składników podczas olejowania włosów? Olejki tego typu zabezpieczają włosy, ale czy na tyle żeby nie przepuścić witamin i innych dobrodziejstw które niesie ze sobą olejowanie.

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature