Top Social

INSTAGRAM MIX #1.

Dla tych z Was, które z jakiegoś powodu nie posiadają aplikacji Instagram i nie śledzą mojego konta na bieżąco, postanowiłam stworzyć zbiorczy wpis o tym co się u mnie ostatnio działo. Ciekawe? Zapraszam  Was do czytania dalej.


Instagram to miejsce, gdzie regularnie publikuję różne zdjęcia oraz informuję Was co u mnie nowego. Myślę, że to świetny portal społecznościowy, który daje możliwość dotarcia do wszystkich obserwatorów, w przeciwieństwie do Facebooka, który ostatnio znacznie ogranicza widoczność postów. Nie wiem, czy zdajecie sobie sprawę z tego, że mimo, iż macie w polubieniach moją Facebookową stronę, to tylko jakaś część postów wyświetla się Wam w aktualnościach. Na Instagramie nie ma opcji, że coś Was ominie, bo wszystkie zdjęcia trafiają do obserwatora bez jakichkolwiek ograniczeń. Dlatego gorąco zachęcam do założenia konta na Insta i obserwowania mojego profilu ale jeśli nie macie takiej możliwości, to co jakiś czas (zazwyczaj w weekendy) będę wrzucać na bloga niektóre zdjęcia z krótkimi opisami.


1. Często pytacie mnie czy jestem zadowolona z Samsunga Galaxy S4, którego niedawno pokazywałam Wam właśnie na Instagramie. Miałam ten telefon już jakiś czas temu, później był Iphone i Xperia ale ponownie wróciłam do Samsunga. Lubię ten model i jest dla mnie najbardziej intuicyjny ale nie będę ostatecznie opowiadać się za wyższością Samsungów nad innymi markami telefonów. Zmieniam je naprawdę często i  jestem nieźle zakręcona na punkcie nowych technologii. Na instagramową jakość aparat na pewno jest w zupełności wystarczający.

2. Robicie kłosy? Ja uwielbiam tego typu warkocze, chociaż są dosyć pracochłonne. Jednak ostateczny efekt jest tego wart szczególnie, jeśli poluzujemy warkocza na koniec. Co do białej marynarki, jaką mam na sobie, to ostatnio ciągle ją noszę, bo ma fajną długość i pasuje praktycznie do wszystkiego. Dostępna jest TUTAJ klik i kiedyś można było ją kupić w Zarze.


3. Zestaw kosmetyków do codziennego makijażu. Paletka The Balm Nude Tude wciąż jest u mnie w użytku i niektóre cienie powoli dobijają dna. Rzadko zdarza mi się wykończyć jakąś paletkę ale z tą pewnie tak będzie.

4. Relaks na łonie natury, to zawsze dobry pomysł ;-)


5. Dostaję od Was także mnóstwo pytań o to jak czyszczę Conversy. Kupiłam specjalny szampon do prania tego typu trampek o nazwie Bama, który ma aplikator z gąbeczką. Wszystkie zabrudzenia z materiału szybko znikają i nie ma zacieków. Natomiast brud na gumie często usuwam zwykłą gumką do mazania. Nie radzę szorować płynami po napisach, bo mogą się zetrzeć. Sukienka dostępna jest TUTAJ klik, a koszula TUTAJ klik. 

6. Codzienna porcja owoców i marchewki obowiązkowo w moim jadłospisie. Kto lubi Arctic Monkeys?


7. Ja w długiej sukni na nadchodzące wesele. Wszystkie druhny będą wyglądać jednakowo, co jest bardzo fajnym pomysłem Państwa Młodych. Dobrze się czuję w tej sukience i pozostałe dziewczyny również są zadowolone. Sukienki zamówiłyśmy TUTAJ klik.

8. Nadchodzi nowy makijaż paletką Zoeva Cocoa Blend. Myślę, że pojawi się w przyszłym tygodniu na blogu.


9. Słyszałyście o pudełku Inspiredby? Są to zestawy kosmetyków dobranych specjalnie przez osoby znane takie jak np. Ewa Chodakowska czy Kasia Tusk. Ja zdecydowałam się na pudełko właśnie od Kasi, bo wydawało mi się bardzo atrakcyjne z uwagi na perfumy Marc Jacobs Daisy Dream. Pozostałe produkty również są interesujące. Myślę, że pudełko jest warte zakupu.

10. Publikacja makijażu mineralnego krok po kroku w magazynie Estilo. Jeśli chciałybyście zobaczyć tutorial krok po kroku, to gazeta jest dostępna m.in w Empikach.


11. Jeśli śledzicie mój Insagram to pewnie wiecie, że mam słabość do słodyczy. Od ptasiego mleczka jestem niemalże uzależniona.

12. Nowe, wakacyjne lakiery Semilac i różowy fartuszek, który zakładam zawsze jak robię sobie paznokcie. Zabezpiecza przed pyłem i innymi zabrudzeniami. Poza tym jest niezwykle uroczy.


13. Robienie zdjęć to moja prawdziwa pasja, którą odnalazłam właśnie dzięki prowadzeniu bloga. Uwielbiam fotografować ale sprzątać po sesji już niekoniecznie. Można powiedzieć, że mój dom charakteryzuje artystyczny nieład.

14. Usteckie lody są najlepsze ale topią się z prędkością światła.


15. Nowa, malutka lampa LED od Semilac wywarła na mnie bardzo pozytywne wrażenie. Jestem już po pierwszych testach i sprawdza się świetnie. Utwardzam w niej paznokcie przez 60 sekund czyli krócej, niż przy zwykłej lampie UV. Poza tym nie trzeba wkładać pod lampę całej dłoni, co jest mniej szkodliwe dla skóry. Najfajniejsze jednak jest to, że taką lampę mogę zabierać ze sobą w podróż i nie zajmuje dużo miejsca w bagażu. Jest lekka i poręczna. Czy ją polecam? Oczywiście! Dostępna jest TUTAJ klik. 

16. Pytałam Was na Instagramie czy widziałyście gdzieś w sklepach taką sukienkę ale w kolorze białym lub beżowym. Tą kupiłam w Mohito ale niestety nie było innych odcieni, a szkoda. Dajcie znać jeśli trafiłyście na taki fason. Buty - Deichmann.


17. Nigdy nie przepadałam za zapachami kokosowymi, czekoladowymi lub innymi, kojarzącymi się ze słodyczami. Jednak woda toaletowa z Yves Rocher po prostu zwala z nóg. Jest to zapach mocno słodki i prawdziwie kokosowy. Jak dla mnie to idealna woda toaletowa na lato i aktualnie mam ją cały czas w torebce.

18. Włosy zakręcone metodą bez użycia ciepła, na papiloty z gąbki, które możecie zakupić w Rossmannie.


19. Najwygodniejsza stylówka, to dla mnie po prostu jeansy i t-shirt. Do tego Conversy i gotowe :-) Jeansy kupione w New Yorkerze, a t-shirt w H&M.

20. Kosmetyczna niespodzianka od marki Top Shop. Balon wyskakujący z pudełka to było coś.


21. I znowu lody, tym razem z McDonalda. Jak słusznie zauważyłyście na Instagramie - pożałowali polewy.

22. Mój imprezowy makijaż na szybko: na brwiach Aqua Brow 25, rzęsy pomalowane tuszem Isa Dora Volume Lash Styler Fanned Out Effect, który uwielbiam, lekko wycieniowane powieki cieniami z palety The Balm Nude Tude, a na ustach Bourjois Rouge Edition Velvet Frambourjoise.


23. Total jeans look. Spodnie to te same, które już widziałyście wyżej z New Yorkera, natomiast kurtka jest ze Stradivariusa.

24. Uwielbiam kwiaty, a szczególnie goździki. W ogrodzie mojej mamy rosną przepiękne surfinie, które pewnie nie raz jeszcze zobaczycie na blogu.


25. Niedzielny makijaż, tym razem ze sztucznymi rzęsami Ardell Demi Wispies. Uwielbiam efekt wymodelowania oka, jaki dają. Planuję post o sztucznych rzęsach, ich aplikacji i usuwaniu. Spodziewajcie się go w najbliższym czasie.

26. Ulubiona torebka w pastelowo-różowym kolorze, wzorowana na tych z Prady. Pojemna, lekka i świetnie wygląda w połączeniu z letnimi stylizacjami. Do tego jej jakość jest naprawdę dobra. Dostępna jest TUTAJ klik.


___________
Jeśli macie jakieś pytania, to piszcie w komentarzach. Zachęcam też do obserwowania na bieżąco mojego Instagramowego konta: www.instagram.com/kosmetycznahedonistka 






83 komentarze on "INSTAGRAM MIX #1."
  1. Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A czy ta lampa Semilac jest na baterie czy jak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do prądu normalnie włączasz

      Usuń
    2. Lampa ma normalny zasilacz :-)

      Usuń
  3. Twój instagram to dla mnie ogromna porcja inspiracji i dziękuję Ci za to. Zaglądam codziennie i obserwuję już dawno :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Daria, zdradz proszę czy to Ty będziesz malować Panne Młodą, na której wesele jest ta suknia? Czy to czasowo niewykonalne - być gościem, druhna i jeszcze makijazystka? Pozdrawiam, szampanskiej zabawy zycze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie, nie będę miała na to czasu. Wystarczy, że będę malować siebie, mamę, ciotkę i kuzynkę :-) I bardzo dziękuję, mam nadzieję, że zabawa będzie przednia :-)

      Usuń
  5. Wyglądasz jak boginii w tej długiej sukni na wesele, obawiam się, że skradniesz show pannie młodej. :) Pięknie Ci również w falolokach.
    Zastanawiam się nad zakupem rzeczy potrzebnych do domowego manicure hybrydowego, na jakie lampy według Ciebie powinnam zwrócić uwagę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie, 6 dziewczyn będzie ubranych tak samo, więc co złego to nie ja :-) Jesli chodzi o lampę, to śmiało możesz zaopatrzyć się w tą LED. Jest mała, poręczna, lekka i działa świetnie.

      Usuń
    2. Dzięki za odpowiedź. :) A wiesz, czy jakieś lampy do takiego manicure są dostępne stacjonarnie? Czy w grę wchodzi jedynie sklep internetowy?

      Usuń
  6. Beautiful photos of a beautiful woman....

    OdpowiedzUsuń
  7. Dwie kwestie :) a) co bys powiedziala na kanal na yt? Zakladam ze nie pierwsza o to pytam, ale zobaczyc Twoje wlosy "na zywo", ootd, makijaz, to jest cos!:) b) czy myslalas kiedys o poscie "doskonala niedoskonalosc", tj wszyscy kojarza Cie z perfekcyjnoscia, idralne paznokcie, gladkie lsniace wlosy, idealny porzadek, moze pokazalbys sie nam z "nieidealnej" strony?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam bardzo mało czasu na blogowanie, a co dopiero na prowadzenie kanału YT, więc na razie ten pomysł musi poczekać, choć nie wiem tak naprawdę czy kiedykolwiek go zrealizuję. A post o którym piszesz chętnie zrealizuję, bo mam z ideałami tyle wspólnego, co nic :-)

      Usuń
  8. Och kochana, ja uwielbiam Twojego Instagrama, a ten post jest wspaniały! Pierwszy raz tak fajnie oglądało mi się instagramowy mix :) A kłosy bardzo lubię, szkoda, że mi nie pasują. Udanego weekendu! Pozdrawiam, Polinska ✿

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja śledzę Twój insta od samego początku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacje genialne!! Mogłabyś napisać czy te spodnie z NY się nie rozciągają? Miałam kiedyś ich jeansy i teraz mam jeden wielki wór na tyłku, chociaż moja waga się nie zmieniła :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są rozciągliwe ale nie rozwlekają się :-)

      Usuń
  11. Dario a jaką paletkę polecasz bardziej: The Balm Nude Tude czy Zoeva Naturally Yours? Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz przepiekne zdjęcia na instagramie! Od dawna Cie tam obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia, większość z nich już widziałam właśnie na Instagramie :) Ta sukienka długa z Shein wygląda zjawiskowo, a raczej Ty w niej wyglądasz zjawiskowo, na pewno będziecie z druhnami świetnie wyglądać na weselu, niczym z amerykańskiego filmu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam taką samą sukienkę i jestem z niej mega zadowolona. A na lody to mi tera zrobiłam smaka!! Czekam na makijaż paletą Zoeva

    OdpowiedzUsuń
  15. Też używam tej wody toaletowej juz ponad 3 lata i nie zamienie jej na żadna inna !!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystko pięknie, tylko czemu tyle photoshopa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tym komentarzem pokazałaś, że nie masz o Photoshopie nawet marginalnego pojęcia :-)

      Usuń
    2. Dlaczego?

      Usuń
    3. O Photoshopie pewnie mało ale o fotografii jeszcze mniej :)

      Usuń
    4. Dlatego, że za pomocą sprzętu (aparatu i obiektywu) oraz minimalnych umiejętności jest się w stanie osiągnąć to, co ty nazywasz Photoshopem.

      Usuń
    5. A nawet używany byłby Photoshop to co z tego? Masz uraz do Ps-a bo nie umiesz go używać?

      Usuń
    6. Pierwszy anonimek ma jakieś ewidentne braki,albo wrodzony ból czterech liter.Daria z pewnością tak się przejęła Twoim komentarzem,że całą noc będzie płakała do poduszki,no błagam!;D

      Usuń
  17. Uwielbiam Twojego bloga i Twoje włosy!!:)
    Mam pytanko co do kupowania ciuchów ze strony choies. Czy nigdy nie miałaś problemów z dostawą? Ja zamówiłam kiedyś łańcuszek,który podpatrzyłam u Ciebie i mimo dwóch prób ze strony choies zamówienie do mnie nie doszło. Za każdym razem na stronie napisane było,że przesyłka dotarła,ale nie została odebrana co jest niemożliwe. Swoją drogą, nadal nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Chciałabym zamówić znowu coś z tej strony,ale nie wiem czy to ma sens. Czy ja mam po prostu jakiegoś pecha:/ Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana. Nie miałam żadnych niemiłych niespodzianek związanych z przesyłką. Zawsze wszystko dochodzi. Możliwe, że miałaś pecha albo po prostu ktoś po drodze sobie paczkę przywłaszczył. Pozdrawiam :-)

      Usuń
    2. Chyba rzeczywiście szczęście mi nie sprzyja. Może zaryzykuję i spróbuję raz jeszcze. Dziękuję za błyskawiczną odpowiedź:)

      Usuń
  18. Tak z innej beczki to może mogłabyś polecić jakiś peeling enzymatyczny? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie używam aktualnie takich peelingów i nic nie polecę niestety :-)

      Usuń
  19. Uwielbiam sposób w jaki komponujesz rzeczy do zdjęć! : ) + też mam ten zapach z YR i sobie chwalę ^-^

    OdpowiedzUsuń
  20. Czekam na post o rzęsach :) Kiedyś na wyprzedaży kupiłam klej i kępki z Inglota, niestety do tej pory nie miałam okazji ich założyć, mam nadzieję na jakieś życiowe wskazówki ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kocham Arctic Monkeys <3 Widzę mamy podobne gusta muzyczne bo często przewijam Twoją playlistę na YouTube :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Kiedy beda wyniki konkursu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyniki już były i są tam gdzie miały być :-)

      Usuń
  23. Dario, z jakiej firmy masz okulary? Szukam idealnych dla siebie, ale ciagle jestem rozczarowana wszystkimi modelami :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi Ci o okulary do czytania? Jeśli tak, to są z kodano.pl :-)

      Usuń
  24. Jak to jest, że zdjęcia robione przez Ciebie komórką są tak zachwycające! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zamówiłam tą torebkę i jestem bardzo zadowolona. Takiej szukałam :) Szkoda że na stronie kolor jest całkowicie inny.

    OdpowiedzUsuń
  26. Co do telefonu to ja jestem nim rozczarowana. Tylna obudowa jest cienka, szybko sie rysuje i ogolnie ten telefon to jeden wielki plastik. Wolne iphony albo ewentualnie Sony. Zdjęcia iphone robi o wiele wiele lepsze także polecam piątkę :) Pzdr

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne zdjęcia! Gratuluję publikacji w magazynie :) Zastanawiam się nad zakupem lampy led do hybryd :)

    OdpowiedzUsuń
  28. śliczne zdjęcia :D nie mogę się napatrzeć na Twoje włosy *-*

    OdpowiedzUsuń
  29. Rewelacyjny pomysł na post dla tych które nie posiadają instagrama. Ja akurat Cię tam obserwuję ale fajnie że w opisach tutaj dodajesz coś więcej od siebie no i linki działają. To jest jedyny minus jaki widze ig :p

    OdpowiedzUsuń
  30. Wiem, że nie na temat... Ale mogłabyś polecić coś na wągry? Od miesiąca używam acne derm. Mimo, że moja cera nie jest problematyczna jakoś szczególnie to wągry na nosie dalej są :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wągry bardzo dobrze działają zabiegi z kwasem migdałowym lub glikolowym ale to dopiero na jesień. Wybierz się na kilka takich peelingów do kosmetyczki i na pewno pozbędziesz się wągrów :-) Możesz też użyć takich pasków, które przykleja się na nos. Po oderwaniu podobno usuwają wągry ale sama nie próbowałam.

      Usuń
  31. skąd lustro i drugie pytanie czy jesteś z Ustki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie samo lustro widziałam w Jysku ale dosyć dawno

      Usuń
    2. Lustro jest z Jysk i nie jestem z Ustki :-) Wpadam tylko czasami :-)

      Usuń
  32. Dopiero zaczynam swój blog jesteś moją inspiracją <3 Piszę o zdrowym trybie życia
    i o trudach wychodzenia z anoreksji :) zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  33. Cześć Kochana, jak długo trzeba czekać na przesyłkę sukienki z tej strony i ile kosztuje przesyłka?
    Wyglądasz w niej obłędnie, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekałam coś około 7 dni, może nawet krócej, bo wybrałam przesyłkę kurierską. Przy tak dużym zamówieniu była darmowa. Zamawiałam 7 takich samych sukienek na wesele :-)

      Usuń
  34. Piękna ta długa suknia :D Przy okazji chciałam się dowiedzieć w jakim sklepie zaopatrujesz się w szampon Bama?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam go razem z Conversami w sklepie Sizeer :-) Ten płyn jest praktycznie w każdym obuwniczym z butami sportowymi :-)

      Usuń
  35. Mogę zapytać gdzie kupiłaś Conversy? Nie chciałabym się naciąć na podróbki a słyszałam że przez internet lepiej nie zamawiać. Z góry dzięki za odpowiedź i pozdrawiam :)K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam w Sizeer stacjonarnie. Wiem, że na pewno oryginalne są też na Estend :-)

      Usuń
  36. Ach, jesteś tak piękną kobietą... <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Hej mam pytanie :) Mam intensywny niebieski kolor oczu, typ cery chłodny, ciemny blond włosy, chciałabym sobie kupić pierwsze cienie, nie wiem jaka paleta cieni byłaby najlepsza, zastanawiam się między trzema paletami zoeva: Naturally Yours, Golden Rose i Cocoa Blend, która sprawdziła by się najlepiej jako pierwsza u totalnego lajka jak ja? :) Zależy głównie na makijażach dziennych, na co dzień, takich podkreślajacych kolor oczu, rozjaśniających :) Z góry dziękuję za pomoc, pozdrawiam Ola :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że taką najlepszą paletką na początek będzie Zoeva Naturally Yours. Sama ją uwielbiam, bo jest uniwersalna, zarówno na dzień jak i na wieczór :-) Pozdrawiam!

      Usuń
  38. Hej! Mierzyłaś kiedyś długość swoich włosów? :) Wiesz ile mają cm? :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Sama planuję zacząć robienie hybryd, bo jednak zwykły lakier to nie to :) Z utwardzaczem wytrzymuje mi 5 dni, a to i tak ciągle za mało :) A ile czasu mniej więcej zajmuje Ci ściągnięcie lakieru, przygotowanie paznokci i zrobienie nowych hybryd? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez przedłużania hardem to tak około godziny, a z hardem wyjdzie nawet do 2 godzin :-)

      Usuń
  40. Hej
    Bardzooo mi sie podobaja Twoje spodnie z New Yorkera niestety nie mogę ich znaleźć :( Czy mogłabyś mi podać numer seryjny? :( Byłabym Ci mega wdzieczna !:)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem który to numer, bo na metce są 3 :-)
      MV Id10277.1
      Art.51-023
      Ax Art. 03.01.032.1023

      Usuń
  41. Jak długo czekałyście na dostawę tych sukienek ? :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  43. Pięknie wyglądasz w kręconych włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Hej, mam pytanie odnośnie lampy Semilac. Czy mieszczą się do niej wszystkie paznokcie łącznie z kciukiem czy kciuk musisz utwardzać osobno? Spotkałam się ostatnio z tak mała lampą, że kciuk trzeba utwardzać osobno, jak jest w tym przypadku? Z góry dziękuję za odpowiedź.
    P.S. Świetny blog, obserwuję od dłuższego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Instagram i szybki kontakt z czytelnikami to świetna sprawa! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetne zdjęcia Dario :) Mam pytanie odnośnie sklepu "she in" na którym zamawiałaś tę czerwoną sukienkę, powiedz mi jak długi jest czas oczekiwania na paczkę i jak z rozmiarówką, jest standardowa? :)

    OdpowiedzUsuń
  47. hej :) mam pytanie odnośnie hybryd Semilac...czy lakiery z nowej serii (7ml) nie uczulają Cię? Bo niestety powstał taki problem i sama się z nim borykam, już trochę w internecie o tym huczy. Niemiła sprawa (cholernie bolesna) i zastanawiam się czy to coś ze składem się zmieniło czy tylko "wybrańcy" reagują źle :) Pozdrawiam Cię serdecznie, śledzę bloga od dawna i na pewno nie przestanę! :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Gdzie kupiłaś czarny zegarek? :)

    OdpowiedzUsuń
  49. A ten środek czyszczący do conversów gdzie można dostać? Prosze o odpowiedź, moje trampki są w opłakanym stanie i nie wiem jak je ratować :(

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature