Top Social

WEGAŃSKI ZESTAW PĘDZLI ZOEVA BAMBOO LUXURY SET VOL.2 (WŁOSIE SYNTETYCZNE - TAKLON).

Jakiś czas temu Zoeva po raz kolejny zaskoczyła nową odsłoną zestawu pędzli Luxury Set, tym razem w wersji wegańskiej. Włosie w każdym pędzlu jest wykonane z taklonu, natomiast rączki z bambusa. Zestaw jest niezwykle przyjemny dla oka, a jak z jego jakością? Zapraszam do dalszej części posta, gdzie przyjrzymy się dokładniej pędzlom Zoeva Bamboo Luxury Set Vol.2. 




ZOEVA BAMBOO LUXURY SET VOL. 2
______________
W zestawie znajdziemy 8 pędzli, z czego 5 służy do makijażu twarzy, a pozostałe do makijażu oka. Pędzle zostały wykonane bardzo starannie jak to na markę Zoeva przystało - niemiecka jakość ponownie daje o sobie znać. Włosie jest całkowicie syntetyczne, więc pędzle to idealna opcja dla wegan. Pewnie wiele z Was czytając o syntetycznym włosiu wyobraża sobie coś zupełnie nieprzyjemnego i kiepskiego jakościowo, natomiast nic bardziej mylnego. Bambuski są niesamowicie miękkie i komfortowe w użyciu. Mogę śmiało napisać, że włosie jest nawet bardziej przyjemne, niż to, do którego Zoeva nas przyzwyczaiła. Pędzle są jednak mocniej zbite i zdecydowanie mniej giętkie, niż w przypadku włosia koziego. Włosie syntetyczne czyli taklon nie wymaga zbytniej uwagi, jeśli chodzi o pielęgnację. Pędzle podczas mycia się nie odkształcają i nie są akcesoriami "specjalnej troski". Myślę więc, że dla totalnych leniuchów i osób, które nie mają czasu na cackanie się z pielęgnacją pędzli, zestaw Bamboo Vol. 2 będzie dobrym wyborem. 


SKŁAD ZESTAWU
______________
103 Defined Buffer: Do nakładania podkładu
105 Highlight: Do nakładania rozświetlacza 
109 Face Paint: Do konturowania 
128 Cream Cheek: Do pudru, różu, bronzera
142 Concealer Buffer: Do korektora
227 Soft Definer: Do nakładania i rozcierania cieni
234 Classic Shader: Do nakładania cieni na całą powiekę dolną i górną
317 Wing Liner: Do eyelinera, do brwi i do rozcierania kreski

W zestawie znajduje się mój ulubieniec, jeśli chodzi o aplikację cieni czyli 227 Soft Definer. Uważam jednak, że poprzez wykonanie z syntetycznego włosia jest trochę gorszy, niż jego poprzednie wersje z domieszką włosia koziego. Jest mniej giętki przez co pracuje się nim mniej płynnie, ale nadal spełnia swoje zadanie. Gdybym miała coś w tym zestawie zmienić, to zdecydowanie wymieniłabym pędzel do korektora 142 Concealer Buffer na pędzel 228 Crease, który bardziej się przyda w całym makijażu. Tak samo w przypadku pędzla 234 Classic Shader - bardziej funkcjonalny byłby np. 230 Luxe Pencil. 


DODATKI DO ZESTAWU
______________
W komplecie dostajemy tubę na pędzle, która może posłużyć nam jako osłonka podczas podróży ale też jako stojak. Jest wykonana z tekturki. Do zestawu dołączona jest też kosmetyczka, której ja nie posiadam. 


Podsumowując, jest to kolejny, udany zestaw marki Zoeva, która pewnie nie raz nas zaskoczy w kwestii pędzli. Domyślam się, że już teraz projektanci pracują nad nowymi modelami i wersjami kolorystycznymi swoich zestawów. Wiele z Was już przy pierwszej prezentacji tego setu na moim Facebooku i Instagramie napisało, że są to najbrzydsze pędzle jakie Zoeva dotychczas wypuściła. Osobiście bardzo mi się podobają, a szczególnie złote skuwki przyciągają uwagę swoim niesamowitym połyskiem. Mogę być jednak nieobiektywna, bo tak naprawdę wszystkie pędzle Zoeva są dla mnie idealne i nawet tradycyjne, czarne modele wyglądają wyjątkowo. Zestaw Bamboo Vol. 2 jest kierowany przede wszystkim do wegan, więc z pewnością znajdzie swoich odbiorców. Jeśli dotychczas przeszkadzała Wam domieszka naturalnego włosia, to w tym przypadku marka wyszła naprzeciw Waszym oczekiwaniom. Zestaw możecie zakupić TUTAJ klik. 



A oto moja kolekcja pędzli Zoeva, którą jakiś czas pokazywałam Wam na Instagramie. 
Jaki zestaw podoba się Wam najbardziej? 



84 komentarze on "WEGAŃSKI ZESTAW PĘDZLI ZOEVA BAMBOO LUXURY SET VOL.2 (WŁOSIE SYNTETYCZNE - TAKLON). "
  1. Anonimowy12 maja, 2015

    Ależ piękne <3 Czekałam na Twoją recenzję i teraz jestem zdecydowana. Lubię jak pędzle są trochę sztywniejsze bo np tymi miękkimi nie umiem tak dobrze rozetrzeć cieni.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy12 maja, 2015

    Jak zwykle śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy12 maja, 2015

    Mam pytanie. Czy kiedy pierzesz pędzle w szamponie Babydream to one nie są poklejone? Moje zawsze wyglądają tak jakbym nie zmyła z nich odżywki a jej nie używam? Co robię nietak? Prosiłabym o odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy12 maja, 2015

      Mi się wydaje że chyba żle je płuczesz. Też myję w tym szamponie i nie są posklejane:)

      Usuń
    2. Nie mam problemu z posklejanymi pędzlami i również myślę, że chyba je źle domywasz z szamponu.

      Usuń
  4. Anonimowy12 maja, 2015

    WOW jaka kolekcja!!!! Tak bardzo zazdro <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy12 maja, 2015

    Zdjęcia boskie ale pędzle są wstrętne. Wyglądają jakby były brudne :/

    OdpowiedzUsuń
  6. różowy ładnie wygląda ;p ja mogę mieć wszystkie zestawy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy12 maja, 2015

    Gdzie kupiłaś takie fajne rurki do napojów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy12 maja, 2015

      Też jestem ciekawa szukam takich

      Usuń
    2. Anonimowy13 maja, 2015

      Są w Home and You :)))

      Usuń
  8. Anonimowy12 maja, 2015

    czy do laminowania włosów nada się odżywka Kallos Algae?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy13 maja, 2015

      tak, jak najbardziej. :)

      Usuń
  9. Anonimowy12 maja, 2015

    Hej, ja mam pytanie z innej beczki :) Wiem, że przez internet ciężko doradzić, ale spróbuję, a mianowicie : kupiłam sobie juz 4 odcienie REV z bourjois i zastanawiam się jeszcze nad odcieniem odważniejszym albo 02 lub 05, jestem ciepłym typem urody, mam długie cieple blond włosy, zielone oczy i jasną cerę, mogłabyś spróbować doradzić, który odcień będzie lepszy ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do Twojego typu urody wybrałabym 02 :-)

      Usuń
  10. Anonimowy12 maja, 2015

    mam obsesję na punkcie czystości pędzli i tutaj cały czas wydawałoby mi się że są brudne. Dlatego tym razem sorry Zoeva ale mówię nie :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy12 maja, 2015

    Jestem weganką ale wolałabym jednak rączki plastikowe a nie z bambusa. Po co niszczyć przyrodę? Dla pędzli?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy12 maja, 2015

      Bez przesady....

      Usuń
    2. Anonimowy12 maja, 2015

      Przynajmniej są bardziej eko niż plastik ;)

      Usuń
    3. plastkik za to jest mega naturalny ;)

      Usuń
    4. Anonimowy12 maja, 2015

      wycinanie drzew bambusowych jest eko? zastanówcie sie

      Usuń
    5. Anonimowy12 maja, 2015

      A plastik przyrodzie nie szkodzi? Wytwarzanie, utylizacja...

      Usuń
    6. Anonimowy13 maja, 2015

      Również wolałabym żeby były z plastiku, a może nawet takiego który pochodzi z recyklingu

      Usuń
    7. Bambus jest najszybciej rosnącym materiałem jaki istnieje na świecie (w odpowiednich warunkach nawet 1m/24h). Przez to, że jest naturlany, z łatwością się rozkłada no i można go traktować jako surowiec odnawialny. Z kolei plastik zostanie na Ziemi przez setki tysiące lat, będzie zanieczyszczał środowisko, zabijał zwierzęta (ptaki, żółwie, ryby, polecam poczytać). Miło, że jesteście weganami, ale skoro tak dbacie o zwierzaki to czemu chcecie je zabijać plastikiem...To straszne jacy ludzie są niby 'eko', a nawet nie wiedzą, co oznacza słowo Ekologia.

      Usuń
    8. Z resztą bambus jest trawą, nie drzewem :P Mam nadzieję, że nie zabraniacie kosić trawników przed waszym domem, bo to 'szkodzi środowisku'.

      Usuń
    9. Anonimowy13 maja, 2015

      Skąd taka informacja że bambus jest trawą? Bo jeśli z wikipedii to nie będę dalej komentować. Wycinanie roślinności na pewno nie jest czymś lepszym czy gorszym od wytwarzania i utylizacji plastiku. I to i to jest złe. Jeśli już można skorzystać z ponownego wykorzystania powstałego materiału czyli recyklingu to dlaczego tego nie robić? Ja tak uważam

      Usuń
    10. Jakoś nikt nie narzeka, że pszenica na polach jest ścinana. A bambus rośnie szybciej. I tak w sumie to jest rośliną jednoliścienną, z rodziny wiechlin. A wiechliny zawsze będą dla mnie polną trawą ^^ Oczywiście, że recykling jest mega ważny. Tylko drogi i mało, która firma z niego korzysta. Info od znajomego ogrodnika, który się tym interesuje.

      Usuń
  12. Anonimowy12 maja, 2015

    Uwielbiam Twoje zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  13. Marzy mi się taki zestaw pędzli, któremu wiem, że będę mogła zaufać i jeśli makijaż nie wyjdzie to będę mogła w pełni wziąć winę na siebie ;) Ale wciąż to dla mnie zbyt wysoka półka cenowa :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam ten zestaw i uważam, że są świetne. :) Bardzo fajnie dobrane, dla mnie jest tu praktycznie wszystko czego potrzebuję, są rewelacyjne jakościowo no i oczywiście cieszą oko. Na żywo prezentują się jeszcze lepiej, niż w Internecie. Tuba jest bardzo fajnym pomysłem na przechowywanie pędzli, lubię jak stoją i się nie kurzą. Uwielbiam je, są mięciutkie a makijaż nimi to przyjemność.

    OdpowiedzUsuń
  15. Daria prowadzisz jeden z najciekawszych blogow kosmetycznych :)kolekcja jest cudna,marzy mi sie jakis secik do oczu. A moze jakas wyprzedaz planujesz;)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Może za jakiś czas zrobię jakąś małą wyprz :-)

      Usuń
    2. W takim razie bede uwaznie sledzic bloga :)

      Usuń
  16. Rose Golden najbardziej mnie zachwyciły :) choć zdjęcia tego zestawu też są przepiękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zazdroszczę kolekcji ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziewczyny,jestem nastolatką,nie mam jakiś większych problemów z cera. Od czasu do czasu cos mi wyskoczy. Mam kilka pytań:
    1. Mam bardzo jasna cerę i kiedy byłam pytać o podkład to pani doradziła mi korektor i to w najjaśniejszym odcieniu. Znacie jakieś podkłady o jasnym tonie w przystępnych cenach?
    2. Od nosa w dół,wokol ust mam przebarwienia tzn kolor cery jest żółtawy niz na pozostałych częściach cery. Co zrobic?
    3. Aktualnie używam kosmetyków z Ziaji (krem,tonik i płyn) Chciałabym spróbować kosmetyków z Bioliq,miałyście kosmetyki z tej firmy/polecacie? Myslalam tez nad Clinique.

    Z gory dziekuje za odp :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do pierwszego pytania, sprawdź Revlon Colorstay odcień 110 Ivory, on jest bardzo bardzo jasny :)

      Usuń
    2. Albo Revlon CS 150 Buff, również jest bardzo jasny, ale w żółtej tonacji (110 jest bardzo różowa). Jasny jest też True Match Loreal w odcieniach N1, W1, C1 (neutralny, ciepły, zimny), a także Pierre Renee 020 Champagne. Co do żółtego odcienia skóry - postawiłabym na złuszczanie. Clinique to niezły syf za kupę pieniędzy moim zdaniem, godny uwagi jest chyba tylko tonik z kwasem salicylowym.

      Usuń
    3. Zgadzam się z dziewczynami - wypróbuj sobie Revlon Colorstay w jasnych odcieniach 150 albo 180. Możesz też sięgnąć po Bourjois Healthy Mix. Co do żółtawego koloru skóry to obawiam się, że tak po prostu rozłożył Ci się pigment na skórze. Jedyne, co mogę Ci doradzić to stosowanie kremów "wybielających" np z Ziaji czy Pharmaceris. Możesz też udać się kilka razy na zabiegi z kawasami owocowymi do kosmetyczki n. kwas migdałowy, który ogólnie rozjaśnia/złuszcza skórę.

      Usuń
  19. Akurat Bamboo mi nie przypadły do gustu, bo wyglądają jak wiecznie brudne :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne te pędzle! Masz pokaźną kolekcję! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy12 maja, 2015

    Moje ulubione to Rose Golden różowe. Najpiękniejsze <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy12 maja, 2015

    Podobają mi się te bambusowe rączki. Chyba się skuszę :) P.S. Zdjęcia piekne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy12 maja, 2015

    Dario a jak sprawuje Ci się torba z Zoevy? Widzę że masz ją na zdjęciu. Zastanawiam się czy by jej nie kupić jako takiej przenośnej kosmetyczki. Nie mam możliwości postawienia szafki z kosmetykami a już tym bardziej toaletki i myślałam właśnie o tej torbie. Kufer też nie wchodzi w gre. Jesteś z niej nadal zadowolona? Suwaki się nie zacinaja? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy12 maja, 2015

      Swoją mam prawie 2 lata i dalej jak nowa. POLECAM

      Usuń
    2. Sprawuje mi się idealnie i serdecznie polecam :-)

      Usuń
  24. Piękny jest ten zestaw. Chyba najbardziej elegancji ze wszystkich z ZOEVA. Niestety na razie mnie na nie stać :/

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy12 maja, 2015

    Piękna kolekcja. Najbardziej chciałabym te blado różowe :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Rose golden najpiękniejsze ! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy12 maja, 2015

    A ja tak z innej beczki :) Ile można schudnąć tak rozsądnie w ciągu miesiąca ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy13 maja, 2015

      Zależy jaka jest Twoja masa i wzrost, czy kiedykolwiek uprawiałaś sport, kiedy ostatnio, czy jesteś na diecie.

      Usuń
    2. Anonimowy13 maja, 2015

      To jest indywidualna sprawa ale nie polecam chudnięcia "na akord" byleby zgubić jak najwięcej do lata bo efekt jojo murowany. Tak do 3 kilo miesięcznie chyba jest okej :)

      Usuń
    3. Najlepiej chudnąć regularnie przez dłuższy czas i faktycznie jest to sprawa indywidualna, jednak myślę, że 3-4 kilo miesięcznie mogłoby być odpowiednią ilością :-)

      Usuń
  28. Wydają się ciekawe i bardzo solidne :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  29. Niestety kompletnie mi sie te pedzle Bamboo nie podobaja :(

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy13 maja, 2015

    A co to za male ładne flakoniki? Perfumy? Jakie? :p

    OdpowiedzUsuń
  31. Wow....pokaźną kolekcję masz. Zazdroszczę...Zainwestowałam w zestaw Complete Luxe Set i nie żałuję zakupu, aczkolwiek wciąż mam ochotę na więcej. Może jak się pojawią jakieś nowe zestawy to się znów skuszę :-). Twoje zdjęcia są rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajny zestaw! Nie jest tani, ale myslalam, ze bedzie duzo drozszy. Pomysle o nim jak bede miala nagle jakis zapas gotówki, moze w koncu naucze sie malowac pedzlami, a nie aplikatorami ^^

    OdpowiedzUsuń
  33. zestaw pędzli Zoeva, jakikolwiek to moje marzenie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  34. Totalnie wspaniałe <3 Planuję ich całą serię zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudne są :) Ten zestaw chyba podoba mi się najbardziej, Zoeva robi coraz ładniejsze zestawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. chciałabym chociaż 10% z tych pędzli :) marzą mi sie sztuki od Zoeva, ale ich pędzle są dosc drogie

    OdpowiedzUsuń
  37. Jestem w nich absolutnie zauroczona. ♥

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękne i łatwe w pielęgnacji . Mnie się marzą te w kolorze mięty ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy13 maja, 2015

    Mam zamiar kupić moj pierwszy zestaw ZOEVA i ten najbardziej mi odpowiada pod wzgędem kształtu pędzli ale.. słyszałam ze leszpy jest Rose Golden vol. 2 jest lepszy.. w bambuskach tego wlosia sie boje... Jaki zestaw polecasz jako najbardziej uniwersalny na codzien?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie wolałabym Rose Golden 2, bo są po prostu ładniejsze :-)

      Usuń
    2. Anonimowy16 maja, 2015

      dzięki dziewczyny, na nie własnie sie zdecyduję :)

      Usuń
  40. Wszystkie pędzle wydają się warte przygarnięcia, jednak wizualnie przemawia do mnie ta różowa wersja i czarna ze złotą skuwką :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Anonimowy13 maja, 2015

    Super te pędzle. Mam Hakuro ale może tez sobie sprawię te:) A tak z innej beczki to uwielbiam Cię i jeśli możesz to napisz proszę ile masz lat i jaki zawód wykonujesz:) Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ale pozostawię te pytania bez odpowiedzi :-)

      Usuń
  42. Ten zestaw jest właśnie najładniejszy moim zdaniem. :D

    OdpowiedzUsuń
  43. A mi znowu bardzo się podobają :) Kolorystyką nawiązują do stylu "ECO" :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Mi najbardziej podoba się klasyka - czerń ze srebrnym kolorem.

    OdpowiedzUsuń
  45. optycznie najbardziej podoba mi się ta seria rose gold :D ale cieszyłabym się z każdej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Słyszałam o tej wersji :) jako ,że jestem wegetarianką ale tak na prawdę to z kubeczkami samkowymi w 80% skierowanymi na veganizm to jesli mam wybrać zwykłą wersję a vegańską to zawsze wybieram tą drugą :) Ładne wydanie, tuba jest rewelacyjnym pomysłem :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Anonimowy22 maja, 2015

    ja mam nadal dylemat, który zestaw wybrać HAKURO czy ZOEVA ?

    OdpowiedzUsuń
  48. Jezu jak mi się marzą te pędzle...

    OdpowiedzUsuń
  49. A ja np stosuję pędzel Kabuki od Earthnicity Minerals. Jestem alergiczką a ten pedzel mnie nie podrażnia i nie uczula.

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature