Top Social

CO JEST W MOJEJ TOREBCE? MÓJ TOREBKOWY NIEZBĘDNIK.

Jak na prawdziwą blogerkę przystało nadszedł czas, abym pokazała Wam zawartość mojej torebki. Co noszę ze sobą każdego dnia? Jakie niezbędne rzeczy wrzucam do swojej torebki? Jeśli jesteście ciekawe, to zapraszam do czytania dalej. Będzie trochę kosmetyków, gadżetów, a nawet coś do jedzenia. 



KOSMETYKI 
____________
Największą część mojego torebkowego ekwipunku zajmują kosmetyki. Trzymam je w etui od pędzli Zoeva Pink Elements, które doskonale się sprawdza w tej roli. Zamek się nie zacina, do tego kosmetyczka jest bardzo pojemna i ładnie wygląda. 

[twarz]
Wiadomo, że w trakcie dnia trzeba dokonać poprawek, dlatego biorę ze sobą bibułki matujące z Kobo, puder w kompakcie Bourjois Silk Edition oraz bronzer The Balm Balm Desert. Bronzer to nowość marki, w nieco cieplejszym, satynowym odcieniu niż kultowa już Bahama Mama. Na skórze prezentuje się świeżo i naturalnie, tak więc jest idealny do ewentualnych poprawek. Do aplikacji bronzera i pudru używam składanego pędzla Real Techniques Retractable Kabuki Brush. Zdarza się, że w trakcie dnia trzeba zamaskować niedoskonałości, które przebijają przez podkład i tutaj niezawodny  jest kamuflaż Catrice Camouflage Cream. Wystarczy niewielka ilość i znów wszystko jest doskonale przykryte. 

[usta]
Jeśli chodzi o produkty do ust, to ostatnio jestem fanką lekkich pomadek takich jak Astor Soft Sensation Lipcolor Butter w odcieniu 008 Hug Me lub Catrice Pure Shine Colour Lip Balm 060 Go Flamingo Go. Ładnie podkreślają naturalny kolor ust, są dosyć trwałe, nie wysuszają i schodzą równomiernie. Jako bazę pod te pomadki często stosuję konturówkę z Essence Lip Liner w kolorze 07 Cute Pink. Zawsze mam ze sobą też składany pędzelek do ust z Lily Lolo, który świetnie sprawdza się do pomadek w paletkach lub do wyrównywania konturu ust korektorem. W mojej torebce nie może też zabraknąć jajeczka z balsamem nawilżającym EOS oraz zwykłej wazeliny Vaseline. Czasem zdarzają się nieprzewidziane sytuacje, w których przydatny jest też pilniczek do paznokci. 

[oczy]
W trakcie dnia raczej nie poprawiam makijażu oczu, jedynie podmalowuję kolor na linii wodnej cielistą lub czarną kredką. Uwielbiam kredkę IsaDora Eyebrow Lifter Highlighting Pen, która w nienachalny sposób sprawia, że spojrzenie wygląda od razu na bardziej wypoczęte i świeże. 

[perfumy]
Zapachy, jakie ostatnio ze sobą zabieram, to woda toaletowa Yves Rocher Noix De Coco, która pachnie obłędnie kokosem, a konkretnie pinakoladą ale niestety na mojej skórze i ubraniach utrzymuje się maksymalnie 10 minut. Za to bardzo trwałym zapachem jest Naomi Campbell Cat Deluxe, który już od wielu lat jest moim faworytem. Możecie o nim więcej przeczytać TUTAJ klik. 

[włosy]
Zawsze mam też kilka wsuwek i gumkę Invisibobble w razie nagłej ochoty związania włosów. 

[dłonie]
Krem do rąk, który uwielbiam, bo jest lekki, nietłusty i pięknie pachnie, to L'occitane Red Cherry. Zapach utrzymuje się na dłoniach zadziwiająco długo. W torebce mam też zawsze antybakteryjny żel do dezynfekcji rąk. Ciekawa jestem czy ten produkt faktycznie usuwa bakterie. Na etykiecie jest napisane, że trzeba go używać PO umyciu dłoni. Później znowu jest wzmianka, że jest polecany tam, gdzie mycie rąk jest utrudnione (?!). W każdym bądź razie warto coś takiego mieć ze względów higienicznych i czystości...własnego sumienia.


W drugiej, nieco mniejszej kosmetyczce Zoeva mam nożyczki, długopis, szczotkę do włosów Tangle Teezer Compact, środki przeciwbólowe Ibuprom oraz maść antybakteryjną Tribiotic w razie jakiegoś uszkodzenia skóry. Mam też zwykle chusteczki higieniczne ale ostatnio mi się skończyły, więc awaryjnie w torebce wylądowały serwetki :-) W tej kosmetyczce chowam też podpaski i tampony.


W mojej torebce nie może zabraknąć okularów przeciwsłonecznych, portfela, telefonu, słuchawek, gum do żucia, czegoś słodkiego i ... zapachowego wosku Yankee Cadle. Lubię czuć ładny zapach po otwarciu torby i w roli pachnidełka świetnie sprawdzają się woski Yankee Cadle. Czasem wrzucam też aromatyzowane mydełko lub po prostu saszetkę zapachową, np. taką z Pachnącej Szafy. 


Torebkę możecie zakupić TUTAJ klik. 

I tak oto prezentuje się cała zawartość mojej torebki. Oczywiście kosmetyki są często zmieniane, poza tym noszę jeszcze ze sobą wielki pęk kluczy oraz kluczyki do samochodu. Od zawsze staram się minimalizować ilość rzeczy, które wrzucam do codziennej torebki, bo nie przepadam za dźwiganiem tego wszystkiego. Poza tym wiele rzeczy mi się nie przydaje i zupełnie niepotrzebnie zajmuje miejsce w torbie. To, co widzicie na zdjęciach jest moim absolutnym minimum, bez czego raczej nie mogę się obejść. 

Ciekawa jestem jak to jest u Was? Bez jakiego produktu w torebce nie możecie się obejść? No dobra, jeden byłoby trudno wymienić, więc wymieńcie maksymalnie 5 :-)




104 komentarze on "CO JEST W MOJEJ TOREBCE? MÓJ TOREBKOWY NIEZBĘDNIK. "
  1. Ja również zawsze mam wsuwki i gumki do włosów :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Same potrzebne rzeczy, to wiadomo ;-) Torebka jest przepiękna.
    O widzę też słuchawki, nigdy nie mogę ich znaleźć w torebce, a jak już znajdę - są splątane .Wrrry :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, właśnie między innymi przez słuchawki zaczęłam wszystkie mniejsze rzeczy pakować w kosmetyczki, bo wraz z wyjmowaniem słuchawek z torby wypadały mi tampony i takie tam inne :-)

      Usuń
    2. ja zawsze zwijam je i spinam żabką do włosów, proste i wygodne :)

      Usuń
    3. Robię tak samo ;)

      Usuń
  3. Ale masz piękny portfelik... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem spory ten niezbędnik :) Co to za maleństwo z Yves Rocher? :) Ja czekam z niecierpliwością na recenzję Balm Desert :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Bez przesady, znam osoby, które tachają znacznie więcej :-)

      Usuń
  6. Prawdziwie kobieca torebka :) U mnie nie może zabraknąć tabletu z modemem, parasola, środków przeciwbólowych, plannera plasterków. Pomijam już portfel/klucze/telefon bo to tak obowiązkowy bagaż, że chyba każda z nas zawsze ma go przy sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie też standardowo kosmetyczka ale z chusteczkami, często tymi nawilżającymi, żelem antybakteryjnym, kremem do rąk Dove, tabletkami Ibum i Carmexem do ust :) Oprócz tego niezbędny kalendarz z ważnymi zapiskami, słuchami do telefonu, okulary przeciwsłoneczne i osobna kosmetyczka z wszystkimi szminkami :) tak...ze wszystkimi! I to by było na tyle :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie teraz za kalendarz robi telefon, chociaż to błąd, bo co jeśli bateria się wyładuje... kaplica :-) Zawsze lepiej zapisać na papierze :-)

      Usuń
  8. dodałabym jeszcze chusteczki ale nawilżane :P taki mój must have :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie trafiłam na takie, które nie zlepiałyby rąk po przetarciu niestety :-(

      Usuń
    2. A próbowałaś takich do higieny intymnej? Albo zielonych Alterry do demakijażu? Te drugie u mnie nie zostawiają lepkości. :)

      Usuń
    3. Nie próbowałam ale jesteś kolejną osobą, która poleca te z Alterry. Muszę w takim razie rzucić okiem na nie w Rossmannie :-)

      Usuń
    4. To prawda, te z Alterry sa fajne, przyzwoicie zmywają makijaż i właśnie nie pozostawiają tej warstwy. Używałam je do czasu, aż mój chłopak je powąchał :p Strasznie nie lubi, gdy moja twarz nimi pachnie i przestałam je kupować :p

      Usuń
    5. To ja polecam Ci Daria również Huggies, takie dla dzieci, ale są genialnie.... jako młoda mama trochę ich przerobilam i jedynie tę podkradalam Małej :-)

      Usuń
    6. Potwierdzam Huggies są świetne, ale tylko wersja Pure. Mają beżowe opakowanie z maluszkiem ubranym tylko w błękitną czapunie. Używamy ich już czwarty rok :)
      A tak poza tym piękna torebka i pyszny batonik ;P
      Mummy M.

      Usuń
    7. A ja polecam lepsze rozwiazanie: w Lidlu sprzedaja takie malutkie opakowania nawilzajace sie nazywaja. Malutka paczuszka cos kolo 10-15szt i o zapachu melona, pomaranczy. Polecam! Super gadzet

      Usuń
    8. Też uważam nawilżone chusteczki za konieczność ale bardziej do przecierania butów gdy się ubrudzą i ogólnie do sprzątania bo niestety jestem niezdarą i często coś rozlewam itp :)

      Usuń
  9. Świetny post :D Ja mam mniej kosmetyków bo tylko puder i w sumie używam tylko lusterka z opakowania, bo bibulki mi wystarczają (sucha skóra) ;) Ale za to mam jeszcze obowiązkowo wodę mineralną, kalendarz i powerbank w pięknym futerale (moja mała miłość) :p A reszta pokrywa się z tym co Ty nosisz :) A i polecam futerał na słuchawki, odkąd trzymam w nim słuchawki życie naprawdę stało się prostsze :p Z chęcią odrzuciłabym zapachowy wosk ale walczę z każdym niepotrzebnym grałem :( Ale kto wie jak będzie bo black cherry z YC mogłabym się nawet natrzeć, taki jest piękny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powerbank muszę kupić KONIECZNIE. Jaki masz dokładnie?

      Usuń
    2. Ja jestem raczej z tych dziewczyn którym telefon jest potrzebny jak tlen a gadżety technologicze są jak swicidełka wiec mam taki którym mogę naładować smartphona 4 razy od 0 do 100%. Mój to Adata PV110, chyba najlepszy stosunek ceny(95zł), pojemności i jakości. Jeśli tez szukasz takiego "porzadniejszego" to polecam;) Ale wygląda jak mała piersiówka wiec noszę go w futerale :p

      Usuń
    3. Ja tak samo, bez telefonu nie ma życia. Technologiczne zboczenie :-) Dzięki za rekomendację, sprawdzę go zaraz na Allegro :-)

      Usuń
  10. Ok, 5 produktów- kosmetyczka z pełną zawartością liczę jako jeden produkt ? :) W kosmetyczce mam puder sypki, pędzel, korektor, podkład i pomadkę/szminkę. Nigdy nie nosze perfum, zazwyczaj kupuję flakony 100ml/150ml i są zwyczajnie za ciężkie. Noszę za to dezodorant. Obowiązkowo szczotka do włosów. Gumki i wsuwki też noszę. Okulary, ale korekcyjne, zapasowe. Długopis, fajki, zapalniczka, portfel, klucze, słuchawki, krem do rąk, chusteczki, awaryjna podpaska/wkładka, gumy do żucia bądź miętusy. Generalnie- standard :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, nie cwaniaczku :-) Pamiętam te czasy, kiedy też nosiłam fajki ale to było baaardzo daaawno :-)

      Usuń
    2. palilas? dlugo? :o

      Usuń
    3. uff ale szok bo wygladasz na osobe ktora w zyciu by papierosa do usta nie wziela :)

      Usuń
    4. Na przyszłość polecam nie oceniać ludzi po wyglądzie :-)

      Usuń
    5. To brzmi jakby osoby palące papierosy były jakies trędowate

      Usuń
  11. Mam przeogromną prośbę. Mogłabyś powiedzieć czy torebka którą posiadasz jest zgodna z kolorem dostępnym w linku? Niestety jak na moje oko są to różne kolory, a zależy mi na pudrowym różu takim jaki właśnie posiadasz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie na stronie wygląda ta torba na kremową, a w rzeczywistości jest własnie taka jak na zdjęciach (o ile Twój monitor dobrze oddaje kolory). To taki brzoskwiniowo-pastelowy odcień :-)

      Usuń
    2. O to świetnie, chyba w końcu trafiłam na ideał torby :) Zatem jest bardziej brzoskwiniowa niż ponura beżowa? Boję się zamawiać w ślepo a kolor na stronie sklepu jest typowo beżowy

      Usuń
    3. Tak, jest bardziej brzoskwiniowa zdecydowanie. Mój kolor nie ma nic wspólnego z beżem :-) Upewnij się na 100% pisząc na maila sklepu czy nic nie zmienili :-)

      Usuń
    4. Dzięki wielkie za odpowiedź ;)

      Usuń
    5. Ja jeszcze tak szybciutko chciałam zapytać czy zadowolona jesteś z tej torby? Bo faktycznie śliczna :)

      Usuń
    6. Nawet bardzo. Solidna i wykonanie bez zarzutu. Jest też sztywna, więc nic się nie odkształca :-)

      Usuń
  12. Ja ostatnio noszę plecak a w nim małą dwukieszonkową kosmetyczkę Oriflame, którą kiedyś otrzymałam w prezencie od teściowej :) i W środku jedna kieszonka to portfel, telefon. A druga to pomadka ochronna i karty zniżkowe, tabletki antyhistaminowe w razie nagłego uczulenia oraz kilka sztuk kobiecych art higienicznych, gumka do włosów. Czasami także mały aparat cyfrowy. Obok zaś małe opakowanie chusteczek nawilżanych, pęk kluczy, mała butelka z wodą. Na dnie torby zaś...zapasowa bielizna dla dziecka. Jestem mamą trzylatka i to taki must have na wszelki wypadek :) Kolorówka, grzebienie raczej nigdy nie są mi potrzebne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż nie chcę myśleć co to będzie, jak w przyszłości zostanę mamą. Chyba kupię sobie plecak ze stelażem :-)

      Usuń
  13. Proszę o poradę! Kupiłam cień z KOBO - Golden Rose, ma taką dziwną tłustą konsystencję, na moich brązowych oczach ten cień sprawia wrażenie jakby moje oczy były spuchnięte, zapłakane. Pędzelkiem nie da się tego cienia aplikować. Czy Twój cień też ma taką tłustą konsystencję? Czy na Twoim blogu był już jakiś makijaż z użyciem tego cienia? bo nie wiem jak go aplikować i z jakim kolorem żeby makijaż oczu wyglądał na rozświetlony a nie zmęczony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie ten cień ma taką konsystencję ale jak dla mnie to jego zaleta. Ma dzięki temu większą pigmentację i lepiej się trzyma na skórze. Nie używałam tego cienia w makijażu na blogu ale możesz go np. podejrzeć w akcji w makijażu maxineczki: https://www.youtube.com/watch?v=CqRMDI1ODMc

      Ona ma brązowe oczy, więc możesz zobaczyć z czym go zestawić, żeby było okej :-)

      Usuń
    2. Ja też mam takie doświadczenie z tym kolorem cienia niestety. Sam w sobie jest piękny natomiast na powiekach powoduje, że wyglądam na chorą, zmęczoną albo jakby mi ktoś przyłożył:-( skusiłam się na niego po raz drugi, pierwszy raz kupiłam baaardzo dawno temu i przeleżał lata w szufladzie aż do końca swoich dni. Niedawno zainspirowałam się właśnie filmem Maxineczki i nie umiałam sobie przypomnieć czemu go nie polubiłam więc pobiegłam na promocję -40% do Natury. I klapa:-( widocznie nie jest dla każdego (też mam ciemnobrązowe oczy)

      Usuń
    3. A u mnie wygląda super. To pewnie zależy od tego czy maskujecie cienie pod oczami i czy macie dużo zaczerwiernień na buzi. Do takiego cienie najlepiej mieć idealną cerę

      Usuń
  14. Bardzo lubię takie posty :)
    Zawartość torebki nieprzesadzona, bez zbędnych, zalegających rzeczy, tak jak i ja preferuję :) Sama torebka piękna, muszę sobie taką podobną zakupić.
    Mam też kochana Dario do Ciebie pytanie. Jakich cieni użyłaś do wykonania tego makijażu ? http://urodaizdrowie.pl/delikatny-rozowo-zloty-makijaz-krok-po-kroku
    Jeśli mogłabyś, bardzo bym prosiła, żebyś też podała przykładowe podobne cienie, jakieś zamienniki, które będą łatwodostępne w drogeriach czy w Inglocie, ogólnie stacjonarnie, bo nie mam za wiele czasu na zamawianie. Poszukuję makijażu do pudrowej sukienki, będę miała złote dodatki, a ten makijaż bardzo mi się podoba. Myślisz, że będzie pasował do takiej stylizacji, blond włosów i niebieskich oczu ?

    Z góry dziękuję za odpowiedź :)
    Pozdrawiam, Aneta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do makijażu to w wewnętrznym kąciku użyłam pigmentu Kobo Seashell (dostępny w Naturze), a na środku powieki opalizujący pyłek różowy z Glazel (bez numeru niestety). Nie widziałam nigdzie takiego produktu stacjonarnie, więc nic nie polecę. Matowe cienie w zewnętrznym kąciku to paleta Zoeva Naturally Yours i tego typu brązy znajdziesz w Inglocie :-) Jesli chodzi o makijaż do tej sukienki, to ja pozostałabym w samych brązach, z ewentualnym dodaniem tego pigmentu Kobo :-) Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Bardzo, bardzo dziękuję za odpowiedź :)
      Jesteś jedną z niewielu blogerek, które czytają pytania, komentarze od czytelników i odpisują, w dodatku tak szybko :)
      Dziękuję :)
      Aneta

      Usuń
  15. O tym, że to bardzo ciekawy post napiszę na samym początku, Muszę jednak wspomnieć, że zawsze moje serce skradają Twoje perfekcyjne zdjęcia, dopracowane w każdym calu. Pozdrawiam. ; )

    OdpowiedzUsuń
  16. Niektóre rzeczy pokrywają się z mieszkańcami mojej torebki. ;) U mnie must have to lniana torba na zakupy. :) A marzenie to ostry, "kieszonkowy"... nóż! Ileż już miałam sytuacji, w których by mi się on przydał... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O właśnie, też czasem taką torbę noszę ale mam ją aktualnie w innej torebce. Świetna sprawa, żeby nie kupować i nie magazynować reklamówek foliowych :-) U mnie za nóż robią nożyczki bardzo szpiczasto zakończone :-)

      Usuń
  17. W mojej torebce nie może zabraknąć chusteczek higienicznych, bo jestem alergikiem i na wiosnę oraz w lato bez nich ani rusz. Do tego krem do rąk i balsam do ust, bo bardzo mi wysychają :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Możesz polecić mi jakiś pędzel do różu/bronzera, pędzel do podkładu i pędzel do pudru? Jestem osobą która dopiero zaczyna przygodę z pędzlami, więc potrzebuje coś wygodnego w użytkowaniu i w rozsądnej cenie :)

    Z góry dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Czy każdy z tych kremów bb jest przeciwzmarszczkowy czy jest jakiaś wersja dla młodszych osob? Kuszą mnie ale do zmarszczek to jeszcze mi daleko :)

    Dziękuje za odp, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bo to nie są kremy liftingujące :-)

      Usuń
  20. Walczę z suchymi ustami i coś nawilżającego muszę mieć przy sobie, często mam tak ze w paru torebkach mam inne smarowidełka :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Widzę u Ciebie korektor z Catrice. To mój ulubieniec wśród korektorów! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny sposób z tymi kosmetyczkami z Zoevy :) Już wiem jak je wykorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jaki masz telefon?

    OdpowiedzUsuń
  24. Kochana, sklep romwe.com w którym kupujesz ubrania wydaje się być całkiem fajny. Ceny w promocji są całkiem niskie :D. Możesz mi powiedzieć czy jesteś zadowolona z ubrań kupionych w tym sklepie ? I czy zamawiając ubrania za ponad 50 dolarów przesyłka jest darmowa ? Oraz w jaki sposób płaci się takie zakupy, wystarczy zwykły przelew polskimi złotymi? Przepraszam za tyle pytań ale nigdy nie robiłam zakupów na zagranicznych stronach :). Będę bardzo Ci wdzięczna za pomoc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NA razie nie trafił mi się jakiś ubraniowy bubel. Ważne, żeby wybierać rzeczy, które są pokazane na blogerkach i na takich rzeczywistych zdjęciach, żeby ocenić materiał i krój. Przesyłka jest darmowa dla zamówień powyżej 50$. NA tej stronie płaci się albo paypalem (jeśli nie masz konta to musisz założyć) albo kartą. Wpisz w google np. "jak zamawiać i płacić na romwe" i dziewczyny piszą jak krok po kroku zrobić zamówienie :-)

      Usuń
    2. Ok, bardzo Ci dziękuję :*

      Usuń
    3. A czy nie płaci się dodatkowo jakiegoś cła ?

      Usuń
  25. Ja zawsze w torebce mam rękawiczki niezależnie od pory roku. Sama nie wiem dlaczego je nosze chyba żeby mieć psychiczny komfort, że są w pobliżu i jak zmarzną mi rece to mogę sobie je ubrać :) śliczna torebka ^.^ Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dario czy ten pędzel składany z RealTechniques jest dobry? Właśnie takiego szukam coby się zamykał i jedynie widziałam takie w Rossmanie ale niezbyt podoba mi się jakość włosia. Poradzisz coś? Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest właśnie świetny do nakładania pudru i bronzera. Polecam :-)

      Usuń
  27. Niezły ekwipunek :) razie torba jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  28. Kochana, mam do Ciebie pytanie o tą torebkę. Te zamki na bokach się rozsuwają i można coś tam włożyć czy to tylko taka atrapa? Śliczne zdjęcia i ulubiony blog :) buziaki:**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otwierają się i można tam coś schować :-)

      Usuń
  29. Nie chcę się czepiać, ale muszę... :P Tylko nie ,,W każdym bądź razie'', ale ,,bądź co bądź'' lub ,,w każdym razie'' ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W każdym bądź razie ja się nie gniewam :-)

      Usuń
  30. 5 rzeczy? Bedzie ciezko, ale mysle ze bilet do metra, portfel, telefon, klucze i guma do zucia :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kupowanie ibupromu jest nieco naiwne. Kup w aptece po prostu ibuprofen. To dokładnie to samo, kilkanaście (!) razy tańsze, a nie wspiera się wielkich korporacji farmaceutycznych i ich wielkich kampanii reklamowych.

    OdpowiedzUsuń
  32. Prześliczna torebka. :) Zastanawiałam się nad kupnem tej wody od Yves Rocher, ale teraz już sama nie wiem. :/ Pięć rzeczy? Telefon, portfel, chusteczki, picie, tabletki przeciwbólowe. :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja bym tyle rzeczy nie uniosła xD
    Gdy chodziłam na zajęcia to miałam zawsze najpotrzebniejsze rzeczy: notes, teczkę z notatkami, kalendarz, portfel, chusteczki higieniczne, telefon, mały piórnik, szczotkę do włosów, wodę do picia, jakąś kanapkę, kosmetyczkę z żelem antybakteryjnym, mini kremem do rąk, balsamem do ust i pilnikiem, a wydawało mi się, że moja torebka waży tonę :o
    A na co dzień noszę jedynie portfel, telefon, kalendarz, długopis, tą małą kosmetyczkę (ale też nie zawsze) do której dorzucam perfumy w kremie z Inglota. Jak na alergika przystało najwięcej miejsca zajmują chusteczki higieniczne (jak mam napad to nawet 6 paczek) :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Torebusia przepiękna :D U mnie zawsze mały Meksyk :D ale tez mam produkty pierwszej potrzeby :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Oprócz tego co już wymieniłaś ja noszę jeszcze chusteczki nawilżane, notatnik i ładowarkę do telefonu :-).

    OdpowiedzUsuń
  36. U mnie musi być żel antybakteryjny i krem do rąk! :) śliczna torebka! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. W mojej torebce nie może zabraknąć lusterka i gum do rzucia. są to rzeczy bez których nei umiem się obejść. Po za tym: chusteczki, awaryjnie podkład i kredka do oczu ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. A gdzie śniadanie do pracy?! :) Gdybym miała nosić w torebce powyższe "niezbędniki" musiałabym chodzić do pracy z walizką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, kurczak z rożna już się do mojej torby nie zmieści :-(

      Usuń
  39. co powiesz na 50 fatów o mnie + jakaś mini fotorelacja? :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Przepiękna torebka! A te kosmetyczki z Zoeva bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Niezależnie od tematyki bloga, ja zwracam uwagę na Twoją piękną polszczyznę, erudycję i lekkość słowa, droga Dario :) Bez przysłowiowej "wazeliny" muszę stwierdzić, ze Twój blog jest jednym z niewielu, który czytam bez bólu głowy, co więcej- z prawdziwą przyjemnością :) Niewątpliwie posiadasz talent literacki. Czy zawodowo (poza blogiem) masz jakoś do czynienia ze słowem pisanym/ mówionym? :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja nie na temat, ale chciałabym prosić o recenzję Twojej nowej lampy do hybryd, którą pokazałaś na instagramie. Chciałabym kupić zestaw do manicure hybrydowego z Semilac, ale ich lampa uv 36w jest już ciężko dostępna. Mogłabyś napisać jak sprawuje się ta lampa led? Pozdrawiam, Justyna :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Chciałabym Cię prosić, żebyś podała ile masz wzrostu i jaki rozmiar sukienki z sheinside(długa, bordo na wesele) zamówiłaś. Ja mam 178cm wzrostu i zastanawiam się czy ta sukienka nie bedzie za krótka. Proszę doradz który rozmiar mam wybrać. Pozdrawiam i dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja jakoś nie poprawiam makijażu w ciągu dnia, jedynie co to raz/dwa na parę godzin przemaluję usta pomadką/błyszczykiem i przeczeszę włosy lub spryskam się perfumem. Mimo wszystko w mojej torebce jest dużo dziwnych rzeczy. Niebawem zrobię post o tym, więc już teraz zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Pięęękna torba:)
    Ja nie mogę się obejść bez: pudru matującego (przydają się poprawki w ciągu dnia), składanej szczotki z lusterkiem z Avonu, cielistego błyszczyku, żelu myjącego do rąk i chusteczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja w swojej torebce mam tylko mgiełkę, pomadkę i krem do rąk.... :D

    OdpowiedzUsuń
  47. U mnie jest tak, ze to co nosze w torebce zalezy od dnia :D Bardzo podoba mi sie Twoja torebka !

    OdpowiedzUsuń
  48. Zapraszam na mojego pierwszego posta: http://patrycjanna.blogspot.com/# :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Stała, wysoka jakość postów, uwielbiam Cię!
    ta kredka z Isadora mnie zaciekawiła, stosujesz ją na łuk brwiowy czy na linię wodną?

    uściski,
    Pauli

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja jestem prawdziwą minimalistką, bo w mojej torebce zawsze są klucze, portfel, telefon ze słuchawkami, chusteczki, krem do rąk i pomadka/błyszczyk. Reszta wymienia się w zależności od pory roku.

    OdpowiedzUsuń
  51. Torba jest przepiękna ! :) W ogóle - zdjęcia, które robisz są cudowne, zazdroszczę.
    U mnie w torebce - poza niezbędnymi rzeczami jak portfel i klucze, można znaleźć jeszcze mp3-kę, gumy do żucia (zawsze), kalendarz oraz balsam do ust:) Poza tym, wiele różnych zbędnych rzeczy... ;) Pozdrawiam i zapraszam na nowego bloga http://makeuphomie.blogspot.com/ :))

    OdpowiedzUsuń
  52. Zapraszam na mój post na temat pielęgnacji zniszczonych włosów
    może was to zainteresuje . :)TEKST

    OdpowiedzUsuń
  53. Poza telefonem, kluczami i portfelem (w środku pigułki, których nigdy nie wyjmuję), noszę tylko okulary przeciwsłoneczne, żel antybakteryjny, gaz pieprzowy i słuchawki. Czasem Tangle Teezer i szminka. Latami testowałam kosmetyki, które trzymałyby się na twarzy pzez cały dzień. Od czasu zmiany podkładu na mineralny Anabelle Minerals nie potrzebuję nawet pudru! W mojej torebce liczy się każdy gram :)

    OdpowiedzUsuń
  54. szczotka do włosów, chusteczki, portfel, żel antybakteryjny i telefon :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetna torebka :) a poza tym co chcemy i chętnie nosimy w naszych torebkach czasem np. po wizycie na plaży potrafi się w naszej torebce znależć piasek, chyba żadna z nas tego nie lubi! :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Gdzie dorwę tą piękną torebkę? Bo link mi nie działa :(

    OdpowiedzUsuń
  57. Zimą obowiązkowo jeszcze ogrzewacze do rąk ;p Wiele razy mnie poratowały, bo jestem strasznym zmarźluchem tylko czasem zapominam je ugotować ;p

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature